Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Freimanis: "Man atliek tikai pieņemt situāciju. Pat, ja to nesaprotu"

Freimanis: "Man atliek tikai pieņemt situāciju. Pat, ja to nesaprotu"
Rolands Freimanis
Foto: Vladislavs Proškins/f64

Latviešu basketbolists Rolands Freimanis, kurš šovasar netika uzaicināts pievienoties valstsvienības treniņnometnei, intervijā žurnālam "Sporta Avīze" pastāstīja par savām sajūtām paliekot aiz svītras jau otro gadu pēc kārtas.

"Sāpīgi. Kad Bagatskis vēl strādāja Turcijā, mums bija saruna, kurā viņš pateica – ja ielikšu tevi izlases kandidātos, tas nozīmēs, ka būsi komandā un brauksi uz čempionātu. Līdz ar to, ieraudzījis savu vārdu sarakstā, es tam arī noskaņojos un gatavojos. Taču tad kādu dienu atskanēja zvans," atceras Freimanis.

"Sāpīgākais jau tas, ka pat neiedeva iespēju – atnākt, pamēģināt. Pēc tam, kad mani atšuva pagājušogad, treneris uzmundrināja, sak – nākamvasar būs atkal jauns cikls, būs tev iespējas sevi parādīt! Kaut gan, ja tā godīgi – patiesībā nesaprotu, ko man vēl vajadzētu rādīt – es desmit gadus esmu bijis izlasē... Lai vai kā, atnāca tas jaunais cikls, bet ne solītā iespēja. Nezinu, kaut kā tas viss man galvā neliekas kopā. Kaut kā nepareizi šķiet... Bet man atliek tikai pieņemt situāciju. Pat, ja to nesaprotu," saka Rolands, kurš piedalījies četros Eiropas čempionāta finālturnīros.

Freimanis bijis izlases kodola spēlētājs iepriekšējos trīs finālturnīros. Arī brīžos, kad spēlētāji uz valstsvienību nerāvās. "Es to redzu tā – nospēlē šo čempionātu ar tiem, kas ir bijuši ar tevi – ar tiem, ar ko kopā esi izlīdis no tās bedres. Protams, es nerunāju par Kristapu Porziņģi vai Dāvi Bertānu – nav mazāko šaubu, ka viņiem ir jābūt, un jābūt līderiem, – bet es runāju par otro sešnieku. Nospēlē šo čempionātu, un pēc tam, lūdzu – met ārā, ko gribi, atskaiti, ņem vietā jaunos. Tad taisi jaunu modeli un skaties, ko tas dabūs gatavu! Bet šobrīd man tas viss izskatās stipri dīvaini, un tāpēc es uzskatu, ka tas nav viņa Bagatska viena paša lēmums – tur apakšā ir vēl kaut kas. Nezinu kas, bet ir. Un tas mani uzvelk un kaitina. Es neesmu tik slikts spēlētājs, lai pēc labas sezonas Turcijas līgā nebūtu pat starp 20 izlases kandidātiem – sorry, bet tas man nekādi neliekas galvā. Un viņš var teikt, ko viņš grib."

Rolands nepiekrīt arī trenera Bagatska skaidrojumam, ka veterāniem izlasē ir jāgarantē konkrēts spēles laiks. Viņš būtu gatavs samierināties ar jebkādu lomu. "Tās vispār ir pilnīgākās muļķības. Tieši veterāns ir tas, kas var kaut ko iedot komandai arī ģērbtuvē, ne jau jaunais! Man ir super attiecības ar visiem džekiem, arī tagad, pēc svītrošanas no kandidātiem, daudzi man zvanīja, izteica atbalstu, neizpratni. Godīgi, es būtu bijis tikai priecīgs – es saprotu savu lomu! Zinu, ka komandā ir gan Dāvis, gan Kristaps, citi ļoti labi spēlētāji – es jau nesaku, ka esmu labāks par viņiem. Nepārproti, es tagad necenšos kādu pārliecināt, ka man obligāti bija jābūt izlasē, es vienkārši runāju par to, kā to pasniedza treneris Bagatskis, un kā to saprotu es – kā tas basketbolā pieņemts visā Eiropā, visā pasaulē. Ir vajadzīgi pieredzējušie spēlētāji," piebilst Freimanis.

1 2 3 4 108 komentāri

 +26 [+] [-]

, 2017-08-30 14:13, pirms 7 gadiem
Piekrītu Freimim un man arī nav saprotams kāpēc viņš nav bijis pat kandidātos? Neviens jau nesaka ka 100% viņu izvēlētos čempī, bet nedod pat iespēju nu nešķiet tas pareizi. Līdzīgi ir arī ar Kasparu Bērziņu.
Slēpts komentārs: Rēzeknes_Gancss2

  +7 [+] [-]

, 2017-08-30 14:17, pirms 7 gadiem
Bagijs izrādās ir nereāli 'fishy' personāžs.

  +6 [+] [-]

, 2017-08-30 14:18, pirms 7 gadiem
Žēl, par Gražuli jau būtu labāks

 +18 [+] [-]

, 2017-08-30 14:22, pirms 7 gadiem
Rēzeknes_Gancss2 rakstīja: Nu cik var raudāt ta! Zaje.bali jau.Vispirms Berzs,tagad šis.
Ja tu esi nosoelejis vairakus EČ ielase,tas nenozimē ka nesi aizkarals.
viņš jau nesaka ka ir neaizskarams, bet gan ir izbrīnīts kāpēc viņu pat nepieaicināja uz treniņiem. Un ja runa jau aiziet par "kaut ko apakšā" - tad tur noteikti ir zemūdens akmeņi.

 +15 [+] [-]

, 2017-08-30 14:23, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Piekrītu Freimim un man arī nav saprotams kāpēc viņš nav bijis pat kandidātos? Neviens jau nesaka ka 100% viņu izvēlētos čempī, bet nedod pat iespēju nu nešķiet tas pareizi. Līdzīgi ir arī ar Kasparu Bērziņu.
100% piekrītu. Bagatskis mīkstais pat skaidru valodu pateikt nevar, muld...

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 14:24, pirms 7 gadiem
"Pēc tam, kad mani atšuva pagājušogad, treneris uzmundrināja, sak – nākamvasar būs atkal jauns cikls, būs tev iespējas sevi parādīt! Kaut gan, ja tā godīgi – patiesībā nesaprotu, ko man vēl vajadzētu rādīt – es desmit gadus esmu bijis izlasē... " - šis ir iemesls kādēļ nespēlē izlasē.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-30 14:24, pirms 7 gadiem
Tas ir labi, ka liela kokkurence uz 12, bet slikti, ka Netiek uzaicināti sevi pierādīt uz pārbaudes spēlēm, jo tieši ir jāņem labākie iespējas divi palika mājās 12 spēlētāji!

  +5 [+] [-]

, 2017-08-30 14:27, pirms 7 gadiem
ko nu vairs. jāvēl veiksme tiem, kas aizbrauca. būs jauns cikls un jauna komanda, tik vai atraidītie uz to rausies, kad daudzi nebūs pieejami?

 +17 [+] [-]

, 2017-08-30 14:27, pirms 7 gadiem
Nu ir LV basketbolā pienākuši laiki, ka iepriekšējo ciklu kodola spēlētājus pat var uzmest

  -3 [+] [-]

, 2017-08-30 14:28, pirms 7 gadiem
Kura vietā? Vienīgi Gražulis tad būtu aiz svītras. Un kuru tad nepārbaudīt – Ausēju, Lejasmejeru, Gromovu?

Nu nebiji šoreiz sastāvā, jācīnās tad atkal un atkal, lai tiktu. Nevis te jāsūdzās visiem pēc kārtas.

  -3 [+] [-]

, 2017-08-30 14:30, pirms 7 gadiem
Rouziys rakstīja: "Pēc tam, kad mani atšuva pagājušogad, treneris uzmundrināja, sak – nākamvasar būs atkal jauns cikls, būs tev iespējas sevi parādīt! Kaut gan, ja tā godīgi – patiesībā nesaprotu, ko man vēl vajadzētu rādīt – es desmit gadus esmu bijis izlasē... " - šis ir iemesls kādēļ nespēlē izlasē.
Gan jau parlieku augsas,domas ir.
Jebkuram sevi ir japierada katru gadu,nevis ir jadomā ka nekas,jau nau japierada

  +7 [+] [-]

, 2017-08-30 14:34, pirms 7 gadiem
Freimis ir super spēlētājs, aģentu lobiji vainīgi, ka viņš nav izlasē

  +8 [+] [-]

, 2017-08-30 14:34, pirms 7 gadiem
Pavērojiet pagājušā čempja spēles, pret Grieķiju, Lietuvu. Var diezgan uzskatāmi redzēt, ka Rolands izlasē ir ņemts priekš punktu gūšanas, jo ar citiem uzdevumiem (aizsardzībā, rotēšana, sadarbībās) bieži vien gadījās dažādas kļūdas, pēc kurām var redzēt, ka gan komandas biedri, gan treneri ir neapmierināti. Ja komandā tiek ņemti čaļi kam ar punktu gūšanu sekmējas labāk un daudzpusīgāk, tad neredzu jēgu ņemtu Freimani komandā, savukārt, publiski pateikt, ka neņem tāpēc, ka neatstrādā ir slikts tonis un būtu pilnīgi lieki. Cita lieta, ka Bagatskim, manuprāt, bija jāsniedz sīkāks izskaidrojums pašam Rolandam, taču, acīmredzot neviens nav perfekts un varam secināt, ka šāda komunikācija (pēc principa "ar nevienu nav jāauklējas") ir Bagija trūkums un ne vienmēr visiem spēlētājiem tas ir pieņemami.

Arī KB atteikums, cik saprotu, pašam nebija izskaidrots, tomēr arī tos iemeslus vienkāršam basketbola fanam vajadzētu uztvert - traumas, spēļu prakses trūkums.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-30 14:35, pirms 7 gadiem
Sports ir dažreiz nežēlīgs. Freimis varēja pacīnīties toč par vietu, jo kkādam Gromovam bija vieta. Bet neko, lai veicas izlasei, un lai gatavojās džeki sezonai, kuri netiek

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 14:37, pirms 7 gadiem
Augstprātīgs, iedomīgs un brīvdomātājs, kurš pat šādā situācijā nevar paklusēt! - būtu bijis izcils mikroklimata bojātājs!

  -4 [+] [-]

, 2017-08-30 14:38, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Sports ir dažreiz nežēlīgs. Freimis varēja pacīnīties toč par vietu, jo kkādam Gromovam bija vieta. Bet neko, lai veicas izlasei, un lai gatavojās džeki sezonai, kuri netiek
Varu derēt aizsardzībā Gromovs,ir labāks par Freimani!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-30 14:44, pirms 7 gadiem
Nu tieši tā uzaicināt uz izlasi, ja sastāvā netiec, tā ir cita lieta, bet, ja nedod pamēģināt, tad tas ir kā dunci mugurā iecirst. Tad jau arī šajā kategorijā ietilpst arī Janičenoks ar Blūmu, kas sildīs beņķi. Tieši tā neliekas te kaut kas kopā!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-30 14:45, pirms 7 gadiem
Valčš rakstīja: Augstprātīgs, iedomīgs un brīvdomātājs, kurš pat šādā situācijā nevar paklusēt! - būtu bijis izcils mikroklimata bojātājs!
Iepriekš mikroklimats bija slikts?

  -3 [+] [-]

, 2017-08-30 14:51, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Iepriekš mikroklimats bija slikts?
Domā veterāns, kurš medijiem čīkst, ka nav paņemts kandidātos un čempī spēlētu vidēji 5 min būtu apmierināts un tādējādi izcils mikroklimata uzlabotājs?

  +5 [+] [-]

, 2017-08-30 14:53, pirms 7 gadiem
Nu labāks par Andreju un Gromovu jau nu bija. Uz treniņiem pārbaudīt vajadzēja obligāti..

  +5 [+] [-]

, 2017-08-30 14:56, pirms 7 gadiem
Sastāva izvēle ir trenera lēmums, par ko viņš nes arī atbildību. Ja izlase dabūs zeltu, neviens neprasīs kāpēc Freimani nepaņēma. Ja netiks ārā no grupas tad droši vien visam pa vidu arī Freimani piesauks. Tāds nu ir tas sports. Acīmredzot Bagatskim bija savi iemesli kāpēc nepaņēma. Un šitā publiski čīkstēt nav profesionāļa cienīga uzvedība.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-30 14:56, pirms 7 gadiem
Tagad uz nākošo ciklu kad nebūs, kas spēlē tad tādi Bērziņi ar Freimani noimitēs traumas un LV varēs apd1rsties.. Jābūt taisnai tiesai.. Nesaku, ka viņiem bija jābūt izlasē, bet nu mums bija jāpārbauda viņi, jo viņi ir pelnījuši tādu iespēju/cieņu par iepriekšējiem gadiem vien. Tas pats Janičs ar 1 svarīgu troiku pret Melnkalni tagad tīri respekta pēc ir izlasē..

  +7 [+] [-]

, 2017-08-30 14:57, pirms 7 gadiem
Nav jau stāsts ka cilvēkam ir jābūt izlasē bet stāsts ir par to ka cilvēku neaicina uz trenniņu atskaitīt jebkurā brīdī var no izlases nometnes un tas ir tikai loģiski jo jāspēlē ir stiprākiem bet Bagatskim ir savs iedomu grafiks kurā viņš domā nedošu iespēju cilvēkam labāk trennēsim ar savu bandu perspektīvos 3.punktu metienus...Runa ir par attieksmi neviss būšana izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-30 14:58, pirms 7 gadiem
ta vins ir!

  +4 [+] [-]

, 2017-08-30 15:02, pirms 7 gadiem
Ar Gražuli būtu pacīnījies, tas nu ir skaidrs. Vai izrādītos labāks, cits jautājums, jo punktu guvēji pietiek un tajā back up pozīcijā Bagijam vajadzēja cita tipa spēlētāju.

Bet par komunikāciju, likšanu kandidātu sarakstā un atkal mešanu laukā bez kādiem skaidrojumiem... Negribas piesaukt, bet nebrīnīšos, ja daži tagad izlasē neesoši džeki rudenī, kad mūsu top-5 nebūs, arī neatbrauks tos caurumus lāpīt.
Basketbols jau nebeigsies. Man vairāk par šo čempi interesē, vai LV spēlēs Pasaules kausā Ķīnā un Tokijas olimpiādē. Tik lai tur tiktu, bez Freimaņa, Bērza utt. būs pagrūti, pat neiespējami.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-30 15:03, pirms 7 gadiem
Nu jā, Bagatskim ir problēmas ar komunikāciju, par to jau biju arī runājis iepriekš! Un Bagatska arguments par to ka pieredzējušajiem spēlētājiem ir jāspēlē, ir pilnīgs bleķis, kas neiztur kritiku! Cik zinu Janičenoks arī ir pieredzējis spēlētājs, bet vins spēlēja maz pārbaudes spēlēs un spēlēs maz arī EČ!

  +7 [+] [-]

, 2017-08-30 15:03, pirms 7 gadiem
Ir atšķirība starp Bērzu un Freimani. Ja Kaspars vienkārši bija sliktā formā, bez kluba un ar nesaprotamām ambīcijām, tad Rolands ir spēlētājs ar klubu, labu statistiku un arī pēc spēles labi iederās LV izlasē.
Par mikroklimatu - paņem un pārbaudi, nevis *** karstu. Tieši kas Bagatskim traucēja uzaicināt Rolandu kandidātos un spriest pēc tam, vai viņš ir/nav noderīgāks par Gromovu/Gražuli utt.

  +8 [+] [-]

, 2017-08-30 15:04, pirms 7 gadiem
Tie, kuri saka "cik var cepties" ir kaut kādi keponi, kas seko tikai lielajiem virsrakstiem. Neredzu pilnīgi nekādu iemeslu, kāpēc Freimanis nav izlasē un, ka netika vispār uzaicināts uz treniņiem. Neticu tam, ko Bagijs saka kā iemeslu, tik labu spēlētāju un tādā pozīcijā/augumā ir bezsakars.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-30 15:07, pirms 7 gadiem
Bet tādēļ bagijam bija jāaprunājas ar Freimani in jāizskaidro situācija! Te jau kāds minēja, ka basketbols jau nebeigsies ar EČ!
makšķernieks1000 rakstīja: KUru no ceturtiem nummuriem viņš sobrīd varētu izkonkurēt? Dāvi? Nē! Šmitu, pēc kura rindā stāv Eirolīgas grandi, un kuram, nešaubos priekšā ir spoža nākotne? Nē! Gražuli? Iespējams, bet ja jāizvēlas kā 12 ņemt Freimani (Pieredzei jau tā pilnībā pietiek ar Janiču un Blūmu) vai 5 gadus jaunāko Gražuli, tad izvēlētos otro...Protams ir sāpīgi, bet tas ir jāpieņem

  +2 [+] [-]

, 2017-08-30 15:09, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bet tādēļ bagijam bija jāaprunājas ar Freimani in jāizskaidro situācija! Te jau kāds minēja, ka basketbols jau nebeigsies ar EČ!
Tajā izlasē kas spēlēs PK Q jau rudenī, viņam noteikti būs vieta, jo nebus ne Dāvis, ne KP..BEt vai viņš atsauksies?

     [+] [-]

, 2017-08-30 15:11, pirms 7 gadiem
laba intervija - lieliski parāda, ka Bagijam taisnība izvēlē - RF un KB lielākā problēma intelekts. Bagijs to solīdi noklusēja, minot minūtes utt, bet džeki perās un provocē.. nu ko tieši Freimis darītu šajā izlasē? līstu KP un Dāvja pozīcijā un mēģinātu mrst viņu metirnus, pluss nevelkot aizsardzību? metēju mums pietiek un klāt vajag kapātājus, kas lien pēc bumbām, liek blokus kā Meiers, Gražulis vai dod piespēles. nebūtu Gražulis, arī tad noderīgāks būtu Gromovs, Čavars utt.
diezgan primitīvi pateikt, ka Freimanim individuāli vairāk punkti, tāpēc jābūt izlasē

  -1 [+] [-]

, 2017-08-30 15:12, pirms 7 gadiem
makšķernieks1000 rakstīja: Tajā izlasē kas spēlēs PK Q jau rudenī, viņam noteikti būs vieta, jo nebus ne Dāvis, ne KP..BEt vai viņš atsauksies?
Tad jau varbūt Bagatskim uzreiz vajadzēja ņemt sastāvu no tiem, kas nav ne NBA ne Euroleague, lai nevienu neaizvainotu un būtu kas spēlē PK Qu.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-30 15:17, pirms 7 gadiem
Skaidrs ir tas, ka Freimanis neiederas jaunajā modelī, jo tāds Siliņš ir daudz vispusīgāks - var segt gan 1. , gan ari 4. numuru. Bet veids kā atbrīvojas no Bērza un Freimja, raisa nelabumu. Ja Bagijs būtu vecis ar riekstiem, sasauktu preses konferenci un paskaidrotu, kāpēc izlasē ir viens vai otrs kadrs. Nav man cieņas pret šo treneri, jo tā veči nedara. Priekā!

  +8 [+] [-]

, 2017-08-30 15:17, pirms 7 gadiem
ar treneriem viss ir bezgala viernkārši: ja uzvarēs čempi viņš būs varonis un pareizi lēmumi, ja netiks play off tad nakuj jāsūtā bagatskis
1 2 3 4 108 komentāri