Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Eksperti vērtē: Bagatskis, tiesnešu darbs, taktika, optimisms un pesimisms

Krišs Upenieks

Eksperti vērtē: Bagatskis, tiesnešu darbs, taktika, optimisms un pesimisms
Mārtiņš Gulbis
Foto: Lāsma Irša

Pēc neveiksmīgā Eiropas basketbola čempionāta finālturnīra noslēguma portāls Sportacentrs.com sazinājās ar vairākiem basketbola ekspertiem, lai uzzinātu viņu domas par aizvadīto čempionātu.

Mārtiņš Gulbis, Latvijas U16 izlases galvenais treneris

''Ļoti labi, ka turnīru sākām ar spēli pret serbiem. Izlase uzreiz ieraudzīja savas vājās vietas, tāpēc pēc tam uzvarējām arī tādas spēles, kuras iepriekš nespējām uzvarēt. Skaidrs, ka pietrūka spēles aizsardzībā - 103 ielaisti punkti, protams, ir par daudz. Neteiktu, ka tagad ir kaut kādas bēdas, bet tā noteikti ir neizmantotas iespējas sajūta. Paši sev puiši nopelnīja itin labu šo izslēgšanas spēļu zaru, bet šoreiz veiksme vairāk bija Slovēnijas pusē.

Tiesneši? Uz abām pusēm bija daudz interesantu lēmumu. Slovēņi vienkārši to labāk spēja izmantot, daudz izpildīja soda metienus. Man nepameta sajūta, ka, ja Kristaps Porziņģis vairāk būtu gājis uz grozu, tad visu laiku mestu divus soda metienus. Arī Žanis Peiners nav sliktāks par Prepeliču, kurš daudz stājās uz soda līnijas. Mūsējie vienkārši nespēja to visu izmantot. Es jau noteikti pie šādas tiesāšanas būtu izraidīts no zāles, bet tam bija jāspēj pielāgoties. Nevajag tagad vainot tiesnešus pie kaut kādām neveiksmēm.

Varbūt arī prasījās vairāk emociju no tiem spēlētājiem, kas bija uz soliņa. Momentā, kad Šmits ar iespaidīgu danku pārtrauca mūsu tukšo periodu, gribējās, lai arī soliņš vairāk dzīvo līdzi. Nav daudz spēlētāju Eiropā, kas var tā nospēlēt. Tas emocijas, ko spēlētāji atstāja, domājot par tiesnešu lēmumiem, varbūt vajadzēja ielikt tādā kopējā komandas atmosfērā, bet nu slovēņi jau visu turnīru bija emocionāli.''

Agris Galvanovskis, ''Betsafe/Liepāja'' galvenais treneris

''Pēc kara jau visi ir gudri. Visi zinām, kā būtu bijis pareizi darīt. Tas, kas man pirmais nāk prātā, ir, ka pietrūka gaļas zem groza. Mēs salauzām krievus ar Meieru groza apakšā. Pret slovēņiem Bagijs tomēr nolēma neriskēt. Slovēņi ļoti daudz uzbruka Kristapam, tas Vidmars spēlēja agresīvi, Rendolfs visu laiku provocēja. Vajadzēja kaut ko likt pretī. Provocēja serbi, provocēja slovēņi, un abos gadījumos ar to netikām galā. Beigās divi zaudējumi.

Varbūt tomēr ir jāsāk kā futbolā mācīties krist un tēlot. Izskatās, ka arī basketbolā bez tā vairs nevar. Visi līdzekļi beigās uzvarai ir labi. Mēs bijām pārāk godīgi laukumā. Kaut kur varbūt arī pietrūka pieredzes. Dairis Bertāns un Strēlnieks jau ir pieredzējuši, bet Timmam vēl nedaudz beigās pietrūka. Sāpīgi, ka nespējām noturēties pret visām tām provokācijām.

Jā, visi te runā, ka esam kā ''Warriors''. Viss skaisti - skrienam un metam, jā, bet viņiem tur groza apakšā vēl ir divi rupji spēlētāji, kas var nospēlēt asi. ''Warriors'' skrien un met četri spēlētāji, mums to dara visi pieci. Varbūt tiešām bija vajadzīgs tāds spēlētājs kā Kaspars Bērziņš. Īsts policists, kas var iznākt laukumā un iedot kārtīgi pa rokām. Teorētiski to pašu, protams, varēja izdarīt Meiers, bet viņš laukumā tā arī neiznāca. Visi mēs cerējām, ka izlase būs labāko četriniekā, bet beigās atkal esam turpat. Noslēgumā tur beigās sanāks piektā vai sestā vieta, tas neko vairs nemaina.

Ja čempionāts būtu caur diviem gadiem, tad nebūtu tik traki, bet četri gadi - tā ir ļoti ilga gaidīšana. Kā tagad uz to Pasaules kausu tikt, nezinu. Nebūs kādu sešu vadošo spēlētāju. Tagad būs priekšrocības tiem, kam nav NBA un Eirolīgas basketbolistu. Ļoti žēl. Beigās pat var sanākt tā, ka šādu izlasi kopā redzējām pēdējo reizi...

Runājot par Janičenoku, tad domāju, ka Bagatskis cerēja uz viņu. Uzskatu, ka viņš ir tāds spēlētājs, kuram ir vajadzīgs lielāks spēles laiks.Te sanāca tā - uzlaiž un nav rezultāta, uzlaiž un nav. Beigās vispār nelaida. Tikpat labi uz soliņa varēja sēdēt arī Artūrs Ausējs. Tas it kā liktos pat loģiskāk. Beigās sanāca tā, ka veterāns sēž uz soliņa. Man liekas, ka Bagatskis saprata, ka Janičenoks nebūs palīgs, bet čempionātā jau bija par vēlu kaut ko mainīt. Mums tomēr izlasē jau ir daudz Eirolīgas spēlētāju, tas ir nedaudz cits līmenis nekā tad, kad Janičenoks bija līderis. Varbūt gribējās vairāk laukumā redzēt Gražuli. Man patika, kad pret čempionātā pamēģinājām uzspēlēt ar Meieru pa piekto numuru un Porziņģi pa ceturto. It kā izmēģinājām Šmitu pa piekto un Porziņģi pa ceturto, bet Šmits tomēr vairāk ir ceturtais numurs. Pret Meieru ir ļoti sāpīgi cīnīties groza apakšā.

Visā FIBA saimniecībā šobrīd ir bardaks. Tas attiecas arī uz tiesāšanu. Čempionāts šobrīd ir tāds, kurā visi tēlo. Latvijā tādās situācijās piešķirtu tehnisko piezīmi. Mums Liepājā tagad bija tiesnešu seminārs, un visi šausminājās par to, kas notiek Eiropas čempionātā. Kamēr nebūs vienošanās starp organizācijām, šāds bardaks arī turpināsies. Atgriežoties pie spēles pret slovēņiem, jāsaprot, ka viņi visi ir karotāji. Mēs vienkārši ejam laukumā un spēlējam basketbolu. Nav tik daudz emociju, mēs esam citādāki. Esam sākuši dziedāt himnu, tagad arī tās emocijas vajag uz soliņa. Arī bērniem varbūt tas ir jāmāca. Īstenībā Latvijā pat ir tā, ka tiesneši bieži liek nomierināties, apsēsties, otrais treneris nevar celties kājās. Beigās sanāk tā, ka visi mēmi sēž un skatās.''

Ģirts Kalniņš, basketbola eksperts, bijušais ''ASK Rīga'' ģenerālmenedžeris

''Vilšanās, bet tā noteikti nav vilšanās spēlētājus. Vilšanās par to, ka mēs turpinām mīņāties uz vietas. Arī iepriekš bijām turpat, kur tagad. It kā sapņu komanda, bet beigās turpat..Uzskatu, ka patriotisms un komandas atbalstīšana ir laba lieta, bet turnīra noslēgumā jāskatās uz faktiem. Vērtējam rezultātu un sniegumu laukumā. Katra spēle ir jāizvērtē. Ir pilnīgi pašsaprotami, ka šai izlasei bija jācīnās par medaļām, par to jautājumu nav.

103 ielaisti punkti pret Slovēniju neapšaubāmi bija par daudz. Protams, varējām iemest 104 punktus, bet tomēr...Šādā līmenī sīkumu nav - ir daudzas nianses konkrētajā spēlē, sastāva atlase pirms čempionāta, iepriekšējā vasara. Bagatskis nekad nav bijis aizsardzības speciālists - ne kā treneris, ne kā spēlētājs, īstenībā īpaši jau kā spēlētājs. Droši vien ir iespējams iemest arī 120 punktus, bet konkrētajā gadījumā mēs noslēgumā redzam rezultātu.

Runājot par tiesnešiem, tad viņi visiem bija vienādi, viņi vienkārši visiem tiesāja sūdīgi. Šādā gadījumā ir jāspēj pielāgoties vai arī jātur mute ciet. Par kaut ko liecina arī ne tik aktīvs soliņš kā citām komandām. Tā var vienkārši būt mūsu mentalitāte vai arī kādas citas lietas. Tāpat man nav saprotams, kāpēc bija jāņem Kristaps Janičenoks, ja viņš visu laiku sēdēja uz soliņa.

Pēc čempionāta ir patiešām daudz jautājumu, bet ne spēlētājiem. Spēlētāji ne pie kā nav vainīgi, viņi darīja visu, ko viņiem lika darīt. Ceru, ka pēc čempionāta arī visi jautājumi tiks analizēti. Ir jau pamatīgi pieriebusies šitā mūžīgā taisnošanās. Arī šo iepriekšējo olimpisko kvalifikāciju izgāzām - mums bija jāspēlē finālā ar serbiem. Ir piegriezies visu laiku skatīties no pastarīšu pozīcijām.''

 +14 [+] [-]

, 2017-09-13 16:43, pirms 8 gadiem
ja man kaa divanaa pirdejam likas ka Bagijam ir janjem time out, kad shie imeta 8 punktus pec kartas (jau speles laika pie 6-0 izraviena teicu, ka ir jāņem!), ja man ka divana pirdejam likaas, ka katrs caurgajiens ir vainu 2 punkti, vainu 2+1 vai divi sodi, bet musejie lade 10 troikas pec kartas, bet treneris to neredz un pec speles visi eksperti pat saka to pashu. Tad vainu tas bija loti loti acimredzami vai nu es esmu baigais eksperts.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-13 16:45, pirms 8 gadiem
Rēcīgi būs, ja nomainīs treneri, un medaļu nebūs. Manuprāt, šis čempis viennozīmīgi bija solis pareizajā virzienā!

  +8 [+] [-]

, 2017-09-13 17:02, pirms 8 gadiem
Vajag pārmaiņas,bet vai nomainīt Bagiju?
Vajag mēģināt izaugt no tā 20 gadus vecā trīnīšu spēles stila.
KP,Dairis,Dāvis,Timma,Ojārs.Kurucs ja vesals un citi,kas var mierīgi apspēlēt 1:1 fiziski.Nevajag žarīt viņas,un cerēt,ka uzvarēs
Un izlasei vajag vienu normālu aizsardzības treneri.

  +8 [+] [-]

, 2017-09-13 17:02, pirms 8 gadiem
Tie fani, kas ceļ debesīs Bagiju un čurā biksēs par lielisko it kā 5-6 sesto vietu, kas ir vienkārši smieklīgi, izlasiet ko saka speciālisti'
Noraka'm olimpisko kvlifikāciju, tagad Eiropas čempionātu.Ņeko nevar pārmest spēlētājiem, bet priekš kam ir treneris- ko ņemt sastāvā, kas cīnisies pie groziem, kas nomainīs liderus atpūtai, kad ņemt minūti u.t.t.
Bet tā muldēsana par 5-6 vietu jau apriebusies, turpat vien esam kur bijām un neko būtiski vairāk neieguvām par leišiem, turkiem, vai frančiem.
Ar pašiem spēlētājiem ir vilšanās, nepadarīta darba sajūta un pie vienas vietas viņiem kā tur matemātiski sarindo komandas- 5, 9, vai13 vietā, jo šis jau nebija atlases turnīrs, bet cīņa par pirmajām vietām, medaļām

 +19 [+] [-]

, 2017-09-13 17:03, pirms 8 gadiem
Kaut kādā mērā, diemžēl, jāpiekrīt Kalniņam. Skumji, ka pat ar sastāvu, kurš "uz papīra" ir viens no labākajiem visā turnīrā, mēs raustamies un izejam uz spēli ar šaubām par uzvaru.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-13 17:11, pirms 8 gadiem
Kalniņš tiešām visu salika pa plauktiem un nav par ko jūsmot!
Jā, bija dažas labas spēles, bet divas svarīgākās zaudēja, mocījās ar krieviem, nolaida otro puslaiku ar angļiem!'
Spēlētāji, kuri tika laukumā cīnījās godam, bet ir treneris kam jāvada spēle. Citādi bija šūpošanās kā šupolēs. Te atlaiž -15, tad mēģina saglābt, tad 4 minūtēs met un met un nevar iemest. Vain tur tiesneši , vai slovēņi pie vainas?ķas notika otrā puslaika sākumā??

 +10 [+] [-]

, 2017-09-13 17:15, pirms 8 gadiem
Patiesibaa pietruuka tikai viena faktora - taa muudzha Pasechnika... Ar vinju un KP kaa 4un 5 viss buutu kulee. Praktiski visaas speelees zaudeejaam savu grozu , nemitiigi tika peljauti otraas un pat treshaas iespeejas metieni. Ja pretiniekam saak krist taadi zilie,kaa sloveenjiem sakrita, tad variantu shaadaa speelee nav. Peec logjikas mums bija jaazaudee shii speele ar -25...

     [+] [-]

, 2017-09-13 17:23, pirms 8 gadiem
Piekrītu Galvanovskim. Sevišķi pret slovēņiem apakšā Bērzs vai Freimanis būtu noderējis.
Absolūti nepiekrītu Gulbim par Peineru, pat mans mazais puika un sieva, kas basi gandrīz neskatās, šausmās bļāva, lai tik Peineri vairs nelaiž! Tur Timmam bija jāspēlē!
Piekrītu arī Kalniņam, ka mums bija ar šādu sastāvu, jācīnās pusfinālā par medaļām!
Par nākošo atlasi vai čempi varēs runāt, redzot sastāvu, kas būs pieejams.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-13 17:25, pirms 8 gadiem
nekas nav personigi pret Bagiju, bet kādi ir viņa sasniegumi kā tremerim...

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 17:26, pirms 8 gadiem
Par Peineru. Runa ir par spēli pret slovēņiem. Bija spēles, kur viņš labi novālēja.

 +11 [+] [-]

, 2017-09-13 17:27, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Bagijam kā spēlētājam, bet kā treneris viņš neder. Spēli pret Slovēniju viņš novadīja ļoti neprasmīgi. Meieru, kurš labi var cīnīties groza apakšā vispār laukumā nelaiž. Minūtes pārtraukumus ņem novēloti, 1/2 minūti pirms spēles beigām, kad ir -4, viņš saka metiet 2punktnieku prātīgi, nevis trīnīti un taisīt sodu. Skumji, ka ar šo sastāvu, treneris dzied atkal veco dziesmu, mēs krājam pieredzi. Janičenoks jau pieredzi ir sakrājis viņa vadībā, tagad ies pensijā.

 +15 [+] [-]

, 2017-09-13 17:31, pirms 8 gadiem
Kkāda vaina jauzņemas arī spēlētājiem, Timma 1 puslaikā 1vs1 ģērba ārā jebkuru Slovēņu spēlētāju, otrajā puslaikā nekā tāda nebija, diez vai Bagijs aizliedza viņam ta spēlēt!

Un Bagijs KATRĀ time out teica - neko nesasteidzam, bet sajūta bija tāda ka spēlētāji uz laukuma par spīti trenerim ņem un steidzās, sasteigti uzbrukumi bija viens pēc otra spēles sākumā un 3/4 daļāun Bagijs atkal time out saka - nesteidzamies, spēlējam gudri, bet nesadzirdēja neviens viņu! Un tad kad spēlējām gudri un nesteidzāmies - rezultāts taču bija!

Par emocijām, jā pēc Šmita iespaidīgā danka bija tāds apmulsums ka spēlētāji tik mierigi reaģē uz to ko paveica Rolands tik smagā brīdī.. es nešaubos ka ja danks nāktu no KP tur visi būtu tā uzvilkušies ka maz neliekas!

  +8 [+] [-]

, 2017-09-13 17:33, pirms 8 gadiem
baltspirms
Piekrītu Galvanovskim. Sevišķi pret slovēņiem apakšā Bērzs vai Freimanis būtu noderējis.

Ja Latvija būtu izldīdusi no šīs pakaļas tad neviens par Freimani un Bērzu pat neierunātos!

Un Janičenoks aizbrauca Ojāra vietā, ja Ojārs būtu vesels viņš aizbrauktu Janičenoka vietā!

  +7 [+] [-]

, 2017-09-13 17:39, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: baltspirms
Piekrītu Galvanovskim. Sevišķi pret slovēņiem apakšā Bērzs vai Freimanis būtu noderējis.



Ja Latvija būtu izldīdusi no šīs pakaļas tad neviens par Freimani un Bērzu pat neierunātos!

Un Janičenoks aizbrauca Ojāra vietā, ja Ojārs būtu vesels viņš aizbrauktu Janičenoka vietā!
Ja tantei būtu riteņi, viņa būtu tramvajs (tā man bērnībā mēdza teikt). Zināms, ja būtu medaļas, cepuri nost. Ko kā vietā ņem, atbild treneris! Viņa oga! Ko Jakovičs uz OS atlasi darīja? Spēlējām bez centriem un zaudējām. Būtu vinnējuši... Pietrūka mazliet, domāju tieši trenera pienesuma, pārāk liels Ego Bagatskim, tas ar patraucēja.

  +8 [+] [-]

, 2017-09-13 17:42, pirms 8 gadiem
Galvanovska viedoklis vistuvākais.

 +23 [+] [-]

, 2017-09-13 17:42, pirms 8 gadiem
Par Meieru arī nesaprotu. Ja vien viņš nespēlēja kaut kādu veselības problēmu dēļ, tad liekas neloģiski. Pietrūka spēka groza apakšā, vajadzēja vēl kādu, kas izstumdītu kaut vai to pašu Vidmāru aizsardzībā un atslogotu KP. Arī uzbrukumā Meiers ar spēku pie šādas tiesāšanas dabūtu mest daudz sodiņus. Tiešām gribētos dzirdēt atklāti no Bagatska, kāpēc tāds lēmums, bet neceru sagaidīt atbildi...

     [+] [-]

, 2017-09-13 17:45, pirms 8 gadiem
to balts:

Kuram bija jābūt Jakoviča vietā?

 +15 [+] [-]

, 2017-09-13 18:17, pirms 8 gadiem
Visiem 3 var daudzās lietās piekrist. Tie, kas te ceļ Bagiju debesīs:
paskatīsimies uz viņa bilanci šajā turnīrā:
1).zaudētas spēles uz trenera sirdsapziņas. Viena no tām izšķirošā (kā vienmēr)
2) ļoti labs otrais puslaiks pret krieviem
3) laba spēle pret turkiem.
4) pārējās bija jāvinnē ša vai tā: uz klasi

3šo turniru no vietas izlase nerealizē savu potenciālu (atdota spēle grieķiem, krimināls zāģīs pret čehiem un tikai paveicās, ka tikām OS atlases turnīrā), tad zaudēts Puertoriko un tagad ar šo sastāvu nav tiks četrniekā.
Par ko lai te aplaudē Bagijam? Par 5-6 vietu EČ, kurai būtu nozīme tikai tad, ja dalītu vietas uz PČ.

vakar skatījos spēli un spēles laikā domāju, ka Meijeram vai nu atkal vīrusa sekas vai kāda trauma. Īpaši tajos brīžos, kad sāka plosīties Vidmārs. Tagad pēc visa spriežot vienkārši nomarinēts uz beņķa, jo nab iederējies kādā mistiskās taktiskajā redzējumā?! Drīkst zināt, kas tas bija par redzējumu? Tā kā tieši šobrīd ir īstais brīdis iedot izlasi kādam citam

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 18:24, pirms 8 gadiem
pit rakstīja: nekas nav personigi pret Bagiju, bet kādi ir viņa sasniegumi kā tremerim...
Budivelnik Eirokausu pusfinālā, ŅNovgoroda EL Top16, kas bija paliels pārsteigums

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 18:30, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Visiem 3 var daudzās lietās piekrist. Tie, kas te ceļ Bagiju debesīs:
paskatīsimies uz viņa bilanci šajā turnīrā:
1).zaudētas spēles uz trenera sirdsapziņas. Viena no tām izšķirošā (kā vienmēr)
2) ļoti labs otrais puslaiks pret krieviem
3) laba spēle pret turkiem.
4) pārējās bija jāvinnē ša vai tā: uz klasi

3šo turniru no vietas izlase nerealizē savu potenciālu (atdota spēle grieķiem, krimināls zāģīs pret čehiem un tikai paveicās, ka tikām OS atlases turnīrā), tad zaudēts Puertoriko un tagad ar šo sastāvu nav tiks četrniekā.
Par ko lai te aplaudē Bagijam? Par 5-6 vietu EČ, kurai būtu nozīme tikai tad, ja dalītu vietas uz PČ.

vakar skatījos spēli un spēles laikā domāju, ka Meijeram vai nu atkal vīrusa sekas vai kāda trauma. Īpaši tajos brīžos, kad sāka plosīties Vidmārs. Tagad pēc visa spriežot vienkārši nomarinēts uz beņķa, jo nab iederējies kādā mistiskās taktiskajā redzējumā?! Drīkst zināt, kas tas bija par redzējumu? Tā kā tieši šobrīd ir īstais brīdis iedot izlasi kādam citam
Bet cik izšķirošo spēļu vinnētas? Tās arī mums jāskaita, piemēram, pret slovēņiem pag. turnīrā.

Vai izlase spēlē no turnīra labāk un labāk? Viennozīmīgi! Ir izveidota kaujas spējīga vienība? Viennozīmīgi! Manuprāt, Bagijam vajag dot vēl arī PK atlasi. Pēc šāda turnīra viņam to var droši piedāvāt. Ja nebūs Bagijs, kas būs trenera postenī? Ne jau Mesina vai Blats. Visdrīzāk beigās būs kāds vietējais kadrs, un mums te nav ne viena ar EL pieredzi vai kāda citu augstākā līmeņa pieredzes! Pēc pāris gadiem raudzīsim, ko sasniedzis Štelmahers, Štālbergs. Bet tagad visu sajāt IR ārkartīgi vienkārši. Ieliekot treneri, ko neuztvers nopietni izlases līderi... tas var beigties slikti.

Savukārt, turpinot ar Ainaru, skatoties līdzšinējās tendences, nākamais solis ir liela turnīra pusfināls!

 +10 [+] [-]

, 2017-09-13 18:38, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bet cik izšķirošo spēļu vinnētas? Tās arī mums jāskaita, piemēram, pret slovēņiem pag. turnīrā.

Vai izlase spēlē no turnīra labāk un labāk? Viennozīmīgi! Ir izveidota kaujas spējīga vienība? Viennozīmīgi! Manuprāt, Bagijam vajag dot vēl arī PK atlasi. Pēc šāda turnīra viņam to var droši piedāvāt. Ja nebūs Bagijs, kas būs trenera postenī? Ne jau Mesina vai Blats. Visdrīzāk beigās būs kāds vietējais kadrs, un mums te nav ne viena ar EL pieredzi vai kāda citu augstākā līmeņa pieredzes! Pēc pāris gadiem raudzīsim, ko sasniedzis Štelmahers, Štālbergs. Bet tagad visu sajāt IR ārkartīgi vienkārši. Ieliekot treneri, ko neuztvers nopietni izlases līderi... tas var beigties slikti.

Savukārt, turpinot ar Ainaru, skatoties līdzšinējās tendences, nākamais solis ir liela turnīra pusfināls!
Komplektācija paliek labāka, tāpēc rezultāti. Raugoties tikai uz treneri, esi visu šo gadu laikā neesmu redzējis praktiski nekādu evolūciju tieši spēles ziņā.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-13 19:37, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: to balts:

Kuram bija jābūt Jakoviča vietā?
Vecvagaram! Kas Žalgirī virs 20 min pret Real kapāja! Normāls caurgājiens, kas tieši trūka,, kad Puortoriko piezīmju norma bija! Jakovičs pat pret Ogri neko nerādīja. LBL finālos ar nekāds bija! Izlasē, lai dārgāk pārdotu (iesmērētu) krieviem un uzvārītos? Vecvagaram tad bija Eirolīgas līmenis, Jakovičam starp LBL I un LBL II.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 19:43, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Visiem 3 var daudzās lietās piekrist. Tie, kas te ceļ Bagiju debesīs:
paskatīsimies uz viņa bilanci šajā turnīrā:
1).zaudētas spēles uz trenera sirdsapziņas. Viena no tām izšķirošā (kā vienmēr)
2) ļoti labs otrais puslaiks pret krieviem
3) laba spēle pret turkiem.
4) pārējās bija jāvinnē ša vai tā: uz klasi

3šo turniru no vietas izlase nerealizē savu potenciālu (atdota spēle grieķiem, krimināls zāģīs pret čehiem un tikai paveicās, ka tikām OS atlases turnīrā), tad zaudēts Puertoriko un tagad ar šo sastāvu nav tiks četrniekā.
Par ko lai te aplaudē Bagijam? Par 5-6 vietu EČ, kurai būtu nozīme tikai tad, ja dalītu vietas uz PČ.

vakar skatījos spēli un spēles laikā domāju, ka Meijeram vai nu atkal vīrusa sekas vai kāda trauma. Īpaši tajos brīžos, kad sāka plosīties Vidmārs. Tagad pēc visa spriežot vienkārši nomarinēts uz beņķa, jo nab iederējies kādā mistiskās taktiskajā redzējumā?! Drīkst zināt, kas tas bija par redzējumu? Tā kā tieši šobrīd ir īstais brīdis iedot izlasi kādam citam
Piekrītu. + vienīgi zaudētā spēle Beļģiem, kur šiem jau 3 min. piez. norma, bet mēs tik pūšam truļus kad nekrīt! Labi vienreiz kļūdījās, bet kļūdu pat neatzina un pēc tam IDENTISKI zaudēja Pourtoriko.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 19:46, pirms 8 gadiem
Dīvaina tauta mēs esam latvieši, mums ka tik kādu nolikt pārmest, vienmēr neapmierināti, visi lieli specoki, ar muti, protams nerunāju par visiem! Te arī viens eksperts baigais atradies, kalniņš! katrai komandai savs rokraksts un atbilstoši spēlētājiem stils, mūsu komandai uzbrukums izteikts, ātrs basketbols! Ar to viņi iekarojuši mīlestību pat Krievijas līdzjutēju starpā! Palasiet ko saka viņu eksperti, līdzjutēji, atšķirībā no daļas mūsu balamutem, viņi atzinīgi izsakās par mūsējiem un basketbolu viņu izpildījumā!
Jā, mūsējiem gadījās krīze trešās ceturtdaļas sākumā, tā gadās visām komandām, nedaudz sasteidza metienus, biku kļūdījās, bet tāds ir sports. Mūsējie ir malači, tāds ir sports!
Būtu uzvarējuši ar 104-103, tas kalniņš te nemaz nemuldetu, tāpat kā vēl daži, teiktu, ooo, kādi mūsējie malači, vienmēr iemetīs vairāk! Nav jau vairs 80-90 kad Eiropas basketbola visas komandas spēlēja kaut kādu lēnu pozicionalu basi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 21:14, pirms 8 gadiem
Nu ar elastību bagijs nav izcēlies. Būtu interesanti paklausīties kur viņš taktiski nopuduleja viņaprāt. Protams opcijas ir zināmas vinam bet uz ko viņš cereja ja pashu grozā bumbas birst kā no spaiņiem. Nu nesteidzamies nomierinamies nenostrādāja. Tas ka spēlētājiem jāmācās aktiermaksla šaubu nav. Jā rebondi un sodi - rendolfs droši tāpēc parādījās starta 5 jo pret serbiem neko nevarēja izdarīt. Un identiska situācija pret Slovēniju. Bagijam vajadzēja psih savākt komandu varbūt to lupatu mest ātrāk vaidzeja kas impulsu dod. Otrs ir toc aktieriem jābūt. Ko Meiers neiznāca?

     [+] [-]

, 2017-09-13 21:31, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Rēcīgi būs, ja nomainīs treneri, un medaļu nebūs. Manuprāt, šis čempis viennozīmīgi bija solis pareizajā virzienā!
Nekā rēcīga nebūs, ar Bagatski maksimums ir ceturtdaļfināls. 103 punkti ielaisti, bet šim - labākā piespēle ir metiens, kaut pāri rokām u.t.t.

     [+] [-]

, 2017-09-13 21:32, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Vajag pārmaiņas,bet vai nomainīt Bagiju?
Vajag mēģināt izaugt no tā 20 gadus vecā trīnīšu spēles stila.
KP,Dairis,Dāvis,Timma,Ojārs.Kurucs ja vesals un citi,kas var mierīgi apspēlēt 1:1 fiziski.Nevajag žarīt viņas,un cerēt,ka uzvarēs
Un izlasei vajag vienu normālu aizsardzības treneri.
Nu tur tā nelaime, ka pie Bagatska no šī stila nekad neizaugt.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 21:38, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Kkāda vaina jauzņemas arī spēlētājiem, Timma 1 puslaikā 1vs1 ģērba ārā jebkuru Slovēņu spēlētāju, otrajā puslaikā nekā tāda nebija, diez vai Bagijs aizliedza viņam ta spēlēt!

Un Bagijs KATRĀ time out teica - neko nesasteidzam, bet sajūta bija tāda ka spēlētāji uz laukuma par spīti trenerim ņem un steidzās, sasteigti uzbrukumi bija viens pēc otra spēles sākumā un 3/4 daļāun Bagijs atkal time out saka - nesteidzamies, spēlējam gudri, bet nesadzirdēja neviens viņu! Un tad kad spēlējām gudri un nesteidzāmies - rezultāts taču bija!

Par emocijām, jā pēc Šmita iespaidīgā danka bija tāds apmulsums ka spēlētāji tik mierigi reaģē uz to ko paveica Rolands tik smagā brīdī.. es nešaubos ka ja danks nāktu no KP tur visi būtu tā uzvilkušies ka maz neliekas!
Ja neviens neklausa treneri, tad kāda no viņa jēga?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 21:39, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: baltspirms
Piekrītu Galvanovskim. Sevišķi pret slovēņiem apakšā Bērzs vai Freimanis būtu noderējis.



Ja Latvija būtu izldīdusi no šīs pakaļas tad neviens par Freimani un Bērzu pat neierunātos!

Un Janičenoks aizbrauca Ojāra vietā, ja Ojārs būtu vesels viņš aizbrauktu Janičenoka vietā!
Kāpēc nepamēģināja Meieru?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 21:41, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Visiem 3 var daudzās lietās piekrist. Tie, kas te ceļ Bagiju debesīs:
paskatīsimies uz viņa bilanci šajā turnīrā:
1).zaudētas spēles uz trenera sirdsapziņas. Viena no tām izšķirošā (kā vienmēr)
2) ļoti labs otrais puslaiks pret krieviem
3) laba spēle pret turkiem.
4) pārējās bija jāvinnē ša vai tā: uz klasi

3šo turniru no vietas izlase nerealizē savu potenciālu (atdota spēle grieķiem, krimināls zāģīs pret čehiem un tikai paveicās, ka tikām OS atlases turnīrā), tad zaudēts Puertoriko un tagad ar šo sastāvu nav tiks četrniekā.
Par ko lai te aplaudē Bagijam? Par 5-6 vietu EČ, kurai būtu nozīme tikai tad, ja dalītu vietas uz PČ.

vakar skatījos spēli un spēles laikā domāju, ka Meijeram vai nu atkal vīrusa sekas vai kāda trauma. Īpaši tajos brīžos, kad sāka plosīties Vidmārs. Tagad pēc visa spriežot vienkārši nomarinēts uz beņķa, jo nab iederējies kādā mistiskās taktiskajā redzējumā?! Drīkst zināt, kas tas bija par redzējumu? Tā kā tieši šobrīd ir īstais brīdis iedot izlasi kādam citam
Kā var redzēt nepamēģinot?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 21:42, pirms 8 gadiem
Kas ir Ģirts Kalniņš ? bijušajiem ASK spēlētājiem noteikti būtu ko pateikt par viņu.. Skonto Riga basketbola variants .. Šim Kalniņam > 8. vieta un izstāšanās šādā veidā ir dīkstāve.. Eksperts? Piars (VV lekisku lietojot)

  +3 [+] [-]

, 2017-09-13 21:45, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bet cik izšķirošo spēļu vinnētas? Tās arī mums jāskaita, piemēram, pret slovēņiem pag. turnīrā.

Vai izlase spēlē no turnīra labāk un labāk? Viennozīmīgi! Ir izveidota kaujas spējīga vienība? Viennozīmīgi! Manuprāt, Bagijam vajag dot vēl arī PK atlasi. Pēc šāda turnīra viņam to var droši piedāvāt. Ja nebūs Bagijs, kas būs trenera postenī? Ne jau Mesina vai Blats. Visdrīzāk beigās būs kāds vietējais kadrs, un mums te nav ne viena ar EL pieredzi vai kāda citu augstākā līmeņa pieredzes! Pēc pāris gadiem raudzīsim, ko sasniedzis Štelmahers, Štālbergs. Bet tagad visu sajāt IR ārkartīgi vienkārši. Ieliekot treneri, ko neuztvers nopietni izlases līderi... tas var beigties slikti.

Savukārt, turpinot ar Ainaru, skatoties līdzšinējās tendences, nākamais solis ir liela turnīra pusfināls!
Tikko viens rakstīja, ka Bagatskis teicis nesteigties, bet spēlētāji steidzās, neviens viņu neklausīja tāpat, tāpat, ja būtu labs treneris, neaizfīrētu uz Maccabi no Blata asistenta. Varbūt nav slikts, bet ceturtdaļfināls ir viņa griesti, bez tam uz PK būs 2. sastāvs, kurš pie Bagatska nav spēlējis, vai pat apvainojies uz viņu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-13 21:49, pirms 8 gadiem
raimisg rakstīja: Dīvaina tauta mēs esam latvieši, mums ka tik kādu nolikt pārmest, vienmēr neapmierināti, visi lieli specoki, ar muti, protams nerunāju par visiem! Te arī viens eksperts baigais atradies, kalniņš! katrai komandai savs rokraksts un atbilstoši spēlētājiem stils, mūsu komandai uzbrukums izteikts, ātrs basketbols! Ar to viņi iekarojuši mīlestību pat Krievijas līdzjutēju starpā! Palasiet ko saka viņu eksperti, līdzjutēji, atšķirībā no daļas mūsu balamutem, viņi atzinīgi izsakās par mūsējiem un basketbolu viņu izpildījumā!
Jā, mūsējiem gadījās krīze trešās ceturtdaļas sākumā, tā gadās visām komandām, nedaudz sasteidza metienus, biku kļūdījās, bet tāds ir sports. Mūsējie ir malači, tāds ir sports!
Būtu uzvarējuši ar 104-103, tas kalniņš te nemaz nemuldetu, tāpat kā vēl daži, teiktu, ooo, kādi mūsējie malači, vienmēr iemetīs vairāk! Nav jau vairs 80-90 kad Eiropas basketbola visas komandas spēlēja kaut kādu lēnu pozicionalu basi!
Ne vienu nenoliekam, spēlētājiem paldies, bet Bagatska griesti ir sasniegti. Kas notiks, ja nomainīs treneri? 6. vietas vietā būs 10-12. Līdzjutējiem tas ir nenozīmīgi, LBS varbūt baigi svarīgi 5. vai 6. vieta.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-13 21:58, pirms 8 gadiem
Būtu laiks ielāgot, ka bagijs saka tikai to kas ir izdevīgs viņam, bet kad 'otmazkas" jau kuro gadu acīmredzami neiet krastā, tad piepūš vaigus un tēlo apkārtējamiem nenovērtēto "mesiju" kurš pagūlies labprātīgi zem izlases tanka
KillerLoop rakstīja: Par Meieru arī nesaprotu. Ja vien viņš nespēlēja kaut kādu veselības problēmu dēļ, tad liekas neloģiski. Pietrūka spēka groza apakšā, vajadzēja vēl kādu, kas izstumdītu kaut vai to pašu Vidmāru aizsardzībā un atslogotu KP. Arī uzbrukumā Meiers ar spēku pie šādas tiesāšanas dabūtu mest daudz sodiņus. Tiešām gribētos dzirdēt atklāti no Bagatska, kāpēc tāds lēmums, bet neceru sagaidīt atbildi...

  +6 [+] [-]

, 2017-09-13 22:02, pirms 8 gadiem
Neviens treneris jau no malas negrib kritizet citu treneri, jo īpaši Bagiju! Nez ko treneri eksperti teiktu, ja viņiem solītu anonimitāti! Jā izlase spēle arvien labāk, bet tas uz jauno talantīgo spēlētāju izaugsmes un pieredzes rēķina. Pilnīgi piekrītu, ka izšķirošo spēli zaudēja treneris. Iemesli jau te minēti. arī mani draugi dīvānā sēdētāji skaidri redzēja (spēles laikā) kas ir jāmaina! Kā to var neredzēt Bagatskis?! Ja vien ir labāka kandidatūra, tad iespējams būtu jāmaina. Par zāģi- nu tāds ir sports, vakar nebija mūsu diena, tai pat laikā slovēņi mācēja visu salikt pa plauktiņiem!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-13 22:32, pirms 8 gadiem
sandza rakstīja: Neviens treneris jau no malas negrib kritizet citu treneri, jo īpaši Bagiju! Nez ko treneri eksperti teiktu, ja viņiem solītu anonimitāti! Jā izlase spēle arvien labāk, bet tas uz jauno talantīgo spēlētāju izaugsmes un pieredzes rēķina. Pilnīgi piekrītu, ka izšķirošo spēli zaudēja treneris. Iemesli jau te minēti. arī mani draugi dīvānā sēdētāji skaidri redzēja (spēles laikā) kas ir jāmaina! Kā to var neredzēt Bagatskis?! Ja vien ir labāka kandidatūra, tad iespējams būtu jāmaina. Par zāģi- nu tāds ir sports, vakar nebija mūsu diena, tai pat laikā slovēņi mācēja visu salikt pa plauktiņiem!
Tas nevar būt, ka nav labākas, ja nav jāvāc nauda Kokoškovam.

     [+] [-]

, 2017-09-13 23:11, pirms 8 gadiem
Jautājums pret Bagatska bļāvējiem - ko ņemt vietā? Kurš no Latvijas treneriem ir sasniedzis vairāk? Neviens pat Eirolīgai tuvumā nav bijis!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-13 23:46, pirms 8 gadiem
komanda vajadzeja nemt Kasparu Kambalu , butu Rendolfam zokli salauzis pirmaja puslaika un mes butu uzvarejusi...............

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 02:04, pirms 8 gadiem
labs vakars! beediigs noskanjojums sakaraa ar speeles iznaakumu. tomeer jaaatziist,ka sloveenji vienkaarshi nospeeleeja izcilu speeli. piekritiisiet. vinji panjeema grozu,respektiivi atleekoshaas bumbas,otrkaart,aukstasiniigi un meistariigi realizeeja soda metienus. taa ir tehniskaa puse. pei tam emocionaali vinji gaaja kaa uz dziiviibu un naavi uz sho speeli,un bija liels paceelums,kas lika paveerties visaam basketbola speejaam augstaakajaa izpildiijumaa. vinji bija labaaki tieshi shajaa konkreetajaa speelee. ( ar shaadu speeli uzbrukumaa vinji vereetu par spaanjus uzvareet,bet spaanija vieniigi maak speeleet arii aizsardziibaa). uzskatu ,ka muusu izlases aizsardziibas speele jau gadiem, ikgadus katraa no chempionaatiem ir diezgan vaaja,kopumaa. ir dazhas atsevishkjas speeles,kur ir laba aizsardziiba bijusi,nav ielaists daudz,bet ir bijushas tieshi svariigaakaas speeles,kur tieshaam tieshi aizsardziibas speeles rezultaats nav nbijis labs. bet es nerunaaju par pashatdevi un ciinjas sparu. tas mums ir. taktika un zinaashanas un meistariiba aizsardziibas speele ir visai vaaja. gan individuaali,gan komandai kopumaa. un shis nu jau ir trenera laucinsh. njemot veeraa ,ka straadaats jau ir 6-8 gadi,aizsardziibas speelei vareeja veltiit laiku,kas principaa vajadzeetu buut 50-50 basketbolaa. jo speelee tachu ir jaaguust grozi un punkti, kaa arii nedriikst ljaut grozuz un punktus guut pretiniekiem. taa luuk. latvijas izlase malachi,jo izciiniijushi augsto 5.vietu. bet jaatziist- ka Serbija,Spaanija un Sloveenija shogad ir stipraakas par Latviju. skumiigi ir tas ,ka naakamais chempis peec 4 gadiem,tomeer kodols veel mums buus no shii sastaava. liidz ar to,pie pateiciigas izlozes vareetu atkal tikt astotniekaa vai arii par ciiniities par chetrinieku. Braalji Gazoli , jau vairs nespeelees.(smaidu). domaaju, ka 4 gadi ir liels laiks,varbuut vareetu piesaistiit kaadu aarzemju speciaalistu,ar aizsardziibas mentalitaati,vismaz kaa asistentu,lai straadaa. ar shaadu sastaavu vereesim naakotnee sasniegt,tikai vajag gan tremeriem pielikt,gan speeleetaajiem pielikt. speele bija super!paldies chaljiem. Muusu zeme LATVIJA!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-14 06:14, pirms 8 gadiem
Piekrītu tiem, kuri uzskata izlases vājākais posms ir treneris. Tā tas bija 4 gadus atpakaļ un tā tas bija šogad. Jāmaina treneris

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 08:03, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Tikko viens rakstīja, ka Bagatskis teicis nesteigties, bet spēlētāji steidzās, neviens viņu neklausīja tāpat, tāpat, ja būtu labs treneris, neaizfīrētu uz Maccabi no Blata asistenta. Varbūt nav slikts, bet ceturtdaļfināls ir viņa griesti, bez tam uz PK būs 2. sastāvs, kurš pie Bagatska nav spēlējis, vai pat apvainojies uz viņu.
Nevis aizfīrēja, bet pats izvēlējās būt galvenais,nevis asistents. Tev tas nliekas loģisks solis?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 08:04, pirms 8 gadiem
EsmuVecis rakstīja: Jautājums pret Bagatska bļāvējiem - ko ņemt vietā? Kurš no Latvijas treneriem ir sasniedzis vairāk? Neviens pat Eirolīgai tuvumā nav bijis!
Es saku, līdzvērtīgs letiņu treneris parādīsies vien tuvāko 2-3 gadu laikā, lielākas cerības uz Štelmaheru un Štālbergu. Gulbis vēl ilgi nebūs galvenais.

     [+] [-]

, 2017-09-14 08:37, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Es saku, līdzvērtīgs letiņu treneris parādīsies vien tuvāko 2-3 gadu laikā, lielākas cerības uz Štelmaheru un Štālbergu. Gulbis vēl ilgi nebūs galvenais.
Es par Štelmaheru/Štālbergu (kaut abus kopā...).

     [+] [-]

, 2017-09-14 09:29, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: Piekrītu Galvanovskim. Sevišķi pret slovēņiem apakšā Bērzs vai Freimanis būtu noderējis.
Absolūti nepiekrītu Gulbim par Peineru, pat mans mazais puika un sieva, kas basi gandrīz neskatās, šausmās bļāva, lai tik Peineri vairs nelaiž! Tur Timmam bija jāspēlē!
Piekrītu arī Kalniņam, ka mums bija ar šādu sastāvu, jācīnās pusfinālā par medaļām!
Par nākošo atlasi vai čempi varēs runāt, redzot sastāvu, kas būs pieejams.
Jā, būtu noderējis Bērzs, kurš spēlēja pirms 5 gadiem. Bērzs, kurš (ne)spēlē šobrīd, mums nebija vajadzīgs. Tas pats par Freimi. Pret Slovēniju bija bajadzīgs tāds pats mežcirtējs, kāds bija viņu Vidmars - kuram pofig cik punktus iemet un cik bumbu saņem - galvenais, nosargāt grozu un iet kaulā pretiniekam - viss! Vai Freimis ir šāda spēlētājs? Nē! Freimis, lai kāds arī nebūtu uzbrukumā, defā ir mīksts - mīkstāks par jebkuru no uz Turciju paņemtajiem garajiem. Ar uzbrukumu mums viss bija kārtībā - pietrūka 1-2 defa kapļi, aļa Siliņš un varbūt Meijers. Bet nu - kā bija, tā bija...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 09:41, pirms 8 gadiem
EsmuVecis rakstīja: Jautājums pret Bagatska bļāvējiem - ko ņemt vietā? Kurš no Latvijas treneriem ir sasniedzis vairāk? Neviens pat Eirolīgai tuvumā nav bijis!
Bagijs bija zaļš gurķis kā treneris, kad sāka ar izlasi. Tūlīt būs 8 gadi, draugs. Pirms tam tur eirolīgas līmenis ne tuvumā nebija. Izlases trenera statuss viņam palīdzēja izsisties. Un piekrītu 1/4 fināls ir bijuši viņa griesti. Tāpē bez problēmām var dot iespēju kādam citam (Štālbergs, Štelmahers - tikai piemēra pēc)

     [+] [-]

, 2017-09-14 09:52, pirms 8 gadiem
"Nav pārliecības par Bagatska atgriešanos izlases galvenā trenera amatā"
https://www.diena.lv/raksts/sports/...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 10:01, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Bagijs bija zaļš gurķis kā treneris, kad sāka ar izlasi. Tūlīt būs 8 gadi, draugs. Pirms tam tur eirolīgas līmenis ne tuvumā nebija. Izlases trenera statuss viņam palīdzēja izsisties. Un piekrītu 1/4 fināls ir bijuši viņa griesti. Tāpē bez problēmām var dot iespēju kādam citam (Štālbergs, Štelmahers - tikai piemēra pēc)
Bagatskis uz Eirolīgu izsitās caur Kijevas Budivelnik.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-14 10:03, pirms 8 gadiem
Es visu laiku esmu par to, ka Bagijs ir treneris, bet ne izcils treneris. Ne pa velti viņam biogrāfijā ir sezonas, kad palūgts aiziet no kluba nepabeidzot sezonu. Lai izcīnītu medaļas vajag citādāku treneri. Kā, piemēram, Štelmahers, kurš ar Valmieru spēja izcīnīt Latvijas zeltu. Manuprāt, šo turnīru noraka tieši vājākais posms, un tas ir treneris.

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:04, pirms 8 gadiem
Nesaprotu, kāpēc nav publicēts HMB viedoklis.

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:12, pirms 8 gadiem
īpatnis rakstīja: Es visu laiku esmu par to, ka Bagijs ir treneris, bet ne izcils treneris. Ne pa velti viņam biogrāfijā ir sezonas, kad palūgts aiziet no kluba nepabeidzot sezonu. Lai izcīnītu medaļas vajag citādāku treneri. Kā, piemēram, Štelmahers, kurš ar Valmieru spēja izcīnīt Latvijas zeltu. Manuprāt, šo turnīru noraka tieši vājākais posms, un tas ir treneris.
Hahha, salidzinām Valmieru ar Maccabi

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 10:25, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bagatskis uz Eirolīgu izsitās caur Kijevas Budivelnik.
Viņš nebūtu nebūtu nonācis pie Budiveļņika, kuram tolaik bija nauda, ja nebūtu labi iesācis ar izlasi. Toreiz gandrīz no nulles, ja atceries. Tas viss ir savstarpēji saistīts.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-14 10:26, pirms 8 gadiem
kalniņš: mums bija jāspēlē finālā ar serbiem. Ir piegriezies visu laiku skatīties no pastarīšu pozīcijām.
----------
Kalniņš reāli kko nesaprot. Šis turnīrs pagāja izteikti LV izlasei kā favorītkomandas statusā. Visi apzināja un zināja, ka esam ļoti spēcīgi un tā arī spēlēja. Pēdējā spēlē 2vas pilnīgi līdzvērtīgas komandas, saspringtā spēlē vinēja slovēņi, nekāds sakars ar mentalitāti, tīri veiksmes un konkrētas sīkas epizodītes. Tā notiek sportā. Piegriezies, ja kāds to nesaprot!

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:27, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Hahha, salidzinām Valmieru ar Maccabi
manuprāt, stāsts ir par to, ka jāspēj vinēt tās spēles un turnīrus, kas ir vitāli svarīgi. Izspiest maksimumu nevis regulāri nedavilkt. Būt tai dzirkstelei un aknām, lai to paveiktu. Kaut vai sportaskolas līmenī, nekādas šķirbas.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 10:34, pirms 8 gadiem
skaidrs,ka bagatskis ir janicenoku izlases limena treneris

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 10:38, pirms 8 gadiem
peiner,kur tava pasciena-bagatski-nakosreiz ar tualetes urnu-cirkacs

     [+] [-]

, 2017-09-14 10:42, pirms 8 gadiem
shitaa rakstīja: kalniņš: mums bija jāspēlē finālā ar serbiem. Ir piegriezies visu laiku skatīties no pastarīšu pozīcijām.
----------
Kalniņš reāli kko nesaprot. Šis turnīrs pagāja izteikti LV izlasei kā favorītkomandas statusā. Visi apzināja un zināja, ka esam ļoti spēcīgi un tā arī spēlēja. Pēdējā spēlē 2vas pilnīgi līdzvērtīgas komandas, saspringtā spēlē vinēja slovēņi, nekāds sakars ar mentalitāti, tīri veiksmes un konkrētas sīkas epizodītes. Tā notiek sportā. Piegriezies, ja kāds to nesaprot!
nebūtu slovēņiem tās dīvainās tehniskās piezīmes pašās beigās, tad spēle jau uz to brīdi jau bija izgājusi ārpus mūsu kontroles un visi bija sākuši psihot. Nu neredzēju īsti spēles plānu no Bagija puses. Tik tālu tas aiziet nedrīkstēja un spēli izšķīra ne jau Donīča zilais trīnis, bet tas, ka komanda 2x ierāpās pamatīgā bedrē: sākumā un 3. cet. sākumā. Ar līdzvērtīgu pretinieku mūžīgā pakaļdzīšanās nekad nebaidzas labi.

     [+] [-]

, 2017-09-14 11:33, pirms 8 gadiem
Pagājis tas laiks - kad priecājāmies par "skaistiem zaudējumiem". Klāt laiks, kad jādomā par medaļām. Diemžēl atkal nekā... Piekrītu tiem, kas kritizē trenerus, minot tās konkrētās neizdarības īpaši izšķirošajā spēlē pret Slovēniju. Nepalaist laukumā Meieru bija visai dīvains lēmums. Arī Šķēle pret Turciju atbildīgos brīžos izdarīja labu darbu. Vai Janičenoks var būt priecīgs atvadoties no izlases kā pats tālākais rezervists? Blūms jau arī ilgi neatvērās...

     [+] [-]

, 2017-09-14 12:15, pirms 8 gadiem
EsmuVecis rakstīja: Jautājums pret Bagatska bļāvējiem - ko ņemt vietā? Kurš no Latvijas treneriem ir sasniedzis vairāk? Neviens pat Eirolīgai tuvumā nav bijis!
Vai trenerim obligāti jābūt latvietim? Futbola izlase ar visiem saviem "vietējiem kadriem" ir iebraukusi tādā bedrē kā vēl nekad.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 12:28, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Vai trenerim obligāti jābūt latvietim? Futbola izlase ar visiem saviem "vietējiem kadriem" ir iebraukusi tādā bedrē kā vēl nekad.
Augstas klases trenerim ir līdzekļi? Blatu mēs atļauties nevaram. Un jēga kko mainīt, ja rezultāti iet uz augšu?

  +3 [+] [-]

, 2017-09-14 12:54, pirms 8 gadiem
Uz augšu nekas neiet, pateicoties, ka atbrauca Porziņgis un Dairis tikām ceturtdaļfinālā. Pagājušā reizē tikām 8 bez viņiem, šogad nebūtu tikuši.
Tā kā jāpateicas vien pāris spēlētājiem, nevis trenerim!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-14 13:20, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Uz augšu nekas neiet, pateicoties, ka atbrauca Porziņgis un Dairis tikām ceturtdaļfinālā. Pagājušā reizē tikām 8 bez viņiem, šogad nebūtu tikuši.
Tā kā jāpateicas vien pāris spēlētājiem, nevis trenerim!
Šogad 5. vieta, solis uz augšu!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:09, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bagatskis uz Eirolīgu izsitās caur Kijevas Budivelnik.
Muļķības, Bagatskis tika Eirolīgā caur blatu un Saboni (Žalgiris!)! Lietuvu arī šogad trenēja Saboņa ieliktais Adomaitis, vēl vājāks par Bagatski. Sabonim patīk tādi, ko var viegli regulēt.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 14:35, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: Muļķības, Bagatskis tika Eirolīgā caur blatu un Saboni (Žalgiris!)! Lietuvu arī šogad trenēja Saboņa ieliktais Adomaitis, vēl vājāks par Bagatski. Sabonim patīk tādi, ko var viegli regulēt.
Paskaties, kā tur bija! Viņš bišku patrenēja Žalgiri, pēc tam gadiem netrenēja EL, līdz izsitās ar Kijevu! Ieej kkvai Wikipedia!

     [+] [-]

, 2017-09-14 19:47, pirms 8 gadiem
Pasečniks taču pats atteicās spēlēt, Siliņam trauma pēc traumas. SKatieties labāk kur mūsējie vislabāk ir sevi attīstījuši = Spānija. Kāpēc tur, tamdēļ ka tur strādā ļoti labi treneri, nu nejau par velti ABC pēdējās vietas klubs spēj arī uzvarēt kādu no favorītiem. Spāņiem ir ļoti labi treneri. Njā latviešiem šie treneri arī ir labi, bet tikai līdz U18 vecumam. Spāņi prot arī ar vecākiem spēlētājiem strādāt. Kāpēc gan nepamēģināt kādu tiešām labu spāņu speciālistu, taču tādi spēlētāji ka Pašečniks neatteiktu izlasei, būtu motivēts tur spēlēt.

     [+] [-]

, 2017-09-14 19:49, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Tas nevar būt, ka nav labākas, ja nav jāvāc nauda Kokoškovam.
Tikai ne krievu, ne amerikāņu mēslus par treneriem. Nu nav viņiem labu treneru kas prot strādāt ar baltādainajiem. Es tikai par spāņa kandidatūru, ja nav spānis tad lai paliek Bagatskis.

     [+] [-]

, 2017-09-14 19:56, pirms 8 gadiem
Spāņiem ir Ntie augstas klases treneri. LBS tās naudas noteikti ir vairāk nekā LFF, pietam trešā daļa izlases saprot spāņu valodu

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 21:07, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: pat mans mazais puika un sieva, kas basi gandrīz neskatās, šausmās bļāva
Kāpēc PAT? Viņi ir 2 cilvēki, kas no baša neko nesaprot, viņu viedoklis var būt pilnigi pretējs realitātei, nevis "pat".

  +1 [+] [-]

, 2017-09-14 22:35, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Paskaties, kā tur bija! Viņš bišku patrenēja Žalgiri, pēc tam gadiem netrenēja EL, līdz izsitās ar Kijevu! Ieej kkvai Wikipedia!
Gudriniek, Žalgiris nespēlē Eirolīgā???Sāka ar Eirolīgu, sāka ar Žalgiri! Pats ieej...

  -1 [+] [-]

, 2017-09-14 23:00, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: Gudriniek, Žalgiris nespēlē Eirolīgā???Sāka ar Eirolīgu, sāka ar Žalgiri! Pats ieej...
Pēc tam tak bija gadiem pārāvums, turklāt ar Žalgiri iesāka neveiksmīgi, ļoti maz patrenēja, pēc tam uzlaboja imidžu, dabūja darbu Kijevā! Un tad tikai sākās trenera karjera pa īstam!

     [+] [-]

, 2017-09-14 23:31, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pēc tam tak bija gadiem pārāvums, turklāt ar Žalgiri iesāka neveiksmīgi, ļoti maz patrenēja, pēc tam uzlaboja imidžu, dabūja darbu Kijevā! Un tad tikai sākās trenera karjera pa īstam!
Labs joks, Žalgiri trenēja pajokam . Un kur uzlaboja, Valmierā vai Suhumi ?

     [+] [-]

, 2017-09-15 06:01, pirms 8 gadiem
Paldies Bagijam, ka paņēma izlasi pēc Tagad vai Nekad kraha. Bet tiklīdz sastāvs bija konkurētspējīgs, tā visas svarīgākās spēles tika zaudētas. Ar BEL, ar GRE/ČEH, ar PUE un tagad ar SLO.
Bagijs ir labs treneris, bet nav extra klases treneris, kāds bija šīs izlases potenciāls.

     [+] [-]

, 2017-09-15 09:09, pirms 8 gadiem
Vakar spāņi bija pilnīgi bezspēcīgi pret slovēņiem, kuriem bez meistarības palīdz nenormāla veiksme. Tāpēc nav ko kaisīt pelnus sev uz galvas.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-15 11:55, pirms 8 gadiem
Ja runājam par treneru dueli, tad slovēņiem treneris arī nebija nekāds knapais. Viņš ir bijis kaut kāda NBA kluba galvenā trenera asistents. Tā ka, pieredze ir.

     [+] [-]

, 2017-09-15 17:57, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Paldies Bagijam, ka paņēma izlasi pēc Tagad vai Nekad kraha. Bet tiklīdz sastāvs bija konkurētspējīgs, tā visas svarīgākās spēles tika zaudētas. Ar BEL, ar GRE/ČEH, ar PUE un tagad ar SLO.
Bagijs ir labs treneris, bet nav extra klases treneris, kāds bija šīs izlases potenciāls.
2015. gada svarigā spēle pret Slovēniju tika vinnēta! Šogad svarīgās spēlē uzvarētu Turcija un Melnkalne!!!

     [+] [-]

, 2017-09-15 23:06, pirms 8 gadiem
Skats no dīķa otra krasta uz Latvijas izlases uzbrukumu:
https://www.youtube.com/watch?v=wsz...