Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Kazlausks: "Ir divas dažādas Latvijas izlases..."

Raivis Dombrovskis
Raivis Dombrovskis

Kazlausks: "Ir divas dažādas Latvijas izlases..."
Jons Kazlausks
Foto: krepsinis.net

Lietuvas vīriešu basketbola izlases galvenais treneris Jons Kazlausks pirms gaidāmā Eiropas čempionāta intervijā lietuviešu medijiem minēja Latvijas izlasi kā vienu no grupas favorītiem, norādot, ka Latvijas valstsvienība ir viena no divām apakšgrupas pretinieku komandām, kuras spēles ierakstu līdz šim izdevies noskatīties.

''Gatavošanās procesā viena diena neko nemaina - neesam tomēr studentu komanda, kas kaut ko var iemācīties vienas nakts laikā. Sagatavošanās ciklā un joprojām ir redzams, ka Mants Kalnietis visu sezonu nav spēlējis - tas izpaužas lēmumu pieņemšanā, atrodoties laukumā. Tāpat pāris dienas iztikām bez Jona Valančūna - visas šīs nianses uz mums atstāj iespaidu,'' Lietuvas medijos citēts valstsvienības galvenais treneris Jons Kazlausks.

''Pagaidām esmu noskatījies tikai Ukrainas un Latvijas pārbaudes spēļu ierakstus, līdz ar to grūti kaut ko teikt,'' lūgts raksturot apakšgrupas pretiniekus, sacīja Kazlausks. Savās mājās latvieši būs pietiekami spēcīgi, turklāt viņi spēlē atklātu basketbolu ar akcentu uz metieniem no distances. Ir divas dažādas Latvijas izlases: tā, kas realizē trejačus, un tā, kurai ar tālmetieniem nesekmējas. Cerams, ka mums būs darīšana ar otro...''

Latvijas vīriešu basketbola izlase ar Lietuvas valstsvienību spēlēs turnīra otrajā dienā - svētdien, 6. septembrī, plkst. 18:30 Arēnā Rīga.

Izmantotie resursi:
Krepšinio naujienos, NBA, LKL, krepšinio...

 +18 [+] [-]

, 2015-09-02 18:09, pirms 9 gadiem
Precīzi teikts! bet mēs gan cerēsim uz to pirmo!

  +8 [+] [-]

, 2015-09-02 18:10, pirms 9 gadiem
nu to jau zin visi,un presingam uz 3punktu liinijas jaabuut gataviem.jautaajums tikai vai garie spees to realizeet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-02 18:24, pirms 9 gadiem
Arēnā mēs vienmēr esam labi metuši. Janičenoks, Timma, Bērzs tur nokapājuši ļoti daudz. Būs labi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-02 18:31, pirms 9 gadiem
pec tam Plovs

  -1 [+] [-]

, 2015-09-02 18:33, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Cerams, ka Bagatskis būs izdomājis, ko darīt, kad trīņi nekritīs un laicīgi varēs mainīt uzsvarus, uz kuriem tiek likta spēle....
Ko tieši var izdomāt? 6 gadus dragājam šādu basketbolu - ja uzkrīt, ir labi. Ja nekrīt - game over. Mums vnk cita spēles plāna nav
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2015-09-02 18:37, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tas man vienkārši kaut kā neiet kopā, Bagatskis - eirolīgas treneris bez rezerves plāna? Tā pēc ātri vien varam piedzīvot nepatīkamus brīžus pēc grupu turnīra
Bagatskī nav problēma, bet gan mūsu spēlētāju meistarībā. Bagijs katru gadu izspiedis 110%, pareizi visu saķīmiķojot, taču, kad nu metiens negāja, uzvaru nebija. Domājams, šogad ar Zvirgzdiņu kopā būs krietni uzlabojumu aizsardzībā.

  +5 [+] [-]

, 2015-09-02 18:39, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ko tieši var izdomāt? 6 gadus dragājam šādu basketbolu - ja uzkrīt, ir labi. Ja nekrīt - game over. Mums vnk cita spēles plāna nav
Mums tak centru nav, kads tur plans?! Viniem milzigas problemas sagada ienemt vietu, lai sanemtu bumbu, nemaz nerunajot par visu parejo. Uz EC kandidatos joprojam ir Selakovs, kas pasaka daudz par musu situaciju garajà galā. Visu cienu Andrejam, bet sis nav vina limenis. Mums ir jacer uz labu precizitati un, ka Bagijs tomer izdomas kadas shemas, kur garie sanems bumbas vieglas situacijas, kur spes noslegt uzbrukumu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-02 18:44, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nu nez, šajā izlases modelī ir spēlētāji, kuri var iziet caurgājienus, nospēlēt postā pret savu pretspēlētāju utt.
Nu jau, nu jau! Kurš tad var nospēlēt postā? Timma pret īsāku pretspēlētāju reizēm var mēģināt, cits neviens tur nav.
Jā, piekrītu, mums beidzot ir 1.5 spēlētāji, kuri var 1on1 apspēlēt - tas Latvijas izlasē bieži negadās.

Es šo sarunu neturpināšu, jo melns uz balta 2 no 3 spēlēm rakstīts, ka 3p izmetam vairāk kā 2p. Lai ko tur apkārt stāstītu, tas nav nopietni.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-02 18:57, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ko tieši var izdomāt? 6 gadus dragājam šādu basketbolu - ja uzkrīt, ir labi. Ja nekrīt - game over. Mums vnk cita spēles plāna nav
Beidz raudāt, ko tu gribi lai meš darām? Pickenrols un trīni ir tas, ko meš varam. Ar šādu spēli mēs varam turēt līdzi top Eiroaps komandām un beigās aizķerties. Nav mums tur super centri. Viss līdz Beļģijas spēlei bija super, nu neveicās tajā spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-02 18:58, pirms 9 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Mums tak centru nav, kads tur plans?! Viniem milzigas problemas sagada ienemt vietu, lai sanemtu bumbu, nemaz nerunajot par visu parejo. Uz EC kandidatos joprojam ir Selakovs, kas pasaka daudz par musu situaciju garajà galā. Visu cienu Andrejam, bet sis nav vina limenis. Mums ir jacer uz labu precizitati un, ka Bagijs tomer izdomas kadas shemas, kur garie sanems bumbas vieglas situacijas, kur spes noslegt uzbrukumu!!
Andrejs pēc spēles ar Leishiem teiks, ka Leishu centriem svaru zāles līmenis ir par balli zemāks!

  +4 [+] [-]

, 2015-09-02 19:01, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nu jau, nu jau! Kurš tad var nospēlēt postā? Timma pret īsāku pretspēlētāju reizēm var mēģināt, cits neviens tur nav.
Jā, piekrītu, mums beidzot ir 1.5 spēlētāji, kuri var 1on1 apspēlēt - tas Latvijas izlasē bieži negadās.

Es šo sarunu neturpināšu, jo melns uz balta 2 no 3 spēlēm rakstīts, ka 3p izmetam vairāk kā 2p. Lai ko tur apkārt stāstītu, tas nav nopietni.
Iedomājies, ja komandā būtu vēl D.Bertāns, Siliņš un Kuksiks kuriem patīk mest vēl vairāk 3p. par citiem spēlētājiem, tad mēs vispār no apakšas neuzbruktu!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-02 19:07, pirms 9 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Beidz raudāt, ko tu gribi lai meš darām? Pickenrols un trīni ir tas, ko meš varam. Ar šādu spēli mēs varam turēt līdzi top Eiroaps komandām un beigās aizķerties. Nav mums tur super centri. Viss līdz Beļģijas spēlei bija super, nu neveicās tajā spēlē.
Es neraudu, tikai atbildēju tekstam, ka Bagijs pēkšņi izvilks citu spēles plānu, ja nekritīs. Es ļoti labi apzinos mūsu spēles stilu un ar to esmu mierā, jo citādāku neizdomās pat Deivids Blats.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-02 19:57, pirms 9 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Es neraudu, tikai atbildēju tekstam, ka Bagijs pēkšņi izvilks citu spēles plānu, ja nekritīs. Es ļoti labi apzinos mūsu spēles stilu un ar to esmu mierā, jo citādāku neizdomās pat Deivids Blats.
Ja nu vienigi "ka tev iet berzin" varetu oievienoties treneru stabam.

Galu gala mes sadu basiti jau spelejam nepormo gadu desmitu, vera nemamu sasniegumu nav bijis un nav man tocibas ka sogad kkas mainisies. Lai piedod man optimisti bet nu neredzu nekadu iespeju mums timt pat uz rio kvalifikaciju

     [+] [-]

, 2015-09-02 21:29, pirms 9 gadiem
iirulatvis rakstīja: Ja nu vienigi "ka tev iet berzin" varetu oievienoties treneru stabam.

Galu gala mes sadu basiti jau spelejam nepormo gadu desmitu, vera nemamu sasniegumu nav bijis un nav man tocibas ka sogad kkas mainisies. Lai piedod man optimisti bet nu neredzu nekadu iespeju mums timt pat uz rio kvalifikaciju
RIO Kvalifikācija ir 3 soļi!

1. Labi jānospēlē grupu turnīrs, kam būtu jābūt vieglākajam uzdevumam, jo ir sapulcēti labi snaiperi, kas var trāpīt metienus( it īpaši mājas spēlēs).

2. Jāpārvar 1/8, kas var izdoties, ja labi paveic 1 soli, bet protams, tas būs grūtāk izdarāms, kā labi nospēlēt grupu turnīru...

3. Vispirms jāizpilda(labi) pirmie divi soļi...
Jāuzvar vismaz 1 no 3 spēlēm, pret objektīvi spēcīgāku pretinieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-02 23:03, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nu nez, šajā izlases modelī ir spēlētāji, kuri var iziet caurgājienus, nospēlēt postā pret savu pretspēlētāju utt.
Nu ja vērtē objektīvi, tad postā esam tik vāji, ka apzināti regulāri veidot kombinācijas ar cerību gūt punktus no posta būtu pašnāvība, lai arī komandām ar meistarīgiem garajiem tas ir stabilākais punktu gūšanas veids. Nešaubos, ka Bagijs to saprot. Kādu vēl postu var gribēt, ja mūsu nominālie centri Meijers un Šeļakovs ar stabilu regularitāti met garām bumbas no groza apakšas bez pretestības.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-02 23:22, pirms 9 gadiem
Ko tur stresot.. spelejot pret Makedoniju mertiecigi speleja uz iekshu, bet tapat trinishi vairak kaa divpunktnieki, bet kapeec taaa? nav mums kas apspele postaa, bet spelet uz apakshu tas tapat netraucee, vnk to dara caur kombinacijam... logiksi ka spelejot kombeni kads no daudzajiem snaiperiem paliekot nepiesegts uz trinisha uzreiz to meigina realizeet, jo treneris ari tadam situacijam ir devis zalo gaismu.. interesantakais bus verot pirmo speli, kad visi koncentresies uz musu triinishiem, jo nemaz nezinas ka taas kombenes aizejot lidz galam dod vieglus divus punktus.. pretinieki ta ari mus iisti neskautoja uz parbaudenem, un esmu parleicinats ka ir kaudze kombenes kas aizgajushas lidz galam reizes 3 pa visam spelem...

     [+] [-]

, 2015-09-03 06:38, pirms 9 gadiem
Motto: uzskrien un uzmet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja