Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Lomažam astoņi trīspunktnieki, Gaziantepas tālmetieni nogremdē Ventspili

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Lomažam astoņi trīspunktnieki, Gaziantepas tālmetieni nogremdē Ventspili
Rolands Freimanis: 17 punkti "Gaziantep" uzvarā Ventspilī
Foto: Champions League

Basketbola klubs "Ventspils" trešdien, 24. janvārī, Čempionu līgas B grupas mājas spēlē zaudēja "Gaziantep" ar 91:103. Pretinieki iemeta 16 no 28 trīspunktu metieniem.

Starta piecinieki

Ventspils: Ubilla, Lomažs, Brusevics, Gulbis, Zaķis
Gaziantep: Millers, Cinko, Armands, Freimanis, Balažičs

Turcijas kluba uzbrukums izteikti balstījās uz ārzemniekiem. Ārējā līnijā bumba pārsvarā atradās Patrika Millera un Šona Armanda rokās, savukārt tuvāk grozam uzbrukumus pabeidza Rolands Freimanis un Roberts Kārters. Minētā četrotne pirmajā puslaikā guva visus 47 Gaziantepas punktus, turklāt Armands jau spēles sākumā trāpīja trīs tālmetienus.

Armands turpināja izcelties perimetrā, otrās ceturtdaļas vidū divreiz panākot viesiem 15 punktu pārsvaru – 23:38 un 26:41. Amerikānis trāpīja 6 no 7 trīspunktu metieniem, līdz pārtraukumam Ventspils grozā salādējot 22 punktus. Kurzemniekiem atradās savs snaiperis. Par to kļuva Rihards Lomažs – talsenieks pirmā puslaika pēdējās sešas minūtēs iemeta četrus tālmetienus, no tiem vienu ar sodu. Pavisam Lomažs realizēja 5 no 6 trīspunktniekiem, guva 18 punktus un palīdzēja mājiniekiem strauji samazināt starpību – 42:47.

Divi labākie snaiperi otrajā puslaikā atvilka elpu, taču vispārējā tendence nemainījās – Gaziantepas leģionāri no perimetra turpināja demolēt Ventspils aizsardzību. Līdz ceturtās ceturtdaļas vidum viesi noturēja 60% precizitāti (!) trīspunktu metienos, realizējot 16 no 27 mēģinājumiem. Arī ventspilnieki meta atzīstami (11/22 jeb 50%), taču veiksme vairāk smaidīja ciemiņiem.

Tuvāk grozam Roberta Štelmahera vīri nespēja atrast pretlīdzekļus Rolandam Freimanim. Pieredzējušais spēka uzbrucējs bija uz viļņa, šajā spēlē nekļūdoties ne reizi un sametot 17 punktus (2p 6/6, 3p 1/1, 1p 2/2). Otrajā puslaikā viņam pievienojās turku mazie spēlētāji Džans Oguts un Eroldžans Džinko, kā arī slovēņu uzbrucējs Jura Balažičs. Ventspils kapteinis Gulbis atstāja laukumu ar piecām piezīmēm, Lomažs iemeta vēl pāris tālmetienu, taču atspēlēties neizdevās.

B grupa, 24. janvāris, Ventspils Olimpiskais centrs

BK Ventspils – Gaziantep 91:103 (21:28, 21:19, 26:31, 23:25)
Ventspils: Lomažs 27 (2p 1/1, 3p 8/10, 1p 1/1; 4ab, 5rp, eff 35), Gulbis 19 (2p 4/7, 3p 2/3, 1p 5/6; 5pp), Juciks 16, Ubilla 10 (5ab, 12rp), Hamiltons 7 (5ab, 7rp), Zaķis 7 (5ab), Jakovičs 3, Barnets 2, Brusevics; Grinbergs, Ķilps. Savainojuma dēļ nespēlēja Aigars Šķēle.
Gaziantep: Armands 27 (3p 7/10; 5ab, 7rp, eff 32), Freimanis 17 (4ab, 3rp), Millers 16 (7rp), Kārters 14 (5ab), Džinko 14 (3p 4/7), Balažičs 9 (5ab), Oguts 6, Bairams; Hacijeva, Erjuzs.
Tiesneši: Gentian Cici (Albānija), Ivor Matejek (Čehija), Sergiy Chebyshev (Ukraina).
Komisārs Agnis Pērkons.

B grupas kopvērtējums plkst. 21:00

#KomandaU-Z+/-P
1MHP Riesen Ludwigsburg10-2+13522
2Iberostar Tenerife9-2+18420
3Neptunas Klaipeda7-5+8519
4Ventspils5-7-4117
-----
5Elan Chalon5-7-1817
6PAOK5-6-3716
7Gaziantep4-8-12916
8Capo d`Orlando2-10-17914

Ventspils kalendārs Čempionu līgā

DatumsLaiksVietaPretinieksRezultāts
11.10.2017.19:00VentspilsIberostar Tenerife (Spānija)73:72
18.10.2017.19:00KlaipēdaNeptūnas Klaipēda (Lietuva)80:87
24.10.2017.19:00VentspilsElan Chalon (Francija)78:77
01.11.2017.19:00VentspilsMHP Riesen (Vācija)61:73
08.11.2017.17:00GaziantepāGaziantep (Turcija)99:74
14.11.2017.19:00VentspilsOrlandina (Itālija)55:66
05.12.2017.18:30SalonikiPAOK (Grieķija)76:83
13.12.2017.20:30San CristobalIberostar Tenerife (Spānija)71:65
19.12.2017.19:00VentspilsNeptūnas Klaipēda (Lietuva)69:84
10.01.2018.20:30ŠalonaElan Chalon (Francija)75:69
16.01.2018.21:00LudvigsburgaMHP Riesen (Vācija)68:84
24.01.2018.19:00VentspilsGaziantep (Turcija)91:103
30.01.2018.20:30Capo d’OrlandoOrlandina (Itālija)
06.02.2018.19:00VentspilsPAOK (Grieķija)

  +3 [+] [-]

, 2018-01-24 20:47, pirms 7 gadiem
savās mājās ielaist 103p un ierīt no pastarīšiem, protams ir jāmāk.... nevar noliegt, ka armandam un freimanim sakrita viss, kas var sakrist, bet nu robčik kauns, taimauti domāti lai tos izmantotu tad, kad vajag spēles lūzumu. Kaut gan tu jau labāk zini.... nākamā kārta gar bārdu
lomažam 8 no 10 truļi - wow....kariju būs saskatījies

  +3 [+] [-]

, 2018-01-24 20:48, pirms 7 gadiem
BK Vemtspils ierija kebabus! 😃

  +5 [+] [-]

, 2018-01-24 20:52, pirms 7 gadiem
Kā jau allaž esmu teicis- neticu Štelmahera trenera filozofijai un viņam kā augstas klases trenerim. Tas tiem kas vinju grib redzēt pie izlases stūres. Ļoti nestabils, viena skaista, viena nožēlojama spēle. Nekādas stabilitātes un tas galīgi neraksturo augstas klases treneri. Tur jau bez šķēlēna nekā tai komandā nav , tas atkal pierādījās. 5 leģionāri komandā, un ne tā augstākā līmeņa. Zaķis koka klucis, gulbis 30 sezonas LBL..ko tur var gribēt. Pat pret tādiem nabagiem salaiž 103. Uzvara pret spāņiem ir nulles vērtē, zinot kā viņi attiecas pret šāda līmeņa turnīriem.

  -3 [+] [-]

, 2018-01-24 20:53, pirms 7 gadiem
W W E rakstīja: BK Vemtspils ierija kebabus! 😃
Wwe no priekiem izzddrsa kebabu un pats apēda.galvenais vairāk majonēzi.

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 20:55, pirms 7 gadiem
Nekad nav paticis Ubilla,,,,

  +4 [+] [-]

, 2018-01-24 20:56, pirms 7 gadiem
janijs56 rakstīja: Nekad nav paticis Ubilla,,,,
viņam 12 asisti tomēr ir 12 asisti...

  -2 [+] [-]

, 2018-01-24 21:07, pirms 7 gadiem
Visa turku komanda laikam vienā kabīnē iegāja un kopīgi apmīza rokas, truļļi stulbi lidoja kā kaut kādai GSW

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:16, pirms 7 gadiem
Biju nedaudz ieslēdzis spēli, cik paskatījos, tad mani negatīvi pārsteidza Štelmahera darbība, pretinieks izspēlē brīvus trīņus un tā vietā, lai pieprasītu minūtes pārtraukumu, noskatās mierīgi no malas (šosezon tā nav pirmā reize)...Kas vēl krita acīs, ka nebija komandas spēles, ja grib izspēlēt 1 pret 1, tad vajag pārliecināties vai pretī nav labāks spēlētājs

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:17, pirms 7 gadiem
It kā labi cīnījās (patika Lomažs it īpaši), bet kaut kas pietrūka aizsardzībā. Pārāk daudz salaida punktus, bet jāatzīst, ka turki tomēr kā meistarīgāka komanda labi salādēja. Nevainotu Štelmaheru, jo tomēr turki laikam tomēr ir meistarīgāka komanda

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 21:18, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Biju nedaudz ieslēdzis spēli, cik paskatījos, tad mani negatīvi pārsteidza Štelmahera darbība, pretinieks izspēlē brīvus trīņus un tā vietā, lai pieprasītu minūtes pārtraukumu, noskatās mierīgi no malas (šosezon tā nav pirmā reize)...Kas vēl krita acīs, ka nebija komandas spēles, ja grib izspēlēt 1 pret 1, tad vajag pārliecināties vai pretī nav labāks spēlētājs
varbūt Štelmahers vienkārši redzēja, ka šodien turki ir labāki

  -1 [+] [-]

, 2018-01-24 21:20, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kā jau allaž esmu teicis- neticu Štelmahera trenera filozofijai un viņam kā augstas klases trenerim. Tas tiem kas vinju grib redzēt pie izlases stūres. Ļoti nestabils, viena skaista, viena nožēlojama spēle. Nekādas stabilitātes un tas galīgi neraksturo augstas klases treneri. Tur jau bez šķēlēna nekā tai komandā nav , tas atkal pierādījās. 5 leģionāri komandā, un ne tā augstākā līmeņa. Zaķis koka klucis, gulbis 30 sezonas LBL..ko tur var gribēt. Pat pret tādiem nabagiem salaiž 103. Uzvara pret spāņiem ir nulles vērtē, zinot kā viņi attiecas pret šāda līmeņa turnīriem.
Ventspils komandas komplektācija neļauj cerēt uz stabilu sniegumu visas sezonas laikā
Uzvaras pār Tenerifi tomēr ir vērā ņemamas, jo tie ir 2 vienīgi spāņu zaudējumi šajā turnīrā

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:21, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: varbūt Štelmahers vienkārši redzēja, ka šodien turki ir labāki
Grupas pastarīte un necīnīties? Tu saproti, ko raksti? Pie asākas aizsardzības, tur būtu labi varianti uzvarai.

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:28, pirms 7 gadiem
jau kurais zāģis mājā

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:28, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Grupas pastarīte un necīnīties? Tu saproti, ko raksti? Pie asākas aizsardzības, tur būtu labi varianti uzvarai.
vieta tabulā neataino turku kluba spēku. Turki tomēr vienmēr ir spēcīgi, jo ir naudīgi. Ne jau velti Freimanis aizbrauca uz Turciju, nevis palika Vefā vai pārgāja uz Ventspili. Varbūt iepriekš kaut kas turkiem nesanāca, bet tagad izskatās, ka ir labi restartējušies. Neitrālām acīm skatoties secināju, ka turkiem sastāvs tomēr meistarīgāks. Ventspilij ir daudz zaļu spēlētāju, kuri nav vēl gatava uzvarēt tik meistarīgus spēlētājus. Asāku aizsardzību bija grūti spēlēt, jo turki vienkārši labi izskrēja no aizsegiem un salādēja metienus ar augstu %.

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:32, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: jau kurais zāģis mājā
varbūt tik zaļai komandai vieglāk psiholoģiski spēlēt ir viesos

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:32, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: vieta tabulā neataino turku kluba spēku. Turki tomēr vienmēr ir spēcīgi, jo ir naudīgi. Ne jau velti Freimanis aizbrauca uz Turciju, nevis palika Vefā vai pārgāja uz Ventspili. Varbūt iepriekš kaut kas turkiem nesanāca, bet tagad izskatās, ka ir labi restartējušies. Neitrālām acīm skatoties secināju, ka turkiem sastāvs tomēr meistarīgāks. Ventspilij ir daudz zaļu spēlētāju, kuri nav vēl gatava uzvarēt tik meistarīgus spēlētājus. Asāku aizsardzību bija grūti spēlēt, jo turki vienkārši labi izskrēja no aizsegiem un salādēja metienus ar augstu %.
Pirmkārt, treneriem vajadzēja aizsardzību pamainīt uz pick and pop izspēlēm...Protams, tas, ko runājam ir tikai tukšas runas, bet nu uzvaru es gaidīju, tomēr svarīga spēle.

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: varbūt tik zaļai komandai vieglāk psiholoģiski spēlēt ir viesos
Komanda nav zaļa, visiem spēlētājiem tur (varbūt izņemot Lomažu) ir diezgan pieredze

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, treneriem vajadzēja aizsardzību pamainīt uz pick and pop izspēlēm...Protams, tas, ko runājam ir tikai tukšas runas, bet nu uzvaru es gaidīju, tomēr svarīga spēle.
likās, ka kaut ko jau mēģināja, bet kā saka, tad labs uzbrukums pārspēj labu aizsardzību
šodien uzvara laikam būtu patīkams pārsteigums. bet jāsaka, ka Ventspils jau tā ir izcīnījis daudz neticamu uzvaru (pret Tenerifi, viesos pret frančiem un šiem pašiem turkiem), tā kā nevajag prasīt pārāk daudz

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:39, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Komanda nav zaļa, visiem spēlētājiem tur (varbūt izņemot Lomažu) ir diezgan pieredze
grūti teikt. Ārzemnieki nākuši no koledžām un čempionātiem, kuri ir zemāk par Turcijas līgu (piem., Zviedrija un Norvēģija), tāpēc nav pieraduši spēlēt šajā līmenī. Gulbis un Zaķis centās, tomēr nav tik ļoti meistarīgi, lai vienatnē vilktu komandu. Juciks tomēr Lietuvas līgā bija otrā plāna aktieris. Šķēle šodien nespēlēja

     [+] [-]

, 2018-01-24 21:47, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: grūti teikt. Ārzemnieki nākuši no koledžām un čempionātiem, kuri ir zemāk par Turcijas līgu (piem., Zviedrija un Norvēģija), tāpēc nav pieraduši spēlēt šajā līmenī. Gulbis un Zaķis centās, tomēr nav tik ļoti meistarīgi, lai vienatnē vilktu komandu. Juciks tomēr Lietuvas līgā bija otrā plāna aktieris. Šķēle šodien nespēlēja
Tādā ziņā es tev piekrītu. Es tikai nesaprotu to komplektāciju, kas tur valda. Varbūt divu vidēju leģu vietā varēja vienu labu paņemt, kurš kopumā dotu lielāku pienesumu?

  +2 [+] [-]

, 2018-01-24 22:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tādā ziņā es tev piekrītu. Es tikai nesaprotu to komplektāciju, kas tur valda. Varbūt divu vidēju leģu vietā varēja vienu labu paņemt, kurš kopumā dotu lielāku pienesumu?
vienu dārgu leģionāru tāpat nevarētu atļauties. Bet ņemt vienu nedaudz labāku laikam varētu neattaisnoties, jo varētu sanākt gūt traumu. Grūti jau pateikt, bet cik dzirdēts, tad šogad budžets ir mazāks kā pag. gadā. Pag. gadā Dīns bija spēlētājs ar vārdu un lielu pieredzi, tāpēc arī visa komandas spēle veidojās labāk. Bija Janičenoks, kurš gan varēja trāpīt izšķirošus metienus, gan savāca komandu. Gulbis tomēr nav tāds raudzes spēlētājs, tāpēc arī kā kapteinis ar ne tik lielu autoritāti komandā. Un Zelonis piešķīra raksturu. Un jāsaka atklāti, tad arī tas afro centrs, kurš pussezonā savainojās, bija labāks par Juciku. Tā kā laikam sastāvs šogad ir objektīvi švakāks. Es pirms ČL vispār bažījos, ka Ventspils paliks ar kādām 2 uzvarām, tad jau tagad Ventspils, malači, ir pārsnieguši manas ekspektācijas

     [+] [-]

, 2018-01-24 23:23, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Kā jau allaž esmu teicis- neticu Štelmahera trenera filozofijai un viņam kā augstas klases trenerim. Tas tiem kas vinju grib redzēt pie izlases stūres. Ļoti nestabils, viena skaista, viena nožēlojama spēle. Nekādas stabilitātes un tas galīgi neraksturo augstas klases treneri. Tur jau bez šķēlēna nekā tai komandā nav , tas atkal pierādījās. 5 leģionāri komandā, un ne tā augstākā līmeņa. Zaķis koka klucis, gulbis 30 sezonas LBL..ko tur var gribēt. Pat pret tādiem nabagiem salaiž 103. Uzvara pret spāņiem ir nulles vērtē, zinot kā viņi attiecas pret šāda līmeņa turnīriem.
Nu, no otras puses, BKV ir viens no vājākajiem sastāviem grupā, es teiktu, ka augstāk par priekšpēdējo vai sesto vietu grupā neliktu, vismaz uz papīra, tāpēc Štelmahers ir izdarījis daudz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-01-25 06:37, pirms 7 gadiem
Diemžēl Latvijas basketbola klubu līmenis sāk līdzināties hokeja klubu līmenim. Nu nav tās naudas,lai varētu piesaistīt normālus leģionārus vai sevi kaut cik cienošus pašmāju spēlētājus.

     [+] [-]

, 2018-01-25 08:04, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, no otras puses, BKV ir viens no vājākajiem sastāviem grupā, es teiktu, ka augstāk par priekšpēdējo vai sesto vietu grupā neliktu, vismaz uz papīra, tāpēc Štelmahers ir izdarījis daudz...
Pēc kā tu spried par vājo sastāvu? Neptunas ir baigais sastāvs, izņemot Seibuti? Orlando baigais sastāvs? PAOK?

     [+] [-]

, 2018-01-25 09:45, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pēc kā tu spried par vājo sastāvu? Neptunas ir baigais sastāvs, izņemot Seibuti? Orlando baigais sastāvs? PAOK?
Tu esi ieciklējies uz to, ka tajā turnīrā ir tikai pāris labas komandas un to tik kladzini. Esi pasekojis līdzi, kādas ir izmaiņas sastāvos,ko tām iet nacionālajā čempī? PAOK nesen vinnēja Oly un vispār ir pastiprinājuši sastāvu, Gaziantepa nomainīja treneri, nomainīja vairākus leģionārus. Itāļi tiešam švaki, bet bkv normāli traumas papļāvušas... 4Nr vispār nav... Var jau i Gulbis, i Ubila pa laikam maukt šajā postenī, bet nu ne visu laiku, kā tagad nākas. Tas gan tik un tā neattaisno ielaisto 103 punktus, jo ne jau nu visus trakus iemeta vai auguma pārsvara dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2018-01-25 10:09, pirms 7 gadiem
Kur palikusi Štelmahera izslavētā aizsardzība?

     [+] [-]

, 2018-01-25 10:43, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Tu esi ieciklējies uz to, ka tajā turnīrā ir tikai pāris labas komandas un to tik kladzini. Esi pasekojis līdzi, kādas ir izmaiņas sastāvos,ko tām iet nacionālajā čempī? PAOK nesen vinnēja Oly un vispār ir pastiprinājuši sastāvu, Gaziantepa nomainīja treneri, nomainīja vairākus leģionārus. Itāļi tiešam švaki, bet bkv normāli traumas papļāvušas... 4Nr vispār nav... Var jau i Gulbis, i Ubila pa laikam maukt šajā postenī, bet nu ne visu laiku, kā tagad nākas. Tas gan tik un tā neattaisno ielaisto 103 punktus, jo ne jau nu visus trakus iemeta vai auguma pārsvara dēļ.
Vai tad agrāk Gulbis tik pa 4. nespēlēja? Nu nav tās komandas tā pastiprinājušās, lai tagad teiktu, ka viņiem ievērojami spēcīgāks sastāvs būtu, salīdzinājumā ar sezonas sākumu.

     [+] [-]

, 2018-01-25 10:49, pirms 7 gadiem
tur kaads turks vispar speelee?

     [+] [-]

, 2018-01-25 11:16, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pēc kā tu spried par vājo sastāvu? Neptunas ir baigais sastāvs, izņemot Seibuti? Orlando baigais sastāvs? PAOK?
PAOK viennozīmīgi liktu virs, labāki leģi. Neptunas līdzīgi.

     [+] [-]

, 2018-01-25 11:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vai tad agrāk Gulbis tik pa 4. nespēlēja? Nu nav tās komandas tā pastiprinājušās, lai tagad teiktu, ka viņiem ievērojami spēcīgāks sastāvs būtu, salīdzinājumā ar sezonas sākumu.
Bija tā, jā, bet pēdējās sezonās jau apzinātu uz 3/4 iet. Ir slaidāks tak kļuvis un vieglāks, bet ar muguriņu pret grozu arī vēl var noraut. Tiesa, šitiem pretī bija fiziski spēcīgāki un arī garāki čaļi.

     [+] [-]

, 2018-01-25 11:54, pirms 7 gadiem
Godīgi sakot, Ventspils problēma ir skaidri saredzama, tā ir Štelmahera vienveidīgā pieeja. Visa spēle pamatā balstās uz individuālajiem dueļiem, kur pretī ļoti bieži ir mazliet meistarīgāki spēlētāji, līdz ar to arī iespēja uzvarēt šādā veidā mazinās krietni. Bumbas kustība Štelmahera basketbolā ir slikta. Pie plusiem varētu likt to, ka viņa komanda lielākoties cīnas visu spēli no sākuma līdz beigām, ar raksturu lielākoties viss ir kārtībā, bet ir arī jautājums, kā cīnās komanda un kā tiek veidotas un izmantotas iespējas, šeit es liktu treknu jautājumzīmi. Štelmahers visas spēles zaudē taktiski, maz brīvu metienu, daudz fiziskas cīņas, kur nepieciešams pārsvars individuālajā meistarībā, kā arī fiziski. Turklāt, šoreiz aizsardzība bija vienkārši "Lieliska". Nevar arī nebrīnīties par superaugsto % turkiem

     [+] [-]

, 2018-01-25 11:56, pirms 7 gadiem
Jo trenera meistarības rādītājs, es pat teiktu - galvenais!, ir prasme atrast iespēju uzvarēt tieši šādās ciņās, kur pretī ir mazliet meistarīgāki spēlētāji.

     [+] [-]

, 2018-01-25 12:53, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Godīgi sakot, Ventspils problēma ir skaidri saredzama, tā ir Štelmahera vienveidīgā pieeja. Visa spēle pamatā balstās uz individuālajiem dueļiem, kur pretī ļoti bieži ir mazliet meistarīgāki spēlētāji, līdz ar to arī iespēja uzvarēt šādā veidā mazinās krietni. Bumbas kustība Štelmahera basketbolā ir slikta.
Vakar 28 piespēles - tā ir slikta bumbas kustība un individuāls basis? mjaa... Var piekrist, ka zaudēja taktiski, jo tā arī neatrada, ko ar turku 3p izdarīt, aizsardzība kopumā bija vāja, bet kaut ko pārmest uzbrukumam nu gan ir lieki. Ja vien par nerealizētiem nevis neizspēlētiem momentiem. Un jāņem tomēr vērā, ka uzbrukuma arsenāls šoreiz jau un točna bija ierobežots ar traumām + jaunais melnis tomēr vēl tikai iejūtas.

     [+] [-]

, 2018-01-25 13:12, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Vakar 28 piespēles - tā ir slikta bumbas kustība un individuāls basis? mjaa... Var piekrist, ka zaudēja taktiski, jo tā arī neatrada, ko ar turku 3p izdarīt, aizsardzība kopumā bija vāja, bet kaut ko pārmest uzbrukumam nu gan ir lieki. Ja vien par nerealizētiem nevis neizspēlētiem momentiem. Un jāņem tomēr vērā, ka uzbrukuma arsenāls šoreiz jau un točna bija ierobežots ar traumām + jaunais melnis tomēr vēl tikai iejūtas.
es nezinu, kā tu skatījies, bet piespēles un bumbas kustība visu laiku bija par vēlu un par lēnu, neradās priekšrocības, neradās tīri brīvi metieni, tas neliecina par labu bumbas kustību

     [+] [-]

, 2018-01-25 14:29, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Jo trenera meistarības rādītājs, es pat teiktu - galvenais!, ir prasme atrast iespēju uzvarēt tieši šādās ciņās, kur pretī ir mazliet meistarīgāki spēlētāji.
Ja jau klubs ar tādu budžetu un sastāvu ir izslēgšanas spēļu zonā, tad kkas pareizi tiek darīts. Ja tiks ārā no grupas, Štelmaheram visu piedos.