Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3
Autors: Andrejs Siliņš

VEF pirmā lielā pārbaude - pret poļu čempioni

VEF pirmā lielā pārbaude - pret poļu čempioni
Klāt pirmā nopietnā atskaite Valdim Valteram un Rimam Kurtinaitim
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pulksten 17:00 Arēnā Rīga VTB Apvienotās līgas otro spēli aizvadīs Rīgas VEF basketbolisti, tiekoties ar septiņkārtējo Polijas čempioni Gdiņas "Asseco Prokom", kas pagājušajā sezonā spēja aizcīnīties līdz Eirolīgas labāko astotniekam.

Vēl vakar Arēnā Gustavs Butelis ritmiski rīmēja VEF himnas vārdus, bet šodien turpat Arēnā gatava spēlēt arī pati komanda. Vienīgā atšķirība - skatuves vietā būs basketa grīda un repera vietā - basketbolisti. "Mums skaidri zināms ir mērķis un mēs uz to ejam. Mūsu soļi izšļaksta peļķes, kas gadās pa ceļam," vēsta kluba himna. Mērķi nosprausti - pirmssezonas preses konferencē kluba valdes priekšsēdētājs Māris Martinsons par uzdevumu komandai nolika iekļūšanu VTB līgas labāko astoņu komandu pulkā. Kā ies ar peļķu izšļakstīšanu pa ceļam uz šo mērķi - to jau rādīs laiks un rezultāti. Skaidrs ir viens - lai iekļūtu labāko divniekā grupā, būs jāapsteidz kāda no Eirolīgas komandām, jo grupā tādas ir trīs.

Sezonu turnīrā VEF sāka ar uzvaru Tallinā pret "Kalev/Cramo", pateicoties kapteiņa Janičenoka pustālam un precīzam metienam pēdējā sekundē. Tomēr spēle nebūt nevedās tik labi, kā būtu gribējies prasīgajam Latvijas groza bumbas līdzi jutējam. Spēles laikā igauņi bija priekšā pat ar desmit punktu starpību... Tomēr viss ir labs, kas labi beidzas, un Janičenoks šo teicienu vēlreiz apliecināja dzīvē - pirmā VEF uzvara VTB līgas vēsturē tika izcīnīta. Rīdzinieku labā 16 punktus sameta amerikāņu aizsargs Dereks Viljamss, kurš reto reizi devā slaukumā pamata pieciniekā, jo parasti Kurtinaitis sākumā uzticas Bertānam. Valdis Valters jau paspējis paziņot, ka tiek meklēti aizstājēji gan Viljamsam, gan arī uzbrucējam Patrikam Sandersam (pirmajā spēlē 1/8 metienos, trīs punkti un vienīgais komandā ar negatīvu efektivitātes koeficientu (-2)), bet, kamēr tas notiek, abi būs ierindā, tātad arī šovakar.

Ukraiņu "Azovmash" 10. oktobra pēcpusdienā pierādīja, ka Eirolīgas komandas ir uzvaras - 80:76 savā laukumā pret VEFiņa šodienas pretinieci "Asseco Prokom". Ukraiņi (komandas sastāvā gan tajā spēlē laukumā devās vien četri ukraiņi, no tiem tikai divi spēlēja vairāk nekā 15 minūtes) jau pirmajā ceturtdaļā nokdaunēja poļus (22:12) un spēles turpinājumā Gdiņai pietrūka laika, lai atspēlētos. 20 punktus "Asseco" labā guva Maikls Vilks (#10). 21 gadu vecais un tikai 178 centimetrus garais amerikānis izcīnīja arī deviņas bumbas, atdeva septiņas piespēles un izprovocēja sešas piezīmes pretiniekiem, pie tam ne reizi nepieļāva kļūdas (saspēles vadītājs!), sakrājot 36 efektivitātes punktus.

Groza apakšā Artjomam Parahovskim nāksies pacīnīties pret Vācijas izlases rūdīto vilku Janu Jaglu - 213 centimetrus garais centrs pirmajā mačā guva 17 punktus un izcīnīja piecas bumbas. Pirmajā spēlē "Prokom" laukumā pamatā sūtīja īsu ārējo līniju - aizsargi 178 un 188 centimetri, vieglais uzbrucējs - 196 centimetri. Tas, protams, ir pilnīgi pretēji Kurtinaiša mīlestībai pret gara auguma spēlētājiem ārējā līnijā. Toties groza apakšā poļi pirmajā spēlē laida divus torņus - Ratko Vardu un Janu Jaglu (abiem 213 cm). Protams, VEF šajā ziņa neiepaliek - Bērziņs (213 cm) un Parahovskis (211 cm).

Tāpat kā Rīgā, arī Gdiņā sastāvs vēl tiek komplektēts, jau sezonai sākoties - kamēr Valters Valdis meklē aizstājējus amerikāņiem, Vera Vakulenko ("Prokom" sporta direktore) piesaistījusi sastāvam Bulgārijas izlases līderi Filipu Videnovu, amerikāņu studentu basketbola absolventu aizsargu Čeningu Toniju, kā arī NBA pieredzi guvušo Dž.R.Gidensu. Nav gan īsti skaidrs, vai pēdējais varēs spēlēt, jo vel pirms kāda laika nebija saņemta brīvlaišanas vēstule.

"Esam sagatavojušies grūtai cīņai pret jaunu, ambiciozu un atlētisku komandu, kas spēlē agresīvu aizsardzību," VEFu raksturo "Prokom" galvenais treneris Tomass Pačess. "Uz Latviju dodamies savā labākajā sastāvā un, protams, gribam uzvarēt." Pačesa tautietis Kurtinaitis uzskata, ka izredzes ir arī Rīgas komandai: "Ir labas izredzes labi nospēlēt un uzvarēt, kamēr pretinieki vēl nav nostabilizējušies."

VEF sezonu pēc skata tabulās sācis labi, taču tieši šī vakara mačs būs pirmā nopietnā atskaite. Un šī spēle ir laba iespēja izdarīt to, lai Arēnas tribīnes arī uz basketbolu atkal pildītu cilvēku pūļi.


, 2010-10-16 11:25, pirms 15 gadiem
normāls video, vot to es saprotu vef vēlas taisīt biznesa klubu, nekā kārtējie oligarhu naudas piedevas.
, 2010-10-16 11:27, pirms 15 gadiem
Par labu spēli un uzvaru!
, 2010-10-16 11:30, pirms 15 gadiem
VEF reklāmas - fāāntastiskas!
Cerams būs arī fantastiska spēle!
Lai izdodās!
, 2010-10-16 11:35, pirms 15 gadiem
Nu nav jau tur kas novada to spēli. Neticu ka Wiliamss varees pavilkt shodien kko.
, 2010-10-16 11:38, pirms 15 gadiem
ejam bļaut, kā nekā Arena un basketbols!
, 2010-10-16 11:38, pirms 15 gadiem
reklāmām tiešām - visaugstākais līmenis. Reti baudāmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 11:47, pirms 15 gadiem
reklāma vnk konfekte
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 12:01, pirms 15 gadiem
Diemžēl spēle jāskatās ierakstā, jo savādāk palaidīšu garām hoķi. Lai jau basketbolisti sak ko grib, bet Latvijā Nr.1 ir bijis un būs hokejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 12:07, pirms 15 gadiem
Kāds basketbols hoķi jāskatās
, 2010-10-16 12:07, pirms 15 gadiem
žēl bet zaudēs lai kā gribbetos lai UZVAR bet...TIKAI RĪGA TIKAI DINAMO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 12:12, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Šito gan es nesaprotu, Dinamo spēles rāda katru otro dienu bez maz vai, a cik bieži Rīgā tu vari redzēt bijušos NBA spēlētājus un eiropas labākās raudzes basketbolistus ? + Vēl pašu ilggadējos izlases spēlētājus. Saprastu, ja Dinamo spēle būtu mājās, bet nu izbraukuma spēle, tur tās translācijas parasti ir bez jebkādām emocijām, viss pelēks, klusums, bet nu skatās paši.
Cik nu palasu komentārus, tad gandrīz nekad nepiekrītu tevis rakstītajam, bet šī ir tā retā reize, kad esi pateicis pilnīgi precīzi...
Piebildīte, par to, ko viens te ierakstīja, ka Latvija hokejs nr.1 - kas, tad mums ir bez Dinamo? Lai nu kāda būtu mums tā Latvijas basketbola līga, bet tai vismaz seko līdzi, tagad arī VEF, Ventspils sāk augt atkal, gan jau arī Barons līdz pavasarim pieliks un atkal būs interesanti, bet kas ir hokejā Latvijā?
, 2010-10-16 12:13, pirms 15 gadiem
Bez variantiem šodien, brīnums ka uz poļiem kofs ir 1,95.
, 2010-10-16 12:16, pirms 15 gadiem
Ja nenotiks brīnums un VEFs nesāks rādīt sakarīgu sniegumu, tad variantu nav...
Neesmu VEF fans, bet ceru uz brīnumu. Rīgā ir jābūt LABAM basketbolam!
, 2010-10-16 12:20, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Šito gan es nesaprotu, Dinamo spēles rāda katru otro dienu bez maz vai, a cik bieži Rīgā tu vari redzēt bijušos NBA spēlētājus un eiropas labākās raudzes basketbolistus ? + Vēl pašu ilggadējos izlases spēlētājus. Saprastu, ja Dinamo spēle būtu mājās, bet nu izbraukuma spēle, tur tās translācijas parasti ir bez jebkādām emocijām, viss pelēks, klusums, bet nu skatās paši.
Kuri tad te ir tie Eiropas labākās raudzes basketbolisti ? Vot izlases spēlēs tiešām varēja redzēt pārīti no Eiropas tiešām augstākās raudzes basketbolistiem (Barjani, Belinelli, Kaspi, Pekovičs, Halperins utt) a te nav ne smakas no tāda līmeņa spēlētājiem.
Un tie bijušie NBA spēlētāji, kurš no viņiem ir tiešām kaut ko sasniedzis NBA augstā līmenī? KHL tik tiešām var redzēt spēlētājus kas NHL ir bijuši ar ļoti augstiem panākumiem un vēl arvien spēj parādīt augstu meistarības pakāpi.
, 2010-10-16 12:21, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Diemžēl spēle jāskatās ierakstā, jo savādāk palaidīšu garām hoķi. Lai jau basketbolisti sak ko grib, bet Latvijā Nr.1 ir bijis un būs hokejs.
ja tu raksti ka bijis 1 vieta cik tad to skatitaju skatijas hokeju Riga2000 speles ?
un kapec HK Riga nav tik daudz skatitaju speles ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 12:27, pirms 15 gadiem
Izskataas ka VEF funkcionaari neprot taisiit biznesu- nedaudz veelaak speeleetu - daudz lielaaku pi4i nopelniitu (neticu ka nevareeja laiku pamainiit)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 12:34, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Nu nevarēja, jau prasīju Valdim Valteram twiterī wtb līga , wtb likumi. Neviens tev NBA ai eirolīgā arī nepārcels maču , jo kāds citur spēlēs kko citu.
labi , labi nav jau mans pi4is
, 2010-10-16 12:35, pirms 15 gadiem
ReSignum rakstīja: Cik nu palasu komentārus, tad gandrīz nekad nepiekrītu tevis rakstītajam, bet šī ir tā retā reize, kad esi pateicis pilnīgi precīzi...
Piebildīte, par to, ko viens te ierakstīja, ka Latvija hokejs nr.1 - kas, tad mums ir bez Dinamo? Lai nu kāda būtu mums tā Latvijas basketbola līga, bet tai vismaz seko līdzi, tagad arī VEF, Ventspils sāk augt atkal, gan jau arī Barons līdz pavasarim pieliks un atkal būs interesanti, bet kas ir hokejā Latvijā?
Tas, ko tu pateici ir: "vidējam Latvijas sporta līdzjūtējam drīzāk vajadzētu skatīties LBL, nevis LHL". Te jau nav runa par komandu skaitu, bet gan par skatāmību un atmosfēru.

Ļoti daudziem hokejs vienkārši iet pie sirds krietni labāk par basketbolu un tur neko mainīt nevar. Trekno gadu basketbola vilnis nekad neatkārtosies, kamēr vien eksistēs Dinamo.
, 2010-10-16 12:35, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: ja tu raksti ka bijis 1 vieta cik tad to skatitaju skatijas hokeju Riga2000 speles ?
un kapec HK Riga nav tik daudz skatitaju speles ?
Nu vispār uz HKRīga pret piemēram AK Bars bij diezgan pilna arēna, bij dafiga ilgi toreiz rindā vēl jāstāv pēc biļetēm Un ja tā runā par popularitāti kā sporta veidam nevis tikai kādam konkrētam klubam un cik ir interesentu vērot šo spēli, tad kā tu domā cik % LV iedzīvotāju ir gada laikā noskatījusies vismaz vienu hokeja spēli un cik % ir noskatījušies vismaz vienu basketa spēli. Domājams ka hoķim šis procents būtu krietni lielāks, ja veiktu šādu aptauju.
, 2010-10-16 12:41, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Tas, ko tu pateici ir: "vidējam Latvijas sporta līdzjūtējam drīzāk vajadzētu skatīties LBL, nevis LHL". Te jau nav runa par komandu skaitu, bet gan par skatāmību un atmosfēru.

Ļoti daudziem hokejs vienkārši iet pie sirds krietni labāk par basketbolu un tur neko mainīt nevar. Trekno gadu basketbola vilnis nekad neatkārtosies, kamēr vien eksistēs Dinamo.
Izskatās, ka tas nebūs ilgi, jo 3. sezona būs garām un gazproms pēc trim sezonām naudu vairs nedod. Secinājumus tālāk izdari pats.
, 2010-10-16 12:41, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Daniel Ewing !
Jan Hendrik Jagla -Vācijas izlases līderis aiz Novicka.
Radko Varda- Bosnijas izlases līderis.
Ai kāda jēga, tak skaties savu hokeju, skaties tik , ka pēc kāda laika nesāk apnikt, kā tas ir noticis ar mani.
Neuztraucies, gan jau neapniks, es hokeju skatos jau sen pirms tāds Dinamo bij mums uzštelēts

P.S. Es zinu kas ir Jagla un Varda, kādās izlasēs un klubos šie spēlētāji ir spēlējuši
, 2010-10-16 12:43, pirms 15 gadiem
Marty82 rakstīja: Nu vispār uz HKRīga pret piemēram AK Bars bij diezgan pilna arēna, bij dafiga ilgi toreiz rindā vēl jāstāv pēc biļetēm Un ja tā runā par popularitāti kā sporta veidam nevis tikai kādam konkrētam klubam un cik ir interesentu vērot šo spēli, tad kā tu domā cik % LV iedzīvotāju ir gada laikā noskatījusies vismaz vienu hokeja spēli un cik % ir noskatījušies vismaz vienu basketa spēli. Domājams ka hoķim šis procents būtu krietni lielāks, ja veiktu šādu aptauju.
Nebūtu Dinamo, hokejs būtu ne vairāk vai ne mazāk "vienaldzīgs" vai nepopulārs.
, 2010-10-16 12:46, pirms 15 gadiem
acidacid rakstīja: Izskatās, ka tas nebūs ilgi, jo 3. sezona būs garām un gazproms pēc trim sezonām naudu vairs nedod. Secinājumus tālāk izdari pats.
Tās noteikti būtu labākās ziņas hokejam pēdējo gadu laikā. Tomēr naudu jau nedod Gazprom, to dod KF.

Pat pieņemot, ka naudu dod parasts uzņēmums, no kurienes izvilkts tas "3 gadu likums"?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Onslovs
, 2010-10-16 13:06, pirms 15 gadiem
kabijs rakstīja: Nebūtu Dinamo, hokejs būtu ne vairāk vai ne mazāk "vienaldzīgs" vai nepopulārs.
Man gan liekas arī pirms Dinamo hokejs nemaz nebij tik nepopulārs, gandrīz katrs LV iedzīvotājs zināja kad notiek pasaules čempis hokejā, par basīti neko tadu nevarētu teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 13:09, pirms 15 gadiem
KHL uztaisijushi par NHL te dazhi. tad sajuta, ka tas, ka Dinamo spele ir pasaules brinums. Reali hokejs ir totala dir*aa. To mes redzejam Olimpiskajas speles un Pasaules chempjos. No dinamo jegas nav nekadas, tapat visi tie, kas met dinamo rindaas , izlasee neko nevar ( tas par musejiem..)
, 2010-10-16 13:13, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Jā šito es arī zinu, Savickis ar Ulmani to ir teikuši nekā personīga vai 100 pantā, kkādā tāda tipa raidījumā stāstīja, jo jau šogad knapi tika savilkti gali Un redzot, ka šogad skatītāji arī nāk mazāk uz Dinamo, vidēji 5-6 tk, pagāšgad esot bijis virs 7,5 laikam vidēji tūkstoši uz spēli, tad nu nākamsezon būs vēl problemātiskāk.
Ja Savickis ar Ulmani teikuši, tad jau būs jātic.
, 2010-10-16 13:13, pirms 15 gadiem
bubba rakstīja: KHL uztaisijushi par NHL te dazhi. tad sajuta, ka tas, ka Dinamo spele ir pasaules brinums. Reali hokejs ir totala dir*aa. To mes redzejam Olimpiskajas speles un Pasaules chempjos. No dinamo jegas nav nekadas, tapat visi tie, kas met dinamo rindaas , izlasee neko nevar ( tas par musejiem..)
+ Kas tas par latvieti kurš atbalsta krievu hokeja līgu.
, 2010-10-16 13:15, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: + Kas tas par latvieti kurš atbalsta krievu hokeja līgu.
tipa vtb ir savaadaaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 13:17, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: + Kas tas par latvieti kurš atbalsta krievu hokeja līgu.
Teica onslovs zem raksta par VTB līgu.
, 2010-10-16 13:18, pirms 15 gadiem
Lai veicās! Nāksies rauties uz pusēm,jo hoķi ar nevar laist garām! P.S. Tie video fascinē,vnk labi!
, 2010-10-16 13:18, pirms 15 gadiem
par Dinamo fanot ir stiliigi.. Juus tieshaan domaajat , ka tad kad Dianmo bankrotees , visi shie cilveeki ies atbalstiit Bebrus , Vilkus un paareejos zveerus??
, 2010-10-16 13:21, pirms 15 gadiem
dzhammou rakstīja: par Dinamo fanot ir stiliigi.. Juus tieshaan domaajat , ka tad kad Dianmo bankrotees , visi shie cilveeki ies atbalstiit Bebrus , Vilkus un paareejos zveerus??
tiesi manas domas tagad visi fano par dinamo jo tas ir mode , kas notiks ja piemeram Dinamo aizvadis sliktu sezonu ?
, 2010-10-16 13:21, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: + Kas tas par latvieti kurš atbalsta krievu hokeja līgu.
VTb gan nav krievu līga. Pie tam Dinamo un KHL neizjauca neko, bet VTB degradēja BBL un LBL.
, 2010-10-16 13:22, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Teica onslovs zem raksta par VTB līgu.
Teica pr**uraks ar ušakovu profila bildē.
Basis paliek basis un VTB ir atklātā līga, nejau kā KHL kurā 3 komandas no citās valsts.
, 2010-10-16 13:22, pirms 15 gadiem
mazaisbilijs rakstīja: tiesi manas domas tagad visi fano par dinamo jo tas ir mode , kas notiks ja piemeram Dinamo aizvadis sliktu sezonu ?
Hokejs ir skatāmāks un es pirms Dinamo braucu uz Pinķiem skatīties kā Rīga2000 spēlē, un braukšu arī turpmāk, ja Dinamo bankrotēs.
, 2010-10-16 13:24, pirms 15 gadiem
Air Jordan rakstīja: Nu un... A ja DINAMO ierīs??
tu mani paarprati es esmu gan par vef gan par dinaamo. tikai nepatiik tie kas peekssnni raksta nah. to dinaamoo
, 2010-10-16 13:25, pirms 15 gadiem
Galvenais tas, ka Dinamo jau šonadēļ ir 4 spēles, ja nemaldos, bet VEFam pat 1 spēli nevar atļauties parādīt normālā laikā.
, 2010-10-16 13:26, pirms 15 gadiem
Marty82 rakstīja: Man gan liekas arī pirms Dinamo hokejs nemaz nebij tik nepopulārs, gandrīz katrs LV iedzīvotājs zināja kad notiek pasaules čempis hokejā, par basīti neko tadu nevarētu teikt.
Jā, par izlasi runājot, es pats sekoju ar lielu degsmi, bet ne jau par LV čempi vai Baltkrievijas atklāto. Es biju domājis Latvijas līgu
, 2010-10-16 13:27, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Hokejs ir skatāmāks un es pirms Dinamo braucu uz Pinķiem skatīties kā Rīga2000 spēlē, un braukšu arī turpmāk, ja Dinamo bankrotēs.
Nu tad ej un skaties savu hokeju! Ko tu te vel meklē?
Tomēr abidna, ka valstī atbalsta hokeju, izgrūžot milzīgu līdzekļus, kamēr basketbolā un ,it sevišķi futbolā nav nekā. Ļoti stulba politika..
, 2010-10-16 13:28, pirms 15 gadiem
bubba rakstīja: KHL uztaisijushi par NHL te dazhi. tad sajuta, ka tas, ka Dinamo spele ir pasaules brinums. Reali hokejs ir totala dir*aa. To mes redzejam Olimpiskajas speles un Pasaules chempjos. No dinamo jegas nav nekadas, tapat visi tie, kas met dinamo rindaas , izlasee neko nevar ( tas par musejiem..)
Kaadas mulkiibas te gvelz. Os spelees iznemot speeli pret Slovaakiju man piemeeram nebija nekaadu pretenziju pret muuseejiem, pret Čehiju 2:5, un 2:3 pagarinaajumaa nav slikts rezultaats, jo katraa pozicijaa viniem labaaki speletaaji. Pret Krieviju nospelejaam krietni zoliidaak nekaa Turiinaa, jo mums bija daudz vairaak iespeeju guut vaartus, Turiinaa muus vienkaarshi klapeeja.

Savukaart PČ mums bija viens no vaajaakiem aizsardzibas sastaaviem(peec uzvardiem) vispaar un kopumaa komanda bija viens no vaajaakajaam sho 20 gadu laikaa un taapat tikai 1:3 pret Šveici, Čehiju, 2:4 pret Zviedriju, 1:6 pret Kanaadu, ar shaadiem rezultaatiem mes viniem zaudeejaam pat ar Irbi, Ozolinu, Belavski, Kercu sastavaa.

Lai vai kaa jaatbalsta abi sporta veidi.
, 2010-10-16 13:28, pirms 15 gadiem
Onslovs rakstīja: Teica pr**uraks ar ušakovu profila bildē.
Basis paliek basis un VTB ir atklātā līga, nejau kā KHL kurā 3 komandas no citās valsts.
KHL arī ir tieši tāda pati, atklāta līga. Tieši tas pats KHL variants, tikai sponsors ir nevis Kremļa Gazproms, bet gan Kremļa VTB.
, 2010-10-16 13:33, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Domāju, ka halle būs pārpildita, pērciet biļetes jau tagad, jo īsi pirms matča varat pat uz arēnu nebraukt - vienkārši biļetes vairs nedabūsiet!
neviens neatnāks uz basi jo mājās hokejs jāskatās
, 2010-10-16 13:34, pirms 15 gadiem
Air Jordan rakstīja: Nu un... A ja DINAMO ierīs??
Protams ka Dinamo ierīs...Maskavas Dinamo ierīs
, 2010-10-16 13:35, pirms 15 gadiem
kabijs rakstīja: Jā, par izlasi runājot, es pats sekoju ar lielu degsmi, bet ne jau par LV čempi vai Baltkrievijas atklāto. Es biju domājis Latvijas līgu
Bet runa šajā gadījumā jau gāja kā par hokeju kā tādu nevis kādu klubu vai līgu
, 2010-10-16 13:36, pirms 15 gadiem
bubba rakstīja: Nu tad ej un skaties savu hokeju! Ko tu te vel meklē?
Tomēr abidna, ka valstī atbalsta hokeju, izgrūžot milzīgu līdzekļus, kamēr basketbolā un ,it sevišķi futbolā nav nekā. Ļoti stulba politika..
Kamēr valsts atbalstija futbolu un basketbolu, tikmēr gudra politika. Kā hokeju, tā stulba. Es vēl labi atceros ASK un FK Rīga, tāpat Indriksonu - mahinatoru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 13:39, pirms 15 gadiem
ex-es rakstīja: smiekligi ka ltv7 majaslapa rakstits ka speli 19:25 radis LIVE!
http://www.ltv7.lv/programma/
Cik esmu novērojis LTv7 ar LIVE saprot, interneta pārraidi nevis tiešraidi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 13:45, pirms 15 gadiem
ha ha - es uz Arēnu, bet tie, kuri netiek - neredzēs tiešraidi
, 2010-10-16 13:47, pirms 15 gadiem
Tiesi neesmu Riga un del kaut kada Dinamo jaskatas bus tik ierakstaa...
, 2010-10-16 14:06, pirms 15 gadiem
Vispār jau apšaubu, ka VTB pateica, ka spēlei obligāti jāsākās 17-00. Tā ir pašu vefiešu nolaidība, ka neielika spēli 19-00 , tad Arēnā būtu daudz vairāk skatītāju un LTV7 varētu rādīt tiešraidi. Vai arī VEF cer, ja pa Tv nebūs tiešraides vairāk skatītāju nāks uz Arēnu?
, 2010-10-16 14:11, pirms 15 gadiem
flipsider rakstīja: Kaadas mulkiibas te gvelz. Os spelees iznemot speeli pret Slovaakiju man piemeeram nebija nekaadu pretenziju pret muuseejiem, pret Čehiju 2:5, un 2:3 pagarinaajumaa nav slikts rezultaats, jo katraa pozicijaa viniem labaaki speletaaji. Pret Krieviju nospelejaam krietni zoliidaak nekaa Turiinaa, jo mums bija daudz vairaak iespeeju guut vaartus, Turiinaa muus vienkaarshi klapeeja.

Savukaart PČ mums bija viens no vaajaakiem aizsardzibas sastaaviem(peec uzvardiem) vispaar un kopumaa komanda bija viens no vaajaakajaam sho 20 gadu laikaa un taapat tikai 1:3 pret Šveici, Čehiju, 2:4 pret Zviedriju, 1:6 pret Kanaadu, ar shaadiem rezultaatiem mes viniem zaudeejaam pat ar Irbi, Ozolinu, Belavski, Kercu sastavaa.

Lai vai kaa jaatbalsta abi sporta veidi.
Bet salīdzini, cik izmaksā dinamo uzturēšana. nedomāju, ka atmaksājas tādu piķi izgāzt un izlases zaudējumi ar 1:5 ir labi rezultāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 14:12, pirms 15 gadiem
Ko jūs te peraties!!!Jāatbalsta visas LV sporta komandas, kas spēlē starptautiskā arēnā,gan hokejs,basketbols,futbols,handbols u.c...Katra tāda spēle mums ir unikāla...Un ja ir patiesa vēlme tad var sekot Dinamo LTV tiesraide un Vefinjam teksta tiesraidee VTB,un arī otrādi.Par Latviešiem un mūsu leģionāriem!!!!!
, 2010-10-16 14:23, pirms 15 gadiem
viking, iesaku palasīt Soft power - Wikipedia, the free encyclopedia

Nebūsim naivi, Krievija vienkārši pārstāv savas ģeopolitiskās intereses un cenšas mūs ievilkt atpakaļ Austrumeiropā. Sports, populārā mūzika un citas vienkāršās tautas prātu viegli pārņemošās lietas ir ļoti spēcīgs ierocis. Ne VTB līgai, ne KHL pēc būtības nav sevišķi liels sakars ar sportu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 14:27, pirms 15 gadiem
Un tu, spriežot pēc bildes, esi meksikānis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 14:37, pirms 15 gadiem
nepitd - Tu ta domā ka hokejs ir skatamaks, es domaju, ka basis ir skatamāks, kur nu vel tāda līmeņa.
maris777 rakstīja: Hokejs ir skatāmāks un es pirms Dinamo braucu uz Pinķiem skatīties kā Rīga2000 spēlē, un braukšu arī turpmāk, ja Dinamo bankrotēs.
, 2010-10-16 14:59, pirms 15 gadiem
VEF himmna

Es neesmu peļķes šļakstījis
Es pats esmu peļķe ko šļaksta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 15:14, pirms 15 gadiem
Par uzvaru!
, 2010-10-16 15:21, pirms 15 gadiem
Reklāmas VEFam tiešām labas!
, 2010-10-16 15:48, pirms 15 gadiem
jā reklāmas - super!
, 2010-10-16 15:55, pirms 15 gadiem
Kaut kur live video būs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 16:04, pirms 15 gadiem
ok, pēc pirmā Dinamo perioda jāmauc uz Arēnu!!
, 2010-10-16 16:19, pirms 15 gadiem
es kā BKV fans, lai veicas jums !
, 2010-10-16 16:36, pirms 15 gadiem
sportacentraa raadis tiesraidi? ja nee tad pa kuru kanaalu Televiizijaa? aatri ludzu kads pasaka!
, 2010-10-16 16:41, pirms 15 gadiem
kam kas ir tuvaks sirdij bet arii tas ir fakts ka hoki var ierakstiit un pec tam noskatiities ja ir vel bet dzivajaa skatiit basi tas ir kas cits nekaa skatiities tv....
, 2010-10-16 17:16, pirms 15 gadiem
pagidam izskatas ka vef nav komandas vienotiibas ..
, 2010-10-16 17:35, pirms 15 gadiem
rezultāts?
, 2010-10-16 17:37, pirms 15 gadiem
vef-22
prokom-29
, 2010-10-16 17:41, pirms 15 gadiem
janistrops rakstīja: vef-22
prokom-29
Kur seko lidzi ?
, 2010-10-16 17:41, pirms 15 gadiem
zaudejam jau ar rezultatu 10 punktu starpiibu.
, 2010-10-16 17:45, pirms 15 gadiem
esmu spelee un juutu musejiem liidzi bet kaukt kaa gruti musejiem sokaa sodien bet veel ir laiks varam jau visu versts musejiem par labu..
, 2010-10-16 17:45, pirms 15 gadiem
daudz skatītāju ?
, 2010-10-16 17:46, pirms 15 gadiem
pats tuvaakais lidz cik musejie tika bija 3 puktu starpiiba ..
, 2010-10-16 17:49, pirms 15 gadiem
Kads pagaidam rezultats?
, 2010-10-16 17:50, pirms 15 gadiem
beidzas puslaiks ar starpiibu 12 punktiem...
, 2010-10-16 17:54, pirms 15 gadiem
janistrops rakstīja: beidzas puslaiks ar starpiibu 12 punktiem...
sk paldies
, 2010-10-16 18:14, pirms 15 gadiem
izskatas ka musejiem sak pazust kaut mazakaa ceriba bet veel ir laika pietiekami lai arii rezultaatu verstu mums par labu..
vef-35
prokom-50
, 2010-10-16 18:15, pirms 15 gadiem
Kurs mums komanda izcelas pagaidam?
, 2010-10-16 18:19, pirms 15 gadiem
pec punktiem ir taa ka izcelas no musejiem 55, un 10
bet parkapumos izcelas 11 kapteinis.
, 2010-10-16 18:21, pirms 15 gadiem
cikos īsti ir spēle ?
, 2010-10-16 18:21, pirms 15 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: cikos īsti ir spēle ?
jau iet
, 2010-10-16 18:22, pirms 15 gadiem
kur jūs redzat spēļi ?
, 2010-10-16 18:22, pirms 15 gadiem
bet protams jau iet otrais perjods un beigsies tresa tresdala
, 2010-10-16 18:23, pirms 15 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: kur jūs redzat spēļi ?
es perosnigi neredzu Bet 19:25 bus atkartojums pa ltv7
, 2010-10-16 18:25, pirms 15 gadiem
jaa vares redzeet bet spelee ir diezgan smaga ka nekaa pagaidam musejie zaudee ar 16 punktu parsvaru un saksies pedejaa ceturdalaa
, 2010-10-16 18:26, pirms 15 gadiem
esmu areenaa un skatos klatienee speli...
, 2010-10-16 18:26, pirms 15 gadiem
live score ?
, 2010-10-16 18:28, pirms 15 gadiem
jaa tikai zel ka tas rezultaats ...
vef-51
prokom-63
, 2010-10-16 18:29, pirms 15 gadiem
Vidzemnieks rakstīja: live score ?
Live Games tiko atradu
, 2010-10-16 18:29, pirms 15 gadiem
lidz speles beigam ir palicis 8-30
, 2010-10-16 18:29, pirms 15 gadiem
janistrops rakstīja: jaa tikai zel ka tas rezultaats ...
vef-51
prokom-63
varbūt tomēr ielinkos to live score ?
, 2010-10-16 18:29, pirms 15 gadiem
Maz variantu
, 2010-10-16 18:30, pirms 15 gadiem
musējei meļņi ir jādzen prom ,kāda jēga no leģionāriem,ja 13 pts no komandas 51 un Willams 3 11 metienu precizitāte,tikko bija 2 no 10
, 2010-10-16 18:30, pirms 15 gadiem
jaaa bet var jau arii mainiities mums veel ir iespejaa versts par labu... vel jaspelee 7 minutes
, 2010-10-16 18:31, pirms 15 gadiem
, 2010-10-16 18:31, pirms 15 gadiem
coldasice rakstīja: musējei meļņi ir jādzen prom ,kāda jēga no leģionāriem,ja 13 pts no komandas 51 un Willams 3 11 metienu precizitāte,tikko bija 2 no 10
Viniem taks mekle aiztajejus
, 2010-10-16 18:33, pirms 15 gadiem
skatoties speli vienu mirkli liekas ka ir tik tuvu bet otru tik talu
, 2010-10-16 18:33, pirms 15 gadiem
Wiliamsam 27 %
-9
, 2010-10-16 18:33, pirms 15 gadiem
bubba, 13:09, pirms 5 stundām
Atcelt Ziņot
KHL uztaisijushi par NHL te dazhi. tad sajuta, ka tas, ka Dinamo spele ir pasaules brinums. Reali hokejs ir totala dir*aa. To mes redzejam Olimpiskajas speles un Pasaules chempjos. No dinamo jegas nav nekadas, tapat visi tie, kas met dinamo rindaas , izlasee neko nevar ( tas par musejiem..)
Tu gan esi pilnigi atpalicis!! Futbolu tada valsts ka LV nekad nepavilks!! N E K A D vinigi hoki un basi ja! Tev laikam galvas vieta d
a!
, 2010-10-16 18:33, pirms 15 gadiem
vajadzēja jau sākuma paņemt kaut cik jēdzīgus,vismaz tādus ,kas var grozā bumbu iemest
, 2010-10-16 18:35, pirms 15 gadiem
palikusas ir tikai 5 minutes bet rezultats
vef-60
prokam-70
, 2010-10-16 18:36, pirms 15 gadiem
mazais23 rakstīja: bubba, 13:09, pirms 5 stundām
Atcelt Ziņot
KHL uztaisijushi par NHL te dazhi. tad sajuta, ka tas, ka Dinamo spele ir pasaules brinums. Reali hokejs ir totala dir*aa. To mes redzejam Olimpiskajas speles un Pasaules chempjos. No dinamo jegas nav nekadas, tapat visi tie, kas met dinamo rindaas , izlasee neko nevar ( tas par musejiem..)
Tu gan esi pilnigi atpalicis!! Futbolu tada valsts ka LV nekad nepavilks!! N E K A D vinigi hoki un basi ja! Tev laikam galvas vieta d
a!
tu idiot redzeeji kaa muuseejie tagad uzvilka khl liiderus - ej dir...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2010-10-16 18:38, pirms 15 gadiem
-7
, 2010-10-16 18:42, pirms 15 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: tu idiot redzeeji kaa muuseejie tagad uzvilka khl liiderus - ej dir...
Tev vajag brilles!! izlasi manu komentaru kartigi!! dunduks
, 2010-10-16 18:44, pirms 15 gadiem
spele bija baudama zel ka tikai tads rezultas mums nelaibveeligs cerams ka nakosaa spele bus labaa un mus iepriecinas VEF ka mes varam arii sanemties jo tagad vienkarsi nebija musejaa spele lai vinnetu bet paldies puisiem par speli .
VEF-63
PROKOM-76
ar cienu janis
, 2010-10-16 18:46, pirms 15 gadiem
mazais23 rakstīja: Tev vajag brilles!! izlasi manu komentaru kartigi!! dunduks
tavs komentaars ir tolete
, 2010-10-16 18:46, pirms 15 gadiem
kā var tā nospēlēt,ja rezultatīvākasi tikai ar 14 pts ir Valters,nafig tad tie leģionāri vajadzīgi?
, 2010-10-16 18:48, pirms 15 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: tavs komentaars ir tolete
))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))))))))))))) ))))) tiesam orginali