Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" sestdien izziņos pārmaiņas sastāvā

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"VEF Rīga" sestdien izziņos pārmaiņas sastāvā
"VEF Rīga" basketbolisti
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

Basketbola kluba "VEF Rīga" padomes priekšsēdētājs Edgars Jaunups un galvenais treneris Ramūns Butauts sestdien, 16. novembrī, pēc VTB līgas spēles pret Samaras "Krasnije Kriļja" vienību (orientējoši plkst. 19:00) informēs par situāciju komandā un gaidāmajām izmaiņām sastāvā.

Piektdien, 15. novembrī, Turcijas medijos parādījās informācija par lietuviešu aizsarga Tomasa Delininkaiša pāreju uz Turcijas virslīgas klubu “Torku Konya Selcuk Universitesi”. VEF direktore Laila Spaliņa sarunā ar Sportacentrs.com nekomentēja, vai izdevies panākt vienošanos par līguma attiecību izbeigšanu, norādot, ka plašāka informācija tiks sniegta pēc sestdienas spēles.

Delininkaitis nepiedalījās 9. novembra izbraukuma spēlē pret Maskavas apgabala “Triumph” un 13. novembra izbraukuma cīņā pret Turcijas vicečempioniem “Banvit”. Rīgas klubs informēja, ka līguma attiecības ar lietuviešu aizsargu tiks pārtrauktas, tiklīdz izdosies panākt vienošanos ar sportista aģentu. Kluba padomes priekšsēdētājs Edgars Jaunups norādīja, ka Delininkaitis izrādījās lielākais iemesls mikroklimata un attieksmes problēmām.

Eiropas kausa izcīņā Delininkaitis četrās spēlēs vidēji 16:03 minūtēs guva 9,5 punktus, savāca 0,8 atlēkušās bumbas, izdarīja 2,0 rezultatīvas piespēles un nopelnīja trešo labāko lietderības koeficientu komandā 10,5. VTB līgā aizsargs četrās spēlēs vidēji 21:38 minūtēs guva 9,8 punktus, izcīnīja 3,0 atlēkušās bumbas un izdarīja 4,0 rezultatīvas piespēles.

Pēc Eiropas kausa izcīņas pirmā apļa “VEF Rīga” ar bilanci 2-3 ieņem ceturto vietu G grupā. Lai kvalificētos nākamajai kārtai, atlikušajās piecās spēlēs jācenšas apsteigt kādu no pirmā trijnieka komandām – Kazaņas “Unics” (5-0), Izraēlas čempionus “Maccabi Haifa” (4-1) vai Bandirmas “Banvit” (3-2).

VEF spēles otrajā aplī: 20. novembrī izbraukumā pret “MZT Skopje” (+9), 27. novembrī savā laukumā pret “Kalev/Cramo” (+5), 4. decembrī viesos pret “Maccabi Haifa” (-21), 11. decembrī izbraukumā pret “Unics” (-18), 18. decembrī mājās pret “Banvit” (-19).

  +3 [+] [-]

, 2013-11-15 13:06, pirms 11 gadiem
būs interesanti...

  +3 [+] [-]

, 2013-11-15 13:06, pirms 11 gadiem
teoreetiski nekas veel nav zaudeets,bet gruuti buus tas ir fakts,domaju ka robinsonam rit buus sava pedeja iespeja sevi pieradit,varbuut ari Braunam.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-15 13:07, pirms 11 gadiem
Atlaist visus leģionārus!!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:08, pirms 11 gadiem
Cerams beidzot būs arī izmaiņas treneru kolektīvā...

  +5 [+] [-]

, 2013-11-15 13:10, pirms 11 gadiem
Gribētos, lai Brauns ar Robinsonu iet prom un viņu vietā paņemt kaut ko labāku, kas tiešām komandu varētu pacelt augstāk, bet tādi spēlētāji "nemētājas" uz katra stūra, vēl ņemot vērā to, ka sezonas visur sākušās. Vienīgi tādi, ka netika NBA šogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2013-11-15 13:16, pirms 11 gadiem
Nu pēc Roulenda jebkuram leģionāram VEFā būs grūti, viņš tomēr bija, manuprāt, labākais leģionārs kāds Latvijā bijis.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-15 13:18, pirms 11 gadiem
Būs preses konference? Būs vesela kaudze ar žurnālistiem, kamerām?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:18, pirms 11 gadiem
He he he,vefelis iet uz grunti.Tā arī vajag,kamēr kluba vadībā ir tik aprobežoti cilvēki,nekas labs nevar notikt.

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:19, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: Nu pēc Roulenda jebkuram leģionāram VEFā būs grūti, viņš tomēr bija, manuprāt, labākais leģionārs kāds Latvijā bijis.
Tur tā lieta, un tagad te visi gaida no citiem ļeģionāriem tādu pāšu sniegumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 13:26, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: Nu pēc Roulenda jebkuram leģionāram VEFā būs grūti, viņš tomēr bija, manuprāt, labākais leģionārs kāds Latvijā bijis.
Freds Fergusons un Markuss Timonss broču laikos arī bija zvēri.. Viens no labākajiem Roulends varētu būt..

  -1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:27, pirms 11 gadiem
Vienkārši Vef GM ir sa.isies meistarībā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:27, pirms 11 gadiem
būs jāpagaida arī pašu sportistu viedoklis - varbūt atkal izrādās, ka paši vēlējušies aiziet nevis izmesti kā klubs ziņo ...

  +4 [+] [-]

, 2013-11-15 13:29, pirms 11 gadiem
Vajadzētu dot iespēju izlases kandidātiem, jo Jurevičus, Kuksiks ir bez līguma !!

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:31, pirms 11 gadiem
zidans rakstīja: Vienkārši Vef GM ir sa.isies meistarībā.
Vef ir GM?

  -2 [+] [-]

, 2013-11-15 13:31, pirms 11 gadiem
Es tak sak, vajag Freimi panemt!
EČ baigi labi nokapaja!

  -4 [+] [-]

, 2013-11-15 13:32, pirms 11 gadiem
Kads nezin kur Miledzs palicis?
Vel speles kkur?

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:32, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vef ir GM?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:33, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: nu ar šādu sastāvu LBL ir paņemts, bet VEFs sen ir augstāk par šo līmeni un tāpēc vajag nopietni padomāt, Robinsons stabili prom, par Braunu jādomā, kgan arī nebuutu žel. Bērziņš vispār ir kapracis.
Par kādu augstāk Tu runā, klaun... Vtb šogad nebūs play off, par eirokasusu vispār nerunājot... Varés kapāt LBL par zeltu... Lūk arī VEF šī gada līmenis..

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:34, pirms 11 gadiem
stakets rakstīja: Freds Fergusons un Markuss Timonss broču laikos arī bija zvēri.. Viens no labākajiem Roulends varētu būt..
Tas viennozīmīgi bija visu laiku labākais leģionāru duets Latvijā , fantastiski spēlētāji viņi bija.

  -2 [+] [-]

, 2013-11-15 13:39, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: Nu pēc Roulenda jebkuram leģionāram VEFā būs grūti, viņš tomēr bija, manuprāt, labākais leģionārs kāds Latvijā bijis.
Man gan šķiet, ka labākais leģionārs bija Aleksandrs ar kuru kopā Barons vinēja fiba kausu un Latvijas čempi, bet nu atšķirīgās pozīcijās viņi spēlē, grūti salīdzināt.

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:40, pirms 11 gadiem
Bezkaunīgais rakstīja: Vajadzētu dot iespēju izlases kandidātiem, jo Jurevičus, Kuksiks ir bez līguma !!
Kuksiku gribētu redzēt vef. Bet Jurevičus atņems minūtes Bērziņam un ir Janičenoks.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-15 13:42, pirms 11 gadiem
Edgars Jaunups norādīja, ka Delininkaitis izrādījās lielākais iemesls mikroklimata un attieksmes problēmām.

Lielākasi iemesls visām problēmām ir tas kurš šo sastāvu novāca.

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:42, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kads nezin kur Miledzs palicis?
Vel speles kkur?
Miledž spēlē Torku Selçuk Üniversitesi, tad iespējams ka mainīs pret Delininkaiti...
Curtis Millage’i renklerimize bağladık |...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:48, pirms 11 gadiem
Ukris rakstīja: Man gan šķiet, ka labākais leģionārs bija Aleksandrs ar kuru kopā Barons vinēja fiba kausu un Latvijas čempi, bet nu atšķirīgās pozīcijās viņi spēlē, grūti salīdzināt.
Batista arī bija tajā sezonā, labākais no garā gala kopā ar Dēmetriju kurš spēlējis LBL.

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:49, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Lielākasi iemesls visām problēmām ir tas kurš šo sastāvu novāca.
Butauts? Jo viņš novāca sastāvu

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:49, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: Piekrītu, ka Jureviča un Kuksika varianti varētu tikt izskatīti, jo Kuksiks savā augstskolā mēdza spēlēt arī pa 4nr.. Katrā ziņā labāks būtu par Bērziņu, jo augumos +/- vienādi, tik Kuksikam labāks metiens un labāka pieredze augstākā līmenī..
Aizsardzībā Kuksiks švaks, bet A. Bērziņa vietā noteikti būtu labs ieguvums.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:49, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: Piekrītu, ka Jureviča un Kuksika varianti varētu tikt izskatīti, jo Kuksiks savā augstskolā mēdza spēlēt arī pa 4nr.. Katrā ziņā labāks būtu par Bērziņu, jo augumos +/- vienādi, tik Kuksikam labāks metiens un labāka pieredze augstākā līmenī..
Es tomēr gaidu Bērziņa aiziešanu, jo viņš neder šādam līmenim, viņš nav vienkārši labs priekš tām pozīcijām un nepieliks viņš neko. 3gadi bija kļūda.

  +4 [+] [-]

, 2013-11-15 13:50, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Aizsardzībā Kuksiks švaks, bet A. Bērziņa vietā noteikti būtu labs ieguvums.
Un Bērziņš nav švaks aizsardzībā?

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:50, pirms 11 gadiem
Gan jau vienīgā pārmaiņa būs Delininkaiša došanās prom. Iespējams tiks paziņots arī spēlētājs, kurš ir piesaistīts uz otru PG vietu. Vai arī paziņos, ka tuvākajā laikā pievienosies kāds PG.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:52, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Butauts? Jo viņš novāca sastāvu
Kases turētājs a.k.a Jaunupu Edgars deva naudu, Butauts jau var spriest tikai pēc piedāvātā video un pēc personīgajiem kontaktiem par kādu spēlētāju. Delininkaiti piemēram šis zināja kā savu kabatu, jau EČ varēja redzēt, ka karjera šim strauji iet uz otru pusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:54, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kases turētājs a.k.a Jaunupu Edgars deva naudu, Butauts jau var spriest tikai pēc piedāvātā video un pēc personīgajiem kontaktiem par kādu spēlētāju. Delininkaiti piemēram šis zināja kā savu kabatu, jau EČ varēja redzēt, ka karjera šim strauji iet uz otru pusi.
Bet Jaunups uzticējās Butauta spriedumam. Nebija tā ka Jaunups gāja pie Ramūna un teica: "Mums vajag šo, mums vajag to". Butauts pats gāja pie Jaunupa ar šādiem vārdiem. Un Jaunups deva naudu paļaujoties uz Butauta spriedumu.

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:56, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Butauts? Jo viņš novāca sastāvu
Viņi paši nezin kurš vāca, tāpēc tagad visu vainu par izgāztu sezonu gāž uz atsevišķiem spēlētājiem

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 13:58, pirms 11 gadiem
stardust rakstīja: Tas viennozīmīgi bija visu laiku labākais leģionāru duets Latvijā , fantastiski spēlētāji viņi bija.
mans top 7. labakie LBL komandas spelejosie legi -

1. Holden, 2. Chatman, 3. Timonss, 4. Fergusons, 5. Roulends, 6. Alexander, 7. Lenzly

Bet vel atmina ir palikusi tadi speletaji kaa J.Nikolass, T. Brags, V. Stimac, J. Baptista u.c.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:58, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Edgars Jaunups norādīja, ka Delininkaitis izrādījās lielākais iemesls mikroklimata un attieksmes problēmām.

Lielākasi iemesls visām problēmām ir tas kurš šo sastāvu novāca.
Par šo gribētos dzirdēt, jo ne jau paši spēlētāji atnāca uz VEF, bet kāds viņus izvēlējās.

Protams, gadās kļūdīties, bet par kļūdām ir jāatbild un jābūt analīzei - ne ja uzreiz ar atlaišanu, bet publiski gan - kas, kāpēc. Īpaši, ja klubs sevi pozicionē kā visas tautas klubu, nevis Rīgas komanda.

     [+] [-]

, 2013-11-15 13:59, pirms 11 gadiem
kraasutrepe rakstīja: Robinsons noteikti būs prom, vrb arī atsijās Bērziņu tas , kurš Artūrs.Centrā Nix paliks, laisk domāju būs ierobežotāks, un sāks iespēlēt vairāk Pašečņiku.. nu Dī ar jākrāmē koferi domāju. Letiņi nemaz slikti nespēlē, tikai viņu uzlaiž pie mīnusiem milzīgiem, tad atspēlējas parasti, bet melnie nevelk.
Par Robinsonu piekrītu. Spēlē bez atdeves. Lai spēlē J. Bērziņš un Jahovičs. Nikss paliks un domāju ka vairāk dos spēlēt arī Iļjinam (ceru). Par A. Bērziņu komentāri lieki. Runājot par Dī, tad jā viņš nav labs (maigi sakot), bet VEF jau tā nav laba 2. PG (nu labi Pļavnieks, bet viņam nav liela pieredze, lai kapātu savas 15-17 min) un tagad atbrīvot pamataPG būtu visai stulbi. Bet no otras puses, kā jau teicu, Dī nerāda gaidīto sniegumu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 13:59, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Bet Jaunups uzticējās Butauta spriedumam. Nebija tā ka Jaunups gāja pie Ramūna un teica: "Mums vajag šo, mums vajag to". Butauts pats gāja pie Jaunupa ar šādiem vārdiem. Un Jaunups deva naudu paļaujoties uz Butauta spriedumu.
Es domāju, ka Butautu arī vajadzētu laist vaļā, lai gan ir vēl cits variants, ka patur tikai dažus leģionārus kā Niksu un Bajramoviču un noraksta sezonu iespēlējot jaunos.

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:01, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es domāju, ka Butautu arī vajadzētu laist vaļā, lai gan ir vēl cits variants, ka patur tikai dažus leģionārus kā Niksu un Bajramoviču un noraksta sezonu iespēlējot jaunos.
Domāju, ka Butautam jāpaliek. Par Niksu un Kenans spēlē labi (praktiski velk komandu). Nu kā jau minēju ja atlaidīs Dī, tad vienīgais PG paliek Pļavnieks. Var jau celt no kadetiem augšā vēl kādu PG, bet spēlēt ar diviem nepieredzējušiem PG nebūtu tas labākais variants

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 14:03, pirms 11 gadiem
Nu te var daudz paziņojumi parādīties- Butauta demisiju ieskaitot!
Tomēr maz ticams, jo Butauts saņem beztermiņa kredītu no VEF vadības.
Maz ticams arī Brauna un Robinsona jautājums, jo līgumus bez kompensācijām nevar lauzt un tik vāji sevi parādījušu spēlētāju līgumus diezvai kāds gribēs pārņemt.
Visdrīzāk Delininkaiša pāreja tiks paziņota un Miledža atgriešanās arī ir pat ļoti reāla.
Pēdējais laiks arī tikt skaidrībā ar Bērzu. Vai nu spēlēs VEF vai laidīs prom.
Kuksiks maz ticams- nav Butauta tips. Bet neveiksmes laikos arī šis salmiņš var noderēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:10, pirms 11 gadiem
Kaut kāds kārtējais nesakarīgais vēstījums publikai. Komanda ir degradēta un tas ir fakts. Un loģiskāk būtu noskalpēt kādu atbildīgo par komplektāciju nevis pūst miglu acīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 14:12, pirms 11 gadiem
stakets rakstīja: Freds Fergusons un Markuss Timonss broču laikos arī bija zvēri.. Viens no labākajiem Roulends varētu būt..
Holdens !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:18, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Lai gan, kāpēc gan lai viņš nāktu, ja met vidēji 16.6 puntki Turcijā... Bet kkas te smird un tas ir skaidrs.
kaut ko jauc, Miledžam šosezon 5 spēles, 18min., 4,6 punkti.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 14:20, pirms 11 gadiem
Neskatoties uz kluba neveiksmēm rīt ar draugiem iešu atbalstīt Vefiņu,iesaku arī jums ,par lielu VEF!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-11-15 14:24, pirms 11 gadiem
klopēs ciet beidzot ?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-15 14:31, pirms 11 gadiem
Šī sezona VEFam jau ir beigusies - tas ir objektīvs fakts. Jādomā par nākamo, pamats tam ir - pastiprināti jāstrādā ar J. Bērziņu, jādod iespēja Pļavniekam, Geks ar Žvīguru būs apbružājušies, Andžejs arī, pēc tam gudri jāpiemeklē leģionāri un ja ne nākamā, tad aiznākamā sezona jau varētu būt interesanta. Komanda netop 1 gadā, iepriekšējais sastāvs ir izputināts, jāveido jauns no pašiem pamatiem, tad var gaidīt rezultātus. Ja sponsoriem pacietības nepietrūks. BKV šajā ziņā ir soli priekšā - komanda tiek būvētu jau 2. gadu.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 14:34, pirms 11 gadiem
eermss rakstīja: BKV šajā ziņā ir soli priekšā - komanda tiek būvētu jau 2. gadu.


Komanda jau 4 gadus tiek downgreidota

  +3 [+] [-]

, 2013-11-15 14:34, pirms 11 gadiem
Un vēl - ja jau var atļauties uz soliņa turēt 4 trenerus, tad varbūt vajadzētu padomāt par GM amatu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 14:36, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja:

Komanda jau 4 gadus tiek downgreidota
Diemžēl.. Lembergu ģimenei pieder 500 miljoni USD ( Kopā ar slēptajām firmām ) , bet tāpat nevar ieguldīt nedaudz vairāk naudas klubā, švaki.

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:40, pirms 11 gadiem
Ja spēlēšana ar Latvijas jaunajiem, perspektīvajiem basketbolistiem, + pāris pieredzējušāki ir ''downgreids", tad neko. Tu neesi Latvijas basketbola atbalstītājs, tas ir viss, ko varu teikt :-(

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 14:41, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Diemžēl.. Lembergu ģimenei pieder 500 miljoni USD ( Kopā ar slēptajām firmām ) , bet tāpat nevar ieguldīt nedaudz vairāk naudas klubā, švaki.
domā tik maz?

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:41, pirms 11 gadiem
izklausās pēc the decision

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 14:44, pirms 11 gadiem
eermss rakstīja: Ja spēlēšana ar Latvijas jaunajiem, perspektīvajiem basketbolistiem, + pāris pieredzējušāki ir ''downgreids", tad neko. Tu neesi Latvijas basketbola atbalstītājs, tas ir viss, ko varu teikt :-(
kuri tad ir tie jaunie perspektīvie? Cik min viņi spēlē Eurochallenge? Komanda ir novesta miskastē, knapi var spēlēt eurochallenge... Vienīgā komanda kas trenē jaunos ir Valmiera un Liepāja, konstanti spēlē jaunie BBL.

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:48, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: kuri tad ir tie jaunie perspektīvie? Cik min viņi spēlē Eurochallenge? Komanda ir novesta miskastē, knapi var spēlēt eurochallenge... Vienīgā komanda kas trenē jaunos ir Valmiera un Liepāja, konstanti spēlē jaunie BBL.
Jaunie, perspektīvie laikam domāts: Timma, Lejasmeijers, Laksa, Butjankovs, Gromovs, Štelmahers utt.

Kaut gan nevar uzreiz tik kategoriski teikt, ka būtu downgreids. Priekš Latvijas un Baltijas līmeņa BKV ir visai solīdi.

+ ir pieredzējušie Valters, Vairogs un Zaķis

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:54, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: domā tik maz?
Nu nez vai vairāk par 500 miljoniem. Lai noslēptu Miljardu , tad tur ir jābūt baigajam talantam.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 14:54, pirms 11 gadiem
Man kā VEF atbalstītājam vnk skumji šo visu skatīties. Jau pirms gada pagarinātais līgums ar Butautu uz 3 gadiem bija muļķīgs un neapdomīgs gājiens, kaifojot par pagājušā gada rezultātiem un sapņojot, ka tas būs mūžīgi. Max 1 gadu Butauts vēl varētu nostrādāt un tad pie stūres būtu jāliek kādu vietēju. Tās idejas ir izsmeltas, bet izpildītāji palikuši vājāki.
Nu cerams, ka vadība nebūs tik stulba un neņems Miledžu. Pagājis tas laiks un šādos apstākļos no viņa nekas nebūs..
Visvairāk man ir skumji par visiem naudas devējiem. Ar šādu budžetu tik neperspektīvu sastāvu ir grūti savākt. Ceru, ka klubs meklēs jaunas iespējas, nevis turēs laukumā visus ārzemniekus un cerēs, ka kaut kad viņiem sāks krist.

     [+] [-]

, 2013-11-15 14:55, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Jaunie, perspektīvie laikam domāts: Timma, Lejasmeijers, Laksa, Butjankovs, Gromovs, Štelmahers utt.

Kaut gan nevar uzreiz tik kategoriski teikt, ka būtu downgreids. Priekš Latvijas un Baltijas līmeņa BKV ir visai solīdi.

+ ir pieredzējušie Valters, Vairogs un Zaķis
Mēs redzam cik labu Artūru Bērziņu viņi sagatavojuši. Timma, Butjankovs un Laksa nav vairs jaunie.

Vienīgais ir Lejasmeieres, pārējie deldē beņķi.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 14:59, pirms 11 gadiem
Jāpierunā Bērzu palikt, jāpaņem Kuksiks un jau izskatītos ļoti labi!!! Robinsonu un Artūru Bērziņu prom!!! Braunam jādod pēdējā iespēja sākt spēlēt!

  +3 [+] [-]

, 2013-11-15 15:03, pirms 11 gadiem
Kuksiks butu labs papildinājums, iespējams Janičeinoks nakošgad vēlēsies uzspēlēt citur, tādā gadījumā domājams Kuksiks varētu parņemt viņa lomu un pa pieņemamāku summu, A.Bērziņu vajadzētu aizstāt ar Timmu, jo diez vai viņš uvāko 2 gadu laikā uzspēlēs aiz okeāna, šogad nepieciešams iespēlet J.Bērziņu un pāšečniku, kā 2 PG varētu skatīties uz I.Jakoviča pusi,šķiet viņs arī atbilstu butāuta PG stilam, tāds uzbrūkoša tipa, jo geks nav un nebūs saspēlnieks, tīrais šūteris kurš var pastrādāt aizsardzība, vienozīmīgi Andžejam jādot spēlēt, domājams ka būs nākotnes VEF seja, nakamgad jau ceru uz minūtēm 20, ja būs fiziski gatavs jo tehniski ir vienozīmīgi, ja būtu iespējams piesaistīt vēl kādu pašmāju garo spēlētāju būtu ļoti labi, bēt nezinu kurš varētu iederēties..., ja kkas līdzīgs notiktu tad tā tiešām varētu būt latviešu komanda kurai nesekot līdzi buti neiespējami..

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 15:06, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Mēs redzam cik labu Artūru Bērziņu viņi sagatavojuši. Timma, Butjankovs un Laksa nav vairs jaunie.

Vienīgais ir Lejasmeieres, pārējie deldē beņķi.
Nu, nu - 22-23 gadi būtu vecie? Mēs te neviens nezinām, kādas būs vai nebūs BKV ambīcijas pēc pāris gadiem - ja piķis uzradīsies, tad kodols būs gatavs, un spēka gados, ja ne - būs materiāls tam pašam VEFam, kaut 1 vai 2 augstākam līmenim sagatavoti spēlētāji. Tas Latvijai nav maz. Bet ne jau par BKV stāsts. VEFam jaunatne ir ar krietni labākām perspektīvām, un būtu noziegums, būtībā norakstītu sezonu, neveltīt čaļu attīstībai.

     [+] [-]

, 2013-11-15 15:12, pirms 11 gadiem
spinner rakstīja: Kuksiks butu labs papildinājums, iespējams Janičeinoks nakošgad vēlēsies uzspēlēt citur, tādā gadījumā domājams Kuksiks varētu parņemt viņa lomu un pa pieņemamāku summu, A.Bērziņu vajadzētu aizstāt ar Timmu, jo diez vai viņš uvāko 2 gadu laikā uzspēlēs aiz okeāna, šogad nepieciešams iespēlet J.Bērziņu un pāšečniku, kā 2 PG varētu skatīties uz I.Jakoviča pusi,šķiet viņs arī atbilstu butāuta PG stilam, tāds uzbrūkoša tipa, jo geks nav un nebūs saspēlnieks, tīrais šūteris kurš var pastrādāt aizsardzība, vienozīmīgi Andžejam jādot spēlēt, domājams ka būs nākotnes VEF seja, nakamgad jau ceru uz minūtēm 20, ja būs fiziski gatavs jo tehniski ir vienozīmīgi, ja būtu iespējams piesaistīt vēl kādu pašmāju garo spēlētāju būtu ļoti labi, bēt nezinu kurš varētu iederēties..., ja kkas līdzīgs notiktu tad tā tiešām varētu būt latviešu komanda kurai nesekot līdzi buti neiespējami..
Pilnībā piekrītu.

Domāju, ka to tavu nosaukto garo VEF varētu saskatīt Zaķa personā. Jo viņš šosezon (vismaz sezonas sākumā) izskatās visai solīdi. Kaut gan var jau atstāt Iļjinu un kopā ar Pasečniku dalīt minūtes centra pozīcijā.

Jakovičš tiešām iederētos. Bet nu vajadzētu kādu leģionāru PG pozīcijā.

Timma? Jā, Timma būtu labs variants (VEF jau viņu gribēja šosezon), bet nu jāskatās, ko pats Jānis izlems un kādi būs piedāvājumu, jo domāju, ka viņš pēc sezonas pametīs BKV.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 15:19, pirms 11 gadiem
VEF struktūrā iztrūkst viens posms
Un šis posms saucās VEF Juniors (spēlētu LBL1 un BBL), kur varētu kapāt visi čaļi, kuri nāk no VEF kadetiem, bet vēl nav gatavi lielajam VEF (Eirokausiem un VTB), kā Geks, Žvīgurs utt. Jo pašreiz VEF maiņa spēlē LBL2 turnīrā un no šāda līmeņa pārlēkt uzreiz uz VTB un Eirokausiem ir visai grūti (vai pat neiespējami), gan fiziski, gan morāli.

VEF struktūra būtu:
VEF (VTB, Eirokausi un LBL1)
VEF Juniors (BBL, LBL1) - spēlētu pārsvarā 18-21 gadīgie
VEF Kadeti (LBL2 (varbūt ar laiku LBL1) - spēlētu pārsvarā 17-18 gadīgie
VEF Skola (LBL2) - spēlētu pārsvarā 15-16 gadīgie

     [+] [-]

, 2013-11-15 15:20, pirms 11 gadiem
eermss rakstīja: Nu, nu - 22-23 gadi būtu vecie? Mēs te neviens nezinām, kādas būs vai nebūs BKV ambīcijas pēc pāris gadiem - ja piķis uzradīsies, tad kodols būs gatavs, un spēka gados, ja ne - būs materiāls tam pašam VEFam, kaut 1 vai 2 augstākam līmenim sagatavoti spēlētāji. Tas Latvijai nav maz. Bet ne jau par BKV stāsts. VEFam jaunatne ir ar krietni labākām perspektīvām, un būtu noziegums, būtībā norakstītu sezonu, neveltīt čaļu attīstībai.
Nu tad nākamgad var atvadīties no sponsoriem jeb naudas pajoma.

     [+] [-]

, 2013-11-15 15:26, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Nu tad nākamgad var atvadīties no sponsoriem jeb naudas pajoma.
Tā arī var gadīties. Bet šo sezonu arī nesaglābt. Tad vienīgi atliek izrādīt vētrainas darbības imitāciju un atlaist Butautu, jo tāds sastāvs jebkurā gadijumā nesanāks, lai 2. riņķi eirokausā nospēlētu ar 5-0.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 15:35, pirms 11 gadiem
Nu tā gan nevajag domāt, ka cilvēki, kas iegulda basketbolā naudu, ir tikko no Mēness nolaidušies, paši nekad basketbolu nav spēlējuši, neko no šīs spēles nesaprot. Tā tas nav. Daudzi no šiem cilvēkiem basketbolā orientējas ne sliktāk kā dažs labs treneris vai menedžeris. Turklāt ar biznesu saistīti cilvēki bieži vien ir daudz pacietīgāki arī par lielu daļu līdzjutēju, jo saprot, ka ne vienmēr rezultāts rodas acumirklī.

     [+] [-]

, 2013-11-15 15:36, pirms 11 gadiem
eermss rakstīja: Tā arī var gadīties. Bet šo sezonu arī nesaglābt. Tad vienīgi atliek izrādīt vētrainas darbības imitāciju un atlaist Butautu, jo tāds sastāvs jebkurā gadijumā nesanāks, lai 2. riņķi eirokausā nospēlētu ar 5-0.
Domāju, ka par EuroCup nākamo kārtu pat VEF vadība vairs nesapņo. VTB un LBL vēl priekšā, tāpēc arī nepieciešamas pārmaiņas. Tikai ar jaunajiem pat LBL nepavilksi. Un nevajadzētu aizmirst, ka jaunie mācās no labiem un pieredzējušiem leģionāriem gan treniņos, gan spēlēs.

     [+] [-]

, 2013-11-15 15:42, pirms 11 gadiem
Domāju, ka VEF pieļāva šosezon vienu lielu stratēģisku un liktenīgu kļūdu, faktiski nespēlējot LBL. Tās spēles, ko VEFs varēja nospēlēt, bet nenospēlēja, būtu ļoti labi noderējušas gan komandas saliedēšanai, gan atsevišķu spēlētāju izaugsmei, īpaši, ja runājam par Pasečņiku, Iļjinu, abiem Bērziņiem, to pašu Pļavnieku. Atstājot komandā Žvīguru un Geku, iespējams vēl kādu jauno piesaistot, nebūtu nekādu problēmu ar rotāciju un pārslodzi. Nu bet... tā bija viņu pašu izvēle...!

     [+] [-]

, 2013-11-15 15:45, pirms 11 gadiem
spinner rakstīja: Kuksiks butu labs papildinājums, iespējams Janičeinoks nakošgad vēlēsies uzspēlēt citur, tādā gadījumā domājams Kuksiks varētu parņemt viņa lomu un pa pieņemamāku summu...
Kuksiks nav un nebūs labs pastiprinājums VEF komandai. Joprojām viņš nav atradis komandu šogad, jo ir lielas ambīcijas, kas neatbilst viņa aizsardzības spējām. Vēl vienu švaku spēlētāju aizsardzībā nebūtu lietderīgi ņemt. Viņa pozīcijā ir, kas spēlē - Jahovičs un J.Bērziņš. Un Janičenoks pēdējos 2 gadus vairāk darbojās otrā numura pozīcijā - tā kā ar Kuksiku salīdzināt viņu nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2013-11-15 15:45, pirms 11 gadiem
Dieva dēļ tikai nevajag Miledžu atpakaļ, nevajadzētu uz pagātnes lauriem tik ņemt un tas nebūs tas vilcējs vairs, jāmeklē jaunas asinis. Bet katrā ziņā ne man spriest par to visu, kā arī nezinu kas tiem leģionāriem līgumā rakstīts, tāpēc vien jāgaida rītdiena, bet ceru uz palielām pārmaiņām.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 15:48, pirms 11 gadiem
voldemorts rakstīja: Domāju, ka VEF pieļāva šosezon vienu lielu stratēģisku un liktenīgu kļūdu, faktiski nespēlējot LBL. Tās spēles, ko VEFs varēja nospēlēt, bet nenospēlēja, būtu ļoti labi noderējušas gan komandas saliedēšanai, gan atsevišķu spēlētāju izaugsmei, īpaši, ja runājam par Pasečņiku, Iļjinu, abiem Bērziņiem, to pašu Pļavnieku. Atstājot komandā Žvīguru un Geku, iespējams vēl kādu jauno piesaistot, nebūtu nekādu problēmu ar rotāciju un pārslodzi. Nu bet... tā bija viņu pašu izvēle...!
Kā tu iedomājies spēlēt 3 spēles nedēļā, no kurām divas atrodas vismaz 1000 km attālumā no Rīgas. Nekas tur labs nesanāktu.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-15 15:56, pirms 11 gadiem
Melnos prom, A.Bērziņu un Strēlnieku ar prom, vietā Vecvagaru (lai spēļu praksi iegūst), Bērzu (normāli, lai samaksā +bonusus), Kuksiks ar noderētu un vēl ko labāku, lai VEF atgūtu līdzjutējus (kā Arsenal, kad Ōzilu nopirka).

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:01, pirms 11 gadiem
balts rakstīja: Melnos prom, A.Bērziņu un Strēlnieku ar prom, vietā Vecvagaru (lai spēļu praksi iegūst), Bērzu (normāli, lai samaksā +bonusus), Kuksiks ar noderētu un vēl ko labāku, lai VEF atgūtu līdzjutējus (kā Arsenal, kad Ōzilu nopirka).
Strēlnieku noteikti jāpatur. Vecvagaram mērķis ir tikt Žalgiris pirmajā komandā, to jau viņš pateica pirms šīs sezonas.
Kuksiks nav vajadzīgs jo viņa pozīcijā jau spēlē Bērziņš un Jahovičs

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:11, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Strēlnieku noteikti jāpatur. Vecvagaram mērķis ir tikt Žalgiris pirmajā komandā, to jau viņš pateica pirms šīs sezonas.
Kuksiks nav vajadzīgs jo viņa pozīcijā jau spēlē Bērziņš un Jahovičs
Pēc tava sanāk, ka viss ok, šie jau spēlē, tik rezultāta nav, Strēlnieks, tāpat, kā A.Bērziņš IR LBL LĪMEŅA spēlētāji, ar tādiem daudz, ko cerēt nevaram, kaut Blats vai Obradovičs vai Ivkovičs VEF trenēs. Vecvagaram, sēžot uz soliņa vai, kā ULEB eirolīgā vispār netiekot sastāvā, ar grūti progresēt, ja VEF laistu 20-30 min uzreiz cits progress būtu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 16:14, pirms 11 gadiem
balts rakstīja: Pēc tava sanāk, ka viss ok, šie jau spēlē, tik rezultāta nav, Strēlnieks, tāpat, kā A.Bērziņš IR LBL LĪMEŅA spēlētāji, ar tādiem daudz, ko cerēt nevaram, kaut Blats vai Obradovičs vai Ivkovičs VEF trenēs. Vecvagaram, sēžot uz soliņa vai, kā ULEB eirolīgā vispār netiekot sastāvā, ar grūti progresēt, ja VEF laistu 20-30 min uzreiz cits progress būtu.
No Strēlnieka nekādu rezultivitāti neprasa. Viņņš ir defa spēlētājs, melnā darba darītājs, kurš kapā pret pretinieku PG. Par A. Bērziņu piekrītu.
VEF Vecvagaru jau gribēja šosezon (protams, nezinu cik tas viss bija nopietni), bet Vecvagars izlēma palikt Kauņā. Protams, VEFā gan jau ka tiktu tās pašas 20-25 min uz laukuma, bet tāda bija Kaspara izvēle

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:19, pirms 11 gadiem
Kā būtu ar sestdien izziņoto Jāņa Ivanovska piesaisti klubam? Būtu labs papildinājums, kolēģi?

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:20, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: VEF struktūrā iztrūkst viens posms
Un šis posms saucās VEF Juniors (spēlētu LBL1 un BBL), kur varētu kapāt visi čaļi, kuri nāk no VEF kadetiem, bet vēl nav gatavi lielajam VEF (Eirokausiem un VTB), kā Geks, Žvīgurs utt. Jo pašreiz VEF maiņa spēlē LBL2 turnīrā un no šāda līmeņa pārlēkt uzreiz uz VTB un Eirokausiem ir visai grūti (vai pat neiespējami), gan fiziski, gan morāli.

VEF struktūra būtu:
VEF (VTB, Eirokausi un LBL1)
VEF Juniors (BBL, LBL1) - spēlētu pārsvarā 18-21 gadīgie
VEF Kadeti (LBL2 (varbūt ar laiku LBL1) - spēlētu pārsvarā 17-18 gadīgie
VEF Skola (LBL2) - spēlētu pārsvarā 15-16 gadīgie
vairāk ir jādomā, kā mainīt jaunatnes sistēmu Latvijā kopumā un domāt, ko, lai dara spēlētāji, kas beidz sporta skolas, jo ļoti daudz labu kadru vienkārši pazūd, bet šī problēma nav jārisina tikai Vefam, bet gan visai LBS. Diemžēl LBS galvgalī ir tikai nosaukums .

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:22, pirms 11 gadiem
Konya Torku Selcuk Universitesi sign Tomas...

@sportando: Konya Torku Selcuk Universitesi sign Tomas Delininkaitis

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:22, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kā būtu ar sestdien izziņoto Jāņa Ivanovska piesaisti klubam? Būtu labs papildinājums, kolēģi?
O, to fruktu es atceros. Ar saviem dankiem pierībināja visu Angliju. Liels fui tā laika izlašu treneriem, kas viņu ignorēja izlases sakarā.

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:23, pirms 11 gadiem
egils34 rakstīja: vairāk ir jādomā, kā mainīt jaunatnes sistēmu Latvijā kopumā un domāt, ko, lai dara spēlētāji, kas beidz sporta skolas, jo ļoti daudz labu kadru vienkārši pazūd, bet šī problēma nav jārisina tikai Vefam, bet gan visai LBS. Diemžēl LBS galvgalī ir tikai nosaukums .
Protams, ka LBS par to būtu jādomā. Bet tā kā viņi to diemžēl nedara, tad par to nākas domāt klubiem

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:31, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Protams, ka LBS par to būtu jādomā. Bet tā kā viņi to diemžēl nedara, tad par to nākas domāt klubiem
Nedomāju, ka VEF mērķis tagad būtu nodrošināt LBL virslīgu ar 2-3 klubiem. Tas nav vajadzīgs. VEF sistēma pašlaik ir laba. Viens klubs katrā līgā. Savukārt jaunie, kas netiek pirmajā komandā tiek izīrēti Valmierai. To pašsu dara Ventspils ar saviem jaunajiem.

P.S. Kā redzams nemaz tik viegli Žvīguram neiet tajā Valmierā.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 16:31, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Protams, ka LBS par to būtu jādomā. Bet tā kā viņi to diemžēl nedara, tad par to nākas domāt klubiem
Latvijā nav neviena profesionāla basketbola kluba, tie ir tikai formāli Lemberga un Jaunupa naudas atmazgāšanas līdzekļi - nevienā klubā nav izveidota sistēma , kura darbotos no D līdz A grupai un vēlāk, LBL ir sētas čempionāts, kurš tiek rīkots, pēc principa - Tu šogad spēlēsi? Galvenais, lai dalības maksu samaksā. LJBL ir sadalījums par U vecuma grupām, kas ir nepareizi, jo nevar visus, kā sivēnus sabērt vienā aizgaldā un tad pirmo kaut lielāko. Ai, ko nu te - Te var rakstīt un rakstīt, bet mēs dzīvojam Latvijā un ar to lepojamies, lai ar kāda tā būtu .

     [+] [-]

, 2013-11-15 16:35, pirms 11 gadiem
Barkāns rakstīja: O, to fruktu es atceros. Ar saviem dankiem pierībināja visu Angliju. Liels fui tā laika izlašu treneriem, kas viņu ignorēja izlases sakarā.
Tas ir tas, kas tagad spēlē LBL 3

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 16:42, pirms 11 gadiem
chankers rakstīja: Kā tu iedomājies spēlēt 3 spēles nedēļā, no kurām divas atrodas vismaz 1000 km attālumā no Rīgas. Nekas tur labs nesanāktu.
Nu ne jau katru nedēļu tā ir. Turklāt VEFs spēlē ne tikai viesos, bet arī savā laukumā. No Rīgas uz jebkuru Latvijas vietu - dažu stundu brauciens. Turklāt VEF savējās mājas spēles LBL varētu mierīgi aizvadīt turpat Rīgā. Cita lieta ir slodze spēlētājiem, taču pat tagad rosterī VEF ir 14 spēlētāji. Nedomāju, ka jaunajiem čaļiem, kas VTB vai Eirokausā laukumā tiek uz 4-6 minūtēm, rastos lielas problēmas ar slodzi. VEF tomēr ir profesionāla komanda. NBA ar 15 spēlētājiem rosterī nav problēmu spēlēt 2-3 spēles nedēļā, 82 spēles sezonā + Play off. Šeit jebkurā gadījumā tāda kopējo spēļu skaita nebūs ne tuvu. Tad kur ir problēma? Ieguvums būtu noteikti visiem, īpaši VEF jaunajiem spēlētājiem. Reāli Pasečņiks šobrīd nav gatavs spēlēt pret tāda kalibra spēlētājiem kā Lončars, Kauns. Tas ir vienkārši acīmredzami. No šādām 4 minūšu divcīņām nav nekādas jēgas, īpaši vēl ar tādu saspēles vadītāju kā Brauns, kas "uz lieliem svētkiem" vienkārši atmet bumbu jaunajam, lai dara ko grib. Ko tad viņš var izdarīt? Bet bez spēļu prakses pieredzi neiegūt. Ar vieniem treniņiem ir par maz. Cita lieta LBL, kur jaunie varētu izvērsties, gan pieredzi iekrāt, gan uzvaru garšu sajust.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 17:12, pirms 11 gadiem
Puse no šī sastāva būtu jānomaina bet par cik tas nav iespējams, tad šī sezona VEFam ir ar lielu un treknu mīnusa zīmi. Viens no vājākajiem sastāviem kās ir bijis Rīgas grandam.

     [+] [-]

, 2013-11-15 17:12, pirms 11 gadiem
egils34 rakstīja: Latvijā nav neviena profesionāla basketbola kluba, tie ir tikai formāli Lemberga un Jaunupa naudas atmazgāšanas līdzekļi - nevienā klubā nav izveidota sistēma , kura darbotos no D līdz A grupai un vēlāk, LBL ir sētas čempionāts, kurš tiek rīkots, pēc principa - Tu šogad spēlēsi? Galvenais, lai dalības maksu samaksā. LJBL ir sadalījums par U vecuma grupām, kas ir nepareizi, jo nevar visus, kā sivēnus sabērt vienā aizgaldā un tad pirmo kaut lielāko. Ai, ko nu te - Te var rakstīt un rakstīt, bet mēs dzīvojam Latvijā un ar to lepojamies, lai ar kāda tā būtu .
nevajaug jau spriest par citiem klubiem pēc Latvijas futbola standartiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 17:14, pirms 11 gadiem
prieks par daudziem sakarīgiem, analizējošiem komentāriem, varbūt atgriežās normālo diskusiju laiki

     [+] [-]

, 2013-11-15 17:17, pirms 11 gadiem
hooker rakstīja: prieks par daudziem sakarīgiem, analizējošiem komentāriem, varbūt atgriežās normālo diskusiju laiki
Baigi sakarīgie, dažs labs grib nomainīt pus komandu. Bet vef var atļauties nomainīt max 3 spēlētājus.

     [+] [-]

, 2013-11-15 17:32, pirms 11 gadiem
Dodat Kuksikam iespēju! VEFam ir vajadzīgs tāds scorrers!

     [+] [-]

, 2013-11-15 17:36, pirms 11 gadiem
lai labak speletu janomaina visi VEF speletaji.

  -1 [+] [-]

, 2013-11-15 17:39, pirms 11 gadiem
hooker rakstīja: prieks par daudziem sakarīgiem, analizējošiem komentāriem, varbūt atgriežās normālo diskusiju laiki
ooo jā, kā kkādi zaudējumi, tā sākas - atlaist Butautu un visu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 17:42, pirms 11 gadiem
Lukstins88 rakstīja: VEF Skola (LBL2) - spēlētu pārsvarā 15-16 gadīgie
Pilnīgi garām... LBL2 puse komandu ir ar pieredzējušiem bukiem, kuri vnk samaltu 15 gadīgus puisīšus...

     [+] [-]

, 2013-11-15 18:15, pirms 11 gadiem
funkyz rakstīja: Nu pēc Roulenda jebkuram leģionāram VEFā būs grūti, viņš tomēr bija, manuprāt, labākais leģionārs kāds Latvijā bijis.
Var pastrīdēties, J.R. Holden Bročos, kas pēcāk Krievijas izlasē mauca. Domāju vienāda līmeņa špīleri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-15 19:30, pirms 11 gadiem
Atdodu 2 printējamus ielūgums uz spēli! PM!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-15 19:53, pirms 11 gadiem
stakets rakstīja: Freds Fergusons un Markuss Timonss broču laikos arī bija zvēri.. Viens no labākajiem Roulends varētu būt..
Uzskatu, ka galīgi neesmu basketbola spečuks..
bet nu kur var Holdenu aizmirst ))) Iespējams, ilgi mums tāds te vēl nebūs

  +1 [+] [-]

, 2013-11-15 20:42, pirms 11 gadiem
chr1sT rakstīja: Četmens bija vislabākais. Praktiski visu komandu vienmēr vilka.
Čatmans vilka Ventspili un pēc tam turpināja nesliktu karjeru, jā ļoti labs spēlētājs, bet Holdens tomēr vilka CSKA un RUS izlasi, tā, ka atšķirība meistarībā iespējams Holdenam par labu.
Vēl Bk "Rīgas Laiks'' bija melnais PG kurš no LV pa taisno uz NBA aizlaida, Donalds vārdā ja nemaldos.

     [+] [-]

, 2013-11-15 22:29, pirms 11 gadiem
voldemorts rakstīja: Nu ne jau katru nedēļu tā ir. Turklāt VEFs spēlē ne tikai viesos, bet arī savā laukumā. No Rīgas uz jebkuru Latvijas vietu - dažu stundu brauciens. Turklāt VEF savējās mājas spēles LBL varētu mierīgi aizvadīt turpat Rīgā. Cita lieta ir slodze spēlētājiem, taču pat tagad rosterī VEF ir 14 spēlētāji. Nedomāju, ka jaunajiem čaļiem, kas VTB vai Eirokausā laukumā tiek uz 4-6 minūtēm, rastos lielas problēmas ar slodzi. VEF tomēr ir profesionāla komanda. NBA ar 15 spēlētājiem rosterī nav problēmu spēlēt 2-3 spēles nedēļā, 82 spēles sezonā + Play off. Šeit jebkurā gadījumā tāda kopējo spēļu skaita nebūs ne tuvu. Tad kur ir problēma? Ieguvums būtu noteikti visiem, īpaši VEF jaunajiem spēlētājiem. Reāli Pasečņiks šobrīd nav gatavs spēlēt pret tāda kalibra spēlētājiem kā Lončars, Kauns. Tas ir vienkārši acīmredzami. No šādām 4 minūšu divcīņām nav nekādas jēgas, īpaši vēl ar tādu saspēles vadītāju kā Brauns, kas "uz lieliem svētkiem" vienkārši atmet bumbu jaunajam, lai dara ko grib. Ko tad viņš var izdarīt? Bet bez spēļu prakses pieredzi neiegūt. Ar vieniem treniņiem ir par maz. Cita lieta LBL, kur jaunie varētu izvērsties, gan pieredzi iekrāt, gan uzvaru garšu sajust.
Nu muļķīgs tavs salīdzinājums ar NBA komandām, kur ir personīgās lidmašīnas un dvieļu pienesēji tik pat daudz kā spēlētāji, un tie saņem tik pat daudz kā piemēram Geks.
Pasečņiks nospēlēja 15 min pēdējā spēlē un tas ir ļoti daudz, tāpēc nevajag teikt, ka viņi netiek spēlēt...

  -1 [+] [-]

, 2013-11-15 22:33, pirms 11 gadiem
Parādat piemēru, kur vēl latviešu 17 gadīgs (Pasečņiks) puika EuroCup spēlē 15 min?

     [+] [-]

, 2013-11-16 00:06, pirms 11 gadiem
Vispār jau es salīdzinājumu ar NBA izmantoju, lai salīdzinātu slodzi spēlētājiem nevis dvieļu pienesējiem. Aizmirsu vēl atgādināt par spēles laiku, jo 3 spēles nedēļā 4X12 nav gluži tas pats, kas 3 spēles 4X10. Kāda starpība slodzes ziņā, vai Tu spēlē 30 min par 10 miljoniem vai 30 min par 60 000? Tās vienlaga būs 30 minūtes spēles laika... Turklāt nedomāju, ka lidojums no New York uz Los Angeles ir mazāk nogurdinošs kā brauciens ar autobusu no Rīgas līdz Valmierai. Bet, lai nu paliek. Neredzu jēgu diskutēt, ja oponējot pretī tiek likti nekorekti fakti. Pasečņika vidējais spēles laiks pēc pirmā apļa EuroCup ir 7.10 min. Vienīgā spēle, kur viņš nospēlēja vairāk par 10 min, ir pēdējā bezcerīgi zaudētā spēle pret Banvit. Tas to vidējo spēles laiku arī bišķi pacēla. Otrs centrs Viktors Iļjins vispār iesaistīts tikai divās EuroCup spēlēs. Vidējais spēles laiks 3.37. Par ko te vispār runāt? Labi - Pasečņiks. Iļjinam 22 gadi. Pats laiks spēlēt. VEFā uz beņķīša tā ir norakstīta sezona.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-16 00:32, pirms 11 gadiem
pelikans rakstīja: Čatmans vilka Ventspili un pēc tam turpināja nesliktu karjeru, jā ļoti labs spēlētājs, bet Holdens tomēr vilka CSKA un RUS izlasi, tā, ka atšķirība meistarībā iespējams Holdenam par labu.
Vēl Bk "Rīgas Laiks'' bija melnais PG kurš no LV pa taisno uz NBA aizlaida, Donalds vārdā ja nemaldos.
Vēl daudzus gadus atpakaļ Ventspilī bija tāds leģionārs kā Brends Raits. Spēka uzbrucējs, kurš spēlēja ļoti produktīvi gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Neizcēlās ar ļoti spilgtām un eksplozīvām epizodēm, bet tieši efektivitāti. Ja pareizi atceros pat tika atzīts par ULEB kausa mēneša spēlētāju. Šo leģionāru arī noteikti vajadzētu atcerēties, kurš varētu būt uzreiz aiz Holdena un Četmena.

     [+] [-]

, 2013-11-16 01:24, pirms 11 gadiem
chankers rakstīja: Parādat piemēru, kur vēl latviešu 17 gadīgs (Pasečņiks) puika EuroCup spēlē 15 min?
Domantas Sabonis spēlē Unicajs Malaga, debitēja tur 16 gados.