Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Progress ir neiespējams bez izmaiņām

Andrejs Siliņš

Viedoklis: Progress ir neiespējams bez izmaiņām
Rīgas VEF galvenais treneris Ramūns Butauts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trešdienas vakarā notika tas, ko lielākā daļa paredzēja jau iepriekš un ko, ņemot vērā kopskatu uz sezonas pirmo daļu, diktēja priekšā loģika - Latvijas čempione Rīgas VEF izstājās no ULEB Eiropas kausa jau pēc grupu turnīra. Šīs sezonas (ne)iespētais uz pagājušajā sezonā sasniegtā fona liek vērtēt komandas sniegumu negatīvi.

Pagājušajā sezonā VEF palika soļa attālumā no Eiropas kausa ceturtdaļfināla un arī ārzemju eksperti norādījuši, ka VEF bija viena no divām vai trim spēcīgākajām komandām turnīrā. To laukumā pierādīt neizdevās, taču pārliecību par to, kas tas bija iespējams, VEF radīja un basketbola popularitāti VEF mūsu zemē pacēla.

Tas, ka VEF, visticamāk, tiks sadriskāts starpsezonā, jau bija gaidāms un vēlreiz tikai apliecināja vārdus par VEF neizmantoto potenciālu pagājušajā sezonā. Komandu pameta Latvijas raķete Dairis Bertāns, braļukas Antans Kavaļausks un Donāts Zavacks, visu laiku labākais leģionārs Latvijā Īdžejs Roulends un de facto (pagaidām vēl ne de jure) arī Kaspars Bērziņš.

Ramūnam Butautam tika iedots jauns ilgtermiņa (trīs gadi) līgums, kas raisīja pārdomas un tagad arī līdzjutēju vidū par šo jautājumu tiek diskutēts gari, asi un plaši. VEF uzsver, ka komplektācija nodota galvenā trenera ziņā, un pagājusī vasara nebija izņēmums. Butauts varēja meklēt sev tīkamākos spēlētājus, kas iekļaujas budžeta ietvaros. Iepriekš izskanējis, ka treneris Butauts allaž pievērš lielu uzmanību arī spēlētāju raksturiem, izvēloties tos piesaistīt komandai. Un pašā sezonas sākumā jau divas kļūdas - Gani Lavals pats uz savu galvu izdomā netrenēties, neko nesaprast un beigu beigās neierasties uz izbraukumu (šo gan par viennozīmīgu trenera kļūdu nevar saukt), savukārt Toms Delininkaitis bojāja komandas mikroklimatu.

No sākotnēji atrastajiem ierindā joprojām ir Antveins Robinsons un Dī Brauns, taču, visticamāk, ja viss ritēs pēc kluba iecerēm, viens no šiem kungiem Latviju pametīs. Tiesa, ne rakstura dēļ, bet vienkārši nepietiekamā snieguma dēļ.

Problēmas sākās trenera vēlmē atgriezties pie tām pašām taktiskajām sistēmām, kādas izmantotas iepriekšējos gados ar pavisam citu sastāvu, nevis koriģēt taktiku, pielāgojot spēlētājiem, kas ir komandas rīcībā. Ja tev ir zināmi tāda tipa spēlētāji, kādi der tavai sistēmai, tad tu meklē pēc iespējas līdzīgākus aizgājēju vietā. Atlētiska, eksplozīva un enerģiska saspēlnieka Roulenda vietā paņemts pieredzējis, kvalitatīvs taču pilnīgi cita stila saspēlnieks Dī Brauns. Kustīgu, ātru un ar metienu apveltītu ceturto numuru Kaspara Bērziņa un Donāta Zavacka vietā paņemti ar metienu apveltīti, taču smagnēji Artūrs Bērziņš un Kenans Bajramovičs. Veiksmīgam eksperimentam ar Vilu Danielsu tagad sekojis neveiksmīgs mēģinājums atkārtot tādu pašu eksperimentu ar Robinsonu. Informācijai: Danielss iepriekšējā sezonā pirmo reizi spēlēja trešā numura pozīcijā (un tagad Nanterē atgriezies spēka uzbrucēja postenī), šogad Robinsons sezonu sāka pirmo reizi kā trešais numurs. Spēle uzlabojas brīžos, kad Robinsonu ieliek ceturtā numura pozīcijā, kurā, starp citu, bija spēlējis visu karjeru Itālijā, no kurienes paņemts. Ja Danielsam pēc grūta sākuma izdevās transformācija uz trešo, Robinsons īsti nespēj atrast sevi šajā pozīcijā.

Pavērojiet tendences Eiropas basketbolā - mūsdienās vairs tikai retā komanda palikusi, kas labi spēlē ar diviem smagnējiem garajiem. Būtībā trešā un ceturtā numura pozīcijas aizvien izteiktāk saplūst, tāpēc pieprasījums pēc kombo-uzbrucējiem aug ļoti strauji.

Ja laukumā vienlaikus ir gan Deriks Nikss, gan Bajramovičs, agresīva aizsardzība nav iespējama. Pie VEF piekoptās agresīvās "step-out" aizsardzības ne viens, ne otrs neder. Uz otro vai trešo "pikenrolu" abiem kājas vairs nestrādā. Bajramoviča gadījumā gan nevar saprast - vai nu viņš ir slinks vai tomēr taupa spēkus, lai tie pietiktu uzbrukumam. Niksam uzbrukumā nav tā sliktākā kāju darbība, ir savs "signature move", spēlējot postā (ass pagrieziens ap savu asi), taču kopumā uzbrukuma arsenāls ir ierobežots. Viņš gan no lētā gala ārzemniekiem un 10-15 minūšu lomai būtu noderīgs, lai pamainītu spēles stilu, taču ne ierastajai VEF taktikai piekopt ātru pāreju uzbrukumā un arī aizsardzībā.

Klāt nāca Kristaps Janičenoks, kurš tikai nupat pēc ilgiem meklējumiem atradis trepes, lai izrāptos no "pēc-izlases-bedres". Komanda rēķinājās ar citas kapacitātes pienesumu no kapteiņa, taču Eiropas kausa pirmajā kārtā tas kopumā radīja vilšanos un nepieciešamību treneriem strauji pielāgoties situācijai un veikt izmaiņas komandas uzbrukuma taktikas uzsvaros. Pagājušajā sezonā komandai bija divi motori - Roulends un no maiņas nākošais Bertāns. Šogad pat vienu tādu komandā atrast grūti. Varbūt ar laiku par tādu spēlētāju var kļūt Jānis Bērziņš vai Dāvis Geks, taču ne šīs sezonas ietvaros.

Butauts turpina spēlēt pēc sistēmas, ko pielietojis gadu gadiem un kurai pagājušajā sezonā beidzot bija atradis pareizos spēlētājus. Vai pagājusī sezona Butautam kā komandas komplektētājam nebija vienkārši veiksme? Ja nav iespējams savākt tādus spēlētājus, kādi der sistēmai, ko spēlē, tad ir jāmaina sistēma un jāspēlē, izmantojot pieejamā sastāva labākās īpašības. Pagaidām tas būtībā nenotiek. Ierobežota budžeta komandu treneriem ir jābūt elastīgiem, nevis jāturas pie viena stila (ar izmaiņām niansēm), kas izdomāts pirms sezonas (vai pirms n-tajām sezonām) un kādreiz (vienreiz) nesis rezultātu. Pat neierobežota budžeta komandā "Lakers" Maikam D'Antoni radās milzīgas problēmas, spītīgi uzspiežot savu slaveno uzbrukumu. Trenerim darbā ar profesionāliem, jau gataviem spēlētājiem ir jāpielāgojas sastāvam, kāds ir tā rīcībā.

Bērza tiesas jautājumā gan jāsliecas pievienoties kluba vadības nometnei, jo viena spēlētāja individuālās (ne)izdarības nedrīkst stāvēt pāri visas komandas interesēm (runa ir par konkrētu spēlētāja neizdarību, ko šaubos, vai esmu tiesīgs atklāt). Bērziņam nav taisnība, un gan jau tiesa to arī tuvākajās nedēļās apstiprinās. Vai Bērza atgriešanās komandā ir iespējama? Teorētiski ir, un VEF to arī pieļautu, taču to, vai un kādu psiholoģisko ietekmi tas atstātu uz komandu, varam tikai zīlēt.

Labais šajā visā ir tas, ka jaunie kā Jānis Bērziņš un Anžejs Pasečņiks tiek uzspēlēt un nobriest dziļākiem ūdeņiem. Atceramies, ka arī Dairis Bertāns būtībā pie Butauta ASK sāka spēlēt tikai tad, kad klubam sākās problēmas (sākotnēji savainojumi, vēlāk finanses). Labais ir arī VEF tuvākās nākotnes plāni, kas iekļauj sevī vairāku gados jaunu pašmāju spēlētāju piesaisti vai vismaz mēģinājumus piesaistīt.

Runa ir par tiem, kas jau būtu spējīgi dot zināmu pienesumu. Kasparu Vecvagaru gan "Žalgiris" (līgums uz trim gadiem) nekur nelaidīs, arī Ojārs Siliņš Itālijā (līgums uz divām sezonām) ver arvien jaunus apvāršņus, taču no pašmāju resursiem varētu izdoties pasmelties šīs paaudzes spēlētājus. Viens no tiem jau tuvākajā laikā atstās milzīgu robu kādas citas Latvijas komandas sastāvā, bet spers soli uz priekšu savā izaugsmē. Otrs varētu atgriezties dzimtenē pēc pagaidām nesekmīga mēģinājuma augstākā līmeņa turnīrā siltajās zemēs. Trešais varētu pievienoties komandai vasarā, taču tas būs atkarīgs no dažādiem apstākļiem, tai skaitā, kādā gatavībā atgriezties VEF būs viens no kluba izīrētajiem spēlētājiem. Ja vasarā izdosies arī Jāņa Strēlnieka nolīgšana (signāli liekot saprast, ka tāda iespēja nemaz nav tik nereāla, kā varētu iedomāties ierindas skatītājs), tas varētu veidot jaunu simpātisku komandas kodolu un reizē mēģināt atgriezt tribīnēs līdzjutējus, kas uzskatāmi pierādījuši (salīdzinām pagājušo un šo sezonu) - sniegums laukumā ir visefektīvākā reklāmas kampaņa, lai dabūtu pilnas tribīnes. Toties dažiem no veco lauru plūcējiem vieta jaunajā komandas modelī, iespējams, vairs neatradīsies.

Atliek jautājums par treneri - vai Butauts, saņemot jaunu materiālu būs spējīgs ar to sasniegt vairāk nekā līdz šim, rādīs laiks, pagaidām varam tikai izteikt minējumus. Konkrētajā brīdī šķiet, ka Butauts, kurš ir augsta līmeņa speciālists, varētu būt sevi izsmēlis Rīgas komandā. Nekas gan dzīvē nav melns vai balts, viss mainās, tāpēc, iespējams, pavasarī par Butauta darbu ar komandu jau runāsim patīkamākos toņos. Nostāja klubā (katru gadu esam spēruši soli uz priekšu) liek saprast - Butauts var atlaist tikai sevi pats. Tas gan nenotiks - treneris tic savam redzējumam un jūt kluba uzticību. Jautājums varbūt varētu tikt izskatīts, ja VEF nespēs kvalificēties arī VTB izslēgšanas spēlēm. "Progress ir neiespējams bez izmaiņām, un tie, kuri nespēj mainīt domas, nespēj mainīt neko," der atcerēties šo Nobela prēmijas literatūrā ieguvēja Bernarda Šova sacīto.

Vai Ramūnam Butautam jāpaliek amatā?

  • 83

  • 142


1 2 47 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-12-20 14:06, pirms 11 gadiem
Raksts ļoti precīzi attaino VEF šobrītējo situāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-12-20 14:14, pirms 11 gadiem
Ko Strēlnieks ir pazaudējis VEFā? Vai tad viņam nav nekādu ambīciju? Viņš tomēr varētu spēlēt labākā komandā.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 14:16, pirms 11 gadiem
Labs raksts!Jaacer,ka paarmainjas naaks par labu VEF komandai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-12-20 14:17, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tā, nu Kalve, Porziņģis? Kas varētu būt 3 .nr Robinsona vietā.
Timma tiešām ? Man nav radusies pārliecība par šī lēmuma pareizību tieši šī iemesla dēļ, ka pat pie Robja pret diezgan vājām komandām viņš nav galvas tiesu pārāks par citiem, vai baig spīdētu uz citu fona. Kur nu vēl, ja tiks pie Butauta, kas mēdz ierobežot jaunākus spēlētājus. Varbūt tieši pretēji, atradīs motivāciju un sitīsies labāk VEFā..reāli grūti spriest, bet es Timmā pagaidām neesmu saskatījis milzīgu potenciālu. Diezgan ierobežots pat pret vājākiem izskatās, daudz met trīņus pāri rokām, daudz kļūdu. Nu redzēs. Bet, kas vēl varētu būt tas trešais pagrūti iedomāties...
Timmam ir liigums ar BKV liidz sezonas beigaam!Zinot kaadi pretinieki BKV Eurochalenge naaks pretii labaak,lai paliek BKV

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 14:18, pirms 11 gadiem
2-3 spēlētāji varētu visu apgriezt kājām gaisā! Bērzs, Strēlnieks un jau ļoti simpātiska komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 14:24, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tā, nu Kalve, Porziņģis? Kas varētu būt 3 .nr Robinsona vietā.
Timma tiešām ? Man nav radusies pārliecība par šī lēmuma pareizību tieši šī iemesla dēļ, ka pat pie Robja pret diezgan vājām komandām viņš nav galvas tiesu pārāks par citiem, vai baig spīdētu uz citu fona. Kur nu vēl, ja tiks pie Butauta, kas mēdz ierobežot jaunākus spēlētājus. Varbūt tieši pretēji, atradīs motivāciju un sitīsies labāk VEFā..reāli grūti spriest, bet es Timmā pagaidām neesmu saskatījis milzīgu potenciālu. Diezgan ierobežots pat pret vājākiem izskatās, daudz met trīņus pāri rokām, daudz kļūdu. Nu redzēs. Bet, kas vēl varētu būt tas trešais pagrūti iedomāties...
Runājot par Timmu, tad es uzskatu, ka viņa vājais sniegums varētu tikt norakstīts uz psiholoģiju. Kāpēc? Tāpēc, ka viņu izvēlējas NBA draftā, varbūt sakāpa mazliet galvā un domāja, ka BBL visus viņš apspēlēs uz vienas kājas. Tieši tāpēc viņam spēle šad tad pajūk un viņš nespēj savākties. Vnk čalis varbūt nav emocionāli sakārtojis galvu. Varbūt pie Butauta tas izdotos, turklāt pretinieki ar būtu nopietnāki.

Bet tas varbūt tik man tā liekas.

Porziņģis paliks Spānijā, jo viņam tur labi iet. Un NBA ar met uz viņu acis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 14:25, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tur tā lieta, ka nav tik labs. Jau izlasē nekā īpaša nebija. Bet VEFam viņš būtu super, un viņam VEF arī neslikts variants. Nav nekādas garantijas, ka viņš Budivelnikaa paliks, visticamāk tur arī būs tīrīšana.
Strēlnieks pie Bagija aizgāja 2 iemeslu dēļ. a) Bagijs b) Eirolīga
Bet nu piekrītu, izlasē viņš nekas īpašs nebija

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 14:26, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Ja skatās visus turnīrus, tad Strēlnieks ir tieši tas, kas palikt varētu, jo demonstrē stabilu sniegumu un faktiski ir pg nr.1
nr.1 PG viņš ir lielā mērā pateicoties Bagijam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-12-20 14:42, pirms 11 gadiem
Nākošajā sezonā arī nekā nebūs. Oktobrī tomēr Saeimas vēlēšanas un tur ne mazā nauda aizies. Tā, ka paņems atkal visādus bomžus ar mega līgumiem, galvenais lai pase derīga.

  +7 [+] [-]

, 2013-12-20 15:06, pirms 11 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: 2-3 spēlētāji varētu visu apgriezt kājām gaisā! Bērzs, Strēlnieks un jau ļoti simpātiska komanda!
Simpātiska komanda nevar būt pēc definīcijas - kamēr publiski tiks deklarēta nihilistiskā attieksme pret LV basketbolu, konkrēti - LBL. vefs kā komanda nu jau ierasti tiek apskatīts tikai Krievijas čempionāta kontekstā (labi - turnīra, kur izcīna Krievijas čempiona titulu). Ja minētie biedri, kas kūrē šeit atrunāto klubu, izdarīs kaut divas darbības, kas dotu attīstības motivāciju citiem LBL klubiem, savus uzskatus labprāt revidētu!
Par tekošajām lietām šajā komandā - pagājušā gada veiksmes vienkārši sakāpušas galvā gan vadībai, gan šeit komentējošajiem. Komanda nerodas vienā dienā, arī spēlētājs, kurš šeit ieradies darbā, vēl nav mehānisma sastāvdaļa. Mēs te zinām, ko gribam no Brauna un Robinsona, bet - vai viņi zin (ne jau pēc ievadpaziņojumiem un tml PR lietām), kas viņus te reāli sagaida. Brauns spīdoši darbojās vasaras posmā, - bet tad komandā reāli bija tikai jaunie un tālākie rezervisti (kas pašlaik jau par rezultātu principā neatbild), nokomplektējoties komandai acīm redzot arī viņam jāveic atkaladaptācija, un tā vēl un vēl.
Par jaunajiem - te runā par Pasečņika rūdīšanos un Geku kā saspēlnieku... Dāvis ir izteikts otrais, labi - combo vēl, bet kā PG dublieris nebūs labākā izvēle ne klubam, ne pašam. UN Anžejam tomēr būs jāiziet stažēšanās posms kādā mazākā komandā (kā Valmiera, varbūt - Jūrmala, kamēr tur vēl ir Zvirgzdiņš, Saldus - ja viņi tiešām reāli paliek LBL apritē). Kā pamatcentram, no kura darbības tieši atkarīgs spēles rezultāts, kurš reāli sajūt šo spiedienu no vadības un skatītājiem. vefs jau viņam tomēr tāda siltumnīca ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-20 15:15, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: nu ja tev nepatīk vef tad nenāc te, dzīvo savā peļķē
Es nevaru teikt, ka man nepatīk VEF, tāda duāla sajūta, it kā mīlu it kā nē. Tev taisnība, jātiek skaidrībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-12-20 16:17, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Kāpēc Anžejam būtu kaut kur citur jāiet spēlēt, domāju zemākā klubā,? Vef viņš visu apgūst...Geks tomēr iet kā saspēlnieks..kas saistās ar LBL, tad tomēr ir saprotams, ka LBL tikai iedragātu komandas sniegumu starptautiskos turnīros jo būtu pārāk daudz spēļu...pie pietiekamiem līdzekļiet labrāt redzētu Vef modeli, kurš jau pastāvējs jeb daļa spēlē lielajā Vef, bet daļa Vef, kas spēlē LBL, uz kuru varētu jaunos norīkot, tiem kuriem vajadzīga spēļu prakse utt.
Tavā teiktajā par vefasadalīto modeli ir racionāls grauds, kā padarīt komandu par LV atkalpiederīgu. Par jaunajiem - atceries Dairi Bertānu. Nebūšu populārs, bet - tieši BKV viņš saņēma to, kas junioru padara par veci - toreiz gados jaunos ventiņus (arī Strēlnieks, Zaķis, Jurēvičus) starptautiskajos mačos neviens nepiesedza, nebija jau kam, par laimi, visu atbildību, arī to sūro pēc lielām sagrāvēm, džeki iznesa paši. Tādam posmam katram vienkārši ir jāiziet cauri, tā veidojas paša spēlētāja vērtību skala. Tāpēc jau pie Rimīša Dairis ieradās daudz gatavāks (domāju - mentāli) par visiem citiem savas paaudzes konkurentiem (piem., pāris mēnešus jaunāko Mārtiņu Laksu, kurš iepriekšējo periodu bija kopā ar vefu). Svaigāks piemērs - Rūjienas Bonis. Vēl iepriekšējā sezona vefa beņķītī, un arī Štālbergs diez vai viņu kaut kur paceltu.
Par Geku tomēr tev nepiekrītu - viņš tomēr ir metējs. Savam vecumam gudrs spēlētājs, bet nav viņam pg vajadzīgā harizma, saimnieka izjūta, kāda pa visām vīlēm parādās, teiksim, Pļavnieka, vai vēl vairāk - Jakoviča darbībās.

  -3 [+] [-]

, 2013-12-20 16:32, pirms 11 gadiem
Kā man besī,ka lielākā daļa sc.com lietotāju ir aprobežoti idioti. Tas,ka VEF tik ļoti slikts eirokausa iesākums ir tikai ,tāpēc,ka 1) ļoti spēcīga grupa
2)neiespēlēts sastāvs
3) sliktāki leģionāri nekā pagājšsezon

Browns <Rowlands Robinsons uz pusi sliktāks nekā Daniels. + nav Bertāna un stabilais leišu centrs. Vienīgais + šajā sezonā ir Barjamovičš,kurš katru spēli rāda ļoti labu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2013-12-20 16:35, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Es biju domājis vecāko Porziņģi, brāli, Jāni
Varbūt Butautam zināmais Kalve?

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 16:43, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Tur tā lieta, ka nav tik labs. Jau izlasē nekā īpaša nebija. Bet VEFam viņš būtu super, un viņam VEF arī neslikts variants. Nav nekādas garantijas, ka viņš Budivelnikaa paliks, visticamāk tur arī būs tīrīšana.
Skatījos Budivelnik spēles. Un vietējais komentētājs teica, ka Budivelnik ar Strēlnieku un bez viņa ir divas dažādas komandas. Bet arī Strēlnieks nevarot visu laiku spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 17:28, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Īsti nepiekritīšu, Dairis tieši vairāk Vef attīstījās, jo BKV viņš negāja kā saspēlnieks, bet Kurtinaitis viņu tajā lomā iespēlēja
Protams, Rimītis uztaisīja Dairim varbūt to lielāko izrāvienu, bet - nebija jau vairs darīšana ar jaunuli, tā teikt - nu tik būs, bet ar - gados jaunu, bet pieredzējušu spēlētāju, ar bāzi, kur atliek salikt pareizos akcentus. Par pg piekrītu - tas ir Kurtinaiša tīrs pienesums.

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 17:39, pirms 11 gadiem
Man loti interesants skita sis: ''Viens no tiem jau tuvākajā laikā atstās milzīgu robu kādas citas Latvijas komandas sastāvā, bet spers soli uz priekšu savā izaugsmē.''

Vai tas varetu nozimet, ka Timma sezonas vidu varetu doties uz arzemem? Jo nedomaju, ka Timmas pariesana uz VEF saja sezona situacija ar 1 speli nedela butu solis uz augsu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-12-20 17:55, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Vispār būtu gan, kaut vai tā pati spēlēšana VTB, kur tomēr ir augstāks klubu turnīrs, nekā tur, kur Timma līdz šim spēlējis
Ventspils nakama EuroChallange grupa ir diezgan cienijama. Nonemot CSKA un Himki limenis lidzigs. Domaju, ka gan prestiza zina un tiri idejiski jebkurs Eiro kauss ir nozimigaks par VTB ligu.

Atceramies, ka nakamaja gada Vefam lidz aprilim ieskaitot ir tikai kadas 16 speles pa VTB un LBL kopa, tas ir videji 1 spele nedela. Pamaz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-12-20 19:12, pirms 11 gadiem
Butaut, atkāpies!

     [+] [-]

, 2013-12-21 00:23, pirms 11 gadiem
gribētu redzēt VEFā vairāk atlētisma, fizisku aizsardzību un ātrāku spēli. lai ņem latviešus - Mejeris, Zeidaks, Jakovičs, Vecvagars... Ja ne šogad, tad nākotnē.
1 2 47 komentāri