Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"VEF Rīga" galotnē salauž Maķedonijas čempionus

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"VEF Rīga" galotnē salauž Maķedonijas čempionus
Dī Brauns: 12 punkti trešajā ceturtdaļā
Foto: Romāns Kokšarovs, "Sporta Avīze", f64

"VEF Rīga" basketbolisti (1-0) otrdien, 15. oktobrī, uzvarēja Maķedonijas čempionus "MZT Skopje Aerodrom" (0-1) ar rezultātu 80:71. Nespēlējot Kristapam Janičenokam, otrajā puslaikā rīdzinieku rindās iniciatīvu uzņēmās Dī Brauns, Tomass Delininkaitis, Artūrs Bērziņš un Kenans Bajramovičs. Nākamajā spēlē 23. oktobrī rīdzinieki izbraukumā spēlēs pret Armanda Šķēles pārstāvētajiem Igaunijas čempioniem Tallinas "Kalev/Cramo".

G grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Banvit1-086:602
2VEF Rīga1-080:712
3MZT Skopje0-171:801
4Kalev/Cramo0-160:861
5Unics Kazan0-0-0
6Maccabi Haifa0-0-0

Pirms spēles abas komandas palika bez svarīgiem spēlētājiem. Skopjes klubs Rīgā ieradās bez Maķedonijas valstsvienības uzbrūkošā aizsarga Damjana Stojanovska, savukārt vefiešiem malā palika kapteinis Kristaps Janičenoks.
Maķedonieši uz Latviju atbrauca, izcīnījuši divas uzvaras trīs Adrijas līgas spēlēs, un sagādāja mājiniekiem ne mazums galvassāpju.

VEF Rīga: Brown, Robinson, Jahovičs, A. Bērziņš, Bajramovič
MZT Skopje: Otaševič, Sinovec, Reynolds, Lučič, Gečevski

Rīdzinieki sāka spēli ar labu precizitāti uzbrukumu noslēgumos – pirmās iespējas izmantoja Artūrs Bērziņš, Robinsons, Jahovičs un Brauns. Vairākas reizes mājinieki piespieda viesus kļūdīties, pārķēra bumbas, taču ātrajos pretuzbrukumos visas iespējas izmantot neizdevās. Ceturtdaļas beigās apsīka arī veiksme uzbrukumos un pārsvars bija tikai trīs punkti – 14:11.

VEF spēlētājiem arī otrajā ceturtdaļā neizdevās uzspiest viesiem sev izdevīgu ātru spēli, bet pozicionālajā basketbolā labāk jutās Maķedonijas kluba basketbolisti. Iztaustījuši vājās vietas līdz galam nesaspēlētajā Rīgas aizsardzībā, viņi veica 0:7 izrāvienu (14:18) un noturējās priekšā gandrīz līdz pirmā puslaika beigām. Pārtraukumā ejot, valdīja kaujiniecisks neizšķirts – 33:33.

Otro puslaiku sekmīgi sāka serbu spēka uzbrucējs Lučičs un priekšā no jauna biežāk turējās viesi. Trešās ceturtdaļas vidū aktīvi nospēlēja Dī Brauns, trīs dažādos veidos – iemests pirmais no diviem soda metieniem, aizskriets ātrājā uzbrukumā un trāpīts tālmetiens – atgūstot vadību Ramūna Butauta vīriem (48:45). Vīrs ar divdesmit trešo numuru neapstājās, iemetot vēl vienu trīspunktnieku, bet pēc Čekovska tehniskās piezīmes perimetrā izšāva trešo reizi – 56:50.

Ceturtajā ceturtdaļā spēle beidzot iegriezās mājiniekiem labvēlīgākā gultnē. Pa pieciem punktiem pēc kārtas sameta Delininkaitis un Artūrs Bērziņš, nodrošinot VEF plus desmit – 66:56. Tāds pārsvars nenoturējās ilgi, turklāt Bērziņš atstāja laukumu ar piecām piezīmēm (68:63). Situāciju strauji uzlaboja Bajramoviča un Brauna precīzie tālmetieni, divarpus minūtes pirms finālsvilpes atjaunojot solīdāku vadību – 74:63. Viesi atbildēja ar trīs tālmetieniem (76:71), tomēr pēdējā minūtē punktus guva tikai rīdzinieki.

G grupa, 15. oktobris, Rīgas arēna

VEF Rīga – MZT Skopje Aerodrom 80:71 (14:11, 19:22, 23:23, 24:15)
VEF Rīga: Bajramovič 22 (2p 6/10, 3p 2/5, 1p 4/6; 9ab, 5rp, 7ip, koef. 34), Brown 19 (2p 3/3, 3p 4/6, 1p 1/3; 3ab, 3rp, 2pb), A. Bērziņš 13 (5pp), Robinson 10 (5ab, 3pb), Delininkaitis 7, Jahovičs 4, Pasečņiks 2, Nix 2, J. Bērziņš 1, Strēlnieks; Janičenoks, Iļjins.
MZT Skopje: Lučič 15, Kostoski 13, Čekovski 13, Sinovec 11, Reynolds 7, Otaševič 4, Markovski 3, Davis 3, Gečevski 2, O. Stojanovski; Mladenovski.
Tiesneši: Jurģis Lavrinavičius (Lietuva), Sergio Silva (Portugāle), Clements Frits (Vācija).

Statistika. VEF Rīga 80, MZT Skopje 71

Metieni no spēles: 28/53 vs 27/55
2p: 18/32 vs 16/30
3p: 10/21 vs 11/25
1p: 14/24 vs 6/10
AB: 29 (21/8) vs 26 (20/6)
RP: 18 vs 21
Kļ.: 11 vs 15
PB: 8 vs 5
BM: 1 vs 0
Personiskās piezīmes: 18 vs 26
Starta piecnieki: 68 vs 35
Rezerves: 12 vs 36

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-15 23:54, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: āk dievs! kā es vnk nesaprotu šos cirvjus. idiot, mums hokejā sava līga, ja to var nosaukt par savu līgu ir kā nereālākā laža, kur spēlē amatieri pēc darba un līmenis ir nožēlojams. Turpretim, basketbolā ir stabila līga - LBL ar ģenerālsponsoru, kura pārraida praktiski visas spēles tiešraidēs un līmenis ir diezgan interesants. Basketbolā latvijā ir daudz vairāk sakārtotas lietas nekā Jūsu brīnišķīgajā hokejā, kur pa 20min jānoliek glāze un jābļauj, gools.
LBL jau arī ir tāda pati laža - 2 labi klubi, kam LBL interesē tikai PO fināla laikā, BK Jēkabpils kaut cik un praktiski viss - pārējie tādi pusamatieru klubiņi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-16 00:08, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: Eu, bet Latvijas čempis hokejā augstāk kotējas, kur nāk tik ģimenes(labākajā) gadījumā uz spēlēm. Skaties komentāram, kuram atbildu un nestum ausīs batonus. 1:0 manā labā.
Pasaki - kurš klubs bez BKV, kam interesē FIBA kauss un BBL un VEFs, kuram interesē VTB un Uleb kauss ir LBL vēl līmenī? Jēkabpils, kas savāc pendžas vai Barons, kuram nauda atrodas pavasarī uz PO nopirkt kādu lietuvieti vai afroamerikāni, pārējie klubi ir tādi paši nabagi, kā hokejā LAČ klubi...
Pēc sastāviem šogad Jelgava - mēsls, Liepāja - mēsls, Saldus - mēsls, Valmiera - šogad arī mēsls, par LU, Turību, Jūrmalu un U-18 vispār var nerunāt...
Paskaties sastāvus, atskaitot U-20 un u-18 izlases dalībniekus, kuriem viss vēl priekšā, varētu atrast darbu normālā Eiropas klubā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-16 00:43, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: Citi sūdzas, ka LV VEF vai BKV spēlē daudz melnie, tad aizrijies, citos klubos ir letiņi, kas ātrāk vai vēlāk progresēs un ies tālāk. Latvijas hokeja čempi salīdzināt ar LBL ir tas pats, kas pirkstu ar ..
Tu esi kārtējais Džinamo upuris, lai vieglas tev ..
.

Kurš progresēs? Kanbergs, Medišs, Bricis, Virsis utt. ar kādiem pilni LBL klubi? Visi, kas ir kaut cik vērti, atskaitot jauniešus, spēlē vai nu BKV un VEF, vai ir projām no Latvijas.
Lielākā daļai LBL klubu līmenis ir tāds pats amatieru līmenis, kā LAČ hokejā...

     [+] [-]

, 2013-10-16 00:44, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Var piekrist vecīt tavam viedoklim. Skarbi, bet būtībā tu visu pateici pareizi. Es vienkārši esmu basketbola patriots, tāpēc pazūdot ASK, man tak nepazuda interese par basketbolu! Sākām ar čomu pāris reizes aiziet uz VEF spēlēm, un pavilkāmies! Tas, protams, ar cilvēkiem kam basketbols vienmēr būs sirdī, lai arī kā izlases spēlētu, lai kas notiktu apkārt. Tie būtībā ir fani, nevis tie kas iet uz to, kas modē, tas par Dinamo šobrīd. Protams, liela daļa cilvēkiem interesē, to es zinu, bet tās grupas, kur meitenes vecumā no 10 - 17 gadiem iet uz spēlēm, nu sitiet mani vai nost, bet nu neinteresē tas sports viņām. Tas pats bija savulaik ar ASK Rīga, kas bija topā, modē, gāja tādas pašas sīkās un spiedza.
Kapēc tevi uztrauc ka meitenes iet uz hokeju? Kāda tev darīšana? Atradies fāters kas mācīs ko darīt, ko skatīties, riktīgs padomju učuks. Labāk lai iet uz hokeju, nevis dzer kaut kur pa esīšiem.

Labi, esmu ievērojis ka tev patīk salīdzināšana un hokeju sauc par krievu sporta veidu. Parakņājos nedaudz Vikipēdijā, tātad nedaudz uz ātru roku:
Hokeja federācija uzņemta IIHF 1931 gadā.
Basketbola federācija uzņemta FIBA 1935 gadā.
par krieviem:
cccp pirmā spēle 1951, uzņemta IIHF 1952 gadā.

     [+] [-]

, 2013-10-16 01:20, pirms 11 gadiem
elvels rakstīja: Citi sūdzas, ka LV VEF vai BKV spēlē daudz melnie, tad aizrijies, citos klubos ir letiņi, kas ātrāk vai vēlāk progresēs un ies tālāk. Latvijas hokeja čempi salīdzināt ar LBL ir tas pats, kas pirkstu ar ..
Tu esi kārtējais Džinamo upuris, lai vieglas tev ..
Paskaidro, kapēc tieši VEFa faneļi māca citiem ko skatīties, kas ir labs, slikts? Kapēc citi tā nedara?
Vienkārši lielākie skauģi esat, kamēr jūs te citus mācat, pat uz futbolu iet vairāk skatītāji nekā uz VEFu. Tur tāpat kā RD spēlē tiešām mūsējie, latvieši, latvijas krievi, bet VEFā pa laukumu skraida trīs melnie, viens leitis un epizodiski parādās arī kāds latvietis. Kāda latvietim varbūt intrese par tādu komandu, pilnīgi svešenieki laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-16 08:58, pirms 11 gadiem
Ja vakardienas spēles skatītāju skaits bija 2000, tad uz Dinamo pēdējo maču bija jāraksta vismaz 15 000. Kuro gadu VEF spēlē, jau kādu sesto, un ir diezgan skaidrs, ka tai nav ne savu līdzjutēju, ne fanu, nekā. Dažas saujiņas vipistu un basketbola draugu, kuri apmeklē jebkuras komandas spēli. Komanda bez sava līdzjutēja - tā jau ir diagnoze.
Vakar viens paziņa, starp citu krievs, pēc pirmā puslaika aizgāja mājās. Paņirdza, ka tā sauktajā Latvijas komandā vienlaicīgi laukumā pieci ārzemnieki un teica, ka vairāk nenāks.
Man pašam uz Eiropas kausu vēl kāda interese ir, bet tas arī viss. Uz tādu nesaprotamu turnīru kā VTB līga es toč neiešu un godīgi sakot, pat pa TV neskatos, labāk priekšroku dodot LBL. VEF ir sačakarējis savas prioritātes, attieksmi un pat nezinu, kā viņi cer kaut ko mainīt.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-16 09:24, pirms 11 gadiem
Uzvara labi, bet latviešu spēlētāji otrajās lomās. Ko tas dod Latvijas basketbolam? Labi, var būt pāris leģionāri, bet , ja laukumā ir 4 leģionāri un viens latviešu spēlētājs, nav interesanti! Un , manuprāt, Jānis Bērziņš kļūdījās neaizejot uz ''Barselonu"'. Vai Rīgā sēdēt rezervē, vai Spānijā? Turklāt ''Barselona'' viņu izīrētu kādam citam Spānijas klubām un Bonis tiktu arī pie spēlēšanas. Un pats ieraksts spēlētāja dosjē- spēlējis ''Barselonas'' sistēmā ceļ spēlētāja akcijas!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-16 09:26, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Pirmkārt, futbols pats par sevi jau ir sporta KARALIS! lai vai kā spēlētu, skatītāji aizies. Spēles, protams, arī ir svarīgas un notiek reti.
otrkārt - līdzīgi kā uz hokeju arī uz futbolu iet daudz krievu tautības cilvēki, tici tam tu vai nē, ja esi bijis spēlēs gan vienā, gan otrā sporta veidā Latvijā, zināsi, ka tā ir un nestrīdēsies. Uz futbolu tas ir vēl daudz izteiktāk. Šad tad aizeju uz kādu skonto spēli, nu nedzirdu nevienu vārdu latviski apkārt, nepārspīlējot. Mazās skonto futbola grupiņas sēž ar ģimenēm un treneriem, neviena vārda latviski, + vēl visādas dželašvilli valodas skan. Aizej, pārliecināsies. Protams, ka izlase tādējādi arī savu skatītāju skaitu palielina. Arī man patīk aiziet uz futeni, tāpēc jau tas ir karalis, kkas tajā pievelk.
Par basketbolu jau simtiem reižu malts, ka tur iet tikai latvieši, dažādu apstākļu sakritības pēc, varbūt iemaldās, kāds krievvalodīgais latvietis.
Tavs arguments, ka VEFā spēlē leģionāri un latvieši parādās tikai epizodiski arī neiztur nekādu kritiku. Pirmajā spēlē bija tikai 3 leģionāri un pārējie 9 latvieši. Cik cilvēku atnāca uz spēli? 1000 varbūt bija. Šodien leģionāru bija 4 (5. amīti es neskaitu, jo tā minūte ko nospēlēja diži neskaitās, neticu, ka parakstīs ar viņu līgumu) un skatītāju bija vairāk, ne daudz, bet bija.
Divi gadi atpakaļ, vienā no sezonas posmiem VEFā bija pat 6 leģionāri! cilvēku bija tik pat...tam nav nekādas nozīmes. Vācijā komandās spēlē 8 melnie, bet tur arēnas ir pilnas, tāpat kā Pnathinaikosā kur ir pilns ar leģionāriem, tāpat kā daudzās citās eiropas spēcīgākajās komandās.
4 leģionāri, manuprāt, tādai valstij kā Latvijai , sporta komandā ir normāli optimāls cipars, ja grib sasniegt rezultātus Eiropā. labi latvieši ir maz, un labi latvieši nezinu kāpēc, bet prasa lielu naudu. Lētāk uz pusi ir nopirkt leģionāru, kas meistarībā nekādi neatpaliek un tiek ietaupīts daudz vairāk.
Vakar trauma bija Janičenokam, kas ir komandas līderis, visas sezonas, tāpēc arī leģionāri paņēma tik lielu vezumu uz sevi. Bet no otras puses, tāpēc jau viņus ņem, lai taisītu rezultātu, nevis aizstātu latviešus. Ja viņi neko nemestu, tad teiktu, priekškam tie leģionāri tiek ņemti, ja jēgas nav nekādas? koks ar galiem, un tādiem kā tu, nekad nebūs labi, jo komanda vienkārši nepatīk.
Vienmēr ir vainots VEFs, ka nedod iespēju jaunajiem, un tāpēc nav skatītāju. Nu VEFs ļauj spēlēt jaunajiem...komandas otrais centrs ir 17 gadīgs latvietis, 3. nr ir arī jaunais talantīgais latvietis Bērziņš, ko laiž laukumā pietiekami ilgu spēles laiku. Pret CSKa tika spēlēt arī Pļavinieks 17 gadi. labi tās bija 2 minūtes, bet arī 2 minūtes pret eiropas top komandu viņam dod nereālu pieredzi.
Un kurš kko māca ko skatīties, ko nē? cilvēki jau runā, ka cilvēki lielāko ties iet skatīties to, kas ir modē, nevis to, kas tiešām interesē, kas patīk un ko turpināsi skatīties, lai arī kas dzīvē nenotiktu. Runa jau ir par to. Kādreiz topā bija ASK un barons, gāja visi, kaut gan varbūt pusei tur tas basketbols ne sū.da neinteresēja, tas pats, kas tagad Dinamo. Es jau teicu, man basis ir sirdslieta un iešu uz spēlēm, līdz sirmam vecumam, ja atļaus veselība, vienalga, tur ies vēl 10 cilvēki, vai 10 tūkstoši, manu interesi tas nemazinās, tomēr parasto neitrālo ikdienas vakara izklaides cienītājus gan.
Kāds sakars RD ar modi?
Rīgā uz hokeju vienmēr cilvēki ir gājuši, izņemot laiku kad augstā līmenī viņa vispār nebija, tad gāja uz basi. Vai nav kauns lepoties ar 6000, ja vienkārši nekā cita nebija?
VID likvidēs visus Lido un citas labas ēstuves, būs baigais pieplūdums čebureku ēstuvēs, jo nekā cita nebūs. Pēc kāda laika atsāks strādāt kvalitatīvās vietas, čeburekiem un stolovkām protams tas nepatiks un viņi sāks sacerēt visādas muļķibas tavā stilā.
Var jau daudz un dikti filozofēt, sevi uzskatīt gudrāku par citiem, bet skatītāji nav nekādi muļķi. Ja komanda labi spēlē, vai vismaz cīnās, viņi nāk, ja muļķojas par nenopietnu Cerību kausu vai izlase aizvada draudzības spēles, kur spēle notiek pat bez spēka paņēmieniem un kapājas tikai jaunie, skatītāji pagriež tam muguru.

Noteikti tev ir taisnība par tiem leģionāriem, bet mums nav tādu tradīciju, ne jau velti Savickis spiež uz latviešiem, jo uz savējiem nāks skatīties, kā būs ar leģionāriem, dievs vien sazin.

  +3 [+] [-]

, 2013-10-16 09:29, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Spēs aizstāt Bērzu, gribas redzēt vēl Nix, via nebūs par lēnu.

Kopumā Robinsons/Browns/Bajramovičs ir ok. Abi Bērziņi nekādi. Jaunais nevar iemest brīvus metienus, bet Bērziņš (4.) nav 150k vērts.
Mēs laikam skatījāmies dažādas spēles ! A. Bērziņš vnk viens pats turēja VEF rezultātu līdzsvarā kādu brīdi ! kamēr komandai kopumā neiet , tikmēr šis lādēja truļus ! Zem groza arī labs ! Come on vecīt - tā ir KOMANDA , nevar būt 12 roulendi komandā .

     [+] [-]

, 2013-10-16 10:31, pirms 11 gadiem
Latvianhawkk rakstīja: Mēs laikam skatījāmies dažādas spēles ! A. Bērziņš vnk viens pats turēja VEF rezultātu līdzsvarā kādu brīdi ! kamēr komandai kopumā neiet , tikmēr šis lādēja truļus ! Zem groza arī labs ! Come on vecīt - tā ir KOMANDA , nevar būt 12 roulendi komandā .
salīdzini robinsonu ar viņu. Katrā ziņa dārgs rezervists
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-16 12:51, pirms 11 gadiem
checkers rakstīja: Kāds sakars RD ar modi?
Rīgā uz hokeju vienmēr cilvēki ir gājuši, izņemot laiku kad augstā līmenī viņa vispār nebija, tad gāja uz basi. Vai nav kauns lepoties ar 6000, ja vienkārši nekā cita nebija?
VID likvidēs visus Lido un citas labas ēstuves, būs baigais pieplūdums čebureku ēstuvēs, jo nekā cita nebūs. Pēc kāda laika atsāks strādāt kvalitatīvās vietas, čeburekiem un stolovkām protams tas nepatiks un viņi sāks sacerēt visādas muļķibas tavā stilā.
Var jau daudz un dikti filozofēt, sevi uzskatīt gudrāku par citiem, bet skatītāji nav nekādi muļķi. Ja komanda labi spēlē, vai vismaz cīnās, viņi nāk, ja muļķojas par nenopietnu Cerību kausu vai izlase aizvada draudzības spēles, kur spēle notiek pat bez spēka paņēmieniem un kapājas tikai jaunie, skatītāji pagriež tam muguru.


Noteikti tev ir taisnība par tiem leģionāriem, bet mums nav tādu tradīciju, ne jau velti Savickis spiež uz latviešiem, jo uz savējiem nāks skatīties, kā būs ar leģionāriem, dievs vien sazin.
Nestrīdies ar to putnu, es to dariju, tagad esmu stulbenis.
Pirms dažiem gadiem skaidroju ka man nepatīk tā pretīgā piezīmes parādīšana, kad dūšīgi vīri krīt no mazākā pieskāriena tā itkā viņus būtu kāds sašāvis un spēles laika vilcināšana pēdējās minūtēs, arī toreiz tiku dažādi apsaukāts. Protams pagāja laiks un man stulbeņu pulciņā pievienojās vēl klāt NBA un FIBA, kam arī tas sāka apnikt.
Emocionāls cilvēks, kas apzināti sevi sazombē un neko apkārt vairs neredz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-16 13:56, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Vecīt pāri dīķim bija čempionāts, kur biļete uz prāmi maksā 18 ls! fani bija labi ja 200 . izmaksas nekādas dižās. pat normāli situēts cilvēks, var atļauties kaut aizbraukt uz vienu maču pat tādu smieklu naudu. tur jau tā lieta, ka interese ap izlasi zūd, Dinamo vairo. tam vairs nav sakars ar nopietnām, nenopietnām spēlēm !
Ja tu domā par Somijas čempi, tad fani bij krietni vairāk, vismaz uz pirmajām spēlēm, uz kurām letiņi parasti brauc, kādi nepilni 2000 toč. Un no izmaksām prāmja biļete bija pati lētākā pozicija, biļetes uz Krievijas spēli lētākā kategorija bij ap 50Ls, viesnīcas, kas Somijā jau standartā nav lēts prieks uz čempja laiku lētāk pa 100eur nebij dabujamas. Principā divas Latvijas hokeja spēles noskatīties izmakasas pāri pa 200Ls - nu neteiktu ka pa divām spēlēm tas vidējam latvietim tāda smiekla nauda