Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

''VEF'' līdzīgi spēkojas ar ''Žalgiri'', taču zaudē

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

''VEF'' līdzīgi spēkojas ar ''Žalgiri'', taču zaudē
Mants Kalnietis cīņā ar VEF aizsardzību. Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Piekto zaudējumu astoņās VTB apvienotajā līgā aizvadītajās spēlēs piedzīvojuši ''VEF Rīga'' basketbolisti, kas šovakar ar 74:79 savā laukumā atzina Kauņas ''Žalgiris'' pārākumu, zaudējot izredzes kvalificēties ''Final Four''. Mūsējo rindās 20 punktus iemeta Kristaps Janičenoks un Artjoms Parahouskis, otrajam arī 10 atlēkušās bumbas.

Starta piecinieki:

''VEF Rīga'': Trevons Hjūzs, Bojans Bakičs, Kristaps Janičenoks, Kaspars Bērziņš, Artjoms Parahouskis
Kauņas ''Žalgiris'': Dežuans Kolinss, Artūrs Milaknis, Martins Pocjuss, Tads Klimavičs, Treviss Vatsons

Pirmajā ceturtdaļā komandas vairāk rūpējās par punktu gūšanu. Rīdzinieki laimi meklēja tālmetienos, pirmā uzbrukuma laikā izdarot trīs (pateicoties divām Artjoma Parahouska atlēkušajām bumbām uzbrukumā). Precizitāte nedaudz pievīla, tāpat arī baltkrieva Parahouska aktivitāte - piecu minūšu laikā trīs piezīmes un vieta uz soliņa. Pēc šāda pavērsiena ''Žalgiris'' sāka audzēt pārsvaru (viesu basketbolisti bieži stājās uz soda metienu atzīmes un iemeta visus četrus trejačus), 10 minūtēs iekrājot tikpat punktu handikapu - 30:20.

Otro ceturksni ar 7:1 izrāvienu sāka mājinieki, deficītu sadeldējot līdz mīnus četri. Kaimiņi tomēr saņēmās, dažu minūšu laikā atgūstot 10 punktu pārsvaru (42:32). Beigas gan piederēja vefiešiem - veiksmīga spēle uzbrukumā, aizsardzībā galvassāpes sagādāja tikai Mants Kalnietis, tādējādi, dodoties pārtraukumā, tikai četru punktu deficīts - 45:49. 20 minūšu laikā mājinieki izmeta 17 tālmetienus un izcīnīja 11 atlēkušās bumbas uzbrukumā (vairāk nekā aizsardzībā - deviņas).

Pēc pārtraukuma ''VEF Rīga'' uzbrukums iesprūda, ļaujot sāncenšiem sasniegt lielāko pārsvaru spēlē - plus 11 jeb 58:47. Ilgu laiku ''Žalgiris'' turējās drošā atstatumā, līdz ceturtdaļas beigās krietni veiksmīgāki bija rīdzinieki, uzbrūkot ar labāku precizitāti un atkal sadeldējot deficītu līdz četriem punktiem - 65:69 -, mača uzvarētāja noskaidrošanu atliekot uz pēdējo ceturksni.

To labāk iesāka rīdzinieki, naski panākot neizšķirtu - 69:69. Turklāt pretinieki teju četras minūtes turēti ''uz nulles'', tiesa, arī pašiem uzbrukuma noslēguma stadijā neveicās, pēcāk punktus negūstot pat sešas minūtes! Klusumu pārtrauca Parahouskis, panākdams vairs tikai divu punktu deficītu - 71:73. Diemžēl spēles izskaņu stabilāk aizvadīja lietuviešu kolēģi, izcīnot uzvaru ar 79:74.

Mājinieku rindās 20 punktus guva Kristaps Janičenoks un Parahouskis, baltkrievam arī 10 bumbas zem groziem, tādējādi double-double. 12 punktus sameta Trevons Hjūzs, kurš bieži un lieki uzņēmās iniciatīvu, iemetot vien divus no 10 tālmetieniem. Rīdziniekiem piektais zaudējums astoņās spēlēs, tāpēc zaudētas teorētiskas izredzes kvalificēties ''Final Four''.

VTB līga, B grupa, 13. janvāris

''VEF Rīga'' - Kauņas ''Žalgiris'' 74:79 (20:30, 25:19, 20:20, 9:10)

''VEF Rīga'': Parahouskis 20 (10 AB), Janičenoks 20, Hjūzs 12, Valters 6, Bertāns 5, Keins 5, Bērziņš 4, Jahovičs 2, Bakičs
Kauņas ''Žalgiris'': Pocjuss 15, Kuzminsks 14, Kalnietis 13, Jankūns 10, Delininkaitis 6, Brauns 5, Milaknis 5, Vatsons 5 (8 AB), Klimavičs 4, Kolinss 2, Marjanovičs, Samhans

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Domu_Lasītājs

  +5 [+] [-]

, 2011-01-13 21:27, pirms 15 gadiem
Bērziņš noraka VEF uzvaru!!!
GALOTNE - KATASTROFĀLA - EMOCIJAS, EMOCIJAS....

  +1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:27, pirms 15 gadiem
Hjūzs biki par daudz uz sevis ņēma.
p.s. vatsons labs!

 +15 [+] [-]

, 2011-01-13 21:27, pirms 15 gadiem
VEF pilnīgi pēc citas komandas izskatās, tas priecē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2011-01-13 21:28, pirms 15 gadiem
žēl ka zaudēja, bet prieks, ka skatītāji diezgan daudz bija.

  -4 [+] [-]

, 2011-01-13 21:28, pirms 15 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: bet nu kko tadu no manis reti dzirdēsiet - cepuri nost vefa priekšā
p.s.
Kurtinaitis nevēlas tikai uzspēlēt pret "Žalgiri"
p.s.s.
un bērziņa vienīgais talants ir pielikt dušas viesnīcās,un tas arī viss
un tava vieta tirit toletes viesnicas.. domaa varētu labāk?
Slēpts komentārs: sandriņa_f1_bkv
Slēpts komentārs: BorgeR

  +4 [+] [-]

, 2011-01-13 21:29, pirms 15 gadiem
nu pēdējā 1/4 vnk psc, nav ko teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:31, pirms 15 gadiem
prasās stabilāku spēli visas 40min un tad bus labi, ped pedeja 4dala gan bija nervoza

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:31, pirms 15 gadiem
Tiešām cienījama spēle VEF izpildījumā, bet esmu ievērojis, cik mazliet pietrūkst kaut kas spēles galotnē, kad ir cīņas pret Žalgiri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:31, pirms 15 gadiem
es necerēju ka VEF ta pretosies, beidzot rada tadu speli kadu jau vajadzeja sezonas sakuma radit

  +8 [+] [-]

, 2011-01-13 21:31, pirms 15 gadiem
Hjūzs bišķi izbesīja mani, gan jau Kurtinaitis šim sados pa biksēm...

  -4 [+] [-]

, 2011-01-13 21:31, pirms 15 gadiem
Žēl laba spēle 4 trešdaļa gan varēja būt labāka!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:31, pirms 15 gadiem
es varu derēt tagad visi vef fani teiks, ka būtu vinējuši utt, bet paskatieties Žalgira eirolīgas spēles un tad redzēsiet kā viņi spēlē
un tiesneši vispār galīgi dīvaini, kāpēc Pociusam iedeva tehnisko, tad jau arī bērziņam pēc katras piezīmes vajag dot tehnisko, jo viņš vislaik pie tiem tiesnešiem ņīd!
Un tas Hjūzs vispār........

 +10 [+] [-]

, 2011-01-13 21:32, pirms 15 gadiem
Bula kungs-Zalgira speletaja uzvards ir POCIUS bet jus visu speles laiku vinu saucat par POCI KAS ZIDU VALODA IR PENIS.Un tas visu vakaru pa Latvijas televiziju.Vot zidi reca un visiem savejiem zvanija!Uzvardus vajag izrunat pareizi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-01-13 21:33, pirms 15 gadiem
Tie nēģeru PG sāk jau besīt, domā, ka var ielikt pustjiku un tagad metīs visu spēli.

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:33, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nekas. Spēle laba un satikās divas līdzvērtīgas komandas. Žēl, ka neizdevās 4. ceturdaļā uzbrukums.
Vismaz rējējiem mutes ciet!
kaa tad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:34, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Ui kā gaidu Ventiņu spēli pret kādu nopietnu pretinieku ŠOSEZON! Tas tik būs šovs, sava veida pagājušā gada ULEB atkārtojums.
es arii gaiduko taads vef fans nav areenaa?

  -4 [+] [-]

, 2011-01-13 21:34, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaa tad
ej mājās

  -4 [+] [-]

, 2011-01-13 21:35, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: kaa tad
Redzēsi nākamnedēļ portugāļu brūnie ģīmi noliks jūs pie vietas, pēc tam delfīni nopērs un vispār mute būs ciet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:36, pirms 15 gadiem
lolersk8er rakstīja: ej mājās
JAU ESMU!

  -3 [+] [-]

, 2011-01-13 21:36, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nav tik traki, šis ir tipisks USA players, pofig, ka nekrīt, bet kāda pārliecība par saviem spēkiem, ja katram letiņam tāda būtu, tad mēs būtu nebūtu 14-16 vietā Eiropā.
Tas gan biju kkur dzirdējis, ka USA playeri ir ļoti pašpārliecināti un droši, ka tikai Kuksika intervijā nebija..
_____________________________

Ev, rīdzinieki? ko neejat VEFu atbalstīt? uz kkādu s*da hokeju ejat toties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:37, pirms 15 gadiem
Bakics speleja ? un ja jaa tad kaa

  +4 [+] [-]

, 2011-01-13 21:37, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Redzēsi nākamnedēļ portugāļu brūnie ģīmi noliks jūs pie vietas, pēc tam delfīni nopērs un vispār mute būs ciet
un? tas ir tikai sports, kaadam ir jaazaudee:d neiespringetu par to vairs tik loti, zaudes zaudees bet vef vairs sovakar nevar uzvareet

  +3 [+] [-]

, 2011-01-13 21:37, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Diemžēl nedzīvoju Rīgā.
Labi, gaidi vien tālāk zāģi ar -30 vidēji.
labi labi, tikai neraudi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:39, pirms 15 gadiem
Prieks par ''VEF'' komandu,ar jauno PG saspeeles vadiitaaju pavisam cita speele laukumaa,basketbols palicis azartiskaaks un interesantaaks,taa turpinaat,buutu labi,ja Parahouski un Hughes naakamsezon arii speeleetu pie''VEF''

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:40, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Par ko gan man būtu jāraud?! Es ierēkšu.
es par so zaudeejumu
forsi, tam jau sports ir domaats, lai sagaadaatu prieku

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:40, pirms 15 gadiem
Cik var jūsmot par to VEF, ja vēl būtu par ko, it sevišķi jau experti un komentētāji....tikai reklāmas labas, nekas vairāk...sāk jau apnikt tā propaganda TV

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:40, pirms 15 gadiem
zvaka gals rakstīja: Bula kungs-Zalgira speletaja uzvards ir POCIUS bet jus visu speles laiku vinu saucat par POCI KAS ZIDU VALODA IR PENIS.Un tas visu vakaru pa Latvijas televiziju.Vot zidi reca un visiem savejiem zvanija!Uzvardus vajag izrunat pareizi .
Domā Leiši mūsu spēlētāja uzvārdus izrunā pareizi?
Pagājušo gadu vienu spēli skatījos, kur Šauļi spēlēja, tur piemēram bija Grafas Raitas.

  +4 [+] [-]

, 2011-01-13 21:41, pirms 15 gadiem
krisla rakstīja: Cik var jūsmot par to VEF, ja vēl būtu par ko, it sevišķi jau experti un komentētāji....tikai reklāmas labas, nekas vairāk...sāk jau apnikt tā propaganda TV
lai jau
taapat visi labi apzinaas ka labaakie naak no kurzemes

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:42, pirms 15 gadiem
Bertāns 5, Bertāns 5,

  -3 [+] [-]

, 2011-01-13 21:42, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: lai jau
taapat visi labi apzinaas ka labaakie naak no kurzemes
jā, tev taisnība, no Liepājas un Saldus, jo Ventspilī tikai atmorozoki dzīvo!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:43, pirms 15 gadiem
Williams nomainīc pret Williams2 jēga ?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:43, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nekas. Spēle laba un satikās divas līdzvērtīgas komandas. Žēl, ka neizdevās 4. ceturdaļā uzbrukums.
Vismaz rējējiem mutes ciet!
nezinu vai esmu VEF rējējs, ņemot vērā, ka šis klubs interesē ļoti maz.. galu galā par ārzemju 3. šķiras komandām īpaši neinteresējos. BET par ko kādam būtu jāslavē VEF? par to, ka Žalgiris šodien spēlēja Liepājas kaķu līmenī?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:44, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: jā, tev taisnība, no Liepājas un Saldus, jo Ventspilī tikai atmorozoki dzīvo!
respekteeju tavu viedokli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:44, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tu smejies? Vefiņam nemaz līdz nestāv tie tavi Kurzemnieki
mani vai nemani, bet vini staav pat paari

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:44, pirms 15 gadiem
James121 rakstīja: Domā Leiši mūsu spēlētāja uzvārdus izrunā pareizi?
Pagājušo gadu vienu spēli skatījos, kur Šauļi spēlēja, tur piemēram bija Grafas Raitas.
Ir starpiba ja tulkojuma tas ir necenzets[seviski ja izlasa nepareizi pa burtiem]

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:44, pirms 15 gadiem
Sandrinj soreiz nespele LV vs.LV....kas mes par fakiniem faniem tai latvijaa salasijusies?Lietuviesiem p0fig spele Rytas vai Zalgiris vai Perlas...ka tik samazgat kaiminjus....mes te njemamies un bumbas metajam viens uz otru.butu nokaunejusies un visi vismaz pateikusi ka nospeleja cienijami.Nav ja jaatbalsta veina vai otra komanda bet vismaz priecajusies ka neesam pabiras lietuviesu grandiem zem kaajam.
pretigi paliek kalusities fanu spregasanas...atradusies lielvalsts un superkomandu lidzjuteji.Ja mums ir taadi fani kas izaug LV izglitibas sistema tad nav ko brinities ka mums ir tada valdiba..kas ari augusi taja pasa sistema.....meaning-tupaki te njamas un tupaki 100 kreslos sez...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:45, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kuram klubam, tad tavuprāt jājūt līdzi?! Tīri man pilnīgi neinteresē spēles ar kkādiem pusamatieriem.
tadai kaa vef juniors?

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:45, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Tas gan biju kkur dzirdējis, ka USA playeri ir ļoti pašpārliecināti un droši, ka tikai Kuksika intervijā nebija..
_____________________________

Ev, rīdzinieki? ko neejat VEFu atbalstīt? uz kkādu s*da hokeju ejat toties...
čali nomierini nervus man jau arī basketbols sirdij tuvāks, bet nu es arī labāk ietu uz komandu, kas jau trīs gadus mūs priecē ar labu spēli, nekā uz komandu, kas tikai sākusi spēlēt pēc Jaunā gada.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:46, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: Sandrinj soreiz nespele LV vs.LV....kas mes par fakiniem faniem tai latvijaa salasijusies?Lietuviesiem p0fig spele Rytas vai Zalgiris vai Perlas...ka tik samazgat kaiminjus....mes te njemamies un bumbas metajam viens uz otru.butu nokaunejusies un visi vismaz pateikusi ka nospeleja cienijami.Nav ja jaatbalsta veina vai otra komanda bet vismaz priecajusies ka neesam pabiras lietuviesu grandiem zem kaajam.
pretigi paliek kalusities fanu spregasanas...atradusies lielvalsts un superkomandu lidzjuteji.Ja mums ir taadi fani kas izaug LV izglitibas sistema tad nav ko brinities ka mums ir tada valdiba..kas ari augusi taja pasa sistema.....meaning-tupaki te njamas un tupaki 100 kreslos sez...
vai tad es kaut ko saku?
nebuutu interesanti, ja visi pa spalvai glaudiitu melno naavi
nepatik un viss, saliidzini to ar situaaciju anglijas futbolaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:47, pirms 15 gadiem
zvaka gals rakstīja: Bula kungs-Zalgira speletaja uzvards ir POCIUS bet jus visu speles laiku vinu saucat par POCI KAS ZIDU VALODA IR PENIS.Un tas visu vakaru pa Latvijas televiziju.Vot zidi reca un visiem savejiem zvanija!Uzvardus vajag izrunat pareizi .
Tad tie bija žīdi, kas man blakus mājā basketbola tiešraides laikā tik nenormāli trakoja un ņirdza. Domāju, ka šiem kaut kāds baļļuks. xD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:48, pirms 15 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Zelta vārdi! Mācaties un respektējat šī cilvēka viedokli.
nerespekteesu mans viedoklis ir taads kaads ir, visiem nekad neizpatiks un ka ajau teicu, kas taa buutu par dziivi ja vsiem viss patiik, man riigas bbola klubi jau ni saakta gala izsauc dzilu nepatiku, gruuti teikt kaapeec taa ir, bet ir, taapat kaa citiem nepatiik bkv man nepatiik vef

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:49, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Jā VEF Juniors.
wtf?:d tu tiko noliki pusi no lielaa vefa

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:49, pirms 15 gadiem
Bakiča vietā mierīgi varētu ņemt Šķēli. Vismaz būtu patriotiski un palīdzētu tautietim tikt uz kājām, jo izskatās, ka Šķēle šo to ir beidzot sapratis. Protams, to grūti iestāstīt tādu uzņēmumu īpašniekiem kā Arčers un Binders, kuri Baronā viņam maksāja lielo algu

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:49, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: vai tad es kaut ko saku?
nebuutu interesanti, ja visi pa spalvai glaudiitu melno naavi
nepatik un viss, saliidzini to ar situaaciju anglijas futbolaa
nav jagaluda pa spalvai iet runa par kopejo LV fanu limeni.kada skjirba kas spele ka tik paradam zobus citu valstu klubiem...nepietiek ka LV ir slavena ar savu sex turismu...busim ari sporta davalkas visiem?taa izksatas ja fani pasi savaa starpaa pret kaiminju zemeem norej savejos un priezajas par kaiminjiem.malaci taa turet un driz pat fanati kas kaut ko dara sportaa vnk paradis middle finger un piekasis visu saj valsti

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 21:50, pirms 15 gadiem
Beidzot sakarīga spēle no VEF, man patika.

Hjūdžam decision making ir avārija It kā jau labs ir, bet nu piedomāt bišķīt vajag vairāk uz laukuma ..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:54, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: nav jagaluda pa spalvai iet runa par kopejo LV fanu limeni.kada skjirba kas spele ka tik paradam zobus citu valstu klubiem...nepietiek ka LV ir slavena ar savu sex turismu...busim ari sporta davalkas visiem?taa izksatas ja fani pasi savaa starpaa pret kaiminju zemeem norej savejos un priezajas par kaiminjiem.malaci taa turet un driz pat fanati kas kaut ko dara sportaa vnk paradis middle finger un piekasis visu saj valsti
es atvainojos, bet man nepatiik vefs! jaa, baronu, lauvas utt es varu atbalstiit, ja speelee pret citiem klubiem, vnk nepatiik, man nosplauties ko par to domaa kaut kaads leitis vai igaunis, tici man, arii tur ir taa, ka kaadam riebjas ritas vai zalgiris, cik nav dzirdeets par ritas vs zalgiri fanu nesaskanaam, taakaa nenomelno tik loti lv liidzjuteejus, un kaada tur teela grausana? man ir tikai cits viedoklis, aleluja, atslaabsti tacu.

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:55, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nē es noliku LBL līmeni, un puse tur ne tuvu nespēlē. Nevar ņemt par piemēru vienu spēli. VTB, BBL un ULEB spēlētāji iziet uz laukuma noskaņojušies vairāk nekā LBL
taa jau ir klubu un trenneru probleema nevis lbl

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:55, pirms 15 gadiem
KrsB87 rakstīja: Beidzot sakarīga spēle no VEF, man patika.

Hjūdžam decision making ir avārija It kā jau labs ir, bet nu piedomāt bišķīt vajag vairāk uz laukuma ..
Hjūzs īsten''ibā labākais no VEFA melnīšiem līdz šim, bet nu jā, labs spēles sākums, bet otrais puslaiks pilnīgs disaster. Izskatās, ka viņš jau pēc centra līnijas pāriešanas ir ieciklējies uz grozu, nevis piespēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:57, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: es atvainojos, bet man nepatiik vefs! jaa, baronu, lauvas utt es varu atbalstiit, ja speelee pret citiem klubiem, vnk nepatiik, man nosplauties ko par to domaa kaut kaads leitis vai igaunis, tici man, arii tur ir taa, ka kaadam riebjas ritas vai zalgiris, cik nav dzirdeets par ritas vs zalgiri fanu nesaskanaam, taakaa nenomelno tik loti lv liidzjuteejus, un kaada tur teela grausana? man ir tikai cits viedoklis, aleluja, atslaabsti tacu.
VEF,BKV utt spele LV izlases speletaji tiesi tapat Rytas un Zalgiri.vinji neatbalsta vienu vai otru klubu ja spelee savaa starpa lietuvas ligaa bet lielakaa dala ir par to lai lietuvas basketbols mazgatu citus.nomet to klubu vardu nost.Tur spele latviesi kas aizstav ari musu karogu par to iet runa.ja latvietis tik easy uzdirs citiem latviesiem...tad zel ka mes pasi neizsutam tadus uz sibiriju lai iet ogas lasa

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 21:59, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Tak cirve tu esi. Kāds sakars treneriem, tīri LBF vaina, ka LBL iesūkā.
pasaki, kads lbf ir sakars ar to ka akads nespeej atbilstosi noskanoties speelei?
par liimeni nav ko raudaat, akads ir ir, no taa jau labaak nepaliks
un vareetu bez abpuseejiem apvainojumiem iztikt, luuk saada apsaukaasanaas paraada lv fanu liimeni un par to gan buutu jaakaunaas nevis par to, ka kaadam nepatiik kaads lv klubs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 21:59, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: VEF,BKV utt spele LV izlases speletaji tiesi tapat Rytas un Zalgiri.vinji neatbalsta vienu vai otru klubu ja spelee savaa starpa lietuvas ligaa bet lielakaa dala ir par to lai lietuvas basketbols mazgatu citus.nomet to klubu vardu nost.Tur spele latviesi kas aizstav ari musu karogu par to iet runa.ja latvietis tik easy uzdirs citiem latviesiem...tad zel ka mes pasi neizsutam tadus uz sibiriju lai iet ogas lasa
ka apuse vef speeleetaaju aizstaav latvijas godu mees visi loti labi zinaam:d
par ko man taadus speeleetaajus cieniit un atbalstiit? es arii varu baaraa celt lv godu

     [+] [-]

, 2011-01-13 22:00, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Pilnīga taisnība, es agrāk fanoju par Ventiņiem arī, visiem īstenībā, bet man konkrēti pieriebās tieši Ventspils fanu stulbā attieksme pie katra zaudējuma.
paaag
par sito vareetu iereekt ikviens normaals cilveeks, vefa fani jau nu uzvedas labi

nu zin, paarsaavi paar striipu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-13 22:01, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: luudzu jums zaagis
Tādu Urlu kā tu sen jau vajadzēja deportēt no Latvijas !!!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-13 22:01, pirms 15 gadiem
NIPEM rakstīja: nezinu vai esmu VEF rējējs, ņemot vērā, ka šis klubs interesē ļoti maz.. galu galā par ārzemju 3. šķiras komandām īpaši neinteresējos. BET par ko kādam būtu jāslavē VEF? par to, ka Žalgiris šodien spēlēja Liepājas kaķu līmenī?
Fui! NIPEM! Kaunies... Tavs Barons nevelk ne pusi šīs spēles līmeņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 22:04, pirms 15 gadiem
laba spele un atmosfera,beidzot vareja arena sajusties,ka vecajos labajos laikos,pa speli tgd nediskuteshu,bet atkal acis iekrita baronelji,kuri bija atvilkushies uz arenu un pec speles pie OSC asi diskuteja ar vefina faniem par to,ka vinji zog baronelju saukljus :-D malachi ta turet,bet galvenais atbalstiet savu pirdienu veja! p.s. ljoti iepaticies hjuzs.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:04, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Eu blondīn mož pieveries, no tevis stulbums pa gabalu jau kož acī.
Elementāras lietas nesaproti, agrāk līmenis bija ļoti labs un labākajiem spēlētājiem bija motivācija, a tagad?! Savāc tu tādu kā Bērziņš, ja viņu uzlaiž spēlēt pret otrā ēšalona komandu - Ventspils. Nu grūti, bet cerams, ka cīņa par ULEBu viņus sapurinās.
nee nepieveersos vari pats ja veelies
agraak viss bija labaak, zaale arii zalaaka, kaadas naudas bija bbolaa? vsp saproti, ka ar so kriizi ekonomikaa, nauda tika piegriezta, nav ko maksaat vairaak labaakajiem speeleetaajiem??? tagad viss beidzot ir piezemeets, nav maaksliigi uzpuust kaa ask laikos.
ja kaadam nepatiik lv bbola liimenis, tacu neskataas, skataas nba vai kaadu citu liigu, tas tacu ir elementaari, gudriitis atradies

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:06, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Da labi, nevajag?! Tik pasaki, tad ko tu meklē šitajā rakstā, ka tik pati nenāc un neuzprasies.
nee s neuz[rasos, juus pasi ar saviem stulbajiem pretkomentaariem provoceejat!
neiesu tacu seedeet klus, ja kaads man kaap uz galvas nemeedzu taa dariit
un es seit veel neesmu neko riebiigu pateikusi, dazi gan ir paspeejusi izteikt personiigus apvainojumus, taakaa padomaa veelreiz par to lv klubu fanu kultuuru, ka tik lielpilseetaa nav tie launaakie fani
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-01-13 22:09, pirms 15 gadiem
Nu pirmkārt, tiesneši... tā nedrīkst tiešam saimniekus! Otrkārt - soda metieni. Treškārt - paši vainīgie... kļūdas un precizitāte.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:11, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu bet es jau ar nemaz neskatos. Tik pasaku.
tad kaa ellee tu vari zinaat, ka lbl taa suukaa? varbuut nemaz tik traki nav
un kaa vari buut par vef???? es nesaprotu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:12, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Protams, atbildam tikai ar pretkomentāriem, paši nesākam.
Aizej labāk nolaid tvaiku un beidz uzvesties, kā nedabujis zirgs.
a kur ir mana vaina, ka juus vefiesi visaa saskatat tikai melno?
un beidz pats piesieties

     [+] [-]

, 2011-01-13 22:12, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: tad kaa ellee tu vari zinaat, ka lbl taa suukaa? varbuut nemaz tik traki nav
un kaa vari buut par vef???? es nesaprotu
Tu jau iepriekš atzinies, ka domāšana nav tava stiprā puse. Pie tā arī paliksim

     [+] [-]

, 2011-01-13 22:13, pirms 15 gadiem
resnais putns rakstīja: Hjūzs ir riktīgs nazīts, biš Milledžu atgādināja, visi bija vnk sajūsmā par viņu. Pilnībā tiek aizmirst , ka viņš brīžiem pa daudz uzņēmās, bet viņš ir riktīgs šovmens, visu publiku paceļ, driblē arī kā Miledžs uz riska robežas, spēlējās ar pretinieku. Aizsardzībā ļoti labs. Caurgājien ļoti labs ! Viņu vajadzēja jau sezonas sākumā un skats būtu pavisma cits tabulās.

BEt biju šokēts, cik daudz skatītāju atnāca, nekad vbēl nebiju stāvējis 5 minūtes rindā , lai tiktu arēnā vef spēlē. Un Skatītāji bij neredzēti aktīvi pēdējā laika Latvijas basketbolā. žēl, ka biš pietrūka. Bet žalgiris kapāja uz 95% toč, pēc emocijām un spēlētāju laikiem(līderu) to var spriest. Šī spēle bija svarīga arī viņiem.
Cepuri nost!
atkal ar autobusu buus savesti

     [+] [-]

, 2011-01-13 22:13, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Tu jau iepriekš atzinies, ka domāšana nav tava stiprā puse. Pie tā arī paliksim
beidz lasiit manas domas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 22:15, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Paldies par spēli, nebija slikti, bet neapmierināja apsargu darbība spēles beigās, vajadzēja elpot "zarīna gāzi"

neviens nesasvīda, tas labi, pašatdeve klibo, tāds defs kā pressings nav un laikam nebūs, kļūdas un vēlreiz kļūdas, spēli vareja uzvarēt , pie 69-69 minūtu pāri Žalgiris tik guva pts, tad atrāvās līdz 69-74! un tās bija beigas.
ja būtu vēlreiz tāda spēle, tad atnāktu, bet gribētos no spēlētājiem tādu atdevi kāda ir Kurtinaitim basketbola laukuma malā, asa un sarežģīta kas mijās ar viļņotām emocijām, arī ,protams, pozitīvām.
Bērziņš nebija gulējis nakti
Valters shooters pazudis, Bertāns labi gāja brīžiem uz groza, bet kāpēc to nedarīt biežāk?
kāds nopirka to karti no tā krievu valodīgā čaļa? kāpēc tāds bezpriģels ,ka nopērkot karti, varēs tikt uz visām spēlēm
paldies Žīdam!
Cik skatītāji bij? Izskatījās tā pavairāk

     [+] [-]

, 2011-01-13 22:15, pirms 15 gadiem
Vatsona iemestā bumba savā grozā nebija nejauša ,jo ,,dega ,, virs 152,5 vai arī VEF virs 72,5 .Šī spēles epizode ir mācāmvielas vērta totalizātora pamatprincipu rokasgrāmatā!
Nekas nenotiek nejauši , šoreiz abu komandu ,,grāmatvežiem ,, mājasdarbi izrādījās nesaskaņoti !Viesiem bez uzvaras arī ,,matemātika ,, sagūlās !
Pirms spēles bukmeikeri Vefam piedāvajā virs/zem 72,5 punktu robežu . Man likme virs likās kā bukmeikeru dāvana ,kā izrādās...... arī lietuviešiem . Bērziņa neiemestie 4sodi pēdējās sekundēs arī ir vēstures uzmanības vērti ,lai gan tas bija
Bet spēle protams bija interesanta .VEF sastāvs ar jaunajiem leģionāriem ir visai cīņasspējīgs ,ja dažiem vietējiem spēlētājiem netraucētu spēlēt ,,citi skaitļi ārpus spēles ,, - uzvara bija visai reāla!

  +3 [+] [-]

, 2011-01-13 22:15, pirms 15 gadiem
fani ar savām "saprotamajām dziesmām" nu nekādi nevarēja paraut pārējos līdz,sēdi,it kā gribas just līdzi,bet ne vārda saprast nevar....da un tie ritmi tādi,protams ne visi,bet nu...nebija jau nemaz tik tukša tā arēna,varēja viņu kaut kā iekustināt,galotnē jau nu noteikti...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:17, pirms 15 gadiem
Vismaz jāstās no gaišās puses tagad patiešām LBL pēc marta startēs VEF pilnais sastāvs.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:18, pirms 15 gadiem
Kāpēc Johnson nespēlēja? Bakič tikai 5min

Hjuz labs 3p - 2/10, bet aizsardzībā reāli bija labs!

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:20, pirms 15 gadiem
nenormali labi komentari bernudarzs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-13 22:29, pirms 15 gadiem
rainmaker rakstīja: VEF,BKV utt spele LV izlases speletaji tiesi tapat Rytas un Zalgiri.vinji neatbalsta vienu vai otru klubu ja spelee savaa starpa lietuvas ligaa bet lielakaa dala ir par to lai lietuvas basketbols mazgatu citus.nomet to klubu vardu nost.Tur spele latviesi kas aizstav ari musu karogu par to iet runa.ja latvietis tik easy uzdirs citiem latviesiem...tad zel ka mes pasi neizsutam tadus uz sibiriju lai iet ogas lasa
Kur Tu rāvi, ka Žalgira fani atbalsta Rytas, ja Rytas spēlē pret ārzemju komandu, un otrādi? Viņiem nav lielāka prieka, ja otra komanda dabūjusi iekšā. Vēl ne tik sen (pāris gadus atpakaļ) bija, ka BKV vinnēja vienus no šiem (paveicās, bet vinnēja), un otra kluba fani apsveica BKV ar uzvaru

     [+] [-]

, 2011-01-13 22:32, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: atkal ar autobusu buus savesti
tu tak esi dura.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-13 22:33, pirms 15 gadiem
Nesaprotu par kaadu lidzvertiigu speekoshanos iet runa, Zhalgirim speleeja visi 12 speletaji VEfam 8, Zhalgira solinjsh ielika 48 punktus, kameer vefam 18. Nevienu briidi nevareeja redzeet sasprindzinaajumu Zhalgira rindaas, taads uz 75% draudziibas machs. Talaak cik reizes vinji no apakshas nolika garaam 4 ceturdaljaa? 5, 6??
Manaas aciis shis bija bezceriigaaakais zaudeejums kaadu naacies redzet kad tablo speles beigas raaada -5..
Objektiivi ir apmeeram -25 buusim reaali...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:47, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Kuram klubam, tad tavuprāt jājūt līdzi?! Tīri man pilnīgi neinteresē spēles ar kkādiem pusamatieriem.
Godīgi, tad nevienam,basketbols LV ir viens liels amatierisms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-13 22:51, pirms 15 gadiem
Skatoties šīs dienas spēli klātienē, nāk prātā doma pievērsties rokasbumbas un novusa vērošanai.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-13 22:51, pirms 15 gadiem
staigule rakstīja: Nesaprotu par kaadu lidzvertiigu speekoshanos iet runa, Zhalgirim speleeja visi 12 speletaji VEfam 8, Zhalgira solinjsh ielika 48 punktus, kameer vefam 18. Nevienu briidi nevareeja redzeet sasprindzinaajumu Zhalgira rindaas, taads uz 75% draudziibas machs. Talaak cik reizes vinji no apakshas nolika garaam 4 ceturdaljaa? 5, 6??
Manaas aciis shis bija bezceriigaaakais zaudeejums kaadu naacies redzet kad tablo speles beigas raaada -5..
Objektiivi ir apmeeram -25 buusim reaali...
Nu kāda starpība,žalgiris ir žalgiris,viņu sastāva komplektācija ir daudz labāka,uz soliņa viņiem nekādi vājie nesēž...da un vefs var teikt tik primo gadu tā nopietnki ir ķēries klāt,tomēr žalgiris eurolīgas komanda,a mums eurolīgā tik Janičenoks spēlējis un jaunais serbs.Tā pat ir patīkami,kad zaudējam ar -5 ne viss -30,jo tomēr kad pēdējo reizi bija reāla iespēja vinnēt žalgiri?žēl,ka vefs sezonas sākumu noraka,ka nevarēja uzreiz labi nokomplektēt sastāvu,tagad jau ar ir robi.... nu cerēsim uz nākamo sezonu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 23:00, pirms 15 gadiem
zvaka gals rakstīja: Ir starpiba ja tulkojuma tas ir necenzets[seviski ja izlasa nepareizi pa burtiem]
tad ej arī pasūdzies, ka drogas savās reklāmās narkotika svešā valodā reklamē

     [+] [-]

, 2011-01-13 23:01, pirms 15 gadiem
Grūti saprast, kas VEF komandā atlasa spēlētājus. Ambīcijas it kā ir, bet saspēles vadītāju nolīgt nevar.

Patika Bertāna un Parahouska pick&roll, Janičenoka cīņasspars, Valtera solārijā iegūtais brūnums un Bērziņa želeja matos.

Rokasbumba!!! Tā ir īsta vīru spēle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-01-13 23:10, pirms 15 gadiem
sūda Žalgira fani Arēnā palaida dūmu raķetes

un ejot uz arēnu bija iemāciijušies latviksi teicienu "VEFa fani ir mēsli" tas no vienas puses likās dīvaini, bet nu sagatoavojušies bij godam, žēl , ka mūsu fani(skatītāji) māk aurot tik uz Dinamo spēlēm..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-13 23:15, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: jap, VEF fanosanas zinja smagi atpaliek!

Tada sajuta ka FANI atnakusi paskatities speli ne karogu, ne dziesmu, ne balss neka nebija!
tapec, ka vef fani aizlien stuuuri, kur vinjus redzet , ne dzirdet nevar. ja vinji būtu tur kur bija ask fanu sektors , tad arī pārējie iesaistītos un , protams, nedziedot visu laiku parastam līdzjutējam nezināmas dziesmas. Tas izklausās labi, ka to dzied kaut 300 cilvēku, bet tik daudz nekad nesavāks Latvijā, nu nesavāks, tāpēc, vai tam ir jēga ? tad jau labāk, Vefiņ vefiņ, hei un viss, vismaz visi zina un iesaistās !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-13 23:26, pirms 15 gadiem
acidacid rakstīja: tapec, ka vef fani aizlien stuuuri, kur vinjus redzet , ne dzirdet nevar. ja vinji būtu tur kur bija ask fanu sektors , tad arī pārējie iesaistītos un , protams, nedziedot visu laiku parastam līdzjutējam nezināmas dziesmas. Tas izklausās labi, ka to dzied kaut 300 cilvēku, bet tik daudz nekad nesavāks Latvijā, nu nesavāks, tāpēc, vai tam ir jēga ? tad jau labāk, Vefiņ vefiņ, hei un viss, vismaz visi zina un iesaistās !
piekrītu par dziesmām un faniem,a to dzied nez ko,vārdus pat dzirdēt nevar...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-13 23:42, pirms 15 gadiem
Nr.71 rakstīja: berzins nekam neder,
Nr.71, 2011-01-12 23:06 rit piem, VEFS iznesis ZHALGIRI.

ja un ta riktigi.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-14 00:28, pirms 15 gadiem
nesaprotu tos ekspertus, kurus, lūk, izbesī Hjūzs. To, ka Janičenoks spēlē tikai uzbrukumā, bet aizsardzībā vairākas reizes iegāž savu komandu ar bezjēdzīgu double-team, vot to gan jūs neredziet. un to, ka Bertāns tikai var padriblēt gar trīni, tāpat kā Valters, tāpēc, manuprāt, Hjūzs atzīstami nospēlēja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 00:47, pirms 15 gadiem
Aaaa varaeaja vinet !!! Snemas veci !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 01:38, pirms 15 gadiem
silk182 rakstīja: sūda Žalgira fani Arēnā palaida dūmu raķetes

un ejot uz arēnu bija iemāciijušies latviksi teicienu "VEFa fani ir mēsli" tas no vienas puses likās dīvaini, bet nu sagatoavojušies bij godam, žēl , ka mūsu fani(skatītāji) māk aurot tik uz Dinamo spēlēm..
un par faniem runājot, kāpēc VEF fani nesēž, kur kādreiz sēdēja Barona un ASK fani virs pretinieku komandas soliņa? Tur tak efekts būtu labāks!

P.S. Scream crew Latvia nosaukums vnk idiotisks kauns ka manam mīļakājam LV klubam ir šitāds fanu klubs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 08:51, pirms 15 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: un par faniem runājot, kāpēc VEF fani nesēž, kur kādreiz sēdēja Barona un ASK fani virs pretinieku komandas soliņa? Tur tak efekts būtu labāks!

P.S. Scream crew Latvia nosaukums vnk idiotisks kauns ka manam mīļakājam LV klubam ir šitāds fanu klubs
Kopumā kauns par Rīgas faniem kopumā uz KHL kā modes lietu skrien ,pat tad ja Dinamo spēlē pret kaut kādu Automobīlistu, bet uz VEF spēlēm nenāk. Ja nepatīk VEF ,tad vismaz tāds leģendārs klubs kā Žalgiris ir pietiekams iemēsls ,lai aizietu uz arēnu.

     [+] [-]

, 2011-01-14 09:45, pirms 15 gadiem
skatos dažs labs palicis par fanu kaut gan nesen nolika vefu

     [+] [-]

, 2011-01-14 09:47, pirms 15 gadiem
Žalgiris ar pus spēku spēlēja...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-14 11:22, pirms 15 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nē es noliku LBL līmeni, un puse tur ne tuvu nespēlē. Nevar ņemt par piemēru vienu spēli. VTB, BBL un ULEB spēlētāji iziet uz laukuma noskaņojušies vairāk nekā LBL
No to pašu var teikt par Žalgiri, uz Eirolīgas spēlēm vai LKL fināliem pret Rytas viņi iziet noskaņojušies daudz nopietnāk kā pret LV klubiem, kurus viņi uzskata, ka gan jau kaut kā apspēlēs

     [+] [-]

, 2011-01-14 12:27, pirms 15 gadiem
ka vienmēr vef zaudē , tak nekad neuzvarēs tāda līmeņa komandas

     [+] [-]

, 2011-01-14 12:29, pirms 15 gadiem
kādu tur vēl uzvaru noturēja , pret euroleague komandu tak nav varianti vef , kas zaudē vietējiem kaimiņiem , kas bbl tabulā pa vidu ņemās tak eiropas kausa bija pierādijums
Alexij rakstīja: žalgiris paši nav nekādi tur grandi lai vēl atļautos ar pusspēku spēlēt. lai priecājās ka vispār noturēja uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2011-01-14 13:37, pirms 15 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Redzēsi nākamnedēļ portugāļu brūnie ģīmi noliks jūs pie vietas, pēc tam delfīni nopērs un vispār mute būs ciet
nevajag pievērst uzmanību tai spalvainajai aitai!

  -2 [+] [-]

, 2011-01-14 13:37, pirms 15 gadiem
Žīds rakstīja: Skatoties šīs dienas spēli klātienē, nāk prātā doma pievērsties rokasbumbas un novusa vērošanai.
uz priekšu, tevi neviens netur!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-14 16:25, pirms 15 gadiem
zvaka gals rakstīja: Bula kungs-Zalgira speletaja uzvards ir POCIUS bet jus visu speles laiku vinu saucat par POCI KAS ZIDU VALODA IR PENIS.Un tas visu vakaru pa Latvijas televiziju.Vot zidi reca un visiem savejiem zvanija!Uzvardus vajag izrunat pareizi .
Ko tu Bulu apbizo, vins tak slims uz visu galvu, d.aunitis!