Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspilij" smags zaudējums pret turku "Gazintep"

Raivis Dombrovskis
Raivis Dombrovskis

"Ventspilij" smags zaudējums pret turku "Gazintep"
Turku aizsardzība ventspilniekiem izrādījās nepārvarams šķērslis
Foto: bkventspils.lv

Šodien neveiksmi FIBA Izaicinājuma kausa izcīņas ''Last 16'' K apakšgrupas spēlē piedzīvoja BK ''Ventspils'', kas savā laukumā ar rezultātu 46:71 piekāpās Turcijas klubam ''Royal Hali Gazintep''. Šis zaudējums samazinājis ventspilnieku izredzes uz iekļūšanu astoņu labāko komandu skaitā.

Abu komandu pirmajā savstarpējā tikšanās reizē ventspilnieki mača lielāko daļu pavadīja iedzinējos un beigās piedzīvoja zaudējumu ar 61:72, taču vairākas reizes bija tuvu tam, lai aizķertos un sarūpētu intrigu. Šodienas maču mūsējie aizvadīja optimālā sastāvā (sākumpieciniekā Viljamss, Vairogs, Timma, Butjankovs, Zaķis), turklāt pirmo reizi ''Ventspils'' spēles pieteikumā bija atrodams Kevina Fostera vārds.

Cīņu veiksmīgāk uzsāka turki, kuri mērķtiecīgi izdarīja spiedienu uz groza apakšu un darīja to, galvenokārt pateicoties centra Sanli veiksmīgajai spēlei. Mājinieki spēli uzsāka nervozi (Zaķim nerealizēts brīvs slam-dunk), un līdz ar to uzbrukumā nekas neizdevās - pēc nepilnām sešām minūtēm uz tablo 3:11. Mačā iesaistoties rezervistiem, kurzemnieku spēle uzlabojās (labi darbojās gan Valters, gan Grants), bet pēc pirmās ceturtdaļas rezultāts 11:17. Spēles turpinājumā ''Ventspils'' uzbrukums turpināja buksēt (mājinieki punktus neguva piecas minūtes pēc kārtas) - samocīti un neprecīzi metieni Viljamsa un Zaķa izpildījumā pavēra iespējas ātriem uzbrukumiem, ko turki izmantoja un otrajā ceturksnī savu pārsvaru pieaudzēja līdz divciparu skaitļiem. Otrā ceturkšņa beigās ventspilnieki pieļāva vairākas rupjas kļūdas abos laukuma galos, bet turki latviešus sodīja ar sāpīgiem 2+1 gājieniem vai precīziem tālmetieniem. Lielajā pārtraukumā mūsējie devās pie rezultāta 21:41.

Arī otrajā puslaikā mača scenāriju turpināja rakstīt Gazintepas vienība. Turki prasmīgi aizsargājās pret ventspilnieku ''pick'n'roll'' uzbrukumu, neļāva mājiniekiem tikt pie brīviem metieniem no distances un neitralizēja ''Ventspils'' centru Zaķi. Pozitīvi uz kopējā fona izcēlās leģionārs Grants, kura cīņasspars un atlētisms pāris epizodēs ļāva nospēlēt gan efektīvi, gan efektīgi. Pirms pēdējām desmit minūtēm gan nospiedošs -25 (34:59). Ceturtajā ceturtdaļā brīnumaina pakaļdzīšanās izpalika - pašu kļūdas un pretinieku stabilais sniegums dzēsa jebkādus jautājumus par mača uzvarētāju jau ceturkšņa sākumā. Mača pēdējās minūtes aizritēja formalitāšu kārtošanā, un, skanot finālsvilpei, rezultāts uz tablo 46:71.

Laukuma saimniekiem rezultatīvākais ar 12 punktiem (2p. - 4/8, 3p. - 1/3) bija amerikāņu saspēles vadītājs Lorenzo Viljamss, bet 11 punktus pievienoja uzbrucējs Mārtiņš Laksa. Uz soliņa palika un laukumā neizgāja jaunpienācējs Kevins Fosters, kurš ar klubu noslēdzis vienošanos uz desmit dienām.

''Ventspils'' grozam uzbruka ar sliktu precizitāti (2p. - 42,1%, 3p. - 18,2%) un pieļāva 23 kļūdas. Viesi no distances guva 30 punktus (3p. - 10/21, 47,6%) un atdeva 15 rezultatīvas piespēles (mūsējiem septiņas).

Ar šodienas panākumu Gazintepas vienība nodrošinājusi sev iekļūšanu turnīra ''Top 8'' stadijā. Tikmēr K apakšgrupas otrā spēlē Ļubercu ''Triumph'' ar 72:69 savās mājās pieveica ''Dijon'', sperot soli pretim izkļūšanai no grupas.

Šī bija ventspilnieku pēdējā ''Last 16'' spēle savu līdzjutēju priekšā. Otro apakšgrupas turnīru BK "Ventspils" noslēgs 18. februārī Dižonā un 25. februārī Ļubercos.

FIBA Izaicinājuma kausa ''Last 16''. 11. februāris

Ventspils - Royal Hali 46:71 (11:17, 10:24, 13:18, 12:12)
Ventspils: Viljamss 12, Laksa 11, Zaķis 5, Vairogs 4, Grants 4, Valters 4, Lejasmeiers 3, Gulbis 2, Butjankovs 1, Timma, Gražulis.

K apakšgrupa

VKomandaUZ
1.Royal Hali40
2.Triumph31
3.Ventspils13
4.Dijon04

Izmantotie resursi:
FIBA Europe

Slēpts komentārs: W W E

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 20:39, pirms 11 gadiem
Murgaina spēle, spēlētāju, tiesnešu, treneru izpildījumā.

  +8 [+] [-]

, 2014-02-11 20:39, pirms 11 gadiem
Neimani? Cik tu vari čikstēt par tiesnešiem? Pasties ar kādu % tavējie meta.....un vispār daudz kur tev par tiesnešiem nebija taisnība!

  +2 [+] [-]

, 2014-02-11 20:41, pirms 11 gadiem
Kauns!
Par trenera impotenci, spēles gaitā vsp neko lāga pamainīt nevarēja, kaut zonu uzliktu!
Par komentētāju.
Par komandu.
6dien paveicās...šodien īpaši nepaveicās.
Jau galvā pazuda doma par lbl līdzīgiem fināliem....

  -1 [+] [-]

, 2014-02-11 20:41, pirms 11 gadiem
Paldies Robi.
Sniegums svarīgākajās spēlēs ir nekāds.
Pārvērtēts treneris.

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 20:41, pirms 11 gadiem
Briesmīga spēle BKV izpildījumā. Jānovēl veiksme pret Šauļiem. Negribas pat īsti neko komentēt. Pēc šādas spēles var uzrakstīt veselu domrakstu par BKV. Veiksmi nākamajās cīņās, lai izdodas.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 20:41, pirms 11 gadiem
Robelīt lai tev un visiem dzeltenajiem ventišiem jauka valentīn diena....

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 20:42, pirms 11 gadiem
katastrofa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-11 20:43, pirms 11 gadiem
Robi..nožēlojami.
Ka tik nevajadzēja sāks ar kkādu Valgu, kā bušiņš...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-11 20:44, pirms 11 gadiem
Nu gan puikas jūs nolažojāties, vai tad tā drīkst spēlēt. Uzvara pār VEFu un zvaigžņu spēle šoreiz nenāca par labu.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-11 20:44, pirms 11 gadiem
Timma izcilu maču aizvadīja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 20:45, pirms 11 gadiem
Kauns par manu komandu... Bet nu komentētājam ar nedaudz jāpadomā, kuru komandu viņš un skatītāji atbalsta, "ai kā nesanāca Vaitam uzbrukums, bet tas nekas, Stevics visu nokārto vēlāk" nu komon, kā tā var komentēt, kamēr komanda jau zaudē ar mīnus 20 pt?

  +4 [+] [-]

, 2014-02-11 20:45, pirms 11 gadiem
kā tā var?? 6dien nospēlē ļoti labi a šodien galīgi auzās// kas tam diez par iemeslu. nu ne jau zvaigžnu spēle? negribētos ticēt..

  +8 [+] [-]

, 2014-02-11 20:45, pirms 11 gadiem
46p tas jau ir kaut kads vidusskolas limenis totals pazors

  -1 [+] [-]

, 2014-02-11 20:47, pirms 11 gadiem
jā turkiem bija ļoti agresīva aizsardzība, bet tas jau nav iemesls ši tik drausmīgai spēlei..

  +2 [+] [-]

, 2014-02-11 20:47, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Timma par NBA var aizmirst,viņam tur nespēlēt nekad
Beidz, tā nerunā par savējiem.
Man tāda smaga aizdoma, ka viņš šodine nejutās labi... pat groza virzienā nepaskatījās īsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-02-11 20:48, pirms 11 gadiem
slinkumpods rakstīja: 46p tas jau ir kaut kads vidusskolas limenis totals pazors
Cliperi pa nakti ceturdaļā iemeta 46
Bet nu labi, nav ko salīdzināt Žiguli ar Lambordžini

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 20:49, pirms 11 gadiem
AHAHHAHA!

     [+] [-]

, 2014-02-11 20:49, pirms 11 gadiem
Šis viss ir tikai normāli.. Ieskatieties Ventspils sastāvā - Vairogs, Valters, Gūlbis.. visiem iepriekš minētajiem galvā ir tikai nauda.. basketbolu viņi spēlē jo bez basketbola diez vai viņi dabūs darbu par sētnieku!! Vairogs pat pēc skata neizskatās pēc basketbolista!!

Murgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 20:51, pirms 11 gadiem
Šī spēle ir vienkārši jāaizmirst,un jo ātrāk jo labāk!Šodien vienkārši nebija mūsu diena,sportā tā gadās! No...ist komandu jau nav liela māka,bet ja esi savas komandas fans,tad jāmāk arī zaudēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 20:53, pirms 11 gadiem
es p*s..

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 20:55, pirms 11 gadiem
Briesmīga spēle!!!

  +4 [+] [-]

, 2014-02-11 20:56, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: un pamēģiniet tik VEF nolikt, šādi zaudējumi ir kauns Latvijas basiitim.
neuztraucies, vefam tādi ir bijuši vairāki..

  +4 [+] [-]

, 2014-02-11 20:57, pirms 11 gadiem
šodien jau no pirmās spēles nekas nepadevās un ļoti neveicās, neka tādas spēles gadām ik pa laikam...

  +7 [+] [-]

, 2014-02-11 20:58, pirms 11 gadiem
Dobleens rakstīja: un pamēģiniet tik VEF nolikt, šādi zaudējumi ir kauns Latvijas basiitim.
pats piemini un nīdi

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 20:58, pirms 11 gadiem
Turkiem ir labāka komanda?
Slēpts komentārs: demarkus
Slēpts komentārs: kexx

  +1 [+] [-]

, 2014-02-11 21:05, pirms 11 gadiem
Ventspilskij Gazmjas:-)

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:05, pirms 11 gadiem
Zalgirim protams ar godu nedara zaudeet Ryras,TonyBet un Shauljiem,bet nu mees visi zinaam,ka stiprie uz taadaam speeleem nevienmeer prot savaakties un otraadi,shvakie vienmeer savaacas uz taadaam speeleem.

  +6 [+] [-]

, 2014-02-11 21:06, pirms 11 gadiem
Redz, kas notiek, ja pretinieku komandaa ir labi izpilditaji un vini spelee uz 100%. Turku komandai- 8 uzvara peec kaartas..

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:08, pirms 11 gadiem
Nenu velns paravis kas ar ventiniem ir izdariits!!! Visu cienu Stelmaheram ,ka basketbolistam bet ,ka treneris nekam neder to pamaniju jau pagajusogad nepatik ka vini spele! Sastavs jau ari pabriesmigs! Ko darit? Vairogu Gulbi Grantu izmest kopa ar Stelmaheru! Jaunu treneri un speletajus!! Veiksmi gan ventiniem gan vefam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-02-11 21:12, pirms 11 gadiem
Ballīte BKV beigusies....

  +2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:14, pirms 11 gadiem
Turki nolaida Ventspili atpakaļ uz zemes, pēc uzvaras pār VEF!

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:17, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Čmoki Minsk
Tas bija kad komanda veel nebija sakomplekteeta,Minskaa vinjus viegli uzvareeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-02-11 21:18, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Kazahiem arī, BC Astana
Astana nav nekaadi shavakie,budzhets lielaaks nekaa Vafam,pagaajushosezonu aiz play off striipas atstaaja Rytas.Riigaa Astanu vinnees.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:24, pirms 11 gadiem
resnais putns rakstīja: Domāju, ka arī eirolīgas, vai laba eurocup komanda ir kosmoss...
Ļoooti nestabils. un neteiktu, ka viņš jel kad būtu bijis baigais līderis. Joprojām neesmu sapratis, kas saskatīts...metiens pavājš, caurgājiens arī, pirmais solis lēns, ko šodien parādīja vecie turku pretspēlētāji, dribls diezgan kokains, psiholoģiskā sagatavotība atšķirībā no tā paša Bertāna ļoooti vāja, vienīgais atspere un fiziskā sagatavotība savā vecumā. Tā īsti neesmu sapratis, kas viņā kko saskatīja. vismaz attaisnojis viņš to noteikti nav
Tu kaut ko pozitīvu dzīvē arī saskati? Tikai nod*rs visu. Un objektīvs par Timmu arī neesi. Godīgi sakot, pats arī pagājušajā sezonā viņu kritizēju un arī teicu, ka ir pārvērtēts priekš NBA, bet šogad ir pamatīgi pielikts - it īpaši metienā. Un arī uzreiz stabilitāte pārējos elementos, jo kļuvis ļoti bīstams no 3pt. Šogad labākais šūters BKV komandā. Viena neveiksmīga spēle neko daudz nenozīmē, bet virspusējam skatītājam tas protams milzīgs iemesls atkal sāpi izlikt komentā.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:24, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Nu redzi, nav jau svarīgi, no kādas valsts komanda, bet kādi spēlētāji tajā spēlē. Arī rumāņi var piepirkt pilnu klubu ar āriņiem un visus drāzt.
Vinjiem nekas nav nopirkts un visi vinjus draazh,iznjemot BKV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:26, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Tukša atruna.
Pilna atruna,tev arii sportexpert piebilda par sho lietu,varbuut tev tuksha galva?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:30, pirms 11 gadiem
Kas tā par spēli? tiešām neko tik švaku sen nebiju redzējis ceru Ventspils savāksies, jo šoreiz rezultativitāte zem katras kritikas. Tiešām spēle nekāda.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:30, pirms 11 gadiem
Tartu Rock iet peec 4-aas uzvaras...

  -4 [+] [-]

, 2014-02-11 21:30, pirms 11 gadiem
fruttto rakstīja: Timma par NBA var aizmirst,viņam tur nespēlēt nekad
Kāds nba. Viņa līmenis ir bkv spēlēt ar LU studentiem.

Aukstāk par savu pēcpusi BKV jau neuzlēks. Haļavas izbeidzās.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:32, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Tartu Rock iet peec 4-aas uzvaras...
vini jau kautkaads luzeru grupa, kur varejam but arii mes

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:33, pirms 11 gadiem
bilde izsaka visu facepalm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:34, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Kāds nba. Viņa līmenis ir bkv spēlēt ar LU studentiem.

Aukstāk par savu pēcpusi BKV jau neuzlēks. Haļavas izbeidzās.
vēl jau čalis var uzkačāties, šo vasaru viņš arī dosies uz ASV kur trenēsies ar Grizlijiem. takā vel viss var notikties un es ticu viņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-11 21:35, pirms 11 gadiem
ChildrenOfTheSun rakstīja: vini jau kautkaads luzeru grupa, kur varejam but arii mes
Kursh nu to buutu teicis...aizmirsi ka BKV tieshi Rock zaudeeja savaas maajaas ar -17? Priecaajies ka BKV vispaar tika araa no grupas aiz Rock.

  +2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:36, pirms 11 gadiem
ChildrenOfTheSun rakstīja: vini jau kautkaads luzeru grupa, kur varejam but arii mes
Garām: vājāka grupa ir ''L'': TSMOKI MINSK, URAL EKATERINBURG, TEAM TEHO SPORT KOTKA, BAKKEN BEARS AARHUS.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:38, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Uniksam arī nekas nebija nopirkts, kad izdrāza VEF ar +47
Nu un,tas ir Unics,nevis Gazmjaz...maajaas tikai ar -4 zaudeeja CSKA,tapeec nenovirzies no teemas,Vefs nav ljoti nekur izgaazies,un joprojaam ir 4-taa vietaa VTB liigaa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:38, pirms 11 gadiem
Timmam ātrāk jātiek prom no LV, jo to es nevaru nosaukt par progresu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:40, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Paskaties Uniks sastāvu un budžetu
RElax, pagājušo gadu Vent "fani" arī kko sprauslāja uz VEF, bet kas bija finālos, to visi redzējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-11 21:42, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Labākajām rumāņu komandām ir pa 8 leģionāri komandā, kas spēlē arī praktiski visu spēles laiku.
Albaanju legjionaari vai bulgaaru? Vinji kaa speelee taa arii speeles Izaucinaajuma kausaa,nekur vairaak,tapeec pilniigi vienalga kas tur speelee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:45, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: ar 3 spēlēm mēnesī, pie tam LBL mājaspēles notiek laukos – ļoti interesanti būt par VEF fanu
Nu un kas,kaut vai vienu,ja vien atlikushaa VTB liigaa taalu tiks,atskjiriibaa no BKV,kas varees atkal kosties ar Rock un Shauljiem pa BBL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 21:47, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Noteikti .

Rumāņi izdrāza Himkus 97:89 ar visu Kurtinaiti, kuriem VEF var aiziet tikai pakaļu paslaucīt.
http://www.eurobasket.com/boxScores/Eurocup/2013/1016_2099_2668.asp
Taa nav izdraashana,vienkaarshi neveiksme,taapat kaa pret Ostendu...tagad padod tos rumaanjus prieksjaa Himkiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:49, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: VTB liigaa taalu tiks
Dienas humors
Nu tuhsjpauris esi tik tu mums te.Dienas fakts ir tikai ka BKV speelees BBL,Vefs turpina ciinju VTB liigaa jampampinj.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:50, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Eirokaus ir otrais spēcīgākais turnīrs eiropā, bet eurochallenge tikai piektais, tas visu izsaka!
Nu tak nevar samierinnaties cilveeks ka buus jaaspodrina spalva BBL-aa un maajaas iemet 46 punktus.

  +1 [+] [-]

, 2014-02-11 21:51, pirms 11 gadiem
Paraleela_linija rakstīja: Kāds nba. Viņa līmenis ir bkv spēlēt ar LU studentiem.

Aukstāk par savu pēcpusi BKV jau neuzlēks. Haļavas izbeidzās.
tagad meistarību mēra pēc pakaļas temperatūras ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:54, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Vienīgais nopietnais turnīrs ir Eiropā ir Eirolīga.
Nee antinj,Eirokausaa ir dazhas labas komandas kas mieriigi var uzvilkt Eiroliigas komandas,tas pats Unics,Himki vai Valencia,tapeec abi kausi ir nopietni.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 21:55, pirms 11 gadiem
Himki jau 2x uzvilka to pashu CSKA.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:00, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Piekrītu, ir kādas 8 labas komandas, bet ne jau VEF
Te neviens arii neteica ka Vefs vareetu buut Eiroliigas komanda,Vefs griesti vareetu buutu TOP16 vai max TOP8 Eirokausaa ar shaadu sastaavu kaa shogad.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:01, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: var redēt ka dažam labam basketbols ir tumša lieta
Nez vai vinjam ir kas gaisj arii?

     [+] [-]

, 2014-02-11 22:01, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Piekrītu, ir kādas 8 labas komandas, bet ne jau VEF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-02-11 22:06, pirms 11 gadiem
Hei lielie smējēji ejiet paši uzspēlēt !!! Uzskatu ka Ventspilij vajadzēja uzvarēt bet nekrita bumba grozā Bet tas jau sen ir pagātnē Es gribētu redzēt ka VEFs spēlet gazintep ja nekristu iekšā

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:07, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Eirokauss paliek par nopietnu turnīru, kad sākas 1/4 fināli, pārējajā laikā tāds Eiročelendžs vien ir.
Tāpat, kā Krievijas čempionāts, tajā CSKA, Khimki, Uniks īpaši neiespringst pret VEF līmeņa komandām.
Nu labi ka vismaz tu taa domaa,bet nedomaa taa tur speeleejoshaas komandas un to treneri,tapeec pieraksti ka tas ir "peec mana subjektiivaa viedoklja" un kam ar patiesiibu nav nekaada sakara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:10, pirms 11 gadiem
ChrisBosh rakstīja: Hei lielie smējēji ejiet paši uzspēlēt !!! Uzskatu ka Ventspilij vajadzēja uzvarēt bet nekrita bumba grozā Bet tas jau sen ir pagātnē Es gribētu redzēt ka VEFs spēlet gazintep ja nekristu iekšā
Dankojot nevar nekrist grozaa...ja nekriit trulji,tad speelee uz groza apaksju,tapeec ir treneris kam speele ir jaalasa.Ja pretinieks ir meisteriigaaks un neljauj to dariit,tad neko dariit,jaabuut tur kur esi.

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:12, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Pietiekami daudz CSKA spēles esmu redzējis šosezon, lai saparstu, ka viņi pret VEF laida muļķi.
Taas jau vinju probleemas ir,daudz netruuka lai CSKA arii paliktu mulkjos,kaa palika pret Partizan jau.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:14, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: CSKA nespēlē eirokausā!! UN eirokausā visas komandas iet sākumā uz to, lai no grupas izietu, tāpēc jeburu spēli svarīgi uztver antiņ
Gaisha bilde
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-02-11 22:17, pirms 11 gadiem
Labs i,jaaiet zobi mazgaat un guleet,un riit skatamies hokji,muuseejie jau protams dabuus pa muguru,bet nu tik un taa jaaskataas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:21, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Salīdzināji VEF ar Partizan
Saliidzinaaju gan,Partizan kaa reiz vareetu arii speeleet Eirokausaa,jo tai ir taads pats liimenis kaa Crvena Zvezdai vai Valensia,kas speelee eirokausaa,par mata tiesu vinji tika TOP16 Eiroliigaa.

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 22:21, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Nu varētu būt spraiga cīņa
Par to riitdien,bet būs kādi 1:5

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:22, pirms 11 gadiem
panemsim 3-2 ka es jums saku mazie

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:23, pirms 11 gadiem
Starp citu Partizan no piecaam speeleem vieniigaa uzvara arii ir paar CSKA

  -4 [+] [-]

, 2014-02-11 22:24, pirms 11 gadiem
ChildrenOfTheSun rakstīja: panemsim 3-2 ka es jums saku mazie
Tu tik riit nepazuudi,kad speele beigsies ar 1-5
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-02-11 22:44, pirms 11 gadiem
W W E rakstīja: Izbraukumos ies vel smagaK,EuroChaLL ir beidzies

P.s Gaz Gaz Gaz!
Šī būs tā reize, kad es tev piekritīšu

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 22:46, pirms 11 gadiem
kexx rakstīja: Tu tik riit nepazuudi,kad speele beigsies ar 1-5
pats arii nepazuudi pie sava 1-5

  -2 [+] [-]

, 2014-02-11 22:55, pirms 11 gadiem
kasbija? rakstīja: Eirokauss paliek par nopietnu turnīru, kad sākas 1/4 fināli, pārējajā laikā tāds Eiročelendžs vien ir.
Tāpat, kā Krievijas čempionāts, tajā CSKA, Khimki, Uniks īpaši neiespringst pret VEF līmeņa komandām.
krāniņus jau var mērīt visādi, bet nu salīdzināt Eurochallenge un Eurocup ir vienkārši naivi. Salīdzinot Eirolīgu ar Eurocup, var apskatīties, kā otrajā kārtā iet komandām, kas izkrita no Eirolīgas, kas pierāda, ka pa lielam Eirolīgas vidusmasa un Eurocup komandas ir vienā līmenī. Turpretī Eurochallenge basketbola valstu komandām sākas no play-offiem. Līdz tam viņiem šis turnīrs ir tāpat kā lielo futbola līgu grandiem savu līgu kausi - ja ātri izkrīt, tad neko darīt, bet nopietni šo turnīru sāk uztvert kaut kur no 1/4 fināla. Cita runa ir par pārējām valstīm, kuras kapā jau no sākuma. Tāpēc arī ir redzamas situācijas, ka, piemēram, J grupā līderi ir ungāri. Protams, tas tikai mans vispārējais novērojums, tāpat kā nenoliedzami ir fakts, ka Eurochallenge ir dažas komandas, kas varētu arī parādīt zobus Eurocupā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-02-11 23:57, pirms 11 gadiem
Smieklīgi lasīt VEF fanu izteikumus. Jā, es (kā VEF fans) ar varu teikt, ka VEF nezaudētu tik smagi utt. Bet es to nedarīšu, jo to mēs neuzzināsim kā būtu ja būtu. Tikpat labi arī VEF pakāstu ar 25-30 punktiem (vai vēl smagāk), ja spēle neietu, bet tikpat labi varētu uzvarēt, ja spēlētu kā komanda (nevis Dī viens pats).

  -3 [+] [-]

, 2014-02-11 23:59, pirms 11 gadiem
SportExpert rakstīja: Lai gan Vairogs reizēm trāpa, bet tāpat par balerīnu uzskatu viņu, jo reizēm viņam ir tās kustības
hahah zalta vārdi!! Nekad nevarēju atrast īstos vārdus kā viņu nosaukt, bet Tu trāpīji desmitniekā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-02-12 00:06, pirms 11 gadiem
fans366 rakstīja: Runa ir par potenciālu
Brauns ja saņemas, tad neapstrīdami ir cita līmeņa spēlētājs par Viljamsu un Lejasmeieru
Robinsona talants nav nevienam Ventspils spēlētājam
Nix gabarīti padara VEF groza apakšu par cita līmeņa salīdzinot ar VEntspili
Runa ir par spēlētāju potenciālu
Tāpēc jau es saku, ja VEF spēlētu kā komanda, tad būtu uzvaras pār Haifu, Banvit u.c. laba līmeņa komandām.

Šogad VEF pietrūkst tieši komandas spēles. Arī pret BKV bija pārāk individuāla pieeja spēlei. BKV pret VEF nospēlēja kā vienota komanda un tas arī viņiem palīdzēja uzveikt VEF
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-02-12 01:43, pirms 11 gadiem
totalizators

  +2 [+] [-]

, 2014-02-12 08:07, pirms 11 gadiem
Nu ejiet paši uzspelet muļķi !!! Ko jūs te apvainojat ventspili!!! VEFs vispār netika otrajā kartā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja