Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" ar cīņu pret "Reyer" sāks Čempionu līgas play-off

Andrejs Siliņš

"Ventspils" ar cīņu pret "Reyer" sāks Čempionu līgas play-off
Kristaps Janičenoks un Ronalds Zaķis
Foto: bkventspils.lv

Latvijas čempionāta līdervienība "Ventspils" šovakar sāks dalību FIBA Čempionu līgas izslēgšanas turnīrā, play-off kvalifikācijas kārtas pirmajā spēlē savā laukumā 19:00 tiekoties ar vienu no šobrīd stiprākajām Itālijas komandām Venēcijas "Umana Reyer".

Ventspilnieki pirms šīs sezonas kļuva par vienīgo Latvijas klubu, kas aizstāv Latvijas intereses starptautiskajā arēnā, ja vien par tādu nesaucam arī VEF dalību Krievijas atklātajā čempionātā VTB līgā (tas drīzāk saucams par reģionālu turnīru, tāpat kā, piemēram, Baltijas vai Adrijas līgas). Kurzemnieki nokļuva grupā ar nopietniem pretiniekiem un ar septiņām uzvarām 14 spēlēs izcīnīja piekto vietu, jau kārtu pirms regulārās sezonas beigām nodrošinot dalību izslēgšanas turnīrā.

Tiesa, "play-off" jāsāk no kvalifikācijas kārtas, ko citādi var dēvēt arī par sešpadsmitdaļfinālu. Astoņas komandas jau pēc grupu turnīra nodrošināja automātisku dalību astotdaļfinālā, bet pārējām 16 komandām līdz tam vēl jānonāk. Izloze noteica, ka "Ventspils" par vietu labāko 16 komandu pulkā cīnīsies pret Venēcijas "Umana Reyer", kas finišēja otrajā vietā B grupā. Itālieši izcīnīja deviņas uzvaras, piedzīvoja piecus zaudējumus, un tāda pati bilance bija vēl divām komandām - pirmajā vietā finišējušajai franču " Le Mans", kā arī trešajā vietā palikušajai Izmiras "Pinar Karsiyaka".

Čempionu līgā Venēcija vienubrīd izcīnīja pat piecus panākumus pēc kārtas, taču otrajā aplī sekmes bija mainīgas - katrai uzvarai seko zaudējums un otrādi. Itālijas čempionātā garākā uzvaru sērija līdz šim bijusi septiņi panākumi pēc kārtas, un tieši šī sērija ļāva iekārtoties otrajā vietā turnīra tabulā aiz Eirolīgā spēlējošās valsts čempiones Milānas "EA7 Emporio Armani". Turklāt pirmā apļa savstarpējā kaujā savā laukumā "Reyer" pieveica Milānu (88:84).

Pēdējās divās spēlēs gan piedzīvoti zaudējumi, atzīstot bez savainotā Jāņa Bērziņa spēlējošās "Betaland Capo d'Orlando" pārākumu (82:90 pagarinājumā) un ārpus "play-off" zonas esošās "Dolomiti Energia Trentino" pārākumu (57:65). Gan pēdējās kārtas, gan iepriekšējie rezultāti gan kārtējo reizi apliecina, ka Itālijas čempionāts intrigas ziņā ir viens no aizraujošākajiem Eiropā - tā saucamās top komandas nereti zaudē vienībām, kas atrodas tuvāk tabulas lejasgalam.

57 svētdien Trento gūtie punkti ir otrais mazākais skaits, ko "Reyer" šosezon vienā spēlē guvusi (Čempionu līgas atklāšanas mačā 49:68 Lemānā), tomēr vidēji komanda vietējā čempionātā gūst 81,9 punktus, kas ir ceturtais rādītājs līgā, savukārt Čempionu līgā rezultativitāte bijusi zemāka - vidēji 73,8 gūtie punkti bija 24. rādītājs regulārajā turnīrā. Komanda daudz paļaujas uz metieniem no distances, bet par to, kā arī kluba vēsturi, iespējām un šīs sezonas sastāvu vairāk var lasīt šeit: Arī Venēcijā priecājas par spēlēšanu pret Ventspili.

Par sastāva aprisēm runājot, kluba prezidents apliecinājis, ka vēlas piesaistīt komandai urugvajiešu centru Estebanu Batistu. NBA un Eirolīgā spēlējušais basketbolists gan atbrīvosies tikai pēc 19. februāra, kad beigsies sezona Ķīnā, līdz ar to labākajā gadījumā viņš varētu palīdzēt atbildes spēlē pret "Ventspili". Tāpat klubs vēlas, lai sastāvā atgrieztos NBA un Eiorlīgā, tostarp CSKA, spēlējušais aizsargs Džeremijs Pargo, taču arī viņam vēl turpinās sezona Ķīnā. Tiesa, ja Batistas komandai cerības spēlēt "play-off" Ķīnā ir nereālas, tad Pargo vienība ir tuvu tam, lai iekļūtu izslēgšanas turnīrā, līdz ar to viņa sezona austrumos turpināsies vēl ilgāk. Pagājušajā sezonā Pargo Venēcijai pievienojās tikai aprīļa beigās, jo līdz tam bija aizņemts Ķīnā.

Nedēļas nogalē šaubas bija par Maikla Bramosa spēlēšanu, jo uzbrucējs bija noķēris vēdera vīrusu, tomēr, pateicoties medicīniskā personāla darbībai, devās laukuma un pat guva 17 punktus, trāpot četrus no septiņiem trejačiem. Savukārt Tairuss Makgī tā arī laukumā nedevās, jo ticis pie bronhīta. Pret Trento "Reyer" pieļāva 26 (!) kļūdas un Melvins Edžims viens pats izcēlās ar teju pusi - desmit. Tāpat no tālienes izdevās trāpīt tikai trešdaļu metienu, lai gan vidēji sezonā izdevies būt precīziem teju 40% tālmetienu. Interesanti, ka pirms spēles Ventspilī Bramoss uzsvēra tieši kurzemnieku spēju trāpīt no tālienes: "Šī būs pirmā daļa no 80 minūšu spēles. Jādodas laukumā ar maksimālu koncentrēšanos un pārliecību. Viņiem ir pieredzējuši spēlētāji un viņi ļoti labi uzbrūk no tālās distances, tai skaitā garie spēlētāji. Būs ļoti svarīgi neatļaut gūt vieglos punktus."

"Umana Reyer" 2017

#SpēlētājsPozīcijaAugumsSvarsDz.gadsValstsVidēji*
0Markezs HeinssAizsargs191 cm84 kg1986ASV/Gruzija8.3+1.4+4.4
2Džamels HaginssCentrs206 cm104 kg1990ASV8.5+5.1+1.2
3Melvins EdžimsUzbrucējs201 cm100 kg1991Nigērija/Kanāda10.6+5.9+1.6
4Hrvoje PeričsUzbrucējs203 cm106 kg1985Horvātija12.2+3.5+1.8
6Maikls BramossUzbrucējs198 cm102 kg1987ASV/Grieķija8.6+2.6+1.1
7Stefano TonutsAizsargs194 cm90 kg1993Itālija7.7+3.7+2.3
9Rikardo ViskontiAizsargs197 cm80 kg1998Itālija7.3+0.9+0.3
12Ariels FilojsAizsargs190 cm88 kg1987Argentīna/Itālija4.8+1.7+2.6
14Tomass RessCentrs211 cm100 kg1980Itālija2.0+1.0+0.1
15Martino KrikonijaAizsargs196 cm85 kg1998Itālija0.5+0.0+0.2
16Benjamins OrtnersCentrs206 cm100 kg1983Austrija4.0+3.8+0.9
22Džefs VidžianoUzbrucējs198 cm98 kg1984ASV/Itālija5.7+2.8+1.5
25Tairuss MakgīAizsargs188 cm90 kg1991ASV10.2+4.1+2.9

* - Čempionu līgā gūtie punkti+izcīnītās bumbas+atdotās piespēles.

Nolikums paredz izslēgšanas turnīru aizvadīt pēc sistēmas, kurā uzvarētājs tiek noskaidrots divu spēļu summā. Tāda tā tiks piekopta līdz pat pusfinālam. Tālāk turnīrs tika atrisināts pēc "Final Four" sistēmas. Astotdaļfinālā "Ventspils" un "Reyer" dueļa uzvarētāju jau gaida cita Itālijas komanda "Sidigas Avellino".

"Ventspils" laiku no regulārās turnīra beigām līdz izslēgšanas turnīra sākumam aizvadīja, nospēlējot trīs spēles Latvijas čempionātā. Vispirms ar 95:97 pagarinājumā tika atzīts čempiones "Valmieras/Ordo" pārākums, bet februāra pirmajā dienā tika pārtraukta triju zaudējumu sērija, ar 117:70 sagraujot "Valku/Valgu". Pagājušajā nedēļas nogalē pēc graujošas pirmās ceturtdaļas turpinājumā visai līdzīgs mačs pret "Jēkabpili" (70:61). Pie komandas atgriezies galvenais treneris Kārlis Muižnieks, kurš mēnesi bija prom veselības problēmu dēļ. Garajā galā arvien nav sagaidīts papildinājums, taču klubs pēc tā turpina lūkoties.

Spēles tiešraide kanālā "Best4Sport".

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:14, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc Tu vienmēr gaudo par FIBA, ja runā par ČL? Vai pie tā vainīgs ir BKV? Vai viņiem vajadzēja atteikties no spēlēšanas ČL, lai tikai izpatiktu Tev? Pateici dažas reizes savu viedokli, visi jau to zina, kāpēc tas pie katra raksta ir jāatkārto? Pat neticas, ka atbalstīsi BKV šodien, kepka96 taču neatbalstīs, seko viņa pēdām
Nu kepka varbūt arī neatbalstīs, bet spēli skatīties.

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:15, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man īstenībā smīdina jūsu tā izdoma, es reāli dzīvoju diezgan patālu no Rīgas, man viena izbraukšana ar auto prasītu uz kādi 40 eiro, ja ne vairāk, ja ieskaitām stāvvietu, nemaz nerunāsim, ka lai es brauktu uz spēli, tad līdz ar to tai ir jāsakrīt ar kādām citām darīšanām tai pusē, jo uz pliku spēli braukt, man ir neizdevīgi un es lieki naudu iztērēju
Viss ir kārtībā, VEF tev nāk pretī, organizējot savas mājas spēles pa pagastu kultūras namiem. Šogad noteikti trāpīs arī tavā krajā.

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:15, pirms 8 gadiem
HMB-NR4 rakstīja: Abrags rakstīja: kas ir Auers?
FUNS rakstīja: Nezinu, viņš parādās šajā līgā kā latviešu hokejists. Tādu hokejistu līdz šim nezināju. Es tādu hokejistu arī dzirdu pirmo reizi.
Tas bija kaut kas nožēlojams no FUNA puses.

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:15, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kur bija kāds apvainojums? Es taču Tevi, piemēraam, par idiņu nenosaucu
apvainojums arī ir, ka ar savu tekstu norādi, ka es esmu pret BKV spēlēšanu tur, ka viņi ir vainīgi utt. un tā, ka es jau pašā sākumā rakstīju, ka tas viss nav par BKV, tad tas ļoti velk uz to pusi, jo netiek viss izlasīts un kaut kas no konteksta izrauts

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:16, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Viss ir kārtībā, VEF tev nāk pretī, organizējot savas mājas spēles pa pagastu kultūras namiem. Šogad noteikti trāpīs arī tavā krajā.
Liels prieks, ka VEF ar BKV spēlēs Rīgā, tas tāds patīkams izņēmums

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:16, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: SKatīsies BKV spēli šodien?
Zini, laikam paskatīšos arī. Jāapskatās kādreiz varenais Zaķis darbībā.

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: apvainojums arī ir, ka ar savu tekstu norādi, ka es esmu pret BKV spēlēšanu tur, ka viņi ir vainīgi utt. un tā, ka es jau pašā sākumā rakstīju, ka tas viss nav par BKV, tad tas ļoti velk uz to pusi, jo netiek viss izlasīts un kaut kas no konteksta izrauts
Tā no malas izskatās, pieļauju, ka kļūdos, bet apnicīgi lasīt vienu un to pašu pie BKV ČL rakstiem no Tavas puses.

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Paši sākāt, es tikai norādīju par starptautisko turnīru, ka nav vienīgais, bet nē, jums uzreiz jāsāk kādi mēsli dzīt, pirms skaties uz mani, paskaties pats uz sevi
Patīkami, ka sevi atpazini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:18, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Zini, laikam paskatīšos arī. Jāapskatās kādreiz varenais Zaķis darbībā.
Laikam neesi no tās hokeja brandžas (burts, banss, biskaps utt.), kuri šo sporta veidu ienīst?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:19, pirms 8 gadiem
HMB-NR4 rakstīja: Javascript bots. Visu statistiku caur KHL un Flashu uzsuuc. Normals cilveks neies meklet cik pirmajos periodos Gjinamovci zaudejusi a 1 golu, cik punktus pa periodiem savakusi, vietas utt... boti to uzsuuc automatiski.

Tapat paskaties flashaa - pirms spelem redzi lineups,top scorerus,missing players,speletaju mainas, golu guvejus utt... viss pa sekundem un STROGA. ne jau cilveki to dara, boti, taadi kaa FUNS. Tikai Funarikam ir uzdevums to visu atreferet Pelavu intereses
Interesanti, kurā periodā Pavlovs ir bijis rezultatīvākais? Būs šis kādreiz jāuzprasa

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:20, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tā no malas izskatās, pieļauju, ka kļūdos, bet apnicīgi lasīt vienu un to pašu pie BKV ČL rakstiem no Tavas puses.
Es vispār nebiju neko tādu plānojis rakstīt...Es uzrakstīju vienu komentāru, kura dēļ, nez kāpēc daļa sāka gandrīz vai prātā jukt

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:20, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Patīkami, ka sevi atpazini
Tu pat nesaproti, kas uzrakstīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:22, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laikam neesi no tās hokeja brandžas (burts, banss, biskaps utt.), kuri šo sporta veidu ienīst?
Basītim nav ne vainas, pats skolas laikā labprāt spēlēju, kā arī pie strītbola groziem līdz vēlai naktij ganījos.

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:23, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es vispār nebiju neko tādu plānojis rakstīt...Es uzrakstīju vienu komentāru, kura dēļ, nez kāpēc daļa sāka gandrīz vai prātā jukt
Piekrītu, ka dažreiz Tev piekasās tikai dēļ tā, ka esi VEF fans.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:24, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piekrītu, ka dažreiz Tev piekasās tikai dēļ tā, ka esi VEF fans.
ne tikai dažreiz, drīzāk kādos 70% gadījumu tā ir

un tas ir pilnīgi vienalga, kurā sadaļā komentēju, jo atradīsies tādi, kas pat hokeja sadaļā to pieminēs, vai teiksim galīgi nesaistītā LBL spēlē

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:24, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Basītim nav ne vainas, pats skolas laikā labprāt spēlēju, kā arī pie strītbola groziem līdz vēlai naktij ganījos.
Man gan spēlēt patīk, gan skatīties pa TV, gan klātienē apmeklēt

  +1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:25, pirms 8 gadiem
HMB-NR4 rakstīja: Kepka piekasas visiem kas NAV Vef fani. Otra galejiba
Nav neviena komentāra, kurā vairākas reizes viņš nebūtu pieminējis lemberdzēnus Ja neatbalsti VEF, tad automātiskis esi lemberdzēns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-02-07 16:27, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu pat nesaproti, kas uzrakstīts
Es iedomājās, kā ar tevi būtu pie galda sēdēt un sīvo ieraut mēs visu laiku runātu par vienu tēmu, jo tev obligāti jāpasaka kāds vārds pat tad, kad to vairs nevajag, tas neprasās un vispār ir lieks. Es pat nezinu, kā noraksturot tavu stilu, varbūt par valodas kraulu, jo tu vēsi peldi pa visu tēmu, brīvi izvēloties argumentus, kuri nu katru reizi tev ir izdevīgi un diži nebēdā, ja kaut kur nonāc pretrunās un kaut kas nav īsti saprotams. Nezinu, vai esi meistars, vai gluži pretēji, bet tā ir traka īpašība. Es tev ceļu noteikti neprasītu, jo tu noteikti mainītu viedokli ik reizi, kad es vēlētos kaut ko precizēt, bet beigās vainīgs būtu es, jo neklausos vai kaut kā tamlīdzīgi. Man tiešām žēl, ja tici visam tam, ko raksti, ja tiešām nesaproti to, ko saka vai aizrāda tev, bet, ja tomēr saproti un visu šo dari tīšām, tad baisi jau tev garlaicīgi ar saviem bioloģiskajiem laukiem ziemā. Lai veicas atrast sarunu biedrus, kas tevi saprot un ar kuru nav vēlmes strīdēties tev pašam!
P.S. iesākumā var mēģināt pūci - klausīsies ieplestām acīm!

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:28, pirms 8 gadiem
HMB-NR4 rakstīja: Reksis saka ka laba analiize, uz faktiem balstita un loti lojaala. Kaa lai nepiekrit?
It sevišķi par to telefonaptauju un Lembergu

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:28, pirms 8 gadiem
HMB-NR4 rakstīja: Kaa raksturosi savu domubiedru kepku un vina izteikumus? Sim visur redz lemberdzeeni, kas vinam ar redzi problemas vai vnk galvaa sists?
Ja nekļūdos čalim bijušie niki visi bija saistīti ar ventspilnieku apcelšanu-
Kurzemes Peķa ar resni bildē( Pēteris Neimanis), Kakselis( Aksels Vairogs), Pepeļņics( menedžeris R.Pleinics)

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:29, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja nekļūdos čalim bijušie niki visi bija saistīti ar ventspilnieku apcelšanu-
Kurzemes Peķa ar resni bildē( Pēteris Neimanis), Kakselis( Aksels Vairogs), Pepeļņics( menedžeris R.Pleinics)
Šo laikam Ventspilī apsargi no halles izmetuši, ka tāds naids
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:31, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šo laikam Ventspilī apsargi no halles izmetuši, ka tāds naids
Vai tik nav Kurzemes raivals, proti- Liepājas pirksts. Vai tad tikai futbolam psihu pietiek?

  -1 [+] [-]

, 2017-02-07 16:32, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Es iedomājās, kā ar tevi būtu pie galda sēdēt un sīvo ieraut mēs visu laiku runātu par vienu tēmu, jo tev obligāti jāpasaka kāds vārds pat tad, kad to vairs nevajag, tas neprasās un vispār ir lieks. Es pat nezinu, kā noraksturot tavu stilu, varbūt par valodas kraulu, jo tu vēsi peldi pa visu tēmu, brīvi izvēloties argumentus, kuri nu katru reizi tev ir izdevīgi un diži nebēdā, ja kaut kur nonāc pretrunās un kaut kas nav īsti saprotams. Nezinu, vai esi meistars, vai gluži pretēji, bet tā ir traka īpašība. Es tev ceļu noteikti neprasītu, jo tu noteikti mainītu viedokli ik reizi, kad es vēlētos kaut ko precizēt, bet beigās vainīgs būtu es, jo neklausos vai kaut kā tamlīdzīgi. Man tiešām žēl, ja tici visam tam, ko raksti, ja tiešām nesaproti to, ko saka vai aizrāda tev, bet, ja tomēr saproti un visu šo dari tīšām, tad baisi jau tev garlaicīgi ar saviem bioloģiskajiem laukiem ziemā. Lai veicas atrast sarunu biedrus, kas tevi saprot un ar kuru nav vēlmes strīdēties tev pašam!
P.S. iesākumā var mēģināt pūci - klausīsies ieplestām acīm!
Emmm....Tu jau saproti, ka daļa jūsu sacītā ir vairāk subjektīvs nekā objektīvs? Es pat varu nosaukt daudzas lietas, ko esmu lasījis šeit, kas saistās gan ar BKV gan ar VEF, ko man esiet stāstījuši un kas īsti neatbilst pagātnes notikumiem un intervijās paustajam viedoklim....Tāda atšķirība man ir no jums, jo es tomēr vairāk savu viedokli, konkrētos jautājumos (ne visos, bet daļā) cenšos balstīt uz kaut kā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-02-07 16:35, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāda atšķirība man ir no jums, jo es tomēr vairāk savu viedokli, konkrētos jautājumos (ne visos, bet daļā) cenšos balstīt uz kaut kā
un katru reizi uz kaut kā cita - kā nu vajag un situācija diktē

  +2 [+] [-]

, 2017-02-07 16:36, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Emmm....Tu jau saproti, ka daļa jūsu sacītā ir vairāk subjektīvs nekā objektīvs? Es pat varu nosaukt daudzas lietas, ko esmu lasījis šeit, kas saistās gan ar BKV gan ar VEF, ko man esiet stāstījuši un kas īsti neatbilst pagātnes notikumiem un intervijās paustajam viedoklim....Tāda atšķirība man ir no jums, jo es tomēr vairāk savu viedokli, konkrētos jautājumos (ne visos, bet daļā) cenšos balstīt uz kaut kā
Neviens jau nav te sludinājis savu viedokli par objektīvisma kalngalu, visu viedoklis ir vairāk vai mazāk, bet subjektīvs, un tas ir tikai normāli.

P.S. Nevajag sevi celt debesīs...