Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:133, Did:0, useCase: 3

papildināts Oficiāli: VEF pastiprinās ar igauni Veni un lietuvieti Zavacku

Andrejs Siliņš

Oficiāli: VEF pastiprinās ar igauni Veni un lietuvieti Zavacku
Donāts Zavacks
Foto: AFP/Scanpix

Piektdien Latvijas čempionvienības Rīgas VEF vadība oficiāli paziņoja par igauņu uzbrucēja Sima Sandera Venes pievienošanos komandai. 21 gadu vecais basketbolists VEF rindās spēlēs līdz šīs sezonas beigām, ziņo klubs. Uz divām sezonām klubs parakstījis līgumu ar lietuviešu spēka uzbrucēju Donātu Zavacku.

203 centimetrus garais uzbrucējs 2006. gadā parakstīja ilgtermiņa līgumu ar Kauņas superklubu "Žalgiris", taču nostiprināties pirmajā komandā tā arī nav izdevies. Kopš pievienošanās "Žalgirim" Vene ticis izīrēts vācu "EnBW Ludwigsburg", bet pārējā laikā pārstāvējis "Žalgira" fārmklubu.

Šosezon "Baltai" rindās, kur spēlē arī latviešu aizsargs Kaspars Vecvagars, Baltijas līgā Vene vidēji 28 minūtēs guva 11,8 punktus un izcīnīja 4,8 atlēkušās bumbas. Lietuvas čempionāta igauņu uzbrucējs, kurš var spēlēt gan trešā, gan ceturtā numura pozīcijās, vidēji 26 minūtēs guva 8,0 punktus un izcīnīja 3,4 bumbas zem groziem.

Sezonas beigās, treneriem izvērtējot Venes meistarību un atbilstību “VEF Rīga” komandas koncepcijai, Latvijas čempionvienība izskatīs iespēju pagarināt sadarbību ar igauņu basketbolstu arī uz 2012./13.gada sezonu, vēstīts VEF mājaslapā.

Venes debija rīdzinieku sastāvā gaidāma jau rītvakar, kad Arēnā Rīga VEF uzņems "Astana" komandu. Spēles sākums pulksten 16:30.

Pievienojas arī spēka uzbrucējs Zavacks

Tāpat VEF rindas papildinājis pieredzējušais lietuviešu spēka uzbrucējs Donāts Zavacks, kurš sezonu sāka vācu "EnBW Ludwigsburg". 31 gadu vecais basketbolists karjeras laikā spēlējis "Neptūnas", "Šiauliai" un "Lietuvos Rytas" vienībās Lietuvā, kā arī poļu "Anwil", beļģu "Euphony Bree", itāliešu "Snaidero" un Ukrainas "Dnipro Dnipropetrovsk".

203 centimetrus garais un 110 kilogramus smagais Zavacks savulaik pabeidza Pitsburgas universitāti, atzīstami palīdzot tai arī NCAA čempionātā. 2009. gadā "Rytas" sastāvā Zavacks kļuva par ULEB Eiropas kausa ieguvēju, bet 2008. gadā tika atzīts par Lietuvas līgas MVP. Interesanti, ka šogad Zavacks jau paspējis kļūt par Vācijas Trīspunktu konkursa uzvarētāju.

Atšķirībā no Venes Zavacks rīt laukumā pret "Astana" vēl nedosies, bet debitēs komandā otrdien paredzētajā ULEB Eiropas kausa Top16 turnīra spēlē Francijā pret "Gravelines".

Izmantotie resursi:
BASKETBOLA KLUBS | 
VEF RĪGA

 +15 [+] [-]

, 2012-02-03 18:01, pirms 14 gadiem
Atkal pats VEF to uzzināja vēlāk

 +43 [+] [-]

, 2012-02-03 18:01, pirms 14 gadiem
Tagad bumbas kritīs lēnāk...
Slēpts komentārs: striker

 +16 [+] [-]

, 2012-02-03 18:06, pirms 14 gadiem
nu tas ir pipec, kas notiek ar LV basketbolu!
Ar ko šitas labāks par vidusmēra letiņu!
Skumji! Tuvojās sezonas beigas, gan jau VEF's, BKV vēl kādus ārzemniekus paņems!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-02-03 18:08, pirms 14 gadiem
nu ko gaidam tad vel vienu papildinajumu nakamnedel un vienu lieko kurs kravas cemodanus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-02-03 18:09, pirms 14 gadiem
Ej tu nost nav melnais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-02-03 18:15, pirms 14 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ganjau Kalve ar bija padomā, bet nevar jau zināt ko viņam piedāvāja turki. Šis arī esot bijis Trabzonspor redzeslokā.
Nez, es Kalvi nepieskaitītu pie vidusmēra Letiņa, nedaudz augstāk! Čalim ir iekšā, tik vajag ieskrieties! Bet nu šitā vietā toch, kādu no LU vai Lauvām varēja paņemt uzaudzināt + nākotnē kādu rubli varētu nopelnīt! Bet nu izskatās, ka VEfam un BKV Latvijas basketa izaugsme ir otrāplāna mērķis!

  +5 [+] [-]

, 2012-02-03 18:20, pirms 14 gadiem
jebkura gadijuma melno ipatsvars samazinasies VEFjo nakamais ar balts bus un viens melnais bus prom

 +13 [+] [-]

, 2012-02-03 18:20, pirms 14 gadiem
Nekā daudz es nezinu par šo basketbolistu, bet man nezin kāpēc liekās, ka šo spēlētāju būs visai grūti nosaukt par pastiprinājumu

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 18:23, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: jebkura gadijuma melno ipatsvars samazinasies VEFjo nakamais ar balts bus un viens melnais bus prom
Nav jau starpība melns vai balts! Tāpat ārzemnieks!
Vot kapēc šitas, nevis piemēram Vecvagars? Nu tjip, tāds mans domu gājiens

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 18:23, pirms 14 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ganjau Kalve ar bija padomā, bet nevar jau zināt ko viņam piedāvāja turki. Šis arī esot bijis Trabzonspor redzeslokā.
Pulks rakstīja: ''Kalvem bija līgums, ka šosezon nevar citā LV klubā spēlēt, tikai ārzemēs. Un labi, ka tā! Veiksmi Ernestam & paldies @bkvalmiera''.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 18:24, pirms 14 gadiem
Rolis14 rakstīja: Nekā daudz es nezinu par šo basketbolistu, bet man nezin kāpēc liekās, ka šo spēlētāju būs visai grūti nosaukt par pastiprinājumu
3-4 pozicija ar labu aizsardzibu.kurs met ap 10 acis spele.nav slikti.Bus speletajs kas vares nospelet gana agresivi..par punktiem lai citi doma jo meteju ir gana ieks VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-02-03 18:26, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: 3-4 pozicija ar labu aizsardzibu.kurs met ap 10 acis spele.nav slikti.Bus speletajs kas vares nospelet gana agresivi..par punktiem lai citi doma jo meteju ir gana ieks VEF.
kāda 3-4 pozīcija? Aļo? Viņš ir 2-3 un ne vairāk Spēlējis pa SF un pie vajadzības par SG!

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 18:26, pirms 14 gadiem
MazaisDzenātājs rakstīja: Tad jau tiešām vrēja paņemt Kalvi
nevareja Kalvem bija dazi interesanti punkti vina liguma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 18:27, pirms 14 gadiem
dextersaicis rakstīja: Nav jau starpība melns vai balts! Tāpat ārzemnieks!
Vot kapēc šitas, nevis piemēram Vecvagars? Nu tjip, tāds mans domu gājiens
Vecvagars pats teicis ka velas spelet Lietuva-spelet nevis sedet uz benkja un spelet epizodiski.Piemeram Strelnieks ari BKV speleja...tagad spele 5-6min..palidz tas izaugsmei vai ne?

     [+] [-]

, 2012-02-03 18:28, pirms 14 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: kāda 3-4 pozīcija? Aļo? Viņš ir 2-3 un ne vairāk Spēlējis pa SF un pie vajadzības par SG!
"Lietuvas čempionāta igauņu uzbrucējs, kurš var spēlēt gan trešā, gan ceturtā numura pozīcijās, vidēji 26 minūtēs guva 8,0 punktus un izcīnīja 3,4 bumbas zem groziem."

izlasi rakstu pirms komente tadu info ari VEF lapa vari atrast

  -3 [+] [-]

, 2012-02-03 18:29, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: "Lietuvas čempionāta igauņu uzbrucējs, kurš var spēlēt gan trešā, gan ceturtā numura pozīcijās, vidēji 26 minūtēs guva 8,0 punktus un izcīnīja 3,4 bumbas zem groziem."

izlasi rakstu pirms komente tadu info ari VEF lapa vari atrast
Arī Marque Perry varēja pa ceturto numuru spēlēt!

  +7 [+] [-]

, 2012-02-03 18:30, pirms 14 gadiem
Var tikai pabrīnīties par VEF rīcību, pašiem jaunais Bērziņš, Kaufmanis sēž uz soliņa, bet ņem kaut kādu igauni piedevām vēl Žalgira spēlētāju (lai iegūst augstāku līmeņu spēļu pieredzi)... Vāks!!

     [+] [-]

, 2012-02-03 18:31, pirms 14 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: Arī Marque Perry varēja pa ceturto numuru spēlēt!
auguma garaks par Jahovicu.Taka bus jau labi

  -1 [+] [-]

, 2012-02-03 18:33, pirms 14 gadiem
rainmaker rakstīja: auguma garaks par Jahovicu.Taka bus jau labi
aiz bada jau daudz ko var ...

     [+] [-]

, 2012-02-03 18:34, pirms 14 gadiem
Olafs Jākabsons rakstīja: aiz bada jau daudz ko var ...
dzivosim redzesim,vel jau atkarigs no ta ka ieies VEF sistema un pie Butauta ka speles.Ja dos iespeju tad gan jau ka kaut ko izdaris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-02-03 18:40, pirms 14 gadiem
VEFam jau nu bija jāņem spēlētājs kurš ir gatavs tūliņ iet laukumā un taisīt rezultātu nevis tagad kad ūdens smeļās mutē domāt kā uztrenēt jaunu igauņu gurķi.

  -4 [+] [-]

, 2012-02-03 18:41, pirms 14 gadiem
kapēc visiem tik negatiiva attieksme?! nesaprotu. jauns spēlētājs - tas ir labi. skatīmies ko viņš rādīs laukumā un tikai pēc tam izteiksim komentārus. kapēc cilvēks jānoliek kaut vai vēl nemaz nav spēlējis...

  -2 [+] [-]

, 2012-02-03 18:42, pirms 14 gadiem
jauns chalis, redzees kaa buus! Lai tik speelee, vismaz varbuut izcelsies ar centiibu laukumaa, nekaa tie slinkie melnie!
Slēpts komentārs: Juri$$$

  -1 [+] [-]

, 2012-02-03 18:51, pirms 14 gadiem
Negatīva attieksme tāpēc, ka viņš tāpat nebūs rezultāta taisītājs...lai ņemtu jaunu spēlētāju (izīrēt no Žalgira) dot viņam iespēju, lai krāj pieredzi augstāka līmeņa spēlēs, bez nekāda ieguvuma ilgtermiņā, kamēr pašu jaunie puikas sēdēs!! Liekas ar galvu neviens tur daudz nedraudzējas!
for_the_best rakstīja: kapēc visiem tik negatiiva attieksme?! nesaprotu. jauns spēlētājs - tas ir labi. skatīmies ko viņš rādīs laukumā un tikai pēc tam izteiksim komentārus. kapēc cilvēks jānoliek kaut vai vēl nemaz nav spēlējis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:01, pirms 14 gadiem
Sviests konkrets!!! pec divam trijam spelem vares kost pirkstos,ja kada vieta tiks shis kadrs panemts

  +5 [+] [-]

, 2012-02-03 19:08, pirms 14 gadiem
LATVIJAS KOMANDA! AR 7 (!!!!!) LEGJIONARIEM!!!

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:13, pirms 14 gadiem
Es ļoooti ceru, ka būs tāda reize, kad vienlaikus laukumā būs 5 leģionāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 19:25, pirms 14 gadiem
Vai šāda līmeņa 2 spēlētāju piesaisti tādam klubam kā VEF vispār var saukt tik skaļi kā PASTIPRINĀŠANĀS??? Drīzāk tā izskatās pēc lētu kadru vietu aizpildīšanas sastāvā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:34, pirms 14 gadiem
V.Putin rakstīja: Nu tas Jaunupa kantoris tochna ir stulbs.Pasiem jaunie sez uz solina(nesapratu,kada vispar jega bija tos nemt),bet panem ZALGIRA speletaju.Zalgiris jau nav stulbi lai tagad iesaistit vinu spelet,pagaidis kads chalis dabus normalu spelu praksi,tad panems atpakalj,un tad jau tas pats Vene mese VEF aizsardzibu.Lugums jauniem un perspektivajiem LV basketbolistiem - NEJIET UZ VEF.tas jau jaunupa fishka - panemt paris jaunus keksisha pec.lai redz,mums ir jaunie basketbolisti,rupejamies par latvijas basketbola nakotni.
Nu nevelk mūsu jaunie. Cik tad no nesanā PČ izlases ir profesionālos augsta līmeņa klubos? Bērtans ir spīdeklis, bet aiz viņa ir tikai viduvējības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-02-03 19:38, pirms 14 gadiem
labak butu panemusi valancunu :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-02-03 19:40, pirms 14 gadiem
V.Putin rakstīja: diez vai sitais bus labaks par Kauchu vai Berzinu.
Nu šitam ir spēļu prakse bijusi. Bet ieraugot perija nevarēšanu, jau varēja uzreiz kaufmani pamēģināt nevis pēc pusgada

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:40, pirms 14 gadiem
Donāts Zavacks izskatās tīri cienijams!

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:42, pirms 14 gadiem
Man viss vienalga. Jahovičš kapā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:45, pirms 14 gadiem
V.Putin rakstīja: Nu tas Jaunupa kantoris tochna ir stulbs.Pasiem jaunie sez uz solina(nesapratu,kada vispar jega bija tos nemt),bet panem ZALGIRA speletaju.Zalgiris jau nav stulbi lai tagad iesaistit vinu spelet,pagaidis kads chalis dabus normalu spelu praksi,tad panems atpakalj,un tad jau tas pats Vene mese VEF aizsardzibu.Lugums jauniem un perspektivajiem LV basketbolistiem - NEJIET UZ VEF.tas jau jaunupa fishka - panemt paris jaunus keksisha pec.lai redz,mums ir jaunie basketbolisti,rupejamies par latvijas basketbola nakotni.
Man tev ir skarba atziņa sakāma- Latvijas basketbolam nav nākotnes! Parādi man kur tu to redzi?

  +2 [+] [-]

, 2012-02-03 19:45, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Man tev ir skarba atziņa sakāma- Latvijas basketbolam nav nākotnes! Parādi man kur tu to redzi?
A kur tu redzi hokeja nākotni? Latvijā tikai litrabolam nākotne

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:46, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: A kur tu redzi hokeja nākotni? Latvijā tikai litrabolam nākotne
Paprasi man kur es vispār redzu nākotni kādam sporta veidam, Latvijā!

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:52, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Paprasi man kur es vispār redzu nākotni kādam sporta veidam, Latvijā!
nu nu? Nav naudas nav variantu

  -2 [+] [-]

, 2012-02-03 19:53, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: nu nu? Nav naudas nav variantu
Tev ir redzams kāds gaismas stariņš tuneļa galā? Jeb Ruski jažik un par brālīgām republikām un zem viena karoga Sočos?

     [+] [-]

, 2012-02-03 19:56, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tev ir redzams kāds gaismas stariņš tuneļa galā? Jeb Ruski jažik un par brālīgām republikām un zem viena karoga Sočos?
Nop.

  -3 [+] [-]

, 2012-02-03 19:59, pirms 14 gadiem
opā, leitis - tā jau ir diagnoze, labā nozīmē! Super, ir labs!
Tagad galvenais visiem saspēlēties un uz priekšu pēc uzvarām!

Simss lai brauc mājās! Beilijs arī nebūs palīgs (trauma)!

Tātad divi/trīs melnie, divi leiši, viens igaunis un letiņi, uz priekšu VEF!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-02-03 19:59, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Paprasi man kur es vispār redzu nākotni kādam sporta veidam, Latvijā!
hoķī daudz jaunu talantu mums... Girgensons, Bļugers, Koļesņikovs, Egle, Bukarts u.t.t.

  -4 [+] [-]

, 2012-02-03 19:59, pirms 14 gadiem
Juris_Churis rakstīja: hoķī daudz jaunu talantu mums... Girgensons, Bļugers, Koļesņikovs, Egle, Bukarts u.t.t.
Bukarts talants? Puisīt kanādieši viņa vecumā jau met NHL...

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 20:02, pirms 14 gadiem
oficiāli

  +7 [+] [-]

, 2012-02-03 20:03, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bukarts talants? Puisīt kanādieši viņa vecumā jau met NHL...
16 gados met NHL, ja?

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:05, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Bukarts talants? Puisīt kanādieši viņa vecumā jau met NHL...
Puisīt, ja vien tu nebūtu vefelis, zinātu, ka viņa talantīgais jaunākais brālis iet uz TOP 10 2014.gada NHL draftā.

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:05, pirms 14 gadiem
krishelis rakstīja: Tagad bumbas kritīs lēnāk...
He galvenais lai kriit

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:06, pirms 14 gadiem
Zavacks ļoti labs pastiprinājums!

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:06, pirms 14 gadiem
ginger attack

  -2 [+] [-]

, 2012-02-03 20:08, pirms 14 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Puisīt, ja vien tu nebūtu vefelis, zinātu, ka viņa talantīgais jaunākais brālis iet uz TOP 10 2014.gada NHL draftā.
Jā jā redzēsim kur aizies girgensons, kuram jau prognozēja top10, bet labi ja būs pirmā kārta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-03 20:12, pirms 14 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Jā jā redzēsim kur aizies girgensons, kuram jau prognozēja top10, bet labi ja būs pirmā kārta
Neviens nopietns skautu kantoris nebija devis Zemgum TOP10 vietu draftā. Viņa drafta numurs būs no 11-20, ja vien kaut kas ārprātīgs nenotiks...

un ko nozīmē "labi ja''? Tu reāli apjēdz, ko nozīmē pirmā kārta hokejā? Mums neviens tik augstu vēl nav bijis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 20:13, pirms 14 gadiem
Tagad metīsies Igauņu jaunos talantus attīstīt, kas VEF tagad ir Žalgira fārmklubs. Labi Zavacks varbūt var arī noderēt....

  +4 [+] [-]

, 2012-02-03 20:19, pirms 14 gadiem
asistents rakstīja: Tagad metīsies Igauņu jaunos talantus attīstīt, kas VEF tagad ir Žalgira fārmklubs. Labi Zavacks varbūt var arī noderēt....
Nav jau arī to talantu tik daudz, tajā pašā vefā Kaufmanis deldē soliņu, Timma izvēlējies spēlēt LL kur ir līderis, skatīsimies kas tālāk, Vecvagars spēlē Baltai, kur savu vietu ir būtībā izkapājis. Vairāk es nevienu tādu neredzu iekš LBL. Piemēram LKL Rūdupis līderi ir Orelikas, Buterlevičus, Juškevičus ~20 gadīgi čaļi , kuri sit Rytas, Žalgiris un gandrīz iekļūst Eirokausa top 16, pie mums tas viss ir kaut kā bremzēti.

  +4 [+] [-]

, 2012-02-03 20:21, pirms 14 gadiem
maksimali galigi garam, pretiga komanda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:31, pirms 14 gadiem
nnbbaa rakstīja: baidos ka tādējādi Latvijas spēletājiem mazāks spēles laiks būs, bet tieshaam ljoti ceru ka taa tas nebuss, jo tomēr šī ir latvijas komanda un latvieshiem ir jādominē komandā
Piekrītu jūsu apgalvojumam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-03 20:32, pirms 14 gadiem
ārzemnieku nu jau vairāk par letiņiem, daudz vairāk. ja vēl būtu jēga no tā. drausmas...

Latvijas valsts nauda, jeb Latvijas valsts mežu nauda, tiek iztērēta uz baru ārzemnieku.

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:41, pirms 14 gadiem
"VEFiņš" ir traks,tik daudz ārzemniekus savācot!

  +5 [+] [-]

, 2012-02-03 20:48, pirms 14 gadiem
Vefam Zavacks aiz Kavalauska pirmais normalais pirkums sogad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-03 20:51, pirms 14 gadiem
teksts Šķiet ka tā kā Butauts neviens Latvijas basketbolā vēl nav iepircis ārzemniekus, savulaik ASK Rīgas sastāvā viņš arī bija pirmais kurš kādai no Latvijas komandām sūtīja sākumsastāvā uzreiz 4 melnos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:58, pirms 14 gadiem
priekš kam Zavacku??

komandā jau ir divi labi 4 nr, priekš kam trešo?

viss liecina ka stulbais butaus atvadīsies no Sims un spēlēs keinu, bērzu pa cetru bieži, fuj..

     [+] [-]

, 2012-02-03 20:59, pirms 14 gadiem
LAIKS rakstīja: maksimali galigi garam, pretiga komanda
tu tikko uzvarēji internetu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 21:02, pirms 14 gadiem
Millage/Bailey
Bertāns/Valters
Jahoo/Vene/JB (Janičenokam trauma)
Bērzs/Zavackas/Cain
Kavaļauskas/Sims

es par kādiem 75% esmu pārliecināts ka Butauts grib atbrīvoties no simsa un mums būs jāskatās pretīgākais basketbols ar 2 šķiras laišiem un lv "superstāriem'' + Millage priekšgalā

vienīgais sakarīgais spēlētājs tajā komandā pēc Simsa aiziešanas būs Bertāns.

     [+] [-]

, 2012-02-03 21:02, pirms 14 gadiem
mvp8 rakstīja: Zavackas + Kavalausks bus speks

Vene ari ir ok. Jaunais beilijs lenam atversies
cik tev accounti?

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 21:03, pirms 14 gadiem
mvp8 rakstīja: Jahovics nekas labs nav, Simss sudigs defa, berzins atri vac sodus.

nekas spidosh nav


Vene bus labs PG ar miledzu, Zavackas + Kavalausks ir labs
vene nav pg tu āzi.
un bērzs ar keinu ir labi defā - bērzatizlās piezīmes, tāpēc jāpatur sims, bet nahren zavackas vajadzīgs to es nesaprotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 21:05, pirms 14 gadiem
gaidam ziņas ka Vefs atbrīvos Simsu, tik pretīgs sastāvs būs vefam

Millage/Bailey
Bertāns/Valters
Jahoo/Vene/JB (Janičenokam trauma)
Bērzs/Zavackas
Kavaļauskas/Cain

un kad nāks pazori bbl un eiropā un vtb tad uz lbl fināliem pieciniekā ies zavacks un antanas 2 leiši

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 21:06, pirms 14 gadiem
simex rakstīja: Nu tā! Gatawojam LT un EST olimpiskajam spelem
kavaļauskam varbūt ir 4% izredzes kā 3šajam centram aizbraukt, bet zavackas pat LTU otrajā izlasē netiktu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 21:10, pirms 14 gadiem
makaka3 rakstīja: un igauņi noteikt uzvarēs olimpiskajās spēlēs!
word.

daudziem cilvēkiem šeit ir zema basketbola saprašana, ka tik kko iepļūtīt.

  -3 [+] [-]

, 2012-02-03 21:12, pirms 14 gadiem
izskatās ka Butauta modelis šogad ir censties uzvarēt ar 2 šķiras leišu kapātājiem un lv pļūteriem + bertāns kam vienīgajam ir nākotne, pārējiem ziedu laiki pagājuši.

good luck.

mana prognoze, ja atskaitīs simsu...

vtb no playofi
eiropā 1-5
bbl 3 vai 4 v
lbl sudrabs

ar simsu

vtb play off ( easy)
eiropā 3v grupā 2-4
bbl, 3v, bet pusfinālā tik - 4 vs rytas
lbl 4-1finālā vs bkv sims mvp
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 21:15, pirms 14 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tas labi, ka proti sevi novērtēt.

Kas attiecas uz Simsu, tad jā. Viņš brauks prom. Beidzot. Tik nelietderīgu spēlētāju aizsardzībā vēl Latvijas komandas nebija redzējušas. Lai pako mantas un brauc uz D-Līgu, kur aizsardzība nav vajadzīga. Kavaļauskas > Sims x10
tu saproti ja atskaitīs simsu vef vispār paliks tikai 1 centrs kas pat nav izcils rebaundu vācējs..

tā būs katastrofa un parodija ne basketbols,pat bkv un kalev centri viņus drāzīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 21:18, pirms 14 gadiem
It's all about #23 rakstīja: BKV ir baigie centri?
Pie tam, Kavaļauskas labi drāza Gravelins centrus, tā kā - no shit mate!
tā bija viena un labākā spēle viņa mūžā, neesi par to aizdomājies? ko viņš pret žalgiri darīs?

sims pret jebko sametīs 15+savāks 10 bumbas 8 reizes no 10 a kavaļausks labi ja 3-5

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 21:26, pirms 14 gadiem
Butauts būvē Šuļu tipa aizsardzības komandu, aizmirstot ka lai izcīnītu titulus vajag arī legāļus draudus groza tuvumā(Sims) un uzbrukumā vispār, SV šogad met trīņus ar 19% precizitāti, BBL 3.v būs sasniegums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2012-02-03 21:33, pirms 14 gadiem
Tagad skaidrs kādā jaunatnē tiek ieguldīti 400000 ko piešķīra LOK.

  +4 [+] [-]

, 2012-02-03 21:36, pirms 14 gadiem
Tagad tikai atlaidiet Simsu un LBL sudrabs jums uzspīdēs

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 21:38, pirms 14 gadiem
Nu tiešām būtu jauno Bērziņu laiduši, labāk! Bērzs un Jahovičs arī tak vēl ir! Nu rīt redzēs, vai auzas vai tomēr ne! Bet man kaut kā liekas, ka te tiek ķerts pēdējais salmiņš!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 21:46, pirms 14 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tāpat kā pagāšgad?
Rudenī Sims sagādāja lielas problēmas sametot 24 punktus. Leitis toreiz tika sūtīts mājās n-tās reizes. Un tagad jau nu arī viens nebūs cīnītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-03 22:15, pirms 14 gadiem
Cik latviešu spēlētāji palikuši VEF komandā? Un tad cik no viņiem varētu dabūt normālu spēles laiku?

     [+] [-]

, 2012-02-03 22:23, pirms 14 gadiem
Tiem, kas īsti nav redzējuši "it kā" lēno igauni: Labs kapātājs, talants, ar labu metienu. 3/4 numurs! Priekš VEF ieguvums! Zavacks: vēl lielāks kapātājs un kā lasām arī labs 3p šūteris! Priekš VEF: ieguvums!
Kas nepatīk: LIELAIS LEĢIONĀRU SKAITS un jauno letiņu neizmantošana! To jebkurš atzīs, ka Jānis Bērziņš ir liels talants KURAM ŠOBRĪD IR JĀSPĒLĒ un DAUDZ JĀSPĒLĒ! Un tā aiziet LVM nauda... :-(

     [+] [-]

, 2012-02-03 22:26, pirms 14 gadiem
kurs legionaars jau ir Vefam???
tapat LBL zeltu nedabuus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-03 22:56, pirms 14 gadiem
Nu super, VEF nopērk vēl 2 ārzemniekus
Latvijas gods un talants !

     [+] [-]

, 2012-02-03 23:08, pirms 14 gadiem
Normāli spēlētāji! Tik jāmāk izmantot!

  +1 [+] [-]

, 2012-02-03 23:27, pirms 14 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Tiem, kas īsti nav redzējuši "it kā" lēno igauni: Labs kapātājs, talants, ar labu metienu. 3/4 numurs! Priekš VEF ieguvums! Zavacks: vēl lielāks kapātājs un kā lasām arī labs 3p šūteris! Priekš VEF: ieguvums!
Kas nepatīk: LIELAIS LEĢIONĀRU SKAITS un jauno letiņu neizmantošana! To jebkurš atzīs, ka Jānis Bērziņš ir liels talants KURAM ŠOBRĪD IR JĀSPĒLĒ un DAUDZ JĀSPĒLĒ! Un tā aiziet LVM nauda... :-(
nezinu kas zem tava nika slēpjās bet šī nav Valmiera kur Bērziņš var cerēt uz 20-30 min, tomēr tikai 18 gadi nav vēl gatavs VTB un Eurocup līmenim, būsim reāli.. lai gan nav arī tā ka galīgi krīt ārā ( pret Himki) bet tomēr arī 5 min uleb vai vtb ir labāk kā 0 viņa vecumā, viņam vis vēl priekšā.. gan jau lbl izspēlēsies un nākamsezon būs backup sf..

     [+] [-]

, 2012-02-03 23:29, pirms 14 gadiem
vai tad vispār drīkst būt 7 ārzemnieki ( tas nekas ka 3 no viņiem baltieši)

es zvēru manas priekšnojautas jums saka ka Simss būs prom ātrāk nekā ārā būs mazāk par -15 grādiem.
nav pat vajadzīgs ekstrasenss lai zinātu kas tam Butautam galvā..

  -1 [+] [-]

, 2012-02-03 23:30, pirms 14 gadiem
un vispār man ir žēl vef kluba vadība kas spriežot pēc visa klausa Butauta katrai vēlmei.. sezonas beigās sasniegums būs lbl zelts un 3.v bbl, lai gan reāli vajadzēja būt vtb play off
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-03 23:37, pirms 14 gadiem
Par nekādām 20-30 min VTB un Eirokausā neiet runa, bet par to, ka tās pašas 3-5 min iedos kaut kādam Venem, no kura VEF nākotnē nebūs nekāds tauks!
DWright rakstīja: nezinu kas zem tava nika slēpjās bet šī nav Valmiera kur Bērziņš var cerēt uz 20-30 min, tomēr tikai 18 gadi nav vēl gatavs VTB un Eurocup līmenim, būsim reāli.. lai gan nav arī tā ka galīgi krīt ārā ( pret Himki) bet tomēr arī 5 min uleb vai vtb ir labāk kā 0 viņa vecumā, viņam vis vēl priekšā.. gan jau lbl izspēlēsies un nākamsezon būs backup sf..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-04 00:18, pirms 14 gadiem
It's all about #23 rakstīja: P.S. - Tava priekšnojauta nemelo, jo tas tak pat kartupelim ir skaidrs, ka Sims nospēlēs vēl varbūt rītdienas spēli, un pajehaļi pāri dīķim uz NO D-League.
viņš neies uz dlīgu bet parakstīs ar kādu eiropas komandu un tur būs līderis, tāpat kā 1 aplī bija vtb

  -2 [+] [-]

, 2012-02-04 00:18, pirms 14 gadiem
megikungs rakstīja: Par nekādām 20-30 min VTB un Eirokausā neiet runa, bet par to, ka tās pašas 3-5 min iedos kaut kādam Venem, no kura VEF nākotnē nebūs nekāds tauks!
arī piekrītu, butauts ir **** ar to savu nožēlojamo komplektāciju.

  -2 [+] [-]

, 2012-02-04 00:28, pirms 14 gadiem
reāli atlaižot simsu augstāk BBL par 3 v. var nesapņot, LBL mocīsies ar BKV kas jau ir nožēlojami, zinot pirmsezonas mērķus, VTB playoff netiks, diemžēl.

     [+] [-]

, 2012-02-04 00:29, pirms 14 gadiem
Interesanti, twiterotaji raksta ka zinas par Zavacku iznemtas ara darijums nemaz vel nav noticis, tiesam VEF majas lapa sads info vairs nav

  -1 [+] [-]

, 2012-02-04 00:30, pirms 14 gadiem
rediss77 rakstīja: Interesanti, twiterotaji raksta ka zinas par Zavacku iznemtas ara darijums nemaz vel nav noticis, tiesam VEF majas lapa sads info vairs nav
labi ka tā citādi komanda būtu skumjāka par lauvām

  -1 [+] [-]

, 2012-02-04 00:31, pirms 14 gadiem
DWright rakstīja: labi ka tā citādi komanda būtu skumjāka par lauvām
Ka tad vai ne, Lauvas jau spele tie istie vechi, varbut VEF var kadu iziret no viniem

  +2 [+] [-]

, 2012-02-04 00:32, pirms 14 gadiem
rediss77 rakstīja: Ka tad vai ne, Lauvas jau spele tie istie vechi, varbut VEF var kadu iziret no viniem
bricis 2gadu laikā būs labāks par sv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-04 04:08, pirms 14 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Savulaik arī Bertāns izgāja cauri Butauta un ASK sistēmai. Sākums arī bija nepateicīgs, bet džeks nesūrojās un nepadevās. Izmantoja to ko viņam deva, un tagad ir jau viens no VEF līderiem.


P.S. - Tava priekšnojauta nemelo, jo tas tak pat kartupelim ir skaidrs, ka Sims nospēlēs vēl varbūt rītdienas spēli, un pajehaļi pāri dīķim uz NO D-League.
Vispār jau Bertāns pie Butauta ask vnk sildīja soliņu attīstījās viņš Ventspilī...

     [+] [-]

, 2012-02-04 04:18, pirms 14 gadiem
Rizhaa naave!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-02-04 09:04, pirms 14 gadiem
cipulis

     [+] [-]

, 2012-02-04 10:43, pirms 14 gadiem
NU jacer kad bus rezultats

     [+] [-]

, 2012-02-04 12:36, pirms 14 gadiem
Beidzot kaut kas sakarīgs, nevis kārtējais bezjēdzīgais nēģeris. Sen jau vajadzēja meklēt Lietuvā, Horvātijā, nevis Hārlemā! Apsveicu!