Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1458, Did:0, useCase: 3

Latvija atspēlē 17 punktus, smagā cīņā zaudē Serbijai

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Latvija atspēlē 17 punktus, smagā cīņā zaudē Serbijai
Jānis Strēlnieks uzbrukumā. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība ceturtdien, 1. septembrī, Eiropas čempionāta otrajā spēlē Šauļos cīņā ar kontinenta vicečempioni Serbiju pirmajā puslaikā atspēlēja 17 punktu deficītu, turpināja lieliski spēlēt uzbrukumā, taču galotnē nespēja noturēties līdzi sāncenšiem 77:92 (7:23, 26:15, 25:32, 19:22). Piektdien plkst. 17:45 Latvija spēlēs ar Itāliju (0-1), kurai šovakar vēl priekšā cīņa pret Vāciju.

Labāko sniegumu sarkanbaltsarkano rindās ceturtdien rādīja spēka uzbrucējs Rolands Freimanis. Viņa deviņi gūtie punkti otrajā ceturtdaļā palīdzēja atspēlēt 17 punktu deficītu. Rezultatīvi nospēlēja Rihards Kuksiks un Dairis Bertāns, stabili un pārliecinoši bija Jāņi - Strēlnieks un Blūms. Tieši ārējās līnijas spēlētāju cīņas spars un otrajā puslaikā 44 gūtie punkti sagādāja Serbijai problēmas līdz pat spēles galotnei.

Jāatzīmē, ka Latvijas rezervisti guva 48 punktus, salīdzinot ar 31 pretiniekiem.

Sākumsastāvi

Latvija: Strēlnieks, Blūms, Dāvis Bertāns, A. Bērziņš, Šeļakovs
Serbija: Teodosič, Tepič, Keselj, Savanovič, Krstič

Dušans Ivkovičs var atļauties laukumā sūtīt ļoti garu sastāvu. Gan trešdien, gan ceturtdien serbi spēli sāka ar četriem divmetriniekiem, tikai 218 centimetru garā Peroviča vietā šoreiz sāka 200 centimetrus slaidais uzbrūkošais aizsargs Tepičs. Latvijai sākumsastāvā pirmo reizi gāja pret Franciju lieliski nospēlējušais Dāvis Bertāns.

Četras minūtes Latvija nespēja gūt ne punkta, kamēr serbi savāca 11 punktus pēc kārtas. Ainara Bagatska vīri neatrada caurumus pretinieka organizētajā aizsardzībā, bet masīvie pretinieku centri guva daudz punktu no groza apakšas. Pirmos punktus Latvijai guva Blūms, taču brīdi vēlāk rezultāts bija jau 2:19 Serbijas labā. Meiers, Dairis Bertāns un Mareks Jurevičus mazliet samazināja starpību, taču pēc nospēlētām desmit minūtēm mīnus sešpadsmit.

Izrāviens 22:6

Otrajā ceturtdaļā Latvija pārgāja uz mazāku sastāvu, spēlēja bez centriem, izmantoja zonas un jaukto aizsardzību, kā arī precīzi uzbruka no distances. Ofensīvu ievadīja Rolands Freimanis, kopā ar Dairi Bertānu sākot 7:0 rāvienu. Nākamajā uzbrukuma vilnī divus tālmetienus realizēja Kuksiks un Dairis Bertāns, turklāt Latvijas izrāviens turpinājās.

Brāļu saspēlē Dāvis Bertāns labajā flangā divos punktos pārvērta Daira piespēli, Freimanis iemeta ceturto tālmetienu, bet brīdi vēlāk pats izlīdzināja rezultātu 29:29. Ivkovičs atbildēja, laukumā atkārtoti sūtot saspēlnieku Teodosiču un kapteini Krstiču.

Serbi izmantoja pāris Latvijas kļūdu un aizmuka septiņu punktu attālumā. Galotnē veiksmīgi pretuzbrukumi izdevās abiem Jāņiem – Strēlnieks pārmeta bumbu pāri Teodosičam, Blūms guva punktus caurgājienā. Pēdējās sekundēs serbu atkārtoto uzbrukumu izjauca Šeļakovs un otrā ceturtdaļa noslēdzās ar Latvijas uzvaru 26:15. Summā mīnus pieci.

Pirmajā puslaikā punktus guva: Freimanis 9, Dairis Bertāns 8, Kuksiks 5, Blūms 4, Meiers 2, Dāvis Bertāns 2, Strēlnieks 2, Jurevičus 1, A. Bērziņš, Šeļakovs; Jeromanovs, Mejeris

Pirmā puslaika statistika. LATVIJA 33, SERBIJA 38

Metieni no spēles: 13/32 vs 14/30
2p: 9/22 vs 10/20
3p: 4/10 vs 4/10
1p: 3/4 vs 6/7
Atlēkušās bumbas: 16 vs 19
Rezultatīvas piespēles: 4 vs 10
Kļūdas: 6 vs 8
Pārtvertas bumbas: 3 vs 3

Rezultatīvs basketbols abu komandu izpildījumā bija vērojams visu trešo ceturtdaļu. Serbu kapteinis Nenads Krstičs, izmantoja sava auguma priekšrocības, ar 13 gūtiem punktiem atjaunojot vairāk nekā desmit punktu pārsvaru savai komandai. Kad aci pret aci cīnījās komandu garie spēlētāji, lielāks respekts tika serbiem un mūsējie ātri dabūja piezīmes. Spēka uzbrucēja Savanoviča tālmetiens un tāls Rasiča divpunktnieks Serbijai deva jau plus piecpadsmit 47:62.

Taču Latvija nebija salauzta. Kuksiks, Strēlnieks, Blūms un Freimanis, papildinot vienam otru, sāka deldēt starpību. Dzimšanas dienas gaviļnieks Strēlnieks par prieku Talsiem, Ventspilij un visai valstij, ar tālmetienu un caurgājienu guva piecus punktus pēc kārtas. Kuksiks rezultatīvi piespēlēja Freimanim, atzīmējās Dairis Bertāns. Pēc diviem Blūma tālmetieniem 60% serbu pārsvara bija dzēsti 65:71.

Latvija turpināja apdraudēt serbu hegemoniju līdz 38. minūtei, tomēr izskaņā pretinieki darbojās pārliecinošāk.

EuroBasket 2011 B grupa, 1. septembris, Šauļi

Latvija – Serbija 77:92
Latvija: Rolands Freimanis 19 (2p 6/9, 3p 1/2, 1p 4/6; 8ab, 3ip), Rihards Kuksiks 16 (3p 4/7; 5ab, 3ip), Jānis Blūms 15 (3rp, 5ip), Jānis Strēlnieks 12 (3rp, 5ip), Dairis Bertāns 10 (3rp), Dāvis Bertāns 2, Mārtiņš Meiers 2 (5pp), Mareks Jurevičus 1, Andrejs Šeļakovs (3ab), Artūrs Bērziņš (3ip), Mareks Mejeris; Edgars Jeromanovs
Serbija: Krstič 23 (2p 7/10, 1p 9/9; 9ip), Savanovič 19 (5ab, 7ip), Paunič 10, Perovič 9, Teodosič 9 (9rp), Tepič 5 (5ab), Keselj 5, Rasič 4, Mačvan 4, Bjelica 2, Markovič 2 (5pp); Marjanovič

Statistika. LATVIJA 77, SERBIJA 92

MNS: 27/64 vs 30/56
2p: 18/39 vs 24/42
3p: 9/25 vs 6/14
1p: 14/17 vs 26/32
AB: 27 vs 38
RP: 11 vs 22
Kļ.: 10 vs 13
PB: 5 vs 4

Piektdien plkst. 15:15 Serbija spēlēs ar Izraēlu, Francijas un Vācijas spēle sāksies plkst. 21:00.

 +12 [+] [-]

, 2011-09-01 17:00, pirms 13 gadiem
Paldies puišiem par CĪŅASSPARU

kPC Latvija sāk spēlēt tikai tad,kad nonāk zaudētājos.?!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
Bagatski!!! Ko tas sīkais Bertrāns darīja uz laukuma pēdējās minūtēs????

 +35 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
zuzek7 rakstīja: Kas par lūzeriem..... zaudēs visiem pēc kārtas!!!
Dzērāji būtu ielaiduši puslaikā -20 un tad piekapātu līdz -10 un tāpat pakāstu pa -20.

Beidzot prieks redzēt čaļus, kas grib spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
Man prieks ka nav nekadi biedriņi u.t.t , bet ir Freimanis, mareks un pārējie jaunie! prieks skatīties kā cīnās !!!

 +25 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
Var tikai applaudēt Latvijas izlasei !! Makgreidijs a.k.a Noviciks auns. Nepatika situācija, kad mums -6 , serbi 2 sodus aizlādē pēc piena, un bumbu nevaram savākt. Gaidām rītdienu.

 +33 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
Itāļus paņemsim!
Slēpts komentārs: martinsh123

 +16 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
VISU CIEŅU- MALACHI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
Kurš bīja tas basketbola pamuļķis,ka zaudēsim visiem ar vidēji -22,5

Var redzēt,ka pieredze trūkt,bet šī izlase ir lieliska. Nekā ,,alkānu paaudze,,'

Maaaaalači!!

  +5 [+] [-]

, 2011-09-01 17:02, pirms 13 gadiem
diezgan pieklajigi!malaci!

  -2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:03, pirms 13 gadiem
Ko līdz visu spēli cienīgi nospēlēt,ja dažs labs tirliņš spēles beigu izšķirošajās minūtēs visu norok...vienīgais attaisnojums-pieredzes trūkums!

 +16 [+] [-]

, 2011-09-01 17:03, pirms 13 gadiem
zuzek7 rakstīja: Kas par lūzeriem..... zaudēs visiem pēc kārtas!!!
lohs!

  +5 [+] [-]

, 2011-09-01 17:03, pirms 13 gadiem
Rich rakstīja: Itāļus paņemsim!
ja sita turpinas spelet,viss var but

 +11 [+] [-]

, 2011-09-01 17:03, pirms 13 gadiem
martinsh123 rakstīja: nafig Bagijs Bertanu pedējās minūtēs laiž nu nejēdz vin trinus mest
būtu kaut 2 iemetis, citu dziesmu dziedātu

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:03, pirms 13 gadiem
Operotori kaukadi zilie. kamer smukaas beibes dejo laukumaa, vinji vienmeer raada taimautos basketbolistu pakaljas
Slēpts komentārs: spinaats

  +7 [+] [-]

, 2011-09-01 17:03, pirms 13 gadiem
viss ko es varu pateikt ir zel ka mums nav ne kambalas ne biedrina , ja mums butu abi garie , domaju ka mes vinnetu gan francus gan serbus cepuri nost , musejie cinas un heiteri var kluset !!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:04, pirms 13 gadiem
spinaats rakstīja: +16.5 cash in , paldies Latvija
Cik daudz?
Slēpts komentārs: smaidiigaizzz

  +7 [+] [-]

, 2011-09-01 17:04, pirms 13 gadiem
domaju ka italjus un izraelieshus varam panemt,jo cinamies labi...serbi vnk parak gari prieksh mums...bij ok man patika

 +19 [+] [-]

, 2011-09-01 17:04, pirms 13 gadiem
Diemžēl par skaistiem zaudējumiem punktus neviens nedod.....

  +5 [+] [-]

, 2011-09-01 17:04, pirms 13 gadiem
zuzek7 rakstīja: Kas par lūzeriem..... zaudēs visiem pēc kārtas!!!
Kad ieliku,mīnusu tev man parādīja N/A,iesaku nomainīt N/P -Nav pieskaitāms!!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:04, pirms 13 gadiem
atkal un atkal aizsardzība, bet kopumā labi mums daži neiekrita, bet šamējiem gan, uzvaras būs!

 +14 [+] [-]

, 2011-09-01 17:04, pirms 13 gadiem
PALDIES PAR SPĒLI.
Freimanis zvērs.

  +9 [+] [-]

, 2011-09-01 17:04, pirms 13 gadiem
DADZIS rakstīja: būtu kaut 2 iemetis, citu dziesmu dziedātu
būtu... vecais teiciens par tanti un riteņiem.... kas būtu, ja būtu... bet nebija.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:05, pirms 13 gadiem
DADZIS rakstīja: būtu kaut 2 iemetis, citu dziesmu dziedātu
vins jau u19 sudus taisija, tach jau tad bij skaidrs ka shis ir parvertets

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:05, pirms 13 gadiem
Paldies džekiem par cīņu, daudzas reizes izdevās punktu starpiibu samazināt līdz - -6, bet izskaņā jau serbi parādīja savu pārākumu, ja šitā spēlēs, es domāju Izraēlu iespējāms pat varētu paņemt

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:05, pirms 13 gadiem
EHH!! Kā būtu, ja mums būtu labāks 1. periods!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-09-01 17:05, pirms 13 gadiem
Vajadzeja mest labāk Kuksima nevis Bertānam tos pēdējos 3metienu!Bet ta man patīk kā vīri kapājas!

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:05, pirms 13 gadiem
Rich rakstīja: Itāļus paņemsim!
2 uzvaras un viss bumbas

  +6 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
Prieks jau tagad par šo izlasi, bet padomājiet ko varam gaidīt pēc kādiem 2 - 3 gadiem, es uzskatu, ka Latvijai ir liela nākotne basketbolā!

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
Skaists zaudējums, bet domāju ar šādu spēli šajā čempī būs arī uzvaras.
Kur ir solītās sagrāves, čīkstuļi?
Uzskatu Latvija spēlē ļoti cienīgi, vēl mazliet jāsaņemās un spēles beigās rezultāts jau būs mums pozitīvs, malači čaļi ka cīnās un nepadodās

  +5 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
Freimanis malacis

  +4 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
Paldies džekiem par vēl vienu aizraujošu spēli! Jūs spēlējāt lieliski pret Eirolīgas TOP spēlētājiem, tiešām apsveicami! Iedodiet šiem puikām tikai vienu garo (cerams, kāut kad, Biedriņam atnāks vaļā) un šī izlase tiks top 8, to es jums garantēju! Šādi turpinot, domāju, ka uzvara mums būs šajā EČ
P.S. Pirms Tu noliec izlasi, padomā, ko Tu esi dzīvē sasniedzis, lai varētu noniecināt jaunos, kuri cīnās, aizstāvot Latvijas godu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
Neticēju, ka divas dienas pēc kārtas izdosies tik laba spēle! Visu cieņu čaļiem un rīt beidzot gaidam pirmo uzvaru!

 +11 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
Visādi krokodīļi un vācieši tūlīt iemetīs kādu indīgo komentāru un raus tik ķepā.

p.s. sen nav bijušas tādas emocijas basketbolā. It īpaši 2. ceturdaļa. Pēc gadiem būs labi.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
jauniiba, ahh.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:06, pirms 13 gadiem
South Jabulani rakstīja: Bagatski!!! Ko tas sīkais Bertrāns darīja uz laukuma pēdējās minūtēs????
Pirmkaŗt jau problēma nebija sīkais Bertāns.VIņu laida laukumā ar domu atspēlēt deficītu.2 truļi gan tikai aizmesti garām.Viss sākas ar mūsu speļi zem groza.2x serbi neiemeta nevienu soda metineu, bet tūlīt pat izcīna atlēkušo un punkti zaudēti.

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:07, pirms 13 gadiem
pret Serbiem sis rezultāts ir ļoti labs!!! Itāļi jāņem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:08, pirms 13 gadiem
spinaats rakstīja: +16.5 cash in , paldies Latvija
hmm, bet ir taču +15...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:10, pirms 13 gadiem
CrabCore rakstīja: Visādi krokodīļi un vācieši tūlīt iemetīs kādu indīgo komentāru un raus tik ķepā.

p.s. sen nav bijušas tādas emocijas basketbolā. It īpaši 2. ceturdaļa. Pēc gadiem būs labi.
To debīlo vācieti vajadzētu izmest no šitā portālā, lai nepiesārņo portāla vidi un nebojā gariigo visiem... Malači džeki, paldies par cīņu

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:10, pirms 13 gadiem
Dāvis "NBA stars" Bertāns, spēles beigās nepilnas minūtes laikā aizlidināja garām trīs trīnīšus... laikam tas ir normāli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:10, pirms 13 gadiem
Šodien basketbolisti iepriecināja daudz vairāk nekā Dinamo Rīga hokejisti, kas ar 1:4 zaudēja SKA.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-01 17:11, pirms 13 gadiem
Malači!! Jau otro spēli pēc kārtas izskatījāmies ļoti labi.....Es ticu,ka pret Itāliju un Izraēlu šādi spēlējot varam arī uzvarēt..veiksmi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:11, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Neteiktu, ka -15 nav sagrāve.
Tu maz spēli redzēji, pašās beigās tikai Serbi sameta trojkas, tas ir tāpat kā vakar Lietuva: GBR! Lietuva kjip vinēja ar lielu pārsvaru, bet 4ceturtdaāls 7 minūtē Lietuviešīem vēl bija -4, un tad sāka krist Kaukēnam un Jasaitim kādas 6 troikas pēc kārtas sameta un viss!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:12, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Neteiktu, ka -15 nav sagrāve.
tu tiešām gribi teikt, ka tā bija sagrāve..? bertāns būtu ielicis vienu 3 +nostrādājuši pēdējās sekundes dīfensā neļaujot ielikt alley opp, tad jau būtu -10. bet vai tas kaut ko diži maina?!

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:12, pirms 13 gadiem
Cienīgi nospēlēja! Ja godīgi, mums jau ir arī stipra grupa. Paskataties citas. Dažā labā nav nemaz tik daudz stipras komandas kā mūsējā.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:12, pirms 13 gadiem
Serbi mums nav pa zobam, uzvarēt varējām tikai tad ja mums kristu viss, ko vien izmetam. Bet citādi puiki malači nokapāja godam.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-01 17:13, pirms 13 gadiem
Pietiek čalus slavēt par skaistiem zaudējumiem, visu cieņu par cīņassparu, atdevi un valsts pārstāvēšanu, tomēr zaudējums ir un paliek zaudējums. Ir redzams uzvaras potenciāls, davai saņemieties un pārējās trīs uzvariet. Manās acīs nākamais skaistais zaudējums būs zaudējums. Puikas uz priekšu, par uzvarām, visa Latvija ar un par jums!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:13, pirms 13 gadiem
ne nav jau ne vainas turejam ta normali nepaveicas 4 cetur. pedejas min.
ko ta var gribrt vakar Francija shodien Serbija. rit Itali tos gan panemsim

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:14, pirms 13 gadiem
malači.....laba spēle, cīnījās kā komanda! ehh, tomēr, ja bik palaimētos - Freimja trīnis 7reiz neizgrieztos no groza, Bertānam iekristu, savāktu tās pāris bumbas, nepieļautu pāris kļūdas.....ai, bet tas jau kā būtu ja būtu!

Bet prieks par džekiem, cīnās līdz galam un kā līdzīgs ar līdzīgu pret tādiem meistariem!!! Ja šādi spēlēs kā komanda....būs jābūt kādai uzvarai!
Tā turpināt! Sarauj, Latvija!

  +6 [+] [-]

, 2011-09-01 17:14, pirms 13 gadiem
kopuma jau ok, jo Serbiju basketbola Latvijai uzvaret nav iespejams, ta pat ka Kanadu hokeja

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:15, pirms 13 gadiem
EmJay23 rakstīja: To debīlo vācieti vajadzētu izmest no šitā portālā, lai nepiesārņo portāla vidi un nebojā gariigo visiem... Malači džeki, paldies par cīņu
Troļļi ir visos portālos. Galvenais ir viņus nebarot. Jo diemžēl viņiem nav draugu un troļļošana internetā ir viņu vienīgā izklaide.Protams, arī redtube un citi burvīgie portāli ar visām izrietošajām sekām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:15, pirms 13 gadiem
Malači džeki.Tik nu man liekas,ka Bagijam par tiesnešiem nevajadzētu klusēt,kaut kā nav konsekvences...Strēlniekam ielec gurnā un viss o.k.,bet Bērziņš pat nekustās,virsū uzskrien viņam un sods Bērziņam...nu kaut kā sāk apnikt,jo šādas epizodes pilna spēle,kur mūsējos vnk.noliek!!!
Slēpts komentārs: oshels

  +6 [+] [-]

, 2011-09-01 17:15, pirms 13 gadiem
Urā pie basketa vairāk komentu nekā pie Dinamo. Lai dzīvo baskets!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:17, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Jocpik,laba spēle. Drīz gan šie skaistie zaudējumi sāks likties arī kā zaudējumi. Bet nu kāda spēle jāņem,pret žīdiem tas ir jāizdara !
Zaudējums tiešām ir tikai zaudējums,kaut gan pirms spēles likās, ka būs s.ūd.gāk. Pret žīdiem vieglāk nebūs, es vairāk lieku uz spēli ar itāļiem -viņiem tāda pateicīgāka komandas struktūra, trīs varenie + pārējie sulainīši.

  +5 [+] [-]

, 2011-09-01 17:17, pirms 13 gadiem
oshels rakstīja: Fak. Kuksiks ar savu neloģisko trošaku beigās sačakarēja manu čeku
Man liekas Kuksikam pilnīgi pajāt tavas kapeikas.

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:17, pirms 13 gadiem
Nav kauns par musu izlasi.Daudzi citi speletaji butu nokarusi galvas pec neveiksmiga sakuma 1 ceturtdala,bet musejie prata sanemties.Tiesnesi dazas epizodes notiesaja par labu serbiem,nepatikami-ja cinamies godigi tad godigi.Ja ta spelesim pret Italiju un Rabinoviciem tad uzvaresim bez variantiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:18, pirms 13 gadiem
Malaci... Man patika spele...

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:18, pirms 13 gadiem
bembis10 rakstīja: viss ko es varu pateikt ir zel ka mums nav ne kambalas ne biedrina , ja mums butu abi garie , domaju ka mes vinnetu gan francus gan serbus cepuri nost , musejie cinas un heiteri var kluset !!!!
Ar Kambalu mūsu spēle'izkatītos daudz savādāk un smagnējāk. Biedriņš noderētu, bet izlaserāda sniegumu kuru prieks skatīties!

 +14 [+] [-]

, 2011-09-01 17:18, pirms 13 gadiem
Pie -6 pēdējā ceturtdaļā sirds tā sāka klapēties, kā tas bija pēc maģiskās uzvaras pār belariem hoķa OS kvalifikācijā. Laikam vēl par nevienu Latvijas izlasi neesmu tā pārdzīvojis līdz šim, kā par šiem džekiem. Tik ļoti gribās, lai Blūmam & Co izdodas pēc iespējas vairāk sasniegt šajā EČ. Un kaut arī šobrīd mums ir 0-2, sasniegts jau ir ļoti, ļoti daudz!!!

Neklūpiet virsū Bertānam Dāvim. Varējām mēs pie -10 lēnām spēlēt uz normālu metienu no apakšas. Bagijs izvēlējās riskēt, skriet, mest truļus. Nu ja jau Dāvis met tos truļus, značit var viņš iemest. Jauns vēl, notrīcēja roka. Kā jau te kāds rakstīja, būtu iemetis, būtu vēl šance arī uz uzvaru - tad Jūs citu dziesmu dziedātu.
Kuksiks atgūst savu metienu - pret itāļiem noderēs.
Otro vakaru pēc kārtas traki lepojos ar mūsu izlasi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:19, pirms 13 gadiem
visi tikai saka, ka pec gadiem, pec gadiem. A jus domajat, ka parejas izlases sedes uz vietas? Vinji ari ar katru gadu labak bliezis Taka nejau mes vienigie augsim

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:21, pirms 13 gadiem
gan francūži, gan serbi kad vajadzēja, tad uzspēlēja un viss...

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:22, pirms 13 gadiem
Tiešām patika abas spēles.
Labāk skatos šogad kā šie jauni spēlē un cenšas, nekā uz visu to, kas notika iepriekšējos gados no it kā labākajiem basketbolistiem, kuriem disciplīnas nekādas, patriotisma arī ne, savācas un vienkārši patusē izlases laikā.

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:22, pirms 13 gadiem
quarterr rakstīja: Diemžēl par skaistiem zaudējumiem punktus neviens nedod.....
diemzel tu kludies, basketbolaa dod punktu par zaudejumu!

  -3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:22, pirms 13 gadiem
Un vel man prieks, ka visiem tgd ir ar ko salidzinat Iepriekseja chempi tas sastavs necinijas, nepardzivoja? Bet ja, tad vinji bija zvaigznes un vajadzeja but Eiropas chempioniem, tachu tgd shis visas mazas zvaigznites drikst visas speles pec kartas zaudet un viss ir kartiba
Pirms chempja visi nolika Bagatskti par sho komandu, jo redz neizcinija iespejas spelet chempi, tachu tgd cita dziesma. Tad visi gribeja atpakalj iepriekshejo sastavu lai ari kac tas bija.
Kpc kvalifikacija nepriecajamies par zaudejumiem? Tgd visi tik priecigi.

  +4 [+] [-]

, 2011-09-01 17:23, pirms 13 gadiem
manas domas ir sadas ka rit Makaron galvas kritis

PAR LATVIJU

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:24, pirms 13 gadiem
Vispar ljoti pozitivi,man patik shi izlase,vel ti lai iegust pieredziti un viss bus bumbas...MALACHI ta turpinat

  -1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:24, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Piekrītu. Tieši kad visvairāk vajag noturēt aizsardzību,sūta laukumā sliktāko aizsardzības spēlētāju.
Viss pareizi. Šajā situācijā uzvarēt bez sekmīgas avantūras vairs nevarēja. Lai puika uzstājas - nesanāca, bet, ja būtu sanācis, Dāvimbūtu cits reitings. Zaudēt jau nebija vairs ko...

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:25, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Tiešām patika abas spēles.
Labāk skatos šogad kā šie jauni spēlē un cenšas, nekā uz visu to, kas notika iepriekšējos gados no it kā labākajiem basketbolistiem, kuriem disciplīnas nekādas, patriotisma arī ne, savācas un vienkārši patusē izlases laikā.
un tik pasaki, ka tu iepriekshejos chempjos neslimoji? Noteikti pret Vaciju paliki bez matiem, jo pietruka 1 punkts. 1 punkts un viss iepriekshejais sastavs ir nolikts uz muzhu tgd

P.S. man nav pretenzijas pret sho sastavu, tachu nav ari godigi nolikt iepriekshejo, jo chalji tomer daudzus chempjus deva mums pozitivas emocijas

  -2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:27, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Urā pie basketa vairāk komentu nekā pie Dinamo. Lai dzīvo baskets!
Hip hip urāā!!!Kāda starpība,ar cik zaudē ar 17,47 vai 7.Man nevienu sekundi šajā un vakardienas spēlē nebija šaubas par galaiznākumu un nemainīja pārliecību,ka bimbambolistus drāzīs un drāzīs.Mazohisti var priecāties un aplaudēt
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-09-01 17:30, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: un tik pasaki, ka tu iepriekshejos chempjos neslimoji? Noteikti pret Vaciju paliki bez matiem, jo pietruka 1 punkts. 1 punkts un viss iepriekshejais sastavs ir nolikts uz muzhu tgd

P.S. man nav pretenzijas pret sho sastavu, tachu nav ari godigi nolikt iepriekshejo, jo chalji tomer daudzus chempjus deva mums pozitivas emocijas
Līdzi jutu, pat ļoti, bet:
1. Par tiem spēlētājiem, kas varēja ierasties, bet neieradās, jo izlase ir pie kājas, kā Biedriņam, nav vairs nekādas simpātijas.
2. Pagājušajā čempionāta, man palika negatīvas izjūtas, jo bija apziņa, ka varēja daudz vairāk, bet nesasniedza. Jo, manuprāt, pārāk aiztusējās treniņprocesā. Tagad ir tikai pozitīvas izjūtas, mūsējais sastāvs zaudē, bet sniegums ir vienkārši fantastisks priekš pieredzes, prasmes un tiem klubiem, kuros viņi šobrīd spēlē. Un nav nemazākās sajūtas, ka būtu vairāk pašatdeve, disciplīna, tad rezultāts būtu labāks. Džeki ir izdarījuši maksimālo, ko varēja.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:32, pirms 13 gadiem
a kam vinjiem vaig dot? Lab serbiem slikta pagatne un tpc bija jaunie jaiesaista. Spanija to paaudzu mainju nevar just, Francijai visu laiku pa vienam nak ieksha, Vacija ari ik pa solitim.
A mes tgd taisamies 3 solju vieta nolikt 1 un ceret uz lielu nakotni
Es gribeshu redzet nakamo ciklu, kad izlase velesies un vares spelet Janichenoks, Jahovics, Berzins, mby Skele, Adolfs, Biedrs. Bagatskis vnk uzliks vinjiem mikstu?

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:34, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: a kam vinjiem vaig dot? Lab serbiem slikta pagatne un tpc bija jaunie jaiesaista. Spanija to paaudzu mainju nevar just, Francijai visu laiku pa vienam nak ieksha, Vacija ari ik pa solitim.
A mes tgd taisamies 3 solju vieta nolikt 1 un ceret uz lielu nakotni
Es gribeshu redzet nakamo ciklu, kad izlase velesies un vares spelet Janichenoks, Jahovics, Berzins, mby Skele, Adolfs, Biedrs. Bagatskis vnk uzliks vinjiem mikstu?
Viņi visi izņemot Šķēli jau tagad varēja spēlēt, Bagatskim viņi nebija vajadzīgi.

  -1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:35, pirms 13 gadiem
Nu nav LV droša, stabila snaipera, kurš varētu ar 99% precizitāti iemest brīvos metienus. Diemžēl!

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:37, pirms 13 gadiem
..dzeki malaci..galvenais ka cinas...

  -2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:37, pirms 13 gadiem
Ko nozīmē atspēlē 17 punktus, ja tāpat zaude ar -15 ???

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:37, pirms 13 gadiem
Laba skola, smaga psiholoģija- spēles sākuma. Patīkami, ka nesalūza un saņēmās

Turās puikas ! Rīt ir jauna diena un pavisam cita spēle.

  -2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:38, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Līdzi jutu, pat ļoti, bet:
1. Par tiem spēlētājiem, kas varēja ierasties, bet neieradās, jo izlase ir pie kājas, kā Biedriņam, nav vairs nekādas simpātijas.
2. Pagājušajā čempionāta, man palika negatīvas izjūtas, jo bija apziņa, ka varēja daudz vairāk, bet nesasniedza. Jo, manuprāt, pārāk aiztusējās treniņprocesā. Tagad ir tikai pozitīvas izjūtas, mūsējais sastāvs zaudē, bet sniegums ir vienkārši fantastisks priekš pieredzes, prasmes un tiem klubiem, kuros viņi šobrīd spēlē. Un nav nemazākās sajūtas, ka būtu vairāk pašatdeve, disciplīna, tad rezultāts būtu labāks. Džeki ir izdarījuši maksimālo, ko varēja.
No vienas puses, kas ir vainigs, ka vinjiem pie kajas? Prese un mes, jo mes vinjus nolikam ka pedejo sudu kgan vinji cinias un darija ko vareja.
Nu personigi man no shi sastava ko vinji tur izspiezh labums mazs. Lai ari ka es gribetu lai vinji uzvar, tachu zinu ka neuzvares. Pat totalizators ir jaliek pret izlasi, jo zini ka zaudes.
Pastos speles, bishk tur paslimoju, ka tur pievelk un ir intriga, tachu zaudejums jau vienalga bus. Cik ilgi priecasimies par skaistiem zaudejumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:40, pirms 13 gadiem
atspēlēja 17 ptus un zaudēja ar 15...labi ka atspēlēja, tik jēga nekāda jo tikpat daudz "atspēlēja" serbi atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:42, pirms 13 gadiem
nav kauns skatiities kaa shie zeeni speelee.

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:42, pirms 13 gadiem
heh rakstīja: atspēlēja 17 ptus un zaudēja ar 15...labi ka atspēlēja, tik jēga nekāda jo tikpat daudz "atspēlēja" serbi atpakaļ.
atpakaļ dabūja, jo beigās gribēja gūt atros truļus, kas nekrita, jo nav LV stipra, stabila snaipera, kurš varētu ar 99% precizitāti iemest brīvos metienus. Diemžēl!

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:42, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nākamajā ciklā viņi vairs nevienam nebūs vajadzīgi... vismaz ne Šķēle, iespējams arī Jahovičs... arī zem groza, kur mums šobrīd visvairāk trūkst... Bērziņš un Biedriņš derētu, bet ir viens smags BET par viņu attieksmi...

Visu parādīs šis Eurobasket... ja mēs gadījumā izcīnām vienu, varbūt pat divas uzvaras, tad domāju Bagatskim diži nebūs jēgas kaut ko tur komandā vēl bāzt, jo agrāk kāds konkrētu spēlētāju lika sastāvā... ja nebūs pareizās attieksmes, varbūt tad neviena nebūs... ja būs, tad redzēsim..

Nu ja nu gadījumā iznāk, ka lielākās sagrāves vēl nāks priekšā un būs pārliecinoša bilance 0-5 tad var jau būt, ka kaut kas arī mainīsies... it to, ja Bagatskis paliek amatā nez vai... jau uz šo Eurobasket viņam dalu nevajadzēja... turpinās strādāt ar savu izlasi
berzins bija speletas, tachu trauma dara savu. Par Biedru ari itka klida baumas, ka kada trauma vai kas

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:43, pirms 13 gadiem
P*h ,ka zaudē . Pieredzīti uzkrās un nākamajā EČ parādis ,kur vēži ziemo

  +4 [+] [-]

, 2011-09-01 17:43, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: berzins bija speletas, tachu trauma dara savu. Par Biedru ari itka klida baumas, ka kada trauma vai kas
slinkuma un iedomības trauma!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-01 17:49, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: No vienas puses, kas ir vainigs, ka vinjiem pie kajas? Prese un mes, jo mes vinjus nolikam ka pedejo sudu kgan vinji cinias un darija ko vareja.
Nu personigi man no shi sastava ko vinji tur izspiezh labums mazs. Lai ari ka es gribetu lai vinji uzvar, tachu zinu ka neuzvares. Pat totalizators ir jaliek pret izlasi, jo zini ka zaudes.
Pastos speles, bishk tur paslimoju, ka tur pievelk un ir intriga, tachu zaudejums jau vienalga bus. Cik ilgi priecasimies par skaistiem zaudejumiem?
Mes shajaa gadsimtaaa esam uzvarejushi Vaaciju, Lietuvu 9-12 vieta
Sloveenija(13-16v), Horvaatija 6 vieta.
Tu gribi teikt, ka Francija,Serbija shajaa laikaa nav specigaakaas, par shiim chetraam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:51, pirms 13 gadiem
bembis10 rakstīja: viss ko es varu pateikt ir zel ka mums nav ne kambalas ne biedrina , ja mums butu abi garie , domaju ka mes vinnetu gan francus gan serbus cepuri nost , musejie cinas un heiteri var kluset !!!!
REDZI, JA BŪTU ŠIE ABI, TAD GAN PATI SPĒLE, GAN MIKROKLIMATS KOMANDĀ BŪTU CITĀDS UN MAN BAIL, KA TU KĻŪDIES IZDAROT ŠĀDUS SECINĀJUMUS

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 17:52, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Galvenais, ka tad gaidīji vairāk no tās izlases ? bet tai pat laikā pasaki,kāpēc, lai tā izlase uzvarētu frančus nba zvaigznes, krievus,NBA un eirolīgas zvaigznes, Vāciju (uzvarēja) ar 7 eirolīgas spēlētājiem? Ja mums līderis bija itālijas 2 līgas spēlētājs, Valters ar Blūmu,ok ACB līga, vidē'jās komandas rezerves spēlētāji ,.bet tad abi nebija tik labi kā šobrīd ,ne tuvu. Štālbergs,vispār kkāda mistika starta pieciniekā, un vēl pasaki,ka Kemzura nav dīvainis. Kambala, kas tad spēlēja Krievijas lejas gala komandā. Biedriņš, Šķēle,kurš spēlēja laikam vēl baronā tad. Grafs. Kāpēc gan,šo diezgan viduvējos klubos spēlējošo spēlētāju sniegums būtu tāds, lai uzvarētu eirolīgas un nba zvaigžņu komandas ? tagad jau teorētiski spēlētāji nav diži sliktāki - Jurevičus arī Ita 2 līga. Freimanis ACB, Šeļakovs VEF, Bertāns VEF, Strēlnieks VEntspils. Blūms ACB kausa 2. vieta. utt. Teorētiski jau nekas diži vājāks pēc klubu nosaukumiem nav. Tik vienīgi tas ka visi kultivēja,prese mārketinga speciālisti utt, un pats ŠNEPS izdomāja šo saukli Tagad vai nekad, tas ka visu to kultivēja, ka šie ir supermeni, jau reāli nebija nekāda pamata skatoties , kur viņi spēlē attiecībā pret tiem kuriem spēlēja čempī., bet ar visu to uzvarēt varēja katrā spēlē,un Vāciju arī uzvarēja.
Zaudeejumu Krievijai -13 un Portugaalei nevar attaisnot. Nebijaa tur nekaa Krievijai.

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:54, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Es gan domāju,ka Bērziņš nesimulēja tik tālu, ka pat ar veselu garu sēdās uz operācijas galda... takā domā,ko runā..
Bērziņš - nē, bet Biedrs ???????

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:55, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Mes shajaa gadsimtaaa esam uzvarejushi Vaaciju, Lietuvu 9-12 vieta
Sloveenija(13-16v), Horvaatija 6 vieta.
Tu gribi teikt, ka Francija,Serbija shajaa laikaa nav specigaakaas, par shiim chetraam?
ja pareizi sapratu tavu jautajumu, tad tu saki, ka Franciju uz Serbija ir specigakas par tevis nosauktajam komandam
Lietuvu uzveicam parbaudes spele -> wouw. Par parejam isti neatceros Bet Vacija shogad uzveiks Serbiju, par Franciju nemaz nerunajot. Lietuva ir paraka par Franciju, pret serbiem butu ko pacinities. Nu par Sloveniju un Horvatiju gruti spriest tgd. Itka visu laiku ir bijushas shis komandas specigas, tachu shis Eiropas chempis ta nevisai sacies.

     [+] [-]

, 2011-09-01 17:55, pirms 13 gadiem
resnais putns rakstīja: Es gan domāju,ka Bērziņš nesimulēja tik tālu, ka pat ar veselu garu sēdās uz operācijas galda... takā domā,ko runā..
lasi topikus uzmanīgāk !

Iws91 rakstīja: berzins bija speletas, tachu trauma dara savu. Par Biedru ari itka klida baumas, ka kada trauma vai kas

slinkuma un iedomības trauma!!!

  -4 [+] [-]

, 2011-09-01 17:56, pirms 13 gadiem
atkal veca dziesma. bet pacinijas. bet atkal 0 punkti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 17:58, pirms 13 gadiem
Iws91 rakstīja: No vienas puses, kas ir vainigs, ka vinjiem pie kajas? Prese un mes, jo mes vinjus nolikam ka pedejo sudu kgan vinji cinias un darija ko vareja.
Nu personigi man no shi sastava ko vinji tur izspiezh labums mazs. Lai ari ka es gribetu lai vinji uzvar, tachu zinu ka neuzvares. Pat totalizators ir jaliek pret izlasi, jo zini ka zaudes.
Pastos speles, bishk tur paslimoju, ka tur pievelk un ir intriga, tachu zaudejums jau vienalga bus. Cik ilgi priecasimies par skaistiem zaudejumiem?
Nu gan tu aizrunājies. Pie kājas viņiem jau bija vairākus gadus iepriekš. Kādas, katru gadu bija flirtēšanas pirms čempionātiem, varbūt braukšu varbūt nebraukšu... Kad atbrauca, tad nevis kopā sanākuši domāja par Latvijas pārstāvēšanu, bet par to, kā kopā patusēt. Tā visa reakcija jau bija rezultāts tam visam, nevis izraisīja to visu. Tāpat viņi to izlasi pārstāvēt nevēlējās. Varbūt uzspēlēt pāris spēles, pazīmēties, bet ne sviedrus liet treniņprocesā.
Un cik ilgi pacietīšos - šo čempionātu noteikti, varbūt vēl uz nākamo gadu. Tad būs izlase, par kuru nebūs kauns gan laukumā gan ārpus tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 18:06, pirms 13 gadiem
man patika SPĒLE FRIČUS SAGRAUSIM,LABĀKĀ IZLASE,LAI VEICAS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-09-01 18:10, pirms 13 gadiem
archibald rakstīja: atkal veca dziesma. bet pacinijas. bet atkal 0 punkti
paskaties tabulaa, tur staav 2 punkti, lashara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:10, pirms 13 gadiem
3 tiek talak

  +6 [+] [-]

, 2011-09-01 18:12, pirms 13 gadiem
Darbā sekoju līdz live score. Neticami, bet ir bijusi ļoti interesanta spēle!

Nezinu gan, kā īsti tiek pārdotas čempionāta rādīšanas tiesības (cik saprotu, no LBS?), bet nu tas TV3/TV6/VIASAT ir vienkārsī PZDC!!! Atkārtojums 0:40??? Eu nu kammon! Kas jums churas galvā sakāpušas? Parādiet tak normālā laikā! Ļoti liels nerespekts viasat par būšanu tik tizliem. Ok, mazāka auditorija nekā ģimenes filmai, BET TAS IR EUROPAS ČEMPIS, KURĀ LIELISKU SPĒLI RĀDA LATVIJAS IZLASE!!! Tak norijiet krupi un ziedojiet 10 dienas basketbolam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:14, pirms 13 gadiem
dazhiem komentētājiem -> nav obligāti kaut kas visu laiku jāraksta ja nevēlies. Vari jebkurā brīdī apstāties, neviens neko nepārmetīs, nevis bārstīt visādas muļķibas, ko pa ausu galam esi dzirdējis no citiem lietotājiem
Jo citi jau te sāk pa div deviņ laist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:20, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Pa kādi div deviņ... a kas tas Fridzons vabše pa stāru? Jā, tagad viņš Eirolīgā spēlē, bet uz to brīdi? Stārs tāpēc, ka krievi telekanāla Rossija 2 viņu slavēja... ?

Tā ir ar daudziem... letiņiem jebkurš ārzemnieks ir stārs... Būtu Miķelis Rēdlihs hokejists ārzemnieks ar būtu KHL stārs un kāds mūsējais ar līdzīgiem statiem Somijā teiksim tiktu saukts par lūzeri... a ja nu tas mūsējais Somijā izrādītos Mikaels Granlunds....?
Nu man Mikjelis personigi izlase ir lielaka zvaigzne kopa ar Darzinju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:37, pirms 13 gadiem
Puiši nospēlēja godam, protams, gribētos, lai būtu uzvaras, bet gan jau ar šādu cīņas sparu uzvaras arī būs.

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:39, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: t..i ne ASK bet VEF... kā jau teicu es basī neko nesajēdzu...
Tad ko Tu runā par lietām, kuras nesajēdz!?
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:46, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Matulis arī neko no hokeja nejēdz, bet par to runā... Rīmenis tv komentē, lai gan neko nesajēdz. Kas es švakāks par LV sporta žurnālistiku???
Par Rīmeni, tā tas varētu būt, bet atshķirībā no Tevis vinsh nespriedelē, tik komentē spēles tieshraides!

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 18:46, pirms 13 gadiem
Visu cieņu par cīņassparu! Neticu, ka rezultāts būtu labāks, pat ja spēlētu tie, kuri dažādu iemeslu dēļ nespēlē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:47, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Kaspijs, protams, ļoti trūkst, jo tad varētu būt kas vairāk, bet tā, noteikti, ka Serbi un Vācieši, Fra un tad jau tālāk tik tiešām mazsvarīgi, katrā ziņā, noteikti, ne LV!
Vienīgi itāļus pakārs aiz vienas vietas, jo tās summas ko samaksāja par viņu NBA spīdekļiem + nospraustie mērķi- OS 2012. Arrivederci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:50, pirms 13 gadiem
Daudz nozīmē attieksme un ticība! Tas ir par ko raksta un rakstam.
karotajs28 rakstīja: cik ilgi var rakastit,smagas cinas lieliskas speles??

zaudejumi turpinasies

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 18:53, pirms 13 gadiem
Izlase man par pārsteigumu spēlē samērā ciešami un nav pelnījuši īpašu kritiku. Bez Blūma gan būtu pilnīga pakaļa. Samērā labs ir Freimanis. Daudz maz vēl velk Dairis, Strēlnieks un Kuksiks. Brīžiem patīkami pārsteidz garais pērnā gada Liepājnieks (Nezinu kurš M) un Dāvis 1. spēlē. Ņemot vērā meistarību un iespēju panākt labāku rezultātu, no citiem LV spēlētājiem ļoti pietrūkst KV AB un KJ. Neesmu gan pārliecināts, ka Bagijs spētu tikt galā ar KV.

     [+] [-]

, 2011-09-01 18:55, pirms 13 gadiem
кого волнует сколько пунктов отыграли если в конечном итоге - проигрыш?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:02, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: nu kā... viņam tak ir famous gājiens

"tīrs spēka paņēmiens (paiet pusminūte skatoties ekrānā uz tiesnesi) bet tiesnesim varētu būt citas domas (paiet vēl pāris sekundes, kad spēlētājs ceļas kājās no ledus) nu te ar 2 minūtēm ir par maz, jādod vismaz 2+2... (tiesnesis iedod 2 minūtes)... nu jāsaka, ka tiesnesis pažēloja''......
Tas tak, tik cilvēcīgi tieshraidē izteikt savas domas par radusho situāciju uz laukuma.
aaa domu sapratu, shamais aiz katra teikuma saka, es te neko nesajēdzu, man te nemaz nav jāatrodas u.t.t. Nu kjip kā Tu te 10 komentārus atpakaļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:13, pirms 13 gadiem
Krievijai Hrjapa nebija 2009. g. Tas resnajam putnam un lkrnpk2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:20, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: domā? kaut kā neliekas, ka Bargajani un Eiropas Kobem gribētos atkal krist kaunā par piedzīvoto Arēnā! godīgi sakot, neesmu redzējis viņu spēli, bet ja zaudēja Serbiem, tad saņemsies un spēlēs tālāk, interesanti noteikti būs Ita-Ger, Dirks- Bargajani!
Itāļi vairāk atmiņā nāk ar 3 , 4 - augsta vieta - un tur spēlēja bijušais lkm pat ar NBA pieredzi- uz Č burtu? Čigāns nē? bet savādāk, neatceries?
Tad kad Bazile ar Buljeri kaplēja, vai pirms tam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 19:28, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: ja. bet viņiem bija izteikts Itāļu centrs, kas pēc tam Itālijā spēlēja.3 vietu EČ ieguva lkm. Un bija garš C!
Tu laikam šito te domā
CHIACIG, ROBERTO - Welcome to EUROLEAGUE...
Montepaši leģenda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 19:33, pirms 13 gadiem
Es nesaprotu, ko te daži tā cepās par 2009.g. izlasi. Lielākā daļa jau bija sašutuši ne jau par netikšanu tālāk, cik par viņu attieksmi pret izlasi un beigās tas viņiem dārgi atmaksājās. Būtu bijusi pareizā attieksme, esmu pārliecināts, ka čempionāts nebūtu beidzies tik bēdīgi mums.
Ja par šodienas spēli, tad, protams, slikti, ka atkal žāģis, bet prieks par puišu cīņassparu, atdevi, nepadošanos. Mūzu mazais sastāvs sagādāja ļoti lielas galvassāpes serbu aizsardzībai. Aizsardzībā gan pret Krstiču un Savanoviču pretzāles neatradām. Rīt jāpārtrauc zaudējumu sērija un jāuzvar, bet būs ļoti grūti. Kaut gan pēc pirmajām spēlēm ir optimistisks noskaņojums, taču paši zinām, ka mūsu izlases pret spēcīgākiem pretiniekiem ļoti bieži nospēlē labāk nekā pret potenciāli vājākiem. (šoreiz tas ir domāts nevis salīdzinājumā ar mūsējiem, bet gan iepriekšējiem pretiniekiem Lietuvā).

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:34, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: TV6 komentētāji vispār kuvaldas (neatceros uzvārdusu un domāju,ka nav arī vērts). Pie rezultāta starpības -16 saka TIKAI MIERU! VISS IR KĀRTĪBĀ! .. paiet laiks, pietuvojamies līdz -8 un sākas.. Rezultāta starpīnba samazināta līdz minimumam!! MINIMUMAM?! Tas -8 ir minimums? Pie tam pret Serbiju, kas drīz vien atkal sameta 6 bezatbildes grozus.. NAV VĀRDU.
Buļš un Šenhofs.

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:34, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Moņa nē? tas henrijam, resnajam putnam, lkrnpk2?
Moņa spēlēja Eurobasket 2009.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 19:45, pirms 13 gadiem
Paldies puikām par cīņassparu. Nav kauns par mūsu izlasi. Zem groza gan prasās pastiprinājums uz priekšdienām (Zaķis?, K.Bērziņš?).
Nevienā sporta spēlē izlasei nav bijusi tik radikāla sastāva atjaunotne, tā ka ļoti ceru sagaidīt augļus pēc 2-3 gadiem.

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:47, pirms 13 gadiem
a cik komanads no grupas iziet ara?
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:47, pirms 13 gadiem
Ciicaa rakstīja: a cik komanads no grupas iziet ara?
3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 19:51, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: 2,3
2,3? Kā šito saprast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-01 19:59, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: Loosers
Pirms kādu sauc par lūzeri, iemācies to pareizi uzrakstīt!

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 20:00, pirms 13 gadiem
labi ka mūsējie nepadevās un cinijās, visu izšķira atkal dažas kļūdas un sasteigtie metieni, bet nu prieks par mūsu jauno izlasi ka nospēlē ļoti cienīgi pret eiropas grandiem, un rīt jaņem itāļi.

     [+] [-]

, 2011-09-01 20:02, pirms 13 gadiem
Vismaz nav kauns par šādu spēli. Malači, ko nu varēja to darija bet tā tomēr ir Serbija.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 20:08, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Pat ne kādu dienu, jāapzinās, ka talantīgie bija tie jūsu nozākātie dzērāji un viesnīcu dedzinātāji, tiem bija potenciāls medaļām. Šiem varbūt ir gribēšana, bet varēšanas nu nav.
Zini savulaik pirms kādiem gadiem desmit Šķēle, Janičenoks, Grafs, Cipruss skaitījās talantīgāki un ar daudz lielāku potenciālu kā Blūms, interesanti ka tas ne tik talantīgais kapātājs spēlēja Spānijas līgas finālā a tie pārējie supertalanti mīcās pa LBL, BBL utt. Nav jēgas no tā potenciāla, ja tas tiek notrallināts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 20:12, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Kauns?

tas henry, r.p, lkr2
Kauns nespēlēja. Ja jau esi experts, ko tad nezini neko??

     [+] [-]

, 2011-09-01 20:20, pirms 13 gadiem
Visu cienu caliem par cinu , bet vajag beidzot UZVARU !!
Skaists zagis tomer IR zagis ! Veci sanemaas!!

     [+] [-]

, 2011-09-01 20:20, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: ja. bet viņiem bija izteikts Itāļu centrs, kas pēc tam Itālijā spēlēja.3 vietu EČ ieguva lkm. Un bija garš C!
Vai tik tas izteiktais garais centrs nebij šis te

Gregor Fučka - Wikipedia, the free encyclopedia

Kā var vispār viņu nezināt, basketa eksperts atradies ibio

     [+] [-]

, 2011-09-01 20:29, pirms 13 gadiem
vai kaut kur internetā nevarēs vāciju - itāliju skatīties?

     [+] [-]

, 2011-09-01 20:40, pirms 13 gadiem
Kaspich73 rakstīja: vai kaut kur internetā nevarēs vāciju - itāliju skatīties?
Viasat TV: Channel 1
+ parejas FIBA EuroBasket 2011 - Sept 1 [Streaming]

     [+] [-]

, 2011-09-01 21:03, pirms 13 gadiem
Atradu pat latviski manicsstream.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 21:23, pirms 13 gadiem
Liels paldies!

     [+] [-]

, 2011-09-01 21:23, pirms 13 gadiem
Vai kāds zin, kur var apskatīties Latvijas spēles apskatu? Video formātā.

  -4 [+] [-]

, 2011-09-01 21:24, pirms 13 gadiem
Pilnīgi nekādu variantu ne pret vāciešiem, ne pret itāļiem, īstenībā tā spēle ir no cita plauktiņa.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 21:25, pirms 13 gadiem
Godīgi jāatzīst, tad nebiju gaidījis tik labu spēli no mūsējiem šajās 2ās spēlēs. Kaut nu mūsējie tā turpinātu progresēt un kas zin, varbūt pēc 2 - 4 gadiem mums kautkas spīd!!!

Malači puikas. Galvenais lai neaiziet iepriekšējās (tusētāju) paaudzes pēdās.

  -3 [+] [-]

, 2011-09-01 21:30, pirms 13 gadiem
Skolotāja prasa Pēterītim nosaukt 2 slavenus cilvēkus.
Pēterīts uzreiz iesaucas – Jānis Blūms un Tonijs Pārkers!
Skolotāja - Bet vai tu zini tādus slavenus cilvēkus kā Mocartu un Bēthovenu?
Pēterīts - Nē, skolotāj! Vakardienas spēlē tādi punktus neguva!
P.S. Iespējams, ka šīs anekdotes varoņi nekad neizlasīs šo joku, taču, ja viņi vēlētos izcelties ar saviem mobilajiem telefoniem, tad noteikti tos ieģērbtu Kin leaves īpašajos skinos.

     [+] [-]

, 2011-09-01 21:31, pirms 13 gadiem
nu bija iespeejas uzvareet
nekas, riit panemsim
par Latviju!

     [+] [-]

, 2011-09-01 21:43, pirms 13 gadiem
Es ceru ka Bagijs skatās ita-ger. Vienu kombeni frīči laiž uz riņķi, kur bumbu saņem Dirks. Cerams mūsējie izdarīs secinājumus, kas jādara, kad dirks dodas pēc bumbas

  +4 [+] [-]

, 2011-09-01 21:49, pirms 13 gadiem
Ja arī zaudē, tad zaudē ar lielu cīņas sparu un degsmi spēlēt un pārstāvēt mūsu valsti, tad arī nav vēlēšanas džekiem kautko pārmest. Liels paldies par cīņu! Šajā čempī vismaz apostam gaisu, gan būs vēl sasniegumi!

  -1 [+] [-]

, 2011-09-01 22:05, pirms 13 gadiem
dzerajs esi tu un puse tavas gimenes

nebrauc auguma visiem kam ienak prata. katra izlase ir savadaka, sobrid dzeki cinas un ir malaci un ja iepriekseja izlase speletu kas zin ka butu, bet tas jau ir no varianta ja tantei butu riteni.....

Domu_Lasītājs rakstīja: Dzērāji būtu ielaiduši puslaikā -20 un tad piekapātu līdz -10 un tāpat pakāstu pa -20.

Beidzot prieks redzēt čaļus, kas grib spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 22:14, pirms 13 gadiem
Aizsardzībiņa, aizsardzībiņa. Katrā mačā salaiž pa 90 punktiem, ļoti vāji, to pat portugāļi un beļģi diez vai atļaujas. Kamēr neiemācīsimies spēlēt aizsardzībā, nekādas atmiņā paliekošas uzvaras neredzēt.

     [+] [-]

, 2011-09-01 22:25, pirms 13 gadiem
Vai kaads ir bijis Sjauljos? Kaa tur ar biljeteem, taisos riitaa aizbraukt.

  +2 [+] [-]

, 2011-09-01 22:29, pirms 13 gadiem
bergs21 rakstīja: dzerajs esi tu un puse tavas gimenes

nebrauc auguma visiem kam ienak prata. katra izlase ir savadaka, sobrid dzeki cinas un ir malaci un ja iepriekseja izlase speletu kas zin ka butu, bet tas jau ir no varianta ja tantei butu riteni.....
Čau kristap. Kā saulīte spānijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-09-01 23:35, pirms 13 gadiem
šii izlase man pat vairaak patikt, nekaa ieprieksheeja "tagad vai nekad" tusetaju izlase. prieks skatities , kaa museejie cienaas, tads cinjasspars, malachi, tgd tik par uzvaraam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-09-01 23:58, pirms 13 gadiem
Labvakar kungi,
Droši vien, ka biju viens no tiem, kas (ieraugot Francijas sastāvu) teica, ka te nu būs sagrāve. Patiesībā man vienalga. Neskatamies uz rezultātu abās spēlēs, jo tas neatspoguļo patieso spēles gaitu. Esmu gatavs uzņemt visu žulti par to, ka saku, ka šī ir pirmā izlase pēdējos 10 gados, kas ir cīnītāja. Par ko, tas vēl ir jautājums. Katrs par sevi vai valstvienību.
Cieņa arī treneriem par rotāciju. Joprojām čempī esam pirmajā vietā bech scoring.
Ar šādu spēli, itāliem rīt jākrīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-09-02 09:05, pirms 13 gadiem
Fox Mulder rakstīja: TV6 komentētāji vispār kuvaldas (neatceros uzvārdusu un domāju,ka nav arī vērts). Pie rezultāta starpības -16 saka TIKAI MIERU! VISS IR KĀRTĪBĀ! .. paiet laiks, pietuvojamies līdz -8 un sākas.. Rezultāta starpīnba samazināta līdz minimumam!! MINIMUMAM?! Tas -8 ir minimums? Pie tam pret Serbiju, kas drīz vien atkal sameta 6 bezatbildes grozus.. NAV VĀRDU.
A ko tu no Bula gribi? Darbu pa blatu dabujis, bezsakarigs komentars berna limeni. Kautko kliedz, blaustas, kautkadu pilnigako sviestu dzen. Murgs.

  +1 [+] [-]

, 2011-09-02 11:58, pirms 13 gadiem
Dāvis Bertans ir malacis ,šoreiz neiekrita,bet nākošreiz būs iekšā.