Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1456, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase zaudē Krievijai un turpinās cīņu par 5. vietu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Latvijas izlase zaudē Krievijai un turpinās cīņu par 5. vietu
Gunta Baško
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/F64

Šodien Eiropas basketbola čempionāta pirmajā ceturtdaļfinālā Latvijas dāmu izlase ar 72:83 zaudēja Krievijas valstsvienībai. Tas nozīmē, ka mūsu basketbolistes Polijā turpinās cīņu par 5. vietu.

Latvijas un Krievijas izlases izslēgšanas spēlēs Eiropas čempionātos tikās 3. reizi pēc kārtas. 2007. gadā, Latvijas izlasei gūstot līdz šim labāko panākumu (4. vieta), pusfinālā tika zaudēts (krievietes toreiz kļuva par čempionēm), un tas pats atkārtojās 2009. gadā 1/4 finālā, kad Rīgā mūsējās zaudēja īstā drāmā papildlaikā. Šīs dienas 1/4 finālā Lodzā latvietes ļoti vēlējās revanšēties. Starta pieciniekā mūsējām iznāca Elīna Babkina, Gunta Baško, Kristīne Kārkliņa, Ieva Kubliņa un Zane Tamane.

Pēc vienas spēlētas minūtes bija 0:4, taču mūsējo klusumu pārtrauca Tamane. Pie 2:7 Zane vēlreiz iemeta, taču aizsardzībā mūsējās ar krievietēm netika galā (4:11). Kubliņa nerealizēja trīs uzbrukumus pēc kārtas, taču vismaz Tamane trešo reizi bija precīza un 6:11. Krievietes realizēja divus tālmetienus un jau nepatīkams 8:17. Pēc minūtes pārtraukuma Babkina ar diviem caurgājieniem un Kārkliņa ar vienu pievilka līdz 14:17. Tamane un Babkina terorizēja krieviešu aizsardzību, taču to pašu ar mūsējām darīja pretinieces un pēc 1. ceturtdaļas 18:23.

Diemžēl Krievija neticami precīzi meta trīspunktniekus (5/5 tobrīd), rezultāts kļuva 20:31. Veiksmīgi Babkinu nomainīja Sabīne Niedola, iemetot ar sodu (23:31). Babkina pēc muļķīgas kļūdas labojās ar precīzu tālmetienu un 30:37. Krievija krāja punktus ļoti viegli, aizsardzības mūsējām praktiski nebija un 30:45. Pēc latviešu uzplaiksnījuma Krievija nežēlīgi realizēja sesto no sešiem tālmetieniem un līdz lielajam pārtraukumam zem mīnus 10 netikām - 37:48.

2. puslaiku Latvija sāka ar 5:0 izrāvienu (Kārkliņas un Kubliņas tāli metieni), padarot situāciju cerīgāku - 42:48. Pēc minūtes pārtraukuma krievietes ātri atbildēja ar savu 5:0, atjaunojoties 11 punktu pārsvaram mūsu pretiniecēm. Babkina un Daņiločkina apmainījās ar trīnīšiem - 47:59. Liene Jansone īsā laikā arī trāpīja divus tālos un 55:63. Latvijas treneri paņēma minūti pie 55:65, bet rezultāts 3. ceturtdaļā vairs nemainījās - mīnus 10.

Pēdējo mača nogriezni komandas iesāka ar abpusēji precīziem uzbrukumiem, rezultātam pieaugot lielos tempos - 59:70. Mūsējo problēma šajā spēlē bija zaudētās bumbas pie sava groza, taču Kārkliņa saglabāja intrigu cīņā - 61:70. Kuzina gan atkal iemeta divus brīvus pustālos un kritisks 74:61 Krievijas labā. Baško šajā spēlē nesekmējās, taču beigu daļā savu punktu krājumu viņa atklāja uzreiz ar 2+1, rezultātam kļūstot 66:76. Pēc brīža Baško padevās vēl viens grūts metiens, šoreiz gan izpalika precīzs soda metiens - 68:76. Turpinājums nesekoja, un Krievija diezgan droši novadīja spēli līdz uzvarai - 72:83.

Latvijas komandai turnīrs gan nav beidzies, jo vēl jācīnās par 5. vietu. Lai to iegūtu, mūsējām jāuzvar divas spēles - pirmā būs pret Čehijas un Horvātijas mača zaudētāju. Atgādinām, ka 5. vietas ieguvēja kā pēdējā iekļūs kvalifikācijas turnīrā, kurā tiks dalītas ceļazīmes uz Londonas olimpiskajām spēlēm.

Eiropas čempionāts basketbolā

Latvija - Krievija 72:83 (37:48)
Latvija: Babkina 21 (3 rez.piesp., 3 kļūdas), Kārkliņa 18 (2p. 8/9), Tamane 10, Niedola 7, Jansone 6, Kubliņa 5 (2p. 1/5), Baško 5 (2p. 2/9, 5 piezīmes).
Krievija: Daņiločkina 18, Kuzina 16, Artešina 15, Stepanova 10, Osipova 7, Abrosimova 7, Korstina 4, Vidmera 4, Popova 2

Ceturtdaļfināli

29.06 19:00 Latvija – Krievija 72:83
29.06 21:30 Čehija – Horvātija
30.06 19:00 Melnkalne – Turcija
30.06 21:30 Lietuva – Francija

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +32 [+] [-]

, 2011-06-29 20:35, pirms 13 gadiem
Visu turnīru aizsardzība bija līmenī, bet pašās svarīgākajās spēlēs notika kā vienmēr.
Žēl, visam vajadzēja beigties labāk!

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:36, pirms 13 gadiem
Protams, liels rūgtums Bet negribas neko pārmest jo meitenes cīnījās kā varēja, bet nu tie 3pt ko izmeta krievietes bija pat ļoti brīvi. Meitenes saņemamies turpmākajām cīņām. Latvija ir ar jums. Paldies par cīņu! Vēl nekas nav beidzies.

 +15 [+] [-]

, 2011-06-29 20:36, pirms 13 gadiem
Ah pietrūka Baško punkti.... Nekas par 5.vietu!

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:36, pirms 13 gadiem
pretīgs basketbols, pašas vainīgas. Sākums bija vienkārši NULLE! krievuškas brīvi gan trošakus salādēja, gan soda laukumā semuškas uzgrauza
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2011-06-29 20:37, pirms 13 gadiem
spele butu laba ja mēs butu uzvarējuši
Slēpts komentārs: alutins05

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:38, pirms 13 gadiem
Tikuntā Zeltenes
labākā spēle bet diemžel ari Krievijai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

 +27 [+] [-]

, 2011-06-29 20:38, pirms 13 gadiem
trausla spēle. žēl. Nereāli pietrūkst Jēkabsones-Žogotas..

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:38, pirms 13 gadiem
loti žēl, stepānova vnk monstrs
Slēpts komentārs: Luca Toni

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:38, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Sieviešu basketbols ir stulbs, anyway.
Nu vizuāli nebaudāms, piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:39, pirms 13 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Nebur drāmu. Ne jau mūsu aizsardzība bija slikta, bet Krievijas uzbrukums bija nāvējošs! Lielākā daļa metienu pilnīgi brīvi.
Un ar labu aizsardzību , protams, nāk brīvi metieni.

 +16 [+] [-]

, 2011-06-29 20:39, pirms 13 gadiem
No Anete, no party.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:39, pirms 13 gadiem
vajag visu spēli spēlēt aizsardzībā nevis tikai daļu ceturtās ceturtdaļas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2011-06-29 20:39, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu vizuāli nebaudāms, piekrītu.
Bet pa nerviem tikuntā dod

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:39, pirms 13 gadiem
paldies, meitenes, cīnījāties godam!
saņemieties un gatavojieties nākamajai spēlei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2011-06-29 20:39, pirms 13 gadiem
liels auguma pārsvars un lieliska metienu precizitāte - krievijas uzvaras atslēga.

  +9 [+] [-]

, 2011-06-29 20:40, pirms 13 gadiem
Taisnības labad jāsaka,ka mēs 1/4 finālā dabūjām pretī pašu ērtāko komandu,kur bija jāuzvar un mēs to arī izdarījām.Tā Krievijas Basketbol kanālā TV komentētājs Goroņenko un te nu viņam izrādījās taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:40, pirms 13 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Nebur drāmu. Ne jau mūsu aizsardzība bija slikta, bet Krievijas uzbrukums bija nāvējošs! Lielākā daļa metienu pilnīgi brīvi.
Un pilnīgi brīvi metieni-laba aizsardzība ?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:40, pirms 13 gadiem
Aizsardzība 0 šajā spēlē,ko dod labs uzbrukums,ja aizsardzībā neko nevar izdarīt.īstenībā ir baigā vilšanās sajūta. Jāatzīst arī,ka daža laba krievele otreiz dzīvē tik labi diez vai metīs no spēles. Tā krita viņām,ka dažreiz gribējās televizoru sasist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:40, pirms 13 gadiem
sliktaka spele cempionata aiz muguras tagad uzvara cina par 5 vietu
teiksu godigi drausmigi slikta spele aizsardziba viens liels caurums
Bet cepuri nost ka nepadevas

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:40, pirms 13 gadiem
Ko jūs te gribējāt ar tādu aizsardzību sētā var spēlēt basketbolu nevis EČ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:41, pirms 13 gadiem
Izmisums rakstīja: Paldies, bet Jansone un Baško - visu labu !
Lai kā arī negribētos atzīt, bet mūsu vieta nav augstāka par 8. vietu Eiropā !
Šādās spēlēs pietrūkst tādas, kā Brumermane un Anete.
Nav vnk līderes
tas ja Baško šoreiz nesameta kā parasti, protams, bija -, bet viņa daudz ko izdarīja laukumā to, ko tu droši vien nemaz nepamanīji.

  +7 [+] [-]

, 2011-06-29 20:41, pirms 13 gadiem
Ka izbesija krievietes, pret citām komandām kā mēsli spēlē, kā pret Latviju jāspēlē uzreiz, nereāli met visu iekšā!!!

p.s. Kārkliņa, ļoti skarīgi spēlē.

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:41, pirms 13 gadiem
Krievietēm gan šdien krita 3punktu metieni.

  +5 [+] [-]

, 2011-06-29 20:41, pirms 13 gadiem
garās krieveles , semkas labāk būtu ēdušas!

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:41, pirms 13 gadiem
[quote ferrari_nr_1_in_my_heart]
Aizsardzība 0 šajā spēlē,ko dod labs uzbrukums,ja aizsardzībā neko nevar izdarīt.īstenībā ir baigā vilšanās sajūta. Jāatzīst arī,ka daža laba krievele otreiz dzīvē tik labi diez vai metīs no spēles. Tā krita viņām,ka dažreiz gribējās televizoru sasist.]
ta nu gan nebija Augums vecit,augums.
Slēpts komentārs: kreesls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:41, pirms 13 gadiem
reāli spēles sākums visu noraka,beigās vairs izlieto neizdevās sasmelt

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:42, pirms 13 gadiem
sliktaka spele cempionata aiz muguras tagad uzvara cina par 5 vietu
teiksu godigi drausmigi slikta spele aizsardziba viens liels caurums
Bet cepuri nost ka nepadevas

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:42, pirms 13 gadiem
baumanis10b rakstīja: No Anete, no party.
Ar Aneti ierindaa bijushi ari smagaaki kaasieni Krievijai, ko tu centies pieradit?
Vispaar taa parmeshana muusu meiteneem ir loti stulba, uzziniet, kur koteejas Krievijas chempionaats un tad ko spriediet.

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:43, pirms 13 gadiem
Ar tiem krieveļu brīvajiem metieniem no groza apakšas spēles sākumā un brīvajiem truļiem visas spēles garumā, neko labāku diemžēl nevarēja gribēt. Bet turnīrs nav galā.

  +6 [+] [-]

, 2011-06-29 20:44, pirms 13 gadiem
Džordž, kas notika ar Aizsardzību?

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:44, pirms 13 gadiem
visa valsts cer, tic,, bet kā vienmer musu komandas sporta veidos..... JAU SPELES SAKUMĀ dir*ā...nu ka var ta spelet aizsardziba?, labi, ja visu turniru ta butu, bet ta tak nebija?! KONSENTRACIJA??? paldies tām, kuras cinijas no visas sirds, tās kuras nē (tadas droshvien nav, bet tās kuras cinijas lidz galam katra situacija-vareja redzēt)..
p.s bet shita visam krist ieksha

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:44, pirms 13 gadiem
Žēl meitenes .

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:44, pirms 13 gadiem
tutiņš rakstīja: tas ja Baško šoreiz nesameta kā parasti, protams, bija -, bet viņa daudz ko izdarīja laukumā to, ko tu droši vien nemaz nepamanīji.
Reāli mums te nav par ko fanot, vienīgi par BMX mēs esam topā, tad ir jēga panervozēt par atsevišķām sacensībām. Citādi, nu nav nekā tāda par ko cajadzētu baigi nervozēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:45, pirms 13 gadiem
Mūsējās tāpat labakās !!!! Bet par pup... augstāk neuzlēkt !!!!
Bet to ģrieķi gan jāsūta mājās .......
Ja komanda kas visu spēli zaudē ( dēl vājās aizsardzības ) pēdejās sekundēs vel dabū sist 3 sodus , lai pretinieks mestu sodus !!!! Tad ko viņš meitenēm licis darīt aizsardzībā visu spēli , redzot ka krievietes mūsu laukuma pusē dara ko grib !Asāk , asāk un asāk !!!! Krieveles taču pašas pēc anglijas spēles teica , ka nepatīk viņām , ka pret tām asi spēlē ( es nerunāju par rupjībām ) !!!
Džordž ej audzē olīves !!!!

  +5 [+] [-]

, 2011-06-29 20:45, pirms 13 gadiem
tommy90 rakstīja: liels auguma pārsvars un lieliska metienu precizitāte - krievijas uzvaras atslēga.
Tieši tā - uzbrukums jau mums nebija slikts, bet ko darīt aizsardzībā, ja pretiniecēm auguma pārsvars vai ik katrā numurā - sedzam groza apakšu - sāk panormāli mest trīnīšus, sedzam perimetru, iedarbojas Stepanovas faktors.... Žēl, bet šodien krievija bija labāka uzbrukumā, mūsējām vēk jāaug...

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:45, pirms 13 gadiem
Gunta BAŠKO- NOKAUNIES !!!!

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:45, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu vizuāli nebaudāms, piekrītu.
Kroksi kā tavām belarusiešu dāmām? Cerams šīm nebija jāved cukuru maisi uz poliju, priekš kapeikām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:46, pirms 13 gadiem
Ka vaņkām krita blin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:46, pirms 13 gadiem
Kārkliņa, Babkina - labi, pārējās vāji
RUS auguma pārsvars un precizitāte , ko var aizsardzība izdarīt pret tām garajām ( cenzēts text ) ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:46, pirms 13 gadiem
debiilaakais ir tas, ka saakot ar otro puslaiku bija laba speele, bet taa diemzheel jau tika pap.... pirmajaa puslaikaa, kad ljoti vaaji nospeeleejaam aizsardziibaa un krieveneem nereaali uzkrita. jaaatziist, ka 6/6 ir kaut kas ljoti ljoti speeciigs pat viirieshu basketbolaa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-29 20:47, pirms 13 gadiem
Tātad, spēle tika zaudēta jau pirms spēles! Kārtējo reizi apčurājās no Krievijas vārda, kaut pretī stājās bāla iepriekšējo gadu ēna. Pirmais, kas krita acīs, LV izlase spēlēja bez aizsardzības. Spēlētājas reaģēja uz bumbu, nevis sedza krievenes, skraidīja, kā aitas pa laukumu. Uzbrukums, bez izdomas, piespēļu kvalitāte zem katras kritikas, tāda sajūta, ka basketu spēle ar kājām. Nu un protams Baško, spēle neiet, bet DICK principiāli tur viņi laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:47, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Kroksi kā tavām belarusiešu dāmām? Cerams šīm nebija jāved cukuru maisi uz poliju, priekš kapeikām
Degviela, ne cukura maisi.

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:47, pirms 13 gadiem
sorry, bet izcilais griekju speciaalists, man liekas, jaasuuta prom, nu nemaak vai nevar vinjsh vadiit speeles, pie -8 sodi jaasaak sist krietni aatraak nekaa 33 sek liidz speeles beigaam, nevis jaaljauj krievieteem speeleet uzbrukumaa vairaak par 1min, un peec tam tik un taa ielaist, un nav shii vieniigaa speele, kad vinjsh riikojas stulbi, ar franciju un horvaatiju beigaas paveicaas, tas arii viss, taktiski pilniigs mudaks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:47, pirms 13 gadiem
pilniigi pelniits zaudeejums..žēl bet tā nu tas ir.. 'jātrenneeejās un te nu akmens džordža kaucinjaa..

  -4 [+] [-]

, 2011-06-29 20:47, pirms 13 gadiem
haa....haaa....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:48, pirms 13 gadiem
vajadzēja vinnēt Melnkalni, tas bija vieglāk. Tad arī turcietes pievarētu. Bet ko gan var prasīt no atsevišķiem eksemplariem...., bet citu mums nav, valsts par mazu !

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:48, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Degviela, ne cukura maisi.
Ā viņas nopārdeva visu bāku un gāja kājām? Laba fiziskā nometne

  -4 [+] [-]

, 2011-06-29 20:48, pirms 13 gadiem
juhaaa! normalas speletajas paradija musejam, kas ir kas!!! 2 dupsu augstuma jau neuzleks! izgerba un panirgajas par LV izlasi! sodien tik karklinai un niedolai +, neitrals vert. kublinai! tamane(trauma tomer paliek trauma) ko vareja to darija, BET! tie gutie punkti neatsver tos brakus babkinai! nu auzas iebrauca basko!!! jansone ieliek 3 bet tani pat laika no groza apaksas cusss! secinajums viens- meistariba tomer nem virsroku! un prieks ka tie krievenu apkakatajiji pasi aptaisijas, jo ne jau vini bezdeja par basketbolu, bet gan vienkarsi tapec ka krievietes! a man tiesam daza laba krievu speletaja loti prieceja spelejot! nu ko, tagad tatad par 7-to, jo horvatietes ari paradis ka jaspele izslegsanas speles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Cuk1n1

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:48, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Ā viņas nopārdeva visu bāku un gāja kājām? Laba fiziskā nometne
Bet tāpat tas nepalīdzēja tikt izslēgšanas kārtā

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:48, pirms 13 gadiem
Paldies meitenem par chempionata jaukakajiem mirkliem,bet bez censanas un azarta kieviju neuzvaret-parak pasivi speleja-tadas,ka aizmigusas-pietruka atruma
Bet ,lai veicas atlikusajas cinas,jo musu istais finals par 5vietu vel tik prieksa

  +6 [+] [-]

, 2011-06-29 20:48, pirms 13 gadiem
nu vismaz 5 vieta jaadabu

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:49, pirms 13 gadiem
loģisks turnīra sākums, neloģisks turpinājums un loģisks noslēgums. viss kārtībā!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:49, pirms 13 gadiem
Ja RUS met ar tādu procentu no perimetra - nav svarīgi,metiens brīvs vai aizsargs priekšā,tad nevienai komandai praktiski nav variantu.
Šī Latvijas izlase nostrādājot visiem,bet absolūti visiem saviem trumpjiem var paņemt zeltu,bet nu sporta Dievi nav iecienījuši mūsu valstu komandas un pietrūkst mums tās stabilitātes un ticības sev!

Vēl ir visas iespējas pierādīt,ka komanda ir pelnījusi spēlēt OS,tad to izdarām!

  -2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:49, pirms 13 gadiem
Tada zaudetaju mentalitates makti tudalini te sanakusi, pat ar godu zaudet nespej...
Kompleksu parnemti faneli.....
Pat tik zemu nolaidusies, ka pilnigu fufeli par semkam te nes...
Pilnigi nozelojami pamulki....
Krievija nospeleja loti labu speli, musejas ne....
Ja nav aizsardzibas un nespej izcinit atlekusas bumbas, tad jamet ar loti labu precizitati, ko ari neizdevas izdarit....
Pec spels, nav iemesla domat, lai butu citads rezultats... Bet, vel var izcinit 5. vietu, kas ar nebutu slikts raditajs, bet ne jau Sc rauduligajiem faneliem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:50, pirms 13 gadiem
pilniibaa piekriitu, neredzeeju nevienu speeli, kur dzjordzjs nebuutu pienjeemis nesaprotamus leemumus
wxxx rakstīja: Mūsējās tāpat labakās !!!! Bet par pup... augstāk neuzlēkt !!!!
Bet to ģrieķi gan jāsūta mājās .......
Ja komanda kas visu spēli zaudē ( dēl vājās aizsardzības ) pēdejās sekundēs vel dabū sist 3 sodus , lai pretinieks mestu sodus !!!! Tad ko viņš meitenēm licis darīt aizsardzībā visu spēli , redzot ka krievietes mūsu laukuma pusē dara ko grib !Asāk , asāk un asāk !!!! Krieveles taču pašas pēc anglijas spēles teica , ka nepatīk viņām , ka pret tām asi spēlē ( es nerunāju par rupjībām ) !!!
Džordž ej audzē olīves !!!!

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:50, pirms 13 gadiem
Poox rakstīja: Kārkliņa, Babkina - labi, pārējās vāji
RUS auguma pārsvars un precizitāte , ko var aizsardzība izdarīt pret tām garajām ( cenzēts text ) ....
Tamane jau arī kapāja, protams, savā stilā... Bet par atsevišķām meitām- KAUNS ! paši zinat, par kurām...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:50, pirms 13 gadiem
krieveles nospēlēja savu labāko spēli, un tieši pret mūsējām. arī Latvju zeltenēm nav ko pārmest, jo cīnījās godam. protams daudz kur varēja pielikt, bet nenokaram degunus, 5 vieta ir ņemama un tad jau būs arī olimpiāde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:52, pirms 13 gadiem
Rezultāts slikts., tomēr meitenes ir jāuzteic par cīņas sparu. Taktiskā ziņā nenostrādāja aizsardzība, bet ja tā krīt kā Krievijai, vari kaut vai kūlēnus mest, nenosegsi. Baško šodien negāja, toties Kārkliņa kompensēja.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-06-29 20:52, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Un jaa paldies VIASAT ka 90% iedzivotaju LV speles šai čempi vairs neredzēs.. jo parejas speles neradis vairs pa tv6, bet raadiis pa VSB..
A kam tev? Kā jau esmu 100 reizes skandinājis- īstais basketbols būs septembrī, tad varēsi fanot par da jebko ko gribēsi- Lietuvu, Serbiju, Krieviju, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:52, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tātad, spēle tika zaudēta jau pirms spēles! Kārtējo reizi apčurājās no Krievijas vārda, kaut pretī stājās bāla iepriekšējo gadu ēna. Pirmais, kas krita acīs, LV izlase spēlēja bez aizsardzības. Spēlētājas reaģēja uz bumbu, nevis sedza krievenes, skraidīja, kā aitas pa laukumu. Uzbrukums, bez izdomas, piespēļu kvalitāte zem katras kritikas, tāda sajūta, ka basketu spēle ar kājām. Nu un protams Baško, spēle neiet, bet DICK principiāli tur viņi laukumā.
vēl viens saklausījies komentētāju pērles tēlo ekspertu ))

kas tev nepatika mūsējo uzrukumā, neskaitot Baško pavisam neveiksmīgo spēli ?

RUS augums un precizitāte darīja savu

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:52, pirms 13 gadiem
njā... neko vairāk, ja godīgi, arī nebijām pelnījuši ar tādu spēli. īpaši tas attiecas uz aizsardzību. kā lētā ieskrietuvē, iekšā ārā. uzbrukums bija ok.
priecēja TIKAI babkina un īpaši Kārkliņa uzbrukumā.
Nespēj mūsu izlases izšķirošos mačos parādīt ko spēj, visos sporta veidos. Laikam esam kur esam.
Veiksmi talāk, 5.v. cerams būs.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:53, pirms 13 gadiem
Ja Tamane groza tuvumā aizsardzībā labāk nospēlētu, tad varbūt arī mums būtu varianti. bet viņai kopumā tikai sesās atlēkušās bumbas, turklāt visbiežāk ļāva sevi apspēlēt, bija pārāk nekustīga. Izskatījās, ka tomēr ļoti taupījās, baidījās no sāpēm. Babkina, lai gan sameta daudz punktu, vismaz pagaidām nav saspēles vadītāja, jo viņa uzbrukumā ļoti bieži lien pa stūriem, kur uzreiz ir divas pretinieces virsū un nav, kam atdot bumbu. Tāpat viņai dažkārt ļoti dīvaini lēmumi uzbrukuma noslēguma fāzē - mest, kad nav jāmet un piespēlēt, kad pati ir nokavējusi metienu un nav vairs kur grūst bumbu. Baško piespēles bija labas, bet metieni visu spēli - samocīti un grūti. ielien zem groza, kur trīs pretinieces priekšā un tad cenšas mest. Šodien galīgi nesanāca. priecēja Niedola un Kārkliņa, jo abas bija labas aizsardzībā un arī uzbrukumā.

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:53, pirms 13 gadiem
machumbi rakstīja: krievija vēl nepārvarama, babkina ar kārkliņu nevar pavilkt visu, liels fuj baško.
par ko fuj? Ir dienas, kad vienkārši nekrīt. Beigās parādīja zobus. 72 punkti iemesti ir daudz jebkurai, komandai.
Playoff ir un paliek playoff, tur uzvar tas, kas vairāk grib, un kam vairāk veicas.
Malači meitenes, nenokariet galvas, es nepadevos līdz pēdējām sekundēm!

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:54, pirms 13 gadiem
nesaprotu kāpēc sieviešu pasketbola timeautos dejo meitenes,nevis karsti vīrieši?

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:54, pirms 13 gadiem
Krievietiem šodien liela xaljava gaja Tads metienu procents vinem nebija ne viena spele.. Zeel ka ta notika spele pret Latviju;
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:54, pirms 13 gadiem
pa velti notērēju laiku skat stulbu basketbolu !

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:55, pirms 13 gadiem
Tāds izmisums pārņem ,kad krievenes lādē iekšā visus metienus pēc kārtas. Pēc 1 puslaika 100% precizitāte trīnīšōs.Tas nav normāli. Brīnos ,ka mūsu meitenes spēja, pēc kaut kā tāda, vēl diezgan sakarīgi paspēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:55, pirms 13 gadiem
Kāpēc Baško bildē!!!!!!?????
Tad kad komandai vajag KAPTEINI - viņa nav!!!!
Žēl, bet fakts!

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:55, pirms 13 gadiem
Krievija shodien bija praktiski neuzvarama. Tikai ASV un AUS vareetu cinities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:55, pirms 13 gadiem
Diemžēl šī nebija mūsu diena... Pašam rokas nolaidās, redzot to, kā krievietēm krita iekšā viss, ko viņas izmeta (izņemot groza apakšu).

Bet prieks, ka vismaz mūsējām rokas nenolaidās un viņas vismaz mēģināja vēl kaut ko glābt...

Cerams šis cīņasspars ar lieliem augļiem sevi attaisnos atlikušajās divās spēlēs... Cīnamies par 5. vietu tā, it kā tā būtu cīņa par zeltu, ja gribam uzspēlēt Londonā... Veiksmi Meitenēm!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-06-29 20:56, pirms 13 gadiem
Paskatoties uz pēcspēles statistiku, pietiek vien palūkoties uz viņu 3pt statistiku un tālāk vairs nav vērts..

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:56, pirms 13 gadiem
Andis 28 rakstīja: pa velti notērēju laiku skat stulbu basketbolu !
nu tad ej tagad kārties D

  +4 [+] [-]

, 2011-06-29 20:56, pirms 13 gadiem
Daudzi uz toto gan jau labi zaudeeja!

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:56, pirms 13 gadiem
Kaut kas nelāgs bija noticis ar aizsardzību un uzkrītoši nevarējām paņemt rebus. Jāsaņemās. Gunčuksam ar ne tā labākā spēle.
Kārkliņa bija ļoti laba un produktīva, nekad nebiju viņu redzējis tā spēlējam.

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:56, pirms 13 gadiem
Nevar komandas kapteine ta uzvilkties PIRMS speles. Himnai spelejot, acis pilnas asaram. Piedod, Gunta, visu cienu, bet pirms speles ta emocionali nevar sevi nenoskanot. IR JASANEMAS. Raudat var pec speles. Emocionalais stavoklis diemzel atspogulojas ari laukuma. Lai veicas cina par 5.vietu!

  -4 [+] [-]

, 2011-06-29 20:57, pirms 13 gadiem
Baško ar saviem 5 punktiem varbūt arī nebija rezultatīva, bet ja labi nespēlētu uzbrukumā un aizsardzībā, tad uz laukuma nebūtu visu 4 ceturtdaļu.
Kādam jādara arī melnais darbs...

  +6 [+] [-]

, 2011-06-29 20:57, pirms 13 gadiem
Uzkrītoši šajā grieķa spēles modelī pazūd Niedola.

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:57, pirms 13 gadiem
OlegsZnaroks rakstīja: bljin tu gudriniek, ko tad nenemi atvalinajumu un neatgaji kaut uz 1h no pc un nebrauci musejas atbalstit ???? tik bazh te savus stulbos komentarus.... azis ....
visi jau navar, kā tu, dir.t virsū un atrasties mūžīgajā atvaļinājumā, ja nav ko teikt par spēli, sēdi pamperos un attīsties!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 20:57, pirms 13 gadiem
Vis normali,ka vienmer. Latvietiishu liimenii

  -2 [+] [-]

, 2011-06-29 20:58, pirms 13 gadiem
Tāpat mūsējās vislabākās un protams skaistākās!

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:58, pirms 13 gadiem
Neviens nenoraka spēli, tikai padarīja labāku, kaut vai nedaudz. Kārtējo reizi ārdījās Babkina, prieks par viņas panākumiem. Negribās jau teikt, kā komentētāji bija taisnība par Krievijas pelnīto uzvaru, bet Krievija tiešā bija nopelnījusi uzvaru, žēl, bet ko padarīt. Meitenes 5.vieta, gan jāpaņem sev un uz Olimpjādi arī jābrauc, lai tur vai kas. Nepārdzīvojat.

     [+] [-]

, 2011-06-29 20:58, pirms 13 gadiem
Pēc spēles ar Melnkalni bija iekšēja sajūta, ka tajā brīdī izslīdēja pusfināls. Bet no otras puses - Turcija vēl nav teikusi savu vārdu.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 20:59, pirms 13 gadiem
nu taa vnk gadaas, sii bija krievijas izlases labaakaa speele visaa turniiraa un protams kaut kaadu cuuciibas likumu deel tiesi pret muusu komandu!!

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:00, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Viņa, kā reiz, šodien bija praktiski uzvarama. Tikai mēs atdevām šo uzvaru. Vienkārši atdevām.
turpini taa domaat Krievija laida muljkji pamatturniira, vinjas nonesiis visus nakamos pretiniekus un nepajautaas kaa sauc, mosh Francija var pacinities!!! Redzeesi...

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:01, pirms 13 gadiem
Poox rakstīja: vēl viens saklausījies komentētāju pērles tēlo ekspertu ))

kas tev nepatika mūsējo uzrukumā, neskaitot Baško pavisam neveiksmīgo spēli ?

RUS augums un precizitāte darīja savu
uzbrukumā nepatika piespēļu kvalitāte!!!
aizsardzībā, muļķība ar kādu spēlējām. Gribēja visas nosegt pa divām, bet krievenes mierīgi bumbu izmētāja, lū arī brīvie metieni. varbūt vajadzēja cieši segt perimetru un lai garās krievenes spēlē 1 uz 1, maukt pa rokām, lai met sodus, pusi aizmestu garām, a tā dabūjām truļus iekšā

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:01, pirms 13 gadiem
Ja atlekushaas bumbas nevar savaakt, kursh maacija atbloķeet savu sedzamo!

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:02, pirms 13 gadiem
Kārkliņai labākā spēle čempī, bet līdz līderei vēl jāpaugas. Un ko var noliegt Babkinu, nu nav mums labākas saspēles vadītājas šajā izlases modelī, bet iekšā skuķim - visi taču zinam, kā šajā vecumā labās spēles mijas ar neveiksmīgām utml... Paies 2-3 gadi un būs mums minimums Eiropas klases zvaigzne. Baško - nebija viņas diena un tas pēdējais sasteigtais caurgājiens uz grozu, tā vietā lai spēlētu uz trīnīti, tāds nesaprotams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:08, pirms 13 gadiem
tommy90 rakstīja: liels auguma pārsvars un lieliska metienu precizitāte - krievijas uzvaras atslēga.
Nu kaut vai Rus aizmestu garaam tos 3pt taa pat LV nesavaaktu pat pusi atlekushaas bumbas!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:09, pirms 13 gadiem
Marius rakstīja: kad pienāks tie laiki kad latvieši spēs nospēlēt izšķirošās spēles savu spēju visaugstākajā līmenī? laikam jau nekad... Pāri par 80 punktiem samest sieviešu basī nav bieža parādība. tad jādomā kas ir darījies aizsardzībā. un nav ko d..rst par krieviešu lielo precizitāti ja ļaujam visu laiku brīvi mest
kads tak ir tas augstakais limenis?
Zelts? Sudrabs vai bronza?
Atver acis, musu izlases vieta ir no 5.-8., ar veiksmes palidzibu var uzlekt augstak, nenoveicas, nokrist zemak...
Pasi sacel te gaisa pilis un nesaprot, ka tad ta, zaude 1/4 finala...
Ta jau cempionata veicas, ka speja sanemties un atspeleties pret Franciju un Horvatiju....
Viss vareja beigties daudz bedigak...
Bet, laikam galvenais tik kritizet...

  +3 [+] [-]

, 2011-06-29 21:10, pirms 13 gadiem
Nepatīkami zaudēt svarīgā spēlē un divtik nepatīkami tieši krievijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-06-29 21:18, pirms 13 gadiem
Krievijai 3punktnieks bija līmenī.

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:19, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: Un ko teica Pēdējais_vācietis? tagad lielie nolicēji piepildījuši bikses

vienīgi pāris ticēja man, paldies liels Domu_Lasītājam, Ontario.
Kāds bija tas tavs omens?

  +7 [+] [-]

, 2011-06-29 21:20, pirms 13 gadiem
Nu ko vairs kritizēsim
Atcerieties ,ka Latvija ir jaunu pāaudžu maiņa un šajā čempionātā esam pierādījuši ,ka varam uzvaret jebkuru pretinieku un arī zaudēt es pat ,ja godīgi brīnos ,ka esam tikušas 1/4 , bet mums ir lielisks ārzemju treneris ,kas bez visas Anetes Jēkabsone spēja no Latvijas izlases izvedot tādu ,kā ģimeni, tapēc šie rezultāti vainagojas ar komandas spēli vienkārši mūsējām neko nevar pārmest par cīņu un pašatdevi komanda!Būsim realisti Krievija bija šovakar labāka par Latvijas izlasi un pelnīti uzvarēja , bet musejam vel viss priekšā viosmaz 5. vietu jācenšās izcīnīt , bet neviens kaklu neraus nosti ,ja tiks vismaz 8.vieta izcinita padomājiet cilvēki Latvija astotā labākā Eiropā priekš musu valsts ,ko varam vairāk gribēt ,ka teicu komanda vel ir jauna būvēšanas sākumā ,ka bus nobriedusi šī pāaudžu maiņa ,tad Latvijas sieviešu basketbols bus tiešam ieverojams ,tas liecina U-20 izlases sniegums Liepaja pirms gada izcīnītā bronzas medaļa ,tatad viss bus kārtībā..

P.S. Kritiķi aizejiet jūs paspēlējiet nevis gudri muldat no malas jāatbalsta ir musu meitenes tiešām jābūt lepna par savu valsti ,ka vispar atrodamies Eiropas čempionātā

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:22, pirms 13 gadiem
Tāda sajūta, ka krievietēm 3 punktu metienus meta veči!

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:24, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: Tāda sajūta, ka krievietēm 3 punktu metienus meta veči!
Ka redzi sieviešu basketbolā arī var šādus metienus realizēt, te nu pieradas pieredze uz kuram spēlēm tiešām vajag savakties ,ka vel jebkad un Krievijai šodien krita prakstiski no jebkuras pozicijas

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:24, pirms 13 gadiem
Ko var cepties! Viss ir tā kā tam jābūt, nu nav mums tāds sastāvs, lai uzvarētu Krieviju (ja nu Krievijai galīgi nekristu). Tā kā malaces meitenes!
Godīgi pirms čempja cerēju, ka moš no grupas tiks arā!

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:27, pirms 13 gadiem
Es minēšu, krievietem formas ir no Adiddas?

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:27, pirms 13 gadiem
Tās krievu duņkas tik atbaidošas izskatās.dažai labai derētu plastiskā operācija... fui

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:28, pirms 13 gadiem
žēl, bet neko darīt, gribēju lai mūsējās vinnē, lai tie krievu faneļi aizrijās, bet tā vai tā mūsu meitenes IR labākās pasaulē!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:28, pirms 13 gadiem
coffijs, 21:10, pirms 15 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Atcelt Ziņot
Nepatīkami zaudēt svarīgā spēlē un divtik nepatīkami tieši krievijai.

Tieši tā.

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:28, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Ar Aneti ierindaa bijushi ari smagaaki kaasieni Krievijai, ko tu centies pieradit?
Vispaar taa parmeshana muusu meiteneem ir loti stulba, uzziniet, kur koteejas Krievijas chempionaats un tad ko spriediet.
Ar Aneti nav bijis....kad bija smagais kāsiens, Anete bija traumēta

  -3 [+] [-]

, 2011-06-29 21:28, pirms 13 gadiem
besii ara tas stulbas kazas,nu kur var ta sadomaties...ar tadu vienveidigu basi talu netiks,garas krievuskas nometaja vienos vartos...nu kur tad taa Babkina palika????gribu dzirdet atmaskas..

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:32, pirms 13 gadiem
zebiakste rakstīja: Tās krievu duņkas tik atbaidošas izskatās.dažai labai derētu plastiskā operācija... fui
??

Kurai? A tev pašam ar nederētu?

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:35, pirms 13 gadiem
sandris rakstīja: Nu ko vairs kritizēsim
Atcerieties ,ka Latvija ir jaunu pāaudžu maiņa un šajā čempionātā esam pierādījuši ,ka varam uzvaret jebkuru pretinieku un arī zaudēt es pat ,ja godīgi brīnos ,ka esam tikušas 1/4 , bet mums ir lielisks ārzemju treneris ,kas bez visas Anetes Jēkabsone spēja no Latvijas izlases izvedot tādu ,kā ģimeni, tapēc šie rezultāti vainagojas ar komandas spēli vienkārši mūsējām neko nevar pārmest par cīņu un pašatdevi komanda!Būsim realisti Krievija bija šovakar labāka par Latvijas izlasi un pelnīti uzvarēja , bet musejam vel viss priekšā viosmaz 5. vietu jācenšās izcīnīt , bet neviens kaklu neraus nosti ,ja tiks vismaz 8.vieta izcinita padomājiet cilvēki Latvija astotā labākā Eiropā priekš musu valsts ,ko varam vairāk gribēt ,ka teicu komanda vel ir jauna būvēšanas sākumā ,ka bus nobriedusi šī pāaudžu maiņa ,tad Latvijas sieviešu basketbols bus tiešam ieverojams ,tas liecina U-20 izlases sniegums Liepaja pirms gada izcīnītā bronzas medaļa ,tatad viss bus kārtībā..

P.S. Kritiķi aizejiet jūs paspēlējiet nevis gudri muldat no malas jāatbalsta ir musu meitenes tiešām jābūt lepna par savu valsti ,ka vispar atrodamies Eiropas čempionātā
LV izlasē nav paaudžu maiņas, jaunās spēlētājas pakāpeniski iekļaujas sastāvā, nomainot notraumētās basketbolistes, bet kodols palicis vecais, Tamane, Kubliņa, Jansone, Baško, Kārkliņa, Eglīte. Pie šādas kārtības būtu vēlams, lai U20 izlase savā spēlē izmanto lielās izlases sadarbības un aizsardzības sistēmas, lai jaunajām basketbolistēm nesagādātu problēmas iekļauties pieaugušo izlasē, kā to dara Spānija.

P.S.
Es esmu lepns par savu valsti!
Par spēlēšanu sieviešu izlasē. Gan man, gan daudziem citiem kritiķiem un līdzjutējiem traucē tas, ka esam pretēja dzimuma un nevaram pārstāvēt LV sieviešu izlasi basketā. Piedod!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:41, pirms 13 gadiem
nu jā turnīrs aizvadīts pēc vienas shēmas aizsardzībā un beidzot tas notika pretim uznāca komanda, kam iekrita un visa izslavētā izlases aisardzība kaķim zem astes, šo spēli zaudēja treneris un tikai tiem kas no basketbola saprot tikai to kāds rezultāts uz tablo nebija redzams, ka meitenes ļoti disciplinēti pildīja LIELĀ DŽORDŽA norādījumus, kas jau ne tikai čempionātā, bet jau arī pārbaudes spēlē bija redzams, kā izlases lielais mīnuss. pilnīgi visās spēlēs pretiniecēm tika ļauts mest no perimetra un - Krievija, kas turnīrā ir viena no labākām 3p metējām to mīļprāt arī darīja un šajā spēlē pierādījās, ka mūsu aizsardzība tāds caurumsvien ir un vēl - pat prtet Franciju, kas aizmeta garām 12 metienus pēc kārtas, kas basketboļā pārāk bieži nenotiek un vien jāpiebilst, ka šie 12 metieni bija brīvi - apnika raxtīt- p.s. džordž ir izlases noracējs - šādus trenerus nemākuļus mums nevajag un Latvia šajā čempī ir uzvarējusi tikai Poliju pārējās spēles zaudēja pretinieces neviss mēs uzvarējām - tiešām apnika raxtīt

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:44, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: zaude Krievijai un miers.
Es arī uzskatīju zaudējums būs diezgan reāli, protams atriebība, švakasi starts utt, bet pastamies nedaudz ar realitāti zāģis objektīvs. Vēlpietam mūžīgi jau nevarēja veikties...

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:47, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: zaude Krievijai un miers.
Kāds par to šaubījās? Starp citu īstais basketbols vairs nav aiz kalniem, kādas tavas prognozes, vācieti?

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:49, pirms 13 gadiem
diemžēl, manuprāt gunta bija reāli samīzusies no tādas atbildības. agrāk bija anete kura uzņēmās, nepiēvīla arī gunta tad spēlēja atraisītāk. tagad kad pašai jāuzņemās pret spēcīgām komandām ļoti atbildīgās spēlēs tad ir čuššš

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:50, pirms 13 gadiem
PSC. Asaras acīs tā gaīdīju, šo gadu! Žēl meiteņu un protams fanu kuri tika pievilti!

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:50, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Kāds par to šaubījās? Starp citu īstais basketbols vairs nav aiz kalniem, kādas tavas prognozes, vācieti?
Drīzāk kādas ir tavas problēmas, jo skatos tu šodien tāds uzvilcies par rus sniegumu. Beļarusas vispār aizbrauca mājās

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:51, pirms 13 gadiem
pastjik rakstīja: nesaprotu kāpēc sieviešu pasketbola timeautos dejo meitenes,nevis karsti vīrieši?
tpc,ka tāpat kā vīru basī ,arī dāmām 90% skatītāji ir vīrieši,un ,man ,kā vīrietim toč nekādi karsti veči nepatktu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:54, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Drīzāk kādas ir tavas problēmas, jo skatos tu šodien tāds uzvilcies par rus sniegumu. Beļarusas vispār aizbrauca mājās
Bija skatāms basketbols vienas komandas izpildījumā, man patika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 21:56, pirms 13 gadiem
egils34 rakstīja: nu jā turnīrs aizvadīts pēc vienas shēmas aizsardzībā un beidzot tas notika pretim uznāca komanda, kam iekrita un visa izslavētā izlases aisardzība kaķim zem astes, šo spēli zaudēja treneris un tikai tiem kas no basketbola saprot tikai to kāds rezultāts uz tablo nebija redzams, ka meitenes ļoti disciplinēti pildīja LIELĀ DŽORDŽA norādījumus, kas jau ne tikai čempionātā, bet jau arī pārbaudes spēlē bija redzams, kā izlases lielais mīnuss. pilnīgi visās spēlēs pretiniecēm tika ļauts mest no perimetra un - Krievija, kas turnīrā ir viena no labākām 3p metējām to mīļprāt arī darīja un šajā spēlē pierādījās, ka mūsu aizsardzība tāds caurumsvien ir un vēl - pat prtet Franciju, kas aizmeta garām 12 metienus pēc kārtas, kas basketboļā pārāk bieži nenotiek un vien jāpiebilst, ka šie 12 metieni bija brīvi - apnika raxtīt- p.s. džordž ir izlases noracējs - šādus trenerus nemākuļus mums nevajag un Latvia šajā čempī ir uzvarējusi tikai Poliju pārējās spēles zaudēja pretinieces neviss mēs uzvarējām - tiešām apnika raxtīt
Precīzi, vietējo treneru "nav" [Zvirgzdiņš, Vētra, Zībarts, Vīnbergs, u.c.], pie kam pirmie trīs ir izteikti aizsardzības basketa piekritēji. Iepriekšējos čempjos slavenās Zvirgzdiņa aizsardzības lamatas, biežās aizsardzības sistēmas maiņa, utt. nostrādāja salīdzinoši veiksmīgāk, kā šīgada čempī DICK-a izvēlētā aizsardzība. Uzbrukums, kas vienam, kas otram balstīts uz pāris [mīlulīšu] spelētāju individuālajām darbībām. Ja krita+veiksmīgi nospēlē aizsardzībā, tad labi, savādāk nekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 21:58, pirms 13 gadiem
Bija JAPIEBEIDZ Melkalne.Uzvaret ar 6-7 speletajiem,tas Latvijai godu nedara.Butu Turcija 1/4

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:00, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: par lielo basi runājot, neesmu neko vēl pētījis,mācības aizņem daudz visu dienu. bet kā vienmēr man patiks skatīties uz atlētisko Fraņču basketbolu, žēl, ka viņi nav tik cieti rieksti kā Spāņi bet Leiši var noorganizēt kārtīgu festu savās mājās, lai gan neizslēdzu pārdegšanu.
kā domā?
Es Liktu uz leišiem, mani interesē vai sastāvā tiks iekļauts šī gada 5. drafta nr Valančiunas. Protams bez Kleizas un Mačuļa var rasties zināmas problēmas. Vēl noteikti jāpievērš uzmanība slovēņiem un jā- arī turkiem. Melnais zirdziņš Melnkalne arī raisa zināmu interesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:02, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Precīzi, vietējo treneru "nav" [Zvirgzdiņš, Vētra, Zībarts, Vīnbergs, u.c.], pie kam pirmie trīs ir izteikti aizsardzības basketa piekritēji. Iepriekšējos čempjos slavenās Zvirgzdiņa aizsardzības lamatas, biežās aizsardzības sistēmas maiņa, utt. nostrādāja salīdzinoši veiksmīgāk, kā šīgada čempī DICK-a izvēlētā aizsardzība. Uzbrukums, kas vienam, kas otram balstīts uz pāris [mīlulīšu] spelētāju individuālajām darbībām. Ja krita+veiksmīgi nospēlē aizsardzībā, tad labi, savādāk nekā.
un - to tu sauc par treneri šādu aizsardzības shēmu es varu uzzīmēt tāpat kā rēzrēķinu

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:05, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: par lielo basi runājot, neesmu neko vēl pētījis,mācības aizņem daudz visu dienu. bet kā vienmēr man patiks skatīties uz atlētisko Fraņču basketbolu, žēl, ka viņi nav tik cieti rieksti kā Spāņi bet Leiši var noorganizēt kārtīgu festu savās mājās, lai gan neizslēdzu pārdegšanu.
kā domā?
Nez kapēc manuprāt varētu ižsaut Maķedonija, redzēs kāds būs mūsu sastāvs, bet nu mūsu C grupa ir super. Bet nu noteikti būšu par lietuviešiem un latviešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:07, pirms 13 gadiem
egils34 rakstīja: un - to tu sauc par treneri šādu aizsardzības shēmu es varu uzzīmēt tāpat kā rēzrēķinu
atvaino, ka nesaprotu, bet par kuru treneri tu runā, jo es iepriekš pieminēju 5 trenerus

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:08, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Es Liktu uz leišiem, mani interesē vai sastāvā tiks iekļauts šī gada 5. drafta nr Valančiunas. Protams bez Kleizas un Mačuļa var rasties zināmas problēmas. Vēl noteikti jāpievērš uzmanība slovēņiem un jā- arī turkiem. Melnais zirdziņš Melnkalne arī raisa zināmu interesi.
Slovēņiem ir forša grupa, bet nez, pēdējos gados viņiem tā komanda tāda nekāda. Tad jau drīzāk Krievija tajā grupā paņems 1. Nedrīkst aizmrist Džordžiju.
Starp citu būs interesanti dueļi, Maķedoniija-Grieķija, Rus-Džordžija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:10, pirms 13 gadiem
Fui lietuva-spānija, jo leiši gribēs mājās ierādīt spāņiem vietu

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:12, pirms 13 gadiem
chehijai +7 pēc 1. puslaika pret Horvātiju

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 22:16, pirms 13 gadiem
Labi jau labi,visu var runāt,gan labo,gan slikto,bet kopumā jau aizsardzība galīgā dupsī. Nu paskatieties statistikā,cik tad mūsu abiem pirmajiem,otrajiem numuriem piezīmes,kauns rakstīt. Tas nozīmē,ka kādam taču aizsardzībā jāstāv,nu nevar visi mest. Garie nevar iemest,met īsie,bet priekšejā līnija tāda pačabējusi,labs aizsargs spēli beidz ar 4,5 piezīmēm,bet kas tad šeit. Nu par Kārkliņu es paklusēšu,nav gan viņai šis čempionāts padevies,bet kā aizsardze viņa vienmēr labi nokapājusi,nu nav to punktu,bet visus labumus nevar savākt,gan aizsardzību,gan punktus,bet garajā galā gan ir viens liels caurums,neminēšu vārdus. Turēsim īkšķus par rītdienas spēli,būs grūti!

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:23, pirms 13 gadiem
Visu cienju taam meiteneem, kuras uzskata par godu paarstaaveet savu valsti. Un nesaprotu tos, kuri te spriedelee, ka mums pietruuka Anetes. Bet vinja nespeeleeja, lai gan bija visas iespeejas

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:27, pirms 13 gadiem
Nu nevainošu mūsu meitenes, krievietēm šī bija iespējams labākā spēle čempionātā un īstajos brīžos krita iekšā visi iespējamie metieni. Tāpat jau ceturtdaļfināls priekš šīs izlases ir labs sasniegums.
Ja nenotiks brīnumi, tad izskatās, ka Latvijas izlase ir favorīte cīņai par piekto vietu. Ja neizdosies to dabūt, nebūs traģēdija. Ja izdosies - tai būs tāda paša vērtība kā medaļai.

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:29, pirms 13 gadiem
marta rakstīja: Labi jau labi,visu var runāt,gan labo,gan slikto,bet kopumā jau aizsardzība galīgā dupsī. Nu paskatieties statistikā,cik tad mūsu abiem pirmajiem,otrajiem numuriem piezīmes,kauns rakstīt. Tas nozīmē,ka kādam taču aizsardzībā jāstāv,nu nevar visi mest. Garie nevar iemest,met īsie,bet priekšejā līnija tāda pačabējusi,labs aizsargs spēli beidz ar 4,5 piezīmēm,bet kas tad šeit. Nu par Kārkliņu es paklusēšu,nav gan viņai šis čempionāts padevies,bet kā aizsardze viņa vienmēr labi nokapājusi,nu nav to punktu,bet visus labumus nevar savākt,gan aizsardzību,gan punktus,bet garajā galā gan ir viens liels caurums,neminēšu vārdus. Turēsim īkšķus par rītdienas spēli,būs grūti!
Šajā spēlē negribētos īsti vainot spēlētājas, jo viņas centās izpildīt DICK-a dotos uzdevumus. Zonas nebija, jo krievenes meta truļus. Cilvēks-cilvēks aizsardzība kliboja, jo mazās centās palīdzēt lielajām, ko krievenes izmantoja, izmētājot bumbu, iekšā ārā un pa perimetru, brīvs 3pts metiens. Attiecīgi LV meitenes, kā aitas skraida pa laukumu pakaļ bumbai, nevis sedz savu pretspēlētāju, lai apgrūtinātu bumbas saņemšanu. Baidījās, ka krievenes spēlēs uz garajām, kuras 1 uz 1 apspēlēs mūsu lielās. Kaut kas bija jāziedo, ziedoja perimetru. Tas īsti bija nepareizi. Vajadzēja ļaut garajām spēlēt 1 uz 1, sist pa rokām, lai met sodus. Ar sodiem krievenēm visā čempī bija lielas problēmas.
Skat kā RUS uzlika dzelžainu aizsardzību mūsu saspēles vadītājām un radās ļoti lielas problēmas, bet tās nebija nepārvarāmas.

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:39, pirms 13 gadiem
Krievijai bija zvaigžņu diena visas sastājās tā lai uzvarētu, 3pts procents vnk kkas...savukārt Latvijai ļoti neveicās ar aizsardzību, tik švaku aizsardzību nebiju redzējis...un babkinu derētu izmest pa logu...

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:42, pirms 13 gadiem
Boxy rakstīja: Krievijai bija zvaigžņu diena visas sastājās tā lai uzvarētu, 3pts procents vnk kkas...savukārt Latvijai ļoti neveicās ar aizsardzību, tik švaku aizsardzību nebiju redzējis...un babkinu derētu izmest pa logu...
par ko viņa būtu jāizmet pa logu ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:51, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: Šajā spēlē negribētos īsti vainot spēlētājas, jo viņas centās izpildīt DICK-a dotos uzdevumus. Zonas nebija, jo krievenes meta truļus. Cilvēks-cilvēks aizsardzība kliboja, jo mazās centās palīdzēt lielajām, ko krievenes izmantoja, izmētājot bumbu, iekšā ārā un pa perimetru, brīvs 3pts metiens. Attiecīgi LV meitenes, kā aitas skraida pa laukumu pakaļ bumbai, nevis sedz savu pretspēlētāju, lai apgrūtinātu bumbas saņemšanu. Baidījās, ka krievenes spēlēs uz garajām, kuras 1 uz 1 apspēlēs mūsu lielās. Kaut kas bija jāziedo, ziedoja perimetru. Tas īsti bija nepareizi. Vajadzēja ļaut garajām spēlēt 1 uz 1, sist pa rokām, lai met sodus. Ar sodiem krievenēm visā čempī bija lielas problēmas.
Skat kā RUS uzlika dzelžainu aizsardzību mūsu saspēles vadītājām un radās ļoti lielas problēmas, bet tās nebija nepārvarāmas.
Es jau nebraucu meitenēm virsū,taču ar trenera uzstādījumiem kaut kas nav kārtībā,ja jau krievenes tik viegli tiek cauri mūsu aizsardzībai,vai arī viņas nepilda uzdoto uzdevumu.Nu protams viņām krita arī,varbūt bija aizbraukuši Latvijas krievieši un lūguši Abrosimovai,lai vinnē mūsējās,kā viņa toreiz izteicās par Eiropas čempionātu Latvijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-06-29 22:56, pirms 13 gadiem
Krieveneema nereaali krita nu ceram uz 5 vietu un tad jau uz kvalifikaciju var piesleegt zogotu,brumermani,krumbergu varbut vel dreimani

     [+] [-]

, 2011-06-29 22:56, pirms 13 gadiem
atkārtojumu pret krieviju pa tv3 šovakar nerādīs?

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 22:58, pirms 13 gadiem
nu nezinu..cilvēki runā par aizsardzību, bet RUS gan 3p. krita, gan pie groza viņas individuāli bija stiprākas. Grūti bija ko izdarīt - objektīvi. Krievietes nospēlēja labi uzbrukumā gan individuāli, gan kolektīvi. Nu met Stepanova pāri mūsējām. Un 6/6 no 3p. - tas nav normāli, pat ja brīvi met.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 22:58, pirms 13 gadiem
raivis77 rakstīja: Krieveneema nereaali krita nu ceram uz 5 vietu un tad jau uz kvalifikaciju var piesleegt zogotu,brumermani,krumbergu varbut vel dreimani
nu tu esi izcils

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 22:58, pirms 13 gadiem
PG Babkina, Karkllina
SG Zogota, Krumberga
SF Baško, Niedola
PF Kublina, Jansone
C Tamane, Brumermane
Putnina, Eglite

sastaavs jau izskatas ljoti parliecinosh

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:00, pirms 13 gadiem
egils34 rakstīja: nu tu esi izcils
a ko es nepareizi uzrakstiju?

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 23:00, pirms 13 gadiem
Nu jau skaidrs ,ka rīt spēlēsim ar Horvātiju 16.30 pēc mūsu laika.Nu meitenes saņemamies!

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:01, pirms 13 gadiem
nahimov rakstīja: nu nezinu..cilvēki runā par aizsardzību, bet RUS gan 3p. krita, gan pie groza viņas individuāli bija stiprākas. Grūti bija ko izdarīt - objektīvi. Krievietes nospēlēja labi uzbrukumā gan individuāli, gan kolektīvi. Nu met Stepanova pāri mūsējām. Un 6/6 no 3p. - tas nav normāli, pat ja brīvi met.
ir tāds basketbola elements kā atbloķēšana - čmpionāta laikā nepamaniju - jā zanīte cīnījās un savāca, bet šoreiz varēja redzēt, ka pietrūkst 4 nr. un cienīgas maiņas centrā

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:01, pirms 13 gadiem
nespēlēs Anete izlasē, vismaz pagaidām, tas ir izrunāts.

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 23:06, pirms 13 gadiem
marta rakstīja: Es jau nebraucu meitenēm virsū,taču ar trenera uzstādījumiem kaut kas nav kārtībā,ja jau krievenes tik viegli tiek cauri mūsu aizsardzībai,vai arī viņas nepilda uzdoto uzdevumu.Nu protams viņām krita arī,varbūt bija aizbraukuši Latvijas krievieši un lūguši Abrosimovai,lai vinnē mūsējās,kā viņa toreiz izteicās par Eiropas čempionātu Latvijā.
Gribētos, lai LV treneri, speci, kas seko izlases gaitām, sniedz savu vērtējumu, par komandas spēli un katru spēlētāju. Ko izdarīja katrā spēlē, izvēlētām darbībām, utt. Par tendencēm pasaules basketā, izmantotām taktikām un stratēģijām. Uz ko jātiecas jaunajām basketbolistēm un treneriem. Tādu vienu lielu analītisku darbu, ko varētu apspriest visi LV sieviešu un meiteņu treneri, kā arī līdzjutēji-kritiķi un urā-bļāvēji!!!

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:08, pirms 13 gadiem
79:63 beigu rezultāts chehija uzvar horvātiju.

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:09, pirms 13 gadiem
Paldies par cīņu Gunta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:15, pirms 13 gadiem
egils34 rakstīja: ir tāds basketbola elements kā atbloķēšana - čmpionāta laikā nepamaniju - jā zanīte cīnījās un savāca, bet šoreiz varēja redzēt, ka pietrūkst 4 nr. un cienīgas maiņas centrā
tas jau bija redzams čempionāta sākumā, it sevišķi par 5 pozīcijas spēlētājām, trūkst maiņas. 4-ie vairāk tendēti mest 3pts metienus, nevis strādāt aizsardzībā ...
pick-and-roll sadarbības negāja vispār, jo ar tik sliktu piespēli, tas neiet cauri ...
zonas presings arī tāds nekāds, apspēlējams ar 1-2 piespēlēm, kaut mocīts visu laiku ...

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:22, pirms 13 gadiem
Lai kā arī tas būtu, šī tomēr ir tā mūsu vieta Eiropā. Gribētos jau augstāk,taču tad ir jāveido uz TTT bāzes iespēlēta komanda, kā to dara Lietuva..Nemeklēsim ko jaunu,jo Lietuva ir spilgts piemērs priekš mums,gadiem. Mēs protams varam izdomāt vēl ko gugrāku. Savulaik Kehra ideja jau nebija slikta!

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:27, pirms 13 gadiem
nav ko piesietes-cik vareja tik vareja!!!bus vel anete tad mums bus lielakas izredzes kadreiz atriebties!!! bet jaatzist ka krievenes tik garas!!!domaju ka soreiz tik babkina realizeja savu trumpi-apspelet uz atrumu-parejas laikam netika lidzi

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:27, pirms 13 gadiem
marta rakstīja: Lai kā arī tas būtu, šī tomēr ir tā mūsu vieta Eiropā. Gribētos jau augstāk,taču tad ir jāveido uz TTT bāzes iespēlēta komanda, kā to dara Lietuva..Nemeklēsim ko jaunu,jo Lietuva ir spilgts piemērs priekš mums,gadiem. Mēs protams varam izdomāt vēl ko gugrāku. Savulaik Kehra ideja jau nebija slikta!
bija jau, bet vai izmantojām iespējas. ielika divus jampampiņus par treneriem, pusi sastāvu ar leģionārēm, izbazūnēja iedoto naudu ... atdeve, liela un trekna 0.
tad jau par TTT treneri bija jāvirza izlases galvenais treneris, max. 2 leģionāres un sliktākā gadījumā viss LV izlases otrais piecinieks un vēl 5, kas pretendē uz izlasi, un noturēt tādu sastāvu vismaz 3 gadus, tad tam būtu jēga ...

  +1 [+] [-]

, 2011-06-29 23:29, pirms 13 gadiem
Īstenībā pietrūka šodien Jēkabsone-Žogota
Viņa, manuprāt, ar savu spēli un raksturu spētu visu komandu iekustināt

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 23:31, pirms 13 gadiem
Vinas vakar gadiijumaa Polu baaros netuseeja, ? Shodien vnk neko nevareeja, Babkinas kluudas vnk nogalina

  -1 [+] [-]

, 2011-06-29 23:54, pirms 13 gadiem
lai tā uzkristu trīnieki un vēl sievietēm, tiešām nepelnīti! negodīgi! ļoti žēl..

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:58, pirms 13 gadiem
Nu krievenēm tie truļņiki krita vnk. Tomēr sieviešu basketā arī māk mest tālos. :/
Kārkliņa 8/9 zvērā!
Jācīnās par Londonu, viss kārtībā!

     [+] [-]

, 2011-06-29 23:58, pirms 13 gadiem
Eh, ko nu tur vairs... skatījos, bet šoreiz man šķiet, ka treneris kļūdījās- gk. nepaņēma pārtraukumus tad, kad to ellīgi prasījās...
Jā, krievenēm krita tālie, un ar tādu garumu zem groza grūti ko padarīt... Mūsējās aizsardzībā nospēlējā švaki, bet, ja rus būtu "normāls" 3p procents, nevis 100% kā 1.p., tad būtu savādāk.
Ko nu vairs - kā ir, tā ir, tagad jācīnās par 2 uzvarām un cerībām uz Londonu!

     [+] [-]

, 2011-06-30 00:11, pirms 13 gadiem
PuLVeris rakstīja: bija jau, bet vai izmantojām iespējas. ielika divus jampampiņus par treneriem, pusi sastāvu ar leģionārēm, izbazūnēja iedoto naudu ... atdeve, liela un trekna 0.
tad jau par TTT treneri bija jāvirza izlases galvenais treneris, max. 2 leģionāres un sliktākā gadījumā viss LV izlases otrais piecinieks un vēl 5, kas pretendē uz izlasi, un noturēt tādu sastāvu vismaz 3 gadus, tad tam būtu jēga ...
Mums jau Latvijā nav nekādas programmas ne valstī,ne basketbolā,dzīvojam šai dienai.Jūsu rakstītais jau super,bet vai LBL puikas to var īstenot dzīvē,tas jau cits jautājums. Nu par tām leģionārēm. Mēs jau viņas paņemam,lai iespēlētu Eiropai,lai būtu viņām kā tilts,pilnīgs stulbums,bet tā nu viņš ir,Protams divas labas,vēreiz saku,labas leģionāres.Ja nevaram samaksāt par labām leģionārēm,tad jau mūsu spēlētājas maksā to pašu naudu,kas spēlē ārzemēs,tik ar meitenēm jau jārunā laicīgi,nevis pēc sezonas,tad jau viss ir garām.Līgumi jau tiek slēgti aprīlī,bet mums paliek tikai ..........

     [+] [-]

, 2011-06-30 00:45, pirms 13 gadiem
Mao Dzedun rakstīja: Sieviešu basketbols ir stulbs, anyway.
Man gan patiik - nav jaateeree nauda visaadaam izklaideem kur adrenaliinu nolaist - sheit tas izdalaas ik pa paaris minuuteem un pie tam lielaa daudzumaa

  -1 [+] [-]

, 2011-06-30 01:02, pirms 13 gadiem
Nē nekas nekas..Gan jau treneris iemācīs ar laiku ko nozīmē atbloks...
un kā pareizi ir jāliek bloks...

jā kārkliņa bija malacis..

     [+] [-]

, 2011-06-30 01:26, pirms 13 gadiem
baumanis10b rakstīja: No Anete, no party.
izlase nesastav no vienas speletajas deels............

tad kad latvija uzvareja franciju neviens nemeta saukli ka
ar aneti uzvaetu labak
kad zaudam tad anete ,..........
ko jus nidat......

MUMS IR STIPRAS MEITENES UN TO ARI PIERADIJUSHAS. JEBOGU TAGAD VISI IEPREKSHEJIE PANAKUMI IR TIKAI ANETES?!?!?!

vajprats.

chau Z.E
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-30 09:18, pirms 13 gadiem
Bet visā visumā - cik skatos tagadējo Latvijas izlasi - tā arī nēsmu pamanījis nevienu tā labi izspēlētu kombināciju (tādu, kura tiešām būtu redzama ka ir treninos veidota) visa Latvijas izlases spēle izskatās pēs vienas improvizācijas - un ja no ārējās līnijas meitenes nesamet - tad gala rezultāts ir negatīvs - nekādu sadarbību ar centriem - nav ne iespēles centram - kas atspēlē ārā - ir tikai vai nu caurgājieni, retas iespēles centram uttt.
Ps.- bet meitenes - malaci - cīnās - lai veicas arī turpmāk!

     [+] [-]

, 2011-06-30 09:59, pirms 13 gadiem
garās krievietes un tā krita trīnīši žēl,bet nu galvenā spēle ir šodien,lai tik pietiek pulvera! EGLĪTI UN PUTNIŅU ĻOTI GRIBU REDZĒT LAUKUMĀ UN VĒL AR MEITENĒM KAS IR NOSĒDĒJUŠĀS UZTURĒT ĀTRU TEMPU!CERAMS TO GRIEĶIS SAPRATĪS!

     [+] [-]

, 2011-06-30 10:05, pirms 13 gadiem
Pēc pusotras ceturtdaļas izslēdzu TV, jo tādu balagānu no Mūsu komandas skatītites nebija iespējams. Babkina, Baško, kļūdu karalienes.

     [+] [-]

, 2011-06-30 15:30, pirms 13 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: Saproti, ir līmenis, par kuru mēs augstāk nevaram tikt. Šodien spēlējām maksimāli labi, bet Krievija vnk ir 2 galvas tiesas pārāka komanda (ok, šis modelis tikai 1.5).

P.S. Mūsu uzvaru kaldinātājs - "lai tik met pretinieces brīvos metienus, tāpat neiemetīs" - šodien tiešām nestrādāja. 3 uzvarās tieši šis ierocis bija mūsu smagākā artilērija.
zezinu krievuskas vienkarsi ir auguma un speka stiprakas un tas ari mus iegaza