Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:352, Did:0, useCase: 3

Latvietes piedzīvo zaudējumu

Jānis Pārums

Latvietes piedzīvo zaudējumu
Anete Jēkabsone-Žogota
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Šovakar Eiropas sieviešu basketbola čempionāta E grupas spēlē Latvijas basketbolistes nesekmīgi nospēlējot otro puslaiku piedzīvoja pirmo zaudējumu turnīrā, ar 69:78 piekāpjoties Slovākijas izlasei. Anete Jēkabsone Žogota mūsu valstsvienības labā guva 20 punktus.

Sākumsastāvi

Latvija: Tamane, Jēkabsone Žogota, Krūmberga, Tāre, Kārkliņa
Slovākija: Kupčikova, Žirkova, Vinuhalova, Gjurči, Hrickova

Latvijas izlase jau pirms šīs spēles bija nodrošinājusi vietu ceturtdaļfinālā, tāpēc atlikušajās divās grupas spēlēs atlika pacīnīties par labāku vietu grupā un līdz ar to nosacīti vājāku pretinieku ceturtdaļfinālā. Šodienas maču pret Slovākiju mūsējās sāka neierastā sākumsastāvā – vieta starta pieciniekā nebija ne komandas kapteinei Guntai Baško, ne Lienei Jansonei, toties laukumā jau ar pirmajām sekundēm devās Dita Krūmberga un Ieva Tāre.

Sākums kā pa viļņiem

Mūsējās sāka lieliski – Zane Tamane pēc centra iemetiena piespēlēja Anetei Jēkabsonei Žogotai, kura jau 3.sekundē guva divus punktus no groza apakšas. Galvenokārt ar Jēkabsones Žogotas pūlēm (astoņi no komandas 11 punktiem) Latvija līdz 4.minūtei bija iekrājusi jau deviņu punktu pārsvaru 11:2. Slovākietes atbildēja ar pieciem pēc kārtas gūtiem punktiem, Latvijai uzkrītoši nesekmējās ar atlēkušo bumbu izcīnīšanu – vienā pretinieču uzbrukumā slovākietes divreiz pēc kārtas izcīnīja bumbas pie mūsu groza pēc neveiksmīgiem metieniem. Pēc nospēlētām sešām minūtēm 11:7 Latvijas labā. Turpinājumā Latvijai izdevās iegūt astoņu punktu pārsvaru (15:7), bet ceturtdaļas beigās mūsējo kļūdu rezultātā slovākietēm izdevās izlīdzināt spēli – pēc pirmajām desmit minūtēm – 17:15 Latvijas labā.

Otro ceturtdaļu latvietes sāka ar pamatīgu presingu, kam pretinieces nebija gatavas. Pēc diviem Tamanes blokiem beidzot ''atdzīvojās'' skatītāji. Latvija sāka ar 6:0 izrāvienu, bet pretinieces pirmos punktus ar soda metieniem guva, kad otrajā ceturtdaļā bija nospēlētas jau trīsarpus minūtes. Ceturtdaļas vidū Jēkabsone Žogota ar trīnīti panāca spēlē lielāko pārsvaru – 32:19. Pēc tam mūsu komandas spēlē iestājās neliels atslābums, beidzot izvērsties varēja līdz šim veiksmīgi neitralizētā Slovākijas līdere Zuzana Žirkova, un slovākietes atbildēja ar 11:0 izrāvienu, pievelkot rezultātā līdz tikai diviem punktiem – 32:30. Pēc pirmā puslaika Latvijai četru punktu pārsvars – 36:32.

Slovākija iegūst pārsvaru, ko neizlaiž no rokām

Spēles trešo ceturtdaļu labāk sāka slovākietes, kuras pēc Martinas Gjurči tālmetiena pirmo reizi izvirzījās vadībā – 42:40. Turpinājumā slovākietes ieguva sešu punktu pārsvaru, ko pateicoties veiksmīgai zonas aizsardzībai un labai metienu precizitātei spēja noturēt vairākas minūtes. Pusotru minūti pirms trešās ceturtdaļas beigām Lūsija Laškova ar trīnīti panāca jau +8 Slovākijai – 57:49. Neilgi pirms ceturtdaļas beigām slovākietes ieguva pat 11 punktu pārsvaru, bet līdz ar desmitminūtes beigu signālu Baško bija precīza no trīspunktu metienu līnijas – pirms pēdējām desmit minūtēm latvietēm -8 (53:61).

Pēdējā ceturtdaļā nekas būtiski nemainījās – mūsējās turpināja nepiedodami kļūdīties, bet slovākietes prasmīgi to izmantoja. Piecarpus minūtes pirms mača beigām Žirkova Slovākijai panāca jau 16 punktu pārsvaru – 70:54. Trīs minūtes pirms mača beigām pirmo reizi šajā turnīrā mūsu komandas sastāvā laukumā devās Aija Brumermane. Divas minūtes pirms mača beigām Kristīne Kārkliņa pārtvēra bumbu un ātrajā pretuzbrukumā pietuvināja mūsējās līdz desmit punktiem – 62:72. Otrā puslaika sākumā izlieto ūdeni vairs neizdevās sasmelt, un Latvija piedzīvoja pirmo zaudējumu čempionātā – 69:78.

Latvijas izlases sastāvā rezultatīvākā šodien bija Jēkabsone Žogota, kuras kontā 20punkti, bet Slovākijai – Žirkova ar 24 punktiem. Mūsējām pēdējā grupas spēle pirmdien pret Spāniju plkst.20:15.

Eiropas čempionāts basketbolā sievietēm, E grupa

Slovākija – Latvija 78:69 (15:17, 17:19, 29:17, 17:16)
Latvija: Jēkabsone Žogota 20, Baško 14, Tāre 11, Tamane 10, Kārkliņa 5, Krūmberga 4, Putniņa 3, Jansone 2, Eglīte, Eibele, Brumermane

E grupas tabula

VKomandaSUZP
1.Spānija4408
2.Slovākija4317
3.Latvija4317
4.Polija4135
5.Grieķija4135
6.Čehija4044

Izmantotie resursi:
eurobasketwomen2009.com

 +21 [+] [-]

, 2009-06-13 22:01, pirms 15 gadiem
Žēl, nesanāca pasniegt dāvanu līdzjūtējiem un trenerim Zvirgzdiņam vārda dienā.
Ieva malacis, beigās uzņēmās līderes lomu, protams arī varēja labāk. Pārējās arī protams malaces.
Veiksmi cīņā pret Spāniju.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:01, pirms 15 gadiem
galigi blava spele, sita spelejot labi ja 1/2 tiks

 +11 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
ko lai saka žēl nekas ciniesamies parīt pret spāniju latvijai ir jāuzvar!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +78 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
Meitenes parak daudz kludas
Bet labak zaudet tagad neka velak,

 +36 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
nja.. diezgan pasūdīgi, daudz kļūdu...

nu cerams, ka sliktākā spēle mūsu izlasē un vienīgais zaudējums (attiecībā uz nākotni)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
Meičas, jūs tāpat esat labākās :*

  +8 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
ļoti žēl!! nekas Spānuju jāurauj!

 +27 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
Psc, ceru ka gūs mācību un uzvarēs spānes!
Slēpts komentārs: Shadow_92

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
nevar taa speeleet, staav uzbrukumaa visas, sviests, aizsardziibaa nevar sadaliit savas speeleetaajas, dazhreiz pa 3!!!!!! metas vienai, atlecoshaas nevar savaakt jo neatblokjee, skraida pilniigi bezjeegas, no groza apakshas iemest nevar un nekaada kustiiba uzbrukumaa, pilniigs sviests ar piespeeleem un kljuudaam..
Slēpts komentārs: ruudias87

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:02, pirms 15 gadiem
kluudas un bumbas noraka speeli...
cerams ka pirmais un peedeejais zaudeejums...
Slēpts komentārs: Aigars30
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:03, pirms 15 gadiem
kļūdas izšķīra visu žēl cerams saņemsies pret Spāniju Mēs jums joprojām ticam!
Slēpts komentārs: Fly James Fly#23

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:03, pirms 15 gadiem
Kļūdas noraka Žēl, bija ņemams pretinieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2009-06-13 22:03, pirms 15 gadiem
Zaudējuma iemesli? Tas, ka kārkliņu visu spēli noturēja uz soliņa – žirkova ieskrējās, piespēles briesmīgas un spēle neorganizēta, apjukums.
Slēpts komentārs: floo

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:03, pirms 15 gadiem
NOŽĒLOJAMI, taa cerams bija pēdēja sliktā spele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: susliks7

  +7 [+] [-]

, 2009-06-13 22:03, pirms 15 gadiem
Kļudas, kļūdas..

  +7 [+] [-]

, 2009-06-13 22:03, pirms 15 gadiem
ZONA!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Izlieto sasmelt neizdevās. Žēl. Lai būtu mācība!
Slēpts komentārs: eske

  -4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Fail. Vajadzēja uzvaru tomēr. *(:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
vismaz nelidos pa maakonjiem, reaali slovaakietes muus shodien konkreeti atkoda..
pec shodienas izskatas, ka bez jekabsones mees nekas nebuutu!
bashko haotiskaas darbiibas bij kaut kaads murgs..

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Žēl, ka tā, bet labāk tagad nekā vēlāk. Bet nu šitais pirmais un pēdējais zaudējums šajā čempī.

Pārum, saliec komatus.

  +7 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
pelnīti! labāk tagad nekā 1/4 finālā

  -3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
eh naudu uz totalizatora pazaudēju bet nekas... nākamos paņemsim!!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Nu žēl.. Varējām uzvarēt, bet nu pašas jau vien ir vainīgas.

  +8 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Jansone!

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Pelnīts zaudējums, varbūt tagad sapratīs , ka pie +13 2.ceturdaļā spēle vēl nebeidzas.

  -4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
ruudias87 rakstīja: LOL meičas, pašas vainigas, ja 5min laikā nemāk gūt punktus, un Lieni vispār, to zirgu ģīmi nost no laukuma!
Pašam tev tāds ģīmis.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
nekas traks nav noticis,cerams šis kļudu daudzums vairāk neatkārtosies un mazāk kritikas labāk mazāk eiforijas,kad uzvaram

  -3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
No Aivara auss Dieva mutē šoreiz nepiepildījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2009-06-13 22:04, pirms 15 gadiem
Parīt būs dubultliels gribasspēks uzvarēt Spāniju! No kļūdām mācamies! Varbūt pat labi, jo biku jau visi bija eiforijā! SARAUJ LATVIJA!

  +5 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
Kas notiek ar Jansoni????

  -4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
Pār maniem vaigiem rit sāpju asaras un mani ir tā nograuzti, ka jūtu - rīt sāpēs. Izsvītrojam no kalendāra 13.datumu un ātrāk ejam gulēt ar cerību, ka šī draņķīgā diena ātrāk beigsies.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
Jāsaka ka sūdīgi un diemžēl pat pelnīta zaude
Pašu n-tās kļūdas noraka. Jansone zem katras kritikas, Eglīte ar ļoti nepārliecinoša čempī.
Iespeajs uz pirmo vietu gan vēl ir un otro, bet ja arī neidodas tik 2niekā, tad vismaz 3v. un jacer ka pret Franciju. Bet nu viss vel priekšā.
Šī spēle tiešām tā teikt tupa.
Turās meičas, SARAUJ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
baigaa dusma, vnk vajadzeeja uizvareet.. daudzaas kljuudas, nesavaaktaa sbumbas, ibim! vajadzeeja niedolu izlaist, 100% buutu salauzusi speeli.. bet iisteniibaa vareeja ar laist, jo tomeer 10p ir gruuti atguut ~1min laikaa, jo vairaak, ja neviena negrib uznjemties liideres lomu, tad jau neko.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
Gan jau uzvarēs!!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
nabaga Spānija...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
Aigars30 rakstīja: Melnā izdrāza Zvirgzdiņu
Kautkā neredzeju, ka kautkas tāds notiktu.

  -4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
pingviini vinnee ,bet pingviines zaudee... skumji

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
vienkārši nolaižamies uz zemes - te viss var būt, jo visas komandas māk spēlēt

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
Nu žēl, bet jāgatavojas nākamajai spēlei! Tiešām neizprotami, kāpēc Kārkliņu visu 2. un 3. ceturtdaļu turēja uz soliņa...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
slovākietēm tādi metieni krita iekšā!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:05, pirms 15 gadiem
Pelniiti! Ar tik daudz bedreem speeles laikaa, cereet, ka katru reizi sveik tiksim cauri ir naivi.. Pret Griekjieteem tikaam, shoreiz nee. Zvirgzdinjam kkas jaadomaa ka no taam bedreem tikt aaraa..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
Man tas Jurisons kriit uz nerviem tik bezsakariigi runaa!!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
Nesaprotu, kaapeec Zvirgzdinjam vajadzeeja 2.puslaikaa nonjemt saspeeles vadiitaaju!? Ieprieksh, pirmajaa puslaikaa - visas 3 vinjas mainoties sedza Zhirkovu, ljoti labi ar to tiekot galaa. Tikliidz vinjsh mainiija taktiku, Zhirkova saaka mest iekshaa un mees saakaam kljuudiitiesw! Ne tikai kljuudu deelj zaudeejaam! Manupraat, Zvirgzdinjsh taktiski kljuudiijaas!!!
Slēpts komentārs: raitoke
Slēpts komentārs: kiwiks

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
Jāsaka gan, ka slovākietēm otrajā puslaikā krita gandrīz viss. Mūsējām vissliktākā spēle, slovākietēm - labākā. Šeit nu bija rezultāts. Bet ši spēle ir vairāk izņēmums, arī tāds kādreiz ir jāpiedzīvo !

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
atlēkušās bumbas,kļūdas un bailes uzņemties uz sevis

3 iemesli,kpc zaudējām

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: Haļava! LAtvijai bija jauzvar!
Ar tādu spēli labāk, lai zaudē un , lai mācās no kļūdām.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Uzvarot Spāniju, mēs zemāk par otro vietu grupā nebūsim.
Uzvarot Spāniju tik un tā būsim savā grupā pirmās.

  -4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
lai būtu pirmie grupā spānija jāuzvar +13 ja nemaldos
!!!!


jo mums esp un svk būs 1 zāģis

mums tagad i -8 slovākijai -9 spānijai +17!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:06, pirms 15 gadiem
Nu ko davijobuvaļis mums būs zelts, ar tadu spēli 5 ja dievs dos. A Eglīti vispār izsviest no izlases, viņa vispār nesaprot kas tas ir basketbols, pilnīgā nulle!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:07, pirms 15 gadiem
vareeja jau beigaas sabiini ar uzlaist....taapat jau bij zaudeeta speele.
Slēpts komentārs: BUSHIDO

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:07, pirms 15 gadiem
Baigi žēl bija noskatīties uz mūsējām. Nu jācer, ka saņemsies. Pa lielam jau nekas vēl nav zaudēts.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:07, pirms 15 gadiem
Tagad slovakietes noteikti peec speles komentaros staastis ka viņas ir speciigakas u. t.t !!!!! (MAITAS)

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:07, pirms 15 gadiem
Izlutinātie līdzjutēji, galīgi blāvs atbalsts šodien !

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:07, pirms 15 gadiem
Prātā nāk otrdienas Sporta studija, kurā kāds zvanītājs kritizēja un mācīja Zvirgzdiņu kā jāspēlē pret zonas aizsardzību, uz ko viesi apgalvoja, ka nu Zvirgzdiņam būs kaut kas ieplānots, bet jau otrā spēle, kurā pierādās, ka viņam plāna nav.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:07, pirms 15 gadiem
Ja grieķietes piedeva Latvijas meitenēm bērnišķīgās kļūdas, tad Slavākija parādīja mūsu meitenēm, ka par medaļām nav ko sapņot ar tādu spēli!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:07, pirms 15 gadiem
Tā jau teica eksperti ka tālāk būs smagāk. Iespējams komandu tie + 16 iemidzināja un kad atkal vajadzeja koncentreties nespēja vairak to izdarīt. Zaudēja visa komanda bez personalijām kautgan Tāre plēsās kārtīgi.
Slēpts komentārs: Aigarok

  +5 [+] [-]

, 2009-06-13 22:08, pirms 15 gadiem
Sausmas! Liekas, ka dazas latvietes nezin, kaa speeleet aizardziibaa!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:08, pirms 15 gadiem
ar taadu speeli 1/4 finaals ir maximums.

  +5 [+] [-]

, 2009-06-13 22:08, pirms 15 gadiem
Beidzot nolaidīsies no mākoņiem, atvērs acis un sāks spēlēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:08, pirms 15 gadiem
zhhigolo rakstīja: Šodien mums spēlēja trīs spēlētājas. Zogota, Baško un Tamane. Pārējās apaļas nulles!
nu nedomāju gan, ka Baško....šo to izšāva, bet kļūdījās visbiežāk....

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:08, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: Tamane ir apaļa nulle zem groziem slovakiete izģeerba!
Arī to es kkā neredzēju !!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:08, pirms 15 gadiem
Ja man kaads reaali pamatos kaapeec uzbrukuma izspeeles ir jaavirza skeersaam pa centru, jaamet nereaali trulji un aizsardziibaa vispaar nav jaaspeelee, tad apeediishu cepuri. Piedodiet, bet shis ozh peec Muiznieka.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
Nu, nu, viss ir labi, pirmais zaudējums! Nav te tik traki, ko lamāties.

Jēkabsonei 40min?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
Tāda sajūta, ka meitenēm trūkst koncentrācijas, iegūstam pieklājīgu pārsvaru, tas ātri tiek pazaudēts muļķīgu kļūdu dēļ! Es saprotu, ka nevienmēr viss iet no rokas, bet ir jācīnās, jāvāc atlekušās bumbas u.t.t.
Ceturtās ceturtdaļas beigās meitenes nodemonstrēja labu spēli, kāpēc to nevarēja darīt visas spēles garumā?
Es jums ticu meitenes un zinu uz ko jūs esat spējīgas, šī spēle ir pēc iespējas ātrāk jāaizmirst un jāgatavojas nākamajām spēlēm! Veiksmi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
žēl..

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Ko jus te visi d....!!! Kad musejas vinne,tad lielaka dala gatavi vinam izlaizit sasvidusas v....,kad zaudejam ,tad visi noliek vinas,ta kartigi fani nedara...
NEviens te nenoliek LAtvietes!!!!!!!
brilles vajg???? LOL!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
Un aiziet latviešu līdzjutējs. Kā kkas neiet tā visas nulles, spēlēt nemāk, sadomājušās. Da tieši tādi sēdēja arēnā. Tikko neiet tā arēnā klusums. Smieklīgi.
Davaj meičas saņemās. Es un ceru, ka visi LATVIJAS atbalstītāji jums tic!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Ko jus te visi d....!!! Kad musejas vinne,tad lielaka dala gatavi vinam izlaizit sasvidusas v....,kad zaudejam ,tad visi noliek vinas,ta kartigi fani nedara...
Ai, paklau beidz! Ko tad kaartiigi fani pie zaudeejuma priecaajas?! Ja vinjas ir pelnijushas kritiku tad taada tiek izteikta.
Par beerneljiem kas te meetajas ar lamuvaardiem es nerunaaju, tos labaak vispaar nenjemt veera. Bet kritika ir pelniita.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
Alibaba rakstīja: Uzvarot Spāniju tik un tā būsim savā grupā pirmās.
Spānija - Slovākija +17 Spānija
Latvija - Slovākija +9 Slovākijai

Tātad: Spānija +17, Slovākija -8, Latvija -9.

Ja uzvaram Spāniju, kaut ar +1, vajadzētu būt otrās. Reāli pirmo vietu varam iegut tikai, ja Slovākija zaudē Grieķijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
Pret Spāniju bez izredzēm!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
Nu šodienas spēle galīgi nekāda un slovakietes parādīja, kur ir mūsu vājās vietas, tagad galvenais ir nenokart degunus un paņemt labāko no šīs spēles, respektīvi to pie kā mums jāpiestrādā un sākt jaunu uzvaru sēriju!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:09, pirms 15 gadiem
Nu ļoti žēl,ka šoreiz spēlē nepaveicās

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:10, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: nevar taa speeleet, staav uzbrukumaa visas, sviests, aizsardziibaa nevar sadaliit savas speeleetaajas, dazhreiz pa 3!!!!!! metas vienai, atlecoshaas nevar savaakt jo neatblokjee, skraida pilniigi bezjeegas, no groza apakshas iemest nevar un nekaada kustiiba uzbrukumaa, pilniigs sviests ar piespeeleem un kljuudaam..
Vēl jāpiemin iniciatīvas trūkums no spēlētāju puses (ja esi brīva, nu met takš pa grozu) un atslābināšanās pie 10 punktu pārsvara (pret Grieķiju, jau bija signāls), kā arī izskatās, ka meičas sāk sevi pārvērtēt (domās atrodas jau EČ finālā). Nu žēl, ja 1/4 finālā būs jāspēlē ar Franciju vai Krieviju.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:10, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Nesaprotu, kaapeec Zvirgzdinjam vajadzeeja 2.puslaikaa nonjemt saspeeles vadiitaaju!? Ieprieksh, pirmajaa puslaikaa - visas 3 vinjas mainoties sedza Zhirkovu, ljoti labi ar to tiekot galaa. Tikliidz vinjsh mainiija taktiku, Zhirkova saaka mest iekshaa un mees saakaam kljuudiitiesw! Ne tikai kljuudu deelj zaudeejaam! Manupraat, Zvirgzdinjsh taktiski kljuudiijaas!!!
Jā tas gan bija jocīgi, jo Kārkliņa ļoti labi tika galā ar segšanu, Eglīte, Eibele ar.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:10, pirms 15 gadiem
BUSHIDO rakstīja: Ko jus te visi d....!!! Kad musejas vinne,tad lielaka dala gatavi vinam izlaizit sasvidusas v....,kad zaudejam ,tad visi noliek vinas,ta kartigi fani nedara...
tu kļūdies... fani to vien tik dara - atbalstītāji tā nedara, jo viņi vienmēr atbalsta

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:10, pirms 15 gadiem
lai būtu pirmie grupā spānija jāuzvar +13 ja nemaldos
!!!!


jo mums esp un svk būs 1 zāģis

mums tagad i -9 slovākijai -8 spānijai +17!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:10, pirms 15 gadiem
Katrai komandai gadās,ir jāaizmirst šī spēle un jāapspēlē Spānija!!!!!!!!!!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:10, pirms 15 gadiem
Beidzot pirmais zaudējums Apsveicu

  -3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:10, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Spānija - Slovākija +17 Spānija
Latvija - Slovākija +9 Slovākijai

Tātad: Spānija +17, Slovākija -8, Latvija -9.

Ja uzvaram Spāniju, kaut ar +1, vajadzētu būt otrās. Reāli pirmo vietu varam iegut tikai, ja Slovākija zaudē Grieķijai.
Un vinas ari zaudees !!!!!!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:11, pirms 15 gadiem
uzvarēsim, neviena komanda nav klasi pārāka par mūsējām un lai nu kas nāk pretī, to komandu varam uzvarēt!!!

lai veicas meitenēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:11, pirms 15 gadiem
Jansone ir pamatīgi regresējusi, manuprāt, Sabīne labāk tagad iederētos nekā viņa.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:11, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Jansone ir pamatīgi regresējusi, manuprāt, Sabīne labāk tagad iederētos nekā viņa.
damn true!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:11, pirms 15 gadiem
Taarei dotu labaako shodien! Vinja par katru laukuma centimitru kapaaja, kamee rpaareejaas tikai staaveeja un noskatiijaas - kur paliks bumba!

Aigarok rakstīja: Jansonei naff ne vainas tik ctas luur uz vinnu un pashas nefunktieree...
Taare- emolciju juura. Taam te nav vieta...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:12, pirms 15 gadiem
kastanis rakstīja: lai būtu pirmie grupā spānija jāuzvar +13 ja nemaldos
!!!!


jo mums esp un svk būs 1 zāģis

mums tagad i -9 slovākijai -8 spānijai +17!
pieteik uzvarēt spāniju ar +2 un arī nekas nav zaudēts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:12, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: galigi blava spele, sita spelejot labi ja 1/2 tiks
Aizmirsti par 1/2,pirmdien pārbrauks pāri Spānija un grupā 3vieta.1/4 finālā pretim Francija.Un sapņi vējā.Nosēžaties uz zemes.Zāģis brieda jau kopš Grieķijas spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:12, pirms 15 gadiem
tribuunees visi-Gailli! beigaas galiigi aizrijaas. =Buutu vismaz ieshaavushi pirms speeles lai sienas dreb...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:13, pirms 15 gadiem
PRETĪGI! Totāli izčakarēts sestdienas vakars. Baško - šodien 5 kļūdas! Jansone - metienos no spēles 0/5 sodi 2/4 (iepriekšējā spēlē metienos viņai bija 1/9) Jansones spēle ir KATASTROFĀLA! Eglīte līdz šim čempionātā ir nospēlējusi aptuveni 70 minūtes. Viņas pozīcija saspēles vadītāja, bet viņai līdz šim nav NEVIENAS rezultatīvas piespēles. Tā es šo sarakstu varētu turpināt un turpināt....ATVERIET ACIS - Polija, Ungārija, Grieķija, Čehija tās ir komandas kas čajā čempionātā ir pastarīšu lomā. Astotniekā var tiki tikai Grieķija vai Polija, tikai viena no šīm komandām. Tātad mēs līdz šim bijām spēlējuši tikai pret pastarītēm. Kad nāk spēcīgāks pretinieks pretī (Slovākija) tad ir....d***ā! Un būs arī turpmāk! Noalidieties uz zemes, kādas pie velna medaļas?

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:13, pirms 15 gadiem
Meitenes- saņemas!!! Šis zaudējums nav pasaules gals. 1/4 finālā ir tikts.
Domāju, ka Krievija būs otrā grupā pirmās, ar tām spēlēt neiznāks. Visas pārējās- Francija, Turcija, Itālija u.c ir ņemamas. Redzēju Valmierā kā spēlēja, ja mūsējās būs formā (bet ne kā šodien)- uzvara būs!!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
LABAK ZAUDET TAGAD neka ceturtdalfinala...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
Pēkšņa, apbrīnojama precizitāte slovākietēm parādījās.
Manuprāt, ka jaunas vēsmas spēlē ienestu Sabīne, jo šķiet, ka viņa ietu drošos caurgājienos.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
Nu, ja kas Franciju 1/4 finālā arī varam uzvarēt. Ar lietuvietēm un baltkrievietēm, kuras nebūt nav grandi, francūzietes mocījās.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
Un pat Krievija periodiski spēlēja paslikti, nekādas monstrienes arī viņas nav.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: Zvirgzdiņš par biezhu mainiija speleetaajus! NEvar iespeleeties, ja ja neiemet uzreiz nomaina!
Ja tā tad kāpēc Lieni nemainīja kura kļūdījās reizi pēc reizes?

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: Zaudējuma iemesli? Tas, ka kārkliņu visu spēli noturēja uz soliņa – žirkova ieskrējās, piespēles briesmīgas un spēle neorganizēta, apjukums.
Un ne tikai. Zvirgzdiņš pārlieku uzticās vecajām spēlētājām. Droši varēja laist Niedolu, pacīnīties pie groziem. Kārkliņu, kā pamatsaspēles vadītāju, ar minimālām maiņām.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: PRETĪGI! Totāli izčakarēts sestdienas vakars. Baško - šodien 5 kļūdas! Jansone - metienos no spēles 0/5 sodi 2/4 (iepriekšējā spēlē metienos viņai bija 1/9) Jansones spēle ir KATASTROFĀLA! Eglīte līdz šim čempionātā ir nospēlējusi aptuveni 70 minūtes. Viņas pozīcija saspēles vadītāja, bet viņai līdz šim nav NEVIENAS rezultatīvas piespēles. Tā es šo sarakstu varētu turpināt un turpināt....ATVERIET ACIS - Polija, Ungārija, Grieķija, Čehija tās ir komandas kas čajā čempionātā ir pastarīšu lomā. Astotniekā var tiki tikai Grieķija vai Polija, tikai viena no šīm komandām. Tātad mēs līdz šim bijām spēlējuši tikai pret pastarītēm. Kad nāk spēcīgāks pretinieks pretī (Slovākija) tad ir....d***ā! Un būs arī turpmāk! Noalidieties uz zemes, kādas pie velna medaļas?
pizdu... jāiet piedzerties ne? buhaem bletc

  -4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:14, pirms 15 gadiem
Idioti visi noliceji. Meitenes - jasanemas un Spanijai japarada uz ko tiesham esat spejigas. Iegaza koncentracijas trukums.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:15, pirms 15 gadiem
ontario- bonuss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:15, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: NAw ko reiķinaat ir jaaspelee!
pievienojos tev, es mēģinu daļu mierināt par to, ka tā ir tikai 1 spēle un čempionāts turpinās ņemot līdzi secīnājumus no šodienas spēles. tikpat labi zinot AZ viņš maldina pretinieces un šo spēli upurē, lai uzvarētu nevis kaujā bet karā...

bez panikas un bez lielas kritikas pret mūsu meitenēm

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:15, pirms 15 gadiem
nekas kaanekaa jau 10 uzvaras peec kaartas bija , jaaizjuut zaudes garša arī

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:16, pirms 15 gadiem
Nu redz ku labi,LAICĪGI nolaidāmies no mākoņiem uz zemes.Pirmdien izbaudīsim ,ko spēj Spānija un tad mierīgi varēsim gatavoties 1/4 finālam ar otrās grupas otrās vietas īpašnieku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:16, pirms 15 gadiem
Jāsaka, kā ar zonu mēs apspēlēt nemākam, un groza apakša ar 0, jācer ka Tamanei viss būs ok!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:16, pirms 15 gadiem
Fly James Fly#23 rakstīja: NEviens te nenoliek LAtvietes!!!!!!!
brilles vajg???? LOL!!!
Brilles vajag tiesi tev!!! Chmo!!! Lasi diskusijas kartigak un iemacies kartigi pareizrakstibu !!!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:16, pirms 15 gadiem
Vēl ir tāds variants - zinot, ka pirmā vieta grupā faktiski jau ir rokā, Spānija spēlē ar Latviju laikumā laiž pamatā rezervistes, lai pasauzētu pamatsastāva spēlētājas pirms izšķirošajām cīņām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:16, pirms 15 gadiem
Zvirgzdinja kljuuda bija saspeeles vadiitaajas nonjemshana 2.puslaikaa. Kameer visas 3 uz mainjaam ar svaigiem speekiem sedza Zhirkovu, viss bija kaartiibaa! Kad nonjeema saspeeles vadiitaaju, neviens Zhirkovu vairs nespeeja nosegt un mees pakaasaam! Pasham Zvirgzdinjam jaauznjemas daljeeja vaina par zaudeejumu - vinjsh taktiski kljuudiijaas!
HAOSS rakstīja: Ja tā tad kāpēc Lieni nemainīja kura kļūdījās reizi pēc reizes?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:17, pirms 15 gadiem
vajadzēja likt pretī zonas aizsardzību. vissliktākā spēle čempionatā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:17, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: ATCERATIES TO, KA NELAIMES PUTNS MUIŽNIEKS IR TRENERU KORPUSAA UN VIŅAM KAA ZINAAMS NEKAD EČ CHEMPIONAATI NAW GAAJUSHI LABI!
Ko viņš uzreiz ir izdarījis?

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:17, pirms 15 gadiem
mafuzis rakstīja: eh naudu uz totalizatora pazaudēju bet nekas... nākamos paņemsim!!
ui..man gan bija intuīcija,ka sīkstā slovākija ar kuru Latvijai vienmeer ir problemas..panjems Latviju, un tik kārdinoshi liels koefic 5,25 kgan speekos komandas ir liidziigas..paldies betsafe.com par nerubiishanu sportaa, un tik lielu koefic..vnk bija jāliek pa Slovākiju un smuka peļņa
P.S piedodiet Latvijas izlase, ka piesaucu neveiksmi,bet šī spēle būs laba mācība turpmāk, ka jācīnās līdz pēdējai sekundei, jāmācās no pashu kļūdām, bet ticu, ka reabilitēsieties uzvarot Spāniju
Slēpts komentārs: Aigarok

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:18, pirms 15 gadiem
Fly James Fly#23 rakstīja: Un vinas ari zaudees !!!!!!
Nu ja pēc šīs spēles slovākietes uztaisa kārtīgu banketu, tad Grieķijai moš var arī zaudēt

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:18, pirms 15 gadiem
Mums ir Ieva Tamane
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:19, pirms 15 gadiem
Arviz rakstīja: Mums ir Ieva Tamane
Varbūt Zane ?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:20, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: Ja viņš vechiem noraka chempi, tad viņš par katru cenu gribees to izdariit arii ar sievieshu izlasi, labi ,ka shis naw galvenais treneris veel ceriiba ir!
psc tad jau laikam viņš ir krievu ņindza

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:20, pirms 15 gadiem
Socioloģiskā izpēte interneta mēdijos pierādīja - slikta rezultāta gadījumā "gudro" komentāru skaits jūtami pieaug!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:20, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Nesaprotu, kaapeec Zvirgzdinjam vajadzeeja 2.puslaikaa nonjemt saspeeles vadiitaaju!? Ieprieksh, pirmajaa puslaikaa - visas 3 vinjas mainoties sedza Zhirkovu, ljoti labi ar to tiekot galaa. Tikliidz vinjsh mainiija taktiku, Zhirkova saaka mest iekshaa un mees saakaam kljuudiitiesw! Ne tikai kljuudu deelj zaudeejaam! Manupraat, Zvirgzdinjsh taktiski kljuudiijaas!!!
Nu arī nenormāli daudz kļūdu (21).

  +5 [+] [-]

, 2009-06-13 22:20, pirms 15 gadiem
Vispaar Bravo Slovaaku treneriem. Apspeeleeja Zvirgzdinu un Muiznieku vienos vaartos. Tik neelastiigu taktiku, ko sodien nodemonstreeja Latvijas treneri veel sen neesmu redzeejis.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:20, pirms 15 gadiem
tāds loģisks spēles iznākums, jāsaka kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:22, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Varbūt Zane ?
Komentētājs tā teica
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:24, pirms 15 gadiem
Arviz rakstīja: Komentētājs tā teica
Galvenais, lai ķļičkas nesauc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:24, pirms 15 gadiem
Kļūdas - nu kur ta tik daudz!
Atlēkušās bumbas - tak jācīnās!
Janosne - laiks realizēt metienus no spēles!
Eglītes spēle vnk drausmīga!

Bet visvairāk žēl Tamanes,cerams,ka ar roku viss kārtībā,tiešām negribētos,lai viņa vēl tgd visam visam pa virsu uz svarīgākajām spēlēm notraumējas pa smago!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:24, pirms 15 gadiem
Skato, ka te komente dala cilveeku, kas ar galvu nedraudzeejas.
Pelniits zaudejums, bedre ir aizraksta daleeji tikai aizsardziibaa, uzbrukumaa gandriz visas gaida, kad Jeekabsone izglaabs.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:24, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: TApeec ka zvirgzdiņš noraava sķiibi!
Man izskatījās,ka tomēr Muižnieka pirksts bija izteiktāks nekā Zvirgzdiņa šajā spēlē.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:25, pirms 15 gadiem
Arii! Bet kameer tureejaam aizsardziibaa Zhirkovu, veel ar visaam kljuudaam izbraucaam plusos (minimaalos gan). Bet tikliidz nomainiijaas Zhirkovas sedzeeja, vinja saaka laadeet iekshaa un mees saakaam kaast Protams, tas, ka speelee 21 kljuuda - nenoliedzami ir viens no galvenajiem zaudeejuma iemesliem! Bet shajaa gadiijumaa - arii trenera taktiska kljuuda!
PuLVeris rakstīja: Nu arī nenormāli daudz kļūdu (21).

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:25, pirms 15 gadiem
Trenerus neesmu nolicis un nenolikšu, bet savu viedokli gan izteikšu:
piekrītu donis7 par saspēles vadītāju noņemšanu, 2 jāsaka ka šinī spēlē pierādījās, kapēc pa 4nr. spēlē Tāre un nevis Putniņa vai Jansone...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:26, pirms 15 gadiem
Pirmdien visi uz Arēnu !!!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:26, pirms 15 gadiem
Pēc spēles ar Grieķiju bija slikta priekšnojauta. Slovākija nospēlēja vienkārši lieliski, un mūsējās īsti nezināja ko darīt, tāpēc iznākums šoreiz likumsakarīgs. Mēs nemākam spēlēt pret labu un agresīvu aizsardzību, tas nu ir fakts. Arī saspēles nebija.

Šis zaudējums patiesībā mums bija vajadzīgs. Tagad vairs nelidosim pa mākoņiem.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:26, pirms 15 gadiem
Ja ir miinus 10 un 35 sekundes liidz beigaam un netiek sisti sodi, tad vispaar jaajautaa, vai sho speeli kaads grib arii uzvareet, vai vismaz godam pabeigt.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:26, pirms 15 gadiem
šoreiz un pret šo pretinieku Zvirgzdiņa risinājumi nestrādāja, bet citu pie rokas nebija.

Gaidām veiksmi tālākajās spēlēs! ļoti svarīgi būtu, lai Tamanei nebūtu traumas un lai kaut viena no pārējām garajām spētu normāli nospēlēt stresa apstākļos.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:27, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: pizdu... jāiet piedzerties ne? buhaem bletc
jā davai jāpiedzerās!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:27, pirms 15 gadiem
Kadets20 rakstīja: Es nesaprotu kaa var tureet Taari laukumaa ka vinja visu laiku kljudaas! Es nesaprotu ko taadu Jansone ir nogreekojusies ka vinju laukumaa maz laiz itiipashi izskirosos brizos!Kaa var Taarei teikt ka vinja labi nospeeleeja-iemeta triiniiti kad jau zaagjis bija kabataa! Kaapec nevareja tad mazaas palaist spelet uz trinjiem! Tare laikam Zvirgzdinjam dod pisties tapec spele daudz vai ari delj taa ka veca nju tad to vajag atmest malaa un dot spelet tam kas var kautko izdariit
Tu akls esi???
Tāre plēsās par katru bumbu un sitās līdz galam,bet Tava favorīte Jansona šajā spēlē izskatījās vienkārši NEKĀ!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:28, pirms 15 gadiem
Sudiga pedeja 4/4 bet nekas vel bus speles ja nespeles ta taka pret Slovakiju

  +6 [+] [-]

, 2009-06-13 22:28, pirms 15 gadiem
Man jau likās, ka Kārkliņai vajadzēja spēlēt daudz vairāk!! Viņa labi iesāka, bet viņu nomainīja un ne Eglīte, ne Eibele šodien neprata organizēt uzbrukumu, tāpēc, manuprāt, arī mēs iestrēgām uzbrukumos.. Nekas, vēl viss priekšā varbūt pat šis zaudējums nāca par labu, lai mūsējās atkal maksimāli koncentrētos un spēlētu tik pat labi vai arī labāk nekā iepriekšējās spēlēs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:28, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Ja ir miinus 10 un 35 sekundes liidz beigaam un netiek sisti sodi, tad vispaar jaajautaa, vai sho speeli kaads grib arii uzvareet, vai vismaz godam pabeigt.
Mīnus 10 ir pietiekoši liela starpība, lai nebūtu jēgas sist tos sodus. Pie kādiem -8 gan.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:28, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: Kopš kura laika čehija ir pastariite? Slovaakia driizaak ir pastariite vieniigi shodien latvijai negaja speele! Zvirgzdiņam ir kartiigi japadomaa kuru virkneejumu laist laukumaa!
a kopš tā laika čehija ir pastarīte ka viņa šajā čempī ir vinējusi tikai vienu spēli to pašu ar +2 pret ukrainu. čehijai ir arī 4 zaudes. bum bum?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:29, pirms 15 gadiem
Galvas augšā!!!
tālāk vairs bez zaudējumiem!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:30, pirms 15 gadiem
gazxs rakstīja: Jāsaka, kā ar zonu mēs apspēlēt nemākam, un groza apakša ar 0, jācer ka Tamanei viss būs ok!
Jāpamācās no Lietuvas vīru TOP3 komandām vai Lietuvas izlases, kā jāapspēlē zonas aizsardzība.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:30, pirms 15 gadiem
(kiwiks) viņš neprot vadīt arī tad, kad komanda atrodas vadībā. Viņa minūtes pārtraukumi ir bezjēdzīgi, jo pēc tiem bardaks laukumā turpinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:30, pirms 15 gadiem
Atkaartosos, bet Muiznieks basketbolaa ir tas pats, kas Andrejevs futbolaa. Nes nelaimi. Sodien bija izteikta Muiznieka speele, kuru var paziit pa gabalu. Avantuuriskas piespeeles, slikta aizsardziiba, palausanaas uz trakiem 3p metieniem, rebaundos vispaar 0.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:30, pirms 15 gadiem
Visi saka, ka kļūdas noraka spēli. Kļūdas bija tikai sekas. Cēlonis ir tas, ka otro spēli nevaram neko iesākt pret zonu. Ar Grieķiju vēl uzvarējām (ar mokām), bet pret spēcīgākām komandām zonu nemākam apspēlēt un tāpēc rodas tika daudz kļūdas.

  +6 [+] [-]

, 2009-06-13 22:30, pirms 15 gadiem
Cik punktus guva Jansone? 2us! Cik vinja aizmeta garaam? 5-us metienus no speeles + 2us sodus! Un Cik bumbas Taare izciiniija un cik punktus guva? 11! Tu maz speeli redzeeji?
Bet vispaar - Tu esi vienkaarshi slims! Laikam nekaadi nespeej realizeet savas erotiskaas fantaazijas, taadeelj vinjas sheit visiem klaasti!
Kadets20 rakstīja: Es nesaprotu kaa var tureet Taari laukumaa ka vinja visu laiku kljudaas! Es nesaprotu ko taadu Jansone ir nogreekojusies ka vinju laukumaa maz laiz itiipashi izskirosos brizos!Kaa var Taarei teikt ka vinja labi nospeeleeja-iemeta triiniiti kad jau zaagjis bija kabataa! Kaapec nevareja tad mazaas palaist spelet uz trinjiem! Tare laikam Zvirgzdinjam dod pisties tapec spele daudz vai ari delj taa ka veca nju tad to vajag atmest malaa un dot spelet tam kas var kautko izdariit

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:31, pirms 15 gadiem
purkavindrijs rakstīja: Tak atslābsti. Bija jau pret Slovākiju +10 vai vairāk pirmajā puslaikā. Saspēles vadītājai nav piespēles - nav ienācis prātā, ka saspēle varētu notikt savādāk, ja treneris tā grib? Kļūdas gadās katrai izlasei... Nesanāca spēle pret zonu, nevar vinnēt, ja ceturtdaļā iemet 1 punktu. Tur gan akmens Zvirgzdiņa dārzā.

Tavs komentārs atgādina tās vaimanas pirms Latvijas - Zviedrijas hokeja mača. Tāpat pirms uzvarēja Šveici ("mūsējie kāsīs 7:0, nolaidieties uz zemes..."). Vēsture atkārtojas, šo komentāru ar prieku nocitēšu pēc tam, kad mūsējās gūs skaistu uzvaru pret kādu no minētajām Super izlasēm.
iespējams ka vēl kaut ko uzvarēsim, ok. bet nu kā tu vari izskaidrot jansones pē'dejo 2 spēļu 1/14 metienus no spēles? pietam vismaz puse metienu bija no groza apakšas... vai tad tas nav katastrofāls procents? tāds % varētu būt ja spēlētu mana vecāmāte, ok manai vecaimātei būtu 0/14, bet vai tad ir liela šķirba?

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:32, pirms 15 gadiem
pag pag iepriekssejaas speeleez neviens zvirgzdinnu nekezaaja...
Bllin nu ne jau vinnsh lureja uz Aneti un pats nemeta grozaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:33, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mīnus 10 ir pietiekoši liela starpība, lai nebūtu jēgas sist tos sodus. Pie kādiem -8 gan.
To Tu paskaidro Kobem Braientam, ka pie minus 8 var ciiniities, bet pie miinus 10 vairs nevar.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:33, pirms 15 gadiem
to PuLVeris - pilnībā piekrītu
2 lietas pie zonas: ir jāmāk iemest 3, ja to nevar izdarīt ir jākustina bumba riņķī un centriem ir jāzin ko darīt...
Slēpts komentārs: Aigarok

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:35, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mīnus 10 ir pietiekoši liela starpība, lai nebūtu jēgas sist tos sodus. Pie kādiem -8 gan.
sodus nevajadzēja sist tāpēc, ka šansi izglābt šito spēli bija ļoti mazi, bet punktu starpība pirmdien var ļoti noderēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:35, pirms 15 gadiem
Ja Jansonei spele neiet,kapec nelaida Niedolu!!!Sliktak nebutu!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:35, pirms 15 gadiem
Nebūs Eglītes mēs uzvarēsim. Lai veicas!!! Sarauj Latvija

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:35, pirms 15 gadiem
Chikotilo rakstīja: Baigi žēl bija noskatīties uz mūsējām. Nu jācer, ka saņemsies. Pa lielam jau nekas vēl nav zaudēts.
nee nemazaam visticamaak 3 vieta un pretii krievija vai francija 1/4 ei nu vinee tur ja slovakieteem shitaa zaudeeja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:36, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: To Tu paskaidro Kobem Braientam, ka pie minus 8 var ciiniities, bet pie miinus 10 vairs nevar.
Ja palikusi minūte, viss vēl ir iespējams, bet pus minūte un viduvēja precizitāte - tas neizklausās pārāk cerīgi. Un Anete nav Kobe Domā, no tām piezīmēm būtu kāda jēga, ja spēle uzbrukumā ir katastrofāla? Nedomāju.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:37, pirms 15 gadiem
ļoti žēl,ka visi tikai paļaujas uz Aneti,Anete jau tā dara cik var es personīgu viņu apbrīnoju un viņa priekš manis ir nr.1 ,bet pārējām arī vajadzētu uzņemties iniciatīvi,beigās jau ar visas spiež uz postu,bet vajag tak trīnīti,lai būtu vismaz kkāda iespēja izglābties...

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:37, pirms 15 gadiem
Kāpēc visu 2.puslaiku Jēkabsone sedza Žirkovu ?? tak bija redzams, ka nevar nosegt, jo pati spēlē 40min u.c. Nesaprotami..
bet meitenes saņemsies.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:38, pirms 15 gadiem
Piekriitu!

Ieviva rakstīja: Kāpēc visu 2.puslaiku Jēkabsone sedza Žirkovu ?? tak bija redzams, ka nevar nosegt, jo pati spēlē 40min u.c. Nesaprotami..
bet meitenes saņemsies.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:39, pirms 15 gadiem
butu kobe Latvijas tautības sieviete būtu ok.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:39, pirms 15 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja palikusi minūte, viss vēl ir iespējams, bet pus minūte un viduvēja precizitāte - tas neizklausās pārāk cerīgi. Un Anete nav Kobe Domā, no tām piezīmēm būtu kāda jēga, ja spēle uzbrukumā ir katastrofāla? Nedomāju.
Nu vispaar speele bija zaudeeta jau 3 ceturtdalaa. Vai tas noziimee, ka nebuutu jaaciinas liidz galam?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:40, pirms 15 gadiem
vnk atkal aizsardziba rebaundus galigi padirsam un viss not a aizgaja greizi!

musu fani gan labi, tad kad viss shotokos tad mees labakie, ka komandia palidzibu vajag te sezham, tas tapat ka ar bankam: "esam labakie draugi kamer jums ir labi, kad..."

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:41, pirms 15 gadiem
Ja museejaam maksaatu kaa kobe-m tad arii speele buutu citaada. Ar patriotismu un vimpelliem neiet cauri

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:42, pirms 15 gadiem
Nu un jāsaka, kā ir jagribam cīnīties par medeļām ir jāmāk viena ne visai smuka lieta, tieši tāpat, kā Ventspils vinēja Baronu ar jebkādiem līdzekļiem ir izslēdz līderi no spēles, varbūt skarbi skan bet tāds tagad ir mūsdienu basketbols...

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:43, pirms 15 gadiem
Aigarok rakstīja: Ja museejaam maksaatu kaa kobe-m tad arii speele buutu citaada. Ar patriotismu un vimpelliem neiet cauri
Nu sorry, bet savu darbu es absoluuti nestraadaaju naudas deelj.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:44, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Arii! Bet kameer tureejaam aizsardziibaa Zhirkovu, veel ar visaam kljuudaam izbraucaam plusos (minimaalos gan). Bet tikliidz nomainiijaas Zhirkovas sedzeeja, vinja saaka laadeet iekshaa un mees saakaam kaast Protams, tas, ka speelee 21 kljuuda - nenoliedzami ir viens no galvenajiem zaudeejuma iemesliem! Bet shajaa gadiijumaa - arii trenera taktiska kljuuda!
Bet bez Žirkovas atradās arī citas spēlētājas, kas droši meta pa grozu, atšķirībā no latvietēm, kuras meklēja Jēkabsoni, un mūsu aizsardzību kopumā slovakietes apspēlēja, bet latvietes pret zonu spēlēja pārāk statiski (mētā bumbu pa perimetru, bez iespēlēm 3 sekunžu zonā, un nedrošība metienos). Vēl stulbi, ka zaudējam savu grozu un nav vairs ātro uzbrukumu, kas bija pirmajā spēles pusē. Izskatās, ka slovakijas treneri devuši šādu uzdevumu savām spēlētājām, maksimāli kavēt latviešu pāriešanu uzbrukumā.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:46, pirms 15 gadiem
interesanti kapeec tad ? Vai gribat pabeigt speeleet un buut Ullas stipendiaates?

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:47, pirms 15 gadiem
Kļūdas tādēļ, ka pāris spēlētājas ATKAL baidās uzbrukt. Tā nedrīkst, nu nevar būt tā, ka nospēlē uzbrukumu, pie piecām sekundēm saņemot bumbu normālā pozīcijā vēl meklē citu spēlētāju. Tas ir galīgi garām! Nu nedrīkst. Tik augstas klases komandās nedrīkst baidīties mest. Nu nesastāv komanda tikai no Jēkabsones, bet brīžīem liekas, ka baidās visas izņemot Jēkabsoni, Tamani un Baško. Nu tak..

Beigās arī izslēdza Jēkabsoni. Malaces slovākietes, bet mums pietiek AUGSTAS klases spēlētāju, lai kāda cita arī atļautos uzmest nevis konstanti baidīties no tā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:48, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: ej mājaa , lai vispaar laizh centraa egliiti viņa izciniis vairaak bumbu nekaa Tamane ar jansoni kopaa!
izgulies, čali!!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:48, pirms 15 gadiem
Tach Ulla jau paliidz tikai olimpieshiem,bet ar taadu speeli ...
Medallas ir sapnis

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:48, pirms 15 gadiem
Atkal latviešiem raksturīgais - kamēr uzvar, tik uz rokām nēsā, tikko zaudē, tā norok dzīvus visus.
Nu zaudēja...cik labi gāja iepriekš, tik tagad negāja. Jāizdara secinājumi un jāspēlē labāk.
Tagad tikai jāvinnē art jebkuru rezultātu Spānija un tad LAT ir 2. vietā, ESP ir pirmajā un SVK ir trešās. Tas tā tāpēc, ka ESP-SVK rezultāts bija +17 spāniešu labā. Nu bet ja zaudēsim ESP, būs grūtāk 1/4 finālā, bet ja reiz mērķējam uz medaļām, tad tāpat būs jāvinnē kaut kad viena no spēcīgajām komandām - ESP, RUS, FRA.
Nekādas traģēdijas nav, tikai esam pazaudējuši iespēju pēdējo spēli ar pusspēku un rezervistēm spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:51, pirms 15 gadiem
nahimovs rakstīja: Atkal latviešiem raksturīgais - kamēr uzvar, tik uz rokām nēsā, tikko zaudē, tā norok dzīvus visus.
Nu zaudēja...cik labi gāja iepriekš, tik tagad negāja. Jāizdara secinājumi un jāspēlē labāk.
Tagad tikai jāvinnē art jebkuru rezultātu Spānija un tad LAT ir 2. vietā, ESP ir pirmajā un SVK ir trešās. Tas tā tāpēc, ka ESP-SVK rezultāts bija +17 spāniešu labā. Nu bet ja zaudēsim ESP, būs grūtāk 1/4 finālā, bet ja reiz mērķējam uz medaļām, tad tāpat būs jāvinnē kaut kad viena no spēcīgajām komandām - ESP, RUS, FRA.
Nekādas traģēdijas nav, tikai esam pazaudējuši iespēju pēdējo spēli ar pusspēku un rezervistēm spēlēt.
Pilnībā piekrītu par visu tevis rakstīto!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:52, pirms 15 gadiem
Vai Tu vispaar redzeeji Griekkiju? Taa bij daudz labaaka par slovaakiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:53, pirms 15 gadiem
Atkal 3. ceturtdalja un lielais kluudu skaits...

  -3 [+] [-]

, 2009-06-13 22:54, pirms 15 gadiem
smirdigā Slovakija smirdigas loses sarijās dopingu un sameta haļavas .

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:54, pirms 15 gadiem
o ja --- likshu uz griekkiem

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:54, pirms 15 gadiem
Kas attiecas uz kopējo situāciju, tad uzvara ar +3 pār Spāniju garantēs otro vietu (ja, protams, Slovākija uzvar Grieķiju). Ja Slovākija uzvar Grieķiju, tad lai būtu pirmās vajadzēs +25 pār Spāniju.

Katrā ziņā, uzvara pār Spāniju var garantēt otro vai pie labākā scenārija pat pirmo. Nekas nav zaudēts, viss vēljoprojām ir mūsu rokās.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:54, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pag, nu ko jūs gaužaties - Slovākija ir lieliska komanda, kas, iespējams, aizies līdz medaļām šajā čempī!
Katrā ziņā galvas tiesu pārākas par Grieķiju un Čehiju viņas ir!

Mūsu vieta reitingā ir ap 5.-6. un Slovākija 3.-4. šajā čempī, ja objektīvi vērtējam!
bet nekas jau nav noticis!

Svarīgākā spēle būs 1/4fināls!
Pēdējā daļa gan muļķības.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 22:56, pirms 15 gadiem
Nee, nu OK, zaudeeja, nekaada trageedija nav notikusi, bet shii speele paraadiija vaajos posmus LV izlasee: trenera ietiepiiga pietureeshanaas tikai pie savaam iedomaataam speeleetaaju rotaacijaam, nelielu sakaapsanu galvaa deelj bulvaarpreses uzmaniibas, utt. Ja kaut kaadi secinaajumi tiks izdariiti, tad viss labi.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 22:56, pirms 15 gadiem
Latvijai obligāti parīt Spānija ir jāvinē,cerēsim un atbalstīsim mūsējās,lai viņām veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:57, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pag, nu ko jūs gaužaties - Slovākija ir lieliska komanda, kas, iespējams, aizies līdz medaļām šajā čempī!
Katrā ziņā galvas tiesu pārākas par Grieķiju un Čehiju viņas ir!
Mūsu vieta reitingā ir ap 5.-6. un Slovākija 3.-4. šajā čempī, ja objektīvi vērtējam! Bet nekas jau nav noticis!
Svarīgākā spēle būs 1/4fināls!
Neteiktu ka Slovākijas izlase būtu lieliska vai pārāka, bet līdzvērtīga Latvijai, ja spēlētu otru spēli, visticamāk Latvijas izlase uzvarētu.
Bet piekrītu, svarīgākā spēle tiešām būs 1/4-fināls!

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:58, pirms 15 gadiem
.

     [+] [-]

, 2009-06-13 22:59, pirms 15 gadiem
loggiski taas kuras dabujushas kaartiigu apgaadnieku,taas arii nespeelee naudas deell Un vinnam ir pie pakallas kas notiek,ka,tik tiktu uz privaataas dziives vaaka,vai arii padziedaat ar zvaigzni
bet taas kuras ir izsalkushas seezz malaa un sapnno par speeleeshanu ,kad buus vienalga nauda...

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 22:59, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Ja ir miinus 10 un 35 sekundes liidz beigaam un netiek sisti sodi, tad vispaar jaajautaa, vai sho speeli kaads grib arii uzvareet, vai vismaz godam pabeigt.
Pie -10 un 35 sekundēm līdz beigām sist sodu? Prātiņ, nāc mājās.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:00, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Nu vispaar speele bija zaudeeta jau 3 ceturtdalaa. Vai tas noziimee, ka nebuutu jaaciinas liidz galam?
Spēle NEBIJA zaudēta, jo līdz pat pēdējai minūtei bija cerības samazināt starpību, un mūsu meitenes arī cīnījās līdz galam. Bet ne jau par to mēs runājām. Mēs runājām par apzināto piezīmju lietderību spēles pēdējā pus minūtē. Jau pateicu savas domas.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:01, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Šo spēli zaudēja treneris.Nepareizas un nelaicīgas maiņas.Niedola sēž pat tad, kad neviena nevar iemest,lai gan ir viena no retajām,kas spēj iemest kaut mazliet sarežģitāku metienu.Pēdējās 5 minūtes netiek dota komanda sist sodus un tā tālāk.Trenerim vajag pāris spēles paskatīties vīru basketbolu,lai būtu uz ko tiekties.Un vispār tracina kopējais spēlētāju individuālās tehnikas trūkums.Nav saprotams kā profesionāla spēlētāja bez segšanas var aizmest garām stīpai,nevar apvest 1pret 1.Viss par ko var priecāties ir tas,ka pretinieces brīžiem ir vēl tizlākas.Visā turnīra ir aptuveni 7spēlētājas,kas spēlē aptuveni puišu U-16 līmenī.Pārējām ir jāstrādā ar bumbu dienu un nakti.ŠIS KOMENTĀRS NAV SAISTĪTS AR zaudējumu.Tas ir kopējais viedoklis.Pat ANETE ar savu it kā supertehniku netiktu sastāvā nevienā Latvijas vīru komandā.
ej guēt, čali ar LIELO burtu, un neaizmirsti bumbu paķert līdzi... trenējies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:01, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Nee, nu OK, zaudeeja, nekaada trageedija nav notikusi, bet shii speele paraadiija vaajos posmus LV izlasee: trenera ietiepiiga pietureeshanaas tikai pie savaam iedomaataam speeleetaaju rotaacijaam, nelielu sakaapsanu galvaa deelj bulvaarpreses uzmaniibas, utt. Ja kaut kaadi secinaajumi tiks izdariiti, tad viss labi.
Bija zaudējums, bet kāpēc jāraksta s*di?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:02, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Pirmdien būs spēle Grieķija - Slovākija, tad varēs redzēt, kas ir kas.
Diez vai....SVK šī spēle pilnīgi neko neizšķir....SVK vieta ir atkarīga tikai un vienīgi no ESP-LAT spēles rezultāta.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:04, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: STOP! Nesteidzies! Ņemot vērā Tamanes un Baško traumas, stratēģiski svarīgāk būtu zaudēt Spānijai un spēlēt savu 1/4 fināļu ceturtdien, nevis trešdien!
Nevajag to uzvaru pār Spāniju "par katru cenu".
Tā viena atpūtas diena būs zelta vērtē!

Jo svarīgākā spēle būs 1/4fināls, vienalga, kas nāks pretī, to jāpārsteidz ar kādu jaunu taktisko risinājumu.
Jā un spēlēt pret Krieviju vai Franciju 1/4 finālā. Nu nē... Pietam Baško es neredzēju ka būtu kāds savainojums. Tamanei jā - un nav galvots, ka ir nopietns. Spēle ar Spāniju IR jāuzvar, jo nav vajadzīgas 1/4 pēc Krievijas vai Francijas, pat tad, ja būsim vienu dienu vairāk atpūtušās.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:08, pirms 15 gadiem
Vai nu pirmās vai nu trešās, nav izdevīgi pret krievietēm spēlēt.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:09, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Kas attiecas uz kopējo situāciju, tad uzvara ar +3 pār Spāniju garantēs otro vietu (ja, protams, Slovākija uzvar Grieķiju). Ja Slovākija uzvar Grieķiju, tad lai būtu pirmās vajadzēs +25 pār Spāniju.

Katrā ziņā, uzvara pār Spāniju var garantēt otro vai pie labākā scenārija pat pirmo. Nekas nav zaudēts, viss vēljoprojām ir mūsu rokās.
Manuprāt, otrajai vietai pietiks ar +2 uzvaru. Tas ir LAT -7 tad, SVK ir -17+9=-8..... Varbūt pat ar +1 pietiek, bet nezinu, kā tad skaita vietas...Nedaudz kļūdījos par jebkuru uzvaru.....
1. vai 2. vieta nav lielas starpības, ja nu vienīfi RUS vai FRA nenolažojas un paliek zemāk par 1.-2. vietu grupā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:12, pirms 15 gadiem
es nu nedomaaju ,ka no vinbas kas ir atkariigs spaanijas speelee

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:12, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ja tu taisies ar +25 Spāniju vinnēt, tad Tev Krievija vai Francija arī nevajadzētu likties baigi lielais šķērslis!
Nestreb karstu, lai nebūtu Krievija vai Francija pietiek ar +2. Tas tavs "stratēģisks zaudējums" smagi iesū*ā.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:12, pirms 15 gadiem
Vot te parādās īstie fani, kas jau norok pēc pirmā zaudējuma.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:12, pirms 15 gadiem
Zhani Vimba, vai man lieku reizi buutu jaapaskaidro, ka profesionaali sportisti sitas liidz peedeejai sekundei? Neatkariigi no taa, ka ir miinus 10, vai varbuut miinus 35?

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:13, pirms 15 gadiem
Atkal šie lūzumi spēles gaitā, sākums veiksmīgs, žēl, ka tā.

  +4 [+] [-]

, 2009-06-13 23:13, pirms 15 gadiem
Paldies meiteneem par ciinju.

Veelos paust savu viedokli par speeli.

1) Meiteneem cepuri nost, ciinijaas liidz galam, par to buutu greeks ko paarmest

2)Nekas jauns, bet mums ir milziigs robs saspeeles vadiitajas postenii...principaa luuzums shodien notika, kad Eibele ar Egliiti vaarija suudus pie +11. Tajaa briidi speele bija jaasalauzh mums par labu. Nesaprotu, kapeec lielaaku speeles laiku nespeele Kaarklinja un galu galaa saspeles vadiitaju teelot var gan Kjipars, gan Krumberga gan Gunta. Nu Anda un Zane ir tikai ar - ziimi darbiibas.

3)Ne tikai shajaa speele, bet arii citaas nezinu kapeec tik daudz rausta Guntu, neticu ka vinja nevar skriet 40 minuutes, vinja ir klasi paaraka par Krumbergu. Vinjai ir jaakapaa nevis banku jaasilda.

4)Galiiigi aizsardziiba netikaam liidzi, protams, vinjas meta varbuut labaak kaa jebkad metushas, bet tomeer, 46, punkti vienaa puslaikaa, sievieteem, ir unbelievable. Cerams, ka tas nav fiziskais nogurums,jo mees ceram veel ne uz vienu vien speeli.

5)Daudzi experti jau ir teikusi, ka ja speej, uzsveershu, NAV DAUDZI KAS TO VAR, bet nokrampee Kjiparu kaa shodien 2. puslaikaa, tad LV izlase sabruuk kaa kaarshu naminsh. Shodien taa notika, klupdamas, krisdamas, Putninja, Krumberga, Egliite un Eibele. Cerams, ka Anete buus neapturama un paarejaas arii vairaak saduushosies.

6) Peedejais, ko gribu pateikt un tas naak no sirds, cilveeki, LUUDZU EJAM UZ BASKETBOLU, UN NEVIS TAA KAA UZ TEAATRI BET UZ SPORTA PASAAKUMU. KAS IR 6000?????!!!! VAJAG 12000, pret chehieteem bija daudz lielaaks troksnis, vinjaam kaajas rokas drebeeja. DAVAJ, es atdevu savu sirdi shodien meiteneem. EJAM ATBALSTIIT MUUSU MEICHAS UN SKANDEET - LATVIJA! Tam ir milziiga noziime.

Sanaaca, ka daudz nokritizeeju, iipashi treneru darbiibas, bet nee, visu cienju visiem, iipashi meitenem par ciinju, vnk, man shii meitenju izlase ir ljoti tuva, un es ceru uz lielaam lietaam veel shogad.

Par muusu super meiteneem un Kjiparu-European basketball Queen!!!

WE BELIEVE.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:13, pirms 15 gadiem
Cik esmu skatījies ESP spēles, nekā graujoša tur nav. Paņem uz klasi, bet ne vairāk. Valdemoro nespēlē, vai spēlēs, neviens nezina. ESP reāli nevar nokrist zemāk par 2. vietu. Pašām jāspēlē, tas arī viss. Neviens neteica, ka būs viegli.
Un ja godīgi, mēs SVK 2x kvalifikācijā atstājām aiz sevis. Viņām noteikti tas ir labā atmiņā.
Un labāk zaudēt tagad, nevis kādā būt vai nebūt spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:14, pirms 15 gadiem
xZ rakstīja: Zhani Vimba, vai man lieku reizi buutu jaapaskaidro, ka profesionaali sportisti sitas liidz peedeejai sekundei? Neatkariigi no taa, ka ir miinus 10, vai varbuut miinus 35?
Vai tad meitenes nesitās? Sitās gan, tad jau Kārkliņa nebūtu ne bumbu pārtverusi, ne Tāre kritusi citu rokās. Nevajag pārspīlēt, bet profesionālā basketbolā pie -10 un tāda laika neviens sodus nesit. Starp citu, no -16 tika panākts pat -8.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:18, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Vai tad meitenes nesitās? Sitās gan, tad jau Kārkliņa nebūtu ne bumbu pārtverusi, ne Tāre kritusi citu rokās. Nevajag pārspīlēt, bet profesionālā basketbolā pie -10 un tāda laika neviens sodus nesit. Starp citu, no -16 tika panākts pat -8.
Starp citu par Tāri, nabadzīte, zilu aci dabūja

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:18, pirms 15 gadiem
protams ka žēl pats neredzēju spēli bet malači meitenes

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:19, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Vai Latvijas izlase vēl var cīnīties par zeltu ?
Var, vajag vinnēt Spāniju, un cerēt, ka Slovākija hujviņzin kādā veidā zaud Grieķijai un esam pirmās grupā, pretī nāk Itālieties un tad ir psufināls, kur var notikt viss

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:19, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Vai Latvijas izlase vēl var cīnīties par zeltu ?
Dzert mazāk vajag..bet ja tomēr dzer, tad uzkost vajag!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:20, pirms 15 gadiem
Arii taisniiba!
PuLVeris rakstīja: Bet bez Žirkovas atradās arī citas spēlētājas, kas droši meta pa grozu, atšķirībā no latvietēm, kuras meklēja Jēkabsoni, un mūsu aizsardzību kopumā slovakietes apspēlēja, bet latvietes pret zonu spēlēja pārāk statiski (mētā bumbu pa perimetru, bez iespēlēm 3 sekunžu zonā, un nedrošība metienos). Vēl stulbi, ka zaudējam savu grozu un nav vairs ātro uzbrukumu, kas bija pirmajā spēles pusē. Izskatās, ka slovakijas treneri devuši šādu uzdevumu savām spēlētājām, maksimāli kavēt latviešu pāriešanu uzbrukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Aigarok

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:22, pirms 15 gadiem
Taa gluzhi nav! Vienkaarshi - iztirzaajam kljuudas - kaapeec zaudeejaam! Bet tiem, kas patieshaam izlasi noliek (ar visaam rupjiibaam), miinusinji ir jau salikti!

Jurchiks_pe4o rakstīja: Vot te parādās īstie fani, kas jau norok pēc pirmā zaudējuma.

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:22, pirms 15 gadiem
Protams, ka meitenes sitaas. Shajaa speelee izpaudaas treneru tizlums vispaaraakajaa pakaapee.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:23, pirms 15 gadiem
vaig meigginaat izlekt ar sakariigu speeli nevis ar pieziimeem un promahoiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:24, pirms 15 gadiem
to lacoste_123
par taviem punktiem
2- var piekrist, lai gan pirmie izgājieni arī Kārkliņai bija kļūdas...
3-guntai diezgan slikta spēle un daudz kļūdas lai gan spēlēt ir jādod, lai dabon pārliecību...
4 arī ceru, kafiziski viss būs ok
5 piekrītu, bet tas arī tapēc, ka ķiparam bija jāsedz žirkova
6 - pirmdien būšu arenā un Tev piebiedrošos

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:24, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Tak nemīz no tās Krievijas un Francijas! Kā būs tā būs! Ja meitenēm būs Tava attieksme, tad, ja gadīsies zaudēt Spānijai, tad tas būs vienkārši psiholoģisks nokauts! Ir jāspēlē ar Spāniju sava spēle, bet nevajag to pārvērst par "būt vai nebūt" spēli!
Tāda būs 1/4fināla spēle, ne jau šī spēle ar Spāniju!
Arī taisnība!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:24, pirms 15 gadiem
treneris triiniiti nemet un arii zem groza neciinas

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:25, pirms 15 gadiem
Mjaaa, ar gudriibu Tu it nemaz neizcelies!
Aigarok rakstīja: bllin, taa tai Taarei arii vajag

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:26, pirms 15 gadiem
pricom???

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:27, pirms 15 gadiem
Protams, ka meitenes sitās līdz pēdējam. Lai nu kas, bet raksturs viņm ir!
Runa ir tikai par to, kas un kāpēc nesanāca.......

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:27, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Tak nemīz no tās Krievijas un Francijas! Kā būs tā būs! Ja meitenēm būs Tava attieksme, tad, ja gadīsies zaudēt Spānijai, tad tas būs vienkārši psiholoģisks nokauts! Ir jāspēlē ar Spāniju sava spēle, bet nevajag to pārvērst par "būt vai nebūt" spēli!
Tāda būs 1/4fināla spēle, ne jau šī spēle ar Spāniju!
Ne jau man ir "stratēģisko zaudējumu" attieksme. Ir jāspēlē par uzvaru - kā vienmēr. Nevajag jau spēlēt ar domu "būt vai nebūt", vajag spēlēt ar domu, ka tā ir svarīga spēle, lai būtu sekmīgāks turpmākais turnīrs.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:27, pirms 15 gadiem
Treneris vada speeli! Pret zonu - TAKTISKAJAA ZINJAA LV izlase ir NULLE! Diemzheel
Aigarok rakstīja: treneris triiniiti nemet un arii zem groza neciinas

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:28, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Treneris vada speeli! Pret zonu - TAKTISKAJAA ZINJAA LV izlase ir NULLE! Diemzheel
Varētu padomāt, ka pret zonu IR ĻOTI DAUDZI TAKTISKI risinājumi, kas reāli arī strādātu.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:28, pirms 15 gadiem
Ka tik meitenes atkal nesāk rakstīt vēstuli pēc čempionāta...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:29, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ka tik meitenes atkal nesāk rakstīt vēstuli pēc čempionāta...
Cerams, ka Jurčiks nekad nebeigs uzdot stulbus jautājumus..

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:29, pirms 15 gadiem
par taam tizlajaam piespeeleem vispaar nerunaaju . taas jau liidzinaas taam franchu nevajadziigajaam piespeeleem. var mest ,bet raustaas un skataas kam piespeeleet. bllin ja ir metieni uz grozu ,un laba speele zem taa un par atlacoshaam bumbaam ,manupraat,nevar nesanaakt.....

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 23:29, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Cerams, ka Jurčiks nekad nebeigs uzdot stulbus jautājumus..
tas nebija jautājums, un tu žanīti piever mutīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:32, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: tas nebija jautājums, un tu žanīti piever mutīti
Nē nu pagaidi. Negribu Tevi aizskart, nebūt nē.. bet Tu vislaik centies būt gudrāks nekā patiesībā esi. Tu jau bezmazvai pasludināji pasaules galu pēc šī zaudējuma. Pirms šīs spēles meitenes vienkārši lidoja un te no tavas puses bezmazvai pasaules gals. Es tam neredzu iemeslu.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:34, pirms 15 gadiem
nu jaa tio majaas,patika ka ciiniijaaas musu meitenes,un es ticu,ceru,un domaaju ka muuseejaas var uzvareet spaaniju,un muusu zeltenes var ieguut medalas...

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:34, pirms 15 gadiem
gazxs rakstīja: to lacoste_123
par taviem punktiem
2- var piekrist, lai gan pirmie izgājieni arī Kārkliņai bija kļūdas...
3-guntai diezgan slikta spēle un daudz kļūdas lai gan spēlēt ir jādod, lai dabon pārliecību...
4 arī ceru, kafiziski viss būs ok
5 piekrītu, bet tas arī tapēc, ka ķiparam bija jāsedz žirkova
6 - pirmdien būšu arenā un Tev piebiedrošos
Davaj, tiekamies!!!

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:35, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nē nu pagaidi. Negribu Tevi aizskart, nebūt nē.. bet Tu vislaik centies būt gudrāks nekā patiesībā esi. Tu jau bezmazvai pasludināji pasaules galu pēc šī zaudējuma. Pirms šīs spēles meitenes vienkārši lidoja un te no tavas puses bezmazvai pasaules gals. Es tam neredzu iemeslu.
nu parādi kaut vienu komentāru, kur es taisu pasaules galu. NU PARāDI!

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:35, pirms 15 gadiem
Nonjemt saspeeles vadiitaaju bija trenera leemums! Taapat arii - paaraak leenaas piespeeles pa perimetru, neiespeeleejot bumbu garajaam.... Tikliidz pret muuseejaam uzliek ZONAS aizsardziibu, neko nevaram izdariit! Trenerim vajadzeetu tomeer mekleet risinaajumus, bet mees identiski kaasham jau otro speeli (taapat arii pret Griekjiju).
ZhanisVimba rakstīja: Varētu padomāt, ka pret zonu IR ĻOTI DAUDZI TAKTISKI risinājumi, kas reāli arī strādātu.

  +3 [+] [-]

, 2009-06-13 23:36, pirms 15 gadiem
OBLIGĀTI jāiet pirmdien atbalstīt meitenes!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:37, pirms 15 gadiem
Pret zonu ir sens un efektiivs risinaajums, kurs saucas 3p. Ptotams, ka to nevar realizeet bez elementaaras saspeelesm ko LV treneri arii nodemonstreeja.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:37, pirms 15 gadiem
kaadas medallas? Varbuut shokolaades medallas no Ullas tas arii viss

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:37, pirms 15 gadiem
to lacoste_123
ok es, Tu un vēl 11 998 cilvēki!
Par lielu Latviju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:37, pirms 15 gadiem
erikzzzz rakstīja: OBLIGĀTI jāiet pirmdien atbalstīt meitenes!
OBLIGAATI!!!

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:39, pirms 15 gadiem
gazxs rakstīja: to lacoste_123
ok es, Tu un vēl 11 998 cilvēki!
Par lielu Latviju!
Vot es vieniigi neticu ka savaksies veel tie 11998.. paarak lielas senes musu tauta

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:39, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: nu parādi kaut vienu komentāru, kur es taisu pasaules galu. NU PARāDI!
Tik tikko, starp citu.
Jurchiks_pe4o, 23:28, pirms 8 minūtēm, citēt
Ka tik meitenes atkal nesāk rakstīt vēstuli pēc čempionāta...

Komentārs tāds, ka izlase ir viens liels impotents un ka jāmaina treneris. Es vienkārši nesaprotu. Pirmajās četrās spēlēs Zvirgzdiņu gandrīz vispār nebija par ko kritizēt, komanda lidoja un te.. un te tu bezmazvai paziņo ka jāraksta vēstule. Es vienkārši nesaprotu, kāpēc ir jāraksta kaut kas, kas vispār neiederas kontekstā.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:39, pirms 15 gadiem
liec mieraa treneri. Vinnsh nemet triiniishus un nepiespeelee pretiniekam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:40, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tik tikko, starp citu.
Jurchiks_pe4o, 23:28, pirms 8 minūtēm, citēt
Ka tik meitenes atkal nesāk rakstīt vēstuli pēc čempionāta...

Komentārs tāds, ka izlase ir viens liels impotents un ka jāmaina treneris. Es vienkārši nesaprotu. Pirmajās četrās spēlēs Zvirgzdiņu gandrīz vispār nebija par ko kritizēt, komanda lidoja un te.. un te tu bezmazvai paziņo ka jāraksta vēstule. Es vienkārši nesaprotu, kāpēc ir jāraksta kaut kas, kas vispār neiederas kontekstā.
Nu bet mūsu meitenes tādas ir! tad pasaki, kāpēc viņas uzrakstīja vēstuli par Otersonu? sestā vieta toreiz likās ūberpanākums, bet meitenes izdomāja uzrkastīt vēstuli. kāpēc?
Slēpts komentārs: Smit
Slēpts komentārs: Aigarok

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:42, pirms 15 gadiem
Smit rakstīja: Tāre ir ir vienkārši nožēlojama, veca žurka! jā, labi, malace, ka iemeta tos 2 trīspunktniekus, BET, kas bija tas metiens pašās spēles beigāS? cik momentus viņa ir reāli nojaukusi? es uzskatu, ka viņu uz laukuma var laist tikai tad, kad ir kādi +20!
es uzskatu, ka tev vajadzētu iet gulēt

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:43, pirms 15 gadiem
Treneris nav jaamaina! Zvirgzdinjsh ir ljoti labs, tachu NE VISOS SPEELES ASPEKTOS! Taadeelj jaapiesliipee speele pret ZONU! Tad viss buus ok! Katram ir savi + un savi - un katrai uzvareetai vai zaudeetai speelei savi iemesli!

ZhanisVimba rakstīja: Tik tikko, starp citu.
Jurchiks_pe4o, 23:28, pirms 8 minūtēm, citēt
Ka tik meitenes atkal nesāk rakstīt vēstuli pēc čempionāta...

Komentārs tāds, ka izlase ir viens liels impotents un ka jāmaina treneris. Es vienkārši nesaprotu. Pirmajās četrās spēlēs Zvirgzdiņu gandrīz vispār nebija par ko kritizēt, komanda lidoja un te.. un te tu bezmazvai paziņo ka jāraksta vēstule. Es vienkārši nesaprotu, kāpēc ir jāraksta kaut kas, kas vispār neiederas kontekstā.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:43, pirms 15 gadiem
to lacoste_123
nu cerēsim uz to labāko, kā saka brīnumi notiek...

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:43, pirms 15 gadiem
Tu vienkaarshi esi STULBS!
Aigarok rakstīja: Taarei vaig arii pa otru aci

  -2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:45, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu bet mūsu meitenes tādas ir! tad pasaki, kāpēc viņas uzrakstīja vēstuli par Otersonu? sestā vieta toreiz likās ūberpanākums, bet meitenes izdomāja uzrkastīt vēstuli. kāpēc?
Tādēļ, ka ir ambiciozas. Tam bija kaut kāds zemteksts. Bet šeit? Nu nebija tas trenera zaudējums. Problēmas slēpjas pavisam citur, bet Tu to pasniedz kā absolūtu trenera zaudējumu.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:45, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Treneris nav jaamaina! Zvirgzdinjsh ir ljoti labs, tachu NE VISOS SPEELES ASPEKTOS! Taadeelj jaapiesliipee speele pret ZONU! Tad viss buus ok! Katram ir savi + un savi - un katrai uzvareetai vai zaudeetai speelei savi iemesli!
Es neteicu, ka jāmaina treneris. To šeit spītigi cenšas pateikt citi.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:46, pirms 15 gadiem
visus gudros aizsuutija pie gudrajiem,bet mani atsuutija pie Tevis

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:46, pirms 15 gadiem
Taa, kaa ciiniijaas Taare, neciiniijaas neviena shodien! Vinja pleesaas par katru laukuma metru - cik striidus bumbas neizciiniija, atleekoshaas, guva 11 punktus! Protams, ka arii kljuudiijaas (4as kljuudas), tachu NEKLJUUDAAS TIKAI TAS, KURSH NEKO NEDARA! Taarei vispaar CEPURI NOST - visas speeles shajaa chepii aizvada ljoti labi! Malacis!
Smit rakstīja: Tāre ir ir vienkārši nožēlojama, veca žurka! jā, labi, malace, ka iemeta tos 2 trīspunktniekus, BET, kas bija tas metiens pašās spēles beigāS? cik momentus viņa ir reāli nojaukusi? es uzskatu, ka viņu uz laukuma var laist tikai tad, kad ir kādi +20!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:46, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Tādēļ, ka ir ambiciozas. Tam bija kaut kāds zemteksts. Bet šeit? Nu nebija tas trenera zaudējums. Problēmas slēpjas pavisam citur, bet Tu to pasniedz kā absolūtu trenera zaudējumu.
es nepasneidzu kā trenera zaudējumu!

acīmredzami, nebūsi mani sapratis.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:47, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Taa, kaa ciiniijaas Taare, neciiniijaas neviena shodien! Vinja pleesaas par katru laukuma metru - cik striidus bumbas neizciiniija, atleekoshaas, guva 11 punktus! Protams, ka arii kljuudiijaas (4as kljuudas), tachu NEKLJUUDAAS TIKAI TAS, KURSH NEKO NEDARA! Taarei vispaar CEPURI NOST - visas speeles shajaa chepii aizvada ljoti labi! Malacis!
visas gluži nē, īsti neatceros, bet laikam otro aizvadīja ļoti slikti

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:48, pirms 15 gadiem
trenerim naff ne vaina

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:48, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: es nepasneidzu kā trenera zaudējumu!

acīmredzami, nebūsi mani sapratis.
Ko gan es citu varēju saprast ar teikumu "ka tik meitenes neraksta vēstuli pēc šī čempionāta".

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:49, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Tikai biļetes visās normālās vietās jau ir izpārdotas, ir vēl otrajā līmenī un aiz groziem.
No otrā līmeņa viss ir labi redzams....
Slēpts komentārs: Aigarok

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:50, pirms 15 gadiem
Vechi, iisi sakot, shodien zaudejam, uz mentalitaati, musu otraa plaana speletajam ir jaabut agresivaakam, savadak blekji nespiid, pret Griekjiju bija liidzigi, viengi taas neaptureeja Kjiparu, Slovaakietes aptureeja! Vot i viss...Nevar 4 spelet volejbolu un tad viena kaut ko dariit!

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:52, pirms 15 gadiem
cerams, ka rītdiena sāksies ar labu ziņu, cerams, ka Tamanei viss būs ok, izskatijās, ka viņai baigi sāpēja tā plauksta nebūs viņas, tad nu tiešām par medaļām varam nesapņot

  +1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:52, pirms 15 gadiem
Ko Jansone speleja - basketbolu???

  +2 [+] [-]

, 2009-06-13 23:53, pirms 15 gadiem
Smit rakstīja: Tāre ir ir vienkārši nožēlojama, veca žurka! jā, labi, malace, ka iemeta tos 2 trīspunktniekus, BET, kas bija tas metiens pašās spēles beigāS? cik momentus viņa ir reāli nojaukusi? es uzskatu, ka viņu uz laukuma var laist tikai tad, kad ir kādi +20!
Kaut kāds sviests...
Tāre vienmēr ir izcēlusies ar cīņassparu un palīdzejusi tieši svarīgākajos mirkļos.... Jāsaprot, ka tagad LAT ir jāvinnē tikai ar +2 ESP. Katrs punkts, kas būtu zaudēts vairāk SVK, būtu jāvinnē no spānietēm. Bija par ko sisties.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:53, pirms 15 gadiem
Man likaas, ka izsists pirksts, jaadomaa, ka nebuus traki!

Jurchiks_pe4o rakstīja: cerams, ka rītdiena sāksies ar labu ziņu, cerams, ka Tamanei viss būs ok, izskatijās, ka viņai baigi sāpēja tā plauksta nebūs viņas, tad nu tiešām par medaļām varam nesapņot

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:54, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: cerams, ka rītdiena sāksies ar labu ziņu, cerams, ka Tamanei viss būs ok, izskatijās, ka viņai baigi sāpēja tā plauksta nebūs viņas, tad nu tiešām par medaļām varam nesapņot
Tās sāpes, manuprāt, bija aukstā efekts. Cerams tiešām nebūs nekas nopietns, jo bez Tamanes būt ļoti ļoti grūti.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-13 23:54, pirms 15 gadiem
Murgaina diena, pirmkārt Red Wings zaud, bet tagad Latvija.

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:55, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Man likaas, ka izsists pirksts, jaadomaa, ka nebuus traki!
no lauka gāja nost ar asarām acīs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:56, pirms 15 gadiem
Fans 3 rakstīja: Murgaina diena, pirmkārt Red Wings zaud, bet tagad Latvija.
Man tieši otrādi, sākas labi, Pitsburga vinn, tad zaud LV un Dekmeijere. vakar sapi*sts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-13 23:58, pirms 15 gadiem
Es ar par pingviiniem- burviiga speele

  +5 [+] [-]

, 2009-06-13 23:58, pirms 15 gadiem
Lūzums spēlē iestājās pēc tā momenta,kad Tāre pirmā puslaika beigās savainoja aci un prasīja nomaiņu.Domāju,ka savādāk pirmā pusē būtu saglabāts vismaz + 10 un viss tālākais norisinātos pozitīvi..
Nesaprotami,kāpēc meitenes pie pirmajām grūtībām nemet pilnīgi brīvos,bet meklē sarežģītākos variantus un Aneti.. Psiholoģija klibo..
Ļoti noderētu Kubuliņa,kas var uzņemties spēli uz sevi,patreiz bez zināmajām četrām spēlētājām nav nevienas,kas ir pārliecinātas par sevi kritiskos mirkļos.Trūkst improvizācijas,izskatās,ka trenera norādījumus cenšas pildīt burtiski,līdz ar to rodas spriedze no atbildības par sekām.. Ļoti pietrūkst Lienes snieguma,kādu viņa rādīja pāris gadus atpakaļ..Trauma,komandu maiņas,sēdēšana uz soliņa darījusi savu..Ceram,ka noteikti spēle uzbrukumā aizies svarīgākajās spēlēs.Jā,un Babkina noteikti noderētu,nav jau tā,ka viņa būtu švakākā spēka spēlē,kā tas tika traktēts no treneru mutēm... Varbūt iemesls ir kāds cits?

  -3 [+] [-]

, 2009-06-14 00:03, pirms 15 gadiem
Nu redz reklaamaas bashko staasta vinnai pietruukst liidzjuteeju (Saakaas zvaigzznu slimiiba)
Kaa veerteejat tos mahschus ar rokaam peec tiem triiniishiem. Bashko izskatiijaas ,ka gaidiija vairaak no publikas.
Nu naff tas hokkis nu nevar iesviest divus triiniishus un domaat ka esi baigaa zvaigzne

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:04, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Komentārs tāds, ka izlase ir viens liels impotents un ka jāmaina treneris. Es vienkārši nesaprotu. Pirmajās četrās spēlēs Zvirgzdiņu gandrīz vispār nebija par ko kritizēt, komanda lidoja un te.. un te tu bezmazvai paziņo ka jāraksta vēstule. Es vienkārši nesaprotu, kāpēc ir jāraksta kaut kas, kas vispār neiederas kontekstā.
Kā kaut viena zaudēta spēlē,tā jāatlaiž treneris! Da i** ? Bāc,zaudēja,nu un? Vienmēr basīša dievs klāt nestāvēs,ja neveiksies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:07, pirms 15 gadiem
taadam troksnim vajadzeeja buut visu laiku

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:07, pirms 15 gadiem
Skudriniek,nevajag par Babkinu.Laikam jau ir savādāk...

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:08, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ko tu tur vislaik ar savu Kjiparu, apnicis jau esi.
Tapeec ka vinja ir 90% no muusu komandas Un p... taisni ja kaut kas nepatiik...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:10, pirms 15 gadiem
persik rakstīja: Kā kaut viena zaudēta spēlē,tā jāatlaiž treneris! Da i** ? Bāc,zaudēja,nu un? Vienmēr basīša dievs klāt nestāvēs,ja neveiksies
Es atkārtoju vēlreiz. Tā bija atbilde Jurčikam. Ja izlasīsi vēlreiz un visu, tad sapratīsi, ka NEVIS ES teicu, ka jāatlaiž treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:10, pirms 15 gadiem
Aigarok rakstīja: taadam troksnim vajadzeeja buut visu laiku
Logjiski, iestaasti to citiem

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:12, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Tikai diez vai viņai patīk, ka vinu par Kjiparu apsaukā...
Vinja pati sevi pa kjiparu sauc...:p

  +2 [+] [-]

, 2009-06-14 00:13, pirms 15 gadiem
Aigarok rakstīja: Nu redz reklaamaas bashko staasta vinnai pietruukst liidzjuteeju (Saakaas zvaigzznu slimiiba)
Kaa veerteejat tos mahschus ar rokaam peec tiem triiniishiem. Bashko izskatiijaas ,ka gaidiija vairaak no publikas.
Nu naff tas hokkis nu nevar iesviest divus triiniishus un domaat ka esi baigaa zvaigzne
Saki lūdzu, kāpēc Tev ir jābūt stulbam un jāraksta pilnīgs s*ds?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:14, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Ka tik meitenes atkal nesāk rakstīt vēstuli pēc čempionāta...
sporta avizes 22 (2009) numurs 2-8 junijs!!! lasiji ja??

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:14, pirms 15 gadiem
piekaashu es tos fanus . puse jau ir aizmirsushi kaads bija shkkots. Taadus lloti daudz var arii redzeet hokka machos...
Piedodiet ja man nav taisniiba...

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:16, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Saki lūdzu, kāpēc Tev ir jābūt stulbam un jāraksta pilnīgs s*ds?
Biji uz speeli?

Kaadas tavas domas un prognozes uz priekshu?

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:16, pirms 15 gadiem
bij pa rokai uz galda tpc atcerejos!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-14 00:23, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Biji uz speeli?

Kaadas tavas domas un prognozes uz priekshu?
Protams, ka biju. Un atbalstīju meitenes ar visu sirdi.
Tāpat ticu, ka varam uzvarēt Spāniju. Spānija pagaidām nav arī tik spēcīgāka, lai pie ideālas spēles neiznāktu pat +13. Tomēr pats svarīgākais, ir vienkārši uzvarēt, lai 1/4 finālā nebūtu pretī ne Francija, ne Krievija. Otrā vieta būtu ļoti svētīga arī no kalendāra ziņas, lai nebūtu jaspēlē 3 dienas pēc kārtas. Ja treneru korpuss spēs atrisināt, manuprāt, pašu lielāko problēmu - spēlētāju baidīšanos mest vai uzņemties iniciatīvu, tad pat fināls ir iespējams, jo šī spēle tikai vēlreiz uzsvēra izlases pašu lielāko problēmu.

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:23, pirms 15 gadiem
labi Zzogotas ,ar labu nakti,un katram pa shokolaades medallai

  +1 [+] [-]

, 2009-06-14 00:28, pirms 15 gadiem
Nu pa lielam šo spēli zaudēja Zvirgzdiņš pusi spēles spēlējot bez saspēles vadītājām...
Bet meitenes varones jebkurā gadījumā!

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:29, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Protams, ka biju. Un atbalstīju meitenes ar visu sirdi.
Tāpat ticu, ka varam uzvarēt Spāniju. Spānija pagaidām nav arī tik spēcīgāka, lai pie ideālas spēles neiznāktu pat +13. Tomēr pats svarīgākais, ir vienkārši uzvarēt, lai 1/4 finālā nebūtu pretī ne Francija, ne Krievija. Otrā vieta būtu ļoti svētīga arī no kalendāra ziņas, lai nebūtu jaspēlē 3 dienas pēc kārtas. Ja treneru korpuss spēs atrisināt, manuprāt, pašu lielāko problēmu - spēlētāju baidīšanos mest vai uzņemties iniciatīvu, tad pat fināls ir iespējams, jo šī spēle tikai vēlreiz uzsvēra izlases pašu lielāko problēmu.
Krievija ar Franciju savaa starpaa veel nav speelejushas, ja? Es baidos, par to ka Spaanija nav ieslegusi veel pilnos abarotus Un par to psihologjiju, bail ka tas nav taa uz sitiena atrisinaams Katraa zinjaa, shis nebija labs signaals, gan tabulas zinjaa, gan speles zinjaa! Liidzigas speles ir haotiskas

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:29, pirms 15 gadiem
Nastradamus rakstīja: galigi blava spele, sita spelejot labi ja 1/2 tiks
Vo vo, un tā būs pirmā reize kopš 1736. gada, kad mūsējās neiekļūs finālā.

PSC raksta tā it kā iekļūšana 1/2 ir mūsu izlases minimālais mērķis

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:29, pirms 15 gadiem
krimson rakstīja: Nu pa lielam šo spēli zaudēja Zvirgzdiņš pusi spēles spēlējot bez saspēles vadītājām...
Bet meitenes varones jebkurā gadījumā!
Viena jau tikai bija speletaja-Karklinja, un taa ir jaatpuutina, paarejas shodien bija ar - ziimi!

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:32, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Protams, ka biju. Un atbalstīju meitenes ar visu sirdi.
Tāpat ticu, ka varam uzvarēt Spāniju. Spānija pagaidām nav arī tik spēcīgāka, lai pie ideālas spēles neiznāktu pat +13. Tomēr pats svarīgākais, ir vienkārši uzvarēt, lai 1/4 finālā nebūtu pretī ne Francija, ne Krievija. Otrā vieta būtu ļoti svētīga arī no kalendāra ziņas, lai nebūtu jaspēlē 3 dienas pēc kārtas. Ja treneru korpuss spēs atrisināt, manuprāt, pašu lielāko problēmu - spēlētāju baidīšanos mest vai uzņemties iniciatīvu, tad pat fināls ir iespējams, jo šī spēle tikai vēlreiz uzsvēra izlases pašu lielāko problēmu.
Un veel, varbuut es kaut ko nesaprotu, bet man nav skaidrs, kapeec Bashko, Anete, Kaarklinja neskrien visu speeli, vinjaam tak ir iekshaa, mauc tikai. Tad Jansoni maina ar Taari un protams, Tamane laikam 40 minutes nenoskries. Bet ir jaaljauj vairak spelet Bashko, tas ir pats galvenais ko gribeeju teikt.

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:33, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Krievija ar Franciju savaa starpaa veel nav speelejushas, ja? Es baidos, par to ka Spaanija nav ieslegusi veel pilnos abarotus Un par to psihologjiju, bail ka tas nav taa uz sitiena atrisinaams Katraa zinjaa, shis nebija labs signaals, gan tabulas zinjaa, gan speles zinjaa! Liidzigas speles ir haotiskas
Nav vēl spēlējušas. Favorītes tomēr krievietes, bet uzvarēt tomēr var arī Francija. Katrā ziņā, viss vēljoprojām ir mūsu rokās un mūsu izlase ir pietiekami stipra, lai nebūtu nekas jārēķina vai, vēl vairāk, jāpaļaujas uz kādu citu. Varam uzvarēt ik vienu, bet vispirms jāatrisina šī psiholoģiskā barjera.

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:35, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Nav vēl spēlējušas. Favorītes tomēr krievietes, bet uzvarēt tomēr var arī Francija. Katrā ziņā, viss vēljoprojām ir mūsu rokās un mūsu izlase ir pietiekami stipra, lai nebūtu nekas jārēķina vai, vēl vairāk, jāpaļaujas uz kādu citu. Varam uzvarēt ik vienu, bet vispirms jāatrisina šī psiholoģiskā barjera.
Nu jaa, laikam jau taa ir, vnk shodiena bija neliels signaals, jo piemeeram taa pati spaanija, diezgan briivi tika galaa ar Slovaakiju, un vinjas shodien bija LABAS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-14 00:36, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Un veel, varbuut es kaut ko nesaprotu, bet man nav skaidrs, kapeec Bashko, Anete, Kaarklinja neskrien visu speeli, vinjaam tak ir iekshaa, mauc tikai. Tad Jansoni maina ar Taari un protams, Tamane laikam 40 minutes nenoskries. Bet ir jaaljauj vairak spelet Bashko, tas ir pats galvenais ko gribeeju teikt.
Baško šodien spēlēja mazāk tādēļ, ka spēlēja sliktāk kā parasti. Kļūdas nevajadzīgās situācijās. Pietam, šodienas spēli viņa iesāka no soliņa, kas laika ziņā arī atstāja manāmu iespaidu. Par Kārkliņu es arī īsti nesapratu kāpēc neļāva spēlēt vairāk, jo, manuprāt, tās 10 minūtes ko nospēlēja, aizvadīja pietiekami labi. Katrā ziņā labāk gan par Eibeli un Eglīti. Anete gan 39 minūtes nokapāja

     [+] [-]

, 2009-06-14 00:44, pirms 15 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Baško šodien spēlēja mazāk tādēļ, ka spēlēja sliktāk kā parasti. Kļūdas nevajadzīgās situācijās. Pietam, šodienas spēli viņa iesāka no soliņa, kas laika ziņā arī atstāja manāmu iespaidu. Par Kārkliņu es arī īsti nesapratu kāpēc neļāva spēlēt vairāk, jo, manuprāt, tās 10 minūtes ko nospēlēja, aizvadīja pietiekami labi. Katrā ziņā labāk gan par Eibeli un Eglīti. Anete gan 39 minūtes nokapāja
Nu bet paskaties cik daudz Bashko arii izdariija, ja visas spele volejbolu kaa jau teicu un tad iegruuzh bumbu anetei vai Guntai, tad kaadai jauznjemas iniciatiiva, tur arii taas kljuudas rodas! Es labaak redzu Guntu shad tad kljuudamies, nekaa skaistu, bezjeedziigu saspeeli pa perimetru no Egliites. Vismaz ir asums, aizsardziiba tiek saraustiita, es uzskatu, ka Guntas speele skala no 1-10 ja ir 2, tad vinja taapat ir labaaka par Krumbergas, Eglites, Eiebeles, Putninjas 8 vai 9 speeli!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-14 00:58, pirms 15 gadiem
zaudējuma iemesli?
1. pārāk daudz tehniskā brāķa un piespēles
2. atlēkušās bumbas ir jāvāc!
3. kārkliņa tika pārāk ilgi marinēta uz soliņa, spēle gāja tad, kad viņa bija laukumā. Eibelei un Eglītei šodien nebija laba spēle.
4. zvirgzdiņa centieni k-ko mainīt uz labu uz laukuma neatstājot nevienu saspēles vadītāju.
5. un pats galvenais - jāmet ir iekšā savi metieni! nevar no groza apakšas 2-3 reizes pēc kārtas mest garām!

Lai vai kā būtu, vislabākais būtu izanalizēt šodienas spēles kļūdas, aizmirst šo neveiksmi un sakapāt Spāniju gabalos!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-14 01:19, pirms 15 gadiem
Prieks, ka komentāros neatradās pārāk daudz negatīvu izteicienu, kas mums latviešiem ir raksturīgi pēc zaudējumiem sporta spēlēs.

Neko darīt, kādreiz arī ir jāzaudē.

Lai veicas nākamajās spēlēs!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-14 01:22, pirms 15 gadiem
Lai veicas!

     [+] [-]

, 2009-06-14 02:39, pirms 15 gadiem
palasot daudzus no komentāriem,slikti palika.
žēl lasīt,ka līdzjutēji,kuriem bieži tiek piedēvēts vislabāko fanu statuss var tā runāt par savām meitenēm. pretīgi. saņemieties taču. jāatbalsta meitenes ne tikai labos,bet arī sliktos brīžos. IT ĪPAŠI SLIKTOS. nekad nevar būt tā,ka vienmēr būs tikai uzvaras. tāds ir sports.
pašas meitenes teica,ka fanu atbalsts ir ĻOTI svarīgs. mēs esam kā 6.spēlētājs. un diezvai meitenēm ir pārāk patīkami ienākt šeit un salsīties,es atvainojos,tādus mēslus,kādi te bieži parādās. domājat,ko rakstat un vai tas tiešām atbilst patiesībai vai tā ir vnk truli izmesta frāze,lai kādu aizvainotu. bez apvainojumiem lūdzu. no malas jau vienmēr ir viegli kritizēt.
negribētos atkārtoties,bet tas tiešām Latvijas faniem ir raksturīgi-ja uzvar nēsā uz rokām, ja zaudē-NOLIEK.
ne tikai meitenēm jāmācās no kļūdām. atbalstīsim meitenes vēl sparīgāk spēlē pret Spāniju un pierādīsim,ka esam ar viņām gan priekos gan bēdās.

     [+] [-]

, 2009-06-14 02:42, pirms 15 gadiem
KirilsBB rakstīja: Prieks, ka komentāros neatradās pārāk daudz negatīvu izteicienu, kas mums latviešiem ir raksturīgi pēc zaudējumiem sporta spēlēs.

Neko darīt, kādreiz arī ir jāzaudē.

Lai veicas nākamajās spēlēs!
izlasīju visus komentārus un jāteic,ka negatīvo komentāru tomēr bija diezgan daudz un brīžiem bja nepatīkami lasīt.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-14 07:56, pirms 15 gadiem
Aigarok rakstīja: Nu redz reklaamaas bashko staasta vinnai pietruukst liidzjuteeju (Saakaas zvaigzznu slimiiba)
Kaa veerteejat tos mahschus ar rokaam peec tiem triiniishiem. Bashko izskatiijaas ,ka gaidiija vairaak no publikas.
Nu naff tas hokkis nu nevar iesviest divus triiniishus un domaat ka esi baigaa zvaigzne
Aizveries stulbeni,nevar gribēt,lai meitenes visas spēles vinnē,priecājies par to,ka ir šie skaistie basketbola svētki,un vēl nekas nav beidzies,vēl priekšā daudz spēles!!! Raisa laukā šitie stulbie nolicēji!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-14 08:11, pirms 15 gadiem
nevar jau visas graut bet acis krit jansones nevariba bet basko jau vienmer ta spele te kluda te trinis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-06-14 08:58, pirms 15 gadiem
Diemžēl pret zonas aizsardzību meitenes neprot cīnīties un ir uzskatāmi bezspēcīgas!!!
Ko darīja treneri...nav saprotams jo pat iesācējam bija skaidrs ka jāmaina uzbrukuma taktika taču to nespēja organizēt!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-06-14 09:08, pirms 15 gadiem
meitenes nau ko lamaat...bet zvirgzinjam gan gribas pateikt ko skarbaaku..griekjijas speele jau bija zvaninjhs...bet mees kaa dragaajam uz aneti taa dragaajam un no briivaam poziicijaam pat nemetam..un veel..ar ko Sabiine sliktaaka par paareejaam ka neljauj speeleet?vismaz redzeetajaas epizodees cik nu bija uz laukuma nebuut kopainu nemaitaaja..arii aizsardziibaa kapaaja..nav jau traas slovaakietes galvu paaraakas ..suudiigaakais jau ir tas ka mees varam ..uzskatu ka sho speeli pakaasa treneris...veel jau nekas nau zaudeets..bet ja gribam karinaat ko kaklaa tagad ir jaanjem spaanietes..

     [+] [-]

, 2009-06-14 09:11, pirms 15 gadiem
Pilnigi pelnits zaudejums, bija ari laiks nolaisties uz zemes, gaidija, ka uzvara pati iekritis rokas

     [+] [-]

, 2009-06-14 09:38, pirms 15 gadiem
Labi,ka laiciigi zaudeejaam.Tagad veel var zaudet arī Spānijai,nekas traks tas nebūs-GALVENAIS-UZVARĒT ceturtdaļfinālā Franciju. Kāda dūša būtu,ja visu laiku uzvarētu,bet zaudētu ceturtdaļfinālā? Tā būtu KATASTROFA.

     [+] [-]

, 2009-06-14 09:50, pirms 15 gadiem
nedrikst aizmirt so zaudi,jo no šīs spēles irjamācās un nākamreiz jālabo savas klūdas,ticu ka meitenes uzvinēs Spānietes unslovakietes pakasīsgrieķietēm

  -2 [+] [-]

, 2009-06-14 10:03, pirms 15 gadiem
Jēkabsone Paaraak speeli uz sevi njem un daudz kljuudu piespeelees
aisardziiba arii 0 taads iznaakums jau bij arii gaidaams

  -2 [+] [-]

, 2009-06-14 10:21, pirms 15 gadiem
nemak spelet

  -4 [+] [-]

, 2009-06-14 10:31, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Mūsējo kļūdas, slovākiešu haļavas metienos un tiesnešu darbības bija par pamatu mūsējo zaudējumam
pilnigi piekritu.

  -3 [+] [-]

, 2009-06-14 10:51, pirms 15 gadiem
Manuprāt pret zonu vajadzēja tā:

Jansone uz soda līnijas, Tamane uz ūsas, Tāre vai Baško cirkulē pa gala līniju izejot ārā abos stūros aiz 3p līnijas. Saspēle notiek starp saspēles vadītāju Jēkabsoni, Jansoni un aiz 3p līnijas izskrējušajām pa perimetru vai iespēlējot Lienei no saspēles vadītāja vietas. Tā kā aizsardzes visu laiku uzmanīja Aneti, Lienei bumbas saņemšanas gadījumā virsū nāktu centrs, kas dotu iespēju iespēlēt Zanei vai "atspolēm" zem groza, Ja Lienei klāt nāk mazā - atspēle Anetei. Katrā ziņā mēginājumi iespēlēt uz apakšu no sāniem izgāzās pilnībā. Un NEDRĪKST SIST BUMBU PRET ZEMI JA NAIDNIEKAM IR ZOMA! BUMBA NAV VAINĪGA!!!
Un! Ai kā mūsējām nepatīk cieša agresīva segšana. Laikam to zin jau visas un tā patiešām ir mūsu PROBLĒMA šajā čempī! (atceramies iepriekšējos mačus)
Katrā ziņā Spānija bez Valdemoro un Francija ir ņemamas, ko darīt ar Krieviju - nezinu.
Veiksmi!

  +2 [+] [-]

, 2009-06-14 11:10, pirms 15 gadiem
taas piespeeles kas bija 3. ceturtdaljaa man lika aizdomaaties vai muuseejaas ir tik labas un nosveertas kaa pirms tam runaaja

     [+] [-]

, 2009-06-14 11:27, pirms 15 gadiem
Bocitis rakstīja: Manuprāt pret zonu vajadzēja tā:

Jansone uz soda līnijas, Tamane uz ūsas, Tāre vai Baško cirkulē pa gala līniju izejot ārā abos stūros aiz 3p līnijas. Saspēle notiek starp saspēles vadītāju Jēkabsoni, Jansoni un aiz 3p līnijas izskrējušajām pa perimetru vai iespēlējot Lienei no saspēles vadītāja vietas. Tā kā aizsardzes visu laiku uzmanīja Aneti, Lienei bumbas saņemšanas gadījumā virsū nāktu centrs, kas dotu iespēju iespēlēt Zanei vai "atspolēm" zem groza, Ja Lienei klāt nāk mazā - atspēle Anetei. Katrā ziņā mēginājumi iespēlēt uz apakšu no sāniem izgāzās pilnībā. Un NEDRĪKST SIST BUMBU PRET ZEMI JA NAIDNIEKAM IR ZOMA! BUMBA NAV VAINĪGA!!!
Un! Ai kā mūsējām nepatīk cieša agresīva segšana. Laikam to zin jau visas un tā patiešām ir mūsu PROBLĒMA šajā čempī! (atceramies iepriekšējos mačus)
Katrā ziņā Spānija bez Valdemoro un Francija ir ņemamas, ko darīt ar Krieviju - nezinu.
Veiksmi!
Atcerējos aņuku: "Futbola spēles laikā stadionā ir tikai viens cilvēks, kas neko nejēdz no spēles - TRENERIS!"

     [+] [-]

, 2009-06-14 11:35, pirms 15 gadiem
Šo spēli zaudēja treneris.Nepareizas un nelaicīgas maiņas.Niedola sēž pat tad, kad neviena nevar iemest,lai gan ir viena no retajām,kas spēj iemest kaut mazliet sarežģitāku metienu.Pēdējās 5 minūtes netiek dota komanda sist sodus un tā tālāk.Trenerim vajag pāris spēles paskatīties vīru basketbolu,lai būtu uz ko tiekties.Un vispār tracina kopējais spēlētāju individuālās tehnikas trūkums-nav leciena,nav koordinācijas gaisā,trijnieku nevar uzmest esot gaisā.Nav saprotams kā profesionāla spēlētāja bez segšanas var aizmest garām stīpai,nevar apvest 1pret 1.Viss par ko var priecāties ir tas,ka pretinieces brīžiem ir vēl tizlākas.Visā turnīrā ir aptuveni 7spēlētājas,kas spēlē aptuveni puišu U-16 līmenī.Pārējām ir jāstrādā ar bumbu dienu un nakti.ŠIS KOMENTĀRS NAV SAISTĪTS AR zaudējumu.Tas ir kopējais viedoklis.Pat ANETE ar savu it kā supertehniku netiktu sastāvā nevienā Latvijas puišu komandā.Vajadzētu piesaistīt amerikas trenerus tehnikas un koordinācijas uzlabošanai. Paldies meitenēm par cīņassparu,bet ar to vien būs par maz,lai dabūtu medāļus.

     [+] [-]

, 2009-06-14 11:55, pirms 15 gadiem
Hui*a, ne spēle!!! Tik daudz kļūdas un tās haļavas slovākietēm, protams tiesnešu darbība "labākā"!! Cerams aizmirsīsim visi par šo spēli un koncentrēsimies pret Spāniju, tas būs daudz nopietnāk!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-14 11:59, pirms 15 gadiem
nekas..zaudejums ir zaudejums lai kads tas ir..galvenais ka mes varam spelet daudz labak..jacinas un viss bus labi..spaniju japieveic!sarauj!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-14 12:01, pirms 15 gadiem
šita spele janodzer un viss k

     [+] [-]

, 2009-06-14 12:15, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Šo spēli zaudēja treneris.Nepareizas un nelaicīgas maiņas.Niedola sēž pat tad, kad neviena nevar iemest,lai gan ir viena no retajām,kas spēj iemest kaut mazliet sarežģitāku metienu.Pēdējās 5 minūtes netiek dota komanda sist sodus un tā tālāk.Trenerim vajag pāris spēles paskatīties vīru basketbolu,lai būtu uz ko tiekties.Un vispār tracina kopējais spēlētāju individuālās tehnikas trūkums-nav leciena,nav koordinācijas gaisā,trijnieku nevar uzmest esot gaisā.Nav saprotams kā profesionāla spēlētāja bez segšanas var aizmest garām stīpai,nevar apvest 1pret 1.Viss par ko var priecāties ir tas,ka pretinieces brīžiem ir vēl tizlākas.Visā turnīrā ir aptuveni 7spēlētājas,kas spēlē aptuveni puišu U-16 līmenī.Pārējām ir jāstrādā ar bumbu dienu un nakti.ŠIS KOMENTĀRS NAV SAISTĪTS AR zaudējumu.Tas ir kopējais viedoklis.Pat ANETE ar savu it kā supertehniku netiktu sastāvā nevienā Latvijas puišu komandā.Vajadzētu piesaistīt amerikas trenerus tehnikas un koordinācijas uzlabošanai. Paldies meitenēm par cīņassparu,bet ar to vien būs par maz,lai dabūtu medāļus.
Nav jau mums nekaadas zvaigznes, atskaitot Aneti, kas ir viena no pasaules labakajam basketbolisteem, bet ievelc dzilji elpu, jo tik traki ar nav! Mees pirms 2 gadiem bijaa 4. Eiropa un spelejam Olimpiaadee...Visiem taviemkritikas pilnajiem komentiem vareetu pateikt sho to pretii, bet slinkums, sviestu tu vecais saraxtiiji!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-14 12:24, pirms 15 gadiem
Kur ir pec speles konference???
gribas dzirdet ko Zvirgzdinsh saka..
Vai arii neviens neaizgaja uz to konfereci!!

     [+] [-]

, 2009-06-14 12:52, pirms 15 gadiem
finkelstains rakstīja: Šo spēli zaudēja treneris.Nepareizas un nelaicīgas maiņas.Niedola sēž pat tad, kad neviena nevar iemest,lai gan ir viena no retajām,kas spēj iemest kaut mazliet sarežģitāku metienu.Pēdējās 5 minūtes netiek dota komanda sist sodus un tā tālāk.Trenerim vajag pāris spēles paskatīties vīru basketbolu,lai būtu uz ko tiekties.Un vispār tracina kopējais spēlētāju individuālās tehnikas trūkums-nav leciena,nav koordinācijas gaisā,trijnieku nevar uzmest esot gaisā.Nav saprotams kā profesionāla spēlētāja bez segšanas var aizmest garām stīpai,nevar apvest 1pret 1.Viss par ko var priecāties ir tas,ka pretinieces brīžiem ir vēl tizlākas.Visā turnīrā ir aptuveni 7spēlētājas,kas spēlē aptuveni puišu U-16 līmenī.Pārējām ir jāstrādā ar bumbu dienu un nakti.ŠIS KOMENTĀRS NAV SAISTĪTS AR zaudējumu.Tas ir kopējais viedoklis.Pat ANETE ar savu it kā supertehniku netiktu sastāvā nevienā Latvijas puišu komandā.Vajadzētu piesaistīt amerikas trenerus tehnikas un koordinācijas uzlabošanai. Paldies meitenēm par cīņassparu,bet ar to vien būs par maz,lai dabūtu medāļus.
Tāpēc jau tās ir sievietes, nevis vīrieši
Anetei jau nav jāspēlē Baronā

     [+] [-]

, 2009-06-14 13:06, pirms 15 gadiem
Argonaut rakstīja: Tāpēc jau tās ir sievietes, nevis vīrieši
Anetei jau nav jāspēlē Baronā
Sajuta dazhreiz rodas taada, ka vajadzeetu Nekristu aaraa no kopeejas bildes Tik izbrive metienu un basta

     [+] [-]

, 2009-06-14 13:11, pirms 15 gadiem
To sākumā zināju ,ka komanda viņām ir laba un tieši mums viņi ar agresīvu spēli aizsardzībā,piespieda kļūdīties,bet nekas nav zaudēts uzvarēsim Spāniju būsim 1.vietā grupā!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-14 13:18, pirms 15 gadiem
es vakardienas speeli skatiijos un nesapratu kapeec visas musejaas pedeeja 4eturtdallaa ir ap 3pt lliniju nu ir tak jaaiet iekssa,to tocc nesapratu visas 5 meitenes ap areejo liiniju kaada varbuut epizodiski paradiijaas zem groza ,vajadzeeja vsmaz tai paasai basko iet caurjgaajienaa nu vsmaz uz pieziimi, protams lloti sita tas kad tamane bija araa (uzskatu muusu atsleegas speleetaajas jeekabsone+tamane)
nesaprotu vakardienas jansones speeli taa bijaa maigi izsakoties lloti blaava speeks ir augums ir bet bumbas newar zem groza izciniit un iemest arii zem groza,saprotams bija Aināra izmisuma solis spelee laist Brumermani,diemzzel tas nepalidzeeja jo saprotams speleetaaja veel naw gatava speleet,un passu kluudas
tas viss beigaas noraka speeli!!!!!!!Ceru kad turpinaajumaa buus tikai uzvaras,meitenes ciinieties vis LATVIJA PAR JUMS!!!!!

     [+] [-]

, 2009-06-14 13:29, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: es vakardienas speeli skatiijos un nesapratu kapeec visas musejaas pedeeja 4eturtdallaa ir ap 3pt lliniju nu ir tak jaaiet iekssa,to tocc nesapratu visas 5 meitenes ap areejo liiniju kaada varbuut epizodiski paradiijaas zem groza ,vajadzeeja vsmaz tai paasai basko iet caurjgaajienaa nu vsmaz uz pieziimi, protams lloti sita tas kad tamane bija araa (uzskatu muusu atsleegas speleetaajas jeekabsone+tamane)
nesaprotu vakardienas jansones speeli taa bijaa maigi izsakoties lloti blaava speeks ir augums ir bet bumbas newar zem groza izciniit un iemest arii zem groza,saprotams bija Aināra izmisuma solis spelee laist Brumermani,diemzzel tas nepalidzeeja jo saprotams speleetaaja veel naw gatava speleet,un passu kluudas
tas viss beigaas noraka speeli!!!!!!!Ceru kad turpinaajumaa buus tikai uzvaras,meitenes ciinieties vis LATVIJA PAR JUMS!!!!!
Varbuut pretinieces neljaava? ! ? !Ja pamaniiji, Anete vispaar negaaja cauri kaa iepriekshejas speles! SVK ir ljoti laba komanda, tiesa gan mums bija jebkuraa gadijuma shvaka speele

Par Lieni piekriitu, gan sanjemsies vinja var 100 x labaak

     [+] [-]

, 2009-06-14 14:43, pirms 15 gadiem
Vienkārši jāspēlē tālāk, meitenes ir stipras un viegli nelūzīs!
Un mums visiem jātur īkšķi un jājūt līdz līdz pēdējai sekundei! Un arī pēc tam!

     [+] [-]

, 2009-06-14 14:59, pirms 15 gadiem
Kaut kāds 6. prāts lika vakar uzlikt 10Eur uz slovākietēm. Betway koefs bija 5.55, šķita par augstu. Šodien kontā jau 55,5 ēriki. Tādas divējādas sajūtas - protams, škrobe par zaudi, bet naudiņa silda kabatu.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-14 14:59, pirms 15 gadiem
Kaut kāds 6. prāts lika vakar uzlikt 10Eur uz slovākietēm. Betway koefs bija 5.55, šķita par augstu. Šodien kontā jau 55,5 ēriki. Tādas divējādas sajūtas - protams, škrobe par zaudi, bet naudiņa silda kabatu.

     [+] [-]

, 2009-06-14 17:55, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Murgaina spēle.
Murgains esi tu

  +1 [+] [-]

, 2009-06-14 18:14, pirms 15 gadiem
donis7 rakstīja: Taa, kaa ciiniijaas Taare, neciiniijaas neviena shodien! Vinja pleesaas par katru laukuma metru - cik striidus bumbas neizciiniija, atleekoshaas, guva 11 punktus! Protams, ka arii kljuudiijaas (4as kljuudas), tachu NEKLJUUDAAS TIKAI TAS, KURSH NEKO NEDARA! Taarei vispaar CEPURI NOST - visas speeles shajaa chepii aizvada ljoti labi! Malacis!
Piekrītu Tev! Te daži laikam redz tikai viņas kļūdas, nemaz neievērojot to, kā Tāre cīnās aizsardzībā, lai pretinieces neiemestu bumbu grozā, kas arī viņai pārsvarā izdodas.