Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:136, Did:0, useCase: 3

Autors: Māris Noviks

Latvija galotnē atspēlē 7 no 10 punktiem un drāmā zaudē Melnkalnei

Latvija galotnē atspēlē 7 no 10 punktiem un drāmā zaudē Melnkalnei
Kitija Laksa 2023. gada 18. jūnijā. Foto: FIBA

Latvijas sieviešu basketbola valstsvienība svētdien, 18. jūnijā, Telavivā zaudēja Melnkalnei ar 58:61, saglabājot tikai teorētiskas izredzes turpināt Eiropas čempionātu. Vakarā jācer uz Grieķijas uzvaru pār Spāniju. Tiešraide plkst. 20:35 TV3 Sport.

Gundara Vētras trenētā komanda sestdien no rīta trenējās “Shlomo Group” arēnā. Pārējā dienas daļa tika pavadīta viesnīcā. Trīsdesmit trīs gadu temperatūra un ultravioletais starojums liek pataupīt spēkus – dienvidū nevar aiziet pat uz baseinu.

“Esam un būsim,” latvietes laukumā devās “Prāta Vētras” basketbola himnas pavadībā. Pirmajās divās spēlēs – “Sāp naktī salauzta sirds” un “Bermudu divstūra” grāvējs “Sarkans. Balts. Sarkans”. Tribīnēs jauns papildinājums – Imants Mālmanis uz Izraēlu atlidoja no Īrijas.

Turnīra sākumā pirmajā viesu rindā sēdēja “FIBA Europe” ģenerālsekretārs Kamils Novaks. Svētdien – organizācijas jaunais prezidents Horhe Garbahosa. Ilggadējais Spānijas valstsvienības spēlētājs vairākus gadus vadīja FEB, savukārt maijā aizkulisēs apspēlēja Francijas federācijas bosu.

Starta piecinieki

Melnkalne: Mujoviča, Vučetiča, Živkoviča, Jovanoviča, Maka
Latvija: Jākobsone, Vilka, Laksa, Šteinberga, Gulbe

Kitija Laksa pēc pirmajām divām nospēlētajām minūtēm izskrēja no aizsega un realizēja trīspunktu metienu – 3:2. Melnkalnietes centās spēlēt uz apakšu, taču viņu bumbas kustība nebija no labākajām – Ilze Jākobsone divas reizes sekmīgi nospēlēja uz pārķeršanām. Ātro izrāvienu nebija, taču ceturtdaļas vidū latvietes precīzi meta no distances. Ieva Pulvere raidīja bumbu grozā pāri Natašas Makas rokām, savukārt Katei Vilka izdevās tikt pie brīvs tālmetiena – 11:6. Astotās minūtes beigās pēc vairākām izcīnītām bumbām uzbrukumā latvietes piespieda pretiniecēm sasniegt komandas piezīmju normu. Brīdi vēlāk arī Latvija iztērēja pārkāpumu limitu – 16:12.

Nākamajā ceturtdaļā tiesneši nesteidzās nosvilpt sodus situācijās, kad melnkalnietes aizsardzībā kavēja latvietes. Pēc deviņām nospēlētām minūtēm katrai komandai bija pa diviem pārkāpumiem. Latvietēm ilgu laiku neveicās ar punktu gūšanu groza tuvumā. Anete Šteinberga apspēlēja Maku (20:13), taču sāncenses pēc tam atbildēja ar astoņiem punktiem pēc kārtas – 20:21. Naturalizētā amerikāniete izcīnīja daudz bumbu abos laukuma galos un otrās desmitminūtes vidū sasniedza “double-double” rādītājus. Latvija puslaika beigās izcēlās ar lielisku bumbas kustību, izspēlējot oranžo dārgumu līdz brīviem metieniem. Vispirms partneres atrada Aneti Šteinbergu labā pozīcijā groza kreisajā pusē, pēc tam izspēlēja bumbu uz stūri Kitijai Laksai – 27:24. Drīz pēc tam precīzs bija Šteinbergas frontālais tālmetiens – 30:24.

Puslaika skaitļi – latvietes realizēja 5 no 11 trīspunktu metieniem, kamēr sāncensēm sekmīgi bija 2 no 11 mēģinājumiem. Melnkalni iegāza gandrīz divreiz lielākais kļūdu skaits (5-9), tiesa, kalnietēm piederēja neliels pārsvars cīņā par atlēkušajām bumbām (19-22, uzbrukumā 3-3). Anete Šteinberga guva deviņus punktus. Kitija Laksa pievienoja sešus, Kate Vilka un Aleksa Gulbe – pa pieciem punktiem katra. Makas rēķinā 10 punkti, 11 atlēkušās bumbas un viens bloķēts metiens. Milica Jovanoviča atzīmējās ar pirmajiem četriem komandas punktiem. Gulbe un Šteinberga sakrāja pa divām piezīmēm. Pretinieču rindās trīs pārkāpumi Vučetičai un divi Kovačevičai.

Melnkalne spēli atsāka rezultatīvāk, 25. minūtē pēc Božicas Mujovičas frontālā trīspunktu metiena samazinot starpību līdz minimumam – 34:33. Nākamajā aizsardzībā latvietes piespieda pretiniecēm iztērēt uzbrukuma laiku. Pretējā pusē no stīpas izgriezās Kates Vilkas tālmetiens, kamēr Maka spēja atbildēt ar četriem punktiem pēc kārtas, tostarp nepabeigtu “and one” gājienu – 34:37. Šteinbergas un Laksas divpunktu metieni palika vienīgie vairāk nekā sešu minūšu garumā, kamēr kapteine divos punktos pārvērta Ievas Pulveres piespēli – 36:37. Divdesmit septītās minūtes izskaņā Jeļena Škeroviča pieprasīja tiesnešiem video pārskatīt pret Latviju fiksēto pārkāpumu. Prasība tika apmierināta un bumba atgriezās kalniešu rīcībā. Vučetiča uzreiz iemeta no kreisā stūra – 36:40. Pilāberes guvumam no groza apakšas Vučetiča atbildēja ar vēl vienu tālmetienu, bet nākamajā uzbrukumā precīzs metiens Mujovičai – 38:45. Melnkalnei pirms pēdējā Latvijas uzbrukuma bija viena komandas piezīme, tādēļ pretinieces čakli sita sodus. Otrais no tiem tika fiksēts pret Aneti Šteinbergu – 40:45.

Izšķirošā ceturtdaļā sākās ar kapteines pustālo metienu un izturētām 24 sekundēm aizsardzībā – 42:45. Latvietes pirmo trīspunktu metienu otrajā puslaikā realizēja 33. minūtē, kad perimetrā izcēlās Paula Strautmane – 45:47. Sekoja divas izturētas aizsardzības un Jovanovičas pārkāpums pret Ievu Pulveri. Aizsardzību pret Maku darbojās Aleksas Gulbes un Paulas Strautmanes “double-team”, tiesa, atlētiskā amerikāniete tika pie atlēkušajām bumbām arī divu sāncenšu ielenkumā. Vučetiča iemeta trešo tālmetienu – 45:50. Trīsdesmit sestās minūtes sākumā spēlētāja ar 23. numuru pievienoja divus brīvmetienus, bet Šteinbergas pustālajam metienam sekoja Jovanovičas tālmetiens – 47:55. Nākamās minūtes vidū Gulbei uzbrukumā tika fiksēts “nostaigāts, kamēr Maka guva otrās iespējas punktus – 47:57.

Latvijas atspēlēšanās sākās ar Kitijas Laksas 3+1 gājienu – 51:57. “Trīs zvaigznes” aizsardzībā pārķēra bumbu, taču sasteigtais pretuzbrukums beidzās ar kļūdu. Maka nekavējās atbildēt ar brīvu metienu no groza apakšas – 51:59. Līdz pamatlaika beigām palika divas minūtes un 22 sekundes. Divi Šteinbergas metieni un Laksas tālmetiens divreiz samazināja starpību līdz viena metiena tiesai – 56:59 un 58:61. Pēdējais pilnais latviešu uzbrukums beidzās ar neprecīzu metienu un Ieva Pulvere 20,0 sekundes pirms finālsvilpes uzsita sodu – tas bija otrais komandas pārkāpums. Pēc 3,8 sekundēm sekoja nākamā piezīme. Laksa gandrīz pārķēra, taču melnkalnietes nosargāja bumbu un 1,5 sekundes pirms pamatlaika beigām nogādāja to Makai. Tiesneši devās skatīties video, lai pārbaudītu, vai bumba izmesta laikā. Grozs netika ieskaitīts, bet spēles pulkstenis – atjaunots uz 2,1 sekundes atzīmi. Ieva Pulvere pēc minūtes pārtraukuma piespēlēja bumbu Anetei Šteinbergai, taču tā izslīdēja no kapteines rokām un neprecīzs tālmetiens tika izdarīts pēc spēles laika beigām.

A grupa, 18. jūnijs, Shlomo Group arena

Melnkalne – Latvija 61:58 (12:16, 12:14, 21:10, 16:18)
Melnkalne: Maka 22 (20ab, 2bm, eff 37), Vučetiča 11 (3p 3/6), Mujoviča 10 (5rp), Jovanoviča 9 (6ab), Lekoviča 4, Kovačeviča 3, Živaļjeviča 2, Živkoviča, Radoņiča; Bigoviča, Pašiča, Ščepanoviča. Trenere Jeļena Škeroviča.
Latvija: Šteinberga 23 (2p 9/16, 3p 1/4, 1p 2/2; 8ab, eff 21), Laksa 15 (3p 4/7, 1p 1/1, eff 12), Gulbe 5 (7ab), Vilka 5, Pilābere 4, Pulvere 3 (7rp), Paula Strautmane 3, Jākobsone; Jurjāne, Jasa, Miščenko, Vihmane. Treneris Gundars Vētra.
Tiesneši: Maj Kazuko Forsberg (Dānija), Kerem Baki (Turcija), Mihkel Manniste (Igaunija).
Komisārs Merab Ratishvili (Gruzija).

Statistika. Melnkalne 61, Latvija 58

Metieni no spēles: 22/55 vs 21/58
Divpunktu metieni: 15/36 vs 13/35
Trīspunktu metieni: 7/19 vs 8/23
Brīvmetieni: 10/13 vs 8/10
Atlēkušās bumbas: 43 (10/33) vs 29 (4/25)
Rezultatīvas piespēles: 16 vs 17
Kļūdas: 18 vs 11
Pārķertas bumbas: 8 vs 8
Bloķēti metieni (BM): 2 vs 2
Personiskās piezīmes: 15 vs 14
Punkti pēc kļūdām: 11 vs 14
Punkti soda laukumā: 22 vs 14
Otrās iespējas punkti: 4 vs 1
Punkti ātrajos izrāvienos: 4 vs 2
Starta piecinieki: 52 vs 48
Rezerves: 9 vs 10

Izspēles kārtība

Latvijas valstsvienība Eiropas čempionāta A grupā ''Shlomo Group'' arēnā Telavivā sacentās pret Spāniju (15. jūnijā plkst. 21:00), Grieķiju (16. jūnijā plkst. 18:15) un Melnkalni (18. jūnijā plkst. 12:15). Grupas uzvarētājas automātiski iekļūs ceturtdaļfinālā. Otrās un trešās vietas īpašnieces 19. jūnijā sacentīsies pret B grupas (Beļģija, Itālija, Čehija, Izraēla) otro un trešo stiprāko komandu.

Pārējās astoņas komandas grupas turnīru aizvadīs Stožices arēnā Ļubļanā. C grupā mājiniece Slovēnija spēlēs pret Vāciju, Lielbritāniju un Franciju. D grupā Turcija mērosies spēkiem ar Ungāriju, Slovākiju un Serbiju. Pārspēles 20. jūnijā, izslēgšanas spēles 22.-25. jūnijā.

Latvijas sieviešu valstsvienība 2023. gada 18. jūnijā

#SpēlētājaSporta skolaPoz.Augums/Dz.d.KlubsSpēlesPunkti
4Paula StrautmaneRīdzeneF185/23.03.1997Cadi La Seu (Spānija)52200
6Ketija VihmaneLiepāja/Rīgas 3.BJSSG176/05.03.2001Saarlouis (Vācija)818
10Karlīne PilābereCēsisPF190/16.11.1990Alma Basket (Itālija)38169
11Aija JurjāneTTPF/C190/15.01.1988Galatasaray (Turcija)140918
12Anete Šteinberga (C)KolibriF/C190/29.01.1990Bourges Basket (Francija)901071
15Ieva PulvereCēsisPG/SG172/22.07.1990Galatasaray (Turcija)110632
16Ilze JākobsoneRīdzene/ValmieraPG168/19.04.1994TTT Rīga51177
21Vanesa JasaKolibriG178/09.07.2003TTT Rīga1341
23Aleksa GulbeRīdzenePF190/05.02.2000Avenida (Spānija)20209
25Marta MiščenkoTTPC196/27.11.1995TTT Rīga1449
33Kitija LaksaKolibriSF186/21.05.1996Virtus Bologna (Itālija)66488
35Kate Karlīna VilkaKolibriG/F184/14.04.1996TTT Rīga64342

Galvenais treneris: Gundars Vētra.
Treneri: Ainars Zvirgzdiņš, Mārtiņš Zībarts (Olympiacos), Matīss Rožlapa (RSU).
Vingruma treneris: Ivars Ikstens.
Ārsti Mārtiņš Pulveris (VEF Rīga), Mārcis Jakovičs.
Fizioterapeiti: Līga Folkmane-Eglīte, Ansis Biedris.
Izlašu direktors: Edijs Eglītis.

A grupa 18. jūnijā plkst. 14:00

#KomandaU-Z+/-
1Melnkalne (Q)2-1-13
2Spānija1-1+17
3Grieķija1-1+3
4Latvija1-2-7

Kalendārs

Ceturtdiena, 15. jūnijs
Melnkalne – Grieķija 74:69
Slovākija – Ungārija 67:89
Itālija – Čehija 58:61
Turcija – Serbija 63:71
Beļģija – Izraēla 108:59
Lielbritānija – Slovēnija 76:71
Latvija – Spānija 67:63
Vācija – Francija 50:58

Piektdiena, 16. jūnijs
Čehija – Beļģija 41:84
Ungārija – Turcija 68:69
Izraēla – Itālija 68:88
Francija – Lielbritānija 63:57
Grieķija – Latvija 73:65
Slovēnija – Vācija 72:76
Spānija – Melnkalne 78:57
Serbija – Slovākija 90:52

Sestdiena, 17. jūnijs
Brīvdiena un sabats Izraēlā.

Svētdiena, 18. jūnijs
Melnkalne – Latvija 61:58
Vācija – Lielbritānija 62:61
Beļģija – Itālija 72:64
Ungārija – Serbija
Čehija – Izraēla
Slovēnija – Francija
Spānija – Grieķija
Turcija – Slovākija

Pirmdiena, 19. jūnijs, “play-in” Telavivā
A2 – B3
B2 – A3

Otrdiena, 20. jūnijs, “play-in” Ļubļanā
C2 – D3
D2 – C3

Trešdiena, 21. jūnijs, brīvdiena
Četras labākās komandas no Telavivas trenēsies Ļubļanā.

Ceturtdiena, 22. jūnijs
(29) A1 – C2/D3 uzvarētāja
(30) B1 – D2/C3 uzvarētāja
(31) C1 – A2/B3 uzvarētāja
(32) D1 – B2/A3 uzvarētāja

Piektdiena, 23. jūnijs
Brīvdiena un iespēja trenēties.

Sestdiena, 24. jūnijs
L29 – L32 (ceļazīme uz OS kvalifikāciju)
L30 – L31 (ceļazīme uz OS kvalifikāciju)
W29 – W32 (pirmais pusfināls)
W30 – W31 (otrais pusfināls)

Svētdiena, 25. jūnijs
15:15 Spēle par piekto vietu (ja nepieciešams)
18:00 Spēle par trešo vietu
21:00 Fināls


, 2023-06-18 14:03, pirms gada
Nu ar to arī čempis beidzies.
, 2023-06-18 14:03, pirms gada
Paldies , uz redzēšanos
Bet mums taču priekšā svarīgākā 4.spēle ko teica pirms čempionāta 😂🤣
, 2023-06-18 14:05, pirms gada
Vai nevajadzētu piesaistīt kādu speciālistu?
Harry The King, Luka a God, Daini Gvardiolu?
, 2023-06-18 14:05, pirms gada
Latvijas klasika uzvarēt stipros un zaudēt pārējiem.
, 2023-06-18 14:05, pirms gada
Nu neko, zaudējām oglei no Melnkalnes.
Pārējā MNK izlase pēc u13 puišu basketa līmeņa izskatījās.
Paldies Dievam, ka mēs iztiekam bez importa spēlētājiem sportā.
, 2023-06-18 14:05, pirms gada
Bl to sieviešu sportu drīz varēs vnk izdzēst no eksistēšanas. Atkal viena melnā vnk izpis visu izlasi,nedod dievs vēl transgender uzliks kā normu tad tiešām sieviešu sports kā tāds nebūs vajadzīgs.
, 2023-06-18 14:06, pirms gada
Dzimmiy rakstīja: Latvijas klasika uzvarēt stipros un zaudēt pārējiem.
Paskaties rankingu kur atrodas mūsu grupas pretinieces , un tad iekomente vēlreiz
, 2023-06-18 14:06, pirms gada
Ai,ku žēl. Nu labi cīnījās, bet nu tik nedaudz pietrūka
, 2023-06-18 14:06, pirms gada
Vētra ir diezgan liels impotents…
, 2023-06-18 14:06, pirms gada
...treneri Vetrovu un politiķus ziepēs!...būtu pirms 4 gadiem iedevuši pilsonību Pedijai, mēs būtu gan Tokijā, gan Parīzē...
, 2023-06-18 14:06, pirms gada
Tā ir, ka paļaujas tikai uz vienu Šteinbergu. Gulbei, Pīlāberei, Pulverei- ļoti vāja spēle. No Laksas arī tika gaidīts kas vairāk. Paldies- līdz nākamajai reizei.
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
Visticamāk, ka čempionāts mūsējām beidzies! Ja B grupā nenotiek kādi lieli pārsteigumi (itālietēm, piemēram, uzvarot beļģietes un Izraēlai čehietes), tad neredzu iemesla grieķietēm pēdējā spēlē iespringt. No trešās vietas viņas, visticamāk, izies pret Čehiju, bet no otrās - pret Itāliju. Tad kāpēc viņām kapāties grupas pēdejā mačā pret Spāniju?
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
Līdz drāmai nedaudz pietrūka.nav ko daudz pārdzīvot,jo ar tādu spēli tālāk nav ko meklēt.Ja kāds te cer uz grieķētēm,tad atgādināšu,ka grieķietēm nav īpaši būtiski ,vai iziet no grupas ar otro,jeb trešo vietu,bet spānietēm uzvara pirmie grupā,bet zaudējums nebūs NEKAD.Spānija domāju turnīrā savu sliktāko spēli ir aizvadījusi un domāju,ka vēl pacīnīsies par titulu.
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
Kāda jēga bija pieveikt Esp???
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
Viens ārprāc!gan no meičām,gan treneru bara!Par kādiem grēkiem,ja pārējās knapi velk kājas malā tiek atstāta Jurjāne!?
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
Žēl, ka Babkina nenospēlēja šajā čempī, reāli pietrūkst agresīvs PG
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
datmons rakstīja: Vai nevajadzētu piesaistīt kādu speciālistu?
Harry The King, Luka a God, Daini Gvardiolu?
Speciālisti nevar ielīst basketbolistes smadzenēs! Viss atkarīgs no pašu spēlētājām!
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
vispār nesaprotu kādā sakarā var izlasēs kaut ko 'naturalizēt'. Protams, tēma ir sena, bet šādos brīžos ir dusmas
, 2023-06-18 14:07, pirms gada
Nu ja godīgi, lai brauc majās. Tik drausmīgas spēles sen nebiju redzējis. Pilns soliņš ar treneriem un visi auni. Kā var 2vas spēles vienādi skriet sienā ar galvu.
Kādas os. Ko tur darīt???
Jākabsone pilnīgs ārprāts, neder pat kā 3šā rezerviste. Kur nu vēl pamata. Pulvere ar kā apmaldijusies.
Na**j tādu basketu
, 2023-06-18 14:08, pirms gada
wow wow rakstīja: Vētra ir diezgan liels impotents…
Ne jau Vētra nevarēja iemest. Spele bija laba tieši līdz metiena precizitātei.
, 2023-06-18 14:08, pirms gada
hahahaahahahahah sieviešu sports
, 2023-06-18 14:08, pirms gada
kādi komemtētāji tāda spēle
, 2023-06-18 14:08, pirms gada
j888 rakstīja: Ne jau Vētra nevarēja iemest. Spele bija laba tieši līdz metiena precizitātei.
Kas tur labs? Nekā laba neredzēju.
, 2023-06-18 14:08, pirms gada
Kāpēc Jurjāne neizgāja laukumā? Kāds zin?
, 2023-06-18 14:08, pirms gada
Pilnīgi debila spēle Latvijai uz dullo. Bez cīņas zem groziem, bez kādām kombinācijām . Elīna bija ļoti vajadzīga. Tagad mājās un jāveido pilnīgi jauna izlase.
, 2023-06-18 14:09, pirms gada
Mack nebūs pirmā vēsturē, kas savākusi 20+20 Eiropas pro basī?
, 2023-06-18 14:09, pirms gada
markkomartins rakstīja: Nu ja godīgi, lai brauc majās. Tik drausmīgas spēles sen nebiju redzējis. Pilns soliņš ar treneriem un visi auni. Kā var 2vas spēles vienādi skriet sienā ar galvu.
Kādas os. Ko tur darīt???
Jākabsone pilnīgs ārprāts, neder pat kā 3šā rezerviste. Kur nu vēl pamata. Pulvere ar kā apmaldijusies.
Na**j tādu basketu
Ja jau Tu komentē , tad jau Tev nav nemaz nah****
, 2023-06-18 14:09, pirms gada
adrenalin8 rakstīja: Speciālisti nevar ielīst basketbolistes smadzenēs! Viss atkarīgs no pašu spēlētājām!
Var ielīst!
, 2023-06-18 14:09, pirms gada
Ir grūti skatīties sieviešu basketbolu, kur profesionālas spēlētājas brīvas zem groza met garām. Šī nav komanda. Ka spēle neiet vai tiek nosegtas 3 mūsu spēlētājas, tad pretinieks ir uzvarējis. Pārāk viegls uzdevums pretinieču spēlētājām.
, 2023-06-18 14:09, pirms gada
...un te vajag atcerēties, ja Strēlnieks nebūs veču izlasē, tad arī no grupas ārā netiksim...
, 2023-06-18 14:10, pirms gada
Pulvere pēdējā izspēlē vnk čau. Tā vietā, lai iedotu blakus Laksai uz brīvu metienu, met piespēli pāri sedzējai
, 2023-06-18 14:10, pirms gada
Visas tikai uz Šteinbergu skatījās. Aizsardzība vēl bija +-ok, bet uzbrukums bija drausmīgs. Žēl, ka pēc 3 spēlēm vias beidzas. Bet ko var gribēt, ja visus gadus saspēli vadīja Babkina, bet pirms turnīra saprotam, ka saspēli kādai citai būs jāvada. Visas mazās spēlētājas aizvadīja sliktu čempi uzbrukumā. Ja Pulverei ir bail mest tàlmetienus, tad tas visu parāda. Vienīgi Laksa un Šteinberga aizvadīja labu čempi uzbrukumā. Ar 2 spēlētājām ir par maz uz ko vairāk cerēt.
, 2023-06-18 14:10, pirms gada
Cienījamie treneri...I.Jēkabsone NAV radiniece A.Jēkabsonei un nestāv pat tuvu meistarībā,tad jautājums kāpēc viņa tiek laista vienmēr starta 5?
Loģisks zaudējums šai vienveidīgajai spēlei;
#33 Laksa stāv kā piemineklis stūrī un nezin ko gaida,ātrie uzbrukumi šajās trīs spēlēs labi ja divi (wall) (angry)
, 2023-06-18 14:11, pirms gada
Toties ir vēsturiska uzvara pār Spāniju. Viņas tad spēlēja gan kā BJSS basketbolistes, nespēdamas pārvarēt mūsu aizsardzību.
Mūsējām neizdevās šodien, ir vieta attīstībai un kolektīva saliedēšanai.
, 2023-06-18 14:12, pirms gada
Bet labāk zaudēt ar savējàm nekā priecāties kā tavu izlasi velk melnā.
, 2023-06-18 14:12, pirms gada
sapnis rakstīja: vispār nesaprotu kādā sakarā var izlasēs kaut ko 'naturalizēt'. Protams, tēma ir sena, bet šādos brīžos ir dusmas
Jā piekrītu! Šito ar nesaprotu FIBA ir dīvaina asociācija. Grib kaut ko uzlabot, bet aizmirst klasika ir tā labākā. Katra basketbola valsts parādā savas ambīcijas un savu raksturu. Tieši naturalizētie spēlētāji izjauc šo sastāvu. Sajūta, ka tur spēlē cita valsts komanda.
, 2023-06-18 14:12, pirms gada
Šķiet treneru kolektīvam jāuzņemas pamata atbildība par šiem diviem zaudējumiem. Pārāk vienveidīgs uzbrukums, mēģinot atrast Laksu un Šteinbergu, un pārējām maz uzņemoties iniciatīvu. Arī pārāk šaura rotācija. Šodien nez kāpēc nespēlēja Jurjāne (varbūt trauma?), tāpat Jasa un Vihmane jau nu arī bija jāiesaista komandas rotācijā. Nevar izvlikt trīs šādas saspringtas spēles ar tik šauru rotāciju.
, 2023-06-18 14:13, pirms gada
adrenalin8 rakstīja: Kāpēc Jurjāne neizgāja laukumā? Kāds zin?
Mjā, ja nebija kāda trauma , tad tas ļoti labs jautajums ....
, 2023-06-18 14:13, pirms gada
Šitādu iespēju neizmantot!
Varēja ar vienu šādu uzvaru spēlēt 1/4, cīnīties, lai tiktu OS!
, 2023-06-18 14:14, pirms gada
tā iet, kad Vetrovu ieliek par treneri
, 2023-06-18 14:14, pirms gada
striker rakstīja: Toties ir vēsturiska uzvara pār Spāniju. Viņas tad spēlēja gan kā BJSS basketbolistes, nespēdamas pārvarēt mūsu aizsardzību.
Mūsējām neizdevās šodien, ir vieta attīstībai un kolektīva saliedēšanai.
basketbols ir komandas spēle...kad mums izaugs jauna saspēles vadītāja, tad Šteinberga jau norietēs...tāpēc LBS pakārt aiz zvaniem pie basketbola groza, ka nepanāca Pedijas pilsonību un ielika nodevēju Vetrovu par treneri...tur karma nostrādāja
, 2023-06-18 14:15, pirms gada
BELAZ rakstīja: Cienījamie treneri...I.Jēkabsone NAV radiniece A.Jēkabsonei un nestāv pat tuvu meistarībā,tad jautājums kāpēc viņa tiek laista vienmēr starta 5?
Loģisks zaudējums šai vienveidīgajai spēlei;
#33 Laksa stāv kā piemineklis stūrī un nezin ko gaida,ātrie uzbrukumi šajās trīs spēlēs labi ja divi (wall) (angry)
Izlases sastāvā nav nemaz Jēkabsone , bet gan Jākobsone 🤦🏻‍♂️🤨
, 2023-06-18 14:15, pirms gada
Negaidīti, bet ar tādu divu pēdējo spēļu sniegumu pelnīti jādodas mājā.Katras spēlētājas individuālā psiholoģiskā noskaņošanās izšķirošai spēlei bija zem vajadzīgā līmeņa.
, 2023-06-18 14:15, pirms gada
BELAZ rakstīja: Cienījamie treneri...I.Jēkabsone NAV radiniece A.Jēkabsonei un nestāv pat tuvu meistarībā,tad jautājums kāpēc viņa tiek laista vienmēr starta 5?
Loģisks zaudējums šai vienveidīgajai spēlei;
#33 Laksa stāv kā piemineklis stūrī un nezin ko gaida,ātrie uzbrukumi šajās trīs spēlēs labi ja divi (wall) (angry)
Ta viņa Jākobsone. Pavisam savādāks uzvārds!!
, 2023-06-18 14:16, pirms gada
datmons rakstīja: Var ielīst!
Kādā ziņā?
, 2023-06-18 14:16, pirms gada
Jākabsone ir katastrofāla spēlētāja un EČ punktu guvēja ir nulle, brīnos kā viņa tika pieciniekā TOP 5... Drausmīga spēlētāja ko lai dara...
, 2023-06-18 14:16, pirms gada
Esmu ziņkārīgs. Interesanti, ko treneri un spēlētājas darīja pēc negaidītās uzvaras pār Spāniju, ja divas nākamās spēles tā izgāzās? Žēl, ka nav Izlasē Buļs. Viņš būtu uzrakstījis atklātu vēstuli, kā par vīriešu izlasi 2009. gadā.
, 2023-06-18 14:16, pirms gada
Vētra ir mēsls kā treneris, kurš nav faniem atvainojies par nodevību 1992....un tāpēc gan Cipruss, gan Vējonis ir jātriec ratā šie mankurti, kuri uztic izlasi nodevējam!
, 2023-06-18 14:17, pirms gada
andris1052 rakstīja: Negaidīti, bet ar tādu divu pēdējo spēļu sniegumu pelnīti jādodas mājā.Katras spēlētājas individuālā psiholoģiskā noskaņošanās izšķirošai spēlei bija zem vajadzīgā līmeņa.
Pirms 4ās ceturdaļas sākuma kamera pievilka tuvplānā mello .. Un tur staroja tāda pārliecība par savu spēku un par pozitīvu iznākumu, ka man uzreiz kļuva ļoti bailīgi par mūsējām ...
, 2023-06-18 14:17, pirms gada
Pilnīgi pamatoti, es, kā Latvijas nodokļu maksātājs pieprasu par nekvalitatīvu darbu neapmaksāt treneru kolektīvam(protams, ja alga maksāta no Valsts līdzekļiem), kam vajadzīgi bija 5 treneri? Otrs kāpēc vedam uz čempionātu spēlētājas, kuras visu čempionātu deldēja soliņu? Vētram bija dota iespēja reabilitēties par 1992.gadu,bet tagad viņam izlases vadīt jāaizliedz.
, 2023-06-18 14:18, pirms gada
Spānijai būt vai nebūt spēle, kamēr Grieķijai neko vairs nevajag, jo viņas tāpat 1. vietā grupā nevar būt... tā ka būs vien jābrauc mājās...

Mums it kā panākumiem bagāts un ļoti pieredzējis treneru štābs, tomēr sagatavot izlasi pareizajām spēlēm nespēja... pret Spāniju nospīdēja, bet pret Grieķiju un Melnkalni parādījās īstā aina...

Ļoti iekrita acīs tas, ka mūsējām ir bail iet zem groza un provocēt piezīmes... tā būtu bijusi vienīgā taktika, kā (iespējams) izvilkt spēles pret Grieķiju un Melnkalni, bet mēs tik turpinām puļīt nesagatavotus tālos pāri rokām...
, 2023-06-18 14:20, pirms gada
Weber rakstīja: Jākabsone ir katastrofāla spēlētāja un EČ punktu guvēja ir nulle, brīnos kā viņa tika pieciniekā TOP 5... Drausmīga spēlētāja ko lai dara...
galvenais ir ig salikt storijus ar karogiem nadziņiem utt,tas nekas,ka laukumā pilnīga 0 piekrītu komentam,ka babkina būtu 20x labāks variants,bet nu katrai pienāk karjeras beigas un tā neko Elīnai nevar pārmest.
ps. kāds zina Laksa tgd var braukt uz wnba un paprovēt? vai tas vilciens jau aizgāja?
, 2023-06-18 14:20, pirms gada
Banki kvalifikācijā izmantoja 30 spēlētājus!
Šeit treneris cer, ka 2 līderes sametīs katra pa 30p un spēli uzvarēs!
, 2023-06-18 14:21, pirms gada
Sen nebiju skatījies sieviešu basi, jo viss tur izskatās haotisks un šī spēlē nebija izņēmums.
, 2023-06-18 14:22, pirms gada
...mans galvenais jautājums - vai Ciprusu nevajag triekt ratā, jo izlasi uztic nodevējam Vetrovam?
, 2023-06-18 14:23, pirms gada
Neesmu liela basketbola speciāliste (vispār neesmu speciāliste), bet tas bija tik uzkrītoši, ka uzbrukumā bumba nekustas, spēlētājas nekustas, baidās iet uz grozu, uzņemties kaut kādu iniciatīvu. Līdz ar to uzbrukuma nebija vispār. Pulvere nezina, ko darīt ar bumbu, ja nevar atdot Šteinbergai. Jā, un ja Jurjānei nebija trauma, tad kāpēc viņa vispār nespēlēja? Tas bija pilnīgs haoss.
, 2023-06-18 14:24, pirms gada
Briesmīgi. Skraida kā vista bez galvas, bez izdomas, bez taktikas. Pēdējais iemetiens no sānu malas - kas tas bija? Kam viņa to bumbu meta trīs stāvu mājas augstumā, Porziņģim?
, 2023-06-18 14:24, pirms gada
markkomartins rakstīja: Nu ja godīgi, lai brauc majās. Tik drausmīgas spēles sen nebiju redzējis. Pilns soliņš ar treneriem un visi auni. Kā var 2vas spēles vienādi skriet sienā ar galvu.
Kādas os. Ko tur darīt???
Jākabsone pilnīgs ārprāts, neder pat kā 3šā rezerviste. Kur nu vēl pamata. Pulvere ar kā apmaldijusies.
Na**j tādu basketu
Jākobsonei jāpakvalificējas par pilna toplesa "zavaigzni". Tur arī pagaidām velk uz trijnieciņu, bet vēl kādi desmit tatoo un tad jau būs labi.
, 2023-06-18 14:24, pirms gada
petravicus rakstīja: Spānijai būt vai nebūt spēle, kamēr Grieķijai neko vairs nevajag, jo viņas tāpat 1. vietā grupā nevar būt... tā ka būs vien jābrauc mājās...

Mums it kā panākumiem bagāts un ļoti pieredzējis treneru štābs, tomēr sagatavot izlasi pareizajām spēlēm nespēja... pret Spāniju nospīdēja, bet pret Grieķiju un Melnkalni parādījās īstā aina...

Ļoti iekrita acīs tas, ka mūsējām ir bail iet zem groza un provocēt piezīmes... tā būtu bijusi vienīgā taktika, kā (iespējams) izvilkt spēles pret Grieķiju un Melnkalni, bet mēs tik turpinām puļīt nesagatavotus tālos pāri rokām...
Es arī to novēroju
, 2023-06-18 14:25, pirms gada
Maču uzvar spēlētāji,zaudē treneri.Veca patiesība.Pēc spēles ar Spāniju,neviens nelamāja trenera kolektīvuVarbūt tomēr jābūt objektīvākiem un jāsecina,ka mūsu izlasei pietrūkst dažas labas spēlētājas.Teiksim,centra spēletāja,saspēles vadītāja.Šī komanda var izšaut vienā mačā ,bet ne turnīra garumā.Par ko arī pārliecinājamies.Kaut kā tā no futbola un hokeja līdzjutēja
, 2023-06-18 14:25, pirms gada
Tiesneši bija idioti un negodīgi. Viņi Melnkalnei ļāva spēlēt krietni brīvāk nekā mūsējām. Viņi ilgi Melnkalnei vispār nedeva nevienu foulu 3. un 4. ceturtdaļā kamēr mūsējām deva visu laiku foulus. Šinī mačā noteikumi bija piemēroti nevienādi un par labu Melnkalnei. Šos tiesnešus no darba atlaist un mūsu izlasei ieskaitīt uzvaru.
, 2023-06-18 14:26, pirms gada
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Bet labāk zaudēt ar savējàm nekā priecāties kā tavu izlasi velk melnā.
Kapēc mums ir tā sūnu ciema domāšana, tāpēc esam tur, kur esam, es neesmu mazohists un gribu redzēt mūsu komandas uzvaru, ja jau daudzi izmanto iespēju, ko piedāva FIBA, tad vajag to izmantot.. Apnikuši tie prievītes nesātāji...
, 2023-06-18 14:26, pirms gada
Zilonis esot vislielākais sauszemes dzīvnieks un tāpēc visgudrākais...
Pēc mūsu komandas pirmās spēles viens no ziloņiem esot sacījis, ka svarīgākā būšot ceturtā spēle...Bet kā nonākt līdz šai ceturtajai-zilonis neizdomāja...
, 2023-06-18 14:26, pirms gada
Weber rakstīja: Jākabsone ir katastrofāla spēlētāja un EČ punktu guvēja ir nulle, brīnos kā viņa tika pieciniekā TOP 5... Drausmīga spēlētāja ko lai dara...
Viņa jau pa grozu nemeta. Ja pariezi atceros, tad redzēju tikai divus nesekmīgus tālmetienus spēlē pret gieķietēm. Arī spēles laiks daudz mazāks kā Pulverei, bet varbūt tur arī kāda vaina meklējama. Izraēlas klubā viņa Eiropas kausos spēlēja vairāk par 35min katrā spēlē, treneri viņai uzticējās, viņa tur gan deva piespēles, gan arī pati kaut ko iemeta. Jākobsonei nepieciešama trenera uzticēšanās, tad būs daudz labāk. Tad šādā situācijā, kad treneri izdomājuši, ka Pulvere ir automātiski labāka saspēles vadītāja, grūti arī atvērties. Ievai arī bija nepardomāti lemumi šodien mača galotnē. Varam tikai zīlēt, kā Ilze tur būtu nospēlējusi.
, 2023-06-18 14:27, pirms gada
alguns rakstīja: Maču uzvar spēlētāji,zaudē treneri.Veca patiesība.Pēc spēles ar Spāniju,neviens nelamāja trenera kolektīvuVarbūt tomēr jābūt objektīvākiem un jāsecina,ka mūsu izlasei pietrūkst dažas labas spēlētājas.Teiksim,centra spēletāja,saspēles vadītāja.Šī komanda var izšaut vienā mačā ,bet ne turnīra garumā.Par ko arī pārliecinājamies.Kaut kā tā no futbola un hokeja līdzjutēja
Vispār jau bija centra spēletaja myms, tikai viņu ne uz sekundi laukumā neuzlaida
, 2023-06-18 14:28, pirms gada
dakots rakstīja: Vētra ir mēsls kā treneris, kurš nav faniem atvainojies par nodevību 1992....un tāpēc gan Cipruss, gan Vējonis ir jātriec ratā šie mankurti, kuri uztic izlasi nodevējam!
Agrāk, pēc uzvaras Olimpiādē, viens USA melnādainais sportists sacīja kameru priekšā : ..kad uzvaram,tad viņi saka-Amerika uzvarēja,kad zaudējam,viņi saka-nēģeri zaudēja"..
Uz Olimpiādes goda pjedestāla viņš stāvēja ar melnā cimdā paceltu dūri.. Tas bija sen un tie laiki arī sen cauri uz neatgriešanos.
Tev, izrādās, vēl joprojām turpinās Latvijas kontekstā
, 2023-06-18 14:29, pirms gada
jeepis59 rakstīja: Kapēc mums ir tā sūnu ciema domāšana, tāpēc esam tur, kur esam, es neesmu mazohists un gribu redzēt mūsu komandas uzvaru, ja jau daudzi izmanto iespēju, ko piedāva FIBA, tad vajag to izmantot.. Apnikuši tie prievītes nesātāji...
ko konkrēti tev dotu tāda uzvara ? ja cilvēks nerunā latviski un pārstāv radikāli atšķirīgu rasi un vērtību sitstēmu - vai patiesi kādu kaifu iegūtyu ja mēs ar viņa lielui iegldījumu kā komanda uzvarētu ?!
, 2023-06-18 14:29, pirms gada
Cerams ka paspēs ierasties rīt Rīgā ar Stambulas reisu.
, 2023-06-18 14:31, pirms gada
Slinki bija. Nav cīņas raksturs. Paši vainīgi.
, 2023-06-18 14:32, pirms gada
Bujumbura rakstīja: Cerams ka paspēs ierasties rīt Rīgā ar Stambulas reisu.
viņām kaut kur ir tā jāsteidzas ?
, 2023-06-18 14:34, pirms gada
Cobra2 rakstīja: Slinki bija. Nav cīņas raksturs. Paši vainīgi.
Nē, kapājās normali, tikai drusku pārliecības pietrūka kad vajag līst iekšā zem groza/ Un treneru vaina arī kā minimums ka neuzminēja ar rotācijām un nesaprata saspēles
, 2023-06-18 14:35, pirms gada
striker rakstīja: Agrāk, pēc uzvaras Olimpiādē, viens USA melnādainais sportists sacīja kameru priekšā : ..kad uzvaram,tad viņi saka-Amerika uzvarēja,kad zaudējam,viņi saka-nēģeri zaudēja"..
Uz Olimpiādes goda pjedestāla viņš stāvēja ar melnā cimdā paceltu dūri.. Tas bija sen un tie laiki arī sen cauri uz neatgriešanos.
Tev, izrādās, vēl joprojām turpinās Latvijas kontekstā
klau, ja lasi SC - tad zini, ka visu šo laiku esmu bijis pret Vetrovu, kurš kā cilvēks ir mēsls, jo nav atvainojies faniem par 1992.gadu...
, 2023-06-18 14:36, pirms gada
kars rakstīja: Nu neko, zaudējām oglei no Melnkalnes.
Pārējā MNK izlase pēc u13 puišu basketa līmeņa izskatījās.
Paldies Dievam, ka mēs iztiekam bez importa spēlētājiem sportā.
Sanāk visu LV izlasi apspēlēja viena pretinieču spēlētāja? Slikti, tad nav jēgas spēlēt vispār.
, 2023-06-18 14:37, pirms gada
pit rakstīja: kādi komemtētāji tāda spēle
..kur tādus izrok...Kitijas metienus,kurus viņa aizmet garām sauc par ļoti labs metiene Kitijai,tikai netrāpija...klau,tu,kas komentē...te jau nav metienu skaistumkonkurss...ir grozā jātrāpa...koment'tāju vietā noliek labāk Radio-2..lai skan Līgo dziesmas...
, 2023-06-18 14:40, pirms gada
White SUPREMACY rakstīja: ko konkrēti tev dotu tāda uzvara ? ja cilvēks nerunā latviski un pārstāv radikāli atšķirīgu rasi un vērtību sitstēmu - vai patiesi kādu kaifu iegūtyu ja mēs ar viņa lielui iegldījumu kā komanda uzvarētu ?!
Arī spēlējot izlasē, ikvienam jābūt savas valsts pārstāvim gan rīcībā,gan attieksmē pret vēsturi un mūsu vērtībām. Esmu tikai par to (kā ,piemēram, zināmi bijušie/ās sportisti), kuri akceptē savas valsts pārstāvju Latvijas izlasē.Naturalizācija mūsu mazajai Latvijai nav vajadzīga un ceru,ka saglabāsim vismaz šeit savu 100% identitāti.
Pietiek jau ar to,ko bijušie kolaboracionisti nodarīja pēckara laikā !
, 2023-06-18 14:40, pirms gada
Pieredzējušas saspēlas vadītājas izteikts trūkums, kas izpaudās uzbrukuma prognozējamās mocībās pakāpeniski grupas turnīra garumā, nepilnīgā rotācijā un TTT spēlētāju minimālais pienesums, nav arī skaidrs kāpēc šodien nespēlēja Jurjāne un Jasa atkal vispār...
, 2023-06-18 14:42, pirms gada
Galvenais treneris Vētra pa vēlu ņēma minūtes pārtraukumu,kad pretinieces atspēlējās un izgāja vadībā.Ļoti reti bija kāda spēlētāja pie pretinieču groza,lai paņemtu kādu atlēkušo bumbu.Vai tad garā Steinberga un Pīlābere nevar pacīnīties par atlēkušajām bumbām?Viņas pārsvarā ganījās pie tālmetienu līnijas!Šteinberga pirmajās 10 minūtēs 0 punkti,daudz aizmesti garām metieni,ārprāts.Ļoti maz bija kāda spēlētāja zem pretinieku groza,lai varētu iemest vieglos punktus.Saspēlējās pārsvarā gar tālmetienu robežas,brīvos metienus nemet,laikam baidās,ka aizmetīs garām.Ļoti švaka spēle.
, 2023-06-18 14:43, pirms gada
Ar šādu spēli un neuzņemšanos uzbrukumā - tālāk nav ko darīt!!!! Spānija uzvarēs Grieķiju un pelnīti brauksim mājās! Gulbi atpakaļ par treneri, jā, netika uz EČ, bet tur bija kaut kāds zīmējums, te pretī zona un nezinu kā spēlēt basketbolu!!!!
, 2023-06-18 14:43, pirms gada
Atlaist seimu
, 2023-06-18 14:45, pirms gada
dakots rakstīja: klau, ja lasi SC - tad zini, ka visu šo laiku esmu bijis pret Vetrovu, kurš kā cilvēks ir mēsls, jo nav atvainojies faniem par 1992.gadu...
Šaubos, vai tu būtu Vētru (nerunāsim par 90.gadiem,kad Sabas intervijā viņu un vēl otru nosauca par mēsliem zināmā lēmuma dēļ), tagad šeit tādi apsaukājis
, 2023-06-18 14:47, pirms gada
1. Saspēles vadītājas Elīnas iztrūkums, attiecīgi nebija labu, ātru piespēļu 3p. metējai Kitijai un arī Anetei groza apakšā. Elīna to visu prata, plus pati spēja samest punktus.
2. Šaura rotācija (nogurums) pakāpeniski liedza cīnīties par atlēkušajām bumbām un lika mest garām pat elementārus metienus (spēku izsīkums). Kādēļ rezervistēm neļāva atpūtināt līderes?
, 2023-06-18 14:51, pirms gada
hokejists77 rakstīja: Atlaist seimu
Latvijā ir Saeima. Tikai kāds viņai ar to visu sakars? Un vēl. Ja gribi atlaist Seimu, tad tev jāvēršas pie Lietuvas vai Polijas vēlētājiem.
, 2023-06-18 14:52, pirms gada
Jā,nu te dažs negrib melnās,bet ja tik impotentas mūsu gaišās meičas nu izņemot Šteinbergu,izšķirošā spēlē,nu tad noderētu gan kāda.Plus vēl nebija normālas saspēles vadītājas,nu ar šādu spēli tur arī 4daļfinālā pret jebkuru pretinieku nebūtu ko darīt.Vētru nost,nu nemāk sapurināt tās meičas kad vajag,tikai gudri ko vārīties,ka jau spēle praktiski zaudēta!
, 2023-06-18 14:52, pirms gada
Eiforija pēc uzvaras pār Esp bija itkā būtu vinnējuši izslēgšanas spēli... nolādētie klauni😡😁 kā pienāk izšķirošā spēle tad kā vienmēr nolej. Nu vismaz hokejisti nesekoja šai nelāgajai latviešu tradīcijai
, 2023-06-18 14:54, pirms gada
striker rakstīja: Šaubos, vai tu būtu Vētru (nerunāsim par 90.gadiem,kad Sabas intervijā viņu un vēl otru nosauca par mēsliem zināmā lēmuma dēļ), tagad šeit tādi apsaukājis
Varu apstiprināt. Dakots ir visai bieži ir Vētru ganījis rakstos par Latvijas sieviešu basketa izlasi. Visu cieņu par konsekvenci!
, 2023-06-18 15:00, pirms gada
Ja pašas spēlētājas negrib uzvarēt,tad vien jabrauc majās...likās,ka visām pēc uzvaras par Spāniju sakāpa...
Treneri-kas tas par prikolu likt vislaik saspēlēties pa peremetru-bet nu ar šitām aitām pat labakais pasaules treneris neko nevinētu...
Soreiz jasaka -pilnīgi izgazts chempis
Kā tā Jekabsone tiek izlasē-smukiņa ,bet spēlē šausmīgi
, 2023-06-18 15:04, pirms gada
jeepis59 rakstīja: Kapēc mums ir tā sūnu ciema domāšana, tāpēc esam tur, kur esam, es neesmu mazohists un gribu redzēt mūsu komandas uzvaru, ja jau daudzi izmanto iespēju, ko piedāva FIBA, tad vajag to izmantot.. Apnikuši tie prievītes nesātāji...
Tad tā vairs nebūs Latvijas izlase! Es neesmu prievītes nesātàjs, bet ja spēlētājam nav nekāda sakara ar konkrēto valsti, tad izlasē nav ko darīt. Minūtes pārtraukumā klausīties angļu valodu var, kad skaties klubu mačus Tad lietuvieši un serbi arī dzīvo sūnu ciemā?😄 Ne visi var būt metropolē😄
, 2023-06-18 15:06, pirms gada
Kapis24 rakstīja: Ja pašas spēlētājas negrib uzvarēt,tad vien jabrauc majās...likās,ka visām pēc uzvaras par Spāniju sakāpa...
Treneri-kas tas par prikolu likt vislaik saspēlēties pa peremetru-bet nu ar šitām aitām pat labakais pasaules treneris neko nevinētu...
Soreiz jasaka -pilnīgi izgazts chempis
Kā tā Jekabsone tiek izlasē-smukiņa ,bet spēlē šausmīgi
Piedošanu, bet ja nevari izspiest max no sievietes, tad neesi vecis
Par aitām saukā tie, kas neko nevar izspiest no sievietes
, 2023-06-18 15:10, pirms gada
Kapis24 rakstīja: Ja pašas spēlētājas negrib uzvarēt,tad vien jabrauc majās...likās,ka visām pēc uzvaras par Spāniju sakāpa...
Treneri-kas tas par prikolu likt vislaik saspēlēties pa peremetru-bet nu ar šitām aitām pat labakais pasaules treneris neko nevinētu...
Soreiz jasaka -pilnīgi izgazts chempis
Kā tā Jekabsone tiek izlasē-smukiņa ,bet spēlē šausmīgi
Tu spēli vispār skaties? 3 spēles noskaties un joprojām domā, ka mums ir Jēkabsone 😄
, 2023-06-18 15:11, pirms gada
Tā karma ir tāda savāda lieta. Vai ne, Vetrova kungs?
, 2023-06-18 15:12, pirms gada
''Vakarā jācer uz Grieķijas uzvaru uz Spāniju.'' Autor, uz, ko tad jācer?
, 2023-06-18 15:13, pirms gada
Kapis24 rakstīja: Treneri-kas tas par prikolu likt vislaik saspēlēties pa peremetru-bet nu ar šitām aitām pat labakais pasaules treneris neko nevinētu...
Labs treneris būtu vairāk rotējis ar sastāvu un meklējis dažādus risinājumus, lai lauztu spēles gaitu... Vētra to diemžēl nedarīja (vai vnk dāmas viņu nerespektēja un attiecīgi ignorēja viņa norādes). Paskaties kaut vai uz Banki - viņš pat ar ļoti viduvēju Latvijas izlasi spēja izspiest maksimumu... ko diez vai kāds no Latviešu treneriem būtu iespējis...
, 2023-06-18 15:17, pirms gada
Ko tur teikt - kārtējo reizi smagi sadauzīts pods. Tad, kad dižie komentētāji spēles ar Grieķiju 1.puslaikā pie LV vadības ap +10, sāka ņirgāties par pretinieču vecmodīgo, lēno spēles stilu un slavēt mūsu izlases spējas, apsmiet grieķu garās spēlētājas, kuras neko neprot, jau sāka pārņemt nelabas priekšnojautas, jo ne jau pirmo reizi kaut kam tādam bijām sekojuši, kas vēlāk turpmākajā spēles gaitā un arī sekojošā spēlē ar Melnkalni pierādījās. Ja iemet tik maz punktu un ne jau ar to dzelžaināko aizsardzību, nav ko cerēt uz ilgtermiņa panākumiem. Slavēja Kitijas Laksas tālmetienus, arī citām no perimetra roka nebija droša. Fiasko, bet komentētājus ziepēs!!!
, 2023-06-18 15:21, pirms gada
Starp citu tā Melnkalnes izlases trenere ir tieši spēlējusi pie Vētras un zin visas viņa kombinācijas
, 2023-06-18 15:24, pirms gada
Neesmu baigi pētījis rosteri pretinieku komandām,bet tas ne pa tēmu. Vairāk krīt acīs, ka treneru korpusā ir 3 treneri,kuri visi ir vadījuši komandu pagātnē. Vai tiešām nevar salikt galvas kopā un sazīmēt taktiskos zīmējumus tā,lai tā pati Kitija dabū brīvākus metienus. Cik viņa lieki skries no 45 uz 45 caur kaut kādu nevīžīgu bloku un pēc tam atpakaļ. Jo teiksim godīgi, reti kuram džekam ir tik labs metiens disbalansā kā laksai.
Šteinbergas metieni dažbrīd ir kaut kas traks, ka tik palaist bumbu groza virzienā,bet nu ir cīnītājas raksturs za to. Trūkst spēlētājas,kuras bliež labā līmenī Eiropā. Individuālais arsenāls pietrūkst. Un beigu beigās,iedodam Gulbim izlasi.
, 2023-06-18 15:24, pirms gada
Nu re, neizdevās uzvarēt ar nepieciešamo punktu skaitu, lai cerētu uz 1. vietu grupā. Es pat nezinu, smieties vai raudāt. Dāmu psiholoģija. Uzvarēja Spāniju, sakāra sev kaklā medaļas un uz pārējām spēlēm tā arī vairs nesaņēmās.
, 2023-06-18 15:29, pirms gada
Spānija Grieķiju uzveiks ar apmēram 20 punktu starpību, par Spānijas zaudēšanu domāt nav loģiski jo Grieķija šai grupā bija vājākā kurai pacentāmies zaudēt. Žēl līdzjutēju kuri bija Izraēlā un pārdzīvo par cerēto 1.vietu.
, 2023-06-18 15:30, pirms gada
cesinieks777 rakstīja: ..kur tādus izrok...Kitijas metienus,kurus viņa aizmet garām sauc par ļoti labs metiene Kitijai,tikai netrāpija...klau,tu,kas komentē...te jau nav metienu skaistumkonkurss...ir grozā jātrāpa...koment'tāju vietā noliek labāk Radio-2..lai skan Līgo dziesmas...
Precīzi! Pilnīgi garām šādi "komentieri", tikko kā LV vadībā tā slavē un apsmej pretinieces kā spēlē ar Grieķiju. Kur slavenā Kitija Laksa, par kuru it kā cīnās visa Eiropa un maksā, lai tik neaizbrauc uz WNBA un netaisa tur apvērsumu. Kad sāk piesvilt, tad apmēram tādi argumenti - jā, redz, kaut kā tā bumba ievēlās mūsu grozā, varbūt nebija labi piepumpēta utt utml Nejēdzīgi āksti, kuriem vieta sirrealitātes šovā ...
, 2023-06-18 15:33, pirms gada
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Bet labāk zaudēt ar savējàm nekā priecāties kā tavu izlasi velk melnā.
Melnkalnei var piedot. Tā taču ir MonteNEGRO
, 2023-06-18 15:33, pirms gada
Tiesneši mums šo maču sa***a ar sav
, 2023-06-18 15:40, pirms gada
Ar ko Pīlābere labāka par Jurjāni?
, 2023-06-18 15:42, pirms gada
Piekrītu par komentēšanu.Gulbis iztaisās baigi gudrs,kautko jēdzīgu arī pasaka,bet dažkārt..metiens knapi pa stīpu,viņam drusku par īsu..visi metieni pie groza,pat 2 metru attālumā skaitās no groza apakšas!!!Reāli labi ja pāris metieni spēlē tiek mesti no apakšas,vai nevar jēdzīgi pateikt,no groza tuvuma!
, 2023-06-18 15:47, pirms gada
Jūs "gudrīši" kuri man salikāt mīnusus šo maču neskatījāties. Raudat par savu stulbumu. Tiesneši otrajā puslaikā Melnalnietēm ļāva spēlēt brīvāk nekā mūsējām. Viņi pirmajās 7 minūtēs trešajā ceturtdaļā iedeva Melnkalnei tikai 1 noteikumu pārkāpumu kamēr mūsējām iedeva 3. Ceturtajā ceturtdaļā arī tiesneši nedeva nevienu foulu pirmās 7 minūtes un tas arī izšķīra mača likteni. Ja šā mača debīlajiem tiesnešiem būtu pieticis smadzeņu piemērot noteikumus vienādi uz abām pusēm, tad mūsējās būtu šo maču diezgan pārliecinoši uzvarējušas. Tiesneši bija augstprātīgi un debīli.
, 2023-06-18 15:54, pirms gada
Impērija rakstīja: Neesmu baigi pētījis rosteri pretinieku komandām,bet tas ne pa tēmu. Vairāk krīt acīs, ka treneru korpusā ir 3 treneri,kuri visi ir vadījuši komandu pagātnē. Vai tiešām nevar salikt galvas kopā un sazīmēt taktiskos zīmējumus tā,lai tā pati Kitija dabū brīvākus metienus. Cik viņa lieki skries no 45 uz 45 caur kaut kādu nevīžīgu bloku un pēc tam atpakaļ. Jo teiksim godīgi, reti kuram džekam ir tik labs metiens disbalansā kā laksai.
Šteinbergas metieni dažbrīd ir kaut kas traks, ka tik palaist bumbu groza virzienā,bet nu ir cīnītājas raksturs za to. Trūkst spēlētājas,kuras bliež labā līmenī Eiropā. Individuālais arsenāls pietrūkst. Un beigu beigās,iedodam Gulbim izlasi.
Pirmoreiz paceļas jautājums par treneru (daudzskaitlī) sastāvu. Atceraties - kā karjeru izlasē beidza Mārtiņš Zībarts? Redzu tos pašus recidīvus - vai spēlē līderis, vai komanda, (domāju - lai šos scenārijus novienādotu, izlasei tika pieaicināts Ainārs Zvirgzdiņš, savā ziņā - kā Anetes Šteinbergas pārstāvis). Var jau zūdīties par pārliecības trūkumu, šauru rotāciju, bet - kā spēle'tājas (negribas teikt - otrā plāna, ne Vilka, ne Pulvere tādas nav) atvērās brīdī, kad līderes bija nomainītas, un cik pieticīgi nemanāmas kļuva stārmeitenēm klātesot. Tieši šeit redzu problēmu, ar ko Vētra galā netika, kaut arī apzinājās. Un par svaigajām asinīm - cik plaša bija rotācija Denverai? Bostonai, kur sastāva dziļuma problēmu ... itkā nebija?
, 2023-06-18 15:55, pirms gada
Tiem, kas saka, ka labāk zaudēt, kā priecāties, ja izlasi velk melnā - basketbols ir komandas spēle un Latvija ir maza, lai tai talanti būtu visās pozīcijās.. Pedija ir spēlētāja, kura palīdzēs izcelties pārējām 4 uz laukuma!.. ja viņa spēlētu LV izlasē, tad basketbola skatītāji, izņemot lietpratējus, ne brīdi nesauktu par izlases vilcēju, jo punkti būtu nedaudz, ja krīt Laksai vai Šternbergai, jo viņa spēlē uz komandu.. ja mūsu līderēm nokristu grozā, tad viņa to darītu un šodienas, gan spēli pret Grieķiju izvilktu.
Ko tas dod LV basketbolam?
Tā būtu pieredze 11 spēlētājām gan Tokijas, gan Parīzes olimpiādē, kas dotu uzrāvienu visām mūsu dāmu basketbola.
Tagad kuļamies pa Eiropas apakšu, bet varēja pa augšu!
.. un neticu, ka vēl kādreiz varēsim naturalizēt tik nepretinziotu, lielisku cilvēku, kurai komandas intereses, tārad arī LV izlases, būtu priekšroka.. parasti labi spēlētāji ir egoisti un mūjābeļi..
, 2023-06-18 15:59, pirms gada
dakots rakstīja: Tiem, kas saka, ka labāk zaudēt, kā priecāties, ja izlasi velk melnā - basketbols ir komandas spēle un Latvija ir maza, lai tai talanti būtu visās pozīcijās.. Pedija ir spēlētāja, kura palīdzēs izcelties pārējām 4 uz laukuma!.. ja viņa spēlētu LV izlasē, tad basketbola skatītāji, izņemot lietpratējus, ne brīdi nesauktu par izlases vilcēju, jo punkti būtu nedaudz, ja krīt Laksai vai Šternbergai, jo viņa spēlē uz komandu.. ja mūsu līderēm nokristu grozā, tad viņa to darītu un šodienas, gan spēli pret Grieķiju izvilktu.
Ko tas dod LV basketbolam?
Tā būtu pieredze 11 spēlētājām gan Tokijas, gan Parīzes olimpiādē, kas dotu uzrāvienu visām mūsu dāmu basketbola.
Tagad kuļamies pa Eiropas apakšu, bet varēja pa augšu!
.. un neticu, ka vēl kādreiz varēsim naturalizēt tik nepretinziotu, lielisku cilvēku, kurai komandas intereses, tārad arī LV izlases, būtu priekšroka.. parasti labi spēlētāji ir egoisti un mūjābeļi..
...nekādas melnās nevajag!!!!...labāk latviešu meitenes,lai ari ne medaļas,bet tikt uz EČ ari ir jāmāk spēlēt basīti..
, 2023-06-18 16:00, pirms gada
Nejauši ieslēdzu un momentā nožēloju.
Akls kaķis medībās, sāpīgi skatīties. Vispār sieviešu sports... Eeeee, nē, paldies.
, 2023-06-18 16:07, pirms gada
ervinss rakstīja: Viens ārprāc!gan no meičām,gan treneru bara!Par kādiem grēkiem,ja pārējās knapi velk kājas malā tiek atstāta Jurjāne!?
Jurjāne pie tam vēl apveltīta ar labu 3 punktu metienu,kāpēc nepaprovēt,bet tas jau Vētras lēmums.
, 2023-06-18 16:10, pirms gada
specha rakstīja: Pieredzējušas saspēlas vadītājas izteikts trūkums, kas izpaudās uzbrukuma prognozējamās mocībās pakāpeniski grupas turnīra garumā, nepilnīgā rotācijā un TTT spēlētāju minimālais pienesums, nav arī skaidrs kāpēc šodien nespēlēja Jurjāne un Jasa atkal vispār...
Pamatu pamatos,ne saspēles vadītāja,bet centrs mums trūkst.
, 2023-06-18 16:10, pirms gada
cesinieks777, saprotu, ka esi azartspēļu atkarīgais un pret LV dāmu basketbola attīstību.. nu, tas loģiski izriet no atkarības.. ja viena doma galvā, tad nav alternatīvas un spriešanas spējas..
, 2023-06-18 16:12, pirms gada
ja treneru rīcībā ir meiča, kas trāpa 8/10 trejačus un met lielākoties citas, tad tur k-kas nav kārtībā
jākobsone...nezinu, ko viņa tādu prot, ka ir sastāvā
saspēle tā noteikti nav
, 2023-06-18 16:12, pirms gada
Marta, mēs šajās 3 spēlēs spēlējām pret komandām, kurām analoģiska situācija un nav izteikta centra 2m+...šoreiz tā nebūs
, 2023-06-18 16:16, pirms gada
Grūti visu tā izanalizēt. Drusku jāpaiet laikam, lai saprstu, kāpēc sanāca šadi. Vēl jau 1% iespēja, ka čempionāts turpinās, bet uz to paļauties nevaram. Pie šī visa manā redzējumā 75% treneru vaina, 25% spēlētāju. Kad Vētra bija spēlētājs, tad Krauliņš VEFā tā arī spēlēja visas spēles ar 7-8 večiem. Tālais gals tika laukumā tikai pie -20 vai +20. Bet tas basis jau bija cits. Pat veču basī tolaik tā nekrampēja kā to redzam mūsdienās sieviešu komandu izpildījumā. Modernā basketbolā ir jāuzticās vairāk spēlētājām, nu nevar spēlēt ar tik šauru rotāciju. Nu kāpēc tad ņēmi Vihmani un Jasu, ja nelaid laukumā? Vai tad viņas sliktāk nospēlētu par Jākobsoni vai to pašu Pulveri? Nu neticu. Labi, par Miščenko nerunāsim, bet kur šodien bija Jurjāne? Vētra aizmirsa viņu vai? Neredzēju inovatīvus risinājumus uzbrukumā. Bumba iekšā ārā, visulaik meklējam Šteinbergu un Laksu, beigās laiks iet uz beigām, nav vairs īsti laba metiena pozīcija. Saprotu, ka Vētra tā lika spēlēt. Bet tas ir kaut kāds 90to gadu basketbols. Ja ir laba metiena pozīcija, tad ir jāmet, kaut vai uzbrukuma 5jā sekundē. Bija jācenšas ātrāk spēlēt. Labi, spānietes ar lēnu pozicionālu basketbolu nebremzējām, bet te palika iespaids, ka pretinieces tieši tāpat nobremzēja mūs. Un nevajag te runāt par centra spēlētājām un saspēles vadītājam. Protams, zinām mūsu problēmas šajās pozīcijās, tomēr izlasē esošās spēlētājas bija gana meistarīgas, lai vismaz izkļūtu no grupas. Tomēr nemācējām savus plusus izmantot, ļāvām pretiniecēm atrast mūsu mīnusus.
, 2023-06-18 16:17, pirms gada
.. un Porziņģim vajadzētu precēt to Aleksu Gulbi, lai LV basketam būtu nākotne un nevis to mazo karsējmeiteni, kura tur kaut ko karsē
, 2023-06-18 16:20, pirms gada
Uz meitenēm nekad nevar paļauties, šoreiz viņas man konkrēti atvaļinājumu izčakarēja, - bijām sataisījušies ekskursijā uz Slovēniju. Ko nu?
, 2023-06-18 16:22, pirms gada
dakots rakstīja: Marta, mēs šajās 3 spēlēs spēlējām pret komandām, kurām analoģiska situācija un nav izteikta centra 2m+...šoreiz tā nebūs
Nu paskaties statistiku,tur viss redzams. Centram 20 rebondi un 22 punkti,var teikt ko grib.
, 2023-06-18 16:22, pirms gada
Krokodilumednieks, varbūt Jurjānei bija Mr vai pat varbūt viņa gaida bērnu un to uzzināja pirms čempionāta.. es arī nelaistu viņu laukumā, lai kāda melnkalniete neiebelztu viņai pa vēderu.. Mēs to nezinām
, 2023-06-18 16:23, pirms gada
Es nezināju, ka cenzoriem Slovēnijas galvaspilsēta ir lamuvārds....
, 2023-06-18 16:24, pirms gada
Kā jau es teicu pēc futbola - tagad fanoju visos sporta veidos pret latviju 😉
Prieks par basketbolmeiteņu zāģi ! Tagad cerība uz spāņu meičām 🤞!
Nevajadzēja jaukt futbolu ar politiku ! 😉
P.S. Nekā personīga pret meitenēm - visur citur novēlu viņām veiksmi !
, 2023-06-18 16:24, pirms gada
idiotenes,ká var sap... visu???
, 2023-06-18 16:32, pirms gada
Laksa krietni pārvērtēta, dzirdot dižos komentētājus stāstot. kā Eiropa un Itālija cīnās par viņu, lai tik nebrauc uz WNBA un gatavi dēļ tā nezin uz ko - nākas tikai pavīpsnāt. Tikko kā nākas spēlēt zem spiediena vairs nekrīt, kājas pinas, rokas trīc visām meitenēm, jo zemapziņā viņām doma, ka beigas tuvojas. Meklē Šteinbergu, bet viens cilvēks nevar uzvarēt spēles - nogurums tomēr un nevar spēlēt visās pozīcijās vienlaicīgi. Bet komentētāji kārtējo reizi izcēlās pēc sākuma vadības dziedot slavas dziesmas un noniecinot pretinieces!
, 2023-06-18 16:37, pirms gada
Marta, ok.. Melnkalnes centram ir tāda statistika.. jā, pēc Meļņikas mums nav centra .. un arī Zenta varētu vairāk, ja ar viņu būtu profesionāli strādāts - kā Karnītis loloja Uļu.. tad kad tēvs ar viņu pastrādāja bija liels uzrāviens, ko vajadzētu turpināt ar profesionālo centru treneri.. tā ir nauda un LBS atbildība.. nav mums meitenes 2m+, kas var basketbolā
, 2023-06-18 16:40, pirms gada
dakots rakstīja: Krokodilumednieks, varbūt Jurjānei bija Mr vai pat varbūt viņa gaida bērnu un to uzzināja pirms čempionāta.. es arī nelaistu viņu laukumā, lai kāda melnkalniete neiebelztu viņai pa vēderu.. Mēs to nezinām
Tad sanāk, ka piektdien viņa to vēl nezināja, jo spēlēja tajā dienā...
, 2023-06-18 16:40, pirms gada
dakots rakstīja: Vētra ir mēsls kā treneris, kurš nav faniem atvainojies par nodevību 1992....un tāpēc gan Cipruss, gan Vējonis ir jātriec ratā šie mankurti, kuri uztic izlasi nodevējam!
Vētru tu dēvē par nodevēju, taču tanī pašā laikā iespringsti par afropērtiķieni Pediju
Kas tas ir, mūsdienu Latvidžas afrofīliskais un rusofobiskais pseidopatriotisma vilnis?
Tipa, afroneandertālietis ir pieņemamāks un līdz ar to arī Latviskāks par Slāvu?
, 2023-06-18 16:41, pirms gada
Volandemort rakstīja: Kā jau es teicu pēc futbola - tagad fanoju visos sporta veidos pret latviju 😉
Prieks par basketbolmeiteņu zāģi ! Tagad cerība uz spāņu meičām 🤞!
Nevajadzēja jaukt futbolu ar politiku ! 😉
P.S. Nekā personīga pret meitenēm - visur citur novēlu viņām veiksmi !
Tu esi mēsluvabole, parastā, neviens nav vainīgs, ka esi tik stulbs un nevajadzīgs.
, 2023-06-18 16:45, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi, tu tikko iebrauci auzās ar savu niku..
, 2023-06-18 16:48, pirms gada
dakots rakstīja: Marta, ok.. Melnkalnes centram ir tāda statistika.. jā, pēc Meļņikas mums nav centra .. un arī Zenta varētu vairāk, ja ar viņu būtu profesionāli strādāts - kā Karnītis loloja Uļu.. tad kad tēvs ar viņu pastrādāja bija liels uzrāviens, ko vajadzētu turpināt ar profesionālo centru treneri.. tā ir nauda un LBS atbildība.. nav mums meitenes 2m+, kas var basketbolā
Nu re kā centrs ir tomēr labi. Ar visām augsta līmeņa spēlētājām ir jāstrādā individuāli,lai audzētu individuālo meistarību,bet vajadzīga nauda un izstrādāta sistēma.
, 2023-06-18 16:48, pirms gada
Nēsmu lielais spečuks, Bet tādi treneri Vētra, Zīlbarts utt. nevar zonu apspēlēt, cirks
, 2023-06-18 16:49, pirms gada
Meitenes mīļās! Visu pirmo puslaiku jūs spēlējāt kaut samocītu, bet jēdzīgu basketbolu. Tad nākošās apmēram 17 minūtes nezin kāpēc akcentējāt, ka nākat no tās daudzcietušās nācijas, kas noliektām galvām šņukst par grūto pagātni un kādreiz vēl ar visu to dejo un dzied... Pa to laiku pretinieces uzbrukumā spēlēja pārliecinoši un rezultatīvi! Kad mute bija jau pilna ar ūdeni līdz lūpai, jūs, mīļās meitenes, 3 minūtes pirms beigām sākāt spēlēt tādu basketbolu, kādu vajadzētu rādīt šādi komplektətai - vieni no labākajām jauno laiku Latvijas izlasēm - komandai. Taču bija par vēlu. Zelta vārdi pēcspēles komentārā Paulai Strautmanei, katrā ziņā pēc parketa graušanas tur neizskatījās... Vairāk komentāru par šo maču no manas puses nebūs.
, 2023-06-18 16:51, pirms gada
.. es pat sapņoju, ka mums pēkšņi kaut kur Bauskas novadā augtu meitene 2,10m..to noteikti nocopētu lietuvieši, jo LBS nesaprot, ka par centriem ir jācīnās un jālolo
, 2023-06-18 16:52, pirms gada
Paldies dāmam par turnīru, bet diemžel bez laba centra un saspēles vadītājam EČ nav ko darīt!
, 2023-06-18 16:53, pirms gada
wolmar rakstīja: Meitenes mīļās! Visu pirmo puslaiku jūs spēlējāt kaut samocītu, bet jēdzīgu basketbolu. Tad nākošās apmēram 17 minūtes nezin kāpēc akcentējāt, ka nākat no tās daudzcietušās nācijas, kas noliektām galvām šņukst par grūto pagātni un kādreiz vēl ar visu to dejo un dzied... Pa to laiku pretinieces uzbrukumā spēlēja pārliecinoši un rezultatīvi! Kad mute bija jau pilna ar ūdeni līdz lūpai, jūs, mīļās meitenes, 3 minūtes pirms beigām sākāt spēlēt tādu basketbolu, kādu vajadzētu rādīt šādi komplektətai - vieni no labākajām jauno laiku Latvijas izlasēm - komandai. Taču bija par vēlu. Zelta vārdi pēcspēles komentārā Paulai Strautmanei, katrā ziņā pēc parketa graušanas tur neizskatījās... Vairāk komentāru par šo maču no manas puses nebūs.
Kā tu zini, kas ir grauzt vai negrauzt parketu, ja savu Valmieru slavēji ar visu slikto zāli un necīnīšanos
, 2023-06-18 16:53, pirms gada
dakots rakstīja: Marokāņi-Lettiņu brāļi, tu tikko iebrauci auzās ar savu niku..
Nekādas auzas tur nav, tas nav mans īstais niks, bet gan parodija uz Bansa pērli pagājušā Futbola PK laikā, tie ir viņa citētie vārdi, kad Maroka pēkšņi uzsprāga
, 2023-06-18 16:54, pirms gada
dakots rakstīja: .. es pat sapņoju, ka mums pēkšņi kaut kur Bauskas novadā augtu meitene 2,10m..to noteikti nocopētu lietuvieši, jo LBS nesaprot, ka par centriem ir jācīnās un jālolo
Ungāriem ir 2,10 spēlētāja, izcila Eirolīgas saspēlētāja, bet tāpat par medaļām necīnās
, 2023-06-18 16:56, pirms gada
datmons rakstīja: Kā tu zini, kas ir grauzt vai negrauzt parketu, ja savu Valmieru slavēji ar visu slikto zāli un necīnīšanos
Kāds te vispār sakars ar "slikto zāli" un Valmieru?
, 2023-06-18 17:00, pirms gada
Basketbols ir komandas spēle un to es redzēju tikai pie rezultāta 24-24, kad 1/2 beigās un 3/4 sākumā bija 26-34, tad 5 minūtes sausā!
Pretinieces tad vienos vārtos apspēlēja un beigās pie -10 pēkšņi gribēja visu sasmelt!
, 2023-06-18 17:00, pirms gada
Izskatās, ka pagaidām sliktākais spēlētājs Latvijas izlasē ir Vētra, kuram no individuāli spēcīgām spēlētājām nav izdevies izveidot spēcīgu komandu, kas kapā un māk pārvarēt krīzes situācijas. Šķiet, ka uz soliņa spēles laikā prasās reāla vētra, nevis šī mierpilnā izspēles shēmošana izšķirošos brīžos, ko komanda tik un tā nav spējīga izpildīt. Par maz emociju!
, 2023-06-18 17:03, pirms gada
Paula Strautmane pēcspēles intervijas beigās pateica atslēgas vārdus : “Ar skilu šajā līmenī un šajos čempionātos ar izlasēm nevar uzvarēt! Ir jāuzvar ar dvēseli. Es domāju, tas ir pats galvenais.”
, 2023-06-18 17:04, pirms gada
wolmar rakstīja: Kāds te vispār sakars ar "slikto zāli" un Valmieru?
Slikto spēli, ne slikto zāli

Es dažas Valmieras spēles redzēju, tad izskatījās vēl trakāk ar to kapāšanos!
, 2023-06-18 17:09, pirms gada
Lai brauc mājās, nav ko sevi apkaunot.
, 2023-06-18 17:10, pirms gada
Frici, Vētra ir LV basketbola nodevējs.. dēļ viņa nespēlēja LV izlase 1992.gadā Barselonā, kas dotu uzrāvienu visām LV basketbolam.. kaut vai Bagijs arī tiktu NBA..
, 2023-06-18 17:12, pirms gada
Vainīgs treneru korpuss. Netiek uzmundrinātas,iedvesmotas pirms, piemēram, otrā puslaika. NETIEK panākta pārliecība par savām spējām. Paskatieties uz Vētras '"dzelžaino" seju. Vai nejaušība, ka abās zaudētās spēlēs vājākās ir 3. ceturtdaļas. Salīdziniet, kā strādā M.Gulbis ar TTT , kas ar daudz vājāku sastāvu kļuva par Baltijas čempionēm un sekmīgi cīnījās FIBA mačos. Jāprot arī mobilizēt, ne tikai zīmēt taktiskas shēmas un sadarbības. Zivs pūst no galvas. Padzīt Vētru un Ciprusu!
, 2023-06-18 17:32, pirms gada
Nav pelnījušas tikt tālāk. Vētra sakot, ka neesot bijušas gatavas spiedienam? Tad kas tu esi par treneri, ja nemāki meičas uz soliņa iedvesmot?!? Trenera darbs. Soliņš apātisks, nekādu emociju. Rezultāts uz tablo.
, 2023-06-18 17:33, pirms gada
dakots rakstīja: Tiem, kas saka, ka labāk zaudēt, kā priecāties, ja izlasi velk melnā - basketbols ir komandas spēle un Latvija ir maza, lai tai talanti būtu visās pozīcijās.. Pedija ir spēlētāja, kura palīdzēs izcelties pārējām 4 uz laukuma!.. ja viņa spēlētu LV izlasē, tad basketbola skatītāji, izņemot lietpratējus, ne brīdi nesauktu par izlases vilcēju, jo punkti būtu nedaudz, ja krīt Laksai vai Šternbergai, jo viņa spēlē uz komandu.. ja mūsu līderēm nokristu grozā, tad viņa to darītu un šodienas, gan spēli pret Grieķiju izvilktu.
Ko tas dod LV basketbolam?
Tā būtu pieredze 11 spēlētājām gan Tokijas, gan Parīzes olimpiādē, kas dotu uzrāvienu visām mūsu dāmu basketbola.
Tagad kuļamies pa Eiropas apakšu, bet varēja pa augšu!
.. un neticu, ka vēl kādreiz varēsim naturalizēt tik nepretinziotu, lielisku cilvēku, kurai komandas intereses, tārad arī LV izlases, būtu priekšroka.. parasti labi spēlētāji ir egoisti un mūjābeļi..
Kāds naivums
, 2023-06-18 17:34, pirms gada
dakots rakstīja: .. es pat sapņoju, ka mums pēkšņi kaut kur Bauskas novadā augtu meitene 2,10m..to noteikti nocopētu lietuvieši, jo LBS nesaprot, ka par centriem ir jācīnās un jālolo
Man jau liekas, ka tik garas meitenes ir baigais retums. Arī sieviešu basī kopumā reti kurai pat globāli ņemot ir virs 2m. Vēl jau jāmāk arī kaut kas. Miščenko 1.96m, Anna Dreimane 1,98m, abas gan ar ne parāk labām prasmēm, bet tomēr basketbolā. Īsti gan nezinu vai Dreimane pēc ASV universitātes vispār kaut kur spēlē. Šķiet, ka pēdējo sezonu nav spēlējusi. Kad mums bija pēdējā spēlētāja ar 2m augumu, tiešam neatceros. Fakts tads, ka ir jāsakrīt gan auguma cm, gan dotībām. Ne vienmēr tās garās var iztaisīt par labām basketbolistēm. Tā ka visticamāk jaunu Semjonovu vajadzēs vēl gaidīt kādu pusgadsimtu.
, 2023-06-18 17:35, pirms gada
Brinoje nu ti daļēji var piekrist.Jā,uz brīdi,kad Šteinberga nebija laukumā,Vilka,Pulvere itkā atraisījās,bet cik tad punktus viņas sameta!?bet kāpēc nelaida Jurjāni nemaz,vai nu Vētra aiz spītības,vai vienk.sodīja par dažām kļūdām pret spānietēm,to tikai pats zin..Tā vien prasījās,kāda garā vēl,turklāt kura ar labu metienu piedevām!
, 2023-06-18 17:36, pirms gada
chau! ataa rakstīja: Uz meitenēm nekad nevar paļauties, šoreiz viņas man konkrēti atvaļinājumu izčakarēja, - bijām sataisījušies ekskursijā uz Slovēniju. Ko nu?
Šitā viņas man atvaļinājumu Tenerifē izčakarēja, kad Pasaules kausā izgāzās. Vairāk nebraukāju uz sieviešu basīšiem, nervi vairs netur...
, 2023-06-18 17:41, pirms gada
Piekrītu karlo!Vētra,arī Zvirgzdiņš ar galīgi bez emocijām bija,kaut pieredze abiem liela ar sievietēm!Treneru bars galīgi nolaodašo čempi,sajūta bija tāda,ka meitenēm pašām bija jāizvelk viss,kad spēle neaizgāja.
, 2023-06-18 17:51, pirms gada
kars rakstīja: Nu neko, zaudējām oglei no Melnkalnes.
Pārējā MNK izlase pēc u13 puišu basketa līmeņa izskatījās.
Paldies Dievam, ka mēs iztiekam bez importa spēlētājiem sportā.
Lūzera filozofija...
, 2023-06-18 17:52, pirms gada
datmons rakstīja: Ungāriem ir 2,10 spēlētāja, izcila Eirolīgas saspēlētāja, bet tāpat par medaļām necīnās
..ar tādu materiālu ir jāstrādā...parasti tie 2m+ ir stulbi vienpatņi...bet ja viņus pareizi ievirza, tad ir rezultāts...domā, ka Uļa no dzimšanas bija baigā groza iekarotāja?...nu, tak, stulbs un garš skuķis..vajadzēja Karnīti, kuŗš no dimanta noslīpē dimantu!
, 2023-06-18 18:11, pirms gada
Virsrakstā "drāma", labāk iztikt bez šādām drāmām, labāk droši uzvarēt. Kurš bija favorīts pēdējās 2 zaudētajās LV spēlēs vislabāk izsaka sporta bukmeikeru koeficienti 1.15 līdz 1.25, ka LV uzvarēs (bet šie ļaudis jau lažu nelaidīs, jo tur nauda), uz Spānijas uzvaru pret LV 1.08. Tas apliecina, ka tikko jāspēlē zem spiediena un atbildības tā cauri, nesanāk. Likmes citas kā Baltijas čempī, arī uz laukuma mazāk to, kas izlabos kļūdas, ja nesanāk. Kas traucēja abās spēlēs turēt sākumā iesākto kursu un kaut vai noturēt vadību - tatad par augsta līmeņa spēlētāju var saukt to, kas tiek pāri spriedzei. Ja spēle ar Grieķiju būtu ierindas (teiksim draudzības vai pat kvalifikācijas) visticamāk kā uzvarētu ar padsmit pārsvaru, bet šeit tutū, ko vēl sāpīgāku padara nejēdzīgie komentētāju teksti, kas spēles sākumā izsmēja pretinieces un slavēja mūsējās.
, 2023-06-18 18:20, pirms gada
striker rakstīja: Kāds naivums
nu, tak dumjš esi, ja neredzēji TTT spēles tad ...Pedija visas mūsu spēlētājas padarīja labākas kā viņas ir patiesībā...arī šajā spēlē Pulverei būtu vismaz 10 vairāk brīvu metienu, un ja 5/10 , tad tie ir 15 punkti un Melnkalne kaut kur tur pie borta...bēdīgi, ja runā tie, kas neko nesaprot..
, 2023-06-18 18:24, pirms gada
Dainis Petrokaitis rakstīja: Lai brauc mājās, nav ko sevi apkaunot.
..tas dēļ trenera vetrova, kura karma neļāva uzvarēt
, 2023-06-18 18:29, pirms gada
dakots rakstīja: ...treneri Vetrovu un politiķus ziepēs!...būtu pirms 4 gadiem iedevuši pilsonību Pedijai, mēs būtu gan Tokijā, gan Parīzē...
Tava sirdsdāma Pedija ļoti ātri parādīja patieso seju. Atlika izdarīt kaut ko ne pa prātam un pierādījās, ka visi skaistie teksti par Latviju ir tikai smukas ZA stila runas.
, 2023-06-18 18:31, pirms gada
dakots rakstīja: basketbols ir komandas spēle...kad mums izaugs jauna saspēles vadītāja, tad Šteinberga jau norietēs...tāpēc LBS pakārt aiz zvaniem pie basketbola groza, ka nepanāca Pedijas pilsonību un ielika nodevēju Vetrovu par treneri...tur karma nostrādāja
LBS, kura nedabūja tavu glābēju sen nemaz vairs nav pie šprices.
, 2023-06-18 18:32, pirms gada
Gaidam maajaas!
, 2023-06-18 18:33, pirms gada
jeepis59 rakstīja: Kapēc mums ir tā sūnu ciema domāšana, tāpēc esam tur, kur esam, es neesmu mazohists un gribu redzēt mūsu komandas uzvaru, ja jau daudzi izmanto iespēju, ko piedāva FIBA, tad vajag to izmantot.. Apnikuši tie prievītes nesātāji...
Nevis sūnu ciema domāšana, bet vēlme saglabāt izlašu sportu, kā izlašu sportu nevis klubus, kur labāko sastāvu savāks nevis tie, kam labāka sistēma, bet gan biezāks maks.
, 2023-06-18 18:34, pirms gada
dakots rakstīja: nu, tak dumjš esi, ja neredzēji TTT spēles tad ...Pedija visas mūsu spēlētājas padarīja labākas kā viņas ir patiesībā...arī šajā spēlē Pulverei būtu vismaz 10 vairāk brīvu metienu, un ja 5/10 , tad tie ir 15 punkti un Melnkalne kaut kur tur pie borta...bēdīgi, ja runā tie, kas neko nesaprot..
Kaut kāda unikāla parādība - it kā nacionālists, jo nevar piedot Vetrovam viņa Kangara gājienu, bet vienlaicīgi joprojām raud par kaut kādas melnās naturalizāciju...
, 2023-06-18 18:35, pirms gada
skumja bilde .
nav ko atkal cerēt uz mūžīgo palīdzību no malas.
kurs nr. 16 ir iestāstījis, ka viņa ir starta sastāva saspēles vadītāja ???
Saspēles vadītāja?
, 2023-06-18 18:40, pirms gada
dakots rakstīja: Tiem, kas saka, ka labāk zaudēt, kā priecāties, ja izlasi velk melnā - basketbols ir komandas spēle un Latvija ir maza, lai tai talanti būtu visās pozīcijās.. Pedija ir spēlētāja, kura palīdzēs izcelties pārējām 4 uz laukuma!.. ja viņa spēlētu LV izlasē, tad basketbola skatītāji, izņemot lietpratējus, ne brīdi nesauktu par izlases vilcēju, jo punkti būtu nedaudz, ja krīt Laksai vai Šternbergai, jo viņa spēlē uz komandu.. ja mūsu līderēm nokristu grozā, tad viņa to darītu un šodienas, gan spēli pret Grieķiju izvilktu.
Ko tas dod LV basketbolam?
Tā būtu pieredze 11 spēlētājām gan Tokijas, gan Parīzes olimpiādē, kas dotu uzrāvienu visām mūsu dāmu basketbola.
Tagad kuļamies pa Eiropas apakšu, bet varēja pa augšu!
.. un neticu, ka vēl kādreiz varēsim naturalizēt tik nepretinziotu, lielisku cilvēku, kurai komandas intereses, tārad arī LV izlases, būtu priekšroka.. parasti labi spēlētāji ir egoisti un mūjābeļi..
Komandas intereses? Nesavtīgs cilvēks neuzmestu lūpu pēc 1 atteikuma. Parīzes spēles? 34 gadus veca un šobrīd spēlē WNBA. Vai viņas gājieni dēļ, kuriem tad netika pie pilsonības neparāda, ka viņai karjera nevis Latvijas izlase ir pirmajā vietā?
, 2023-06-18 18:41, pirms gada
Ulrihs rakstīja: Kaut kāda unikāla parādība - it kā nacionālists, jo nevar piedot Vetrovam viņa Kangara gājienu, bet vienlaicīgi joprojām raud par kaut kādas melnās naturalizāciju...
Nesaprotu, par ko brīnies, tu tak ar tāds pats vien esi
Mūsdienu Latvidžā daudziem ir neveselīga mode, tēlot nacikus, aptiršot Slāvus, taču tanī pašā laikā glorificējot nēģerus, muhamedus un citus čortus, liekot viņu fotkas avatāros
Īsto naciku, vārda tiešajā un patiesajā nozīmē, Latvijā, diemžēl ir krietni par maz
, 2023-06-18 18:50, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Nesaprotu, par ko brīnies, tu tak ar tāds pats vien esi
Mūsdienu Latvidžā daudziem ir neveselīga mode, tēlot nacikus, aptiršot Slāvus, taču tanī pašā laikā glorificējot nēģerus, muhamedus un citus čortus, liekot viņu fotkas avatāros
Īsto naciku, vārda tiešajā un patiesajā nozīmē, Latvijā, diemžēl ir krietni par maz
īstie "naciki" sen jau tevi būtu novākuši, tā, kā neraudi, ka diemžēl. īstajiem nacikiem tu būtu turpat, kur tevis nīstie meļņi un dvieļugalvas.
, 2023-06-18 18:51, pirms gada
labs metiens tikai netrāpija grozā ?
, 2023-06-18 18:54, pirms gada
balts rakstīja: Lūzera filozofija...
Tu nebiji tas LT fans, kas te mēdz ieklīst? Kad jums būs hoķa izlasē kanādieši, futenē latinosi un basketā melnīši? Varbūt tieši pietrūkst, kāds amerikānis, lai varētu sasniegt to, ko pirms 10-20 gadiem basketā?
, 2023-06-18 18:55, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Nesaprotu, par ko brīnies, tu tak ar tāds pats vien esi
Mūsdienu Latvidžā daudziem ir neveselīga mode, tēlot nacikus, aptiršot Slāvus, taču tanī pašā laikā glorificējot nēģerus, muhamedus un citus čortus, liekot viņu fotkas avatāros
Īsto naciku, vārda tiešajā un patiesajā nozīmē, Latvijā, diemžēl ir krietni par maz
Tas ir obligāti kārtējo reizi pierādīt savu stulbumu? Vēl nosaki manu vecumu, nodarbošanos utt. no viena avatara
, 2023-06-18 18:56, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: īstie "naciki" sen jau tevi būtu novākuši, tā, kā neraudi, ka diemžēl. īstajiem nacikiem tu būtu turpat, kur tevis nīstie meļņi un dvieļugalvas.
Galīgi garām! Priekš īstajiem nacikiem šķirba starp tautām, Baltās Rases ietvaros, praktiski nepastāv, ja arī viņa ir, tad vina ir ļooooti minimāla Nacikiem krietni aktuālāka ir šķirba starp rasēm, kultūrām un mentalitātēm
, 2023-06-18 18:57, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Nesaprotu, par ko brīnies, tu tak ar tāds pats vien esi
Mūsdienu Latvidžā daudziem ir neveselīga mode, tēlot nacikus, aptiršot Slāvus, taču tanī pašā laikā glorificējot nēģerus, muhamedus un citus čortus, liekot viņu fotkas avatāros
Īsto naciku, vārda tiešajā un patiesajā nozīmē, Latvijā, diemžēl ir krietni par maz
Tas ir obligāti kārtējo reizi pierādīt savu stulbumu? Vēl nosaki manu vecumu, nodarbošanos utt. no viena avatara
Slāvus es nenolieku, tikai urļikus un vatņikus kādu ir vairums pie Austrumu kaimiņa. Pret poļiem, horvātiem, čehiem, ukraiņiem utt. pretenziju nekādu nav.
, 2023-06-18 18:58, pirms gada
Ulrihs rakstīja: Tas ir obligāti kārtējo reizi pierādīt savu stulbumu? Vēl nosaki manu vecumu, nodarbošanos utt. no viena avatara
Normāli Baltie veči NEKAD neliks afropērtiķa fotku savā avatārā
Viss pārējais, tevis minētais, ir mazaktuāli
, 2023-06-18 19:00, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Normāli Baltie veči NEKAD neliks afropērtiķa fotku savā avatārā
Viss pārējais, tevis minētais, ir mazaktuāli
Speciāli to atstāju, jo tā rada pārdzīvojumus tikai diviem aļņiem šiet - vienam franku bomzim un urļikam Perņakam.
, 2023-06-18 19:16, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Normāli Baltie veči NEKAD neliks afropērtiķa fotku savā avatārā
Viss pārējais, tevis minētais, ir mazaktuāli
Un par baltajiem večiem spriedelēs nomīzies franku pļēgurs, kuram Pongo Pygmaeus ir tuvāki radinieki kā Homo Sapiens
, 2023-06-18 19:20, pirms gada
Vai naktī nejauši mums netiks izsludināta brīvdiena sakarā ar sērām ka mūsējām pat astotdaļfināls iet secen (bēdu slīcināšanas procesa sekas)?
, 2023-06-18 19:22, pirms gada
Komentētāji vēl pirms spēles ierēca par Melnkalnes 3p procentu. 3.ceturtdaļā ar pāris 3p viņas tieši to spēli pārlauza.
, 2023-06-18 19:42, pirms gada
RobertsK rakstīja: Komentētāji vēl pirms spēles ierēca par Melnkalnes 3p procentu. 3.ceturtdaļā ar pāris 3p viņas tieši to spēli pārlauza.
Komentētāji šoreiz bija nelaimes vēstneši, visi tie stulbie pretspēlētājas noniecinošie komentāri! Lai varētu šādi vērtēt, vajag no sākuma izcīnīt daudz trofeju. Tas pats M.Gulbis - ko esi sasniedzis - tagadējie izlases treneri un iepriekšējie arī ir trenējuši t.sk. ārzemēs un ne tos pēdējos klubus, bet, lai arī varam Vētru šoreiz kritizēt, neatļaujas šādus nopelošus spriedelējumus attiecībā uz pretinieku, par ko arī dabūjām praksē pārliecināties, par ko tas izvēršas. M.Gulbis palicis atmiņā ar savu mūžīgo gaušanos, ka traumas dēļ nevar spēlēt basketu, bet amatus (t.sk. arī komentēšanu) saņem pa blatu dēļ radiem un draugiem federācijā. Kur kāds nopietns izaicinājums?
, 2023-06-18 19:49, pirms gada
BELAZ rakstīja: Cienījamie treneri...I.Jēkabsone NAV radiniece A.Jēkabsonei un nestāv pat tuvu meistarībā,tad jautājums kāpēc viņa tiek laista vienmēr starta 5?
Loģisks zaudējums šai vienveidīgajai spēlei;
#33 Laksa stāv kā piemineklis stūrī un nezin ko gaida,ātrie uzbrukumi šajās trīs spēlēs labi ja divi (wall) (angry)
Līdzīga sajūta bija, bet uzvārdi ir dažādi (caur ē un ā), un tas nebūs reāli.
, 2023-06-18 19:49, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Galīgi garām! Priekš īstajiem nacikiem šķirba starp tautām, Baltās Rases ietvaros, praktiski nepastāv, ja arī viņa ir, tad vina ir ļooooti minimāla Nacikiem krietni aktuālāka ir šķirba starp rasēm, kultūrām un mentalitātēm
Kā tu saki "īstajiem nacikiem" arī ir savs rasu rangs + jebkurš, kas brāļojas ar citām rasēm, ticībām ir tāds pats, kā citas rases - nodevējs. TU ar visiem saviem futboliem pie turkiem, buhāšanu ar musļikiem sen īsta nacika acīs būtu nodevējs un likvidējams.
, 2023-06-18 19:50, pirms gada
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Normāli Baltie veči NEKAD neliks afropērtiķa fotku savā avatārā
Viss pārējais, tevis minētais, ir mazaktuāli
Anonīma čaļa fotka tev kremt, bet Ovečkina bilžuks ar Putinu tev un taviem kremlinu čomiem gan neskaitās "atbalsts Putinam"
, 2023-06-18 19:51, pirms gada
cobham rakstīja: Žēl, ka Babkina nenospēlēja šajā čempī, reāli pietrūkst agresīvs PG
Kritizēt, nav jēgas par spēli. Bet, Babkinas prombūti vai nozīmi šajā spēlē varēja izjust, jo nespējām mazliet agresīvāk caur emocijām gūt punktus. Mēs nespējām parādīt savu es.
, 2023-06-18 19:52, pirms gada
dakots rakstīja: Tiem, kas saka, ka labāk zaudēt, kā priecāties, ja izlasi velk melnā - basketbols ir komandas spēle un Latvija ir maza, lai tai talanti būtu visās pozīcijās.. Pedija ir spēlētāja, kura palīdzēs izcelties pārējām 4 uz laukuma!.. ja viņa spēlētu LV izlasē, tad basketbola skatītāji, izņemot lietpratējus, ne brīdi nesauktu par izlases vilcēju, jo punkti būtu nedaudz, ja krīt Laksai vai Šternbergai, jo viņa spēlē uz komandu.. ja mūsu līderēm nokristu grozā, tad viņa to darītu un šodienas, gan spēli pret Grieķiju izvilktu.
Ko tas dod LV basketbolam?
Tā būtu pieredze 11 spēlētājām gan Tokijas, gan Parīzes olimpiādē, kas dotu uzrāvienu visām mūsu dāmu basketbola.
Tagad kuļamies pa Eiropas apakšu, bet varēja pa augšu!
.. un neticu, ka vēl kādreiz varēsim naturalizēt tik nepretinziotu, lielisku cilvēku, kurai komandas intereses, tārad arī LV izlases, būtu priekšroka.. parasti labi spēlētāji ir egoisti un mūjābeļi..
Nu tieši tas arī ir tas, kāpēc cilvēki nevēlas naturalizētos spēlētājus Latvijas izlases sastāvā. Ja tās pašas 11 latviešu spēlētājas pašas var sev izcīnīt ceļazīmes uz olimpiādēm utt., tad lai pašas arī izcīna. Ja vajag ņemt no malas cilvēku, kas viņas vilks ārā no sūdiem, jo pašas īsti nevelk, sorry, tādu valsts izlasi nevajag un tad nav tādas virsotnes nopelnītas. Reiz jau uz olimpiādi tika un neviens nebļāva, ka vajag kādu naturalizēt, lai uz turieni tiktu.
, 2023-06-18 20:02, pirms gada
Vel blatņiks Gulbis izcēlās ar nemitīgu Laksu slavināšanu (ne tikai basketbolistes, bet visa klana), pie tam melojot, ka K.Laksa Itālijā izcīnījusi visu iespējamo, bet kā zināms čempione ir Schio bet Kitija pārstāv Virtus. Nemaz nerunājot, ka Itālija tā mīl Kitiju, ka visiem līdzekļiem nelaiž to uz WNBA, taisīt tur renesansi.
, 2023-06-18 20:03, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Komandas intereses? Nesavtīgs cilvēks neuzmestu lūpu pēc 1 atteikuma. Parīzes spēles? 34 gadus veca un šobrīd spēlē WNBA. Vai viņas gājieni dēļ, kuriem tad netika pie pilsonības neparāda, ka viņai karjera nevis Latvijas izlase ir pirmajā vietā?
..klau, tu uzraksti pieteikumu , pieņemsim, Mongolijas pilsonībai un tev atsaka! ...tu nebūtu apvainojies?....ja pirms tam tev saka - tu mums esi vajadzīgs, paraksti šo papīru?
, 2023-06-18 20:03, pirms gada
neziniitis51 rakstīja: Vai naktī nejauši mums netiks izsludināta brīvdiena sakarā ar sērām ka mūsējām pat astotdaļfināls iet secen (bēdu slīcināšanas procesa sekas)?
Jāsagaida kad Spānija-Grieķija pabeigs spēli
, 2023-06-18 20:07, pirms gada
Pagājušogad ar Schio izcīnīja, bet tad pasaki, kāpēc tā mīlēto Laksu nepalaida uz WNBA, bet uz tuvāko konkurenti gan!
, 2023-06-18 20:07, pirms gada
Bija kaut kāda minimāla cerība, ka situācija B grupā varētu motivēt grieķietes mēģināt sasniegt otro pozīciju tabulā, tad šobrīd tur nekas labs neizskatās. A3 iziet uz Čehiju un tad potenciāli 1/4F pret Ungāriju, kamēr A2 spēlē pret Itāliju un potenciāli 1/4F pret Franciju. Tad kāda velna pēc grieķietēm līst ārā no ādas, lai uzvarētu Spāniju? Ļoti ceru, ka kļūdos, bet objektīvi tur ir apmēram 0,5% varbūtība, ka Grieķija uzvar.
, 2023-06-18 20:08, pirms gada
dakots rakstīja: ..klau, tu uzraksti pieteikumu , pieņemsim, Mongolijas pilsonībai un tev atsaka! ...tu nebūtu apvainojies?....ja pirms tam tev saka - tu mums esi vajadzīgs, paraksti šo papīru?
Ja es pirms tam teiktu, ka "tā valsts ir pirmā, kurā jūtos mājās" un ja es tajā laikā, kad jārisina pilsonības jautājumi, risinātu darba jautājumus otrā pasaules malā - nē, es nebūtu apvainojies, jo es redzētu, k pret mani izturās tieši tāpat, kā es pretī - tīrs bizness nevis emocijas. Ja Pedijai, tā Latvija bija tik dziļi sirsniņā, ko tad tajā laikā, kad bija jārisina pilsonība aizskrēja uz WNBA?
, 2023-06-18 20:16, pirms gada
ilinens rakstīja: Pagājušogad ar Schio izcīnīja, bet tad pasaki, kāpēc tā mīlēto Laksu nepalaida uz WNBA, bet uz tuvāko konkurenti gan!
Ar Laksu slavināšanu tagad varēs atlikt līdz nākošam šādam pasākumam, pašu izmeta no vīru basketa un pēkšņi bez pieredzes ieliek TTT - skaidrs, ka pa blatu pa paaudžu līniju ... pēc tam TTT bankrotē, bet Gulbis nē ...
, 2023-06-18 20:29, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Ja es pirms tam teiktu, ka "tā valsts ir pirmā, kurā jūtos mājās" un ja es tajā laikā, kad jārisina pilsonības jautājumi, risinātu darba jautājumus otrā pasaules malā - nē, es nebūtu apvainojies, jo es redzētu, k pret mani izturās tieši tāpat, kā es pretī - tīrs bizness nevis emocijas. Ja Pedijai, tā Latvija bija tik dziļi sirsniņā, ko tad tajā laikā, kad bija jārisina pilsonība aizskrēja uz WNBA?
...tak, lasīt vai, precīzāk, dzirdēt visus šos uzbraucienus, ko mēs arī šeit dzirdam par melnajiem?...to tak normāls cilvēks nevar...pie tam visu iepriekšējo dzīvi tas bija jādzird arī USA...un viņa kaut ko nepareizi saprata?...mūsu politiķi, pakaļā līdēji nacistiem, viņai atteica...kad sākās diskusija - tas bija skaidrs...es arī muktu no valsts, ja manas ādas krāsas mani tā noliktu...
, 2023-06-18 20:38, pirms gada
dakots rakstīja: ...tak, lasīt vai, precīzāk, dzirdēt visus šos uzbraucienus, ko mēs arī šeit dzirdam par melnajiem?...to tak normāls cilvēks nevar...pie tam visu iepriekšējo dzīvi tas bija jādzird arī USA...un viņa kaut ko nepareizi saprata?...mūsu politiķi, pakaļā līdēji nacistiem, viņai atteica...kad sākās diskusija - tas bija skaidrs...es arī muktu no valsts, ja manas ādas krāsas mani tā noliktu...
Ko Tu te lej par naciķiem, neesi Putinu pārlasījies. Ar pilsonībām tikai dēļ 1-2 turnīriem nav ko mētāties, daudz kur Eiropā diemžēl tā dara, pēc gadiem 5 spēlētājs pats brīnās, ka viņam Ziemeļmaķedonijas pilsonība!
, 2023-06-18 20:46, pirms gada
Vai ir links uz spēli?
, 2023-06-18 20:46, pirms gada
sramli rakstīja: Ko Tu te lej par naciķiem, neesi Putinu pārlasījies. Ar pilsonībām tikai dēļ 1-2 turnīriem nav ko mētāties, daudz kur Eiropā diemžēl tā dara, pēc gadiem 5 spēlētājs pats brīnās, ka viņam Ziemeļmaķedonijas pilsonība!
runa ir par LV dāmu basketbola interesēm - ja mēs spēlētu gan Tokijā, gan Parīzē , tad man pie vienas vietas, ka kāds brīnās, ka viņai LV pilsonība, jo šeit ir svarīgi ne tas, ko domā un jūt Pedija pēc 5 gadiem, bet gan tas, ka LV izlase ir piedalījusies šajos turnīros, kas devusi LV dāmu basketbolam lielu + attīstībai...
, 2023-06-18 20:48, pirms gada
Ieliekat lūdzu linku uz spēli GRE vs ESP
, 2023-06-18 20:51, pirms gada
BookiesNightmare rakstīja: Ieliekat lūdzu linku uz spēli GRE vs ESP
Juķubedotkom
, 2023-06-18 20:56, pirms gada
BookiesNightmare rakstīja: Ieliekat lūdzu linku uz spēli GRE vs ESP
jomā, grūti sameklēt? te no livesport; https://livetv.sx/eventinfo/1394888... dom vari lieki netērēt laiku, ja tikai negribi analizēt cik un kā!!!?
, 2023-06-18 21:30, pirms gada
dakots rakstīja: runa ir par LV dāmu basketbola interesēm - ja mēs spēlētu gan Tokijā, gan Parīzē , tad man pie vienas vietas, ka kāds brīnās, ka viņai LV pilsonība, jo šeit ir svarīgi ne tas, ko domā un jūt Pedija pēc 5 gadiem, bet gan tas, ka LV izlase ir piedalījusies šajos turnīros, kas devusi LV dāmu basketbolam lielu + attīstībai...
Ko Tu tur murgo??? Viena leģionāre izlasē - tas būtu LV dāmu basketbola interesēs? Takš aprimsti - kāpēc mums tik zemu būtu jānolaižas?
, 2023-06-18 21:33, pirms gada
dakots rakstīja: ..klau, tu uzraksti pieteikumu , pieņemsim, Mongolijas pilsonībai un tev atsaka! ...tu nebūtu apvainojies?....ja pirms tam tev saka - tu mums esi vajadzīgs, paraksti šo papīru?
Tu runā, tā, ka mierīgi vārdu "pilsonība" Tavā komentārā varētu aizstāt ar vārdiem, piemērām "būvatļauja kāpu zonā" ...
, 2023-06-18 21:49, pirms gada
Sveiki dīvaini meitenes abas pēdējās spēles sāka zaudēt aptuveni 38 vai 40 punkti. Nezin kāpēc vajadzēja pārslavēt sieviešu izlasi tur tikai skaistums ir un īpaši nekas vairāk. tāds raksturs nav kā vīriešu hokej izlasei un basketbola izlasei.
, 2023-06-18 21:55, pirms gada
Abrags rakstīja: Ko Tu tur murgo??? Viena leģionāre izlasē - tas būtu LV dāmu basketbola interesēs? Takš aprimsti - kāpēc mums tik zemu būtu jānolaižas?
...lai dāmu basketbols tiktu nākošajā līmenī...mēs izmantojām padomju krievus, lai tiktu hokeja augstākajā līgā, tagad mums izlasē ir latviešu valoda...ja mēs nebūtu to izdarījuši, tad hokejs būtu leišu līmenī - to vismaz to saproti?
, 2023-06-18 21:56, pirms gada
Prieks par Spānijas uzvaru ! Viva Espana 🇪🇦
Latvija brauc mājās !!
Vētra - vel lai vismaz 5 gadus trenē !
Sporta dieviem arī nepatīk kad viņus iemērc sūdos ( politikā ) 😁
, 2023-06-18 22:01, pirms gada
Volandemort rakstīja: Prieks par Spānijas uzvaru ! Viva Espana 🇪🇦
Latvija brauc mājās !!
Vētra - vel lai vismaz 5 gadus trenē !
Sporta dieviem arī nepatīk kad viņus iemērc sūdos ( politikā ) 😁
vel jau spele nav beigusies
, 2023-06-18 22:05, pirms gada
White SUPREMACY rakstīja: vel jau spele nav beigusies
Beidzās, beidzās 😁😉
, 2023-06-18 22:16, pirms gada
Grieķietēm šajā pēdējā grupas spēlē rauties pēc uzvaras nekāda lielā motivācija nebija. Iespējams, ka trešā vieta mūsu grupā deva viņām pat izdevīgāku pozīciju pirms izslēgšanas kārtas.
, 2023-06-18 22:19, pirms gada
Kur jūs to naidu ņemat? Riktīgi degradāti!
, 2023-06-18 22:28, pirms gada
Nu re, viss arī apstiprinājās. Kad pilnīgi nekādākvalifikācijas grupā finišēja bez zaudēm, sākās lielā kladzināšana, kas nu jau bija pāraugusi sapņošanā par medaļām. Sapņot un gudri runāt jau var, tikai jābūt kaut nelielam pamatojumam. Mēs spēlējam ar 8 spēlētāju rotāciju, kurā reālu pienesumu uzbrukumā dod 3 spēlētājas, Šteinberga, Laksa un Gulbe. Lai uzvarētu spēlē, jāgūst apm. 70 punkti. Tas nozīmē, ka viņām pa trim jāgūst 60 punkti, jo pārējās kopā vairrāk par 10 negūs. Pirmajā spēlē kaut kas līdzīgs notika, turklāt spānietes vispār nevarēja trāpīt. Pārējās spēlēs krietni atpalikām no vēlamā grafika. Es jau to esmu teicis un atkārtošos, paredzu, ka šis bija pēdējais EČ, kuram kvalificējāmies. Tagad būs ilgāka pauze, ņemot vērā, cik bagātas ir mūsu rezerves.
, 2023-06-18 22:39, pirms gada
Murlāpsi! Ja rezultātu nosaka 3 spēlētājas un kādai no viņām spēle neveicas? Es Tev piekrītu. Bet TRENERIM ir jābūt arī citiem variantiem!!!!!!
, 2023-06-18 22:40, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Nu re, viss arī apstiprinājās. Kad pilnīgi nekādākvalifikācijas grupā finišēja bez zaudēm, sākās lielā kladzināšana, kas nu jau bija pāraugusi sapņošanā par medaļām. Sapņot un gudri runāt jau var, tikai jābūt kaut nelielam pamatojumam. Mēs spēlējam ar 8 spēlētāju rotāciju, kurā reālu pienesumu uzbrukumā dod 3 spēlētājas, Šteinberga, Laksa un Gulbe. Lai uzvarētu spēlē, jāgūst apm. 70 punkti. Tas nozīmē, ka viņām pa trim jāgūst 60 punkti, jo pārējās kopā vairrāk par 10 negūs. Pirmajā spēlē kaut kas līdzīgs notika, turklāt spānietes vispār nevarēja trāpīt. Pārējās spēlēs krietni atpalikām no vēlamā grafika. Es jau to esmu teicis un atkārtošos, paredzu, ka šis bija pēdējais EČ, kuram kvalificējāmies. Tagad būs ilgāka pauze, ņemot vērā, cik bagātas ir mūsu rezerves.
Labi, nomierinies. Paaugsies jaunās, viss būs štokos. Nu vienu čempionātu varbūt izlaidīsim. Jāteic gan, ka tās citas jau maz uzbruka grozam ne jau tāpēc, ka nevar, bet gan tāpēc, ka visas izspēles tika virzītas uz līderēm. Pie tādas pieejas spēlētājas pazaudēja ticību sev. Ja būtu no manis atkarīgs, es Šteinbergu izlasē vairāk neņemtu. Nav viņa ne pie kā vainīga, bet vienkārši viss koncentrējas uz viņu, pārējās paliek sasaistītas un nevar atvērties.
, 2023-06-18 22:43, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Viņa jau pa grozu nemeta. Ja pariezi atceros, tad redzēju tikai divus nesekmīgus tālmetienus spēlē pret gieķietēm. Arī spēles laiks daudz mazāks kā Pulverei, bet varbūt tur arī kāda vaina meklējama. Izraēlas klubā viņa Eiropas kausos spēlēja vairāk par 35min katrā spēlē, treneri viņai uzticējās, viņa tur gan deva piespēles, gan arī pati kaut ko iemeta. Jākobsonei nepieciešama trenera uzticēšanās, tad būs daudz labāk. Tad šādā situācijā, kad treneri izdomājuši, ka Pulvere ir automātiski labāka saspēles vadītāja, grūti arī atvērties. Ievai arī bija nepardomāti lemumi šodien mača galotnē. Varam tikai zīlēt, kā Ilze tur būtu nospēlējusi.
Valmieras atombumba šaka visas spēles starting 5. Visi sākumi ūkstā. Kādu uzticību izrādīt?
, 2023-06-18 22:50, pirms gada
dakots rakstīja: ...lai dāmu basketbols tiktu nākošajā līmenī...mēs izmantojām padomju krievus, lai tiktu hokeja augstākajā līgā, tagad mums izlasē ir latviešu valoda...ja mēs nebūtu to izdarījuši, tad hokejs būtu leišu līmenī - to vismaz to saproti?
NESAPROTU Tavus murgus. Tas viss ir totāls absurds, ko Tu te stāsti...
, 2023-06-18 22:55, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kā tu saki "īstajiem nacikiem" arī ir savs rasu rangs + jebkurš, kas brāļojas ar citām rasēm, ticībām ir tāds pats, kā citas rases - nodevējs. TU ar visiem saviem futboliem pie turkiem, buhāšanu ar musļikiem sen īsta nacika acīs būtu nodevējs un likvidējams.
Debīls, kas debīls, ko nozīmē Futboli pie Turkiem un buhāšana ar musļikiem? Ja tu lasītu uzmanīgāk, tad saprastu, tas viss tika darīts AR NODOMU, viņus diksreditēt VIŅU nosacītajā teritorijā! 2003. gadā Turku bārā es atbalstīju LATVIJAS IZLASI, pie tam vēl skaļi, aktīvi un gana provokatīvi! Pie imama es aizgāju malkot sarkanvīnu ar mērķi noregulēt savstarpējās problēmas ar viņa ne pārāk advancētiem klientiem, tak čto, viss ir štokos!
, 2023-06-18 22:58, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Valmieras atombumba šaka visas spēles starting 5. Visi sākumi ūkstā. Kādu uzticību izrādīt?
Nu Ilze jau nu nebija galvenā grēkāze. Pulvere visulaik bija laukumā, un arī bieži vien ne pārāk veiksmīgi darbojās. Zībarts pirms turnīra Ģenerāļa studijā kaut ko runāja par četrām combo tipa spēlētājām. Nu tā kā īsti neredzēju to visu. Spēlētājas uzbrukumā vairāk meklēja, kā iespēlēt Šteinbergai vai Laksai, kamēr daudzas no viņām pašas tīri labi var apdraudēt grozu. Citādi vienu, divas reizes īsti nesanāk kā Vilkai piemēram, tad nākamajā reizē pie izdevīgas pozīcijas nevis pati met, bet atdod Šteinbergai uz neizdevīgāku utt. Trenerim jāiedrošina spēlētājas. Visas vienmēr ir metušas garām cik reizes, bet nevajag apstāties un baidīties iet uz grozu, spēlētājām ir jānotic sev un jāmāk lauzt spēles gaita. Pārāk pozicionāls un vienveidīgs bija Latvijas uzbrukums un tā ir absolūta treneru vaina.
, 2023-06-18 23:00, pirms gada
Naruto94 rakstīja: Jūs "gudrīši" kuri man salikāt mīnusus šo maču neskatījāties. Raudat par savu stulbumu. Tiesneši otrajā puslaikā Melnalnietēm ļāva spēlēt brīvāk nekā mūsējām. Viņi pirmajās 7 minūtēs trešajā ceturtdaļā iedeva Melnkalnei tikai 1 noteikumu pārkāpumu kamēr mūsējām iedeva 3. Ceturtajā ceturtdaļā arī tiesneši nedeva nevienu foulu pirmās 7 minūtes un tas arī izšķīra mača likteni. Ja šā mača debīlajiem tiesnešiem būtu pieticis smadzeņu piemērot noteikumus vienādi uz abām pusēm, tad mūsējās būtu šo maču diezgan pārliecinoši uzvarējušas. Tiesneši bija augstprātīgi un debīli.
Tiesneši Pulverei vispār nesvilpa sodus. Visās aizsardzībās viņa savu sedzamo sagaidīja ar kontaktu un pēc tam vēl turēja ar rokām. Tiesāja mums par labu, ja kas...
, 2023-06-18 23:03, pirms gada
marta rakstīja: Pamatu pamatos,ne saspēles vadītāja,bet centrs mums trūkst.
Kas mums ir saspēle?
, 2023-06-18 23:05, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Grūti visu tā izanalizēt. Drusku jāpaiet laikam, lai saprstu, kāpēc sanāca šadi. Vēl jau 1% iespēja, ka čempionāts turpinās, bet uz to paļauties nevaram. Pie šī visa manā redzējumā 75% treneru vaina, 25% spēlētāju. Kad Vētra bija spēlētājs, tad Krauliņš VEFā tā arī spēlēja visas spēles ar 7-8 večiem. Tālais gals tika laukumā tikai pie -20 vai +20. Bet tas basis jau bija cits. Pat veču basī tolaik tā nekrampēja kā to redzam mūsdienās sieviešu komandu izpildījumā. Modernā basketbolā ir jāuzticās vairāk spēlētājām, nu nevar spēlēt ar tik šauru rotāciju. Nu kāpēc tad ņēmi Vihmani un Jasu, ja nelaid laukumā? Vai tad viņas sliktāk nospēlētu par Jākobsoni vai to pašu Pulveri? Nu neticu. Labi, par Miščenko nerunāsim, bet kur šodien bija Jurjāne? Vētra aizmirsa viņu vai? Neredzēju inovatīvus risinājumus uzbrukumā. Bumba iekšā ārā, visulaik meklējam Šteinbergu un Laksu, beigās laiks iet uz beigām, nav vairs īsti laba metiena pozīcija. Saprotu, ka Vētra tā lika spēlēt. Bet tas ir kaut kāds 90to gadu basketbols. Ja ir laba metiena pozīcija, tad ir jāmet, kaut vai uzbrukuma 5jā sekundē. Bija jācenšas ātrāk spēlēt. Labi, spānietes ar lēnu pozicionālu basketbolu nebremzējām, bet te palika iespaids, ka pretinieces tieši tāpat nobremzēja mūs. Un nevajag te runāt par centra spēlētājām un saspēles vadītājam. Protams, zinām mūsu problēmas šajās pozīcijās, tomēr izlasē esošās spēlētājas bija gana meistarīgas, lai vismaz izkļūtu no grupas. Tomēr nemācējām savus plusus izmantot, ļāvām pretiniecēm atrast mūsu mīnusus.
Kāpēc nerunāsim par Miščenko?
, 2023-06-18 23:05, pirms gada
BELAZ rakstīja: Cienījamie treneri...I.Jēkabsone NAV radiniece A.Jēkabsonei un nestāv pat tuvu meistarībā,tad jautājums kāpēc viņa tiek laista vienmēr starta 5?
Loģisks zaudējums šai vienveidīgajai spēlei;
#33 Laksa stāv kā piemineklis stūrī un nezin ko gaida,ātrie uzbrukumi šajās trīs spēlēs labi ja divi (wall) (angry)
Es nezinu, vai Ilzei var kko pārmest. Viņa ir vienīgā kas aizsardzībā var nopresingot pretinieču mazās spēlētajas. Nesapratu treneri šitajā čempī. Rotācija dīvaina, uzbrukums nekāds. Visas 5as stāv ap 3pt līniju un piespēlē tik pa rinķi. Tie tupie 3pt metieni ar jāaizmirst. Neesam nekāda snaiperu komanda, kas var uz to tikai dzīvot.
, 2023-06-18 23:08, pirms gada
chau! ataa rakstīja: Uz meitenēm nekad nevar paļauties, šoreiz viņas man konkrēti atvaļinājumu izčakarēja, - bijām sataisījušies ekskursijā uz Slovēniju. Ko nu?
Slovēnijā ir ļoti daudz ko redzēt. Tas viss ir labāks par Latvijas izlases demonstrēto Izraēlā
, 2023-06-18 23:13, pirms gada
wolmar rakstīja: Meitenes mīļās! Visu pirmo puslaiku jūs spēlējāt kaut samocītu, bet jēdzīgu basketbolu. Tad nākošās apmēram 17 minūtes nezin kāpēc akcentējāt, ka nākat no tās daudzcietušās nācijas, kas noliektām galvām šņukst par grūto pagātni un kādreiz vēl ar visu to dejo un dzied... Pa to laiku pretinieces uzbrukumā spēlēja pārliecinoši un rezultatīvi! Kad mute bija jau pilna ar ūdeni līdz lūpai, jūs, mīļās meitenes, 3 minūtes pirms beigām sākāt spēlēt tādu basketbolu, kādu vajadzētu rādīt šādi komplektətai - vieni no labākajām jauno laiku Latvijas izlasēm - komandai. Taču bija par vēlu. Zelta vārdi pēcspēles komentārā Paulai Strautmanei, katrā ziņā pēc parketa graušanas tur neizskatījās... Vairāk komentāru par šo maču no manas puses nebūs.
Kura ir tā labā komplektācija. Manuprāt, tieši pretēji, viena no netalantīgākajām izlasēm, kādu atceros
, 2023-06-18 23:13, pirms gada
Kas tas pa basketbolu latvijai?

Es te kaut ko nesaprotu,kapec nesit sodus ja ir tikai 1 piezime komandai,kas tur vētras kungs notiek ar kontroli?

Pipec kaut kaads pazoirs tas ir ne izlase.....
, 2023-06-18 23:15, pirms gada
H3lp^ rakstīja: Sen nebiju skatījies sieviešu basi, jo viss tur izskatās haotisks un šī spēlē nebija izņēmums.
Tas ir vnk briesmas ne baskets.................
, 2023-06-18 23:16, pirms gada
fight rakstīja: Paula Strautmane pēcspēles intervijas beigās pateica atslēgas vārdus : “Ar skilu šajā līmenī un šajos čempionātos ar izlasēm nevar uzvarēt! Ir jāuzvar ar dvēseli. Es domāju, tas ir pats galvenais.”
Paulai nav skilu, tāpēc jāgrauž grīda
, 2023-06-18 23:18, pirms gada
dakots rakstīja: ...tak, lasīt vai, precīzāk, dzirdēt visus šos uzbraucienus, ko mēs arī šeit dzirdam par melnajiem?...to tak normāls cilvēks nevar...pie tam visu iepriekšējo dzīvi tas bija jādzird arī USA...un viņa kaut ko nepareizi saprata?...mūsu politiķi, pakaļā līdēji nacistiem, viņai atteica...kad sākās diskusija - tas bija skaidrs...es arī muktu no valsts, ja manas ādas krāsas mani tā noliktu...
Kāds sakars ar ādas krāsu? Un kur tad viņa lv lasīja? Valodu pēkšņi iemācījās? pilsonību nedabūja, jo nepaveica neko tādu, lai dabūtu īpašā veidā, ātrāk, kā noteikts likumā. Un laikā, kad varēja lauzt, lai tiktu ārpuskārtas bija aizskrējusi mēģināt tikt WNBA.
, 2023-06-18 23:18, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Man jau liekas, ka tik garas meitenes ir baigais retums. Arī sieviešu basī kopumā reti kurai pat globāli ņemot ir virs 2m. Vēl jau jāmāk arī kaut kas. Miščenko 1.96m, Anna Dreimane 1,98m, abas gan ar ne parāk labām prasmēm, bet tomēr basketbolā. Īsti gan nezinu vai Dreimane pēc ASV universitātes vispār kaut kur spēlē. Šķiet, ka pēdējo sezonu nav spēlējusi. Kad mums bija pēdējā spēlētāja ar 2m augumu, tiešam neatceros. Fakts tads, ka ir jāsakrīt gan auguma cm, gan dotībām. Ne vienmēr tās garās var iztaisīt par labām basketbolistēm. Tā ka visticamāk jaunu Semjonovu vajadzēs vēl gaidīt kādu pusgadsimtu.
Judase
, 2023-06-18 23:19, pirms gada
dakots rakstīja: runa ir par LV dāmu basketbola interesēm - ja mēs spēlētu gan Tokijā, gan Parīzē , tad man pie vienas vietas, ka kāds brīnās, ka viņai LV pilsonība, jo šeit ir svarīgi ne tas, ko domā un jūt Pedija pēc 5 gadiem, bet gan tas, ka LV izlase ir piedalījusies šajos turnīros, kas devusi LV dāmu basketbolam lielu + attīstībai...
Ja tad, kad izšķīrās lēmums par pilsonību viņa bija ASV, tu domā, ka šobrīd, kad ir EČ par tikšanu uz OS viņa būtu uz vietas? Karjera pirmajā lietā.
, 2023-06-18 23:19, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Kāpēc nerunāsim par Miščenko?
Nu Miščenko te bija tikai vietas aizpildīšanai. Būtu pie veselības Digna un Laura, viņa nemaz nebūtu sastāvā. Bet no otras puses, ja vispār ņem līdzi basketbolisti, tad vismaz izrādi uzticību un kaut kad izlaid laukumā. Ja Vētra viņu nemaz netaisījās laist laukumā, tad labāk būtu Rainu paņēmis līdzi. Bet par ko brīnos, tad tas ir, ka Vihmanei un Jasai netika dota iespēja. Divās spēlēs pēc kārtas 3/4 tiek izgāzta, bet treneris turpina spēlēt ar tām pašām, kamēr divas mazās tā arī visu turnīrs nosēž uz soliņa.
, 2023-06-18 23:21, pirms gada
dakots rakstīja: ...lai dāmu basketbols tiktu nākošajā līmenī...mēs izmantojām padomju krievus, lai tiktu hokeja augstākajā līgā, tagad mums izlasē ir latviešu valoda...ja mēs nebūtu to izdarījuši, tad hokejs būtu leišu līmenī - to vismaz to saproti?
Nesalīdzini pirkstu ar plaušām. Deviņdesmitos gadus ar 2019. gadu. Ja 30 gadu laikā nav sakārtots, tad 1 Pedija neko neglābs. Nu bija jau dāmas uz 1 OS - pēkšņi kaut kas, tā uzlabojās, lai varētu teikt, ka vēl vienas OS dos mega grūdienu uz augšu?
, 2023-06-18 23:22, pirms gada
Slovākietes parāda kā jāspēlē - ar Turciju +15 un turcietes brauc mājās...
, 2023-06-18 23:25, pirms gada
Murlāpsis rakstīja: Judase
Lija Judase. Viņa jau arī vēl no PSRS laikiem, cik atceros. Pēc neatkarības atjaunošanas nevienu tik garu spēlētāju nezinu, bet varbūt kļūdos.
, 2023-06-18 23:28, pirms gada
Varēja ar Slovākiju-Vāciju 1/4 spēlēt un cīnīties par medaļām, tikt OS!
, 2023-06-18 23:30, pirms gada
krokodilumednieks rakstīja: Nu Ilze jau nu nebija galvenā grēkāze. Pulvere visulaik bija laukumā, un arī bieži vien ne pārāk veiksmīgi darbojās. Zībarts pirms turnīra Ģenerāļa studijā kaut ko runāja par četrām combo tipa spēlētājām. Nu tā kā īsti neredzēju to visu. Spēlētājas uzbrukumā vairāk meklēja, kā iespēlēt Šteinbergai vai Laksai, kamēr daudzas no viņām pašas tīri labi var apdraudēt grozu. Citādi vienu, divas reizes īsti nesanāk kā Vilkai piemēram, tad nākamajā reizē pie izdevīgas pozīcijas nevis pati met, bet atdod Šteinbergai uz neizdevīgāku utt. Trenerim jāiedrošina spēlētājas. Visas vienmēr ir metušas garām cik reizes, bet nevajag apstāties un baidīties iet uz grozu, spēlētājām ir jānotic sev un jāmāk lauzt spēles gaita. Pārāk pozicionāls un vienveidīgs bija Latvijas uzbrukums un tā ir absolūta treneru vaina.
Zibarts ir combo radītājs Latvijas sieviešu basketbolā un dedzīgākais domas virzītājs. Viņam ir arī līdzskrējējs un ideju turpinātājs M. Rožlapa, kurš no Jasas mēģināja PG izveidot
, 2023-06-18 23:37, pirms gada
Pēc uzvaras ar Spāniju treneriem vajadzēja nosēdināt uz zemes meitenes, šķiet, ka tas netika izdarīts un savi spēki tika stipri un neatbilstoši pārvērtēti. Vēl jo vairāk pie +11 ar Grieķiju domāja, ka nu jau medaļu spīdums, bet kad grieķietes sāka atspēlēties, tas viss atsaucās dubultā un pretargumentus izvilkt nesanāca. Ar Melnkalni jau pirms spēles droši vien pārdega, sākuma vadība neko būtiski neizmainīja. Te nebija vajadzīgas drāmas, vajadzēja droši ņemt savu - ne par velti bukmeikeru likmes bija pārliecinoši par labu LV... pret Grieķiju spēles sākumā tika izskatīta tikai starpība ar cik uzvarēs LV, bet še TEv sasists trauks!
, 2023-06-18 23:42, pirms gada
Nepilns piecinieks atbilst šāda spraiguma spēlēm, ja nav ar ko atpūtināt līderi Šteinbergu pat uz pirmo ceturtdaļu beigām, jāsaka, ka arī bukmeikeri šo izlasi krietni pārvērtējuši vai arī treneri nemācēja atvērt 2.plāna spēlētājas un pienācīgi rotēt sastāvu.
, 2023-06-19 00:14, pirms gada
dakots rakstīja: ...tak, lasīt vai, precīzāk, dzirdēt visus šos uzbraucienus, ko mēs arī šeit dzirdam par melnajiem?...to tak normāls cilvēks nevar...pie tam visu iepriekšējo dzīvi tas bija jādzird arī USA...un viņa kaut ko nepareizi saprata?...mūsu politiķi, pakaļā līdēji nacistiem, viņai atteica...kad sākās diskusija - tas bija skaidrs...es arī muktu no valsts, ja manas ādas krāsas mani tā noliktu...
Baigais divkosis esi. Vatņiks,kurš taisās par baigo patriotu, ik pa brīžam piesaucot 90.o gadu Latvijas izlases nodevējus, lai izprovocētu lasītāju atbildes reakciju.Tas ,ka nosauc mūsu politiķus,lai nu kādi tie ir, par nacistu( )pakaļā līdējiem,smird pēc kremlinu retorikas. Nacistus ieraudzījis . Arī ādas krāsas dēļ kāds ir te nolikts . , tātad arī rasisms pašā plaukumā.
Laid vien prom no valsts, Orku valsts ņems pretī,tik atceries,ka arī tur ir jāstrādā !
, 2023-06-19 08:25, pirms gada
Viena naturalizētā nēģeriete izdrāza Latvijas izlasi ! Jā, sieviešu sports totāli degradē. Drīz tur dominēs transseksuāļi
, 2023-06-19 08:29, pirms gada
Trīsdesmit trīs gadu temperatūra

. Tribīnēs jauns papildinājums – Imants Mālmanis uz Izraēlu atlidoja no Īrijas.

Katei Vilka izdevās tikt pie brīvs tālmetiena

Tās tikai sākuma pērles no Māra Novika….
Autors laikam stipri iereibis bija rakstot šo sacerējumu