Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

VEF ar lielām pūlēm uzvar "Kalev/Cramo" un iekļūst pusfinālā

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

VEF ar lielām pūlēm uzvar "Kalev/Cramo" un iekļūst pusfinālā
VEF
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas čempionei Rīgas VEF izdevies sasniegt Baltijas Basketbola līgas (BBL) pusfinālu. VEF ceturtdaļfināla sērijas izšķirošajā spēlē savās mājās ar 84:78 pieveica Armanda Šķēles pārstāvēto Tallinas "Kalev/Cramo" un sērijā uzvarēja ar 2-1.

VEF sāka ļoti smagnēji un ātri nokļuva iedzinējos ar 2:10. Sākumā izvirzījušies vadībā, Tallinas basketbolisti handikapu saglabāja arī līdz pirmās ceturtdaļas beigām – 22:13.

Ramūna Butauta vadītā komanda otrajā ceturtdaļā sāka cītīgāk spēlēt aizsardzībā un pretiniecei punktus gūt neļāva piecas ar pusi minūtes, kuru laikā pati bija veikusi 8-0 izrāvienu un deficītu samazinājusi līdz minimumam – 21:22. Pirmo puslaiku tomēr vēl ar nelielu pārsvaru noslēdza viesi – 36:31.

3. ceturtdaļas vidū gūstot piecus punktus pēc kārtas, izlīdzinājumu 45:45 panāca VEF kapteinis Kristaps Janičenoks. "Kalev/Cramo" sīvi turējās pretī un arī mača pēdējo ceturtdaļu sāka ar nelielu pārsvaru – 59:57.

Pateicoties pieredzējušo spēlētāju Janičenoka un Sanda Valtera aktivitātēm uzbrukumā, VEF beidzot spēja nolikt "Kalev/Cramo" pie vietas un izcīnīt diezgan grūtu uzvaru – 84:78.

Janičenoks ar 22 punktiem bija rezultatīvākais vīrs laukumā. Valters pievienoja 18 punktus, bet ar 16 asistēja Antans Kavaļausks.

Viesu sastāvā Armands Šķēle guva 12 punktus (1p – 1/2, 2p – 4/6, 3p – 1/4), izcīnīja 3 atlēkušās bumbas, atdeva 1 rezultatīvu piespēli un nopelnīja 4 piezīmes.

VEF pretiniece pusfinālā būs "Lietuvos rytas" vai "Ventspils". Šajā sērijā ar 1-0 vadībā atrodas Viļņas komanda. Otrais pusfināla pāris jau ir zināms – divu Lietuvas komandu duelī labāko noskaidros "Žalgiris" un "Šiauliai".

BBL ceturtdaļfināls, 31. marts, "Arēna Rīga"

VEF – Kalev/Cramo 84:78 (13:22, 18:14, 26:23, 27:19)
VEF: Janičenoks 22, Valters 18, Kavaļausks 16, K. Bērziņš 10, Zavacks 6, Miledžs 5, Keins 4, Jahovičs 3, Beilijs

Izmantotie resursi:
"BBL Homepage"

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: martins302

 +10 [+] [-]

, 2012-03-31 17:50, pirms 13 gadiem
He he Janičenoks, Sandis izvilka ar lietuvieti. Atkal vef heiteri var raudāt, bet VEF soļo tālāk.
Tagad gaidām lēmumu par BBL Final4 Rīgā!!!!!!!
Slēpts komentārs: Creeper^

  +3 [+] [-]

, 2012-03-31 17:51, pirms 13 gadiem
malači saņēmās un vinnēja jau vinnētu sēriju vēlreiz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 17:52, pirms 13 gadiem
Kādām lielām pūlēm...Nebija noskaņojušies uz 1. ceturdaļu , zaudēja ar -9. Tālāk visas ceturdaļas uzvarēja ar pāris pts katrā.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-31 17:52, pirms 13 gadiem
Tomēr īstajā brīdī komandas līderi Janičenoks un Sandis iemeta izšķirošos punktiņus Fuu, nu man ir arī pārliecība, ka varam aižkerties aiz avīžniekiem, bet viņi būs ļoti gatavojošies, jo gribēs revanšu par pagāšgadu.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-31 17:52, pirms 13 gadiem
Ierasti pierasti latviešu komandām pret nomināli vājākiem mocīties! Labi, ka uzvara, pēdējā ceturtdaļā salika visu pa plauktiem.
kalev spēlē identiski kā Ventspils, liek 3 ptniekus un cer uz veiksmi no turienes, tas arī viss, ja uzkrīt tad var turēt un uzvarē visus! par to vien liecina kalev 27 izmestie tālmetieni !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 17:53, pirms 13 gadiem
Ok, Tagad nākamā spēle par bronzas medaļām pret Šauļiem, būs smagi.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 17:53, pirms 13 gadiem
VEF pārbrauks pāri Lietuvas Rytas? Nemelo pats sev un vēl visiem pārējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 17:53, pirms 13 gadiem
Ingman rakstīja: Kādām lielām pūlēm...Nebija noskaņojušies uz 1. ceturdaļu , zaudēja ar -9. Tālāk visas ceturdaļas uzvarēja ar pāris pts.
nu pārāk viegli jau nebij, beigās jau droši pēdējās minutēs bij, bet Kalev atbrauca pēc uzvaras un spēlēja labi

  +2 [+] [-]

, 2012-03-31 17:53, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ok, Tagad nākamā spēle par bronzas medaļām pret Šauļiem, būs smagi.
Vispār jau pirmstam ir pusfināls, ekspert.

  -4 [+] [-]

, 2012-03-31 17:53, pirms 13 gadiem
s*ds tas VEF, knapi kaut kādus igauņus uzvarēja
Slēpts komentārs: Krokodils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kurzemes Patriots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 17:55, pirms 13 gadiem
FINAL 4 bus Rīga,gan jau.

  -4 [+] [-]

, 2012-03-31 17:55, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vispār VEF ir Nēģeru Fabrika. Melnā Nāve ir Belgradas Partizan.
Vai tad kāds to apšauba?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 17:55, pirms 13 gadiem
Labi, ticu ka VEF pusfinalam bus daudz labak sagatavojies un atkartosies pagajusas sezonas scenarijs- proti VEF izsit ara Rytas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 17:55, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai tad kāds to apšauba?
Es nē, bet citi gan

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 17:56, pirms 13 gadiem
un visi lielākie sc vef biksēspirdēji nav bijuši uz spēli
nepārliecinoša spēle. final4 gaidāms pazemojums ar šādu sniegumu.

  -2 [+] [-]

, 2012-03-31 17:56, pirms 13 gadiem
W W E rakstīja: FINAL 4 bus Rīga,gan jau.
Vai arī jaunajā Žalgiris arēnā, un zinot to, kā lietuvieši mīl basketbolu un BBL ir LKL kabatas organizācija, tad visticamāk final 4 notiks Kauņā.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-31 17:56, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Atkal noveicās. Bet nu nekas, VEF tāpat paliks pēdējie Final 4.
nevari tu to krupi norīt vai ne? pacanties, iesaku, būs vieglāk dzīvot, nevajadzēs naktīs celties un atkal raudāt kad redzēs murgos VEF uzvaru...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 17:56, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vispār VEF ir Nēģeru Fabrika. Melnā Nāve ir Belgradas Partizan.
Atkal tu te smirdi... izej tacu vienreiz arā!!!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 17:57, pirms 13 gadiem
Sakiet, vai Buļa kungs ir garā vesels?

Izmocīta uzvara, estiņi labi meta truļus. Armands arī mūs nežēloja.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 17:57, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: nevari tu to krupi norīt vai ne? pacanties, iesaku, būs vieglāk dzīvot, nevajadzēs naktīs celties un atkal raudāt kad redzēs murgos VEF uzvaru...
Meh..man piekāst tos murgus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-03-31 17:58, pirms 13 gadiem
lipton rakstīja: Atkal tu te smirdi... izej tacu vienreiz arā!!!
Es jau biju ārā

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 17:59, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: un visi lielākie sc vef biksēspirdēji nav bijuši uz spēli
nepārliecinoša spēle. final4 gaidāms pazemojums ar šādu sniegumu.
saprotu tevi, nabadziņš....VEF spēlēs tur kur Ventspils nē...

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:00, pirms 13 gadiem
gribētu redzēt kā jūs, tie kuri to vien dara kā noliek vefu, viņu vietā nospēlētu ja jau tik traki varat nod**** vefu pat par uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:01, pirms 13 gadiem
Prieks redzēt saniknotos bkv fanus, jo viņu klubs pat netiks Final4, kur dabūtu pērienu no visiem. Bet varbūt tas arī labi, jo diezvai bkv fani spētu izturēt tā jau kluba vājo sniegumu šogad. Paldies nolicējiem, tieši jums vef uzvar

  -2 [+] [-]

, 2012-03-31 18:01, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: saprotu tevi, nabadziņš....VEF spēlēs tur kur Ventspils nē...
spēlēt un uzvarēt ir 2 atšķirīgas lietas. vienīgie, kurus viņi varētu meģināt paņemt ir Šauļi.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-31 18:02, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai arī jaunajā Žalgiris arēnā, un zinot to, kā lietuvieši mīl basketbolu un BBL ir LKL kabatas organizācija, tad visticamāk final 4 notiks Kauņā.
Rīga arii mil basketbolu..nemil tikai Ventīļos

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:02, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Vai arī jaunajā Žalgiris arēnā, un zinot to, kā lietuvieši mīl basketbolu un BBL ir LKL kabatas organizācija, tad visticamāk final 4 notiks Kauņā.
Ja fināls notiks kauņā, tad manis pēc vef var izstāties no BBL un peivienoties VTB+LBL

  -2 [+] [-]

, 2012-03-31 18:02, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lai kā Kroksim tas nepatiktu, bet nekāda pastaiga LR nebūs, un lai beidz lidināties mākoņos. Pašlaik Rytas nav tādā līmenī, lai viņus nevarētu uzvarēt. Nav tie vairs tie Rytas, kas bija agrāk. Nolaidies uz zemes. Formalitāte ir, tad ja spēlētu USA pret Latviju, nevis Rytas pret VEF. Beidz smīdināt. Patiešām ceru, un vēlos, lai VEFiņš tiek finālā, un gribētu dzirdēt, kādas atrunas, tad Tu te mazgātu, kā par pagājušo gadu!
VEFam nav variantu pret Eirokausa final 4 komandu, tas ir jāsaprot, dažš labs pietaupīs sev morālās sāpes, LRY šobrīd sasniedz savu virsotni spēles kvalitātē, Valančūna progress pēdējā pusgada laikā vienkāršī fantastisks.

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:02, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Prieks redzēt saniknotos bkv fanus, jo viņu klubs pat netiks Final4, kur dabūtu pērienu no visiem. Bet varbūt tas arī labi, jo diezvai bkv fani spētu izturēt tā jau kluba vājo sniegumu šogad. Paldies nolicējiem, tieši jums vef uzvar
Ej n****. BKV-LRY sērija pat nav beigusies, idiot

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:03, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: VEFam nav variantu pret Eirokausa final 4 komandu, tas ir jāsaprot, dažš labs pietaupīs sev morālās sāpes, LRY šobrīd sasniedz savu virsotni spēles kvalitātē, Valančūna progress pēdējā pusgada laikā vienkāršī fantastisks.
Nu, nu neaizmirsti, ka viena spēle, es tavā vietā nesteigtos ar vārdiem vef nav izredžu Žēl, ka Bellijs sēž uz soliņa, bez viņa būs grūti final4

  -2 [+] [-]

, 2012-03-31 18:03, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Ej n****. BKV-LRY sērija pat nav beigusies, idiot
Nu tur +/- viss ir skaidrs. Vienīgais jautājums ir kāda būs starpība. Ventspils nav konkurents LRY.

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:03, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Atkal noveicās. Bet nu nekas, VEF tāpat paliks pēdējie Final 4.
Tavi strītbolisti Final 4 pat netiks.

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:04, pirms 13 gadiem
tieši tā, piekrītu patriotam.
kapēc visi jau ir norakstījuši bkv? lai LR vēl pierāda to, ka viņi ir final4 cienīgi un uzvar arī Ventspilī. esmu pārliecināts, ka Vētra ir sagatavojis kko

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:04, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: He he Janičenoks, Sandis izvilka ar lietuvieti. Atkal vef heiteri var raudāt, bet VEF soļo tālāk.
Tagad gaidām lēmumu par BBL Final4 Rīgā!!!!!!!
Tad gan nevarēs krist kaunā, cerams arēna būs daudz maz pilna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:05, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: spēlēt un uzvarēt ir 2 atšķirīgas lietas. vienīgie, kurus viņi varētu meģināt paņemt ir Šauļi.
vot nesaprotu tevi....godīgi teikšu es atbalstu BKV starptautiskos turnīros, tai skaitā BBL, Eirocapā...kad VEF un BKV spēlē tā ir cita runa, bet pāri visam man piemēram ir LV basketbols KĀ TĀDS! veiksmi BKV turpmāk (izņemot pret VEF)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:05, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Nu, nu neaizmirsti, ka viena spēle, es tavā vietā nesteigtos ar vārdiem vef nav izredžu
Bet es saku ko domāju un tā arī būs, izvērtējot pa pozīcijām visās pozīcijās pārsvars ir LRY, it sevišķi centra pozīcijā, jo VEF nemaz nav izteikta centra, Bērzs Valančunam var pienest tikai ūdeni, LRY daudz izmanto pick & roll un 50% no gadījumiem bumba iet caur Smerdžeski vai Valančunu. Tā kā VEF jau ir zaudējuši spēli uz papīra, spēlē tu to varēs redzēt acīmredzami.

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:06, pirms 13 gadiem
vef fanu sektors tribinēs arī iespaidīgs. pārsvarā ~18 gadus veci
esmu pārliecināts, ka sc tā situācija ir līdzīga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:08, pirms 13 gadiem
rudzha1 rakstīja: Tavi strītbolisti Final 4 pat netiks.
Es neesmu Aivars Lembergs

  +2 [+] [-]

, 2012-03-31 18:08, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Atkal noveicās. Bet nu nekas, VEF tāpat paliks pēdējie Final 4.
Bet BKV vispār tur netiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:09, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet sports ar to jau ir interesants, ka notiek viss. Un vienā spēlē, VEF var uzvarēt gan Rytas, gan Žalgiri. Protams viņi būs underdogi. Mazums Rytas piedzīvojuši zaudējumus pret itkā vājākām komandām ... Ja Final 4 notiks Rīgā, tad saproti, ka viss ir iespējams. Lai cik tev grūti to būtu pieņemt, vienā spēle viņus var uzvarēt. Un tur neko nedod kkāds statuss, ka esi itkā labāks.
Nu Rūdupim zaudēt LKL ietvaros tajā brīdī kad Rūdupis spēlēja fantastiski , tas nebija nekāds dižais pārsteigums, jo, ja Kalev vietā būtu bijis Rūdupis sērija VEfam beigtos divās spēlēs, tas ir fakts. Un ja VEF būtu gribējuši uzvarēt Žalgiri viņi to būtu izdarījuši, nevis katrā otrajā spēlē zāģējuši ar -40 .

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 18:10, pirms 13 gadiem
tukshums rakstīja: Bet BKV vispār tur netiks
Es ieteiktu neprognozēt sērijas rezultātu tik ātri, jo visādi var gadīties

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 18:11, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: kapēc?
Tāpēc, ka VEF ir un būs mūžīgie lūzeri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-03-31 18:13, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Tāpēc, ka VEF ir un būs mūžīgie lūzeri.
bet visur BKV pamanas but lielaki mums ir div luzeru komandas

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:14, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: tieši tā, piekrītu patriotam.
kapēc visi jau ir norakstījuši bkv? lai LR vēl pierāda to, ka viņi ir final4 cienīgi un uzvar arī Ventspilī. esmu pārliecināts, ka Vētra ir sagatavojis kko
Ko? Jaunu veido kā puļīt 3pt-niekus? Jūsu uzbrukums ir vienkārši nožēlojams. Aizsardzība vienīgi varētu pavilkt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:15, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: tieši tā, piekrītu patriotam.
kapēc visi jau ir norakstījuši bkv? lai LR vēl pierāda to, ka viņi ir final4 cienīgi un uzvar arī Ventspilī. esmu pārliecināts, ka Vētra ir sagatavojis kko
Izaicinājuma kausa komanda pret potenciālu Eirolīgas komandu, nepaliec smieklīgs.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:15, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu Rūdupim zaudēt LKL ietvaros tajā brīdī kad Rūdupis spēlēja fantastiski , tas nebija nekāds dižais pārsteigums, jo, ja Kalev vietā būtu bijis Rūdupis sērija VEfam beigtos divās spēlēs, tas ir fakts. Un ja VEF būtu gribējuši uzvarēt Žalgiri viņi to būtu izdarījuši, nevis katrā otrajā spēlē zāģējuši ar -40 .
Katrā spēlē? Beidz liet, Rīgā mēs vinnējām.

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:16, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Katrā spēlē? Beidz liet, Rīgā mēs vinnējām.
Katram grandam gadās krīzes brīži. Tā tas ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:18, pirms 13 gadiem
Ar galvu draudzējies?
Ar saviem komentiem tu apkauno gan vārdu "Kurzeme", gan vēl jo vairāk "patriots"..

Kurzemes Patriots rakstīja: Tāpēc, ka VEF ir un būs mūžīgie lūzeri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:21, pirms 13 gadiem
messibesii5 rakstīja: Vef ir tāds GRANDS,ka ***** gribās
nu ko vē izdomās puišeli? rociņas trīc, asaras acīs, lūpas raustās un tik drukā bez jēgas.... smiekls pašam par sevi nenāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-31 18:23, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Formalitāte.
Tāpat kā pagājušajā gadā?

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 18:26, pirms 13 gadiem
Demar's rakstīja: Tāpat kā pagājušajā gadā?
Pērn bija neveiksmīga apstākļu sakritība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:35, pirms 13 gadiem
ko var mocīties!
sen zinams ka VEF ir spēcīgāks,jo jau cik reizes nav uzvarējis ventspili taka nav ko lieki muti virināt!
vēl viens pierādījums ir BBL final4

  -2 [+] [-]

, 2012-03-31 18:35, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: pēc kā tad tu to izzīdi? ne jau no mātes krūts?!
Nekur to neizzīdu. tā ir ralitāte.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:36, pirms 13 gadiem
trakais_v9 rakstīja: cerams,ka BKV nepazemos LV godu,ciešot sagrāvi pret LRY
es arī ceru

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:37, pirms 13 gadiem
be_like_mike rakstīja: Ar galvu draudzējies?
Ar saviem komentiem tu apkauno gan vārdu "Kurzeme", gan vēl jo vairāk "patriots"..
Atšķirībā no tevis, jā
Es apkaunotu Kurzemi, ja būtu pret BKV un par VEF.

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:38, pirms 13 gadiem
Witness_Go CAVS rakstīja: ko var mocīties!
sen zinams ka VEF ir spēcīgāks,jo jau cik reizes nav uzvarējis ventspili taka nav ko lieki muti virināt!
vēl viens pierādījums ir BBL final4
Kurā vietā spēcīgāks?

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:39, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: un visi lielākie sc vef biksēspirdēji nav bijuši uz spēli
nepārliecinoša spēle. final4 gaidāms pazemojums ar šādu sniegumu.
pazemojums būs 1dien vpilij
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:43, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Atšķirībā no tevis, jā
Es apkaunotu Kurzemi, ja būtu pret BKV un par VEF.
kur loģika? nēsi vecīt par tālu aizgājis jau? kādu atentātu pret VEF gadijumā neplāno?spridzināties vai tamlīdzīgi...?

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:44, pirms 13 gadiem
Kristaps is back!!!
Sandim apskauzhama stabilitaate visas sezonas garumaa,shodien ar savus trejachus sameta,veiksmi final four!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:50, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Paskaties savstarpējo maču bilanci mulķīt!
1-1 Un?

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:51, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: kur loģika? nēsi vecīt par tālu aizgājis jau? kādu atentātu pret VEF gadijumā neplāno?spridzināties vai tamlīdzīgi...?
Nē, neesmu pašnāvnieks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:52, pirms 13 gadiem
Žēl biju par saviem kaimiņiem,nevis rižaniem.

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:52, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: VEF un Kalev? X_O
Nē. BKV un VEF.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:56, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nē, neesmu pašnāvnieks
tātad viss tavs milzīgais naids slēpjas zem vienkārši "Ventspils pret Rīgu"???tik vien tās bēdas kapēc nevari normāli, pilnvērtīgi dzīvot??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 18:57, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nē. BKV un VEF.
paklau, Trubasgala aizbaazni..she Tev saite A Szolnoki OLAJ Kosįrlabda Klub Hivatalos Honlapja

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:57, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: tātad viss tavs milzīgais naids slēpjas zem vienkārši "Ventspils pret Rīgu"???tik vien tās bēdas kapēc nevari normāli, pilnvērtīgi dzīvot??
Man vnk vef faneļi kr;it uz nerviem

     [+] [-]

, 2012-03-31 18:59, pirms 13 gadiem
Smacee nost rakstīja: paklau, Trubasgala aizbaazni..she Tev saite http://www.szolnokiolaj.hu/
pats saproti, kas tur rakstīts??? Es nē

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:00, pirms 13 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: He he Janičenoks, Sandis izvilka ar lietuvieti. Atkal vef heiteri var raudāt, bet VEF soļo tālāk.
Tagad gaidām lēmumu par BBL Final4 Rīgā!!!!!!!
Ko tad viņi Eiropā ir šosezon uzvarējuši?
Viena uzvarēta sērija pret Igauņu SUPERKLUBU

  +5 [+] [-]

, 2012-03-31 19:02, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Man vnk vef faneļi kr;it uz nerviem
tātad BKV ir FANI-īsti fani, lieli stipri vikingi ar garām bārdām, kas to vien dara kā nāk uz spēlēm dzer alu un bļauj:" Ventspils!"

  +3 [+] [-]

, 2012-03-31 19:03, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: pats saproti, kas tur rakstīts??? Es nē
Tu daudz ko nesaproti, bet nu šoreiz būšu tik pacietīgs un pateikšu priekšā - tā ir Ungārijas basketbola kluba mājas lapa..nesen viņi spēlēja Tava patriotisma citadelē..un visai veiksmīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:08, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Atkal noveicās. Bet nu nekas, VEF tāpat paliks pēdējie Final 4.
cirvis Tu esi.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-31 19:08, pirms 13 gadiem
[quote kols00]
Ko tad viņi Eiropā ir šosezon uzvarējuši?
Viena uzvarēta sērija pret Igauņu SUPERKLUBU
[/quotŽALGIRI, paok, čehus, frančus, virkni krievu klubu...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:10, pirms 13 gadiem
Mīlu VEF, no tālajiem 1970. Patīk , ka vīri cīnās arī grūtās un smagās situācijās, kā šodien. Skatoties spēli, bija iespaids, ka leiši no BBL labāk fināl 4 grib Kalevu, ar kuru būtu mazāk problēmu nekā VEF, it sevišķi pēc Tallinas spēles, kad letiņi izteica pārmetumus līgas vadībai. Tāpēc šodien īpašs prieks par to, ka veči spēja lauzt tiesnešu cūcības, līgas intereses un nepilnā sastāvā izvilkt šo spēli. Kā būs tālāk, grūti paredzēt, vienu brīdi domāju, ka pēdējā brīdī vajadzētu atteikties no final4, izredžu ar īso sastāvu tiešām maz. Bet jāatceras, kā izgāja Baronam. Ja nākošgad ir VTB, tad BBLam var uzlikt, ja ne, tad dievs viņ zina.

     [+] [-]

, 2012-03-31 19:15, pirms 13 gadiem
Lieli kistettaji par to ka Vefam nav variantu paskatieties labak kam Rytas sodien zaudeja spelejot majas vel pie tam, ja jau dazi te Kalev iedzen grida, tad kas ir Kedaini ?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:17, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: tātad BKV ir FANI-īsti fani, lieli stipri vikingi ar garām bārdām, kas to vien dara kā nāk uz spēlēm dzer alu un bļauj:" Ventspils!"
Vismaz nav tā, kā VEF ''bērnudārzs''

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:18, pirms 13 gadiem
Smacee nost rakstīja: Tu daudz ko nesaproti, bet nu šoreiz būšu tik pacietīgs un pateikšu priekšā - tā ir Ungārijas basketbola kluba mājas lapa..nesen viņi spēlēja Tava patriotisma citadelē..un visai veiksmīgi
Nu un kāds sakars tagad? Ungāriem smagi noveicās un viss.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:18, pirms 13 gadiem
killermike rakstīja: cirvis Tu esi.
Pats esi cirvis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:21, pirms 13 gadiem
hooker rakstīja: Mīlu VEF, no tālajiem 1970. Patīk , ka vīri cīnās arī grūtās un smagās situācijās, kā šodien. Skatoties spēli, bija iespaids, ka leiši no BBL labāk fināl 4 grib Kalevu, ar kuru būtu mazāk problēmu nekā VEF, it sevišķi pēc Tallinas spēles, kad letiņi izteica pārmetumus līgas vadībai. Tāpēc šodien īpašs prieks par to, ka veči spēja lauzt tiesnešu cūcības, līgas intereses un nepilnā sastāvā izvilkt šo spēli. Kā būs tālāk, grūti paredzēt, vienu brīdi domāju, ka pēdējā brīdī vajadzētu atteikties no final4, izredžu ar īso sastāvu tiešām maz. Bet jāatceras, kā izgāja Baronam. Ja nākošgad ir VTB, tad BBLam var uzlikt, ja ne, tad dievs viņ zina.
ko tu tur fantazē? kāpēc jaatsakās no final 4, ja vel pie tam vieta tur jau izcīnīta!

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:25, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ja 20+ gadīgi cilvēki tev saucas bērnudārzs, tad tev pašam vismaz ir 40 un vairāk gadi, bet ja cilvēks 40+ gados ir tik aprobežots, tad atvaino, bet jābrauc Tev ārstēties.
ne jau par vecumu runāju. Vnk vefeļi sportacentrā vienmēr uzvedas, kā bērnudārznieki

  +2 [+] [-]

, 2012-03-31 19:27, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: ne jau par vecumu runāju. Vnk vefeļi sportacentrā vienmēr uzvedas, kā bērnudārznieki
BKV fani gan uzvedās ka īsti veči.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:28, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: ne jau par vecumu runāju. Vnk vefeļi sportacentrā vienmēr uzvedas, kā bērnudārznieki
šitas labākais no tevis pagaidām nu veciit

  +1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:29, pirms 13 gadiem
Reez rakstīja: pret Zalgiri bus -45
Gadījumā BKV pagāšgad nebija -40 pret Žalgiri?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 19:35, pirms 13 gadiem
Atkal pret Rytas bus jaspēlē ?

     [+] [-]

, 2012-03-31 19:40, pirms 13 gadiem
bubba rakstīja: vef fanu sektors tribinēs arī iespaidīgs. pārsvarā ~18 gadus veci
esmu pārliecināts, ka sc tā situācija ir līdzīga
Tu gribi teikt ka tev ir 18? izskaties pēc 12

     [+] [-]

, 2012-03-31 19:44, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vispār VEF ir Nēģeru Fabrika. Melnā Nāve ir Belgradas Partizan.
bļeģ kā tu man besi d*uni. aizrijies tu ar savu tizlo ventspili kuri nevienu nevar vinnēt lbl finālā neko labāku par 0-4 pret vef vinjiem neredzēt. Būtu priecājies ka vismaz viens latvijas klubs ir final 4 nevis te kko muldējis

     [+] [-]

, 2012-03-31 19:51, pirms 13 gadiem
ogreskijs rakstīja: šitas labākais no tevis pagaidām nu veciit
kas ir

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:52, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tad jau jāprasa kā izpaužas tā uzvedība. Jo, ja VEF fani ir bērnešķīgi, tad BKV fani vispār neiztur nekādu kritiku. Cik neesmu licis faktus priekšā, bet nevarot atbildēt pretī seko kāds uzbrauciens par to, ka es itkā nesaprotot neko.

Ja VEF fani ir bērnešķīgi, tad tikai to visu iemācījušies ir no BKV faniem. Pie tam nesanāk jau mums tik labi, BKV faniem bērnešķīguma līmenis ir daudz lielāks.
Tu esi stulbs vai tikai izliecies?

  +2 [+] [-]

, 2012-03-31 19:53, pirms 13 gadiem
enzo360 rakstīja: bļeģ kā tu man besi d*uni. aizrijies tu ar savu tizlo ventspili kuri nevienu nevar vinnēt lbl finālā neko labāku par 0-4 pret vef vinjiem neredzēt. Būtu priecājies ka vismaz viens latvijas klubs ir final 4 nevis te kko muldējis
Aizrijies, paviān! Kur tev 0-4 pret VEF?? VEFs pat finālā netiks

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 19:54, pirms 13 gadiem
Arturs Onzuls rakstīja: Tu gribi teikt ka tev ir 18? izskaties pēc 12
nu nejau man ir sūkļa boba avatars..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-03-31 19:59, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots - troll of the year.

Nu jā, tagad bkv faniem vienīgais kas paliek tas ir d*rst uz VEFu. Visu sezonu viņi bija varoni, jo uzvarēja Saldū. Un kas ir tagad? VEF gandrīz iekļuva VTB play off, gandrīz iekļuva Eurocup (!) play off, iekļuva BBL play off, un savstarpējos mačos ar bkv, VEFs ir priekšā un ir LBL līderis. A ko bkv? Gandrīz iekļuva Eurocahllange Final four? Tas protams ir ok, bet nu.. tas Eurochallange līmensi ir bik zemāks par VTB un Eurocup. Tā kā varat tuprināt trollit. Bet mēs pagaidam paņemsim popkornu, palasisim jūsu smieklīgus komentārus un smieklīgus argumentus... aizbrauksim uz BBL Final 4... un tiekamies LBL finalā

     [+] [-]

, 2012-03-31 20:08, pirms 13 gadiem
...ar pūlēm, bez pūlēm...ar sāpēm, bez sāpēm...galvenais , ka esam pusfinālā...a tāļāk ....viss ir spēlētāju rokās un galvās...izslēgšanas spēlēs viss var notikt....

  -3 [+] [-]

, 2012-03-31 20:13, pirms 13 gadiem
eee run apr VEF daniem?? tas ir drausmas tie ultras - reaals nepilngadigu urlu bars pec uzvedibas tiesham bernudarzs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-03-31 21:51, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Par šo es arī runāju! Kad no tevis ir bijis kāds sakarīgs komentārs, kur Tu paanalizē spēles gaitu vai tamlīdzīgi. Bubba pat tādā ziņā ir sakarīgāks, bet no tevis tik nāk visu laiku kautkādas samazgas. Ja BKV zaudē, tad tu kko murgo, ka pretiniekiem veicas, ja BKV vinē, tad tikai labākie.
Būtu labāk padiskutējis kādreiz, un licis faktus galdā.

Jo liekas, ka vienīgais stulbenis šeit esi Tu.
Ieraksti meklētājā ''Kurzemes Patriots'' un pārliecinies vēlreiz par maniem komentāriem. Ne jau tikai basketbola rakstos apgrozos

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 21:53, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: tu labāk uz sevi paskaties, bērnudārz! tu vispār esi spējīgs kādu sakarīgu komentu uzrakstīt? nekad neesmu no tavas puses redzējis ko tādu, tikai trulu apd..ršanu bez jebkādas vispār izpratnes. no tā es izsecinu ka jums pašiem tur ir īsts bērnudārza līmenis jo ar to tieši jūs visvairāk izceļaties
Vispār esmu daudz sakarīgus komentus uzrakstījis. Ja netici, tad ej d****

     [+] [-]

, 2012-03-31 21:54, pirms 13 gadiem
kaufis rakstīja: man jau vsp liekas, ka BKV ir bērnudārzs
BKV nav bērnudārza. Visā SC un E-sporta vēsturē ir tikai viens - VEF bērnudārzs

  -1 [+] [-]

, 2012-03-31 21:55, pirms 13 gadiem
kaufis rakstīja: un vsp čali, tu neesi kko sapīpējies?
Nē. Ja es būtu kaut ko sapīpējies, tad es nerakstītu tik sakarīgā latviešu valodā, kā tagad rakstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-31 22:11, pirms 13 gadiem
Nu ko tagad Rīgas un Kurzemes pundurzaķi sacenšas kurš kuru ap....īs, abi divi kā Dimons un Slaviks, lašaras, vieni ieberzās no ungāriem, otri Kauņā skrēja pa fikso uz dušu apmazgāties pēc Žalgira trennina. un te paŗi par 150 komentāriem jo redz VEF uzvarēja Kalevu, VV vardiem izsakoties sētas komandu, ar jums abiem var konkurēt tikai HK Rīgas episkais pakāsiens Pinķos Atlantiem.

  -4 [+] [-]

, 2012-03-31 22:51, pirms 13 gadiem
VEF ir luzeri pec dzimsanas...ar Jaunupu un leiti pie stures var mocit Preilu(piedodiet Preili) rajona spartakiade....lai veicas....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-01 05:49, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: 53p letiņiem
31p leģionārēm
un?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-01 09:25, pirms 13 gadiem
eduards fināls rakstīja: Sakiet, vai Buļa kungs ir garā vesels?

Izmocīta uzvara, estiņi labi meta truļus. Armands arī mūs nežēloja.
as tirlins nekad jau pilns rublis nav bijis, tizlakais komentetajs, kads dzirdets, Kautkads Borata un Bibera arlaulibu sakaru auglis.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-01 10:44, pirms 13 gadiem
Sveiki mani zudušie Pokicentra draugi....

Vakar tik lieliskā spēlē, kur mūsu komanda iekļuva Baltijas Līgas Fināla četriniekā, kur latviešu spēlētāji šajā spēlē rādija lielisku sniegumu uz laukuma, bet kārtējo reizi tizlie Pokemoni nevar aizvērt savas mutes un atrod kur piekasīties! Ziniet ko es jums novēlu? - Lai jūsu bērniem skaisti vecāki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-01 14:20, pirms 13 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Vispār VEF ir Nēģeru Fabrika. Melnā Nāve ir Belgradas Partizan.
atkal lashara smird, nu smirdi smirdi, ja tev taa patik!

     [+] [-]

, 2012-04-03 13:02, pirms 13 gadiem
Šīs spēles galerija

DELFI foto > Lietotāja albums > VEF...
';