Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

"Baronam" sāpīgs zaudējums valsts svētkos

"Baronam" sāpīgs zaudējums valsts svētkos
Demetriuss Aleksanders uzbrukumā.
Foto: Romualds Vambuts.

"Barons/LMT" komanda otrdien piedzīvoja sāpīgu zaudējumu Baltijas Basketbola līgas (BBL) elites divīzijas turnīra spēlē, ar rezultātu 66:70 izbraukumā piekāpjoties līgas pastarītei Kedaiņu "Nevežis" vienībai. 23 punktus Latvijas kluba labā guva Demetriuss Aleksanders.

Pēc abpusēji līdzīgi aizvadītās pirmās ceturtdaļas, kuru ar divu punktu pārsvaru savā labā noslēdza laukuma saimnieki (24:22), pagalam neveiksmīgas Latvijas čempioniem padevās nākamās desmit minūtes, kuru laikā Kārļa Muižnieka padotie pretinieku grozā spēja raidīt tikai četrus punktus, pretī saņemot četras reizes vairāk.

Pateicoties Aleksandera un Roudsa pūlēm "baroniem" līdz noslēdzošās ceturtdaļas vidusdaļai izdevās sāncenšu izrāvienu sadeldēt līdz minimumam un pat izvirzīties vadībā, taču galotnē pārāki izrādījās "Nevežis", gūstot otro panākumu BBL elites divīzijā.

Rezultatīvākie Latvijas kluba rindās bija Aleksanders un Roudss, kuru rēķinā attiecīgi 23 un 21 punkts, bet mājiniekiem 16 punktus guva Dabkus.

Jāpiebilst, ka ievērojamu lomu šodienas mačā "Barons/LMT" rindās spēlēja leģionāri - latviešu kontā tikai seši punkti.

BBL elites divīzijas spēle (18. novembris)

Nevežis - Barons/LMT 70:66 (24:22, 16:4, 15:19, 15:21)
Nevežis: Dabkus 16, Veikals 15 (8 atl.b.), Sakinis 13, Viskontas 11, Stankus 9, Silinskis 6, Leonavicius, Versinskas, Pociuipa, Kaupaitis
Barons/LMT: Aleksanders 23 (7 atl.b.), Roudss 21 (16 atl.b.), Gustas 9, Adomaitis 5, Šķēle 4, Bērziņš 2, Abernetijs 2, Kravčenko, Zeidaks, Vaikulis, Henings, Smits

Izmantotie resursi:
bbl.net

 +35 [+] [-]

, 2008-11-18 19:47, pirms 16 gadiem
Rhodes iespaidīgs double-double...
Gluži tik pat iespaidīga ir šī kluba NESTABILITĀTE...
kura brīžiem biedē...
jā,un jau pieminētais 18tais datums...

 +22 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
Manuprāt - tīri attieksmes problēmas... tikko kā vājāks pretinieks, viss, spēle neiet...
Šausmīgi žēl :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +31 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
jaaa valsts sveetkos zaudee jau otro gadu peec kartas... Smagi
P.s
cerams, ka zaagjis nesabojaja jums gariigo. Sveicu visus sveetkos!

 +18 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
nu vot te tev bija!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
man vārdu trūkst- barons savā stilā
cik var mācīt, ka spēlētājus kuriem pirms spēles rokas trīc uz laukuma laist nedrīkst kur skatās kluba vadība? acis pakaļā?
noteikti ka tas nigers(pat kā sauc jau nezinu, jo ir tik daudz ka jeegas patureet galvaa nav) kuram ir 1,96 un laiakm ir pabijis hārlemiešos ir jāsūta mājas vītols takš ir, nemaz nerunājot apr to ka Zeidakam jādod spēlēt

 +61 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
ai da labāk ejam uz salūtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
Latvijas čempionu "dāvana" valstij svētkos...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
tā jums vajag ,barons šogad nav spēks ar pat visiem leģionāriem .
JUMS TĀ VAJADZĒJA

 +50 [+] [-]

, 2008-11-18 19:48, pirms 16 gadiem
Tie ir muusu Cempioni
Slēpts komentārs: samss

 +38 [+] [-]

, 2008-11-18 19:49, pirms 16 gadiem
4 punkti cet., taa ir jaamaak.
Attieksme, attieksme un veelreiz attieksme

 +10 [+] [-]

, 2008-11-18 19:49, pirms 16 gadiem
Barons miikstie

 +13 [+] [-]

, 2008-11-18 19:49, pirms 16 gadiem
Labi izteereeti pashvaldiibas liidzekli, jobans bobans ! Lohi !

 +23 [+] [-]

, 2008-11-18 19:49, pirms 16 gadiem
prieks par Baronu

leģionāri arī vnk ideāli nokapāja + vieteejaas puikas

+129 [+] [-]

, 2008-11-18 19:49, pirms 16 gadiem
Šķēlem 22 minūtes
Bērziņam 11 minūtes
Vaikulim 5 minūtes

Kopā:
6 punkti.

Pēdējā minūtē laukumā nav NEVIENS no latviešiem.

Bet kas man šajā sakarā patīk visvairāk? Vanags!

- Vasarā, šis bīja izbrīnīts, kāpēc Baronā nevēlējās palikt Mizis un citi jaunie.
- Sezonas sākumā viņš Kravčenko bija nodēvējs par vienu no Barona līderiem.
- Uzskata, ka makst amerikānim algu + leģionāra nodokli ir labāk nekā palaist laukumā latvieti? Konkrētāk - Heningsa 3 minūtes! Šaubos, ka šo laiku nevarēja nospēlēt Bērziņš, vai, vēl labāk, Zeidaks! Nu jā, vismaz var saprast, kāpēc viņš tā brēca par leģionāru kvotām.

Tiešām uzskatu, ka jebkurā spēcīgā līgā vajag būt labiem leģionāriem, bet ne jau rezervistu soliņam jābūt pilnamm ar viņiem.

Nemaz nebrīnos, kāpēc tik daudz cilvēku fano par Ventspili...

P.S. Un tas bija arī uz ASK daļēji tēmēts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-11-18 19:50, pirms 16 gadiem
Rouds no spēles 2p 6/15 3p 1/4 1p 6/8 atlēkošās 8+8

 +51 [+] [-]

, 2008-11-18 19:50, pirms 16 gadiem
7 leģionāri un tikuntā zaudē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 19:50, pirms 16 gadiem
samss rakstīja: ASK the best!
kaads sakars ask??!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: viper
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-18 19:51, pirms 16 gadiem
paldies par dāvanu Valsts svētkos, laikam letiņi bija krietni paņēmuši uz krūti, ja spēja tikai 6 punktus iemest.

 +15 [+] [-]

, 2008-11-18 19:51, pirms 16 gadiem
Laikam jau Baroni tokika spele ka sita te... iepriekseja spele grauj ASK gandriz a tagad pakas psc...

 +14 [+] [-]

, 2008-11-18 19:51, pirms 16 gadiem
Spēlēja tie kas nesvin svētkus !

 +10 [+] [-]

, 2008-11-18 19:51, pirms 16 gadiem
Euuu!!!! Kā tā var būt?!!!! Tas nav vairs normāli, tur prasās pēc sastāva tīrīšanas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-11-18 19:52, pirms 16 gadiem
Lūk sods par pašpārliecinātību...
Ir jānovērtē visi pretinieki!!
Un ja būtu zaudēts ar latviešu džekiem,es vēl neko neteiktu,bet ja ir 7 (!) leģionāri, no kuriem tikai 2 normāli nospēlējuši,nav ko teikt!
Žēl...

 +13 [+] [-]

, 2008-11-18 19:52, pirms 16 gadiem
Kauns BARONAM, fuj!

 +12 [+] [-]

, 2008-11-18 19:52, pirms 16 gadiem
Paldies baloniem par spēli, it sevišči no Valmieras līdzjūtējiem

  -3 [+] [-]

, 2008-11-18 19:52, pirms 16 gadiem
Oi oi oi saapiigi!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs: Rand.oM^
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-18 19:53, pirms 16 gadiem
Rouds pie groza nocīnījās kā zvērs taču pēdējā ceturdaļā pa grozu meta tikai viņš. un meta nepārāk precīzi. spēli neredzēju, bet man šķiet, ka viņš vāca status. Kāds tolks no heninga? nezinu... kāds tolks no abernetija? Vaikulis manuprāt tomēr labāks. smits gan uz mani pēc spēles ar ASK atstāja labu iespaidu, jo viņam ir fantastiski fiziskie dotumi un šis spēlētājs vēl varētu noderēt.

  +9 [+] [-]

, 2008-11-18 19:53, pirms 16 gadiem
nu cik var runāt, nekožat brīvdienās
Slēpts komentārs: atiz

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 19:54, pirms 16 gadiem
[+] [-]
minchux21, 19:51, pirms dažām sekundēm, citēt

ļoti žēl...
mazliet pietrūka...
bet ar to ir jārēķinās, jo komands vēl nav iespēlējusies ... daudz jaunu seju u.t.t....

mazsvarīgs zaudējmums- galvu augšā un 2dien gaidam uzvaru pret maskavas dinamo!!!!!
daudz jaunu melnu seju...bet baltās ilgi tagad sēdēs uz soliņa.

  +7 [+] [-]

, 2008-11-18 19:54, pirms 16 gadiem
iededzies par Latviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-11-18 19:54, pirms 16 gadiem
Baloni nopelnīja otru algu, totiņi pankrotēs
viiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 19:55, pirms 16 gadiem
chakijs23 rakstīja: ŠOREIZ ES PAKLUSĒŠU.! KĀ SPĻĀVIENS ACĪS IEDOMĪGAJĀM BARONESĒM.! PAR LIELU LATVIJU UN PAR LIELU ASK...!
tu vrbut gribeji teikt vpili? ja ne latviju, ta jāsaka vpili, tur tieshaam labi speelee lv

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 19:55, pirms 16 gadiem
es tik nesaprotu par ko domaaja Zeidaks parakstot liigumu ar Baronu, jeega no taa, taapat nesaprotu ko domaaja Bertaans ar Kalvi parakstot liigumus jau zinot ,ka speeleet taapat netiks, treninja peec nu nezinu vai tas ir taa veerts

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 19:55, pirms 16 gadiem
Aber koo Nu?!! Samisējās!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 19:56, pirms 16 gadiem
atiz rakstīja: tas mani morali un emocijanali sagrava.
emocionāli!! chali beidz domat par analam lietam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-11-18 19:56, pirms 16 gadiem
vnk nožēlojami, nav ko teikt!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 19:56, pirms 16 gadiem
viper rakstīja: Nja... Nav ko teikt...
P.S. Jums, ASK faneli, kam vairak par 13 gadiem nav, labak paliek, kad Barons zaude?
Jā!!!

  +7 [+] [-]

, 2008-11-18 19:57, pirms 16 gadiem
jordan22 rakstīja: tu mulkji Skjele regulaari spele pie 30min ari Berzs pie 20 un Vaikulis un Kravchix pie 10... bet sodien neviens no vinjiem nespeleja pietiekami labi (dazhi vispar nespeeleeja) lai buutu laukuma!!!
Kopš amerikāņu ierašanās Kravčenko spēlējis NAV!
Vaikuli abās spēlēs ap 5 minūtēm (pret ASK uzlaida tikai, kad viss bija jau izšķirts). Godīgi sakot, māc šaubas arī, vai Bērziņš nākotnē spēlēs īpaši vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-11-18 19:57, pirms 16 gadiem
Balons uzlidoja virsuu kaktusam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 19:59, pirms 16 gadiem
wtf
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 19:59, pirms 16 gadiem
DINAMO DINAMO RIGA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 20:01, pirms 16 gadiem
Nav tik traki.
Leiši mums gandrīz kā brāļi.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 20:02, pirms 16 gadiem
cigors rakstīja: Jā!!!
Rly - tas jau paliek smiekligi un berniskigi!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:03, pirms 16 gadiem
kauns un negods
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 20:03, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Veči, nu ko jūs te niknojaties! It kā pašiem nekad nav gadījies aizsvinēties pa svētkiem!!!!!
Šī vinne/zaude pilnīgi neko nenozīmē, jo turnīra formāts ir tāds, ka Barons beigās tāpat būs iekš Final 4.
tik pārliecināts es viss nebūtu! paskaties kā žalgirim iet! ja sanāk ar žalgiri jau tikties cīņa par iekļūšanu final 4, tad var gadīties visādi

  +5 [+] [-]

, 2008-11-18 20:04, pirms 16 gadiem
2.ceturtdaļa 16:4 (!!!!!!!), tādu neatceros, kad Barons iemestu tik maz!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 20:07, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: nu beidz muldet, tu paskaties uz statiem pirms runaa:

1) 7 legionari toch nebus, jau tagad var prognozet ka Abernetijs vares mantas kravat un vai nu Henings vai vel tas otrais
2) Berzins ir komes lideris, tas ka sie tagad parbauda amisus nenozime, ka kads automatiski vinja vieta spelees, ta nebus
Izrevides arzemniekus un tad gan jau Kravcenko ar Vaikuli ari speles, vai ari Vitols ja paradisies kadu no siem nomainis
1) Par Heningsu Muižnieks izteicās, ka viņam patīk kā viņš trenējas, visticamāk, ka viņš palikšot komandā.. Par Aberniju, nemāku teikt, kā būs... 16 minūtes spēles laika (pie tam, ja komandā viņš ir tikai otrais nominālais saspēles vadītājs) varētu nozīmēt arī palikšanu.
2) Neticu, ka pēdējā minūtē pie -2, kad laukumā nebija neviena latvieša, viņi "pārbaudīja amīšus"?
3) Dzīvosim, redzēsim, bet manas domas - arī 6 vai 5 leģionāri ir par daudz...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:07, pirms 16 gadiem
Es teiktu, ka vakar izmaksāja algu un kedaiņiem slikts alus, parāva vēderu

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:07, pirms 16 gadiem
Latviešiem tikai 6 punkti. Sanjeemaas uz 1 speeli un nu aiziet atkal... Varbūt trūkst kāds amerikānis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 20:09, pirms 16 gadiem
man,piemeram,nav žēl,bet ir normalas dusmas,kauns jums biskji nav,visur kur vien var valsts sveetkos zaude,izskatas,ka nekad nekas nemainisies Latvijas sportaa...vnk nav rakstura ne speletajiem ne trenerim.....

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 20:09, pirms 16 gadiem
Nu ko nu te daudz rakstit,slikti BARONS spele,ar KALEV neko labu neradija,nav stabilitate.Nu pieveica ASK,tas viniem ta gadijas,paveicas,bet tulit naks ULEB speles.Vai tur ari ta memļosies?Pati jau eju viņus atbalstīt,bet izskatās,ka bezjēgā.Nu saņematie taču!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:09, pirms 16 gadiem
Vismaz Aleksanders savā vārda dienā savos uzdevuma augstumos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:10, pirms 16 gadiem
Ne jau latviesi zaudeja

     [+] [-]

, 2008-11-18 20:11, pirms 16 gadiem
hokeja_specs rakstīja: nu beidz... tu tiesham tici, ka tagad Zalgiris vel paliks taja vietaa kur ir? Tagad vini ir atvilkusi elpu un ar to pietiek, lai tadus baruonus, veneles un skaieshus noliktu pie vietas, ok bus gruti ar Rytas, bet skarba patiesiba ir tada, ka LV klubi vienalga ir nulles un finals bus TADS PATS ka ieprieks un final 4 pusfinali beigsies ar tadam pasham starpibaam...
nu gadīties var visādi - vienkārši gribēju teikt, ka šogad neviens nevar būt drošs par spēlēšanu final 4. vēl ir daudz spēļu, laiks rādīs.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:11, pirms 16 gadiem
SLABAKI.........novēlu baronam netikt BBL final4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 20:12, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Rhodes iespaidīgs double-double...
Gluži tik pat iespaidīga ir šī kluba NESTABILITĀTE...
kura brīžiem biedē...
jā,un jau pieminētais 18tais datums...
iespaidīgais dd pret nevezi, aizmirsi pieminet
ā un latviešu izpildijuma vispar kruta - veseli 6p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-18 20:13, pirms 16 gadiem
chakijs23 rakstīja: ŠOREIZ ES PAKLUSĒŠU.! KĀ SPĻĀVIENS ACĪS IEDOMĪGAJĀM BARONESĒM.! PAR LIELU LATVIJU UN PAR LIELU ASK...!
Arī Ventspili un Valmieru!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 20:14, pirms 16 gadiem
Man jau liekas ,ka pie Šķēles un Bērzina sliktas speles vainojamas papildus valsts brivdienas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-18 20:15, pirms 16 gadiem
Vef un Barons....totiķa favorīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:16, pirms 16 gadiem
Juri$$$ rakstīja: 2.ceturtdaļa 16:4 (!!!!!!!), tādu neatceros, kad Barons iemestu tik maz!!!
pret belģiem bija 6p

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 20:16, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: Paldies baloniem par spēli, it sevišči no Valmieras līdzjūtējiem
Ventspils arī!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:17, pirms 16 gadiem
likme uz nevezhi bija diezgan sakariga vajadzeja norisket
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 20:19, pirms 16 gadiem
aaxti tie baroni, goda vaards, tie nav profesionaalji bet barinsh idiotu. sorry bet nu nevar taa speeleet, jau kuro sezonu kaash vaajaakiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-18 20:20, pirms 16 gadiem
Kristaps Limanis rakstīja: Laikam Muižnieks ar vietējiem džekiem uz soliņa koda, svētki taču. Bet laukumā lai iet leģionāriem. Viņiem 18.novembris parasta diena.
tieši tā

  -3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:21, pirms 16 gadiem
_|||-)

     [+] [-]

, 2008-11-18 20:22, pirms 16 gadiem
tgd sanak ka Barons ir pastarīte

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:23, pirms 16 gadiem
atiz rakstīja: _|||-)
Baigais jaunums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:25, pirms 16 gadiem
Tikai neaizmirstam ka ask tika uzveikts ar plus 22
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:32, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: ASK samals Balonu kad to vajadzees Piedodiet Baronelji, bet taa tas buus
Un kad to vajadzēs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: namesis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gadas

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:42, pirms 16 gadiem
apsweicu "Nevežis"!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:48, pirms 16 gadiem
Nu vienalga kāds sastāvs - bet nu.... Nu nav normāli - neticu ka būtu noskaņojušies tā kā pret ASK būt šādi zaudējuši. Dažreiz šķiet, ka Aleksandrs vienīgais ir profesionāls sportists Baronā....

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 20:48, pirms 16 gadiem
un vel te barons fani breca, ka ASK tik arzemnieki met ieksa un Latviesi ir pilniga 0, tad ko jus tagad teiksiet??? no 66 punktiem 6 tikai latviesiem
p.s. ta ka turpmak barona fani ludzu paklusesim par ASK latviesu ieguldijumu uzvaras/zaudejumos, ja negribat, lai mes jums to acis smeretu!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:51, pirms 16 gadiem
Ar šādu sastāvu zaudēt ir stulbi :p bet ko tu gribi, ja pus komanda nav saspēlējusies, gan jau saspēlēsies...
vispār politika ir dirsā no barona puses jo seszonas vidū kādu atlaidīs a bet nākamgad domās kapēc neviens negrib baukt atrādīties
ASK fans

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:52, pirms 16 gadiem
Man taa liekas ja nebutu legionaru kvotas Baronam butu 10 legionari un atstatu Šķēli un Berziņu

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 20:53, pirms 16 gadiem
ak dievs.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:53, pirms 16 gadiem
SHOCKED!SHOCKED!SHOCKED!

Diemžēl piepildījās mans dienā rakstītais,ak,šī Barona nestabilitāte!Tā var vienu spēli palaist vieglāk,bet ne jau regulāri "itkā" vājākām komandām zaudēt!

Aleksanders kā vienmēr līmenī,bet ar to,diemžēl,nepietiek..
Prieciņš,ka Roudss tik ātri iejuties komandā,jau tāds sniegums,priecē,iesākumam iespaidīgs double-double
Acīmredzot nav bijusi latviešu diena kopumā,kā spēlētājiem,tā komandai.
sastāvs Baroniem šobrīd ir ļoti spēcīgs,bet kkā pietrūkst,attieksmes vai komandas organizētības kopumā.Žēl,ka tā riskē,nopietni katrs pretinieks jāvērtē...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:55, pirms 16 gadiem
Kāpēc jums visiem liekas, ka ja Šķēle vai jebkurš cits spēlētājs spēlē neparāda savu labāko sniegumu ir iepriekšējā vakarā dzēris??
Protams, esmu vīlusies Latviešu spēlētājos un vispār Barōna komandā par šo spēli... biju gaidījusi, ka Barōns reāli sakaus Neveži.

Bet lai vai kā, nevar taču katru spēli vnk perfekti nospēlēt...

Ūn ja komanda zaudē , tas nenozīmē, ka viņi nebija gatavi vai nebija sagatavojušies spēlei vai komandai ir slikta attieksme... vnk šodien nepaveicās...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 20:56, pirms 16 gadiem
kaaa tad savaadaaak lai naudinnu nopelna,vinneee stipros uztaisa normaaalu koeficentu un tad normaaali padirsss.....zonnem tak naudinna nenaak no nekustamajiem iipassumiem......bet te es skatos ssogad viss notiek.....

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 20:56, pirms 16 gadiem
gattiss rakstīja: Tikai neaizmirstam ka ask tika uzveikts ar plus 22
ar to tu gribi paeikt, ka ASK nevezim zaudetu ar 26 ?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 20:59, pirms 16 gadiem
Ko darīt, tāds ir sports. Zaudēt Ķēdaiņu komandai protams nav nekas patīkams, tomēŗ šogad arī Žalgiris un Lietuvas Rytas ir cietušas iepriekš negaidītus zaudējumus. Tā nav nekāda traģēdija. No otras puses šī tendence parāda to, ka K.Muižnieks joprojām nav iemācījies noskaņot savu komandu cīņai ar ikvienu pretinieku. Baronam ir labs potenciāls, bet slābana vadība.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 21:04, pirms 16 gadiem
heh, 20:19, pirms 36 minūtēm, citēt
aaxti tie baroni, goda vaards, tie nav profesionaalji bet barinsh idiotu. sorry bet nu nevar taa speeleet, jau kuro sezonu kaash vaajaakiem

Ja tu nevari pateikt neko normālu, tad labāk paklusē.. Man liekas, ka tu pats esi idiots..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 21:12, pirms 16 gadiem
ta nirga parava kad ieraudziju!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 21:12, pirms 16 gadiem
Jo talāk, jo trakāk

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 21:12, pirms 16 gadiem
tur jau tikai 4 latviessi ja nemaldos nav ko skumt paareejie leissi un amerkaani

  +5 [+] [-]

, 2008-11-18 21:17, pirms 16 gadiem
Vismaz salūts bija labs

  +6 [+] [-]

, 2008-11-18 21:18, pirms 16 gadiem
9._Saeimas_deputāts rakstīja: Šķēlem 22 minūtes
Bērziņam 11 minūtes
Vaikulim 5 minūtes

Kopā:
6 punkti.

Pēdējā minūtē laukumā nav NEVIENS no latviešiem.


Bet kas man šajā sakarā patīk visvairāk? Vanags!

- Vasarā, šis bīja izbrīnīts, kāpēc Baronā nevēlējās palikt Mizis un citi jaunie.
- Sezonas sākumā viņš Kravčenko bija nodēvējs par vienu no Barona līderiem.
- Uzskata, ka makst amerikānim algu + leģionāra nodokli ir labāk nekā palaist laukumā latvieti? Konkrētāk - Heningsa 3 minūtes! Šaubos, ka šo laiku nevarēja nospēlēt Bērziņš, vai, vēl labāk, Zeidaks! Nu jā, vismaz var saprast, kāpēc viņš tā brēca par leģionāru kvotām.

Tiešām uzskatu, ka jebkurā spēcīgā līgā vajag būt labiem leģionāriem, bet ne jau rezervistu soliņam jābūt pilnamm ar viņiem.

Nemaz nebrīnos, kāpēc tik daudz cilvēku fano par Ventspili...


P.S. Un tas bija arī uz ASK daļēji tēmēts!
no tavas mutes dieva ausī patiešām riebjas skatīties kādi sastāvi ir uz lakuma abiem mūsu rīgas klubiem...
ask fani šķiet varēs ieriebt tgd Barona faniem par mazo punktu summu ko gūst LV basketbolisti jo nu laikam Barons šo rekordu ir pārsituši!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 21:20, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: Neaizmirsisim ka liela iespeja ir uz K.K. paraadishanos ASK, nu un tad gan Balonam plaani klaasies Shundovs - Kambala! un fucking believable
abi domāju pavisam noteikti nepaliks...kaut gan kas zin skatoties ka shundovs spele pedejas spelees - vinjsh ir komandas motors

     [+] [-]

, 2008-11-18 21:24, pirms 16 gadiem
ha ha kaa es recu par baloniem
man aju patiik, ieprieksh lasiju, nju jaa buus kadi +30 +40 par labu barloniem, man jau bija tada nojauta, ka buus kartejais papiso**

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 21:25, pirms 16 gadiem
man kauns!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-18 21:28, pirms 16 gadiem
eu nu ask noliceji par legionariem..paskat kadi pashi miikstie jus esat kauns nav 4p ceturdalja?? kautkko tadu ir jamak paveikt

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 21:32, pirms 16 gadiem
5/12 pieteiktajiem ir latvieši... apsveicami!

  +6 [+] [-]

, 2008-11-18 21:36, pirms 16 gadiem
Paldies rīdziniekiem sveiciens no VALMIERAS ..

  +4 [+] [-]

, 2008-11-18 21:37, pirms 16 gadiem
nu taja runa par ask legionariem varu pateikt vienu! tie ir mana skatijuma kvalitativi un labaku ieguldijumu komandai sniedz neka baronam!ask latviesus ari laiz laukuma pietiekosi! ari jaunais bertans spele vairak neka barona jaunie kuri vispar nespele!

  -3 [+] [-]

, 2008-11-18 21:40, pirms 16 gadiem
Paskatoties kas ir iemetuši punktis jāsāk mazliet domāt no kuras valsts barons ir NO 66 GŪTAJIEM PUNKTIEM TIKAI 6 GUVA LATVIEŠI!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 21:46, pirms 16 gadiem
Nevežis - Barons/LMT 70:66 (24:22, 16:4, 15:19, 15:21)
16:4 ----> kaa var pa 10 minuutem iemest 4 punktus? Tas ir jaamaak!
vnk par sho speeli naw ko piebilst ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 21:50, pirms 16 gadiem
9._Saeimas_deputāts rakstīja: Šķēlem 22 minūtes
Bērziņam 11 minūtes
Vaikulim 5 minūtes

Kopā:
6 punkti.

Pēdējā minūtē laukumā nav NEVIENS no latviešiem.


Bet kas man šajā sakarā patīk visvairāk? Vanags!

- Vasarā, šis bīja izbrīnīts, kāpēc Baronā nevēlējās palikt Mizis un citi jaunie.
- Sezonas sākumā viņš Kravčenko bija nodēvējs par vienu no Barona līderiem.
- Uzskata, ka makst amerikānim algu + leģionāra nodokli ir labāk nekā palaist laukumā latvieti? Konkrētāk - Heningsa 3 minūtes! Šaubos, ka šo laiku nevarēja nospēlēt Bērziņš, vai, vēl labāk, Zeidaks! Nu jā, vismaz var saprast, kāpēc viņš tā brēca par leģionāru kvotām.

Tiešām uzskatu, ka jebkurā spēcīgā līgā vajag būt labiem leģionāriem, bet ne jau rezervistu soliņam jābūt pilnamm ar viņiem.

Nemaz nebrīnos, kāpēc tik daudz cilvēku fano par Ventspili...


P.S. Un tas bija arī uz ASK daļēji tēmēts!
Viens liels PLUSS. Pilnīgi piekrītu.

Par Baronu gan smiekli nāk. Tā laikam tikai viņi var.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 21:53, pirms 16 gadiem
Pirmo reizi tieshaam nav zeel, kad LV komanda zaudeeja (kaut arii vairaak atbalstu baronu nekaa ASK).
Cik skatojos bbl.net live tad 4 cet vispaar neviena latviesha nebija laukumaa. Un tas jaunais amerikaanis arii diezgan bezsakariigi pa grozu laadeeja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 21:56, pirms 16 gadiem
Baltie saak valdiit basiitii!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 21:58, pirms 16 gadiem
nu kā tā var zaudēt-it īpaši svētkos......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 22:13, pirms 16 gadiem
tas ir kkas unikaals..! labaak buutu vienojusies ar janicenoku nekaa tos triis amerikaanus neemusi..!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 22:15, pirms 16 gadiem
Barons izgaisti...

  -3 [+] [-]

, 2008-11-18 22:15, pirms 16 gadiem
4uwis rakstīja: BALTĪJĀ BASKETBOLS, KĻŪST GALĪGI NEPROGNOZĒJAM, PASAKIET, KA TĀ NAV?!?!
Piekriitu par 100%

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 22:20, pirms 16 gadiem
KAUNS ;/

  +2 [+] [-]

, 2008-11-18 22:21, pirms 16 gadiem
Nu šķēle varēs nosinet vakarā.....

  -3 [+] [-]

, 2008-11-18 22:32, pirms 16 gadiem
parasti leģionārus nopērk lai komanda uzvarētu , lielisks piemērs Rīgas Dinamo ar Hosu priekšgalā, bet šeit leģionāri ir radiatori.....
psc....ASK nav ne labāk!
____________________
ASK fans!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 22:32, pirms 16 gadiem
ASK faniem lielie prieki atkal! Kad paši paklups pret kādu pastarīti, tad tikai aizvērsies! Jebkurš lietuviešu klubs savās mājās ir spēcīgs+vēl tiesnešu atbalsts... Bet nu bija jāņem šitie - nav 2 domu - totāla pretinieku nenovērtēšana - tas arī viss...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 22:41, pirms 16 gadiem
Barons ir Grieta...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 22:43, pirms 16 gadiem
Lbl steidzami vajadzigas viespeletaju kvotas.tas vairak nav normali..

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 22:43, pirms 16 gadiem
blad!!1 kā var nevežim papist? NEVEŽIM!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-18 22:58, pirms 16 gadiem
Hahahā! Latvieši 6 punktus iemetuši. Svētkus gluži vai sabojāja...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:02, pirms 16 gadiem
SHITAAA KOMANDA IR PILNIIGI NEPROGNOZEEJAMA ..... TOTALIZATORS UN BARONS IR PILNIIGI NESADERIIGAS LIETAS :d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 23:05, pirms 16 gadiem
da mēs esam pieraduši, ka pirmā komanda pēdējo sagrauj, bet vai līmenis ir izlīdzinājies - nē, domāju, ka pirmās komandas ir palikušas vājākas jeb arī totalizators spēlē savu lomu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-18 23:06, pirms 16 gadiem
It ka mums to kantoru butu daudz!
Hempo rakstīja: Tu to saki kā joku,bet esmu dzirdējis,ka Šķēle tiešām ir manīts toto kantoros

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:07, pirms 16 gadiem
vuljsh rakstīja: Hahahā! Latvieši 6 punktus iemetuši. Svētkus gluži vai sabojāja...
vi;ņiem šodien atlaides uz svētkiem

     [+] [-]

, 2008-11-18 23:07, pirms 16 gadiem
Man ir KAUNS par Baronu VALSTS 90.dzimšanas dienā. Tur kādam būtu jāatkāpjas, kas protams nenotiks! (Latviešiem 6pt kopā... bez komentāriem... patriotisms laikam slēpjas pudelē)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:13, pirms 16 gadiem
viper rakstīja: Nja... Nav ko teikt...
P.S. Jums, ASK faneli, kam vairak par 13 gadiem nav, labak paliek, kad Barons zaude?
es uzskatu ka ir stulbi kadam pasmaju klubam novelet neveiksmi pret kadu citas valsts komandu
man ir 13 un esmu ask fans
P.S. par lielu ask
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:15, pirms 16 gadiem
sinTizators-sēmušku rakstīja: abi domāju pavisam noteikti nepaliks...kaut gan kas zin skatoties ka shundovs spele pedejas spelees - vinjsh ir komandas motors
ar vinju jau ligums ir pagarinats uz visu sezonu(no sakuma bija 3 menesus lidz decembrim kad kambala atsaks spelet)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:23, pirms 16 gadiem
Njaa saucas Latviešu klubs .... Vēlos apsveikt Nevežis ... Varbūt šitas zaudējums beidzot liks spēlētājiem nopietni domāt par atieksmi .... tiešām nožēlojami....

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 23:25, pirms 16 gadiem
njaaaaaaaaaaaaaaaa Barons pamatīgi nolohojās....

  -2 [+] [-]

, 2008-11-18 23:25, pirms 16 gadiem
TMVP rakstīja: Njaa saucas Latviešu klubs .... Vēlos apsveikt Nevežis ... Varbūt šitas zaudējums beidzot liks spēlētājiem nopietni domāt par atieksmi .... tiešām nožēlojami....
Pasaki man kaut vienu, kurš Baronu ir nosaucis par "Latviešu klubu"?

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:30, pirms 16 gadiem
Deportivo rakstīja: Pasaki man kaut vienu, kurš Baronu ir nosaucis par "Latviešu klubu"?
nu mazliet sajuku ( dusmu iespaids) Bļ.e gribu zināt ,kas notiek Muižnieka galvā ,ka tos Amerikanjus tik pērk un pērk tiesham nav kur naudu likt... Labāk nopirkt kkadu viduvēju amerikani(par ievērojamu summu) ,kas so so aizies pēc 1-2 sez vai labāk izskolot un uztrenēt jaunu latvieti par kapeikām (salīdzinoši) ...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 23:32, pirms 16 gadiem
re,kur ir iistais Barona speeks....
bet caaljus skaita pavasarii

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:33, pirms 16 gadiem
njaa nu zeel tieshaam zeel nav attaisnojuma zaudeejumam...bet vieniigais kas man nepatiik atlausos pateikt padebiilie ask fani nu juusu komandazaudeeja baronam un tas ir pats galvenais taapeec luudzu neapvainojiet baronu nesauciet par lohiem un miikstajiem un sheit var redzeet kursh sho jauko apsaukaashanu ir saacis...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:33, pirms 16 gadiem
TMVP rakstīja: nu mazliet sajuku ( dusmu iespaids) Bļ.e gribu zināt ,kas notiek Muižnieka galvā ,ka tos Amerikanjus tik pērk un pērk tiesham nav kur naudu likt... Labāk nopirkt kkadu viduvēju amerikani(par ievērojamu summu) ,kas so so aizies pēc 1-2 sez vai labāk izskolot un uztrenēt jaunu latvieti par kapeikām (salīdzinoši) ...
Nezinu, neesmu basketbola treneris un arī pats nezinu, kapēc Muižniekam tāds funktieris.

     [+] [-]

, 2008-11-18 23:39, pirms 16 gadiem
Nu par agri nevienu nevaig noraktit ---> gaidam ko teiks pat muizhnieks un gaidām nakamo spēli !

  +7 [+] [-]

, 2008-11-18 23:40, pirms 16 gadiem
No centra metot samestu vairāk kā viņi otrajā ceturtdaļā

  +1 [+] [-]

, 2008-11-18 23:44, pirms 16 gadiem
Pashi vien vainiigi ka nepatureeja Janichenoku, bet izveeleejaas, kaut kaadas divas viduveejas pabiras..... Roudss veel ir ok,nodereetu jebkuram klubam..... bet par paareejiem, uz amatieru liigu, kur dazhs labs muuseejais ir labaaks.... Ja gribeeja ko ulebaa sasniegt, vajadzeeja Janichenoku.... cerams ka vismaz peedeejie nepaliks grupaa, pazors tomeer visai LV buus....

  +3 [+] [-]

, 2008-11-18 23:47, pirms 16 gadiem
spaineta rakstīja: Jā, pirms barons nebija iegādājies trīs jaunos viesspēlētājus, visi baigi nodirsa ASK par to, ka leģionāru daudz nu barona fani, ko tagad teiksiet, kad pašiem puse komandas ir leģionāri un tik un tā pamanaties zaudēt līgas pastarīšiem ?
vinjiem vairak ka puse ir legionari
7 legionari 5 latviesi no kuriem 2vi tik un ta nespele

  -1 [+] [-]

, 2008-11-19 00:05, pirms 16 gadiem
Ko Jūs variet barona leģionārus skaitīt, atrod kur piesieties. Galvenais ir rezultāts. Un par nestabilitāti - jā tā ir, bet manis pēc viņi var pazaudēt Nevežim, ja uzvar atslēgas cīņas.

  +8 [+] [-]

, 2008-11-19 00:08, pirms 16 gadiem
Eh
Valsts svētki izdevušies! Skaisti pasākumi, Latvijas karogi, desmitiem tukstoši latvieši, vienotība, salūts, staro Rīga u.t.t!
PAR LIELU LATVIJU! Gaidam simtgadi!

Ā, par basi......
Nu baronam šķiet šodien bija ASK problēma!
Pēc smukām uzvarām un pārliecinošām spēlem sekoja pamatīgs atslābums!
ASK pec iekļūšanas Eirokausā un labām spēlēm pret Baronu neizdevās NEKAS! Tagad baronam pec labām spēlem pret neveži NEKAS!
Abos gadījumos mājiniekiem uzkrita (baronam pret ASk, un Nevežim pret bar) Un līdz ar to pretiniekam maz iespēju!
Sīkāk nav ko iedziļinaties! Un nenovērtēšana... iespejams! Bet klubus kurš viesos uzvarēja Rock... Nevar nenovērtēt!
Šita zaudē atvēsinas baronus un sakarsušo baroneļu prātus, kuru deguni bija tik augstu pec uzvaras pār ASK, ka šodien no rīta neviena mākoņa debesīs! Par to gan paldies jums!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-19 00:24, pirms 16 gadiem
ziema, 2008-11-18 23:05, pirms stundas
A S K ČEMPIONS>>>>

Tikai tavos sapnīšos.. ASK nebūs čempioni.

Pilnīgi piekrītu tiem, kas domāja, ka Janičēnoks bija jāpatur barōnā... Viņš tiešām būtu daudz labāks nekā Smits vai Abernetijs (vai vēl daži spēlētāji) ... nē, viņš pat būtu labāks nekā viņi abi kopā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-19 01:01, pirms 16 gadiem
Opā. Rupīgāk un vairāk jānowertē pretinieks!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-19 01:03, pirms 16 gadiem
Dravniek, man patīk tas, ka tu nenoniecini sievietes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-19 01:06, pirms 16 gadiem
šī sezona gan BBL, gan LBL ar pārsteigumiem pilna

     [+] [-]

, 2008-11-19 01:09, pirms 16 gadiem
mazliet ņirga nāk, jo Ņevežim izskatās, ka vispār nav neviena leģionāra, tas tik nozīmē, ka mēs līdz leišu jauno basketbolistu attīstības līmenim esam vēl ļoti, ļoti tālu

     [+] [-]

, 2008-11-19 02:18, pirms 16 gadiem
noliek zeenus pie vietas!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-19 05:39, pirms 16 gadiem
->>>Howard <<<-
ka tik tu neesi tas varenais aktiivais chatotaajs kuru noblokjeeja ?!
un kursh baigi bija safanojies par Barona uzvaru par ASK ????? un tik ceeli chatoja un dirssa virsuu ASK faniem... kas ir - stienis ???
nu, kas i ko ??? kadas shoreiz tev buus ATMAZKAS ??? las*ara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-19 11:11, pirms 16 gadiem
tik nestabils klubs,psc...

     [+] [-]

, 2008-11-19 11:34, pirms 16 gadiem
Pat svētkos Škēle un Co saviem līdzjutējiem nekautraujās pasniegt dāvanu ...........gaidīto uzvaru iemainot pret likmēm totalizātoros!

     [+] [-]

, 2008-11-19 11:59, pirms 16 gadiem
kas notiek ar BARONU!?!?!?!
cik var Čempioni zaudeet!?!?!?!

es ka BARONA fans saku palikt neapmierinats arviņiem un nepacietiigs!!!

BARON saņemies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-19 12:20, pirms 16 gadiem
spuldzīte rakstīja: ziema, 2008-11-18 23:05, pirms stundas
A S K ČEMPIONS>>>>

Tikai tavos sapnīšos.. ASK nebūs čempioni.
redzesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-19 13:27, pirms 16 gadiem
Kauns par "Baronu"! Un tie ir Latvijas čempioni????!Kauns! Šķēle- mīkstais!!! Pārāk lielo meistaru tēlo...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-19 17:49, pirms 16 gadiem
Vismaz labi, ka priekšlaicīgi pasniedza dāvanu valsts svētkos un pazemoja Rīgas otro klubiņu

     [+] [-]

, 2008-11-19 17:55, pirms 16 gadiem
tuseetaaji, savaadaak arii nespeelee, ko briiniities.

     [+] [-]

, 2008-11-19 18:11, pirms 16 gadiem
nu ko latvieshi iemeta tikai 6 punktus...

ask the best!

     [+] [-]

, 2008-11-19 19:00, pirms 16 gadiem
snow_31 rakstīja: tuseetaaji, savaadaak arii nespeelee, ko briiniities.
tad jau sanāk, ka arī Sandis Valters sācis "tusēt"

  -1 [+] [-]

, 2008-11-19 19:01, pirms 16 gadiem
ketvin rakstīja: nu ko latvieshi iemeta tikai 6 punktus.

ask the best!
Tipa, Helmanis the Best
...bet ASK the second best in Riga

  -1 [+] [-]

, 2008-11-19 19:38, pirms 16 gadiem
njaa, vnk skaisti!! Paldies baronam par shaadu daavanu Latvijas 90 gadu dzimshanas dienaa!!
ja komandaa ir 5 latvieshi un 7 legjionaari, tad ko var gribeet..
Te jau mazliet naak atpakalj raksts par Riigas Dinamo!! par to, ka legjionaari velk speeli. Latvieshiem pa visiem 6 punktus.. ne skjeele, ne beerzinsh, ne LIIDERIS kravchenko nav sametushi!!
galiigi garaam shitaa visa padariishana!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-19 19:40, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vismaz labi, ka priekšlaicīgi pasniedza dāvanu valsts svētkos un pazemoja Rīgas otro klubiņu
ko Tu vispaar iesaisti ASK!! labaak paskaties kaa Barons speelee pret BBL autsaideri!! vnk kaitina shitaadi!!

     [+] [-]

, 2008-11-19 20:15, pirms 16 gadiem
eddybear rakstīja: njaa, vnk skaisti!! Paldies baronam par shaadu daavanu Latvijas 90 gadu dzimshanas dienaa!!
ja komandaa ir 5 latvieshi un 7 legjionaari, tad ko var gribeet..
Te jau mazliet naak atpakalj raksts par Riigas Dinamo!! par to, ka legjionaari velk speeli. Latvieshiem pa visiem 6 punktus.. ne skjeele, ne beerzinsh, ne LIIDERIS kravchenko nav sametushi!!
galiigi garaam shitaa visa padariishana!!
vini valstij uzdavinaja naudu par legionariem nodokli

     [+] [-]

, 2008-11-19 20:47, pirms 16 gadiem
barons malaci

  +1 [+] [-]

, 2008-11-19 21:05, pirms 16 gadiem
eddybear rakstīja : ko Tu vispaar iesaisti ASK!! labaak paskaties kaa Barons speelee pret BBL autsaideri!! vnk kaitina shitaadi!!

Ja tev nepatīk tad vnk neskaties viņu (Barona) spēles un nevirini mutīti, mīļumiņ...

     [+] [-]

, 2008-11-19 21:55, pirms 16 gadiem
eddybear rakstīja: njaa, vnk skaisti!! Paldies baronam par shaadu daavanu Latvijas 90 gadu dzimshanas dienaa!!
ja komandaa ir 5 latvieshi un 7 legjionaari, tad ko var gribeet..
Te jau mazliet naak atpakalj raksts par Riigas Dinamo!! par to, ka legjionaari velk speeli. Latvieshiem pa visiem 6 punktus.. ne skjeele, ne beerzinsh, ne LIIDERIS kravchenko nav sametushi!!
galiigi garaam shitaa visa padariishana!!
a ko Tu iesaisties?
...ja esi "Barons" fans, tad, protams, atvainojos!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-19 22:21, pirms 16 gadiem
Bet kopumā nekas traks nav noticis. Ja nemaldos, tad arī "ASK" pērn pamanījās zaudēt tieši "Nevežis", bet beigās finišēja 3.vietā.
"Barons" pēc 8 spēlēm ir 4 uzvaras un tik pat zaudējumi. Arī Ventspilij un Šuļiem ir identiska situācija. Nākamā spēlē "baroniem" ir pret Valmieru, kura pēdējā spēlē negaidīti zaudēja "Zemgalei". Viss ir kārtībā un galvenie notikumi ir priekšā. Vēl aizvien entuziasmu rada fakts, ka visvairāk punktus šīs sezonas BBL spēlēs "Barons" guvuši tieši pret principiālajiem pretiniekiem "ASK" (90:68), pierādot savu pārākumu un aizbāžot tīņiem mutītes Jā, koncentrēšanās problēmas pret vājākiem klubiem ir realitāte, tomēr "Baronu" spēle sāk nostabilizēties. "ASK" jau arī nemaz tik labi tagad neklājas, jo BBL pēdējās divās spēlēs ir tikai "zāģi", un nav sasniegti pat 70 punkti spēlē.
"Barons" un BKV labākie Latvijā

  -1 [+] [-]

, 2008-11-20 17:59, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tipa, Helmanis the Best
...bet ASK the second best in Riga
es teicu ka helmanis the best?

ASK the best!