Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

"Barons/LMT" grauj principiālos sāncenšus

"Barons/LMT" grauj principiālos sāncenšus
Tehnisko piezīmi saņem Korijs Brūvers.
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Pārliecinošu uzvaru Baltijas Basketbola līgas (BBL) elites divīzijas turnīra mačā sestdien guva Latvijas čempionvienība "Barons/LMT", kas ar rezultātu 90:68 pārspēja principiālos sāncenšus "ASK Rīga". 20 punktus uzvarētāju labā guva Armands Šķēle.

Intrigai sestdienas cīņā starp abiem Rīgas vadošajiem klubiem nebija lemts būt (kaut gan bez spriedzes spēle neizpalika - vairākas tehniskās un nesportiskās piezīmes). Jau no mača sākuma spēles grožus savās rokās pārliecinoši turēja Kārļa Muižnieka padotie, un trijās pirmajās ceturtdaļās neradās ne mazākās šaubas par Latvijas čempionu pārākumu šajā duelī. Rezultāts lēnām, bet pakāpeniski auga "baronu" labā - otrās ceturtdaļas vidū +19, trešajā ceturtdaļā +24, bet dažas minūtes pirms mača beigām uz brīdi pat +28 (90:62).

"Barons/LMT" spēlētāju pārākums jo īpaši izpaudās cīņās zem groziem, kur Aleksanderam, Bērziņam, Šķēlem, Gustam un Roudsam konkurenci pretējā frontē spēja sastādīt tik viens pats Aleksičs. Ne pārāk sekmīgs mačs "armijnieku" rindās arī Sandim Valteram, kura kontā tikai viens punkts un gūts kājas savainojums, kas ierobežoja basketbolista spēles laiku līdz 12 minūtēm.

Bez Armanda Šķēles, kurš atzīmējās ar 20 punktiem, rezultatīvu spēli "baronu" rindās aizvadīja arī Demetriuss Aleksanders (18) un Kaspars Bērziņš (16), savukārt zaudētājiem ar 14 punktiem mača protokolā atzīmējās pieredzējušais Uvis Helmanis.

SEB BBL Elites divīzija. 15. novembris

Barons/LMT - ASK Rīga 90:68 (27:16, 29:25, 21:12, 13:15).
Barons: Šķēle 20, Aleksanders 18 (8 atl.b.), Bērziņš 16 (8 atl.b.), Gusts 13 (7 atl.b., 7 rez.piesp.) Adomaitis 12, Henings 4, Rodss 4, Abernetijs 3, Vaikulis, Kravčenko, Zeidaks, Smits.
ASK: Helmanis 14, Māršs 12, Brūvers 11, Sundovs 11, Aleksičs 9, Kalve 6, Bertāns 4, Valters 1, Mažutis, Grafs.

Izmantotie resursi:
bbl.net

 +38 [+] [-]

, 2008-11-15 18:06, pirms 17 gadiem
žēl ASK
Apsveicu BAronu
cerams nākmreiz būs vienlīdzīgāka spēle..
Slēpts komentārs: viedoklis

 +13 [+] [-]

, 2008-11-15 18:06, pirms 17 gadiem
TIESHI STARP ACIIM!!! un nekaadi amiishi nekaldinaaja uzvaru, bet muusu puikas! Labaakais uzvareeja! Turpinaajums sekos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Krokodils

 +34 [+] [-]

, 2008-11-15 18:06, pirms 17 gadiem
let`s start the war of pokemons

  +9 [+] [-]

, 2008-11-15 18:06, pirms 17 gadiem
lifons rakstīja: let`s start the wars of pokemons
rekords buus paljubomu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2008-11-15 18:07, pirms 17 gadiem
Apsveicu baronus!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2008-11-15 18:08, pirms 17 gadiem
profesionālais rakstīja: Taisniiba, uzvareeja labaakie
p.s. ASK tikai luudzu bez atmazkaam, okej?
Tieši tā, šoreiz tās atmazkas nelīdzēs, jo visi ASK fani teica cik laba un stabila ir viņu komanda atšķirībā no Barona...

  +9 [+] [-]

, 2008-11-15 18:08, pirms 17 gadiem
LABAIS!!!

 +10 [+] [-]

, 2008-11-15 18:08, pirms 17 gadiem
ko nu teiks ask veči???

 +11 [+] [-]

, 2008-11-15 18:09, pirms 17 gadiem
Barons paraadiija savu speeli, lieliski troikas sameta, labi reboundus vaaca. Lieliska speele.

 +21 [+] [-]

, 2008-11-15 18:09, pirms 17 gadiem
Kā ASK fans varu teikt tikai to, ka kāds spēlētājiem nav paskaidrojis, ko nozīmē šis Rīgas derbijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 18:10, pirms 17 gadiem
tā tam bij jābūt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-15 18:11, pirms 17 gadiem
švaki ASK, labi Barons, jaunie Baronam shvaki nospeleja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2008-11-15 18:11, pirms 17 gadiem
nu bus kadi 20banoti siiki pokemoni shijaa rakstaa
Slēpts komentārs: labakais irbe always
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:12, pirms 17 gadiem
Vai tad kāds vel šaubijās par to kas uzvarēs šai mačā?
Slēpts komentārs: Dzhimmijs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-11-15 18:13, pirms 17 gadiem
labakais irbe always rakstīja: Barona fani priecājaties kamēr vēl varat ASK tapat labaki. ASK ASK ASK ASK
Un pamatojums? Tikpat labi es varu kliegt Barons ULEB čempioni!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 18:14, pirms 17 gadiem
Dzhimmijs rakstīja: Apsveicu Baronu! Weiksme un ties.... bij winju puse! Bet atceraties- zaudeta kauja, naw zaudets kars! ASK LABAKIE, SARAUJ ASK, MES PAR JUMS!
veiksme un tiesnesi ???? Vecais ja barons uzvaretu ar 1 punkta parsvaru varetu strideties bet te ja nemaldos ir 22 punktu parsvars

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 18:14, pirms 17 gadiem
njaa, ask tādi kā neizgulējušies izskatījās, valters un sundovs vispār likās, ka pusmiegā pa laukumu kustās. cerams, ka ātrāk kaads legjionaars zudiis, tik melnu laukumu tiešām negribas redzēt. tgd jau adomaitim jaabiistaas, ka tik bruuvers šo negaida aiz arēnas

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:14, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: 1. rezultāts neatspoguļo komandu spēku samērus.
2. Nu reāli atzīsim, nu sakrita tik anomāli metieni baronam
3. Leģionāri ASK spēlē tikai uz individuālo statistiku....piemēram Brūvers un Māršs...tikai iet cauri vai met kautkādus zilos metienus....nemaz neviena piespēle
4. Beigās kad salaida Kalvi laukumā un bertānu..un Grafu..uzreiz normāla aizardzība...Grafs uzliek bloku..Kalve divus...Bertāns pārķer bumbu...arī uzbrukumā sākās normālas darbības , piespēles, un met iekšā...normālus metienus...neviss kaa ka brūvers ir laukumā un Māršs...arī Aleksičs...
5. Ar ko sliktāks Kalve bija par Aleksiču...reāli Kalve biaj da.hu.ja labāks. Bet nu paļubom Kalve nākamajās spēlēs netiks alukumā...ja Butauts lo.hs to neredz, vai negrib saredzeet, ka mūsējie ir tik pat labi, kā leģioņari..tad nu na.huj...viņu...
Nē, tas atspoguļu spēku samērus, tā ir realitāte!
Slēpts komentārs: fans81
Slēpts komentārs: labakais irbe always

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:16, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: 1. rezultāts neatspoguļo komandu spēku samērus.
2. Nu reāli atzīsim, nu sakrita tik anomāli metieni baronam
3. Leģionāri ASK spēlē tikai uz individuālo statistiku....piemēram Brūvers un Māršs...tikai iet cauri vai met kautkādus zilos metienus....nemaz neviena piespēle
4. Beigās kad salaida Kalvi laukumā un bertānu..un Grafu..uzreiz normāla aizardzība...Grafs uzliek bloku..Kalve divus...Bertāns pārķer bumbu...arī uzbrukumā sākās normālas darbības , piespēles, un met iekšā...normālus metienus...neviss kaa ka brūvers ir laukumā un Māršs...arī Aleksičs...
5. Ar ko sliktāks Kalve bija par Aleksiču...reāli Kalve biaj da.hu.ja labāks. Bet nu paļubom Kalve nākamajās spēlēs netiks alukumā...ja Butauts lo.hs to neredz, vai negrib saredzeet, ka mūsējie ir tik pat labi, kā leģioņari..tad nu na.huj...viņu...
beidz d.irst, priekš tam met,lai sakristu
ja nemāk raut,tad nemāk, butauts nav vainīgs

  -4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:16, pirms 17 gadiem
visvairāk areena kretinaa tas diktators jeb kaa vinju devē
kr4 vienkārši kretiinee ,ar savaam frazeem "uz priekšu" "brinišķīgi" utt
vai ta tiešaam latvieši ir tik "stīvi" ka nezin kad atbalstiit kad iekliegt .. viņš veel kkaadas acīmredzamās spelees epizodes komente pie mikrafona ticis, man riktiigi bietee vinjam iedot gribejaas !! kur veel taa ir ?
nu tas tāads mans subjektiivs viedoklis

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:17, pirms 17 gadiem
ask fans:"Aspveicu baronu ar uzvaru"! Šodien izskatijās ASK vienkārši drausmīgi, vienkārši kauns bija skatīties...Jācer, ka tā šķidra spēle tika parādīta, jo puikām mazliet morālais tukšums pēc uzvaras pār casajol
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 18:17, pirms 17 gadiem
ja runājam par jaunpienācējiem, tad pēc šīs spēles vēl ir grūti spriest taču Smits izcēlās ar lieliskiem fiziskiem dotumiem ļoti labi cīnās par bumbām un ir ļoti ass. Latvijā pašlaik otra tāda nav. bija kļūdas un neprecizitātes, taču manuprāt vērtīgs papildinājums, kas tiešām labs pie groziem. Rouds parādīja, ka pie groza ir satbils un groza tuvumā spēlēt māk. uzķērās uz Helmaņa viltībām tādēl tik maz sanāca uzspēlēt. vēl jāpierod pie eiropas basketbola. varētu sanākt kaut kas labs no viņš.Abernetijs spēlēja diezgan daudz, bet ļoti atgādināja sg. saspēles organizēšana nevedās, metieni bija pamaz. augumā mazs, fiziski izskatās pavājš, bet ļoti ātrs. neradīja iespaidu, ka būtu ar kaut ko labāks par Vaikuli, un man šķiet, ka atšķirība no Rodsa un smita, nemaz nevar būt drošs par palikšanu. vēl jāpiemin heningsa mazais spēles laiks un pavājais sniegums. parāk individuāls, centās pierādīt savu lietderīgumu, bet manā skatījumā nesekmīgi. tas vien, ka Rodsu laiž laukumā vairāk pat tad, kad viņš ieradies tikai pirms 2 dienām, liecina, ka Heningsa dienas Baronā ir skaitītas.

 +10 [+] [-]

, 2008-11-15 18:18, pirms 17 gadiem
basketmann rakstīja: Apsweicu baronus ar uzvaru!!
Zinu ka šī tēma jau ir vairākkārt apspriestu un jau nodrāzta.
Vnk kauns skatīties uz barona sastāvu kurā spēlē 7ārzemnieki!!! Nesaprotu kā var atbalstīt tādu komandu! Vienīgais + tas ka vismaz šķēle un bērziņš spēlē lielu lomu komandā, bet šis klubs nav latvijas basketbola nākotne!
ļoti nepatīk ka muižnieks pieļauj ko tādu!!
Taa nav ne Latvijas izlase, ne Junioru izlase/komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-11-15 18:18, pirms 17 gadiem
Neko neteix ASK fani...(es esmu taads) ...uzvaareja stipraakais...un aciimredzot pelniiti!

cerams pavasarii panjems!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:19, pirms 17 gadiem
Nu nevajag šitās atmazgas!
Slēpts komentārs: labakais irbe always
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-11-15 18:20, pirms 17 gadiem
Paldies esportan par vismaz kkādu iespēju vērot spēli LivE režīmā

Prieks,ka Barons ir atguvies un rāda rezultatīvu spēli,to,ko mēs visi gaidām. Jaunajiem īsti negāja,bet vismaz centās bija arī dažas labas epizodes,šobrīd vēl pāragri domāt,kuram no jaunajiem leģionāriem kluba durvis būs ciet.

p.s. kā man kādreiz gribētos palasīt tiešām sakarīgus komentārus nevis d***,apvainojumu pilnus tekstus,kas pavisam attālinās no īstu fanu cienīgas rīcības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:21, pirms 17 gadiem
labakais irbe always rakstīja: Kambala būs ask?
iespējams, bet zinot grūto parex situāciju, kā arī Kambalas reputāciju Eiropā, es domāju, ka nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 18:21, pirms 17 gadiem
Es savās prognozēs kļūdījos.

Jāteic ka šajā spēlē "Baronu" vilka kodols.
Šķēle šajā spēlē bija viens no galvenejiem uzvaras kaldinātājiem.
Patiešām prieks ka Šķēle sāk atgriezteis.

Runājot par "ASK", atskaitot dažas spilgtas epizodes, "ASK" var teikt neparādīja pilnigi neko šai spēlē.

"Barons" spēli kontrolēja jau no pirmās sekundes un gala rezultāts patiešām parāda spēles gaitu.

Runājot par "Barona" jaunieguvumiem, nu švaki, švaki, es biju gaidījis no viņiem krietni vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:21, pirms 17 gadiem
N tā jūtu ka šeit komentus lasīt jēgas nekādas, sasutušie ska fani darbosies savā stilā

nevar vienreiz normāli pateikt, ka pretinieks bija labāks un iztikt bez diršanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:24, pirms 17 gadiem
Apsveicu!!Lai ari esmu par vef,uzvaru sajaa spele noveleju baronam... ikti labi saraava dzeki,skele is back

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:24, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: 1. rezultāts neatspoguļo komandu spēku samērus.
2. Nu reāli atzīsim, nu sakrita tik anomāli metieni baronam
3. Leģionāri ASK spēlē tikai uz individuālo statistiku....piemēram Brūvers un Māršs...tikai iet cauri vai met kautkādus zilos metienus....nemaz neviena piespēle
4. Beigās kad salaida Kalvi laukumā un bertānu..un Grafu..uzreiz normāla aizardzība...Grafs uzliek bloku..Kalve divus...Bertāns pārķer bumbu...arī uzbrukumā sākās normālas darbības , piespēles, un met iekšā...normālus metienus...neviss kaa ka brūvers ir laukumā un Māršs...arī Aleksičs...
5. Ar ko sliktāks Kalve bija par Aleksiču...reāli Kalve biaj da.hu.ja labāks. Bet nu paļubom Kalve nākamajās spēlēs netiks alukumā...ja Butauts lo.hs to neredz, vai negrib saredzeet, ka mūsējie ir tik pat labi, kā leģioņari..tad nu na.huj...viņu...
nu bet tu redzi ka butautam neieborieesi, ka latvju puši arī māk spēlēt!!!
viņam pagājušā gada argumentu bij par maz- es jau domāju ka pēc 08 PO būs izmainijis savu domāšanu, bet kā debilais leitis darija, tā arī tagad dara, tik šobrīd tas ir vēl jo skumīgāk, jo tgd cieši spēlētāji kuriem bija potenciāls!

pie tam uzskatu ka kā atgrieziesiis jashins, tā vajag laist miluchinju alekijichu(kka taa ) un dot vinja vietā spēlēt kalvem, pēc šīs sezonas ar normālu spēles laiku būs labāks par šo otrškirīgo hz ko

 +10 [+] [-]

, 2008-11-15 18:25, pirms 17 gadiem
Apbrīnojama precizitāte Baronam, jaunie vēl nebija iespēlējušies, bet soliņjšh izskatijās garš un noderīgs.
ASK rebaundi pie sava groza beigās - katastrofāli, kašķi kā jau vnm, šajā dērbijā...
UN barons ultras, brīnumsvecītes, un flašhi, kūūl!
Gaidam nākamo dērbiju!|
Barons - ASK
1 - 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:27, pirms 17 gadiem
profesionālais rakstīja: taa bija Barona maajas speele un pareizi, ka vinjs atbalstiija Baronu..
fani bija diezgan kuutri un paklusi, kautgan nebija jau arii iemesla iespringt..
nafig jaseezh pie mikja un kkaas jabombii ? nesaprotu !
barons majas spelee, lai skatiitaaji gaudo kliedz , kuutri saki
nu eniivei , man vnk kretiinee, tad lai muuza4ku labaak palaizh kaa nba!)) nevis kko skjidri tur pūš ,, man reeka , un kauns kopaa

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:28, pirms 17 gadiem
Bet pagaajsgad Butautu dievinajat...

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:28, pirms 17 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Runājot par "Barona" jaunieguvumiem, nu švaki, švaki, es biju gaidījis no viņiem krietni vairāk.
bet ko tu cerēji sagaidīt no amerikāņiem kas pirms divām, trim dienām ieradās viņiem pilnīgi nezināmā vietā Latvijā un kuriem jāspēlē pret tādu komandu kā ASK. viņi pat nevienu kombeni tā kārtīgi noteikti nebija apguvuši.

  -3 [+] [-]

, 2008-11-15 18:29, pirms 17 gadiem
Degun, ne pirmo reizi tiesnesi uztaisa speles sakumu un talak jau...

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:29, pirms 17 gadiem
Esportam jāveido sava sporta televīzija!!

un ko var ņemties par Barona jaunieguvumiem..kā rādīt saturīgu spēli,ja šamie labi,ja ir piedalījušies pāris komandas treniņos

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:29, pirms 17 gadiem
Butautu vajag triekt rataa!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 18:31, pirms 17 gadiem
Un Ventini uzvar Rock! Ha!

  +6 [+] [-]

, 2008-11-15 18:32, pirms 17 gadiem
Pilnai laimei vēl BKV salika Rock tikko ar +1!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:33, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Dūmu sveces spēles laikā aizdedzināt var ienākt prātā tikai barona fanu nodzertajiem prātiem....atsaldētie...mans brālis kurš par baronu, pat teica kur ta tā var? ... pat viņs nodir*a viņus...
taksh pox.uj

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:33, pirms 17 gadiem
Dzhimmijs rakstīja: Degun, ne pirmo reizi tiesnesi uztaisa speles sakumu un talak jau...
Nu protams protams tu speli redzeji ?? Spele nebija gandriz neviena stridiga lemuma kā tada kur varbut tiesasana par labu vienam vai otram hot pasakties uz to cik abam komandam piezinju ir baronam ja nemaldos pat ir vairak un teisam beidz liet sitadu udeni, kaitina!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:34, pirms 17 gadiem
Ja! Loti lieks prieks, ka Barons atguvies no krizites, izcili nospeleja. Biju parsteigts par ASK, loti svaki izskatijas. Par jaunajiem - var redzet, ka nav iespelejusies, tacu ari vareja redzet, ka Rouds ir lielisks! Ari baltais amitis likas ok, par to treso neizteiksos, ipasu iespaidu neatstaja.
P.S. Nezinu, vai tas ir svarigi, bet Kambis staigaja ASK kepona...

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 18:34, pirms 17 gadiem
McRELE rakstīja: Butautu vajag triekt rataa!
un to saki tu, dižias basketbola eksperts. pie butauta ir jāturās ar visām rokām un kājām. tādas klases treneris latvijā vēl nav bijis un nez vai tik drīz vēl otrs tāds būs...
viņš jau nevar iet basketbolistu vietā laukumā un iemest bumbu grozā, atdot piespēli utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:36, pirms 17 gadiem
sermulis rakstīja: bet ko tu cerēji sagaidīt no amerikāņiem kas pirms divām, trim dienām ieradās viņiem pilnīgi nezināmā vietā Latvijā un kuriem jāspēlē pret tādu komandu kā ASK. viņi pat nevienu kombeni tā kārtīgi noteikti nebija apguvuši.
Bez šaubām, bet tomēr arī induvidālās apizdoes ar viņu iesaistīšanos nebija īpasi pārliecinošas.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 18:36, pirms 17 gadiem
viper rakstīja: P.S. Nezinu, vai tas ir svarigi, bet Kambis staigaja ASK kepona...
tad iespējamība, ka Kambala būs ASK ir liela. ar cepuri galvā Kambala kaitināja Barona fanus.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:36, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Šodien jā piekrītu....atzīstu sakāvi..bet tā ir tikai pirmā spēle..katra tāda nebūs tici man...
Soreiz tev piekritu katra spele nebus sada bus intresantakas, jo ja runa godigi si bija diezgan garlaiciga spele

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:37, pirms 17 gadiem
par kambalu runajot vairak nav ko zilet ! no droshiem avotiem zinu, ka pirms sezonas kambala pateica ta...ja ask tiek ULEB kambala parakstis ligumu...nu tagad tik atlicis to parakstit, jo arguments speleshanai ir sasniegts

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 18:38, pirms 17 gadiem
Man ar skiet, ka Kaspars bus ASK, bet sakara ar Parex 100% dross neesmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:39, pirms 17 gadiem
Degun, ja redzeju arena biju, tu ganju pie kompja guleji- sakot no 2/4 ja dewa sodus ari baronam, bet tad jaw galwenais atrawiens jaw bija bijis, wnk to ieweroju ne pirmo reizi wien!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:42, pirms 17 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: N tā jūtu ka šeit komentus lasīt jēgas nekādas, sasutušie ska fani darbosies savā stilā

nevar vienreiz normāli pateikt, ka pretinieks bija labāks un iztikt bez diršanas!
Tā arī nesagaidīji to ko cerēji , ka ASK fani būs tik lēti kā Barona

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:42, pirms 17 gadiem
nu švaki, žēl, protams, žēl, ka ar tādu rezultātu spēle beidzās. nebija uguntiņas ask, visur pietrūka.. gaidām atpakaļ tos ask, kas spēleja pret Cajasol pirmajā spēlē Rīgā!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:43, pirms 17 gadiem
Kambala arena ienaca ASK cepurite
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:46, pirms 17 gadiem
Man ka Ventinu fanam milzìgs prieks ka Baroni vienk pazemoja tos lecigos cka ar gailenu valteru prieksgala. Prozit Barons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:46, pirms 17 gadiem
Neticu esportā rakstītajam. Tas ir kautkāds buļlu kakiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 18:47, pirms 17 gadiem
Vēlreiz pārliecinājos, cik labi Aleksanders spēlē aizsardzībā. ja viņam pretī nāk laba līmeņa garais, tad viņam uzreiz sāk spīdēt acis un viņš savu pretinieku grib iznīcināt. šodien viņš saimniekoja abos galos, un Šundovs ar Māršu pret viņu k-ko izdarīja epizodiski.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 18:48, pirms 17 gadiem
Prieks par Barons speli. Visu speli nospeleja augsta limeni bet izteiktiem kritumiem. ASK diezganm bezcerigi izskatijas - it seviski uzbrukumaa(baigi indivisuali speleja melnie). Un protams Bruvers izcelas ar savu sovu - nav riktigi vinam ar galvu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:49, pirms 17 gadiem
Skudriniek, wis ok pat pie -20 labi pasmejos, kad mazutis dabuja tehnisko! Malachi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:51, pirms 17 gadiem
Ko lai saka...
Vienkārši ļooti neizdevusies spēle ASK un pārāk izdevusies baronam!
Jau no sākuma baronam sakrita visi truļi kas varēja un pec tam krita arī viss, bet ASK mocījas, nevarēja iemest! Nez vai tiešām vēl spānijas sekas pēc tālā brauciena un smagās spēles!
Nu vienkārši ASK nekas nesanāca!
Tiesneši bik tizli un uz abām pusēm! Daudz dīvaini situāciju, beigās daudz grūstīšanas, saķeršanās, spēlētaji uz grīdas un svilpe klusē! Palaida bik spēli un ar mistiskām tehniskajām mēģināja glābt!
Vēl jau tas, ka Valters nespēlēja visu otro puslaiku, cerams nav nekas nopietns! Butauts pareizi darīja, ka pataupīja viņu! Jēga nebija laist spēlēt!
Pozītīvais! Nu tas ka Bertans daudz spēlēja! Kalve smuki bloķēja! Helmanis īsts cīnītājs! Un Kambala vazājas dzeltenā ASK keponā!
Pirms spēles jau teicu, ka šī tikai kauja, viena kauja!
PAR LIELU ASK!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:52, pirms 17 gadiem
es nesaprotu kam ir vajadzigs Mažutis ? viņam jadala piespeles un javac punkti !!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:52, pirms 17 gadiem
Apsveicu Baronu.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:52, pirms 17 gadiem
cerams valteram trauma nebūs nopietna

cerams ask sakārtos gan aizsardzību gan uzbrukumu līdz ulebam

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:54, pirms 17 gadiem
Protokola rakstits ka bija 5300 skatitaju !!! manuprat bija vairak !!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 18:54, pirms 17 gadiem
Banzai rakstīja: Ko lai saka...
Vienkārši ļooti neizdevusies spēle ASK un pārāk izdevusies baronam!
Jau no sākuma baronam sakrita visi truļi kas varēja un pec tam krita arī viss, bet ASK mocījas, nevarēja iemest! Nez vai tiešām vēl spānijas sekas pēc tālā brauciena un smagās spēles!
Nu vienkārši ASK nekas nesanāca!
Tiesneši bik tizli un uz abām pusēm! Daudz dīvaini situāciju, beigās daudz grūstīšanas, saķeršanās, spēlētaji uz grīdas un svilpe klusē! Palaida bik spēli un ar mistiskām tehniskajām mēģināja glābt!
Vēl jau tas, ka Valters nespēlēja visu otro puslaiku, cerams nav nekas nopietns! Butauts pareizi darīja, ka pataupīja viņu! Jēga nebija laist spēlēt!
Pozītīvais! Nu tas ka Bertans daudz spēlēja! Kalve smuki bloķēja! Helmanis īsts cīnītājs! Un Kambala vazājas dzeltenā ASK keponā!
Pirms spēles jau teicu, ka šī tikai kauja, viena kauja!
PAR LIELU ASK!!!
....nevis uzvara karā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 18:57, pirms 17 gadiem
Ha, ha! Ventspils apspēlēja Tartu Rock!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 19:00, pirms 17 gadiem
Apsveicu Baronu.

Barons Ultras ir vienkārši nožēlojami. Kā var tā nod**st pretiniekus ar saviem smirdīgajiem plakātiem? Var redzēt, ka šajiem super intelektuālajiem faniem daudz svarīgāk ir būt krutākiem par pretiniekiem nekā pats basketbols.
Teikšu kā Barons fani pagāšgad - viss izšķirsies pavasarī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 19:01, pirms 17 gadiem
Likumsakarīga Barona uzvara.Lai kenteļi nolaižas no mākoņiem. Par Ventspili patiess prieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-15 19:04, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai tad kāds vel šaubijās par to kas uzvarēs šai mačā?
pilnīgi neobjektīvs spriedums, mute tev liela un nekā vairāk! Pāķis tu esi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 19:09, pirms 17 gadiem
nedaudz kauns par ASK sniegumu, bet tas labi, ka šodien ASK tika piezemēti, citādi izskatās, ka čaļiem sakāpis galvā, jo mēs taču tikām grupu turnīrā Eiropas kausā, Barons malači, galvenais tādas kļūdas neatkārtot pavasarī!

  +7 [+] [-]

, 2008-11-15 19:12, pirms 17 gadiem
Barons šodien izskatījās daudz labāk, daudz.. un par to prieks. Patika komandas spēle, skaitās piespēles, cīņa par atlēkošajām..prieks bija skatīties. Nu par jaunieguvumiem vēl pāragri kko secināt.

ASK šodien spēlēja ļoti individuāli (es pat pabrīnijos, jo komanda kopā ir ilgāku laiku nekā Barons, tātad arī sapratnei jābūt labākai). Sundovs ar saviem 2.18 var dvieļus pienest Aleksanderam . Un Brūvers, kamēr bija uz laukuma, laikam bija aizmirsis, ka ir SASPĒLES vadītajs, jo krīt/nekrīt šis tik lādē..

Ja Barons ar tadu rezultātu būtu vinnējuši, piemēram, Ķeizarmežu neviens nebrīnītos, bet ASK..!!???

     [+] [-]

, 2008-11-15 19:13, pirms 17 gadiem
lec'igais gail'ens Valters 'sogad ir absol'uta nulle
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ASK_vislabaakie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-11-15 19:25, pirms 17 gadiem
Iekš LBL būs cita dziesma! Ārzmju klubos latvieši vairāk spēlē nekā Baronā!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 19:26, pirms 17 gadiem
Dzhimmijs rakstīja: Degun, ja redzeju arena biju, tu ganju pie kompja guleji- sakot no 2/4 ja dewa sodus ari baronam, bet tad jaw galwenais atrawiens jaw bija bijis, wnk to ieweroju ne pirmo reizi wien!
ATzisties ka tu esi kaismigs ask fans un es ar tevim tiesam vairs nestridesos

     [+] [-]

, 2008-11-15 19:28, pirms 17 gadiem
Nakamais wade rakstīja: lai gan man abi riigas klubi besii, lai labak baroni winne
Ventspilnieks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 19:31, pirms 17 gadiem
Smuki Barons piesmēja ASK. Biju Arēnā. Barons visu laiku dominēja. Rezultātu uztaisīja Barona atslēgas spēlētāji. Bērziņam labi krita. Par Barona jaunajiem runājot tad iespaids palika nekāds, drīzāk jau negatīvs nekā pozitīvs, bet lai iespēlējas un tad jau paskatīsimies.

No ASK patika Kalve un Šundovs.

Šodien uzvarēja spēcīgākais, redzēs, kā būs nākamajā dērbijā.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 19:32, pirms 17 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Iekš LBL būs cita dziesma! Ārzmju klubos latvieši vairāk spēlē nekā Baronā!
1) Paskaties protokolu un tad ver muti vaļā.
2) Šī tēma jau ir iztirzāta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-15 19:35, pirms 17 gadiem
Degun esmu! Bet nenolieku citas komandas, atbalstu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 19:41, pirms 17 gadiem
Jeeeeeeeeeeeeeeeee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 19:42, pirms 17 gadiem
Es vienkārši figeju par to, ka Šķēle var šitā nospēlēt pēc tusēšanās MadHouse.. normāli naktī pirms spēles aiziet patusēt, iedzert n nākamā dienā uzspēlēt n samest 20 punktus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 19:48, pirms 17 gadiem
Hempo rakstīja: Spēli neredzēju.Vari pateikt,kādi bija tie plakāti?
ultras bija foršas!!! Daudz dažādi plakātā ar ask logo un sviitru paar to, ar podu virs kura ir ask uzraksts un blakaam rakstiits - laiks nolaist uudeni. Paareejie bija super saprotamaa rokrakstaa. Nez kapeec barons palaida 1 balonu areenaa gaisaa pirms speeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 19:51, pirms 17 gadiem
Barona latvieshi ari sameta vairaak.. tas ta ja kaads par legionariem iipashi spreega

SODIEN kopuma Barons izskatijas (diezgan) paraaaki par ask....

cepums ask faniem ka neskatoties uz -27 ( vienu bridi bija pat 30) turpinaja atbalstiits saveejos. citu komandu fani parasti pie tadas situacijas vnk apklust....

ROUDS likaas ka tieshaam buus liels paliiigs, kad iespeeleesies!!!
Marsh kad laukuma bija Rouds nevareeja iemest pilniigi neko....

uzvareeta cinja, ne KARS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-15 20:06, pirms 17 gadiem
ha!!! rodss bija laukumā, nu bet maz punktu. cerams bus vairāk!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 20:10, pirms 17 gadiem
ASK fani šodien izcēlās ar izcilu intelektu iedomājoties ka tiesneši nezin angļu valodu un tos lamājot angliski nevis latviski, turklāt tik nesabalsotā korī, ka ausis vīta no tām greizajām skaņām!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-15 20:10, pirms 17 gadiem
.

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 20:10, pirms 17 gadiem
Labais, savādāks iznākums nemaz nevarēja būt :p

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 20:12, pirms 17 gadiem
Jordis rakstīja: ASK fani šodien izcēlās ar izcilu intelektu iedomājoties ka tiesneši nezin angļu valodu un tos lamājot angliski nevis latviski, turklāt tik nesabalsotā korī, ka ausis vīta no tām greizajām skaņām!
Galvenais, ka angļu valodā. Rīgas klubu spēle un letiņu tiesneši, bet jālieto angļu valoda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-11-15 20:20, pirms 17 gadiem
Barons parādīja,ka ir labāki par ASK un noteikti būs vēl labāki!

     [+] [-]

, 2008-11-15 20:20, pirms 17 gadiem
Labais!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 20:28, pirms 17 gadiem
valteru skele drateja visos iespejamos caurumos.tagad saprotu kapec valteru negrib neviens normals klubs.turas tikai uz fatera uzvarda.aizsardzibas nekadas,uzbrukums 1-spele no 5-am,un ka nesanak ta psiho.ja butauta vieta butu cits tad vinam jau sen butu vilka pase.vienigais kurs sodien kapaja aizsardziba ask bija kalve.uz vina vel vismaz 3 piezimes vareja iedot,bet kokainim laikam ir zobs uz cali.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ChupaaChubzz
Slēpts komentārs: g77

  -4 [+] [-]

, 2008-11-15 20:37, pirms 17 gadiem
"ļoti" patika tiešnēsu darbs. Pilns ar nesportiskajaam. un nepamatotaam pieziimeem ( gan ask gan baronam ) tas taa izbesija . + baronam baigi krita bet ask nē.

Tā'dēļ šadu siikumu delj iznaak sagrāve..

     [+] [-]

, 2008-11-15 20:40, pirms 17 gadiem
nu kur tad ir muusu varenais ask ???

kaa parex banka bankroteeja , pikjis vairs naw

dzeki arii vairs nelaizh

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 20:43, pirms 17 gadiem
Spēle laba Barons izpildijumā,
Pārsteidz ASK neizteiksmiga spele,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 20:55, pirms 17 gadiem
g77 rakstīja:Juusu puikas ar aleksanderu priekšgalaa ?
Šķēle un Bērziņš jau arī ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-15 21:07, pirms 17 gadiem
Vislielaakais prieks, ka nepiepildijaas prognozes par miljons pokemonu savstarpeejiem apvainojumiem! Shis derbijs naakotnee ieguus veel lielaaku noziimi! @g77, kas vainas alexam? Sevi pieraadiijis veteraans un viens no komandas atsleegas speeleetaajiem kopaa ar Armandu un Kasparu!

     [+] [-]

, 2008-11-15 21:07, pirms 17 gadiem
Esmu barona fans, bet visupirms esmu basketbola kaa taada fans un dodu priekshroku vienliidziigaam komandaam un siivaam ciinjaam, shoreiz Barons nospeleeja labi un ASK suudiigaak plus veel valtera savainojums, kas manupraat neizshkjiira speeli, bet tomeer nav nekas labs. Malachi Barons, un sanjemaaas ASK!!!

     [+] [-]

, 2008-11-15 21:13, pirms 17 gadiem
usabasketballplayer#9 rakstīja: nu kur tad ir muusu varenais ask ???

kaa parex banka bankroteeja , pikjis vairs naw

dzeki arii vairs nelaizh
Tu laikam esi tik pat dumjsh kaa tavs teksts, nepaardziivo parex veel nav bankroteejis, jaa kargins ar krasovicki ziepes savaariija, banka paarkrediteejas vieniigi shoreiz ar lielu valsts paliidziibu (kam tgd viegli) bet es uzskatu, ka ASK atveeleetaa summa ir nenoziimiiga saliidzinot ar kopeejiem paraadiem plus ja jau banku valsts ir njeemusi savaa paspaarnee, tad buutu stulbi zaudeet cilveeku uzticiibu, njemot atpakalj daavanas, jo kaads labums no atdziivinaatas bankas ja tai neviens neuzticaas!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 21:15, pirms 17 gadiem
malaci baroni

  +6 [+] [-]

, 2008-11-15 21:17, pirms 17 gadiem
Childress rakstīja: ASK bez variantiem zaudeja! Samierinieties!
TIESHI TAA!! BARONS labākie un demetrius the best.!

  +7 [+] [-]

, 2008-11-15 21:20, pirms 17 gadiem
Paldies Barons LMT par spēli!
ASK fani, esot arēnā, man nācās dzirdēt no jūsu puses pietiekami rupjus vārdus tikai tāpēc, ka man bija Barons krekliņš - piedevām nesēžot zālē- jums šķiet, ka esat dienas varoņi?tie kas sauc sevi par faniem un kliedza vienā balsī ka zāle šodien būs pilna ar dzeltenajiem, ka barons faniem ir cauri-kaut kā jūs nemanīju.Aizgāju atbalstīt savu komandu- tos plakātus gan jau ka paši izpelnījāties. "mēs jūs šitā un tā"- 22 punktus (kapteiņa numura cienīgs pārsvars)Barons jums nevis jūs...Tā bija komanda,un prieks. Taču arī ASK komandai kas kopīgs ar faniem- ja nevar uzvarēt- sākas netīra spēle.Ne jau Barons spēlētāju nodzina no laukuma.Ja paklausās abu komandu fanu sektorus, tad bravurīgie ASK fani neko daudz par fanošanu nezin, bez komandas nosaukuma(to jau visi tāpat zin)izkliegt vēl var tikai kaut ko tiesnešiem veltītu- tur nu Barons faniem ir pārsvars.Laikam attieksmes dēļ mani ASK fani un komanda nesaista. Vērts par to arī jums padomāt.Ja palasa komentāros- tad liekas lielākie pasaules varoņi- bet jūsu reāli nav tur kur jums būtu jābūt.Jūsu trūkst jūsu pašu komandai.

     [+] [-]

, 2008-11-15 21:22, pirms 17 gadiem
Šī spēle un rezultāts pilnībā neparāda patiesos spēku samērus!!!
Ja vot spēles 3 pēc karta suzvarētu ar +20 un vairāk, atd jā, bet šī bija tikai pirmā spēle! Esmu redzējsi gan ask, agn barona spēles! Sakrita tā, ka ASK viennozīmīgi sliktāko spēli aizvadīja pret barona vienu no labākajam, tāpec +22!
1) Baronam šodien krita viss, vienmer tā nebūs!
2) ASK šodien ļoti neizdevusies spēle! īpaši līderiem un + vēl otro puslaiku nespēleja S.V;
3) barons bija majas, sagrava pavaji spēlējošo Kalev, ietaupot spēkus;
4) ASk bija garš izbraukums uz Spāniju un atpakaļ + vel smaga spēle, līderiem liela nasta;
5) ASK fani atzīstat, ka baroni šodien bija nedaudz labāki un vairak veiksmīgi;
6) barona fani nolaižaties no mākoņiem, jau redzams kā ar deguniem stumda mākoņus! tā bija tikai atsevišķa spēle;
7) barons speleja nestabili, pēdējas div spēles (šo ieskaitot) gan izdevušās, bet sastāva maiņas un avriācijas ne pie kā laba nenoved, jo reali velk tikai pamat 5nieks;
8) ASK joprojām šīs sezonas labākais LV klubs! Pārvarētas divas barjeras ceļā uz bijušo ULEB, BBL līderi (4:2, rytas 6;2, bet ask 2 spēles mazāk), arī LBL tikai viena zaude!
Par skaistu basi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 21:38, pirms 17 gadiem
usabasketballplayer#9 rakstīja: nu kur tad ir muusu varenais ask ???

kaa parex banka bankroteeja , pikjis vairs naw

dzeki arii vairs nelaizh
Diemžēl, bet tuvu patiesībai. No diezgan labi informētiem avotiem ir dzirdēts, ka ASK var neizvilkt ilgāk par Ziemassvētkiem. Jo Parex šī gada nauda ir iztērēta un jaunā vadība jau pateikusi, ka sponsorēšana tiks kapitāli ierobežota. Aizsardzības ministrija savu artavu samazina. Rīgas domes nauda ir iztērēta jau uz priekšu un arī no tās puses papildus finansējums nav gaidāms. Citu sponsoru nav un tūdaļ pienāks brīdis, kad vairs nebūs ko maksāt algās. No kurienes uzradīsies nauda? Nav variantu... Diemžēl iet uz to, ka pavasarī baroniem nebūs ar ko spēlēt. Kaut gan redzot šodienas maču, labāk lai tās naudas arī nav - lai dzen mājās dārgo Brīveru, nepagarina līgumu ar Šundovu, triec ratā Mažuti, Aleksiču un Māršu un ņem piemēru no Ventspils.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 21:38, pirms 17 gadiem
kamazists rakstīja: Tu sajauci ar Gustu .

ā un pamācies kā uzlikt garumzīmes. !
Ja 13p (7 atl.b., 7 rez.piesp.) ir nulle, tad iesaku sākt draudzēties ar galvu...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-15 21:38, pirms 17 gadiem
Dzhimmijs rakstīja: Degun esmu! Bet nenolieku citas komandas, atbalstu
Bet es nolieku es vienkarsi saku ja tu esi kaismigs fans man tev neizdosies pieradit pretejo un tapec ari nav verts strideties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 21:43, pirms 17 gadiem
sasodīts, kauns esportam. Tāda spēle un šitik sūdīgs raksts. Es neredzot spēli pēc statistikas varēju kaut ko ne diži sliktāku uzrakstīt. Žēl, jo spēli nesanāca redzēt, velti cerēju uz esportu.

     [+] [-]

, 2008-11-15 21:45, pirms 17 gadiem
Laba spēle, man jau ļoti patikās.
Slēpts komentārs: Ģirtons

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 21:50, pirms 17 gadiem
Ģirtons rakstīja: Kokainis Visu speeli salaida griisteee.Vinjam labi samaksaaja,taapeec arii tiesaaja par labu Baronam,tas ir looti labi zinaams,jo vinsh ir labos draugos ar Baronu,kopeejs bizness.Šitaadu speeli vajag tiesaat aarzemju tiesneshiem.Kaa ASK uzbruuk taa vinjiem sods,kaa uzbruuk Barons taa sodu nesaredz,tas ir skaidri redzams.
nepaardziivo tik ljoti...

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 21:51, pirms 17 gadiem
Ģirtons ko nu runā 31 piezīme Baronam 24 pretiniekam. Bet pareizi ar neitrālu tiesnesi būtu ap 40 punktu par labu Baronam

  +8 [+] [-]

, 2008-11-15 22:05, pirms 17 gadiem
Pirmkārt - rezultāts absolūti likumsakarīgs abu komandu šīs dienas sniegumam... Otrkārt, tiesneši daudz deva visādas jocīgas piezīmes abām komandām, taču, kas attiecas uz tehniskajām, manuprāt, ASK TOTĀLI pelnīti, ko nevar teikt par Baronu... ASK ne jau pirmo reizi ar Baronu spēlējot izrāda agresiju un domāju, ka tomēr būtu jāprotās vietas un jāzina mērs... Treškārt, sorry, bet, ja piezīmes dod spēlētājiem par lamāšanos un rupju izturēšanos, tad ASK faniem ar saucienu "f*** you referee" vispār derētu iziet ārā izvēdināt galvu, ņemot vērā, ka tajā momentā tiesnešu lēmums bij absolūti godīgs... Ceturtkārt- lai arī nākamreiz uzvar labākais - Barons!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-15 22:15, pirms 17 gadiem
lai gan shodien barons bija aciimredzami paraaki tieshneshi speeli izlaida no grozim - liels miinus lat tiesnesiem !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 22:47, pirms 17 gadiem
Jaa, kaa ASK uzbruuk, taa tiesneshi piesit speeleetaajam pa rokaam un, - garaam atkal, es ar to redzeeju.
Ģirtons rakstīja: Kokainis Visu speeli salaida griisteee.Vinjam labi samaksaaja,taapeec arii tiesaaja par labu Baronam,tas ir looti labi zinaams,jo vinsh ir labos draugos ar Baronu,kopeejs bizness.Šitaadu speeli vajag tiesaat aarzemju tiesneshiem.Kaa ASK uzbruuk taa vinjiem sods,kaa uzbruuk Barons taa sodu nesaredz,tas ir skaidri redzams.

  +9 [+] [-]

, 2008-11-15 22:47, pirms 17 gadiem
Tas, ko es sagaidīju no šīs spēles bija azarts un cīņa līdz pēdējai minūtei. Un tas nenotika, jo ASK viestrādnieki izskatījās nemotivēti. Kā jau savā pirmajā postā rakstīju neviens laikam nebija pastastījis, ka šī ir principiāla spēle. Milidža laikos tā nenotiktu. Līdz ar to Šundovs, kuru uzskatu par ASK atslēgas cilvēku un labāko spēlētāju, izskatījās tāds nekāds, Grafu esmu pārstājis saprast, Valters laikam ir ražots no porcelāna, utt. Tā kā visu cieņu Baronam: pelnīta uzvara. Tikai rodas daži jautājumi par ASK ārējo līniju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ZhanisVimba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-15 23:15, pirms 17 gadiem
šitā sabradāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 23:22, pirms 17 gadiem
Zanisvimba, ej izguli dzeerumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 23:42, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Kurš bija tas, kurš smējās par to, ka pagājušogad 4 leģionāri, viens latvietis uz laukuma? Kaut kā visu spēli to pašu gandrīz redzēju Baronam. Lai gan ko tur daudz piebilst.. Komanda, kas mums nesīs leģionārus - BARONS! Ākstu bars.
Kurai komandai tad nāca 4 leģionāri sākumsastāvā? Vai tik tieši ne ASK?

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 23:48, pirms 17 gadiem
Lieliski! Izskatās,ka daži būs pārāk noguruši,jo komentāri gana civilizeti.
P.S. Interesanti,kas tiks teikts pēc spēles 5.datumā ? Ak jā, "cāļus skaita pvasarī"

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 00:07, pirms 17 gadiem
kur ask miinusinju liceeji?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 00:16, pirms 17 gadiem
Labvēlis rakstīja: Lieliski! Izskatās,ka daži būs pārāk noguruši,jo komentāri gana civilizeti.
P.S. Interesanti,kas tiks teikts pēc spēles 5.datumā ? Ak jā, "cāļus skaita pvasarī"
bet skaita jau arī... jebkurā gadījumā

Veiksmi & izaugsmi Baronam arī 5. decembrī un visās pārējās spēlēs

  +6 [+] [-]

, 2008-11-16 00:21, pirms 17 gadiem
Ģirtons rakstīja: Kokainis Visu speeli salaida griisteee.Vinjam labi samaksaaja,taapeec arii tiesaaja par labu Baronam,tas ir looti labi zinaams,jo vinsh ir labos draugos ar Baronu,kopeejs bizness.Šitaadu speeli vajag tiesaat aarzemju tiesneshiem.Kaa ASK uzbruuk taa vinjiem sods,kaa uzbruuk Barons taa sodu nesaredz,tas ir skaidri redzams.
njaa.. tikai protokolaa baronam sodu vairaak nekaa ASK.. interesanti.. ne?

  +3 [+] [-]

, 2008-11-16 00:23, pirms 17 gadiem
Paredzams iznākums.
Neko principiālu neredzu, jo Latvijas čempioni sagrāva Rīgas otro klubu.
Prieks, ka abās komandās paši rezultatīvākie spēlētāji ir latvieši (Šķēle un Helmanis)...jā, pat "kASKai"
Cerams, ka tie "eksperti", kas vēl nesen kritizēja "Baronus" par čempionu necienīgu spēli un piesauca šo dueli kā brīdi, kad "ASK" kādam kaut ko ierādīs, tagad jau ir paspējuši apēst abas savas zeķītes

Tiešām liels prieks gan par "Barons", gan Ventspili, jo abi mani mīļākie klubi godam tikuši pie panākumiem

Par LIELU Latviju!

p.s.-jauka Dāvana Latvijai jubilejā (jau priekšlaicīgi)
';

  +1 [+] [-]

, 2008-11-16 00:24, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Kurš bija tas, kurš smējās par to, ka pagājušogad 4 leģionāri, viens latvietis uz laukuma? Kaut kā visu spēli to pašu gandrīz redzēju Baronam. Lai gan ko tur daudz piebilst.. Komanda, kas mums nesīs leģionārus - BARONS! Ākstu bars.
Vēsu prātu, Žani

 +11 [+] [-]

, 2008-11-16 00:29, pirms 17 gadiem
apsveicu Barons!! un ākstu bars bija dzeltenos kreklos Arēnas gala sektorā!! ņirgāšanās par pretinieku, tiesnešu zākāšana angļu mēlē, lamāšanās... nu super fani!! kauns bija netālu būt!! Un tik tiešām kauns, ka ar lielu daļu no viņiem sanāk atbalstīt TTT... Un čalīt, kas nr.2 pie bungām - laikam Kārlis - tu tik tiešām esi atsaldēts mērglis... visu laiku lamāties, izsaukt necenzētus saukļus, izcelties ar citādām dumjībām- shame on You!! Un kauns, ka ASK faniem tāds ir priekšgalā!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-16 00:33, pirms 17 gadiem
martinens rakstīja: apsveicu Barons!! un ākstu bars bija dzeltenos kreklos Arēnas gala sektorā!! ņirgāšanās par pretinieku, tiesnešu zākāšana angļu mēlē, lamāšanās... nu super fani!! kauns bija netālu būt!! Un tik tiešām kauns, ka ar lielu daļu no viņiem sanāk atbalstīt TTT... Un čalīt, kas nr.2 pie bungām - laikam Kārlis - tu tik tiešām esi atsaldēts mērglis... visu laiku lamāties, izsaukt necenzētus saukļus, izcelties ar citādām dumjībām- shame on You!! Un kauns, ka ASK faniem tāds ir priekšgalā!!!
Tie džeki taču nav nekādi fani, bet gan "urlas". Pats esmu klātienē skatījis un dzirdējis tos dīkdieņus. Skumji skatīties, ka šie jaunieši var būt tik nekulturāli Es nekad tādas muļķības neesmu atļāvies pat spēles karstumā.

  +5 [+] [-]

, 2008-11-16 00:42, pirms 17 gadiem
martinens rakstīja: apsveicu Barons!! un ākstu bars bija dzeltenos kreklos Arēnas gala sektorā!! ņirgāšanās par pretinieku, tiesnešu zākāšana angļu mēlē, lamāšanās... nu super fani!! kauns bija netālu būt!! Un tik tiešām kauns, ka ar lielu daļu no viņiem sanāk atbalstīt TTT... Un čalīt, kas nr.2 pie bungām - laikam Kārlis - tu tik tiešām esi atsaldēts mērglis... visu laiku lamāties, izsaukt necenzētus saukļus, izcelties ar citādām dumjībām- shame on You!! Un kauns, ka ASK faniem tāds ir priekšgalā!!!
Taisnība,kauns ka viens Rīgas klubs var tik pretīgi izturēties pret otru, nekādas cieņas...varētu saprast ja viens sadzēries faniņš kautko debīlu kliedz, bet ja tas notiek organizēti, tad man kauns viņu (ASK)vietā,joks ar baloniem vienkārši DEBĪLS!!!

     [+] [-]

, 2008-11-16 00:45, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paredzams iznākums.
Neko principiālu neredzu, jo Latvijas čempioni sagrāva Rīgas otro klubu.
Prieks, ka abās komandās paši rezultatīvākie spēlētāji ir latvieši (Šķēle un Helmanis)...jā, pat "kASKai"
Cerams, ka tie "eksperti", kas vēl nesen kritizēja "Baronus" par čempionu necienīgu spēli un piesauca šo dueli kā brīdi, kad "ASK" kādam kaut ko ierādīs, tagad jau ir paspējuši apēst abas savas zeķītes

Tiešām liels prieks gan par "Barons", gan Ventspili, jo abi mani mīļākie klubi godam tikuši pie panākumiem

Par LIELU Latviju!

p.s.-jauka Dāvana Latvijai jubilejā (jau priekšlaicīgi)
Ir gan principiāls mačs. Un pilnīgi objektīvi bez jebkādiem aizspriedumiem ASK ir labāks sastāvs kā Baronam. Tas, kas mani pagājušovakar nošokēja, ka tie puišiem ir vienaalga.
Slēpts komentārs: ferma22

  +5 [+] [-]

, 2008-11-16 00:55, pirms 17 gadiem
xZ rakstīja: Ir gan principiāls mačs. Un pilnīgi objektīvi bez jebkādiem aizspriedumiem ASK ir labāks sastāvs kā Baronam. Tas, kas mani pagājušovakar nošokēja, ka tie puišiem ir vienaalga.
Par sastāvu pilnībā nepiekrītu, jo uzskatu, ka "ASK" spēlētāji potenciāli ir nestabilāki par "Baroniem". Valters to pierādījis un pierāda vēl jo projām. Stabilitāte ir viens, bet arī spēkā "Barons" ir pārāks, tāpēc arī likumsakarīgs iznākums. Šķēle un Aleksanders arī "ASK" būtu līderi; tas ir vēl viens arguments. Man nav ne mazāko šaubu, ka šīs spēle beidzot vismaz aptuveni parādīja "Baronu" patieso potenciālu

  -3 [+] [-]

, 2008-11-16 01:05, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par sastāvu pilnībā nepiekrītu, jo uzskatu, ka "ASK" spēlētāji potenciāli ir nestabilāki par "Baroniem". Valters to pierādījis un pierāda vēl jo projām. Stabilitāte ir viens, bet arī spēkā "Barons" ir pārāks, tāpēc arī likumsakarīgs iznākums. Šķēle un Aleksanders arī "ASK" būtu līderi; tas ir vēl viens arguments. Man nav ne mazāko šaubu, ka šīs spēle beidzot vismaz aptuveni parādīja "Baronu" patieso potenciālu
Vairāk domāju par leģionāriem, nevis vietējo selekciju. Šādā veidā tāds Šundovs ir un paliek labākā iespējamā izvēle. Ja par vietējiem, tad JĀ: jebkurā brīdī izvēlētos tādu Vītolu un nevis Valteru.Un salīdzinot abas komandas, varu teikt, ka katrā pozīcijā ASK šobrīd ir labāks spēlētājs par Baronu. Problēma ir PG. Ja vēl Štelmahers spētu nospēlēt vienu gadu, tad nebūtu jautājumu.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 01:17, pirms 17 gadiem
ferma22 rakstīja: Apsveicu Baronu shodien bijaat labaaki!
Prieks par ASK faniem lai ari cik daudzi Barona esportisti komentos meeginaa kuudiit un kopumaa redzeeju kaadus 2 komentus kas aizskartu baronu
Barons fani nerdzu jums nekaadu iemeslu tagad braukt virsu ask fanklubam tos vismaz vareja areenaa gan redzeet gan dzirdeet, nevis kaa BU lai tiktu pamaniiti iededza laapas nah tas vajadziigs tas dara kaunu visai latvijas fanu kustiibai, laikam gribat lai muus saak uzskatiit par taadiem pashiem lohiem kaa britu fanus, nah areenaa vajag taadas huinas nevareejaat to dariit aaraa peec speeles buutu bijis forshaak, tik ceru ka tas diivainis tagad nenaaks lieliities eesportaa cik liels varonis kaa peec speeles ar zzalgeri kur izstraadaaja taadu pashu joku ar laapu un laikam redzeeja sev kraanu stiepjamies par to publisks fuj
Par speeli lai gan esmu par ask barons muus salika vienos vaartos, jo interesantaak liks butautam bruuveram un marsham iedauziit ideju ka basii eksistee arii piespeeles helmanis labs, cerams sv viss ok
baronaa pamatpiecinieks shodien perfekts( bik kaitinaaja gusta teaatris ik peec briiza bet tieshneshi neuzkeeraas) berzinam krita kaa nekad ko var teikt par visu pirmo piecinieku anormaalos metienus salaadeeja, zzeel vaikula kuram tagad jaaseez malaa kopaa ar zeidaku, atdodiet tak vinu vai bkv vai ll po kam bet tas vairs nav jaunais talants jo ilgaak deldees solinu jo aatraak sasniegs ciprusa liimeni
p.s. sory ka tik garsh bet nevareeju kluseet

Ai,na vērts ar Tevi strīdēties,jo Tu neesi izaudzis valstī,kurā ir attīstīta ULTRAS kustība.Tuvākos Reālā dzīvē Latvijas publika ir redzējusi tikai zalgira vai rytas fanus,un pēc tā spriež pēc BU.Nav vērts strīdēties ar Tevi,kurš ir izaudzis un redzējis tikai hokej mānijas fanošanas stilu kopš 90 gadiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 01:18, pirms 17 gadiem
xZ rakstīja: Vairāk domāju par leģionāriem, nevis vietējo selekciju. Šādā veidā tāds Šundovs ir un paliek labākā iespējamā izvēle. Ja par vietējiem, tad JĀ: jebkurā brīdī izvēlētos tādu Vītolu un nevis Valteru.Un salīdzinot abas komandas, varu teikt, ka katrā pozīcijā ASK šobrīd ir labāks spēlētājs par Baronu. Problēma ir PG. Ja vēl Štelmahers spētu nospēlēt vienu gadu, tad nebūtu jautājumu.
Atkal nevaru piekrist, jo vienkārši visu redzu pilnīgi pretēji. Aleksanders jau pērn spēlēja augstā līmenī, bet Šundovs diez vai ir tik pat labs. Šī spēlē daudz ko parādīja - arī spēku samērus...pozīcijās

  +3 [+] [-]

, 2008-11-16 01:21, pirms 17 gadiem
Jebkurs eiropas valstu iedziivotājs,nebrīnītos par fajeriem arēnā,atšķirībā no letiņa,lai arī nebūtu fans,ultra vai kautkā tā..jo jebkurā citā Eiropas un pārsvarā gandrīz jebkurā pasaules valstī ir attīstīta ULTRAS kustība..izņemot Latvijā,tākā savus pārmetumus paturi mierīgi pie sevīm.un nerunā par to ko nesaproti.
Slēpts komentārs: xZ

  +8 [+] [-]

, 2008-11-16 01:44, pirms 17 gadiem
xZ rakstīja: Salīdzināt Šundovu ar Aleksandru. Pat nezinu. Aleksadrs ir labs, viņš ir garais, kas spēj iet ārā un mest. Tieši tāpāt kā Šundovs. Bet Šundovs vismaz Paceros ir spēlējis, bet Alex pat tuvumā nav ticis.
Kaut vai "Leikeros, galvenais, lai spēli parādītu šobrid. Kaut ieprikš likās, ka Šundovs ir stabilāks...

  +8 [+] [-]

, 2008-11-16 02:03, pirms 17 gadiem
Parliecinosi! BARONS 4-EVER!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 03:16, pirms 17 gadiem
AGM rakstīja: Kaut vai "Leikeros, galvenais, lai spēli parādītu šobrid. Kaut ieprikš likās, ka Šundovs ir stabilāks...
Tieši tā. Runa ir par šī brīža formu un potenciālu. Šundovs līdz šim izskatījās diezgan sakarīgi, bet pēdējā spēlē nekā. Savukārt Aleksanders pērn un pēdējās spēlēs ir labāks par Šundovu. Arī tas ir fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-11-16 08:05, pirms 17 gadiem
krauklis rakstīja: Ar skumjām par ASK zaudējumu apsveicu Barona komandu un fanus!šoreiz jūs nenoliedzami bijāt labāki!
Vot šādi cilvēki man patik kas saka visu kā ir ....
Slēpts komentārs: g77

  -4 [+] [-]

, 2008-11-16 09:19, pirms 17 gadiem
LuissH1 rakstīja: Pajoliņ, ieskaties ASK piecu rezultatīvāko sarakstā
Da mums vismaz latvieši kko iemeta a jums ^^^ okej pienjemssim beerzinjsh un skeele . 2vi speletaaji .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-16 11:36, pirms 17 gadiem
Janchers rakstīja: Apsveicu Baronu.

Barons Ultras ir vienkārši nožēlojami. Kā var tā nod**st pretiniekus ar saviem smirdīgajiem plakātiem? Var redzēt, ka šajiem super intelektuālajiem faniem daudz svarīgāk ir būt krutākiem par pretiniekiem nekā pats basketbols.
Teikšu kā Barons fani pagāšgad - viss izšķirsies pavasarī.
Mees to daram cenzeeti, un tas ir tas kas Jums nepatiik ? buutu paklausiijies, kaa visas speeles garumaa briedis ar savu armiju lamaajaas uz tiesneshiem, uz muusu speeleetaajiem. un tu sauc muus par neintelektuaaljiem ? :O atver acis/novelc rozaa briles, paseedi, atpuuties, un tad pameegjini paskatiities taalaak par savu degungalu.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-16 11:50, pirms 17 gadiem
wow, es tiešām negaidīju,ka ASK izskatīsies tik ļoti vāji. Pilnīgi un galīgi - bez variantiem pakāsa. Prieks par Bērziņu un Šķēli un vispār spēle tiešām laba! Baronam tik jāturpina iesāktais uzvaras gājiens!
Aranā arī bija laba atmosfēra. Paldies faniem,kas bija labi sagatavojušies. Arī ASK fani malači, ka līdz galam atbalstīja! Tas "f..k u referee" gan bija pilnīgi tizli, jo tas noraidījums bija likumsakarīgs!
Jā, tiešām negaidīju tik lielu pārsvaru, bet protams prieks. Skaista spēle baronu izpildījumā.
Tā turēt!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 12:03, pirms 17 gadiem
matiJ.B rakstīja: visvairāk areena kretinaa tas diktators jeb kaa vinju devē
kr4 vienkārši kretiinee ,ar savaam frazeem "uz priekšu" "brinišķīgi" utt
vai ta tiešaam latvieši ir tik "stīvi" ka nezin kad atbalstiit kad iekliegt .. viņš veel kkaadas acīmredzamās spelees epizodes komente pie mikrafona ticis, man riktiigi bietee vinjam iedot gribejaas !! kur veel taa ir ?
nu tas tāads mans subjektiivs viedoklis
Manuprāt viņš ir labākais komentētājs,kas Latvijā redzēts. Vismaz man,kā atbalstītājām, ir svarīgi dzirdēt un redzēt,ka tas,kas tur sēž arī atbalsta Baronu,nevis tā kā citi - vienā spēlē par Baronu,citā jau par dzeltanejiem! Kaspars labākais! :p

  -3 [+] [-]

, 2008-11-16 12:34, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tie džeki taču nav nekādi fani, bet gan "urlas". Pats esmu klātienē skatījis un dzirdējis tos dīkdieņus. Skumji skatīties, ka šie jaunieši var būt tik nekulturāli Es nekad tādas muļķības neesmu atļāvies pat spēles karstumā.
Nu redz! Jau jau ir karš starp Rīgas klubiem, tad ir!
Ir labi zināms, ka ASK faniem un daudziem neitrāliem riebjas barons un ultras, gluži tas pats uz otru pusi!
Laikam jūs gudrie runātāji neesati bijuši uz diez ko daudz spēlēm, un nezinat ko dara ultras! Esmu bijis iepriekšējās div sezonas ar! Nu zin... no viņu mutēm ārā nāca tādas lietas... kauns te rakstīt! Vērstas gan uz jebkuru tiesnesi un pretinieku spēlētāju! Piemēram OSC viss dzirdams vairāk kā labi, bet uz spālēm tak nāk arī berni ne! Arī arēnā mūžīgā lamāšanās esot acīmredzamā reibumā! Jā, vakar pirmo reiz dzirdēju, ka ask fani sauc tā, bet nu... tiesneši zilaižot spēli, pieņemot dīvainu lēmumums uz abām pusēm un visbeidzot ultreļi ar gudrajiem plakāteļiem to izsauca! Laikam jau nevajadzeja ask tā dariet, bet salīdzinot ar ultru izdarībam gadu gaitā, tas bija spļāviens jūrā!
Ak jā, būtu bijuši kads uz LV futbola spēlēm, atd zinātu, ka saukli f..k you referee ļoti skali un skaidri izkliedz futbiola spēles laikā LV fanu sektors, kur vismaz 70% no galvenajiem cilvēkiem tajā sektorā ir tie paši ultras ar Bono priekšgalā
Un te viens video, kur redzama ultru "inteliģence"
youtube.com: YouTube - FUCK U ASK- BU sing before game
Slēpts komentārs: kristiansd

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 13:43, pirms 17 gadiem
lai gan esmu par ASK, spēle viņu izpildījumā bija nožēlojama..vāji..es ceru, ka ASK saņemsies, viņiem nav līdera,millage nav-viss ir galīgi garām..

     [+] [-]

, 2008-11-16 14:07, pirms 17 gadiem
Banzai,

un Tu būtu "ASK" ultra?

...tas viss nemazina "ASK" fanu(?) kultūras trūkumu.
Man jau vispār nepatīk basketbola fani, jo viņi ir pilnīgs pretstats hokeja faniem.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-16 14:57, pirms 17 gadiem
vafeliite rakstīja: Taisnība,kauns ka viens Rīgas klubs var tik pretīgi izturēties pret otru, nekādas cieņas...varētu saprast ja viens sadzēries faniņš kautko debīlu kliedz, bet ja tas notiek organizēti, tad man kauns viņu (ASK)vietā,joks ar baloniem vienkārši DEBĪLS!!!
Tik tešām kauns?Un par skaidrā prātā esošo baroneļu kuri aiz lielas mīlestības un dziļas cieņas pret otru Rīgas klubu var atļauties rādīt visai zālei aizskarošus pret ASK vērstus plakātus,min. pārtr. Jūsuprāt viņi droši vien neorganizēti uzmundrina sev sektora priekša sēdošos ASK spēlētājus ?Pirms spēles pīpētavā droši vien arī nejauši sanāk BARONS kreklos tērpts viens otru nepazīstoš cilvēku pulciņš un sāk skandēt F*** ASK?Nu jā es Jūs saprotu-tas nav pretīgi,jotas ir ļoti asprātigi un aiz dziļas cieņas pret ASK un viņu līdzjutējiem,tapēc tas nemaz nevar būt DEBīLI!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-16 15:48, pirms 17 gadiem
izgulējušies,bērnudārza apmeklētāji atsāk savas rotaļas, pajoliņi,ibio

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 15:55, pirms 17 gadiem
Prospekts rakstīja: Mees to daram cenzeeti, un tas ir tas kas Jums nepatiik ? buutu paklausiijies, kaa visas speeles garumaa briedis ar savu armiju lamaajaas uz tiesneshiem, uz muusu speeleetaajiem. un tu sauc muus par neintelektuaaljiem ? :O atver acis/novelc rozaa briles, paseedi, atpuuties, un tad pameegjini paskatiities taalaak par savu degungalu.
Jūsu neintektuālismu jūs parādijāt pēc spēles, kad abu komandu fani sagaidīja spēlētājus, protams tie nebija paši galvenie Barons fani, jo tie cik es zinu un esmu runājis ar viņiem ir diezgan sakarīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 19:17, pirms 17 gadiem
DeGunS rakstīja: Bet es nolieku es vienkarsi saku ja tu esi kaismigs fans man tev neizdosies pieradit pretejo un tapec ari nav verts strideties
ar mani var droshi striideeties, jo palikshu pie sava, jo no basketbola sajeedzu pietiekami... un daudzaas epizodees, kur daudzi izsaka savu neapmierinaariibu... es saredzu arii saveejo kljuudas....
PAR LIELU ASK!!!
PAR INTERESANTAM SPELEM!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 19:22, pirms 17 gadiem
vafeliite rakstīja: Taisnība,kauns ka viens Rīgas klubs var tik pretīgi izturēties pret otru, nekādas cieņas...varētu saprast ja viens sadzēries faniņš kautko debīlu kliedz, bet ja tas notiek organizēti, tad man kauns viņu (ASK)vietā,joks ar baloniem vienkārši DEBĪLS!!!
bet baloni tika vilkti aaraa, tikai deelj Barona plakaata, kas nolika ASK... Nebuutu plakaata... nebuutu balonu!!! Diemzheel visu uzsaaka Barons!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 21:38, pirms 17 gadiem
Ir viens labs teiciens, attiecināms uz visiem mazgadīgajiem baroneļiem un šeit esošajām lielajām mutēm!
Cita acī skabargu redz, savā baļķi nepamana!!!

     [+] [-]

, 2008-11-16 21:40, pirms 17 gadiem
Dzhimmijs rakstīja: bet baloni tika vilkti aaraa, tikai deelj Barona plakaata, kas nolika ASK... Nebuutu plakaata... nebuutu balonu!!! Diemzheel visu uzsaaka Barons!!!
Sēdēju vidus sektorā, tāpēc Ultras redzēt bija salīdzinoši grūtāk kā ASK bariņu, varbūt ka arī tur bija nesmukumi, bet vai tad jāņem piemērs no stulbākā ? Ja Barons fani rādītu pliku D...,Jūs arī tā darītu,jo viņi taču sāka

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 21:48, pirms 17 gadiem
Hose Girtinho

Es neesmu nekads Ultra! Esmu ASK atbalstītājs gadus 3, pat vairak! Kopš brīža, kad izveidoja ASK klubu, renovēja zīmolu! Eju uz ASk spēlem 3 sezonas un atbalstu tā pat, fanu kluba nedomāju pagaidām iestāties!
Ok, uzbļava fani sliktus vārdus u.t.t.
Bet jautajums tev! TU spēj objektīvi paskatīties arī uz ultru izdarībam un atzīt, ka šie nav nekādi eņģeļi??? Tikai aklais, kurlais un pilnīgi neglābjams barona fans to neatzīs! Pagale nedeg viena un naids aug abu komandu fanu dēļ!
Lielākā problema gudrajiem runātājiem tāda, ka viņi nespēj, negrib būt objektīvi! Maļ tikai savu! Ja pasaka ko sliktāku, pakritizē, tad sakās lamāšanās, kluba nolikšana, un visi ir sliktie! Un abiem klubiem tādi "fani"
Tad problēma nav tajos, kas normāli izsakās un analizē, bet tajos, kas nespēj, nemāk uzklausīt kritiku, pamatotu kritiku un tādi te ir vairumā! Man nav problemas uzrakstī ko domaju, pieņemt kritiku, ja tā ir pamatota un speju būt objektīva arī par ASK runājot.

Un ASK fani nav ultras! Viņu definīcija cik noprotu ir būt labam, skaļam fanu klubam ar nelielu ultru pieskaņu, tik dažām lietām! Un ASK fani atmosfēru māk radīt! Ultra ir īpaši cilvēki, ar savu domāšanus stilu! Pat centīgie baroni nu nav ultras!

Nu cerams saprati manu domu un to, ko es domāju par visu kas notiek ap basi palasot manus komentus!
Pietiek plūkties

     [+] [-]

, 2008-11-16 22:25, pirms 17 gadiem
vafeliite rakstīja: Sēdēju vidus sektorā, tāpēc Ultras redzēt bija salīdzinoši grūtāk kā ASK bariņu, varbūt ka arī tur bija nesmukumi, bet vai tad jāņem piemērs no stulbākā ? Ja Barons fani rādītu pliku D...,Jūs arī tā darītu,jo viņi taču sāka
nee, bet balonu joks bij tik taa neliela atriebe... un par pliko d.... mees labi iereektu

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 23:21, pirms 17 gadiem
Ka ASK atbalstiitaajs, varu pateikt ka Barona izpildiijumaa spelee tieshaam baudaama. Bet nezinu kas ar ASK noticis, jo visi zin ka vinji var DAUZDZ labaak kaa sajaa speele. Rytas uzvareeja skaistaa spelee, arii Cajasol un Cholet Basket . Laikam jau taada kaa melnaa diena. Ticu ka ar naakamo speeli pre Kalev viss buus kaartiibaa. Un godiigi runaajot pagaajushaa gada finaalos arii gan ask gan barons viens otrus vineeja ar taadu paarsvaru. taa kaa var arii buut taa ka naakamaja speelee ASK vinnee ar +20

vienvaardsakot par labu basiiti

     [+] [-]

, 2008-11-16 23:27, pirms 17 gadiem
cigors rakstīja: Tik tešām kauns?Un par skaidrā prātā esošo baroneļu kuri aiz lielas mīlestības un dziļas cieņas pret otru Rīgas klubu var atļauties rādīt visai zālei aizskarošus pret ASK vērstus plakātus,min. pārtr. Jūsuprāt viņi droši vien neorganizēti uzmundrina sev sektora priekša sēdošos ASK spēlētājus ?Pirms spēles pīpētavā droši vien arī nejauši sanāk BARONS kreklos tērpts viens otru nepazīstoš cilvēku pulciņš un sāk skandēt F*** ASK?Nu jā es Jūs saprotu-tas nav pretīgi,jotas ir ļoti asprātigi un aiz dziļas cieņas pret ASK un viņu līdzjutējiem,tapēc tas nemaz nevar būt DEBīLI!!!
Jā, es to F..k you ASK arii dzirdeeju pirms speeles!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-11-17 00:15, pirms 17 gadiem
Nekad neesmu iesaistījies fanu mutvārdu kaujās, bet šoreiz laikam pēc šīs spēles nākas nosliekties Barona ultru labā!

Tik zemu līmeni no ASK faniem "f.ck you referee" nebiju gaidījis!
Pilnīgs bērnudārzs. Un arī tie kas savi sauc par īstenajiem faniem, kam patīk gozēties ar bungām un karogiem visos sporta veidos...

Arī zaudēt ir jāprot, ko diemžēl ASk fani neprot

  +1 [+] [-]

, 2008-11-17 09:54, pirms 17 gadiem
Janchers rakstīja: Apsveicu Baronu.

Barons Ultras ir vienkārši nožēlojami. Kā var tā nod**st pretiniekus ar saviem smirdīgajiem plakātiem? Var redzēt, ka šajiem super intelektuālajiem faniem daudz svarīgāk ir būt krutākiem par pretiniekiem nekā pats basketbols.
Teikšu kā Barons fani pagāšgad - viss izšķirsies pavasarī.
a ask vsp nebija neviena plakaata!BU izcelas ar saviem plakatiem,un tas ir loti labi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-17 14:18, pirms 17 gadiem
kriksija13 rakstīja: a ask vsp nebija neviena plakaata!BU izcelas ar saviem plakatiem,un tas ir loti labi!
Bet nu tas jau bija par traku! Cieņa ir jāizrāda šā vai tā! Principā, nebiju to gaidījis vispār, ka tas viss aizies tik tālu, pat ar cilvēka aizskaršanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-18 21:10, pirms 17 gadiem
Labi teikts OR43..

     [+] [-]

, 2008-11-19 12:04, pirms 17 gadiem
nu šitā izd..ast ASK!! trakums!!