Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:107, Did:0, useCase: 3

"Barons/LMT" grauj principiālos sāncenšus

"Barons/LMT" grauj principiālos sāncenšus
Tehnisko piezīmi saņem Korijs Brūvers.
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Pārliecinošu uzvaru Baltijas Basketbola līgas (BBL) elites divīzijas turnīra mačā sestdien guva Latvijas čempionvienība "Barons/LMT", kas ar rezultātu 90:68 pārspēja principiālos sāncenšus "ASK Rīga". 20 punktus uzvarētāju labā guva Armands Šķēle.

Intrigai sestdienas cīņā starp abiem Rīgas vadošajiem klubiem nebija lemts būt (kaut gan bez spriedzes spēle neizpalika - vairākas tehniskās un nesportiskās piezīmes). Jau no mača sākuma spēles grožus savās rokās pārliecinoši turēja Kārļa Muižnieka padotie, un trijās pirmajās ceturtdaļās neradās ne mazākās šaubas par Latvijas čempionu pārākumu šajā duelī. Rezultāts lēnām, bet pakāpeniski auga "baronu" labā - otrās ceturtdaļas vidū +19, trešajā ceturtdaļā +24, bet dažas minūtes pirms mača beigām uz brīdi pat +28 (90:62).

"Barons/LMT" spēlētāju pārākums jo īpaši izpaudās cīņās zem groziem, kur Aleksanderam, Bērziņam, Šķēlem, Gustam un Roudsam konkurenci pretējā frontē spēja sastādīt tik viens pats Aleksičs. Ne pārāk sekmīgs mačs "armijnieku" rindās arī Sandim Valteram, kura kontā tikai viens punkts un gūts kājas savainojums, kas ierobežoja basketbolista spēles laiku līdz 12 minūtēm.

Bez Armanda Šķēles, kurš atzīmējās ar 20 punktiem, rezultatīvu spēli "baronu" rindās aizvadīja arī Demetriuss Aleksanders (18) un Kaspars Bērziņš (16), savukārt zaudētājiem ar 14 punktiem mača protokolā atzīmējās pieredzējušais Uvis Helmanis.

SEB BBL Elites divīzija. 15. novembris

Barons/LMT - ASK Rīga 90:68 (27:16, 29:25, 21:12, 13:15).
Barons: Šķēle 20, Aleksanders 18 (8 atl.b.), Bērziņš 16 (8 atl.b.), Gusts 13 (7 atl.b., 7 rez.piesp.) Adomaitis 12, Henings 4, Rodss 4, Abernetijs 3, Vaikulis, Kravčenko, Zeidaks, Smits.
ASK: Helmanis 14, Māršs 12, Brūvers 11, Sundovs 11, Aleksičs 9, Kalve 6, Bertāns 4, Valters 1, Mažutis, Grafs.

Izmantotie resursi:
bbl.net

     [+] [-]

, 2008-11-15 21:45, pirms 16 gadiem
Laba spēle, man jau ļoti patikās.
Slēpts komentārs: Ģirtons

  +1 [+] [-]

, 2008-11-15 21:50, pirms 16 gadiem
Ģirtons rakstīja: Kokainis Visu speeli salaida griisteee.Vinjam labi samaksaaja,taapeec arii tiesaaja par labu Baronam,tas ir looti labi zinaams,jo vinsh ir labos draugos ar Baronu,kopeejs bizness.Šitaadu speeli vajag tiesaat aarzemju tiesneshiem.Kaa ASK uzbruuk taa vinjiem sods,kaa uzbruuk Barons taa sodu nesaredz,tas ir skaidri redzams.
nepaardziivo tik ljoti...

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 21:51, pirms 16 gadiem
Ģirtons ko nu runā 31 piezīme Baronam 24 pretiniekam. Bet pareizi ar neitrālu tiesnesi būtu ap 40 punktu par labu Baronam

  +8 [+] [-]

, 2008-11-15 22:05, pirms 16 gadiem
Pirmkārt - rezultāts absolūti likumsakarīgs abu komandu šīs dienas sniegumam... Otrkārt, tiesneši daudz deva visādas jocīgas piezīmes abām komandām, taču, kas attiecas uz tehniskajām, manuprāt, ASK TOTĀLI pelnīti, ko nevar teikt par Baronu... ASK ne jau pirmo reizi ar Baronu spēlējot izrāda agresiju un domāju, ka tomēr būtu jāprotās vietas un jāzina mērs... Treškārt, sorry, bet, ja piezīmes dod spēlētājiem par lamāšanos un rupju izturēšanos, tad ASK faniem ar saucienu "f*** you referee" vispār derētu iziet ārā izvēdināt galvu, ņemot vērā, ka tajā momentā tiesnešu lēmums bij absolūti godīgs... Ceturtkārt- lai arī nākamreiz uzvar labākais - Barons!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-15 22:15, pirms 16 gadiem
lai gan shodien barons bija aciimredzami paraaki tieshneshi speeli izlaida no grozim - liels miinus lat tiesnesiem !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 22:47, pirms 16 gadiem
Jaa, kaa ASK uzbruuk, taa tiesneshi piesit speeleetaajam pa rokaam un, - garaam atkal, es ar to redzeeju.
Ģirtons rakstīja: Kokainis Visu speeli salaida griisteee.Vinjam labi samaksaaja,taapeec arii tiesaaja par labu Baronam,tas ir looti labi zinaams,jo vinsh ir labos draugos ar Baronu,kopeejs bizness.Šitaadu speeli vajag tiesaat aarzemju tiesneshiem.Kaa ASK uzbruuk taa vinjiem sods,kaa uzbruuk Barons taa sodu nesaredz,tas ir skaidri redzams.

  +9 [+] [-]

, 2008-11-15 22:47, pirms 16 gadiem
Tas, ko es sagaidīju no šīs spēles bija azarts un cīņa līdz pēdējai minūtei. Un tas nenotika, jo ASK viestrādnieki izskatījās nemotivēti. Kā jau savā pirmajā postā rakstīju neviens laikam nebija pastastījis, ka šī ir principiāla spēle. Milidža laikos tā nenotiktu. Līdz ar to Šundovs, kuru uzskatu par ASK atslēgas cilvēku un labāko spēlētāju, izskatījās tāds nekāds, Grafu esmu pārstājis saprast, Valters laikam ir ražots no porcelāna, utt. Tā kā visu cieņu Baronam: pelnīta uzvara. Tikai rodas daži jautājumi par ASK ārējo līniju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ZhanisVimba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2008-11-15 23:15, pirms 16 gadiem
šitā sabradāja

  +4 [+] [-]

, 2008-11-15 23:22, pirms 16 gadiem
Zanisvimba, ej izguli dzeerumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-11-15 23:42, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Kurš bija tas, kurš smējās par to, ka pagājušogad 4 leģionāri, viens latvietis uz laukuma? Kaut kā visu spēli to pašu gandrīz redzēju Baronam. Lai gan ko tur daudz piebilst.. Komanda, kas mums nesīs leģionārus - BARONS! Ākstu bars.
Kurai komandai tad nāca 4 leģionāri sākumsastāvā? Vai tik tieši ne ASK?

  +3 [+] [-]

, 2008-11-15 23:48, pirms 16 gadiem
Lieliski! Izskatās,ka daži būs pārāk noguruši,jo komentāri gana civilizeti.
P.S. Interesanti,kas tiks teikts pēc spēles 5.datumā ? Ak jā, "cāļus skaita pvasarī"

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 00:07, pirms 16 gadiem
kur ask miinusinju liceeji?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 00:16, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: Lieliski! Izskatās,ka daži būs pārāk noguruši,jo komentāri gana civilizeti.
P.S. Interesanti,kas tiks teikts pēc spēles 5.datumā ? Ak jā, "cāļus skaita pvasarī"
bet skaita jau arī... jebkurā gadījumā

Veiksmi & izaugsmi Baronam arī 5. decembrī un visās pārējās spēlēs

  +6 [+] [-]

, 2008-11-16 00:21, pirms 16 gadiem
Ģirtons rakstīja: Kokainis Visu speeli salaida griisteee.Vinjam labi samaksaaja,taapeec arii tiesaaja par labu Baronam,tas ir looti labi zinaams,jo vinsh ir labos draugos ar Baronu,kopeejs bizness.Šitaadu speeli vajag tiesaat aarzemju tiesneshiem.Kaa ASK uzbruuk taa vinjiem sods,kaa uzbruuk Barons taa sodu nesaredz,tas ir skaidri redzams.
njaa.. tikai protokolaa baronam sodu vairaak nekaa ASK.. interesanti.. ne?

  +3 [+] [-]

, 2008-11-16 00:23, pirms 16 gadiem
Paredzams iznākums.
Neko principiālu neredzu, jo Latvijas čempioni sagrāva Rīgas otro klubu.
Prieks, ka abās komandās paši rezultatīvākie spēlētāji ir latvieši (Šķēle un Helmanis)...jā, pat "kASKai"
Cerams, ka tie "eksperti", kas vēl nesen kritizēja "Baronus" par čempionu necienīgu spēli un piesauca šo dueli kā brīdi, kad "ASK" kādam kaut ko ierādīs, tagad jau ir paspējuši apēst abas savas zeķītes

Tiešām liels prieks gan par "Barons", gan Ventspili, jo abi mani mīļākie klubi godam tikuši pie panākumiem

Par LIELU Latviju!

p.s.-jauka Dāvana Latvijai jubilejā (jau priekšlaicīgi)
';

  +1 [+] [-]

, 2008-11-16 00:24, pirms 16 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Kurš bija tas, kurš smējās par to, ka pagājušogad 4 leģionāri, viens latvietis uz laukuma? Kaut kā visu spēli to pašu gandrīz redzēju Baronam. Lai gan ko tur daudz piebilst.. Komanda, kas mums nesīs leģionārus - BARONS! Ākstu bars.
Vēsu prātu, Žani

 +11 [+] [-]

, 2008-11-16 00:29, pirms 16 gadiem
apsveicu Barons!! un ākstu bars bija dzeltenos kreklos Arēnas gala sektorā!! ņirgāšanās par pretinieku, tiesnešu zākāšana angļu mēlē, lamāšanās... nu super fani!! kauns bija netālu būt!! Un tik tiešām kauns, ka ar lielu daļu no viņiem sanāk atbalstīt TTT... Un čalīt, kas nr.2 pie bungām - laikam Kārlis - tu tik tiešām esi atsaldēts mērglis... visu laiku lamāties, izsaukt necenzētus saukļus, izcelties ar citādām dumjībām- shame on You!! Un kauns, ka ASK faniem tāds ir priekšgalā!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-16 00:33, pirms 16 gadiem
martinens rakstīja: apsveicu Barons!! un ākstu bars bija dzeltenos kreklos Arēnas gala sektorā!! ņirgāšanās par pretinieku, tiesnešu zākāšana angļu mēlē, lamāšanās... nu super fani!! kauns bija netālu būt!! Un tik tiešām kauns, ka ar lielu daļu no viņiem sanāk atbalstīt TTT... Un čalīt, kas nr.2 pie bungām - laikam Kārlis - tu tik tiešām esi atsaldēts mērglis... visu laiku lamāties, izsaukt necenzētus saukļus, izcelties ar citādām dumjībām- shame on You!! Un kauns, ka ASK faniem tāds ir priekšgalā!!!
Tie džeki taču nav nekādi fani, bet gan "urlas". Pats esmu klātienē skatījis un dzirdējis tos dīkdieņus. Skumji skatīties, ka šie jaunieši var būt tik nekulturāli Es nekad tādas muļķības neesmu atļāvies pat spēles karstumā.

  +5 [+] [-]

, 2008-11-16 00:42, pirms 16 gadiem
martinens rakstīja: apsveicu Barons!! un ākstu bars bija dzeltenos kreklos Arēnas gala sektorā!! ņirgāšanās par pretinieku, tiesnešu zākāšana angļu mēlē, lamāšanās... nu super fani!! kauns bija netālu būt!! Un tik tiešām kauns, ka ar lielu daļu no viņiem sanāk atbalstīt TTT... Un čalīt, kas nr.2 pie bungām - laikam Kārlis - tu tik tiešām esi atsaldēts mērglis... visu laiku lamāties, izsaukt necenzētus saukļus, izcelties ar citādām dumjībām- shame on You!! Un kauns, ka ASK faniem tāds ir priekšgalā!!!
Taisnība,kauns ka viens Rīgas klubs var tik pretīgi izturēties pret otru, nekādas cieņas...varētu saprast ja viens sadzēries faniņš kautko debīlu kliedz, bet ja tas notiek organizēti, tad man kauns viņu (ASK)vietā,joks ar baloniem vienkārši DEBĪLS!!!

     [+] [-]

, 2008-11-16 00:45, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Paredzams iznākums.
Neko principiālu neredzu, jo Latvijas čempioni sagrāva Rīgas otro klubu.
Prieks, ka abās komandās paši rezultatīvākie spēlētāji ir latvieši (Šķēle un Helmanis)...jā, pat "kASKai"
Cerams, ka tie "eksperti", kas vēl nesen kritizēja "Baronus" par čempionu necienīgu spēli un piesauca šo dueli kā brīdi, kad "ASK" kādam kaut ko ierādīs, tagad jau ir paspējuši apēst abas savas zeķītes

Tiešām liels prieks gan par "Barons", gan Ventspili, jo abi mani mīļākie klubi godam tikuši pie panākumiem

Par LIELU Latviju!

p.s.-jauka Dāvana Latvijai jubilejā (jau priekšlaicīgi)
Ir gan principiāls mačs. Un pilnīgi objektīvi bez jebkādiem aizspriedumiem ASK ir labāks sastāvs kā Baronam. Tas, kas mani pagājušovakar nošokēja, ka tie puišiem ir vienaalga.
Slēpts komentārs: ferma22

  +5 [+] [-]

, 2008-11-16 00:55, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Ir gan principiāls mačs. Un pilnīgi objektīvi bez jebkādiem aizspriedumiem ASK ir labāks sastāvs kā Baronam. Tas, kas mani pagājušovakar nošokēja, ka tie puišiem ir vienaalga.
Par sastāvu pilnībā nepiekrītu, jo uzskatu, ka "ASK" spēlētāji potenciāli ir nestabilāki par "Baroniem". Valters to pierādījis un pierāda vēl jo projām. Stabilitāte ir viens, bet arī spēkā "Barons" ir pārāks, tāpēc arī likumsakarīgs iznākums. Šķēle un Aleksanders arī "ASK" būtu līderi; tas ir vēl viens arguments. Man nav ne mazāko šaubu, ka šīs spēle beidzot vismaz aptuveni parādīja "Baronu" patieso potenciālu

  -3 [+] [-]

, 2008-11-16 01:05, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par sastāvu pilnībā nepiekrītu, jo uzskatu, ka "ASK" spēlētāji potenciāli ir nestabilāki par "Baroniem". Valters to pierādījis un pierāda vēl jo projām. Stabilitāte ir viens, bet arī spēkā "Barons" ir pārāks, tāpēc arī likumsakarīgs iznākums. Šķēle un Aleksanders arī "ASK" būtu līderi; tas ir vēl viens arguments. Man nav ne mazāko šaubu, ka šīs spēle beidzot vismaz aptuveni parādīja "Baronu" patieso potenciālu
Vairāk domāju par leģionāriem, nevis vietējo selekciju. Šādā veidā tāds Šundovs ir un paliek labākā iespējamā izvēle. Ja par vietējiem, tad JĀ: jebkurā brīdī izvēlētos tādu Vītolu un nevis Valteru.Un salīdzinot abas komandas, varu teikt, ka katrā pozīcijā ASK šobrīd ir labāks spēlētājs par Baronu. Problēma ir PG. Ja vēl Štelmahers spētu nospēlēt vienu gadu, tad nebūtu jautājumu.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-16 01:17, pirms 16 gadiem
ferma22 rakstīja: Apsveicu Baronu shodien bijaat labaaki!
Prieks par ASK faniem lai ari cik daudzi Barona esportisti komentos meeginaa kuudiit un kopumaa redzeeju kaadus 2 komentus kas aizskartu baronu
Barons fani nerdzu jums nekaadu iemeslu tagad braukt virsu ask fanklubam tos vismaz vareja areenaa gan redzeet gan dzirdeet, nevis kaa BU lai tiktu pamaniiti iededza laapas nah tas vajadziigs tas dara kaunu visai latvijas fanu kustiibai, laikam gribat lai muus saak uzskatiit par taadiem pashiem lohiem kaa britu fanus, nah areenaa vajag taadas huinas nevareejaat to dariit aaraa peec speeles buutu bijis forshaak, tik ceru ka tas diivainis tagad nenaaks lieliities eesportaa cik liels varonis kaa peec speeles ar zzalgeri kur izstraadaaja taadu pashu joku ar laapu un laikam redzeeja sev kraanu stiepjamies par to publisks fuj
Par speeli lai gan esmu par ask barons muus salika vienos vaartos, jo interesantaak liks butautam bruuveram un marsham iedauziit ideju ka basii eksistee arii piespeeles helmanis labs, cerams sv viss ok
baronaa pamatpiecinieks shodien perfekts( bik kaitinaaja gusta teaatris ik peec briiza bet tieshneshi neuzkeeraas) berzinam krita kaa nekad ko var teikt par visu pirmo piecinieku anormaalos metienus salaadeeja, zzeel vaikula kuram tagad jaaseez malaa kopaa ar zeidaku, atdodiet tak vinu vai bkv vai ll po kam bet tas vairs nav jaunais talants jo ilgaak deldees solinu jo aatraak sasniegs ciprusa liimeni
p.s. sory ka tik garsh bet nevareeju kluseet

Ai,na vērts ar Tevi strīdēties,jo Tu neesi izaudzis valstī,kurā ir attīstīta ULTRAS kustība.Tuvākos Reālā dzīvē Latvijas publika ir redzējusi tikai zalgira vai rytas fanus,un pēc tā spriež pēc BU.Nav vērts strīdēties ar Tevi,kurš ir izaudzis un redzējis tikai hokej mānijas fanošanas stilu kopš 90 gadiem.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-16 01:18, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Vairāk domāju par leģionāriem, nevis vietējo selekciju. Šādā veidā tāds Šundovs ir un paliek labākā iespējamā izvēle. Ja par vietējiem, tad JĀ: jebkurā brīdī izvēlētos tādu Vītolu un nevis Valteru.Un salīdzinot abas komandas, varu teikt, ka katrā pozīcijā ASK šobrīd ir labāks spēlētājs par Baronu. Problēma ir PG. Ja vēl Štelmahers spētu nospēlēt vienu gadu, tad nebūtu jautājumu.
Atkal nevaru piekrist, jo vienkārši visu redzu pilnīgi pretēji. Aleksanders jau pērn spēlēja augstā līmenī, bet Šundovs diez vai ir tik pat labs. Šī spēlē daudz ko parādīja - arī spēku samērus...pozīcijās

  +3 [+] [-]

, 2008-11-16 01:21, pirms 16 gadiem
Jebkurs eiropas valstu iedziivotājs,nebrīnītos par fajeriem arēnā,atšķirībā no letiņa,lai arī nebūtu fans,ultra vai kautkā tā..jo jebkurā citā Eiropas un pārsvarā gandrīz jebkurā pasaules valstī ir attīstīta ULTRAS kustība..izņemot Latvijā,tākā savus pārmetumus paturi mierīgi pie sevīm.un nerunā par to ko nesaproti.