Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" atlaiž galveno treneri

"Cavaliers" atlaiž galveno treneri
Maiks Brauns
Foto: AFP

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) klubs Klīvlendas "Cavaliers" šodien oficiāli paziņojis par līdzšinējā galvenā trenera Maika Brauna atlaišanu. Klīvlendas klubā Brauns nostrādāja piecus gadus, bet ne reizi nespēja aizvadīt komandu līdz čempiontitula izcīnīšanai.

Šo nedēļu Klīvlendas "Cavaliers" klubs sācis ar paziņojumu par Maika Brauna atlaišanu no galvenā trenera amata. Līdz svētdienai "Cavaliers" bija laiks izlemt, vai paturēt Braunu. Ja viņš netiktu atlaists līdz aizvadītās nedēļas nogalei, tad Braunam pienāktos 4,5 miljoni ASV dolāru, kas būtu bijusi viņa alga nākamajā sezonā.

Klīvlendas klubā Brauns sāka strādāt pirms pieciem gadiem. Šajā laikā augstākais sasniegums bija aizkļūšana līdz NBA fināliem 2007. gadā, bet pārējos gados sezona beigusies pēc zaudējuma kādā no izslēgšanas spēļu kārtām. Šogad "Cavaliers" iesāka izslēgšanas spēlēs kā vieni no favorītiem uz čempiontitula izcīnīšanu, bet izstājās jau Austrumu konferences pusfinālā, kad piekāpās Bostonas "Celtics".

Pēc izkrišanas no šīgada "play-off" Klīvlendā vēl tika veikta rūpīga aizvadītās sezonas analīze, pēc kuras tika nolemts neturpināt sadarbību ar Braunu. Baumas par Brauna atlaišanu parādījās jau uzreiz pēc "Cavaliers" sezonas beigām, bet tikai tagad trenera maiņa ir kļuvusi oficiāla.

Izmantotie resursi:
espn.com
nba.com

 +11 [+] [-]

, 2010-05-24 16:35, pirms 14 gadiem
Šokaaa

 +10 [+] [-]

, 2010-05-24 16:36, pirms 14 gadiem
Diez vai atradīsiet ko labāku . . .

 +41 [+] [-]

, 2010-05-24 16:37, pirms 14 gadiem
īstenībā Cavs šogad bija ļoti laba blice - un pretinieki Cavs apspēlēja tīri uz trenera meistarībām.

 +79 [+] [-]

, 2010-05-24 16:38, pirms 14 gadiem
''Cavaliers'' šosezon bija tikai viens mērķis - čempionu tituls, bet, lai gan šis treneris lieliski vada komandu regulārajā čempionātā, viņš nespēj spēlētājus ''savākt'' play off mačos. Likumsakarīgs kluba vadības lēmums.
Slēpts komentārs: db01

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 16:41, pirms 14 gadiem
Ļoti labs treneris,gudrs aizsardzibas speciālists.
Bet laikam kautkas bija jāmaina,jo kā pienāk playoff tā viss pazūd.
Vairāk jauzticas pārejai komandai, netiaki Dzeimsam.

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 16:41, pirms 14 gadiem
Interesanti būs pavērot kā viņiem veiksies ar jauna trenera meklējumiem. Nez vai daudzi būs tādi, kas gribēs to uzņemties, zinot to, ka jebkurš cits iznākums - nevis tituls - komandai būs neveiksme un trenerim atkal nozīmēs atlaišanu...

 +13 [+] [-]

, 2010-05-24 16:42, pirms 14 gadiem
ja Lakers nepagarinās līgumu ar Džeksonu, tad priekš Klīvlendai viņš jādabū. varbūt tiks galā ar Džeimsu tāpat kā ar Kobi un Džordanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 16:46, pirms 14 gadiem
Ietaupa priekš James ?

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 16:47, pirms 14 gadiem
Njaa kautkas vinjiem visu laiku piekliboja, itkaa sastaavs, tads ar kuru var ciiniities par gredzeniem, varbut shaads paveersies naaks par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-05-24 16:54, pirms 14 gadiem
Pilnīgi pamatots solis... Un ja nākamajā spēlē Orlando zaudēs Bostonai, tad arī viņu treneri var kautkas tāds piemeklēt... Doks precīzi izveido spēles plānu un vienkārši apspļeē pretinieku trenerus. Ja pret Miami viņam bija jaunākais treneris līgā pretiniekos, tad lūks pret šiem "izcilniekiem" viņa spējas lieliski parādās. Brauns taču 2009 gada labākais treneris

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:00, pirms 14 gadiem
Pareizi vien ir.
1) Pašai vadībai tomēr nepatīk, ka ar šādu sastāvu pat konferences finālā nevar tikt.
2) Varbūt, ja Džeimss iet prom no Klīvlendas sliktās taktiskās spēles dēļ, tad šī rīcība viņam var likt padomāt divreiz!

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:02, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Pilnīgi pamatots solis... Un ja nākamajā spēlē Orlando zaudēs Bostonai, tad arī viņu treneri var kautkas tāds piemeklēt... Doks precīzi izveido spēles plānu un vienkārši apspļeē pretinieku trenerus. Ja pret Miami viņam bija jaunākais treneris līgā pretiniekos, tad lūks pret šiem "izcilniekiem" viņa spējas lieliski parādās. Brauns taču 2009 gada labākais treneris
Vai tikai Brauns nav 2. jaunākais treneris?

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 17:06, pirms 14 gadiem
Nu Eiverijs Džonsons ir brīvs.

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:10, pirms 14 gadiem
Likumsakarīgs iznākums. Brownu jau kuru gadu taktiski apspēlē citi treneri izslēgšanas spēlēs. Treneris bez uzbrūkuma kombinācijām:
1) iedod Lebronam bumbu un lai iet viens pret pieciem
2) iedod Shakam apakšā un lai visi pazūd no viņa
3) wests vai mo driblējas, un tad vai nu izmet pustālo, vai atdod Parkeram vai kādam citam pēdējā sekundē bumbu, un šīs mēģina izmest laicīgi

Browns arī neprata izmantot pretinieka vājās puses, un nepareizi veica maiņas.

Nav treneru?
Byron Scot - Hornets bijušais treneris
Avery Jonson - bijušais Mavs treneris
Larry Brown nav pieejams? (neesmu skatījies)

     [+] [-]

, 2010-05-24 17:29, pirms 14 gadiem
čikāgai vajagot treneri,un ka tik galā nav tur LJ un treneris ar

  +8 [+] [-]

, 2010-05-24 17:56, pirms 14 gadiem
Baumo, ka W trenees cavs, tapēc jau pirms laika paziņoja , ka Vef nakamajaa sezonaa netrenees!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-24 18:04, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Pilnīgi pamatots solis... Un ja nākamajā spēlē Orlando zaudēs Bostonai, tad arī viņu treneri var kautkas tāds piemeklēt... Doks precīzi izveido spēles plānu un vienkārši apspļeē pretinieku trenerus. Ja pret Miami viņam bija jaunākais treneris līgā pretiniekos, tad lūks pret šiem "izcilniekiem" viņa spējas lieliski parādās. Brauns taču 2009 gada labākais treneris
Nesaprotu par ko Tu šaubies Orlando viennozīmīgi atlaidīs treneri, kolīdz Bostona izcīnīs ceturto uzvaru (par to jau nu nav ko šaubīties). Kā jau kaut kur minēju, Van Gandijs izrādijās vēl švakāks treneris par Braunu! Ja sērijā pret Cavs Bostona varēja pārsteigt un pārsteidza daudzus, tad Van Gandijam bija laiks lai to redzētu un kaut ko izdomātu. Bet viņš ne tikai neko neizdomāja, bet pat spēļu laikā un pēcspēļu intervijās atzīst, ka viņam nav variantu un viņš nespēj komandu motivēt. Es personīgi uzskatu, ka Orlando ir spēcīgāks sastāvs par Cavs (domāju līdzvērtīgāks sastāvs ar labāko līgas centru (viņš arī labākais aizsardzības spēlētājs) un garāku soliņu)). Un te šitik neizteiksmīga spēle, ar bezcerīgiem skatieniem spēlētāju sejās...

     [+] [-]

, 2010-05-24 18:16, pirms 14 gadiem
PB41 rakstīja: ja Lakers nepagarinās līgumu ar Džeksonu, tad priekš Klīvlendai viņš jādabū. varbūt tiks galā ar Džeimsu tāpat kā ar Kobi un Džordanu
Man gan liekas , ka - Lakers;Kobe un Džeksons ir viens vesels un viņus nevar sadalīt atsevišķi pie tam vēl , kāpēc lai Fils ietu prom no LA?

     [+] [-]

, 2010-05-24 18:22, pirms 14 gadiem
Baumoja, ka Lakers plano atbrivoties no trenera(negrib lielo pikji maksaat)... ja Cavs shamo aatri paarvilina, tad ir arii shance LJ notureet, jo Fils zin, kaa no zvaigznes un paaris viduveejiibaam(protams paarspiileeti) uztaisiit komandu par chempioniem

  +2 [+] [-]

, 2010-05-24 18:58, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nesaprotu par ko Tu šaubies Orlando viennozīmīgi atlaidīs treneri, kolīdz Bostona izcīnīs ceturto uzvaru (par to jau nu nav ko šaubīties). Kā jau kaut kur minēju, Van Gandijs izrādijās vēl švakāks treneris par Braunu! Ja sērijā pret Cavs Bostona varēja pārsteigt un pārsteidza daudzus, tad Van Gandijam bija laiks lai to redzētu un kaut ko izdomātu. Bet viņš ne tikai neko neizdomāja, bet pat spēļu laikā un pēcspēļu intervijās atzīst, ka viņam nav variantu un viņš nespēj komandu motivēt. Es personīgi uzskatu, ka Orlando ir spēcīgāks sastāvs par Cavs (domāju līdzvērtīgāks sastāvs ar labāko līgas centru (viņš arī labākais aizsardzības spēlētājs) un garāku soliņu)). Un te šitik neizteiksmīga spēle, ar bezcerīgiem skatieniem spēlētāju sejās...
Orlando labāks sastāvs, nekā Cavs?
Mo=Jameer ( abi nestabili )
Parker<Carter
LBJ>Barnes
Jamison>Lewis
Shaq=<Howards ( Howards knapi labāks par Shaku)

Soliņš
Vareyao>Gortat
Wests>Williamsu
Moon<Pietrus
JJ Hickson>Anderson

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 19:40, pirms 14 gadiem
Wow toč drusku nesekoju līdzi NBA, bet Cavs izkrita?

Džeimss taču pirms PO teica ka viņi esot neapturami

  +3 [+] [-]

, 2010-05-24 19:45, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Orlando labāks sastāvs, nekā Cavs?
Mo=Jameer ( abi nestabili )
Parker<Carter
LBJ>Barnes
Jamison>Lewis
Shaq=<Howards ( Howards knapi labāks par Shaku)

Soliņš
Vareyao>Gortat
Wests>Williamsu
Moon<Pietrus
JJ Hickson>Anderson
Pietiek jau ar tekstu, ka Hovards ir knapi labāks par Šaku, lai mēs diskusiju neturpinātu

     [+] [-]

, 2010-05-24 19:54, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Pietiek jau ar tekstu, ka Hovards ir knapi labāks par Šaku, lai mēs diskusiju neturpinātu
Tu esi tiešām pārliecināts, ka Howards ir TIK LABS?
Aizsardzībā jā, bet problēma ir tāda, ka viņš savāc ātri piezīmes, un tici man Shaks uzbrūkumā ir labāks par Howardu!

     [+] [-]

, 2010-05-24 20:23, pirms 14 gadiem
Diezgan "jēls" treneris, nesakarīgi pec spēles komentāri u.t.t. Ar tādu sastāvu kāds ir Cavs līdz fināliem tikt varēja. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka viņi atradīs labāku speciālistu.

     [+] [-]

, 2010-05-24 21:08, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Tu esi tiešām pārliecināts, ka Howards ir TIK LABS?
Aizsardzībā jā, bet problēma ir tāda, ka viņš savāc ātri piezīmes, un tici man Shaks uzbrūkumā ir labāks par Howardu!
Nu es tiešām nesaprotu, no kurienes Tu ņem šitādas domas!?! Vai nu Tu dzīvo 4-5 gadu vecā pagātnē, vai arī esi neglābjams Šaka fans! Varētu vēl diskutēt par abu uzbrukuma spējām vienādā vecumā, bet nejau tagad Un tas, ka Dvaits ir tik švaks sērijā pret Celtics, protams ir liels pretinieku nopelns, bet vēl lielāks nopelns Magic trenera "impotencei". Tak Magic vispār pirmās 3 spēlēs izskatījās apjukuši, jo Bostona piespieda Magic spēlēt individuāli, visas kombinācijas aprāva! Bet taču nevienam nav jāskaidro, ka jebkuram centra spēlētājam bumba ir jāsaņem ērtā pozīcijā, respektīvi, ir jābūt komandas saspēlei un spēlētājam, kas to bumbu iedod centram normālā pozīcijā no kuras var izdarīt apspēli.
Nu labi, varam palikt katrs pie saviem uzskatiem. Tomēr tu piemirsi Magic komandā pieminēt tādu spēlētāju kā Brendans Bass! Pirms šīs sezonas Magic viņu no Mavs parakstija par ja nemaldos 5mio sezonā. Un pirmo reizi šo spēlētāju VanGandijs uzlaida laukumā iepriekšējā spēlē kad rezultāts jau bija izšķirts!!! Johaidī, ja jau netiek galā zem groza, tad Bass varētu būt viens no tiem kas spēli varētu pastiprināt, ko arī neslikti savās minūtēs izdarīja. Citādi priekš kam tad viņu vajadzēja par lielu naudu parakstīt? Nu vienvārdsakot, Van Gandija dienas Orlando ir skaitītas

  +1 [+] [-]

, 2010-05-24 21:26, pirms 14 gadiem
Njaa labs treneris bija,nebuutu vinju atlaidis,ja veel aizies James tad CAVS atkal var kljuut par pastariishiem kaa tas bija pirms James ierashanaas

     [+] [-]

, 2010-05-24 22:14, pirms 14 gadiem
oi tad jau bye bye LeBron

     [+] [-]

, 2010-05-25 07:22, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu es tiešām nesaprotu, no kurienes Tu ņem šitādas domas!?! Vai nu Tu dzīvo 4-5 gadu vecā pagātnē, vai arī esi neglābjams Šaka fans! Varētu vēl diskutēt par abu uzbrukuma spējām vienādā vecumā, bet nejau tagad Un tas, ka Dvaits ir tik švaks sērijā pret Celtics, protams ir liels pretinieku nopelns, bet vēl lielāks nopelns Magic trenera "impotencei". Tak Magic vispār pirmās 3 spēlēs izskatījās apjukuši, jo Bostona piespieda Magic spēlēt individuāli, visas kombinācijas aprāva! Bet taču nevienam nav jāskaidro, ka jebkuram centra spēlētājam bumba ir jāsaņem ērtā pozīcijā, respektīvi, ir jābūt komandas saspēlei un spēlētājam, kas to bumbu iedod centram normālā pozīcijā no kuras var izdarīt apspēli.
Nu labi, varam palikt katrs pie saviem uzskatiem. Tomēr tu piemirsi Magic komandā pieminēt tādu spēlētāju kā Brendans Bass! Pirms šīs sezonas Magic viņu no Mavs parakstija par ja nemaldos 5mio sezonā. Un pirmo reizi šo spēlētāju VanGandijs uzlaida laukumā iepriekšējā spēlē kad rezultāts jau bija izšķirts!!! Johaidī, ja jau netiek galā zem groza, tad Bass varētu būt viens no tiem kas spēli varētu pastiprināt, ko arī neslikti savās minūtēs izdarīja. Citādi priekš kam tad viņu vajadzēja par lielu naudu parakstīt? Nu vienvārdsakot, Van Gandija dienas Orlando ir skaitītas
Vienādā vecumā? Shaks savā pirmajā sezonā meta vairāk punktus, nekā Howards savā labākā karjeras gadā, un pie tam kādi 90's bija centri salīdzinājumā ar šodienu.
Bass, es piekrītu ir labs cīnītājs, un nepieminēju, jo viņš netiek laukumā. Un Bass necik labāks par Powe nav.

  +3 [+] [-]

, 2010-05-25 09:43, pirms 14 gadiem
showstopper rakstīja: Vienādā vecumā? Shaks savā pirmajā sezonā meta vairāk punktus, nekā Howards savā labākā karjeras gadā, un pie tam kādi 90's bija centri salīdzinājumā ar šodienu.
Bass, es piekrītu ir labs cīnītājs, un nepieminēju, jo viņš netiek laukumā. Un Bass necik labāks par Powe nav.
Kā tad īsti bija ar tām piezīmēm? Vai tik pēc otrās spēles ar Bostonu Cavs (nu jau bijušais) treneris nenostādīja komandā kā prioritāti tikt galā ar Šaka piezīmēm? Kuras arī viņam krita tik pat ātri kā Hovardam...
Ak jā Izcilais Brauns redzot, ka spēle uz apakšu neiet aimirsa, ka viņam ir centrs kurš var ielikt truli un labprāt nemaz apakšā nelien... Laikam aizmirsa, ka Ilgauskim atrodoties uz trīspunktu līnijas, kādam viņš arī ir jāsedz, un līdz ar to taka vajadzētu palikt vainu tukšai apakšai, vai mazajiem pretī lempīgāks milzis...
Hovards ir labākais centrs līgā pašlaik . Nav ko saukt Bošu, Stadomaieru vai P. Gazolu, kas ir 4. Nr. Ja viņam noliek pretī Šaku pirms 10 varbūt 7 gadiem, OK, nav variantu, Šaks bija labāks, bet pašlaik no Šaka ir palicis tikai viņa humors un tetovējumi... +20 kilogrami un lērums ledus pie ceļiem... Esmu vienmēr bijis liels Šaka fans, bet tomēr atzīt šo es varu...

     [+] [-]

, 2010-05-26 08:46, pirms 14 gadiem
VEF kā reiz vajag jaunu treneri!