Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Lasītāja viedoklis: Basketbola izlase

eSports.lv publicē portāla lietotāja "An2" viedokli, kurā apspriesta Latvijas basketbola izlase, kas sākusi gatavošanos septembrī Spānijā paredzētajam Eiropas čempionāta finālturnīram.

Sirdī iekritis, ka autoritāte, ko šeit vislabāk pazīst kā "VV 32 kg" bieži izsakās, ka trūkst analīzes. Es darbā analīzes veicu regulāri (nē, vietējie asprāši, tās nav urīna, tiesa, nav arī basketbola). Tomēr - kāpēc ne? Ir taču svētdiena, atpūšos un esmu pārāk pieaudzis, lai neizbēgamā nocenzēšana spētu man ko nodarīt.

Pirmkārt samazināsim apskatāmo objektu t.i. izlasi.

Domājams, ka nākamie, kas atkritīs, būs:
1) Aizsargs Raimonds Vaikulis 1980 89 191
Vaikulis atkrīt vienkārši tāpēc, ka šai pozīcijā esam ļoti spēcīgi.
2) Vieglais uzbrucējs Ernests Kalve 1987 90 201
Kalve atkrīt dēļ visiem zināmā savainojuma. Nākamā sezona daudz svarīgāka kā tās dažas minūtes izlasē, kuras viņš šobrīd iegūtu nākotnes vārdā. Eiropas čempionāta (EČ) finālturnīrs nav īstā vieta, lai iespēlētos pēc gadu ilgas ārstēšanās. Domāju, ka Valmierā viņš vēl ir, jo ļaudis, kas to lemj, vēlas viņu paturēt kādu brīdi acīs un vēlas, lai ar viņu pastrādā labi treneri.
3) Vieglais uzbrucējs/spēka uzbrucējs Ivars Timermanis 1982 95 202
Timermanis atkrīt, jo, lai arī situācija spēka uzbrucēju pozīcijā ir smaga, tomēr viņš vēl ne tuvu nav sevi apliecinājis līmenī, kādā jāspēlē EČ finālturnīrā. Rezervists Ventspilī ir rezervists Ventspilī. Pie tam, ja godīgi, virkne vajadzīgo spēka uzbrucēju "skilu" viņa izpildījumā ir nepārliecinoši, kas bieži liek viņu atmest uz vieglā uzbrucēja posteni, bet šeit konkurence izlasē ir daudz skaudrāka un uzreiz skaidrs, ka Timermanis to neiztur, pat neskatoties uz garumu un neredzot treniņus.

Paliek 14, tātad vēl divi atkritīs, tomēr paredzu, ka šie 14 paliks kopā līdz pēdējam brīdim un, iespējams, pat visi arī aizbrauks uz Spāniju.

http://img14.imgspot.com/u/07/195/13/izlase.gif

Jā, esmu subjektīvi sametis spēlētājus pa pozīcijām, tāpēc pieņemu, ka vairākiem ļaudīm, kas šo lasa, šobrīd sirds lēkā taisnīgā sašutumā, jo pa galvu skrien domas - nē, tas un tas ir tādā pozīcijā, un tas un tas var spēlēt arī tur. Labs iemesls beidzot izrunāt, kas tad ir tās pozīcijas laukumā. Esmu ievērojis, ka lielākoties šeit komentāros ir diezgan vienkāršota pieeja šim jautājumam. Tā tipiski balstās uz tādu kā lineāru funkciju, kur pozīcija laukumā atkarīga no auguma centimetriem un tikai. Tā gluži nav, lai arī lielākoties šai sakarībai mēdz būt zināms pamats. Manuprāt, treneri bieži vien mēdz it kā "lāpīt" caurumus un mēģina pāraudzināt spēlētājus aiz nabadzības. Sliktākais, ka Latvija ir tik maza valsts, ka izskatās, esam spiesti to darīt pat izlasē. Šobrīd ievērtējiet linkus: PG, SG, SF, PF, C.

Tātad faktiski mums ir tikai viens īsts spēka uzbrucējs, t.i. izlases veterāns Uvis Helmanis. No spēka uzbrucējiem mēs sagaidām spēju nospēlēt ar muguru pret grozu, spēju izkarot vietu zem groza, spēju izmantot šo vietu, lai ņemtu atlēcošās, spēju vairumu savu punktu gūt no apakšas. Uvis to spēj (spēj pat vairāk. spēj un patīk mest trīspunktniekus, bet kā jau ceturtajam numuram ir relatīvi vājš dribls, tāpēc saņemot bumbu pie trīs punktu līnijas, īstenībā opcijas ir tikai divas - dot prom vai mest. Caurgājiens redzēts ļoti reti, faktiski tikai kaut kādu pusātro laikā. tas ir normāli. tipiski spēka uzbrucēji bumbu saņem jau esot apakšā). Jebkurā gadījumā iepriekšējā finālturnīrā viņš groza apakšas funkciju izpildē pat bija nozīmīgāks par mūsu centriem. Bet viņš nevar to darīt 40 minūtes spēlē. Ar ko lāpīsim? Un no kuras puses - no centru vai vieglo uzbrucēju? Dabiska atbilde it kā ir Kaspars Bērziņš. Pēc BBL statistikas viņš pagājušajā sezonā bija pat labāks par Helmani. Tomēr, vai viņam ir vajadzīgās ceturtā numura prasmes? Baltijas līgas mājaslapā Bērziņš pat ierakstīts kā centrs. It kā jau neizbrīna, kā nekā garākais vecis izlasē, un tomēr šeit man liekas atkal parādās nabadzības faktors. Manuprāt, Bērziņa spēles stils visvairāk atbilst vieglajam uzbrucējam. Ir dribls, var un mēdz iet caurgājienos. Ir metiens no distances. Var paņemt atlēkušo, bet tās atlēkušās bieži vien ir vieglo uzbrucēju atlēkušās bumbas, t.i. ieskrienot un uzreiz paņemot. Nešķiet, ka viņš var konstanti "spiest", un arī maz atceros spēli ar muguru pret grozu. Bet vai mums ir opcijas? Īstenībā nav. Bērziņam nāksies vien spēlēt kā ceturtajam numuram. Ceru, ka viņš šovasar strādā tik pat cītīgi kā pagājušajā vasarā. Līdz Novickim palikuši deviņi kilogrami muskuļu masas un Novickis tipiski spēli sāk kā vieglais uzbrucējs un beidz kā spēka uzbrucējs. "Skili", saproties, atļauj.

Protams, dabiski, ka Novicki viņš nepanāks, tomēr kļūt par sasodīti nozīmīgu faktoru viņš vēl var (ja grib). Pēc gadiem četriem varbūt pat var ielekt NBA (ja ļoti, ļoti grib). Labā ziņa - izlases pamatcentrs ir ātrs un īsajā galā esam stipri, tāpēc domāju, ka lielākoties spēlēsim bez maz kā Goldensteitas "Warriors" tikai ar lielāku atbildību par aizsardzību. Tas var ļaut mums noslēpt spēka uzbrucēju vājumu. Iespējams, spēlēsim tieši tik ātri, lai ceturtajiem numuriem nemaz nebūtu konstanti "jāspiež". Tiesa, aizsardzībā to noslēpt grūtāk. Bērziņš pagājušajā sezonā diezgan tipiski tika "izfolots" ārā. Un Uvis mēdz būt nesavaldīgs.. Pēdējos pāris gadus tā retāk, bet nu tik un tā nevar nepieminēt..

Runājot par aizsargiem un vieglajiem uzbrucējiem, pirmajā mirklī šķiet, ka šeit problēmu vismazāk. Šīs pozīcijas pēc spēles stila un uzdevumiem, manuprāt, atšķiras vismazāk. Iespējams, lielākā atšķirība ir tieši spēlētāja garumā. Tipiski šajās pozīcijās spēlē lielākie komandas "skoreri" (punktu guvēji) un mēs taču esam "metēju komanda". Tātad vai nu tu labi met vai spēj neitralizēt tādu labu pretinieku metēju.

Trešais variants - tu spēj abus uzdevumus. Apskatoties uz sešiem atlikušajiem "ērgļiem" šajās pozīcijās, redzam, ka tikai trīs no viņiem ir reālie metēji, kas regulāri spēj samest 20 - Šķēle, S.Valters un Janičenoks. Pārējiem krītamā diena gadās stipri epizodiski. Labi, Vītols un Jahovičs it kā specializējas pretinieka snaiperu neitralizēšanā. Porziņģis vispār ir tumšais zirdziņš. Neviens īsti nezina, uz ko Jānis ir spējīgs. Starpcitu, mani pārsteidza viņa svars. Iespējams, treneru komanda mēģinās viņu epizodiski iespēlēt spēka uzbrucēja pozīcijā. Tas ir plusiņš viņam, izredzes ielēkt divpadsmitniekā teorētiski palielinās.

Bet atgriežoties pie otrajiem un trešajiem numuriem, jākonstatē, ka īstenībā visi trīs mūsu potenciālie "top skoreri" šeit ir otro numuru garumā (jā, arī Janičenoka garuma centrimetri ir tikai vieglo uzbrucēju sākuma punkts). Tas tā vienkārši sanāk pēc minētajām wikipedijas definīcijām. Tas nozīmē, ka sagaidot, ka pretiniekam būs tipiskāki trešie, mūsējiem var rasties grūtības aizsardzībā. Tas savukārt nostiprina Jahoviča un Porziņģa pozīcijas izlasē. Un zināt ko, te vienkārši rodas dabisks secinājums - ja nu lieks izrādās viena no konstantajām izlases ikonām - Vītols? Cik redzēts, pretinieku otro numuru aizsardzībā var diezgan labi noturēt arī S.Valters.

Vārdu sakot, manuprāt, no spēka uzbrucējiem vēl vairāk netīrīs, tātad divus liekos salasīs no trim grupām: 1) kāds no centriem; 2) kāds no otrajiem/trešajiem, 3) kāds no saspēles vadītājiem. Kod kurā pirkstā gribi, vienalga sāpēs. Domāju, ka viens no liekajiem noteikti būs centrs, sevišķi ņemot vērā minējumu par paredzamo spēles stilu. Grafs vai Cipruss? 50:50. Šobrīd esmu noguris te vairāk izplūst, minēšu vienīgi, ka lasot diskusijas dažreiz "iespārda" viedoklis, ka noteikti Cipruss. Bieži vien šķiet, ka viedokļa izteicējs pieslēdzas basketbola lietām vienreiz gadā (gluži kā hokeja pavasarim) un tad nu izdara secinājumus, balstoties uz gadu veciem notikumiem vai vēl ļaunāk - balstoties uz piederību konkrētai lokālai komandai. Teiksim kā ir - Ciprusa atgriešanās Latvijā pagaidām ir bijusi viena vienīga vilšanās, kamēr Grafs patiesi šosezon ir konstanti pārsteidzis pozitīvā ziņā. Bet tik un tā 50:50, jo savs laiks atkal pagājis un līdz turnīram vēl paies.

Tālāk, ja saspēles vadītāji, tad Blūms vai Buškevics? Atkal 50:50. Negribētu būt Muižnieka vietā. Lamās jebkurā gadījumā. Mana gala likme būs:
1) Cipruss vai Grafs; 50:50
2) Porziņgis, Jahovičs, Vītols, Blūms, Buškevics; 20:20:20:20:20

P.S. Novēlu neiespringt un atpūsties arī pārējiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:35, pirms 17 gadiem
interesanti palasīt, taisnība jau tev ir domāju, ka SF un SG pozīcijas vairāk neatsijās - tātad Blūms, Buškevics, Grafs, Cipruss, 2 no šiem 4iem

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:39, pirms 17 gadiem
Jaunu topiku taisītāji varētu pamācīties no šī pirmā pousta kā tas pareizi būtu jādara, lai nav pēc tam brēka, ka atkal kāds izdzēsis šādu un tādu topiku un par ko! Pēc šāda pousta tad arī var izveidoties normāla diskusija!

Tas tā, norādījums visiem tiem, kas grasās atvērt jaunus topikus!

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:40, pirms 17 gadiem
Niice, jauki palasīt, paldies autoram. Sen nebiju kko tik sakarīgu eSportā par basketbolu lasījis.

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:41, pirms 17 gadiem
Nu ko lai saku RESPECT!!!

labs raxts un +/- var piekrist Bet Biedrs vai tad nav garaaks? kkur pat dzirdeeju ka 215cm bet hujova

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:49, pirms 17 gadiem
raxts tiešām labs! bija interesanti

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:53, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Prizs
Nu ko lai saku RESPECT!!!

labs raxts un +/- var piekrist Bet Biedrs vai tad nav garaaks? kkur pat dzirdeeju ka 215cm bet hujova



swh intervijaa pats atzina, ka 111cm un kaadus divus gadus vairs nav audzis

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:54, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis Prizs
Nu ko lai saku RESPECT!!!

labs raxts un +/- var piekrist Bet Biedrs vai tad nav garaaks? kkur pat dzirdeeju ka 215cm bet hujova



swh intervijaa pats atzina, ka 111cm un kaadus divus gadus vairs nav audzis



     [+] [-]

, 2007-07-15 20:55, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis Prizs
Nu ko lai saku RESPECT!!!

labs raxts un +/- var piekrist Bet Biedrs vai tad nav garaaks? kkur pat dzirdeeju ka 215cm bet hujova



swh intervijaa pats atzina, ka 111cm un kaadus divus gadus vairs nav audzis





nu labi 211

     [+] [-]

, 2007-07-15 20:55, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis Prizs
Nu ko lai saku RESPECT!!!

labs raxts un +/- var piekrist Bet Biedrs vai tad nav garaaks? kkur pat dzirdeeju ka 215cm bet hujova



swh intervijaa pats atzina, ka 111cm un kaadus divus gadus vairs nav audzis





     [+] [-]

, 2007-07-15 21:00, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis DAVIDS

Citāts:

Publicējis Bargais

Citāts:

Publicējis Prizs
Nu ko lai saku RESPECT!!!

labs raxts un +/- var piekrist Bet Biedrs vai tad nav garaaks? kkur pat dzirdeeju ka 215cm bet hujova



swh intervijaa pats atzina, ka 111cm un kaadus divus gadus vairs nav audzis





nu labi 211



es jau sabijos, domaaju, ka moska uz koka kaajam rauj Bet tad diezgan iis vinsh ir

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:00, pirms 17 gadiem
Labs raksts, kts

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:03, pirms 17 gadiem
Spēcīgi un, kas galvenais, pietiekoši interesanti uzrakstīts. Visu cieņu

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:06, pirms 17 gadiem
Shao

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:06, pirms 17 gadiem
LABs raksts tiesham!
par Vitolu piekritu ka vinjs vairs nav tas kas bija agrak ari taja pasha aizsardziba! SKELE un VALTERS tagad ljoti labi aizsardziba!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:10, pirms 17 gadiem
jā, raksts tiešām labs, patīkami tādus lasīt.
nākas vien piekrist par to atlasi, vienīgi liekas, ka liekie šoreiz būs bērziņš un porziņģis, tādā veidā gandrīz vispār ignorējot 4tos numurus, atstājot tur vienu helmani un piemetot jahoviču šajā pozīcijā uz atpūtas minūtēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:12, pirms 17 gadiem
Paldies Tev, An2, labs raksts. Būtībā visam varētu piekrist.

Manuprāt, arī pašiem eSporta autoriem vajadzētu veidot daudz vairāk rakstus šādā, analīzes veidā. Interesanti palasīt. Protams, parādās subjektīvi viedokļi, bet tieši tie izraisa diskusiju, domu apmaiņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:32, pirms 17 gadiem
nepiekritu ka Jahovics ir 3n vinam nav ne metiena ne dribla ne atruma.Tapat ari Skelescaurgajieni pret eiropas tituletakajam komandam neies cauri,bet metiens no distances ir vina vaja vieta.potencialais izlases balasts,jo eiropas cempis nav lbl.Porzingis patikami parsteidza treninos Riga ar mikstu un precizu metienu no visam pozicijam.Blums uz laukuma ir avanturists.regulari grib spelet tikai pats nedomajot par komandas interesem.ari K.Valtersir tads pats ,bet nav tik izteikts un speles gaita var parkartoties.4n labs butu bijis Laksa Timermana vieta jo Timermanis uz 4n nevelk.

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:33, pirms 17 gadiem
NJaa analiize laba Tieshaam gruuti buus no 14 atstaat 12....
Man jau liekas ka viens no vinjiem tocna buus centrs jo ja speeleesim aatru basketbolu tad man liekas ka grafs paliks maajaas, jo valters juniors prot ciprusam iedot labas piespeelas(Pat ja vinsh nemaz nemaak kert )
NJu par otru nenemos spreist tur var buut visaadi bet Grafs pret Ciprusu liekas ka lielaaka sance ir ciprusam lai gan peec iepriekseejaas sezonas vairaak buutu pelniijis grafs redzeesim .......

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:36, pirms 17 gadiem
interesanti palasīt bija!

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:36, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Jurchiks
Rakstam nav ne vainas, viedoklim arī, bet nu stils gan garām- pārāk daudz žargona. Galu galā, tu tak raksti nevis stāsti, bet tā viss ok. Visam piekrītu



es negaidīju, ka esports cilvēki to koriģēs un izvilks tādā gaismā. tā bija iecerēta kā vienkārša diskusija. post scriptum daļa samazināta uz pusi un pazudušajā pusē tieši bija teikts, ka
stilu un gramatiku pārskatīt netaisos, es te atpūšos un man nav autora ambīciju.

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:37, pirms 17 gadiem
tiešām laba analīze taču negribās ticēt, ka Muižnieks neņems Vītolu.. liekas, ka atkritīs Cipruss un Jahovičs, manuprāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 21:53, pirms 17 gadiem
vēlāk kārtīgi izlasīšu, bet respect tev malacis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 22:04, pirms 17 gadiem
porzingis nespeelees!

     [+] [-]

, 2007-07-15 22:07, pirms 17 gadiem
Kaa sacit jasaka malacis

     [+] [-]

, 2007-07-15 22:09, pirms 17 gadiem
shis i labs viedoklis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 22:26, pirms 17 gadiem
Vaikulis mierīgi var Valteru izkonkuret

     [+] [-]

, 2007-07-15 22:48, pirms 17 gadiem
vieniigais ko es nekad neesu sapratis kazhas izpildiijumaa: mums vienmeer probleemas ar centriem bija, un to zinot shis njem vienmeer tikai 2us, es njemtu minimums 3, tad vismaz aizsardziibaa vareetu speeleet, nevis beigt speeli ar helmani centraa(jo abiem pamat centriem 5as pieziimes), bez tam no 4iem centriem ta viens nospeelees sakariigi, un paareejie var normaali vicot aizsardziibaa.

shosezon buus incanti ar biedru, laba izlase savaakusies, galvenais lai kapaa no sirds un tad jau buus rezultaati..

     [+] [-]

, 2007-07-15 22:56, pirms 17 gadiem
Tiešām labs raksts, cepuri nost autoram!

Manuprāt, tomēr atsijās Ciprusu un Jahoviču. Bet kā būs to mēs uzzināsim tikai īsi pirms čempionāta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 23:19, pirms 17 gadiem
labs raksts
divi liekie blums, grafs
kg/augums tadi divaini
nezinaju ka centri ta izaugushi
ciprus 207 grafs 208
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-15 23:26, pirms 17 gadiem
varetu kads ielikt Lietuvas izlases apraxtu nez ir kada pozicija vismaz viena, kura mes reali varetu cinities ...

     [+] [-]

, 2007-07-15 23:42, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis amphik
varetu kads ielikt Lietuvas izlases apraxtu nez ir kada pozicija vismaz viena, kura mes reali varetu cinities ...



C pozīcijā dēļ Biedriņa spēlēšanas un Ilgauska atteikuma mēs, manuprāt, izskatamies labāk. Arī PG tālu neesam...

     [+] [-]

, 2007-07-15 23:50, pirms 17 gadiem
respect autoram!

katraa zinjaa gribeetos redzeet porzingi izlases formas terpa, ka jau autors teica, vinsh ir melnais zirdzinsh...bet taapat domaju, ka vinsh sevi ir pieradijis no savas labaakas puses un ir pelniijis braukt uz finaalturniiru!

domaju, ka buskevics un grafs buus lieki! atceroties kvalifikacijas turniru kaa cipruss aardiijaas, domaju, ka tas ir liels + vinjam, grafs sevi pieraadiija ASK sastaava un ar to buus pa maz...bet bluums sevi ir pieraadijis Rytas sastaava, vinsh stelmahera prombuutnee uznjeemaas pirmaa saspeeles vadiitaja posteni un to izdariija godam! taadeelj domaju, ka arii bluums ir pelniijis braukt uz spaaniju...businsh nav stabils, tadeelj buus vien jaapaliek!!

runaajot par viitolu, domaju, ka taa vairs nebuus LV izlase, ja nebuus Viitols!! es buutu shokeets, ja vinsh netiktu sastaava un nebrauktu uz Spaaniju! vinsh ir aizsardziibas gjeenijs, kas speej noskanjot komandu uz katru speeli!

aaa un jahovichs speetu arii kaadas paaris minuutes nospeeleet ceturtaa numura posteni, ja tomeer uvis un beerzinsh jau pieziimes buus savaacis vai nogurushi! lai arii man nekad nav paticis jahovicha speeles stils, vinsh ir pelniijis braukt uz finaalu,vinsh tomeer dara melno darbu

     [+] [-]

, 2007-07-16 01:18, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis Keita
respect autoram!

katraa zinjaa gribeetos redzeet porzingi izlases formas terpa, ka jau autors teica, vinsh ir melnais zirdzinsh...bet taapat domaju, ka vinsh sevi ir pieradijis no savas labaakas puses un ir pelniijis braukt uz finaalturniiru!

domaju, ka buskevics un grafs buus lieki! atceroties kvalifikacijas turniru kaa cipruss aardiijaas, domaju, ka tas ir liels + vinjam, grafs sevi pieraadiija ASK sastaava un ar to buus pa maz...bet bluums sevi ir pieraadijis Rytas sastaava, vinsh stelmahera prombuutnee uznjeemaas pirmaa saspeeles vadiitaja posteni un to izdariija godam! taadeelj domaju, ka arii bluums ir pelniijis braukt uz spaaniju...businsh nav stabils, tadeelj buus vien jaapaliek!!

runaajot par viitolu, domaju, ka taa vairs nebuus LV izlase, ja nebuus Viitols!! es buutu shokeets, ja vinsh netiktu sastaava un nebrauktu uz Spaaniju! vinsh ir aizsardziibas gjeenijs, kas speej noskanjot komandu uz katru speeli!

aaa un jahovichs speetu arii kaadas paaris minuutes nospeeleet ceturtaa numura posteni, ja tomeer uvis un beerzinsh jau pieziimes buus savaacis vai nogurushi! lai arii man nekad nav paticis jahovicha speeles stils, vinsh ir pelniijis braukt uz finaalu,vinsh tomeer dara melno darbu



Autors malacis, paldies
Bet par sho komentaaru - es gribu oponeet.
1)Porzingjis veel neko nav pieraadijis izlases kontekstaa.
2) Personiigi man tieshi Bluums shkjiet nestabils un vispaar paarveerteets. Bushkevics shosezon ASK nospeeleeja lietderiigi..
3) Jaa, Cipruss speeleja labi kvalifikaacijas turniiraa, bet tieshi tam arii iesaku pieveerst uzmaniibu! ECh nebuus jaaspeelee pret kkaadu daanju mezhacirteeju.. Grafs sezonaa nospeeleeja labaak par Ciprusu. Vieniigais, ka pick'n'roll Adolfs<>Cipruss labi darbojaas.
4a) Ieprieksheejie nopelni attieciibaa uz Viitolu nebuutu jaapaarspiilee. Ir vinsh labs aizsardziibaa, bet man shkjiet, ka Shkjeele ir pielicis aizsardziibu, un Valters arii ir laps (vieniigi - vvz, kaa buus ar taam pieziimeem). Tiesa, es nedomaaju, ka Viitols buus aarpus sastaava - vnk atkariibaa no pretinieka, vareetu pielaagoties.
4b) No malas skatoties, Viitols jau nu neizskataas tas, kas ir noskanjotaajs ciinjai. Shis ir tas jautaajums, kur diezgan drosha ir iespeeja, ka kljuudos, bet man taa izskataas.

Veel gribeetu piebilst, ka nevar jau zinaat, kaa Biedram ies ar taam pieziimeem..

Un neliels papildinaajums - shitaa komanda to4 ir bezmaz vai gsw modelis

     [+] [-]

, 2007-07-16 01:49, pirms 17 gadiem
domaju ka TAGAD VALTERS ar SKELI ir vienlidzigi aizsardziba ar VITOLU! jo VALTERS sporta studija teica ka sezona vis grutak bija spelet pret SKELI (tatad Skele bija labaks par Vitolu) un Valtres visu laiku man ir licies vienlidzigi ar Vitolu aizsardziba! tapec domaju ka VITOLS ir vajadzigs ,bet uz paris min tikai! sakusastavam jabut tadam VALTERS-SKELE-VALTERS_HELMANIS-BIEDRINJS!

     [+] [-]

, 2007-07-16 05:29, pirms 17 gadiem
baidos, ka vītols diezgan noteikti paliks (kautgan muižnieks vairs nav ventspils galvenais treneris, tomēr esmu pārliecināts par 'ventspils' faktoru) + buškevics (redzot šogad kā viņš spēlēja, bija diezgan nepiedodami tie daudzie momenti, kur tika pazaudēta bumba un tieši šogad blūms tikai pie spēlēšanas tā vairāk) + cipruss (izčakārēts gads, bet taisnība, nevar zināt, ko viņš paspēs sadarīt pa vasaru)

     [+] [-]

, 2007-07-16 05:58, pirms 17 gadiem
a nu ja PG, taalu neesam, tikai leishu PG ir viens no top5 eiropas labakajiem speletajiem ... sharas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-16 08:40, pirms 17 gadiem
Cipruss arii labi met sodus

     [+] [-]

, 2007-07-16 08:52, pirms 17 gadiem
Viitolam jaaabuut, atcerieties Ven:ASK finaaalu kur Viitols paraadija fantastisku precizitaaaci izkiriiigajos mirkljos kad bija jaaamet soda metieni, rocinja shim nenotriiiceeja, un ariii dzen savu 3 punktu metienus ariii var iemest....

Es domaaaju ka jaaaiztiek ir : vai nu Beerzinja vai Jahovica un vai nu no Bluuma un Buskevica

pareejos vajag saglabaaat ar domu taadu ka muucu C dabon katraaa speeleee vienmeeer pa 4-5 pieziimeem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-07-16 09:43, pirms 17 gadiem
Tuvu vai perfekta analīze!!! Īsa rokasgrāmata par LV basketa izlasi!

     [+] [-]

, 2007-07-16 09:54, pirms 17 gadiem
Labs raksts ;]

Par liekajiem:
1) Manuprāt, ja pārējiem "mazajiem" nekas nenoiet greizi, tad lieks viennozīmīgi ir Vītols, bet diemžēl neticu, ka Muižnieks ir spējīgs uz tik drosmīgu rīcību
2) Es personīgi atmestu Ciprusu, bet tā kā nezinām, kādā formā šobrīd viņi abi ir, tad pieļauju arī Grafa kandidatūru.

Lai ar Latvijas izlases centri parasti izceļas, savācot daudz piezīmju, tomēr uzskatu, ka ja ir jāspēlē transition basketball, tad kā centru varētu likt arī Bērziņu, lai sajauktu pretiniekiem kārtis, bet kā PF tādā gadījumā derētu arī Porziņģis un Jahovičš

     [+] [-]

, 2007-07-16 10:59, pirms 17 gadiem
Komplimenti autoram...

Jau vairrākkārt esmu izteicies, ka normāli komentāri un viedokļi E-sportā pēdējā laikā parādās aizvien retāk, ko nevar teikt "lielajiem ekspertiem" "...super..." "labais" utt. stilā.

visumā arī par analīzi piekrītu ...
Par Porziņģi runājot, domāju, ka viņam tiks dota iespēja sevi apliecināt pārbaudes spēlēs, un cerams, ka vairākās, jo viņš tiešām izlases sakarā neko nav pierādījis un mūsu treneriem ir vairāk tumšais plankums.

Runājot par Ciprusu un Grafu... Grūti spriest kādi viņi būs starpsezonā, bet sezonas beigās Grafs bija viennozīmīgi labāks par Ciprusu. Un par to pick'n roll - kur ir teikts, ka ar Biedru tas nesanāk vēl labāk?

     [+] [-]

, 2007-07-16 11:30, pirms 17 gadiem

Citāts:

Publicējis theCubs

Citāts:

Publicējis amphik
varetu kads ielikt Lietuvas izlases apraxtu nez ir kada pozicija vismaz viena, kura mes reali varetu cinities ...



C pozīcijā dēļ Biedriņa spēlēšanas un Ilgauska atteikuma mēs, manuprāt, izskatamies labāk. Arī PG tālu neesam...


brāļi Lavrinoviči, Javtoks, Songaila ir nozīmīgs arguments apakšā, ne?

     [+] [-]

, 2007-07-16 17:46, pirms 17 gadiem
Nu labs raksts. autors malacis. Tomēr tomēr varianti ir vienmēr... Es palieklu pie savām !!! domām, ka vispārvērtētākais LBL spēlētājs šogad ir bijis S. Valters. Pamatot mēģinu - EČ nav LBL - nu neļaus viņam gan uzbrukumā, gan aizsardzībā netīri spēlēt, nesvilpjot tik dēļ tam, ka Valters. Nu un tad varam meklēt priekšrocības pret kaut vai R. Vaikuli. Nav nekā. Jāatceras vēl viena aksioma- kam laba regulārā sezona, tas uz EČ, PČ ir izpumpējies, un otrādi... Ar garo galu arī grūti - vai Cipruss, vai Grafs - abi Dieva dāvanas priekš komēdijšova...

     [+] [-]

, 2007-07-16 20:11, pirms 17 gadiem
Es gan nedomāju, ka sijājot kandidātus tik strikti pieturēsies pie pozīcijām. Piemēram, ja Cipruss savā pozīcijā izskatīsies pārliecinošāk par Bērziņu, tad mājas paliks Bērziņš un nepalīdzēs tur ne metiens no distances, ne dribls (un šāds scenārijs ir visai ticams). Par 4.var spēlēt tāpat Jahovičs un Porziņģis, tā ka bads nav (pirms diviem gadiem bija čābīgāk). Tas, ka viens liekais būs mazais un viens garais, gan šķiet loģisks secinājums. No mazajiem es domāju reālākais kandidāts ir Blūms. Tas ka mājās var palikt Vītols ir pilnīgi nereāli (ja vien būs vesels), jo šai izlasei nav pārāk daudz pieredzējušu spēlētāju (ne tik daudz gadu, cik st.spēļu ziņā). Un 3saspēles vadītāji, nav vajadzīgi, Šķēle vajadzības gadījumā arī var nospēlēt. Bet no esošajiem Blūmam iepriekšējā sezona ir visvājākā, mazs spēlēs laiks un tas pats ne pārāk veiksmīgs. Bušiņš izskatās pārliecinošāk (pieredzējušāks, bet šādi spēlētāji pašreizērjā modelī ir deficīts), bet Valtera pozīcijas domāju neviens neapšaubīs (ja vien ir veselība).

     [+] [-]

, 2007-07-17 00:02, pirms 17 gadiem
Teicams raksts. Vītols ir ļ.labs aizsardzībā, ceru ka neizsvītros viņu. Centriem protams drusku jāpieliek muskuļu massa, noderēs zem groziem!