Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Kad pienāks latviešiem tie laiki?

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Šķiet, jau no pirmās Baltijas Basketbola līgas pastāvēšanas dienas aktuāls bija jautājums par tiesnešu darbību, kas arī nav nekāds brīnums, jo mačus apkalpo mājinieku tiesneši. Tiesa Latvijā šajā ziņā nākas runāt par ko citu...

Vai leiši izmanto vudu?
Droši vien nav tādas Latvijas komandas, kas nebūtu izjutusi lietuviešu un igauņu tiesnešu "viesmīlību", taču laikam jau nav arī tādu – sevišķi starp tām, kas spēlējušas ar abiem Lietuvas grandiem –, kas to pašu var teikt par mūsu svilpējiem. Bieži vien no pašmāju spēlētājiem nākas dzirdēt par to, ka izbraukumu mačos mūsējos "čakarē" leišu vai igauņu soģi, bet Latvijā to pašu turpina vietējie. Piemēri tālu nav jāmeklē – pēdējās divas "ASK Rīgas" un BK "Ventspils" spēles ar "Lietuvos Rytas". Pirmajā gadījumā mačs beidzās ar mājinieku "zāģi" (protams, nevar 100% droši apgalvot, ka, ja tiesneši strīdīgās epizodēs būtu lēmuši par labu rīdziniekiem, būtu sanākusi uzvara), bet otrajā mājinieki tomēr nosargāja uzvaru.

Konkrētāk? Līdz Rīgas spēles beigām atlikusi pusotra minūtē, Viļņas komandas centrs J.P. Batista laužas uz grozu, atduras pret karavīru centriem, tāpēc metiens sanāk neveikls. Bumba neskar groza stīpu un atkal nonāk pie Batistas, taču tiesnešu svilpe neseko. Toties seko metiens, kuru bloķē ASK centrs Brags, taču, bumbu jau bija sasniegusi sava lidojuma augstāko posmu un tiesneši ieskaitīja divu punktu guvumu. Kērtiss Miladžs uz to atbild ar bumbas spērienu griestos, par ko saņem tehnisko piezīmi un mača intriga ir beigusies... Pagājušās nedēļas beigās Lietuvas "avīžniekus" pamatīgi sabaidīja BK "Ventspils", mača beigās pat atļaujoties pacīnīties par uzvaru. Viesi metas uzbrukumā, Mariuss Petravičs agresīvi dodas uz grozu un ar plecu ielido Uvja Helmaņa krūtīs – svilpe un personiskā piezīme Helmanim. Vēl pēc brīža pret to pašu Helmani noteikumus pārkāpj Mindaugs Lukausks, bet ventspilnieku uzbrucējs pamanās izmest pa grozu, kurš bumbu pieņem, taču superobjektīvā Latvijas tiesnešu brigāde saskata, ka pārkāpums bija jau mirkli pirms metiena un groza guvumu neskaita. Pamatīgi uzvilcies Helmanis pirmo sodu met garām, otrs gan sasniedz mērķi, taču četru punktu pārsvara vietā sanāk tikai divi.

Rodas sajūta, ka leišiem piemīt kaut kādas burvju spējas vai viņi izmanto vudu rituālus... Vai mūsējiem vienkārši ir bail sarūgtināt lietuviešus, lai tie, nedo Dies’, neatteiktos no dalības Baltijas Basketbola līgā? Ja, nepamanījuši Batistas piespēli pašam sev, soģi pēc tam būtu pievēruši acis uz strīdīgi bloķēto metienu, vai viņus par to diskvalificētu? Diez vai! Vai kādam varētu būt kādas pretenzijas pret tiesnešiem, ja tie Mariusam Petravičam iedotu piezīmi uzbrukumā? Protams, nē! Vai izraisītos starpvalstu karš, ja tiesneši pēc pārkāpuma pret to pašu Helmani ieskaitītu arī divus punktus? Negribas ticēt! Tajā pašā laikā tiesneši ļauj viesu kluba prezidentam viņus pamācīt, pat izejot laukumā…

Nebūt nepieprasu, lai mūsu soģi rīkotos negodīgi, kaut ko izzīstu no pirksta un ar savām darbībām "noraktu" sāncenšus, bet kāpēc nedot viņiem to, ko viņi ir pelnījuši? Te jau runa ir par elementāru pašcieņu – kurš mūs cienīs, ja mēs paši necienām cits citu? Kā tajā anekdotē: katlu, kurā ellē vāras latvieši, neviens nesargā, jo, ja viens no letiņiem mēģinās no katla tikt ārā, citi raus aiz kājas atpakaļ…

Tartu Rock fenomens
"ASK" un BK "Ventspils" pirmajā SEB BBL posmā, bet Valmieras "Lāčplēšu alus" otrajā, izbaudīja ko nozīmē spēlēt Igaunijas pilsētā Tartu. Visos trīs gadījumos mači mūsējiem beidzās bēdīgi... Turpretim Igauņu alus komandas vizītes Latvijā beidzās ar mūsu komandu uzvarām. It kā jau nekas neparasts – netrūkst jau tādu, kuras sauc par tipiskām sava laukumā komandām. Tiesa te ir viens bet. Proti, pirmajā posmā "Rock" viesos neuzvarēja nevienu maču, bet no pēdējiem pieciem zaudējumiem, trīs bija tieši izbraukumā, turklāt arī pret komandām, kuras savā laukumā pārspēja pārliecinoši. Piemēram, "Neptunas" savā laukumā Tartu komanda pieveica ar +2, bet viesos zaudēja ar -23. Lāčplēša alus (tiesa bez Stimača, Filipsa un Bagatska) izbraukumā zaudēja ar -30 (!), bet savā laukumā uzvarēja ar +8. Arī BK "Ventspils" ar "Rock" savās mājās tika galā bez problēmām, taču izbraukumā nesanāca nekas, bet kad sāka sanākt, sekoja Helmaņa piezīme uzbrukumā un tehniskā... Pirmajā posmā Tartu komanda savā laukumā arī gandrīz tika galā ar "Lietuvos Rytas", galu galā tomēr zaudējot 70:72, toties Viļņā piedzīvoja sagrāvi 91:62. Pārsteidzošas pārmaiņas, vai ne?

Papētot spēļu protokolus, būtisku pārsvaru izdarīto soda metienu ziņā regulāri gan nevar saskatīt, tomēr galvenais bieži vien ir nevis skaits, bet laiks, kad sods fiksēts (vai nav fiksēts). Visvairāk "Tartu" ir cietuši "ASK" spēlētāji, jo igauņi mačā ar viņiem izmeta 34 sodus, kamēr rīdzinieki tikai 22. Tie, kas maču redzēja TV, labi atceras spēles beigas, kad igauņi gandrīz vai nesvilpa vispār, tomēr pamanīja pārkāpumu Buškevicam, kad tas tīri izsita bumbu sāncensim. Savukārt BK "Ventspils" spēlē soģi piezīmes vietā mājiniekam deva nostaigātus visiem...

Tiesa "Rock", kas otro posmu sāka ļoti iespaidīgi, galu galā var palikt bez dalības izslēgšanas mačos, taču tās jau ir viņu problēmas. Mūsu problēmas tagad būs četru komandu spēlēšana "play off", kuros gan nenāksies spēlēt ne ar vienu no leišu lielajiem. Tomēr pretī būs leiši, kuri tikko tieši no Latvijas saņēmuši pamatīgu pliķi – mūs nākamajā sezonā BBL būs vairāk nekā viņu. Tādā situācijā taču arī nebūtu prātīgi viņus lieki kaitināt? Vai labāk tomēr dot katram to, ko tas ir pelnījis? Vēl ir laiks padomāt un apsvērt visus par un pret. Visiem.

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:08, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Ehh
par expertiem TV- tieneshu experti mums LV nav...



es domāju kādi no komisāriem vecais Ozols, Jansons, kas vēl tur ir .. kautvai pats Kokainis prot sakarīgi izteikties. neskaidrības ar sekunžu skaitīšanu, kad ko skaita un kad nē. bet visvairāk jau diskusiju par uzbrukuma sodiem, un tā arī paliks..

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:08, pirms 18 gadiem
Scarface - tai epizodē bumba neiekrita grozā. Nezinu, vai neiekrita raustīšanas dēļ, bet fakts kā tāds.

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:10, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zigiss

Citāts:

Publicējis Ehh
par expertiem TV- tieneshu experti mums LV nav...



es domāju kādi no komisāriem vecais Ozols, Jansons, kas vēl tur ir .. kautvai pats Kokainis prot sakarīgi izteikties. neskaidrības ar sekunžu skaitīšanu, kad ko skaita un kad nē. bet visvairāk jau diskusiju par uzbrukuma sodiem, un tā arī paliks..


ja palasītu noteikumu izmaiņas un oficiālās FIBA interpretācijas tad saprastu uzbrukuma sodus!!!!!tā kā LASĪT VAJAG!!!!!

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:11, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Edmunds
Scarface - tai epizodē bumba neiekrita grozā. Nezinu, vai neiekrita raustīšanas dēļ, bet fakts kā tāds.


nu ja bumba pieskārās stīpai un un kāds parāva tīkliņu, tad gan bij jāskaita!!!

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis referee
Andron, rokas nost no Latisheva un paareejiem augstas klases tiesneshiem. Ja tev buutu kaut dalja no taam pozitiivajaam iipashiibaam un buutu dziivee sasniedzis tik cik vinji, tu te neatljautos rakstiit kaut kaadus verveleejumus. Esmu paarliecinaats, ka anoniimi tu vari bljaustiities un spljaudiities, bet nevienam no profiem tu pat neesi cieniigs aciis ieskatiities.


es ar peikrītu!!! jo lai tiktu par FIBA tiesnesi ir jāiegulda milzīgs darbs un jātērē daudz sava brīvā laika!!!! tā kā....

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:14, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Scarface
ja palasītu noteikumu izmaiņas un oficiālās FIBA interpretācijas tad saprastu uzbrukuma sodus!!!!!tā kā LASĪT VAJAG!!!!!



tu tā arī neesi iebraucis - nejau par teoriju runa kas ir kas, bet praksē kā traktēt konkrētu epizodi. daudzās sitācijas kad vienas komandas spēlētāji vis kā vien brēc ka bija sods, otri ka nebija .. piedāvā viņiem izlasīt noteikumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:19, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zigiss

Citāts:

Publicējis Scarface
ja palasītu noteikumu izmaiņas un oficiālās FIBA interpretācijas tad saprastu uzbrukuma sodus!!!!!tā kā LASĪT VAJAG!!!!!



tu tā arī neesi iebraucis - nejau par teoriju runa kas ir kas, bet praksē kā traktēt konkrētu epizodi. daudzās sitācijas kad vienas komandas spēlētāji vis kā vien brēc ka bija sods, otri ka nebija .. piedāvā viņiem izlasīt noteikumus


uzbrucēja kontakts aizsarga krūtīs tiek traktēts kā uzbrukuma sods!!! protams jāskatās arī vai pats aizsargs nemeklē to kontaktu, bet veco variantu, ka "viņš taču nestāvēja" variet aizmirst!! aizsargs tiek līdzi kājās uzbrucējam, a uzbrucējs iemočī šim ar plecu krūtīs - offensive!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:22, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Berzins
manuprāt tēma izsmelta, bet prognozēju, ka diršanās un sava - protams, ka pareizā viedokļa pierādīšana iestiepsies uz 10 lapām (vismaz)... ir tāds sakāmais par Brazīliju - Brazīlijā ir 189 miljoni futbola treneru! Laikam jau pie mums jāpārfrāzē - Latvijā ir 2,3 miljoni sporta ekspertu...


labi teikts!! tā pat arī Lietuvā ir n-tie basketbola treneri!!

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:22, pirms 18 gadiem
jautaajums - kas ir shii raksta autors?

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:23, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis referee
jautaajums - kas ir shii raksta autors?


Petrini!!! eu tas nav tas ar gariem matiem kas ventspilī pie mikrafona sēž!!!???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:25, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis krekls
Expertiem
Taru Rock menedžeris pats pateica: Leišos tiesā uz vienu pusi - atklāti pālīdz Leišiem, Igauņo s- ir [cenzēts] visi tiesneši kuri reizēm palīdz reizēm norork, bet pie Jums Latvijā - smieklīgi, bet palīdz "viesiem".
Un vēl.
Ne mazums spēles es pats esmu redzējis kuras leišos vietējie soģi NOROK! Pag. sezon Šauļi - Ventspils!
Mūsējie soģi - ESIET nevis par labu LV bet strīdīgās situācijās gan par labu mājiniekiem - LV!!!


Es nesaprotu kadēļ tiesnesim vispār jabūt kāda pusē, tiesnesim nav nacionalitātes viņš ir par godīgu cīņu un viņš svilps nevis kādam par labu bet kā viņš uzskata par pareizu. Protams viņš var kļudīties mēs visi esam cilvēki, tu parastais līdzjutej pamēģini 100% visu redzēt un sekundes simdaļa visu pamanīt un vel nosvilpt?

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:26, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Liepinsh87

Citāts:

Publicējis referee
Andron, rokas nost no Latisheva un paareejiem augstas klases tiesneshiem. Ja tev buutu kaut dalja no taam pozitiivajaam iipashiibaam un buutu dziivee sasniedzis tik cik vinji, tu te neatljautos rakstiit kaut kaadus verveleejumus. Esmu paarliecinaats, ka anoniimi tu vari bljaustiities un spljaudiities, bet nevienam no profiem tu pat neesi cieniigs aciis ieskatiities.


nu es sevi gan uzskatu par cienīgu skatīties acīs tiesnešiem uz Latiševu pat gribot negribot jāskatās no augšas
man ar Scarface bija diskusija e-sportā pēc LBL spēles ar ASK-Baronu par līdzīgu tēmu... un es viņam pilnīgi piekrītu par to,ka spēles laikā ir normāli,ka parādās emocijas un spēles laikā var izsvilpt tiesnešus utt... bet pēc spēles tas viss ir jāaizmirst,jo nav normāli pēc spēles atcerēties kkādas epizodes utt...
nu tiesneši spēles laikā man liekas pilnīgākie [cenzēts] un tā tas paliks visu mūžu,bet pēc spēles es to visu aizmirstu un man ir liela cieņa par to,ko viņi dara un kā dara ieteiktu pārējiem "gudreļiem" tā pat darīt...
nu nevar tiesneši būt ideāli abām komandām un tās emocijas rodās tāpēc,ka ir saspringtas galotnes... un kur pietiesā galotnē par labu mums pat neviens neatcerās...


jap piekrītu Liepinsh87!!!! eu bet normāla diskusija mums toreiz iznāca, ne??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:34, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis merqcio
Es nesaprotu kadēļ tiesnesim vispār jabūt kāda pusē, tiesnesim nav nacionalitātes viņš ir par godīgu cīņu un viņš svilps nevis kādam par labu bet kā viņš uzskata par pareizu. Protams viņš var kļudīties mēs visi esam cilvēki, tu parastais līdzjutej pamēģini 100% visu redzēt un sekundes simdaļa visu pamanīt un vel nosvilpt?



pareizi, tāpēc lai BBL tiesā TIKAI latviešu tiesneši

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:35, pirms 18 gadiem
vo šitā pateikt!!!!! ja būtu man preti, goda vārds šķeltu!!!!!!!!!savos gados esmu sasniedzis daudz vairāk nekā vidusmēra iedzīvotājs pa savu dzīvi!!!!!!!
nekritīšos tik zemu un neiešu Jums kko pierādīt, un teikt, ko par tādiem domāju!!

P.S Latiševam un Ozolam acīs ar esmu skatījies ļoti daudz reizes!

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:36, pirms 18 gadiem
tad ieskaties naakamreiz un pasaki ,ka esi androns un nodrisi vinjus esportaa un pameegini ieskelt. Gribu redzeet kas no tevis paliktu paari. Abus divus izveeleejies iistos

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:37, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Liepinsh87

Citāts:

Publicējis Scarface

Citāts:

Publicējis Liepinsh87

Citāts:

Publicējis referee
Andron, rokas nost no Latisheva un paareejiem augstas klases tiesneshiem. Ja tev buutu kaut dalja no taam pozitiivajaam iipashiibaam un buutu dziivee sasniedzis tik cik vinji, tu te neatljautos rakstiit kaut kaadus verveleejumus. Esmu paarliecinaats, ka anoniimi tu vari bljaustiities un spljaudiities, bet nevienam no profiem tu pat neesi cieniigs aciis ieskatiities.


nu es sevi gan uzskatu par cienīgu skatīties acīs tiesnešiem uz Latiševu pat gribot negribot jāskatās no augšas
man ar Scarface bija diskusija e-sportā pēc LBL spēles ar ASK-Baronu par līdzīgu tēmu... un es viņam pilnīgi piekrītu par to,ka spēles laikā ir normāli,ka parādās emocijas un spēles laikā var izsvilpt tiesnešus utt... bet pēc spēles tas viss ir jāaizmirst,jo nav normāli pēc spēles atcerēties kkādas epizodes utt...
nu tiesneši spēles laikā man liekas pilnīgākie [cenzēts] un tā tas paliks visu mūžu,bet pēc spēles es to visu aizmirstu un man ir liela cieņa par to,ko viņi dara un kā dara ieteiktu pārējiem "gudreļiem" tā pat darīt...
nu nevar tiesneši būt ideāli abām komandām un tās emocijas rodās tāpēc,ka ir saspringtas galotnes... un kur pietiesā galotnē par labu mums pat neviens neatcerās...


jap piekrītu Liepinsh87!!!! eu bet normāla diskusija mums toreiz iznāca, ne??


sanāca laba bet vienalga,tas 3 tiesnesis tajā spēlē nerullēja...
es Tev piekritu,ka nevajag pēc spēles sprēgāt...
Tu savukārt,ka Nacionālajai kategorijai vēl jāpiestrādā pie sava līmeņa...
un tas ir diskusijas uzdevums nonākt pie kompromisa


jap un mēs arī nonācām pie kompromisa!!!! bet šeit šitajā tēmā tas tik ātri, liekas, neizdosies!!

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:38, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis referee
tad ieskaties naakamreiz un pasaki ,ka esi androns un nodrisi vinjus esportaa un pameegini ieskelt. Gribu redzeet kas no tevis paliktu paari. Abus divus izveeleejies iistos


ha ha labs!!! gribētos redzēt!!!

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:41, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zigiss

Citāts:

Publicējis merqcio
Es nesaprotu kadēļ tiesnesim vispār jabūt kāda pusē, tiesnesim nav nacionalitātes viņš ir par godīgu cīņu un viņš svilps nevis kādam par labu bet kā viņš uzskata par pareizu. Protams viņš var kļudīties mēs visi esam cilvēki, tu parastais līdzjutej pamēģini 100% visu redzēt un sekundes simdaļa visu pamanīt un vel nosvilpt?



pareizi, tāpēc lai BBL tiesā TIKAI latviešu tiesneši


Nevajg jau pārspīlēt

     [+] [-]

, 2007-03-22 15:44, pirms 18 gadiem

Citāts:

Citāts:

Publicējis merqcio
pareizi, tāpēc lai BBL tiesā TIKAI latviešu tiesneši



Nevajg jau pārspīlēt



tieši tā, ieteikums visiem, arī pelēkajiem un pūkainajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-22 16:52, pirms 18 gadiem
cirks k-kaads...

taa vien shkjiet, ka tiesneshu vainoshana jau ir kljuvusi par tradiiciju...

sanjemiet vajadziigaas atljaujas un ejat pashi tiesaat. tad vareesiet paraadiit, kaa tas ir jaadara, kaa pareizi jaapavalk saveejie...

     [+] [-]

, 2007-03-22 16:57, pirms 18 gadiem
Basketbols, jau nav intresants, kad tiesa pretigi. Vajag piesaistits arzemju tiesnesus. Pa kadu naudu? SEB gan jau izspiedis, tos 200 ls tiesnesim par speli. Nu 1 divizija jau sogad vajadzeja ofic tiesat arvalstu tiesnesiem. Skatoties ASK - LR man pat vecmamina pateica, ka tiesnesi rok speli leisu laba, taka tas bija labi redzams. Par batistas epizodi, es neatceros, kad es speleju basketbolu tiesnesis izlema ka var pamest un bumbu nokert, tur bumba no stipas bija nebut tik tuvu, miladza tehniska bija ar laba, nu calits uzspera pa bumbu labi, bet tas ir tikai del sogiem. Es batuta vieta blautu un cik speka virsu sogiem. Par tiesnesiem. Es pats pazistu tiesnesi, kas tiesa jau kops man skiet 15 gadiem. Es ceru, kad tiks atrisinata problema ar sogiem, tad vel bus intresantaks viss, jo man skiet, kad BBL jau var konkuret ar vairakam labam ligam Eiropa, jo limenis klust labs.

     [+] [-]

, 2007-03-22 17:05, pirms 18 gadiem
nu man lieas ka SJALJOS visas LV komandas pamatigi nosvilpj!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-03-22 17:31, pirms 18 gadiem
Musu tiesneši ir malači, ka nepakļaujas spiedienam un nav nevienā pusē. protams ir patīkami redzēt kad musu komandas vinē, bet ja tā uzvara ir iegūt negodiga ceļā tad tāda uzvara man nav vajadzīga!!!!

     [+] [-]

, 2007-03-22 17:32, pirms 18 gadiem
nu tas jau bija sen zināms, būtu perfekti, ja tiesātu neitrālas nācijas tiesnesis

     [+] [-]

, 2007-03-22 17:54, pirms 18 gadiem
BIEDZOT!!! Beidzot kāds publiski pasaka patiesību par to, kas notiek laukumā... Par to, kā dažas izredzētās komandas izmoanto savu "sesto spēlētāju" (jeb 3 tādus BBL)!
Liela drosme no autora puses beidzot pastāstīt kā bija, nevis turpināt vazaat nodriskātos, tiesnešiem pielienošos tekstus "smagā spēlē piekāpās"; "mača galotnē atzina pretinieka pārākumu" vietās, kur patiesībā spēles likteni izšķīruši tiesneši...!!!

Ceru, kakaut kas mainīsies uz labo pusi!

P.S. Sveiciens Jurim K.

     [+] [-]

, 2007-03-22 18:07, pirms 18 gadiem
oo nu beigaas kaut kas sakarigs paraadiijas diskusijaa (Shalle bucha )
arguments - ejiet pashiet un tiesajiet - nu gan ir jauks tipa jums zobaarsts sajaaj visu muti, beigas kauko shkjiibi salabo un kad juus protesteejat, taa i pasaka : Ejiet un pashi tad labojiet. Taapeec jau ne katrs iet tiesaat un ne katram padodas, un tas ir tikai normaali,. tachu ja tu tur esi un tu dari sho darbu...

     [+] [-]

, 2007-03-22 19:12, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis androns
.......................................................

jā tās ir izvilktas situācijas no spēlēm! es tā arī nekad nedarītu, ja tas neatkārtotos sistemātiski!
mans ieteikums - trešo valstu tiesneši!
respektīvi, ja spēlē EST ar LV, tiesā LT
JA LT ar EST, tiesā LV
Ja LV ar LT, tiesā EST
Protams, ne jau dēļ EST tiesnešiem mēs uzvarēsim žalgiri, bet vismaz neatkārtosies šādas epizodes


Tad jau šogad visas LV - LT spēles tiesājot, igauņu tiesnešiem būtu ĻĻOTI daudz darba! Nebūtu laika Igaunijas iekšējos mačus tiesāt!
Jo uz divām Igaunijas komandām BBL būtu jānodrošina nesamērīgi daudz tiesnešu. Un vēl jāņem vērā iebildumi pret igauņu tiesāšanas līmeni!
Varbūt BBL maciņš atļauj algot arī citu valstu tiesnešus? Kāds citās kaimiņvalstīs ir tiesāšanas līmenis un kāds algu līmenis?