Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Biedriņam jauni rekordi, "Warriors" uzvar

Pateicoties Andra Biedriņa lieliskajai spēlei aizsardzībā, šonakt NBA regulārajā čempionātā ceturto uzvaru pēc kārtas izcīnīja Goldensteitas "Warriors" basketbolisti, kas savā laukumā ar 117:105 pārspēja Sakramento "Kings".

Andris Biedriņš spēli uzsāka pamatsastāvā un laukumā pavadīja 43 minūtes (otrais lielākais komandā), kas ir jauns viņa karjeras rekords. Šo minūšu laikā Biedriņš guva deviņus punktus (divpunktu metieni 3/6, soda metieni 3/8), izcīnīja 16 (!!!) atlēkušās bumbas (karjeras rekords), bloķēja četrus metienus, taču pieļāva sešas kļūdas un nopelnīja piecas personiskās piezīmes.

Jau pirmo ceturtdaļu "Warriors" aizvadīja diezgan rezultatīvi un ielieka drošus pamatus uzvarai - 40:28. Šis 12 punktu pārsvars noturējās līdz spēles beigām, jo pārējās trīs ceturtdaļas noslēdzās neizšķirti - 25:25, 27:27, 25:25.

Izcilu spēli "Warriors" sastāvā aizvadīja Bairons Deiviss, kurš 44 minūšu laikā guva 36 punktus un sasniedza jaunu karjeras rekordu, atdodot 18 rezultatīvas piespēles (11 no tām pirmajā ceturtdaļā). Ne mazāk lielisku spēli aizvadīja Francijas izlases spēlētājs Mikaels Pietruss, kurš 34 minūšu laikā guva 26 punktus.

Zaudētāju labā Kevins Mārtins guva 26 punktus un izcīnīja deviņas atlēkušās bumbas, bet Rona Ārtesta rēķinā 20 punkti un 12 bumbas zem groziem.

Spēles protokols: Kings - Warriors 105:117

Rietumu konference.
1. Jazz 7-1
2. Spurs 6-2
3. Clippers 5-2
4. Hornets 6-3
5. Warriors 6-3
6. Rockets 6-3
7. Lakers 5-3
8. Kings 5-3
---------------------------------
9. Blazers 4-5
10. Sonics 4-5
11. Timberwolves 3-4
12. Mavericks 3-4
13. Nuggets 3-4
14. Suns 2-5
15. Grizzlies 1-6

Izmantotie resursi:
www.espn.com

     [+] [-]

, 2006-11-17 14:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis bench

Citāts:

Publicējis TomsMVP
Ne nu tomer piekriitat ja nebutu DEIVISA GSW kastu visiem !!!



zini, to nevar tā viennozīmīgi pateikt - pagājušajā sezonā GSW bez BD spēlēja ne sliktāk kā ar (kaut gan abos gadījumos bija pasūdīgi )



vinjam bija aizstaajeejes - Dereks Fishers, kas arii ir neslikt saspeepes vadiitaajs

     [+] [-]

, 2006-11-17 14:43, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis irbiite
UMKCK labs komentaars!! Sen taadu nav bijis sheit esportaa!!!! Respect!!


pilnīgi piekrītu! beidzot kāds sakarīgs spriedums un viedoklis! tā turēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-17 14:48, pirms 18 gadiem
to m.v.p
tagad arii ir normaals aizstajeejs M.Ellis , protams ja nebuutu BD tad vajadzetu kadu backup , bet tadi jaw ir Wagner,Robertson......

     [+] [-]

, 2006-11-17 14:52, pirms 18 gadiem
Nu es nezinu par citiem bet Deivis ne tikai met norm dau pts bet arii dod daudz pass ! Beirons ir vnk lielisks !

     [+] [-]

, 2006-11-17 14:53, pirms 18 gadiem
piekritu BD=lielisks bet ne neaizstajams D
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-17 15:01, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis slammin
to m.v.p
tagad arii ir normaals aizstajeejs M.Ellis , protams ja nebuutu BD tad vajadzetu kadu backup , bet tadi jaw ir Wagner,Robertson......



Vai tad Ellis arii ir saspeeles vadiitaajs?!?!?, vai tad vinsh nav maleejais aizsargs?!?!??

     [+] [-]

, 2006-11-17 15:04, pirms 18 gadiem
gan PG , gan SG ..... peec situaacijas ! un vispaar ja abi (BD un Ellis) vienlaiciigi ir laukumaa bumbu biezaak paari ved Ellis ! vismaz pret Toronto Raptors taa bija ...... Wagneram pagaidaam ir trauma un neesmu vinju redzejis darbibaa !

     [+] [-]

, 2006-11-17 15:07, pirms 18 gadiem
Kirsons, šodien 09:34
Publicējis UMKCK
Nesaprotu, ja ir taadas iespeejas kaa Warriors skatiities ierakstus, etc. kaa nevar to izmainiit. Ja uztaisiitu split screen kur vareetu redzeet kaa vinsh met un blakaam piemeeram Ben Gordon kuram ir perfecta auksta trajektorija, uzreiz vareetu redzeet kas pa lietu.

Tu pats ar basi nodarbojies? izskatās ka nē.... Tad tādas muļķības negvelztu

Kirsons, šodien 11:18
Publicējis celms
Publicējis UMKCK
Friikains finish, tiesneshi nomiiza iedod sodu pie Nocioni iemestaa 3pt peedeejaa sekundee peec paartvertas bumbas!!!).


tikko noskatiijo highlights no hou-chi, nu nebija tur soda pret nocioni, tas, ka vinsh nokrita peec metiena jau nenoziimee, ka sods jaadod. battier visu laiku staaveeja taisnaam izstieptaam rokaam, nociioni pats vinam tur virsuu veelaas.

bet piekriitu par labu komentu. var redzeet, ka kko rubii no basha un var arii to uzrakstiit. nes komentus uz esportu nevis uz banku vai kaa juus tur sakat

Nu par to sodiņu uzlabošanu viņš arī galīgi garām nošāva...

Pirmkaart, ja Tev ir +4, kaapeec vispaar buut tuvumaa 3 punktu meteejam peedeejaa sekundee. Pa TV to momentu atkaartoja 5 reizes un, JAA, tur vareeja mieriigi iedot sodu. Nav runa vai bija sods vai nee! Runa ir pa to ka Battier pa priekshu aizmeta [cenzēts] pasu, un peec tam pie plus 4!!! kaut ko liida apakshaa 3 puntu meteejam. Starpcitu Battier TEAM USA skatijaas svariigaakais role player pagaajushaa chempionaataa zem Coach K!!!

A pa sodiem varu pateikt vienu. AB var izmest 10,000 sodus dienaa. Ja vinsh neizlabos trajktoriju nekas nemainiisies. Lietoju Ben Gordonu pa piemeeru jo vinam bumba augstaakajaa punktaa ir kaadu metru!!! augstaak nekaa Andrim. Buutu laiks, uztaisiitu mazinu video kur tas ir atspogulots. Andrim ir liidziiga probleema ka Shaqam. Vins nevis met no lejas uz augshu, bet no augshas uz leju. Visi sodi atsitaas pret prieksheejo stiipu. Pilniigi visi. 2 no viniem atsitaas zem prieksheejaas stiipas. Geometriski ir noteikts lenkis peec kaada ir vieslielaakaa varbuutiiba ka bumba ielidos grozaa. Gandriiz pusee no gadiijumiem kad bumba atstaaj vina rokas, vinai pat nav shance iekrist.

Pa AB kluudaam: Ja Tev iedod suudiigu pasu potiishu augstumaa un PG izcheksee bumbu prom box scoraa taa ir kluuda, bet reaali vai Tu esi vainiigs? Reaalas kluudas kur AB nokluudiijas bija 3. Vina kur vinsh pilniigi atdeva outlet pasu pretiniekam un 2 kur vinu vinkaarshi Artests izgeerba kad vinsh speeleeja ar muguru pret grozu.

     [+] [-]

, 2006-11-17 15:10, pirms 18 gadiem
UMKCK,raksti veel!
12 gadus nolauzu uz kruizniekiem no Maiami un vel atceros,kaa Heat arena ceelaas pie Bayside un kas bija tur pirms tam.Zhel,ka nesanaca uz spelem iet,bija jaarubii.
Nostalgija.A GSW jau nav top komanda,tapec ari reti tur raada pa tv.
Prieks,ka kads var normali speles analizeet!

     [+] [-]

, 2006-11-17 15:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Didro
PG K.Valters
SG K.Janičenoks
SF J.Porziņģis
PF K.Kambala
C A.Biedriņš
Dream team!

Citāts:

Publicējis Didro

Citāts:

Publicējis Jurchiks
Didro, nu cik vēl dienas Tu postēsi šo debīlo dream team sastāvu? Tu vispār Porziņģi spēlējam esi redzējis.. Tā ir, akd dzīvo pie datorekrāna!



Tu sauc šo sastāvu par debilu? Tu laikam esi




1. tas nav team, tas ir piecinieks. iekš team ir 12 spēlētāji.
2. piekrītu Jurchikam, Porziņģi Didro visdrīzāk nav redzējis vai ir pāris spēlēs pirms gadiem Latvijas 2. izlases sastāvā, kas šobrīd nav arguments.
3. Kambala un Biedriņš abi mīl uzbrukt no pašas apakšas, abiem nav truļa un ir hipotētisks pustālais, vienvārdsakot Kambala nav PF. Vari savā pieciniekā droši rakstīt, ka tavuprāt Latvijas izlasei pamatā jāspēlē ar 2 C, kas principā nav nekas pārdabisks, vienīgi nedomāju, ka pret labām komandām tas strādās ilgāk par ceturtdaļu.
4. Porziņģa iespējas iekļūt izlasē īstenībā ir tikai 50:50, kas nekādi neatbilst dream apzīmējumam. pamatojums:
Komandā 12 spēlētāji. Normāla komplektācija būtu pa 2 katrā pozīcijā + atlikušās 11tā un 12tā vieta pēc vajadzības.
Tātad pēc līdz šim demonstrētās spēles uz Spāniju rīt būtu jābrauc:
PG
K.Valters
Štelmahers (ja neizdodas, Buškevics)
SG
Janičenoks
Šķēle
SF
Vītols
...
PF
Helmanis
...
C
Kambala
Biedriņš

tātad 2 daudzpunkti un 11tais, un 12tais.

uz daudzpunktiem SF pretendē veseli 3 gabali:
S.Valters, Kalve, Porziņģis
un nākamajā atlases ciklā Nevis Spānijā sevi tikai varbūt varēs pierādīt tādi kadri kā Vairogs, Gulbis, Timermanis..

uz daudzpunktiem PF pretendē jau drīzāk 2 gabali:
Bērziņš, Jahovičs,
bet Veselovs, Ļaksa jau ar mazākām iespējām.

Domāju, ka uz daudzpunktiem SF paņems S.Valteru, jo viņš var vienlaicīgi būt arī kā trešais SG komandā. Kāpēc Kalve un Porziņģis nevar? Tāpēc, ka SG ir arī svarīga funkcija būt par PG backup pārdriblējot pāri laukumam, ko man grūti iedomāties kā Kalve vai Porziņģis varētu darīt..
Tātad paliek Kalve VAI Porziņģis uz 11to vietu komandā. 50:50. Porziņģis ir malacis, spēt nopelnīt tik daudz minūtes Itālijā nav joka lieta, tomēr viņš ir SF un tikai SF, bet komandu nevar būvēt no SF vien.

paliek daudzpunkti PF un 12tā vieta.
nevaru ielīst Muižnieka galvā, bet es ņemtu Bērziņu. viņa progress ir tieši tik liels lai vismaz šoreiz jau būtu uz līnijas. 2.11, labs metiens no distances un pieklājīgs dribls. faktiski viņš spēj vismaz uz mirkli paspēlēt veselās 3 pozīcijās SF, PF un C. Tā kā abi mūsu zvaigžņotie centri ir ar vismaz 25 minūšu ambīcijām, tad lai gan nākamie rindā arī nav zemē metami, tomēr tikai relatīvi šauri specializēti centri, būtu prātīgi kā trešo centru ņemt nevis īstu centru, bet tieši Bērziņu, jo viņš kā reiz var atrasties laukumā arī vienlaicīgi ar kādu no stāriem. OK, ir arī mīnusi - piezīmes, un tomēr..

12tā vieta. Ko lai ņem? 3 PG, ja vien Štelmis pierunājams, būtu arī Bušiņš, bet tad varbūt arī izveidojas tā pati situācija, kas ar centru stāriem un 3šais nemaz neiziet laukumā? Lai gan turnīrs var sanākt garāks kā parasti un Štelmim savos gados varbūt gribēsies pietaupīties maizes sezonai..
Varbūt vēl vienu SF, Didro par prieku? nu nez vai. Svarīgāka vieta mūsu izlasē manuprāt būtu vēl viens PF - Jahovičs, lai kā arī te kādam nepatiktu. Nostabilizēties uz 30 minūtēm ULEB kausa komandā, tomēr ir ok. + aizsardzība, + var būt arī kā SF.

Tātad beigās max variējams un optimals sastāvs manuprāt būtu:
PG K.Valters
PG Štelmahers (Buškevics)
SG Šķēle
SG/SF Janičenoks
SF/SG S.Valters
SF Vītols
SF Kalve (Porziņģis)
PF/SF Jahovičs
PF/C Helmanis
PF/C Bērziņš
C Kambala
C Biedriņš

p.s. škrobe vienīgi par Grafu, Ciprusu, Skirmantu. Šie džeki reāli iekačā vismaz pēdējā gadā. bez jokiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-17 16:10, pirms 18 gadiem
Kāds man varētu pateikt kāda ir Zazas Pačūlijas alga sezonā. Kā jūs domājiet, cik Biedriņš varētu sezonā saņemt pēc 4 sezonas?

     [+] [-]

, 2006-11-17 16:13, pirms 18 gadiem
Jurchik, jā, man garš teksts sanāca, grūti izlasīt, bet faktiski jau to iztirzāju. Jā, tev taisnība, visdrīzāk neizdosies pierunāt, tāpēc arī aiz viņa iekavās ir Bušiņš.

aiz K.Valtera iekavās nekā nav, par to nešaubos, jābūt., bet par to "arī nav vajadzības", kādā ziņā? tak nespēlēs K.Valters 40 minūtes + iespējamo pagarinājumu.. vismaz 2 PG un 2 arī jebkura cita pozīcijā vajadzīgi.
Viens ir Ādolfs, otrs Štelmis vai Bušiņš.

     [+] [-]

, 2006-11-17 16:23, pirms 18 gadiem
par Štelmaheru.

jā, viņš teica, ka vairs nespēlēs.
jā, viņam mums vairs nekas nav jāpierāda, faktiski viņam tauta jau mierīgi varētu sākt ziedot piemineklim , bet!

Ir arī skaidrs, ka beidzot Latvijai var savākties komanda, kas izdarot tikai relatīvi mazu brīnumu var ielēkt olimpiādē pa durvju šķirbiņu un šī mērķa vārdā arī Štelmahers var pārskatīt savu iespējams škrobē pēc neveiksmīga čempja ātrumā izspļautos vārdus..
Viņš vēl joprojām ir augstākā līmeņa komandas vilcējs un smadzenes uz laukuma un noteikti izlasē tiktu..

     [+] [-]

, 2006-11-17 16:27, pirms 18 gadiem
Superīgi! Sasniegti 2 karjeras rekordi! Mums būs jauna zvaigzne!!! Biedriņš nes Latvijas vārdu pasaulē!
Žēl, ka neguva vēlvienu punktu, tad būtu double double.

     [+] [-]

, 2006-11-17 16:35, pirms 18 gadiem
ir labs tik daudz laukuma tupet malacis.

     [+] [-]

, 2006-11-17 16:43, pirms 18 gadiem
Spele bij toch laba un redzeeju pa TV. Pats dziivoju Vasingtonaa, un tgad tikai gaidu kad AB spelees pret wizards !

     [+] [-]

, 2006-11-17 16:52, pirms 18 gadiem
Baigi labi. Biedriņš kļūst arvien krutāks un labaks!!!!
Labi ka arī komandai kopumā labi iet. 5. vieta tabulā tas labi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-17 17:18, pirms 18 gadiem
biedrins monstrs

     [+] [-]

, 2006-11-17 17:29, pirms 18 gadiem
Biedriņš labākais!!

     [+] [-]

, 2006-11-17 17:34, pirms 18 gadiem
taapat keems

     [+] [-]

, 2006-11-17 17:40, pirms 18 gadiem
Ieejiet NBA statistikas sadaļā, tur paveras patīkams skats.

     [+] [-]

, 2006-11-17 19:00, pirms 18 gadiem
juhuuu kaads laiks! divi sodinji vairaak iemesti buutu ideaali, kluudas nedaudz par daudz, bet atlecoshaas vnk super, Nelsonam respect ka noveertee Andri un pasuuta Foyli triis maajas taalaak

     [+] [-]

, 2006-11-17 19:01, pirms 18 gadiem
Miļičičs tikai 1 reizi 1 vienā spēlē izcīnījis vismaz 10 atlēcošās bumbas.

     [+] [-]

, 2006-11-17 19:15, pirms 18 gadiem
Kino, a vai tad Biedriņš divas reizes VIENĀ spēlē izcīnīja vismaz 10 bumbas?

     [+] [-]

, 2006-11-17 19:32, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Aigars27
Kino, a vai tad Biedriņš divas reizes VIENĀ spēlē izcīnīja vismaz 10 bumbas?



Biedriņam tādas spēles ir aptuveni 9.

     [+] [-]

, 2006-11-17 19:39, pirms 18 gadiem
to kino
tu sajeedz ko tu pateici ?!?!

     [+] [-]

, 2006-11-17 19:40, pirms 18 gadiem
Es runāju par to, ka VIENA spēlē nevar divreiz iegūt vismaz 10 bumbas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-11-17 19:56, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Aigars27
Es runāju par to, ka VIENA spēlē nevar divreiz iegūt vismaz 10 bumbas!!!



Es jau tā arī neteicu. Es teicu, ka ir bijusi tikai viena tāda reize, kad viņš vienā spēlē izcīna vismaz 10 bumbas.

     [+] [-]

, 2006-11-17 20:31, pirms 18 gadiem
warriors sogad laikam iet uz play off