Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Latvijas basketbolisti sagrauj Portugāli

MaxDam
MaxDam

Latvijas basketbola izlase šodien Arēnā Rīga aizvadīja savu pirmo spēli savu skatītāju priekšā, gatavojoties Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīram. Ar 84:56 (40:30) pārliecinoši tika pieveikta Portugāles izlase.

Spēli Latvijas izlase sāka ar abiem brāļiem Valteriem, Aigaru Vītolu, Uvi Helmani un Kasparu Ciprusu. Jau no spēles pirmajām minūtēm laukuma saimniekiem izdevās izvirzīties vadībā pat ar 8:0, un lai gan līdz pirmās ceturtdaļas beigām viesiem izdevās atgūties un rezultāta starpību samazināt, spēles gaitu droši kontrolēja Latvijas izlase. Lai gan Portugāles izlasei otrajā ceturtdaļā izdevās pietuvoties pat līdz viena punkta deficītam, šaubas par Latvijas izlases pārākumu neradās ne uz brīdi. Plaši variējot ar sastāvu, Latvijas izlasei izdevās izcīnīt ļoti pārliecinošu uzvaru.

Latvijas izlasē rezultatīvākais bija Uvis Helmanis ar 14 punktiem, bet 10 punkti Sandim Valteram. Mārtiņam Skirmantam 8 punkti, 6 bloķēti metieni un 6 atlēkušās bumbas.

Pēcspēles komentāri:
Karloss Andrade: spēlēju pirmoreiz pret Latvijas izlasi. Komanda izskatās fiziski spēcīga ar precīziem metējiem. Paši pieļāvām daudz kļūdas aizsardzībā un netikām pie saviem metieniem, arī pagurām ātrāk.

Portugāles izlases galvenais treneris: Grūti analizēt spēli, jo sen nebiju redzējis savus spēlētājus tik sliktā stāvoklī. Mums ir grūti būt spēcīgākajā līgā. Portugāles līgas komandās spēlē pieci amerikāņi. A divīzijā turamies ar gudru spēli un pateicoties 3 punktu precizitātei. Šodienas zaudējuma galvenais iemesls bija laba Latvijas aizsardzība. Nespējām atrast savu spēli uzbrukumā. Šīs spēles rezultāts nedod pārliecību, ka spēsim pienācīgi konkurēt ar savas grupas komandām, taču rīt centīsimies parādīt citu spēli. Šodien Latvijas izlase bija divreiz spēcīgāka, ātrāka un viltīgāka.

Ernests Kalve: Esmu apmierināts ar spēli. Guvu punktus un devu nelielu labumu Latvijas izlasei. Vēl ir laiks parādīt sevi treniņos un citās pārbaudes spēlēs, lai tiktu laukumā arī vairāk. Cīnīšos par tikšanu 12niekā.

Latvija-Portugāle 84:56 (20:17, 20:13, 21:11, 23:15)
Latvija: Helmanis 14, S.Valters 10, Vītols 9+5RP, Cipruss 9, K.Valters 8+7RP, Skirmants 8+6RB+6BM, Janičenoks 7, Šķēle 6, Kalve 5, Timermanis 3, Buškevics 3, Jahovičs 3.

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:54, pirms 18 gadiem
kunja labaakais

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:56, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis bungalo
vislabakais ka K.Valters metot sodus par kko nenormali reeca dzeks visu uz veeso njem


vo vo es ar šito ievēroju

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:56, pirms 18 gadiem
Helmanis tiešām patīkami pārsteidza.Negaidiju.Vecamzēnam pulveris vēl saus.

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:56, pirms 18 gadiem
tikai prieks negribas izcelt nevienu,bet s.valters ,skirmants man aizsardziba patika..dazas kljudas ,bet labi...un uvis...tas ka jau parasti labs

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:57, pirms 18 gadiem
Vienam te Helmanis ir patīkami pārsteidzis
Helmanis ir vienmēr bijis labs ar savu stabilo un efektīvo spēli! Vai es meloju, ko??

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:58, pirms 18 gadiem
kursh teica ka Timmermanis shvaks?....re ku paskat Timmers kaa plosaas!!! http://img504.imageshack.us/img504/847/latporom4.jpg

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:59, pirms 18 gadiem
Kaut kā Bušiņš arī nepatika - staigā, staigā ar bumbu, šķiet, ka īsti nezin, ko ar to iesākt. Tad iedod Šķēlem vai Janičenokam un noskatās ar ko tas viss beigsies. Kaut gan - no otras puses, varbūt tieši pārējie nejēdza panākt bumbai pretī, vai atklāties. Cerams, ka tomēr saspēlēsies komanda labāk.

     [+] [-]

, 2006-08-15 21:59, pirms 18 gadiem
Uzskatu, ka Helmanis ir spēlētājs virs Latvijas izlases vidējā līmeņa un tāpēc viņa spēle mani nepārsteidz, tā jābūt!

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:01, pirms 18 gadiem
daudz kljuudas saspelees vadiitaajiem , gan valteram gan busham ... + centri galiigi nu nekam neder. tik nemaakuliigi un tizli... [cenzēts]

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:01, pirms 18 gadiem
bija tak labi! glvenais ir uzvara

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:01, pirms 18 gadiem
Prieks par uzvaru, bet varēja redzēt, ka mūsējie vēl nebija kārtīgi saspēlējušies un ka bija kārtīgi pastrādājuši trenežieru zālē.
Apsveicu Kalvi ar debiju lielajā izlasē un ar pirmajiem punktiem.

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:02, pirms 18 gadiem
malači džeki tā tik turpināt!!!

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:03, pirms 18 gadiem
Vienu brīdi es gribēju brēkt - ko tas Skirmants var būt tik neticami tizls uzbrukumā, un taisni nākamajā momentā viņš sāka likt blokus aizsardzībā vienu pēc otra!

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:07, pirms 18 gadiem
Nu tāda riktīga pārbaudes spēle ar visām izrietošām sekām...

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:07, pirms 18 gadiem
biju dzivaja uz speli-nebija slikti bet nebija labi.. prieks par Kalves debiju

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:08, pirms 18 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:10, pirms 18 gadiem
Viss smagāk acīs iekrita Timermanis...kautkā galīgi šodien negāja...

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:10, pirms 18 gadiem
Kalve un Cipa malochiki, dziedaja himnu.

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:12, pirms 18 gadiem
par Skirmantu piekrītu, uzbrukumā pavājš, bet aizsardzībā var noderēt. šķiet, ka Muižnieks pagaidām nemāk īsti izmantot Šķēli. Saprotu, ka tā bija tikai pārbaudes spēle, bet nu šķēle ir tas vecis, kas jālaiž sākumsastāvā, nav ko viņu marinēt. Viņš vienmēr labāk spēlējis, kad laukumā uziet jau starta pieciniekā. Par Buškevicu...tiešām reizēm izskatījās, ka nezin ko ar to bumbu iesākt. itkā jau driblē, bet nekas nenotiek, visi stāv un brīnās. K.Valters daudz vairāk diriģē ar muti, tad arī kāda kustība notiek. Vispār man personīgi Muižnieka taktiskie risinājumi īpaši nepatīk. Īpaši daudz gan nemanīju, bet nu tik cik bija, nekas prātīgs tur nebija. Latvijai vismaz gadus 3 pie tik jauna sastāva jāspēlē "skrien un met" baskets. Kā sākas pozicionālā spēle, tā ir auza. Pozicionālo noteikti liks priekšā igauņi. Vēl laiks slīpēt un pieslīpēt. Nu manas domas....

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:12, pirms 18 gadiem
Protams ar Kambalu un Biedriņu būtu cita aršana (lasi: spēlēšana) ehh..

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:12, pirms 18 gadiem
nu pirms spēles rakstīju:

Citāts:

Publicējis An2
.....
un veicam atrāvienu
portugāļi sāk lekties un Helmanis iedod vienam pa štangu, Šķēle pasaka [cenzēts] un abi tiek noraidīti no laukuma, vietā nāk Kalve un Cipruss, Janičenoks par SG. atrāviens turpinās. Muižnieks sāk nervozēt un veic haotiskas maiņas. Portugāļu treneris nespēj izsekot Kārļa taktiskajiem zīmējumiem, saķer galvu un paliek sēžam ar [cenzētu] sejas izteiksmi. Kārlis ņem minūtes pārtraukumu, lai portugāļi var attapties, bet spēles gaita nemainās. uzvara 87:44.



un Helmanis tiešām rīvējās un rezultāts arī gandrīz.. , tā ka , ļaudis, nākamreiz ziniet - klausiet mani un tālu tiksiet!

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:16, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis betons

Citāts:

Publicējis ruudis07
kursh teica ka Timmermanis shvaks?....re ku paskat Timmers kaa plosaas!!! http://img504.imageshack.us/img504/847/latporom4.jpg



jā jā, cenšas atņemt bumbu Valteram.



taa tak reaala piespeele..vinsh tik pietur lai neatnjem...

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:17, pirms 18 gadiem
[cenzēts], vienīgais kurš riktīgi krita uz nerviem bija Timermanis

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:17, pirms 18 gadiem
bilde var redzeet,ka valters bicitii normaali pielicis!!

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:21, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zoveraags
Sen nebiju redzējis tik vāju LV spēli. Vai tiešām Portugāļi tik slikti spēlē?



Mjā, izrādās, ka es neesmu vienīgais! Es visu laiku skatījos un nevarēju saprast, kā mēs varam būt priekšā, tik čābīgi spēlējot! Ja nebūtu tā laiduši luņus uzbrukumos, tad vajadzēja vinnēt ar + 50!!! Lielākoties, viss, kas tika iemests bija ar individuāliem centieniem. Kaut kādas pāris kombinācijas bija tikai pašā spēles sākumā, pēc tam vienīgais, kas priecēja - aizsardzība.

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:21, pirms 18 gadiem
daudz kļūdu bija mūsējiem, tā nevar spēlēt, spēcīgi pretinieku mūs par to sodīs.

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:22, pirms 18 gadiem
Paldies Dievam, ka nebiju uz šo spēli klātienē! Visā visumā esmu vīlies - nu nav Portugale ta komanda ar kuru tā jāņemas! Pilnīgi piekrītu viedoklim, ka Kalvem vajadzēja dot vairāk spēles laika, bet laikam jau Muižniekam svarīgāka likās uzvara savu skatītāju priekšā... Vispār es no dedzīga Muižnieka aizstāvja laikam pamazām pārvēršos par pesimistu - nu nav man vairāk viņam ticības! Un runājot par himnas dziedžšanu - tie kuri te pārmet, ka neviens nedzied himnu varētu paši sevi pavērot - cik skaļi Jūs parasti dziedat to himnu... Baidos, ka 90% nedzied - es atzīšos, ka es pats skaļi nedziedu, bet iekšās viss skan...

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:22, pirms 18 gadiem
runājot par K. Valteru, man iekrita acīs, ka viņš tiešām labi māk iespēlēt Ciprusam uz uzbrukuma piezīmi

labi, tāds neiespēlēts basketbols pagaidām, bet lai tik strādā un būs ok.

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:24, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zoveraags
Sen nebiju redzējis tik vāju LV spēli. Vai tiešām Portugāļi tik slikti spēlē? Helmanis, Janičenoks un puslīdz S.Valters vēl nospēlēja normāli, bet pārējie... Ādolfam pilnīga melnā diena, par Šķēli vispār nerunāsim. Šābrīža Šķēle vispār laižams uz laukuma tikai tad, kad spēle izšķirta un jāiepriecina skatytāji ar pāris cirka elementiem, ko neviens no komandas biedriem nespēj atšifrēt.
Labi, ka vismaz Kalve labi iegāja... Nu, skatīs tālāk..



da tu aamurs taads, kur tev vaaja speele??? pret taadu pretinieku gruuti ir speeleet labaak!!! jaa un portugaalji speelee slikti ..... kurt ev Adolfam melnaa dienaa??? Skeele normalai nokapaaja, buutu uzlaists saakumsastaavaa, vispaar buutu veel labaak nokapaajis, a tevi man liekas vispar buutu jaaizliedz LV speeles skatiities, taads kritikis ka vai

kaa saciit jaasaka, nedaidz jaapiesliipee komandas speele un aizsardziiba un vis buus stokos, cilindros un blokos

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:24, pirms 18 gadiem
Cipruss pilniigs aazis.. bumbas nokjert nejeedz.. Bushinjsh arii galiigi garaam.. paartur bumbu un beigaas neko sakariigu neizdara...
domaaju, ka shodien vissliktaakie bija Cipruss, Bushkevics un Jahovichs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:29, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis Sarkasc
Cipruss pilniigs aazis.. bumbas nokjert nejeedz.. Bushinjsh arii galiigi garaam.. paartur bumbu un beigaas neko sakariigu neizdara...
domaaju, ka shodien vissliktaakie bija Cipruss, Bushkevics un Jahovichs




Ciprusa dankam sakuma nebij ne vainas

     [+] [-]

, 2006-08-15 22:31, pirms 18 gadiem

Citāts:

Publicējis zoveraags
paturpināšu... Timermanis. Sāku pamazām piekrist tiem, kas uzskata, ka viņš izlasē pa skursteni iekritis. Nevis Cipruss sūdīgi darbojās, bet Ādolfs viņam 3x līdzīgās situācijās ātrajā iespēlē bumbu, kad šamējam jau aizsargs bija priekšā nostājies... Tomēr visvairāk šaubas māc par Muižnieku Kārli. Kad sāka trenēt Ventiņus, bija uz viļņa. Bija arī kaut kāds trenera rokraksts jūtams. Šodien - nekā. Plāta rokas.

Lai piedod džeki, bet šitā izlase ar savu darbošanos uz laukuma vairāk izskatās pēc tādas bērnu komandas, U21 vai kas tml. Nu neatstāj viņi veču iespaidu.
Kvalifikāciju jau, protams, pārvarēs, taču nespēju iedomāties, ko darīs pret Eiropas top10 komandām...

Vai nav dīvaini, ka vai visi letiņu labākie špīleri tā pa īstam "nobriest" un nospēlē savas labākās sezonas tikai pāris gadus pirms/pēc(?) aiziešanas no izlases??



Angolu muuseejie vinneeja, kad veel nebija ne tuvu tik labi saspeeleejushies kaa shodien, un Angola ir tik pat stipra kaa daza laba Eiropas TOP 10 komanda, taa kaa nevaig saakt uztraukties pirms laika!!! Ja lielais Kaarlis arii 2. EC slikti novadiis tad arii saaks mekleet aizvietotaaju, bet tagad lai straadaa kaa maaceedams