Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Tims Dankans nepārstāvēs ASV izlasi

NBA kluba Sanantonio "Spurs" līderis Tims Dankans oficiāli ir paziņojis, ka nepārstāvēs ASV basketbola izlasi šī gada pasaules čempionātā un 2008.gada Olimpiskajās spēlēs.

Dankans spēlēja ASV izlases sastāvā 2004.gada Olimpiskajās spēlēs Atēnās, kur kopā ar komandu izcīnija bronzas medaļas.

Tāpat par nespēlēšanu ASV izlasē vakar paziņoja Maiami "Heat" centra uzbrucējs Šakils O'Nīls. Kā izteicās pats O'Nīls, tad viņam tas nesagādā prieku un, ka jādod ceļš jaunajiem talantiem. Tomēr pašās sarunas beigās ar ASV basketbola izlases ģenerālmenedžeri Džeriju Kolandželo, "Heat" zvaigzne piebilda, ka tagad viņam ir nepieciešams laiks, lai visu kārtīgi apdomātu, tādējādi dodot cerības Kolandželo.

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:48, pirms 19 gadiem
Nekaads iipashais zaudeejums naw ja neatteiksies citas vinja poziicijaa speeleejoshaas zvaigznes!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:48, pirms 19 gadiem
tas gan nav labi!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:50, pirms 19 gadiem
jaa, bet visas lielaakas zvaigznes gandriiz vienmeer atsakaas...bet iisteniibaa, galvenais nav zvaigznes, bet gan laba, saliedeeta komanda ar labu saspeeli!

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:50, pirms 19 gadiem
gribeetos lai shaks uzspeelee izlasee...........

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:51, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis karlitoss
jaa, bet visas lielaakas zvaigznes gandriiz vienmeer atsakaas...bet iisteniibaa, galvenais nav zvaigznes, bet gan laba, saliedeeta komanda ar labu saspeeli!

kaa Detroitas Pistons!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:51, pirms 19 gadiem
NU jaa protams, bet nu tas jau nenoziimee ka Dankans ir neaizvietojams!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:55, pirms 19 gadiem
moshka viss Piestons starta 5inieks vareetu paarstaaveet ASV izlasi!

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:55, pirms 19 gadiem
ne piestons bet pistons!

     [+] [-]

, 2006-01-08 16:56, pirms 19 gadiem
nu un asv paarstaavees kobe

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:02, pirms 19 gadiem
diezgan preciizi par shaka speeleeshanu izlasee izteicaas viens amerikas portaals, kur bija mineets, ka lai asv izlase atkal sevi vareetu pieteikt kaa speeciigaakaa pasaules komanda, tai nepiecieshami labi speeleetaaji, bet ne shaks, kursh vnk ir fiziski paaraak speeciigs lai kaads pasaulee vinu vareetu nosegt. respektiivi - asv izlasei vajag paraadiit taas talantu nevis shaka speeku.

p.s. es personiigi negribu lai kobe speelee izlasee, jo nav vinsh komandas speeleetaajs, bet asv shobriid censhas izveidot komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:12, pirms 19 gadiem
mulkja dankans teelo baigo krutaku...

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:18, pirms 19 gadiem
ASV gaidāms vēlviens nenopietns sastāvs, ka izskatās. Ok, bez viena Dankana vēl ta varētu iztikt, bet ja atsakās Šaks, Dankans, tulīt ņems vēl kāds atteiksies, tad nu nekas labs tur nav gaidāms. ASV vajag savākt visus labākos un ne mazāk, savādāk uz zeltu šances mazas.

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:23, pirms 19 gadiem
tas tikai taadeelj, ka vinji atkal negrib izblomeeties un aplauzties pret Eiropieshiem...

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:33, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis laams
tas tikai taadeelj, ka vinji atkal negrib izblomeeties un aplauzties pret Eiropieshiem...

ar labaako sastaavu vini eiropieshiem uzliek miiksto!!!!!!!!!!!!!neviens eiropas baltais vai naturalizeets amiitis tur nestaav klaat!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:37, pirms 19 gadiem
Viņi arī tikai art dažiem all stariem visus iznīcinātu, ja treners zinātu ko grib un komanda ticētu trenerim, nevis paņemt 12 labākos spēlētājus kādus var dabūt un beigās iznāk , ka neviens pat 2nīti regul';ari iemest nevar - tīri skumji, bet tā tik ir ideja no 1 komandas paņemt 1 5nieku. Pistons starting 5 visus sagrautu - viņiem var teikt ka nav vājās vietas...

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:41, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis Hļebs
Viņi arī tikai art dažiem all stariem visus iznīcinātu, ja treners zinātu ko grib un komanda ticētu trenerim, nevis paņemt 12 labākos spēlētājus kādus var dabūt un beigās iznāk , ka neviens pat 2nīti regul';ari iemest nevar - tīri skumji, bet tā tik ir ideja no 1 komandas paņemt 1 5nieku. Pistons starting 5 visus sagrautu - viņiem var teikt ka nav vājās vietas...

taa ir!!!!!!iedomaajies-bens voless nostaatos ar saviem pinkainajiem matiem priekshaa eureelijam zhukauskam!!!!!!!vinsh apmaldiitos,jo nezin kas notiek!!!!!!!saaktos panika leishiem!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:43, pirms 19 gadiem
Man jau gribeetos redzeet taadu sastaavu...bet tas laikam nebuus reaali...

C- O'Neal / Camby /
PF- Garnet / J O'Neal / Stoudemire
SF- McGrady / James
SG- Iverson / Bryant / Wade
PG- Kidd / Davis

Manupraat shii buutu taada variaacija, ka vareetu pielaagoties jebkuriem apstaakljiem... taatad, 2 augstas klases PG (ja gadiijumaa kaads traumeejas vai kas cits notiek var ielikt arii Iversonu) .. taatad playmakings buus, tad naakamajaas 2 poziicijaas SG un SF var speeleet 3 speeleetaaji... JAmes,Kobe un T-Mac... PF un C ar ljoti universaals, O'Neal ir izteikts speeka centrs, bet paareejie 4ie un 5ie var speeleet abaas poziicijaas, Garnets vajadziibas gadiijumaa var arii kaa SF's ...

Var jau pasapnjot.. ko taada komanda dariitu ar muusu Eiropu

     [+] [-]

, 2006-01-08 17:47, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^
Man jau gribeetos redzeet taadu sastaavu...bet tas laikam nebuus reaali...

C- O'Neal / Camby /
PF- Garnet / J O'Neal / Stoudemire
SF- McGrady / James
SG- Iverson / Bryant / Wade
PG- Kidd / Davis

Manupraat shii buutu taada variaacija, ka vareetu pielaagoties jebkuriem apstaakljiem... taatad, 2 augstas klases PG (ja gadiijumaa kaads traumeejas vai kas cits notiek var ielikt arii Iversonu) .. taatad playmakings buus, tad naakamajaas 2 poziicijaas SG un SF var speeleet 3 speeleetaaji... JAmes,Kobe un T-Mac... PF un C ar ljoti universaals, O'Neal ir izteikts speeka centrs, bet paareejie 4ie un 5ie var speeleet abaas poziicijaas, Garnets vajadziibas gadiijumaa var arii kaa SF's ...

Var jau pasapnjot.. ko taada komanda dariitu ar muusu Eiropu

vienkaarshi izniicinaatu!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:00, pirms 19 gadiem
nu manuprat nevajadzetu spiest uz baigam zvaigznem, bet sataisiitu tadu komandu kas grib pieradit un atdod visu savu speku katraa machaa , lai butu saliedeeta komanda un plus vel diezgan meistariigi katraa poziicijaa !!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:06, pirms 19 gadiem
Vispaar... tas manis ieprieksh mineetais sastaavs buutu neapstaadinaams, ja vien vareetu sapseeleeties... bet ja iznaaks HEAT gadiijums... tad atkal augstaak par bronzu var netikt... uzvaru nesoshs sastaavs buutu taads... MANUPRAAT, lai nesaaktu te dazhi [cenzēts]

C - Wallace / Stoudemire / Mourning
PF - Brand / Martin
SF - Lewis / Carter
SG - Redd / Allen / James
PG - Kidd / Davis

Shinii nebuutu taadu individuaalistu kaa kobe un Iverson... sheit noteikti domineetu komandas speele, un Davisam nevajadzeetu mest sasteigtus metienus, jo buutu respekteejama groza apaksha...

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:27, pirms 19 gadiem
Taa kaa dazhi ASV izlases puzles gabali ir zinaami, es piedaavaju sastaavu, kaadu ses domaaju vajadzeetu izveeleeties
C Amare / Shaq
PF Merions / D Hovards
SF Pols Piirss/ Maikls Reds
SG Kobe / Aiversons
PG Arenas jau uzaicinaats/ Kriss Pols

Kobe, Arenass, Reds ir jau uzaicinaati un vinji ir piekritushi speeleet. Amaarijs un Merions ir sanjeemushi uzaicinaajumus.Aiversons grib zeltu un visticamaak speeelees arii. Kriss Pols - jauns, jau pirmajaa gadaa kruts, 2008 buus veel labaaks un vinju noteikti vajadzeetu iekljaut.

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:27, pirms 19 gadiem
Paaris raksti par ASV izlasi:

Citāts:

A whole new world

USA Basketball takes new approach to Olympic team
Posted: Tuesday January 3, 2006 11:21AM; Updated: Tuesday January 3, 2006 6:15PM



Kobe Bryant has received the call. So has LeBron James. Allen Iverson might get his this week.

Yes, it's time to start thinking about the Olympics again. USA Basketball has begun the process of putting together the team that will compete in Beijing in 2008. Duke's Mike Krzyzewski already has been named coach. Now it's just a matter of finding players.

Suns CEO Jerry Colangelo, who has been given charge of putting together the men's senior team, has reportedly contacted 30 to 35 NBA players and is expected to announce a core group of six to 12 by the end of the month. No player has been officially named to the team just yet. But Bryant and James are among the handful who have confirmed that they have been contacted.

"I feel pretty good about it," James said recently. "I think most likely if I decide to be part of the team, I think it will be much better experience than it was two summers ago."

"[Colangelo] said he and Coach K are excited to have me play on the team," Bryant told the Orange County Register. "He wanted to know where I stood as far as my commitment and time. I just told him: It's not a problem to me. Whatever you need me to do, I'll do. I'll be there. The important thing is us getting that gold back."

Embarrassed by its bronze medal finish in the '04 Games (and a sixth-place finish at the World Championships in '02) USA Basketball is changing the way it goes about putting together the next Team USA. Gone are the days when the U.S. team would consist of 12 NBA All-Stars thrown together for a month. This next Olympic team, Colangelo vows, will consist of the right mix of players. It will also require players to give a three-year commitment in some form, with some likely to be asked to compete at the '06 World Championships in Japan.

"The international game is a lot different game than people truly recognize," Colangelo said when he took the post last April. "It's more than just the trapezoid lane compared to our lane. It's a different game, and so as you prepare a team you need role players, you need players who can shoot the ball, pass the ball and understand the game as much as you need players who are just athletic."

In other words, the 2008 Olympic team might have a few lesser-known guys playing alongside bigger-name stars like Kobe and LeBron. Think Michael Redd, Kirk Hinrich, Shane Battier, Brad Miller. Maybe even a Brian Cardinal.

Some of the NBA's biggest names, in fact, have appeared lukewarm to the idea of playing in '08 -- especially if it involves a three-year commitment. Shaq, Tim Duncan and Kevin Garnett, for example, are all considered unlikely to participate. Each has represented the U.S. in previous Olympics.

Colangelo says the reception overall, however, has been enthusiastic. He won't comment on his conversations, but several players in recent days have come out and said they would love to be on his call list. Dwyane Wade, Jermaine O'Neal, Elton Brand and Iverson are just a handful of All-Stars who have said they would be interested. Iverson could get his chance to meet with Colangelo on Wednesday, when the Sixers play at Phoenix.

As for James, he too seems genuinely interested. While he has expressed frustration in the past about his stint at the Athens Games, the 21-year-old Cavs phenom now seems open-minded. Before a game in Chicago a few weeks back, he was asked why he felt this Olympic experience might be better than his previous one.

"I think knowing what I got myself into two summers ago, I didn't get a full-fledged explanation of what my role was going to be," James said. "I think this time I will. Also, just knowing what the Olympic experience is and being more comfortable with it."

If nothing else, Colangelo's work this month should help make clear to James and other NBA stars what this next Olympic commitment will entail. If they don't want to do it, Team USA will move on without them.

http://sportsillustrated.cnn.com/2006/writers/marty_burns/01/02/notebook.010206/index.html

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:29, pirms 19 gadiem

Citāts:

Citāts:

Boston Herald: In appreciation of the improvements Paul Pierce has made in his game and his attitude, Doc Rivers is looking to add to his 5,360 regular-season and playoff career assists.

The Celtics coach said yesterday he will work the phones to promote Pierce’s candidacy for the U.S. national team.

Rivers would like to see that kind of play rewarded with a berth on the U.S. team as it works toward the next Olympics, and he’s ready to boost his phone bill to do it.

“I’ve got a great relationship with most guys out there on the committee,” Rivers said. “But at the end of the day, Paul just has to keep doing what he’s doing. Your game will talk for itself. As much as I’m going to make the calls, what he’s doing will say the most for him.

“Paul has proven that he’s a different player, a different guy. I mean, he’s been phenomenal and I think he will earn it. If he doesn’t earn it, then that will be a shame. But I do think that he will be on. . . . your play and your actions always speak, and I think Paul’s play and actions are starting to speak pretty loudly around the league.”

Rivers’ actions here are speaking to Pierce. Told yesterday morning that his coach was planning to campaign for him, Pierce said, “I definitely appreciate that. I think coach has a big influence around the league. He’s the one that sees me the most, and the coaches pretty much talk to each other all the time. To hear that he wants to do that for me, that’s big.


http://celtics.bostonherald.com/celtics/view.bg

Boston Herald: Charged with returning USA basketball to its glory days, Jerry Colangelo hopes to name a core group of five to six players to the team by the new year. While it's unlikely Paul Pierce will be among that number, the Celtics captain has previously stated he would like to be considered.

''I think it would be a great honor to be able to go back once again and represent the USA and have a chance to win a gold medal," Pierce added yesterday before the Celtics beat the Knicks, 102-99. ''Regardless of what happened on the US team when I played a few years ago, I'm a lot older, a lot more mature, and I'll be willing to accept my role, whatever that may be."

Executive director of basketball operations Danny Ainge supports Pierce in his desire to play for Team USA. Ainge plans to talk with Colangelo about putting Pierce on the national team destined for the 2008 Olympics. Colangelo and Ainge have a strong relationship dating to the days Ainge played and coached in Phoenix.

''Absolutely, I will do that," said Ainge. ''I will never do it for players just because they're my players. If I feel they're worthy of something and I feel they deserve something, I will be the first one to be their campaign manager. At this stage, I feel what Paul has done in his career, the maturing that he's gone through, his age, and his experience [make him a good candidate]. I think Paul would like a second crack at it. I believe he's ready to play with that group of guys."

Ainge has no worries about the three-year commitment required of NBA players, calling Pierce a ''basketball junkie" who won't wear down mentally or physically. A willingness to make that commitment could help the Pierce candidacy.

''That's a big commitment that hasn't been set upon us before when playing for USA teams, and guys are going to take that into consideration," said Pierce, who had 28 points yesterday. ''Some guys are going to be injured, some guys are going to be coming up on contract years, so a lot of things play into that when you make that three-year commitment.

''There's definitely been an adjustment knowing that you've got a three-year commitment, knowing that Team USA struggled the last time out. So they really want to put extra emphasis on making sure things go right this time around."



www.boston.com/sports/basketball/celtics/articles/2005/12/05/pierce_wants_second_chance_with_team_usa/

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:29, pirms 19 gadiem

Citāts:

Journal Times: Even before Jerry Colangelo met with Michael Redd last week at a swank Chicago hotel, he knew quite a bit about Michael Redd's myriad basketball abilities.

That is why Colangelo, the chairman and chief executive officer of the Phoenix Suns who is overseeing the selection of the 2008 United States Olympics men's basketball team, arranged for an interview with Redd in the first place.

Colangelo believes Redd, with his exceptional perimeter shooting skills, could be a valuable asset for the U.S. team.

"He's a very talented young guy,'' Colangelo said in a telephone interview from his office in Phoenix Tuesday. "He can score, and he can shoot. Those are strong attributes when putting together an international team.''

Indeed, the 6-foot-6 Redd is averaging 24.8 points a game and shooting a blistering .468 from 3-point range. He is a career 40 percent 3-point shooter. But while Redd’s scoring and shooting assets helped him gain consideration for the U.S. Olympic team, Colangelo wanted to get a better feel for Redd's personality and measure how interested he was in representing his country in the 2008 Games, which will be held in Beijing, China.

Colangelo had an in-depth and candid conversation with Redd for approximately 1 1/2 hours, and came away even more impressed with the 26-year-old.

"The interview went extremely well,'' Colangelo said. "He's a fine young man. He should be very proud of what he's accomplished. He's a good one, a good person. Everyone speaks very highly of him.
"He came as advertised.''

Colangelo said Redd was one of around 30 players whom he has interviewed or will interview before the NBA All-Star Game in February. Colangelo has said he wants a three-year commitment from the players he chooses. He said Redd was up front with him during the interview and appreciated his candor.

"He told me about his personal situation,'' Colangelo said. "He told me he's getting married this summer and about his honeymoon. So, there's a little bit of a conflict there. But we talked that through also.''
While Colangelo was impressed by Redd's words, he was just as impressed by his actions.

"He jumped into a limo and it took him 2 1/2 hours to get there,'' Colangelo said. "I was really impressed that he'd go out of the way on his off day to do this. That shows you something about him.''

Colangelo said after he's done interviewing candidates for the team, he'll whittle the field to 20. Colangelo politely refused to reveal any of the players on his list, although guard Kobe Bryant of the Los Angeles Lakers recently said he would be on the team. Dwyane Wade, a former Marquette University and current Miami Heat star, is also believed to be on Colangelo's short list.

In addition to the 30 players Colangelo will personally interview, it is believed he'll assemble another group of about 15 players who are either in high school, college or young NBA players. They’ll be evaluated and given serious consideration for future international competition.

Colangelo declined to mention any candidates for that group, but there has been speculation that New Orleans/Oklahoma City guard Chris Paul, New York forward-center Channing Frye and Bucks point guard T.J. Ford will be among the top prospects.


http://www.journaltimes.com/nucleus/index.php

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:30, pirms 19 gadiem

Citāts:

The Free Lance-Star : GILBERT ARENAS SAYS he’s been contacted by USA basketball managing director Jerry Colangelo about becoming a member of the U.S. national team.

The Washington Wizards point guard said he would accept an invitation to join the squad, which will compete at the world championships in Japan this summer and at the 2008 Olympics in Beijing.

“I couldn’t keep a smile off my face just to be mentioned,” Arenas told The Free Lance–Star. “Even if they don’t pick me, just to be thought about is a great honor. [Colangelo] asked me for a com mitment, and I have no problem with that.”

Arenas says Colangelo told him a small group of players will be selected in January while the rest of the pool—which is expected to total about 20 players—will be chosen in February.

“I told [Colangelo] like I tell everybody,” Arenas said, “If I’m not playing with you guys in the Olympics, I’m going to be playing basketball on the street anyway.”


http://fredericksburg.com/News/FLS/2005/122005/12302005/1230wizards

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:30, pirms 19 gadiem

Citāts:

ESPN: Allen Iverson wants to be a part of the U.S. basketball team for the 2006 world championships and 2008 Olympics, USA Basketball managing director Jerry Colangelo said.

Colangelo met with Iverson on Wednesday before the Philadelphia 76ers played the Phoenix Suns.

"He wants to win a gold medal," said Colangelo, the chairman and CEO of the Suns. "He said that very clearly. He said if asked, he would be honored."

Colangelo, solely in charge of developing the pool of players invited to the team's training camp, plans to meet later this week with Shaquille O'Neal, Dwyane Wade and Tim Duncan. The Suns host the Miami Heat on Friday night and the San Antonio Spurs on Saturday.

Colangelo said he had never spoken at length with Iverson and wondered how the talk would go.

"He looked me right in the eye and said it would be an honor for him," Colangelo said. "It was a very positive experience."

Iverson was co-captain and the leading scorer on the U.S. team that won the bronze medal at the 2004 Olympics in Athens.

Colangelo has made it clear that the U.S. team would not be a collection of superstars hastily put together. Instead, he wants a group, including role players, that would make a three-year commitment to participate in the camps and form a cohesive team for the worlds this year in Japan and the Olympics in Beijing.

Colangelo said he planned to announce the first batch of players for the camp by the NBA's All-Star break in mid-February.

Colangelo indicated that the Suns could have two players invited -- Shawn Marion and Amare Stoudemire. Colangelo called Marion "the most underrated player in the league." He also said that Stoudemire, out for at least four months following knee surgery, agreed to make the three-year commitment "about 30 seconds" into their conversation.


http://sports.espn.go.com/nba/news/story

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:33, pirms 19 gadiem
Mans variants lai ASV buutu arii komandas speele!!!!!

C - Wallace / Camby
PF - Brand / Stoudemire / Garnet
SF - Anthony / Lewis
SG - Allen / James / Artest
PG - Billups / Kidd

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:33, pirms 19 gadiem
es teiktu, ka paskataties dream team speeli pret horvaatiem, gadu gan nezinu, bet ihackaa var dabuut tagad un tad spriediet to, ka zvaigznes nemaak saspeeleeties. visu maak, ja ir kas piespiezh, treneri vajag, treneri vajag + vajag speeleet priekam

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:40, pirms 19 gadiem
Nu jau mees te Artestu saakam smagi paarveerteet...nekas tur iipash no vina nav...nevajag te paarspiileet...average speeleetaajs, tas arii viss.

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:44, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis matleets
Nu jau mees te Artestu saakam smagi paarveerteet...nekas tur iipash no vina nav...nevajag te paarspiileet...average speeleetaajs, tas arii viss.



NU ne gluzhi, jo vinsh tomeer ir viens no labaakajiem aizsardziibas speeleetaajiem NBA un arii uzbrukuma arsenaals vinjam naw nemaz tik slikts!!!!!
UN kaapeec tad Pacers neko nevar paraadiit kaa Artests nekapaa????

     [+] [-]

, 2006-01-08 18:57, pirms 19 gadiem
Nav nekaads iipashai zaudeejums ja nebuus Tima
Man gribeetos lai ASV izlasee piedaliitos
C - WalleceCamby
PF - GarnettStoudemire
SF - JamesAnthonyMcGrady
SG - BryantIversonHughes
PG - DavisArenas vai Billups
Ar shaadu sastaavu vinji buutu neuzvarami

     [+] [-]

, 2006-01-08 19:05, pirms 19 gadiem
juus paaraak esat saskatiijushies NBA labaakos momentus...panjemtu vinjus cieshaak aizsardziibaa un vaaks buutu! pat ar zonu pietiktu!

     [+] [-]

, 2006-01-08 19:08, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis laams
juus paaraak esat saskatiijushies NBA labaakos momentus...panjemtu vinjus cieshaak aizsardziibaa un vaaks buutu! pat ar zonu pietiktu!


ASV jau reekjinaas, ka pret vinjiem izmantos zonu, taapeec Kolandzhelo teica, ka vajag atleetiskus speeletaajus, snaiperus un vienkaarshi labus speeleetaajus.

     [+] [-]

, 2006-01-08 19:15, pirms 19 gadiem
Lai nu ko ko, bet Kobi nu toč nevaig - sačakarēs tik visu!!! Arī pēc Dunkana nau īpašas vajadzības- NBA pietiek labu uzbrucēju un centru - tas pats E.Brand ko dod. Gan jau Amare Stoudamire atgūsies - un aizversons jāliek ir saspēles vadītāja pozīcijā. Kopā ar G. Arenas tas būtu ļoti neslikts PG pāris. Izlasē noteikti jābūt un es domāju, ka arī būs M.Redd.

     [+] [-]

, 2006-01-08 19:53, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis laams
juus paaraak esat saskatiijushies NBA labaakos momentus...panjemtu vinjus cieshaak aizsardziibaa un vaaks buutu! pat ar zonu pietiktu!


Vieniigais, kursh te kaut ko sajeedz un pareizi saka, man slinkums mekleet kuri tie bija (viens gan laikam bija hawkyeye), bet tie kas teica, ka savaacot visu lielaakos staarus, vaaks buutu, visus sagrautu - > pirmkaart, vinji veel iet skolaa un ir apslimushi ar ''Kobes, James, A.I'' sindromu, otrkaart dziivo kaut kaadaa iluuziju pasauliitee, jo jau labi sen profesionaala komandu sportaa un ne tikai basketbola, UZVARAS VAR IZCIINIIT AR LABU KOMANDU, AIZSARDZIIBU, VIENOTU UN NE INDIVIDUALU DARBIIBU!!! Sitajiem friikiem tas ir pliks jeedziens, USA tads Dream Team, kad bija Jordan, Barclay, Drexler & Magic, nav bijis, jo taadi speeleetaaji pagaidam vienkaarshi nav paraadiijsuhies, bet ir bijushas pietiekami speeciigi nokomplekteetas izlases, un rezultaats bija mees visi zinaam kaads!!!Un nevajag te kaut ko [cenzēts] par Treneri, Nepilniigu Sastaavu utt, treneris pasaka vienu, bet tas kas tiek taalaak pildiits ir tikai speeleetaaju galvinjaas, tur taa vaina!!! Es nesaku, ka jenki nevar, gluzhi preteeji vinji var un vinjiem vajadzeetu VAREET, bet realitaate ir cita, un tiiri pie vainas ir vinju psihologija, ka vinji ir NR.1., taa ir atbildiiba, smaga nasta, ko dazhi jaunie un talantiigie dzeki nepierastos apstaaklos nespeej panest! Taapeec es saku, ka vinji nebuus pirmie - novaaks vinji maximaali labaako sastaavu vai arii nenovaaks, Pistons pamatpieciniekam ir vaajaas vietas, tas sosezon jau piecreiz ir pieraadits, un veel vismaz 10 reizes tiks pieraadits, buutu naivi cereet, ka vinji uzvareetu pasaules chempionaataa!!!
Nevar domaat, ka visi 12 labaakie NBA speeletaaji sagraus visas Eiropas labaakaas un arii pasaules labaakaas komandas - laukumaa existee arii citas veertiibas un uzdevumi, kas ir jaarisina bez dankoshanas, krosoveriem, un skaistiem caurgaajieniem, vai sarezgiitiem, bet efekiviem metieniem pret lielu pretestiibu -> es augstaak jau uzskaitiiju, ka pret to var mieriigi ciiniities (turklaat Pasaules Chempis notiek uz pie tuvaak triinja, ka NBA, kas ir - prieks jenkiem), un pirmais no taa ir GUDRA AIZSARDZIIBA!!!Ir pieraadiits, ka pret to Jenki ir bezspeeciigi, galu galaa arii pashi ir tiiri labi apspeeleejami, kaa to esam redzeejushi!!!Jo Eiropaa valstvieniibas speelee arii GUDRU UZBRUKUMU!!!Protams ir dazhas komandas NBA, kas arii taa speelee, bet dazhas, paarsvaraa tas ir one-on-one, un tas pasaules chempionaataa nav nosaucamsp ar gudru soli!

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:16, pirms 19 gadiem
Dankanas tajā laikā droši vien ar prostjitutkām izklaidēsies kaut kur......

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:19, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis mmors
Dankanas tajā laikā droši vien ar prostjitutkām izklaidēsies kaut kur......


Vinajm tacu ir sieva un beerni, turklaat vinsh tacu ir taads pats pareizais kaa visi paareejie no Spurs...

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:23, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis anrijs
Vieniigais, kursh te kaut ko sajeedz un pareizi saka, man slinkums mekleet kuri tie bija (viens gan laikam bija hawkyeye), bet tie kas teica, ka savaacot visu lielaakos staarus, vaaks buutu, visus sagrautu - > pirmkaart, vinji veel iet skolaa un ir apslimushi ar ''Kobes, James, A.I'' sindromu, otrkaart dziivo kaut kaadaa iluuziju pasauliitee, jo jau labi sen profesionaala komandu sportaa un ne tikai basketbola, UZVARAS VAR IZCIINIIT AR LABU KOMANDU, AIZSARDZIIBU, VIENOTU UN NE INDIVIDUALU DARBIIBU!!! Sitajiem friikiem tas ir pliks jeedziens, USA tads Dream Team, kad bija Jordan, Barclay, Drexler & Magic, nav bijis, jo taadi speeleetaaji pagaidam vienkaarshi nav paraadiijsuhies, bet ir bijushas pietiekami speeciigi nokomplekteetas izlases, un rezultaats bija mees visi zinaam kaads!!!Un nevajag te kaut ko [cenzēts] par Treneri, Nepilniigu Sastaavu utt, treneris pasaka vienu, bet tas kas tiek taalaak pildiits ir tikai speeleetaaju galvinjaas, tur taa vaina!!! Es nesaku, ka jenki nevar, gluzhi preteeji vinji var un vinjiem vajadzeetu VAREET, bet realitaate ir cita, un tiiri pie vainas ir vinju psihologija, ka vinji ir NR.1., taa ir atbildiiba, smaga nasta, ko dazhi jaunie un talantiigie dzeki nepierastos apstaaklos nespeej panest! Taapeec es saku, ka vinji nebuus pirmie - novaaks vinji maximaali labaako sastaavu vai arii nenovaaks, Pistons pamatpieciniekam ir vaajaas vietas, tas sosezon jau piecreiz ir pieraadits, un veel vismaz 10 reizes tiks pieraadits, buutu naivi cereet, ka vinji uzvareetu pasaules chempionaataa!!!
Nevar domaat, ka visi 12 labaakie NBA speeletaaji sagraus visas Eiropas labaakaas un arii pasaules labaakaas komandas - laukumaa existee arii citas veertiibas un uzdevumi, kas ir jaarisina bez dankoshanas, krosoveriem, un skaistiem caurgaajieniem, vai sarezgiitiem, bet efekiviem metieniem pret lielu pretestiibu -> es augstaak jau uzskaitiiju, ka pret to var mieriigi ciiniities (turklaat Pasaules Chempis notiek uz pie tuvaak triinja, ka NBA, kas ir - prieks jenkiem), un pirmais no taa ir GUDRA AIZSARDZIIBA!!!Ir pieraadiits, ka pret to Jenki ir bezspeeciigi, galu galaa arii pashi ir tiiri labi apspeeleejami, kaa to esam redzeejushi!!!Jo Eiropaa valstvieniibas speelee arii GUDRU UZBRUKUMU!!!Protams ir dazhas komandas NBA, kas arii taa speelee, bet dazhas, paarsvaraa tas ir one-on-one, un tas pasaules chempionaataa nav nosaucamsp ar gudru soli!


[cenzēts] tu tādu huiņu raksti tā var ierēkt
Bet toties tā noteikti centies lai šito sadzejotu

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:29, pirms 19 gadiem

Citāts:


[cenzēts] tu tādu huiņu raksti tā var ierēkt
Bet toties tā noteikti centies lai šito sadzejotu



aizej labaak pumpas izspied. no tevis gan kkaa nevienu sakariigu teikumu neesmu dzirdeejis, kuraa tu savu viedokli izteiktu. vai nu taada nav, vai neesi speejiigs sakariigos teikumos vinus noformuleet. ja kkam nepiekriiti, uzraksti kaa tu uzskati nevis bezjeegaa [cenzēts] kko.

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:35, pirms 19 gadiem
vajag vienakarshi vienu nba komandu panjemt,jo vinji buus saskanoti atshkiriibaa no viens speleetaajs no katras komandas

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:35, pirms 19 gadiem
Da es neko necenshos, vienakarshi besii, ka tur ieprieksh dazhi ir taa safanojushies par jenkiem, un domaa, ka tas, ka tu esi labaakais NBA, tev garantee to, ka tu izdraaziisi jebkuru pretinieku, jebkuraa speelee... Taas ir mulkiibas! Kas jau ir pieraadiijies dziivee.
Turklaat, es tikpat labi saku, ka tu arii huinju raksti!Tev labaak palika, ka to uzrasktiiji??!!Vai arii es saku pilniigas mulkiibas par sho teemu, ka taa nav??? Vispirms, pasaki, kas tev liekas nepareizi vai kam tu nepiekriiti,OK?, nevis kaa kaut kaads luuzers saki, ka es huinju rakstu!

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:42, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:


[cenzēts] tu tādu huiņu raksti tā var ierēkt
Bet toties tā noteikti centies lai šito sadzejotu


aizej labaak pumpas izspied. no tevis gan kkaa nevienu sakariigu teikumu neesmu dzirdeejis, kuraa tu savu viedokli izteiktu. vai nu taada nav, vai neesi speejiigs sakariigos teikumos vinus noformuleet. ja kkam nepiekriiti, uzraksti kaa tu uzskati nevis bezjeegaa [cenzēts] kko.


Oooooooooooooooo
Anrijam nāk palīgā.
Par to ka man nav sakarīgu komentu šajā sakarā - Man zajebla par šo tēmu [cenzēts]. Tas vienkārši nav izturams ka daži cilvēki dzīvo sapņu pasaulē.
1. Olimpiskajā turnīrā Lietuva labākajā sastāvā knapi, būsim atklāti - na haļavu vinnēja ASV. Un kā vinnēja - tieši ar tiem anrija nodirstajiem induviduālajiem gājieniem no Jasikēviča puses.
2. Kas tā bija pa komandu - 2 tiešām reāli spēlētāji un pārējie - jaunatnes izlase (lai gan labi spēlētāji, tomēr pa jaunu)
3. Visa komanda neapmierināta ar treneri - kāds var būt rezultāts.
ASV visiem ir reāls pohujs uz kaukādiem šitajiem turnīriem. Tikai visa pārējā pasule apdirsušies no laimes skaita uzvaras pār ASV otro-trešo sastāvu, kurā ir sūdaina sadarbība starp treneri un spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:44, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis anrijs
Turklaat, es tikpat labi saku, ka tu arii huinju raksti!Tev labaak palika, ka to uzrasktiiji??!!Vai arii es saku pilniigas mulkiibas par sho teemu, ka taa nav??? Vispirms, pasaki, kas tev liekas nepareizi vai kam tu nepiekriiti,OK?, nevis kaa kaut kaads luuzers saki, ka es huinju rakstu!


nu jā par šito gan tev taisnība. Vienkārši bija besis vienu un to pašu simto reizi rakstīt. Bet tomēr kauko sarakstīju. lasīt augstāk

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:48, pirms 19 gadiem
Ai tak ASV tāpat kāsīs......viņiem jau vairs nav ko pierādīt, vienkārši superzvaigznes salasās aizbrauc uz citu valsti pabumbo, pasēž barčikos, paņem mauķeles, izklaidējās, paspēlē black jack un viss.

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:56, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis neznez

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:


[cenzēts] tu tādu huiņu raksti tā var ierēkt
Bet toties tā noteikti centies lai šito sadzejotu


aizej labaak pumpas izspied. no tevis gan kkaa nevienu sakariigu teikumu neesmu dzirdeejis, kuraa tu savu viedokli izteiktu. vai nu taada nav, vai neesi speejiigs sakariigos teikumos vinus noformuleet. ja kkam nepiekriiti, uzraksti kaa tu uzskati nevis bezjeegaa [cenzēts] kko.


Oooooooooooooooo
Anrijam nāk palīgā.
Par to ka man nav sakarīgu komentu šajā sakarā - Man zajebla par šo tēmu [cenzēts]. Tas vienkārši nav izturams ka daži cilvēki dzīvo sapņu pasaulē.
1. Olimpiskajā turnīrā Lietuva labākajā sastāvā knapi, būsim atklāti - na haļavu vinnēja ASV. Un kā vinnēja - tieši ar tiem anrija nodirstajiem induviduālajiem gājieniem no Jasikēviča puses.
2. Kas tā bija pa komandu - 2 tiešām reāli spēlētāji un pārējie - jaunatnes izlase (lai gan labi spēlētāji, tomēr pa jaunu)
3. Visa komanda neapmierināta ar treneri - kāds var būt rezultāts.
ASV visiem ir reāls pohujs uz kaukādiem šitajiem turnīriem. Tikai visa pārējā pasule apdirsušies no laimes skaita uzvaras pār ASV otro-trešo sastāvu, kurā ir sūdaina sadarbība starp treneri un spēlētājiem.



nevienam neeju paliigaa, vnk taada riiciiba kaa taveejaa shkiet beernishkiiga un mulkiiga.

un tavi argumenti ir apshaubaami.
1. asv nepagruuda tikai lietuvai, bet arii puertoriko, kkam veel grupu turniiraa, peec tam arii laikam argentiinai pusfinaala un knapi izmociija uzvaru paar lietuvu speelee par tresho vietu. diez vai visas shiis komandas apspeeleeja vinus ar indivisuaalo meistariibu, kam arii nepiekriitu lietuvas uzvaras gadiijumaa, jo vinneeja vini pa padsmit, ja nemaldos...

2. es teiktu, ka bija 3 jaunie - james, wade un stoudemire. marbury, odom, iverson, duncan, marion, jefferson - gruuti par jaunajiem nosaukt. ko tad tu gribeeji - larry bird un clyde drexler? arii tie jaunie ir augstaakaa liimena speeleetaaji shobriid nevis siekalaini rokiji.

3. vieniigais punkts, kuraa tev daleeji pieriitu, bet, ja komandaa visi ir taadi staari, tad jau vajadzeetu kaut vai bez trenera vinnet. vispaar domaaju, ka probleema bija ieksh taa, ka speeleetaaji neprata trenera noriikojumus izpildiit nevis brown ir vainiigs. viens no labaakajiem treneriem nba galu galaa.

asv par olimpiaadi visiem chista nav pohuj. taa bronza viniem bija splaaviens sejaa un apkaunojums. aspskaties kas tagad notiek - shobriid tiek pildiits 3 gadu plaans, lai pekinaa atkal nebuutu jaaizgazhas. visas zvaigznes gatavas izlasee speeleet, diez vai pohuj viniem visiem.

     [+] [-]

, 2006-01-08 20:58, pirms 19 gadiem
Nu, labi, bet jenkus gan pasaules, gan OS bija arii komandas, kas vinjus ne na haljavu uzvareeja, pat parliecinoshi uzvareeja, un ne jau ar induvidaalaam darbiibaam, bija arii ar induvidaalaam, bet tas tad katraa zinjaa jau ir veel viens sitiens vinjiem zem jostas vietas. Nu un tas kaadu komandu vinji novaac, taas ir vinju probleemas, ja buutu taads pohujs, tad nesuutiitu uz tiem kvalifikaacijas turniriem savus speeletaajus, nafig suutiit, ja tiek izciiniita celaziime, uz kaut kaadu otrskiriigu turniiru????? Un pat ja taa ir 2-3. suudainaa izlase, tad tas arii nerunaa par labu par vinjiem, taas ir vinju probleemas, nez kaapeec nekko taadu nevareeja dzirdeet, kad Dream Team uzvareeja???? - apspeelee 2-3 znachet mieriigi ciiniitos ar pirmo, kaa es teicu - lielaakie staari negarantee arii labaako rezultaatu!Turklaat, nodefinee ko noziimee pirmaa izlase??? - ja vinjiem vienmeer puse labaako, kas tiek aicinaati atsakaas speeleet, tas nevien uneinteresee - pashi vainiigi!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:03, pirms 19 gadiem
Starp citu, par to kas tiem dzekinjiem galvaa daraas - pirms vienas no parbaudes speeleem, pirms chempja vinji sildishanas laikaa pirms speeles sarikoja metienus no centra - konkursinju!!! Tas velreiz paraada cik dzeki nopietni to lietu njeema, bet arii ats ir vinju probleemas!

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:09, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms
un tavi argumenti ir apshaubaami.
1. asv nepagruuda tikai lietuvai, bet arii puertoriko, kkam veel grupu turniiraa, peec tam arii laikam argentiinai pusfinaala un knapi izmociija uzvaru paar lietuvu speelee par tresho vietu. diez vai visas shiis komandas apspeeleeja vinus ar indivisuaalo meistariibu, kam arii nepiekriitu lietuvas uzvaras gadiijumaa, jo vinneeja vini pa padsmit, ja nemaldos...

2. es teiktu, ka bija 3 jaunie - james, wade un stoudemire. marbury, odom, iverson, duncan, marion, jefferson - gruuti par jaunajiem nosaukt. ko tad tu gribeeji - larry bird un clyde drexler? arii tie jaunie ir augstaakaa liimena speeleetaaji shobriid nevis siekalaini rokiji.

3. vieniigais punkts, kuraa tev daleeji pieriitu, bet, ja komandaa visi ir taadi staari, tad jau vajadzeetu kaut vai bez trenera vinnet. vispaar domaaju, ka probleema bija ieksh taa, ka speeleetaaji neprata trenera noriikojumus izpildiit nevis brown ir vainiigs. viens no labaakajiem treneriem nba galu galaa.

asv par olimpiaadi visiem chista nav pohuj. taa bronza viniem bija splaaviens sejaa un apkaunojums. aspskaties kas tagad notiek - shobriid tiek pildiits 3 gadu plaans, lai pekinaa atkal nebuutu jaaizgazhas. visas zvaigznes gatavas izlasee speeleet, diez vai pohuj viniem visiem.


Kas tad ir gatavs spēlēt ? Kādas zvaigznes???? Braients spēlē tāpēc, ka treneris būs viņa kaukād siecienīts treneris. VISIEM IR POHUJ. O'neals atzina ka viņam nav motivācijas
Tālāk :
1. Lietuvas uzvara bija tīra Jasikēviča induviduāla veiksme ja atceras kādus metienus viņš meta. Puertoriko - PILNĪGI induviduāla komanda vēl trakāk nekā ASV. 2-3 zvaigznes kas spēlējušas NBA

2. Es runāju par tiem kas patiešām vilka to komandu, bet pa Marionu es tiešām aizmirsu. Rokiji - nav siekalaini un tieši tāpēc ka jauni nenospēlēja tā kā varētu, ja būtu pieredze. Pārējie tevis nosauktie spēlētāji ir labi, bet nu būsim reāli, ja taisītu Dream team 2, tad varbūt moš kāds tur iekļūtu, bet diez vai.

3. "bet, ja komandaa visi ir taadi staari, tad jau vajadzeetu kaut vai bez trenera vinnet" - šitik stulba komenta dēļ es tevi pat ar atbildi nepagodināšu

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:14, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis anrijs
Nu, labi, bet jenkus gan pasaules, gan OS bija arii komandas, kas vinjus ne na haljavu uzvareeja, pat parliecinoshi uzvareeja, un ne jau ar induvidaalaam darbiibaam, bija arii ar induvidaalaam, bet tas tad katraa zinjaa jau ir veel viens sitiens vinjiem zem jostas vietas. Nu un tas kaadu komandu vinji novaac, taas ir vinju probleemas, ja buutu taads pohujs, tad nesuutiitu uz tiem kvalifikaacijas turniriem savus speeletaajus, nafig suutiit, ja tiek izciiniita celaziime, uz kaut kaadu otrskiriigu turniiru????? Un pat ja taa ir 2-3. suudainaa izlase, tad tas arii nerunaa par labu par vinjiem, taas ir vinju probleemas, nez kaapeec nekko taadu nevareeja dzirdeet, kad Dream Team uzvareeja???? - apspeelee 2-3 znachet mieriigi ciiniitos ar pirmo, kaa es teicu - lielaakie staari negarantee arii labaako rezultaatu!Turklaat, nodefinee ko noziimee pirmaa izlase??? - ja vinjiem vienmeer puse labaako, kas tiek aicinaati atsakaas speeleet, tas nevien uneinteresee - pashi vainiigi!!!


1. Loģiski ka paši vainīgi, kas ta vēl cits . Par to nav runa
2. Viņiem nespēlē puse labāko
P.S. Jūs ar to Celmu esat vienkārši tādi sapņotāji. nez kāpēc atbrauc uz NBA telavivas Maccabi un knapi apdisdamies vinnē Sūdīgāko NBA komandu ar visu savu superkomandas spēli, zonas aizsardzību utt. Nevajag [cenzēts] par atšķirībām noteikumos - vienīgais noteikums kas kauko iespaido ir tas ka 3pt līnija ir tālāk

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:21, pirms 19 gadiem
tak redzeesit, atbrauks USA staari un aptaisiisies, jo vienkaarshi laukums ir stipri mazaaks, taadeelj arii individuaalaam darbiibaam un izpausmeem vietas mazaak. turklaat garie meljnji speelee suudiigi pret eiropieshi masiivajiem staaviem. ar labu zonu vinji ir apturami. nav svariigi, ka vinji uz papiira ir labaaki. arii ventspils un siauliai pret valmieru uz papiira bja daudz stipraaki un budzjetus nevareeja saliidzinaat (valmierai ap 100 000, ventspilij virs miljona), bet ar ciinjassparu, maksimaalu kapaashanu laukumaa arii vinji ir gaazjami. turklaat amerikaanju nozjeelojamaa motivaacija vinjus pashus iegaaziis un akaunos jau kuro gadu peec kaartas!

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:31, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis laams
tak redzeesit, atbrauks USA staari un aptaisiisies, jo vienkaarshi laukums ir stipri mazaaks, taadeelj arii individuaalaam darbiibaam un izpausmeem vietas mazaak. turklaat garie meljnji speelee suudiigi pret eiropieshi masiivajiem staaviem. ar labu zonu vinji ir apturami. nav svariigi, ka vinji uz papiira ir labaaki. arii ventspils un siauliai pret valmieru uz papiira bja daudz stipraaki un budzjetus nevareeja saliidzinaat (valmierai ap 100 000, ventspilij virs miljona), bet ar ciinjassparu, maksimaalu kapaashanu laukumaa arii vinji ir gaazjami. turklaat amerikaanju nozjeelojamaa motivaacija vinjus pashus iegaaziis un akaunos jau kuro gadu peec kaartas!


1. "garie meljnji speelee suudiigi pret eiropieshi masiivajiem staaviem" - lai būtu vēl smieklīgāk varēji uzrakstīt vēl fiziski attīstītajiem
2. Apkaunojums? zaudēt pa padsmit punktiem ar otro - trešo sastāvu ? Kauns bija tad kad atbrauca Dream Team Un drāz visus ar 40 punktiem, un tie kuri zaudēja "tikai" 30 varēja baigi lepoties
P.S. Jebkurai pasaules komandai ir nezcik reizes lielāks stimuls kapāt ņemot vērā to ka spēlē pret ASV
P.P.S. es negribu teikt ka šogad ASV visus drāzīs, izskatās ka lielākā tiesa no stāriem akal liek mīksto uz OS turnīru, ta kā varēsiet priecāties droši vien.

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:32, pirms 19 gadiem

Citāts:

Kas tad ir gatavs spēlēt ? Kādas zvaigznes???? Braients spēlē tāpēc, ka treneris būs viņa kaukād siecienīts treneris. VISIEM IR POHUJ. O'neals atzina ka viņam nav motivācijas
Tālāk :
1. Lietuvas uzvara bija tīra Jasikēviča induviduāla veiksme ja atceras kādus metienus viņš meta. Puertoriko - PILNĪGI induviduāla komanda vēl trakāk nekā ASV. 2-3 zvaigznes kas spēlējušas NBA

2. Es runāju par tiem kas patiešām vilka to komandu, bet pa Marionu es tiešām aizmirsu. Rokiji - nav siekalaini un tieši tāpēc ka jauni nenospēlēja tā kā varētu, ja būtu pieredze. Pārējie tevis nosauktie spēlētāji ir labi, bet nu būsim reāli, ja taisītu Dream team 2, tad varbūt moš kāds tur iekļūtu, bet diez vai.

3. "bet, ja komandaa visi ir taadi staari, tad jau vajadzeetu kaut vai bez trenera vinnet" - šitik stulba komenta dēļ es tevi pat ar atbildi nepagodināšu



labi, iespeejams esmu tevi paarpratis, jo tu jau vispaar taa arii nepateici kaads ir tavs viedoklis, tikai pateici, ka tas, ko saka ir anrijs ir loti smiekliigi? kas - tas, ka amiishi speelee individuaali un nemaak apspeeleet labu zonas aizsardziibu, ka ar komandas speeli vinus var vinneet? tie tachu arii bija galvenie iemesli, kapeec vini olimpiaadee nosuukaaja.

cik noprotu no tevis apgalvotaa, savaacot visus staarus, eiropieshiem nav ceriibu. piekriitu, ka viniem buus lielaakas iespeejas vinneet, bet ne jau speeleejot individuaali. zonu apspeeleet arii viniem buus gruuti, un eiropieshi ar komandas darbiibu var arii vinus nomeetaat. nevajag laut milziigajiem kontraktiem un slavai aizlipinaat acis, arii superzvaigznes ir tikai cilveeki. dream team 1 laiki ir pagaajushi, taa vairs nebuus nekad. tagad visi maak speeleet basi, pie tam visaam komandaam ir milziiga motivaacija, speeleejot pret asv, kameer amerikaaniem taas pietruukst.

dankans liidz shim vieniigais pateicis, ka nespeelees, shaks veel galeejo leemumu nav pieneemis, bet es uzskatu, ka asv buutu labaak, ja vini pieraadiis, ka ir labaakie bez vina resnaas [cenzēts] soda laukumaa. visi paareejie gatavi speeleet. netici, palasi asv meedijus. iesaku pameeginaat www.insidehoops.com, varbuut ieguusi plashaaku priekshstatu.

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:41, pirms 19 gadiem
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:41, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms
labi, iespeejams esmu tevi paarpratis, jo tu jau vispaar taa arii nepateici kaads ir tavs viedoklis, tikai pateici, ka tas, ko saka ir anrijs ir loti smiekliigi? kas - tas, ka amiishi speelee individuaali un nemaak apspeeleet labu zonas aizsardziibu, ka ar komandas speeli vinus var vinneet? tie tachu arii bija galvenie iemesli, kapeec vini olimpiaadee nosuukaaja.

cik noprotu no tevis apgalvotaa, savaacot visus staarus, eiropieshiem nav ceriibu. piekriitu, ka viniem buus lielaakas iespeejas vinneet, bet ne jau speeleejot individuaali. zonu apspeeleet arii viniem buus gruuti, un eiropieshi ar komandas darbiibu var arii vinus nomeetaat. nevajag laut milziigajiem kontraktiem un slavai aizlipinaat acis, arii superzvaigznes ir tikai cilveeki. dream team 1 laiki ir pagaajushi, taa vairs nebuus nekad. tagad visi maak speeleet basi, pie tam visaam komandaam ir milziiga motivaacija, speeleejot pret asv, kameer amerikaaniem taas pietruukst.

dankans liidz shim vieniigais pateicis, ka nespeelees, shaks veel galeejo leemumu nav pieneemis, bet es uzskatu, ka asv buutu labaak, ja vini pieraadiis, ka ir labaakie bez vina resnaas [cenzēts] soda laukumaa. visi paareejie gatavi speeleet. netici, palasi asv meedijus. iesaku pameeginaat www.insidehoops.com, varbuut ieguusi plashaaku priekshstatu.


Es pateicu kas man anrija teiktajā likās smieklīgi - tas ir pateikts atbildē tev (tie trīs punkti).
par ASV sastāvu - nu ja visi spēlēs - tad būtu zajebis, protams, nebūtu vairs visu drāšana ar +40, bet drāztu tāpat...
Nu karoče whatever to jau mēs uzzināsim tik 2008. gadā , līdz tam laikam gan jau vēl kāds gudrīts izvilks šo tēmu apskatei ne vienu reizi vien.
Bet pagaidām es domāju ka nav jēgas te turpināt pa tukšo bazarēt - viens otra pārliecību jau neizmainīsim.

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:42, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


un veel tu aizmirsi piemineet ka vismaz 1/5 no NBA labaakajiem speeleetaajiem ir Eiropieshi... !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:43, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


NBA nespēlē VISI pasaules labākie spēlētāji - pēc tavas loģikas sanāk, ka sūdīgākais NBA ir labāks par krutāko no Eiropas. Tā taču nav.

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:46, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis krisons
komandu limenis pasaule izlidzinas



tieshi taa, un ASV vairs nav paarliecinoshi liideri, veel tagad atceros vinju sejas, kad vinji palika tikai piektie!

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:47, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis neznez

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


NBA nespēlē VISI pasaules labākie spēlētāji - pēc tavas loģikas sanāk, ka sūdīgākais NBA ir labāks par krutāku no Eiropas. Tā taču nav.



protams, ka taa nav, bet taa tachu buutu jaabuut, ne? peec vispaariigaas logikas, ka nba ir labaakaa pasaules liigaa. tas, ka taa nav, tikai veelreiz apliecina, ka arii citur pasaulee ir augsta liimena speeleetaaji, kas shobriid var amiishiem ragus aplauzt.

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:51, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


un veel tu aizmirsi piemineet ka vismaz 1/5 no NBA labaakajiem speeleetaajiem ir Eiropieshi... !



1/5 dala? komandaa ir 12 aktiivie speeleetaji, 30 komandas 12*30=360. 360/5=72. nosauksi 72 eiropieshus nba? labi ja 15 izdosies.

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:52, pirms 19 gadiem
man pilniigi vienalga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:57, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:

Pirmais publicējis neznez

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


NBA nespēlē VISI pasaules labākie spēlētāji - pēc tavas loģikas sanāk, ka sūdīgākais NBA ir labāks par krutāku no Eiropas. Tā taču nav.



protams, ka taa nav, bet taa tachu buutu jaabuut, ne? peec vispaariigaas logikas, ka nba ir labaakaa pasaules liigaa. tas, ka taa nav, tikai veelreiz apliecina, ka arii citur pasaulee ir augsta liimena speeleetaaji, kas shobriid var amiishiem ragus aplauzt.


Nē tam pat teorēiski tā nav jābūt. Tas ka tā ir vislabākā , tas nenozīmē ka tur VISI spēlētāji ir labāki par citās līgās spēlējošajiem. Šī ideja ir vienkārši fenomenāli absurda. Es pat neizprotu loģiku pēc kuras tu vadies. Kad un kurā sporta veidā tā ir bijis(es domāju komandu sporta veidus). Pēc tavas loģikas izriet - BBL ir stiprāka līga pat LBL, tātad BBL visi spēlētāji ir labāki nekā jebkurš no tiem kas spēlē LBL????? ABSURDS

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:58, pirms 19 gadiem
ar visām NBA zvaigznēm amēriku nuzvarētu neviena valsts,bet ja notiktu mačš starp asv pret pārējās pasaules basketbolistiem es domāju ka amēriku ar visām tām nba zvaigznēm samizotu !!!!

padomājiet ja uztaisītu tādu vispasaules komandu

C yao
PF novickis
SF kiriļenko
SG džinobili
PG nešs'

varētu uzrīkot tādu maču Futbolā jau notiek eiropas pret pārējās pasaules komandu !!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:58, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis krisons

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


un veel tu aizmirsi piemineet ka vismaz 1/5 no NBA labaakajiem speeleetaajiem ir Eiropieshi... !



1/5 dala? komandaa ir 12 aktiivie speeleetaji, 30 komandas 12*30=360. 360/5=72. nosauksi 72 eiropieshus nba? labi ja 15 izdosies.


tu esi labs matematikis



iemaacies lasiit... es teicu 1/5 no LABAKAJIEM SPEELEETAAJIEM !

     [+] [-]

, 2006-01-08 21:59, pirms 19 gadiem

Citāts:

Es pateicu kas man anrija teiktajā likās smieklīgi - tas ir pateikts atbildē tev (tie trīs punkti).



nu tiem 3 punktiem bija maz kopiiga ar anrija teikto... labi, pagaidaam peace

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:00, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


un veel tu aizmirsi piemineet ka vismaz 1/5 no NBA labaakajiem speeleetaajiem ir Eiropieshi... !


Kaut arī murgains skailis, bet - vienalga tā viena piektdaļa ir jāsadala uz vairākām valstīm, es jau nesaku, ka Eiropā nav labu spēlētāju vienkārši ASV ti ir vairākas reizes vairāk

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:01, pirms 19 gadiem
Jaa interesanti komentaari!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:01, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:

Es pateicu kas man anrija teiktajā likās smieklīgi - tas ir pateikts atbildē tev (tie trīs punkti).



nu tiem 3 punktiem bija maz kopiiga ar anrija teikto... labi, pagaidaam peace


tie visi atbild anrija rakstam, es tieši lasīju anrija rakstu un rakstīju to kam es nepiekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:02, pirms 19 gadiem
NBA noteikti nav sapņu zeme , tur nebūt vis nav ideāi vienkārši tur vairāk maksā!!!!

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:03, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis krisons

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


un veel tu aizmirsi piemineet ka vismaz 1/5 no NBA labaakajiem speeleetaajiem ir Eiropieshi... !



1/5 dala? komandaa ir 12 aktiivie speeleetaji, 30 komandas 12*30=360. 360/5=72. nosauksi 72 eiropieshus nba? labi ja 15 izdosies.


tu esi labs matematikis



iemaacies lasiit... es teicu 1/5 no LABAKAJIEM SPEELEETAAJIEM !



tad tev klaasies veel plaanaak, jo bez gasola, nowicka un varbuut stojakovicha neviens praataa nenaak. protams, ka pirmie 2 ir top20 vechi, bet nba speelee pie 400 speeleetaajiem (ieskaitot neaktiivos), ta kaa shaads redzeejums ir visnotal neobjektiivs.

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:03, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis neznez

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


un veel tu aizmirsi piemineet ka vismaz 1/5 no NBA labaakajiem speeleetaajiem ir Eiropieshi... !


Kaut arī murgains skailis, bet - vienalga tā viena piektdaļa ir jāsadala uz vairākām valstīm, es jau nesaku, ka Eiropā nav labu spēlētāju vienkārši ASV ti ir vairākas reizes vairāk



Vairaakas reizes vairaak...bet izlase ta tikai 1 Toties Eiropas komandas... Ser&Melnk .. Horvaati, Lietuvieshi var savaakt vienu stipru tiimu, ... kautvai starting 5 un gaazt amerikaanjus...

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:07, pirms 19 gadiem

Citāts:

Vairaakas reizes vairaak...bet izlase ta tikai 1 Toties Eiropas komandas... Ser&Melnk .. Horvaati, Lietuvieshi var savaakt vienu stipru tiimu, ... kautvai starting 5 un gaazt amerikaanjus...



varbuut atkal nesapratu dzilo domu, bet arii es apgalvoju, ka labaakie speeki aarpus asv var shobriid asv uzvareet.

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:08, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^
Vairaakas reizes vairaak...bet izlase ta tikai 1 Toties Eiropas komandas... Ser&Melnk .. Horvaati, Lietuvieshi var savaakt vienu stipru tiimu, ... kautvai starting 5 un gaazt amerikaanjus...


Jā un to viņi arī dara - pirzdami-dirsdami vinnē ASV izlases rezervistus
Nu un ka Eiropā ir daudzas komandas - tāpat tīri no NBA spēlētājiem neviena tur picinieku nevar tāīsti savākt, vienmēr pieliek kādu klāt no Eiropas

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:15, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis krisons

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis celms
veel viens svariiga lieta, ko neviens nekad nepiemin ir taa, ka nba ir stipraakaa liigaa, kuraa speelee labaakie pasaules speeleetaaji. labaakie!!! taatad objektiivi skatoties arii asv 10. izlasei vajadzeetu vinneet paareejaas pasaules labaako speeleetaaju izlasi, ja reiz vini nespeelee nba. loti shaubos, ka kas taads notiktu.


un veel tu aizmirsi piemineet ka vismaz 1/5 no NBA labaakajiem speeleetaajiem ir Eiropieshi... !



1/5 dala? komandaa ir 12 aktiivie speeleetaji, 30 komandas 12*30=360. 360/5=72. nosauksi 72 eiropieshus nba? labi ja 15 izdosies.


tu esi labs matematikis



iemaacies lasiit... es teicu 1/5 no LABAKAJIEM SPEELEETAAJIEM !



tad tev klaasies veel plaanaak, jo bez gasola, nowicka un varbuut stojakovicha neviens praataa nenaak. protams, ka pirmie 2 ir top20 vechi, bet nba speelee pie 400 speeleetaajiem (ieskaitot neaktiivos), ta kaa shaads redzeejums ir visnotal neobjektiivs.



Sorry, bet tagad man ir jaapiekriit visiem tiem daudzajiem kuri tevi uzskatiija par nesakariigu ... 1) saakshu ne par basketu... kaa saprast man klaasies veel plaanaak... domaa ko saki... tu man liki noprast ka buus gruuti atrast 1/5 dalju no NBA eiropieshus... tad es pasaku ka es domaaju no labaakajiem speeleetaajiem... taatad tas tavs skaitlis 360 sabruuk vismaz liidz kaadiem 120... taatad man buus sarezhgiitaak atrast 14 Eiropieshus nekaa 72...
2) saakshu...

1 gazols
2 novickis
3 peja
4 parkers
5 pietrus
6 diavs
7 ilgauskas
8 songaila
9 giriceks
10 okurs
11 jasukevicus
12 macijauskas
13 radmanovics
14 kalderons
15 kukocs
16 drobnjaks
... daudzi jaunie un perspektiivie... monja utt.
17 aizmirsu pashu KIRILENKO

un veel protams var atrast/// es jau nerunaaju par taadiem, kuri vnk nebrauc uz NBA , bet vinjus tur gaida... Navarro, Bodiroga utt...


Krison : N00bi padara pasauli sarezhgiitaaku... apdomaajies tak

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:16, pirms 19 gadiem
Man varints par temu asv izlases sastavsOL,KID,MAROIN CARTER,IVERSOON,CAMBY,BRAND,ARENAS,G.WALACE,MORNING,JAMES

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:17, pirms 19 gadiem
esmu zaudeejis diskusijas pavedienu... taatad nu jau tu, neznez, piekriiti, ka eiropieshi var amiishus vinnet, kaut vai pirzdami-dirsdami? to, ka tas ir viegli, neviens jau neapgalvo...

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:20, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^
Sorry, bet tagad man ir jaapiekriit visiem tiem daudzajiem kuri tevi uzskatiija par nesakariigu ... 1) saakshu ne par basketu... kaa saprast man klaasies veel plaanaak... domaa ko saki... tu man liki noprast ka buus gruuti atrast 1/5 dalju no NBA eiropieshus... tad es pasaku ka es domaaju no labaakajiem speeleetaajiem... taatad tas tavs skaitlis 360 sabruuk vismaz liidz kaadiem 120... taatad man buus sarezhgiitaak atrast 14 Eiropieshus nekaa 72...
2) saakshu...

1 gazols
2 novickis
3 peja
4 parkers
5 pietrus
6 diavs
7 ilgauskas
8 songaila
9 giriceks
10 okurs
11 jasukevicus
12 macijauskas
13 radmanovics
14 kalderons
15 kukocs
16 drobnjaks
... daudzi jaunie un perspektiivie... monja utt.
17 aizmirsu pashu KIRILENKO

un veel protams var atrast/// es jau nerunaaju par taadiem, kuri vnk nebrauc uz NBA , bet vinjus tur gaida... Navarro, Bodiroga utt...


Krison : N00bi padara pasauli sarezhgiitaaku... apdomaajies tak


he nu varbūt man dažos jautājumos nav kopīga viedokļa ar Celmu, bet tomēr - tu teici, ka no labākajiem , BET KO TAD TAVĀ SARAKSTĀ DARA - pietrus, diavs, macijauskas, giriceks, drobnjaks, kukocs(tas tak pensionārs), kalderons(bija labs, Bet viens no LABĀKAJIEM nekādā gadījumā) un varētu pastrīdēties vēl par daudziem.

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:22, pirms 19 gadiem
Taas zvaigznes neko neliidzees, jo piemeeram es vaacijaa ar varteikt visiem vaacijas U-18 izlases speeleetaajiem zaudeejaam kaunas88

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:22, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms
esmu zaudeejis diskusijas pavedienu... taatad nu jau tu, neznez, piekriiti, ka eiropieshi var amiishus vinnet, kaut vai pirzdami-dirsdami? to, ka tas ir viegli, neviens jau neapgalvo...


hehe tas pirzdami-dirsdami biaj domāts ar grūtībām nevis viegli

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:23, pirms 19 gadiem
Starp citu... interesanti buutu skatiities speeli Europa vs USA ... Neprognozeejami...
Europa starts...

C - Ilgauskas/Gazol
PF - Kirilenko / Songaila
SF - Nowitzki / Stojakovic
SG - Diaw / Pietrus
PG - Parker / Jasukevicus

vot taads sastaavs vareetu panemt priekshaa pat pashu zvaigznoto USA izlasi...

C - Oneal
PF - J Oneal
SF - Garnet / Tmac
SG - Bryant/ Carter
PG - kidd

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:27, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis neznez
he nu varbūt man dažos jautājumos nav kopīga viedokļa ar Celmu, bet tomēr - tu teici, ka no labākajiem , BET KO TAD TAVĀ SARAKSTĀ DARA - pietrus, diavs, macijauskas, giriceks, drobnjaks, kukocs(tas tak pensionārs), kalderons(bija labs, Bet viens no LABĀKAJIEM nekādā gadījumā) un varētu pastrīdēties vēl par daudziem.



Tieshi to ko viniem tur jaadara... vini ir vieni no labaakajiem speeleetaajiem... es nosaucu 16 , nu lai nebuutu domstarpiibu , ok lai ir kautvai 11 ... 11... ir viena piektaa no 55... taatad nosauc 44 labaakos amerikaanjus... pie 30 saaksi raustiities...
a ja nemt objektiivaako... 15 eiropieshi... tad nosauc man 110 amerikaanjus

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:29, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^

Citāts:

Pirmais publicējis neznez
he nu varbūt man dažos jautājumos nav kopīga viedokļa ar Celmu, bet tomēr - tu teici, ka no labākajiem , BET KO TAD TAVĀ SARAKSTĀ DARA - pietrus, diavs, macijauskas, giriceks, drobnjaks, kukocs(tas tak pensionārs), kalderons(bija labs, Bet viens no LABĀKAJIEM nekādā gadījumā) un varētu pastrīdēties vēl par daudziem.



Tieshi to ko viniem tur jaadara... vini ir vieni no labaakajiem speeleetaajiem... es nosaucu 16 , nu lai nebuutu domstarpiibu , ok lai ir kautvai 11 ... 11... ir viena piektaa no 55... taatad nosauc 44 labaakos amerikaanjus... pie 30 saaksi raustiities...


tu nosauci labi ja 7 UN tā ir VISA Eiropa. UN tu man saki lai es nosaucu 30!!!! TIKAI no ASV. Tas taču ir smieklīgi

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:30, pirms 19 gadiem

Citāts:


1 gazols
2 novickis
3 peja
4 parkers
5 pietrus
6 diavs
7 ilgauskas
8 songaila
9 giriceks
10 okurs
11 jasukevicus
12 macijauskas
13 radmanovics
14 kalderons
15 kukocs
16 drobnjaks
... daudzi jaunie un perspektiivie... monja utt.
17 aizmirsu pashu KIRILENKO

un veel protams var atrast/// es jau nerunaaju par taadiem, kuri vnk nebrauc uz NBA , bet vinjus tur gaida... Navarro, Bodiroga utt...



drobnjaks vairs nespeelee nba. paliidzeeshu tev: biedrinsh, jarichs, gadzurichs, pachulia, udrihs, songaila, kleiza, pietro gan jau veel kaads.

ja saakam bodirogu skaitiit, tad varam arii valdi valteru pieskaitiit...

p.s. tu biji pirmais, kas mani nosauca par nesakariigu. ar to arii apsveicu.

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:32, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms

Citāts:


1 gazols
2 novickis
3 peja
4 parkers
5 pietrus
6 diavs
7 ilgauskas
8 songaila
9 giriceks
10 okurs
11 jasukevicus
12 macijauskas
13 radmanovics
14 kalderons
15 kukocs
16 drobnjaks
... daudzi jaunie un perspektiivie... monja utt.
17 aizmirsu pashu KIRILENKO

un veel protams var atrast/// es jau nerunaaju par taadiem, kuri vnk nebrauc uz NBA , bet vinjus tur gaida... Navarro, Bodiroga utt...



drobnjaks vairs nespeelee nba. paliidzeeshu tev: biedrinsh, jarichs, gadzurichs, pachulia, udrihs, songaila, kleiza, pietro gan jau veel kaads.

ja saakam bodirogu skaitiit, tad varam arii valdi valteru pieskaitiit...

p.s. tu biji pirmais, kas mani nosauca par nesakariigu. ar to arii apsveicu.

UN tu arī gribi teikt ka tie ir vieni no labākajiem NBA [cenzēts] jūs abi esat vienkārši unikāli

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:33, pirms 19 gadiem
aa, nu ja skatamies tieshaam labaakos, tad daudziem no taa saraksta jaapazuud.

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:34, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis celms
aa, nu ja skatamies tieshaam labaakos, tad daudziem no taa saraksta jaapazuud.


Nu ja viņš tak pats tev [cenzēts] virsū ka tu nemākot lasīt. Un tagad viņš nosauc tik smirdīgu sarakstu

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:35, pirms 19 gadiem
Celms... es nevis tev to teicu... es teicu to Krisonam, un man ir pamats... Krisons rakstiija "1/5 dala? komandaa ir 12 aktiivie speeleetaji, 30 komandas 12*30=360. 360/5=72. nosauksi 72 eiropieshus nba? labi ja 15 izdosies.
tu esi labs matematikis" ... es jau par to... ka vinsh visus 360 uzskatiija par labaakajiem ... un vispaar par to nesakariibu... palasi veelreiz uzmaniigaak... jaa... Jarich aizmirsu/....

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:37, pirms 19 gadiem
ai, labi es vairs nesaprotu par ko sheit diskuteejam. es jau arii apgalvoju, ka eiropieshi paliek labaaki, bet taa 1/5 bija paarspiileeta. un amiishiem olimpiaadee klaasies smagi, arii labaakajaa sastaavaa, ja nebuus nopietni motiveejushi sevi ciiniities.

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:38, pirms 19 gadiem
Par to nesakariibu izlasi veelreiz sho manis rakstiito... ar to es atbildeeju krisonam...

Sorry, bet tagad man ir jaapiekriit visiem tiem daudzajiem kuri tevi uzskatiija par nesakariigu ... 1) saakshu ne par basketu... kaa saprast man klaasies veel plaanaak... domaa ko saki... tu man liki noprast ka buus gruuti atrast 1/5 dalju no NBA eiropieshus... tad es pasaku ka es domaaju no labaakajiem speeleetaajiem... taatad tas tavs skaitlis 360 sabruuk vismaz liidz kaadiem 120... taatad man buus sarezhgiitaak atrast 14 Eiropieshus nekaa 72.

Labi...pat tad ja tajaa sarakstaa paliks kaadi 10 ... tad vai juus vareetu droshi nosaukt 40 pashus pashus 50 labaakos no amerikaanjiem....

vispaar sanaak putra... buutu labi ja kaads sho teemu sleegtu

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:40, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^
Celms... es nevis tev to teicu... es teicu to Krisonam, un man ir pamats... Krisons rakstiija "1/5 dala? komandaa ir 12 aktiivie speeleetaji, 30 komandas 12*30=360. 360/5=72. nosauksi 72 eiropieshus nba? labi ja 15 izdosies.
tu esi labs matematikis" ... es jau par to... ka vinsh visus 360 uzskatiija par labaakajiem ... un vispaar par to nesakariibu... palasi veelreiz uzmaniigaak... jaa... Jarich aizmirsu/....


[cenzēts] tu pats brauc auzās ar savu bazaru

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:40, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^
Celms... es nevis tev to teicu... es teicu to Krisonam, un man ir pamats... Krisons rakstiija "1/5 dala? komandaa ir 12 aktiivie speeleetaji, 30 komandas 12*30=360. 360/5=72. nosauksi 72 eiropieshus nba? labi ja 15 izdosies.
tu esi labs matematikis" ... es jau par to... ka vinsh visus 360 uzskatiija par labaakajiem ... un vispaar par to nesakariibu... palasi veelreiz uzmaniigaak... jaa... Jarich aizmirsu/....



es to apreekinus veicu nevis krisons, vinam shito skolaa veel varbuut nemaaca. es apgalvoju - teoreetiski jaabuut, nba = labaakaa liiga = labaakie speeleetaji (labaakie 360). protams, ka taa nav, bet teoreetiski vajadzeetu buut. labi, man apnika.

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:41, pirms 19 gadiem
Labi viss čista a to baigā putra

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:49, pirms 19 gadiem
nu skaidrs... vienkaarshi mees nesaprataam viens otru... es teicu 1/5 no LABAAKAJIEM SPEELEETAAJIEM, bet tu sareekinaaji no visiem 360... es uzskatu ka labaakie speeleetaaji NBA vareetu buut kaadi max 100 ... paareejie vidusmeera, principaa pat ljoti tuvi Eiropas liimenim, taadi kaa piemeeram Blounts, Diops, Andersons, un daudzi saspeeles vadiitaaji... un otrie... nosaukshu dahzus piemeerus... Wiliamss no PHI vai tas pats Cheinijs no GSWSho sarakstu var beigt ar AllStaaru Magloiru... juus domaajat ka Eiropa nav labaaku speeleetaju par manis nosauktajiem un veel daudziem daudziem... He... veel kaa ir... tikai vai nu rakstura, mazaas reklaamas vai citu apstaaklju deelj nespeelee NBA ... Chatmans , Kambala , Shkeele... varbuut pat Janichenoks - tie tikai latvieshi... a veel vairaaki eiropieshi speeleejot shiniis poziicijaas .. ?... vini NBA buutu ar vidusmeera speeleetaaji, bet eiropaa ir zvaigznes... aizmirsu piemineet Shtelmi... juus domaajat ka vinsh NBA buutu slikts PG... NEBUUTU VIS ! + veel daudzie eiropas nigeri... , slinkums saukt , ar ko piemeeram Paarkers (no maccabi) ir sliktaaks par to pashu Peterson no RAptoriem... vinsh pieraadija draudziibas speelee ka prot speeleet basketbolu... un noteikti buutu gatavs kljuut par zvaigznes kalibra speeleetaaju NBA... nu vai tad taa nav ? pfff....

     [+] [-]

, 2006-01-08 22:55, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis ^h00P^
nu skaidrs... vienkaarshi mees nesaprataam viens otru... es teicu 1/5 no LABAAKAJIEM SPEELEETAAJIEM, bet tu sareekinaaji no visiem 360... es uzskatu ka labaakie speeleetaaji NBA vareetu buut kaadi max 100 ... paareejie vidusmeera, principaa pat ljoti tuvi Eiropas liimenim, taadi kaa piemeeram Blounts, Diops, Andersons, un daudzi saspeeles vadiitaaji... un otrie... nosaukshu dahzus piemeerus... Wiliamss no PHI vai tas pats Cheinijs no GSWSho sarakstu var beigt ar AllStaaru Magloiru... juus domaajat ka Eiropa nav labaaku speeleetaju par manis nosauktajiem un veel daudziem daudziem... He... veel kaa ir... tikai vai nu rakstura, mazaas reklaamas vai citu apstaaklju deelj nespeelee NBA ... Chatmans , Kambala , Shkeele... varbuut pat Janichenoks - tie tikai latvieshi... a veel vairaaki eiropieshi speeleejot shiniis poziicijaas .. ?... vini NBA buutu ar vidusmeera speeleetaaji, bet eiropaa ir zvaigznes... aizmirsu piemineet Shtelmi... juus domaajat ka vinsh NBA buutu slikts PG... NEBUUTU VIS ! + veel daudzie eiropas nigeri... , slinkums saukt , ar ko piemeeram Paarkers (no maccabi) ir sliktaaks par to pashu Peterson no RAptoriem... vinsh pieraadija draudziibas speelee ka prot speeleet basketbolu... un noteikti buutu gatavs kljuut par zvaigznes kalibra speeleetaaju NBA... nu vai tad taa nav ? pfff....



protams, ka atkal par daudz ko nepiekriitu, bet apnicis shodien striideeties, jo tik un taa te nevienu nevar paarliecinaat, un mani arii nepaarliecinaasiet

     [+] [-]

, 2006-01-08 23:20, pirms 19 gadiem
Lasīju šos izcilos komentārus, un vienkārši nenocietos un tapēc nācāss uzrakstīt savu komentāru.
Un tas būtu tāds, ka nejua 300 vai cik tur to NBA spēlētāju ASV būtu jo uz laukuma itkā iziet 5 spēlētaji un vēl 7 rezervisti. Un tas pac attiecas uz visām pārējām pasaules komandām. Un ko no tā var secināt? To ka basketbols itkā ir komandas spēle kur uzvaras izcīna komanda nevis kautkādas tur zvaigznes(Dažreiz gadās arī otradi). Un tā kā PČ ir dažu nedēļu turnīrs tad pārsvarā uzvar komanda, kura šim turnīram ir vislabāk sagatavojusies, nevis kura ir vis labāk nokomplektējusies. Protams runājot par ASV izlasi tā vienmēr būs starp galvenajiem pretendentiem uz uzvaru,jo to resursi krietni pārsniedz citu valstu resursus. Bet tas jau nedod 100% garantijas ka ASV izlase uzvarēs. Jo tie laiki ir pagajuši, kad citu valstu izlases spēlētāji spēlējot pret ASV izjuta tādu respektu (it sevišķi 1992. gadā, kad olimpiskajās spēlēs piedalījās pēc manām domām vienīgā Sapņu komanda) ka jau pirms spēles apzinājās ka viņi zaudēs.

     [+] [-]

, 2006-01-08 23:36, pirms 19 gadiem
man 100. koments. apsveicu sevi...

     [+] [-]

, 2006-01-08 23:51, pirms 19 gadiem
kaa 100. ??? celms

Jauniņais


Ziņas: 170

     [+] [-]

, 2006-01-09 00:36, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis xx7
Lasīju šos izcilos komentārus, un vienkārši nenocietos un tapēc nācāss uzrakstīt savu komentāru.
Un tas būtu tāds, ka nejua 300 vai cik tur to NBA spēlētāju ASV būtu jo uz laukuma itkā iziet 5 spēlētaji un vēl 7 rezervisti. Un tas pac attiecas uz visām pārējām pasaules komandām. Un ko no tā var secināt? To ka basketbols itkā ir komandas spēle kur uzvaras izcīna komanda nevis kautkādas tur zvaigznes(Dažreiz gadās arī otradi). Un tā kā PČ ir dažu nedēļu turnīrs tad pārsvarā uzvar komanda, kura šim turnīram ir vislabāk sagatavojusies, nevis kura ir vis labāk nokomplektējusies. Protams runājot par ASV izlasi tā vienmēr būs starp galvenajiem pretendentiem uz uzvaru,jo to resursi krietni pārsniedz citu valstu resursus. Bet tas jau nedod 100% garantijas ka ASV izlase uzvarēs. Jo tie laiki ir pagajuši, kad citu valstu izlases spēlētāji spēlējot pret ASV izjuta tādu respektu (it sevišķi 1992. gadā, kad olimpiskajās spēlēs piedalījās pēc manām domām vienīgā Sapņu komanda) ka jau pirms spēles apzinājās ka viņi zaudēs.


[cenzēts] sit mani vai nost, bet tu esi TOĻIKS 100% . vai arī tu izmanto viņa citātus. Takā tu diez vai esi toļiks, tad tu esi [cenzēts], ja tu pats nespēj neko pats izdomāt un izmanto cita tekstus.

     [+] [-]

, 2006-01-09 01:05, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis neznez

Citāts:

Pirmais publicējis xx7
Lasīju šos izcilos komentārus, un vienkārši nenocietos un tapēc nācāss uzrakstīt savu komentāru.
Un tas būtu tāds, ka nejua 300 vai cik tur to NBA spēlētāju ASV būtu jo uz laukuma itkā iziet 5 spēlētaji un vēl 7 rezervisti. Un tas pac attiecas uz visām pārējām pasaules komandām. Un ko no tā var secināt? To ka basketbols itkā ir komandas spēle kur uzvaras izcīna komanda nevis kautkādas tur zvaigznes(Dažreiz gadās arī otradi). Un tā kā PČ ir dažu nedēļu turnīrs tad pārsvarā uzvar komanda, kura šim turnīram ir vislabāk sagatavojusies, nevis kura ir vis labāk nokomplektējusies. Protams runājot par ASV izlasi tā vienmēr būs starp galvenajiem pretendentiem uz uzvaru,jo to resursi krietni pārsniedz citu valstu resursus. Bet tas jau nedod 100% garantijas ka ASV izlase uzvarēs. Jo tie laiki ir pagajuši, kad citu valstu izlases spēlētāji spēlējot pret ASV izjuta tādu respektu (it sevišķi 1992. gadā, kad olimpiskajās spēlēs piedalījās pēc manām domām vienīgā Sapņu komanda) ka jau pirms spēles apzinājās ka viņi zaudēs.


[cenzēts] sit mani vai nost, bet tu esi TOĻIKS 100% . vai arī tu izmanto viņa citātus. Takā tu diez vai esi toļiks, tad tu esi [cenzēts], ja tu pats nespēj neko pats izdomāt un izmanto cita tekstus.



A, kas ir Toliks?????

     [+] [-]

, 2006-01-09 01:14, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis laams
tak redzeesit, atbrauks USA staari un aptaisiisies, jo vienkaarshi laukums ir stipri mazaaks, taadeelj arii individuaalaam darbiibaam un izpausmeem vietas mazaak. turklaat garie meljnji speelee suudiigi pret eiropieshi masiivajiem staaviem. ar labu zonu vinji ir apturami. nav svariigi, ka vinji uz papiira ir labaaki. arii ventspils un siauliai pret valmieru uz papiira bja daudz stipraaki un budzjetus nevareeja saliidzinaat (valmierai ap 100 000, ventspilij virs miljona), bet ar ciinjassparu, maksimaalu kapaashanu laukumaa arii vinji ir gaazjami. turklaat amerikaanju nozjeelojamaa motivaacija vinjus pashus iegaaziis un akaunos jau kuro gadu peec kaartas!


Vot, vot, tu te divreiz, ieliec komentu, pasaki, ko domaa, un viss. Es taapat domaaju, ka buus, bet saaku te diskuteet, labi , ka laiciigi sapratu, ka shii diskusija, nav augliiga, un beidzu. Tagad skatos dzeki taadaas auzaas iebraukushi... Pashi nevar saprast, ko iisti teikushi un kam... Karoci taisniiba ir tiem, kas teica, ka tads ir vinju viedoklis, mainiit to neviens nepaarliecinaas, un finito! Es palieku pie sava, ka ASV ir speeciiga izlase, bet ar vai bez labaakajiem speekiem vinji vairs nebuus 100% galvenie favoriiti uz 1.vietu, prognozeeju, ka tuvakjos turniiros, kur vinji piedaliisies, katraa buus vismaz viens zaagis, ja ne vairaak, jo kaa te kaads teica, basi, tapat, kaa futbolu muusdienaas maak speeleet visur!
Peace.

     [+] [-]

, 2006-01-09 01:17, pirms 19 gadiem

Citāts:

Pirmais publicējis neznez

Citāts:

Pirmais publicējis xx7
Lasīju šos izcilos komentārus, un vienkārši nenocietos un tapēc nācāss uzrakstīt savu komentāru.
Un tas būtu tāds, ka nejua 300 vai cik tur to NBA spēlētāju ASV būtu jo uz laukuma itkā iziet 5 spēlētaji un vēl 7 rezervisti. Un tas pac attiecas uz visām pārējām pasaules komandām. Un ko no tā var secināt? To ka basketbols itkā ir komandas spēle kur uzvaras izcīna komanda nevis kautkādas tur zvaigznes(Dažreiz gadās arī otradi). Un tā kā PČ ir dažu nedēļu turnīrs tad pārsvarā uzvar komanda, kura šim turnīram ir vislabāk sagatavojusies, nevis kura ir vis labāk nokomplektējusies. Protams runājot par ASV izlasi tā vienmēr būs starp galvenajiem pretendentiem uz uzvaru,jo to resursi krietni pārsniedz citu valstu resursus. Bet tas jau nedod 100% garantijas ka ASV izlase uzvarēs. Jo tie laiki ir pagajuši, kad citu valstu izlases spēlētāji spēlējot pret ASV izjuta tādu respektu (it sevišķi 1992. gadā, kad olimpiskajās spēlēs piedalījās pēc manām domām vienīgā Sapņu komanda) ka jau pirms spēles apzinājās ka viņi zaudēs.


[cenzēts] sit mani vai nost, bet tu esi TOĻIKS 100% . vai arī tu izmanto viņa citātus. Takā tu diez vai esi toļiks, tad tu esi [cenzēts], ja tu pats nespēj neko pats izdomāt un izmanto cita tekstus.


Tikko atcereejos!!!Tas bija tas negatiivais tipinsh, kas vislaik Muizniekam un Ventinjiem gaaza virsuu visaadas negaacijas!Bet sitais neizskataas peec vinja rokraksta... Vinsh vienmeer pateica kaut ko stulbu, un pilniigi noteikti klaat bija kaut kas rupjsh...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-09 09:27, pirms 19 gadiem
Aizejiet tak visi pumpas izspiest!!! Kas jums dariit nav ko, kaa shitaadus palagus raxtiit, turklaat 7dienaa... Tachu atrodiet draudzenes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2006-01-09 13:04, pirms 19 gadiem
Es domaaju ka nav noziimes peec kuriem...ja tachu visi tie Eiropieshi speelee NBA un domaaju ir pieradushi ...tas ka visos caurumos neizkjurkeetu tas nu ir 100 % ... es pat varbuut buutu par Eiropieshu uzvaru !

     [+] [-]

, 2006-01-09 14:01, pirms 19 gadiem
nu tad taa!!!!!!
beidzot amiishiem ir kaut kaads 3 gadu plaans!!!panem jebkuru eiropas komandu un apskaties cik ilgi vini speelee kopaa!!!!!!cik gadus vini speelee kopa?????!!!!!!!!no sastaava paarsvaraa izkriit niikuliigaakais gals(rezervisti) un to vietaa naak taadi pashi,bet kodols(7-9speeleetaaji) saglabaajas,kas raujas katraa EČ,PČ un OS!!!!Vai ASV kaut kas taads ir bijis?man liekas,ka nee,jo katru otro gadu viniem cits sastaavs!!!!Kaadu juus gribat rezultaatu no taa????!!!!Lai cik liels profs tu buutu un liela zvaigzne,shkiet,ka nevar sanaakt kopaa pirms turniira kaadas,nu 2 nedeelas un uztaisiit speeli(zelta)!!!!!Ar taadu atieksmi netikai no speeleetaajiem,bet arii no visas taas amerikas nevar prasiit!!!!!!
kaads teica,ka speele pasaulee ir mainiijusies!!!!!!jaa piekriitu,bet daleeji!!!!kaads ieprieksheejo sastaavu sauca par 2. un 3. varbuut kaads arii par 148.,bet vini izciiniija ar to bronzu OS!!!!!Vai kaada Eiropas komanda,piemeeram spaani vai Argentiina no damerikas ar savu 2.-3. sastaavu vareetu ko taadu sasniegt!!!!!Vai vini vispaar tiktu OS vai PČ???!!!!!!Diez vai!!!!!!!
Pirmais solis tad beidzot ir iespeeleets sastaavs vismaz 3-4 gadu garumaa un nopietna gatavoshanaas katram turniiram!!!!NE????!!!!!!!!UN sastaavaa vajag pashu labaakos,bet ne jau visus,kuri speeli nem uz sevi,bet arii tos kuri dara to melno darbu(aizsardziiba,iemest reiz to sasodiito triniiti,uzspeeleet kaut kad arii uz komandu!!!!!!).Visi vini pieradushi dankot,izliist liidz grozam(to jau viniem tur lauj)un atdot "nenormaali" skaistas pasiites!!!
ja vini panems pareizos speeleetaajus,tad eiropai un paareejai pasaulei nav izredzhu!!!!!!ar to es domaaju vismaz liidz +10(ne jau +30)katraa speelee!!!!!!!!
Nu ko juus eiropas fani par to sakaat????????(tie kuri sastriideejushies ar praatu-luudzu nekomenteet)

     [+] [-]

, 2006-01-09 16:28, pirms 19 gadiem
Dzekinj, tu pareizi visu pateici, bet pasaki, vai muus tas kasa, vai taas ir muusu probleemas, ka vinjiem tie dzeki tiek savaakti 3 nedeeljas pirms turniira????Neee, taas nav muusu probleemas!!!!! Taas ir jenkju probleemas, ja kaadam kaut kas nepatiik, tad lai maina sisteemu, kaapeec eiropieshi neko nemaina???A, kamdeelj gan kaut ko mainiit????Ja usa kaut kas nepatiik, ka vinji nav pirmie, lai domaa un riikojas!!!

     [+] [-]

, 2006-01-09 16:31, pirms 19 gadiem
Hehe, vispaar teema jau bija par to, ka Dankans atteicies speeleet, bet pietika tam buut kaut mazaakajam sakaram ar usa izlasi, kad aizgaaja...

     [+] [-]

, 2006-01-09 16:33, pirms 19 gadiem
hmmm "ja vini panems pareizos speeleetaajus,tad eiropai un paareejai pasaulei nav izredzhu!!!!!!ar to es domaaju vismaz liidz +10(ne jau +30)katraa speelee!!!!!!!!" ja speele ir praktiski uz "single digits" tad jau izredzes ir jebkuram.... tad jau driizaak +30 ...

     [+] [-]

, 2006-01-09 21:23, pirms 19 gadiem
C-Wallece-O;Neal
PF-Stoudermire-Garnett
SF-Marion-Carter
SG-Brayant-Wade
PG-Davis-Billups

     [+] [-]

, 2006-01-10 14:35, pirms 19 gadiem
vinjiem vajag kaaadu zvaigzni,kas darbotos komandas intereseeess!ttaaaads vareetu buut Gaarnets un Artests,bet zinot Artesta raksturu.....

     [+] [-]

, 2006-01-10 16:46, pirms 19 gadiem
vajag panjemt vienu labu meteeju no speeles piemeeram James, peec tam Bowen un saadus vecus . veel Hughes