Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Lokālpatriotisma laiks ir garām

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Reizē ar jauno basketbola sezonu dzīvība atgriezusies arī dažādās ar šo sporta veidu saistītās diskusijās, kurās viena no viskarstāk apspriestajām tēmām ir leģionāru skaits komandās.

Protams, kam gan nepatiktu, ja mūsmāju spēcīgākajos klubos spēlētu vietējie basketbolisti, taču jābūt reālistiem – šo klubu izvirzītie mērķi neļauj tā rīkoties. Atcerieties (kāds taču noteikti atcerēsies!) kādreiz populāro saukli "Kaut vai pastalās, bet brīvā Latvijā"? Līdzīgi būtu, ja basketbola fani skandētu: "Kaut vai pēdējie Baltijā, bet tikai ar savējiem". Tāpat kā lielie pastalu valkāšanas piekritēji ātri vien sāka prasīt firmas "laķenes", tā basketbola līdzjutēji tomēr sāktu prasīt uzvaras. Iespējams, kāda daļa tiešām tikai sajūsminātos par nacionālo kadru klātbūtni, tomēr lielākā daļa būtu neizpratnē. Jā, ir jau atrodami labi piemēri tam, ka var atzīstami spēlēt tikai ar savas valsts spēlētājiem. Piemēram, serbi, tomēr te runa ir par citu pieredzi, citu sistēmu un citu atlases iespēju – kā nekā šajā zemē dzīvo 10 miljoni. Turklāt, ko tad ievērojamu pēdējā laikā serbi ir vinnējuši starptautiskajā arēnā?

Gribētos apgalvot, ka lokālpatriotisma laiks ir pagājis un tas, ka tavā komandā nespēlē leģionāri, nepierāda viss to, ka tu esi liels nacionālists un tautas garamantu sargātājs, bet gan, kāds ir komandas budžets. Tāpat gan ir pagājis arī laiks, kad melnīgsnēji spēlētāji parādījās komandās tikai, lai piesaistītu publiku – no šiem zeļļiem tagad pilnīgi noteikti prasa rezultātu un atbildību. Ja šis spēlētājs tiešām palīdz komandai uzvarēt, ja viņš labi pilda savu darbu, tad kāda gan starpība no kādas valsts viņš ir? Vai tiešām slinks un ne īpaši meistarīgs letiņš ir labāks par centīgu un produktīvāku, teiksim, čehu? Pirms sakāt "Jā!", apdomājiet, kurš no šiem scenārijiem jums patiktu labāk – ne īpaši meistarīgais latvietis pēdējās sekundēs pazaudē bumbu un reizē arī uzvaru; centīgais čehs iemet sarežģītu metienu un izrauj vinni? Godīgi sakot, atteikties no leģionāriem vienkārši atteikšanās pēc vai kaunēties par to, ka komandā tādu ir daudz, ir vienkārši dumji! Tā tagad dara visur, tad kāpēc mums būtu jāstāv malā? Cik poļu izgāja laukumā "Prokom Trefl" komandā, kas spēlē ULEB Eirolīgā? Futbolā ir vēl trakāk – gadās, ka Londonas "Arsenal" komandā neviens anglis pat nav pieteikts spēlei. Vai tāpēc par šo komandu uzvarām līdzjutēji priecājas mazāk?

Tikai un vienīgi muļķīgi ir pārmest kādam (parasti jau sāncenšu fanam), ko viņa komanda darītu bez tā vai šitā leģionāra un ka bez leģionāriem komanda neko nevarētu. Kāpēc, lai būtu bez? Tikpat labi varētu pārmest sprinterim, ka viņš skrien sporta apavos! Komandās ir cilvēki, kas rūpējas par komplektāciju, uz brīvajām vietām aicinot viesspēlētājus. Tāpēc nevajag runāt par to, ka šie viesspēlētāji ir, bet kādi tie ir. Ja amerikānis, lietuvietis, krievs vai burkinafasoietis ir labāks par tajā pašā pozīcijā spēlējošu vietējo un iederas komandā, tad kāpēc lai viņš tur nebūtu? Starp citu, galīgi nepiekrītu tiem, kas saka, ka lielais leģionāru skaits traucē basketbola attīstībai, jo jaunieši vairs neredz sev mērķi. Vai tad pievilcīgāks mērķis ir nīkuļojošs klubs, kurā čum un mudž no Lejiņiem, Māliņiem un tamlīdzīgiem Pētersoniem, vai tāds, kurā ir pa kādam Džonsonam un Smitam, bet kurš labi sitas ne vien pašmāju, bet arī Eiropas turnīros?

Ir jau patīkami pakacināt sāncenšu fanus, bet nebūtu slikti tam sameklēt citu tēmu. Ja vien mēs negribam basketbola lauciņā klīst tikai pastalās un pa nomalēm, nāksies vien iet līdzi visām tendencēm – arī leģionāru piesaistīšanai.

Leģionāri LBL klubos
ASK Rīga
Kērtiss Miledžs (ASV)
Ārons Bramlets (ASV)
Dveins Broils (ASV)
Aeriks Sanderss (ASV)
Ramūns Butauts (treneris, Lietuva)

BK Ventspils
Džons Gilkrists (ASV)
Džimijs Baksters (ASV)
Džastins Lavs (ASV)
Akins Akingbala (Nigērija)
Gašpers Okorns (treneris, Slovēnija)

Barons/LMT
Daiņus Adomaitis (Lietuva)
Giedrs Gusts (Lietuva)
Mihals Hlebovickis (Polija)
Kebu Stjuarts (ASV)
Demetriuss Aleksanders (ASV)

Valmiera
Vladimirs Stimacs (Serbija)
Jozs Ramanausks (Lietuva)
Bārnabuss Vaitlijs (ASV, uz pārbaudes laiku)

Liepājas lauvas
Stīvs Ričs (ASV)

VEF Rīga
Romāns Gumeņuks (Ukraina)
Maksims Šeļeketo (Krievija)

Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

     [+] [-]

, 2007-10-19 00:20, pirms 17 gadiem
Un ja jau tev tā patīk statistika, tad paskaties viņa statistiku BBL... tu tomēr spēcīgāki pretinieki pretī nākuši...

     [+] [-]

, 2007-10-19 01:48, pirms 17 gadiem
Līdz galam rakstu neizlasju, bet ideja skaiddra un piekrītu tai. Kā piemeru skatieties Krievijas basketbolu, ACSK, Dinamo un citos klubos vadošo lomu spēlē tikai un vienīgi leģionāri, bet izlase uzvar EČ. šie leģionaāri velk uz augšu visu līmeni, jo lai krievu puika tiktu komandā viņam jābūt tikpat labam kā Holdens vai Fotzis. Un ļoti nepatīkama lieta, kas ir novērota esportā ir nēģeru skaitīšana, tas ir fuckin rasisms, nedrīkst tomēr tik zemu nolaisties. white men can't jump

  +1 [+] [-]

, 2007-10-19 01:58, pirms 17 gadiem
Manas domas ir, ja klubs var atļauties pirkt konkurēt spējīgus leģionārus, tad lietas iet uz augšu.
Sports tomēr ir arī bizness, un lai piesaistītu skatītājus, sponsorus, utt., tad spēlēs ir jārāda laba, rezultatīva un skatāma spēle - arī mums, skatītājiem tāda spēle patīk. Leģionāri mūsu basketbolu atdzīvina.

  +1 [+] [-]

, 2007-10-19 09:18, pirms 17 gadiem
Ja salīdzina Lietuvas klubus ar mūsējiem, tad aina būtībā ir līdzīga tikai Leišu vietējo spēlētaju līmenis ir augstāks. Šeit varam vanot tradīcijas, trenerus un valsts ieguldīto naudu. Žalgirī tāpat ka LR spēlē labākie lietuvas censoņi + ārzemnieki (bez tiem arī leiši starptaustiskajā arēnā neko nesasniegtu). Šauļos un pārējās kom. spēlē labākie no vietējiem kuri nevar vai vēl nevar tikt lielajās komandās. Latvijā situācija ir identiska - lielās komandas ir tikai trīs (leishiem divas) un pārējās savos sastāvos sapulcina tos - kuri netiek lielo sastavos vai vēl netiek (dažādu iemeslu dēļ). Runājot par legionāru skaitu - neviena komanda ar 4iem spēlētajiem nevar uzvilkt spēli. Atliek vieta arī 8iem vietējiem katrā komandā. kopā tas sapulcina 23 vietējos. Tur pat divas nacionālās izlases sanāk. Pārējās komandas audzina jaunos (spēļu prakse pietiekama) un sapulcina tos - kam karjera iet uz beigu pusi. Ja mums jau agrāk būtu bijuši (bez pārtraukumiem) trīs vadošie klubi - mēs baltijā izskatītos daudz labāk. Tā, ka neredzu nekā slikta patreizēja situācijā.

     [+] [-]

, 2007-10-19 09:25, pirms 17 gadiem
Augstāks līmenis klubiem - augstāks līmenis baltijas līgai - lielāka pieredze un prakse - labaki sasniegumi starptautiskajaa arēnā - labāki kontrakti un iespēja spēlēt nba vai eirolīgā - spēcīgāka nacionālā izlase Lēnām - bet uz priekšu

     [+] [-]

, 2007-10-19 09:32, pirms 17 gadiem
njaa, bet ask man vairs nav taadas emocijas kaa pagaajuso gadu! iznak pamatsastaavaa 4 melnie, nu ko! ok, neesmu es ievaacis info par vinhiem, nezinu, kas tie taadi, iespeejams, vienkaarshi shkrobe par vilhjumu! viljums turas! gribas jau uzvaras protams!

     [+] [-]

, 2007-10-19 09:33, pirms 17 gadiem
Tikai ar vietējiem spēlētajiem mums sanāktu viens konkurētspējīgs klubs kuram būtu divas labas spēles arēnā ar kaimiņu grandiem. Tas neinteresētu nevienu reklāmdevēju un naudas trūkuma dēļ tas pēc pāris gadiem līdzinātos hokeja klubam Energija - Latvijas atklātajas meistarsacīkstēs. bez arzemniekiem viss pesimistiski izskatās

     [+] [-]

, 2007-10-19 09:33, pirms 17 gadiem
Protams mums nav tik daudz resursu, lai varētu iztikt pilnībā bez leģionāriem, taču nevajag pieļaut, ka ārzemnieku komandā kļūst par daudz. Šābrīža 4 vai 5 vēl var būt, bet, manuprāt, tā jau ir robeža. Savādāk drīz varēsim priecāties, ka mūsu izlase vispār iekļūst finālturnīrā. Šā brīža gandrīz visu izlasi veido puiši, kas sāka spēlēt jau spēcīgā līmenī 16-18 gadu vecumā, nevis sildīja beņķi, diez vai mums būtu tagad Šķēle, Biedriņš, Janičenoks utt., ja viņi līdz 25 gadu vecumam pienestu dvieļus ārzemniekiem, tā arī paliktu par mūžīgi perspektīvajiem. Arī Krievijā, kur nauda sportā plūst aumaļām, šo leģionāru problēmu jau ir sapratuši un ir leģionāru ierobežojumi (CSKA pēdējā spēlē 2 gab ārzemnieku nācās palikt malā, sievietēm vispār uz laukuma jāatrodas noteiktam skaitam vietējo), pie tam tur spelējošiem ārzemniekiem ir pavisam cita kvalitāte. Pāris augstas klases leģionāri LV basketu var pacelt uz augšu, savukārt kaudze ar vidēja līmeņa ārzemniekiem to tikai nogremdēs un būs apmēram Vācijas variants vai sliktāk (tikai mums nav Novickis).

     [+] [-]

, 2007-10-19 09:39, pirms 17 gadiem
A kādam vai ta vēl ir iebildumi, ka LBL klubos spēlē leģionāri...? Es domāju tā ir normāla Eiropas prakse! Kaut vai Lietuvu paskataties!!! Par Krieviju nemaz nerunājot! Jaunajiem ja viņš ir tendēts uz progresu vienmēr būs iespēja sevi pierādīt kaut vājākā klubā (piem. tagad VEF, Venstpils augstskolā vēi vēl kur citur) un ja spēlētājam būs izaugsme tad domāju arī LBL "smagsvari" par viņu ieinteresēsies! Leģionāri ir mainīga vienība (ar dažiem izņēmumiem) un parasti vairāk par vienu vai 2 sezonām vienā klubā neuzturas un ja pašmāju jaunais censonis būs kā minimums ne sliktāks par kaut kādu legionāru domāju tieši jaunajam ir iespēja drīzāk tikt klubā, kaut vai tapēc, ka viņa finansiālās ambīcijas visdrīzākais būs mazākas nekā tam leģionāram!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-10-19 09:50, pirms 17 gadiem
luudzu paldies arii lasiitaajiem - ljoti laba diskusija!

     [+] [-]

, 2007-10-19 09:53, pirms 17 gadiem
16-18 gados tev jābūt gulbenes, vefa vai kāda cita kluba līderim. Labāk vajag skatīt kaufmaņa piemēru. kāpēc viņš sēž viduvēja kluba beņķa galā. Bertāns iekļūstot ask 12iekā vismaz progresē. bet kaufmanis driiz varēs iet mūrēt. savukārt skatot citu klubu rezervistus veel var paskatiit brūniņa piemēru. Par vecu lai pilnveidotos - izteikts nākama gada liepajas vai valmieras spēlētājs. (samainīsies vitām ar jurēviču)

     [+] [-]

, 2007-10-19 10:02, pirms 17 gadiem
Izaugs labi vietējie - nāks spēcīgaki ārzemnieki vai to skaits samazināsies. Uz priekšu gulbene un vef. Valsts naudu pat varētu vairāk šīm basketboja akadēmijām piešķirt. Bet vadošajos klubos ārzemnieku / vietējo proporcija nemainīsies. Tikai kvalitāte varētu pieaugt. Un tad nost ar Žalgiri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-10-19 10:17, pirms 17 gadiem
Labi labi - atzīstu, ka pa augstu paņēmu. bet vēl ir kadeti un pols. HJBL komandu netruukst.

     [+] [-]

, 2007-10-19 10:28, pirms 17 gadiem
Nu nav jau 16-18 gados jābūt līderiem, tur ir jābūt supertalantam, taču vajadzētu vismaz kaut cik tikt spēlēt, reāli Bertānam ir noveicies, ka ASK ir traumēti divi aizsargi un viņam ir iespēja tikt spēlēt, jo nav jau arī īsti jēgas uznākt uz pāris minūtēm pie +30 vai -30, kad viss ir izšķirts un cīņa jau vairs nenotiek, nekādu rūdījumu jau tādās spēlēs daudz neiegūs. Savulaik Bročos mūsu jaunie tomēr sāka jau spēlēt vidusskolnieku gados, protams līderi bij pāris ārzemnieki un daži pieredzējušie letiņi, taču arī jaunie tika apostīt gaisu nopietnās spēlēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2007-10-19 10:56, pirms 17 gadiem
"Turklāt, ko tad ievērojamu pēdējā laikā serbi ir vinnējuši starptautiskajā arēnā?" Vai Tu neesi pajocīgs?! Viņi visus jauniešu čempjus šogad paņēma!! Uzskatu, ka nākamais vecās planētas čempis jau varētu šiem būt riktīgi sakarīgs, bet ar aiznākamo varētu sākties arī serbu dominance.

     [+] [-]

, 2007-10-19 10:57, pirms 17 gadiem
nu nau tachu runa par jaunieshu basinju un izlashu basinju! ir runa par klubu bbolu!!!

     [+] [-]

, 2007-10-19 11:03, pirms 17 gadiem
Paldies, petrini, par rakstu. Visumā piekrītu rakstā paustajam viedoklim, tomēr interesanti, ka šo viedokli izsaka ventiņu atbalstītājs - kluba, kurš vienīgais (manā skatījumā) no stiprajiem klubiem līdz šim ir aplauzies ar leģionāru skaitu... Var jau būt, ka tā ir sagadīšanās, bet Ventspilī tukša skatītāju zāle kļuva tajā gadā, kad komandā spēlēja 6 ārzemnieki (ieskaitot leišus)...

  +1 [+] [-]

, 2007-10-19 11:07, pirms 17 gadiem
Redz petrini, mani Latvijas izlases panākumi interesē daudz vairāk kā klubu.

     [+] [-]

, 2007-10-19 11:22, pirms 17 gadiem
LBL 1.divīzjā ir diemžēl tikai 8 komandas, kas reāli pienācīgu spēles laiku var nodrošināt tikai 56-64 spēlētājiem. Ja paņemam no šiem 19 Petrini nosauktos leģionārus, nav grūti izrēķināt, kāds tas ir procents. Bez tam, pienācīgs spēles laiks ir jānodrošina arī pašmāju vadošajiem un pieredzējušajiem spēlētājiem, un te arī nonākam pie galvenās problēmas. Pašmāju jaunajiem spēlētājiem Latvijā augstākajā līmenī nav kur spēlēt, bet bez iespējas cīnīties augstākā līmeņa mačos nekāds īpašs progress no jaunajiem nav gaidāms. Tā tas diemžēl ir. Iespējas ir 2. Vai nu samazinam tomēr leģionāru skaitu komandās, vai arī palielinam LBL 1.divīzjas komadu skaitu līdz 12-16. Es par 2.variantu. Lai jaunie dabū uzsspēlēt, ja vismaz ne vadošajās Latvijas komandās, tad pret viņām!

     [+] [-]

, 2007-10-19 11:23, pirms 17 gadiem
Tā ka klubiem jāreiķinās ar vienu lietu - lai lielais leģionāru skaits neatbaida sava kluba skatītājus. Manā skatījumā - leģionāram jābūt klubā tad, ja:
1) "leģionārs" ir "vietējā zvaigzne" vai "līderis" un klubs ap to taisa "ažiotāžu", "šovu", piemēram - Miledžs ASK, Tanoka Žalgirī, savulaik Četmens Venspilī.
2) klubam nav izdevies atrast starp vietējiem atbilstoša līmeņa spēlētāju konkrētā pozīcijā ar konkrētiem trenera uzdevumiem - Baltijā visbiežāk 1. vai 5. nr. pozīcijā - Bramlets ASK, Štelmahers LR, Stimačs Valmierā utt.
Visos pārejos pārejos gadījumos klubiem jābūt ļoti piesardzīgiem ar leģionāru skaita palielināšanu - ja skatītāji nesapratīs, kāpēc šis leģionārs komandā ir - vienkārši "balsos ar kājām"...

     [+] [-]

, 2007-10-19 11:46, pirms 17 gadiem
Krievijaa pat vajakajiem superliigas klubiem ir 4 arzemnieki. nesen skatiijos maskavas cska pret samaras csk vvs. samaras komandaa speeleeja 2 amiishi , 1 izraeelas parstaavis (griins) un Leitis. par maskavas komandu nemaz nerunaasim 7 arzemnieki + holdens.

     [+] [-]

, 2007-10-19 11:49, pirms 17 gadiem
Krieviem Krievijas problēmas, mums - savējās!

     [+] [-]

, 2007-10-19 11:52, pirms 17 gadiem
veel runaajot par pashiem jaunajiem talantiem ir janjem veeraa vinju psihologiju. varbuut pats taa saucamais talants ir vairaak apmierinaats ar seedeeshanu solinja galaa un saliidzinoshi laba atalgojuma sanjemshanas - nekaa speeleet pirmo vijoli piemeeram gulbenee. Izgliitiiba, draugi, lielaa miilestiiba, dziivesvieta, tusinji - ir daudz faktoru kuri ietekmee talantu izveeli.

     [+] [-]

, 2007-10-19 11:55, pirms 17 gadiem
Es piemēram nekādi nevaru saprast, kā tas tā sanāk, ka izlase brauc uz Eiropas čempionātu ar VIENU nominālu saspēles vadītāju, bet 3 vadošajos Latvijas klubos 1.numura pozīcijā starta pieciniekos dodas laukumā leģionāri. Var saprast, ka nav mums Latvijā vairumā savu labu garo, virs 2.10, tāpēc centru pozīcijās jāpērk leģionāri kā Gumeņuks ar 2.21! Bet kā tas tā var būt, ka par visām Latvijas sporta skolām kopā ņemot nevar vadošajiem Latvijas klubiem uztrenēt 3-5 labus saspēles vadītājus?!

     [+] [-]

, 2007-10-19 12:03, pirms 17 gadiem
par arzemnieku skaitu jaasaak uztraukties tikai tad, kad 2. diviizijas komandaas saaks speeleet leishi vai amiishi. klubi ir balstiiti uz sponsoru naudu un sponsoriem vajag labus sasniegumus un speeciigus pretiniekus.
speeleetaaji savukaart grib labas algas. tagad sanaak taa, ka netiekot vadoshajos klubos ir daudz izdeviigaak braukt speeleet francijas 3. liigaa kaa muusu keizarmezaa. sheit gan vairaak tas attiecas uz speeleetajiem iistajaa briedumaa.

     [+] [-]

, 2007-10-19 12:10, pirms 17 gadiem
par pirmajiem num. valters. blums. bushkevics. shtelmahers - neteiktu, ka mums truukst laba liimenja 1. num. tikai kaapeec uz chempi brauc viens no vinjiem ir cits jautaajums. traumas, nostaaja un treneru leemumi

     [+] [-]

, 2007-10-19 12:11, pirms 17 gadiem
tas gan shii raksta temats

     [+] [-]

, 2007-10-19 14:20, pirms 17 gadiem
JVSloka, 2007-10-19 12:03

par arzemnieku skaitu jaasaak uztraukties tikai tad, kad 2. diviizijas komandaas saaks speeleet leishi vai amiishi. klubi ir balstiiti uz sponsoru naudu un sponsoriem vajag labus sasniegumus un speeciigus pretiniekus.


Ņemot vērā 2.divīzijas komandu finanšu iespējas un mērķus, tāds variants ir maz ticams. Taču 2.divīzijā mums arī nebūt nav 12-16 komandu, bet tikai 9. Pie tam, 2.divīzija tomēr ir un paliek 2.divīzja. Līmenis tur ir pavisam cits, un agri vai vēlu jaunie puiši to līmeni pāraug. Ja gribam, lai jaunais talants izaug līdz izlases līmenim, viņam ir jāspēlē starp labākajiem un pret labākajiem.

Es nu nebūt neesmu pret leģionāriem, taču domāju, ka priekš 8 komandām to skaits ir tomēr bišķi par lielu, un tas ir tikai loģiski, ka rezultātā samazinās mūsu pašu jauno puišu iespējas tikt laukumā un pavadīt tur pienācīgu spēles laiku. Taču bez tā progresēt nav iespējams.

     [+] [-]

, 2007-10-19 15:23, pirms 17 gadiem
>voldemorts
Interesanti un kur ta tu to augsto līmeni dabūsi, ja klubos būs vieni vienīgi jaunie...?!?! Savā starpā "rušinot" viņiem pēkšņi augsts līmenis "uzradīsies"? Vai kapājot ar Žalgiri un Rytas viņiem tas līmenis pacelsies, kad (tad) rezultāti būtu ap 50-60 punktu starpību... drīzāk jau tas vispār varētu atsist viņiem kaut kādu vēlmi spēlēt, tapēc arī ir vajadzīgi gan pieredzējuši veči, gan arī leģionāri blakus, lai jaunajam būtu no kā mācīties un uz kādu līmeni (vismaz)tiekties! Un spriežot pēc pēdējā jauniešu EČ, kur mūsējie palika trešie, tad lietas iet pareizajā virzienā- ambiciozākie klubi piesaista labus pašmāju kadrus + leģionārus (+ pa kādam jaunajam talantam) a 2. divīzijā rušina visi pārējie ar iespēju attīstīties un iekrist kādam no "grandiem" acīs!

     [+] [-]

, 2007-10-19 21:20, pirms 17 gadiem
Tur jau ir tā atsķirība starp izlasi un klubu!!! Fanot par izlasi, vismaz pagaidām, nozīmē atbalstīt savas tautas pārstāvjus, vai nu naturalizētus, vai dzimušus. Par klubu, tad ir tā kā petrini raksta.
Rakstā gan nebija teikts, cik ir robeža, bet domāju, ka viesspēlētāju skaitu nosaka tikai komandas budžets un pieejamo kadru kvalitātes.

     [+] [-]

, 2007-10-20 02:14, pirms 17 gadiem
To JVSloka Nu un-atceries rezultātu-biju tieši svaru zāļe kad pēc 3.ceturtdaļas bija laikam 55:29 CSKA labā. OK, CSKA ir super aizsardzība(trenera nopelns), bet kam tad tie "amīši" u.c. "viesi" ja 30 minūtēs nevar samest 1 punktu minūtē? Kam vajadzīgi tādi viesstrādnieki? Šķiet , ka Latvijā tāda pat problēma eksistē-ka tik nopirkt kādu no malas, pat leišus kiuri kaimoņos neder ņemam(man nav nekas pret labiem spēlētājiem, kaut arī-Petraviču izaudzinājām-tagad skat kā LR(*Lietuvos Rytas) spēlē! Bet Gustu Barons paņēmis-ja viņš būtu tik labs-vai kāds leišu klubs viņu neņemtu kur pēc Šarūna J. nav neviena atbilstoša? Un vispār lpārlasot redzams , ka lasītāji izsaka tikai savus spriedumus nemaz neieskatoties citos komentos...

  -1 [+] [-]

, 2007-10-20 11:06, pirms 17 gadiem
labs raksts vienalga ko saka shitie patriotisma paarnemtie fani kas laikam taalaak par savu deguna galu neredz panaakumus grib tikai nesaprot ka lv speeleetaji var speeleet lbl un ari varbuut bbl bet ne jau uleb