Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Jaunups: "Nedod, Dievs, ja kāds tiks pieķerts"

Andrejs Siliņš

Jaunups: "Nedod, Dievs, ja kāds tiks pieķerts"
Edgars Jaunups
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

"Šajā gadījumā nekādu sētas durvju, pa kurām izšmaukt, nebūs," narkotiku pārbaudes ir tikai viena no lietām, ko intervijā "Sporta Avīzei" stāsta Latvijas Basketbola Savienības (LBS) ģenerālsekretārs Edgars Jaunups. Tāpat tiek runāts par LBS budžeta samazinājumu un kā tas atsaucas uz basketbolu Latvijā visos līmeņos.

Jaunups pastāstīja par to, kā tiek un tiks realizēti Antidopinga gada projekti pašmāju basketbolā: "Šobrīd LBS kopā ar klubiem un Antidopinga komisiju organizē diskusijas skolās. Tas ir pirmais etaps, ar ko visu šo procesu ievadām. Otrais etaps, kas sāksies ar Zvaigžņu spēli un faktiski būs pirmais publiskais veids, kā pievērst uzmanību dopinga un narkotiku problēmai sportā – pacelsim šo tēmu skaļā publiskā līmenī. Martā sekos seminārs par šo tematu klubiem – mazāk uz publicitāti, vairāk tiešām uz izglītošanu vērsts pasākums, lai informētu klubus un palīdzētu tiem nepieļaut kļūdas, ko šajā procesā ir diezgan viegli izdarīt."

"Savukārt tas viss beigsies pavasarī sadarbībā ar Valsts policiju – ar ļoti apjomīgām LBL pirmās divīzijas spēlētāju kontrolēm attiecībā uz narkotikām. Ar to mēs pilnīgi skaidri dosim signālu – nevis par to, ka mēs kādu apvainotu un turētu aizdomās, ka kāds no basketbolistiem ir narkomāns, bet gan par to, ka mēs nebaidāmies šo problēmu pārbaudīt un nebaidāmies, ka šī problēma varētu izrādīties aktuāla un no tā varētu ciest basketbola vai Latvijas izlases prestižs."

"Šīs pārbaudes attieksies pilnīgi uz visiem sportistiem Latvijas Basketbola līgā, un tiks veiktas pat vairākkārt. Pārbaudīsim visus uz konkrētām izplatītām narkotikām – tām, kas šobrīd, pēc policijas rīcībā esošajiem datiem un analīzes, ir tās, ko jaunatne lieto visbiežāk. Pārbaudīsim, skaidri un skaļi par to runājot, un ceru – Latvijas basketbols no šīs kaites ir tīrs. Ja nebūs tīrs, tad pirmkārt, lai sportisti vaino paši sevi, un, otrkārt, – un mēs to klubiem iesakām jau labu laiku – jārunā ar saviem spēlētājiem, jāskaidro šī situācija un problēma, jo šajā gadījumā nekādu sētas durvju, pa kurām izšmaukt no atbildības, nebūs!"

"Atbilstoši antidopinga noteikumiem, ievērojot visas tās pašas procedūras. Nebūs pamata neērtām sajūtām vai pretenzijām – tā nebūs ielaušanās nakts vidū mājās vai kas tamlīdzīgs. Pēc spēlēm korektas pārbaudes konkrētām narkotikām. Un, nedod, Dievs, ja kāds tiks pieķerts: sodi būs momentāni un bargi."

Tāpat ģenerālsekretārs pastāstīja, cik nozīmīgs bijis šī gada LBS budžeta samazinājums un kā tas izpaužas reālā praksē: "Esam samazinājuši izdevumus visās sadaļās par 30 un vairāk procentiem. Runājam par administratīvajiem, mārketinga vai izlašu izdevumiem – visās ir samazinājums par 30–50 procentiem. Vienīgais izņēmums, kur samazinājums tagad ir aptuveni 25 procenti, ir jaunatnes izlases, jo apzinājāmies, ka tas savā ziņā ir pēdējais, kam ķerties klāt. Kopējā LBS budžeta samazinājums attiecībā pret pagājušā gada budžetu ir 37 procenti – ja izņemam laukā Eiropas čempionātu sievietēm, kas tomēr atsevišķs liels projekts."

"Basketbola savienība jau atbrīvojusi no darba sešus darbiniekus no pavisam 24. Turklāt pārtraukta samaksa komisiju vadītājiem: esam atstājuši komisijām izdevumu minimumu, ar ko tās var segt savas darbības nodrošināšanu, un neko vairāk."

"Cepuri nost "Swedbank", "Latvijas gāze", "Baltic Motors" un "adidas" priekšā - līgumi tiek pildīti pilnā apmērā. Saprotams, šogad esam īpaši ieinteresēti ļoti veiksmīgi nostartēt gan publiskajā laukā gan ar savu mundieri, gan sporta sasniegumu ziņā – lai ar izlasēm viss būtu kārtībā sagatavošanās posmā un pēc tam arī Eiropas čempionātos. Jo šis ir gads, kad mums ar pamatsponsoru jāvienojas par nākamajiem termiņiem."

"Skaidrs, sponsori šobrīd daudz rūpīgāk izvērtēs kritērijus, jo naudas, ko tie var atvēlēt šādiem mērķiem, kļuvis mazāk, tajā pašā laikā naudas lūdzēju ir tikpat, ja ne vairāk. Konkurence uz katru sponsora latu kļūst daudz lielāka. Protams, ilgtermiņa partnerībai, kāda basketbolam ir, piemēram, ar "Swedbank", ne jau tikai viena gada rezultāts vienā turnīrā ir absolūti noteicošs – ir kopējās partnerattiecības, stratēģija. Taču tas arī nav maz. Tāpēc piekritīšu: jā – šis gads ir ļoti svarīgs. Un izskatās, ka gan vīriešu, gan sieviešu izlasei šoreiz patiešām būs visi priekšnoteikumi, lai mēs varētu lolot savas iespējami augstākās ambīcijas."

Plašu interviju ar Edgaru Jaunupu var izlasīt jaunajā "Sporta Avīzes" numurā.

  -4 [+] [-]

, 2009-02-18 01:54, pirms 16 gadiem
Man ari patiik uzbliezt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-02-18 02:35, pirms 16 gadiem
Interesanti, vai Sķēles izteikumiem par aiziešanu no Barona varētu būt kāds sakars ar šo ziņu?

 +26 [+] [-]

, 2009-02-18 02:37, pirms 16 gadiem
nebūs vairs kas spēlē.. , sanāk ka LBL klapēs ciet?

 +21 [+] [-]

, 2009-02-18 02:58, pirms 16 gadiem
jaa, pasakiet ,ka pavasari bus kontrole ,lai jau laicigi var beigt lietot
Teatris, tas ka lieto lielakaa dalja, tas ir zinams,bet nu jau sapratushi,ka tas nav savienojams un rezultati tikai pasliktinas no taa,tapec centisies mazliet apslapet...a taa - iedomajaties - nonjems Shkjeeli,Valteru, Keizarus, Vefu ,kas tad paliks? nebus pat jaunie,jo tie sezh kazinchikos un dod valjaa jau tagad,kad pat nav pamatsastavos.
kauns un ljooti zheel ,ka mums taada sisteema izveidojusies.

 +12 [+] [-]

, 2009-02-18 04:05, pirms 16 gadiem
Viņš jau pats izskatās apnarkojies un varu derēt, ka zāli pīpē regulāri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 07:50, pirms 16 gadiem
Pacoo rakstīja: jaa, pasakiet ,ka pavasari bus kontrole ,lai jau laicigi var beigt lietot
Īpaši tas neko neietekmēs, visas tās vielas paliek organismā vairākas nedēļas un mēnešus, arī iecienītās marihuānas pēdas paliks, tā kā viss nāks gaismā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 08:06, pirms 16 gadiem
Ciest nevaru šito žuļiku! Un vēl JL biedrs, fui.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-18 08:24, pirms 16 gadiem
to jaunupu pasu vajag parbaudit....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 08:47, pirms 16 gadiem
Eu džeki , nevajag ar tiem apvainojumiem mētāties Edgars Jaunups ir savā vietā un nav nekāds narkomāns!!! Tas ka vajag pārbaudīt "visus spēlētājus" par to es piekrītu 100% Es par tīru Basketbolu !!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 08:56, pirms 16 gadiem
Var būt virslīgā vis +- ir ok, tad jaunatnes līgā ir pilnīgs bardaks, nauda netiek piešķirta tiesnešiem(ne laukuma, ne sekretariātam). Drīz varēsim spēlēt kā sētā.

  +4 [+] [-]

, 2009-02-18 09:00, pirms 16 gadiem
Vaboļacis gan jau ka kopā ar tiem pārējiem nāriem dolbījās....

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 09:11, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: to jaunupu pasu vajag parbaudit....
Nu kur var muldēt bezjēgā! Cilvēks grib ieviest kārtību! Respect! Bet mums jau viss jāapgriež ar kājām gaisā!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 09:17, pirms 16 gadiem
No vienas puses ir pareizi paziņot laicīgi, lai paspēj laboties tie, kas grib un spēj laboties. Pirmā pārbaude jātaisa pēc kādiem 3 mēnešiem, lai džekiem dotu iespēju attīrīties. Un pārbaudes vajag regulāras - vismaz reizi mēnesī. Vienīgi tas, ka tādas masveida pārbaudes diezgan daudz izmaksā. Šajā brīdī arī klubu vadībām būtu jāizrāda sava iniciatīva, jo viņi arī cieš no tā, ka spēlētāji, kam viņi maksā algas, gandē savu veselību un potenciālu laukumā.
P.s. Tas viss attiecas tikai uz vīriešu basketbolu vai arī uz sievietēm?

     [+] [-]

, 2009-02-18 09:40, pirms 16 gadiem
joptvai... buus pamatiigs birums

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 09:42, pirms 16 gadiem
Smoke Weed

  -4 [+] [-]

, 2009-02-18 09:44, pirms 16 gadiem
pašam acis tādas šaubīgas..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 09:57, pirms 16 gadiem
Autoram: Noprecizē un izlabo, kā pareizi rakstās Swedbank bankas nosaukums.

     [+] [-]

, 2009-02-18 10:05, pirms 16 gadiem
a ko tad tik pavasarī ies dopinga pārbaude,nogaidīsiet lai izlases večiem iziet no asinīm visas aizliegtās vielas ?????
tikai neaizmirstiet vēl paziņot laicīgi pie kā un kad jūs to visu darīsiet ,lai var sagatavoties.....
smieklīgi.

  +6 [+] [-]

, 2009-02-18 10:08, pirms 16 gadiem
kruklis rakstīja: Jaunup,Tu nerunā un nebiedē ar to kontroli,bet paņem un uztaisi,tad redzēsi brīnumus,Tev mute paliks vaļā!Ar to,ka Tu te tagad pakrati pirkstu šitiem ļautiņiem un megazvaigznēm nepietiek!Izsludini vienu konkrētu dienu,kad jānodod analīzes.....redzēsi,cik daudz basketbolistu būs ''begos''!
atbrauc uz zvaigžņu spēli ar visu kontroli un noņem visiem analīzes,tikai laicīgi visiem dalībniekiem to paziņo ......tad varēsi pats ar šnepu iet laukumā jo pārējie dalībnieki būs netīšām saslimuši -))))

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 10:13, pirms 16 gadiem
Parasti pirms analizem to nereklame, ja patiesam grib kadu piekert! Kad bus pirmais tests? pec menesha? Kad pat marihuanas pedas bus izzudushas?

 +10 [+] [-]

, 2009-02-18 10:16, pirms 16 gadiem
"Nedod, Dievs, ja kāds tiks pieķerts" teica Jaunups izpūšot pēdējo, ilgi plaušā turēto dūmu un pavērās žurnālistā ar sārtām šaurām ačtelēm......

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 10:22, pirms 16 gadiem
Nav slikta lieta, tas analizes ,pat ja taisa jau ieprieksh pazinotos datumos. Jo man te viens draugs bija Olimpiskaja vieniba B sastava un shim arii bija regularas parbaudes, vins atteicas no visadiem brinumiem
Par Jaunupu piekritu, kaut ka man arii liekas, ka chalim balts zem deguna!

     [+] [-]

, 2009-02-18 10:23, pirms 16 gadiem
spēlēsim kaut ar 5 basketbolistiem, bet tīriem!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 10:26, pirms 16 gadiem
Maneejs rakstīja: No vienas puses ir pareizi paziņot laicīgi, lai paspēj laboties tie, kas grib un spēj laboties. Pirmā pārbaude jātaisa pēc kādiem 3 mēnešiem, lai džekiem dotu iespēju attīrīties. Un pārbaudes vajag regulāras - vismaz reizi mēnesī. Vienīgi tas, ka tādas masveida pārbaudes diezgan daudz izmaksā. Šajā brīdī arī klubu vadībām būtu jāizrāda sava iniciatīva, jo viņi arī cieš no tā, ka spēlētāji, kam viņi maksā algas, gandē savu veselību un potenciālu laukumā.
P.s. Tas viss attiecas tikai uz vīriešu basketbolu vai arī uz sievietēm?
Piekrītu, ka paziņo iepriekš, bet 3 mēneši tomēr ir par daudz! Pats Jaunups pilnībā apzinās kāda situācija ir spēlētāju vidū! Tas, ka džeki šņaukājās un notriec lielo līgumu kasino, tas ir skaidrs. Iedomājies, visa Rīga zin, bet tieši Jaunups ne!
Uzskatu, ka tas bezpriģels, kas notiek basketbolā ir jāārstē un jākontrolē!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 10:28, pirms 16 gadiem

riat80 rakstīja: "Nedod, Dievs, ja kāds tiks pieķerts" teica Jaunups izpūšot pēdējo, ilgi plaušā turēto dūmu un pavērās žurnālistā ar sārtām šaurām ačtelēm......

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 10:43, pirms 16 gadiem
ka tik laicīgi brīdina ir zināmi fakti un brīdinājums ja nepārtrauksi, noķersim. A tagad pauzīti, līdz analīzēm un atpakaļ prieku pasaulē

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 10:49, pirms 16 gadiem
Krīzes laikā vajag atrast pamatotus iemeslus kā atteikties no algu samaksas

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 10:52, pirms 16 gadiem
expe rakstīja: ka tik laicīgi brīdina ir zināmi fakti un brīdinājums ja nepārtrauksi, noķersim. A tagad pauzīti, līdz analīzēm un atpakaļ prieku pasaulē
Latvijas basketbola tusētāju paaudze tiek nostādīta uz uguns līnijas... Interesanta būs rezultātu gaidīšana, domāju, ka ir pāris eksemplāri, kas ir sākuši pastiprināti svīst, šai sakarā...

     [+] [-]

, 2009-02-18 10:55, pirms 16 gadiem
Kas ta te tik nenāks ārā

  +7 [+] [-]

, 2009-02-18 11:02, pirms 16 gadiem
luchador rakstīja: Parasti pirms analizem to nereklame, ja patiesam grib kadu piekert! Kad bus pirmais tests? pec menesha? Kad pat marihuanas pedas bus izzudushas?
Cilvēks apzinās situāciju LV basketā, tapēc laicīgi izziņo... Un ja nu pēc 3 mēnešiem vēl nav tīrs, tad tas ir bezcerīgs gadījums un tad tiešām ir tā, ka pats vainīgs... Es domāju, ja tās proves uztaisītu teiksim nākam nedēļ, tad presei būtu kādu mēnesi ko ķidāt tos pieķertos...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-18 11:08, pirms 16 gadiem
Pirmo paarbaudi uztaisa peec 3 meenešhiem un peec tam veic ik meenesi atsevišhkjiem speeleetaajiem! nesakot kuriem , bet uz izlozi ! Lai dzeki nezin kuru njems kuru nee tad jau arii buus dzekiem miiziens machiit weed iekshaa!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 11:44, pirms 16 gadiem
Nu, patiesi smiekligi. Es parasti atturos no komentiem publiska telpa, bet, skiet, patreiz sis sprukstins sauj pari stripai, sabiedribu (ari mani) uzskatot par galigiem durakiem. Kads pavasaris? Aizomas krit uz kokainu, kokaina pedas pie nezeligas snauksana asinis saglabajas neilgak par nedelu, vai lidz desmit dienam, ja par testa pamatu izmanto matus (cik zinams, sada tehnologija nav Latvija pieejama). Marihuanu lieto melnie(konstatejama menesa laika) un melnie sen no komandam ir prom. Labakais ir tas, ka Jaunuppuikam tas ir labi zinams!!!
Un te vakar TV Panorama paradas Jaunups un ar parcilvecisku Jesus izteiksmi seja pazino "Hei, puikas, tagad ludzu, kadu menesiti neskauciet, jo pavasari liela akcija noslegsies ar apjomigam parbaudem"

     [+] [-]

, 2009-02-18 12:31, pirms 16 gadiem
Nu, nu, tas pats Silavs par Cannabis (tā pati marihuāna) tika pieķerts, domājams, ka viņš tāds nav vienīgais

  +3 [+] [-]

, 2009-02-18 12:49, pirms 16 gadiem
Ja pareizi atceros, tad starp Ilzi Jaunalksni un Jaunupa kunkgu tika fiksēta aptuvena šāda saruna:
"Sveiks, Edgar! Pastāsti, kā tur pareizi tā lieta bija jādara, kā tur jātin."
"Ilzīt, viss ir vienkārši. Ņem papīru, saslapini maliņu, ja sajauc kopā... Ja gribi stiprāku, piejauc vairāk tabaciņu...."

  +2 [+] [-]

, 2009-02-18 13:05, pirms 16 gadiem
Re kur atradu īsto!

- Hallo!
- Nu, hallo, vai tu vari tagad runāties?
- Varu, varu jā! Tramvajā esmu.
- Ā, klausies, es gribēju tev tikai paprasīt padomu, vai… es jau nekad neesmu pati to, vai ne, lipinājusi kopā.
- Jā.
- Man diez ko labi nesanāk. Vai varētu būt tā, kā tu saliec kopā abas lapiņas, ka viņas noturas kopā?
- Tur vajag aplaizīt to, to pusīti, kura ir… āāāā… lipīgā puse. Nu tur var redzēt, viņa ir tāda tumšāka. Un to aplaiza un vienkārši tā uzmanīgi sākumā aizlīmē ciet to pusi, kur ir tas kartoniņš, un pēc tam tā visu pārējo. Nu, tur ir jāpiešaujas, bet es domāju, tu piešausies.
- To, es nepamanīju, tad, kad tu, tu biji uztaisījis. Vai tu liki klāt filtru no parastās cigaretes?
- Nē, nee, vienkārši kartoniņu sarullēju.
- Kartoniņu? Ko tu izdarīji ar kartoniņu?
- Sarullēju, vienkārši tā, nu, tā, lai…
- Ā…
- Tā lai blīvi…
- Lai nav tur, nu ja.
- Lai, lai nekrīt cauri tur kaut kādi tur tie, vai ne.
- Hm, hm…
- Tā, pūlies, ja?
- Kas?
- Tu pūlies tieši tagad, ja?
- Nu, es mājās vakardien mēģināju un šovakar atnāks ciemos, un tad zini kā, gribās, vai ne?
- Nu ja, nu ja…
- Pašam tā kā kaut kā ierādīt…
- Ā, nu ja, nu ja.
- Bet pašam… strupucis smieklīgs. A to parasto cigareti nevajag, vai ne, to filtru?
- Nē, nē, nē, tur pazūd viss smeķis.
- Ā, skaidrs, skaidrs, tagad skaidrs.
- Vot…
- A kā ar to, kā ar to kartonu? Es nevaru iedomāties.
- Vienkārši no kaut kādas vizītkartes paņem pusi, pārplēs viņu uz pusēm un tā nu saloki, lai viņš nu tur tāds filtra, filtra lielumā būtu. Principā uztaisi no kartona vienkāršu filtram tam, tam līdzīgu, līdzīgu materiālu ne, bet veidojumu…
- A kā viņš noturēsies?
- Viņš noturēsies, tu viņu aizlīmēsi kārtīgāk. Sarullē un kārtīgi aizlīmē ciet. Un noturēsies, tā viņš turas. Un ne pārāk, ne pārāk resnu nevajag taisīt…
- Tūlīt, tūlīt, pag, es galīgi nesaprotu, kā…
- Nesaproti kā…
- Tad parastais caurspīdīgais papīrītis pielips pie viņa?
- Nē, nu, tu viņu uzliec, principā uztaisi cigareti vienkārši, kā, nu, viss ir, viss ir tā kā cigaretē principā, nu. Filtrs ir tur, un tu viņu sarullē, ieliec tur pašā galā un pa vidu papīrītim…
- Hmm, hmm.
- Un, un, un pašā galā, pašā galā. Un viss. Un tad ber iekšā un, un, un, rullē ciet. Aizlipini un rullē ciet.
- Aha, tūlīt būs jātaisa otrs variants, jā, laikam.
- Ahā, tā ka tā. Ja kaut kādas neskaidrības, tad vēl droši zvani. Kaut kad tiksimies, tad jau parādīšu, kā tas, kā tas notiekas.
- Un tu tā kā biški piejauc parasto arī klāt, vai ne? Parasto…
- Nu bišku jā, bišku jā.
- Nu ja, bet proporcijās pusi uz pusi vai, vai?
- Jā, kaut kur tā, kaut kur tā. Var arī, skaties, mazāk tabaku, vienalga, kā tev, kā tev pašai.
- Nu jā, jā, jā, jā
- Gaumes jautājums.
- Akurāt.
- Nu, vot.
- Labi, un kā pašam iet?
- Neko, normāli. Tagad ar Janku braucam uz mēģi ar tramvaju.
- Nebūsi vakarā? Ā pareizi, šodien jau ceturtdiena. Pareizi.
- Nuja, nu ja.
- Man tāda sajūta, ka šodien piektdiena.
- (Iesmejas.)
- Nu tad labi, mīlulīt, paldies par padomu, un mēģināšu tad kaut kā!
- Labi, okei, labi. Lai tev patīkams vakars!
- Buča, atā!
- Atā!
- Atā, čau, brālīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-18 14:11, pirms 16 gadiem
Nu vispār tajā "Kas Jauns" numurā, kur Šķēle "tika pārprasts" izrunājoties par savu nākotni Baronā, Armandiņš normāli neizskatās. Baidos, ka procents lietotāju - basketbolistu Latvijā ir tik liels, ka LBL pareizi dara, brīdinot par šmonu "pavasarī", lai puišiem vēl ir laiks izvērtēt savus nākotnes plānus, savādāk toč nebūtu kas spēlē.

     [+] [-]

, 2009-02-18 14:18, pirms 16 gadiem
Ka tas ir, nedod, Dievs, ja kadu piekers???? Ja ir vainigie, tad tie ir ari japieker.

     [+] [-]

, 2009-02-18 14:49, pirms 16 gadiem
davaj , ceru ka skjeli piekjers un bye basitim,ka es ciest nevaru to klaunu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-18 14:56, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Interesanti, vai Sķēles izteikumiem par aiziešanu no Barona varētu būt kāds sakars ar šo ziņu?
Kur gan viņš to būtu teicis, ja pats atklāti to noliedz?

  +5 [+] [-]

, 2009-02-18 15:41, pirms 16 gadiem
LBL zvaigžņu spēlē ir jādala nevis Austrumi-Rietumi,bet koka cienītājī-marihuānas cienītāji.

     [+] [-]

, 2009-02-18 15:59, pirms 16 gadiem
kas ta spēlēs izlasē ja tagad uztaisīs visiem šmoni????
jaunups domā dziļāku domu ......

     [+] [-]

, 2009-02-18 16:02, pirms 16 gadiem
Kapēc otro divīziju nepārbaudīs, arī taču LBL. Tur noteikti atrastos vainīgie, zinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-18 23:11, pirms 16 gadiem
Iepriekš neko neesmu rakstījis, tikai ilgu laiku sekoju man interesējošiem notikumiem spotā, tajā skaitā arī basketbolam, minētajai tēmai varu piebilst sekojošu, ka pārsvarā visas narkotiskās psihatropās vielas cilvēka organismā saglabājas 30 dienas, pēc to lietošanas, tad jau līdz pavarasim laiks pietiks !!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-18 23:53, pirms 16 gadiem
Itkā viņs nezinātu ka visi hujārī, taa būtu liela padstava latvijas basītim !

     [+] [-]

, 2009-02-19 03:09, pirms 16 gadiem
Veči, man arī gribas, bet nezinu kur dabūt!!!

     [+] [-]

, 2009-02-19 05:07, pirms 16 gadiem
speleetaaju ieveeribai: Kokains 3 dienas, Xtc nedelju, Marihuana meenesi ir atrodama organismaa, ja lieto kaut ko citu tad lai tiek piekjerti.

     [+] [-]

, 2009-02-19 18:57, pirms 16 gadiem
Kāda jēga no pārbaudes, ja mēnešiem iepriekš brīdina? lai pārbauda bez brīdināšanas, ta redzēs kādus brīnumus atradīs....