Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Valters: "Kas saņem valsts naudu, lai klusē!"

Andrejs Siliņš

Valters: "Kas saņem valsts naudu, lai klusē!"
Valdis Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Pagājušajā nedēļā Latvijas Basketbola Savienība (LBS) pieņēma lēmumu ierobežot ārzemnieku skaitu turpmākajās sezonās Latvijas basketbola klubos. Pret pieņemto kvotu lēmumu asi iestājās „Barons/LMT” prezidents Ivo Zonne. eSports.lv aicināja uz sarunu pretējās nometnes pārstāvi Rīgas VEF galveno treneri Valdi Valteru.

Jau ziņots, ka 9. jūlija sēdē Latvijas Basketbola savienība (LBS) nolēmusi Latvijas Basketbola līgā (LBL) ieviest ārzemnieku kvotas. Viesspēlētāju skaits klubos šosezon vēl nebūs strikti ierobežots, taču, ja tas pārsniegs piecus, komandām nāksies maksāt ievērojami lielāku summu par licences iegūšanu.

„Ja skatās tikai no „Barona” vai vēl kāda cita kluba puses, kam interesē tikai sava personīgā izaugsme, tad izskatās, ka tas varbūt arī nav pareizi,” pieņemto kvotu lēmumu komentēja Valters. „Ja ņemam no otras puses – kā Latvijas basketbols ir attīstījies pēdējo gadu laikā -, tad uzskatu, ka varēja būt vēl drakoniskāk. Teiksim, šogad atļaut četrus ārzemniekus un nākamgad jau trīs.”

„Ja klubi vairāk vai mazāk netiks piespiesti strādāt ar latviešu spēlētājiem, tikmēr būs desmit ārzemnieki un pat vairāk,” turpināja Rīgas VEF vadonis. „Pēdējais etalons latviešu komandai bija „Skonto” 2003. Gadā, kad finālspēlē Ostlers bija prom un spēlēja tikai latviešu spēlētāji. No tiem vēlāk gandrīz visi kļuva par izlases spēlētājiem. Uz to ir jāiet. Problēma ir tas, ka klubi pirmām kārtām negrib strādāt ar latviešu preci, jo nav atbilstoša līmeņa treneru. Lielākie oponenti šobrīd ir „Barons”, ņemam viņus par piemēru. Kāpēc viņi tik kategoriski ir pret šīm kvotām? Ja ņem visu vēsturi, sākot ar „LainERS”, 16 gadu laikā nav sagatavots neviens pats izlases spēlētājs. Viņi to negrib, nemāk un nedarīs. Otrs – tagad viņiem ir atnācis treneris [Kārlis Muižnieks – aut. piez.], kurš desmit gadu laikā Ventspilī arī nav sagatavojis nevienu normālu izlases spēlētāju. Nav runa par Buškevicu vai Ļaksu, kas ir parādījušies kādreiz kandidātos. Tātad gan vecajai vadībai, gan jaunajam trenerim ir kopīgas intereses, kas nesaskan ar izlases interesēm.”

„Domāju, ka, ja Zonnem būtu cita vadība un citi treneri, viss varētu būt izvērties citādāk,” savu nostāju pauda Valters. „”Barons” nevar piesaistīt Latvijas spēlētājus, izņemot problemātiskos, kuriem ir iekšējas problēmas un viņi aiziet tāpēc, ka ir spiesti iet, nevis grib tur iet, tāpēc, ka Muižnieks latviešu basketbolistu vidū ir ļoti nepopulārs treneris. Ļoti nepopulārs. Ja viņi nemainīs savu nostāju šajā jautājumā, domāju, ka konflikts būs arvien dziļāks un dziļāks.”

„Tas viss ir vairāku lietu sakopojums, ne jau tikai kvotu jautājums,” turpināja treneris. „No tās pašas sporta skolas sistēmas spēlētāji tagad bēg kā no slīkstoša kuģa. Esmu skatījies jaunatnes spēles un 14 - 15 gadu vecumā tur ir ļoti talantīgi puikas. Nāk 16, 17 un vairāk gadi, un viņi pazūd. Uzskatu, ka „Barons” pēc sportiskajiem rezultātiem un no finansiālās puses šobrīd ir labākie un stabilākie – numur viens. Bet jauno spēlētāju veidošanā, mārketinga jautājumos tur ir tik daudz jāstrādā... Ja komanda vēlas tikt Eirolīgā, tad veidā, kādā viņi to dara, to nevar izdarīt. Varētu jau vēl turpināt gadu, divus neierobežotu ārzemnieku skaitu klubos. Mēs ar Agri Galvanovski, Edmundu Valeiko un Vari Krūmiņu runājām par šo jautājumu no basketbola attīstības viedokļa, ka pēc četriem gadiem, ja turpināsies neierobežots ārzemnieku skaits, Latvijas izlase spēlēs B grupā. Labs klubs un B grupa Latvijas apstākļos nozīmē drausmīgu negatīvu rezonansi. Šobrīd izlase ir izlase – tā velk to kuģīti uz priekšu.”

„Ja netiks piespiests strādāt ar jaunajiem, it sevišķi tādos klubos kā „Barons”, kur ir nodrošināti labi apstākļi, Latvijai nav nākotnes,” apgalvo Valters un atskatās nedaudz pagātnē. „Tagad varu atklāt - 97. gadā, kad bija „Brocēni” un tikko ienāca „Ventspils” ar lielām ambīcijām. Mums bija diezgan ilgas diskusijas ar Lembergu, ar to pašu Berķi par to, ka jāizveido vienu Eirolīgas komandu –superklubu. Baigi ilgi gāja, jo es teicu, ka tik tuvu Eirolīgai, cik tuvu bija „Brocēni” toreiz, Latvija nekad nav bijusi. Tur bija mazāks klubu skaits, vairāk iespējas tikt. Vajadzēja tikai apvienoties, klubs sākumā pat varētu spēlēt Ventspilī, kamēr Rīgā kaut ko uzceļ un tā tālāk. Viņi aizgāja pa to ceļu, ka paši grib pamēģināt un vinnēt. Šodien ir nogrieznis – viņi ir pamēģinājuši, internāts ir sabrucis, pa desmit gadiem neviens stabils izlases spēlētājs nav sagatavots, kā klubs „Ventspils” kaut kādu reputāciju ir uzturējis, bet kopumā tukšums. Un to pašu ceļu tagad iet Zonne un „Barons”. Varētu iet, gar Eirolīgas durvīm varbūt pasistos, kā jau „Ventspils” to pat diezgan labi darīja, un, kas tālāk? Tālāk rezultātu nav.”

„Kā pierāda gadu desmitiem ilga vēsture, ja grib vienu patiešām labu klubu, uz to jāstrādā visai valstij,” savus uzskatus klāsta Valters. „Nevar atļauties divus klubus, kas tēmēs uz Eirolīgu. Ja „Barons” šodien ir līderis, tad viņiem ir jārunā ar visiem klubiem, jārada ieinteresētība mazajiem klubiem stādāt uz viņiem. Tas nenotiek. Sabiedrība jāsaliedē, bet viņi grib paši par sevi. Izskatās pēc ambīcijas jautājuma: lūk, es sasniegšu. Un, ja nesasniegšu, aiziešu projām. Tik zemi tempi kā tagad Latvijas izlasē ienāk jauni labi kandidāti, tas ir pirmais signāls.”

„Esam šodien uztaisījuši labas komandas, bet individuāli mūsu pašu jaunie spēlētāji gan tehniski, gan fiziski nav gatavi,” nožēlu pauž Valters. „Savulaik 16-17 gados puiši spēlēja Eirokausos. Kas notiek tagad? Talantīgais Bertāns, Strēlnieks sēž uz beņķa 19 (!) gados. Nākamgad jau ir 20, un tas ir kritiskais vecums. Ja no 20 līdz 22 gadiem nespēlē, tad viss – nespēlēs arī vairs. Tāda ir bijusi tā kopējā statistika. Kāpēc Bertāns nespēlēja šogad 25 minūtes? Tāpēc, ka viņa fiziskā sagatavotība neatbilst Eiropas kausiem, jo ASK treneri uz to nestrādā. Labāk nopirkt kaut kādu Mažuti uz viņa vietu, un rezultāts par kādiem desmit procentiem ir labāks. Pagājušogad Mizim bija jāspēlē „Barona” desmitniekā, Brūniņa vietā. Desmit minūtes mierīgi varēja spēlēt. Tas netika darīts, un tagad „Barons” pazaudē Mizi. Ja Strēlnieks nebūtu noslēdzis jaunu līgumu ziemā, arī „Ventspils” viņu būtu pazaudējuši. Trīs talantīgākie spēlētāji tagad – Strēlnieks, Mizis, Bertāns. Ja ar viņiem netiks strādāts arī turpmāk, tad situācija būs vēl trakāka. Arī Zaķis būtu pavisam cits spēlētājs, ja ar viņu būtu strādāts uz nākotni no 16 gadu vecuma. Viņš tur nosēdēja un bija arī citas problēmas.”

„Ja savulaik Eiropā visur nebija nekādu ārzemnieku ierobežojumu, tad tagad viss kļūst pavisam otrādāk,” pie kvotu jautājuma atgriezās Valters. „Katra valsts to ieviesīs ātrāk vai vēlāk. Visi tie smieklīgie izteicieni par tiesībsargiem...Tad, lai aiziet Zonne ar saviem cilvēkiem uz Basketbola Savienību un izlasa, ko LBS var un ko nevar. Tur ir rakstīta viena lieta – nevar neļaut slēgt līgumus, bet var ierobežot spēlētāju skaitu laukumā, un tas nav nekāds pārkāpums. Pie tam, ja jau „Barons” ir deklarējis, ka Eirolīga un Baltijas līga viņiem ir galvenā, tad ko tad te uztraukties. Spēlē Eiropā ar desmit ārzemniekiem. No kvotām iekasētā nauda tiks novirzīta darbam ar jaunajiem spēlētājiem. Ja klubi paši to negrib darīt, tad, lai maksā par to, ka tas vispār tiek darīts.”

„Es nemaz šajā jautājumā nebiju tik aktīvs, bet kaut kur viņš bija pateicis, ka es kārtojot lietas par kvotām,” pastāstīja Valters. „Kad es viņu satiku, teicu, ka, ja jau viņš mani iesaistījis procesā, man jāiet un jācīnās par to. Ja būtu atnācis un parunājies kā vajag, varbūt arī kādu citu lēmumu varētu pieņemt. Kamēr viņš nelabosies, nekas neies. Nākamais temats būs treneru licencēšana. A licence un B licence – latviešu treneriem un ārzemju treneriem. Un visa nauda tiks novirzīta jauno speciālistu sagatavošanai. Kam ir daudz naudas, tad lai maksā par basketbola attīstību. Neviens jau neļauj nestrādāt, bet ir noteikta sistēma, pēc kuras ir jādarbojas.”

„Pats galvenais – „Barons” saņem 600 000 no Rīgas Domes. Maza nauda? Liela nuada. Kādā sakarā viņi nevēlas strādāt ar latviešiem? Viņi saņem valsts naudu no Slimokases. Saņem valsts naudu un vēl negrib strādāt ar Latvijas spēlētājiem?,” neizpratnē ir VEF galvenais treneris. „Tas pats ar ASK, kas saņem 750 000. Pa 1 300 000 latiem spēlē savā starpā un izklaidē tautu, un nevienam nekāds labums. Domē vispār nav nekādu kritēriju, kam dot naudu, kā dot naudu. Kad veidoja ASK, uzsvars bija uz darbu ar latviešu spēlētājiem, tagad ir pilnīgi pretēji. Kamēr saņem valsts naudu, vismaz lai klusē.”

„ Es uzskatu, ka no basketbola attīstības puses, lēmums par kvotām ir ļoti labs. Tie, kas gribēs strādāt, tie strādās. Tie, kas negribēs, turpinās sūdzēties, cik visi pārējie slikti,” pabeidza Valters.

„Vēl viena lieta – izlasu, ka „Barons” ir 19. apmeklētākā komanda Eiropā,” blakustematam pievērsās Valters. „Bet viņu pārdoto biļešu skaits ir vienā līmenī ar VEF pārdoto biļešu skaitu. Tas taču nav normāli. Viņi grauj basketbolu. Ja tev ir pārdotās biļetes VEF līmenī, par kādu attīstību var runāt? Nākamais, kā viņi tos cilvēkus dabūs iekšā, dos brīvpusdienas? Tiem, kam ir šīs brīvbiļetes, viņi taču nekad vairs nemaksās par basketbolu, apziņa ir sačakarēta. Kaut vai 50 santīmus būtu uzlikuši, bet lai maksā par preci, ko skaties. Un neviens pat neiebilst.”

Saistītie raksti:
Leģionāru ierobežojumus LBL ieviesīs pakāpeniski
Zonne: "Ārzemnieku kvotas ir idiotisms!"
Blogs: Leģionāru "Luksusa nodoklis" - liels...
Valeiko: "Kvotas kā nepieciešamība stiprai...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 18:32, pirms 16 gadiem
Bravo!!! 100% pievienojos!!!
Slēpts komentārs: OILER1981

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 18:35, pirms 16 gadiem
malacis Valters,es arī nevaru ciest baronu un īpaši muižnieku,kaut gan biju par baronu pirms muižnieka,patīk,ka savās domās neesmu viens---kā tajā dziesmā

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 18:35, pirms 16 gadiem
Skaisti teikts! 100% taisnība!
Nezinu vai Barona prezidentu var atlaist, bet ja nav īpašnieks, tad jau noteikti var, tādēļ domāju Zonne pēc iespējas ātrāk jātlaiž, lai izglābtu Baronu kā klubu savādāk ar šādu negatīvo mārketingu vairs daudz nav palicis drīz tiks noēsts un vēl līdzi pavilks labu basketbola klubu!

Es vispār nesaprotu, kas tam Zonnem ir galvā ka publiski pateica ka negrib Latviešus savā komandā, viņam tiešām likās, ka fani teiks "Nu jā pareizi ir, moš eirolīgā tiksim!" - kāda jēga no tā, ja tur nav mūsējo par ko fanot! Nu tas tā primitīvi, bet pilnīgi patiesība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-14 18:40, pirms 16 gadiem
100% piekrītu marcham...
pie tam, Latvijā nav jēga taisīt konkurenci tikai starp savējiem.Vajag tos ārzemniekus tomēr, kas ir augstāka līmeņa, lai tā ir kā motivācija, kā dzinulis, lai arī mūsu pašu letiņi iemācītos spēlēt ar un pret augstākas klases spēlētājiem!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 18:43, pirms 16 gadiem
vispār viņam ir taisnība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-07-14 18:43, pirms 16 gadiem
Tukums rakstīja: To ka Valdis Valters ir slims un pilniigaakais idiots tas bija skaidrs jau sen,nu bet ar shitaadu paranoju tak sen jau kaa bija jaaiet aarsteeties.Bljin trenee latvieshu puikas,kas tev kaads priekshaa staav,nez kapeec Barons -Riidzene visur vinnee,neesot Baronam jaunieshu komandas,Muizhinieks ir nepopulaars treneris,blin idiot,cik tu pats esi populaars,riktiigs jefinjsh vairaak nekas.


Nu grauj tā Rīdzene gan jau, ka visus LJBL, bet ko tas dod? Neko. Tieši tā - neko, jo tālāk par kaut kādu jauniešu izlasi viņi netiek, jo netiek nekur pie spēlēšanas. Protams, ar attieksmi arī ir lielas porblēmas, jo sākās visādas zvaigžņu slimības un citi brīnumi, bet nu tas pats Biedriņš jau arī ne tuvu nebija paraugbērns 16 gadu vecumā (lai ko viņš tagad arī pūstu tajās nba un citās intervijās), bet Otersons un vecāki tomēr viņu kaut cik veda pie prāta un ar palielu veiksmes palīdzību (un milzīga darba) skaties, kur jau ir aizsities..

Tam džekam, kurš nolika izslavēto zelta paaudzi - nu nez - Ādolfs un Grafs spēlē visnotaļ normālā līmenī (Ādolfs diezgan stabils vismaz 20 minūšu spēlētājs [jāskatās, kurš uzvarēs konkurencē ar Blūmu], bet Grafs arī izskatās, ka savas 10 minūtes varētu spēlēt, ja nebūtu traumas, jo citu vnk nav). Vēl ir Vaikulis, kurš savas 14 minūtes čempionu sastāvā spēlēja. Par pārējiem - tur ir dažādi stāsti, par kuriem es tagad negribu runāt. Piekrītu - bija varbūt viņi nenobrieduši, bet nu nevar teikt, ka arī tas gads beigu beigās neko nebūtu devis un ka viņi visi būtu pazuduši.

Un vēlreiz visiem, kuri lamā Valteru pāris jautājumi:

1. Kurš izveidoja LJBL?
2. Kurš izveidoja VBS, no kuras nāk visnotaļ daudzi šīs izlases kandidāti?
3. Kura aktivitātes deviņdesmitajos gados ļāva basketbolam izsisties virs volejbola, futbola un arī hokeja, kas ļoti ilgi vilka ar padomju mantojumu, bez nekādas kaut cik sakarīgas jaunatnes (kaut gan starta pozīcijas bija visnotaļ līdzīgas)?
4. Kur būtu LV basketbols bez LJBL?

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 18:56, pirms 16 gadiem
oddijs rakstīja: Ja nespēlēs ārzemnieki es domāju,ka uz spēlēm neviens neies un tik lielu naudu par biļetēm nemaksās,jo tur nebūs ko skatīties.Valters gan ir joku-Pēteris.Ha,ha,ha.

par naudas maksāšanu ir vairāk kā garām, jo bija tādas ekstra kartes un varēja iet skatīties spēles pa free

  +3 [+] [-]

, 2008-07-14 18:57, pirms 16 gadiem
Feno rakstīja: Pareizi ir, kas negrib audzināt latvju puikas, tie lai maksā. Citi audzinās viņu vietā.

pilnībā piekrītu

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 18:58, pirms 16 gadiem
visi baigie gudrinieki,pilniigi prieks lasiit!!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 19:01, pirms 16 gadiem
jei bogu, pirmo reizi piekrītu VV, SUPER intervija, Barons man vienmēr ir riebies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2008-07-14 19:04, pirms 16 gadiem
Barons LMT vadibai: ziniet, ka sis lidzjutejs, tas ir es, lidz sim 2 gadus biju jusu fans, bet no si briza esmu pienemis lemumu turpmak just lidzi VEF komandai, un pamest Barons LMT fanu pulcinu. Atvainojiet, bet mani, ka latvijas iedzivotaju, neapmierina tas, ka valsts dot naudu tik nepatriotiskam klubam, ka Barons LMT. Sis, mans, lai ari tikai viena naiva patriota lemums, skar ari turpmak LMT uznemumu: ~ 10 gadus esmu LMT klients, bet no si briza meklesu alternativu operatoru. Mani, ka Latvijas pilsoni, neapmierina ideja, ka Latvijai bus Eiroligas komanda, kuras pamatsastava speles tikai viens latvietis, un tuvaka rezerve vel, maksimums, viens. Pilnigi piekritu Valdim Valteram, ka nav normali, ka valsts dod naudu klubam, kuram ir sada strategija. Visus V.V. skeptiku aicinu pieverst uzmanibu statistikai: cik % no Latvijas labakajiem basketbolistiem ir "V.V. sistemas" darba rezultats. Un tik tiesam, lai ar Vanaga kungs bijis pacietigs menedzeris, preteji spontanajam V.V., tomer vins ne pirkstu nav pielicis pie ta, lai LV buti tadi speletaji, ka Skele, Biedrins, Janicenoks utt.

  +6 [+] [-]

, 2008-07-14 19:07, pirms 16 gadiem
namastee, 19:04, tikko, citēt
Barons LMT vadibai: ziniet, ka sis lidzjutejs, tas ir es, lidz sim 2 gadus biju jusu fans, bet no si briza esmu pienemis lemumu turpmak just lidzi VEF komandai, un pamest Barons LMT fanu pulcinu. Atvainojiet, bet mani, ka latvijas iedzivotaju, neapmierina tas, ka valsts dot naudu tik nepatriotiskam klubam, ka Barons LMT. Sis, mans, lai ari tikai viena naiva patriota lemums, skar ari turpmak LMT uznemumu: ~ 10 gadus esmu LMT klients, bet no si briza meklesu alternativu operatoru. Mani, ka Latvijas pilsoni, neapmierina ideja, ka Latvijai bus Eiroligas komanda, kuras pamatsastava speles tikai viens latvietis, un tuvaka rezerve vel, maksimums, viens. Pilnigi piekritu Valdim Valteram, ka nav normali, ka valsts dod naudu klubam, kuram ir sada strategija. Visus V.V. skeptiku aicinu pieverst uzmanibu statistikai: cik % no Latvijas labakajiem basketbolistiem ir "V.V. sistemas" darba rezultats. Un tik tiesam, lai ar Vanaga kungs bijis pacietigs menedzeris, preteji spontanajam V.V., tomer vins ne pirkstu nav pielicis pie ta, lai LV buti tadi speletaji, ka Skele, Biedrins, Janicenoks utt
----------------------
labs koments, pilnīgi piekrītu

     [+] [-]

, 2008-07-14 19:10, pirms 16 gadiem
Ko jus satraucaties te par to, kur basketbolisti naudu pelnis, pie tam lielu naudu un reali par neko nedarisanu? Jus labak uztraucaties, kur jus pelnisiet naudu, ka gimeni veidosiet un uzturesiet! Nogriezt jebkuru valsts finansejumu profesionalajam sportam un lai pasi tur kulas ka grib: buve halles vai nebuve halles... Ir arzemnieki, vai nav vinu... Mus tas nav jauztrauc! Un, ja mes gribesim, mes brivaja laika aiziesim uz to paskatities. Ta tam butu jabut normali
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-07-14 19:14, pirms 16 gadiem
OILER1981 rakstīja: Ko jus satraucaties te par to, kur basketbolisti naudu pelnis, pie tam lielu naudu un reali par neko nedarisanu? Jus labak uztraucaties, kur jus pelnisiet naudu, ka gimeni veidosiet un uzturesiet! Nogriezt jebkuru valsts finansejumu profesionalajam sportam un lai pasi tur kulas ka grib: buve halles vai nebuve halles... Ir arzemnieki, vai nav vinu... Mus tas nav jauztrauc! Un, ja mes gribesim, mes brivaja laika aiziesim uz to paskatities. Ta tam butu jabut normali


tad jaagriezh arii nauda nost visiem teatriem, kino un muuzikai!
jo tik pat reaali vinji ar neko nedara , un ta priekshkam mums kkaadus dz sveetkus kuros valsts naudu teeree...

     [+] [-]

, 2008-07-14 19:17, pirms 16 gadiem
Piekrītu!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 19:22, pirms 16 gadiem
Tukums rakstīja: To ka Valdis Valters ir slims un pilniigaakais idiots tas bija skaidrs jau sen,nu bet ar shitaadu paranoju tak sen jau kaa bija jaaiet aarsteeties.Bljin trenee latvieshu puikas,kas tev kaads priekshaa staav,nez kapeec Barons -Riidzene visur vinnee,neesot Baronam jaunieshu komandas,Muizhinieks ir nepopulaars treneris,blin idiot,cik tu pats esi populaars,riktiigs jefinjsh vairaak nekas.

man kā tukumniekam kauns, ka Tu te raksti debīlības ar tādu niku

  -1 [+] [-]

, 2008-07-14 19:22, pirms 16 gadiem
ramiism rakstīja: 2. Kurš izveidoja VBS, no kuras nāk visnotaļ daudzi šīs izlases kandidāti?

kur palika VBS?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-07-14 19:40, pirms 16 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: kur palika VBS?


Cik es sapratu (kaut gan ap laiku, kad VBS bruka, pārtraucu trenēties basketbolā, tādējādi attālinoties no tās visas virtuves), tad tā lieta bija tāda, ka Rīgas dom/saeimā nomainījās valdošie spēki, un tika pieņemts (tika sākts ievērot) likums, ka valsts (vai pašvaldība) nedrīkst sponsorēt privātās sporta skolas (kāda VBS viennozīmīgi bija), kas uzreiz nozīmēja atbalsta samazinājumu no kādiem 200 tūkstošiem uz 2 tūkstošiem (par skaitļiem neesmu drošs, bet tā atšķirība bija kādas 100 reizes). Tagad padomā, kur viņš varēja atrast normālas zāles (kas galīgi nav lēts prieks), kur jauniešiem trenēties, naudu treneru algām utt. Turklāt neatceros arī maksājis nekad vairāk par 5-10Ls mēnesī, kas manuprāt nav daudz par treniņiem 5 reizes nedēļā un sestdienās, svētdienās braukšanu uz spēlēm (bezmaksas). Nav jau viņš nekāds Sabonis, kuram daudz miljonu NBA sapelnīti, turklāt varu saderēt, ka Kauņas pašvaldība to sporta skolu arī nopietni atbalsta, kaut gan nekādu pierādījumu man par to nav. Lūk, tā visa iespaidā, ka Valtera čomi (Latvijas Ceļš) pie šprices vairs nebija, un viņa dēli kā reiz arī jau bija pabeiguši šo skolu (kā dēļ viņš vispār to pasākumu primāri taisīja), tad viņam, es pieņemu, mazliet apnika cīnīties ar dzirnavām, un viņš uzlika visam mīksto. Vai viņu par to var vainot? Iespējams. Vai viņš pats lika sev kabatā? Viennozīmīgi. Vai viņš ir vainīgs par tām visām šmucēm ap BK Skonto? Gan jau, bet ne viņš vienīgais. Ņemot to visu vērā, tas tomēr, manuprāt, nemazina viņa ieguldījumu Latvijas basketbolā, jo nu godīgs te nav neviens, jautājums tikai ir par to, cik godīgs katrs ir un ko viņš dara ar to netīro naudu.
Slēpts komentārs: valdits

  +5 [+] [-]

, 2008-07-14 19:43, pirms 16 gadiem
valdits rakstīja: ja baronam visi jaunie tik slikti kape tad ridzenes 91 gadi ir jau otro gadu pec kartas ir cempioni


ak valdiit tu nesaproti par ko te lielie onkulji striidaas..labaak nejaucies

     [+] [-]

, 2008-07-14 19:44, pirms 16 gadiem
Laikam Valteru kaads pamatiigi nokaitinaajis ja taadi texti naak aaraa... protams taisniibas tur ir daudz un dikti bet taadu nomelnoshanu no vinja nebiju gaidiijis!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-14 19:44, pirms 16 gadiem
no vienas puses jaa piekriit VV - ja tu sava budzeta lauvas tiesu sanjem no valsts, tad tev vnk ir PIENAAKUMS ieguldiit shos liidzeklus shiis valsts speeleetaaju attistiibaa!!

no otras puses negribeetos piekrist shai VV teezei: „...kāpēc Bertāns nespēlēja šogad 25 minūtes? Tāpēc, ka viņa fiziskā sagatavotība neatbilst Eiropas kausiem, jo ASK treneri uz to nestrādā...

bet nu come on... nu nevar tachu treneri visu laiku sekot speeleetaajam pa peedaam (it iipashi 20g vecumaa!!!) un veerot, lai shameejs k-kur nenohalturee fiz. vingrinaajumos, peec treninja (kad notiek atjaunoshanaas) nelieto alkoholu un uzturaa lieto pietiekosji daudz olbaltumvielu (celtnieciibas materiaals).

nedz Beertaans, nedz Zakis nedz Streelnieks tachu netiek dziiti projaam no sporta zaales ar varu. lai peec treninja paliek veel kaadu stundinju-divas zaalee, patrenee driblu, metienu, utml. vakaros, lai paskrien 3-5 km krosinju, utt. bet to dariit var izlemt vieniigi vinji pasi, neviens ar varu vinjus nevar piespiest!

nesen portaalaa slamdunk.ru lasiiju interviju ar Saboni, kur zhurnaalists vinjam jautaaja, lai shameejs paskadro "Sabonja fenomenu", uz ko Sabonis atbileeda, ka vinja laikos speeleetaaji peec trenija nevis gaaja maajaas skatiities TV, bet gan turpinaaja treneeties...

  +4 [+] [-]

, 2008-07-14 19:47, pirms 16 gadiem
xp, es kaut ko dzirdēju no tā paša VV mutes, ka ask rīga īsti neļaujot Sandim individuāli trenēties. īsti nesapratu, kā tas ir domāts, bet nu izklausījās mazliet jocīgi - varbūt ar to pašu Strēlnieku ir līdzīgi

  -2 [+] [-]

, 2008-07-14 19:51, pirms 16 gadiem
Tie visi streelnieki un paareejie talantinji sev taadu likteni izveeleejees,seedeet uz sola,kaadeelj tad vinji negaaja uz citu komandu,piemeeram uz bukiem,protams ka tur mazaak maksaas,bet ir jaadomaa ar galvu..

  -2 [+] [-]

, 2008-07-14 19:51, pirms 16 gadiem
Vienu gan es nesapratu. Visu, ko saka VV ir apsveicami, bet ja tā padomā, ja būs izaudzināti labi pašmāju basketbolisti, tad visi arī pazudīs ārzemju klubos un gribot, negribot būs jāspēlē vietējā čempī ar otrās šķiras pašmāju basketbolistiem un tiem pašiem desmit nēģeriem. Kokam divi gali.

     [+] [-]

, 2008-07-14 19:51, pirms 16 gadiem
xp rakstīja: no vienas puses jaa piekriit VV - ja tu sava budzeta lauvas tiesu sanjem no valsts, tad tev vnk ir PIENAAKUMS ieguldiit shos liidzeklus shiis valsts speeleetaaju attistiibaa!!

no otras puses negribeetos piekrist shai VV teezei: „...kāpēc Bertāns nespēlēja šogad 25 minūtes? Tāpēc, ka viņa fiziskā sagatavotība neatbilst Eiropas kausiem, jo ASK treneri uz to nestrādā...

bet nu come on... nu nevar tachu treneri visu laiku sekot speeleetaajam pa peedaam (it iipashi 20g vecumaa!!!) un veerot, lai shameejs k-kur nenohalturee fiz. vingrinaajumos, peec treninja (kad notiek atjaunoshanaas) nelieto alkoholu un uzturaa lieto pietiekosji daudz olbaltumvielu (celtnieciibas materiaals).

nedz Beertaans, nedz Zakis nedz Streelnieks tachu netiek dziiti projaam no sporta zaales ar varu. lai peec treninja paliek veel kaadu stundinju-divas zaalee, patrenee driblu, metienu, utml. vakaros, lai paskrien 3-5 km krosinju, utt. bet to dariit var izlemt vieniigi vinji pasi, neviens ar varu vinjus nevar piespiest!

nesen portaalaa slamdunk.ru lasiiju interviju ar Saboni, kur zhurnaalists vinjam jautaaja, lai shameejs paskadro "Sabonja fenomenu", uz ko Sabonis atbileeda, ka vinja laikos speeleetaaji peec trenija nevis gaaja maajaas skatiities TV, bet gan turpinaaja treneeties...

Ja spēlētāju uzskata par jauno, tad kā reiz vajag pievērst uzmanību - tā nav nekāda māja - tas ir sports. Tu rupējies par savu nākotni, tu arī ieguldi tajā. Nevis pasaki jaunajam - trenējies. Nu un ka 19-20 gadīgi? Tādi mums tie jaunie tagad ir. Nav kā kādreiz, kad bija 16-17 gadīgi. Ja situācija ir tāda un šos uzskata par jaunajiem, tad viņā ir arī jāiegulda. Un vispār, ja tu ņem spēlētāju pie sevis ar domu, ka viņš būs rezervists (jeb jaunais), tad tu viņā arī ieguldi.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-14 19:53, pirms 16 gadiem
Gandrīz visā piekrītu..tik,ja Valteram tik ļoti rūp Bertāna, Miža un Strēlnieka attīstība,tad,lai pats viņus nem savā paspārnē..izīrē vai kkā savādāk dabū VEFā!