Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Zonne: "Ārzemnieku kvotas ir idiotisms!"

Edgars Bērziņš
Edgars Bērziņš

Zonne: "Ārzemnieku kvotas ir idiotisms!"
Ivo Zonne
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas Basketbola līgas (LBL) čempionvienības ''Barons/LMT'' prezidents Ivo Zonne ir sašutis par, viņaprāt, nepamatotiem mēģinājumiem ar leģionāru kvotu ieviešanas palīdzību ierobežot LBL klubu attīstību, vainojot konkurentu skaudību un norādot uz LBS neprofesionalitāti.

Jau ziņots, ka 9. jūlija sēdē Latvijas Basketbola savienība (LBS) nolēmusi Latvijas Basketbola līgā (LBL) ieviest ārzemnieku kvotas. Viesspēlētāju skaits klubos šosezon vēl nebūs strikti ierobežots, taču, ja tas pārsniegs piecus, komandām nāksies maksāt ievērojami lielāku summu par licences iegūšanu.

''Pieņemtais lēmums ir pilnīgi nepārdomāts!'' savu viedokli par LBS pieņemto lēmumu ieviest leģionāru kvotas Latvijas Basketbola līgā pauž Latvijas čempionu ''Barons/LMT'' prezidents Ivo Zonne. ''Jau iepriekš laikrakstos biju minējis, ka ir muļķīgi kaut ko sākt mainīt jūlija vidū. Mums no pagājušā gada, kad vēl pat nebija dzimusi tāda doma par ārzemnieku kvotu ieviešanu, spēkā ir līgumi ar sešiem ārzemniekiem. Tas katrā ziņā ir Valda Valtera pirksts! Viņš jau man iepriekš teica, ka cīnīsies par to, lai šīs kvotas tiktu ieviestas. Savu viņš ir panācis, bet laikam jau visai minimāli, cik es saprotu.''

''Pirms LBS sēdes mūsu komandai atsūtīja divus kvotu paraugus. Viens bija sacensību komisijas izstrādāts priekšlikums, kurš paredz to, ka leģionāru skaits komandā ir neierobežots un ārzemnieki netiek šķiroti. Otrs variants nāca no LBS, kas piedāvāja, ka komandā drīkst atrasties septiņi leģionāri, tai skaitā lietuvieši un igauņi. Kur atradās šis kompromisa variants, man nav saprotams, jo kā gan kompromiss var būt par sliktu iepriekš minētajiem piedāvājumiem?'' neizpratnē par Basketbola Savienības neizskaidrojamo rīcību ir Zonne.

''Kā jau minēju, mums ir līgumi ar sešiem ārzemniekiem, un mēs nebijām brīdināti, ka, iespējams, nāksies lauzt līgumu ar kādu no spēlētājiem. Mēs pat varam sūdzēt LBS tiesā, jo mēs iepriekš nebijām par to brīdināti. Pat īres līgumu uzsaka, sešus vai trīs mēnešus pirms tam brīdinot, bet te mums pasaka to jūlija vidū. Pirmajā augustā ir sezonas sākums. Divas nedēļas pirms sezonas sākuma paziņot par ārzemnieku kvotu ieviešanu - tā ir ņirgāšanās par klubiem, to budžetiem un sponsoriem! Dzirdēju, ka LBS pamatojums attiecībā uz šo lēmumu ir, lai Latvijā nespēlētu trešās šķiras leģionāri, kuru alga sasniedz 2000 eiro. Nu neņems neviens tādus sešus, septiņus trešās šķiras leģionārus savā paspārnē!'' Latvijas Basketbola priekssēžus un viņu pieņemtos lēmumus turpina kritizēt čempionvienības prezidents.

''Pēc neilga laika mums Eirokausa izcīņā jāspēlē pret Maskavas ''Dynamo''. Ko mēs tur darīsim? Pirms pusotra gada Kehris [Ojārs, LBS prezidents - E.B.] man zvanīja un jautāja - kā jums ar budžetu, vai spēsiet cīnīties ar lietuviešiem? Tagad, kad mums ar budžetu viss kaut cik ir kārtībā, mūs tiešā vārda nozīmē sāk slaukt. Kam tas ir vajadzīgs?'' retoriski jautā Zonne, turpinot:''Pamazām esam izveidojuši labu komandu ar normālu budžetu, un, tiklīdz mums viss ir kārtībā, tā uzrodas kāds Valters, kuram skauž, ka tas nav viņš, bet ir kādi citi, kas atkal ir aizspēlējušies līdz ULEB kausam. Tiklīdz Valteram būs iespēja spēlēt ULEBā, viņš pats teiks, ka tādas kvotas nav vajadzīgas, tas ir pierādīts. Tā ir latviešu skaudība, vairāk neko citu te nevar piebilst. Mums jau arī pastāv iespēja nespēlēt Latvijas čempionātā, neviens mums to nevar piespiest...''

''Basketbolā jau esmu sešus gadus, un jau kopš tā laika Latvijā nav ļoti talantīgu jauniešu, kas var pašu rokām izkarot vietu komandā. Reāli jau tie leģionāri pie mums sāka ieplūst pirms gadiem trim, diviem. Mēs uzvaram FIBA kausā, esam 19. apmeklētāka komanda Eiropā, meitenes brauc uz Olimpiādi - basketbols iet uz urrā, taču tagad sāk ieviest kaut kādas kvotas. Manuprāt, tas ir idiotisms!''

Tāpat ''Barona'' prezidents pauda viedokli, ka LBS cenšas apslēpt savas problēmas, bīdot savas problēmas klubu virzienā. ''LBS paši grib novērst savas problēmas un noslēpt to, ka viņi nestrādā ar jaunatni un jaunajiem treneriem. Viņi grib nomest savu problēmu - ka izlasē nav sagatavotu kadru - uz LBL klubiem, jo ko gan pati savienība ir darījusi jauniešu izglītošanā un jauno treneru apmācīšanā? Viņa rada kvotas spēlētājiem, bet kāpēc tādas netiek izveidotas treneriem? Ārzemju treneri jau nerūpējas par latviešu spēlētājiem, viņus interesē tikai rezultāts. Vai tagad mums jārisina savienības problēmas? Līga (LBL) ir jānošķir no LBS!'' kategorisks ir Zonne. ''Tagad klubiem būs jāmaksā par papildus leģionāriem, un šī nauda tiks novirzīta sporta skolām. Kāpēc mums, klubiem, ir jārūpējas par sporta skolām? Tas jādara savienībai! Es, protams, nesaku, ka ''Barons'' neinteresējās par jauniešiem. Mums pašiem Latvijas čempionātā ir sešas komandas - ''Barons'', ''Rīdzene/LU'', ''Rīdzene 1'', ''Rīdzene 2'', utt. Mēs rūpējamies, lai viņiem būtu izaugsmes iespējas no pašas apakšas līdz pašai augšai. Ko vēl vairāk var prasīt?''

''Labākais piemērs ir Portugāles futbola izlase. Šajā valstī katrā reģionā ir sava sporta skola, kas rūpējās par saviem sportistiem un atlasa talantus. Tur nav iespējams nevienam talantam paiet garām. Tur viss stāv zem vienas savienības, un rezultāti neizpaliek. Kas stāv zem mūsu savienības - izlases un tūrisms? Viņi [Savienība] neatbild par sporta skolām, viņi tikai organizē Latvijas čempionātu,'' Basketbola savienību turpina mālēt Ivo Zonne.

  +3 [+] [-]

, 2008-07-10 20:40, pirms 16 gadiem
Atļaušos atgādināt ka jauniešos Blūms nebija nekāda fantastiskā zvaigzne, vismaz LJBL bija labāki par viņu kaut vai tas pats Pirsko. Kapēc Blūms kļūva par to Blūmu kurš tagad ir stabils izlases spēlētājs tapēc ka viņam bija iespēja 18/19 gados spēlēt 15-20 minūtes Bročos Eiropas kausos šādā vecumā šiem spēlētājiem ir jāspēlē nevis kā Baronā kur visi jaunie vienmēr ir tikai sēdējuši uz benķīša.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-10 20:46, pirms 16 gadiem
žēl ka cilvēkus interesē tikai nauda publisks fuij LBS.Labāk būtu domājuši par jaunajiem spēlētājiem,par nākotni,tā arī tas līmenis krīt basketbolam Latvijā.Uzskatu ka nevajag ieviest leģionāru samzināšanu,lai ir tā konkurence strap ārzemniekiem un mūsu vietējiem puikām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-10 20:51, pirms 16 gadiem
carlito rakstīja: Kā izaug labi spēlētāji? Spēlējot kaut kādās sētas līgās vēl neviens par meistaru nav kļuvis. Spēlējoties pa LBL mēs tos jaunos talantu nekad nesagaidīsim. Ja mūsējie ir par švaku, lai sastādītu konkurenci eirokausos (es tā neuzskatu), tad lai tā ir. Ja tādā Baronā spēlē 7-8 ārzemnieki, tad manis pēc viņi var spēlēt kaut Ķīnas čempionātā, tāpat viņu dalība Latvijas sacensībās nekādu lielo ieguldījumu Latvijas basketbolā nesniedz. Leģionāru limiti var nest ļaunumu tikai tad, ja ar tiem pārspīlē (tjipa var spēlēt tikai 2 vai tml.), ja ņem naudu tikai par 6 leģionāru (bet tāpat atļauj pieteikt), tad to nu nekādi nevar nosaukt par pārspīlēšanu, drīzāk par pārāk maigu.

tieši tā. nevajag ielīst galējībās

  +3 [+] [-]

, 2008-07-10 20:53, pirms 16 gadiem
onkols rakstīja: kaada Latvijas (mērkaķi, raksti šo vārdu ar lielo burut ) basketbokla naakotne??? un kas notiek futbolaa? Indriksons seezh uz kvotaam un kur ir tie ntie talanti? nav! ziiirooo! tie pashi, kas ir, ātri meegjina nokljut zarubezha un te ari ir viss saals!
Protams, slikti, ka letinju puikiem sanaak seedet aiz legjionaru muguraam, bet ir tak visas iespejas izsisties - no taa, ka buus mazaaka konkurence, nevienma labaak nebus. no taa, ka buus vaajaki klubi - arii. Jau tagad mocamies ar beljgjiem, bulgariem, haholiem, kurus izlashu limeni ceerta, un taa ari buus. neviens nopients sponsors nedos lielas naudas kaut kaadu patriotisku sauklju deelj - tiem vajag lielaaku skatuvi, uz kuras zimeeties un LBL taa nav! FIBA kauss, ULEB turniiri - ot, taa ir shtelle, bet cik komandas,kas shaados turniros mauc, var noorganizet no Lativjas speeletaajiem? 1, 2 - varbuut.
Pilniigi nepaardomaats solis no LBS puses, vai ari skaista lobeeshana. Zonne malacis, tikai zheel, ka pagaajjushaja sezonaa pieirsi Ventspili un Ralfu, un negaaji talkaa tiesneshu lietaa.


Tad nu mīļais sporta fan paskaties kas spēlē Beļģijas klubos un kur ir Beļģijas izlase Eiropas čempī.....
+ tas ka mani neinteresē kā kapā viduvēji melņi un veci leiši arēnā Rīga tas nu toč, jo NBA laikam melnie ir labāki...

  +3 [+] [-]

, 2008-07-10 20:54, pirms 16 gadiem
kibaii rakstīja: žēl ka cilvēkus interesē tikai nauda publisks fuij LBS.Labāk būtu domājuši par jaunajiem spēlētājiem,par nākotni,tā arī tas līmenis krīt basketbolam Latvijā.Uzskatu ka nevajag ieviest leģionāru samzināšanu,lai ir tā konkurence strap ārzemniekiem un mūsu vietējiem puikām.


Paskaties kur tā konkurence noveda Vācijas hokeju no 95. gada Vācijā bija atļauti 15 leģionāri rezultāts 8:0 zāģis pret Latviju 97. gadā un pāris gadi B divīzijā.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-10 20:56, pirms 16 gadiem
komisars rakstīja: Tad nu mīļais sporta fan paskaties kas spēlē Beļģijas klubos un kur ir Beļģijas izlase Eiropas čempī.....
+ tas ka mani neinteresē kā kapā viduvēji melņi un veci leiši arēnā Rīga tas nu toč, jo NBA laikam melnie ir labāki...


Āmen beidzot parādās arī kāds saprātīgi domājošs

  -1 [+] [-]

, 2008-07-10 20:57, pirms 16 gadiem
Nu gan tu salidzini sporta veidus!!Viss ir tikai spēlētāju galvās,ar spēku vien nepaņemsi nevienu.

  -3 [+] [-]

, 2008-07-10 20:59, pirms 16 gadiem
bet jus iedomajaties kad valters,skele un vel kads nespeletu latvija!!,,tad varetu iet skatities tikai uz karejmeičaam!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-10 21:01, pirms 16 gadiem
Par leģionāru kvotām ieteiku palasīt Eiropas Kopienas dibināšanas līgumu un papētīt tiesu praksi attiecībā uz brīvu darbaspēka kustību Eiropas Kopienā (lasi - Eiropas Savienībā). Un tad varbūt Latvijas Basketbola savienība savu lēmumu mainīs. Ja ne, tad tas "ož" pēc attiecīga tiesas procesa, protams, ja kāds iesniegs oficiālu sūdzību.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-10 21:03, pirms 16 gadiem
Zonne iesniegs noteikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-10 21:15, pirms 16 gadiem

1. Ko LBS dara? Pārsvarā rūpējas par LBL noorganizēšanu un valsts izlasi, tikai pēc tam nāk jaunieši.Galvenie sponsori ir vasts un mūsu KLUBI, kuri katru gadu maksā lielas naudas LBS. Tātad sanāk tā, ka tipa (par klubiem) nosākuma govi izsslaukšu pēc tam nokaušu...Kehris jau sen ir aizsēdējies savā krēslā...
2. VV sezonas begās VeF mājas lapā teica - Jā mēs noteikti nākamsezon piedalīsimies eirokausos. Redz neviens neuzaicināja, vajag atriebties? Kaut gan pašam 3 krievi spēlē un pēc baumām šogad visi 4 spēlēs!!!!! Kā saka ne sev ,ne citiem...
Pilnīgi piekrītu Zonnem.
Kaut es Barons fans, bet šoreiz liekas, ka ASK, BKV piekritīs, ka tik vēlu pirms sezonas ieviest kvotas ir neprāts. Nebrīnīšos, ja top 3 klubi sāks tiesāties ar LBS.

Iedmājos Maskavas Dynamo vs Rīdzene.......

  +4 [+] [-]

, 2008-07-10 21:16, pirms 16 gadiem
Pamodelēsim situāciju -pēkšņi visiem vadošajiem klubiem parādās ekselenti sponsori un liels kāposts. Vietējos spēlētājus pasūta bekot un iepērk augstas klases meļņus biezā slānī. Loģiski - talantīgākos jauniešus vecāki basi spēlēt vairs nesūtīs, jo nav vērts. Savukārt , tie, kas vēl pusceļā - diez vai gribēs pavadīt labākos gadus sēžot fārmklubā, cerot nez uz ko. Tā īsā laikā - pāris gados varētu sagraut visu basīša sistēmu latvijā un vēl pēc 7 gadiem uz Eiropas čempi izlasi formēt no florbolistiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-10 21:29, pirms 16 gadiem
Pārspīlēt jau nevajag ar leģionāriem,tik traka jau tā situācija nav vienkarši jāsāk kustināt smadzenes un muskuļus mūsu bāleliņiem,lai būtu labāki par leģionāriem,nevis pukstēt ka nav labi, ka tie melnie tik daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-07-10 21:33, pirms 16 gadiem
Demars rakstīja: Komentārs:

Zonnes kungs varētu mums pastāsīt kāda situācija ir piemēram Ukrainā- kur nauda basketbolam netiek žēlota, bet 85% tā tiek iztērēta leģionāros...Kyiv,Azovmaš u.c. klubi var atļauties diezgan labus leģionārus, bet ko tas dod(?)- nav dzirdēts par lieliem panākumiem klubu turnīros un arī Izlase pēdejos gados spēlē bez panākumiem...

Tajā pašā Vācija viss notiek pēc shēmas - amerikāņu treneris+7 līdz 10 amerikāņu leģionāri...Jēga???

Vāciešus izlases līmenī glābj Novickis, bez viņa izlasei diez vai tik labi ietu...80 miljonu nācijai pašvaki ar vietējiem talantiem...Un ko mēs varēsim sagaidīt no saviem 2 miljoniem??

Beļģiju vispār nav vērts pieminēt...

Protams var jau saprast Zonni- sponsori prasa rezultātus(visticamāk tikai un vienīgi 1.vietu), protams to vieglāk izdarīt ar 4 leģionāriem sākumsastāvā un 3 leģionāriem uz soliņa...Vajag saspēles vadītāju(?)- zvans aģentiem un 1h laikā atnāk 20 saspēles vadītāju CV...Daudz vieglāk, nekā izaudzināt/iespēlēt sastāvā kādu no Zonnes kunga pieminētās kluba struktūras-''Rīdzene/LU'', ''Rīdzene 1'', ''Rīdzene 2'', utt.

Vai jēga no kluba struktūras, ja nav pats galvenais: noslēguma posms - iekļūšana galvenajā komandā...Ne jau aiz labas dzīves jauniem baronēniem Studentu līgā jāspēlē...

Paskatieties kā strādā Žalgiris un LR jaunatnes sistēmas! Jo tur viss notiek pēc loģikas- Leģionāri(+labi vietējie) ir lai taisītu rezultātu->tad kad leģionāri savu darbu izdarījuši, pie savām minūtēm tiek arī leišu jaunie talanti...Piemēram, pret LV top klubiem Žalgiris un LR mierīgi nosēdina uz soliņa 3-4 leģionārus un riskējot ar rezultātu, ļauj vairāk spēlēt un gūt pieredzi jaunajiem čaļiem...Bet LV no -kaujas sastāva- atsakās tikai ļoti retos gadijumos...

P.S. Ceru, ka Zonnes kungs saprot, ka spēlējot ar 8 leģionāriem ar extra karti būs par maz, lai piepildītu arēnu...+Basketbolam uzradies nopietns konkurents-Dinamo...Manuprāt, īstais laiks lai runātu par lokālpatriotismu LV basketbolā


Labi teikts par jauno spēlētāju spēlēšanu visu izsaka viens uzvārds - Jeromānovs, kur pirms 1,5 gadiem sēdēja Barona dziļā rezervē pirms pus gada pie VV kapāja ka maz neliekas un tagad kandidē uz izlasi. Interesanti, kas būtu ja džeks būtu palicis Baronā? Atbildēšu Zonnes vietā - D!rsā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-10 21:38, pirms 16 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja:
1. Ko LBS dara? Pārsvarā rūpējas par LBL noorganizēšanu un valsts izlasi, tikai pēc tam nāk jaunieši.Galvenie sponsori ir vasts un mūsu KLUBI, kuri katru gadu maksā lielas naudas LBS. Tātad sanāk tā, ka tipa (par klubiem) nosākuma govi izsslaukšu pēc tam nokaušu...Kehris jau sen ir aizsēdējies savā krēslā...
2. VV sezonas begās VeF mājas lapā teica - Jā mēs noteikti nākamsezon piedalīsimies eirokausos. Redz neviens neuzaicināja, vajag atriebties? Kaut gan pašam 3 krievi spēlē un pēc baumām šogad visi 4 spēlēs!!!!! Kā saka ne sev ,ne citiem...
Pilnīgi piekrītu Zonnem.
Kaut es Barons fans, bet šoreiz liekas, ka ASK, BKV piekritīs, ka tik vēlu pirms sezonas ieviest kvotas ir neprāts. Nebrīnīšos, ja top 3 klubi sāks tiesāties ar LBS.

Iedmājos Maskavas Dynamo vs Rīdzene.......


Man savukārt nebūs nekāda interesi par spēli Maskavas Dynamo pret 6 amīšiem 2 leišiem vienu poli un vienu latvieti

  +3 [+] [-]

, 2008-07-10 21:46, pirms 16 gadiem
Pag es vienu lietu nesaprotu. Par ko tas Zonne tā cepās? Laikam tiešām galvu iespiedis tualetes durvīs. Ja leģionāru limits būs 5 leģionāri, tad kur problēma? Ar 5 leģionāriem jau pamatsastāvu var nokomplektēt! Tad kāda velna pēc Zonne te spuras ceļ? Manuprāt ar 5 leģionāriem komandai pietiks atliktiem galiem. Neviens taču nerunā ka vispār leģionāru nebūs un tikai vietējie spēlēs. Mīļie ļaudis domājiet tak līdzi, nevis brēciet [protams, neattiecinu uz visiem] kā aunu bars ka LBS un Valters pēkšņi te norok Latvijas basketbolu. Idiotisms ir tikai Zonnes čīkstēšana.
Turklāt nesaprotu, ko te Zonnes kungs un daži labi komentētāji noliek Valteru. Cik zināms viņš bija viens no Jaunatnes līgas dibinātājiem, aizveda Bročus līdz panākumiem un ir gana daudz devis Latvijas basketbolam. Lai gan protams mūsu basketbola mērogam, ir gana ekstravaganta personība.
Nav ko cepties, no tā ka pāris leģionāru mazāk paliks, LV līmenis nekritīsies.

     [+] [-]

, 2008-07-10 21:48, pirms 16 gadiem
Pilniigi piekriitu !

  +3 [+] [-]

, 2008-07-10 21:52, pirms 16 gadiem
Ai, par šo jautājumu izteicos vakar. Vnk ja kāds domā ,ka mūsu jaunajiem nau kur attīstīties, iemetiet man ar virtuālo akmeni
Piemērs - Bk Zemgale ar letiņiem sastāvā visu sezonu kapā pret mūsu top 3 klubiem. Vai tad džeki negribēs sevi pierādīt pret spēcīgakiem klubiem? Un vai viņi nettīstīsies?

     [+] [-]

, 2008-07-10 21:55, pirms 16 gadiem
Par Valteru runājot neaizmirsīsim ka lielākā daļa izlases izauga tieši no VBS Valtera Basketbola Skolas un pēc tam šiem čaļiem bija iespēja spēlēt Eiropas kausos jo Valtera Brocēnos lielākoties bija tikai 2 leģionāri cik jaunie basketbolisti ir tikuši pie šprices Eiropas kausos pēc Brocēnu ēras? Faktiski tikai Strēlnieks un Bertāns.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-10 21:57, pirms 16 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja: Ai, par šo jautājumu izteicos vakar. Vnk ja kāds domā ,ka mūsu jaunajiem nau kur attīstīties, iemetiet man ar virtuālo akmeni
Piemērs - Bk Zemgale ar letiņiem sastāvā visu sezonu kapā pret mūsu top 3 klubiem. Vai tad džeki negribēs sevi pierādīt pret spēcīgakiem klubiem? Un vai viņi nettīstīsies?


Ja tu gribi izaudzināt izlases līmeņa spēlētāju tad viņam 20-21 gados ir jāspēlē vismaz BBL vēlams Eiropas kausos nevis jāsēž kā 12 spēlētājam uz Barona soliņa, no Zemgalēm, Policijas klubiem vēl neviens līdz izlasei nav izaudzis.

Tapēc jau ir LBS kurai ir jasamēro klubu ambīcijas ar nacionālā basketbola attīstību absolūti brīvā konkurence novedīs pie Beļģijas vai Vācijas varianta kad vienā brīdī būsim kā krievi spiesti naturalizēt saspēles vadītājus un centrus jo pašiem tādu vienkārši nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2008-07-10 22:06, pirms 16 gadiem
"Kāpēc mums, klubiem, ir jārūpējas par sporta skolām?"

Un kaapeec gan ne????

     [+] [-]

, 2008-07-10 22:07, pirms 16 gadiem
ideaalais kvotas variants - 5 legjionaari vienlaikus. par katru naakamo maksaajam. Un nevis 3 peec vairaakiem gadiem. bet maksaajam par to 6o, septiito un miers. mums te basketa briinumi izaugs peekshnji? speeljuzaalees?

un VV jaaatslaabst. cik var liist visur. un nav ko vinju aizstaaveet par jauno izaudzinaashanu. sen tas laiks.

  -1 [+] [-]

, 2008-07-10 22:10, pirms 16 gadiem
udensmelone rakstīja: ideaalais kvotas variants - 5 legjionaari vienlaikus. par katru naakamo maksaajam. Un nevis 3 peec vairaakiem gadiem. bet maksaajam par to 6o, septiito un miers. mums te basketa briinumi izaugs peekshnji? speeljuzaalees?

un VV jaaatslaabst. cik var liist visur. un nav ko vinju aizstaaveet par jauno izaudzinaashanu. sen tas laiks.


Kāds cits kaut ko ir izaudzinājis? Tas pats Pozņaks izauga liela mērā pie Valtera ASK-Juniorā.
Slēpts komentārs: udensmelone

     [+] [-]

, 2008-07-10 22:13, pirms 16 gadiem
onkols rakstīja: kaada Latvijas (mērkaķi, raksti šo vārdu ar lielo burut ) basketbokla naakotne??? un kas notiek futbolaa? Indriksons seezh uz kvotaam un kur ir tie ntie talanti? nav! ziiirooo! tie pashi, kas ir, ātri meegjina nokljut zarubezha un te ari ir viss saals!
Protams, slikti, ka letinju puikiem sanaak seedet aiz legjionaru muguraam, bet ir tak visas iespejas izsisties - no taa, ka buus mazaaka konkurence, nevienma labaak nebus. no taa, ka buus vaajaki klubi - arii. Jau tagad mocamies ar beljgjiem, bulgariem, haholiem, kurus izlashu limeni ceerta, un taa ari buus. neviens nopients sponsors nedos lielas naudas kaut kaadu patriotisku sauklju deelj - tiem vajag lielaaku skatuvi, uz kuras zimeeties un LBL taa nav! FIBA kauss, ULEB turniiri - ot, taa ir shtelle, bet cik komandas,kas shaados turniros mauc, var noorganizet no Lativjas speeletaajiem? 1, 2 - varbuut.
Pilniigi nepaardomaats solis no LBS puses, vai ari skaista lobeeshana. Zonne malacis, tikai zheel, ka pagaajjushaja sezonaa pieirsi Ventspili un Ralfu, un negaaji talkaa tiesneshu lietaa.

Tur jau tā lieta - kad Ralfs cīnījās ar tiesnešu visatļautību, tad pārējie tik sēdēja ierakumos un gaidīja kas notiks, jo kamēr pašu tas neskar, kašķi meklēt negribas! Tik vien bija, kā Vanaga morāls atbalsts. Tagad Baronu sāk čakarēt, bet ventiņus tas neskar, jo ir skaidrs, ka būs 3 leģionāri Ventspilī...

  -1 [+] [-]

, 2008-07-10 22:15, pirms 16 gadiem
Kaa audzinaataajs vins ir labs. bet kaa dir.seejs veel labaaks!

bet Tu tikai ... labaaks!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-07-10 22:17, pirms 16 gadiem
Joparasate rakstīja: Kaa audzinaataajs vins ir labs. bet kaa dir.seejs veel labaaks!

bet Tu tikai ... labaaks!!!

paldies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja