Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Cik kurš maksā un kāpēc?

esports.lv: eSports.lv jaunums - Nedēļas jautājums! : Šonedēļ parādījās diskusijas par to, kurš spēlētājs, cik daudz saņem un kāpēc tik daudz. Tas viss ir kā liels purvs, kur latviešu skatītājs neorientējās, kas īstenībā notiek, tāpēc tiek izteikti visdažādākie minējumi. Klubu vadības kaut ko slēpj, neko nesaka, bet patiesībā jau nav ko slēpt. Gribētu, lai nākamais solis būtu Latvijas klubu budžetu publiskošana, spēlētāju algu publiskošana, lai nav spekulācijas.

No savas pieredzes ar VEF un iepriekš „Brocēniem” varu teikt, ka cenšamies atrast labu spēlētāju par vismazāko iespējamo cenu. VEFā tas ir spēlētājs ar algu līdz 4000 eiro mēnesī kā maksimums, „brocēnos” tāds Holdens saņēma 3000 dolāru mēnesī. Latvija nav tā valsts, kas var maksāt lielu naudu. Šeit ir maz naudas, tāpēc ārzemju spēlētājus nevaram ņemt dārgus. Jebkurš aģents ir ieinteresēts iedot pat lētāku spēlētāju pie laba trenera, jo spēlētājs pacels savu statistiku un kļūs tikai dārgāks nākamajiem klubiem.

Pēdējie gadi basketbolā Latvijā sačakarēja visu tirgu. Lielie trīs vaļi ASK, „Barons” un „Ventspils”maksāja milzīgas naudas. Miledžs ASK saņēma 27 000 eiro mēnesī, kas ir neadekvāta cena viņam. Kāpēc saņēma tik daudz – nezinu. Šogad ar Brūveru bija noslēgts līgums par 25 000 eiro mēnesī, ar Māršu un Aleksiču vairāk nekā 20 000, vienīgi Bruno bija 16-18 000 eiro robežās. No pārējiem leģionāriem, iespējams, dārgākais bija Aleksanders, bet īsti nezinu cenu. Varētu būt pie 30 000 mēnesī. Kopumā klubi šajos trijos gados ir maksājuši neadekvātas summas par spēlētājiem, kuri knapi driblēt māk. Tagad, domāju, tā vairs nebūs. Ir tā saucamie „10 000 un dārgāki” spēlētāji un ir zem 10 000.

Otra lieta ir latviešu spēlētāji. Kāpēc daži maksā tik daudz, kāpēc Šķēle un Sandis Valters maksāja tik, cik maksāja? Katram spēlētājam ir sava tirgus cena. Par Sandi zinu ļoti labi – ASK bija iespēja šo summu nemaksāt, vienkārši palaižot viņu uz „Lietuvos Rytas”, kur viņam piedāvāja daudz lielāku divu gadu kontraktu, vairāk nekā 20 000 eiro mēnesī. ASK neatlaida, nezinu, kādas motivācijas vadīti. Beigās sanāca kā sanāca. Sandis neuzspieda savu cenu, viņam ir tirgus cena, ar ko klubi rēķinās. Tas pats Janičenoks – tirgus cena no 20 līdz 30 tūkstošiem eiro. Latvijā viņš nespēlēs par mazāku cenu. Kristaps Valters „Triumph” Krievijā saņēma 35 000 eiro, šogad Spānijā daudz mazāk – 25 000. Pēc šīs sezonas cena atkal varētu būt lielāka. Jo lielāks klubs, jo vairāk var samaksāt, jo mazāks klubs – jo mazāk.

Tādā veidā tā cena ir izveidojusies. Ja tu nospēlē labi labā klubā, cena ir augšā. Nospēlē slikti un sēdi uz beņķa, cena krītas. Mums tie spēlētāji ir tik, cik ir. Latviešiem nav daudz labas kvalitātes spēlētāju, tāpēc labākajiem tās cenas arī ir tik augstas, un tur neko nevar izdarīt. Mums ir ļoti slikts vidējais līmenis. Ir daži spēlētāji no 10 līdz aptuveni 30 tūkstošiem, izņemot Kambalu, kam 50 000, un Biedriņu, kas tomēr ir pavisam kaut kas cits. Štelmahers „Rytas” saņēma 20 līdz 30 tūkstošus mēnesī. Helmanis saņēma labu naudu Bambergā, Vītolam Spānijā 17 000 eiro. „Ventspils” bija spiesti maksāt to pašu vai arī neņemt viņu. Cipruss trīs gadus spēlēja Spānijas otrajā līgā ar lielu ciparu.

Kas attiecas uz patriotismu – tam ir jābūt pret Latvijas valsti, pret Latvijas izlasi. Tur ir jāspēlē un jābūt. Protams, izlasei ir jānodrošina visi apstākļi, un tas jau arī tagad tiek darīts. Attiecībā uz klubiem katram spēlētājam ir jādomā tomēr par sevi. Ja viņš beigs spēlēt vai dabūs savainojumu, neviens par viņu nedomās. Ne viņam būs kaut kādas sociālās garantijas, ne pensijas vai tamlīdzīgas lietas. Ļoti daudzi sportisti pēc karjeras beigām ir nonākuši badā, sliktos apstākļos. Daži bijušie VEF spēlētāji, kas atdeva basketbolam ļoti daudz, tagad strādā ļoti zemu atalgotu darbu. Tagad ir tādas iespējas nopelnīt naudu, un tas ir jādara. Ir jāiekrāj, lai varētu dzīvot kādu laiku, kad pārej no basketbola uz normālu dzīvi. Tas ir galvenais. Ja kāds to nevar, nu tad tā ir paša problēma. Katrs savu dzīvi veido, kā grib – cits caurām dienām ir kazino, cits atpūšas par pilnu programmu, bet tas jau ir audzināšanas jautājums.

Latvijas basketbola ceļš – klubs var atļauties gatavot spēlētājus kā „Partizan” un „Olimpija” savā laikā. Budžeti viņiem bija vismazākie Eirolīgā, bet rezultāti nebija tie sliktākie. Domāju, ka Krievija drīz atgriezīsies pie šī jautājuma. Vienīgi Krievijā ir tik daudz spēlētāju, kas ir sabojāti ar naudu, puikām ir sačakarētas smadzenes, bet reāli uz NBA var aiziet labi, ja kādi divi trīs. Krīze Krievijā būs vēl lielāka nekā pie mums, nezinu, kā viņi no tā aties.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-04 17:42, pirms 16 gadiem
Gaišreģis rakstīja: Jautājums jau cits, algu samērība- vai Sandis Valters šosezon patiešām bija apm. 10 reizes vērtīgāks nekā Dainis Bertāns?
aizsardziba tocna, bertans ir katastrofa, un tur 10 reizes tocna atskiras

  -3 [+] [-]

, 2009-02-04 17:42, pirms 16 gadiem
Nēsmu skauģis un prieks, ja latvietis spēj labi nopelnīt, tomēr piekrītu Jancheram- cenas ir neadekvātas. Diemžēl, sports ir izklaides industrija, kur apgrozās milzu summas, gribam to vai nē. Es Ciprusam vairāk kā 1000ls mēnesī nemaksātu, tāpat Valteriem un Janičenokam- labakaja gadijuma 3k mēnesī.

Tā diemžēl ir uztaisīts, ka lielai daļai sabiedrības naudas (acīmredzot) ir tik daudz, ka šos spēlētājus var uzturēt pilnīgi mierīgi, kamēr pārējā daļa pasaules cieš badu. No otras puses- cilvēku par daudz. Un tomēr- tā visa nauda, kas aiziet šados klubos, būtu izmanotjama daudz lietderīgāk. Uzskatu, ka būtu jāiet Serbijas klubu ceļš- audzinam savējos, naudu grūžam iekšā savējos un pēc tam mūsējie piķo ārzemēs. Nevis mēs Latvijā visu piķi iegrūžam Cipā un Grafā, jo tā nosaka, redz, pasaules tirgus.
Slēpts komentārs: basiiiccc

  -2 [+] [-]

, 2009-02-04 17:43, pirms 16 gadiem
blaaa rakstīja: īstenībā mazliet nesaprotu, kapēc basketbolā algas ir tik nereāli lielas salīdzinot ar hokeju. Manuprāt, hokejs ir krietni vien grūtāks un fiziski smagāks sporta veida, salīdzinot ar basketbolu. Bet atalgojuma ziņā basketbolisti pelna krietni, krietni vairāk kā hokejisti. Tas gan bija tikai kā piemērs, bet, vispār basketbolisti ir krietni pārmaksāti, nu ne jau visi, bet viena daļa jau noteikti
Nu būtībā skaidrojams ar to, ka hokeju spēlē vairāk cilvēku, tātad- piķi izdala uz galviņām.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-04 17:44, pirms 16 gadiem
Janchers rakstīja: Sportisti saņem pilnīgi neadekvātas naudas summas. Tik tiešām citi cilvēki strādā visu dienu, bet basketbolists ar pāris treniņiem dienā un pāris spēlēm nedēļā saņem tūkstošus. Daļēji labi, ka šī krīze ir ienākusi arī sportā, vismaz dažus pieliek pie vietas. Vai nav stulbi, saņemu vairs tikai 10 000, bet esmu galīgi neapmierināts? Citi tik dauz nopelna labi ja gadā.
Ej, treneejies un speelee pats basketbolu! gudri spriedelee. Protams, algas ir uzskruuveetas bisski par lielu, bet ne jau taa ir basketbolistu vaina...

 +12 [+] [-]

, 2009-02-04 17:45, pirms 16 gadiem
Nu, manuprāt jau nemaz navar pateikt tā konkrēti - ir pārmaksāts, vai nav. Tirgus pats sevi regulē, ja piemēram, kāds tagad kāds būt gatavs maksāt kādam spēlētājam 150 000 latu mēnesī, tad tā arī būtu viņa reālā alga. Jā, protams var runāt par neadakvātu samaksu, gluži kā hokejā par Marselu Hosu runājot iekš SA, Matulis izteicās, ka Hossa salīdzinot ar piemēram Elisonu un Hartiganu ir p[armaksāts, taču atzina, ka Hossa tik maksāja, jo kāds bija gatavs maksāt tikpat. Tāpat kā daudz kur - arī algas un to adekvātums ir relatīvs jēdziens.

Raksts labs un interesants, taču ir vairākas pretrunas - nesapratu, kā tā sanāk, ka vienam spēlētājam konkrēta summa sanāk tik cik viņš ir pelnījis, bet citam - pārmaksāšana. Nesapratu kā tas aprēķināts Valdī Valterā starp citu der ieklausīties, jo, lai arī mans viedoklis praktiski nekad nesakrīt ar viņa viedokli [Valdis Valters ir viens no visintervētākajiem ekspertiem un viņam vienmēr ir ko teikt] tomēr daudz ir tas, ka ir ko teikt. Jo daudziem Latvijas basketbola treneriem, funkcionāriem nav ko teikt. Turklāt ne jau visas Valtera idejas ir sliktas.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-04 17:47, pirms 16 gadiem
basiiiccc rakstīja: losti, tas ir tirgus, cik hokeju pasaule speel un reali kadu interese un to pazists, kadas normalas 14 valstis!!???

atradis ar ko slaidzint aksts
l*sīt, tu vispār lasīt māki? Tas bija tikai piemērs. Un tgd vēl pasaki, ka liela daļa basketbolistu nav pārmaksāti, a? Tā kā no sākuma izlasi un tad sāc di*st virsū, ok!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-04 17:47, pirms 16 gadiem
Ļoti ineteresants raksts! Ne jau tāpēc, ka man patīk skaitīt citu naudu, bet gan vispār cik, kurš ir vērts. Varbūt šādus rakstiņus varētu uztaisīt arī par citiem sporta veidiem? (Piem. Hokeju vai futbolu?)

  +5 [+] [-]

, 2009-02-04 17:47, pirms 16 gadiem
sportisti ir tie kas padara musu ikdienu interesantaku ar savu sniegumu un panakumiem. kad vinji uzvar mees vinjus visus slavejam bet ko mees daram tagad?? aprejam vinjus ka shie pa daudz sanjem utt. bet nejau vinji tieshi nosaka savu cenu bet gan klubi un agjenti kas cinas savaa starpaa lai dabutu to speletaju ....

speletaja cenu nosaka ieprieksheeja sezona ka nospelejis un piemeram Sandis shosezon speele ne taa kaa gaidija daudzi bet Dairis redz spele viena limenii ar vinju (peec statistikas) bet te jautajums vai Dairis speej dabut halle tikpat daudz cilveku (lasi meitenju) cik Sandis ?! Tapec arii klubi maksaa par sho speletaju tadu summu jo vinjsh ir komandas seja
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem

  -2 [+] [-]

, 2009-02-04 17:49, pirms 16 gadiem
blaaa rakstīja: l*sīt, tu vispār lasīt māki? Tas bija tikai piemērs. Un tgd vēl pasaki, ka liela daļa basketbolistu nav pārmaksāti, a? Tā kā no sākuma izlasi un tad sāc di*st virsū, ok!
nekas nav parmaksats, tads tirgus, kaa saka ja ir pieprasijums, tad ir adekvata cena, tirgus pats visu regulee, taka nevajag dirssts, kad saksi iet skola ekanomikas pamtus maciss, tagad ej suc pupu...

     [+] [-]

, 2009-02-04 17:52, pirms 16 gadiem
Valters kaa vienmaeer pateca visuu, ljoti labi, sapraatiigi,pareizi, un savaa stilaaa, mazliet paarspiileti Kapeec vinju nekad nepiesaista ka izlases trenera paliig

     [+] [-]

, 2009-02-04 17:55, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Beidzot VV mani arī iepriecina...
drusku pārsteigums, kādi cipari ir mūsējiem, kas spēlē ārzemēs...
nu ja, bet tās summas, kas grozās sportā kā tādā-tas ir NEREĀLI...
neuzskatu, ka sportists ir kkāds... no citas pasaules... un nav nopietni, ka kāds par spēli nopelna vairāk, kā kāds, kas katru dienu strādā 8st... tur ar steigu kko vajag ieviest... lieta, kas krietni spētu ietekmēt ekonomisko situāciju visā pasaulē... (prieks dzirdēt, ja kāds savus milijonus iegulda kkur... Mutombo perfekts piemērs)
Nu Tu gan salīdzināji. Tiem, kam maksā lielas summas ir cītīgi trennējušies, un ziedojuši daudz laika sportam, daudz brīvā laika, un salīdzināt ar cilvēku, kurš strādā 8h dienā var ar kādu komandas galējo rezervistu, jo abi nepieņem galvēnos lēmumus, neriskē ar savu visu mantu, un ja gribi salīdzināt Basketboilistus ar lieliem kontraktiem ar Ekonomikas tirgu, tad atceries, ir arī cilvēku, kuriem pieder šie uzņēmumi, kurā strādā tie, kas 8h dienā, bet viņam ir brīvāks režīms, dažreiz vispār var atpūsties, dažreiz neguļ naktīm.
Kā arī par Motombo, kas no spēlējošiem basketbolistiem LBL, BBL pelna tādu naudas summu, lai ietekmētu ekonomiku?? par ko tad pats dzīvos, pēc basketbola neies ofisā strādāt, tāpēc priekšlaicīgi jāsapelna sev nākotnei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-02-04 17:59, pirms 16 gadiem
basiiiccc rakstīja: nekas nav parmaksats, tads tirgus, kaa saka ja ir pieprasijums, tad ir adekvata cena, tirgus pats visu regulee, taka nevajag dirssts, kad saksi iet skola ekanomikas pamtus maciss, tagad ej suc pupu...
ai, labi netaisos tgd kasīties, miers ok.
Bet tā pārmaksāšana vispār ir tā teikt stiepts jēdziens. Vienu brīdi spēlētājs kapā labi un saņem labi, a cits tik laukumā s*dus taisa, a alga ar ir pieklājīga. Pēdējā laika piemērs ir Cipruss, kapāja normāli un saņēma ar pieklājīgi, pēc tam vispār kā aizmidzis spēlēja, a naudu no kluba tā pat prasīja. Un kur vispār tgd viņš ir? vot šis ir gadījums, ka ne tikai tirgus vai klubs uzsit cenu augšā, bet pats spēlētājs prasa neadekvātu algu par savu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-04 18:03, pirms 16 gadiem
ieteiktu katram savā kabatā paskatīties...
Valtera izteikumi diemžēl šoreiz ir kā dēla piesegšana! cerēju uzzināt bik vairāk par summām kas apgrozās!

diemžēl basketbolista karjera ir pat ļoti īsa, līdz ar to cipari kas apgrozās itkā ir lieli, tomēr profesionālam sportistam ir jāatsakās no tik daudzām lietām, ko parasts mirstīgais pat iedomāties nevar !

vēl par izglītību runājot - nu švaki švaki, ja neteiktu vairāk,protams ir izņēmumu, bet vairumam ir grūti! patīkami, ka aizbraucot uz amīšiem to lietu ir vieglāk apvienot!

ar nožēlu vēl jāpiekrīt, ka letiņu, kas labi pieprot basi spēlēt ir maz, tas to cenu sit augšā ļoti krasi, to varētu pamainīt vef, tagad bkv starēģijas - attīstīt jaunos spēlētājus... jo vairāk pludināsim jauno gaļu, jo reālāk, ka cenas varētu kristies!

te jau spilkti apspriestais Bertāns... domāju, ka tādu jauno basketbolistu varētu būt daudz daudz vairāk, tikai viņiem nepieciešami apstāķļi, lai patiešām izveidotos par labu basketbolistu!

man tiešām žēl, ka baronā daudz jauno, kas patiešām ir talantīgi, netiek izmantoti! arī bkv un ask varētu vēl vairāk izmantot, bet tas, iespējams, varētu iedragāt rezultātus, kuru dēļ arī beigu beigās ir visa rīķa danča sākums, jo naudas devējiem neinteresē, ka tev pēc 4-5 vai 10 gadiem bšu 12 mega zvaigznes, bet tagad pat nevar lielākos nīkuļus pārspēt!

  +3 [+] [-]

, 2009-02-04 18:03, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Beidzot VV mani arī iepriecina...
drusku pārsteigums, kādi cipari ir mūsējiem, kas spēlē ārzemēs...
nu ja, bet tās summas, kas grozās sportā kā tādā-tas ir NEREĀLI...
neuzskatu, ka sportists ir kkāds... no citas pasaules... un nav nopietni, ka kāds par spēli nopelna vairāk, kā kāds, kas katru dienu strādā 8st... tur ar steigu kko vajag ieviest... lieta, kas krietni spētu ietekmēt ekonomisko situāciju visā pasaulē... (prieks dzirdēt, ja kāds savus milijonus iegulda kkur... Mutombo perfekts piemērs)
tu vispar kautko sajedz no sporta ? zini kads darbs ir jaiegulda,cik daudz trenini vajadzigi,rezims katru dienu,lai tiktu vispar lidz kautkadam profesionalam limenim,kura tev maksa naudu ?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-04 18:05, pirms 16 gadiem
man radās pāris jautājumu:

kā ir ar treneru atalgojumu? zinu, ka kārlis muižnieks saņēma pie 20 štukām mēnesī, bet pašreizējais barona galvenais zībarts saņem vienu štuku mēnesī. kas veido treneru atalgojumu? cik pats saņem vefā? vai ietu uz sieviešu basketbolu krievijā par smieklīgi lielu summu, ja piedāvātu? kā ir ar pašu, karjeras laikā izdevās nopelnīt atlikušajai dzīvei? vai tas, ka bērziņš pēdējā laikā tiek uzskatīts par izlases spēlētāju ir būtiski mainījis viņa atalgojumu?

bet tā interesanti šādus tādus skaitļus uzzināt.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-04 18:07, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Nēsmu skauģis un prieks, ja latvietis spēj labi nopelnīt, tomēr piekrītu Jancheram- cenas ir neadekvātas. Diemžēl, sports ir izklaides industrija, kur apgrozās milzu summas, gribam to vai nē. Es Ciprusam vairāk kā 1000ls mēnesī nemaksātu, tāpat Valteriem un Janičenokam- labakaja gadijuma 3k mēnesī.

Tā diemžēl ir uztaisīts, ka lielai daļai sabiedrības naudas (acīmredzot) ir tik daudz, ka šos spēlētājus var uzturēt pilnīgi mierīgi, kamēr pārējā daļa pasaules cieš badu. No otras puses- cilvēku par daudz. Un tomēr- tā visa nauda, kas aiziet šados klubos, būtu izmanotjama daudz lietderīgāk. Uzskatu, ka būtu jāiet Serbijas klubu ceļš- audzinam savējos, naudu grūžam iekšā savējos un pēc tam mūsējie piķo ārzemēs. Nevis mēs Latvijā visu piķi iegrūžam Cipā un Grafā, jo tā nosaka, redz, pasaules tirgus.
Ko Tu maksātu, vai nemaksātu, atstāj pie sevis. Viņi ar smagu darbu tika tur, kur viņi ir tagad, un tomēr spēlētāja vārds maksā arī, kā brends. Un Tu tagad apgalvo, ka Latvijā daudzi cilvēki cītigi strādā? sēdēt pus dienu draugos, un citos portālos, tas, ka ir noteikts laiks no 10iem līdz 5-6iem, nenozīmē, ka cilvēki visu laiku izmanto darbam.
Un par tiem, kas cieš badā, basketbolistiem nemaksā algas, vai aizkavējas, klubi arī cieš, kā arī spēlētāji. Un cilvēki, kuriem ir finansiālās problēmas (vairākums), neapdomati ņēma kredītus, dzīvoja skaisti, bet aizmirsa, ka tos jāatdod, un ar noteiktu procenta likmi. Nesen vēl uzgāju uz reklāmu, precīzu nosaukumu neatceros, bet skanēja kaut kā tā "problēmas ar naudu? aizņēmies līdz pat 5000ls". Sanāk, cilvēkam tā jau problēmas, parādi, un viņš aizņemto naudu atdod, un + vēl procenti atkal. Es teikšu kā ir, cilvēki rīkojas bieži neapdomīgi, bezatbildīgi un tas noved pie šādām situācijām.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-04 18:14, pirms 16 gadiem
viedoklis rakstīja: Beidzot VV mani arī iepriecina...
drusku pārsteigums, kādi cipari ir mūsējiem, kas spēlē ārzemēs...
nu ja, bet tās summas, kas grozās sportā kā tādā-tas ir NEREĀLI...
neuzskatu, ka sportists ir kkāds... no citas pasaules... un nav nopietni, ka kāds par spēli nopelna vairāk, kā kāds, kas katru dienu strādā 8st... tur ar steigu kko vajag ieviest... lieta, kas krietni spētu ietekmēt ekonomisko situāciju visā pasaulē... (prieks dzirdēt, ja kāds savus milijonus iegulda kkur... Mutombo perfekts piemērs)
tas ir taapat kaa, kaa var kaut kaads celtnieks, ar 9 klašu izglītību, runā tikai krieviski vai latviski, saņemt 2000 latus mēnesī .. nekā projektu vadītājs, labā firmā, kas stādā ar smadzenēm un saņemt 500 latus.. ārzemēs nekur tā nav ... bet es zinu, ka drīz šis viss apgriezīsies otrādāk un būs tā, kā tam ir jābūt

  +4 [+] [-]

, 2009-02-04 18:16, pirms 16 gadiem
Šeit viens otrs grib salīdzināt nesalīdzināmas lietas.Piemēram profesionālus sportistus kuru spēli vēro desmitiem un varbūt simtiem tūkstošu cilvēku ar parastu darbinieku kuru labākajā gdījumā zin kolēģis vai piekasīgais priekšnieks.Ja granšu mašīnas šofera darbu vēros reizi nedēļā vismaz pieci tūstoši skatītāju un viņa auto būs noklāts ar iespaidīgu sponsoru reklāmām,ticiet man viņa mēneša alga netpaliks no Valtera un Janičēnoka saņemtajiem atalgojumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-04 18:22, pirms 16 gadiem
blaaa rakstīja: īstenībā mazliet nesaprotu, kapēc basketbolā algas ir tik nereāli lielas salīdzinot ar hokeju. Manuprāt, hokejs ir krietni vien grūtāks un fiziski smagāks sporta veida, salīdzinot ar basketbolu. Bet atalgojuma ziņā basketbolisti pelna krietni, krietni vairāk kā hokejisti. Tas gan bija tikai kā piemērs, bet, vispār basketbolisti ir krietni pārmaksāti, nu ne jau visi, bet viena daļa jau noteikti

Latvijas gadījumā gan basketbolā, gan hokejā, gan futbolā komandu finansiālā rocība ir apmēram vienāda. Tāds normāls futbola vai basketbola komandas budžets Latvijā ir +/- 1-1,5 miljons eiro (izņemot dažus individuālos gadījumus kā Dinamo Rīga, FK Venta). Bet nu paskaties, cik galvas ir jābaro komandu šefiem - basketbolā tās ir vismazākās, futbolā komandā atrodas vairāk nekā 20 spēlētāju, bet hokejā vēl vairāk. Redz, tas pats Dinamo var atļauties par Hosu izsviest divtik cik saņem otrs apmaksātais hokejists. Taču visai komandai tādu $ Dinamo šefi nespēj samaksāt. Tajā pašā basītī ASK varēja "pārmaksāt" gan Valteram, gan Miledžam, gan vēl kādam. Es nesteidzos ar vārda "pārmaksāts" lietošanu, jo neba šīs krīzes, tad droši vien visi teiktu, ka tā ir normāla cena un varbūt vēl vajadzētu viņiem kādu prēmiju iedot... Un tagad vēl kaut ko gudrīt, ka redz Barons, ASK, Ventspils esot pārmaksājuši spēlētājiem ir kā pēc kara būt gudram. Protams, kādam spēlētājam algas čeks neatbilda viņa devumam punktu vai vārtu izteiksmē laukumā, taču, kam ir nauda, tas pasūta mūziku (tas pats Hosas gadījums, kad krievi par viņu ir gatavi maksāt vairāk nekā Dinamo) un, ja nemaldos, ASK gribēja spēlēt Eirolīgā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-04 18:33, pirms 16 gadiem
viņš ar to kazino nemaz nemaz nedomāja Šķēli !

  +2 [+] [-]

, 2009-02-04 18:37, pirms 16 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Valdi krieviem kriize nebuus... vinji "adoptees" paaris amerikanjus un speles.. jaa reaali kriize buus, bet vinjus tas ipashi neskars, jo kaa jau teicu, vini adoptee amerikaanjus kad tik ienaak praataa.. tagad nakamais aiz Holdena rindaa stav Hansens.. nakmais bus Mcartijs, kuram jau ir krievu pase..



krievi nekad nedomas par nakotni.. vinjiem vajag rezultaatu tagad un uzreiz, neviss gaidiit 5us gadus kad izaugs nakamais Kirilenko.. iespejas vinjiem to atlauj, bet vinji neprot gaidiit.. vinjiem vienkarshi nelauj gaidiit, bet prasa rezultatu uzreiz..
var jau spēlēt tikai viens naturalizētais spēlētājs...tuvākā nākotne izskatās bēdīga...jo nevienu baigo NBA spīdekli jau naturalizēt viņi nav gatavi!
par to ka sporta zvaigznes nav pelnījuši lielu nav naudu nepiekrītu...viņi ir pelnījuši lielu naudu, BET tādu lai varētu teikt ka viņi nav pārmaksāti! katram no šiem sportistiem savas dzīves laikā ir bijis jāiziet cauri gaļas mašīnai kas prasījusi daudz....kad pašiem būs bērni tad tācu sūtiet lai dragā hokeju un basi jotur lūk baigi labi patrenējies 3h-5h dienā nedeļā max 2x spēle un štukas ripo...viss nav tik vnk! labi ja 1% tiek līdz trakajam ProSporta žūksnim un tad arī par viņiem sola un mēdza arī pārsolīti..tā viņš iekārtots!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-04 18:59, pirms 16 gadiem
Mans paziņa spēlē kadā necilā LBL klubā[klubu un uzvārdu neatklāšu].Spēlē viduvēji,zvaigzne nekad nav bijusi un arī vairs nebūs.Saņem 1200ls mēnesī.Čalim jau mazliet pāri 30,izglītības -nekādas ,profesjas- nekādas,uzkrājumu-nekādu.Tādēļ kārtīga kluba noslaukšana nav nekas amorāls,jo sportista karjera ilgst tikai kādus 10-15 gadus un ir tikai loģiski,jo lielāka zvaigzne,jo lielāks slaucējs.

     [+] [-]

, 2009-02-04 19:06, pirms 16 gadiem
defect rakstīja: viņš ar to kazino nemaz nemaz nedomāja Šķēli !
Nu vispār jau Sandis Valters ar tur nav rets apmeklētājs.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-04 19:11, pirms 16 gadiem
basiiiccc, 17:43, pirms stundas, citēt

blaaa rakstīja: īstenībā mazliet nesaprotu, kapēc basketbolā algas ir tik nereāli lielas salīdzinot ar hokeju. Manuprāt, hokejs ir krietni vien grūtāks un fiziski smagāks sporta veida, salīdzinot ar basketbolu. Bet atalgojuma ziņā basketbolisti pelna krietni, krietni vairāk kā hokejisti. Tas gan bija tikai kā piemērs, bet, vispār basketbolisti ir krietni pārmaksāti, nu ne jau visi, bet viena daļa jau noteikti

losti, tas ir tirgus, cik hokeju pasaule speel un reali kadu interese un to pazists, kadas normalas 14 valstis!!???

atradis ar ko slaidzint aksts

to basiiccc
Viennozīmīgi Latvijā basketbolistiem tiek pārmaksāts un varbūt tad salīdzināsim basketbolu ar FUTBOLU,jefiņ!Tas būtu tas pats ,kas pirkstu ar p....

     [+] [-]

, 2009-02-04 19:18, pirms 16 gadiem
Leģionāriem vienmēr cena būs augstāka, jo tas ir parasti "motivācijas nauda", lai viņš vispār kaut kur brauktu, kur dzīvotu un t.t... tā tas ir

Bet raksts pa pirmo. interesanti.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-04 19:20, pirms 16 gadiem
piekrītu V.Valteram. basītī lietas viņš tomēr rubī

     [+] [-]

, 2009-02-04 19:22, pirms 16 gadiem
Gaišreģis rakstīja: Jautājums jau cits, algu samērība- vai Sandis Valters šosezon patiešām bija apm. 10 reizes vērtīgāks nekā Dainis Bertāns?
piekritu!

     [+] [-]

, 2009-02-04 19:26, pirms 16 gadiem
funzone rakstīja: Draugs varbut kadam shoferim arii maxaat tikpat cik Raikonenam jo redz vinjsh 8 stundas dienaa brauc bet Raikonens tikai 8 stundas nedelja
Parasts šoferis dara sabiedriski lietderīgu darbu pārvadājot kravas vai pasažierus, bet Raikonens tikai riņķo pa trasi bezjēdzīgi svilinot degvielu