Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kazlausks, Kemzura vai Vētra

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kazlausks, Kemzura vai Vētra
Jons Kazlausks
Foto: AFP

Latvijas basketbola savienība, turpinot nacionālās vīriešu valstsvienības trenera meklējumus, veiks sarunas ar lietuviešu speciālistiem Jonu Kazlausku, Ķēstuti Kemzuru un latviešu treneri, Maskavas CSKA sieviešu basketbola vienības pārraugu Gundaru Vētru.

Pēc LBS sniegtajām ziņām, lemšana par galveno treneri turpināsies vēl šogad. Pārrunas ar kandidātiem veiks LBS jaunais sporta direktors Edgars Šneps.
Viens no sporta direktora uzdevumiem būs piedāvāt valdei abu izlašu treneru kolektīvu modeli un izlašu darba plānu.

E. Šnepa, kurš darbu sporta direktora amatā uzsāks no 15.decembra, viena no atbildībām būs izlašu stratēģiskā vadība. Viņš veiks detalizētas pārrunas ar minētājiem kandidātiem par iespējām un nosacījumiem, kā arī piedāvās valdei apstiprināšanai jau konkrētu treneru kolektīvu līdz šī gada beigām, ņemot vērā LBS finansiālās iespējas.

Šneps: "Skatāmies uz priekšu, nevis atpakaļ"
„Minēto trīs kandidātu izvēle bija darba, diskusiju, valdes sarunu un analīzes rezultāts,” komentējot situāciju, teica Šneps, kurš piektdien noslēdz darba gaitas Izglītības un zinātnes ministrijā. „No Latvijas, Lietuvas, Serbijas un Slovēnijas kandidātiem tika atlasīti trīs. Koncentrēsimies darbam ar viņiem, skatāmies uz priekšu nevis atpakaļ.”

Šodien izraudzīts oficiālais sarunu vedējs, atzina Šneps. „Iepriekš dažāda līmeņa sarunas veda dažādi cilvēki, no šodienas tas ir mans uzdevums. Visi trīs izvirzītie treneri līdz šim ir piekrituši, ka tos nosauc par kandidātiem. Skaidrs, ka sporta direktora darbs ir plašāks nekā tikai galvenā trenera meklējumi, taču līdz Jaunajam gadam tā ir prioritāte.”

Sporta direktors strādās ar abu izlašu vadību. „Pirmā saruna būs ar treneri Zvirgzdiņu, lai saprastu, kāds izskatīsies sieviešu valstsvienības nākamā gada modelis.”

Informācija par pretendentiem

Ķēstutis Kemzura, Krievijas Superlīgas kluba "Himki" galvenais treneris
Lietuviešu treneris ir jaunākais no trīs pretendentiem un viņa lielākais panākums ir šogad izcīnītais Krievijas Kauss kopā ar Maskavā bāzēto "Himki" vienību. Tiesa, "Himki" pozīcijas Krievijā šobrīd nav stabilas, jo paklīdušas runas par finansējuma samazinājumu un kluba iespējamo apvienošanu ar citu Maskavas apgabala klubu "Triumf". Apgabala vadītājs Boriss Gromovs ir liels sporta atbalstītājs, taču pašreizējās krīzes apstākļos visus Maskavas apgabala sponsorētos klubus, tostarp sieviešu superklubu "Spartak", atbalstīt nebūs iespējams. Vēl jo vairāk tāpēc, ka pēdējās nedēļās "Himki" piedzīvojuši zaudējumus pret Maskavas "Dinamo" un Eiropas Kausa izbraukuma spēlē pret Trevīzo "Benetton". Tādējādi Kemzuras pozīcijas Krievijas galvaspilsētā var saļodzīties. Lietuvietis palīdzēja Krievijā ienākt amerikāņu speciālistam Deividam Blatam, abi savstarpēji labi pazīst viens otra spēles modeli un vairākus gadus strādājuši kopā Sanktpēterburgas "Dinamo", kā arī Trevīzo "Benetton". Kemzura bijis trenera asistents arī Viļņas "Lietuvos Rytas".

Gundars Vētra: "Oficiālu piedāvājumu vēl neesmu saņēmis"
Pirmais latviešu basketbolists NBA 2007. gada rudenī kļuva par Maskavas CSKA sieviešu basketbola kluba galveno treneri, pirmajā sezonā palīdzot klubam izcīnīt Krievijas Kausu un uzvarēt FIBA Pasaules līgas turnīrā Jekaterinburgā. Bijis arī basketbola kluba Barons/LMT galvenais treneris, kā arī Permas komandas “Ural Great” galvenā trenera palīgs.

"Oficiālu piedāvājumu vēl neesmu saņēmis," uzzinot par kārtējās atlases kārtas rezultātiem, teica Vētra. "Bija saruna ar LBS pārstāvi par šo jautājumu, ka piedāvājums varētu būt. Ja oficiāls piedāvājums tiešām būs, sākšu tikpat atbildīgi un ar pilnu nopietnību par to domāt. Priekšlikums ir ļoti interesants. Runājot par termiņiem, jautājums nav tik degošs, momentāli nekas tālāk nemainīsies."

Jons Kazlausks
Jons Kazlausks no 2004.-2008.gadam bija Ķīnas nacionālās izlases galvenais treneris, gatavojot valstsvienību dalībai 29. Olimpiādes spēlēs Pekinā. No 1997.-2001.gadam bijis galvenais treneris Lietuvas nacionālajai valstsvienībai. Pēc tam vadījis lietuviešu komandas “Žalgiris” un “Lietuvos rytas”. 2006.gadā Kazlauska vadībā Ķīnas nacionālā izlase kļuva par “Āzijas Spēļu” uzvarētāju.

 +67 [+] [-]

, 2008-12-03 13:45, pirms 17 gadiem
Pēc LBS sniegtajām ziņām, lemšana par galveno treneri turpināsies vēl šogad.

 +20 [+] [-]

, 2008-12-03 13:45, pirms 17 gadiem
Vētra gan nekam neder! Lai dresē sievietes

 +20 [+] [-]

, 2008-12-03 13:46, pirms 17 gadiem
Ja būs Vētra tad es ņemu striķi.... Un jums ar iedošu..
Slēpts komentārs: tads

 +43 [+] [-]

, 2008-12-03 13:49, pirms 17 gadiem
Vētra no latviešu treneriem kā kandidāts man patīk vislabāk, Kemzūra ir lielisks treneris, tomēr zinot, ka viņš ir gados jauns un kādi ir mūsu basketbolisti - tur visticamāk nekas labs nesanāks..
Kazlausks acīmredzot būtu vislabākā izvēle jaunajam trenera amatam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2008-12-03 13:51, pirms 17 gadiem
Kandidāti normāli un tieši tādā secībā kā uzrakstīts.

 +35 [+] [-]

, 2008-12-03 13:51, pirms 17 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Ja būs Vētra tad es ņemu striķi.... Un jums ar iedošu..
A ziepes pašiem jāpērk???

 +22 [+] [-]

, 2008-12-03 13:51, pirms 17 gadiem
Kemzura ir labakais variants... Messinas labākais skolnieks...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 13:52, pirms 17 gadiem
baron davis # 5 rakstīja: Ja būs Vētra tad es ņemu striķi.... Un jums ar iedošu..
Sektā esi iestājies???

  +6 [+] [-]

, 2008-12-03 13:52, pirms 17 gadiem
No šiem trijiem tad tikai Kemzuru, Kazlausks, cik zinu tikai ar ļoti specīgam komandam strādajot ir sasniedzis kautko un viņš izskatās traks.
Vētra, labak lai klubus pagaidam patrennē

  +7 [+] [-]

, 2008-12-03 13:52, pirms 17 gadiem
LBS progresē - agrāk presē parādījās informācija, ka sarunas turpinās un izlems nākamajā sēdē tajā un tajā datumā. Tagad jau runā, ka sarunas turpināšoties vēl šogad - jebkurā gadījumā "ļoti konkretizēti"!!!

 +19 [+] [-]

, 2008-12-03 13:59, pirms 17 gadiem
Ja šāds ir sašaurinātais kandidātu loks, tad nav nemaz tik slikti. Nomierina tas, ka ir divi stabili leiši ar lielu autoritāti un neviennozīmīgi vērtēts vietējais, nevis parādījiess kāds mistisks kandidāts, par kuru būtu jāprasa "WTF?". Leišiem, protams, priekšroka, bet Vētra nav tas sliktākais no latviešiem. Tagad saprotama ir arī vilcināšanās, jo neviens no šiem kandidātiem pastāvīgi nebūs spējīgs atrasties uz vietas un trenēt, piemēram, jaunos vai veikt jauno spēles analīzi. Neliels mīnuss, bet.. Fakts, ka izlasē spēlēs tikai un vienīgi labākie, kādi būs pieejami, nevis tiks "iespēlēti potenciālie jaunie" ir jau skaidrs. Nosauktie treneri, it sevišķi lietuvieši nenodarbosies ar audzināšanu, bet gribēs sasniegt maksimumu no visiem pieejamajiem labākajiem Latvijas basketbolistiem un tas varbūt patiešām ir tas, kas mums uz čempionātu Polijā ir vajadzīgs. Laiks rādīs.

 +11 [+] [-]

, 2008-12-03 14:00, pirms 17 gadiem
Kazjuks rakstīja: A ziepes pašiem jāpērk???
Neesmu jau miljonaars..

  +9 [+] [-]

, 2008-12-03 14:01, pirms 17 gadiem
hamuts rakstīja: Sektā esi iestājies???
Ja būs Vētra nekas cits neatliks..
Slēpts komentārs: sprt
Slēpts komentārs: b.o.l.d.r.i.k

  +7 [+] [-]

, 2008-12-03 14:03, pirms 17 gadiem
daywalker rakstīja: Kemzura ir labakais variants... Messinas labākais skolnieks...
Blata gan ...

     [+] [-]

, 2008-12-03 14:03, pirms 17 gadiem
Veetras variants nez cik reals neskiet, njemot veraa vina komentaarus SA nesenos par izlases speletajiem-tuseetaajiem un attiekmsi pret darbu un izlasi, jo tad ljoti reaali, ka atkal puse komandas negribees speleet un diezvai LBS uz to ies!

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 14:06, pirms 17 gadiem
Labāk jau Pēteri Višņevicu!

 +18 [+] [-]

, 2008-12-03 14:10, pirms 17 gadiem
Guntis Šēnhofs (2008-11-26): "Pirmdien plkst. 16.00 būs atkārtota sēde, kurā tiks paziņots vīriešu basketbola izlases jaunais treneris."

Vēl nepilnas divas stundas Gunti palikušas vai arī būs vien jāatzīst, ka esi melis...

     [+] [-]

, 2008-12-03 14:13, pirms 17 gadiem
siipolinjsh rakstīja: Vētra gan nekam neder! Lai dresē sievietes
Man labāk par Vētru gribētos Zvirgzdiņu.

 +20 [+] [-]

, 2008-12-03 14:14, pirms 17 gadiem
uzreiz vajag treneri ar mugurkaulu, kas ir stings, prasigs un ir autoritaate muusu "zvaigzneem"

 +16 [+] [-]

, 2008-12-03 14:15, pirms 17 gadiem
Viennozīmīgi labākais variants- Kemzura! Ambiciozs, jauns treneris, kam jau ir panākumi, bet kam vēl IR ko pierādīt. Pie tam- leitis, spēles stilā vistuvākais un vislabākais mums variants. Ja izdotos otro treneri dabūt Vētru- vispār ideāla kombinācija!

Mums ir iespēja tikt pie reāli viena no top 3 Eiropas jauno laiku labākajiem treneriem, nenolaid luni Kehri!

  +6 [+] [-]

, 2008-12-03 14:15, pirms 17 gadiem
Kemzura būtu ļoti labs variants.

Kazlausks - skan ļoti labi, bet jāprasa, kāda viņam pēc visa dzīvē sasniegtā motivācija būs.

Vētra ilgtermiņā būtu labs variants. bet pirmajā gadā un nākot pa taisno no sieviešu basketbola lielas uzvaras no viņa prasīt nav nopietni. a mums lielas uzvaras vajag jau šogad

 +11 [+] [-]

, 2008-12-03 14:17, pirms 17 gadiem
Uzskatu, ka Vētra kā komandas treneris nederētu, ne dēļ vēstures lietām, bet dēļ tā, ka viņš sevi nav pierādījis kā labs treneris. Baronā sniegums bija nepārliecinošs, arī CSKA sniegums, ņemot vērā šīs komandas sastāva komplektāciju, nav bijis izcils.

     [+] [-]

, 2008-12-03 14:17, pirms 17 gadiem
NĒ VĒTRAI. Viņa domu gājiens, ka neaizstājamie spēlētāji ir aizstājami nestrādā un ir galīgi garām, ko lieliska pierādīja viņa sezona Baronā.. Kad cerēja, ka var, bet patiesībā nevarēja viss. Katrā ziņā VĒTRA nav un nebūs autoritāte (arī sezona Baronā to lieliski apliecina). Kazlausks vai Kemzura ideālas kandidatūras. Vairāk gan ceru uz Kazlausku. ĻOTI ĻOTI ceru, ka tas tomēr nebūs Vētra.. Sevi kā treneri, kurš varētu sasniegt daudz, manuprāt, vēl nav apliecinājis... Jā, CSKA, bet, manuprāt, pietiekami kompotents treneris ar tādu sastāvu un naudau varētu panākt to pašu. Tāpat nav bijis vīriešu basketa apritē kādu laiku. Nē, kategoriski atkrīt!

 +10 [+] [-]

, 2008-12-03 14:18, pirms 17 gadiem
Daukis rakstīja: Kemzura būtu ļoti labs variants.

Kazlausks - skan ļoti labi, bet jāprasa, kāda viņam pēc visa dzīvē sasniegtā motivācija būs.

Vētra ilgtermiņā būtu labs variants. bet pirmajā gadā un nākot pa taisno no sieviešu basketbola lielas uzvaras no viņa prasīt nav nopietni. a mums lielas uzvaras vajag jau šogad
Vētra kā vīriešu komandas treneris neko nav sasniedzis. Gandrīz neko nav sasniedzis arī kā sieviešu komandas treneris, jo vadīt "pasaules izlasi" normālā līmenī varētu arī šimpanze. Vētra, protams, ir izskatīgāks.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 14:19, pirms 17 gadiem
Tikai ne Vētru. Vēl par zaļu.Kā arī ilgi parasti iešūpojas līdz kamēr kaut ko sasniedz. Izlase nav tā vieta, kur stiept gumiju, to var darīt klubos.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 14:19, pirms 17 gadiem
Starp citu, kad tad īsti tas lēmums tiks pieņemts?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 14:21, pirms 17 gadiem
Manuprāt labāk kādu auteratīvo leiti - Kemzuru vai Kazlausku!!!

     [+] [-]

, 2008-12-03 14:22, pirms 17 gadiem
....hāā....zināju,ka viens būs točna Vētra!!
Vienīgais no latviešu treneriem,kurš varētu būt respektējams un autoratīvas treneris (Karuliņš neiztur konkurenci,jo tomēr sen nav trenējis augstākajā līmenī un neko jaunu neparādītu, metodes droši ta tās pašas jau novecojušās), tāds,kāds vajadzīgs LV izlasei...jo tikai ar spēcīgu spēles disciplīnu, potenciāli vājākas izlases var panākt rezultātus!!

Pret abiem leišiem varētu arī būt respekts, tikai šaubos vai viņi spēs izmantot pareizi mūsu spēlētājus...liks viņiem darīt ko tādu,ko nemaz nevar izdarīt....tie treneri tomēr no cita līmeņa un pieraduši strādāt ar augstākā līmeņa spēlētājiem

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 14:22, pirms 17 gadiem
Vētram nē!!!! Abi pārējie derēs!

  -3 [+] [-]

, 2008-12-03 14:25, pirms 17 gadiem
sienaazis rakstīja: ....hāā....zināju,ka viens būs točna Vētra!!
Vienīgais no latviešu treneriem,kurš varētu būt respektējams un autoratīvas treneris (Karuliņš neiztur konkurenci,jo tomēr sen nav trenējis augstākajā līmenī un neko jaunu neparādītu, metodes droši ta tās pašas jau novecojušās), tāds,kāds vajadzīgs LV izlasei...jo tikai ar spēcīgu spēles disciplīnu, potenciāli vājākas izlases var panākt rezultātus!!

Pret abiem leišiem varētu arī būt respekts, tikai šaubos vai viņi spēs izmantot pareizi mūsu spēlētājus...liks viņiem darīt ko tādu,ko nemaz nevar izdarīt....tie treneri tomēr no cita līmeņa un pieraduši strādāt ar augstākā līmeņa spēlētājiem
Žēl tomēr, ka ir Vētra nevis Zvigzdiņš, jo Ainārs savu kvalifikāciju ir parādījis ar LV sieviešu izlases saniegumiem. Mana izvēle būtu tieši viņš.

  -4 [+] [-]

, 2008-12-03 14:25, pirms 17 gadiem
Domāju, ka Vētra nebūtu diez ko piemērots

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:26, pirms 17 gadiem
KEMZURA
Kazlauskis ir pārāk vecmodīgs mūsu spēlētājiem un tur atkal būs strīdi nesaskaņas un apvainošanās...

  +6 [+] [-]

, 2008-12-03 14:28, pirms 17 gadiem
Spriež jau ar kā ministri... Pus gadu lemj, tad pus gadu apstiprina...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:28, pirms 17 gadiem
Es arī atbalstu P. Višņēvicu!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 14:29, pirms 17 gadiem
Tomēr neoficiāla informācija liecina, ka Kazlausks vēlas drīzākajā laikā atrast darbu klubā un par stāšanos Latvijas valstsvienības priekšgalā izteicies visai rezervēti

  +9 [+] [-]

, 2008-12-03 14:29, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: NĒ VĒTRAI. Viņa domu gājiens, ka neaizstājamie spēlētāji ir aizstājami nestrādā un ir galīgi garām, ko lieliska pierādīja viņa sezona Baronā.. Kad cerēja, ka var, bet patiesībā nevarēja viss. Katrā ziņā VĒTRA nav un nebūs autoritāte (arī sezona Baronā to lieliski apliecina). Kazlausks vai Kemzura ideālas kandidatūras. Vairāk gan ceru uz Kazlausku. ĻOTI ĻOTI ceru, ka tas tomēr nebūs Vētra.. Sevi kā treneri, kurš varētu sasniegt daudz, manuprāt, vēl nav apliecinājis... Jā, CSKA, bet, manuprāt, pietiekami kompotents treneris ar tādu sastāvu un naudau varētu panākt to pašu. Tāpat nav bijis vīriešu basketa apritē kādu laiku. Nē, kategoriski atkrīt!
Un kas tad bija ar Baronu? 5 speelju seerija zaudeet tajaa briidii objektiivi speeciigaakam ASK? Pie kam speelees, kur 4 no 5 speeleem beidzaas ar ne vairaak kaa 2 punktu starpiibu. Un kur abaas zaudeetajaas speelees peedeejais metiens palika Baronam, un kur no zemgroza apakshas neiemeta? Tas ir trenera nekompetence?
Pie kam, par Veetras autoritaati, cik man liekas, Tev nav nekaadas nojausmas. Kaut vai njemot par piemeeru to pashu Shkjeeli, resp., kaa vinjsh speeleeja sezonas saakumaa un kaa speeleeja taas sezonas beigaas.
Taa kaa njem vien strikji un pievienojies tukshdriseejam baronam_davisam_#_5.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 14:30, pirms 17 gadiem
Atkal to nodevēju Vētru grib izbīdīt, vai tad nepietika ar Miglinieku?

  +7 [+] [-]

, 2008-12-03 14:30, pirms 17 gadiem
bonis2 rakstīja: Žēl tomēr, ka ir Vētra nevis Zvigzdiņš, jo Ainārs savu kvalifikāciju ir parādījis ar LV sieviešu izlases saniegumiem. Mana izvēle būtu tieši viņš.
Jā - man arī tā liekas, tomēr šajā gadījumā cietēja būtu sieviešu izlase... Un varbūt šobrīd sieviešu izlasei pat vajadzētu būt prioritātei, galu galā tā iekļuva olimpiskajās spēlēs atškirībā no večiem, kas rāda sliktu sniegumu.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 14:30, pirms 17 gadiem
Esmu tā vīlies.Tā uzticējos Bimbolam,bet...Skatos kandidātos vai nav norvēģis ,uzvārds kaut kas līdzīgs Gurgunsonam,kurš lieliski sevi parādījis Dānijas līgā,un kurš ir labākā kandidatūra arī federācijas acīs,bet nekā..Esmu vīlies Bimbolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2008-12-03 14:33, pirms 17 gadiem
nepiekrītu par Kazlausku- viņš ir treneris ar stāžu un labu reputāciju, piekrītu, bet viņš ir sasniedzis gandrīz visu, ko vien var- bijis Eirolīgas čempions, Olimpiskais bronzas ieguvējs... neticu, ka ilglaicīgi viņš atradīs sevī motivāciju "plēst drēbes" ar Latvijas izlasi...

Savukārt, Kemzura, pat ja pilnīgas neloģikas un apstākļu sakritības nākamajā sezonā netrennēs Himkus vai kādu citu top 3 Krievijas līgas komandu, būs trenneris kādai Eirolīgas komandai, tas nu ir 100%! Bet tādā gadījumā, paralēli visiem viņa plusiem klāt nāk arī tas, ka JEBKURŠ izlases spēlētājs (atskaitot Biedriņu, protams, bet viņam kā reiz ar motivāciju viss ir kārtībā) centīsies parādīt 200% no savām spējām, jo tādā gadījumā ir iespēja spēlēt arī pie Kemzuras viņa klubā, un tas jau sola pavisam citas iespējas.... to NEDRĪKST nenovērtēt ilgtermiņā!
es sarindotu tā:

Kemzura- 60%
Vētra- 30%
Kazlauskas- 10%
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:37, pirms 17 gadiem
domaju ,ka kemzura butu ideals variants,Vetra no latviesu treneriem tomer nav piemerota kanditaura,kemzura - jauns ,perspektivs un loti ambiciozs treneris,starpcitu vakar viena krievu basketbola portala lasiju,ka Kemzuru gribot atlaist no Himkiem

  +5 [+] [-]

, 2008-12-03 14:39, pirms 17 gadiem
joprojām LBS komentāri iespārda: E. Šnepa, kurš darbu sporta direktora amatā uzsāks no 15.decembra, viena no atbildībām būs izlašu STRATĒĢISKĀ vadība. Viņš veiks DETALIZĒTAS pārrunas ar minētājiem kandidātiem par iespējām un nosacījumiem

nu ta stratēģiski vai detalizēti? sporta direktors? ir arī parastais direktors? ar ko tas nodarbojas? ta turpinat! vel jau var but gramatvedibas, apsardzes, PR, aprikojuma (ja vajag so var sadalit ari sikak un bus vairaki direktori: bumbu, grozu, grozu tiklinu, dvielu, dzerienu, utt.) edinasanas, transporta, ari direktora vietnieku protams vajag.

interesanti, kapec sads amats nebija kamer snepam bija darbs izglitibas un zinatnes ministrija?

ta turpinat, joprojam amati cilvekiem nevis otradi

  +5 [+] [-]

, 2008-12-03 14:39, pirms 17 gadiem
fans366 rakstīja: Kemzuram vairāk rūp savs vārds, nevis rauties vaiga sviedros par sev nenozīmīgu Latviju.
Ja Kemzuram "rūp savs vārds" , viņš tieši centīsies pierādīt, ka kaut ko var sasniegt arī ar tādu nosacīti vāju komandu kā Latviju. Tāpat, kā jebkurš cits augstas klases treneris labu reputāciju.

  -4 [+] [-]

, 2008-12-03 14:39, pirms 17 gadiem
Cerams Veetra, nu negrubu es lietuvieti pie trenera stuures...besii jau ka vinju pilns ir Baronaa un ask

  -4 [+] [-]

, 2008-12-03 14:40, pirms 17 gadiem
fans366 rakstīja: Aizver muti! Tā bija tā laika situācija. Šobrīd Vētra ir reāli domājošs un stringrs treneris. Autoritāte.
Kāda autoritāte var būt nodevējam?

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:40, pirms 17 gadiem
VAI TO DIREKTORIŅU lbsĀ NAV PA DAUDZ ..????
Drīz jau pat uz podu nevarēs nevienu pasūtīt ,jo visi tur strādājošie būs DIREKTORIŅI.
Jo vairāk priekšniecību jo lēnāk un sliktāk darbi sokas.......

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:43, pirms 17 gadiem
KKeda rakstīja: joprojām LBS komentāri iespārda: E. Šnepa, kurš darbu sporta direktora amatā uzsāks no 15.decembra, viena no atbildībām būs izlašu STRATĒĢISKĀ vadība. Viņš veiks DETALIZĒTAS pārrunas ar minētājiem kandidātiem par iespējām un nosacījumiem

nu ta stratēģiski vai detalizēti? sporta direktors? ir arī parastais direktors? ar ko tas nodarbojas? ta turpinat! vel jau var but gramatvedibas, apsardzes, PR, aprikojuma (ja vajag so var sadalit ari sikak un bus vairaki direktori: bumbu, grozu, grozu tiklinu, dvielu, dzerienu, utt.) edinasanas, transporta, ari direktora vietnieku protams vajag.

interesanti, kapec sads amats nebija kamer snepam bija darbs izglitibas un zinatnes ministrija?

ta turpinat, joprojam amati cilvekiem nevis otradi
Vai ta šnepis jau izmests no izglītības ministrijas????? nu daudz sūūūdus viņš nepaspēja savārīt jo vispār nebija tur manāms.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-12-03 14:46, pirms 17 gadiem
Neesmu liels basketbola speciālists un negribu spriest, kurš no kandidātiem labāks, bet piekrītu Vētras teiktam SA par nosauktajiem spēlētājiem, neko jau viņi nav pierādījuši, zvaigznītes latvijas līmenī

     [+] [-]

, 2008-12-03 14:48, pirms 17 gadiem
fans366 rakstīja: Lai strādātu pie valstvienības stūres, jābūt gan pieredzei, gan vismaz nelielai valstiskai atbildībai, kuras Kemzuram trūkst.
Ar nelielu valstisku atbildību Tu domā Latvijas Republikas pilsonību? Ja ne, kāpēc trūkst? Un kā Tev liekas, kā Vētram sastāv "ar nelielu valstisku atbildību". Kaut gan, kā jau teicu, uzskatu, ka viņš nav labākais kandidāts ne jau dēļ vēsturiskajiem lēmumiem.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:49, pirms 17 gadiem
iisteniiba po kas tur buus tas buus taapat nebuus labi...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:50, pirms 17 gadiem
IZLASIET KĀRTĪGI PĒDĒJO RINDKOPU!

Latvijas basketbola izlašu sporta direktora amatā apstiprinātais Edgars Šneps sarunā ar Dienu apstiprināja, ka trīs pretendenti uz Latvijas vīriešu valstsvienības galvenā trenera amatu – Ķēstutis Kemzura, Jons Kazlausks un Gundars Vētra — šādā secībā nosaukti nejauši, nevis rangu kārtībā. Tuvākajā laikā E.Šneps ar visiem trijiem pārrunāšot iespējamās sadarbības nianses un tad sarindošot prioritāšu secībā. Skaidrībai vajadzētu būt līdz Jaungadam.

materiāls
diena.lv

P.S Atvainojos par kopēšanu

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:53, pirms 17 gadiem
Kemzura- 45%
Vētra- 35%
Kazlauskas- 20%

Shadi es butu apmierinats

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 14:53, pirms 17 gadiem
Gintu Fogeli jau arī varēja iekļaut kandidātos!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 14:55, pirms 17 gadiem
Lidz jaungadam varam zīlēt kafijas biezumos,kurš būs LV izlases treneris!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:00, pirms 17 gadiem
pēc CV protams kazlausks galvastiesu pārāks par citiem.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:04, pirms 17 gadiem
Es esmu par kādu no leišiem, jo nav saprotams, kāpēc šo gadu laikā mums nav bijis neviens laišu treneris. Padomājiet paši:viņi ir kaimiņi, treneru tur netrūkst, radniecīga tauta utt.

  +6 [+] [-]

, 2008-12-03 15:04, pirms 17 gadiem
Baigi stereotipiskie komentāri te izskan:
Ja Vētra tad nodevējs, es pat īsti nezinu par ko tas atgadījums ir un puse, kas to komentē, man liekas arī nezin, kas tur un kā bija

Ja Kemzura tad jauns un nepatriotisks, nebūs autoritātes utt.

Ja Kazlausks tas jau visu sasniedzis un negribēs neko sasniegt tāpēc ar LV izlasi.
Es neizdarīšu nekādus pareģojumus pirms neredzēšu viņus darbībā. Visas kandidatūras ļoti profesionālas un ir cerības, ka labākas par Trajko būs

Un lūdzu atstājiet Zvirgzdiņu sieviešu izlasei, tās spēles vismaz ir acīm tīkamas un var just līdzi, kā arī sagādā daudz patīkamu pārsteigumu :p

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 15:06, pirms 17 gadiem
Trajkovičs nebūs?!....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:07, pirms 17 gadiem
Liekas kemzura butu labakais variants..

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:09, pirms 17 gadiem
tikai ne vetru! jau ar miglinieku pietika. ta bus vienkarsi cuciba pret Latviju. klubus lai trene, bet valsts, kuru nodeva, izlasi...

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 15:17, pirms 17 gadiem
bonis2 rakstīja: Žēl tomēr, ka ir Vētra nevis Zvigzdiņš, jo Ainārs savu kvalifikāciju ir parādījis ar LV sieviešu izlases saniegumiem. Mana izvēle būtu tieši viņš.
un kas tad tava gadijumaa vadiis taalak sievieshu izlasi ... citreiz domaa ko runaa

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 15:17, pirms 17 gadiem
Pilnīgs sviests atradušies te vissziņi!
Neviens no kandidātiem nav ideāls!!
Vispār es nesaprotu kā jūs varat zināt kada trenerim ir motivācija vai viņš rupējas par savu reputāciju vai kāda cita!
Galu galā kada nozīme ko viņš ir sasniedzis pec ta nevar vērtēt cik viņš būs ieinteresēts strādāt ar latvijas izlasi!
Trenēt tas ir viņa darbs un cik labi viņš to dara, lai nu kurš arī būtu tas īstais priekš letiņiem to mēs redzēsim!

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:18, pirms 17 gadiem
fans366 rakstīja: Aizver muti! Tā bija tā laika situācija. Šobrīd Vētra ir reāli domājošs un stringrs treneris. Autoritāte.
ai kā mums visiem gribētos lai Vētra būtu mūsu varonis..., bet ir kā ir...lietas kuras neaizmirstas žēl

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:18, pirms 17 gadiem
Kazlausks vai Kemzura. Vētra galīgi garām.

  -3 [+] [-]

, 2008-12-03 15:20, pirms 17 gadiem
Interesanti, cik samaitātai jābūt Basketbola savienībai, lai vispār PUBLISKI nominētu LATVIJAS izlasei gundaru vētru?

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 15:22, pirms 17 gadiem
Kazlausks butu idealakais variants - ljoti pieredzejis!

  +5 [+] [-]

, 2008-12-03 15:24, pirms 17 gadiem
Kazlauska pieredze mums butu visvertigākā, jo vins ir stradajis ar līdzīgu komandas modeli - ļoti labs centrs plus diezgan laba limena arejas linijas speletāji. Visticamāk ka viņš prastu atrast nepieciešamo saikni uzbrukumā starp Biedriņu un pārējiem, ko Trajko vispār nemācēja.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:24, pirms 17 gadiem
shitaa rakstīja: ai kā mums visiem gribētos lai Vētra būtu mūsu varonis..., bet ir kā ir...lietas kuras neaizmirstas žēl
Vienkaarshi izraisa shitaadi patrioti .... pashi neko nav sasniegushi , bet dirsh nejeegaa

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:25, pirms 17 gadiem
Tikai vajag saprast uzreiz, ka neviens no šiem trim nespēs pacelt Latvijas vīriešu basketbolu līdz pasaules čempionāta līmenim. Mans scenārijs ir līdzīgs kā iepriekšējos gadus - tiekam EČ (nākošajā, jo šajā jau esam tikuši) un tur grūžam (šinī un nākošajā). Tad visi komentāros lamājam trenerus
Tas tā pa pusei nenopietni.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:26, pirms 17 gadiem
Šitas jau pēc kaut kā izskatās! Prieks par visiem 3 kandidātiem, bet es vairāk sliecos uz diviem lietuviešiem, jo Vētra jau ar Baronu strādāja un nekas liels tā kā nesanāca, subjektīvs viedoklis.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 15:30, pirms 17 gadiem
Vētra nemaz tik slikts variants nav - Barons viņa laikos sākumā biku buksēja, bet beigās jau bija sakarīga spēle, īpaši aizsardzībā, kas LV basītim sagādā vislielākās problēmas.
Abi leiši ir tīri ok.

     [+] [-]

, 2008-12-03 15:32, pirms 17 gadiem
Lapsēns rakstīja: Tikai vajag saprast uzreiz, ka neviens no šiem trim nespēs pacelt Latvijas vīriešu basketbolu līdz pasaules čempionāta līmenim. Mans scenārijs ir līdzīgs kā iepriekšējos gadus - tiekam EČ (nākošajā, jo šajā jau esam tikuši) un tur grūžam (šinī un nākošajā). Tad visi komentāros lamājam trenerus
Tas tā pa pusei nenopietni.
Nu taa arii vareetu buut ... pietam iekljuushana eiropas desmitniekaa arii nav zemu ...... pareekjinam kautvai iedziivotaaju skaita attieciibu , vai profesionaalu basketbolistu skaitu valstiis (Lietuva ir fenomens). Uxskatu ka Vetra ir labaakais kandidaats (jaaaug arii vieteejajiem trenneriem ), pietam vajadzeetu atljaut pastraadaat kaadus piecus gadus vismaz. Latvijas lielaakaa probleema ir stabilitaates truukums, un kaada var buut stabilitaate , ja katru gadu ir jauns vadiitaajs (ne tikai basketbolaa)

     [+] [-]

, 2008-12-03 15:34, pirms 17 gadiem
Jons Kazlausks vareetu

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:34, pirms 17 gadiem
Ir ok, tikai ne Vētru. Pārāk labi atceros kā viņam Baronā gāja. :/ Lai paliek labāk pie sievietēm... Bet Kazlausks nebūtu slikts variants, respektēts treneris, kas nav mazsvarīgi.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:39, pirms 17 gadiem
Žēl.
Okorns būtu zināmu dzīvību ienesis.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:41, pirms 17 gadiem
*Kestutis Kemzura viennozīmīgi labākais kandidāts uz galvenā trenera amatu.
*Vētru es liktu otrajā vietā, jo Vētra ļoti labi pārzina LV izlases "virtuvi", zina visus spēlētajus un ko no kura var gaidīt uz laukuma. Sliktam trenerim neuzticētu trenēt Putina mīluļus - CSKA , kaut vai sieviešu. (pieverot acis uz pagātni).
*Kazlauskas protams ir labs treneris un man nekā nebūtu pretī. Bet varbūt mans subjektīvais viedoklis - Tagad spēlē pavisam citu basketbolu, nekā tad kad Kazlauskas jau bija treneris, turklāt cilvēks ir trenējis LT, Ķīnas izlases, trenējis arī visiem labi zināmus klubus ar vārdu U.T.T
+ ļoti piredzējis treneris.
- varbūt jau sevi ir izsmēlis, kā treneris.

Ja būs leišu galvenais treneris, piemēram, mana nostāja ir, ka par treneri jeb palīgu viennozīmīgi vajag letiņu, kurš netikai palīdzētu vadīt izlasi, bet arī ātrāk apgaismotu leišu treneri par visām LV izlases niansēm u.t.t.

Lai mums veicas un labi, ka šo triju kandidātu vidū nav neviena "post dienvivslāva".

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 15:43, pirms 17 gadiem
jevpistinijs rakstīja: Žēl.
Okorns būtu zināmu dzīvību ienesis.
Nu, ja! Būtu izspārdījis kādu reklāmas stendu!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:44, pirms 17 gadiem
Senčualiņš rakstīja: Baigi stereotipiskie komentāri te izskan:
Ja Vētra tad nodevējs, es pat īsti nezinu par ko tas atgadījums ir un puse, kas to komentē, man liekas arī nezin, kas tur un kā bija

Ja Kemzura tad jauns un nepatriotisks, nebūs autoritātes utt.

Ja Kazlausks tas jau visu sasniedzis un negribēs neko sasniegt tāpēc ar LV izlasi.
Es neizdarīšu nekādus pareģojumus pirms neredzēšu viņus darbībā. Visas kandidatūras ļoti profesionālas un ir cerības, ka labākas par Trajko būs

Un lūdzu atstājiet Zvirgzdiņu sieviešu izlasei, tās spēles vismaz ir acīm tīkamas un var just līdzi, kā arī sagādā daudz patīkamu pārsteigumu :p
Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:45, pirms 17 gadiem
Interesanti kandidāti.

Mans favorīts noteikti ir Kazlausks, jo:
1) Ir autoritāte
2) Ir ļoti pieredzējis
3) Ir panākumi

Laba kandidatūra noteikti ir arī Kemzura.
Vētru gan negribētos, taču nedādēļ, ka būtu slikts treneris. Bet gan tādēļ, ka uzmeta Latvijas izlasi, kā spēlētājs.

Protams vēl paliek aktuāls jautājums CIK viņi prasa par saviem pakalpojumiem?

Interesanti būtu uzzināt, kādi kandidāti tika noraidīti?

     [+] [-]

, 2008-12-03 15:48, pirms 17 gadiem
Diemžēl tagad jāturpina strādāt, bet vakarā ar prieku palasīšu komentus.
Vienkārši gribēju pateikt, ka mēs visu klubu fani esam par izlasi un šeit nav jāstrīdās, bet jādiskutē.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:48, pirms 17 gadiem
Juris. rakstīja: Ir ok, tikai ne Vētru. Pārāk labi atceros kā viņam Baronā gāja. :/ Lai paliek labāk pie sievietēm... Bet Kazlausks nebūtu slikts variants, respektēts treneris, kas nav mazsvarīgi.
Un kaa tad Muizhniekam Baronaa iet ? Vai ta labaak ? Barons ir kljuvis turiigaaks un tas arii viss. Es neesmu paarliecinaats pie kaa ir vainojamas barona komplektaacijas probleemas un komandas veidoshanas saakshana nedeelju pirms sezonas saakuma, bet man liekas , ka trenneris nav tas cilveeks , kursh to visu nosaka . Probleema ir mekleejama pashaa Baronaa. Cepuri nost Zonnes priekshaa, Barons nav ASK kursh tiek uztureets no nodoklju maksaataaju kabatas, un ir tikai labi , ka kaads pieraada , ka var Latvijaa dziivot labi sporta klubi , kas tiek uztureeti no privaatajiem liidzekljiem, bet nu .... Baronam veel ir daudz jaamaacaas , lai taadas komplektaacijas kljuudas neatkaaartotos

  -3 [+] [-]

, 2008-12-03 15:49, pirms 17 gadiem
valdi valteru vajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:51, pirms 17 gadiem
andittis86 rakstīja: valdi valteru vajag
Rejoshs suns nekozh

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:53, pirms 17 gadiem
Atcerēsimies par spiedienu no GsW, jo tam esam pakljauti, ja vien negribam risket ar AB iesaisti, noteikti nr. 1 no GsW puses bus Kazlausks, jo bija tak nelijam kkada sadarbiba ar kinas izlasi.
nu vatra nav slikts treneris, tachu ne jau shada bridi, mums vajag kadu viiru ar vardu kas noliks ''superstaarus'' vietaa, un tomer speles m ums tuvu basketbolu, un tieshi leishi bija tie kurus es gaidiju, kursh bus labaks hz, nezinu kadu vinji basi piekopj, bet laiakm janjem tas kursh vairak basltas uz aatru komandas speli, jo induviduali nesam tik specigi

     [+] [-]

, 2008-12-03 15:55, pirms 17 gadiem
ninzulis rakstīja: Rejoshs suns nekozh
kā nekā liela daļa šīs izlases spelētēji ir viņa skolas audzēkņi, + vēl 2 dēli

  -4 [+] [-]

, 2008-12-03 15:58, pirms 17 gadiem
Pipec!!!!!,Vētra????????

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:58, pirms 17 gadiem
Valdi Valteru pa trenneri

     [+] [-]

, 2008-12-03 15:59, pirms 17 gadiem
Kazlauskis vienmēr ir strādājis kopā ar Miglu, un ir pilnīgi reāli, ka šis tandēms turpināsies, kam esmu noteikti pret. Par Vētru vispār nav ko runāt. Paliek Kemzura, kas bija galvenais kandidāts jau no paša sākuma.
Kāpēc nekur netika runāts, ka ir kandidāti no Serbijas un Slovēnijas??? Tika skaidri deklarēts, ka tikai no leišiem. Atkal kārtējās aklo vistiņu pēlītes?

     [+] [-]

, 2008-12-03 15:59, pirms 17 gadiem
andittis86 rakstīja: kā nekā liela daļa šīs izlases spelētēji ir viņa skolas audzēkņi, + vēl 2 dēli
Es nesaku , ka vinjsh nemak straadaat ar jaunieshiem , bet visi vinnja projekti lielajaa basketbolaa taaadi viendieniishi vien ir. Latvijas izlasei vajag stabilitaati nevis ambiciozu paavu, kura lielaakais sasniegums lielajaa basketbolaa ir mutes virinaashana, un citu trenneru nodirshana

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 15:59, pirms 17 gadiem
..tikai to nodevēju Vētru nē...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 15:59, pirms 17 gadiem
maris777: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.

Nezinu kāpēc, bet par Vētras šo vēsturisko "nodevību" viennozīmīga viedokļa nav. Tie, kas nezin, varu apgaismot, ka šī "nodevība" ir saistīta ar to, ka Vētra savulaik bija piekritis spēlēt PSRS izlasē, nevis Latvijas, ko pamatoja ar tolaik PSRS izlases spēcīgāku komandu un iespējām sasniegt augstākus mērķus. Ja nemaldos, tad šādu soli spēra arī vairāki lietuvieši. Enīvei Vētra ir pirmais NBA spēlētājs, kurš ir latvietis un pārstāvēja mūsu valsti. Nez vai pilnīgi visi, dzirdod Vētras uzvārdu un zinot viņa personību, uzreiz iedomājas, ka viņš ir krievs un nodevējs. Katram savs ceļš ejams. Ja viņš ir izteicis savu apņemšanos vadīt Latvijas izlasi, tad kādi tur vēl var būt jautājumi? Nodarboties ar kaitniecību? Nekļūstiet smieklīgi! Tādā gadījumā pie vienas šnites varam pieskaitīt Biedriņu, kurš pameta latvisko Skonto, lai dotos uz Ameriku laimes meklējumos. Chill!

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:07, pirms 17 gadiem
anrils rakstīja: ..tikai to nodevēju Vētru nē...
Kaada tev starpiiba ko kaads indiviids ir dariijis 91. gadaa? Pashreiz tiek izveeleets Izlases trenneris vadoties peec pashreizeejajiem nopelniem , un nekaadiem citiem atlases kriteerijiem nevajadzeetu buut. Znaroku par hokeja izlases trenneri pacieta, un tad neviens par patriotismu nebljaava.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:07, pirms 17 gadiem
ninzulis rakstīja: Es nesaku , ka vinjsh nemak straadaat ar jaunieshiem , bet visi vinnja projekti lielajaa basketbolaa taaadi viendieniishi vien ir. Latvijas izlasei vajag stabilitaati nevis ambiciozu paavu, kura lielaakais sasniegums lielajaa basketbolaa ir mutes virinaashana, un citu trenneru nodirshana
Protams muti virināt viņam patīk, bet domāju ka viņš ir viens no tiem kas vislabāk pazīst, šodrīd labākos spelētājus latvijā, ka arī ir informēts par jaunajiem talantiem, tapēc komplektācija viņam būtu vislabakā, nevis pēc sausas statistiksa komplektēs spelētājus

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:10, pirms 17 gadiem
jokaini. biju domajis atstas divus- kemzuru un zvirgzdinju. ipashi pec tam cik ieinteresets vinsh izklausijas ltv7 intervijaa

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:10, pirms 17 gadiem
domāju, ka Jons Kazlausks ir labākais variants

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:13, pirms 17 gadiem
ja vajag patriotu un autoritāti, kas nenodod latviju, tad par treneri ir jāņem irbe, visi viņu ciena un ja kas nesanāks tad varēs atrunāties ka viņš ir hokejists

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:14, pirms 17 gadiem
Kazlauskas...viennozīmīgi, jo vecim tomēr ir superīga pieredze, pazīst labi Baltijas basketbolistu vājās un stiprās vietas, un ja vēl palīgos paņem vecās gvardes treneri Krauliņu, solas būt superīgs treneru duets....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:14, pirms 17 gadiem
Karalis Lauva, 15:59, pirms 15 minūtēm, citēt
maris777: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.
Nezinu kāpēc, bet par Vētras šo vēsturisko "nodevību" viennozīmīga viedokļa nav. Tie, kas nezin, varu apgaismot, ka šī "nodevība" ir saistīta ar to, ka Vētra savulaik bija piekritis spēlēt PSRS izlasē, nevis Latvijas, ko pamatoja ar tolaik PSRS izlases spēcīgāku komandu un iespējām sasniegt augstākus mērķus. Ja nemaldos, tad šādu soli spēra arī vairāki lietuvieši. Enīvei Vētra ir pirmais NBA spēlētājs, kurš ir latvietis un pārstāvēja mūsu valsti. Nez vai pilnīgi visi, dzirdod Vētras uzvārdu un zinot viņa personību, uzreiz iedomājas, ka viņš ir krievs un nodevējs. Katram savs ceļš ejams. Ja viņš ir izteicis savu apņemšanos vadīt Latvijas izlasi, tad kādi tur vēl var būt jautājumi? Nodarboties ar kaitniecību? Nekļūstiet smieklīgi! Tādā gadījumā pie vienas šnites varam pieskaitīt Biedriņu, kurš pameta latvisko Skonto, lai dotos uz Ameriku laimes meklējumos. Chill!

Nu pareizi tas nebija un es tādēļ viņu kā cilvēku cienīt nevaru. Piemēram, man vairāki tuvi cilvēki atradās Rīgā pie barikādēm, iespējams pat riskējot ar dzīvību par Latvijas valsti, bet viņš atbalstīja PSRS, piedaloties tās izlasē.

Bet, ja tā padomā daudzi sportisti dēļ naudas ir nomainījuši pilsonību un neviens viņiem virsū nebrauc. Vesela virkne ar šahistiem, viens handbolists, kaut vai arī Oļegs Znaroks. Pēc būtības tas ir viens un tas pats.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:17, pirms 17 gadiem
andittis86 rakstīja: Protams muti virināt viņam patīk, bet domāju ka viņš ir viens no tiem kas vislabāk pazīst, šodrīd labākos spelētājus latvijā, ka arī ir informēts par jaunajiem talantiem, tapēc komplektācija viņam būtu vislabakā, nevis pēc sausas statistiksa komplektēs spelētājus
Probleema ir taada , ka komanda ir ne tikai jaakomplektee , bet arii jaavada un jaacenshas sasniegt iespeejami augstus rezultaatus. Lielu rezultaatu VV pashreiz lielajaa basketbolaa nav , un taatad arii nav nekaada garanta, ka taadi buus. Ja VEF izciiniis shogad vismaz 3sho vietu Latvijas 4empionaataa , tad es neko neteikshu ,ja vinjsh paraadiisies kandidaatos kaadreiz naakotnee, bet pashreiz es neredzu par kaadiem nopelniem vinjsh buutu pelnijs Izlases galvenaa trennera vietu

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:17, pirms 17 gadiem
murziks rakstīja: Kazlauskas...viennozīmīgi, jo vecim tomēr ir superīga pieredze, pazīst labi Baltijas basketbolistu vājās un stiprās vietas, un ja vēl palīgos paņem vecās gvardes treneri Krauliņu, solas būt superīgs treneru duets....
piekrītu par krauliņu

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:20, pirms 17 gadiem
skaidrs ir tas , ka nekas nav skaidrs, kurš būtu labākais variants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:22, pirms 17 gadiem
maris777 rakstīja: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.
Es atceros viņa tā saukto "Nodevību". Tikai diezin vai kāds no visiem šeit esošiem virsū braucējiem, viņa vietā būtu darījis citādi. runa jau ir par sportu, un sportiskiem principiem... Ko nepārmetat Ostleram neko? Kurš LAtvijas pasi ir uzmetis ntās reizes? Un viņš tāds nav vienīgais...
Te vispār krietna lielākā daļa ir patrioti tikai vienreiz vai divreiz gadā, Hokeja un Basketbola čempionātu laikā, citā laikā sen būtu savu dzimteni iemainījuši pret īriju, spāniju un zemeņu laukiem, nekā kaut pirkstiņu pakustinātu viņas labā...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:23, pirms 17 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Pilnigs sviests. Latvijas valstsvienibai tak ir vajadzigs daudz nopietnaka kaluma treneris- kapec LBS neizskatija skandinavu specialistus? Cik dzirdeju, gatavibu vadit musu valstsvienibu izteica ari belgis Van der Brīzens, kurs sekmigi vadijis Niderlandes un Danijas superligu klubus. Savulaik tika izskatits ari Frude Gundelahs- norvegis, ka ari Niks Makheivens, kurs tagad strada par asistentu Scottish Rocks (Glazgova) jauniesu komanda.
Es neticu nedz abiem lietuviesiem, nedz ari Vetram- nav tada rudijuma.
Jebkurs no maniem minetajiem kandidatiem sakartotu izlasi- tiktu gala gan ar disciplinas problemam, gan ieviestu moderna Ziemeleiropas basketbola garu izlase.
Smagi lielākajai daļai basketbola sabiedrības pēc Tevis pieminēto kandidatūru nominēšanas rastos jautājums "WTF?". Ar šobrīd pieejamām kandidatūrām tā nav. Visi daudz maz zināmi. Nu diskusija var sākties. Diskusija, nevis zīlēšana, kā tas, manuprāt, būtu ar skandināviem.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:28, pirms 17 gadiem
ninzulis rakstīja: Vienkaarshi izraisa shitaadi patrioti .... pashi neko nav sasniegushi , bet dirsh nejeegaa
Labāk neko nesasniegt, nekā sasniegt Latviju nododot ,ka tik NBA tikt...!!! Sevišķi tajos gados!

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:28, pirms 17 gadiem
Jonu Kazlausku !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:30, pirms 17 gadiem
Nu Dravnieks nobēra tādus bezsakara vārdus, labi ka sēžu krēslā citādi būtu nokritis no kājām!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:31, pirms 17 gadiem
andittis86 rakstīja: piekrītu par krauliņu
Ko ta vinji abi tur dariis ..... vai nu vienu , vai otru. Kraulinjam seedeet aiz kazlauska muguras nevajadzeetu. Tad var likt kraulinju vienu pashu , nedomaaju , ka rezultaats buus daudz sliktaaks. es arii nesaprotu kaadu meerkji LBS ir nospraudushi. Ja ir plaans ciiniities par pirmo trijnieku pamatojoties ar to ka ir taada liimenja speeleetaajs kaa biedrinjsh, tad varbuut ir veerts njemt baigo leishu speciaalistu , mosh atradiis baigo plaanu , kaa speeleet uz biedrinju (kraulinjsh atrada saikni , kaa speeleet uz Kambalu ) ,bet ja plaans ir pirmais astotnieks, taapat kaa liidz shim , tad peec manaam domaam labaak ir straadaat ar vieteejajiem trenneriem, ieguveeji buus ilgterminjaa tikai muusu trenneri un arii jaunie basketbolisti. No otras puses arii 8to vietu izciiniit nav tik viegli. Jebkuraa gadiijumaa, es tagad gribeetu dzirdeet ariii meerkji , uz ko Izlase iet naakoshajos 5os gados , ja tas ir Pasaules 4empionaats , tad izcilam aarzemju trennerim ir liela noziime, ja nee .... nu tad nafig vinju vajag.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:32, pirms 17 gadiem
Babuīns rakstīja: Labāk neko nesasniegt, nekā sasniegt Latviju nododot ,ka tik NBA tikt...!!! Sevišķi tajos gados!
Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 16:33, pirms 17 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Pilnigs sviests. Latvijas valstsvienibai tak ir vajadzigs daudz nopietnaka kaluma treneris- kapec LBS neizskatija skandinavu specialistus? Cik dzirdeju, gatavibu vadit musu valstsvienibu izteica ari belgis Van der Brīzens, kurs sekmigi vadijis Niderlandes un Danijas superligu klubus. Savulaik tika izskatits ari Frude Gundelahs- norvegis, ka ari Niks Makheivens, kurs tagad strada par asistentu Scottish Rocks (Glazgova) jauniesu komanda.
Es neticu nedz abiem lietuviesiem, nedz ari Vetram- nav tada rudijuma.
Jebkurs no maniem minetajiem kandidatiem sakartotu izlasi- tiktu gala gan ar disciplinas problemam, gan ieviestu moderna Ziemeleiropas basketbola garu izlase.
Belgija, Niiderlande un Dkandinaavija ir taas valstis , kuraam mees gribam liidzinaaties Basketbolaa ?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:35, pirms 17 gadiem
Babuīns rakstīja: Labāk neko nesasniegt, nekā sasniegt Latviju nododot ,ka tik NBA tikt...!!! Sevišķi tajos gados!
Nu nez nez ..... tas veel ir diskuteejams jautaajums .... neko nesasniegt , tas ir pats sliktaakais , kas var notikt

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:39, pirms 17 gadiem
ninzulis rakstīja: Ko ta vinji abi tur dariis ..... vai nu vienu , vai otru. Kraulinjam seedeet aiz kazlauska muguras nevajadzeetu. Tad var likt kraulinju vienu pashu , nedomaaju , ka rezultaats buus daudz sliktaaks. es arii nesaprotu kaadu meerkji LBS ir nospraudushi. Ja ir plaans ciiniities par pirmo trijnieku pamatojoties ar to ka ir taada liimenja speeleetaajs kaa biedrinjsh, tad varbuut ir veerts njemt baigo leishu speciaalistu , mosh atradiis baigo plaanu , kaa speeleet uz biedrinju (kraulinjsh atrada saikni , kaa speeleet uz Kambalu ) ,bet ja plaans ir pirmais astotnieks, taapat kaa liidz shim , tad peec manaam domaam labaak ir straadaat ar vieteejajiem trenneriem, ieguveeji buus ilgterminjaa tikai muusu trenneri un arii jaunie basketbolisti. No otras puses arii 8to vietu izciiniit nav tik viegli. Jebkuraa gadiijumaa, es tagad gribeetu dzirdeet ariii meerkji , uz ko Izlase iet naakoshajos 5os gados , ja tas ir Pasaules 4empionaats , tad izcilam aarzemju trennerim ir liela noziime, ja nee .... nu tad nafig vinju vajag.
tagad ir valdības noteiktais taupības gads un iet noteikti, ka konkurs par latvijas izlases trenera vietu, kurš prasīs mazāku samaksu tas arī tiks, lētākais variants butu spēlējošais treneris helmanis, esmu kaut kur dzirdējis ka viņš nesen esot pabeidzis kaut kādu treneru skolu

cerams ka biedriņš ar kambalu būs

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:39, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
Nesalīdzini situāciju pirms 18 gadiem ar tagadējo, toreiz tas bija tas pats kā OMONā par labu piķi aiziet strādāt! Par tagadējo situāciju ir cits stāsts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 16:42, pirms 17 gadiem
andittis86 rakstīja: tagad ir valdības noteiktais taupības gads un iet noteikti, ka konkurs par latvijas izlases trenera vietu, kurš prasīs mazāku samaksu tas arī tiks, lētākais variants butu spēlējošais treneris helmanis, esmu kaut kur dzirdējis ka viņš nesen esot pabeidzis kaut kādu treneru skolu

cerams ka biedriņš ar kambalu būs
Nu Helmanis man liekas vareetu tikt tikai tad , ja visus paareejos kandidaatus uz pasaules netiishaam notriektu tramvajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:45, pirms 17 gadiem
Babuīns rakstīja: Nesalīdzini situāciju pirms 18 gadiem ar tagadējo, toreiz tas bija tas pats kā OMONā par labu piķi aiziet strādāt! Par tagadējo situāciju ir cits stāsts...
Tas ir sports, un dēļ sportiskajiem sasniegumiem jeb kuros laikos tā darīja...
Latviešiem gandrži visi lielākie sasniegumi ir zem PSRS karoga. Gan basketbola mūsu medaļnieki, Zem kādām krāsām tad tās medaļas ir? Kādos čempionātos ASK spēlēja uns avu slavu ieguva? Tas ka tajā laikā bija latviajs izlase, kurai nebija nekādu panākumu čempionātā...
Kapēc lai nevairotu savu labklājību startējot PSRS izlasē? Ne jau viņš Valsts noslēpumu atklāja Krieviem
Nevaig sportu savienot ar politiku... Tāpat kā nevaig baznīcu vilkt politikā...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:46, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
Nesalīdzini divas dažādas lietas.
Man tad vēl bija diezgan maz gadi, tāpēc visu pilnībā skaidri neatceros. Bet bija situācija diezgan traka - mans tēvs bija pie barikādēm, māte katru vakaru skatījās ziņas un domāja vai maz ir dzīvs. Mobilie jau tad nebija. Vecākiem viena attāla paziņa darbojās partijā, stāstija, ka ir sagatavots saraksts, kurus ir paredzēts no mūsu rajona izsūtīt uz Sibīriju par dalību neatkarības kustībā, ja komunisti gūtu virsroku. Arī daži mani radinieku tajā sarakstā esot bijuši. Tie bija citi laiki - cilvēki pie vienoti idejas vārdā.
Un, ja, ņemot vērā situāciju kāda bija tad, Vētra izrādija atbalstu PSRS, piedaloties tās izlasē... To ir grūti piedot un to cilvēku pēc tam cienīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:48, pirms 17 gadiem
sandris68 rakstīja: lidzinaties niderlandei un belgijai belgiem praktiski visi spele belgijas pirmaja liga un niderlande nemaz nav izlase kam mums butu jalidzinas mums vienkarsi jaspele tads basketbols ka 2007 gada spanija protams iznemot to speli pret portugali!
Un Spaanijaa 2007. gadaa mums bija trenneris Muizhnieks. Tad kaada vellla peec mums ir vajadziigs Beljgju , Niiderlandieshu vai skandinaavu trenneris ? Mums savu speeku ir navalam.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:48, pirms 17 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: maris777: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.

Nezinu kāpēc, bet par Vētras šo vēsturisko "nodevību" viennozīmīga viedokļa nav. Tie, kas nezin, varu apgaismot, ka šī "nodevība" ir saistīta ar to, ka Vētra savulaik bija piekritis spēlēt PSRS izlasē, nevis Latvijas, ko pamatoja ar tolaik PSRS izlases spēcīgāku komandu un iespējām sasniegt augstākus mērķus. Ja nemaldos, tad šādu soli spēra arī vairāki lietuvieši. Enīvei Vētra ir pirmais NBA spēlētājs, kurš ir latvietis un pārstāvēja mūsu valsti. Nez vai pilnīgi visi, dzirdod Vētras uzvārdu un zinot viņa personību, uzreiz iedomājas, ka viņš ir krievs un nodevējs. Katram savs ceļš ejams. Ja viņš ir izteicis savu apņemšanos vadīt Latvijas izlasi, tad kādi tur vēl var būt jautājumi? Nodarboties ar kaitniecību? Nekļūstiet smieklīgi! Tādā gadījumā pie vienas šnites varam pieskaitīt Biedriņu, kurš pameta latvisko Skonto, lai dotos uz Ameriku laimes meklējumos. Chill!
Ko tad viņš ir tādu sasniedzis? Sēdēja uz soliņa NBA? Trenēja Pasaules izlasi ACSK un neko nespēja vinnēt? Arī ar Baronu nekādi dižie panākumi nebija. Neviens Lietuvas izlases basketbolists nepameta izlasi, bet kopīgi Olimpiādē izcīnija 3 vietu. Ja šie divi nodevēji nebūtu pametuši Latvijas izlasi, mūsu izlase arī spēlētu Olimpiādē.

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:49, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas ir sports, un dēļ sportiskajiem sasniegumiem jeb kuros laikos tā darīja...
Latviešiem gandrži visi lielākie sasniegumi ir zem PSRS karoga. Gan basketbola mūsu medaļnieki, Zem kādām krāsām tad tās medaļas ir? Kādos čempionātos ASK spēlēja uns avu slavu ieguva? Tas ka tajā laikā bija latviajs izlase, kurai nebija nekādu panākumu čempionātā...
Kapēc lai nevairotu savu labklājību startējot PSRS izlasē? Ne jau viņš Valsts noslēpumu atklāja Krieviem
Nevaig sportu savienot ar politiku... Tāpat kā nevaig baznīcu vilkt politikā...
Nu bet bija sportisti kuri atteicās( galvā tikai Irbe nāk)...Principā katram sava taisnība, bet nekas slavējams tas tomēr nav...

  -3 [+] [-]

, 2008-12-03 16:52, pirms 17 gadiem
KristsT rakstīja: Nesalīdzini divas dažādas lietas.
Man tad vēl bija diezgan maz gadi, tāpēc visu pilnībā skaidri neatceros. Bet bija situācija diezgan traka - mans tēvs bija pie barikādēm, māte katru vakaru skatījās ziņas un domāja vai maz ir dzīvs. Mobilie jau tad nebija. Vecākiem viena attāla paziņa darbojās partijā, stāstija, ka ir sagatavots saraksts, kurus ir paredzēts no mūsu rajona izsūtīt uz Sibīriju par dalību neatkarības kustībā, ja komunisti gūtu virsroku. Arī daži mani radinieku tajā sarakstā esot bijuši. Tie bija citi laiki - cilvēki pie vienoti idejas vārdā.
Un, ja, ņemot vērā situāciju kāda bija tad, Vētra izrādija atbalstu PSRS, piedaloties tās izlasē... To ir grūti piedot un to cilvēku pēc tam cienīt.
Labi es ar biju skolnieks, nebiju barikādēs... Mana māsa arī bija traka un skrēja pa barikādēm tur pērās visur uz rīgu utt, tāpat arī skatījos TV lai zinātu kaut viņai viss kārtībā... Man personīgi neko Vētra nav izdarījis... Vēlreiz atkārtojos, ne jau viņš šāva pret Latviešiem... Tas ir sports... Un vairāk domāju, ka viņš domāja nevis par valsti, bet gan par sportiskajiem sasniegumiem... Ja tas būtu noticis pāris gadus atpakaļ, neviens viņam neko nebūtu teicis... A kapēc tad tagad saka tieši par to čempionātu un tieši par to gājienu? UN ja arī necieni to cilvēku par izvēli...
Tad respektē par darbiem un apņemšanos, un vēlēšanos atbalstīt latvijas izlasi neskatoties uz to, ka liela cilvēku masa viņam nevar piedot...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:54, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
Es sēžu Latvijā un lielākā daļa latviešu palika Latvijā nevis piestrādāja par balto nēģeri Irijā. Pie tam ja cilvēks ir pietiekami attīstīts, viņš labi dzīvo jebkurā vietā. bet ja ir pasaules staigātājs, tad tāds arī nomirs. Ja atceries Irbe atteicās spēlēt PSRS izlasē un tāpat tika uz NHL un tur spēlēja daudzas sezonas, bet Vētra ar visu NVS izlasi, tikai sezonu padeldēja soliņu NBA. Pēc tam kā nopērts suns atgriezās Bročos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 16:54, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
nu nafig tu shito visu hu.inju par aukliitēm un kautkādiem saimnieciskiem sūdiem te dzen, ja runa iet par to, kad Latvija pasludina savu valstisko neatkarību (no PSRS) un veido savu nacionālo basketbola izkasi, atrodas divi Latviešu puiši kas uzliek mīkstu un izvēlas pievienoties NVS (PSRS) izlasei, tu maz aptver kas tas toreiz bija par ārprātu, lielāku nodevību pret jauno valsti nevarēja izdarīt...

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:55, pirms 17 gadiem
Babuīns rakstīja: Nu bet bija sportisti kuri atteicās( galvā tikai Irbe nāk)...Principā katram sava taisnība, bet nekas slavējams tas tomēr nav...
Bija, kas atteicās, bija kas neatteicās... Tā pat nevienam tas nav jāslavina. Bet vai tas tiešām ir noziegums kuru bāst acīs visu mūžu utt?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:56, pirms 17 gadiem
nu ta beidzot ari tu ar savu pilnīgi bezjēdzīgo komentāru parādijies. citādi, jau nobažījos vai kaut kas nav atgadījies! Britu Basketbola Līga labākā!!!!
Leonards_Dravnieks rakstīja: Pilnigs sviests. Latvijas valstsvienibai tak ir vajadzigs daudz nopietnaka kaluma treneris- kapec LBS neizskatija skandinavu specialistus? Cik dzirdeju, gatavibu vadit musu valstsvienibu izteica ari belgis Van der Brīzens, kurs sekmigi vadijis Niderlandes un Danijas superligu klubus. Savulaik tika izskatits ari Frude Gundelahs- norvegis, ka ari Niks Makheivens, kurs tagad strada par asistentu Scottish Rocks (Glazgova) jauniesu komanda.
Es neticu nedz abiem lietuviesiem, nedz ari Vetram- nav tada rudijuma.
Jebkurs no maniem minetajiem kandidatiem sakartotu izlasi- tiktu gala gan ar disciplinas problemam, gan ieviestu moderna Ziemeleiropas basketbola garu izlase.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:56, pirms 17 gadiem
Babuīns rakstīja: Nu bet bija sportisti kuri atteicās( galvā tikai Irbe nāk)...Principā katram sava taisnība, bet nekas slavējams tas tomēr nav...
irbe ir pareizais piemērs, ļoti žēl ka viņu nepaņēma uz pč rigā 2006, vismaz par pateicību un uzticību, tā pat neko tad mēs neizcinijām, domāju ka viņš jutās mazliet nodots

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:56, pirms 17 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Piekritu, ka daudziem seit vini nav zinami. Tas nenozime, ka sliktaki. Skandinavu, skotu, iru specialisti sobrid Eiropas basketa tirgu ir arkartigi pieprasiti un spele modernu basketu, nevis to ierusejuso post-padomju variantu, ko Latvija, Lietuva un citas ex-PSRS republikas.
Makheivens, Gundelahs, kaut vai tas pats soms Arni Jahtila- kapec ne?
Treneris-autoritāte nozīmē- zināms, pazīstams, ar panākumiem, par kura pieredzi ir maz jautājumu, kurš spēlētājiem neliek šaubīties par viņa pieņemtajiem lēmumiem nevienā situācijā- ne treniņu grafika veidošanā, ne treniņos uzdodamo uzdevumu izvēlē, ne arī spēlēs pieņemtajos lēmumos, piemēram, attiecīgās situācijās izdarot varbūt kādu neierastu maiņu. Labs treneris varbūt arī bija tas pats Trajkovičs, bet ne visiem spēlētājiem, ne arī lielai daļai līdzjutēju viņš neatstāja iespaidu, ka viņa pieņemtie lēmumi būtu pareizi visās situācijās. Tā vismaz es izprotu to, kādam vajadzētu būt vadonim un galvenajam lēmumu pieņēmējam tādā pasākumā kā valsts izlase un ne tikai.

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:57, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Labi es ar biju skolnieks, nebiju barikādēs... Mana māsa arī bija traka un skrēja pa barikādēm tur pērās visur uz rīgu utt, tāpat arī skatījos TV lai zinātu kaut viņai viss kārtībā... Man personīgi neko Vētra nav izdarījis... Vēlreiz atkārtojos, ne jau viņš šāva pret Latviešiem... Tas ir sports... Un vairāk domāju, ka viņš domāja nevis par valsti, bet gan par sportiskajiem sasniegumiem... Ja tas būtu noticis pāris gadus atpakaļ, neviens viņam neko nebūtu teicis... A kapēc tad tagad saka tieši par to čempionātu un tieši par to gājienu? UN ja arī necieni to cilvēku par izvēli...
Tad respektē par darbiem un apņemšanos, un vēlēšanos atbalstīt latvijas izlasi neskatoties uz to, ka liela cilvēku masa viņam nevar piedot...
Pirmkārt, dažus gadus pirms tam bija cita situācija - cilvēkiem nebija izvēle. Vienkārši nebija. Tajā brīdī izvēle bija. Un viņš savu izvēli izdarīja. Nevis par labu Latvija, bet režīmam, kurā daudzi latvieši zaudēja savas dzīvības, pret kuru tajā laikā notika pretošānās, ne vardarbīga, bet tomēr pretošanās riskējot ar dzīvībām. Tā ir lieta, kuru neaizmirst.
Un tagad viņš ne jau dēļ tā, ka ir Latvijas patriots darbotos Latvijas izlasē, tas viņam būtu vienkārši darbs.

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 16:59, pirms 17 gadiem
Daudziem sheit ir miglains priekshstats par Veetras nodeviibu, vai nu bij tai laika mazi, vai ar atminju kaut kas nav kartiiba, 1992.gada Latvijai bija vislielaka iespeja tikt uz olimpiaadi, bet taa vieta atshkiriba no Lietuviesiem un Igaunjiem, kuri visi ka viens atteicas spelet NVS izlase, musu balelinji Veetra un MIglinieks, prieks kad vismaz lietuvieshi vinneja vinjus spele par bronzu.Ir 2 veidu latvijas sportisti un cilveki, parsvara tadi ka vetra un miglinieks, kuriem noshplauties uz Latviju ja tas vinjiem ir izdeviigi, un 2 kas ir mazakuma ka Arturs Irbe, kurs riskejot ar savu karjeru NHL atteicas spelet NVS izlase, jo vinam un tadiem ka vinjiem Latvija ir 1. vieta...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:00, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Bija, kas atteicās, bija kas neatteicās... Tā pat nevienam tas nav jāslavina. Bet vai tas tiešām ir noziegums kuru bāst acīs visu mūžu utt?
Man tajā laikā bija 19 gadi, atceros visu labi, nu nepazūd tas no atmiņas... Un dzirdot uzvārdu Vētra asociācijas tikai tādas...

     [+] [-]

, 2008-12-03 17:01, pirms 17 gadiem
shitaa rakstīja: nu nafig tu shito visu hu.inju par aukliitēm un kautkādiem saimnieciskiem sūdiem te dzen, ja runa iet par to, kad Latvija pasludina savu valstisko neatkarību (no PSRS) un veido savu nacionālo basketbola izkasi, atrodas divi Latviešu puiši kas uzliek mīkstu un izvēlas pievienoties NVS (PSRS) izlasei, tu maz aptver kas tas toreiz bija par ārprātu, lielāku nodevību pret jauno valsti nevarēja izdarīt...
Tas bija piemērs, un priekš amnis tas ir aptuveni tā pat...
Vienkārši vairāk besī envis tas, ka kādreiz kāds tomēr izdmoāja rīkoties ne pa prātam lielākai tautas masai, un kļuva par nodevēju, jo spēlēja izlasē kurā pirms gada spēlēt nebija grēks... Bet gan tas, ka tagad kautkādu faktu pieminot (un arī no tā cietis neviens nav nogalināts neviens tādēl nav utt) tēlo baigos patriotus, bet reāli viņiem visiem ir nospļauties pat šo Latviju...

     [+] [-]

, 2008-12-03 17:01, pirms 17 gadiem
vētra = muižnieks = pārāk mīksts lai vadītu vīriešu izlasi. vajag veci ar stingru dūri! kapēc V.Valters nav starp kandidātiem?
Slēpts komentārs: ooooo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Raitcha

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:09, pirms 17 gadiem
coffijs rakstīja: Daudziem sheit ir miglains priekshstats par Veetras nodeviibu, vai nu bij tai laika mazi, vai ar atminju kaut kas nav kartiiba, 1992.gada Latvijai bija vislielaka iespeja tikt uz olimpiaadi, bet taa vieta atshkiriba no Lietuviesiem un Igaunjiem, kuri visi ka viens atteicas spelet NVS izlase, musu balelinji Veetra un MIglinieks, prieks kad vismaz lietuvieshi vinneja vinjus spele par bronzu.Ir 2 veidu latvijas sportisti un cilveki, parsvara tadi ka vetra un miglinieks, kuriem noshplauties uz Latviju ja tas vinjiem ir izdeviigi, un 2 kas ir mazakuma ka Arturs Irbe, kurs riskejot ar savu karjeru NHL atteicas spelet NVS izlase, jo vinam un tadiem ka vinjiem Latvija ir 1. vieta...
vau, maizais patriot, cik aizkustinošs teksts, piecas zvaigznes, tb trīs, nu tikpat cik Milda tur paceltes pret debes jumu. tagad pastāsti, ko tev šī latvija ir devusi, lai tu būtu tik liels patriots? Vētram un Migliniekam bija izdevība, viņi to izmantoja, tev būtu tāda izdevība, pirmais kas skrietu pa priekšu visiem būtu, jo redz par pliku patriotismu tevi neviens ar piecīšiem neapber, diemžēl... patrioti, ibio, pastieties uz tiem patriotiem, kas saeimā sēž... četur gadus pabezd krēslā, pāris reizes paceļ īkšķi par grozījumiem likumā, tiek pie jauna auto, dzīvokļa un dzīvo laimīgi. mūsu valstī, ja ir izdevība, tad tādas lietas kā patriotisms cilvēki atliek otrajā plāna, jo labi zin, ka ar patriotismu ģimeni nepabarosi. dzīvotu mēs ekonomiski attīstītā valstī, kur politiķi nedomā vien par savu labklājību, kur varasvīri nerauš pēdējo kapeiko tautai no kabatas laukā, vot tad mēs parunātu par patriotismu un mīlestību pret valsti!

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:11, pirms 17 gadiem
Kozlausks izskatas labākais variants! jo cilvēks ar lielu pieredzi.

     [+] [-]

, 2008-12-03 17:14, pirms 17 gadiem
Uveli par treneri, palīgos Vītols, uzraugs - Kambala, izlasē ieviest stingro režīmu, nepaklausīgos bargi sodīt un piespiest visu darīt!!!

  -4 [+] [-]

, 2008-12-03 17:15, pirms 17 gadiem
anti-gravitation rakstīja: vau, maizais patriot, cik aizkustinošs teksts, piecas zvaigznes, tb trīs, nu tikpat cik Milda tur paceltes pret debes jumu. tagad pastāsti, ko tev šī latvija ir devusi, lai tu būtu tik liels patriots? Vētram un Migliniekam bija izdevība, viņi to izmantoja, tev būtu tāda izdevība, pirmais kas skrietu pa priekšu visiem būtu, jo redz par pliku patriotismu tevi neviens ar piecīšiem neapber, diemžēl... patrioti, ibio, pastieties uz tiem patriotiem, kas saeimā sēž... četur gadus pabezd krēslā, pāris reizes paceļ īkšķi par grozījumiem likumā, tiek pie jauna auto, dzīvokļa un dzīvo laimīgi. mūsu valstī, ja ir izdevība, tad tādas lietas kā patriotisms cilvēki atliek otrajā plāna, jo labi zin, ka ar patriotismu ģimeni nepabarosi. dzīvotu mēs ekonomiski attīstītā valstī, kur politiķi nedomā vien par savu labklājību, kur varasvīri nerauš pēdējo kapeiko tautai no kabatas laukā, vot tad mēs parunātu par patriotismu un mīlestību pret valsti!
Pilnīgi piekrītu!!! Kaut viens adekvāts cilvēks "patrīotu" barā...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 17:18, pirms 17 gadiem
Kemzura - ljoti labi
Kazlauskas - analogiski

tachu netieku gudrs - kaa Veetram izdevaas aizkulties liidz TOP 3 kandidaatiem?

Manupraat iemesls Veetras ieskaitiishanai kandidaatu TOP 3 ir vai nu tas, ka vinsh ir viens no LV treneriem, kuriem netika dota iespeeja treneet izlasi (nav paspeejis aizmelnoties), vai arii vinsh esot rezerves varians, ja nepietiek naudas Kazlauskam vai Kemzuram.

katraa zinjaa es personiigi negribeetu redzeet Veetru izlases trenera amataa - "Barons" vinja vadiibaa speeleeja visai neizteiksmiigi un faktiski bez sadarbiibaam, arii CSKA sievieshu komanda peern un arii shogad nespeej(ja) realizeet visu savu potenciaalu neskatoties, ka sastaavaa tika savaakta liela dalja no sievieshu basktebola pasaules speeleetaaju kreejuma.

argumentus, ka "speeleeja NBA" un "speej izprast LV basketbolu (un speeleetaajus); ko no vinjiem var sagaidiit" par nopietniem neuzskatu, jo:
1. nedomaaju, ka 13 speeles NBA (3.5 ppg) buutu speeciigs pieteikums izlases galvenaa trenera amatam.
2. nav jau muusu basketbolisti tik dziljas personiibas ar plashu basketbola panjeemienu arsenaaalu, kurus lai izprastu buutu obligaati jaabuut latvietim. jebkuram puliidz normaalam trenerim jau peec paaris nedeeljaam buutu jaatiek skaidriibaa ko no katra speeleetaaja var sagaidiit (pareizaak sakot NEVAR sagaidiit).

un visbeidzot veel viens arguments par labu aarzemju trenerim buutu taads, ka shis treneris nebuus retrospektiivs - nespriediis par speeleetaajiem peec to pagaates nopelniem, bet vadiisies no taa snieguma, ko speeleetaaji demonstree pashlaik (atshkiiriibaa no lielaa daudzuma LV treneru un liidzjuuteeju). piem S. Valters jau kuru sezonu tiek nesaats uz rokaam (viss saakaas peec izcilas speeles pret ESP izlasi Eurobasket 2005), lai gan peedeejaas sezonaas vinja sniegums esot bijis stipri viduveejs (un pat zem). taapat arii Shkjeele LV basketbola sabiedriibas aciis joprojaam tiek uztverts, kaa tas pats perspektiivais jauneklis, kas bija pirms 5-iem gadiem... Kalve peedeejaa laikaa regulaari tiek ieklauts izlases sastaavaa, lai gan praktiski nav speeleejis tikpat kaa 2 gadus... utt.

anyway - Izlases trenera amatam ir jaaizveelas peec iespeejas labaaks kandidaats, un piedodiet - tikai ir jaabuut maigi izsakoties "cilveekam, kas ne visai labi orienteejas basketbolaa", lai apgalvotu, ka Veetra kaa treneris esot labaaks par Kazlausku/Kemzuru.
man uzskats ir, ka Veetram veel stipri jaaprogresee kaa trenerim, lai staatos pie izlases vadiibas stuures.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:23, pirms 17 gadiem
Nodevējam Vētram šajā sarakstā nav ko darīt.

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 17:25, pirms 17 gadiem
anti-gravitation rakstīja: vau, maizais patriot, cik aizkustinošs teksts, piecas zvaigznes, tb trīs, nu tikpat cik Milda tur paceltes pret debes jumu. tagad pastāsti, ko tev šī latvija ir devusi, lai tu būtu tik liels patriots? Vētram un Migliniekam bija izdevība, viņi to izmantoja, tev būtu tāda izdevība, pirmais kas skrietu pa priekšu visiem būtu, jo redz par pliku patriotismu tevi neviens ar piecīšiem neapber, diemžēl... patrioti, ibio, pastieties uz tiem patriotiem, kas saeimā sēž... četur gadus pabezd krēslā, pāris reizes paceļ īkšķi par grozījumiem likumā, tiek pie jauna auto, dzīvokļa un dzīvo laimīgi. mūsu valstī, ja ir izdevība, tad tādas lietas kā patriotisms cilvēki atliek otrajā plāna, jo labi zin, ka ar patriotismu ģimeni nepabarosi. dzīvotu mēs ekonomiski attīstītā valstī, kur politiķi nedomā vien par savu labklājību, kur varasvīri nerauš pēdējo kapeiko tautai no kabatas laukā, vot tad mēs parunātu par patriotismu un mīlestību pret valsti!
Nevajag jaukt mūsdienu deģenerātu paaudzi ar 91 gada paaudzi. Tagad jau viens otrs savu māti naudas dēļ pārdotu, bet toreiz tā bija īsta nodevība, krievu laikos par to būtu nošāvuši un neviens pat neuzinātu kur līķi pazuda. Kā jau teicu, ne Vētram , ne Migliniekam to piedot nav iespējams. Starp citu viņi pat nav atvainojušies Latvijai par nodarīto.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:26, pirms 17 gadiem
Fragments no K.Valtera intervijas:
"Tu redzi arī kādu no Latvijas treneriem, kas varētu būt izlases galvgalī?
No Latvijas neredzu nevienu pagaidām, kas varētu augstā līmenī sagatavot mūsu spēlētājus un savākt mūs. Jābūt daudz lielākai autoritātei. Mums vajag trenerus, kas mūs pieliek pie vietas, tai skaitā arī mani, jo visiem patīk runāt. Zini, kā ir izlasē – visi savācas kopā, visi grib būt līderi un kaut ko izdarīt, bet trenerim ir jābūt tam, kas visu un visus saliek pa vietām. Jābūt trenerim ar vārdu – Kemzura, Mesina - vai jebkurā gadījumā tādam, kas ir kaut ko sasniedzis. Latvijas treneriem tālu līdz tādam līmenim, viņi nezina vairāk kā divas trīs aizsardzības sistēmas. Izlasē lielākā problēma vienmēr bijusi aizsardzība."

LAI BŪTU KEMZURA. gribu redzēt, kā tas viss beigtos, kāda būtu spēlētāju reakcija un galarezultāts

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:32, pirms 17 gadiem
anti-gravitation rakstīja: vau, maizais patriot, cik aizkustinošs teksts, piecas zvaigznes, tb trīs, nu tikpat cik Milda tur paceltes pret debes jumu. tagad pastāsti, ko tev šī latvija ir devusi, lai tu būtu tik liels patriots? Vētram un Migliniekam bija izdevība, viņi to izmantoja, tev būtu tāda izdevība, pirmais kas skrietu pa priekšu visiem būtu, jo redz par pliku patriotismu tevi neviens ar piecīšiem neapber, diemžēl... patrioti, ibio, pastieties uz tiem patriotiem, kas saeimā sēž... četur gadus pabezd krēslā, pāris reizes paceļ īkšķi par grozījumiem likumā, tiek pie jauna auto, dzīvokļa un dzīvo laimīgi. mūsu valstī, ja ir izdevība, tad tādas lietas kā patriotisms cilvēki atliek otrajā plāna, jo labi zin, ka ar patriotismu ģimeni nepabarosi. dzīvotu mēs ekonomiski attīstītā valstī, kur politiķi nedomā vien par savu labklājību, kur varasvīri nerauš pēdējo kapeiko tautai no kabatas laukā, vot tad mēs parunātu par patriotismu un mīlestību pret valsti!
Ironizē...
Ja tev vienīgā vērtība ir nauda, tad ir jautājums, ko tu vispār dari vietā, kur tiek tiek runāts par Latvijas izlases treneru kandidātiem. Tad jau tev jābūt pie kājas, kas trenē Latvijas izlasi, kāda starpība - Latvijas, Vācijas, Anglijas izlase, kur labāk maksā, tur arī mājas.
PS. Man, piemēram, arī ir pietiekami daudz gadi un nopelnu es pietiekami labi. Un ir šāda tāda dzīves pieredze. Un ir savas vērtības, kuras es nenodošu.

     [+] [-]

, 2008-12-03 17:36, pirms 17 gadiem
LV treneris būs leitis.
ja būs en vē esietis vetrovs tad manis pēc šī izlase var iet d......
žel tikai tos spēlētājus, kam ši varētu būt pēdējā iespēja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 17:41, pirms 17 gadiem
jā, vēlreiz pateikšu skaidri un saprotami: viņi abi bija vislielākie nodevēji. punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:43, pirms 17 gadiem
Kemura kandidāts Nr.1.Jauns pierādīt sevi alkstošs treneris kurš jau nu varētu sakārtot galvas mūsu zvaigznēm un kurš vada atbilstoša līmeņa klubu.

     [+] [-]

, 2008-12-03 17:43, pirms 17 gadiem
Kāda starpība, kurš būs treneris - tik un tā atradīsies kāda "zvaigzne", kas uzmetīs lūpu un atteiksies spēlēt!
Slēpts komentārs: ninzulis

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:50, pirms 17 gadiem
Pēdējā laikā liekas, ka mēs pat Filu Džeksonu būtu varējuši aicināt, bet tāpat spēlētājiem nepatiktu! Nesaprotu šamo domāšanu, izteikti kā krievu klubos un izlasēs... Vismaz attīstītās valstīs ne futbolā ne basketbolā, utt. federācijas šādi spēlētājiem dir*ā nelien...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 17:55, pirms 17 gadiem
sasperjods rakstīja: 1) labi, ka Zvirgzdiņš ir atstāts savā vietā
2) neviens lietuvietis nespēlēja NVS izlasē
3) spēēt NVS izlasē 1992 bija tas pats, kas karot pret Latvijas armiju
4) ir tautas, kas pāridarījumus neaizmirst (varbūt piedod) simtiem gadu
5) te nav raksts par Znaroku un Ostleru
Tur jau arii taa Latvijas probleema ir, ka mees nespriezham racionaali. Visi spriedumi ir emozionaali , un uz kaukaadiem pagaatnes notikumiem balstiiti. Kameer mees nedziivosim riitdienai nekaa te arii nebuus. 18 gadu vecu notikumu atcereeshanaas nekaadaa gadiijumaa nepasliktina Veetras kaa trennera kvalitaati. Jums nav ar vinju jaaseezh pie galda un jaagaudo cik slikti bija padomju varaa. Un vinjam visai noteikti ir vairaak patriotisma nekaa abiem leishiem, ja jau Latvijas patriotismam trenneru izveelee ir noziime.

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 17:56, pirms 17 gadiem
teo

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 17:59, pirms 17 gadiem
āzis(lasi šneps)par dārznieku!vienā vietā jau apd...

     [+] [-]

, 2008-12-03 18:03, pirms 17 gadiem
gromkows rakstīja: Pēdējā laikā liekas, ka mēs pat Filu Džeksonu būtu varējuši aicināt, bet tāpat spēlētājiem nepatiktu! Nesaprotu šamo domāšanu, izteikti kā krievu klubos un izlasēs... Vismaz attīstītās valstīs ne futbolā ne basketbolā, utt. federācijas šādi spēlētājiem dir*ā nelien...
Pagaidaam vismaz mees peec kultuuras liimenja un mentalitaates esam tuvaak krieviem nekaa rietumu valstiim, lai kaa arii mums tas nepatiktu. Tapeec arii probleemas ir tieshi taadas. Plus veel ariii patriotisms (iists , neviss tuksha muldeeshana kaa pie mums) mums nav tik izteikts kaa rietumos, un taa nav valdiibas , bet gan pashas tautas vaina. Kaada tauta , taada valdiiba. Vajag pabraukaat pa aarzemeem , un paskatiities kaa cilveeki dziivo, un kaada vinjiem ir attieksme pret lietaam. Latvijaa mums ir nopietnas probleemas shajaa sakaraa. Un nevajag nemaz braukt uz bagaatajaam valstiim, pietiks ja paskataas kaa cilveeki dziivo balkaanos. Vinjiem taadu probleemu nav , lai arii vinji ir stipri nabadziigaaki

     [+] [-]

, 2008-12-03 18:10, pirms 17 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Viduvējs? Ja viņš kā aizsargs nemet 20+ punktus, tad tas ir slikts rādītājs? Tas darbs, ko Valters padara aizsardzībā ir nesamērojams. Labāks laikam uz šo brīdi ir tikai Vītols. Nevaru piekrist. Šķēlem, savukārt, ir tas Barona zīmogs virsū un tur neko nevar padarīt. Bet viņš ir labākais bumbas pārvaldītājs pilnīgi noteikti no izlases basketbolistiem. Gan Valteram, gan Šķēlem izlasē būtu jābūt. Varētu pat saderēt, ka, lai arī kurš būs treneris, abi šie spēlētāji izlasē Polijā spēlēs, ja nebūs traumu, protams.
Par skjeeli piekriitu, bet par valteru? nu nez .... vinjsh nav neaizstaajams , un ja vissi ir ierindaa, tad man ir gruuti vinjam atrast vietu izlasee. Varbuut , ka sastaavaa ariii iekljuus, bet noziimiigu lomu es vinjam vairaak neatveeleetu vinjam buutu gruuti konkureet ar skjeeli , viitolu in janichenoku plus veel arii ir dazhi jaunie, kas strauji progressee ..... Valteram jau ir 30, nedomaaju , ka uz vinju baigaas ceriibas vajadzeetu likt.

  -3 [+] [-]

, 2008-12-03 18:25, pirms 17 gadiem
KristsT rakstīja: Karalis Lauva, 15:59, pirms 15 minūtēm, citēt
maris777: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.
Nezinu kāpēc, bet par Vētras šo vēsturisko "nodevību" viennozīmīga viedokļa nav. Tie, kas nezin, varu apgaismot, ka šī "nodevība" ir saistīta ar to, ka Vētra savulaik bija piekritis spēlēt PSRS izlasē, nevis Latvijas, ko pamatoja ar tolaik PSRS izlases spēcīgāku komandu un iespējām sasniegt augstākus mērķus. Ja nemaldos, tad šādu soli spēra arī vairāki lietuvieši. Enīvei Vētra ir pirmais NBA spēlētājs, kurš ir latvietis un pārstāvēja mūsu valsti. Nez vai pilnīgi visi, dzirdod Vētras uzvārdu un zinot viņa personību, uzreiz iedomājas, ka viņš ir krievs un nodevējs. Katram savs ceļš ejams. Ja viņš ir izteicis savu apņemšanos vadīt Latvijas izlasi, tad kādi tur vēl var būt jautājumi? Nodarboties ar kaitniecību? Nekļūstiet smieklīgi! Tādā gadījumā pie vienas šnites varam pieskaitīt Biedriņu, kurš pameta latvisko Skonto, lai dotos uz Ameriku laimes meklējumos. Chill!


Nu pareizi tas nebija un es tādēļ viņu kā cilvēku cienīt nevaru. Piemēram, man vairāki tuvi cilvēki atradās Rīgā pie barikādēm, iespējams pat riskējot ar dzīvību par Latvijas valsti, bet viņš atbalstīja PSRS, piedaloties tās izlasē.


Bet, ja tā padomā daudzi sportisti dēļ naudas ir nomainījuši pilsonību un neviens viņiem virsū nebrauc. Vesela virkne ar šahistiem, viens handbolists, kaut vai arī Oļegs Znaroks. Pēc būtības tas ir viens un tas pats.
Vētra un Igors Miglinieks laikā, ka Latvija ieguva neatkarību (un tika izveidota arī Latvijas basketbola izlase), izvēlējās nostartēt Barselonas Olimpiādē NVS komandā (nevis PSRS!). Protams, tas var nepatikt, bet tā nebija nodevība. Latvijas izlasei dalība Barselonas spēlēs nu nekādi nespīdēja. Savukārt Vētram un I.Migliniekam tā bija reāla iespēja izsisties pasaules līmeņa klubos / līgās. Bez tās NVS izlases pieredzes Vētra arī uz NBA nebūtu ticis.
Daudzi pašlaik it kā ļoti cienījami Latvijas cilvēki tajā laikā reāli darīja tādas lietas, ko tiešām jāsauc par nodevību!!! Salīdzinājumā ar viņiem Vētras un I.M. "nodarījums" ir sīkums.

     [+] [-]

, 2008-12-03 18:29, pirms 17 gadiem
Paijpuisiitis rakstīja: Un kas tad bija ar Baronu? 5 speelju seerija zaudeet tajaa briidii objektiivi speeciigaakam ASK? Pie kam speelees, kur 4 no 5 speeleem beidzaas ar ne vairaak kaa 2 punktu starpiibu. Un kur abaas zaudeetajaas speelees peedeejais metiens palika Baronam, un kur no zemgroza apakshas neiemeta? Tas ir trenera nekompetence?
Pie kam, par Veetras autoritaati, cik man liekas, Tev nav nekaadas nojausmas. Kaut vai njemot par piemeeru to pashu Shkjeeli, resp., kaa vinjsh speeleeja sezonas saakumaa un kaa speeleeja taas sezonas beigaas.
Taa kaa njem vien strikji un pievienojies tukshdriseejam baronam_davisam_#_5.
Zini, ka derbijos komandas vienmēr spēlē labāk.. Visa sezona viņam Baronā bija ļoti neizteiksmīga.. tad vēl tas zaudējums pēc Liepājai vienā spēlē cīņā par bronzu. 5 spēles ne par ko neliecina, jo visos turnīros, principā, bija izgāšanās. Jā, ar Šķēli viņš kaut kādā mērā tika galā, bet piemēram tāds JAUNAIS Gulbis vienkārši brutāli kāpa viņam uz galvas.. tāka tā autoritāte ir nevienozīmīga. Pie tam, Šķēlem reti kad ir bijušas problēmas ar treneriem, lai viņa sakarā varētu runāt par kaut kādu neautoritārismu.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 18:30, pirms 17 gadiem
anti-gravitation- vau, maizais patriot, cik aizkustinošs teksts, piecas zvaigznes, tb trīs, nu tikpat cik Milda tur paceltes pret debes jumu. tagad pastāsti, ko tev šī latvija ir devusi, lai tu būtu tik liels patriots? Vētram un Migliniekam bija izdevība, viņi to izmantoja, tev būtu tāda izdevība, pirmais kas skrietu pa priekšu visiem būtu, jo redz par pliku patriotismu tevi neviens ar piecīšiem neapber, diemžēl... patrioti, ibio, pastieties uz tiem patriotiem, kas saeimā sēž... četur gadus pabezd krēslā, pāris reizes paceļ īkšķi par grozījumiem likumā, tiek pie jauna auto, dzīvokļa un dzīvo laimīgi. mūsu valstī, ja ir izdevība, tad tādas lietas kā patriotisms cilvēki atliek otrajā plāna, jo labi zin, ka ar patriotismu ģimeni nepabarosi. dzīvotu mēs ekonomiski attīstītā valstī, kur politiķi nedomā vien par savu labklājību, kur varasvīri nerauš pēdējo kapeiko tautai no kabatas laukā, vot tad mēs parunātu par patriotismu un mīlestību pret valsti!

par patriotismu es rakstu tapec KA DOMAJU KAD KOMANDA NEVAR UZVARET BEZ TA UN JA TAS TRENERIS kadreiz ir uzspjavis uz sho izlasi tad neticu kad vinsh var motivet izlasi tagad, tad piemers ASV izlases uzvara 1980. gana olimpiska hokeja turnira, kur vinji uzvwereja tikai pateicoties patriotismam, jo vinji tur ar studentu izlasi pieveica gan krievu gan ČSR un somu, zviedru profinus, bet no nosauktajiem treneriem noteikti labakais Kazlausks un nevajag vinju apvainot ka vinsh nav moderns treners, kjina shadu tadu neliktu par treneri savai izlasei olimpiskajas majas

     [+] [-]

, 2008-12-03 18:33, pirms 17 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
Tev nu gan šeit ir piemēri pie kuriem krietni jāpiedomā,ko tu gribi pateikt un vai nav ironija.Tulīt puse Latvijas paliks bez darba,arvien vairāk cilvēku darbu skata nevis kā iespēju nopelnīt,bet izdzīvot.Visiem patriotiem labāk padomāt,kas tas tāds cilvēks ir un kas ir varas iepotētā valsts mīlestība.Tūlīt,nedodu ne pieci,visi patriotisma audzinātāji no mūsu valdošās elites, paņemot visu kas no valsts vēl paņemams laidīsies lapās.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 18:38, pirms 17 gadiem
anti-gravitation rakstīja: vau, maizais patriot, cik aizkustinošs teksts, piecas zvaigznes, tb trīs, nu tikpat cik Milda tur paceltes pret debes jumu. tagad pastāsti, ko tev šī latvija ir devusi, lai tu būtu tik liels patriots? Vētram un Migliniekam bija izdevība, viņi to izmantoja, tev būtu tāda izdevība, pirmais kas skrietu pa priekšu visiem būtu, jo redz par pliku patriotismu tevi neviens ar piecīšiem neapber, diemžēl... patrioti, ibio, pastieties uz tiem patriotiem, kas saeimā sēž... četur gadus pabezd krēslā, pāris reizes paceļ īkšķi par grozījumiem likumā, tiek pie jauna auto, dzīvokļa un dzīvo laimīgi. mūsu valstī, ja ir izdevība, tad tādas lietas kā patriotisms cilvēki atliek otrajā plāna, jo labi zin, ka ar patriotismu ģimeni nepabarosi. dzīvotu mēs ekonomiski attīstītā valstī, kur politiķi nedomā vien par savu labklājību, kur varasvīri nerauš pēdējo kapeiko tautai no kabatas laukā, vot tad mēs parunātu par patriotismu un mīlestību pret valsti!
tU esi Imbecilis. loti saubos vai pat dzimis taja laika biji. zini, laiks, kad cilveki izvelejas. tam nav nekada sakara ar ieveletajiem politikjiem (gan jau naks paar vinjiem ...). no siem abiem neviens nav pat atzinis,ka kludijas vai nozelo. un miglinieks Zeltiņu (kurs izlasi uz cempi aizveda) pat par paligu nepanema, naudinas mazak pasam butu...

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 18:40, pirms 17 gadiem
resco rakstīja: Vētra un Igors Miglinieks laikā, ka Latvija ieguva neatkarību (un tika izveidota arī Latvijas basketbola izlase), izvēlējās nostartēt Barselonas Olimpiādē NVS komandā (nevis PSRS!). Protams, tas var nepatikt, bet tā nebija nodevība. Latvijas izlasei dalība Barselonas spēlēs nu nekādi nespīdēja. Savukārt Vētram un I.Migliniekam tā bija reāla iespēja izsisties pasaules līmeņa klubos / līgās. Bez tās NVS izlases pieredzes Vētra arī uz NBA nebūtu ticis.
Daudzi pašlaik it kā ļoti cienījami Latvijas cilvēki tajā laikā reāli darīja tādas lietas, ko tiešām jāsauc par nodevību!!! Salīdzinājumā ar viņiem Vētras un I.M. "nodarījums" ir sīkums.
Par to vēl var strīdēties - bija vai nebija nodevība. NVS bija praktiski tas pats PSRS. Es tikai rakstu, ka personīgi viņu cienīt vai viņam piedot nevaru, jo jebkurā gadījumā, ņemot vērā tā brīža situāciju, tā bija izvēle starp dalību Latvijas izlasē un Latvijai naidīgas varas izlasē. Viņš izvēlējās otro. Bet par to, ka daudzi citi it kā cienījami cilvēki ir izdarījuši vēl sliktākas lietas - tam es pilnībā piekrītu. Un pret viņiem man attieksme ir tieši tāda pati.
Un šajā gadījumā, pat, ņemot vērā manu personīgo nepatiku pret viņu, tikai vēstures dēļ man nebūtu pretenziju pret viņu kā izlases treneri. Galvenais ir izlases spēlētāju sniegums. Bet šajā ziņā uzskatu, ka viņš sevi nav pierādījis kā labu treneri ne Baronā, ne CSKA. Abos gadījumos viņa komanda demonstrēja sliktāku sniegumu, nekā pēc sastāva varēja gaidīt. Vienīgais labais sniegums bija LBL pusfinālspēles ar ASK.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 18:42, pirms 17 gadiem
No šiem 3 kandidātiem neviens neliekas atbilstošs. Vētra, kā jau te daļa minēja, pirmkārt neder savas tumšās biogrāfijas Latvijas izlases saskarā dēļ un trenētprasme arī zem jautājuma zīmes. Lietuvieši arī ne pārāk, viens vecs specs, bet jau visu ir pierādījis, bez īpašas motivācijas un pārāk konservatīvs, otrs jauns, perspektīvs, bet baidos, ka nespēs noturēt disciplīnu, kas šobrīd izlases kandidātiem ir galvenā problēma.
Bez tam man nešķiet, ka "brāļu tautieši" ir tik ieinteresēti LV basketa augšupejā, es viņiem vairs neticu, paskatoties uz tiem pašiem gājieniem ar "maximām" un "air baltikiem"- ka tik tuvāko kaimiņu apčakarēt...
Te derētu pilnīgi jauns un ambiciozs redzējums, kāds Balkānu vai skandināvu treneris, mbe Trajkovičs vairs nē, bet nu tam pašam F. Gundelaham vienīgais redzamais mīnuss ir salīdzinoši nelielā popularitāte.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 18:54, pirms 17 gadiem
goga papukašvili rakstīja: No šiem 3 kandidātiem neviens neliekas atbilstošs. Vētra, kā jau te daļa minēja, pirmkārt neder savas tumšās biogrāfijas Latvijas izlases saskarā dēļ un trenētprasme arī zem jautājuma zīmes. Lietuvieši arī ne pārāk, viens vecs specs, bet jau visu ir pierādījis, bez īpašas motivācijas un pārāk konservatīvs, otrs jauns, perspektīvs, bet baidos, ka nespēs noturēt disciplīnu, kas šobrīd izlases kandidātiem ir galvenā problēma.
Bez tam man nešķiet, ka "brāļu tautieši" ir tik ieinteresēti LV basketa augšupejā, es viņiem vairs neticu, paskatoties uz tiem pašiem gājieniem ar "maximām" un "air baltikiem"- ka tik tuvāko kaimiņu apčakarēt...
Te derētu pilnīgi jauns un ambiciozs redzējums, kāds Balkānu vai skandināvu treneris, mbe Trajkovičs vairs nē, bet nu tam pašam F. Gundelaham vienīgais redzamais mīnuss ir salīdzinoši nelielā popularitāte.
tas ko tur vētra tai laika sastradaja nav nekas kriminals, un pec taa jau nu nevaidzetu spriest der trenerim vai nee, bet es nedomaju ka vinsh spees izdarit to ko mums vajag, jo shii ir taa iespeja ko nedrikst nopuudelet- sastāvs spēka gados, tieshi prieksh basketa. Garais gals- iespeja salaasit dadus garo sastavu kads vel nav bijis, ari Valteram spaanija iet labi, ka tik ar veselibu un shkjele pedejos gados ir ieskrejies, ari janeichenoks, sandis valters neliek par sevi bazhities, tas viss ir jaizmanto un ir janjem cilveks kursh jau ko tadu ieprieksh ir sasniedzis, bet galvenais velas sasniegt augstus rezultatus, tapat lai leišu treneris varetu but tuvakais variants kas der musu stilam, es uzskatu ka kemzura butu labakais, bet lai palistu preiksh Gsw uz vederu musejiem bus janjem kozlausks

  -3 [+] [-]

, 2008-12-03 18:59, pirms 17 gadiem
KristsT rakstīja: Par to vēl var strīdēties - bija vai nebija nodevība. NVS bija praktiski tas pats PSRS. Es tikai rakstu, ka personīgi viņu cienīt vai viņam piedot nevaru, jo jebkurā gadījumā, ņemot vērā tā brīža situāciju, tā bija izvēle starp dalību Latvijas izlasē un Latvijai naidīgas varas izlasē. Viņš izvēlējās otro. Bet par to, ka daudzi citi it kā cienījami cilvēki ir izdarījuši vēl sliktākas lietas - tam es pilnībā piekrītu. Un pret viņiem man attieksme ir tieši tāda pati.
Un šajā gadījumā, pat, ņemot vērā manu personīgo nepatiku pret viņu, tikai vēstures dēļ man nebūtu pretenziju pret viņu kā izlases treneri. Galvenais ir izlases spēlētāju sniegums. Bet šajā ziņā uzskatu, ka viņš sevi nav pierādījis kā labu treneri ne Baronā, ne CSKA. Abos gadījumos viņa komanda demonstrēja sliktāku sniegumu, nekā pēc sastāva varēja gaidīt. Vienīgais labais sniegums bija LBL pusfinālspēles ar ASK.
Paarspiileet nevajag. NVS nekad nav bijusi Latvijai naidiiga vara , un NVS nav tas pats , kas PSRS, ja tu tik labi zini veesturi, tad tev par sho jautaajumu iebildumiem nevajadzeetu buut.

     [+] [-]

, 2008-12-03 20:03, pirms 17 gadiem
vislabāk lai Kazlausks!

     [+] [-]

, 2008-12-03 20:35, pirms 17 gadiem
ZhanisVimba rakstīja: Zini, ka derbijos komandas vienmēr spēlē labāk.. Visa sezona viņam Baronā bija ļoti neizteiksmīga.. tad vēl tas zaudējums pēc Liepājai vienā spēlē cīņā par bronzu. 5 spēles ne par ko neliecina, jo visos turnīros, principā, bija izgāšanās. Jā, ar Šķēli viņš kaut kādā mērā tika galā, bet piemēram tāds JAUNAIS Gulbis vienkārši brutāli kāpa viņam uz galvas.. tāka tā autoritāte ir nevienozīmīga. Pie tam, Šķēlem reti kad ir bijušas problēmas ar treneriem, lai viņa sakarā varētu runāt par kaut kādu neautoritārismu.
Shkjeelem pavisam nesen bija 'probleemas' ar galveno treneri.
Kas attiecas uz Gulbi, tad cik minuutes shis videeji pavadiija laukumaa tajaa sezonaa? Un vai to var uzskatiit par kaapshanu uz galvas?
Pie kam, peec garas darba dienas Tev arii sievai laika nepietiek. Liidziigi arii Baronam pietruuka emociju pirmajai speelei pret Liepaaju, kura turklaat notika nehallee (halli izveelas vadiiba, nevis treneris).
Un, ja jau uz derbijiem komandas taa sanjemas, tad kaapeec veel sezonu ieprieksh bija vienos vaartos (nu tad, kad uzradaas puslitri). Un kaapeec pagaajushaas sezonas beigas bija taadas kaa bija? Vienkaarshi treneris pateica pareizos vaardus un viss notika, kas vien liecina par augstas klases treneri.
Bet par laimi Tev izlases treneris nebuus jaaizveelas. To dariis, iespeejams, kompetentaaki cilveeki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 21:21, pirms 17 gadiem
Godîgi sakot,mani personîgi aizskar,ja käds shîs runas par Vétras nodevîbu sauc par liekulîbu un domä,ka par naudu müs visus varétu nopirkt. Jäpiekrît,ka shobrîd aug pilnîga degenerätu paaudze,kuriem nekas nav svéts. Bet jums laikam nav ne jausmas,käda situäcija bija toreiz,käds neiedomäjams pacélums visä tautä,jums vajadzéja redzét,cik vienoti visi bija barikädés, pilnîgi sveshi cilvéki viens otram bija kä brälji. Un tas bija pilnîgi neiedomäjami,ka pékshnji divi müsu labäkie basketbolisti atsakäs no spélésanas jaunizveidotajä neatkarîgäs Latvijas izlasé,bet piekrît pievienoties nvs(faktiski psrs) izlasei ar domu izcînît olimpiskäs medalas. Tä bija neiedomäjama nodevîba. Un situäcija toreiz nav salîdzinäma ar situäciju tagad,täpéc lügums tiem,kas tad vél nebija pat dzimushi-turiet muti! Ir lietas,kuras neaizmirst

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 21:24, pirms 17 gadiem
coffijs rakstīja: anti-gravitation- vau, maizais patriot, cik aizkustinošs teksts, piecas zvaigznes, tb trīs, nu tikpat cik Milda tur paceltes pret debes jumu. tagad pastāsti, ko tev šī latvija ir devusi, lai tu būtu tik liels patriots? Vētram un Migliniekam bija izdevība, viņi to izmantoja, tev būtu tāda izdevība, pirmais kas skrietu pa priekšu visiem būtu, jo redz par pliku patriotismu tevi neviens ar piecīšiem neapber, diemžēl... patrioti, ibio, pastieties uz tiem patriotiem, kas saeimā sēž... četur gadus pabezd krēslā, pāris reizes paceļ īkšķi par grozījumiem likumā, tiek pie jauna auto, dzīvokļa un dzīvo laimīgi. mūsu valstī, ja ir izdevība, tad tādas lietas kā patriotisms cilvēki atliek otrajā plāna, jo labi zin, ka ar patriotismu ģimeni nepabarosi. dzīvotu mēs ekonomiski attīstītā valstī, kur politiķi nedomā vien par savu labklājību, kur varasvīri nerauš pēdējo kapeiko tautai no kabatas laukā, vot tad mēs parunātu par patriotismu un mīlestību pret valsti!

par patriotismu es rakstu tapec KA DOMAJU KAD KOMANDA NEVAR UZVARET BEZ TA UN JA TAS TRENERIS kadreiz ir uzspjavis uz sho izlasi tad neticu kad vinsh var motivet izlasi tagad, tad piemers ASV izlases uzvara 1980. gana olimpiska hokeja turnira, kur vinji uzvwereja tikai pateicoties patriotismam, jo vinji tur ar studentu izlasi pieveica gan krievu gan ČSR un somu, zviedru profinus, bet no nosauktajiem treneriem noteikti labakais Kazlausks un nevajag vinju apvainot ka vinsh nav moderns treners, kjina shadu tadu neliktu par treneri savai izlasei olimpiskajas majas
Nez, bet laišiem atšķirībā no kangariem Vētras un Miglinieka, nekas netraucēja spēlēt savā izlasē.. Domāju, ka arī mūsu izlases AR Vētru un Miglinieku sastāvā spēlēt Olimpiādē...

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 21:25, pirms 17 gadiem
Tukums rakstīja: pamuljkjiit,ja Veetra buutu bijis ska treneris,tad buutu labu labais,aizej jefinj tak vienreiz pie aarsta.
Piedod, bet "tādi" treneri ASK komandā nestrādā.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 21:27, pirms 17 gadiem
Kädas mulkîbas. Nvs un psrs-atskirîba tikai nosaukumä. Ja ir pasiem sava izlase(!),tad kädél iet uz mistisku nvs,ja vien neesi pérkama m****

     [+] [-]

, 2008-12-03 21:28, pirms 17 gadiem
Paijpuisiitis rakstīja: Shkjeelem pavisam nesen bija 'probleemas' ar galveno treneri.
Kas attiecas uz Gulbi, tad cik minuutes shis videeji pavadiija laukumaa tajaa sezonaa? Un vai to var uzskatiit par kaapshanu uz galvas?
Pie kam, peec garas darba dienas Tev arii sievai laika nepietiek. Liidziigi arii Baronam pietruuka emociju pirmajai speelei pret Liepaaju, kura turklaat notika nehallee (halli izveelas vadiiba, nevis treneris).
Un, ja jau uz derbijiem komandas taa sanjemas, tad kaapeec veel sezonu ieprieksh bija vienos vaartos (nu tad, kad uzradaas puslitri). Un kaapeec pagaajushaas sezonas beigas bija taadas kaa bija? Vienkaarshi treneris pateica pareizos vaardus un viss notika, kas vien liecina par augstas klases treneri.
Bet par laimi Tev izlases treneris nebuus jaaizveelas. To dariis, iespeejams, kompetentaaki cilveeki
Vispār es runāju par Šķēli līdz šai vasarai.. ar "Kāpšanu uz galvas" es domāju to, ka Gulbis Vētru vispār nerespektēja.

UN tie, kas mani te oponē, VAI KĀDS TIEŠĀM VAR APGALVOT, KA VĒTRAM TĀ SEZONA BARONĀ NEBIJA PILNĪGA IZGĀŠANĀS? Mūsu komandas mēdz zaudēt Ņevežim un citām vidusmēra leišu komandām, bet Vētra paspēja zaudēt līgas vājakajai komandai Sakalai. Lai veicas, bet tādu treneri mūsu izlasei NEVAJAG. Ne autoritāte, ne reāli panākumu + pie tā visa stulbi izteikumi, kas novedīs pie tāda paša iznākuma kā ar Trajkoviču.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 21:38, pirms 17 gadiem
MaryJane rakstīja: Godîgi sakot,mani personîgi aizskar,ja käds shîs runas par Vétras nodevîbu sauc par liekulîbu un domä,ka par naudu müs visus varétu nopirkt. Jäpiekrît,ka shobrîd aug pilnîga degenerätu paaudze,kuriem nekas nav svéts. Bet jums laikam nav ne jausmas,käda situäcija bija toreiz,käds neiedomäjams pacélums visä tautä,jums vajadzéja redzét,cik vienoti visi bija barikädés, pilnîgi sveshi cilvéki viens otram bija kä brälji. Un tas bija pilnîgi neiedomäjami,ka pékshnji divi müsu labäkie basketbolisti atsakäs no spélésanas jaunizveidotajä neatkarîgäs Latvijas izlasé,bet piekrît pievienoties nvs(faktiski psrs) izlasei ar domu izcînît olimpiskäs medalas. Tä bija neiedomäjama nodevîba. Un situäcija toreiz nav salîdzinäma ar situäciju tagad,täpéc lügums tiem,kas tad vél nebija pat dzimushi-turiet muti! Ir lietas,kuras neaizmirst
Lielaakie degjeneraati pashreiz ir tie , kuriem ir no 35-45gadu , kas arii skaitaas taa zudusii paaudze ..... es pashreizeejo jaunatni tik ljoti nenoliktu, taaa ir pirmaa paaudze , kas ir dzimusi neatkariigaa latvijaa un vinjiem atshkjiriibaa no zudushaas paaudzes vismaz ir ambiicijas. Es pats esmu dzimis 70tajos un mani ari vareetu pieskaitiit pie tiem zudushajiem bet tapee tak es neies vaideet , ka viss slikti, ar ko lielaakoties tie zudushie arii nodarbojas. Dziive nav tik gara lai es nodarbotos ar piiksteeshanu cik briesmiigi bija 91. gadaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 22:52, pirms 17 gadiem
atbalstam saveejos-es par Veetru...Veetra karjeras laikaa bijis labs profesionaals basketbolists un treneejies pie vieniem no labaakajiem treneriem...un ne velti arii vada CSKA...
...domaaju ka izlasi noteikti jaavada LV trenerim un Veetra manupraat ir labaakais variants...

  -1 [+] [-]

, 2008-12-04 11:04, pirms 17 gadiem
gadas rakstīja: tU esi Imbecilis. loti saubos vai pat dzimis taja laika biji. zini, laiks, kad cilveki izvelejas. tam nav nekada sakara ar ieveletajiem politikjiem (gan jau naks paar vinjiem ...). no siem abiem neviens nav pat atzinis,ka kludijas vai nozelo. un miglinieks Zeltiņu (kurs izlasi uz cempi aizveda) pat par paligu nepanema, naudinas mazak pasam butu...
Bet tu pats tajā laikā jau biji? vai esi kārtējais "akls patriots"...mūsu politiķi daudz ko solīja 90. gadu sākumā ( viņi visu laiku kaut ko sola), pimēram pirms referenduma "par Latvijas neatkarības atjaunošanu" Tautas fronte solīja pilsonību visiem Latvijas iedzīvotājiem...

     [+] [-]

, 2008-12-04 12:31, pirms 17 gadiem
zeka

Ne jau visiem - tiem, kas par neatkariibu Tachu jaa, daudzus tuukstoshus apchakareeja...

     [+] [-]

, 2008-12-05 12:09, pirms 17 gadiem
tads rakstīja: gribetu MUIZNIEKU tai amataa redzeet!!
latvijaa uzskatu viens no labaakajiem!!!!!!
aarpraac