Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Kazlausks, Kemzura vai Vētra

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Kazlausks, Kemzura vai Vētra
Jons Kazlausks
Foto: AFP

Latvijas basketbola savienība, turpinot nacionālās vīriešu valstsvienības trenera meklējumus, veiks sarunas ar lietuviešu speciālistiem Jonu Kazlausku, Ķēstuti Kemzuru un latviešu treneri, Maskavas CSKA sieviešu basketbola vienības pārraugu Gundaru Vētru.

Pēc LBS sniegtajām ziņām, lemšana par galveno treneri turpināsies vēl šogad. Pārrunas ar kandidātiem veiks LBS jaunais sporta direktors Edgars Šneps.
Viens no sporta direktora uzdevumiem būs piedāvāt valdei abu izlašu treneru kolektīvu modeli un izlašu darba plānu.

E. Šnepa, kurš darbu sporta direktora amatā uzsāks no 15.decembra, viena no atbildībām būs izlašu stratēģiskā vadība. Viņš veiks detalizētas pārrunas ar minētājiem kandidātiem par iespējām un nosacījumiem, kā arī piedāvās valdei apstiprināšanai jau konkrētu treneru kolektīvu līdz šī gada beigām, ņemot vērā LBS finansiālās iespējas.

Šneps: "Skatāmies uz priekšu, nevis atpakaļ"
„Minēto trīs kandidātu izvēle bija darba, diskusiju, valdes sarunu un analīzes rezultāts,” komentējot situāciju, teica Šneps, kurš piektdien noslēdz darba gaitas Izglītības un zinātnes ministrijā. „No Latvijas, Lietuvas, Serbijas un Slovēnijas kandidātiem tika atlasīti trīs. Koncentrēsimies darbam ar viņiem, skatāmies uz priekšu nevis atpakaļ.”

Šodien izraudzīts oficiālais sarunu vedējs, atzina Šneps. „Iepriekš dažāda līmeņa sarunas veda dažādi cilvēki, no šodienas tas ir mans uzdevums. Visi trīs izvirzītie treneri līdz šim ir piekrituši, ka tos nosauc par kandidātiem. Skaidrs, ka sporta direktora darbs ir plašāks nekā tikai galvenā trenera meklējumi, taču līdz Jaunajam gadam tā ir prioritāte.”

Sporta direktors strādās ar abu izlašu vadību. „Pirmā saruna būs ar treneri Zvirgzdiņu, lai saprastu, kāds izskatīsies sieviešu valstsvienības nākamā gada modelis.”

Informācija par pretendentiem

Ķēstutis Kemzura, Krievijas Superlīgas kluba "Himki" galvenais treneris
Lietuviešu treneris ir jaunākais no trīs pretendentiem un viņa lielākais panākums ir šogad izcīnītais Krievijas Kauss kopā ar Maskavā bāzēto "Himki" vienību. Tiesa, "Himki" pozīcijas Krievijā šobrīd nav stabilas, jo paklīdušas runas par finansējuma samazinājumu un kluba iespējamo apvienošanu ar citu Maskavas apgabala klubu "Triumf". Apgabala vadītājs Boriss Gromovs ir liels sporta atbalstītājs, taču pašreizējās krīzes apstākļos visus Maskavas apgabala sponsorētos klubus, tostarp sieviešu superklubu "Spartak", atbalstīt nebūs iespējams. Vēl jo vairāk tāpēc, ka pēdējās nedēļās "Himki" piedzīvojuši zaudējumus pret Maskavas "Dinamo" un Eiropas Kausa izbraukuma spēlē pret Trevīzo "Benetton". Tādējādi Kemzuras pozīcijas Krievijas galvaspilsētā var saļodzīties. Lietuvietis palīdzēja Krievijā ienākt amerikāņu speciālistam Deividam Blatam, abi savstarpēji labi pazīst viens otra spēles modeli un vairākus gadus strādājuši kopā Sanktpēterburgas "Dinamo", kā arī Trevīzo "Benetton". Kemzura bijis trenera asistents arī Viļņas "Lietuvos Rytas".

Gundars Vētra: "Oficiālu piedāvājumu vēl neesmu saņēmis"
Pirmais latviešu basketbolists NBA 2007. gada rudenī kļuva par Maskavas CSKA sieviešu basketbola kluba galveno treneri, pirmajā sezonā palīdzot klubam izcīnīt Krievijas Kausu un uzvarēt FIBA Pasaules līgas turnīrā Jekaterinburgā. Bijis arī basketbola kluba Barons/LMT galvenais treneris, kā arī Permas komandas “Ural Great” galvenā trenera palīgs.

"Oficiālu piedāvājumu vēl neesmu saņēmis," uzzinot par kārtējās atlases kārtas rezultātiem, teica Vētra. "Bija saruna ar LBS pārstāvi par šo jautājumu, ka piedāvājums varētu būt. Ja oficiāls piedāvājums tiešām būs, sākšu tikpat atbildīgi un ar pilnu nopietnību par to domāt. Priekšlikums ir ļoti interesants. Runājot par termiņiem, jautājums nav tik degošs, momentāli nekas tālāk nemainīsies."

Jons Kazlausks
Jons Kazlausks no 2004.-2008.gadam bija Ķīnas nacionālās izlases galvenais treneris, gatavojot valstsvienību dalībai 29. Olimpiādes spēlēs Pekinā. No 1997.-2001.gadam bijis galvenais treneris Lietuvas nacionālajai valstsvienībai. Pēc tam vadījis lietuviešu komandas “Žalgiris” un “Lietuvos rytas”. 2006.gadā Kazlauska vadībā Ķīnas nacionālā izlase kļuva par “Āzijas Spēļu” uzvarētāju.

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:10, pirms 16 gadiem
domāju, ka Jons Kazlausks ir labākais variants

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:13, pirms 16 gadiem
ja vajag patriotu un autoritāti, kas nenodod latviju, tad par treneri ir jāņem irbe, visi viņu ciena un ja kas nesanāks tad varēs atrunāties ka viņš ir hokejists

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:14, pirms 16 gadiem
Kazlauskas...viennozīmīgi, jo vecim tomēr ir superīga pieredze, pazīst labi Baltijas basketbolistu vājās un stiprās vietas, un ja vēl palīgos paņem vecās gvardes treneri Krauliņu, solas būt superīgs treneru duets....

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:14, pirms 16 gadiem
Karalis Lauva, 15:59, pirms 15 minūtēm, citēt
maris777: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.
Nezinu kāpēc, bet par Vētras šo vēsturisko "nodevību" viennozīmīga viedokļa nav. Tie, kas nezin, varu apgaismot, ka šī "nodevība" ir saistīta ar to, ka Vētra savulaik bija piekritis spēlēt PSRS izlasē, nevis Latvijas, ko pamatoja ar tolaik PSRS izlases spēcīgāku komandu un iespējām sasniegt augstākus mērķus. Ja nemaldos, tad šādu soli spēra arī vairāki lietuvieši. Enīvei Vētra ir pirmais NBA spēlētājs, kurš ir latvietis un pārstāvēja mūsu valsti. Nez vai pilnīgi visi, dzirdod Vētras uzvārdu un zinot viņa personību, uzreiz iedomājas, ka viņš ir krievs un nodevējs. Katram savs ceļš ejams. Ja viņš ir izteicis savu apņemšanos vadīt Latvijas izlasi, tad kādi tur vēl var būt jautājumi? Nodarboties ar kaitniecību? Nekļūstiet smieklīgi! Tādā gadījumā pie vienas šnites varam pieskaitīt Biedriņu, kurš pameta latvisko Skonto, lai dotos uz Ameriku laimes meklējumos. Chill!

Nu pareizi tas nebija un es tādēļ viņu kā cilvēku cienīt nevaru. Piemēram, man vairāki tuvi cilvēki atradās Rīgā pie barikādēm, iespējams pat riskējot ar dzīvību par Latvijas valsti, bet viņš atbalstīja PSRS, piedaloties tās izlasē.

Bet, ja tā padomā daudzi sportisti dēļ naudas ir nomainījuši pilsonību un neviens viņiem virsū nebrauc. Vesela virkne ar šahistiem, viens handbolists, kaut vai arī Oļegs Znaroks. Pēc būtības tas ir viens un tas pats.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:17, pirms 16 gadiem
andittis86 rakstīja: Protams muti virināt viņam patīk, bet domāju ka viņš ir viens no tiem kas vislabāk pazīst, šodrīd labākos spelētājus latvijā, ka arī ir informēts par jaunajiem talantiem, tapēc komplektācija viņam būtu vislabakā, nevis pēc sausas statistiksa komplektēs spelētājus
Probleema ir taada , ka komanda ir ne tikai jaakomplektee , bet arii jaavada un jaacenshas sasniegt iespeejami augstus rezultaatus. Lielu rezultaatu VV pashreiz lielajaa basketbolaa nav , un taatad arii nav nekaada garanta, ka taadi buus. Ja VEF izciiniis shogad vismaz 3sho vietu Latvijas 4empionaataa , tad es neko neteikshu ,ja vinjsh paraadiisies kandidaatos kaadreiz naakotnee, bet pashreiz es neredzu par kaadiem nopelniem vinjsh buutu pelnijs Izlases galvenaa trennera vietu

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:17, pirms 16 gadiem
murziks rakstīja: Kazlauskas...viennozīmīgi, jo vecim tomēr ir superīga pieredze, pazīst labi Baltijas basketbolistu vājās un stiprās vietas, un ja vēl palīgos paņem vecās gvardes treneri Krauliņu, solas būt superīgs treneru duets....
piekrītu par krauliņu

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:20, pirms 16 gadiem
skaidrs ir tas , ka nekas nav skaidrs, kurš būtu labākais variants
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:22, pirms 16 gadiem
maris777 rakstīja: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.
Es atceros viņa tā saukto "Nodevību". Tikai diezin vai kāds no visiem šeit esošiem virsū braucējiem, viņa vietā būtu darījis citādi. runa jau ir par sportu, un sportiskiem principiem... Ko nepārmetat Ostleram neko? Kurš LAtvijas pasi ir uzmetis ntās reizes? Un viņš tāds nav vienīgais...
Te vispār krietna lielākā daļa ir patrioti tikai vienreiz vai divreiz gadā, Hokeja un Basketbola čempionātu laikā, citā laikā sen būtu savu dzimteni iemainījuši pret īriju, spāniju un zemeņu laukiem, nekā kaut pirkstiņu pakustinātu viņas labā...

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:23, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Pilnigs sviests. Latvijas valstsvienibai tak ir vajadzigs daudz nopietnaka kaluma treneris- kapec LBS neizskatija skandinavu specialistus? Cik dzirdeju, gatavibu vadit musu valstsvienibu izteica ari belgis Van der Brīzens, kurs sekmigi vadijis Niderlandes un Danijas superligu klubus. Savulaik tika izskatits ari Frude Gundelahs- norvegis, ka ari Niks Makheivens, kurs tagad strada par asistentu Scottish Rocks (Glazgova) jauniesu komanda.
Es neticu nedz abiem lietuviesiem, nedz ari Vetram- nav tada rudijuma.
Jebkurs no maniem minetajiem kandidatiem sakartotu izlasi- tiktu gala gan ar disciplinas problemam, gan ieviestu moderna Ziemeleiropas basketbola garu izlase.
Smagi lielākajai daļai basketbola sabiedrības pēc Tevis pieminēto kandidatūru nominēšanas rastos jautājums "WTF?". Ar šobrīd pieejamām kandidatūrām tā nav. Visi daudz maz zināmi. Nu diskusija var sākties. Diskusija, nevis zīlēšana, kā tas, manuprāt, būtu ar skandināviem.

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:28, pirms 16 gadiem
ninzulis rakstīja: Vienkaarshi izraisa shitaadi patrioti .... pashi neko nav sasniegushi , bet dirsh nejeegaa
Labāk neko nesasniegt, nekā sasniegt Latviju nododot ,ka tik NBA tikt...!!! Sevišķi tajos gados!

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:28, pirms 16 gadiem
Jonu Kazlausku !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:30, pirms 16 gadiem
Nu Dravnieks nobēra tādus bezsakara vārdus, labi ka sēžu krēslā citādi būtu nokritis no kājām!

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:31, pirms 16 gadiem
andittis86 rakstīja: piekrītu par krauliņu
Ko ta vinji abi tur dariis ..... vai nu vienu , vai otru. Kraulinjam seedeet aiz kazlauska muguras nevajadzeetu. Tad var likt kraulinju vienu pashu , nedomaaju , ka rezultaats buus daudz sliktaaks. es arii nesaprotu kaadu meerkji LBS ir nospraudushi. Ja ir plaans ciiniities par pirmo trijnieku pamatojoties ar to ka ir taada liimenja speeleetaajs kaa biedrinjsh, tad varbuut ir veerts njemt baigo leishu speciaalistu , mosh atradiis baigo plaanu , kaa speeleet uz biedrinju (kraulinjsh atrada saikni , kaa speeleet uz Kambalu ) ,bet ja plaans ir pirmais astotnieks, taapat kaa liidz shim , tad peec manaam domaam labaak ir straadaat ar vieteejajiem trenneriem, ieguveeji buus ilgterminjaa tikai muusu trenneri un arii jaunie basketbolisti. No otras puses arii 8to vietu izciiniit nav tik viegli. Jebkuraa gadiijumaa, es tagad gribeetu dzirdeet ariii meerkji , uz ko Izlase iet naakoshajos 5os gados , ja tas ir Pasaules 4empionaats , tad izcilam aarzemju trennerim ir liela noziime, ja nee .... nu tad nafig vinju vajag.

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:32, pirms 16 gadiem
Babuīns rakstīja: Labāk neko nesasniegt, nekā sasniegt Latviju nododot ,ka tik NBA tikt...!!! Sevišķi tajos gados!
Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 16:33, pirms 16 gadiem
Leonards_Dravnieks rakstīja: Pilnigs sviests. Latvijas valstsvienibai tak ir vajadzigs daudz nopietnaka kaluma treneris- kapec LBS neizskatija skandinavu specialistus? Cik dzirdeju, gatavibu vadit musu valstsvienibu izteica ari belgis Van der Brīzens, kurs sekmigi vadijis Niderlandes un Danijas superligu klubus. Savulaik tika izskatits ari Frude Gundelahs- norvegis, ka ari Niks Makheivens, kurs tagad strada par asistentu Scottish Rocks (Glazgova) jauniesu komanda.
Es neticu nedz abiem lietuviesiem, nedz ari Vetram- nav tada rudijuma.
Jebkurs no maniem minetajiem kandidatiem sakartotu izlasi- tiktu gala gan ar disciplinas problemam, gan ieviestu moderna Ziemeleiropas basketbola garu izlase.
Belgija, Niiderlande un Dkandinaavija ir taas valstis , kuraam mees gribam liidzinaaties Basketbolaa ?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:35, pirms 16 gadiem
Babuīns rakstīja: Labāk neko nesasniegt, nekā sasniegt Latviju nododot ,ka tik NBA tikt...!!! Sevišķi tajos gados!
Nu nez nez ..... tas veel ir diskuteejams jautaajums .... neko nesasniegt , tas ir pats sliktaakais , kas var notikt

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:39, pirms 16 gadiem
ninzulis rakstīja: Ko ta vinji abi tur dariis ..... vai nu vienu , vai otru. Kraulinjam seedeet aiz kazlauska muguras nevajadzeetu. Tad var likt kraulinju vienu pashu , nedomaaju , ka rezultaats buus daudz sliktaaks. es arii nesaprotu kaadu meerkji LBS ir nospraudushi. Ja ir plaans ciiniities par pirmo trijnieku pamatojoties ar to ka ir taada liimenja speeleetaajs kaa biedrinjsh, tad varbuut ir veerts njemt baigo leishu speciaalistu , mosh atradiis baigo plaanu , kaa speeleet uz biedrinju (kraulinjsh atrada saikni , kaa speeleet uz Kambalu ) ,bet ja plaans ir pirmais astotnieks, taapat kaa liidz shim , tad peec manaam domaam labaak ir straadaat ar vieteejajiem trenneriem, ieguveeji buus ilgterminjaa tikai muusu trenneri un arii jaunie basketbolisti. No otras puses arii 8to vietu izciiniit nav tik viegli. Jebkuraa gadiijumaa, es tagad gribeetu dzirdeet ariii meerkji , uz ko Izlase iet naakoshajos 5os gados , ja tas ir Pasaules 4empionaats , tad izcilam aarzemju trennerim ir liela noziime, ja nee .... nu tad nafig vinju vajag.
tagad ir valdības noteiktais taupības gads un iet noteikti, ka konkurs par latvijas izlases trenera vietu, kurš prasīs mazāku samaksu tas arī tiks, lētākais variants butu spēlējošais treneris helmanis, esmu kaut kur dzirdējis ka viņš nesen esot pabeidzis kaut kādu treneru skolu

cerams ka biedriņš ar kambalu būs

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:39, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
Nesalīdzini situāciju pirms 18 gadiem ar tagadējo, toreiz tas bija tas pats kā OMONā par labu piķi aiziet strādāt! Par tagadējo situāciju ir cits stāsts...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-12-03 16:42, pirms 16 gadiem
andittis86 rakstīja: tagad ir valdības noteiktais taupības gads un iet noteikti, ka konkurs par latvijas izlases trenera vietu, kurš prasīs mazāku samaksu tas arī tiks, lētākais variants butu spēlējošais treneris helmanis, esmu kaut kur dzirdējis ka viņš nesen esot pabeidzis kaut kādu treneru skolu

cerams ka biedriņš ar kambalu būs
Nu Helmanis man liekas vareetu tikt tikai tad , ja visus paareejos kandidaatus uz pasaules netiishaam notriektu tramvajs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:45, pirms 16 gadiem
Babuīns rakstīja: Nesalīdzini situāciju pirms 18 gadiem ar tagadējo, toreiz tas bija tas pats kā OMONā par labu piķi aiziet strādāt! Par tagadējo situāciju ir cits stāsts...
Tas ir sports, un dēļ sportiskajiem sasniegumiem jeb kuros laikos tā darīja...
Latviešiem gandrži visi lielākie sasniegumi ir zem PSRS karoga. Gan basketbola mūsu medaļnieki, Zem kādām krāsām tad tās medaļas ir? Kādos čempionātos ASK spēlēja uns avu slavu ieguva? Tas ka tajā laikā bija latviajs izlase, kurai nebija nekādu panākumu čempionātā...
Kapēc lai nevairotu savu labklājību startējot PSRS izlasē? Ne jau viņš Valsts noslēpumu atklāja Krieviem
Nevaig sportu savienot ar politiku... Tāpat kā nevaig baznīcu vilkt politikā...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:46, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
Nesalīdzini divas dažādas lietas.
Man tad vēl bija diezgan maz gadi, tāpēc visu pilnībā skaidri neatceros. Bet bija situācija diezgan traka - mans tēvs bija pie barikādēm, māte katru vakaru skatījās ziņas un domāja vai maz ir dzīvs. Mobilie jau tad nebija. Vecākiem viena attāla paziņa darbojās partijā, stāstija, ka ir sagatavots saraksts, kurus ir paredzēts no mūsu rajona izsūtīt uz Sibīriju par dalību neatkarības kustībā, ja komunisti gūtu virsroku. Arī daži mani radinieku tajā sarakstā esot bijuši. Tie bija citi laiki - cilvēki pie vienoti idejas vārdā.
Un, ja, ņemot vērā situāciju kāda bija tad, Vētra izrādija atbalstu PSRS, piedaloties tās izlasē... To ir grūti piedot un to cilvēku pēc tam cienīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:48, pirms 16 gadiem
sandris68 rakstīja: lidzinaties niderlandei un belgijai belgiem praktiski visi spele belgijas pirmaja liga un niderlande nemaz nav izlase kam mums butu jalidzinas mums vienkarsi jaspele tads basketbols ka 2007 gada spanija protams iznemot to speli pret portugali!
Un Spaanijaa 2007. gadaa mums bija trenneris Muizhnieks. Tad kaada vellla peec mums ir vajadziigs Beljgju , Niiderlandieshu vai skandinaavu trenneris ? Mums savu speeku ir navalam.

  +1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:48, pirms 16 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: maris777: Domāju jebkurš basketbola fans zin kāpēc Vētra ir nodevējs. Bet ja nezin, tad arī no basketbola neko nejēdz.

Nezinu kāpēc, bet par Vētras šo vēsturisko "nodevību" viennozīmīga viedokļa nav. Tie, kas nezin, varu apgaismot, ka šī "nodevība" ir saistīta ar to, ka Vētra savulaik bija piekritis spēlēt PSRS izlasē, nevis Latvijas, ko pamatoja ar tolaik PSRS izlases spēcīgāku komandu un iespējām sasniegt augstākus mērķus. Ja nemaldos, tad šādu soli spēra arī vairāki lietuvieši. Enīvei Vētra ir pirmais NBA spēlētājs, kurš ir latvietis un pārstāvēja mūsu valsti. Nez vai pilnīgi visi, dzirdod Vētras uzvārdu un zinot viņa personību, uzreiz iedomājas, ka viņš ir krievs un nodevējs. Katram savs ceļš ejams. Ja viņš ir izteicis savu apņemšanos vadīt Latvijas izlasi, tad kādi tur vēl var būt jautājumi? Nodarboties ar kaitniecību? Nekļūstiet smieklīgi! Tādā gadījumā pie vienas šnites varam pieskaitīt Biedriņu, kurš pameta latvisko Skonto, lai dotos uz Ameriku laimes meklējumos. Chill!
Ko tad viņš ir tādu sasniedzis? Sēdēja uz soliņa NBA? Trenēja Pasaules izlasi ACSK un neko nespēja vinnēt? Arī ar Baronu nekādi dižie panākumi nebija. Neviens Lietuvas izlases basketbolists nepameta izlasi, bet kopīgi Olimpiādē izcīnija 3 vietu. Ja šie divi nodevēji nebūtu pametuši Latvijas izlasi, mūsu izlase arī spēlētu Olimpiādē.

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:49, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Tas ir sports, un dēļ sportiskajiem sasniegumiem jeb kuros laikos tā darīja...
Latviešiem gandrži visi lielākie sasniegumi ir zem PSRS karoga. Gan basketbola mūsu medaļnieki, Zem kādām krāsām tad tās medaļas ir? Kādos čempionātos ASK spēlēja uns avu slavu ieguva? Tas ka tajā laikā bija latviajs izlase, kurai nebija nekādu panākumu čempionātā...
Kapēc lai nevairotu savu labklājību startējot PSRS izlasē? Ne jau viņš Valsts noslēpumu atklāja Krieviem
Nevaig sportu savienot ar politiku... Tāpat kā nevaig baznīcu vilkt politikā...
Nu bet bija sportisti kuri atteicās( galvā tikai Irbe nāk)...Principā katram sava taisnība, bet nekas slavējams tas tomēr nav...

  -3 [+] [-]

, 2008-12-03 16:52, pirms 16 gadiem
KristsT rakstīja: Nesalīdzini divas dažādas lietas.
Man tad vēl bija diezgan maz gadi, tāpēc visu pilnībā skaidri neatceros. Bet bija situācija diezgan traka - mans tēvs bija pie barikādēm, māte katru vakaru skatījās ziņas un domāja vai maz ir dzīvs. Mobilie jau tad nebija. Vecākiem viena attāla paziņa darbojās partijā, stāstija, ka ir sagatavots saraksts, kurus ir paredzēts no mūsu rajona izsūtīt uz Sibīriju par dalību neatkarības kustībā, ja komunisti gūtu virsroku. Arī daži mani radinieku tajā sarakstā esot bijuši. Tie bija citi laiki - cilvēki pie vienoti idejas vārdā.
Un, ja, ņemot vērā situāciju kāda bija tad, Vētra izrādija atbalstu PSRS, piedaloties tās izlasē... To ir grūti piedot un to cilvēku pēc tam cienīt.
Labi es ar biju skolnieks, nebiju barikādēs... Mana māsa arī bija traka un skrēja pa barikādēm tur pērās visur uz rīgu utt, tāpat arī skatījos TV lai zinātu kaut viņai viss kārtībā... Man personīgi neko Vētra nav izdarījis... Vēlreiz atkārtojos, ne jau viņš šāva pret Latviešiem... Tas ir sports... Un vairāk domāju, ka viņš domāja nevis par valsti, bet gan par sportiskajiem sasniegumiem... Ja tas būtu noticis pāris gadus atpakaļ, neviens viņam neko nebūtu teicis... A kapēc tad tagad saka tieši par to čempionātu un tieši par to gājienu? UN ja arī necieni to cilvēku par izvēli...
Tad respektē par darbiem un apņemšanos, un vēlēšanos atbalstīt latvijas izlasi neskatoties uz to, ka liela cilvēku masa viņam nevar piedot...

  +2 [+] [-]

, 2008-12-03 16:54, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
Es sēžu Latvijā un lielākā daļa latviešu palika Latvijā nevis piestrādāja par balto nēģeri Irijā. Pie tam ja cilvēks ir pietiekami attīstīts, viņš labi dzīvo jebkurā vietā. bet ja ir pasaules staigātājs, tad tāds arī nomirs. Ja atceries Irbe atteicās spēlēt PSRS izlasē un tāpat tika uz NHL un tur spēlēja daudzas sezonas, bet Vētra ar visu NVS izlasi, tikai sezonu padeldēja soliņu NBA. Pēc tam kā nopērts suns atgriezās Bročos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-12-03 16:54, pirms 16 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu pats tam tici, ko pateici?
Pagriez to šitādi, vai tu latvijā dzīvotu un strādātu par 1000 latiem kādā pilsētas domē, un uztrauktos kurā bērnu dārzā lai iet tavi bērni, jo tava sieva nevar atļauties nestrādāt, bet auklīte izmaksā 300 LS mēnesī...
Ja tai pat laikā tev būtu iespēja iegūt labu darbu teiksim vācijā, kādā ofisiņā pie galda, kur tev nav jāperas ar vēlētājiem utt saņemt kādus 4000 EUR un tava ģimenei nebūtu gadiem jāstāv bērnudārzu rindās, sieva varētui rušināties pa dārzu, nevis iet katru dienu uz darbu utt...
Vai arī tad tu sēdētu LV domītē tēlojot patriotu?
nu nafig tu shito visu hu.inju par aukliitēm un kautkādiem saimnieciskiem sūdiem te dzen, ja runa iet par to, kad Latvija pasludina savu valstisko neatkarību (no PSRS) un veido savu nacionālo basketbola izkasi, atrodas divi Latviešu puiši kas uzliek mīkstu un izvēlas pievienoties NVS (PSRS) izlasei, tu maz aptver kas tas toreiz bija par ārprātu, lielāku nodevību pret jauno valsti nevarēja izdarīt...

     [+] [-]

, 2008-12-03 16:55, pirms 16 gadiem
Babuīns rakstīja: Nu bet bija sportisti kuri atteicās( galvā tikai Irbe nāk)...Principā katram sava taisnība, bet nekas slavējams tas tomēr nav...
Bija, kas atteicās, bija kas neatteicās... Tā pat nevienam tas nav jāslavina. Bet vai tas tiešām ir noziegums kuru bāst acīs visu mūžu utt?

  -1 [+] [-]

, 2008-12-03 16:56, pirms 16 gadiem
nu ta beidzot ari tu ar savu pilnīgi bezjēdzīgo komentāru parādijies. citādi, jau nobažījos vai kaut kas nav atgadījies! Britu Basketbola Līga labākā!!!!
Leonards_Dravnieks rakstīja: Pilnigs sviests. Latvijas valstsvienibai tak ir vajadzigs daudz nopietnaka kaluma treneris- kapec LBS neizskatija skandinavu specialistus? Cik dzirdeju, gatavibu vadit musu valstsvienibu izteica ari belgis Van der Brīzens, kurs sekmigi vadijis Niderlandes un Danijas superligu klubus. Savulaik tika izskatits ari Frude Gundelahs- norvegis, ka ari Niks Makheivens, kurs tagad strada par asistentu Scottish Rocks (Glazgova) jauniesu komanda.
Es neticu nedz abiem lietuviesiem, nedz ari Vetram- nav tada rudijuma.
Jebkurs no maniem minetajiem kandidatiem sakartotu izlasi- tiktu gala gan ar disciplinas problemam, gan ieviestu moderna Ziemeleiropas basketbola garu izlase.