Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Video: ASK un Barons fani kaujas

Kristaps Driķis
SEB BBL spēles laikā, kurā "ASK Rīga" ar 87:108 piekāpās Lietuvos rytas, trešās ceturtdaļas vidū tribīnēs izcēlās pamatīgs kautiņš starp ASK faniem un Barons "ultrām".
Vērtējums: +205

     [+] [-]

, 2009-01-04 03:10, pirms 16 gadiem
slus rakstīja: Bet patiesībā tā ir zagšana, kaujoties noraut džemperi...
Tu acīmredzami nevienā kautiņa neesi bijis. Labi turpinam čīkstēt slus mauc tik vaļā. Katrā komentā Tev viņi arvien pūkaināki, drīz būs "Sēdēja 3 bērnudārza bērni un zimēja puķītes, un atnāca 30000 ASK fani un nogrieza viņiem galvas".. Nu ko Tu vari ņemties, pats pie sevis zini, ka par skaistām acīm šamie nedabūja, bet tev bail to atzīt. Es Tev uzreiz varu pateikt, ja par mani kāds tā ņirgātos manās mājās, es ar gadus neprasītu. Un ja reiz esi pietiekams vīrs lai kašķi atrastu tad rēķinies, ka drēbes var sabojāt un pazaudēt. Slus aizej izkaujies pirms te čīkstēt, būtu labāk priecājušies ka nevienam traumu nav, reāli tāds mazs kašķīts vien bija.

     [+] [-]

, 2009-01-04 03:12, pirms 16 gadiem
muļķi!!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 03:13, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Ja taisnība tiem, kas apgalvo, ka cietušais ir nepilngadīgs, tad tā lieta ir vēl nopietnāka.
Jā, nosacītais mātei, ka ļāva dēlam sadzertu mūli publiskā vietā kašķi meklēt

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 03:14, pirms 16 gadiem
slus rakstīja: Redzi cienītais Tu nezini to, ka pret iesāka fanot tieši ask bundzinieks Kārlis Briedis, Tu nezini arī to, cik kurš bija vai nebija dzēris jo pieļauju ja Tu sistu 12 gadīgam arī viņš kristu, Tu vispār zini, ka viens no sitējiem bija ask darbonis Dinārs Kvetovs, vai esi ievērojis cik parasti dzer ask fani? Un pat Tu nevari savaldīties mani nesaucis par baloneenu, tad pēc taviem vārdiem es varu novakt baru un iet pie Tevis? Padomā tak ko raksti, un kā jau minēju lamuvārdu birums no ask puses arī ir dzirdēts gana iespaidīgs, tā ka tas jau nav ataisnojums. Labi bija kā bija bet sist guļošu ir pazemojoši, vai ne tā?
[1] redzu ka nevari nomierinaaties un redzu ka turpini kjidaat sho lietu nevis peec buutiibas/ moraales, kaa es piedaavaaju, bet aizej uz personaalijaam. nu nezinu, padomaa saakumaa par moraali;

[2] To kurshs iesaaka PRET fanot - nu zini, shobriid to neviens nekad nepateiks...taas ir spekulaacijas...un pa lielam, fanot PRET nekaa slikta nav - es vienmeer fanoshu PRET balonu, vienalga pret ko balons speelee, jo manaa pilseetaa balonam nav vietas - nebuus balons, buus vairaak sponsoru naudas ASK...vieniigi, PRET var fanot dazhaadi - var seezhot pie i-neta, un var aiziet uz areenu un personiski necenzeeti lamaaties visu speeli, kaa to dariija balons...tad vienkaarshi vajag saprast ka var nokjert un peec manas moraales vainiigs ir tas kurshs provocee...taatad vinjshs ir tas kurshs uzsaak kautinju, jo cik ilgi pacietiis ja tevi necenzeeti nolamaa - es pats diezgan droshi arii ietu ciemos pie baloniem, ja vinji mani visu laiku aplamaatu.

[3] es personiigi tieshaam nezinu cik katrs bija dzeeris, bet peec video + sheit teiktaa es pienjemu ka balons bija kaartiigi aizdzeeries;

[4] tikai nevajag d....t ka tur bija kaads kuram bija 12 gadi...mosh uzreiz aizmoralizee uz 6 gadiem??? ka normaali - bija 6-gadiigs, kurshs kopaa ar aizdzeerushiem baloniem arii visu speeli necenzeeti lamaajaas uz ASK un ASK faniem...comon - peec video es neredzeeju ka tur kaadam buutu 12 gadi...jaa, kaadam vareeja buut min kaadi 16 gadi, bet nu then again, tas resnais lops zilajaa kurshs pieskreeja baloniem paliigaa un peec tam visvairaak arii atraavaas bija normaals vepris uz 120 kg un 25 gadiem.

[5] neredzu vajadziibu ieiet detaljaas kurshs konkreeti bija siteejs - kaa kuru sauca un kaadu amatu katrs ienjeema. tam nav jeegas. tas neko peec buutiibas nepasaka. nu ok, ask pusee kaavaas menedzheris, paardeveejs un students, savukaart balona pusee ciiniijaas sarkanaa krusta medmaasinja, biatlonists un patstaaviigais bruuzha apmekleetaajs Jaanis. nu, kaada tam noziime???

[6] nu to es arii nezinu cik dzer ASK fani. pienjemu ka dazhi frukti taa normaali panjem uz kruuts. un ka tas tik apstiprinaats v-pilii kur cik saprotu ka 1 frukts bija taa aizleejies, ka pat zaudeeja visas bailes no vieteejaas policijas, par ko arii tika sodiits

[7] nuu, pie maniim labaak nenaac. es nevienu negaidu es tachu nesaakshu te runaat par strelkaam ar kaadu balonu, juus ko? bet nu ja situaacija prasa, tad areenaa aizieshu pie Teviim ja mani patstaaviigi aizskarsi.

[8] Pilniigi pienjemu ka arii ASK maak lamaaties, bet mees jau neskataamies globaalas lietas, bet konkreeti sho gadiijumu - kurshs kuru izprovoceeja. shajaa gadiijumaa. un ka iemesls nav 18 gadi veci notikumi, kam ir saistiiba ar broceeniem un skonto. konkreeti - kas izprovoceeja sho kautinju?????

[9] par guljosha sishanu - nezinu vai arii sho vajadzeetu moralizeet. peec Tevis teiktaa sanaak ka guljoshu nevar sist, jo tas nav godiigi? nu tad peec logjikas, godiigi vienam otru sist ir tikai oficiaalaas sacensiibaas - e.g. boksaa - svaraa liidz 63 kg satiekas 2 erceni un uzvillojas. viss pa chesnomu. kaadu godiigumu Tu gribi nokjert pilniigaa haosaa - saskaitiit cik cilveeku no katras puses, cik katrs sver, cik katrs vecs, cik katrs paardzeeries -> no taa izriet cik katrs izdara sitienus, un pa kurieni katrs var sist, etc.? ai, shiten nekaa taada nav, sievieshu kautinjshs. agraak palasiiju par to kas notiek krievijaa - tur ar kjeedeem spartaks ar zenitu mochii. un to kas notiek anglijaa var apskatiities labaa filmaa hooligans (saukts arii par green streat hooligans) ar eliyah woodu. ceru ka mums neaizies tik taalu, ka saaks izmantot visaadus paliigliidzekljus. tuk, tuk, tuk.

peace to you all.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 03:15, pirms 16 gadiem
Ble kas teica vispar ka vinji piedzersusies bija? zaibal

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 03:16, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: ............... būtu labāk priecājušies ka nevienam traumu nav, reāli tāds mazs kašķīts vien bija.
Ja tā, tad man patiess prieks! Es Arēnā nebiju, tāpat neredzēju tiešraidi tv. Tur vispār kaut ko no tās klopes rādīja? Ja nē, tad dīvaini.
Tāpat dīvaini, ka uz spēli bija tik maz cilvēku (cik nu varēja saprast no redzētā momenta). Neko citu prātīgu tv tajā laikā nerādīja.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 03:18, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Jā, nosacītais mātei, ka ļāva dēlam sadzertu mūli publiskā vietā kašķi meklēt
Šobrīd šmigu jau nekādi nepierādīsi.
Un, ja godīgi, es neesmu basketbola liels cienītājs, tā ka man pārmest nostāšanos kāda pusē ir nevietā. Abi šie klubi man ir absolūti vienādi.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 03:23, pirms 16 gadiem
Maz cilvēku, jo šobrīd ASK ir pamatīga krīze. Nav reāli pat komandā 8 cilvēkus dabūt, kur nu vēl ar LRytas cīnīties.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 03:27, pirms 16 gadiem
Piemetināšu vēl tikai to, ka šī ir zīme, ka apsardzi Arēnā un ap to jāpastiprina un ar sistēmu nošķirt fanus. Arēnā apsradze nosķir apsardze, ārpus arēnas policija, Lietuvā tas tiek diezgan profesionāli darīts, varbūt ir laiks arī mūsu policijai kļut profesionālaikai sporta pasākumos.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 03:29, pirms 16 gadiem
Baroni pasi atnaaca uz speeli ar vienu meerki, nolikt ask fanus, nu, tad, lai arii neciikst, ka pa galvu dabuuja, PASI VAINIIGI, vajdzeeja veel vairaak iedot taafelee, argumenti, ka tur vairaakums pret mazaakumu, taas visas ir tikai barons fanu gauduliigaas atrunas, zeel, ka dala barons to saukto ultru ir taadi kaa urlu liimenii, bet es pienemu, ka ne jau visi Barons fani ir taadi, kuriem praataa ir tikai viens, naakt uz citu speeleem, nolikt pasmaaju komandas, sis incidents buutu jaaizskata un jaasauc pie atbildiibas, un jaapienem atbilstosi soda meeri, kaut vai elementaaraako- aizligumu apmekleet speeles areenaa,(tikpat labi naakamreiz buus lielaaks sadursmee iesaistiito cilveeku skaits, un var ciest arii, mieriigie liidzjuteeji), kaa vienai taa otrai pusei, bet es loti labi saprotu ask fanus, tautaa sakot, cik, tad var Ļaut kaapt sew uz galvas, un paskatoties, kaut vai video youtube, tad no barons puses tie ir diezgan provukatiivi pret ASK, PASI VAINIIGI!!!

     [+] [-]

, 2009-01-04 03:31, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: [1] redzu ka nevari nomierinaaties un redzu ka turpini kjidaat sho lietu nevis peec buutiibas/ moraales, kaa es piedaavaaju, bet aizej uz personaalijaam. nu nezinu, padomaa saakumaa par moraali;

[2] To kurshs iesaaka PRET fanot - nu zini, shobriid to neviens nekad nepateiks...taas ir spekulaacijas...un pa lielam, fanot PRET nekaa slikta nav - es vienmeer fanoshu PRET balonu, vienalga pret ko balons speelee, jo manaa pilseetaa balonam nav vietas - nebuus balons, buus vairaak sponsoru naudas ASK...vieniigi, PRET var fanot dazhaadi - var seezhot pie i-neta, un var aiziet uz areenu un personiski necenzeeti lamaaties visu speeli, kaa to dariija balons...tad vienkaarshi vajag saprast ka var nokjert un peec manas moraales vainiigs ir tas kurshs provocee...taatad vinjshs ir tas kurshs uzsaak kautinju, jo cik ilgi pacietiis ja tevi necenzeeti nolamaa - es pats diezgan droshi arii ietu ciemos pie baloniem, ja vinji mani visu laiku aplamaatu.

[3] es personiigi tieshaam nezinu cik katrs bija dzeeris, bet peec video + sheit teiktaa es pienjemu ka balons bija kaartiigi aizdzeeries;

[4] tikai nevajag d....t ka tur bija kaads kuram bija 12 gadi...mosh uzreiz aizmoralizee uz 6 gadiem??? ka normaali - bija 6-gadiigs, kurshs kopaa ar aizdzeerushiem baloniem arii visu speeli necenzeeti lamaajaas uz ASK un ASK faniem...comon - peec video es neredzeeju ka tur kaadam buutu 12 gadi...jaa, kaadam vareeja buut min kaadi 16 gadi, bet nu then again, tas resnais lops zilajaa kurshs pieskreeja baloniem paliigaa un peec tam visvairaak arii atraavaas bija normaals vepris uz 120 kg un 25 gadiem.

[5] neredzu vajadziibu ieiet detaljaas kurshs konkreeti bija siteejs - kaa kuru sauca un kaadu amatu katrs ienjeema. tam nav jeegas. tas neko peec buutiibas nepasaka. nu ok, ask pusee kaavaas menedzheris, paardeveejs un students, savukaart balona pusee ciiniijaas sarkanaa krusta medmaasinja, biatlonists un patstaaviigais bruuzha apmekleetaajs Jaanis. nu, kaada tam noziime???

[6] nu to es arii nezinu cik dzer ASK fani. pienjemu ka dazhi frukti taa normaali panjem uz kruuts. un ka tas tik apstiprinaats v-pilii kur cik saprotu ka 1 frukts bija taa aizleejies, ka pat zaudeeja visas bailes no vieteejaas policijas, par ko arii tika sodiits

[7] nuu, pie maniim labaak nenaac. es nevienu negaidu es tachu nesaakshu te runaat par strelkaam ar kaadu balonu, juus ko? bet nu ja situaacija prasa, tad areenaa aizieshu pie Teviim ja mani patstaaviigi aizskarsi.

[8] Pilniigi pienjemu ka arii ASK maak lamaaties, bet mees jau neskataamies globaalas lietas, bet konkreeti sho gadiijumu - kurshs kuru izprovoceeja. shajaa gadiijumaa. un ka iemesls nav 18 gadi veci notikumi, kam ir saistiiba ar broceeniem un skonto. konkreeti - kas izprovoceeja sho kautinju?????

[9] par guljosha sishanu - nezinu vai arii sho vajadzeetu moralizeet. peec Tevis teiktaa sanaak ka guljoshu nevar sist, jo tas nav godiigi? nu tad peec logjikas, godiigi vienam otru sist ir tikai oficiaalaas sacensiibaas - e.g. boksaa - svaraa liidz 63 kg satiekas 2 erceni un uzvillojas. viss pa chesnomu. kaadu godiigumu Tu gribi nokjert pilniigaa haosaa - saskaitiit cik cilveeku no katras puses, cik katrs sver, cik katrs vecs, cik katrs paardzeeries -> no taa izriet cik katrs izdara sitienus, un pa kurieni katrs var sist, etc.? ai, shiten nekaa taada nav, sievieshu kautinjshs. agraak palasiiju par to kas notiek krievijaa - tur ar kjeedeem spartaks ar zenitu mochii. un to kas notiek anglijaa var apskatiities labaa filmaa hooligans (saukts arii par green streat hooligans) ar eliyah woodu. ceru ka mums neaizies tik taalu, ka saaks izmantot visaadus paliigliidzekljus. tuk, tuk, tuk.

peace to you all.
1. Kas ir Balons?
2.Morāle : Kāds kautiņš bija tam kas ar kāju močīja to guļošo? Da viņš pat necīnījās tikai močīja.
3. 12padsmit gadnieku pielīdzināju jo pieļauju ka neesi 40 gadus vecs un brīvdienu vakaros nemočī 16 gadīgus jauniešus
4. Kāpēc ask fani ir atteikušies no vienlīdzīgas cīņas kad tas ir piedāvāts, sak pietiek d..st iet lielakie runātāji un villojas, bet tad nē vienam pat bija attaisnojums, ka esot jāiet uz darbu nākošajā dienā.
5. Nozīme sitējam ir, jo kā būtu ja Zatlers aizietu un iedotu aubē 16 gadīgam puišelim tipa tikai tāpēc, ka nosauca par krāniņu.
lab es iet gulēt. ataa

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 03:32, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Piemetināšu vēl tikai to, ka šī ir zīme, ka apsardzi Arēnā un ap to jāpastiprina un ar sistēmu nošķirt fanus. Arēnā apsradze nosķir apsardze, ārpus arēnas policija, Lietuvā tas tiek diezgan profesionāli darīts, varbūt ir laiks arī mūsu policijai kļut profesionālaikai sporta pasākumos.
Kāda jēga maksāt Valsts policijai (tieši maksāt, jo pa brīvu viņi to nedarīs), ja var maksāt savai apsardzei? Tas paver plašas iespējas.
Tas, ka apsargi nenostrādāja, pilnīgi piekrītu! Es pat pieļauju, ka ne tik daudz apsardze, cik kaut kādi kluba atbildīgie, kuri taču zināja, kas tur var notikt. Protams, viņi varbūt neiedomājās, ka pie tik maza skatītāju skaita kaut kas tāds var notikt. Bet vajadzēja.

     [+] [-]

, 2009-01-04 03:44, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Kāda jēga maksāt Valsts policijai (tieši maksāt, jo pa brīvu viņi to nedarīs), ja var maksāt savai apsardzei? Tas paver plašas iespējas.
Tas, ka apsargi nenostrādāja, pilnīgi piekrītu! Es pat pieļauju, ka ne tik daudz apsardze, cik kaut kādi kluba atbildīgie, kuri taču zināja, kas tur var notikt. Protams, viņi varbūt neiedomājās, ka pie tik maza skatītāju skaita kaut kas tāds var notikt. Bet vajadzēja.
Nē vecīt, šajā gadījumā apsargi nostrādāja godam, cik tad sekundēs viņi bija klāt. Šis bija pilnīgs sīkums, bet es runāju par nākotni.

     [+] [-]

, 2009-01-04 03:48, pirms 16 gadiem
Ak tu ārprāc! Jūs vēl te ņematies? Un pie kādas patiesības nonācāt?
petkins rakstīja: Tas, ka apsargi nenostrādāja, pilnīgi piekrītu! Es pat pieļauju, ka ne tik daudz apsardze, cik kaut kādi kluba atbildīgie, kuri taču zināja, kas tur var notikt. Protams, viņi varbūt neiedomājās, ka pie tik maza skatītāju skaita kaut kas tāds var notikt. Bet vajadzēja.
Ja viena no kluba amatpersonām iet močīties,tad par ko vispār runa?
P.S. nezinu vai tas uz labu vai ļaunu,bet šitam būs turpinājums,tāpat kā gadījumam, kad viens brašulis,būdams pilnīgā komā,ar argumentu ka ASK labākie, Barona čalim pārsita galvu.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 03:58, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Nē vecīt, šajā gadījumā apsargi nostrādāja godam, cik tad sekundēs viņi bija klāt. Šis bija pilnīgs sīkums, bet es runāju par nākotni.
Nākotnē nekas labāks nebūs, ja runā par policijas iesaistīšanos masu sarīkojumu laikā. Un nebūs labāki laiki arī ne Baronam, ne ASK, ne Dinamo vai Depeche Mode koncerta un jebkura cita pasākuma rīkotājiem! Visiem paliek tikai sūdīgāk.

Uz vakardienas spēli taču nebija tik daudz apsargu, cik uz, piemēram, hokeju, ne? Jo zināja taču, ka cilvēku nebūs daudz (dažādu iemeslu dēļ).
Domāju, ka konkrētajā gadījumā ir nopietni jāizvērtē, kāpēc tas tā notika.
Kā jau teicu, par šo gadījumu zinu tikai tik, cik portālos. Ja bija tā, ka uz to spēli devās bariņš no Barona pilnīgā pālī, tad, atvainojos, kas tas par fanu klubu, ja savējie taisa tādus sūdus....
Otrkārt, ko tribīnē darīja tas ASK atbldīgais (aizmirsu viņa vārdu), ja tik ilgi sēdēja un nepasauca pat apsardzi? Kāpēc apsardze "marinēja" ?
Tālāk - kāpēc šī portāla uzfilmētajā materiālā ir tik labi "uzrtāpīts" uz kautiņa sākumu, bet valsts tv, kas šo maču rāda tiešraidē, to vispār ignorē?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:00, pirms 16 gadiem
slus rakstīja: Kāpēc ask fani ir atteikušies no vienlīdzīgas cīņas kad tas ir piedāvāts, sak pietiek d..st iet lielakie runātāji un villojas, bet tad nē vienam pat bija attaisnojums, ka esot jāiet uz darbu nākošajā dienā.
Nu re, ar šiem tekstiem vien pierādi, ka tādu kašķi barons meklē nevis ASK. So nevajag uz ASK faniem d*rst, ka tie kautko grib sākt. A baroni gudrie, kā sak, ja nesarunāja kautiņu, tad provocē ASK spēlē... Stulbums, kāda jēga.
Un ceru, ka nekādi grupveida kautiņi netiks saorganizēti, kā tik ļoti tu to gribi panākt, jo vecīt, tad toč var sanākt nopietnas traumas un nepatikšanas, ja nebūs tie apsargi, kas izšķirs, kā šo sīko izplūkšanos.
Tu noliec ASK, ka viņi negrib organizēt baigo kautiņu...!?!?!?!? Un kas tad ir tik labs viņa organizēšanā? Es uzskatu, ka ja tas notiktu, un mēs tuvoties kaut kādiem angļu huligāniem un sāktos sišana ar nūjām un duršana ar nažiem (un šādi tas parasti sākas), tas noteikti nebūtu nekas labs. Šo saplūkšanos izprovocējie, tie kas tur atvilkās ne savas komandas spēli ar neskaidru motivāciju. Un būtu tikai skumji, ja dēļ šīs provokācijas, tagad nevarēs normāli vairs fanot, jo redz "ja fano, tad jākaujas", to tu gribi panākt?
Es ieteiktu vienkārši nelīst vieniem klāt pie otru sektora un nebārstīt rupības, un vienkārši fanot. Te ir sākusies tāda stulbu kamandu fanu naida kurināšana, tas skumdina.

     [+] [-]

, 2009-01-04 04:08, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Nākotnē nekas labāks nebūs, ja runā par policijas iesaistīšanos masu sarīkojumu laikā. Un nebūs labāki laiki arī ne Baronam, ne ASK, ne Dinamo vai Depeche Mode koncerta un jebkura cita pasākuma rīkotājiem! Visiem paliek tikai sūdīgāk.

Uz vakardienas spēli taču nebija tik daudz apsargu, cik uz, piemēram, hokeju, ne? Jo zināja taču, ka cilvēku nebūs daudz (dažādu iemeslu dēļ).
Domāju, ka konkrētajā gadījumā ir nopietni jāizvērtē, kāpēc tas tā notika.
Kā jau teicu, par šo gadījumu zinu tikai tik, cik portālos. Ja bija tā, ka uz to spēli devās bariņš no Barona pilnīgā pālī, tad, atvainojos, kas tas par fanu klubu, ja savējie taisa tādus sūdus....
Otrkārt, ko tribīnē darīja tas ASK atbldīgais (aizmirsu viņa vārdu), ja tik ilgi sēdēja un nepasauca pat apsardzi? Kāpēc apsardze "marinēja" ?
Tālāk - kāpēc šī portāla uzfilmētajā materiālā ir tik labi "uzrtāpīts" uz kautiņa sākumu, bet valsts tv, kas šo maču rāda tiešraidē, to vispār ignorē?
1)Valsts televīzija parasti nerādi tādas lietas tiešraidē, tāda kā goda lieta.
2)Neuzskatu, ka apsargi kko marināje, tikko apskatīju bija klāt 28 sekundēs. Pavisam neslikti. Kopumā kautiņš neilga pat minūti, un tiklīdz apsargi bija klāt, viss praktiski uzreiz norima, uzskatu, ka viņi tika ar savu uzdavemu galā ideāli.
3)Novērst kautiņu pilnībā jebkurā sektorā nav reāli, tad jau jāsēž katrā otrājā krēslā apsargam
4)Pretinieku komandas parasti nošķir, fakts, tātad ASK no Rytas... BET te jau bija Barons fani atvilkušies. Tu gribi lai apsargi pilnīgi visas provokācijas var paredzēt, tas nav reāli. Bet ja visu izšķit nepilnas minūtes laikā uzskatu tas ir ok.
5)Cita lieta, ja kaut kas notiks ASK/Barons spēlē, tad gan varēs vainot apsardzi, jo tad tās būs savstarpēji spēlējošas komandas un konflikti jāparedz.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:14, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: Ak tu ārprāc! Jūs vēl te ņematies? Un pie kādas patiesības nonācāt?

Ja viena no kluba amatpersonām iet močīties,tad par ko vispār runa?
P.S. nezinu vai tas uz labu vai ļaunu,bet šitam būs turpinājums,tāpat kā gadījumam, kad viens brašulis,būdams pilnīgā komā,ar argumentu ka ASK labākie, Barona čalim pārsita galvu.
"Viens brašulis"? Nu tad lai atrod to brašuli un noskaidro attiecības, nevis mēģina sanaidot vesalas organizācijas, tas ir stulbi!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:14, pirms 16 gadiem
1)Valsts televīzija parasti nerādi tādas lietas tiešraidē, tāda kā goda lieta.
2)Neuzskatu, ka apsargi kko marināje, tikko apskatīju bija klāt 28 sekundēs. Pavisam neslikti. Kopumā kautiņš neilga pat minūti, un tiklīdz apsargi bija klāt, viss praktiski uzreiz norima, uzskatu, ka viņi tika ar savu uzdavemu galā ideāli.
3)Novērst kautiņu pilnībā jebkurā sektorā nav reāli, tad jau jāsēž katrā otrājā krēslā apsargam
4)Pretinieku komandas parasti nošķir, fakts, tātad ASK no Rytas... BET te jau bija Barons fani atvilkušies. Tu gribi lai apsargi pilnīgi visas provokācijas var paredzēt, tas nav reāli. Bet ja visu izšķit nepilnas minūtes laikā uzskatu tas ir ok.
5)Cita lieta, ja kaut kas notiks ASK/Barons spēlē, tad gan varēs vainot apsardzi, jo tad tās būs savstarpēji spēlējošas komandas un konflikti jāparedz.

..............
1) Rāda un vēl kā! Pat mazliet priecājas, ja tā gadās
2) Apsargiem jau laicīgi bija jānovērš iespējamais kautiņš, ja jau reiz uz to vilka
3) Iespējamus incidentus var novērst ar dažādām metodēm. Viena no tām - pārāk iesilušus fanus neielaižot arēnā
4) Iepriekš minētais izskaidro šo punku
5) Tad tā būs nolaidība, par ko kādam jāsēž

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 04:15, pirms 16 gadiem
hmm rakstīja: Tu laikam skolā arī, kā Tevi par stulbeni nosauca uzreiz pa muti devi ja? Tāpat arī kā uz ielas kāds nepareizi paskatīsies uz Tevi tā uzreiz krāgā iekšā, ne?
Zini, ir tagad viegli teikt - viņi lamājās, teica sliktus vārdus - tāpēc gājām sist... Tā jūs sevi nostādāt tik pat zemā līmenī kā tos Barona fanus, kas tur bija sametušies un kko pļūtīja... Ja būtu smadzenes, tad vnk ierēkut par tiek loxiem un turpinātu skatīties spēli un atbalstīt ASK, bet ja smadzeņu nav ne vieniem, ne otriem - tad protams jāiet mahāties un pierādīt savu taisnību... Tikai tad nevajag dirssst, ka tas bija pareizākais, gudrākais utt - lai arī ko viņi tur neteica, pierādīt savu taisnību kaujoties ir stulbuma kalngals. Civilizēti un pieauguši cilvēki tā nedara.. Ok, emocijas un tā, bet katrā nopietnā fanu pulkā/organizācijā jābūt kādam galvenajam/barvedim kas nomierina sakarsušos biedrus un neaicina iet kauties. Ja tas Dinārs jums tur skaitās galvenais, tad ir skumji...
Vārdu sakot šeit video redzamie cilvēki, kas iesaistās kautiņā ir prātiņā joprojām 15g veci un noteikti neattaisno vārdu "fans" un visiem vajadzētu liegt ieeju visos sporta pasākumos, lai vēl zin kāds viens otru neizprovocētu, vai nesakautos kkādu sīkumu dēļ.
nu nebiju klaat un nezinu, ko vinji teica, bet tavai zinaashanai ir zinaami vaardu savienojumi par kuriem tu 90% dabuusi pa purnu gan skolaa, gan uz ielas, gan areenaa!

neizskatiijaas, ka tie Barona "fani" bija gatavi apseesties un visu izrunaat! Ja nemaaki uzvesties, tad atbildi par to.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:17, pirms 16 gadiem
Grizzly rakstīja: neesmu ne tavējo, ne Barona fans.. Bet īstie Barona fani ir vieni no labākajiem Latvijā. Kopā ar komandu no pašiem pirmsākumiem.. Jūs savas komandas vēsturi zieniet? Kāpēc jūs viņu pēkšņi tik daudzi atbalstīt sākāt? Nē, nē - tā nav uz Brocēnu vai Skonto bāzes.. ASK nenāk līdzi šo klubu panākumi... īstā patiesība ir vienkārša - vajadzēja naudiņu, atdzīvināja armijas klubu, naudiņa bija laba.. komanda bija laba.. "fani" bija daudz.. naudiņa pazuda, komanda palika nu tāda kāda ir, teiksim, pieklājīga Latvijai, fani pazuda.. Palika daļa īsto fanu, un daļa, kurai patīk kasīties.. ASK vēsturiski nav bijis cīņu ar Ventspili, kur viņi zaudētu kaut ko lielu.. Tad kāpēc naids pret tās komandas faniem? ka komentāri tādi, ka bail lasīt?.. es pateikšu, jo te daudzi domā, ka tiek iets pa Broču, Skontiešu pēdām... kāpēc ASK kluba faniem tik daudz problēmu pret citu klubu faniem? jūs esiet tādi vienīgie - unikālie.
Nezinu protams par citiem ASK faniem, bet ASK vēsturi zinu, jaunā ASK, jo gāju uz spēlēm tad, kad ASK nosaukums bija Rīga 2005, tā bija sezona, kad ASK nodibinājās. Agrāk patika Skonto, kad Skonto vairs nebija uz basketbolu vairāk negāju, jo Barons nekad nav paticis un Ventspils arī, protams man nav nekādas pretenzijas pret šiem klubiem.
ASK pirmajā sezonā spēlēja Daugavas sporta namā un ieeja bija bez maksas. Klubs iepatikās, jo ļoti patika Rodnijs Bilapss. Tajā sezonā ASK spēlēja Bērziņš, bet tagad viņš tiešām ir ļoti progresējis un ir ļoti simpātisks spēlētājs. Centīšos nosaukt spēlētājus ātrāk, protams ir grūti visus atcerēties, sezonas vidū komandai pievienojās Čandlers. Un lai gan intriga spēlēs nebija nekāda, tomēr bija interesanti paskatīties, kā ASK mācēja izklaidēt skatītājus. Atceros arī dažus paradumus, kā piemēram Čandleram bikses vienmēr bija uzvilktas ļoti augstu, kad izskatijās, ka viņam ir old school šorti, bija viens Leitis veterāns, kurš kožlāja kožļeni visu laiku. Tad vēl bija Ostlers, kurš dankoja praktiski katru spēli un vairākas reizes. Tajā laikā ASK spēlēja arī Sirsniņš, Vecvagars, Ozols, ļoti pazistams Latviešu centrs veterāns, kura uzvārdu tūlit neatcerēšos. Un protams Valters un tajā sezonā tā bija Valtera komanda, un protams, ja pareizi atceros Šēnhofs, bet varbūt kļūdos.
Ko es no tās sezonas atceros, atceros to, kad ASK pufinālā zaudēja Baronam, un par trešo vietu uzvarēja Gulbeni, pirmajā sērijas spēlē pret Gulbeni vairākiem ASK spēlētājiem bija pazudušas licenses, un ja nemaldos ASK tajā spēlē zaudēja un spēli beidza 4 spēlētāju virknējumā, bet beigu beigās ASK sērijā uzvarēja ar rezultātu 3-1 un tā arī sezona beidzās.
Par dažiem Barons faniem neko sliktu nevaru teikt ir tādi, kas tiešām izbauda basketbolu un atbrauc piemēram uz Viļņu, skatīties basi, kur spēlē
ASK pret Rytas. Bet nevis brauc uz turieni lai kasītos, bet gan lai izbaudītu basketbolu.
Kā viss konflikts sākās? Tas bija pirmajā šīs sezonas spēlē. Kur ASK smagi pakāsa Baronam, kad gājām sagaidīt ar dažiem ASK faniem spēlētājus spēlētājus tur stāvēja, kādi 30-40 BU. Mēs sākām bļaut visi esam ASK fani, un BU protams sāka kasīties, kad mēs esam tādi un šitādi zogam saukļus no visas pasaules un protams mēs arī nestāvējām klusu. Kautiņš nesākās kaut gan daudz netrūka un pēc tās reizes es arī sapratu, ka šāds incidents šosezon notiks. Tiešām ļoti žēl, ka šodien netiku uz spēli.....

Barons fana izskaidrojums kāpēc BU ir tik milzīgs naids pret ASK faniem - ASK fani lamājas un dzer -

Man nebija nekādas pretenzijas pret BU pirms pirmās šīs sezonas savstarpējās spēles, bet pēc pēcspēles incidenta pēc tās spēles, būtu šodien spēlē pievienotos ASK faniem, kad redzami tajā video.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:23, pirms 16 gadiem
Petkin, nu nevar apsargi visu paredzēt, nav tik viegli. BET tagad ir pieredze, un piekrītu Tev, ja apsargi pieļaus kautiņu ASK/Barons savstarpējā spēlē,kur tas ir reālāk paredzams, tad gan vainu velšu uz apsardzi un organizatoriem.. Bet atkārtošos, šoreiz bija jānodrošina, lai nesakaujas ASK ar Rytas, un tas tika izdarīts, paredzēt, ka iebridīs vēl trešais bars un kaut ko provocēs, nebija reāli.

     [+] [-]

, 2009-01-04 04:28, pirms 16 gadiem
PĒC KARA VISI GUDRI.

     [+] [-]

, 2009-01-04 04:28, pirms 16 gadiem
VIPIS rakstīja: No kurienes Info,ka tie ir Barona fani???????????????

ASK atbalstitaji paradija savu limeni!!!!!
nu apskaties, kas lietotaajam jogi, kas, cik es saprotu, piedaliijaas kautinjaa, ir profilbildee! man liekas diezgan viegli izlasaams burtu savienojums, vai arii tu domaa, ka vinjsh iisteniibaa ir par ASK?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 04:30, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Petkin, nu nevar apsargi visu paredzēt, nav tik viegli. BET tagad ir pieredze, un piekrītu Tev, ja apsargi pieļaus kautiņu ASK/Barons savstarpējā spēlē,kur tas ir reālāk paredzams, tad gan vainu velšu uz apsardzi un organizatoriem.. Bet atkārtošos, šoreiz bija jānodrošina, lai nesakaujas ASK ar Rytas, un tas tika izdarīts, paredzēt, ka iebridīs vēl trešais bars un kaut ko provocēs, nebija reāli.
Tāpēc jau es nesaku, ka pie viennozīmīgas vainas bija apsargi, taču viņu darbībā arī saredzamas nepilnības!
Nu, cik man pašam nav nācies redzēt, ka kādam vai nu aizrāda tribīnēs, vai nu vispār neielaiž uz pasākumu....
Turklāt - vai tas baronistu bariņš ieradās katrs pa savu ieeju? Taču nē. Pat ja tā bija, tad kur skatījās apsardze, ja neredzēja viņu sanākšanu kopā un lamāšanos pret mājiniekiem?
Un man tiešām nav skaidrs, ko tribīnēs darīja tas kluba činavnieks, ja nejuta, ka ir iespējami sūdi?

     [+] [-]

, 2009-01-04 04:36, pirms 16 gadiem
JANNCIS rakstīja: Nezinu protams par citiem ASK faniem, bet ASK vēsturi zinu, jaunā ASK, jo gāju uz spēlēm tad, kad ASK nosaukums bija Rīga 2005, tā bija sezona, kad ASK nodibinājās. Agrāk patika Skonto, kad Skonto vairs nebija uz basketbolu vairāk negāju, jo Barons nekad nav paticis un Ventspils arī, protams man nav nekādas pretenzijas pret šiem klubiem.
ASK pirmajā sezonā spēlēja Daugavas sporta namā un ieeja bija bez maksas. Klubs iepatikās, jo ļoti patika Rodnijs Bilapss. Tajā sezonā ASK spēlēja Bērziņš, bet tagad viņš tiešām ir ļoti progresējis un ir ļoti simpātisks spēlētājs. Centīšos nosaukt spēlētājus ātrāk, protams ir grūti visus atcerēties, sezonas vidū komandai pievienojās Čandlers. Un lai gan intriga spēlēs nebija nekāda, tomēr bija interesanti paskatīties, kā ASK mācēja izklaidēt skatītājus. Atceros arī dažus paradumus, kā piemēram Čandleram bikses vienmēr bija uzvilktas ļoti augstu, kad izskatijās, ka viņam ir old school šorti, bija viens Leitis veterāns, kurš kožlāja kožļeni visu laiku. Tad vēl bija Ostlers, kurš dankoja praktiski katru spēli un vairākas reizes. Tajā laikā ASK spēlēja arī Sirsniņš, Vecvagars, Ozols, ļoti pazistams Latviešu centrs veterāns, kura uzvārdu tūlit neatcerēšos. Un protams Valters un tajā sezonā tā bija Valtera komanda, un protams, ja pareizi atceros Šēnhofs, bet varbūt kļūdos.
Ko es no tās sezonas atceros, atceros to, kad ASK pufinālā zaudēja Baronam, un par trešo vietu uzvarēja Gulbeni, pirmajā sērijas spēlē pret Gulbeni vairākiem ASK spēlētājiem bija pazudušas licenses, un ja nemaldos ASK tajā spēlē zaudēja un spēli beidza 4 spēlētāju virknējumā, bet beigu beigās ASK sērijā uzvarēja ar rezultātu 3-1 un tā arī sezona beidzās.
Par dažiem Barons faniem neko sliktu nevaru teikt ir tādi, kas tiešām izbauda basketbolu un atbrauc piemēram uz Viļņu, skatīties basi, kur spēlē
ASK pret Rytas. Bet nevis brauc uz turieni lai kasītos, bet gan lai izbaudītu basketbolu.
Kā viss konflikts sākās? Tas bija pirmajā šīs sezonas spēlē. Kur ASK smagi pakāsa Baronam, kad gājām sagaidīt ar dažiem ASK faniem spēlētājus spēlētājus tur stāvēja, kādi 30-40 BU. Mēs sākām bļaut visi esam ASK fani, un BU protams sāka kasīties, kad mēs esam tādi un šitādi zogam saukļus no visas pasaules un protams mēs arī nestāvējām klusu. Kautiņš nesākās kaut gan daudz netrūka un pēc tās reizes es arī sapratu, ka šāds incidents šosezon notiks. Tiešām ļoti žēl, ka šodien netiku uz spēli.....

Barons fana izskaidrojums kāpēc BU ir tik milzīgs naids pret ASK faniem - ASK fani lamājas un dzer -

Man nebija nekādas pretenzijas pret BU pirms pirmās šīs sezonas savstarpējās spēles, bet pēc pēcspēles incidenta pēc tās spēles, būtu šodien spēlē pievienotos ASK faniem, kad redzami tajā video.
Ļoti sakarīgs koments, Respect.
Vispār gribu pajautāt abām pusēm "Vai mēs gribam šadus incidentus?"
Ja nē, tad vienkārši nelienam otriem klāt un neprovocējam, pietiekami ilgi tika dzīvots pietiakmi mierīgi. Pēc 2007.gada pusfināla vispār tika godam paspiestas rokas,par ko biju ļoti priecīgs. Es personīgi esmu PRET deb*liem kašķiem, gribu baudīt basi. Visi tie, kam prātā provokācijas (abās pusēs) padomājiet par pārējiem faniem, kas varbūt to visu nemaz negrib. Un galvenais praktiski visi latvieši, un tagad vēl viens otram nezko sola, sulbums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:43, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Ļoti sakarīgs koments, Respect.
nezinu kā ar sakarīgumu,bet muļķības gan tevis pieminētaja komentārā ir padaudz. par to roku paspiešanu tu nosapņoji,vai kā???

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:43, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Mana replika:
- kāda jēga kontrolēt, kādā pālī līdzjutēji ierodas uz spēli, ja hallē alkoholu pārdod brīvi (tai skaitā arī nepilngadīgajiem)?

Tad jāsāk ar to, ka pašā hallē netirgot ne alu, ne alko. Jo tāpat skaidrs, ka sīkie tiks pie tā alus un taisīs nekārtības, jo viņiem jau daudz nevajag.
Ļoti pareizi, lai gan mani nenormāli kaitina, ka es nevaru nopirkt alu uz futbola spēli stadionā. Savukārt ar paša pirktu alu mani atsakās ielaist uz spēli...

     [+] [-]

, 2009-01-04 04:44, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Tāpēc jau es nesaku, ka pie viennozīmīgas vainas bija apsargi, taču viņu darbībā arī saredzamas nepilnības!
Nu, cik man pašam nav nācies redzēt, ka kādam vai nu aizrāda tribīnēs, vai nu vispār neielaiž uz pasākumu....
Turklāt - vai tas baronistu bariņš ieradās katrs pa savu ieeju? Taču nē. Pat ja tā bija, tad kur skatījās apsardze, ja neredzēja viņu sanākšanu kopā un lamāšanos pret mājiniekiem?
Un man tiešām nav skaidrs, ko tribīnēs darīja tas kluba činavnieks, ja nejuta, ka ir iespējami sūdi?
Nu re, par daudz komentu jau Es minēju kaut kur iepriekš, ka ja viņš neiesaistītos, tad atrastos tāds pats bariņš, kas teikti "Kapēc neiesaistījās?" un noliktu par to, tā būtu.
Es personīgu neuzskatu, ka viņam vajadzēja palikt malā. Un zinu, ja reiz viņš ieleca tātad arī bija novests, jo parasti noteikti nav tā noskaņots. Un kautiņu jau acīmredzami nesāka viņš, nekad neesmu dzirdējis, ka viņš uz ko tādu aicinātu, tieši otrādi. Bet te kautiņš jau bija, vienam izšķirt kaut ko jau dūres lido visos virzinos nebija reāli, so viņš metās palīgā savējiem, manās acīs viņš tikai kaut ko ieguva nevis pazaudēja. Drīzāk kauns tiem, kas tur nebija!!!

     [+] [-]

, 2009-01-04 04:45, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: nezinu kā ar sakarīgumu,bet muļķības gan tevis pieminētaja komentārā ir padaudz. par to roku paspiešanu tu nosapņoji,vai kā???
Nenosapņoju, čaļi bija ļoti draudzīgi, vēl runājāmkā par futbolu plecu pie pleca fanojam, viss bija ok.

     [+] [-]

, 2009-01-04 04:48, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: nezinu kā ar sakarīgumu,bet muļķības gan tevis pieminētaja komentārā ir padaudz. par to roku paspiešanu tu nosapņoji,vai kā???
Un kas bija nesakarīgs, tas, ka ne visi fani grib šito kašķi, bet tikai pāris indivīdi? Tas nav nesakarīgi, tas ir fakts. KAs tur nesakarīgs, ja gribu vienkārši basi skatīties, nevis pāris indivīdu attiecības kārtot?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:54, pirms 16 gadiem
Basketfan,es jau teicu,ka nestrīdos par sakarīgumu,bet muļķību daudz. Ja esi sakarīgs cilvēks un vēlies tiešām iedziļināties lietas būtībā,tad palasi šo te ultras.lv: Basketbola ULTRAS! — LATVIJAS ULTRAS :: . MarisG komentārā viss skaidri un gaiši pateikts.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:57, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Ļoti sakarīgs koments, Respect.
Vispār gribu pajautāt abām pusēm "Vai mēs gribam šadus incidentus?"
Ja nē, tad vienkārši nelienam otriem klāt un neprovocējam, pietiekami ilgi tika dzīvots pietiakmi mierīgi. Pēc 2007.gada pusfināla vispār tika godam paspiestas rokas,par ko biju ļoti priecīgs. Es personīgi esmu PRET deb*liem kašķiem, gribu baudīt basi. Visi tie, kam prātā provokācijas (abās pusēs) padomājiet par pārējiem faniem, kas varbūt to visu nemaz negrib. Un galvenais praktiski visi latvieši, un tagad vēl viens otram nezko sola, sulbums!
Par gribēsanu es domāju šeit būtu grūti runāt, jo jau pēc pirmās savstarpējās spēles sapratu, ka vicināšanās ar dūrēm ir neizbēgama. Piedod atvaino, bet ja man čoms pēc otrās savstarpējās spēles, kad piegāja klāt pie dienesta ieejeas, kur stāvēja Barons fani, labi ja mēs tajā brīdī bijām kopā kādi pieci ASK fani un no tiem divi tikai regulāri atbalstam ASK kopā ar ASK faniem. Un pie mana čoma pienāca klāt viens no BU un teica redzi manu kerzu, tūlit viņa tev būs sejā...... Bet, ja tev tā pasaka tad otra cilvēka nostāja ir skaidra.
Runājot par provakācijās BU domājiet būtu rīkojušies savādāk šodienas situācijā? Ja BU pēc otrās spēles aizsvilās un metās virsū vienam džekam ASK kreklā, kurš dziedāja Šķēle Essential.