Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1, Did:0, useCase: 3

Video: ASK un Barons fani kaujas

Kristaps Driķis
SEB BBL spēles laikā, kurā "ASK Rīga" ar 87:108 piekāpās Lietuvos rytas, trešās ceturtdaļas vidū tribīnēs izcēlās pamatīgs kautiņš starp ASK faniem un Barons "ultrām".
Vērtējums: +205

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 04:59, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: Basketfan,es jau teicu,ka nestrīdos par sakarīgumu,bet muļķību daudz. Ja esi sakarīgs cilvēks un vēlies tiešām iedziļināties lietas būtībā,tad palasi šo te ultras.lv: Basketbola ULTRAS! — LATVIJAS ULTRAS :: . MarisG komentārā viss skaidri un gaiši pateikts.
Par roku spiešanu nav muļķibas, pats biju klāt vecīt.
Un man vēl tagad ir labas attiecības ar vairākiem Barona faniem, kaut pats vairāk par ASK. Ko ta man viņi dēļ kaut kāda basketbola ienaidnieki tagad? Nekā tamlīdzīga

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 05:01, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Nu re, par daudz komentu jau Es minēju kaut kur iepriekš, ka ja viņš neiesaistītos, tad atrastos tāds pats bariņš, kas teikti "Kapēc neiesaistījās?" un noliktu par to, tā būtu.
Es personīgu neuzskatu, ka viņam vajadzēja palikt malā. Un zinu, ja reiz viņš ieleca tātad arī bija novests, jo parasti noteikti nav tā noskaņots. Un kautiņu jau acīmredzami nesāka viņš, nekad neesmu dzirdējis, ka viņš uz ko tādu aicinātu, tieši otrādi. Bet te kautiņš jau bija, vienam izšķirt kaut ko jau dūres lido visos virzinos nebija reāli, so viņš metās palīgā savējiem, manās acīs viņš tikai kaut ko ieguva nevis pazaudēja. Drīzāk kauns tiem, kas tur nebija!!!
Pēc šī komenta es jau sāku cienīt tos atnācējus Sanāk, ka viņi vienkārši ieradās, un panāca savu - izprovocēja ne tikai mazskaitlīgos ASK atbalstītājus, bet pat komandas menedžeri, vienlaikus apčakarējot security
Man tas patiesībā liekas pilnīgi debili - līst ar kādu kauties, tas pirmkārt. Otrkārt - par ko? Par kaut kādu klubu? Nezinu, liekas, ka pārāk daudz saskatījušies notikumus ārvalstu stadionos un arēnās...
Es vēl varu saprast, kad bija tā minimālā grūstīšanās pie Brīvības pieminekļa pēc LAT:RUS 3:2 uzvaras Pēterburgas hokejā. Toreiz urlas stāvēja pie pieminekļa ar nolaistām biksēm, bet šajā gadījumā.... latviešu klubi.
ka, piemēram, nevar sadzīvot ar tipiem, kas pēc L

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:08, pirms 16 gadiem
Bija prieks patērzēt, bet nu gan jāiet pie miera, a to gļuki sāk rakstīties...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:11, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: Basketfan,es jau teicu,ka nestrīdos par sakarīgumu,bet muļķību daudz. Ja esi sakarīgs cilvēks un vēlies tiešām iedziļināties lietas būtībā,tad palasi šo te ultras.lv: Basketbola ULTRAS! — LATVIJAS ULTRAS :: . MarisG komentārā viss skaidri un gaiši pateikts.
Starpcitu tai sarakstē, ko iekopēji tālāk ir pāris normāli dialogi, nevis "Es Tevi nositīšu utt", bet tiešām normāli. Es arī kā ASK atbalstītājs (ultra noteikti neesmu) varu pateikt daudz labu vārdu arī par BU, bet vienīgi nepatīk šīs provokācijas. Nu vajag BU tos kašķus vai kautiņus? Priekš kam? Taisam plakātiņus, saukļus, uzlabojam savu sekrou, nevis noliekam otru, kas tiks iegūts no tā.
Pietam ASK un Baronam vajag viensotru, vieniem vieni labie, otriem otri, bet nu dērbijs tak bija viena superīga lieta. Ja pazudīs viens no diviem, nebūs vairs īsti tas dērbijs. Īsti jau arī tagad vairs nav, jo ASK šobrīd knapi komandu var pieteikt

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:11, pirms 16 gadiem
nja. izskatās ,ka normālu diskusiju te ar uguni neatrast. JA kāds vēlās dzīvot ar apziņu,ka viss ir sācies dēļ dažiem saukļiem,tad lai tā būtu. Ja kāds vēlētos saprast,tad izlasītu lietas butību.
Ja kāds man tagad stāsta par to ,ka 2007. ,pēc zaudes 1/2 finalā, BU staigaja un visiem rokas spieda,tad es varu pateikt sekojošo-visspilgtākais piemērs kā tiek radītas baumas
P.S.diemžēl,bet viss ir aizgājis nekontolējamā virzībā.tas nu gan ir skaidrs.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 05:14, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Pēc šī komenta es jau sāku cienīt tos atnācējus Sanāk, ka viņi vienkārši ieradās, un panāca savu - izprovocēja ne tikai mazskaitlīgos ASK atbalstītājus, bet pat komandas menedžeri, vienlaikus apčakarējot security
Man tas patiesībā liekas pilnīgi debili - līst ar kādu kauties, tas pirmkārt. Otrkārt - par ko? Par kaut kādu klubu? Nezinu, liekas, ka pārāk daudz saskatījušies notikumus ārvalstu stadionos un arēnās...
Es vēl varu saprast, kad bija tā minimālā grūstīšanās pie Brīvības pieminekļa pēc LAT:RUS 3:2 uzvaras Pēterburgas hokejā. Toreiz urlas stāvēja pie pieminekļa ar nolaistām biksēm, bet šajā gadījumā.... latviešu klubi.
ka, piemēram, nevar sadzīvot ar tipiem, kas pēc L
PILNĪGI PIEKRĪTU par to, ka tas VISS ir tizli. Man RIEBJAS, ka mums tautiešiem dēļ kaut kā tāda jālecas. Varētu padomāt, ka slāvu provokatoru pietrūkst uz katra stūra... vēl savā starpā jālecas...

     [+] [-]

, 2009-01-04 05:16, pirms 16 gadiem
Basketfans rakstīja: Vecīt, ja pielīstu pie baroniem kāds mājas spēlē, būtu tas pats, tici man, neietu neviens tur skaitīties. Te jau 100reiz minēts, ja d*rs uz mājiniekiem, tad ar to jārēķinās. Piedavām netēmā, jo Barons pat nespēlē...
(Pietam ir kadrs, kur vienam no ASK ir vairāki virsū, vienkārši bardaks, kā jau kautiņā, pietiks čīkstēt.)
Man jau pilniigi po! Man tas basketbols taapat ir vienaldziigs, bet zeel, ka musu sporta veidaa nr1 (kaa daudzi grib basiiti pie mums saukt) notiek sidaads sviests!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 05:16, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: ...... P.S.diemžēl,bet viss ir aizgājis nekontolējamā virzībā.tas nu gan ir skaidrs.
Par ko ASK un Baronam ir tādas nesaskaņas?
Kas var būt tik būtisks, lai tik fanātiski apgalvotu, ka "viss aizgājis nekontrolējamā virzībā?"

     [+] [-]

, 2009-01-04 05:18, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: nja. izskatās ,ka normālu diskusiju te ar uguni neatrast. JA kāds vēlās dzīvot ar apziņu,ka viss ir sācies dēļ dažiem saukļiem,tad lai tā būtu. Ja kāds vēlētos saprast,tad izlasītu lietas butību.
Ja kāds man tagad stāsta par to ,ka 2007. ,pēc zaudes 1/2 finalā, BU staigaja un visiem rokas spieda,tad es varu pateikt sekojošo-visspilgtākais piemērs kā tiek radītas baumas
P.S.diemžēl,bet viss ir aizgājis nekontolējamā virzībā.tas nu gan ir skaidrs.
Es nesaku visiem, bet viens bariņš bija. Man arī paspieda un man mugurā bija ASK krekls. nu un? Un es pateicu, ka Barons cīnījās patiesi godam un novēlēju veiksmi nākotnē. Vecīt, personīgi to pieredzēju,
un tu tā runā itkā tas būtu kaut kas slikts... Ka fani var būt arī draudzīgi... Kā jau teicu, tur bija bariņš, kas stāv plecu pie pleca futbolā, kādā sakarā lai viņi pēkšņi nebūtu draugi un nevarētu roku paspiest viens otram?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:21, pirms 16 gadiem
Trozzkis rakstīja: [1] redzu ka nevari nomierinaaties un redzu ka turpini kjidaat sho lietu nevis peec buutiibas/ moraales, kaa es piedaavaaju, bet aizej uz personaalijaam. nu nezinu, padomaa saakumaa par moraali;

[2] To kurshs iesaaka PRET fanot - nu zini, shobriid to neviens nekad nepateiks...taas ir spekulaacijas...un pa lielam, fanot PRET nekaa slikta nav - es vienmeer fanoshu PRET balonu, vienalga pret ko balons speelee, jo manaa pilseetaa balonam nav vietas - nebuus balons, buus vairaak sponsoru naudas ASK...vieniigi, PRET var fanot dazhaadi - var seezhot pie i-neta, un var aiziet uz areenu un personiski necenzeeti lamaaties visu speeli, kaa to dariija balons...tad vienkaarshi vajag saprast ka var nokjert un peec manas moraales vainiigs ir tas kurshs provocee...taatad vinjshs ir tas kurshs uzsaak kautinju, jo cik ilgi pacietiis ja tevi necenzeeti nolamaa - es pats diezgan droshi arii ietu ciemos pie baloniem, ja vinji mani visu laiku aplamaatu.

[3] es personiigi tieshaam nezinu cik katrs bija dzeeris, bet peec video + sheit teiktaa es pienjemu ka balons bija kaartiigi aizdzeeries;

[4] tikai nevajag d....t ka tur bija kaads kuram bija 12 gadi...mosh uzreiz aizmoralizee uz 6 gadiem??? ka normaali - bija 6-gadiigs, kurshs kopaa ar aizdzeerushiem baloniem arii visu speeli necenzeeti lamaajaas uz ASK un ASK faniem...comon - peec video es neredzeeju ka tur kaadam buutu 12 gadi...jaa, kaadam vareeja buut min kaadi 16 gadi, bet nu then again, tas resnais lops zilajaa kurshs pieskreeja baloniem paliigaa un peec tam visvairaak arii atraavaas bija normaals vepris uz 120 kg un 25 gadiem.

[5] neredzu vajadziibu ieiet detaljaas kurshs konkreeti bija siteejs - kaa kuru sauca un kaadu amatu katrs ienjeema. tam nav jeegas. tas neko peec buutiibas nepasaka. nu ok, ask pusee kaavaas menedzheris, paardeveejs un students, savukaart balona pusee ciiniijaas sarkanaa krusta medmaasinja, biatlonists un patstaaviigais bruuzha apmekleetaajs Jaanis. nu, kaada tam noziime???

[6] nu to es arii nezinu cik dzer ASK fani. pienjemu ka dazhi frukti taa normaali panjem uz kruuts. un ka tas tik apstiprinaats v-pilii kur cik saprotu ka 1 frukts bija taa aizleejies, ka pat zaudeeja visas bailes no vieteejaas policijas, par ko arii tika sodiits

[7] nuu, pie maniim labaak nenaac. es nevienu negaidu es tachu nesaakshu te runaat par strelkaam ar kaadu balonu, juus ko? bet nu ja situaacija prasa, tad areenaa aizieshu pie Teviim ja mani patstaaviigi aizskarsi.

[8] Pilniigi pienjemu ka arii ASK maak lamaaties, bet mees jau neskataamies globaalas lietas, bet konkreeti sho gadiijumu - kurshs kuru izprovoceeja. shajaa gadiijumaa. un ka iemesls nav 18 gadi veci notikumi, kam ir saistiiba ar broceeniem un skonto. konkreeti - kas izprovoceeja sho kautinju?????

[9] par guljosha sishanu - nezinu vai arii sho vajadzeetu moralizeet. peec Tevis teiktaa sanaak ka guljoshu nevar sist, jo tas nav godiigi? nu tad peec logjikas, godiigi vienam otru sist ir tikai oficiaalaas sacensiibaas - e.g. boksaa - svaraa liidz 63 kg satiekas 2 erceni un uzvillojas. viss pa chesnomu. kaadu godiigumu Tu gribi nokjert pilniigaa haosaa - saskaitiit cik cilveeku no katras puses, cik katrs sver, cik katrs vecs, cik katrs paardzeeries -> no taa izriet cik katrs izdara sitienus, un pa kurieni katrs var sist, etc.? ai, shiten nekaa taada nav, sievieshu kautinjshs. agraak palasiiju par to kas notiek krievijaa - tur ar kjeedeem spartaks ar zenitu mochii. un to kas notiek anglijaa var apskatiities labaa filmaa hooligans (saukts arii par green streat hooligans) ar eliyah woodu. ceru ka mums neaizies tik taalu, ka saaks izmantot visaadus paliigliidzekljus. tuk, tuk, tuk.

peace to you all.
Kāda atšķirība cik kurš dzer vai cik kurš lamājās. Es varu par 99% apgalvot, ka BU nenolika pašu komandu, bet tieši fanus un dažu labi arī personīgi, esmu jau to piedzīvojies tāpēc arī par to esmu pārliecināts....

     [+] [-]

, 2009-01-04 05:21, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Par ko ASK un Baronam ir tādas nesaskaņas?
Kas var būt tik būtisks, lai tik fanātiski apgalvotu, ka "viss aizgājis nekontrolējamā virzībā?"
Es redzu tikai to, ka dažam labam (diemžel laikam arī labvēlim) patīk šadi konflikti, un tapēc šadi teksti. Kas Tev tur nekontrolējams, vissss ir kontrolējams, tikai abām pusēm jāsavaldās bišk. BET, ja savaldīties NEGRIB tad arī notiek. Viss ir pašu rokās, nekas nav nekontrolējams...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 05:23, pirms 16 gadiem
petkin,kapēc fanātiski apgalvotu?vai tad tev liekās,ka visas iesaistītās puses izgulēs dullumu un ar to viss beigsies? savā pirmajā komentārā jau izteicos,ka viss vēl varbūt būtu savādāk,ja nē šī NOZĒLOJAMĀ dziņa pēc sensācijām. ko esports ar to panāca? tas nu man nav skaidrs.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:28, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: petkin,kapēc fanātiski apgalvotu?vai tad tev liekās,ka visas iesaistītās puses izgulēs dullumu un ar to viss beigsies? savā pirmajā komentārā jau izteicos,ka viss vēl varbūt būtu savādāk,ja nē šī NOZĒLOJAMĀ dziņa pēc sensācijām. ko esports ar to panāca? tas nu man nav skaidrs.
Te piekrītu Tev tajā, ka lielāka naida kurināšana ir PILNĪGI LIEKA... un stulba...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:29, pirms 16 gadiem
Labvēlis rakstīja: petkin,kapēc fanātiski apgalvotu?vai tad tev liekās,ka visas iesaistītās puses izgulēs dullumu un ar to viss beigsies? savā pirmajā komentārā jau izteicos,ka viss vēl varbūt būtu savādāk,ja nē šī NOZĒLOJAMĀ dziņa pēc sensācijām. ko esports ar to panāca? tas nu man nav skaidrs.
Beigties var arī nesācies, bet tas tā

Man šķiet, ka šajā gadījumā nav godīgi vainot portālu.
Kāds var pateikt, vai esports parasti šādas spēles filmē ar divām kamerām?

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 05:29, pirms 16 gadiem
Vēl jūs nēesat nomierinājušies ?????

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 05:32, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Beigties var arī nesācies, bet tas tā

Man šķiet, ka šajā gadījumā nav godīgi vainot portālu.
Kāds var pateikt, vai esports parasti šādas spēles filmē ar divām kamerām?
Ja es nekļūdos to filmēja ASK fans

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 05:34, pirms 16 gadiem
Basketfan,ja tu būtu mēģinājis izlasīt visu linkā norādīto tekstu un saprastu lietas būtību,tad tavs komentārs 05:21 nebūtu tapis. piedod,bet kā jau rakstīju-esports nav un nekad nebūs tā vieta,kur ir iespējama kaut neliela diskusija. tu jau n-tās stundas mal vienu un to pašu.ko tu centies ar to panākt,man nav skaidrs. es necentos nevienu ne nolikt,ne attaisnot,bet izklāstīt lietas būtību. pretī saņemu kārtējo uzbraucienu,jo tu redz zini labāk kas man patīk/nepatīk. nu ok.
kam ir/bija taisnība,to lai spriež kāds cits.
P.S.hokejs beidzās un es dodos gulēt. interesanti vai rītvakar jau "umņiku" komentāru skaits būs 2k ?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:34, pirms 16 gadiem
JANNCIS rakstīja: Ja es nekļūdos to filmēja ASK fans
Tad pavisam jauki.

     [+] [-]

, 2009-01-04 05:35, pirms 16 gadiem
Labi, nu gan viss, taa jau ievilkās tas pasākums. Došos pasnaust.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 05:55, pirms 16 gadiem
petkins rakstīja: Tad pavisam jauki.
Nē tomēr nē, jo var redzēt, ka video ir filmēts kaut kur no augšas....

  -4 [+] [-]

, 2009-01-04 06:58, pirms 16 gadiem
Interesanti, kādēļ Rīgas "Dinamo" spēļu laikā neviens neizdomā kauties? Sanāk taču pat 11 000 līdzjutēju...
Atbilde ir ļoti vienkārša - ko "Barona" faniem jādara "ASK" spēles laikā? Kādēļ viņi tur nevarētu atrasties, ja biļetes dala gandrīz par velti?
Secinājums? Uz Rīgas "Dinamo" spēlēm neviens nemaksā 12 Ls, lai kautos, toties mūsu basketbola klubu spēlēs var izkauties par velti!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 08:27, pirms 16 gadiem
Barons faneļi dabūja pēc nopelniem Man nekas nav pret Baronu kā basketbola klubu, bet fanu kustība ir briesmīga! ASK protams arī ir izņēmumi, bet ja paskatās kopumā Barons fani ir urlas nevis ultras!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 09:26, pirms 16 gadiem
Banzai
Ideāli
Dzīvē bija vēl smukāk!
Varbūt nebija jauki, ka arēna, kur ģimenes un bērni, bet vienreiz tie urlēni bija pelnījuši!
0.12 Dinārs uztaisa nogdaunu vienam

Malacis, tas gadijumaa nebija tas kas no aizmuguras kaa celka uzpisa
Atradi par ko lieliit!!

     [+] [-]

, 2009-01-04 09:44, pirms 16 gadiem
ka baronus samaseja!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 09:47, pirms 16 gadiem
foto.delfi.lv: DELFI foto > Attēls > DSC_3386 ja kāds domā ka Barons faniem bija pārsvars cilvēkos tad lūk bilde kas apliecina kas bija iemaldijušies...

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 09:54, pirms 16 gadiem
foto.delfi.lv: DELFI foto > Attēls > DSC_3375

"sitaa ir vis labaakaaa pieveersam uzmaniibu nr 20

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 10:20, pirms 16 gadiem
JANNCIS rakstīja: Ja es nekļūdos to filmēja ASK fans
lol... ir tikai Driķis kurš filmē... un nav viniem 2 kameras... un vai vinsh ir ask fans, tas arii ir jautaajums...

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 10:21, pirms 16 gadiem
DzhonyFrontana rakstīja: Iebaaz to viskiju sev anaalaja atveree
Ja skauz tad neko neraksti!Mazgadigs psihs!
A un vel labdien visiem!

     [+] [-]

, 2009-01-04 10:25, pirms 16 gadiem
domaju bija provakacija no Barons lidzjutejiem uz ko atbildeja ASK... domaju kkas vel turpinasies kadu dienu.. bet malaci asK
BAsketbola huliganisms ari sak attistities

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 10:33, pirms 16 gadiem
pilnigi anālisti!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 10:52, pirms 16 gadiem
barons ultras tadi lohi

  +5 [+] [-]

, 2009-01-04 10:53, pirms 16 gadiem
Varbuut pirms gaidaamaas 20. janvaara savstarpeejaas speeles izdaliit Baroneseem un Agresive meiteneem boksa cimdus un tad lai noskaidro kursh ir kursh... Areena paarpildiita!...un starp faniem muuzhiiga milestiiba!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 10:58, pirms 16 gadiem
kas tur tads slikts kad sadeva pa muti,paši tak uzprasijaas un tad arii atraavas!!! kad ask fani iet uz barona speleem un tizli muld lai arii iet un atdauza savadak jau taas visas vienam otru apdirsanas nebeiksies,kameer visi tie d... neatrausies(gan ask,barons fani)

     [+] [-]

, 2009-01-04 11:06, pirms 16 gadiem
tur vairaak izskatiijaas peec taa, ka ASK fani sit kaadu, jo barons fani? Neizskataas, vinjiem pat kreklu nav... Kas ta tie par faniem?

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 11:08, pirms 16 gadiem
Nu principā pareizi ASK darīja ka nestāvēja un negaidija vēl rupjākus vārdus. Sakat ko gribat, bet par tik pretīgu komandu kā Barons pat Eirokausos negribas līdzi just. Kaut kādi stulbi fani vinjiem.