Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis: "Naktī ceļamies un aizvadām treniņu, lai pielāgotos Čikāgas laikam"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Briedis: "Naktī ceļamies un aizvadām treniņu, lai pielāgotos Čikāgas laikam"
Mairis Briedis. Foto: Romāns Kokšarovs, f64

LETA. Latvijas vadošajam bokserim Mairim Briedim aklimatizācija Čikāgas laikam būs liels pārbaudījums, sarunā ar žurnālistiem atzina bokseris. Briedis 11. novembrī pasaules boksa supersērijas pirmā smagā svara ceturtdaļfināla cīņā spēkosies ar Vācijas pārstāvi Noelu Gevoru.

"Tas būs liels izaicinājums un pārbaudījums. Nezinām, kā ķermenis uzvedīsies un kā izdosies aklimatizēties. Tas, ka šobrīd neesmu pasaules čempions, vēl vairāk motivē ceļam, kuru ejam. Dievs man devis otro iespēju, lai pierādītu saviem atbalstītājiem un nelabvēļiem. Ceru, ka izdosies Latvijai atgūt pasaules čempiona jostas," otrdien pēc atklātā treniņa pauda Briedis.

27 gadus vecais armēņu izcelsmes bokseris Gevors karjeras laikā 24 cīņās izcīnījis 23 uzvaras, desmit no tām gūstot ar nokautu. Gevors iepriekšējo cīņu aizvadīja pērnā gada septembrī, kad uzvarēja amerikāni Aizeju Tomasu. "Viņš ir bijis Zauerlanda [boksa supersērijas izveidotāja Kalles Zauerlanda] komandā, kur nav sliktu bokseru. Domāju, ka būs interesanta cīņa," atzīmēja Briedis.

"Čikāgas latvieši rakstīja un aicināja, lai atbraucu iepriekš un satiekamies. Ceram, ka izpildīsim savu solījumu un 11. novembrī, Lāčplēša dienā, varēsim pēc cīņas satikties," atzīmēja Briedis.

Viņš ASV bijis jau iepriekš karjerā, mēnesi piedaloties sparinga treniņos. "Uzticos savai komandai, kas pieskatīs manu režīmu. ASV biju boksējies sparingos, toreiz pirmā nedēļa bija grūta. Pēc tam jau aizgāja, tāpēc šoreiz braucam desmit dienas iepriekš," atklāja Briedis.

"Šis ir bokss, kur ir ļoti daudz faktoru, kas var ietekmēt cīņu - gan manu, gan pretinieka sniegumu. Pēc sajūtām ceru, ka kaut kur esmu pielicis. Boksā ir daudz faktoru - traumas un citas lietas, taču ringā darīšu visu iespējamo," uzsvēra bokseris.

Latvijā laikapstākļiem kļūstot vēsākiem, Briedis treniņus aizvada iekštelpās. "Ārā ir vējains un drēgns, tāpēc neskrienam ārā. Naktī ceļamies augšā un aizvadām vienu treniņu, lai pielāgotos Čikāgas laikam. Pats galvenais ir aklimatizācija," teica Briedis.

Pirms sarunas ar medijiem Mairis norādīja, ka telpa jāpamet Sportacentrs.com pārstāvjiem, jo sportists uzskata, ka portāls kaitējis viņa karjerai, publicējot materiālus par Brieža bijušā menedžera Ala Siestas komentāriem. Par šo tēmu tika izvietotas trīs publikācijas.

1) Als Siesta asi kritizē Brieža attieksmi, naudaskāri un skopumu
2) Briedim un viņa bijušajam menedžerim gaidāms tiesas process
2) Kādas būtu Siestas izredzes bez rakstiska līguma uzvarēt tiesas prāvā pret Briedi?

1 2 67 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2018-10-30 16:14, pirms 6 gadiem
Skaista kopija no citiem kam bija pielaide preses konferencei. SC bēdīgi, ja Jūs nelaiž pie sportistiem....

 +21 [+] [-]

, 2018-10-30 16:34, pirms 6 gadiem
Protams, SC nav paradīze zemes virsū, bet šāds izgājiens no Brieža puses ir kā apbižota skolēna grēksūdze. Amen.

 +22 [+] [-]

, 2018-10-30 16:42, pirms 6 gadiem
Nujau gan Briedis aplami darās.. Sportacentrs vienkārši parādīja arī otras puses viedokli.. tb. Siestas..
priekš tam ir mediji domāti lai bildi parādītu no abām pusēm, nevis tikai glaimus atspoguļot..
tad jau varbūt nedrīkst arī rakstīt to ko nākamie Maira pretinieki sliktu teiks par Mairi pirms cīņas..

  +5 [+] [-]

, 2018-10-30 16:44, pirms 6 gadiem
Piekrītu, ka jāpublicē dažādi viedokļi. Taču domāju, ka Siestas vāvuļojumi tika publicēti par samaksu, bet tas jau vairs nav labais tonis.

Ja par cīņu. Armēnis nav boksējis oficiālās cīņās kopš pērnā gada septembra. Interesanti, kā tas būs ietekmējis viņu. Kaut kā Briedis šoreiz nepārliecina, bet ceru, ka izspruks, jo Gevors, šķiet, nav tas nopietnākais pretinieks.

 +10 [+] [-]

, 2018-10-30 16:45, pirms 6 gadiem
Tā vien šķiet, ka Siestas teiktajā bijusi liela daļa patiesības, kas dažam labam dikti kož acīs.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-30 16:54, pirms 6 gadiem
Mairis dikti apvainojies, bet nu viņam pašam droši vien labāk redzams.
Slēpts komentārs: neputns

     [+] [-]

, 2018-10-30 17:15, pirms 6 gadiem
Vai nu jūs ar Briedi, vai pret Briedi!
Pareiza attieksme!

 +10 [+] [-]

, 2018-10-30 17:26, pirms 6 gadiem
izdzīt žurnālistu/us no preses konferences. tāda lēta atriebība. maziņš tas briedēns izrādās..

  +5 [+] [-]

, 2018-10-30 17:33, pirms 6 gadiem
delfi pat nepiemin, ka kolēģus izdzina, dienai dūšas pietiek!
redzēs kā citi mēdiji reaģēs...

  +8 [+] [-]

, 2018-10-30 17:33, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: SC ar lielu pompi publicē viena krieva publisku atejas tīrīšanu, par viedokli to būtu grūti nosaukt, Briedis savukārt izvēlas, ko laist un ko nē savā presenē. Dzīvojam demokrātiskā valstī, katrs dara kā grib, kur problēma?
Tu man liekas, ka pats īsti nezini, kas ir demokrātija, jo nonāc pretrunā ar sevi, sakot, ka ir tikai viena veida viedoklis - "manējais un nepareizais."

Medijiem ir jāatspoguļo visu veida viedokļi. Un tie, kas zina Briedi no kikboksa laikiem, zina, ka nekāds pareizais puika viņš nekad nav bijis.

  +4 [+] [-]

, 2018-10-30 17:35, pirms 6 gadiem
un vēl viņš ir policists!!!

 +10 [+] [-]

, 2018-10-30 17:38, pirms 6 gadiem
Kā saka - nav dūmu bez uguns. Als nav nekāds svētais un Briedis arī nē.

     [+] [-]

, 2018-10-30 17:39, pirms 6 gadiem
Muļķu centrs jau neatspoguļo viedokli.

Tikai uzliek skaļu, maldinošu virsrakstu un cer noslaukt pavairāk klikšķīšus.

Piemēram: "Als Siesta asi kritizē Brieža attieksmi, naudaskāri un skopumu"

Vai ir kādi konkrēti fakti, kur ir pierādīts viņu minētais skopums utt bla bla bla..???

Nu nav tak. Mairi pazīstu personīgi un zinu, ka viņš tā nav rīkojies.

Toties šis portāls ir krastus pazaudējis, tādēļ arī tika izmesti ārā.

  -4 [+] [-]

, 2018-10-30 17:42, pirms 6 gadiem
Un tūlīt man būs bans, kas apstiprina iepriekšējā komentāra precīzumu.

  -2 [+] [-]

, 2018-10-30 17:47, pirms 6 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Muļķu centrs jau neatspoguļo viedokli.

Tikai uzliek skaļu, maldinošu virsrakstu un cer noslaukt pavairāk klikšķīšus.

Piemēram: "Als Siesta asi kritizē Brieža attieksmi, naudaskāri un skopumu"

Vai ir kādi konkrēti fakti, kur ir pierādīts viņu minētais skopums utt bla bla bla..???

Nu nav tak. Mairi pazīstu personīgi un zinu, ka viņš tā nav rīkojies.

Toties šis portāls ir krastus pazaudējis, tādēļ arī tika izmesti ārā.

nu un ka krastus pazaudējusi, ja tu esi Liels cilvēks tu ej tālāk, bet ja apvainojies kā puišelis, tad mairis briedis

  -1 [+] [-]

, 2018-10-30 18:07, pirms 6 gadiem
klau, "jaunaisjaunais", bet sporta centrs un LA sanāk baigi ietekmīgie mediji, ja var sagraut Brieža karjeru..
tas, ka viņi (SC un LA) tādā veidā cer iegūt papildus apmeklējumus vai kādu lasītāju ar nav nekas foršīgs, bet tāds laikmets starp selfijiem un skandāliem.. nepazīstu Mairi, bet pazīstu dažus kuri sasnieguši līdzīgas virsotnes citās jomās un šāda uzvedība drusku atgādina tādu zvaigžņu slimības pirmssākumu jeb egocentisma pieaugumu.
citiem tas palīdz tālākajā karjerā, bet gadās, ka izārda jau uzbūvēto

     [+] [-]

, 2018-10-30 18:23, pirms 6 gadiem
jaunaisjaunais rakstīja: Muļķu centrs jau neatspoguļo viedokli.

Tikai uzliek skaļu, maldinošu virsrakstu un cer noslaukt pavairāk klikšķīšus.

Piemēram: "Als Siesta asi kritizē Brieža attieksmi, naudaskāri un skopumu"

Vai ir kādi konkrēti fakti, kur ir pierādīts viņu minētais skopums utt bla bla bla..???

Nu nav tak. Mairi pazīstu personīgi un zinu, ka viņš tā nav rīkojies.

Toties šis portāls ir krastus pazaudējis, tādēļ arī tika izmesti ārā.
Un, kur ir pierādīts pretējais? - Tāpēc jau tā ir viedokļa atspoguļošana, nevis tiesas sprieduma verdikts.

Vienreiz aizgāji uz Arēnu, tagad pazīsti Mairi? vai vienreiz gaitenī atļāva nofočēties?

  +2 [+] [-]

, 2018-10-30 18:37, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu man liekas, ka pats īsti nezini, kas ir demokrātija, jo nonāc pretrunā ar sevi, sakot, ka ir tikai viena veida viedoklis - "manējais un nepareizais."

Medijiem ir jāatspoguļo visu veida viedokļi. Un tie, kas zina Briedi no kikboksa laikiem, zina, ka nekāds pareizais puika viņš nekad nav bijis.
Bokss tak laikam ir privāta padarīšana, tad nu katrs arī laiž "savā mājā", ko vēlas. Cits jautājums ir par to, vai tas bija gudrs PR gājiens, vai nē, normālos apstākļos es teiktu, ka nē, bet bokss (un tamlīdzīgi sporta veidi) savā ziņā ir īpaši ar to, ka, jo stulbāk un neadekvātāk uzvedies, jo populārāks kļūsti un attiecīgi arī vairāk par tevi maksā. Man personīgi patika, kad viņš bija tāds zolidais paraugpuika, šis tēls man tā ne pārāk, bet labi arī atceros, kā 90% komentāros bļaustījās, ka esot viņam jākļūst nekaunigakam utt., ja kko grib sasniegt, kad nu tas ir noticis, atkal nav labi

     [+] [-]

, 2018-10-30 18:38, pirms 6 gadiem
Es gan šoreiz esmu Brieža pusē...atļaušos iekopēt Maira komentāru;
"Savam menedžerim Raimondam Zepam teicu, kamēr boksēšu, šie mediji nepiedalīsies mūsu treniņos. Esmu 20 gadus atdevis sportam, lai kāds cilvēks šo mēģinātu sagraut..." noteica Briedis.

  -2 [+] [-]

, 2018-10-30 18:47, pirms 6 gadiem
nav vairs tā haipa ap Briedi. aptirsās, tagad mēģina aizķerties aiz pēdējā salmiņa

  +4 [+] [-]

, 2018-10-30 19:14, pirms 6 gadiem
andzixxo rakstīja: nav vairs tā haipa ap Briedi. aptirsās, tagad mēģina aizķerties aiz pēdējā salmiņa
Aptirsies esi varbūt tu.
Briedis jau savu vārdu ir ierakstījis Latvijas vēsturē ar lieliem burtiem, mums nav un ļoti iespējams ka nebūs neviens cits kas kaut vai spētu pietuvoties pasaules čempiona jostai jebkurā svara kategorijā tik prestižā sporta veidā kāds ir bokss.
Žēl ka tādi plānā galda urbēji kā tu to nesaprot un ar lielāko prieku tik meklē kur kādu mēsliņu internetā anonīmi kādam uzmest

     [+] [-]

, 2018-10-30 19:22, pirms 6 gadiem
jurkoo rakstīja: Es gan šoreiz esmu Brieža pusē...atļaušos iekopēt Maira komentāru;
"Savam menedžerim Raimondam Zepam teicu, kamēr boksēšu, šie mediji nepiedalīsies mūsu treniņos. Esmu 20 gadus atdevis sportam, lai kāds cilvēks šo mēģinātu sagraut..." noteica Briedis.
Interesants komentārs. Tad Brieza prāt neielaižot šo "kādu cilvēku" treniņā/preses konferencē ir panākts tas, ka šis "viens cilvēks" nemēģinās kaut ko "sagraut". Ir taču skaidri jāapzinās, ka jo populārāka persona esi, jo visādus mēslus arī vairāk drukās. Šitādi gājieni parasti izsauc tikai pretreakciju nevis attiecību normalizēšanos...bet nu tās jau Brieža problēmas.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-30 19:26, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Interesants komentārs. Tad Brieza prāt neielaižot šo "kādu cilvēku" treniņā/preses konferencē ir panākts tas, ka šis "viens cilvēks" nemēģinās kaut ko "sagraut". Ir taču skaidri jāapzinās, ka jo populārāka persona esi, jo visādus mēslus arī vairāk drukās. Šitādi gājieni parasti izsauc tikai pretreakciju nevis attiecību normalizēšanos...bet nu tās jau Brieža problēmas.
Tu esi kādreiz dzīvē juties apmelots un nomelnots? Diezgan cilvēciakii saprotama rīcība. Pāries aizvainojums un gan jau ka viss būs kārtībā.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-30 19:31, pirms 6 gadiem
Primadonna!

  +3 [+] [-]

, 2018-10-30 19:37, pirms 6 gadiem
Nu es laikam īsti neatbalstu Brieža pozīciju attiecībā pret sportacentru un tā, bet nu, protams, Briedim un viņa komandai teorētiski ir visas tiesības šādi rīkoties.

Bet tas tā. Vairāk interesē šis 'aklimatizācijas' mēģinājums ceļoties naktī un aizvadot vien treniņu - t.i., ja pēc tam turpina savu dienas grafiku u.c. darbības arī kā pēc ASV laika, tad jau viss Ok (protams, ar ģimeni un darbu grūti salāgot, jo sanāk pa dienu gulēt, bet naktī būt augšā), bet ja pa nakti patrenējas un pārējo dienu aizvada +/- Latvijas laika režīmā (nu gan jau miegu sadalot pa vairākām porcijām dienā), tad nez vai no tādas 'aklimatizācijas' ir jēga? Tik sarausta un sačakarē ritmu. Bet nu es jau, protams, neesmu proefsionāls fiziskās sagatavotības treneris - iespējams runāju sūdu un Brieža komandai ir jau pieredze praksē, ka tas strādā un visu ir izkalkulējusi pareizi. Lai izdodas!

  -2 [+] [-]

, 2018-10-30 20:03, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bokss tak laikam ir privāta padarīšana, tad nu katrs arī laiž "savā mājā", ko vēlas. Cits jautājums ir par to, vai tas bija gudrs PR gājiens, vai nē, normālos apstākļos es teiktu, ka nē, bet bokss (un tamlīdzīgi sporta veidi) savā ziņā ir īpaši ar to, ka, jo stulbāk un neadekvātāk uzvedies, jo populārāks kļūsti un attiecīgi arī vairāk par tevi maksā. Man personīgi patika, kad viņš bija tāds zolidais paraugpuika, šis tēls man tā ne pārāk, bet labi arī atceros, kā 90% komentāros bļaustījās, ka esot viņam jākļūst nekaunigakam utt., ja kko grib sasniegt, kad nu tas ir noticis, atkal nav labi
Nē, cīņas sporta veidā vajag būt harizmātiskai personībai. Visu cieņu Briedim, bet viņš noteikti tāds nav.

  +4 [+] [-]

, 2018-10-30 20:05, pirms 6 gadiem
jurkoo rakstīja: Tu esi kādreiz dzīvē juties apmelots un nomelnots? Diezgan cilvēciakii saprotama rīcība. Pāries aizvainojums un gan jau ka viss būs kārtībā.
Pag, tiešām domā ka Siesta un arī savulaik Mihaiļenko, Mairi 100% apmelo nepatiesi? Varbūt tajā visā tomēr ir daļa taisnības?

  +1 [+] [-]

, 2018-10-30 20:21, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Nē, cīņas sporta veidā vajag būt harizmātiskai personībai. Visu cieņu Briedim, bet viņš noteikti tāds nav.
Harizmātiska personība ikvienā izklaides industrijā nešaubīgi ir bonuss un, jo sovmenigaka izklaide, jo lielāks bonuss tas ir. Boksā un cīņas sportos ar tām harzimatiskajam personībām gan tā pašvaki,pārsvarā tāda lēta un mākslīgi burta drāma. Bet nu, kāds pieprasījums, tāds piedāvājums.

     [+] [-]

, 2018-10-30 20:22, pirms 6 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pag, tiešām domā ka Siesta un arī savulaik Mihaiļenko, Mairi 100% apmelo nepatiesi? Varbūt tajā visā tomēr ir daļa taisnības?
Nu par Mihaļenko vispār nav jēga runāt, es tos pat nesauktu par meliem betnpar murgiem.
Par Siestu ir tā ka nemācēšu teikt, bet domāju ka taisniba ir Brieža pusē, vienīgais kas interesē Siestu ir nauda.
Bet te butībā ir runa par to ka Briedis ir tikai cilvēks, un viņš jūtās apmelots un nomelnots, tāpēc tīri cilvēciski neieslīkstot detaļās kam un kuram taisnība rīcību var saprast.

  +3 [+] [-]

, 2018-10-30 20:23, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Harizmātiska personība ikvienā izklaides industrijā nešaubīgi ir bonuss un, jo sovmenigaka izklaide, jo lielāks bonuss tas ir. Boksā un cīņas sportos ar tām harzimatiskajam personībām gan tā pašvaki,pārsvarā tāda lēta un mākslīgi burta drāma. Bet nu, kāds pieprasījums, tāds piedāvājums.
Pluss vēl var piebilst ka arī Harizmātisks cilvēks ir ļoti stiepjams jēdziens

  +4 [+] [-]

, 2018-10-30 20:31, pirms 6 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tu man liekas, ka pats īsti nezini, kas ir demokrātija, jo nonāc pretrunā ar sevi, sakot, ka ir tikai viena veida viedoklis - "manējais un nepareizais."

Medijiem ir jāatspoguļo visu veida viedokļi. Un tie, kas zina Briedi no kikboksa laikiem, zina, ka nekāds pareizais puika viņš nekad nav bijis.
Vai jūs, lūdzu, varētu uzrakstīt, ko tieši esat dzirdējis par Maira izgājieniem kikboksa laikos?
Tīri interese pēc - ir interesanti redzēt cilvēku kā pilnvērtīgu, ar visām labajām un sliktajām šķautnēm.

Paldies.

  +6 [+] [-]

, 2018-10-30 20:34, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Piekrītu, ka jāpublicē dažādi viedokļi. Taču domāju, ka Siestas vāvuļojumi tika publicēti par samaksu, bet tas jau vairs nav labais tonis.

Ja par cīņu. Armēnis nav boksējis oficiālās cīņās kopš pērnā gada septembra. Interesanti, kā tas būs ietekmējis viņu. Kaut kā Briedis šoreiz nepārliecina, bet ceru, ka izspruks, jo Gevors, šķiet, nav tas nopietnākais pretinieks.
Kādu tev samaksu? Kāpēc tas būtu jādara pa samaksu, ja Als Siesta savus vāvuļojumus ielika Facebook? Nebija jau tā, ka tas bija pieejams tikai iekš SC.com!

Un pilnīgi normāli, ka ieliek dažādu pušu viedokli... Tad jau pēc Brieža principa, tādu Putinu vispār nekad nevajadzētu nekur publicēt. Un tiešām interesanti, kā tieši tas ir sabojājis Brieža karjeru? SC jau nav nekāds ESPN vai tml... Un neviens neapgalvo to kā patiesibu vai kā - vnk viena cilvēka nepierādīts viedoklis. Un tika atspoguloti abi viedokļi cik atceros... Ja Briedis pārmet objektivitāti, tad skaidrs, ka tur sava daļa patiesibas bija.

  +6 [+] [-]

, 2018-10-30 20:55, pirms 6 gadiem
Mairis sāk palikt taisnprātīgs.
Lai kāda bija patiesība par Albertu, taču žurnālisti tikai dara sava darbu - informē sabiedrību.

  +2 [+] [-]

, 2018-10-30 20:57, pirms 6 gadiem
isor rakstīja: delfi pat nepiemin, ka kolēģus izdzina, dienai dūšas pietiek!
redzēs kā citi mēdiji reaģēs...
LR1 ar pieminēja.
1 2 67 komentāri