Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Žalgiris" arī viesos satriec zviedrus, iekļūstot Eirokausu grupu turnīrā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Žalgiris" arī viesos satriec zviedrus, iekļūstot Eirokausu grupu turnīrā
Viļņas "Žalgira" futbolisti svin panākumu. Foto: fkzalgiris.lt

Vēsturisku panākumu guvusi Lietuvas čempionvienība futbolā Viļņas "Žalgiris", kas UEFA Čempionu līgas kvalifikācijas otrajā kārtā izbraukumā pārspēja (2:0) Zviedrijas grandu "Malmö", nodrošinot vietu vienā no trim Eirokausu grupu turnīriem.

• "Žalgira" pamatsastāvā šovakar laukumā devās tikai viens lietuviešu futbolists - 26 gadus vecais vārtsargs Edvīns Gertmons.

• Lietuvas pazīstamākais futbola klubs izvirzījās vadībā 34. minūtē, kad pēc šveicieša Olivera Bufa piespēles soda laukumā precīzu sitienu vārtu labajā apakšējā stūrī izdarīja nigēriešu izcelsmes Anglijas futbolists Matiass Ojevusi.

Zaļi-baltie pārsvaru nostiprināja otrā puslaika ievada daļā, kad pirmais pie atlēkušās bumbas izvirzījās brazīlietis Renans Oliveira (2:0). 77. minūtē "Malmö" stāvoklis kļuva pavisam neapskaužams, otro dzelteno kartīti nopelnot dānim Andersam Kristiansenam.

• "Malmö" komandai piederēja pārsvars (58-42 (%)) bumbas kontrolē, tomēr mājinieki izdarīja tikai par vienu sitienu vairāk (9-8).

Kvalifikācijas trešajā kārtā "Žalgiris" spēkosies pret Norvēģijas čempioni "Bodø/Glimt", kas šovakar atguvās no viesos piedzīvotā zaudējuma (0:1), savā laukumā samaļot miltos (8:0) Ziemeļīrijas spēcīgāko vienību Belfāstas "Linfield".

• Pa divām reizēm ziemeļīru cietoksni iekaroja Amāls Pelegrīno un Runars Espejords.

UEFA Čempionu līgas kvalifikācija, 2. kārta (čempionu zars)

Pāris1. spēle2. spēleSumma
Ferencváros (Ungārija) – Slovan Bratislava (Slovākija)1:24:15:3
Dinamo Zagreb (Horvātija) – Shkupi (Ziemeļmaķedonija)2:21:03:2
Qarabağ (Azerbaidžāna) – Zürich (Šveice)3:22:2 P5:4 P
HJK Helsinki (Somija) – Viktoria Plzeň (Čehija)1:20:51:7
Linfield (Ziemeļīrija) – Bodø/Glimt (Norvēģija)1:00:81:8
Žalgiris Vilnius (Lietuva) – Malmö (Zviedrija)1:02:03:0
Ludogorets Razgrad (Bulgārija) – Shamrock Rovers (Īrija)3:01:24:2
Maribor (Slovēnija) – Sheriff Tiraspol (Moldova)0:00:10:1
Maccabi Haifa (Izraēla) – Olympiacos (Grieķija)1:14:05:1
Pyunik (Armēnija) – F91 Diddeleng (Luksemburga)0:14:14:2

UEFA Čempionu līgas kvalifikācija, 2. kārta (līgas zars)

Pāris1. spēle2. spēle
Midtjylland (Dānija) – AEK Larnaca (Kipra)1:12:1 (11m)3:2 (11m)
Dynamo Kyiv (Ukraina) – Fenerbahçe (Turcija)0:02:1 P2:1 P

Izmantotie avoti:
https://www.uefa.com/uefachampionsl...

1 2 38 komentāri

     [+] [-]

, 2022-07-27 22:00, pirms 2 gadiem
Latvijas futbolam ir kur tiekties

  +5 [+] [-]

, 2022-07-27 22:04, pirms 2 gadiem
Neymars L rakstīja: Latvijas futbolam ir kur tiekties
"Žalgira" pamatsastāvā šovakar laukumā devās tikai viens lietuviešu futbolists
Vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2022-07-27 22:05, pirms 2 gadiem
Braliukai malači Basketbola Zeme Futbolas #1

     [+] [-]

, 2022-07-27 22:10, pirms 2 gadiem
adrock rakstīja: "Žalgira" pamatsastāvā šovakar laukumā devās tikai viens lietuviešu futbolists
Vai ne?
Man vienalga, kaut fc riga vai rfs spēlētu 20 afrīkaņi, ja viņi tik tālu es lepotos

     [+] [-]

, 2022-07-27 22:12, pirms 2 gadiem
adrock rakstīja: "Žalgira" pamatsastāvā šovakar laukumā devās tikai viens lietuviešu futbolists
Vai ne?
Futbols ir bizness, un katrs grib nopelnīt. Pat Anglijas klubos angļu spēlētāju īpatsvars ir mazāks kā ārzemnieki. Galvenais, ka ir rezultāti!

  -1 [+] [-]

, 2022-07-27 22:13, pirms 2 gadiem
Es fanoju par klubu, nevis par to cik tur % latvieši, tpt kā es agrāk fanoju par Dinamo Rīga, lielāks haips bija Hosa, Troters, Hartigans, nevis kāds miķelis ar karsumu.

Tpt par futbolu klubiem!

  +6 [+] [-]

, 2022-07-27 22:13, pirms 2 gadiem
Neymars L rakstīja: Latvijas futbolam ir kur tiekties
Īsti negribas uz šādiem komentāriem atbildēt, bet nu labi. Žalgirī no Lietuvas nav gandrīz ne smakas. Pamatsastāvā bija tikai viens lietuvietis un tas pats bija vārtsargs.Trīs citi lietuvieši gāja laukumā spēles pašās beigās,kad divu spēļu summā bija jau rezultāts 3-0 un rezultāts pa 99% vairāk nemainītos. Otrkārt, Malme par kaut ko grandiozu nevar tikt uzskatīta, jo 1.kārtā 2 spēļu summā tikai ar 6-5 uzvarēja Īslandes čempionvienību,takā par Lietuvas futbola labāku esamību nav ko runāt, jo kopumā tomēr Latvijas futbols un izlase ir labāka par Lietuvu. Piemēram,viens cits liels tāds piemērs ir Tiraspoles Sheriff no Moldovas. Ja vēl Lietuviešu Žalgiris pie deserta pieliek Lietuviešu ķirsīti, tad Moldovas Sheriff nav nekas no Moldovas,tikai pilsētas nosaukums pie kluba. Tas,ka Tiraspoles "Sheriff" no Moldovas spēlēja Čempionu Līgā neparāda neko no Moldovas futbola un tas nenozīme,ka viņi ir labāki par Latviju,ko arī pierāda Nācijuuuuu Līgas spēle pret Moldovu.

  +9 [+] [-]

, 2022-07-27 22:15, pirms 2 gadiem
piekrītu, ka bizness! tāpēc lepojmies ar visiem veiksmīgiem LV uzņēmumiem - mani favorīti Dobeles Dzirnavnieks un MikroTik, abiem labs sastāvs, panākumi starptautiskajās arēnās

     [+] [-]

, 2022-07-27 22:45, pirms 2 gadiem
Neymars L rakstīja: Latvijas futbolam ir kur tiekties
Tu esi tik asprātīgs - gadījumā galvaskauss uz smadzenēm nespiež?
Pirmām kārtām es apsveicu Žalgiri ar šo panākumu.
Pirmo reizi kāds no Lietuvas klubiem pārstāvēs A Lyga klubu kādā no 3x Eiropas līgas grupu turnīriem.
Beidzot visas trīs Baltijas valstu līgas būs spēlējušas kādā no Eiropas līgas grupu turnītiem.
Meistriliiga - Eiropas konfereču grupu turnīrs, Virslīga Eiropas līgas grupu turnīra (FK Ventspils), nu un tagad A Lyga būs arī kādā no grupu turnīriem.
Un tagad atbildēsim tad asprātim par to, ka Virslīgai ir kur tiekties - šobrīd otrajā kārtā Virslīgu pārstāv 4x klubi - kamēr A Lyga vairs tikai 2x klubi.
Un vēl viens fakts tiem, kas visu laiku rej pret leģionāriem - abās spēlēs pret Malmo FF leišu klubam sastāvā bija tikai viens lietuvietis - un tas ir GK. Tas vēlreiz pierāda to faktu, ka jābeidz muļķoties ar tiem patriotiskajiem gājieniem - un jāatzīst, ka starptautiskos turnīros bez leģionāriem futbolā nevar iztikt neviens klubs, lai būtu kādi sasniegumi.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-27 22:48, pirms 2 gadiem
adrock rakstīja: "Žalgira" pamatsastāvā šovakar laukumā devās tikai viens lietuviešu futbolists
Vai ne?
Jā,bet spēli pabeidza ar četriem lietuviešiem sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-27 22:54, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Un vēl viens fakts tiem, kas visu laiku rej pret leģionāriem - abās spēlēs pret Malmo FF leišu klubam sastāvā bija tikai viens lietuvietis - un tas ir GK. Tas vēlreiz pierāda to faktu, ka jābeidz muļķoties ar tiem patriotiskajiem gājieniem - un jāatzīst, ka starptautiskos turnīros bez leģionāriem futbolā nevar iztikt neviens klubs, lai būtu kādi sasniegumi.
Flora pagājušogad iztika un arī tika grupu turnīrā. Tas nav noteicošais.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-27 22:55, pirms 2 gadiem
Ar tikai vienu lietuvieti sākuma sastāvā. Psc! Tam ar Lietuvas futbolu ir ļoti maz sakara.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-27 23:02, pirms 2 gadiem
Viens lietuvietis sastāvā šodien izgājis laukumā. Itkā jau Jakelis teica ka esot pilnīgi po, bet nu nez kāds tur pašiem prieks, ka afrikāņi izkarto uzvaru., kamēr vietējie deldē beņķi...

  +1 [+] [-]

, 2022-07-27 23:03, pirms 2 gadiem
T.G.H. rakstīja: Viens lietuvietis sastāvā šodien izgājis laukumā. Itkā jau Jakelis teica ka esot pilnīgi po, bet nu nez kāds tur pašiem prieks, ka afrikāņi izkarto uzvaru., kamēr vietējie deldē beņķi...
Beidz bimbāt

  +2 [+] [-]

, 2022-07-27 23:03, pirms 2 gadiem
Şahin rakstīja: Flora pagājušogad iztika un arī tika grupu turnīrā. Tas nav noteicošais.
Bet piekritīsi, ka bez leģionāriem Riga FC netiktu tik tālu cik ir šobrīd!

  -2 [+] [-]

, 2022-07-27 23:04, pirms 2 gadiem
Es gribētu redzēt kā reaģētu Anglijā uz to, ka man utd sastāvā izietu viens anglis..

  +6 [+] [-]

, 2022-07-27 23:07, pirms 2 gadiem
T.G.H. rakstīja: Es gribētu redzēt kā reaģētu Anglijā uz to, ka man utd sastāvā izietu viens anglis..
nebūtu nekas unikāls - Manchester United es līdzi nesekoju, bet vēl atceros dažas sezonas atpakaļ Londonas Arsenal vienīgie angļi, kas tur bija sastāvā sēdēja uz rezervistu soliņa.

  +3 [+] [-]

, 2022-07-27 23:11, pirms 2 gadiem
Absolūti neauglīgs strīds par leģionāru klātbūtni,jo piemērus var atrast gan tādus ,gan pretējos.Piemēram Kijevas Dinamo sastāvā tikai divi leģionāri un apspēlēja Fenerbahči ,kuras pamatsastāvā tikai četri turki.Un Fenerbahčei,atvainojiet,pa visam cita līmeņa leģionari.Tā kā nav te ko filosofēt.Fakts ir iepriecinošs,ka viens no Baltijas klubiem,kā minimums būs atkārtojis FK Ventspils sasniegumu.Cik leģionāri nav svarīgi,galvenais radīt no šiem spēlētājiem kaujasspējīgu komandu.Protams,jebkuram patiktu,ja komandā ir vairāk savējo.Ir tā, kā ir.Arī strīdēties par čempionāta līmeni ir diezgan bezjēdzīgi.Teiksim, Šerif viens pats savulaik pacēla Moldāvijas reitingu pietiekami,bet tas nenozīmē ka viņu čempis ir augstākā līmenī ,nekā mūsējais.Starp citu,redzēsim,cik Latvijas klubu paliks eirokausos pēc rītdienas?Labākā gadījumā divi un arī tas,pateicoties tam,ka RFS laimējās ar izlozi.Kaut gan ļoti gribētos,lai valmieriešiem izdotos atspēlēties,bet ticības maz.Pārāk jauna un azartiska tā komanda.Latvijā iet cauri,eirokausos diez vai.

  -1 [+] [-]

, 2022-07-27 23:13, pirms 2 gadiem
Normāls koefs

  +1 [+] [-]

, 2022-07-27 23:15, pirms 2 gadiem
T.G.H. rakstīja: Viens lietuvietis sastāvā šodien izgājis laukumā. Itkā jau Jakelis teica ka esot pilnīgi po, bet nu nez kāds tur pašiem prieks, ka afrikāņi izkarto uzvaru., kamēr vietējie deldē beņķi...
Cik Arsenal vai MC angļu???

     [+] [-]

, 2022-07-27 23:16, pirms 2 gadiem
balts rakstīja: Cik Arsenal vai MC angļu???
Kas ir īpašnieks Žalgirim?

  +2 [+] [-]

, 2022-07-27 23:20, pirms 2 gadiem
T.G.H. rakstīja: Es gribētu redzēt kā reaģētu Anglijā uz to, ka man utd sastāvā izietu viens anglis..
Kā te rakstīja, Arsenal NEVIENS anglis neizgāja, un???

  -2 [+] [-]

, 2022-07-27 23:22, pirms 2 gadiem
Nu nu, piedod, bet KL nav tas pats, kas EL. Ventspils uz Latviju atveda Sporting, Berlīnes Hertha un Erdivisie herenveen. Kamēr flora uz Igauniju atveda anthortisis, partisan un kautko vēl... Pavisam cita līmeņa klubi. Redzēs pret ko zalgiris spēles EL po kārtā. Jo Bodo toc viņi pāri netiks

     [+] [-]

, 2022-07-27 23:25, pirms 2 gadiem
Labākajā gadījumā 2? Praktiski 2 jau ir garantējusi 3 kārtu... Valmiera ir zem jautājuma zīmes ka trešais klubs. Par Liepāju protams viss skaidrs

  +1 [+] [-]

, 2022-07-27 23:27, pirms 2 gadiem
T.G.H. rakstīja: Labākajā gadījumā 2? Praktiski 2 jau ir garantējusi 3 kārtu... Valmiera ir zem jautājuma zīmes ka trešais klubs. Par Liepāju protams viss skaidrs
Rīgai un RFS pēc papīra jātiek plovu kārta. Būtu fantastika ja abi ieklutu grupu turnīrā

     [+] [-]

, 2022-07-27 23:34, pirms 2 gadiem
Rīga 3.karta pretī Portugāles 5. Spēcīgākais klubs... Varianti būs, bet ne daudz. 25-75% varbūtība, manuprāt.

     [+] [-]

, 2022-07-27 23:39, pirms 2 gadiem
Arvien mazāk paliek valstu, kuru klubi nekad nav sasnieguši Eirokausu grupu turnīru. Palikušas tikai 11 valstis - Ziemeļīrija, Velsa, Kosova, Melnkalne, Bosnija, Islande, Andora, Sanmarīno, Lihtenšteina, Malta, Fēru Salas.

  +4 [+] [-]

, 2022-07-28 00:02, pirms 2 gadiem
Katram savs, bet es personīgi līdzi jušanu biznesa projektiem vai miljonāru spēļmantiņām nesaprotu. Tikai tādēļ, ka LV pieraksts? Nu nē! Rīga īpašnieks savu Kipras Paphos pārcels uz Rīgu, arī jutīsiet līdzi tikai tādēļ, ka Rīgas klubs? Ja skatos vietējo sportu, tad jābūt iemeslam. Ja gribas augsta līmeņa futbolu, tad piedodiet, Latvijā tāds nebūs, līdz ar to izvēle šajā gadījumā ir par labu kādai no top līgām. Man patīk skatīties arī vietējās sacensības, kaut vai kaimiņu Jankas meistarstiķus rajona čempī, un līmenim tur nav nozīmes, bet jābūt kaut kam, kas piedod azartu. Vai tas ir lokālpatriotisms, tradīcijas, īpašs stāsts, atmosfēra, vērtības, vīzija, kas piesaista u.tml. Lielākā daļa šī brīža Virslīgas klubu nemaz nav cienīgi saukties par klubiem, nav ne sabalansētas struktūras, ne vēstures, ne vērtību, ne arī līmeņa. Kam tur just līdzi? Biznesa projektam, kas tāpat nemaksā nodokļus? Kāds labums Latvijai no tāda biznesa? Nesaku to par visām komandām, bet lielāko daļu. Pagaidām jau vēl mazs prieciņš ir, jo arī eirokausos kāds latvietis laukumā tiek. Bet uznāk pamatīga nostaļģija par Skonto, LM un Ventspils laikiem. Tur bija gan tradīcijas, labi leģionāru un pašu izaudzināti vietējie. Pat ja, atbalstījii vienu klubu, Eiropā vienmēr bija kam just līdzi arī tad, ja spēlēja konkurenti. Šī brīža klubi grib rezultātus uzreiz, būvēt ko pamatīgu ir daudz grūtāk. Tādēļ arī spēlē Āfrikas un Balkānu dēli ar vienas dienas līdzjutējiem vai dažiem fanātiem tribīnēs..

  +4 [+] [-]

, 2022-07-28 00:13, pirms 2 gadiem
smailiite rakstīja: Katram savs, bet es personīgi līdzi jušanu biznesa projektiem vai miljonāru spēļmantiņām nesaprotu. Tikai tādēļ, ka LV pieraksts? Nu nē! Rīga īpašnieks savu Kipras Paphos pārcels uz Rīgu, arī jutīsiet līdzi tikai tādēļ, ka Rīgas klubs? Ja skatos vietējo sportu, tad jābūt iemeslam. Ja gribas augsta līmeņa futbolu, tad piedodiet, Latvijā tāds nebūs, līdz ar to izvēle šajā gadījumā ir par labu kādai no top līgām. Man patīk skatīties arī vietējās sacensības, kaut vai kaimiņu Jankas meistarstiķus rajona čempī, un līmenim tur nav nozīmes, bet jābūt kaut kam, kas piedod azartu. Vai tas ir lokālpatriotisms, tradīcijas, īpašs stāsts, atmosfēra, vērtības, vīzija, kas piesaista u.tml. Lielākā daļa šī brīža Virslīgas klubu nemaz nav cienīgi saukties par klubiem, nav ne sabalansētas struktūras, ne vēstures, ne vērtību, ne arī līmeņa. Kam tur just līdzi? Biznesa projektam, kas tāpat nemaksā nodokļus? Kāds labums Latvijai no tāda biznesa? Nesaku to par visām komandām, bet lielāko daļu. Pagaidām jau vēl mazs prieciņš ir, jo arī eirokausos kāds latvietis laukumā tiek. Bet uznāk pamatīga nostaļģija par Skonto, LM un Ventspils laikiem. Tur bija gan tradīcijas, labi leģionāru un pašu izaudzināti vietējie. Pat ja, atbalstījii vienu klubu, Eiropā vienmēr bija kam just līdzi arī tad, ja spēlēja konkurenti. Šī brīža klubi grib rezultātus uzreiz, būvēt ko pamatīgu ir daudz grūtāk. Tādēļ arī spēlē Āfrikas un Balkānu dēli ar vienas dienas līdzjutējiem vai dažiem fanātiem tribīnēs..
Vienam patīk māte,otram meita,bet trešam kleita.Kā jau rakstīji,katram savs.Personīgi man galīgi neinteresē Top līgas,viena vienkārša iemesla dēļ,ka nav tur kam just līdzi.Nesaku,ka neskatos nemaz,bet ļoti reti.Toties virslīgas mačus cenšos nelaist garām,jo šeit ir par ko pārdzīvot un just līdzi.Kaut vai par tiem zēniem,kuri u-12 un U-13 vecuma grupās finālsacensībās savulaik skraidīja pa Ventspils OC futbola laukumiem.Un tādi ir visās virslīgas komandās.Leģionāri tikai paceļ sacensību līmeni,tas arī viss.

  -2 [+] [-]

, 2022-07-28 07:27, pirms 2 gadiem
smailiite rakstīja: Katram savs, bet es personīgi līdzi jušanu biznesa projektiem vai miljonāru spēļmantiņām nesaprotu. Tikai tādēļ, ka LV pieraksts? Nu nē! Rīga īpašnieks savu Kipras Paphos pārcels uz Rīgu, arī jutīsiet līdzi tikai tādēļ, ka Rīgas klubs? Ja skatos vietējo sportu, tad jābūt iemeslam. Ja gribas augsta līmeņa futbolu, tad piedodiet, Latvijā tāds nebūs, līdz ar to izvēle šajā gadījumā ir par labu kādai no top līgām. Man patīk skatīties arī vietējās sacensības, kaut vai kaimiņu Jankas meistarstiķus rajona čempī, un līmenim tur nav nozīmes, bet jābūt kaut kam, kas piedod azartu. Vai tas ir lokālpatriotisms, tradīcijas, īpašs stāsts, atmosfēra, vērtības, vīzija, kas piesaista u.tml. Lielākā daļa šī brīža Virslīgas klubu nemaz nav cienīgi saukties par klubiem, nav ne sabalansētas struktūras, ne vēstures, ne vērtību, ne arī līmeņa. Kam tur just līdzi? Biznesa projektam, kas tāpat nemaksā nodokļus? Kāds labums Latvijai no tāda biznesa? Nesaku to par visām komandām, bet lielāko daļu. Pagaidām jau vēl mazs prieciņš ir, jo arī eirokausos kāds latvietis laukumā tiek. Bet uznāk pamatīga nostaļģija par Skonto, LM un Ventspils laikiem. Tur bija gan tradīcijas, labi leģionāru un pašu izaudzināti vietējie. Pat ja, atbalstījii vienu klubu, Eiropā vienmēr bija kam just līdzi arī tad, ja spēlēja konkurenti. Šī brīža klubi grib rezultātus uzreiz, būvēt ko pamatīgu ir daudz grūtāk. Tādēļ arī spēlē Āfrikas un Balkānu dēli ar vienas dienas līdzjutējiem vai dažiem fanātiem tribīnēs..
Tžātad nesaproti īsti pro sportu

  +3 [+] [-]

, 2022-07-28 07:28, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Vienam patīk māte,otram meita,bet trešam kleita.Kā jau rakstīji,katram savs.Personīgi man galīgi neinteresē Top līgas,viena vienkārša iemesla dēļ,ka nav tur kam just līdzi.Nesaku,ka neskatos nemaz,bet ļoti reti.Toties virslīgas mačus cenšos nelaist garām,jo šeit ir par ko pārdzīvot un just līdzi.Kaut vai par tiem zēniem,kuri u-12 un U-13 vecuma grupās finālsacensībās savulaik skraidīja pa Ventspils OC futbola laukumiem.Un tādi ir visās virslīgas komandās.Leģionāri tikai paceļ sacensību līmeni,tas arī viss.
Lokālpatriotisms var arī neļaut attīstīties, ja kas

     [+] [-]

, 2022-07-28 09:55, pirms 2 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tžātad nesaproti īsti pro sportu
Izdzes internetu!

     [+] [-]

, 2022-07-28 10:14, pirms 2 gadiem
T.G.H. rakstīja: Rīga 3.karta pretī Portugāles 5. Spēcīgākais klubs... Varianti būs, bet ne daudz. 25-75% varbūtība, manuprāt.
Kas tā par varbūtību

     [+] [-]

, 2022-07-28 10:59, pirms 2 gadiem
Piekrītu smailiite viedoklim, ka sirdij tuvs var būt lokālpatriotisms rajona čempjos, kuros spēlē kāds draugs, paziņas vai bijušie komandas biedri. Arī rajona čempī mums bija eksotika pa kādam viesim no Turcijas vai Itālijas, kas ieprecējies Latvijas ğimenē, bet komandas pārstāvēja sava pagasta vai pilsētas kvartāla džeki. Pāris puikas izauga par futzāla izlases un augstākās līgas džekiem, kas atkal liek pastiprināti sekot līdzi viņu gaitām. Kaut kā tā izskatās mana futbola piramīda līdzjušanā. Virslīga interesē tikai rezultātu tabulās. Lielais Eiropas klubu futbols tā pat. Neymara un Ronaldo maikas, lai paliek sīčiem pagalmos, ko uzvelkot rodas papildus enerğija.

  +1 [+] [-]

, 2022-07-28 11:46, pirms 2 gadiem
Davz rakstīja: Kas tā par varbūtību
50% varbūtība, vai nu uzvarēs vai nē
1 2 38 komentāri