Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

LBS tēmē uz Pasaules kausa finālturnīru un treneri vēlas atrast līdz maija beigām

Agris Suveizda

LBS tēmē uz Pasaules kausa finālturnīru un treneri vēlas atrast līdz maija beigām
Raimonds Vējonis. Foto: Mārtiņš Zilgalvis, f64

Latvijas basketbola izlase "EuroBasket 2021" atlasi pabeidza ar piekto zaudējumu sešās spēlēs, pagarinājumā Rīgā piekāpjoties arī Grieķijai (94:97). Neilgi pēc pēdējās spēles Latvijas Basketbola savienība rīkoja preses kofnerenci.

Latvijas Basketbola savienības prezidents Raimonds Vējonis pateicās treneriem un spēlētājiem, bet atzina, ka komanda uzdevumus neizpildīja: "Latvijas izlases starts Eiropas čempionāta kvalifikācijā kopumā nav apmierinošs. Ne es, ne basketbola sabiedrība, ne sabiedrība kopumā nav apmierināta ar šo rezultātu, tādēļ neapšaubāmi ir jātiek skaidrībā, kas ir šāda rezultāta iemesls. Šajās dienās runāšu ar visiem iesaistītajiem cilvēkiem, kuri ir organizējuši Latvijas vīriešu izlases darbu, - treneru kolektīvu, menedžeri, ģenerālsekretāru -, lai mēģinātu saprast, kur ir tā problēma, kāpēc mūsu rezultāts nav apmierinošs. Ja tas saistīts ar basketbola sistēmas problēmām, tad no savas puses varu apliecināt, ka turpināsim darbu pie basketbola sistēmas uzlabošanas, pilnveidošanas un trūkumu novēršanas. Tādēļ jau šajā ceturtdienā esmu sasaucis valdes ārkārtas sēdi, kurā kopumā vērtēsim komandas rezultātus, treneru darbu un, protams, lemsim, ko darīt tālāk. Nebūtu pareizi gausties un sevi šaustīt, jo mums ir jāapzina trūkumi un tie ir jānovērš, lai varētu mūsu spēlētāju un basketbola tuvākās nākotnes potenciālu."

Savienības ģenerālsekretārs Kaspars Cipruss piebilda, ka jauns galvenais treneris, kuram augustā izlase būs jāvada Pasaules kausa priekškvalifikācijā, ir jāatrod trīs mēnešu laikā – līdz maija beigām: "Skatīsimies visos virzienos, bet ir būtiski saprast – ja izvēlamies ārzemnieku, tad šim ārzemniekam jābūt pārākam pār mūsu vietējo treneri. Ļoti labi saprotam, ka, ja nevaram dabūt Eirolīgas spēlētājus, arī Eirolīgas treneri būs grūti piesaistīt." Cipruss solīja meklējumos iesaistīt pēc iespējas lielāku personu, biedru un komisiju loku, lai uzklausīto visu domas. "Mums ir skaidrs mērķis, ka ir jātiek uz Pasaules kausa finālturnīru, izejot cauri gan priekškvalifikācijai, gan kvalifikācijai," teica Vējonis. "Līdz ar to tas arī būs mērķis, kas tiks izvirzīts jebkuram trenerim. To, kurš būs gatavs sasniegt šo mērķi un kuram būs skaidrs redzējums, kā to izdarīt ar mūsu talantīgajiem basketbolistiem, vērtēs, pirmām kārtām, LBS Treneru komisija un piedāvās valdei apstiprināšanai. Vai tas būs vietējais vai ārzemnieks – šobrīd to neviens nevar pateikt, jo būs jāvērtē, kurš būs gatavs iet uz šiem augstajiem mērķiem."

"To var uzskatīt kā vienu no LBS kļūdām, ka iepriekš tika izvēlēts ģenerālmenedžeris, bet viņš ar to visu lielo funkciju un pienākumu klāstu netika galā. Protams, jautājums par treneru izvirzīšanu pašreizējā brīdī būs Treneru komisijas jautājums," sacīja Vējonis. "Treneru komisija piedāvās risinājumus, kurus valde ceturtdien, iespējams, arī akceptēs un būs skaidra vīzija, kādu ceļu iesim. Sasniedzamie mērķi ir skaidri, un ir jautājums, kā tikt līdz treneriem, kuri būtu gatavi apņemties sasniegt šos mērķus kopā ar mūsu komandu. Pašlaik atbildes, kādā ceļā nokļūsim līdz treneriem nav, bet ceturtdien būs skaidrība."

Vējonis noliedza, ka šā cikla laikā būtu bijusi doma par galvenā trenera maiņu: "Šā cikla laikā par trenera nomaiņu runu nebija nevienā brīdī. Treneris tika izvēlēts, un viņam tika dots mandāts darboties. Varbūt bija nepieciešams kāds pastiprinājums treneriem, un, ja būtu pārstāvēti Eiropas čempionāta finālsacensībās, domātu, vai un kā pastiprināt treneru sastāvu – ar [Andreju] Lēmani vai jebkuru citu, pirmām kārtām, Latvijas treneri ar atbilstošām prasmēm un zināšanām. Taču tagad tā ir tikai zīlēšana – tagad ir jāsāk no sākuma." Arī Cipruss sacīja, ka Štelmahera krēsls bija drošībā un viņš šo amatu būtu ieņēmis arī finālturnīrā: "Pēc sāpīgiem zaudējumiem Bosnijai un Hercegovinai un Bulgārijai kādas šaubas varbūt arī parādījās, taču tikai mūsu galvās. Ja būtu tikuši finālturnīrā, tad, protams, būtu nepieciešams kāds papildinājums, jo klāt nāktu daudz augstāka līmeņa spēlētāji. Taču tas notika tikai pārrunu līmenī un tikai mūsu starpā – treneris Roberts Štelmahers par to, protams, tika informēts, nekas nenotika aiz viņa muguras. Plašākai sabiedrībai tas netika izpausts, bet decembra beigās diemžēl notika informācijas noplūde, kuras dēļ mums nācās atklāt savas kārtis. Bet nekādā gadījumā nebija domas, tiekot uz Eiropas čempionātu, ņemt nost Robertu Štelmaheru – doma bija par pastiprinājumu, gluži kā spēlētāju sastāvā."

"Treneru atrašana nebūs vienkāršs uzdevums, jo, kā redzam, bieži vien daudzi Latvijas basketbolisti ir pārauguši trenerus, līdz ar to nav vienkārši atrast atbilstoša līmeņa trenerus. Daudz lielāka uzmanība jāpievērš treneru kvalifikācijas celšanai – tas noteikti ir viens no veicamajiem darbiem," turpināja Vējonis. "Kā jau esmu teicis agrāk, lielu uzsvaru liekam uz jaunatni, un ir jādomā, kuri būs tie, kuri Latvijas basketbolu pārstāvēs tuvākajos 5-10 gados. Jau no U14 izlasēm mērķtiecīgi jāstrādā visaugstāko rezultātu sasniegšanai, lai Latvijas basketbols godam būtu pārstāvēts vienmēr un visos formātos. Tādēļ ir ļoti svarīgi turpināt darbu pie jaunatnes basketbola ekselences centra, kurā varētu lielāku uzmanību pievērst mūsu topošajām zvaigznēm, projekta ieviešanas. Ceru, ka spēsim atrast nepieciešamo finansējumu, lai šo centru uzbūvētu. Diemžēl Covid-19 un dažādu aizliegumu, īpaši jauniešiem, dēļ vairākas mūsu idejas vēl nav izdevies iesākt." Vējonis teica, ka jāstiprina arī vietējā līga un jaunatnes līmenī daudz vairāk jāstrādā pie izglītības, rīkojot vairāk semināru un mācoties no ārzemju pieredzes, īpaši izceļot kaimiņieni Lietuvu un cerot, ka semināru vasarā par Austrālijas pieredzi varētu novadīt arī Lēmanis.

"Šie zaudējumi neapšaubāmi atstās ietekmi arī uz potenciālo sponsoru piesaistīšanu basketbolam dažādos līmeņos, tādēļ viens no būtiskākajiem uzdevumiem ir jāatgūst ticība Latvijas basketbolam – lai arī sponsori būtu gatavi ieguldīt līdzekļus jauniešu attīstībā. Esmu pārliecināts, ka varam godam iekļūt Pasaules kausa izcīņas finālturnīrā un veiksmīgi cīnīties, jo mums ir labs potenciāls dažādos līmeņos," sacīja savienības prezidents.

1 2 37 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 00:05, pirms 4 gadiem
Bet protams GLEVULIBA.. Vienu reizi sanematies ar kadu atbildibu un atkapies, ne ka prezidents, neka ministrs un tagad ar LBS, ABAS izlases anv EC viss.. visas normalas vietas te nebutu jautajumu.. Pirma publikacija un neviens no ''VIRIEM'' neruna par savu amatu.. Riebjas, Riebjas, Riebjas

     [+] [-]

, 2021-02-23 00:09, pirms 4 gadiem
Neticu, ka būtu sarežģīti atrast labas kvalitātes treneri Latvijas izlasei. Mūsu spēlētāju jauda ir ļoti liela, es teiktu, ka TOP5 Eiropā un TOP10 pasaulē kā izlasei. Viss ir atkarīgs no finansējuma, un uzskatu, ka te mums arī bija rezultāts. Negribam atvērt maciņu, ņemam Veco vai Štelmi, atveram maciņu, un būs mums arī attiecīgi augstākās kvalitātes treneris.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 00:12, pirms 4 gadiem
Redzot kā šodien Dāņu brūnie puikas mocīja leišus, nekas viegls tur nebūs, ar švaku treneri var sanākt ļoti bēdīgs rezultāts!
Slēpts komentārs: BET365

  +3 [+] [-]

, 2021-02-23 00:33, pirms 4 gadiem
Shii valde nav atbildiiga par shiem rezultaatiem, tur vislielaakais paldies ir ieprieksheejai vadiibai.

     [+] [-]

, 2021-02-23 01:19, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Pilnigi garam.. Tacu nespeleja tev tie EL vai NBA cali un vajadzeja kas zina cik labs ir tas LBL/VTB calis sobrid. Viens ir visu laiku Robi nolikt vai Veco.. Bet otrs tagad tiesam likt uzspiest, ka Vejonim, Ciprusam un Valdei ka ta ir jatkapjas un tad jatdod vieta vai Jekabasonei, Janicenokam, Jaunupam vai meklejam vel ko.. Bet tas ka neviens neruna no viniem par atkapsanos ir vienakrsi PAKA.. Un protams uzgaidis lai tauta nomierinas, visi aizmirsis un ta ari ar savu Sievu vares iet pa pasakumiem un smaidit... Ka tiesam gribas redzet pie stures kadu kas ir spelejis to basketbolu, nevis ... Loti ceru, ka Vejonisatkapsies un lai mums ir t Anete
Kādu, kas ir spēlējis basketbolu? Šneps tev bija, Cipruss tagad ir. Visādās jauniešu nodaļās utt arī ir izlašnieki ar Janičenoku priekšgalā.

Ko tu no Jaunupa gribi? Futbols 3.0?

Negvelz te muļķības. Šitā - mums vajag treneri, kas zina savus produktus un māk viņus izmantot - ir pilnīgs stulbums. Izmantot s.du viņi māk. Tāpēc ir izlases treneris, kurš novērtē visus un izdara secinājumus. Ir palīgi, kas var sniegt informāciju, iepazīstināt ar virtuvi.
Hokejā Nolans vai Hartlijs baigi zināja mūsu spēlētājus?
Paņemam treneri, kurš būs 4-5 gadus un miers. Nevis tagad atkal uz nabagu atlasi vienu (latviešu bāleliņu), un tad jau, kad būsim tikuši tālāk, meklēsim kaut ko jaunu atkal.
Slēpts komentārs: junis

     [+] [-]

, 2021-02-23 06:19, pirms 4 gadiem
Sākumā domāju, ka būs pilnīgas auzas, bet Vējonim ļoti labs plāns kopumā. Protams, viens ir to visu pateikt teorijā, bet cerams, ka reāli arī vārdi pārtaps par darbiem! Visu to labāko!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 06:24, pirms 4 gadiem
Kopumā vajag augstas kvalitātes treneri, kurš arī spētu novērtēt cik fiziski sagatavoti ir spēlētāji. Fiziskās sagatavotības trūkums bieži vien izpaužas arī kā spēļu zaudēšana galotnēs, jo sākas kļūdas, kad nevar vairs tik fiziski uzspiest savu spēles stilu. Domāju, vajag augstas klases fiziskās sagatavotības treneri, kurš var veidot jaunajiem spēlētājiem atlētisma iestrādnes. Tad arī tehnika būs daudz augstākā līmenī.

     [+] [-]

, 2021-02-23 06:42, pirms 4 gadiem
Atkāpies maita ar visu Šnepu un Šenhofu. Ka nekur LV netika, tā ir KARMA, kā tika veiktas LBS vēlēšanas

  -2 [+] [-]

, 2021-02-23 06:44, pirms 4 gadiem
junis rakstīja: Galvenais ka veco vēl nav oficiāli atlaiduši, bet Cipruss jau jauno meklē! Jūs kādreiz rīkojaties cilvēcīgi aunu bars!
Sāpīte?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-23 06:46, pirms 4 gadiem
Kehris teica, ka visai LBS ir jāatkāpjas un jārīko jaunas vēlēšanas. Pilnīgi piekrītu, zinot, kā tur tika Vējonis un Cipruss

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 06:56, pirms 4 gadiem
VAJAG JAUNAS LBS VĒLĒŠANAS! VĒJONI, ATKĀPIES!!

     [+] [-]

, 2021-02-23 07:35, pirms 4 gadiem
Ej tak Vejoni ,atkapies ne tu valsts prezidents biji ,netu šeit kas esi dzivo sava Ogrē vai kur tur un prezidejies savā dzivoklī.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 07:40, pirms 4 gadiem
Ceru, ka Jūs visi saprotat, ka vienīgais kas valdē atkāpsies ir mati uz galvas!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 07:52, pirms 4 gadiem
Tikai nevajag aizmirst, ka treneri un menedžeri ielika iepriekšējā valde, nevis šī. Un ar treneri kā redzam aizšāva pilnīgi garām.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 08:00, pirms 4 gadiem
Informācijas noplūde?
Atradāt žurku? Ja jā, kurš/kura?
Ja nē, tad sorry! Neesat darboties spējīgi, ja viss tiek noklačots pa malu malām.

     [+] [-]

, 2021-02-23 08:02, pirms 4 gadiem
hantele rakstīja: Shii valde nav atbildiiga par shiem rezultaatiem, tur vislielaakais paldies ir ieprieksheejai vadiibai.
O,te arī kāds no deputātiem parādījies!!!

     [+] [-]

, 2021-02-23 08:04, pirms 4 gadiem
junis rakstīja: Galvenais ka veco vēl nav oficiāli atlaiduši, bet Cipruss jau jauno meklē! Jūs kādreiz rīkojaties cilvēcīgi aunu bars!
Cipruss tas Tu????

  -2 [+] [-]

, 2021-02-23 08:09, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Kopumā vajag augstas kvalitātes treneri, kurš arī spētu novērtēt cik fiziski sagatavoti ir spēlētāji. Fiziskās sagatavotības trūkums bieži vien izpaužas arī kā spēļu zaudēšana galotnēs, jo sākas kļūdas, kad nevar vairs tik fiziski uzspiest savu spēles stilu. Domāju, vajag augstas klases fiziskās sagatavotības treneri, kurš var veidot jaunajiem spēlētājiem atlētisma iestrādnes. Tad arī tehnika būs daudz augstākā līmenī.
Izskatās, ka Tu nevari beigt tās bēdas slīcināt.

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 08:14, pirms 4 gadiem
Vējonis tomēr ir dabas kļūda - nu nevar šāds mīkstmiesis būt par vadītāju. Absolūts pūpēdis, kuram nekas nepielec un kuram nav ne mazākās izpratnes par godu vai atbildību

     [+] [-]

, 2021-02-23 08:31, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Vējonis tomēr ir dabas kļūda - nu nevar šāds mīkstmiesis būt par vadītāju. Absolūts pūpēdis, kuram nekas nepielec un kuram nav ne mazākās izpratnes par godu vai atbildību
Man arī tā tracina tas Vējonis, pilnīgs lauķis, ieliktenis, cilvēks kurš nesaprot neko no basketbola, ne arī viņam kāda nožēla būtu par izgāzto ciklu, kauns par tādu vadītāju. Būtu tomēr labāk Žogot, ai vismaz olas un saprašana atšķirībā no šamējā.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-23 08:34, pirms 4 gadiem
junis rakstīja: Galvenais ka veco vēl nav oficiāli atlaiduši, bet Cipruss jau jauno meklē! Jūs kādreiz rīkojaties cilvēcīgi aunu bars!
nu ja sekotu līdzi, Štelmahers ir atkāpies no galvenā trenera amata

  +2 [+] [-]

, 2021-02-23 08:38, pirms 4 gadiem
bondža rakstīja: Atkāpies maita ar visu Šnepu un Šenhofu. Ka nekur LV netika, tā ir KARMA, kā tika veiktas LBS vēlēšanas
no kā ir jāatkāpjas Šnepam ar Šenhofu? no kādiem amatiem?

     [+] [-]

, 2021-02-23 09:50, pirms 4 gadiem
Varbūt Vējonim iesākumā vajadzētu paskatīties uz sevi, kādā veidā viņš tika tur, kur tagad ir, nevis kritizēt citus.

     [+] [-]

, 2021-02-23 09:52, pirms 4 gadiem
NorchaN rakstīja: no kā ir jāatkāpjas Šnepam ar Šenhofu? no kādiem amatiem?
Tas jau muļķim skaidrs, ka viņi bez amatiem tur vēl apgrozās.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 11:08, pirms 4 gadiem
Latvijas nacionālā vīriešu izlase ir mūsu tautas lepnums un nedrīkst būt kā kārtējā viegli pērkamā latviešu sieviete, ko trenētu kaut kādi turku vai itāļu meļņi, kā pirms tam jau šokējoši ir izskanējis no LBS puses

Mūsu basketbolam jau ir bijusi pieredze ar ārzemju treneriem, diemžēl visas reizes izgāšanās

Lēmanis protams būtu ideāls variants. Gan lieliska pieredze vadot Austrālijas izlasi, gan arī latviešu izcelsmes.

Tāpat Gailītis ir sevi pierādījis sasniedzot ar Eiropas mērogiem mazbudžeta VEF ļoti labus rezultātus.
Šādā atlases sistēmā tāpēc arī vajag vietējo treneri, jo ir tikai pāris dienas, lai sagatavotos un nav laika padziļināti iepazīt spēlētājus.
Savādāk būs kā ar futbola izlases Stojkoviča, pelnīs mežonīgu naudu un kā jau dienvidniekiem pienākas - vainos, ka nav savākti labākie spēlētāji, utt.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-23 11:14, pirms 4 gadiem
Nekas no Raimonda nav un nebūs. Kā Valsts prezidents bija nulle, tā arī šajā amatā neko jaunu un pozitīvu Latvijas basketbolam nedos. Sabiedriskā kārtā pavāvuļot, bet jebkādas atbildības, un nedaudz pagrozīties sabiedrībā. Tas arī viss. Augļus jau varam sākt saskatīt.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-23 11:48, pirms 4 gadiem
Kur šitas Švauksts tēmē? Uz Pasaules kausu sagribējās? Mēs uz Eiropas čempionātu nevaram tikt - sapņotājs! Ja Latvijas basketbolisti spēlēs kā pēdējos 2 atlases ciklos mēs 1. kvalifikācijas kārtu knapi pārvarēsim. Tālāk būs cita kalibra komandas. Ja cilvēki + MEDIJI būtu adekvātāki, sāktu pieprasīt izmēzt visus LBS aizstāvējušos staļļus un pieprasīt PĀRMAIŅAS pašā augšā. Ja pārmaiņas būs tikai formālas, tad stagnācija tikai turpināsies.

     [+] [-]

, 2021-02-23 12:32, pirms 4 gadiem
LV pelnījusi tikai un vienīgi Pasaules Lūzeru Kausu gumijas aplīša mešanā groziņā.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-23 16:14, pirms 4 gadiem
Āksti, kādi 3 mēneši treneru meklējumiem, rīt jau jābūt 5-6 kandidātu liste un patiešām nopietniem pretendentiem, pareizi jau saka, LV izlasi gribētu trenēt daudzi jo reālā blice ir top 6 Eiropā noteikti. Cerams tie 2 kas izskan šobrīd toč nebūs, pilnīgi nekādas autoritātes. Un ja jau tāpat būs jāmaksā pietiekami daudz var sagrabināt vairāk un dabūt reālu 'starta piecinieka" treneri.... nevis vecvagarainos un štelmaherainos.... Vienīgais krampis bija Krauliņš un jāsaka arī dāmām, labs bija arī Bagijs. Nu tad par Hartliju basketbolā ! Un lai vecā šaika beidzot apskatās spogulī, atzīstiet ka skats ko redzat nav labs. Citādi mēs esam ņuņņas, kas baidās pateikt ka bikses pilnas un nav ko mainīt...

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:29, pirms 4 gadiem
BET365 rakstīja: Bet protams GLEVULIBA.. Vienu reizi sanematies ar kadu atbildibu un atkapies, ne ka prezidents, neka ministrs un tagad ar LBS, ABAS izlases anv EC viss.. visas normalas vietas te nebutu jautajumu.. Pirma publikacija un neviens no ''VIRIEM'' neruna par savu amatu.. Riebjas, Riebjas, Riebjas
Prezidenta kurpes Vējonim tiešām bija par lielu, bet kā Vides ministrs viņš bija ļoti labs. Ja nemaldos, pat uzstādīja rekordu šajā amatā pavadīto gadu ziņā. Neredzu iemeslu, kāpēc viņam tagad būtu jāatkāpjas.

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:31, pirms 4 gadiem
bondža rakstīja: Kehris teica, ka visai LBS ir jāatkāpjas un jārīko jaunas vēlēšanas. Pilnīgi piekrītu, zinot, kā tur tika Vējonis un Cipruss
Avotu studijā! Neticu, ka Kehris tā teica. Vējonis tur tika godīgās un demokrātiskās vēlēšanās, kad par viņu nobalsoja pārliecinošais vairākums LBS biedru.

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:35, pirms 4 gadiem
AB rakstīja: Kur šitas Švauksts tēmē? Uz Pasaules kausu sagribējās? Mēs uz Eiropas čempionātu nevaram tikt - sapņotājs! Ja Latvijas basketbolisti spēlēs kā pēdējos 2 atlases ciklos mēs 1. kvalifikācijas kārtu knapi pārvarēsim. Tālāk būs cita kalibra komandas. Ja cilvēki + MEDIJI būtu adekvātāki, sāktu pieprasīt izmēzt visus LBS aizstāvējušos staļļus un pieprasīt PĀRMAIŅAS pašā augšā. Ja pārmaiņas būs tikai formālas, tad stagnācija tikai turpināsies.
Pārmaiņas ir jāsāk arī no apakšas. Lai būtu vairāk jaunieši, kas grib spēlēt basketbolu, un lai būtu vairāk komandu LAT/EST līgā. Ja šobrīd tur ir tikai 6 Latvijas komandas, tad par kādu Pasaules kausu vispār var runāt?

     [+] [-]

, 2021-02-23 17:43, pirms 4 gadiem
JackDaniel rakstīja: Man arī tā tracina tas Vējonis, pilnīgs lauķis, ieliktenis, cilvēks kurš nesaprot neko no basketbola, ne arī viņam kāda nožēla būtu par izgāzto ciklu, kauns par tādu vadītāju. Būtu tomēr labāk Žogot, ai vismaz olas un saprašana atšķirībā no šamējā.
Pilnīgs lauķis? Tas ir kaut kas slikts? Es arī esmu laucinieks un iedošu pa muti katram, kas pateiks kaut ko sliktu par lauciniekiem. Vējonis pats ir spēlējis basketbolu un vada LBS bez atlīdzības, atšķirībā no Žogotas, kas uzreiz sev gribēja algu un solīja sponsoru tikai ievēlēšanas gadījumā.
1 2 37 komentāri