Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Sotnieks: "Palicis iespaids, ka nevienam nav vajadzīgs, lai mēs tiktu tālāk"

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

Sotnieks: "Palicis iespaids, ka nevienam nav vajadzīgs, lai mēs tiktu tālāk"
Kristaps Sotnieks pret Šveici
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja izlases aizsargs Kristaps Sotnieks (27) aizvadītajā pasaules čempionātā bija viens no mūsu vadošajiem aizsargiem. Sarunā ar laikrakstu "Diena" latvietis skaidro, kāpēc neizdevās uzvarēt svarīgākajās spēlēs, kad slikti iesākām un pamodāmies par vēlu. Viņaprāt, arī tiesneši deva jūtamu ieguldījumu, lai Latvijas izlase netiktu tālāk.

Iepriekšējā pasaules čempionātā Sotniekam mūsu izlasē bija trešais lielākais spēlēs laiks (21:56 minūtes vidēji mačā), arī šajā gadā viņam ir trešais lielākais (22:13). "Ko lai saka - bija grūti," atzīst aizsargs. "No sākuma daudz spēlējām, bija pasmagi, uz beigām palika nedaudz vieglāk, bet nevarējām uzvarēt."

Pirms zaudētajiem mačiem pret Vāciju un Šveici mūsu komandai bija mazāks atpūtas laiks. "Minimālu iespaidu jau atstāja, tomēr tas mums nav attaisnojums. Es pat nezinu, kā lai precīzi pasaka. Vienkārši bija ļoti slikts sniegums pirmajā periodā. Varbūt tāpēc, ka bija svarīgas spēles un gribējām kā labāk. Gaidījām, ko viņi iesāks, bet viņi iemeta ātri golus un mēs vairs nevarējām atspēlēties. Kad pamodāmies, bija jau par vēlu," atklāj Sotnieks.

Komandu zināmā mērā salauza zaudējums pret Baltkrieviju. "Mums vajadzēja uzvarēt baltkrievus. Pēc visa notikušā gan palicis iespaids, ka nevienam nav vajadzīgs, lai mēs tiktu tālāk," akcentē mūsu aizsargs. "Pret Vāciju uz mūsu vārtiem piešķīra bullīti, kur būtu pieticis ar noraidījumu. Pret baltkrieviem atkal neieskaitīja vārtu guvumu."

Pēc olimpiskajām spēlēm tagad pasaules čempionātā vadošās valstis nebija labākajos sastāvos, tā bija Latvijas iespēja. "Jā, bet tāpēc spēlēt bija pat grūtāk. Visas komandas, kas nāca pretī, kārtīgi sitās. Augstākas klases spēlētāji vairāk tomēr pielieto tehniku. Šoreiz komandas pārsvarā meta ripas zonā un skrēja virsū. Vieglāk spēlēt pilnīgi noteikti nebija," norāda Sotnieks, kurš septiņās spēlēs sakrāja 3 (1+2) rezultativitātes punktus.

Izmantotie resursi:
Laikraksts "Diena"

1 2 52 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-05-21 12:16, pirms 11 gadiem
"Augstākas klases spēlētāji vairāk tomēr pielieto tehniku" to arī novēlam LV nākošajā PČ, pietiekošu jaudu spēka spēlei vismaz 7 spēlēs, un gūt vārtus izšķirošajās spēlēs !

 +27 [+] [-]

, 2014-05-21 12:23, pirms 11 gadiem
Alvaro Negredo rakstīja: Nesaprotu kāpēc IIHF neuzliek lielus naudas sodus tiem, kas kritizē tik atklāti un zemiski tiesnešus.

Futbolā tādam Sočam uzreiz būtu uzlikts 10 000 eiro naudas sods.
Izaudz, mīļo cilvēk. Paldies Dievam, ka ir vēl kāds, kurš saka, ko domā...
Slēpts komentārs: Lietotajs91

 +11 [+] [-]

, 2014-05-21 12:36, pirms 11 gadiem
Kā savulaik Lindstrēms teica - somus arī ilgi tiesneši nerespektēja līdz viņi ar savu spēli izkapāja šo respektu.
Var jau būt, ka kādam priekšrocības tiek dotas apzināti vai neapzināti, bet tas nekādi nemaina to faktu, ka 2 atbildīgās spēles Latvija iesāk ar slidināšanos un tad, kad viss jau ir zaudēts, tad sāk kaut ko mēģināt. Augstas klases sportisti uz viena un tā paša grābekļa divas dienas pēc kārtas nekāpj...
Tas gan šajā gadījumā neattiecas uz Soču (ar Kuldu viennozīmīgi labākie spēlētāji čempionātā).
Slēpts komentārs: zigiss

  -1 [+] [-]

, 2014-05-21 12:50, pirms 11 gadiem
Protams. Viss bija izplaanots. Nu vaartus neieskaitiitu pat, ja Meija vaartu priekshaa vispaar nebuutu. Tiesnesim labs kukulis. Es domaaju, ka LV nav japiedalaas chempionaataa, jo nav nekaada jeega.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 12:53, pirms 11 gadiem
Kapēc, lai kādam vajadzētu Latvijas tālāktikšana? Savas iespējas paši sačakarēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-05-21 13:07, pirms 11 gadiem
Soča mūsu čalis... Spēlē un runā no sirds...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-05-21 13:13, pirms 11 gadiem
Bļin,notiek konkrēts turnīrs,kurā piedalas konkretas komandas ...un ja vovčiks nepiedirsstu manu pagalmu ,tad domātu,ka mājās..

  -3 [+] [-]

, 2014-05-21 13:15, pirms 11 gadiem
Vajadzējauzvarēt Vāciju un Šveici, neizskatījās, ka paši to vēlējās.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 13:24, pirms 11 gadiem
kā teicu, zaudējums vācijai arī bija izšķirošais. pret belariem mums neviens nedotu uzvarēt ...

  -3 [+] [-]

, 2014-05-21 13:47, pirms 11 gadiem
Sotniekam vajadzētu uzzināt kādus ūdeņus tiesneši Minskā rāva pret citām komandām (arī vadošām), tad varbūt nevajadzētu tā čīkstēt.
Paši bāleliņi ar savu vājo spēli pret belariem, un arī šveiciešiem, visu sačakarēja.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 13:50, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Kapēc, lai kādam vajadzētu Latvijas tālāktikšana? Savas iespējas paši sačakarēja.
Piekrītu! Piemēram,franči sāk spēli ar piemo sekundi,mūsējie kaut ko mēģinā tikai sākot ar 55 min.

     [+] [-]

, 2014-05-21 13:53, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sotniekam vajadzētu uzzināt kādus ūdeņus tiesneši Minskā rāva pret citām komandām (arī vadošām), tad varbūt nevajadzētu tā čīkstēt.
Paši bāleliņi ar savu vājo spēli pret belariem, un arī šveiciešiem, visu sačakarēja.
Un tas ir normaali?? Citiem redz arii (uudenjus raava) Tad kad pats kadreiz busi nepatiesi, nepareizi apmelots, tad arii atceries- CITIEM IR BIJIS SUUDIIGAK, un neciinies par savu taisniibu.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 13:58, pirms 11 gadiem
Es aprotu ja tiesnesis neredz sodu, bet ja redz to kaa nav tad tas ir noziegums. Un nevajag atkal saakt to blaa,blaa,blaa ka slida vartsarga laukumaa. nekad savaa dziivee neesmu redzeejis ka taadu golu neieskaita, bet hokeju esmu skatijies daudz.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 14:10, pirms 11 gadiem
Skatoties uz pēdējo divu spēļu sākumu, tiešām tā šķiet. Komandā pilnīgi nevienam nav vajadzīga astotā spēle. Skatīties uz faktoriem ārpus komandas ir zaudētāju pieeja - ai, kā mēs visus būtu plosījuši, ja ledus nebūtu tik auksts un slidens un grumbuļains un ja nūja nebūtu tik asi kantaina, ja uz ledus nebūtu pretinieku un ja tiesnesis nolasītu mums no acīm visas vēlēšanās.

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sotniekam vajadzētu uzzināt kādus ūdeņus tiesneši Minskā rāva pret citām komandām (arī vadošām), tad varbūt nevajadzētu tā čīkstēt.
Paši bāleliņi ar savu vājo spēli pret belariem, un arī šveiciešiem, visu sačakarēja.
Nu un? Vai tāpēc būtu jāsamierinās? Un citām komandām lielākoties tas nebija tik izšķiroši, mūsējiem tas maksāja kā minimums 2 punktus (1 pret Vāciju un 1 pret Baltkrieviju).

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 14:16, pirms 11 gadiem
Labākais spēlētājs jaunajā pozīcijā vārtsargs/aizsargs

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:18, pirms 11 gadiem
Nu pareizi saka Sotnieks,domaju ka vel ilgi par so visu runas,domaju ka Fazels ar Lipmanu vairs nebus tik labi draugi pec si visa...Tas tomer ir ari Fazela pirksts...

  +1 [+] [-]

, 2014-05-21 14:41, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Es aprotu ja tiesnesis neredz sodu, bet ja redz to kaa nav tad tas ir noziegums. Un nevajag atkal saakt to blaa,blaa,blaa ka slida vartsarga laukumaa. nekad savaa dziivee neesmu redzeejis ka taadu golu neieskaita, bet hokeju esmu skatijies daudz.
Tu runā par vienu epizodi, bet apakšgrupu turnīrs sastāv no septiņām spēlēm. No saviem plānotajiem tiešajiem konkurentiem BLR, GER un SUI mēs paņēmām apaļu barankas vidu

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 14:43, pirms 11 gadiem
KillerLoop rakstīja: Nu un? Vai tāpēc būtu jāsamierinās? Un citām komandām lielākoties tas nebija tik izšķiroši, mūsējiem tas maksāja kā minimums 2 punktus (1 pret Vāciju un 1 pret Baltkrieviju).
Ar netaisnību nav jāsamierinās, bet pēdējās divas izškirošās spēles tika iesāktas pasīvi ar rezultātiem 0:2 un 0:3, kas nebūt nebija tiesnešu vaina. Ir jābūt arī paškritiskiem pret sevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-21 14:47, pirms 11 gadiem
gravitons rakstīja: Un tas ir normaali?? Citiem redz arii (uudenjus raava) Tad kad pats kadreiz busi nepatiesi, nepareizi apmelots, tad arii atceries- CITIEM IR BIJIS SUUDIIGAK, un neciinies par savu taisniibu.
Nē,tas nav normāli un nav labi ka vispār slikti tiesneši aizvada šo PČ, bet nav arī pamata apgalvot,ka tiesneši īpaši slikti uzvedās attiecībā pret mūsu izlasi.
Tomēr spēlē pret belariem visu vainu pašiem vien jāuzņemas, jo nevajadzēja pirmajā periodā savārīt ziepes ar savu pasīvo spēli,un tad trešā perioda beigās nebūtu jāmetas dzēst ugunsgrēku,kuru paši izraisījuši.
Un,ja kas, tad spēlē pret Šveici visu vel varēja labot, bet līdzīgais scenārijs spēlei pret belariem atkal mūsējos noraka. Tiesneša pieņemtais lēmums šobrīd ir tikai un vienīgi tāds neveikls attaisnojums pašu neizdarītam darbam. Vel jo vairāk, ka nekur oficiāli nav paziņots, ka čehu tiesnesis būtu kļūdījies.
Tas ka to tā uzskata mūsu līdzjutēji un paši hokejisti ir jau pavisam cits stāsts.

     [+] [-]

, 2014-05-21 14:52, pirms 11 gadiem
Alvaro Negredo rakstīja: Nesaprotu kāpēc IIHF neuzliek lielus naudas sodus tiem, kas kritizē tik atklāti un zemiski tiesnešus.

Futbolā tādam Sočam uzreiz būtu uzlikts 10 000 eiro naudas sods.
Futbols peedeejos gados ir paarveerties par farsu deelj taas f-king teloshanas. Negribaas pat to saukt par sportu (iznjemot APL), paareejais - amatieru teaatris. Taa kaa vari savu "viedokli" iebaazt sev dzilji ....

  -2 [+] [-]

, 2014-05-21 14:57, pirms 11 gadiem
Aicinu Latvijas hokeja draugus ar piedāvājumiem, kādus vēl ieročuus varam izmantot, lai pievērstu uzmanību Neieskaitītajam golam!!!
*************** *************** *************** *******

Uzmanību!

*************** *************** *************** ******* *

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 15:05, pirms 11 gadiem
Justs rakstīja: Aicinu Latvijas hokeja draugus ar piedāvājumiem, kādus vēl ieročuus varam izmantot, lai pievērstu uzmanību Neieskaitītajam golam!!!
*************** *************** *************** *******

Uzmanību!

*************** *************** *************** ******* *
Es domāju,ka vari iet pie Čehijas vēstniecības,un tur dauzīt galvu pret asfaltu.

  -1 [+] [-]

, 2014-05-21 15:17, pirms 11 gadiem
Dēļ tiesāšanas PČ neviens vien nākamgad atteiksies doties uz izlasi!

     [+] [-]

, 2014-05-21 15:21, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,tas nav normāli un nav labi ka vispār slikti tiesneši aizvada šo PČ, bet nav arī pamata apgalvot,ka tiesneši īpaši slikti uzvedās attiecībā pret mūsu izlasi.
Tomēr spēlē pret belariem visu vainu pašiem vien jāuzņemas, jo nevajadzēja pirmajā periodā savārīt ziepes ar savu pasīvo spēli,un tad trešā perioda beigās nebūtu jāmetas dzēst ugunsgrēku,kuru paši izraisījuši.
Un,ja kas, tad spēlē pret Šveici visu vel varēja labot, bet līdzīgais scenārijs spēlei pret belariem atkal mūsējos noraka. Tiesneša pieņemtais lēmums šobrīd ir tikai un vienīgi tāds neveikls attaisnojums pašu neizdarītam darbam. Vel jo vairāk, ka nekur oficiāli nav paziņots, ka čehu tiesnesis būtu kļūdījies.
Tas ka to tā uzskata mūsu līdzjutēji un paši hokejisti ir jau pavisam cits stāsts.
Nevajag bārstīties ar baigajiem atklājumiem, mūsējie visās intervijās paši uzsver ka slikti aizvadijuši pirmās trešdaļas.
Vārti pēdējās sekundēs nav ne labāki, ne sliktāki par pirmajā periodā gūtajiem, ja zog punktus, tad tā arī jāsaka.
Mums visiem zināmam KHL klubam, pirms dažām sezonām burtiski bija pēdējo sekunžu slimība, kad pret Omsku pat divas ripas pamanijās ielaist.

     [+] [-]

, 2014-05-21 15:31, pirms 11 gadiem
PČ 2014 izsmiekls! rakstīja: Nevajag bārstīties ar baigajiem atklājumiem, mūsējie visās intervijās paši uzsver ka slikti aizvadijuši pirmās trešdaļas.
Vārti pēdējās sekundēs nav ne labāki, ne sliktāki par pirmajā periodā gūtajiem, ja zog punktus, tad tā arī jāsaka.
Mums visiem zināmam KHL klubam, pirms dažām sezonām burtiski bija pēdējo sekunžu slimība, kad pret Omsku pat divas ripas pamanijās ielaist.
Lasi mana komentāra pēdējos divus teikumus.
Pārējie Tavi apsvērumu par to ko Tu šai sakarā domā mani neinteresē.

  +3 [+] [-]

, 2014-05-21 16:19, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lasi mana komentāra pēdējos divus teikumus.
Pārējie Tavi apsvērumu par to ko Tu šai sakarā domā mani neinteresē.
Viņi var atzīt, neatzit, tam nav nekādas nozīmes, viņu acis nav labākas par mūsējām.
Pirms kāda laika, radio, nu tā ar vienu ausi dzirdēju, kā kaut kāds ierēdnis taisnojās, nu ko es varu darīt, visi tikai runā, bet nav nevienas sūdzības, nevienas publikācijas uz ko es varētu reaģēt. Ja nešūpos to laivu, būs tikai sliktāk, IIHF vienmēr varēs pateikt, visi laikam apmierināti.

     [+] [-]

, 2014-05-21 16:21, pirms 11 gadiem
aizermans rakstīja: Piekrītu! Piemēram,franči sāk spēli ar piemo sekundi,mūsējie kaut ko mēģinā tikai sākot ar 55 min.
Tagad jāgaida, kuru Lipmans par treneri ieliks
1 2 52 komentāri