Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Pārspēlēs zaudējušās "Super Nova" prezidents Engelis: "Atbalstām Virslīgas paplašināšanu"

Agris Suveizda

Pārspēlēs zaudējušās "Super Nova" prezidents Engelis: "Atbalstām Virslīgas paplašināšanu"
Dmitrijs Kuzmins. Foto: Super Nova

Latvijas 1. līgas vicečempione "Super Nova", kas pārspēlēs ar 2:7 un 0:3 atzina "Mettas"/LU pārākumu, sociālo tīklu vietnē Facebook publicējusi interviju ar kluba prezidentu Jāni Engeli.

"Šo sezonu vērtēju pozitīvi, jo pirms tās uzstādītais mērķis ir izpildīts: vieta pirmajā četriniekā un izcīnīts "Mercure Riga" [pirmssezonas turnīra] kauss," citēts Jānis Engelis. "Protams, ir prieks par sudraba medaļām un spēli visas sezonas garumā bez lieliem kritumiem, kas pierādījās turnīra tabulā, jo gan trešo, gan ceturto vietu uzvarējām visas trīs reizes. Iespēlējām daudz jaunos spēlētāju, kas mums kā akreditētai akadēmijai bija uzstādījums no LFF. Gandrīz katrā spēlē laukumā mums bija pieci seši U21 vecuma spēlētāji. Vilšanās bija par nenoskaņošanos dažām spēlēm pret lejasgala komandām, kurās pazaudējām vismaz septiņus punktus un intrigu līdz pēdējai kārtai. Protams, vēl viena lieta ir savainojumi, jo, piemēram, pārspēlēm zaudējām četrus pamatsastāva spēlētājus."

"Pret turnīra organizācijas līmeni pretenziju nav. Tikai jautājums - kam ir nepieciešams šis četru komandu finālturnīrs? Ja vairums klubu pirms sezonas nobalsoja pret tādu, un tas diemžēl ir lieks naudas tēriņš amatieru vai pusprofesionāliem klubiem, kuriem 22 spēles ir pilnīgi pietiekams skaits," uzskata Engelis. "Turnīra līmenis ir nedaudz krities , jo ienāk jaunie spēlētāji, kuri no jauniešu futbola uzreiz nevar adaptēties pieaugušo futbolā. Reģionos, kuros nav jaunatnes sistēmas, spēlētāju amatieru līmenī ir maz, jo daudzi nav gatavi ziedot katru nedēļas nogali futbolam. Tiesāšana ir tēma, par kuru runās jebkad un kādam vienmēr būs slikti. Nekomentēšu tiesnešu darbu, jo tam ir savi speciālisti LFF. Pateikšu, ka vislabākie tiesneši ir tie, kurus spēles laikā nevar manīt, bet diemžēl mums daži tiesneši grib sevi parādīt kā galvenos karaļus laukumā."

"Mans uzskats ir tāds, ka Virslīgā ir jābūt desmit komandām, lai jaunajiem spēlētājiem būtu vairāk iespēju spēlēt augstākā līmenī. Parādīsies intriga ne tikai "Top 5" komandu spēlēs, bet arī nosacīti otrā piecinieka komandu mačos. Dublieru čempionāta vietā jāveido U21 jaunatnes čempionāts. Tas ir LFF darbs, tāpēc lai lemj viņi, bet atkārtošu skaidri un gaiši, ka "Super Nova" būtu gatava spēlēt Virslīgā un tas ir mūsu kluba mērķis, uz kuru iesim, lai kluba audzēkņiem būtu iespēja sevi pilnveidot," sacīja Engelis.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/permalink....

     [+] [-]

, 2018-11-20 18:34, pirms 6 gadiem
" .. Reģionos, kuros nav jaunatnes sistēmas, spēlētāju amatieru līmenī ir maz, jo daudzi nav gatavi ziedot katru nedēļas nogali futbolam .."

oho, interesanti kur tā ir - man tieši daudzi pazīstamie amatieri - tieši ir gatavi braukt un spēlēt pa turnīriņiem katrā brīvā dienā. un pa nedēļu vēl nopietni trenējas, vai spēles Rīgā ..

  -2 [+] [-]

, 2018-11-20 18:38, pirms 6 gadiem
Loģiski, ka virslïgã jãbût vismaz 10 komandãm!

     [+] [-]

, 2018-11-20 19:00, pirms 6 gadiem
Vai portāls šogad veidos savu rakstu sēriju par 1.līgas klubiem?

  -1 [+] [-]

, 2018-11-20 19:01, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Loģiski, ka virslïgã jãbût vismaz 10 komandãm!
Tu vienrreiz varētu argumentēt kapēc vajag 10 komandas.Es nesaku ka nevajag ,bet neredzu kā tāda komanda kā Super Nova var pacelt virslīgas līmeni...ja ienāks klubā investors un pacels komandas meisterības līmeni,lūdzu kaut rītdien pierakstiet viņus virslīgā,bet ar šo ko redzējām parspēlēs labāk nevajag....Un tas atiecas arī uz Valmieru kaut viņiem tas līmenis ir nedaudz labāks.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-20 19:01, pirms 6 gadiem
Pat pérckara laikã Latvijas ćemionåtã piedalïjã kuplåks komandu skaits. 1948gadã 12, 1949.gadã 12, bet 1950.gadã pat 17 un ćempionātã bez Rîgas bija pãrstãvëtas Liepãja, Ventspils, Daugavpils, Rézekne, Valmiera, Kuldîga,Dobele UN Talsi.
Turklàt Latvijas spêcîgakã komanda Rîgas Daugava sekmïgi spéléja Impérijas virslïgã, tã saucamã A klasé, kur limenis bija visas augsts, Eiropas labãko klubu lîmenî. Latvijã futbols bija populãrs un bija meistarîgi latvieśu futblisti, ïpaßi Liepãjå.
Bet śodien vairãk kã péc 50 gadiem notiek dîvainas diskusijas vai bût 8 vai 10 komandãm?!

  -1 [+] [-]

, 2018-11-20 19:07, pirms 6 gadiem
Jānim pilnīga taisnība. Lielākā daļa 1.līgā spēlē izklaidei , sava prieka pēc lai neaptaukotos. Treniņi nestāv blakus virslīgas treniņiem.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-20 19:08, pirms 6 gadiem
Bronsons rakstīja: Tu vienrreiz varētu argumentēt kapēc vajag 10 komandas.Es nesaku ka nevajag ,bet neredzu kā tāda komanda kā Super Nova var pacelt virslīgas līmeni...ja ienāks klubā investors un pacels komandas meisterības līmeni,lūdzu kaut rītdien pierakstiet viņus virslīgā,bet ar šo ko redzējām parspēlēs labāk nevajag....Un tas atiecas arī uz Valmieru kaut viņiem tas līmenis ir nedaudz labāks.
Ir daźas lïderkomandas un pãréjãs, vienas cînãs par vietãm tabulas vidû, citas lai neizkristu . UN tã tas ir visur ,ařî futbola lielvalstîs Anglijå,, Spãnijã, Vãcijã un citur.

  +3 [+] [-]

, 2018-11-20 19:19, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ir daźas lïderkomandas un pãréjãs, vienas cînãs par vietãm tabulas vidû, citas lai neizkristu . UN tã tas ir visur ,ařî futbola lielvalstîs Anglijå,, Spãnijã, Vãcijã un citur.
Tā tas ir..tur tev taisnība..bet to esi ievērojis ka šīs pastarītes nezaudē pat lielajiem vienmēr ar 5 ,6 vārtu atiecību kā tas pa 99%būs virslīgā ja ienāks tāda līmeņa komandas kāda uz doto brīdi ir Super Nova...?????

     [+] [-]

, 2018-11-20 19:21, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ir daźas lïderkomandas un pãréjãs, vienas cînãs par vietãm tabulas vidû, citas lai neizkristu . UN tã tas ir visur ,ařî futbola lielvalstîs Anglijå,, Spãnijã, Vãcijã un citur.
Var jau apvienot virslīgu ar 1līgu...tik kurš no tā iegūs...te jau vairāk domā kā pacelt līmeni ne sacensību garu...

  +1 [+] [-]

, 2018-11-20 19:28, pirms 6 gadiem
Bronsons rakstīja: Tā tas ir..tur tev taisnība..bet to esi ievērojis ka šīs pastarītes nezaudē pat lielajiem vienmēr ar 5 ,6 vārtu atiecību kā tas pa 99%būs virslīgā ja ienāks tāda līmeņa komandas kāda uz doto brīdi ir Super Nova...?????
To vél grûti prognozêt, kãds bús Supernova sastavs un lideri var dot arî atslodzi vadošiem spélêtãjiem. BET kã śogad redzéjåm pret Mettu UN patValmieru nevienas neriskéja dot atpûtu daźiem lideriem

  +1 [+] [-]

, 2018-11-20 19:40, pirms 6 gadiem
Supernovai, atšķirībā no Spartaka, nav problēmu ar jaunatnes sistēmu. Gan jau, ja tiks Virslīgā, atradīs arī kādu sponsoriņu klāt.

     [+] [-]

, 2018-11-20 21:15, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: To vél grûti prognozêt, kãds bús Supernova sastavs un lideri var dot arî atslodzi vadošiem spélêtãjiem. BET kã śogad redzéjåm pret Mettu UN patValmieru nevienas neriskéja dot atpûtu daźiem lideriem
Nu nu...Ventspils iepriekšpēdējā kārtā ar Rfs ar kādu sastāvu spēlēja???,kaut vēl nebij skaidrs būs otrā vai trešā vieta....sezona bij pārāk saspringta un neviens lieki neriskēja...tai pašā pēdējā kārtā Metta bij nekāda pret Ventspili,un ar ne jau tai spēcīgākā sastāvā...tas tā lai Tu zinātu ja neredzēji spēli

  +1 [+] [-]

, 2018-11-20 22:12, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Jānim pilnīga taisnība. Lielākā daļa 1.līgā spēlē izklaidei , sava prieka pēc lai neaptaukotos. Treniņi nestāv blakus virslīgas treniņiem.
Tas pats Jānis atzīst, ka "nenoskaņošanās" dēļ zaudēja vismaz septiņus punktus pret lejasgala komandām. Gorkšam nopietni jāparunā ar Engeli par nenoskaņošanās tēmu, pirms pieņemt lēmumu par 10 komandām Virslīgā.

     [+] [-]

, 2018-11-20 22:31, pirms 6 gadiem
Ja komanda un vadība ir tādi amatieri, 100% viņiem nav, ko darīt Virslīgā.

  -1 [+] [-]

, 2018-11-20 22:31, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Jānim pilnīga taisnība. Lielākā daļa 1.līgā spēlē izklaidei , sava prieka pēc lai neaptaukotos. Treniņi nestāv blakus virslīgas treniņiem.
Kur tu tādas muļķības izrāvi? Kaut kā neredzēju, ka tas notiek "prieka pēc"..
Un, ja komanda vēlas spēlēt Virslīgā, Virslīgas intensitātes treniņi ir jāaizvada jau pirmajā Līgā! Tu domā, ka vot- tagad esam Virslīgā, varam sākt trenēties>"?? Tu neesi bik pilnīgs id ioots????
Vārdu sakot- beidz izomāt!!

  -2 [+] [-]

, 2018-11-20 22:35, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Jānim pilnīga taisnība. Lielākā daļa 1.līgā spēlē izklaidei , sava prieka pēc lai neaptaukotos. Treniņi nestāv blakus virslīgas treniņiem.
Btw, ja nezināji- ar sportu vispār nodarbojas prieka pēc. Karo4e.. nu tu saprati.. kas tu esi.. onanieris!!!!
100% kilometru 5min nevari noskriet )

     [+] [-]

, 2018-11-20 22:39, pirms 6 gadiem
..reku saka, ka 1. Līgas līmenis ir krities, jo ienāk jaunie spēlētāji..
Joprojām uzskatāt, ka tiem jaunajiem spēlētājiem ir jāvelk lejā Virslīgas līmenis??
Tak, kad jūs vienreiz padomāsiet ar Galvu>>>}??
aaaaa!!!!

  +2 [+] [-]

, 2018-11-21 07:59, pirms 6 gadiem
Atkārtošos.Ar virslīgu viss ir šobrīd kārtībā.Sētas līgā maina sacensību reglamentus sacensību laikā un tāpēc notikušās p ārspēles noteica,kuras komandas spēlēs nākošsezon virslīgā.Ja esam nobrieduši 10 komandām virslīgā(arī finanšu ziņā,kas ir pats galvenais kritērijs),nav probloēmu iekļaut nākošā gada sacensību reglamentā punktu,ka virslīgā iekļūst 2019.gadas sezonas divas pirmās 1.līgas komandas,bet trešā vieta pārspēlē ar virslīgas pēdējās vietas īpašnieku.Tādam vajadzētu būt sportiski pareizam reglamentu punktam.Vai tā būs? To redzēsim drīzi vien.
Labs variants ir U-21 čempionāts,bet būtībā šogad dublieru turnīrs tāds arī bija.Man tikai jautājums,kur spēļu praksi lai apgūst,pēc traumu izārstēšanas,dažus gadus vecāki futbolisti,jo būtībā dublieru turnīra viena no funkcijām ir tieši šāda.Tas tad,ja likvidējam dublieru turnīru.Pats interesantākai,ka esam jau vairākas reizes gājuši cauri šiem ekspermentiem ,gan ar 10 komandām virslīgā,gan dublieru spēlēšanu 1.līgā.
Manuprāt iesākumā kārtību vajadzētu sākt ievest 2.un 1.līgā un jauniešu turnīros,sākot no17-21.gadam ,jo šie vecumi ir tie ,no kurienes virslīgai nāks papildinājumi.Kā to izdarīt,tad arī lai domā profesionāļi.

  -3 [+] [-]

, 2018-11-21 10:24, pirms 6 gadiem
Tie kas skandina- virslīgā jāspēlē profesionāļiem, nauda, nauda, izmetiet to no galvas!
Nav virslīgā visām komandām jābūt 100% profesionāļiem, Latvijā tiešām nav tam nekādi resursi, ne futbolistu, ne finansiālie.
10 kamandas tas ir minimums, nākošgad, tad jau tālāk vismaz 12.
Papētīju vēsturiskus materiālus, 50.-60. gadi. Daudz komandu, daudz latviešu futbolistu. Komandu skaits Latvijā pāri par 200. Tajos laikos nebija problēmu uz spēlēm aizbraukt no Valmieras uz Liepāju, no Talsiem uz Daugavpili. . .tagad tās esot nepārvarams šķērslis. Un Latvijas čempionātā spēlēja vairāk kā 10 komandas, reģionālās līgās ap 200. Jā, meistarīgi latviešu futbolisti bija vairāk- Alfons Jēgers, Sudmalis, Seļickis, Priedītis, Užulis, vēlāk Ulmanis, Straume, Ķeveris, liepājnieki brāļi Zviedri, Feldmanis, Zvejnieks, , , un daudzi citi.
Pamazām kolonisti no Krievijas atšķaidīja latviešu futbolu, principā izn'dēja, sabrauca gan krievu futbolisti, gan treneri, latviešu puikas tajā vidē jutās nelāgi un arvien mazāk sāka spēlēt. 50-60 gados latviešu īpatsvars bija futbola komandās 75-90%, bet Liepājā 99%.
Bet futbols jau nav vienīgais sporta veids, kur kolonisti latviešus nostūma malā. Tas pats boksā! Kādi latviešiem bija bokseri! Eiropas čempions Tumiņš, PSRS čempions Enkūzis, viens no labākiem smagsvariem Lancers, Rovičs, Frīdenbergs, , , vēl un vēl. Daudzi Eiropas klases bokseri. . .tagad pamatā vaņkas, tāpat kā futbolā. . .

  +1 [+] [-]

, 2018-11-21 11:52, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Tie kas skandina- virslīgā jāspēlē profesionāļiem, nauda, nauda, izmetiet to no galvas!
Nav virslīgā visām komandām jābūt 100% profesionāļiem, Latvijā tiešām nav tam nekādi resursi, ne futbolistu, ne finansiālie.
10 kamandas tas ir minimums, nākošgad, tad jau tālāk vismaz 12.
Papētīju vēsturiskus materiālus, 50.-60. gadi. Daudz komandu, daudz latviešu futbolistu. Komandu skaits Latvijā pāri par 200. Tajos laikos nebija problēmu uz spēlēm aizbraukt no Valmieras uz Liepāju, no Talsiem uz Daugavpili. . .tagad tās esot nepārvarams šķērslis. Un Latvijas čempionātā spēlēja vairāk kā 10 komandas, reģionālās līgās ap 200. Jā, meistarīgi latviešu futbolisti bija vairāk- Alfons Jēgers, Sudmalis, Seļickis, Priedītis, Užulis, vēlāk Ulmanis, Straume, Ķeveris, liepājnieki brāļi Zviedri, Feldmanis, Zvejnieks, , , un daudzi citi.
Pamazām kolonisti no Krievijas atšķaidīja latviešu futbolu, principā izn'dēja, sabrauca gan krievu futbolisti, gan treneri, latviešu puikas tajā vidē jutās nelāgi un arvien mazāk sāka spēlēt. 50-60 gados latviešu īpatsvars bija futbola komandās 75-90%, bet Liepājā 99%.
Bet futbols jau nav vienīgais sporta veids, kur kolonisti latviešus nostūma malā. Tas pats boksā! Kādi latviešiem bija bokseri! Eiropas čempions Tumiņš, PSRS čempions Enkūzis, viens no labākiem smagsvariem Lancers, Rovičs, Frīdenbergs, , , vēl un vēl. Daudzi Eiropas klases bokseri. . .tagad pamatā vaņkas, tāpat kā futbolā. . .
Grūti objektīvi tev domāt skatos...nevar salīdzināt tos laikus ar tagadējiem...sports ir komercizējies tik ļoti ka tas ir nekorekti salīdzināt ar tiem laikiem.Izskatās ka tevi satrauc pa visam cita problēma,ne jau kā pacelt sportisko līmeni Virslīgā,bet tev ir reālas nacionālās problēmas....
Tev jaapmeklē 2 līga ,1līga un savas vēlmes piepildīsi uz visiem 100%....tur tev būs pieklājīgais komandu skaits ar tá līmeņa izpildītājiem....es esmu gatavs maksāt par futbola skatīšanos tapēc gribu saņemt pretīm daudz maz normālu futbolu(kaut nu kaut vai tādu kādu demonstrē virslīgas patreizējās komandas)....

  -1 [+] [-]

, 2018-11-21 13:37, pirms 6 gadiem
Bronsons rakstīja: Grūti objektīvi tev domāt skatos...nevar salīdzināt tos laikus ar tagadējiem...sports ir komercizējies tik ļoti ka tas ir nekorekti salīdzināt ar tiem laikiem.Izskatās ka tevi satrauc pa visam cita problēma,ne jau kā pacelt sportisko līmeni Virslīgā,bet tev ir reālas nacionālās problēmas....
Tev jaapmeklē 2 līga ,1līga un savas vēlmes piepildīsi uz visiem 100%....tur tev būs pieklājīgais komandu skaits ar tá līmeņa izpildītājiem....es esmu gatavs maksāt par futbola skatīšanos tapēc gribu saņemt pretīm daudz maz normālu futbolu(kaut nu kaut vai tādu kādu demonstrē virslīgas patreizējās komandas)....
Ja grib augstas klases futbolu skatīties, tad jābrauc uz Eiropu, nu vismaz TV to var redzēt. . .
Tas ko Latvijā redz, cik esmu bijis- davai, davai, vperjod, maķ, maķ. . .gan laukumā, gan tribīnēs. . .paldies par tādu futbolu!

  -1 [+] [-]

, 2018-11-21 13:50, pirms 6 gadiem
Bronsons rakstīja: Grūti objektīvi tev domāt skatos...nevar salīdzināt tos laikus ar tagadējiem...sports ir komercizējies tik ļoti ka tas ir nekorekti salīdzināt ar tiem laikiem.Izskatās ka tevi satrauc pa visam cita problēma,ne jau kā pacelt sportisko līmeni Virslīgā,bet tev ir reālas nacionālās problēmas....
Tev jaapmeklē 2 līga ,1līga un savas vēlmes piepildīsi uz visiem 100%....tur tev būs pieklājīgais komandu skaits ar tá līmeņa izpildītājiem....es esmu gatavs maksāt par futbola skatīšanos tapēc gribu saņemt pretīm daudz maz normālu futbolu(kaut nu kaut vai tādu kādu demonstrē virslīgas patreizējās komandas)....
Jā, man nepatīk, ka virslīgas komandās ir tik maz latviešu futbolistu.
Bet ne tikai tas. Ja dažas komandas var atļauties, lai iepērk labas klases futbolistus no Āfrikas, Dienvidamerikas, Balkāniem. . .
bet nav ko sapņot un pat pieprasīt, lai visas virslīgas komandas satāvētu tikai no labi apmaksātiem profesionāļie, lielākā daļa klubu var būt pusprofesionālā statusā, daži profi, pārējie strādā, spēlē.
Tā tas ir vairākas Reiropas valstīs, ar kurām Latvija knapi spēj konkurēt.
Un ja kāds saka, ka attālumi Latvijā ir šķerslis, tas jau izklausās smieklīgi. Nav visam valsts futbolam jākoncentrējas ap Rīu un vēl pa komandai Ventspili, Liepājā, tagad būs Daugavpili.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-21 15:06, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Jā, man nepatīk, ka virslīgas komandās ir tik maz latviešu futbolistu.
Bet ne tikai tas. Ja dažas komandas var atļauties, lai iepērk labas klases futbolistus no Āfrikas, Dienvidamerikas, Balkāniem. . .
bet nav ko sapņot un pat pieprasīt, lai visas virslīgas komandas satāvētu tikai no labi apmaksātiem profesionāļie, lielākā daļa klubu var būt pusprofesionālā statusā, daži profi, pārējie strādā, spēlē.
Tā tas ir vairākas Reiropas valstīs, ar kurām Latvija knapi spēj konkurēt.
Un ja kāds saka, ka attālumi Latvijā ir šķerslis, tas jau izklausās smieklīgi. Nav visam valsts futbolam jākoncentrējas ap Rīu un vēl pa komandai Ventspili, Liepājā, tagad būs Daugavpili.
Komandām ir jābūt tur kur ir nauda. Spēlētāju līmenis necelsies tikai no tā, ka ir vairāk komandu. Ja čempionāts sastāvēs no Pro komandām augšdaļā un amatieru komandām lielā daudzumā apakšdaļā varēsim priecāties par to, ka atkal pieaugs toto ēna pār Latvijas futbolu un autonumuru rezultātiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-21 15:13, pirms 6 gadiem
Man pat nebūtu nekas pret to, ka ir 10 komandas. Iemesli sekojoši:
1) šobrīd Virslīgā ar 8 komandām čempionāts ir samērā līdzīgs. Topa komandas ir naudigākas, bet tās, kas cīnās par 5-8.vietu - ne tik naudīgas vai ar tādu rocību, lai spētu maksāt tik lielas algas kā vadošie klubi.
2) lejasgala komandas - pēc šīs sezonas - Jelgava (kaut kā grūti viņus pieskaitīt ne-topa komandām, bet rezultāti un parādītais sniegums šosezon liek to darīt), Metta un Valmiera - spēkos ir plus mīnuss līdzīgas. Bet arī tie spēj iekost top5 komandām un parādīt gana līdzvērtīgu sniegumu. Pārējais rezultāta ziņā - niansēs - te veiksmes esamība vai neesamība, te kļūda kādā epizodē, te vēl kaut kas.
3) Jaunienācējas - Daugavpils/Progress un Super Nova - spēkos ir turpat, kur Valmiera. Varbūt arī Mettu spētu nokost.

Līdz ar to no sportiskā viedokļa - iespējams, ka čempionāts kļūtu spraigāks un interesantāks arī pēdējo 4 vietu komandām.
Cits stāsts ir par finansēm un stadiona infrastruktūras un to atbilstību LFF prasībām. Ja finanses spēj pielikt klāt - kaut vai 200-300 tūkstošus, tad viss būs ok. Un ja infrastruktūras prasības spēs nodrošināt, kā arī ir akadēmijas statuss - welcome. Tad, lai notiek - lai cīnās visas šīs 10 komandas. Ja ir iespējams to visu izdarīt un samenedžēt.

Tiesa, paralēli visam šim ir jāpaceļ arī 1.līgas līmenis un prasību līmenis arī jāpaceļ. Vispirms jau minimālais budžets, infrastruktūras prasības un akadēmijas esamība. Savādāk viņiem būs daudz grūtāk uzreiz ielekt Virslīgā. Labāk gatavoties Virslīgai laicīgi, nekā no sērijas - opā, sanāca tikt. Ko tālāk? Kā atrast naudu? Ķert un grābt, mēģināt izlīst caur adatas aci, lai kvalificētos Virslīgas prasībām.

Par sastāviem - Valmiera, ienākot Virslīgā - arī pastiprināja sastāvu. Tā kā nekur nav teikts, ka Supernova un Daugavpils nedarīs to pašu. Cits stāsts cik spēcīgi un pamatīgi pastiprināsies. OK, nebūs kā FC Rīga vai RFS, vai Ventspils. Bet domāju, ka gana pieklājīgi. Un līmenis nerodas vienā dienā. Pāris sezonām ir jānostiprinās.

Pie tam, domāju, ka pirmās 3 sezonas ar 10 komandām vajadzētu noteikt tādu reglamenta punktu - pēdējās 2 Virslīgas komandas aizvada pārspēles ar 1.līgas 2 labākajām komandām. Nevis automātiski viena izkrīt, otra cīnās pārspēlēs. Bet abas aizvada pārspēles. Lai var redzēt, cik stipra ir 1.līgas komanda un vai spēj tikt Virslīgā. Tas no sportiskā viedokļa būtu pareizāk pie esošajiem Latvijas futbola resursiem (arī finanšu), spēlētāju kvalitātēm un to apstākļiem. Un tāpat arī pārspēļu zona (9-10.vieta) būs sportiski daudz interesantāka nekā vienai komandai (pēdējā vieta) viennozīmīgi ir ceļš uz 1.līgu.

Pie tam derētu 1.līgas 2 komandām, ja tiek uz Virslīgu - jāparedz kaut kāda prēmija. Teiksim 100 000 EUR. Virslīgas pēdējās 2 vietas ieguvējiem - ja noturās - arī 100 000 EUR. Bet 1.līgas 2 vietu ieguvēji, ja netiek Virslīgā - prēmijā teiksim 50 000 EUR. Tas būtu labs stimuls. Bet arī te krietni jāpadomā, kā ko labāk. Tās tagad tikai tādas idejas kā labāk un kā veicināt lejasgalu un 1.līgas labāko komandu izaugsmi.

  +1 [+] [-]

, 2018-11-21 15:16, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja grib augstas klases futbolu skatīties, tad jābrauc uz Eiropu, nu vismaz TV to var redzēt. . .
Tas ko Latvijā redz, cik esmu bijis- davai, davai, vperjod, maķ, maķ. . .gan laukumā, gan tribīnēs. . .paldies par tādu futbolu!
Kur es teicu augstas klases????.....paskaidrošu tev vēlreiz,izskatās esi bremzēts...virslīgā lai apmeklētu spēli ir jaiegādājas biļete par naudu,lai arì kādu bet tomēr...un es negribu skatīties kā tur mocās komandas kas neatbilst tam turnīram,tam ir domāti zemāka līmeņa turnīri....par tevis minētiem iemesliem par atālumiem starp LV pilsētām neredzu nekādu problēmu....ar tevi diskutēt ir bezjēdzīgi jo vēl lidz šim neesi minējis nevienu būtisku argumentu par līmeņa celšanos ja pievienos dažas 1līgas komandas kādas viņas ir uz doto brīdi

     [+] [-]

, 2018-11-21 15:22, pirms 6 gadiem
Futbola draugs rakstīja: Man pat nebūtu nekas pret to, ka ir 10 komandas. Iemesli sekojoši:
1) šobrīd Virslīgā ar 8 komandām čempionāts ir samērā līdzīgs. Topa komandas ir naudigākas, bet tās, kas cīnās par 5-8.vietu - ne tik naudīgas vai ar tādu rocību, lai spētu maksāt tik lielas algas kā vadošie klubi.
2) lejasgala komandas - pēc šīs sezonas - Jelgava (kaut kā grūti viņus pieskaitīt ne-topa komandām, bet rezultāti un parādītais sniegums šosezon liek to darīt), Metta un Valmiera - spēkos ir plus mīnuss līdzīgas. Bet arī tie spēj iekost top5 komandām un parādīt gana līdzvērtīgu sniegumu. Pārējais rezultāta ziņā - niansēs - te veiksmes esamība vai neesamība, te kļūda kādā epizodē, te vēl kaut kas.
3) Jaunienācējas - Daugavpils/Progress un Super Nova - spēkos ir turpat, kur Valmiera. Varbūt arī Mettu spētu nokost.

Līdz ar to no sportiskā viedokļa - iespējams, ka čempionāts kļūtu spraigāks un interesantāks arī pēdējo 4 vietu komandām.
Cits stāsts ir par finansēm un stadiona infrastruktūras un to atbilstību LFF prasībām. Ja finanses spēj pielikt klāt - kaut vai 200-300 tūkstošus, tad viss būs ok. Un ja infrastruktūras prasības spēs nodrošināt, kā arī ir akadēmijas statuss - welcome. Tad, lai notiek - lai cīnās visas šīs 10 komandas. Ja ir iespējams to visu izdarīt un samenedžēt.

Tiesa, paralēli visam šim ir jāpaceļ arī 1.līgas līmenis un prasību līmenis arī jāpaceļ. Vispirms jau minimālais budžets, infrastruktūras prasības un akadēmijas esamība. Savādāk viņiem būs daudz grūtāk uzreiz ielekt Virslīgā. Labāk gatavoties Virslīgai laicīgi, nekā no sērijas - opā, sanāca tikt. Ko tālāk? Kā atrast naudu? Ķert un grābt, mēģināt izlīst caur adatas aci, lai kvalificētos Virslīgas prasībām.

Par sastāviem - Valmiera, ienākot Virslīgā - arī pastiprināja sastāvu. Tā kā nekur nav teikts, ka Supernova un Daugavpils nedarīs to pašu. Cits stāsts cik spēcīgi un pamatīgi pastiprināsies. OK, nebūs kā FC Rīga vai RFS, vai Ventspils. Bet domāju, ka gana pieklājīgi. Un līmenis nerodas vienā dienā. Pāris sezonām ir jānostiprinās.

Pie tam, domāju, ka pirmās 3 sezonas ar 10 komandām vajadzētu noteikt tādu reglamenta punktu - pēdējās 2 Virslīgas komandas aizvada pārspēles ar 1.līgas 2 labākajām komandām. Nevis automātiski viena izkrīt, otra cīnās pārspēlēs. Bet abas aizvada pārspēles. Lai var redzēt, cik stipra ir 1.līgas komanda un vai spēj tikt Virslīgā. Tas no sportiskā viedokļa būtu pareizāk pie esošajiem Latvijas futbola resursiem (arī finanšu), spēlētāju kvalitātēm un to apstākļiem. Un tāpat arī pārspēļu zona (9-10.vieta) būs sportiski daudz interesantāka nekā vienai komandai (pēdējā vieta) viennozīmīgi ir ceļš uz 1.līgu.

Pie tam derētu 1.līgas 2 komandām, ja tiek uz Virslīgu - jāparedz kaut kāda prēmija. Teiksim 100 000 EUR. Virslīgas pēdējās 2 vietas ieguvējiem - ja noturās - arī 100 000 EUR. Bet 1.līgas 2 vietu ieguvēji, ja netiek Virslīgā - prēmijā teiksim 50 000 EUR. Tas būtu labs stimuls. Bet arī te krietni jāpadomā, kā ko labāk. Tās tagad tikai tādas idejas kā labāk un kā veicināt lejasgalu un 1.līgas labāko komandu izaugsmi.
Te jau daudz labu ideju,par vienu otru lietu gan var padiskutēt...par to pastiprināšanos...ja jaunpienācējiem tas izdodas ...tad tik uz priekšu