Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Atvadas no Eirokausiem līdz nākamajai vasarai: "Valmiera" zaudē arī Albānijā

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Atvadas no Eirokausiem līdz nākamajai vasarai: "Valmiera" zaudē arī Albānijā
Mesa Diops izrāvienā pret Tirānas "Partizani" vārtiem. Foto: Valmiera FC

UEFA Eiropas Konferences līgas kvalifikācijas trešajā kārtā klupienu piedzīvoja arī Latvijas čempione "Valmiera", izbraukumā Albānijas pilsētā Eļbasani atzīstot Tirānas "Partizani" pārākumu (0:1). Divu spēļu summā "Valmiera" zaudēja ar 1:3.

"Valmiera" spēli iesāka uzbrūkoši, tomēr rezultātu tas nesniedza. Savukārt pretinieku centieni izrādījās auglīgāki. 15. minūtē soda laukumā ar bumbu valmieriešus apspēlēja Arinaldo Rapajs, kurš bumbu trieca gar vārtiem. Pēc piecām minūtēm "Partizani" nopelnīja iespēju izpildīt 11 metru soda sitienu, dāņu tiesnesim Sandi Putrosam apšaubāmi sodot Danielu Balodi, kurš bumbu soda laukumā aizskāra vai nu ar roku, vai celi. Pendeli pārliecinoši realizēja Tedijs Cara.

Pirmā puslaika turpinājumā rezultāts varēja mainīties abām komandām par labu: iespējas izcelties neizmantoja Maksims Toņiševs un "Partizani" pussargs Gjelbrims Taipi. Vienā no "Valmieras" ātrajiem uzbrukumiem pēc tālās piespēles vienatnē pret vārtsargu izrāvās senegālietis Mesa Diops, kuru šķietami aizklupināja "Partizani" vārtu vīrs Pano Kirko. Tiesnesis svilpē neiepūta.

Otrā puslaika ievadā Diopa tautietis Aliuns Ndojs izšķērdēja izcilu iespēju izlīdzināt rezultātu, pēc iespēles soda laukumā no dažu metru attāluma bumbu raidot pāri vārtiem.

Arī turpinājumā "Valmiera" ik pa laikam spēja uzlauzt pretinieku nepārliecinošo aizsardzību, tomēr rezultāts uz tablo nemainījās. 81. minūtē stūra sitiena izspēlē soda laukuma iekšienē pēc apgriešanās ap savu asi bumbu pa vārtu pārliktni trieca Daniels Balodis.

Latvijas komandai bija vēl vairākas labas vārtu gūšanas izdevības, tomēr allaž pievīla momentu realizācija.

"Valmierai" pēc kaujas Albānijas svelmē nāksies saņemt spēkus un jau pirmdien Latvijas kausa izcīņas ceturtdaļfinālā cīkstēties pret "Tukumu 2000/Telms".

"Partizani" play-off kārtā spēkosies pret Kazahstānas čempioni "Astana".

Tirānas "Partizani" – "Valmiera" 1:0 (1:0)
Vārti: Cara (11m) 21'.
Brīdinājumi: Kocijans 9', Atanaskoskis 40', Zekolli 90'+1 – Jaunzems 48', Toņiševs 78'.
Partizani: Kirko – Kocijans, Sota (Grezda 42'), Preka, Hadrojs, Atanaskoskis, Gejs (Muratajs 62'), Mehmeti, Taipi (Bilalli 62'), Rapajs (Zekolli 85'), Cara (Bincukā 85').
Valmiera: Olsess – Balodis, Veips, Sliede (Čudars 90'), Falls (Birka 86'), Toņiševs, Kermanī (Pūlis 74'), Jaunzems, Silva, Ndojs, Diops (Gaušu 74').
Galvenais tiesnesis: Sandi Putross (Dānija)

Izmantotie avoti:
https://www.uefa.com/uefaeuropaconf...

1 2 53 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 23:03, pirms 11 mēnešiem
IZCILS SNIEGUMS, KO GRIBĀS VĒL UN VĒL BAUDĪT!! MALAČI! TĀ TIK TURPINĀT UN AUGSTAS VIRSOTNES MŪS GAIDA LV FUTBOLĀ

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:04, pirms 11 mēnešiem
NOTEIKTI, KA SPĀNIJAS GRANDI TAGAD PĀRPIRKS PUS KOMANDU, NAUDAS LAIKS VALMIERAI!!!

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 23:04, pirms 11 mēnešiem
PALDIES FUTBOLISTIEM, PALDIES ŽIGAJEVAM!!

  +5 [+] [-]

, 2023-08-17 23:04, pirms 11 mēnešiem
Diemžēl realizācija nulles līmenī.Uz kaut ko cerēt šajā gadījumā ir nereāli.No divām vājām komandām tālāk tiek albāņi.Tas viss ko var sacīt par šo maču.Tiesa,redzēju tikai otro puslaiku.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 23:08, pirms 11 mēnešiem
cik nemākulīgi

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 23:08, pirms 11 mēnešiem
Ehh, Valmierai šajā duelī nu baigi neveicās. Pat spēlējot bez līderiem iespējas un momenti bija ne tikai spēlē, bet arī pārvarēt šo kārtu. Diezgan neticami reāls ceļš līdz KL play-off kārtai bija šosezon pavēries.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-17 23:10, pirms 11 mēnešiem
Dažs labs atkal novemsies !

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:10, pirms 11 mēnešiem
Valmierai šobrīd ir pilnīga impotence vārtu gūšanā. Gari un īsi, balti un melni, bet vārtos trāpīt nejēdz... Tomēr te vismaz bijuši momenti, kamēr Skonto stadionā mājinieku izpildījumā pilnīgi tups futbolam attāli līdzīgs pasākums.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-17 23:15, pirms 11 mēnešiem
Ja vēlies izcelt laimestu kādā no toto kantoriem, tad allaž liec likmi uz Valmieras pretinieka uzvaru EK. Tērējiet naudu atbildīgi!

  +5 [+] [-]

, 2023-08-17 23:34, pirms 11 mēnešiem
laiku pa laikam uzmetu aci un vienmēr no vārtu tuvuma kāds valmierietis sit garām vai pāri

  +3 [+] [-]

, 2023-08-18 00:24, pirms 11 mēnešiem
Varu iepriecināt skābos ģīmjus, Valmiera pārdevusi arī Jaunzemu.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-18 00:37, pirms 11 mēnešiem
Ārprāts, tie albāņi tāaaadi nabagi, bet Valmiera gribēja pierādīt, ka var vēl sliktāk!!! Izniekota eirokausu vieta no Valmieras puses...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 01:42, pirms 11 mēnešiem
aizdomīga spēle

  +4 [+] [-]

, 2023-08-18 01:47, pirms 11 mēnešiem
veči , atcerieties vienu , Jurģis komandu nekomplektē

     [+] [-]

, 2023-08-18 07:28, pirms 11 mēnešiem
janx13 rakstīja: Dažs labs atkal novemsies !
Varbūt viņam tomēr nevis vemt, bet atkāpties? Kopā ar to nejēgu, kurš atbild par sastāva komplektēšanu un uz Latvijas ČEMPIONVIENĪBU nav spējīgs dabūt nevienu daudz maz pieklājīgu uzbrucēju? Cik ilgi tās ogles no Āfrikas raks, kas pat podā nevar trāpīt?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 07:31, pirms 11 mēnešiem
fall in love rakstīja: Varu iepriecināt skābos ģīmjus, Valmiera pārdevusi arī Jaunzemu.
Tā vismaz ir pozitīva ziņa, ka viņš ir ticis prom no tās bēdu ielejas. Interesanti, vai Jaunzems savas studijas Vidzemes Augstskolā pabeidza vai pameta pusratā, ziedojoties futbolam?

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 08:01, pirms 11 mēnešiem
treknais2 rakstīja: veči , atcerieties vienu , Jurģis komandu nekomplektē
Mani parasti atlaiž no darba, ja neko neiesaku un tikai daru savu darbu. Acīmredzot, Valmierà treneri tikai trenē un noteic - kà būs, tā būs, galvenais ka darbs.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-18 08:11, pirms 11 mēnešiem
maox rakstīja: Mani parasti atlaiž no darba, ja neko neiesaku un tikai daru savu darbu. Acīmredzot, Valmierà treneri tikai trenē un noteic - kà būs, tā būs, galvenais ka darbs.
Spēlētājus meklē komandas īpašnieki , par šīs sezonas spēlētāju atlasi ''milzīgs paldies'' viņiem . Jurģis strādā ar tiem kas komandā ir .
To , ka tik neveiksmiga spēlētāju atlase kā šogad , nav bijusi nevienu gadu !

     [+] [-]

, 2023-08-18 08:24, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Spēlētājus meklē komandas īpašnieki , par šīs sezonas spēlētāju atlasi ''milzīgs paldies'' viņiem . Jurģis strādā ar tiem kas komandā ir .
To , ka tik neveiksmiga spēlētāju atlase kā šogad , nav bijusi nevienu gadu !
Var nevainot Jurģi pie tā, ka komandas spēlētāji no izcilām pozīcijām neprot trāpīt vārtos - tur vaina spēlētāju prasmēs (cita lieta, ka samērā jaunus džekus var ietrenēt un uzlabot to meistarību). Bet Jurģis viennozīmīgi ir vainīgs pie tā, ka šī komanda nav gatava grauzt katru cm. Un te komplektācija nav pie vainas, jo tieši to pašu varēa redzēt arī pērnās sezonas otrajā pusē - tituls lēnām slīdēja ārā no rokām, bet spēlētāji vairāk runāja, čīkstēja, kā kapāja.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-18 08:28, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Spēlētājus meklē komandas īpašnieki , par šīs sezonas spēlētāju atlasi ''milzīgs paldies'' viņiem . Jurģis strādā ar tiem kas komandā ir .
To , ka tik neveiksmiga spēlētāju atlase kā šogad , nav bijusi nevienu gadu !
Krietni vien atgādina viegli aizmirsto Spartaka variantu. Diemžēl šādam variantam neredzu ilgtermiņu. Šobrīd Valmim ir 2 konkurenti par EK - Liepāja un Auda. Atliek 2-3 sezonas neiekļūt EK un esmu pārliecināts, ka Valmja īpašnieka vēlme ieguldīt naudu spēlētājos, kuru vērtība samazinās, izsīks. Klubus interesē spēlētāji, kuri cīnās par augstākajām vietām, tāpēc diez vai kāds no Valmja "talantu kalves" būs saistošs, ja turnīra tabulā atradīsies vidusdaļā. Valmim jau tā ir problēmas katru sezonu laicīgi segt visas saistības ar LFF.. Lai vai kā, ceru, ka man neizrādīsies taisnība.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 08:40, pirms 11 mēnešiem
maox rakstīja: Krietni vien atgādina viegli aizmirsto Spartaka variantu. Diemžēl šādam variantam neredzu ilgtermiņu. Šobrīd Valmim ir 2 konkurenti par EK - Liepāja un Auda. Atliek 2-3 sezonas neiekļūt EK un esmu pārliecināts, ka Valmja īpašnieka vēlme ieguldīt naudu spēlētājos, kuru vērtība samazinās, izsīks. Klubus interesē spēlētāji, kuri cīnās par augstākajām vietām, tāpēc diez vai kāds no Valmja "talantu kalves" būs saistošs, ja turnīra tabulā atradīsies vidusdaļā. Valmim jau tā ir problēmas katru sezonu laicīgi segt visas saistības ar LFF.. Lai vai kā, ceru, ka man neizrādīsies taisnība.
Te viss atkarīgs no, tā vai VFC tiešam plāno izmantot, kā "fermu". Ja visa uzmanība tiks vērsta poļiem, tad VFC pēc 1-2 sezonām būs tur, kur šobrīd ir Jelgava Tukums, Metta. Ja VFC tiešām ir paredzeta, kā izmēginājumu un treniņu poligons poļiem, tad VFC aktuāls būs tikpat ilgi cik poļu klubs.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-18 08:47, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Var nevainot Jurģi pie tā, ka komandas spēlētāji no izcilām pozīcijām neprot trāpīt vārtos - tur vaina spēlētāju prasmēs (cita lieta, ka samērā jaunus džekus var ietrenēt un uzlabot to meistarību). Bet Jurģis viennozīmīgi ir vainīgs pie tā, ka šī komanda nav gatava grauzt katru cm. Un te komplektācija nav pie vainas, jo tieši to pašu varēa redzēt arī pērnās sezonas otrajā pusē - tituls lēnām slīdēja ārā no rokām, bet spēlētāji vairāk runāja, čīkstēja, kā kapāja.
Iepriekšējās sezonās paņemot Arokodari , Menu , Želizko , Jakubu , abus japānīšus Krolli tur pat nespeciālists uzreiz varēja redzēt šitiem džekiem ir iekšā tik vajadzīgs laiks un būs labi špīleri .
Šitiem kas palikuši dotajā brīdī komandā izņemot 2-3 spēlētājus ir nekam nederīgi un kaut ko izspiest no viņiem nevarētu pat pats labākais treneris . Protams Jurģis arī vainīgs nav pat divu domu . īpašnieku lielākā kļūda , vēlme paņemt lētākos spēlētājus cerot tomēr kāds dimants gadīsies . Pēc iespējas lētāk iepirkties un dabūt max peļņu , bet ne jau katru gadu veicas , to viņi bij piemirsuši !

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 09:01, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te viss atkarīgs no, tā vai VFC tiešam plāno izmantot, kā "fermu". Ja visa uzmanība tiks vērsta poļiem, tad VFC pēc 1-2 sezonām būs tur, kur šobrīd ir Jelgava Tukums, Metta. Ja VFC tiešām ir paredzeta, kā izmēginājumu un treniņu poligons poļiem, tad VFC aktuāls būs tikpat ilgi cik poļu klubs.
Mettas vietā gan Valmi neredzu, jo Metta lielos vilcienos ir Latvijas stabilākais klubs - kluba budžetu veido vecāku maksājumi, turklāt klubam ir stabila (konkurentspējīga) jauniešu sistēma.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 09:02, pirms 11 mēnešiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Tā vismaz ir pozitīva ziņa, ka viņš ir ticis prom no tās bēdu ielejas. Interesanti, vai Jaunzems savas studijas Vidzemes Augstskolā pabeidza vai pameta pusratā, ziedojoties futbolam?
Nemācēšu pateikt, tiesa augstskolas mūsdienās ir naudas sūkļi vairāk kā jebkas cits, noteikti risinājumu var atrast arī neklātienei.
Runājot par komplektāciju Rfs un Rīga rāda ceļu (itsevišķi rfs) testējot spēlētājus caur Daugavpili, Tukumu un attiecīgi Audu (Rīga vairāk nosūta pārpalikumus ne testē, man liekas), nemot pa tiešo vienmēr ir risks.
Piedevām, es arī gribētu redzēt kam viņi varētu pārdot kādu no atlikušajiem sastāvā, kā kāds norādīja neliekas ka virknei tur pat potenciāls buutu.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 09:17, pirms 11 mēnešiem
maox rakstīja: Mettas vietā gan Valmi neredzu, jo Metta lielos vilcienos ir Latvijas stabilākais klubs - kluba budžetu veido vecāku maksājumi, turklāt klubam ir stabila (konkurentspējīga) jauniešu sistēma.
Ar Tukumu jau ir tieši tas pats. Viņi noteikti nekad nebūs titula pretendenti, saprotamu iemeslu dēļ. Jā nesamazinās komandu skaitu, viņi vairāk būs pa apakšu kā vidu. Valmieru var vienīgi pielīdzināt nedaudz Jelgavai, pagozējās mirkli augšpusē un drīzumā varēs pa tabulas vidu maisīties.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 09:18, pirms 11 mēnešiem
maox rakstīja: Krietni vien atgādina viegli aizmirsto Spartaka variantu. Diemžēl šādam variantam neredzu ilgtermiņu. Šobrīd Valmim ir 2 konkurenti par EK - Liepāja un Auda. Atliek 2-3 sezonas neiekļūt EK un esmu pārliecināts, ka Valmja īpašnieka vēlme ieguldīt naudu spēlētājos, kuru vērtība samazinās, izsīks. Klubus interesē spēlētāji, kuri cīnās par augstākajām vietām, tāpēc diez vai kāds no Valmja "talantu kalves" būs saistošs, ja turnīra tabulā atradīsies vidusdaļā. Valmim jau tā ir problēmas katru sezonu laicīgi segt visas saistības ar LFF.. Lai vai kā, ceru, ka man neizrādīsies taisnība.
Mana versija Valmieras FC nākotnei ...... Tā kā komandas galvenais īpašnieks ieguvis savā kontrolē Polijas klubu Lechia ,tad tur arī tiks novirzīti visi līdzekļi un resursi . Valmierai tiks tik daudz lai eksistētu un attiecīgi vieta tabulā no 3 - 7 vietai , gadā kad paveiksies ar komplektāciju un būs vairāk talantīgu spēlētāju vieta tiks augstāka , gadā kad talantu nebūs kritis lejā tabulā ! Valmiera būs izmēģinājumu poligons jaunajiem vai spēlētājiem kurus vēlas pārbaudīt pirms Polijas . Vienā ziņā labi kāds latviešu puika arī varēs izsisties tālāk , bet visumā jānoņem rozā brilles un jāpieņem realitāte kāda viņa ir Valmiera virslīgas tabulas vidusdaļas komanda !!!!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-18 09:25, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Mana versija Valmieras FC nākotnei ...... Tā kā komandas galvenais īpašnieks ieguvis savā kontrolē Polijas klubu Lechia ,tad tur arī tiks novirzīti visi līdzekļi un resursi . Valmierai tiks tik daudz lai eksistētu un attiecīgi vieta tabulā no 3 - 7 vietai , gadā kad paveiksies ar komplektāciju un būs vairāk talantīgu spēlētāju vieta tiks augstāka , gadā kad talantu nebūs kritis lejā tabulā ! Valmiera būs izmēģinājumu poligons jaunajiem vai spēlētājiem kurus vēlas pārbaudīt pirms Polijas . Vienā ziņā labi kāds latviešu puika arī varēs izsisties tālāk , bet visumā jānoņem rozā brilles un jāpieņem realitāte kāda viņa ir Valmiera virslīgas tabulas vidusdaļas komanda !!!!
Bet nevajadzētu pieņemt visas Kalna atrunas, legu un naudas tur daudz vairāk grozās kā pārējās, Valmiera ir jāpieskaita pie top 5 un piektā vieta būtu neveiksmīgs starts virslīgā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 10:17, pirms 11 mēnešiem
maox rakstīja: Mettas vietā gan Valmi neredzu, jo Metta lielos vilcienos ir Latvijas stabilākais klubs - kluba budžetu veido vecāku maksājumi, turklāt klubam ir stabila (konkurentspējīga) jauniešu sistēma.
Ar mettu domāju vietu tabulā nevis sistēmu. Tabulas apakšdaļa.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-18 10:19, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Iepriekšējās sezonās paņemot Arokodari , Menu , Želizko , Jakubu , abus japānīšus Krolli tur pat nespeciālists uzreiz varēja redzēt šitiem džekiem ir iekšā tik vajadzīgs laiks un būs labi špīleri .
Šitiem kas palikuši dotajā brīdī komandā izņemot 2-3 spēlētājus ir nekam nederīgi un kaut ko izspiest no viņiem nevarētu pat pats labākais treneris . Protams Jurģis arī vainīgs nav pat divu domu . īpašnieku lielākā kļūda , vēlme paņemt lētākos spēlētājus cerot tomēr kāds dimants gadīsies . Pēc iespējas lētāk iepirkties un dabūt max peļņu , bet ne jau katru gadu veicas , to viņi bij piemirsuši !
Par to, protams, piekrītu. Talants tur smagi trūkst. Bet treneris nevar raudāt par talanta trūkumu ja no savas puses nedara maksimumu. Ja nav talanta to jākompensē ar smagu darbu - jāgrauž zāle. No VFC to neredzeja ne ar talantu, ne šobrīd, kad talants smagi iztrūkst. Līdz ar to nebūtu pārsteigts, ka pat ar labāku sastāvu rezultāts šobrīd nebūtu stipri labāks.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-18 10:25, pirms 11 mēnešiem
Nenormāla vilšanās par Valmieru. Gan par kopējo pieeju Eirokausiem, gan konkrēti šo dueli. It kā līdz Ziemassvētkiem vēl tālu, bet albāņus apdāvināja ar visiem trīs vārtiem. Bet ko lai saka, visi šie sīkumi tāpat izriet no meistarības līmeņa. Ja Eirokausos spēlē knapi puse no čempionu sastāva, tad arī sanāk, ka bumbas visur atlec, kur nevajag, kājas slīd un pretiniekam atliek tikai sagaidīt un izmantot šādas kļūdas. Pagājušajā sezonā jutu līdzi, lai Valmiera izrauj Virslīgas kausu un neatdod Riga FC, bet vairs gan nē. Šis gads vēlreiz parādīja, ka Eirokausos konkurēt spēj tikai Rīgas klubi.

     [+] [-]

, 2023-08-18 10:32, pirms 11 mēnešiem
yankeezulu rakstīja: Nenormāla vilšanās par Valmieru. Gan par kopējo pieeju Eirokausiem, gan konkrēti šo dueli. It kā līdz Ziemassvētkiem vēl tālu, bet albāņus apdāvināja ar visiem trīs vārtiem. Bet ko lai saka, visi šie sīkumi tāpat izriet no meistarības līmeņa. Ja Eirokausos spēlē knapi puse no čempionu sastāva, tad arī sanāk, ka bumbas visur atlec, kur nevajag, kājas slīd un pretiniekam atliek tikai sagaidīt un izmantot šādas kļūdas. Pagājušajā sezonā jutu līdzi, lai Valmiera izrauj Virslīgas kausu un neatdod Riga FC, bet vairs gan nē. Šis gads vēlreiz parādīja, ka Eirokausos konkurēt spēj tikai Rīgas klubi.
Es gan teiktu, ka vakardienas vārti ir tiesnešu dāvana nevis VFC.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-18 10:37, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par to, protams, piekrītu. Talants tur smagi trūkst. Bet treneris nevar raudāt par talanta trūkumu ja no savas puses nedara maksimumu. Ja nav talanta to jākompensē ar smagu darbu - jāgrauž zāle. No VFC to neredzeja ne ar talantu, ne šobrīd, kad talants smagi iztrūkst. Līdz ar to nebūtu pārsteigts, ka pat ar labāku sastāvu rezultāts šobrīd nebūtu stipri labāks.
Ne kuram katram trenerim pārņemot komandu izdodas izcīnīt čempiontitulu valsts augstākā līmeņa čempionātā. Šajā gadījumā gan var diskutēt - vai iemesls titulam bija trenera ieguldījums vai komandas talants. Pagājušājā sezonā G. Kalniņš jau uzsvēra, ka ir ārkārtīgi talantīga komanda un trenera vietā var būt jebkurš cits, rezultāts neizpaliks. Sekmes EK gan ir nemainīgi sliktas, sākot ar Tamaza laikiem, kad Sūduva, ieslēdzot primitīvu "autobusu" un pretuzbrukumu futbolu, spēja pārspēt Valmi, kuras vārtu gūšanas realizācija EK nav mainījusies līdz pat šajai dienai. Skaidrs, ka Valmim šajā sezonā papildu problēmas radījušas spēlētāju traumas (Gejs, Varslavāns, pirmsezonā iegādātais spēlētājs), tomēr fakts, ka Valmis EK nevienu sezonu nav aizvadījis kā "talantīgai komandai pienākas".

  +2 [+] [-]

, 2023-08-18 10:38, pirms 11 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par to, protams, piekrītu. Talants tur smagi trūkst. Bet treneris nevar raudāt par talanta trūkumu ja no savas puses nedara maksimumu. Ja nav talanta to jākompensē ar smagu darbu - jāgrauž zāle. No VFC to neredzeja ne ar talantu, ne šobrīd, kad talants smagi iztrūkst. Līdz ar to nebūtu pārsteigts, ka pat ar labāku sastāvu rezultāts šobrīd nebūtu stipri labāks.
Acīmredzot Jurģis nav tik talantīgs treneris , lai no nekā izspiestu kaut ko ! Krīze komandā ir acīmredzama tur vairs ar '' kosmētisko remontu '' cauri netiksi , ja gribi šogad 3. vietu . Vajadzēs sāk celt komandu no pamatiem .

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 10:42, pirms 11 mēnešiem
kā visiem gulējās pēc fantastiskā snieguma vakar? esmu lepns par mūsu komandu!!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 10:52, pirms 11 mēnešiem
Pretēji neatbilstošajam optimisma līmenim dažu fanu rīcībā , es reālistiski prognozēju , ka abi mūsu klubi kritīs laukā. Ne velti divus gadus uzvarēju FIFA pronožu konkursā.Futbols ir vienkārša spēle, kura atbilstoši līmenim, jāmāk spēlēt.Tērē naudu pērkot nespējīgus melnīšus, kuri no izdevīgām pozicijām sit pāris m gārām vārtiem. To pšu prot arī vietējie.
1 2 53 komentāri