Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Mančīni: "Ja gribat runāt par pirmajiem vārtiem, jārunā par NBA basketbolu"

Andrejs Siliņš

Mančīni: "Ja gribat runāt par pirmajiem vārtiem, jārunā par NBA basketbolu"
"Manchester City" aizsardzība sašutusi par Pītera Krauča (pa labi aizmugurē) metodēm ceļā uz vārtu guvumu
Foto: AP/Scanpix

"Manchester City" galvenais treneris Roberto Mančīni pēc nospēlētā neizšķirta (1:1) Anglijas Premjerlīgā pret "Stoke City" bija aizkaitināts par tiesnešu nefiksēto spēli ar roku Pītera Krauča izpildījumā, kas ļāva "Stoke" uzbrucējam mirkli vēlāk gūt vārtus.

Anglijas čempioni vakar viesojās pie "Stoke City" un jau 15. minūtē nonāca iedzinējos. Pīters Kraučs, apspēlējot pretiniekus, lai saglabātu kontroli pār bumbu, izmantoja roku, bet jau mirkli vēlāk raidīja bumbu Mančestras vārtsarga Džo Hārta sargātajos vārtos. Lai arī vēlāk izdevās panākt izlīdzinājumu, punkti tika zaudēti, un pēc spēles "City" galvenais treneris Roberto Mančīni pauda sašutumu par nefiksēto pārkāpumu.

"Ja gribat runāt par pirmajiem vārtiem, jārunā par NBA basketbolu, nevis futbolu," itāliešu speciālists Mančīni skaidri norādīja uz zemtekstu. "Es to [epizodi] neredzēju no soliņa, bet visi mani spēlētāji vēlējās runāt ar tiesnesi. Neticami, ka tiesnesis atradās tieši aiz Krauča. Dažreiz gadās, kad roka nav izmantota tīšām, bet šis nav tas gadījums."

Interesanti, ka "Stoke" treneris Tonijs Puliss atzina, ka būtu pieņēmis tiesneša lēmumu par spēli ar roku Krauča izpildījumā, bet, protams, nesūdzējās par to, ka soģis šo epizodi nemanīja: "Neredzēju pats, bet man teica, ka roka bija, un es tam ticu."

Izmantotie resursi:
BBC

  -1 [+] [-]

, 2012-09-16 11:33, pirms 12 gadiem
kautvai ar rokām iemest to bumbu vārtos, bet Man City zaudēja punktus, līdz ar to esmu laimīgs

  +1 [+] [-]

, 2012-09-16 11:58, pirms 12 gadiem
Nu nemaz jau tik acīmredzama tā roka nebija! Vispār jau protams bumba pa roku trāpīja, bet neizskatījās ka Kraučs bumbu sev ar roku piespēlēja tīšām. Un Mančīnī varētu pamācīt aizsargiem, ka jāspēlē līdz galam, nevis trijatā jāplāta rokas, kamēr Hārts vēl cenšas kaut ko glābt. Kraučs jau nu nav tik liels virtuozs spēlē ar kājām, lai teiktu ka aizsargiem vairs nebija iespēju viņam bumbu izsist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-17 10:10, pirms 12 gadiem
Tīši vai netīši, bet pa roku bumba trāpīja un šis trāpījums palīdzēja Kraučam saglabāt bumbas kontroli. Tādēļ pēc noteikumiem tur vajadzēja apturēt spēli.
ABa rakstīja: Nu nemaz jau tik acīmredzama tā roka nebija! Vispār jau protams bumba pa roku trāpīja, bet neizskatījās ka Kraučs bumbu sev ar roku piespēlēja tīšām. Un Mančīnī varētu pamācīt aizsargiem, ka jāspēlē līdz galam, nevis trijatā jāplāta rokas, kamēr Hārts vēl cenšas kaut ko glābt. Kraučs jau nu nav tik liels virtuozs spēlē ar kājām, lai teiktu ka aizsargiem vairs nebija iespēju viņam bumbu izsist.

     [+] [-]

, 2012-09-17 11:03, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Tīši vai netīši, bet pa roku bumba trāpīja un šis trāpījums palīdzēja Kraučam saglabāt bumbas kontroli. Tādēļ pēc noteikumiem tur vajadzēja apturēt spēli.
Par to jau nav strīds, bumba noteikti pa roku trāpīja. Es runāju par to, ka nemaz tik acīmredzama tā roka nebija, jo apkārt bija aizsargi, un pat atkārtojumos, vismaz es, precīzi nevarēju redzēt kurā brīdī un pa kuru rokas daļu bumba trāpīja. Vienkārši trīs aizsargi pēkšņi apstājās un sāka plātīt rokas tā vietā, lai turpinātu cīņu līdz galam. Arī aizsargiem ne visās epizodēs par spēli ar roku dod pārkāpumu soda laukumā. Bet šajā situācijā tiesnesis tiešām varēja to pieskārienu rokai nepamanīt. Bet pēc Mančīnī teiktā sanāk, ka tiesnesim lēmums jāpieņem vadoties pēc City aizsargu reakcijas.

     [+] [-]

, 2012-09-17 12:31, pirms 12 gadiem
Aizsargiem tā ir cita lieta, jo roka aizsargam savā soda laukumā nozīmē pendele. Tiesnesis bija pietiekami tuvu, tas ir viņa darbs un šī situācija viņam bija jāpamana un lēmums jāpieņem balstoties uz to, ko viņam bija jāredz. Tāpat šo noteikti vajadzēja redzēt tiesnesim, kas ir aiz vārtiem.
ABa rakstīja: Arī aizsargiem ne visās epizodēs par spēli ar roku dod pārkāpumu soda laukumā. Bet šajā situācijā tiesnesis tiešām varēja to pieskārienu rokai nepamanīt. Bet pēc Mančīnī teiktā sanāk, ka tiesnesim lēmums jāpieņem vadoties pēc City aizsargu reakcijas.

     [+] [-]

, 2012-09-17 14:16, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Aizsargiem tā ir cita lieta, jo roka aizsargam savā soda laukumā nozīmē pendele. Tiesnesis bija pietiekami tuvu, tas ir viņa darbs un šī situācija viņam bija jāpamana un lēmums jāpieņem balstoties uz to, ko viņam bija jāredz. Tāpat šo noteikti vajadzēja redzēt tiesnesim, kas ir aiz vārtiem.
Laikam būšu palaidis kaut ko garām. Tiešām EPL tagad ir tiesneši arī aiz vārtiem?
Principā nepiekrītu, ka noteikumus sāks traktēt pēc tā, vai spēlētājs atrodas aizsardzībā vai uzbrukumā. Un katrā ziņā šo epizodi nevar traktēt kā basketbolu, lai arī protams saprotu, ka Mančīnī to teica ar sarkasmu. Kaut gan pats vispār neredzēja epizodi. Kraučam roka bija, bet tā bija piespiesta pie sāniem, lai arī tādā veidā viņš guva priekšrocību, bet īsti citur likt roku viņam nebija kur jo tad tā nebūtu dabiskā stāvoklī. Būtu jau protams ideāli, ja tiesneši vienmēr visu redzētu un vienmēr pieņemtu pareizos lēmumus, bet kamēr nebūs videoatkārtojumu, tikmēr tas diemžēl nenotiks.

     [+] [-]

, 2012-09-17 15:56, pirms 12 gadiem
Official Manchester City Website | Barclays... pie extended highlights no 2:45 līdz 3:00 paskaties, tā roka bija acīmredzama jebkuram cilvēkam, kas atradās vismaz 20 m rādiusā no notikuma vietas, ja tiesnesim kāds spēlētājs bloķēja skatu, tad tā arī ir tiesneša kļūda, jo vajadzēja ieņemt pareizu pozīciju. Turklāt vēl Kraučs nospēlēja ar roku 2 reizes, tādēļ arī basketbola analoģija.
Pats Kraučs pēc spēles teica, ka ir nospēlējis ar roku, arī Pulis tam piekrita. Šī ir rupja tiesneša kļūda, nekāds "dabiskā stāvokļa" attaisnojums te neder.

     [+] [-]

, 2012-09-17 17:55, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Official Manchester City Website | Barclays... pie extended highlights no 2:45 līdz 3:00 paskaties, tā roka bija acīmredzama jebkuram cilvēkam, kas atradās vismaz 20 m rādiusā no notikuma vietas, ja tiesnesim kāds spēlētājs bloķēja skatu, tad tā arī ir tiesneša kļūda, jo vajadzēja ieņemt pareizu pozīciju. Turklāt vēl Kraučs nospēlēja ar roku 2 reizes, tādēļ arī basketbola analoģija.
Pats Kraučs pēc spēles teica, ka ir nospēlējis ar roku, arī Pulis tam piekrita. Šī ir rupja tiesneša kļūda, nekāds "dabiskā stāvokļa" attaisnojums te neder.
Nu tos atkārtojumus es TV ekrānā vairākas reizes redzēju. Ja uzskati, ka Kraučs pirmo reizi ar krūtīm stādinot bumbu spēlēja ar roku, tad tam nepiekrītu. Pēc tam jau gan kad lauzās cauri, bumba pa roku trāpīja. Grūti viennozīmīgi pateikt vai tas bija apzināti, to zin tikai viņš pats. Jebkurā gadījumā nesaskatu kaut ko ārkārtēju šajā tiesneša kļūdā, kas atšķirtos no citām kļūdām kādas tiesneši jau ir pieļāvuši šosezon un noteikti vēl būs kaudze ar kļūdām gan par labu, gan pret visām komandām. Katrā ziņā tas joprojām neattaisno aizsargu apstāšanos tā vietā lai spēlētu līdz galam. Situācija galīgi nebija bezcerīga lai bumbu Kraučam nevarētu izsist.

     [+] [-]

, 2012-09-18 11:41, pirms 12 gadiem
mans pec kau ar galilenu iesit ak tik iesit un city zaude punktus vai speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja