Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

Blomem triju spēļu diskvalifikācija, sods arī tiesnesim Stoļarovam

Jānis Pārums

Blomem triju spēļu diskvalifikācija, sods arī tiesnesim Stoļarovam
Normunds Blome
Foto: Sandra Škutāne

Latvijas Handbola federācijas sacensību komisija, izskatot incidentu Latvijas vīriešu Virslīgas spēlē starp "Celtnieks/LSPA" un Dobeles "Tenax", pieņēmusi lēmumu sodīt vairākus šīs spēles dalībniekus.

Jau pēc minētās spēles beigu signāla izcēlās incidents un asumi starp "Celtnieks/LSPA" spēlētāju Normundu Blomi un vienu no spēles tienešiem Zigmāru Stoļarovu.

Pamatojoties uz spēles inspektora ziņojumu par notikušo konfliktu un abu konfliktā iesaistīto personu paskaidrojumiem, LHF sacensību komisija nolēma:

-diskvalificēt Normundu Blomi uz nākošajām trīs Latvijas čempionāta spēlēm un komandai piešķirt sodu 50 eiro apmērā, vadoties pēc LHF soda sankciju reglamenta 2.2.punkta
-atstādināt tiesnesi Zigmāru Stoļarovu no Latvijas čempionāta spēļu apkalpošanas līdz 09.01.2015. un piespriest sodu 50 eiro apmērā, vadoties pēc LHF soda sankciju reglamenta 2.2. punkta
-piespriest soda naudu 30 eiro apmērā Celtnieks/LSPA komandai par nenodrošinātu kārtību spēles laikā un pēc tās, vadoties pēc LHF soda sankciju reglamenta 4.1. un 4.2. punktiem.

"Celtnieks/LSPA" vispieredzējušākais spēlētājs Normunds Blome, kurš vienlaikus ir arī komandas menedžeris, šosezon Virslīgā 11 spēlēs guvis 33 vārtus un ir komandas trešais rezultatīvākais spēlētājs aiz Artūra Lazdiņa (56) un Ričarda Jablonska (50).

Izmantotie resursi:
Latvijas Handbola federācija - Handball.lv

     [+] [-]

, 2014-12-16 00:33, pirms 10 gadiem
Varbūt kāds var pastāstīt kaut ko sīkāk, par incidentu, kas atgadījās pēc spēles beugu svilpes ? Ko Stoļarovs ar Blomi nesadalīja ? Sodi smieklīgi !

  -1 [+] [-]

, 2014-12-16 00:56, pirms 10 gadiem
caaliitis rakstīja: Varbūt kāds var pastāstīt kaut ko sīkāk, par incidentu, kas atgadījās pēc spēles beugu svilpes ? Ko Stoļarovs ar Blomi nesadalīja ? Sodi smieklīgi !
par incidentu nezinu, bet sodi atbilstoši amatieru līmenim....
pēc bildes spriežot, neteikšu ka spēlētājs ir profesionāls handbolists...

     [+] [-]

, 2014-12-16 01:18, pirms 10 gadiem
Ko tagad darīt? Kā komanda iztiks bez sava trešā rezultatīvākā spēlētāja? Tās ir beigas!!! ESPN raksta, ka tagad komandai ir beigas... 😂

     [+] [-]

, 2014-12-16 08:06, pirms 10 gadiem
Tiesnesi sodīt,labākajā gadījumā uz vienu spēli ,liekas smieklīgi. Jo komandas šonedēļ aizvadīs pēdējās spēles ,pirms zss.,jaunā gada pauzes.Nezinu pēc kādiem kritērijiem diskvalificē spēlētājus,bet ja fiziski tika aizskarts tiesnesis,tad sods ir neatbilstoš. Ja salīdzina iepriekšējos sodus,kādus komisija ir piešķīrusi,tad var saskatīt nemākulību,adekvāti spriest par soda lielumu. Pāris gadus atpakaļ par bumbas neatļaušanu izspēlēt no centra ,tika piešķirta diskvalifikācija. Atcerēsimies Kurmēna sodu,vēl ja nemaldos Kiršteins tiesnesi aizskāra.Visi piemērotie sodi ir smieklīgi,ieskaitot naudas sodus Aicinu klubu pārstāvjus ,izveidot klubu savienību,kas lems par sodiem par diskvalifikācijām par tiesnešu atstādināšanu vai pat atteikšanos no nevēlamiem tiesnešiem utt. Jo uz doto mirkli ,neredzu jēgu no sacensību komisijas. Federācija ir pakaļā ar savu filozofēšanu.Reālu darbu nav,lai palīdzētu klubiem gan finansiāli ,par sagatavoto izlases spēlētāju,par dalības maksas atcelšanu utt.. Darba un virziena nav..viss stāv uz vietas ,jau kuro gadu bij sakrājies hahaha

     [+] [-]

, 2014-12-16 08:14, pirms 10 gadiem
Trīs spēles ?!?!?!?! Nu tas nav normāli !!!! Tad jau sanāk, ka pēc katras spēles var iet iekaustīt tiesnešus.
Tas nav smieklīgi !!!!

     [+] [-]

, 2014-12-16 09:33, pirms 10 gadiem
Smiekligi!!!
G.Grandbergam un Trekjakovam piesprieda bargaku sodu,par kulaku vicinashanu sava starpa,kur tieneshi nebija iesaistiiti!
Tad jau tagad daudziem nebus problemu pateikt svas domas vai pacelt roku pret tiesneshiem pec speli!
A.Kugis

     [+] [-]

, 2014-12-16 09:45, pirms 10 gadiem
Spēles karstumā var sarunāt un sadarìt daudz lietu, bet ja pēc spēles beigām to turpina darīt tas nav normāli.
Skumji ir tas, ka , diez vai lēmums būtu tāds pats ja Normunda vietā būtu kāds no ASK, Vaiņodes, Ludzas(tikai piemers) komandas. Palika neomoligi pēc šāda LHF lēmuma. Ja slimību neiznīdē saknē tā izplešas un aplipina citus. Ceru, ka kļūdos un Normunds padomās. Ps. Veiksmīgu dienu un jaukus gaidāmos svētkus visiem

     [+] [-]

, 2014-12-16 11:37, pirms 10 gadiem
Tiesnesi sodīt,labākajā gadījumā uz vienu spēli ,liekas smieklīgi. Jo komandas šonedēļ aizvadīs pēdējās spēles ,pirms zss.,jaunā gada pauzes.Nezinu pēc kādiem kritērijiem diskvalificē spēlētājus,bet ja fiziski tika aizskarts tiesnesis,tad sods ir neatbilstoš. Ja salīdzina iepriekšējos sodus,kādus komisija ir piešķīrusi,tad var saskatīt nemākulību,adekvāti spriest par soda lielumu. Pāris gadus atpakaļ par bumbas neatļaušanu izspēlēt no centra ,tika piešķirta diskvalifikācija. Atcerēsimies Kurmēna sodu,vēl ja nemaldos Kiršteins tiesnesi aizskāra.Visi piemērotie sodi ir smieklīgi,ieskaitot naudas sodus Aicinu klubu pārstāvjus ,izveidot klubu savienību,kas lems par sodiem par diskvalifikācijām par tiesnešu atstādināšanu vai pat atteikšanos no nevēlamiem tiesnešiem utt. Jo uz doto mirkli ,neredzu jēgu no sacensību komisijas. Federācija ir pakaļā ar savu filozofēšanu.Reālu darbu nav,lai palīdzētu klubiem gan finansiāli ,par sagatavoto izlases spēlētāju,par dalības maksas atcelšanu utt.. Darba un virziena nav..viss stāv uz vietas ,jau kuro gadu bij sakrājies hahaha
[/quote]Latvijas Handbola Federācija nav Latvijas tiesa, kurā strādā augsti kvalificēti prokurori, advokāti utt. Federācijas instruments ir sacensību nolikums un soda sankciju reglaments. Izejot no lietas būtības un vadoties pēc šiem dokumentiem LHF sacensību komisija arī var pieņemt lēmumus. Klubi var veidot līgas, savienības utt. Bet diemžēl tā kapacitāte nav tik pietiekoša, lai šāds veidojums no rītdienas varētu sevi saukt par ilgdzīvotāju. Bet ja klubi saskata sevī potenciālu, tad kāpēc nē...

  +2 [+] [-]

, 2014-12-16 11:45, pirms 10 gadiem
Ceru, ka Zigmārs šim incidentam nepievērsīs lielu uzmanību. Negribētos, lai viens no adekvātākajiem tiesnešiem, dēļ personām - kuras ar savu darbību vai rīcību veicina tikai regresiju rokasbumbas tiesāšanas jomā - beigtu tiesāšanu!

     [+] [-]

, 2014-12-16 11:46, pirms 10 gadiem
arturs_kugis_105522 rakstīja: Smiekligi!!!
G.Grandbergam un Trekjakovam piesprieda bargaku sodu,par kulaku vicinashanu sava starpa,kur tieneshi nebija iesaistiiti!
Tad jau tagad daudziem nebus problemu pateikt svas domas vai pacelt roku pret tiesneshiem pec speli!
A.Kugis
Artūr...nejauc kopā dažādas lietas. Grandbergs un Tretjakovs tās diskvalifikācijas saņēma spēles laikā, jo tur dega rezultāts....viņi arī izvicojās spēles laikā. Viņu uzvedība bija klaji neadekvāta arī pēc tam, kad abi bija jau tribīnēs. Šajā gadījumā ir pavisam cits scenārijs!!!

     [+] [-]

, 2014-12-16 12:09, pirms 10 gadiem
Ko tad īsti Blome izdarīja?

     [+] [-]

, 2014-12-16 12:18, pirms 10 gadiem
petrovics rakstīja: Artūr...nejauc kopā dažādas lietas. Grandbergs un Tretjakovs tās diskvalifikācijas saņēma spēles laikā, jo tur dega rezultāts....viņi arī izvicojās spēles laikā. Viņu uzvedība bija klaji neadekvāta arī pēc tam, kad abi bija jau tribīnēs. Šajā gadījumā ir pavisam cits scenārijs!!!
Tad jau pastāstiet tautai, kas tur īsti notika?
Jo pēc raksta spriežot, Kuģim es piekrītu.

     [+] [-]

, 2014-12-16 12:23, pirms 10 gadiem
petrovics rakstīja: Artūr...nejauc kopā dažādas lietas. Grandbergs un Tretjakovs tās diskvalifikācijas saņēma spēles laikā, jo tur dega rezultāts....viņi arī izvicojās spēles laikā. Viņu uzvedība bija klaji neadekvāta arī pēc tam, kad abi bija jau tribīnēs. Šajā gadījumā ir pavisam cits scenārijs!!!
Ja mani atmiņa neviļ, tad Latvijas handbolā šis nav pirmais gadījums, ka pretenzijas no spēlētāju puses, tieši pret tiesnešu darbību ir izrādītas visai "nekorekti" (arī ne spēles laikā), bet sodi vienmēr ir bijuši daudz bargāki. Ir klīdušas pat runas par mūža diskvalifikācijām. Protams katrs gadījums ir jāizskata individuāli un šajā precindentā klāt nebiju, tapēc apgalvot neko nevaru, bet ja ir bijusi fiziska provokācija no spēlētāja puses un tika piespriests tikai 3 spēļu sods, tad handbola tiesnešu amats kļūs par bīstamāko LV .
Un Normund, visu cieņu par Taviem ieguldījumiem LSPA komadas eksistencē, uzturēšanā utt. bet Tev ļoti labi sanāk provocēt cilvēkus un stipri šaubos, ka šī reize bija izņēmums un Zigmārs sāka ar Tevi konfliktēt tā pat vien, ar spēli nesaistītu iemeslu dēļ.
Edgars

     [+] [-]

, 2014-12-16 12:33, pirms 10 gadiem
Kas tad īsti tur notika viņu starpā,vai to neviens nav redzējis???

     [+] [-]

, 2014-12-16 13:34, pirms 10 gadiem
To ka sacensību komisija ,,rauj tūtā,, ir acīm redzams. Tā domā lielākā daļa spēlētāji un handbola līdzjutēji. Petrovic !!! es necenšos nomelnot kādu,bet nevajag domāt,ka viss ir kārtībā jūsu darbā! Es(konsultējoties ar handbola pazinējiem) cenšos norādīt uz problēmām kuras ir saskatāmas ,,jūsu,, darbā. Tikai kopā mēs varam attīstīt LV klubu handbolu pareizā virzienā. LHF Sēž uz valsts pabalstiem ,jau kuro gadu,tā arī nav māksla.Kur ģenerālsponsors līgai,kur atbalsts klubiem. Blablabla mēs visi mākam runāt vajag rezultātu. Jauku dienu.

     [+] [-]

, 2014-12-16 17:16, pirms 10 gadiem
Tad neviens neko nav redzējis? Nesaprotu kāpēc nevar rakstā minēt, kas tieši notika? Kāds incidents?

     [+] [-]

, 2014-12-16 18:28, pirms 10 gadiem
Pilnīgi piekrītu, jo nav normāli, lai arī kas tur būtu uzbrukt tiesnesim un par to dabūt tikai 3 spēļu diskvalifikāciju. Jebkurā līgā un sporta veidā tā būtu mūža diskvalifikācija. Un vēl jau 3 spēles būtu par maz par to vien cik jau pēdējo sezonu laikā kopā ņemot viņam ir sarkanās kartītes. Tas taču nav normāli.

     [+] [-]

, 2014-12-16 19:21, pirms 10 gadiem
Jāpiekrīt vien būs. 3 spēļu diskvalifikāciju var piespriest par sarkano kartīšu limitu,lai spēlētājs nedaudz nomierinās. Par uzbrukumu tiesnesim, prasās bargāks sods .

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:43, pirms 10 gadiem
Cik tad bija???

     [+] [-]

, 2014-12-16 20:59, pirms 10 gadiem
flocis rakstīja: To ka sacensību komisija ,,rauj tūtā,, ir acīm redzams. Tā domā lielākā daļa spēlētāji un handbola līdzjutēji. Petrovic !!! es necenšos nomelnot kādu,bet nevajag domāt,ka viss ir kārtībā jūsu darbā! Es(konsultējoties ar handbola pazinējiem) cenšos norādīt uz problēmām kuras ir saskatāmas ,,jūsu,, darbā. Tikai kopā mēs varam attīstīt LV klubu handbolu pareizā virzienā. LHF Sēž uz valsts pabalstiem ,jau kuro gadu,tā arī nav māksla.Kur ģenerālsponsors līgai,kur atbalsts klubiem. Blablabla mēs visi mākam runāt vajag rezultātu. Jauku dienu.
Tieši tā...ļoti precīzs komentārs. Kur ir ģenerālsponsors??? Bet labrīt vajag pateikt pašiem sev...ja nebūs handbols kā produkts, uzsveru, kvalitatīvs produkts, tad neviens tādu pasākumu par nopietnu neņems. Un tur federācija, vai komisijas var uz galvas nostāties...kvalitāti radīt var tikai visi kopā. Ja klubi būs ieinteresēti attīstīt savu struktūru, tad handbola federācija būs pirmie kas to atbalstīs. Bet nevar būt viss otrādi...tā ka sorry, Floci, šoreiz kritika ir bišķi neadekvāta.

     [+] [-]

, 2014-12-16 21:50, pirms 10 gadiem
Nebija nauda Ludzai, nav nauda Ogrei.Ko viņiem darīt ?!?!? Viņiem ir par maz spēļu Latvijā ar līdzīgām komandām, klubs stāv uz vietas attīstībā. Kāpēc federācija nevar pabalstīt(segt vismaz dalības maksu un tiesnešu izmaksas) godalgoto vietu ieguvējus,lai komanda un potenciālie izlases kandidāti,nedaudz attīstās meistarībā un uzspēlē Baltijā ?!?! Viens uz otru pirkstus rāda un jēga maza,nu nav tā rezultāta paldies par diskusiju,varbūt kāds sadzirdēs manis sacīto

     [+] [-]

, 2014-12-16 22:12, pirms 10 gadiem
flocis rakstīja: Nebija nauda Ludzai, nav nauda Ogrei.Ko viņiem darīt ?!?!? Viņiem ir par maz spēļu Latvijā ar līdzīgām komandām, klubs stāv uz vietas attīstībā. Kāpēc federācija nevar pabalstīt(segt vismaz dalības maksu un tiesnešu izmaksas) godalgoto vietu ieguvējus,lai komanda un potenciālie izlases kandidāti,nedaudz attīstās meistarībā un uzspēlē Baltijā ?!?! Viens uz otru pirkstus rāda un jēga maza,nu nav tā rezultāta paldies par diskusiju,varbūt kāds sadzirdēs manis sacīto
Paga, paga... To ka nav naudas un tā nekad nebūs pietiekami tas jau ir stereoptips, kuru apgāzt ir praktiski neiespējami. Arī miljonāri bļauj, ka viņiem ir par maz Bet ja nopietni, tad vēlreiz uzsveru, ka federācija galvenā misija ir nacionālās izlases, bet lai tajā varētu piesaistīt spēlētājus ir jābūt kvalitatīvam darbam klubos(treneri, jaunatnes sistēma, lielā komanda, pašvaldibas atbalsts, vietējie sponsori). Šāds projekts ir iespējams jebkurā Latvijas handbola centrā un federācija vienmēr būs šo projektu atbalstītāji.

     [+] [-]

, 2014-12-16 23:02, pirms 10 gadiem
Varam par piemēru ņemt vīriešu izlasi . Lielākā daļa vadošo spēlētāju ir no bijušās ASK sistēmas,kas barojās un attīstījās no valsts naudas. Es ceru ,ka es kļūdos,bet man liekas,ka bez federācijas atbalsta klubiem (ko es iepriekš pieminēju),izlasei pēc 5 gadiem nebūs tādi veči kā šobrīt ir,(tos kurus sagatavoja ,,ASK - par valsts naudu ,,) Lielākā daļa spēlētāju Latvijā stāv uz vietas attīstībā. Talantu ir ,bet nav izaugsmes spēlējot LČ . Es ceru,ka es kļūdos...OK. priecīgus zss,veiksmi un izturību ČL jaunajā gadā,un tādu pat rokas apsēju kā partnerim Par izaugsmi

     [+] [-]

, 2014-12-16 23:29, pirms 10 gadiem
flocis rakstīja: Varam par piemēru ņemt vīriešu izlasi . Lielākā daļa vadošo spēlētāju ir no bijušās ASK sistēmas,kas barojās un attīstījās no valsts naudas. Es ceru ,ka es kļūdos,bet man liekas,ka bez federācijas atbalsta klubiem (ko es iepriekš pieminēju),izlasei pēc 5 gadiem nebūs tādi veči kā šobrīt ir,(tos kurus sagatavoja ,,ASK - par valsts naudu ,,) Lielākā daļa spēlētāju Latvijā stāv uz vietas attīstībā. Talantu ir ,bet nav izaugsmes spēlējot LČ . Es ceru,ka es kļūdos...OK. priecīgus zss,veiksmi un izturību ČL jaunajā gadā,un tādu pat rokas apsēju kā partnerim Par izaugsmi
visi ir gudri runātāji, bet kāpēc neviens, kam rūp handbols, neiet pie viņiem un nestāsta par savu vīziju... ne jau komentāros tas jādara. diemžēl daudzās lietās (sporta veidos, sfērās) letiņu apņēmība apsīkst, kad pašiem jāiesaistās

  +1 [+] [-]

, 2014-12-16 23:34, pirms 10 gadiem
NB55 rakstīja: Cik tad bija???
par handbola prestiža graušanu un klaju necieņu pret tiesnešiem jebkurā gadījumā prasītos vairāk...

     [+] [-]

, 2014-12-17 00:13, pirms 10 gadiem
Neciena pret tiesnesiem... opa! vairakas reizes sanemu sodu, tikai tapec ka esmu Blome! kad ir video un uzdodu jautajumus, tad paradas: oi kludijamies, oi nepamaniju, oi bet jus tak pasi sudigi spelejat (kads sakars ar tiesasanu) Ja es dazreiz vairak, dazreiz mazak(atzisos retak) meginu meklet taisnibu. Karstuma visadi var but, bet NEKAD es pec speles beigu signala neesmu meklejis "kaski"!!!neskraidu pa laukumu lai atrast savu upuri/viss spele beidzas un punkts. Varu pukstet uzdot jautajumus(ja ar mani runa), varu nerunat ar cilveku vispar(ta vienkarsak notureties no komentesanas laukuma) musu komanda ir sods par 2min(runasana). Bet sogad Latvijas Cempi man tadu sodu nav, tas tiri informacijai.
Visadi gadas, bet ar to pasu Kreicbergu, pec speles iedevam viens otram pieci uzsitam pa plecu, viss!!! Atkartoju VISS!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-12-17 00:36, pirms 10 gadiem
NB55 . Norča, varbūt izstāsti sīkāk par incidentu ar Stoļarovu ?Cilvēkiem interesē !

     [+] [-]

, 2014-12-17 10:25, pirms 10 gadiem
Ļoti interesanta situācija, izrādās, ka NB ir īpaša persona, kuru visi grib apvaint vai aizkart, bet pats ir balts un pūkains. Diemžēl LSP komanda ir pati nedisciplinētākā Latvijas čempionātā. Gribētos redzēt, ka Stoļerovam pēc olipisko spēļu mača kāds spēlētājs atnāktu kauties. NB gan ieteiktu drusciņ novaldīt sevi un savu komadu. Uzskatu, ka šajā situācijā sarkanākartīte bija pelnīta, jo pat par mazākiem pārkāpumiem spēlētāji tiek noraidīti!

     [+] [-]

, 2014-12-17 10:58, pirms 10 gadiem
Pēc šī visa var spriest, ka Stoļerovs pats izprovocējis konfliktu. Diezgan smieklīgi

     [+] [-]

, 2014-12-18 10:58, pirms 10 gadiem
Stoļarovs katru spēli iziet un meklē kašķi ar spēlētājiem un visus provocē...Nav smieklīgs murgs? - Skatoties video, Blomem sarkanā kartiņa bija jau pirmajā reizē, kad Kreicbergs turot spēlētāju saplēsa kreklu (2 min pelnīti), bet Blome uzreiiz , turot bumbu rokā, iesita ar bumbu dobelniekam pa galvu - pēc tam Normunds acīm redzot vienkārši atriebās par zaudējumu budžetā - kā nekā krekls ar maģisko 55 iznīcināts
Taču kopumā izriet vien - tak mierīgāk uz visu jāreaģē - katrs koncentrējās savam darbam, tad jau arī rezultāts augs, bet tās negatīvās emocijas un izrietošā uzvedība ietekmē visus, un ne uz labāko pusi, kā dēļ dažreiz žēl kļūst, ka skaista, atlētiska spēle tiek pārvērsta par "negatīvisma izlādēšanās" pasākumu....Pēc tādiem brīnumiem savus bērnus uz handbolu kurš katrs nesūtīs....Tomēr sports ir sports, pārējais - jāciena citus, un arī pretī saņemsiet to pašu!

Veiksmīgu gada nogali un atlikušās spēles!

     [+] [-]

, 2014-12-18 11:23, pirms 10 gadiem
pēc tam Normunds acīm redzot vienkārši atriebās par zaudējumu budžetā - kā nekā krekls ar maģisko 55 iznīcināts

Errea - 2 gadi garantija