Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Pakjao uzvar 12 raundu drāmā, nosargājot WBO titulu

Jānis Pārums

Pakjao uzvar 12 raundu drāmā, nosargājot WBO titulu
Huans Manuels Markess un Menijs Pakjao
Foto: AP/Scanpix

Šorīt Lasvegasā filipīniešu bokseris Menijs Pakjao (54-3-2, 38KO) dramatiskā 12 raundu cīņā pēc punktiem ar 114:114, 115:113 un 116:112 pieveica meksikāni Huanu Manuelu Markesu (53-6-1, 39KO), nosargājot WBO titulu svara kategorijā līdz 66.7 kilogramiem.

Šī bija Pakjao un Markesa trešā cīņa. Pirmās divas aizritēja ļoti sīvi – pirmajā (2004.gadā) no tām tika fiksēts neizšķirts, savukārt otrajā (2008.) ar minimālu punktu pārsvaru uzvara tika atdota Pakjao. Markess uzskatīja, ka viņš uzvarējis abās cīņās, neskatoties uz to, ka kopumā četrreiz pabija nokdaunā.

Triloģijas trešā un noslēdzošā cīņa sākās līdzīgi ar nelielu Pakjao iniciatīvu pirmajā raundā, kas cīņas turpinājumā pārgāja Markesa pusē. Meksikānis uzvarēja turpmākos raundus, turklāt piektajā izcēlās ar vairākiem labiem sitieniem, kas satricināja Pakjao. Sapratis, ka šādi cīņu neuzvarēt, Pakjao aktivizējās sestajā raundā, kļūstot vairāk agresīvs un uzbrūkošs.

Turpmākie raundi aizritēja ļoti līdzīgi, iespējams, ar pavisam minimālu Pakjao pārsvaru. Cīņai pārejot ekvatoru atmosfēra arvien nokaitētāka palika ne tikai līdzjutēju rindās, bet arī ringā. Iespaidīgs devītais raunds abu bokseru izpildījumā ar aktīviem uzbrukumiem un sitienu kombinācijām. Arī atlikušie trīs raundi pagāja aizraujošā cīņā, neskatoties uz to, ka abi bokseri jau bija jūtami paguruši.

Cīņai noslēdzoties Markess pacēla gaisā labo roku, uzskatot, ka šoreiz viņš ir uzvarējis. Tomēr ringa informatoram Maiklam Baferam nosaucot cīņas rezultātu līksmot varēja Pakjao – 114:114, 115:113 un 116:112 par labu filipīnietim, kurš tādejādi nosargāja WBO titulu svarā līdz 66.7 kilogramiem. Markess bija sarūgtināts, uzskatot, ka kārtējo reizi ir apzagts.

1 2 41 komentārs

  +6 [+] [-]

, 2011-11-13 08:58, pirms 13 gadiem
Markes bija labāks !!!

  +3 [+] [-]

, 2011-11-13 09:22, pirms 13 gadiem
te tev nu bija! Vai Menijs palicis vecs? Lai nu kā bet izskatās ka Floids šamo paņems.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 09:33, pirms 13 gadiem
Pilnīgi un galīgi garām. Kā tas pēdējais tiesnesis pamanījās saskaitīt +4 par labu Pakjao!!! Labākajā gadījumā niča, bet nu cīņu labāk aizvadīja Markess. Tur vajadzēja būt otrādi.
Kaut nu tiktos tagad ar Meiverezu - tas viņu toč izrubīs.

  +4 [+] [-]

, 2011-11-13 10:22, pirms 13 gadiem
viens liels bizness, jo ja iedotu zaudeejumu Menijam, tad Floids ar vinnu nekad nebuutu ciiniijies!! a tagad Menijs varees skandinaat ka ir labaakais!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-11-13 10:37, pirms 13 gadiem
116:112 nu tā ir jāmāk saskaitīt

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 11:17, pirms 13 gadiem
Jā, noskatījos atkārtojumu pa VSB. Tur tiešām jābūt redīsam, lai dotu tādu pārsvaru. Drīzāk Markezs nevis Pāķis.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 11:23, pirms 13 gadiem
Pilnīgs Bullshi* kā var tādu rezultātu izrakt?

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 11:37, pirms 13 gadiem
Neesmu vēl redzējis, bet man pašam pārsteigums ir tas, ka Markezs palika uz kājām visus 12 raundus, kur nu vēl, ja viņu uzskata par uzvarētāju.

Markezs x 2=Floids.

     [+] [-]

, 2011-11-13 11:41, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Neesmu vēl redzējis, bet man pašam pārsteigums ir tas, ka Markezs palika uz kājām visus 12 raundus, kur nu vēl, ja viņu uzskata par uzvarētāju.

Markezs x 2=Floids.
Noskaties cīņu! Markezs nebija par matu sliktāks, un drīzāk + Markezam, kurš Menijam lika izskatīties galīgi neierasti. Markezs bija ātrāks un agresīvāks.

  +3 [+] [-]

, 2011-11-13 11:44, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: Noskaties cīņu! Markezs nebija par matu sliktāks, un drīzāk + Markezam, kurš Menijam lika izskatīties galīgi neierasti. Markezs bija ātrāks un agresīvāks.
Markezam vajadzēja nokautu, lai uzvarētu. Tas jau it kā bija pašsaprotami, jo tad Menijs pret Floidu zaudētu popularitāti. Cik esmu vēl dzirdējis viņiem ir sākušies attaisnojumi ar krampjiem, kas viņus mocīja arī Moslija cīņā. Attaisnojuma meklētāji, besī ārā tādi.

  -2 [+] [-]

, 2011-11-13 11:46, pirms 13 gadiem
cīņa bija ļoti līdzīga, nevajag ietekmēties no VSB komentētājiem, kuri saskaitīja pat plus pieci Markesam. Varbūt Markess bija nedaudz precīzāks, taču lai gāztu čempionu ir jābūt acīmredzamam pārsvaram, tā tas ir bijis vienmēr...Pluss pakjao vēl ir naudas pelnīšanas mašīna Nr. 1 boksā. Un, galvenais, Markess, to loti labi apzinājās, viņam bija jāgāž Menijs nost no kājām, tobiš jāiet rubkā..

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 11:50, pirms 13 gadiem
Par to, ka Menijs nosargās titulu bija skaidrs, jo punktus viņam pievilks cik vajag. Bet man vienkārši cilvēcīgi žēl palika Markeza. Bet nu tāds tas sports ir, tur neko nepadarīs.
Tagad jāgaida, kad cīņa starp Floidu un Meniju notiks.

     [+] [-]

, 2011-11-13 11:56, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Markezam vajadzēja nokautu, lai uzvarētu. Tas jau it kā bija pašsaprotami, jo tad Menijs pret Floidu zaudētu popularitāti. Cik esmu vēl dzirdējis viņiem ir sākušies attaisnojumi ar krampjiem, kas viņus mocīja arī Moslija cīņā. Attaisnojuma meklētāji, besī ārā tādi.
bokseriem traumu nevar būt, ja? besī ārā tādi ,kuri uzskata ,ka pro sportistam traumas nemēdz būt, u kā vēl mēdz, daudz vairāk nekā amatierim.

     [+] [-]

, 2011-11-13 11:59, pirms 13 gadiem
Lauriz14 rakstīja: bokseriem traumu nevar būt, ja? besī ārā tādi ,kuri uzskata ,ka pro sportistam traumas nemēdz būt, u kā vēl mēdz, daudz vairāk nekā amatierim.
Neiet runa par traumām, bet kāpēc nevar atzīt, ka pretinieks ir uzvarējis, nevis meklēt attaisnojumus. Visiem sportistiem ir traumas, VISIEM. Gribi teikt, ka bokserim kuram ir 38 gadi nav traumas?

     [+] [-]

, 2011-11-13 12:08, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Neiet runa par traumām, bet kāpēc nevar atzīt, ka pretinieks ir uzvarējis, nevis meklēt attaisnojumus. Visiem sportistiem ir traumas, VISIEM. Gribi teikt, ka bokserim kuram ir 38 gadi nav traumas?
nu bet kā tu vari zināt, ka viņam patiešām nerauj krampjos? kā tu zini ,ka tas ir tikai attaisnojums. Man pašam, dažreiz pēc kačalkas sarauj tricepsu krampī, un cīnīties ar tādu roku ir grūti, tici man.

     [+] [-]

, 2011-11-13 12:14, pirms 13 gadiem
Būs ceturtā cīņa un visi būs tikai ieguvēji..Markess nopelnīs dikti daudz, sapratīs, ka menijs ir janogāž..Toties Menijam radīsies motivacija, jo piekritīsiet, ka Pakjao pat tuvu nebija līdzīgs sev kā cīņās ar dela Hoiju, Hatonu un Kotto.. Un varbūt kopā Rouču beidzot izstrādās cīņas stratēgiju pret Markesu, jo reāli cīņa bija tāda pati kā pirmās, tobiš Markess visās bija tuvāk uzvarai..Tas būtu vislabākais variants, jo patlaban pret Floidu darit navko..Ja jau Markesa aizsardzība bija necaursitama..

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 12:29, pirms 13 gadiem
Lauriz14 rakstīja: nu bet kā tu vari zināt, ka viņam patiešām nerauj krampjos? kā tu zini ,ka tas ir tikai attaisnojums. Man pašam, dažreiz pēc kačalkas sarauj tricepsu krampī, un cīnīties ar tādu roku ir grūti, tici man.
Visiem ir traumas kā jau teicu. Katrs var izdomāt attaisnojumus, bet īsts čempions ir tas kurš pārvar traumas. Domā Floids nav cīnījies ar vienu roku vairākas reizes? Domā RJJ neuzvarēja Hopkinsu ar kreiso roku? Tas nevienam nav jāzina. Vislabākais ko Roučs varēja pateikt, ir davai Markezs taisam revanšu, ja kaut kas nepatīk, nevis čīkstēt par traumu, jo jeb kurš bokseris to var darīt.

P.S. Visi bokseri tā dara, tāpēc man tas besī ārā. Vienīgais kurš nečīkst ir Maiks Taisons no zināmākajiem bokseriem. Attaisnojums ir vai nu vecums, vai kondīcija, vai trauma. Tas ir tikai tāpēc, ka bokseriem ir milzīgi ego un viņus, viņuprāt, neviens nevar uzvarēt, kad viņi ir 100% kārtībā.

  +2 [+] [-]

, 2011-11-13 12:30, pirms 13 gadiem
eclipse rakstīja: Būs ceturtā cīņa un visi būs tikai ieguvēji..Markess nopelnīs dikti daudz, sapratīs, ka menijs ir janogāž..Toties Menijam radīsies motivacija, jo piekritīsiet, ka Pakjao pat tuvu nebija līdzīgs sev kā cīņās ar dela Hoiju, Hatonu un Kotto.. Un varbūt kopā Rouču beidzot izstrādās cīņas stratēgiju pret Markesu, jo reāli cīņa bija tāda pati kā pirmās, tobiš Markess visās bija tuvāk uzvarai..Tas būtu vislabākais variants, jo patlaban pret Floidu darit navko..Ja jau Markesa aizsardzība bija necaursitama..
jēga no tās cīņās? Lai Markesu atkal apzagtu? Kāds izsauciet policiju, jo markesu apzaga un tas tika nofilmēts ar kameru.

     [+] [-]

, 2011-11-13 12:40, pirms 13 gadiem
Iggijs rakstīja: jēga no tās cīņās? Lai Markesu atkal apzagtu? Kāds izsauciet policiju, jo markesu apzaga un tas tika nofilmēts ar kameru.
Jau rakstīju. Jāuzvar pārliecinošāk. A jēga tāda- daudziem, tai skaitā man, patika visas trīs cīņas. Labāk skatīties kā pakmans grauj Margarito un citus? Te ir reāla cīņa. Markess prot cīnīties.

  -1 [+] [-]

, 2011-11-13 12:47, pirms 13 gadiem
Uzskatu ka cīņā vajadzēja būt beigās ničam, bet tomer Paks uzbruka daudz biezhak un aktiīvāk... Bet Markes precizāk.. taka Tas butu godīgi.. Bet tiesneshi ari tomer skatās aktivitati un tur tomēr nevar salidzināt..
P.S.
Paks 100% Dabūtu gar zemi meivezeru.. jo tas viņam būtu izaicinājums, nevis 3 reiz sisties ar vienu un to pašu..

  -2 [+] [-]

, 2011-11-13 12:49, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Neiet runa par traumām, bet kāpēc nevar atzīt, ka pretinieks ir uzvarējis, nevis meklēt attaisnojumus. Visiem sportistiem ir traumas, VISIEM. Gribi teikt, ka bokserim kuram ir 38 gadi nav traumas?
Smiekligi ka par attaisnojumiem runa pats lielakais attaisnojumu mekletajs. Tev parast to attaisnojumu ir vairak par visiem citiem.

     [+] [-]

, 2011-11-13 12:56, pirms 13 gadiem
Jao Mins rakstīja: Smiekligi ka par attaisnojumiem runa pats lielakais attaisnojumu mekletajs. Tev parast to attaisnojumu ir vairak par visiem citiem.
Nosauc kaut vienu attaisnojumu puisi. Atrodi. Es vienkārši pateicu, ka nenovērtēju Lebedevu un domāju, ka Toni vēl ir iekšās, bet nu ok. Ar tādu aunu pieri nav ko runāt.

Starpcitu, es prognozēju, ka Menijs nokautēs Markezu, Tu atkal mani vari saukt par pašsludinātu boksa guru, kuram nav nekādas poņas no boksa.

     [+] [-]

, 2011-11-13 12:58, pirms 13 gadiem
The Doors rakstīja: Uzskatu ka cīņā vajadzēja būt beigās ničam, bet tomer Paks uzbruka daudz biezhak un aktiīvāk... Bet Markes precizāk.. taka Tas butu godīgi.. Bet tiesneshi ari tomer skatās aktivitati un tur tomēr nevar salidzināt..
P.S.
Paks 100% Dabūtu gar zemi meivezeru.. jo tas viņam būtu izaicinājums, nevis 3 reiz sisties ar vienu un to pašu..
Tāpat kā 100% dabūja gar zemi Markezu? Pret Meivezeru viņam nav ko darīt, cits augums, cita klase.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 13:11, pirms 13 gadiem
Tikko noskatījos cīņu:
1.Pakjao 10:9 Markess
2.Pakjao 9:10 Markess
3.Pakjao 9:10 Markess
4.Pakjao 9:10 Markess
5.Pakjao 9:10 Markess
6.Pakjao 10:9 Markess
7.Pakjao 9:10 Markess
8.Pakjao 9:10 Markess
9.Pakjao 9:10 Markess
10.Pakjao 10:10 Markess
11.Pakjao 10:10 Markess
12.Pakjao 9:10 Markess

Pakjao 112:118 Markess

8-2-2 raundos es sadevu. Nekad nedomāju, ka Markess ko tādu varētu nodarīt. Žēl Markesa, tas gan. Varbūt arī baigi traki sadevu, bet man tā sanāca pirmo reizi skatoties.

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 13:18, pirms 13 gadiem
Tiko pamodos, vel neesmu skatijies, bet liekas ka KRUSTEVS BOBS atkal apzadzis Markezau

  +1 [+] [-]

, 2011-11-13 13:38, pirms 13 gadiem
Skatījos cīņu.
Vienalga, kā lēma tiesneši, visiem, kuri arī šo cīņu vēroja, ir skaidrs, ka uzvarēja Markess. Gudri boksējās. Nu patīk bokss, bet tas nav normāli, kā rīkojas tiesneši. Skatoties pēdējās cīņas, pēc puses no tām ir pilnīga pārliecīga, ka, ja nav nokauts, tad tiesneši izvēlās uzvarētāju pēc sava izdevīguma. Līdzīgi kā daiļslidošanā. Labāk skatīties K1, vismaz pēc cīņām nav sūdīga pēcgarša.

     [+] [-]

, 2011-11-13 14:41, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Skatījos cīņu.
Vienalga, kā lēma tiesneši, visiem, kuri arī šo cīņu vēroja, ir skaidrs, ka uzvarēja Markess. Gudri boksējās. Nu patīk bokss, bet tas nav normāli, kā rīkojas tiesneši. Skatoties pēdējās cīņas, pēc puses no tām ir pilnīga pārliecīga, ka, ja nav nokauts, tad tiesneši izvēlās uzvarētāju pēc sava izdevīguma. Līdzīgi kā daiļslidošanā. Labāk skatīties K1, vismaz pēc cīņām nav sūdīga pēcgarša.
Jo sportā vairāk nauda apgrozās, jo korumpētāks tas būs. K-1 un bokss nav labs salīdzinājums naudas apgrozībā. No vienas puses tas ir melns punkts tādām sportam kā bokss, bet no otras tas arī palīdz, jo paies nedēļa, divas nedēļas, mēnesis un cilvēki jau būs aizmirsuši un Menijs atkal tiks uzskatīts par neuzvaramo nokautu mašīnu. Cerams tagad būs Floids pret Meniju un, lai viss šitais lielais murgs beidzas.

     [+] [-]

, 2011-11-13 14:59, pirms 13 gadiem
KristsT rakstīja: Skatījos cīņu.
Vienalga, kā lēma tiesneši, visiem, kuri arī šo cīņu vēroja, ir skaidrs, ka uzvarēja Markess. Gudri boksējās. Nu patīk bokss, bet tas nav normāli, kā rīkojas tiesneši. Skatoties pēdējās cīņas, pēc puses no tām ir pilnīga pārliecīga, ka, ja nav nokauts, tad tiesneši izvēlās uzvarētāju pēc sava izdevīguma. Līdzīgi kā daiļslidošanā. Labāk skatīties K1, vismaz pēc cīņām nav sūdīga pēcgarša.
Tieši tā, K-1 un MMA ir daudz interesantāki sporta veidi.
Šonakt pat, esošais čempions piedzīvoja pirmo nakautu savā karjerā jau pēc 1:04 min! Šie sporta veidi protams nav ne tuvu tik populāri, bet interesantāki un godīgāki. Pie tam, šajos sporta veidos cīnās labākie atlēti pasaulē.

     [+] [-]

, 2011-11-13 15:07, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: Tieši tā, K-1 un MMA ir daudz interesantāki sporta veidi.
Šonakt pat, esošais čempions piedzīvoja pirmo nakautu savā karjerā jau pēc 1:04 min! Šie sporta veidi protams nav ne tuvu tik populāri, bet interesantāki un godīgāki. Pie tam, šajos sporta veidos cīnās labākie atlēti pasaulē.
Vislabākais kas sportā var būt ir dominējoši sportisti. Tādi kuri sev līdzi nes neuzvaramības auru. MMA un K-1 agri vai vēlu neuzvaramības aura tiek sagrauta. Bokss ir populārs, jo tam ir bijuši daudz pasaulslavenas ikonas. Boksam ir milzīga vēsture, jo jau 20s gados smagsvara čempions Džeks Dempsijs bija milzīgs ASV sabiedrībā. Mūsdienās divi zināmākie ir Muhameds Ali un Maiks Taisons, un tiešām es neticu, ka kāds UFC vai K-1 cīkstonis sasniegs ko tādu, lai kļūtu tik atpazīstami kā šie divi vīri.
Ja runa iet par interesantumu, tad man personīgi bokss patīk vislabāk, vislabāk, jo man patīk bokseri kuri cīnās gudri, iet daudz uz ķermeni, nav nekādi headhunteri un visu dara ļoti gudri. To sauc par sweet science.

     [+] [-]

, 2011-11-13 15:09, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: Tieši tā, K-1 un MMA ir daudz interesantāki sporta veidi.
Šonakt pat, esošais čempions piedzīvoja pirmo nakautu savā karjerā jau pēc 1:04 min! Šie sporta veidi protams nav ne tuvu tik populāri, bet interesantāki un godīgāki. Pie tam, šajos sporta veidos cīnās labākie atlēti pasaulē.
pilnībā piekrītu..par jauno UFC čempionu vispār sportacentrā neviena vārda...pffff..un nevar jau vairs teikt, ka MMA vairs nav populārs..ir ļoti populārs..vakar teiksim main events jau FOX sports tiešraidē bija, kas vien jau parādīja cik liela ažiotāža..nezinu kā vieglais svars boksā..bet smagais toč ir kaut kāds cirka pasākums ar klauniem

     [+] [-]

, 2011-11-13 15:34, pirms 13 gadiem
pistol rakstīja: Vislabākais kas sportā var būt ir dominējoši sportisti. Tādi kuri sev līdzi nes neuzvaramības auru. MMA un K-1 agri vai vēlu neuzvaramības aura tiek sagrauta. Bokss ir populārs, jo tam ir bijuši daudz pasaulslavenas ikonas. Boksam ir milzīga vēsture, jo jau 20s gados smagsvara čempions Džeks Dempsijs bija milzīgs ASV sabiedrībā. Mūsdienās divi zināmākie ir Muhameds Ali un Maiks Taisons, un tiešām es neticu, ka kāds UFC vai K-1 cīkstonis sasniegs ko tādu, lai kļūtu tik atpazīstami kā šie divi vīri.
Ja runa iet par interesantumu, tad man personīgi bokss patīk vislabāk, vislabāk, jo man patīk bokseri kuri cīnās gudri, iet daudz uz ķermeni, nav nekādi headhunteri un visu dara ļoti gudri. To sauc par sweet science.
Tavs sweet science ir arī MMA, K-1. Tur tas viss ir. Kāpēc MMA un K-1 nav tik populāri - visticamāk dēļ tā, cik brutāls ir šis sporta veids. Jo kamēr tu sit ar rokām, kur virsū ir cimdi, tikmēr skatītājiem, tas viss liekas pieņemami. Bet, kad sitieni aiziet jau ar elkoņiem, ceļgaliem un kāju spērieniem, daudziem tas vairs neliekas normāli. Tas viss ir saprotami, tāpēc arī neiekaros tādu popularitāti.

Tāpat es nesaprotu, ASV iedzīvotājus, kā viņi var slimi akli fanot par cīņu sporta kaunu traipu - WWE.

Par tiem dominējošajiem - kā tad nav. Ir tāds Fedors Jemeļenko, kurš kopš 2001. gada nebija piedzīvojis zaudējumu, un piedzīvoja to 2009. gadā.

Pie tam šie abi sporta veidi nav salīdzināmi. Piemēram dominance boksā ir daudz realāka nekā tas iespējams ir K-1 vai MMA. Tāpēc, ka bokss neprasa tik lielu koncentrēšanos visas cīņas gaitā. Boksā sitienus var sagaidīt tikai ar rokām, kamēr K-1 klāt nāk kājas, bet MMA vēl trakāk, ir jāfiksē katra kustība ko pretinieks mēģina izdarīt. Tas ir daudz sarežģītāks sporta veids.

Bokss savā ziņā nestāv ne tuvu šiem abiem nosauktajiem, bet kā jau tu minēji, boksā sportists var kļūt populārs daudz vairāk un ar to pietiek, lai bokss būtu 1000x populārāks par K-1 vai MMA.

     [+] [-]

, 2011-11-13 15:46, pirms 13 gadiem
Badr Hari rakstīja: Tavs sweet science ir arī MMA, K-1. Tur tas viss ir. Kāpēc MMA un K-1 nav tik populāri - visticamāk dēļ tā, cik brutāls ir šis sporta veids. Jo kamēr tu sit ar rokām, kur virsū ir cimdi, tikmēr skatītājiem, tas viss liekas pieņemami. Bet, kad sitieni aiziet jau ar elkoņiem, ceļgaliem un kāju spērieniem, daudziem tas vairs neliekas normāli. Tas viss ir saprotami, tāpēc arī neiekaros tādu popularitāti.

Tāpat es nesaprotu, ASV iedzīvotājus, kā viņi var slimi akli fanot par cīņu sporta kaunu traipu - WWE.

Par tiem dominējošajiem - kā tad nav. Ir tāds Fedors Jemeļenko, kurš kopš 2001. gada nebija piedzīvojis zaudējumu, un piedzīvoja to 2009. gadā.

Pie tam šie abi sporta veidi nav salīdzināmi. Piemēram dominance boksā ir daudz realāka nekā tas iespējams ir K-1 vai MMA. Tāpēc, ka bokss neprasa tik lielu koncentrēšanos visas cīņas gaitā. Boksā sitienus var sagaidīt tikai ar rokām, kamēr K-1 klāt nāk kājas, bet MMA vēl trakāk, ir jāfiksē katra kustība ko pretinieks mēģina izdarīt. Tas ir daudz sarežģītāks sporta veids.

Bokss savā ziņā nestāv ne tuvu šiem abiem nosauktajiem, bet kā jau tu minēji, boksā sportists var kļūt populārs daudz vairāk un ar to pietiek, lai bokss būtu 1000x populārāks par K-1 vai MMA.
Es Tev piekrītu ļoti daudz, es pats personīgi arī esmu UFC un vecs K-1 fans. Ja runa iet par Emelianenko, tad viņš ļoti daudz cīnījās ar cīsktoņiem bez uzvārda. Pirmais viņa nopietnais MMA pretinieks bija Nogeira. Visu laiku es viņu esmu uzskatījis par pārvērtētu.
Vislabākais ko UFC varēja darīt, ir saglabāt Lesnāru pēc iespējas ilgāk, viņš bija labākā lieta, kas līdz šim ar UFC ir noticis, tie parametri, tā bārda un viss vizuālais kopā ar to uzrāvienu un spējām. Protams viņš nebija tik labs kā daudzi domāja, bet viņš bija tas kurš varētu UFC ilgāk glābt. Domāju, ka viņam vajadzēja cīnīties ar tiem kuriem ir vārds, bet ir vai nu veci, vai ar maz spējām.

Vēl kas, ja salīdzina boksu ar K-1 vai MMA, tad jāsaka, ka, lai kļūtu par labu bokseri jāstrādā ir daudz ilgāk nekā K-1 vai MMA cīkstonim. Tu reti kad dzirdēsi gadījumus, ka čalis no atnāk no "teātri"(WWE) un kļūst par Pasaules čempionu boksā. Arī ļoti daudzi K-1 un MMA cīkstoņi pievienojas tam, jo nespēj izsist vietu boksā, kur konkurence ir daudz lielāka. K-1 un MMA ir lielāks veiksmes faktors, kamēr boksā tā veiksme nespēlē tik lielu nozīmi kā spējas.

     [+] [-]

, 2011-11-13 16:14, pirms 13 gadiem
Viss ko varu pateikt par Pakiao ''uzvaru'' ir... daudz rupjību, markeza vietā sūdzētu tiesā visu to noziedznieku bandu.

mans rezultāts 116-112 par labu menijam. Un kurš teica , ka menijs nepāries pāri markezam, kurš?

     [+] [-]

, 2011-11-13 18:01, pirms 13 gadiem
10 un 11 Paquiao,jo tomer vinsh tur sita.... tad ir niča
pistol rakstīja: Tikko noskatījos cīņu:
1.Pakjao 10:9 Markess
2.Pakjao 9:10 Markess
3.Pakjao 9:10 Markess
4.Pakjao 9:10 Markess
5.Pakjao 9:10 Markess
6.Pakjao 10:9 Markess
7.Pakjao 9:10 Markess
8.Pakjao 9:10 Markess
9.Pakjao 9:10 Markess
10.Pakjao 10:10 Markess
11.Pakjao 10:10 Markess
12.Pakjao 9:10 Markess

Pakjao 112:118 Markess

8-2-2 raundos es sadevu. Nekad nedomāju, ka Markess ko tādu varētu nodarīt. Žēl Markesa, tas gan. Varbūt arī baigi traki sadevu, bet man tā sanāca pirmo reizi skatoties.

     [+] [-]

, 2011-11-13 18:05, pirms 13 gadiem
The Doors rakstīja: 10 un 11 Paquiao,jo tomer vinsh tur sita.... tad ir niča
Kāds niča? Kaut vai tos iedotu Menijam, būtu 116:112 Markesa labā. Un man personīgi pat normāli liktos iedodot 11 raundus Markesam un 1(sesto raundu) Menijam. Un dot raundus par to, ka tikai SIT ir galīgi garām. Ir jāskatās uz sitieniem kas sasniedz mērķi, nevis uz sitieniem kuri tiek izmesti.
1 2 41 komentārs