Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2, Did:0, useCase: 3

Millers: ''Bundeslīgas vidējais līmenis ir labāks nekā Anglijā un Spānijā’’

Millers: ''Bundeslīgas vidējais līmenis ir labāks nekā Anglijā un Spānijā’’
Tomass Millers
Foto: AFP/Scanpix

Minhenes "Bayern" futbolists Tomass Millers paudis viedokli, ka Anglijas Premjerlīgas un Spānijas "La Liga" vidējais komandu līmenis ir zemāks nekā Vācijas Bundeslīgas, jo šajos čempionātos uz labāko piecinieku pretendējot tikai dažas komandas.

"Manuprāt, Bundeslīga ir spēcīgāks čempionāts nekā Anglijas un Spānijas līgas," Minhenes "Bayern" un Vācijas izlases pussargs Tomass Millers sacīja portālam Goal.com. "Vācijā ir daudz komandu, kas cīnās par vietu labāko pieciniekā, savukārt Spānijā ir tikai divas spēcīgas vienības, bet Anglijā to ir četras. Vācijā ir vairākas spēcīgas komandas, kas var uzveikt viena otru. Manuprāt, Bundeslīga ir vairāk sabalansēta."

Pēc pirmā apļa Bundeslīgas vadībā ar 37 punktiem 17 spēlēs ir "Bayern", kuram uz papēžiem min pašreizējā Vācijas čempione Dortmundes "Borussia", Gelzenkirhenes "Schalke" un Menhengladbahas "Borussia". Pirmās divas komandas no bavāriešiem atpaliek par trim, bet pēdējā – par četriem punktiem. Piektajā vietā pagaidām ar 29 punktiem ierindojas Brēmenes "Werder".

UEFA Čempionu līgas astotdaļfinālā iekļuvuši divi vācu klubi – Millera pārstāvētais "Bayern" un Leverkūzenes "Bayer". Tikpat pārstāvju ir arī Anglijai un Spānijai – attiecīgi Londonas "Arsenal" un Londonas "Chelsea", kā arī "Barcelona" un Madrides "Real" -, bet vislielākā pārstāvniecība ir Itālijas "A Sērijai" – "Milan", Milānas "Inter" un "Napoli".

Izmantotie resursi:
Goal.com

1 2 40 komentāri
Slēpts komentārs: gurgucis

 +27 [+] [-]

, 2012-01-12 23:00, pirms 13 gadiem
Anglijā tikai 4 spēcīgas komandas? Nedomāju viss...

     [+] [-]

, 2012-01-12 23:43, pirms 13 gadiem
Nē viņš gribēja teikt,ka Vācijā ir viena ļoti spēcīga komanda kas var zaudēt daudzām labām komandām.Bet kā viņš var spriest par citām līgām,vienīgi tas ir viņa viedoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-01-13 02:02, pirms 13 gadiem
shooter94 rakstīja: Nē viņš gribēja teikt,ka Vācijā ir viena ļoti spēcīga komanda kas var zaudēt daudzām labām komandām.Bet kā viņš var spriest par citām līgām,vienīgi tas ir viņa viedoklis.
Jā, tas ir viņa viedoklis.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-13 02:21, pirms 13 gadiem
Pēdējais_rietumu_vagons nebūs starā, jo DEL tomēr ir augstāks līmenis...

  +6 [+] [-]

, 2012-01-13 02:34, pirms 13 gadiem
Nu tas, ka līga ir spēcīga un tur ir labi futbolisti - par to nav šaubu. Bet... es te nesen noskatījos divas Minhenes Bayern spēles. Tās bija graujošas.

Proti,
Minhenes Bayern - Hamburg spēlē 5:0,
Bayern - Freiburg- 7:0
Bayern - Hertha BSC - 4:0,
Bayern - Nurnberg 4:0
Borusia - Kelne 5-0
utt.

Diezgan graujoši sit šos klubus, kas ir vidusdaļā vai beigu daļā pēc vietām. Tas tā drusku pārsteidza.

     [+] [-]

, 2012-01-13 02:47, pirms 13 gadiem
par līgu samēriem varēsim runāt tikai tad,kad izveidos top klubu līgu,jo citādi ņemam vērā tikai personisko viedokli vai arī kādu no lielajiem turnīriem,kur klubi tiekas tikai play off spēlēs,kad nu taktika ir savādāka,vārti mājās vai viesos daudz ko nosaka

  +8 [+] [-]

, 2012-01-13 03:00, pirms 13 gadiem
Azerbaidžānā par pirmo piecinieku var cīnīties kaut visas, cik nu viņiem tur ir tās komandas, bet tas jau nenozīmē to, ka.....nu jūs paši saprotat
ja desmit sūdīgas komandas var cīnīties par champion titulu, tas nozīmē, ka tā līga ir spēcīgāka par to līgu, kurā par titulu cīnās divas, trīs superkomandas un pārējās ir vnk ļoti labas, bet nevar par zeltu pacīnīties.
p.s. protams, ka es pārspīlēju, bet nu pēc Millera jaunskunga teiktā, tieši tā ar sanāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-01-13 04:31, pirms 13 gadiem
ja Vācijā ir daudz komandu, kas cīnās par vietu labāko pieciniekā, tas liecina par līdzīgu spēku samēru nevis par [augstāku] līmeni ...

  -2 [+] [-]

, 2012-01-13 06:56, pirms 13 gadiem
keksss rakstīja: Anglijā tikai 4 spēcīgas komandas? Nedomāju viss...
Aizdomiigi ka visvairaak fanu ir anglijas premjerligai.. nu jaa jo tur jau vergo visvairaak muusu letinji.

     [+] [-]

, 2012-01-13 07:43, pirms 13 gadiem
owaa rakstīja: Jā, tas ir viņa viedoklis.
Jā,subjektīvais.

  -3 [+] [-]

, 2012-01-13 08:14, pirms 13 gadiem
Tas pat ēzelim skaidrs! Kas tās vispār par sētas līgām, lai salīdzinātu ar dižo Bundeslīgu?! Rūnijs un Ronaldu pa abiem varētu Milleram kurpes pucēt

  +1 [+] [-]

, 2012-01-13 08:21, pirms 13 gadiem
Viņš ļoti labi apzinās, ka spēcīgākā ir Anglijas līga- vienkārši puisis ir ļoti patriotisks.

     [+] [-]

, 2012-01-13 08:40, pirms 13 gadiem
Man liekas, ka īsti jau nav zināms, ko viņš teica (un kā tieši domāja), parasti, Latvijas portālos parādās atsevišķas no konteksta izrautas frāzes, kas komentāros izsauc mērīšanos ar kaut ko visiem labi zināmu.

  +4 [+] [-]

, 2012-01-13 08:43, pirms 13 gadiem
keksss rakstīja: Anglijā tikai 4 spēcīgas komandas? Nedomāju viss...
Skaidrs, ka vairāk kā četras, vienīgi, ja raugās no Bayern pozīcijām, tad varbūt arī daudz jau to komandu nav, kurām tieši Bayern varētu zaudēt, pašlaik varbūt neviena

     [+] [-]

, 2012-01-13 08:43, pirms 13 gadiem
Man City 20 48
Man Utd 20 45
Tottenham 20 45
Chelsea 20 37
Arsenal 20 36
Liverpool 20 34
Newcastle 20 33

     [+] [-]

, 2012-01-13 08:47, pirms 13 gadiem
FC Bayern Munich 17 37
Borussia Dortmund 17 34
FC Schalke 04 17 34
Borussia Mönchengladbac 17 33
SV Werder Bremen 17 29
Bayer 04 Leverkusen 17 26

     [+] [-]

, 2012-01-13 08:48, pirms 13 gadiem
EPL > Bundesliga

  -1 [+] [-]

, 2012-01-13 08:49, pirms 13 gadiem
Protams, ka Milleram ir taisnība. Tā tas jau ir diezgan sen, bet ar katru gadu kļūst arvien izteiktāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-01-13 10:11, pirms 13 gadiem
Bija laiki, kad Itālija un Spānija Bundeslīgai stabili bija priekšā, kad paši futbolisti muka uz citām zemēm. Tagad to tā vairs nevar apgalvot, tagad Spānijā un Itālijā ir, augstākais, pavisam nedaudzas komandas, kas Bundeslīgas līderiem ir interesantas. Anglijas Premjerlīga ir vienīgā, kas, iespējams, joprojām ir priekšā Bundeslīgai, bet iemesls ir triviāls: tikai nauda. Bundeslīga nav pārdevusies, nav iespējams nopirkt Bundeslīgas klubu, un tā ir liela, fundamentāla atšķirība. Ja Bundeslīgas līmenis aizvien vairāk tuvojas Premjerlīgas līmenim, tad tā jau ir episka Vācijas futbola sistēmas uzvara.

Vācijas klubiem ir līdzīgākas finanšu iespējas (jo TV naudiņa tiek sadalīta vienmērīgāk), un tas gan samazina Bayern konkurētspēju pasaulē (citur viņi varētu dabūt daudz lielāku kumosu), gan palielina Bundeslīgas konkurētspēju sacensības interesantuma ziņā.

  +5 [+] [-]

, 2012-01-13 10:29, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Bija laiki, kad Itālija un Spānija Bundeslīgai stabili bija priekšā, kad paši futbolisti muka uz citām zemēm. Tagad to tā vairs nevar apgalvot, tagad Spānijā un Itālijā ir, augstākais, pavisam nedaudzas komandas, kas Bundeslīgas līderiem ir interesantas. Anglijas Premjerlīga ir vienīgā, kas, iespējams, joprojām ir priekšā Bundeslīgai, bet iemesls ir triviāls: tikai nauda. Bundeslīga nav pārdevusies, nav iespējams nopirkt Bundeslīgas klubu, un tā ir liela, fundamentāla atšķirība. Ja Bundeslīgas līmenis aizvien vairāk tuvojas Premjerlīgas līmenim, tad tā jau ir episka Vācijas futbola sistēmas uzvara.

Vācijas klubiem ir līdzīgākas finanšu iespējas (jo TV naudiņa tiek sadalīta vienmērīgāk), un tas gan samazina Bayern konkurētspēju pasaulē (citur viņi varētu dabūt daudz lielāku kumosu), gan palielina Bundeslīgas konkurētspēju sacensības interesantuma ziņā.
Vēl viena piepilde - kamēr Bundeslīgā vadošā loma tomēr ir vāciešiem, tikmēr Premjerlīgā toni pilnībā nosaka leģionāri.

     [+] [-]

, 2012-01-13 11:28, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Vācijas klubiem ir līdzīgākas finanšu iespējas (jo TV naudiņa tiek sadalīta vienmērīgāk).
To nu galīgi nevar attiecināt pret EPL, jo tur TV naudiņa tiek sadalīta pat ļoti demokrātiski, salīdzinot ar Spāniju un Itāliju. Cita lieta, ka EPL tie TV ienākumi ir galvas tiesu lielāki par Bundeslīgu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-01-13 14:37, pirms 13 gadiem
kartējais arguments no sērijas: Preiļu novada čempionātā spēlē 6 līdzvērtīgas komandas,tātad tur ir ļoti augsts vidējais līmenis. Un piesitīs gan Seviļu,gan Valenciju,gan Atletico, jo Spānijā taču tikai 2 komandas esot.

  +2 [+] [-]

, 2012-01-13 14:54, pirms 13 gadiem
Objektīvi ļoti grūti salīdzināt vidējo līmeni dažādām līgām, bet pasakot, ka EPL ir tikai 4 stipras komandas Milers gan nolaida lielu lažu.

  -1 [+] [-]

, 2012-01-13 15:03, pirms 13 gadiem
Vāciešu vadošā loma Bundeslīgā ir pārspīlējums, paskaties kaut vai labāko vārtu guvēju, piespēlētāju statistiku un to kādi spēlētāji ieņem vadošo lomu grandos. Jebkurā gadījumā, kāda starpība, kuras tautības vai pilsonības spēlētāji spēlē šajās divās līgās...
kasagrande rakstīja: Vēl viena piepilde - kamēr Bundeslīgā vadošā loma tomēr ir vāciešiem, tikmēr Premjerlīgā toni pilnībā nosaka leģionāri.

  +1 [+] [-]

, 2012-01-13 15:16, pirms 13 gadiem
Čalis kko sapīpējies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-01-13 16:51, pirms 13 gadiem
piekrītu, kamēr angļi un spāņi dzenas pēc naudas un publicitātes, tikmēr vācieši dzenas pēc futbola spēles skaistuma izkopšanas

  -1 [+] [-]

, 2012-01-13 16:59, pirms 13 gadiem
Piekrītu Milleram. Vācijas bundselīgas spēles ir ļoti skatāmas.

     [+] [-]

, 2012-01-13 18:03, pirms 13 gadiem
gaumes lieta...
1 2 40 komentāri