Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Pasečņiks iemet 16 punktus zaudējumā, Jokičs atņem uzvaru Dalasai

Rolands Eliņš

Pasečņiks iemet 16 punktus zaudējumā, Jokičs atņem uzvaru Dalasai
Anžejs Pasečņiks. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā savu otru rezultatīvāko spēli aizvadījis Anžejs Pasečņiks, taču viņa pārstāvētā „Wizards” cieta pamatīgu zaudējumu pret Orlando „Magic” (89:123). Dāvis Bertāns mačā nepiedalījās, tāpat kā Kristaps Porziņģis nespēlēja Dalasas „Mavericks” mačā pret Denveru, kurā Nikola Jokičs guva 33 punktus un pēdējās minūtēs lika Dalasai izlaist no rokām piecu punktu pārsvaru. Denvera uzvarēja ar 107:106.

Anžejs Pasečņiks nospēlēja 35 minūtes, kas ir viņa NBA karjeras pārliecinošs rekords. Iepriekš viņš ne reizi nebija spēlējis vairāk par 29 minūtēm. Pasečņiks guva pie 16 punktiem (1p. 4/6, 2p. 6/8) un piecām atlēkušajām bumbām, kā arī veica trīs rezultatīvas piespēles un bloķēja divus metienus. Latviešu centram arī trīs kļūdas un četras piezīmes, kā arī +/- rādītājs mīnus 16, kas gan ne tuvu nebija sliktākais komandā.

Šī ir Pasečņika otra rezultatīvākā spēle NBA, atpaliekot tikai no viņa 17 iemestajiem punktiem pret Detroitu mačā tieši pēc Ziemassvētkiem. Pasečņikam šodien izdevās atkārtot savus personīgos rekordus bloķētajos metienos un rezultatīvajās piespēlēs.

„Wizards” spēli aizvadīja bez Dāvja Bertāna, kuram joprojām savainojums, tāpat nespēlēja arī Bredlijs Bīls, un „Wizards” sākumsastāvs tika bez variantiem apspēlēts. Vašingtonas sākumsastāvā devās četri nominālie aizsargi un centrs Īens Mainmi, kuram pret Orlandu uzbrucēju Nikolu Vučeviču gāja ļoti grūti, un visā „Wizards” sākumsastāvā neviens spēlētājs neguva vairāk par deviņiem punktiem.

„Magic” dominēja jau pirmajā puslaikā, tajā uzvarot ar 69:52, un trešajā ceturtdaļā pārsvars tika palielināts vēl vairāk. Spēles izskaņā „Magic” varēja atļauties spēlēt ar rezervistiem, taču „Wizards” īsais rezervistu soliņš (spēlei bija pieteikti tikai deviņi veseli spēlētāji) neļāva pietuvoties kaut nedaudz, un Orlando uzvarēja ar 123:89.

Līdz ar to šosezon „Magic” uzvarējusi visās četrās savstarpējās spēlēs, turklāt visās četrās pret Vašingtonu iemetusi vismaz 120 punktus. Orlando komanda savu bilanci uzlabojusi līdz 18-20, bet „Wizards” cieta zaudējumu pēc divām uzvarām pār Denveru un Bostonu.

„Wizards” sastāvā pa 18 punktiem iemeta rezervisti Trojs Brauns un Admirals Skofīlds. Debitantam Skofīldam tas ir personīgais rekords. Savukārt Orlando rindās Vučevičs izcēlās ar 29 punktiem un deviņām atlēkušajām bumbām, bet francūzis Evans Furņjē pievienoja 19 punktus.

Savukārt Kristaps Porziņģis šonakt izlaida piekto „Mavericks” spēli pēc kārtas, nepiedaloties zaudējumā pret Denveras „Nuggets” (106:107). Dalasas komanda gan bija ļoti tuvu uzvarai, divas minūtes pirms beigām atrodoties vadībā ar 106:101, taču pēc tam vairs punktus neguva.

Pēdējās divās minūtēs ar diviem gūtiem groziem izcēlās Nikola Jokičs, ieskaitot metienu astoņas sekundes pirms beigām, kas deva vadību Denverai (107:106). Dalasai palika laiks atspēlēties, taču Lukam Dončičam virsū gāja divi sedzēji, viņš piespēlēja uz laukuma stūri Dorianam Finijam-Smitam, kurš pa grozu nemeta, bet gan centās atdot piespēli, taču darīja to neveiksmīgi.

Dončičs nospēlēja 37 minūtes, iemeta 27 punktus un palika vienas atlēkušās bumbas attālumā no „triple-double” (27+9+10), taču arī pieļāva sešas kļūdas. Ar 16 punktiem viņam palīdzēja Dvaits Pauels, bet 15 iemeta Tims Hārdevejs. Tikmēr Denverai Nikola Jokičs izcēlās ar 33 punktiem un septiņām rezultatīvām piespēlēm.

Denvera ar bilanci 26-11 ieņem otro vietu Rietumu konferencē, kamēr Dalasa ar 23-14 ir sestajā vietā. „Mavericks” nākamā spēle paredzēta sestdienas rītā (pēc Latvijas laika) pret Losandželosas „Lakers”.

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.Bucks32-684.2%1.Lakers30-781.1%
2.Heat27-1073.0%2.Nuggets26-1170.3%
3.Celtics25-1071.4%3.Rockets25-1169.4%
4.Raptors25-1365.8%4.Clippers26-1268.4%
5.76ers24-1463.2%5.Jazz24-1266.7%
6.Pacers23-1560.5%6.Mavericks23-1462.2%
7.Magic18-2047.4%7.Thunder21-1656.8%
8.Nets16-2044.4%8.Spurs16-2044.4%
9.Hornets15-2537.5%9.Grizzlies16-2242.1%
10.Pistons14-2436.8%10.Trail Blazers16-2242.1%
11.Bulls13-2534.2%11.Kings15-2339.5%
12.Wizards12-2532.4%12.Timberwolves14-2238.9%
13.Knicks10-2727.0%13.Suns14-2337.8%
14.Cavaliers10-2727.0%14.Pelicans13-2534.2%
15.Hawks8-3021.1%15.Warriors9-2923.7%

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

1 2 64 komentāri

 +10 [+] [-]

, 2020-01-09 05:27, pirms 4 gadiem
Es nezinu vai man vienīgajam liekas, bet Dončic kopš uznāca beigās uz laukuma, puika tā gribēja viens pats noslēgt šo skaisto spēli, ka apdiraaas, tik plivina, pats tiek zem groza aizmet garām, tiklīdz pats pazaudē bumbu vai kaut ko nolažo uzreiz lec gaisā, tiesneši vienmēr pie visa vainīgi. Ģimkas variants Maverikiem, māk vienmēr sairst spēles beigas..

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 05:27, pirms 4 gadiem
Nav tik traki Andza izpildija savu uzdevumu.

 +10 [+] [-]

, 2020-01-09 05:29, pirms 4 gadiem
Čalis rakstīja: Es nezinu vai man vienīgajam liekas, bet Dončic kopš uznāca beigās uz laukuma, puika tā gribēja viens pats noslēgt šo skaisto spēli, ka apdiraaas, tik plivina, pats tiek zem groza aizmet garām, tiklīdz pats pazaudē bumbu vai kaut ko nolažo uzreiz lec gaisā, tiesneši vienmēr pie visa vainīgi. Ģimkas variants Maverikiem, māk vienmēr sairat spēles beigas..
Piekritu basketbols nav viena speletaja sporta veids un vins ir parak savtigs.

 +14 [+] [-]

, 2020-01-09 06:34, pirms 4 gadiem
Ja Vestbrukam fizuha,atlētisms un ciņas spars ir gaismas gadus priekšā viņa IQ uz laukuma, tad Lukam ir otra galējība. IQ ir visaugstākajā līmenī, bet uzvešanās laukumā bērnišķīga. Vienmēr smaidīgs un priecīgs. Pavērojiet, cik apmierināts un ar kādu sejas izteiksmi bieži vien skrien defā pēc iemesta groza. Vēl tās roku platīšanas pēc iemesta truļa, tjip beidzot iemetu. Un kasīšanās ar tiesnešiem. Saspringtās galotnēs parasti uzmet truli, tā teikt, izvēlās vieglāko variantu. Karoče, lai tiktu vienā plauktā ar lebronu, bārdu, KD un citiem, viņam jābūt daudz vīrišķīgākam, vairāk jākoncentrējas, un lkm mentāli jānobriest.

 +20 [+] [-]

, 2020-01-09 06:39, pirms 4 gadiem
Nav KP , nav ballītes

 +19 [+] [-]

, 2020-01-09 06:48, pirms 4 gadiem
Pasečņiks pelna līgumu

 +11 [+] [-]

, 2020-01-09 06:58, pirms 4 gadiem
No KP no party indeed. Nav aizsardzības bez viņa, un Lukam daudz grūtāk ar caurgājieniem, kad nav KP, kas pavelk ārā garos. Bet līdzīgu spēļu uzvarēšana ir bijusi problēma visu laiku, jo Kārlaila vienīgā shēma ir "dod bumbu Dončičam". Okei, komanda vēl jauna, un jo vairāk Dončič tiks pie iespējām, jo labākus lēmumus pieņems, bet ir kur augt...

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 08:14, pirms 4 gadiem
Doksnomarsa, Tev taisnība! Dončičš lai arī ir izcils spēlētājs, pārāk daudz atļaujas bērnišķīgu izdarību, kas ietekmē cīņu iznākumu saspringtās spēlēs. Un, jā, Kàrlaila shēmiņa "visu Dončičam", tā nevar ilgtermiņā būt ar "+" zīmi- pat izbrīna tik pieredzējuša trenera neattapība, kā viņš dzen jauno puiku ar lielisko talantu un labām darba spējām iepretim izdegšanai. Dončičš brīžam sāk atgādināt tenisa pasaulē labi zināmo cimperlīgo dāmu Ostapenko; abiem diviem raksturīga bērnišķa uzvedība un nenobriedušu cilvēku izdarības; protams, tie gadi uz labākām pārmaiņām vēl priekšā- cerēsim.

Savukārt Kristapa Porziņģa loma spēlēs, kur viņš varēja palīdzēt komandai ir maz novērtēta. Par to kāds vlogers sagatavojis savu vēstījumu, ko iekļāvu šeit:

NBA. Kristaps Porziņģis. Viņa darbs, kas bieži...

  +7 [+] [-]

, 2020-01-09 08:15, pirms 4 gadiem
Čalis rakstīja: Es nezinu vai man vienīgajam liekas, bet Dončic kopš uznāca beigās uz laukuma, puika tā gribēja viens pats noslēgt šo skaisto spēli, ka apdiraaas, tik plivina, pats tiek zem groza aizmet garām, tiklīdz pats pazaudē bumbu vai kaut ko nolažo uzreiz lec gaisā, tiesneši vienmēr pie visa vainīgi. Ģimkas variants Maverikiem, māk vienmēr sairst spēles beigas..
Tiesneši viņu respektētu ja viņš visu spēli nebļaustītos pēc katra mazākā kontakta..Viņiem vnk apnīk tas ko viņš dara.
Slēpts komentārs: shitaa

  +5 [+] [-]

, 2020-01-09 08:28, pirms 4 gadiem
Te nu redzams kas notirk, ja nepiespēlē atpakaļ līderim, sad..
Gaidām KP atpakaļ

 +11 [+] [-]

, 2020-01-09 08:29, pirms 4 gadiem
Nav KP, nav uzvaru.
Slēpts komentārs: Phoenix

  +4 [+] [-]

, 2020-01-09 08:43, pirms 4 gadiem
AP! Vispār ārkārtīgi aizraujoši sekot mūsu "amerikāņiem" NBA/NHL...

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 08:51, pirms 4 gadiem
Bez Porzinga nevar vinnēt

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 09:01, pirms 4 gadiem
marexs rakstīja: Doksnomarsa, Tev taisnība! Dončičš lai arī ir izcils spēlētājs, pārāk daudz atļaujas bērnišķīgu izdarību, kas ietekmē cīņu iznākumu saspringtās spēlēs. Un, jā, Kàrlaila shēmiņa "visu Dončičam", tā nevar ilgtermiņā būt ar "+" zīmi- pat izbrīna tik pieredzējuša trenera neattapība, kā viņš dzen jauno puiku ar lielisko talantu un labām darba spējām iepretim izdegšanai. Dončičš brīžam sāk atgādināt tenisa pasaulē labi zināmo cimperlīgo dāmu Ostapenko; abiem diviem raksturīga bērnišķa uzvedība un nenobriedušu cilvēku izdarības; protams, tie gadi uz labākām pārmaiņām vēl priekšā- cerēsim.

Savukārt Kristapa Porziņģa loma spēlēs, kur viņš varēja palīdzēt komandai ir maz novērtēta. Par to kāds vlogers sagatavojis savu vēstījumu, ko iekļāvu šeit:

NBA. Kristaps Porziņģis. Viņa darbs, kas bieži...,-kas-bie%C5%BEi-paliek-nenov%C4%93rt%C4%93ts-3
Dončičam ir 20 gadu. Tur līdz briedumam vēl mazliet jāpagaida.

 +11 [+] [-]

, 2020-01-09 09:02, pirms 4 gadiem
Un tagad salīdzinām Dalasu LD spēlējot bez KP un otrādi. Es pat teiktu, ka KP bez Dončiča bija optimāls variants, jo tad Kristapa radīto plašumu izcili izmantoja Karijs, Hārdevejs, Pauels, Klebers, gandrīz visi izskatījās labāk. Kā Dončičs ir klāt tā visi pārējie kaut kur pazūd. Kariju vispār vairs nemana. Šajā bēdīgajā situācijā vismaz ir viens prieks, ka varbūt visi "eksperti" beidzot apkakāsies, redzot, cik daudz Kristaps dod Lukam un komandai, pats pat negūstot pārāk daudz punktu. Un varbūt Luka beidzot sapratīs, ka ar šādu bilanci viņa MVP vilciens jau sen ir aizgājis un sāks vairāk spēlēt uz komandu. Tagad viņam vienīgā iespēja ir kļūt par Finals MVP, ko var atnest tikai komandas uzvaras, nevis individuālā statistika.

 +19 [+] [-]

, 2020-01-09 09:07, pirms 4 gadiem
Brīnumainās pārvērtības Anžeja izskatā! Vēl pagājušajā sezonā Spānijā viņš nevarēja 5 min noskriet pa laukumu, nebija spēka ne lēkt pēc bumbām, ne stumdities zem groza. Tagad čalis NBA laukumos skrien 35 minūtes, met, stumdās ar labākajiem planētas centriem, bloķē un vēl pasmaida! Kas ir jālieto, lai pāris mēnešos kļūtu par citu sportistu!?
Slēpts komentārs: Maikl30

  +6 [+] [-]

, 2020-01-09 09:18, pirms 4 gadiem
Tu saki? rakstīja: Dončičam ir 20 gadu. Tur līdz briedumam vēl mazliet jāpagaida.
Dončičs 5 gadus spēlē basketbolu visaugstākajā līmenī. Cik vēl sezonas jāpagaida līdz briedumam? Cik vēl spēļu galotnes personīgi jānolaiž? Pāris dienas atpakaļ Šarlote, šonakt Denvera. Kaut kā nesmuki runāt par Dončiču=MVP, kad blakus spēlē Jokičs, vai ne?

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 09:21, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: ja ja butu ta darijis Porzingis, ta butu teikumi kads malacis,ka centas utt
Visas komandas lideri, izmet vairak un var atlauties vairak
Jokičš parādija,kā jāspēlē komandas līderim.

  +8 [+] [-]

, 2020-01-09 09:26, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: ja ja butu ta darijis Porzingis, ta butu teikumi kads malacis,ka centas utt
Visas komandas lideri, izmet vairak un var atlauties vairak
Viņš ir individuālists,nevis komandas līderis. Kur tas redzēts,ka komandas līderis 27 sek pirms ceturtdaļas beigām savāc bumbu zem sava groza,pāriet centram un 15 sek pirms beigām izmet zilu "truli", nevis spēlē praktiski līdz beigām. Tā rezultātā 3pts savā grozā un -6 pāris sekundēs.

 +11 [+] [-]

, 2020-01-09 09:31, pirms 4 gadiem
večukiņš rakstīja: Viņš ir individuālists,nevis komandas līderis. Kur tas redzēts,ka komandas līderis 27 sek pirms ceturtdaļas beigām savāc bumbu zem sava groza,pāriet centram un 15 sek pirms beigām izmet zilu "truli", nevis spēlē praktiski līdz beigām. Tā rezultātā 3pts savā grozā un -6 pāris sekundēs.
Tā ir Dončiča "klasika", tā sacīt firmas zīme.

     [+] [-]

, 2020-01-09 09:43, pirms 4 gadiem
Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 09:49, pirms 4 gadiem
Hmm... rakstīja: Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs
chill, te tak var just sāpi par EČ (kas arī bija sāpīgi) un kopumā ir tendence sc komentāros, ka visi līderi NBA prot spēlēt līdz brīdim, kad komandā nonāk kāds mūsējais. Tad neprot spēlēt nē Beal, ne Kyrie, ne Popovič..

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 09:49, pirms 4 gadiem
Hmm... rakstīja: Protams, Dončičs ir ar saviem trūkumiem, bet nu to es tā nevaru saprast - visa pasaule viņu slavē un novērtē, bet latvieši te komentāros noliek kā mazo ezi. Ķipa slikts basketbolists. Ok. Skaidrs, ka 20 gados nevar būt tāda psiholoģiska noturība un spēja analizēt situācijas, kā teiksim 25-30 gados. Arī LeBrons, lai arī kāds viņš monstrs nebūtu bijis savās pirmajās sezonās, labākās kvalitātes kā spēlētājs tomēr sasniedza tieši 25-30 gados. Te komentētājiem laikam šķiet, ka atliek nospēlēt tur 10-20 saspringtu spēļu galotnes, lai uzreiz varētu pieprasīt no spēlētāja mācēt tajās nospēlēt aukstasinīgi. Tik ātri jau tas nenotiek. Mūsu pašu Kristaps arī bieži vien neizceļas ar gudriem lēmumiem, kaut pieredze NBA ir lielāka. Kā tā? Citreiz tiešām vienkārši spēlētājam ir jāpaliek vecākam (tīri bioloģiski - kad smadzenes beidz attīstīties un nobriest, un tas var notikt tieši līdz 23-25 gadu vecumam). Protams, ir gadījumi, kad nekas nemainās un spēlētājs kā paliek 'tups' tā paliek (cerams, ka KP nebūs šis gadījums), bet nu to tad tik laiks rādīs
Jācer,ka tieši LD tas tupums pāries,citādi tā komanda ir norakstāma.
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -3 [+] [-]

, 2020-01-09 09:55, pirms 4 gadiem
Anžeja sakarā, jāsaka tas pats, kas Kuruca, kapēc tā trenēties viņi Eiropā nevarēja? Tik tiešām vajag vagarus blakus, kuri dzīs visu iekšā?

     [+] [-]

, 2020-01-09 10:25, pirms 4 gadiem
Andžeju drīz pamatpieciniekaa sūtīs. Gaidu Dāvi atpakaļ. Tagad arī pēdējā nedēļa aizgāja maiņas darījumiem, gaidam jaunumus šajā sakarā.

  +6 [+] [-]

, 2020-01-09 10:38, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Reizēm brīnos par tādiem komentāriem, kas ir no realitātes atrauti. LD vada spēli, rada komandas biedriem iespējas. Pat šajā spēlē to bija daudz. Kurš vainīgs, ka beigās komandas biedrs minstinās un kļūdu pieļauj?
Luka ir izcils basketbolists! Bet šobrīd viņš vada savu personīgo MVP vilcienu, nevis KOMANDAS spēli!

Pavisam drīz būs spēle pret Filadelfiju, tā palīdzēs šo un to salikt pa plautiņiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-09 10:46, pirms 4 gadiem
trupac rakstīja: Ja Vestbrukam fizuha,atlētisms un ciņas spars ir gaismas gadus priekšā viņa IQ uz laukuma, tad Lukam ir otra galējība. IQ ir visaugstākajā līmenī, bet uzvešanās laukumā bērnišķīga. Vienmēr smaidīgs un priecīgs. Pavērojiet, cik apmierināts un ar kādu sejas izteiksmi bieži vien skrien defā pēc iemesta groza. Vēl tās roku platīšanas pēc iemesta truļa, tjip beidzot iemetu. Un kasīšanās ar tiesnešiem. Saspringtās galotnēs parasti uzmet truli, tā teikt, izvēlās vieglāko variantu. Karoče, lai tiktu vienā plauktā ar lebronu, bārdu, KD un citiem, viņam jābūt daudz vīrišķīgākam, vairāk jākoncentrējas, un lkm mentāli jānobriest.
nu jāpaciešas un jāpagaida tie 3-4 gadi. No 20 gadīga gurķa pa daudz gribi.
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +2 [+] [-]

, 2020-01-09 10:56, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Andžeju drīz pamatpieciniekaa sūtīs. Gaidu Dāvi atpakaļ. Tagad arī pēdējā nedēļa aizgāja maiņas darījumiem, gaidam jaunumus šajā sakarā.
Neko nesūtīs. Braients atpakaļ būs nedēļas laikā.
1 2 64 komentāri