Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Cīņa par izdzīvošanu: Latvijas junioriem pirmā pārspēle pret austriešiem

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Cīņa par izdzīvošanu: Latvijas junioriem pirmā pārspēle pret austriešiem
Patriks Bērziņš. Foto: IIHF

Šodien pulksten 16:30 pirmo pārspēli par vietas saglabāšanu spēcīgāko komandu sabiedrībā aizvadīs Latvijas U20 hokeja izlase, kas spēkosies pret austriešiem. Lai nosargātu vietu, nepieciešamas divas uzvaras. Tiešraide kanālā TV6.

• Četrās apakšgrupas spēlēs Latvijas juniori tika pie viena punkta. Pret Šveici divas minūtes līdz beigām tika izlaista vadība un piedzīvots zaudējums bullīšos (2:3).

• Austrieši piedzīvoja trīs sagrāves (0:11 pret Zviedriju, 0:9 pret Čehiju, 0:11 pret Kanādu), bet izšķirošajā spēlē zaudēja arī Vācijai (2:4).

• Vietu elites divīzijā nosargās izlase, kas savstarpējos mačos iegūs divas uzvaras. Pirmā spēle šodien, otrā – 4. janvārī pulksten 17:00. Ja nepieciešams, trešā būs 5. janvārī pulksten 17:00.

• Sāncenšiem ierindā ir viens Nacionālās hokeja līgas (NHL) draftā izvēlēts spēlētājs – Vincencs Rorers, kuru vasarā ar 75. numuru ieguva Monreālas "Canadiens".

• Rorers otro sezonu spēlē Ontārio Hokeja līgā. Ar 26 spēlēs sakrātiem 32 punktiem viņš ir rezultatīvāks par līgas vienīgo latvieti Sandi Vilmani (29 spēles un 24 punkti).

• Vasarā notikušajā NHL draftā ar augsto astoto numuru tika izvēlēts uzbrucējs Marko Kaspers, taču viņš saspringtās sezonas dēļ nav devies uz junioru pasaules čempionātu.

• Kaspers, kurš ikdienā spēlē Zviedrijas augstākajā līgā un 29 spēlēs iekrājis 14 punktus, maijā pārstāvēja Austrijas valstsvienību.

• Pret Latviju Kaspers uz ledus pavadīja vairāk par 20 minūtēm. Pasaules čempionātu viņš noslēdza ar diviem punktiem.

• "Ar švaku spēli viņus neuzvarēsim. Nebūs viegls mačs. Centīsimies darīt visu nepieciešamo," teica Latvijas kapteinis Gustavs Ozoliņš.

• Ar trim piespēlēm tieši aizsargs Ozoliņš ir U20 izlases rezultatīvākais spēlētājs. 0+2 ir Rainera Rullera kontā.

• Latvieši vārtus neguva gan pret Somiju, gan pret Slovākiju, abos mačos zaudējot ar 0:3. Sausā sērija sasniegusi 142:10 minūšu atzīmi.

• "Jābūt viltīgiem, asākiem, ātrākiem. Ātrāk jāmet pa vārtiem, jātraucē vārtsargam. Ir daudz un dažādi aspekti, kā uzlabot savas iespējas," problēmas ar vārtu gūšanu komentēja Ozoliņš.

Pārspēles par vietas saglabāšanu elitē

DatumsLaiksSpēle
02.0116:30Latvija – Austrija
04.0117:00Austrija – Latvija
05.01*17:00Latvija – Austrija

* - ja nepieciešams

Latvijas sastāvs

SpēlētājsGadsKlubsStatistika
Vārtsargi
Patriks Bērziņš2003Danbury Jr. Hatricks (NAHL)13 - 92.1% - 3.65
Linards Lipskis2003Bismarck Bobcats (NAHL)17 - 90.9% - 2.64
Kārlis Mežsargs2003Tri-City Storm (USHL)14 - 87.4% - 3.66
Aizsargi
Niks Feņenko2004Baie-Comeau Drakkar (QMJHL)27 – 4+14
Bogdans Hodass2003Medicine Hat Tigers (WHL)27 – 4+11
Rihards Simanovičs2003Amarillo Wranglers (NAHL)22 – 7+8
Dario Mackevičs2003Mogo/LSPA23 – 4+8
Edgars Kazaks2003Zemgale/LLU6 – 0+1
Gustavs Ozoliņš2003Minnesota Wilderness (NAHL)24 – 2+12
Uzbrucēji
Rodžers Bukarts2004ZSC Lions (Šveice U20)24 – 11+12
Emīls Veckaktiņš2004Lugano (Šveice U20)27 – 6+23
Roberts Cjunskis2003Lugano NL20 (Šveice U20)8 – 4+3
Martins Laviņš2003Cedar Rapids (USHL)18 – 4+7
Darels Dukurs2003SCL Tigers (Šveice U20)27 – 12+11
Rainers Dārziņš2004Skelleftea (Zviedrija U20)7 – 3+1
Ģirts Silkalns2003Fargo Force (USHL)7 – 1+2
Rainers Rullers2004Zemgale/LLU20 – 2+3
Dans Ločmelis2004Lulea (Zviedrija U20)27 – 12+21
Sandis Vilmanis2004Sarnia Sting (OHL)29 – 11+13
Klāvs Veinbergs2003Lincoln Stars (USHL)20 – 6+8
Pēteris Purmalis2003Zemgale/LLU6 – 2+3
Anrī Ravinskis2003Blainville-Boisbrianda Armanda (QMJHL)11 – 1+1
Kristiāns Sāmītis2003Philadelphia Rebels (NAHL)26 – 5+6

Vārtsargiem norādīts aizvadīto spēļu skaits, atvairīto metienu procents, vidēji spēlē ielaistie vārti. Laukuma spēlētājiem norādītas aizvadītās spēles, vārti plus piespēles. Zemgales/LLU hokejistiem norādīta statistika "Mestis" līgā

1 2 3 4 5 144 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2023-01-02 09:11, pirms 2 gadiem
Skaisto zaudējumu laiks beidzies.

     [+] [-]

, 2023-01-02 09:14, pirms 2 gadiem
Nu šitos jau vajadzētu paņemt, bez aizķeršanās. Lai nu kā, bet mūsējiem bija stabils sniegums visu turnīru. Pat bez neviena 0:7
Slēpts komentārs: erred

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 09:43, pirms 2 gadiem
Varenās Austrijas Dižā plāna pimā diena! Šie ir atpūtušies un labā noskaņojumā, gatavi test pārgurušos latviešus !!!

     [+] [-]

, 2023-01-02 10:00, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: kārtējais skaistais zaudējums briest ...
kad mūsējie pēdējoreiz ir guvuši vārtus?
Gadu atpakaļ....
?

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 10:28, pirms 2 gadiem
Te parādīsies vai spējam x2 uzvarēt vai arī esam tikai tāda "labo" zaudējumu komanda. Gribās cerēt, ka čaļi parādīs, ka vismaz šis sastāvs pieder elitei.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 10:29, pirms 2 gadiem
Cerams ka aizsargi kādu 3 vārtus gūs

  -3 [+] [-]

, 2023-01-02 10:36, pirms 2 gadiem
TIKAI RĪGA, TIKAI "DINAMO"!!!

HEI, HEI, JŪ-ES-EI!!!

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 10:44, pirms 2 gadiem
erred rakstīja: kārtējais skaistais zaudējums briest ...
kad mūsējie pēdējoreiz ir guvuši vārtus?
Gadu atpakaļ....
Steidzami pie ārsta, tev pautu vietā rozīnītes.

Šodien jābūt kādām 5 bankām, 5:1, 5:2.

  +4 [+] [-]

, 2023-01-02 10:48, pirms 2 gadiem
Cerams vīri secinājumus ir izdarījuši, un saprot, kāpēc uzbrukumā tā neveicas

  +2 [+] [-]

, 2023-01-02 10:49, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Steidzami pie ārsta, tev pautu vietā rozīnītes.

Šodien jābūt kādām 5 bankām, 5:1, 5:2.
Neuzkarini kalkulatoru, dračimoli

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 11:35, pirms 2 gadiem
Tikko pamanīju, ka Veinbergam ir -7.
Vienādos sastāvos esam ielaiduši 10 vārtus.

Klāv, saņemies.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-02 11:41, pirms 2 gadiem
0:11 pret Zviedriju, 0:9 pret Čehiju, 0:11 pret Kanādu ...
kaut kā baigi pārliecinošie tie austrieši neizskatās ...
un ja vēl latvieši uzzinātu hokeja spēles noslēpumu, ka galvenais nav ripas kontrole, individuālā meistarība, laba spēle viduszonā utt, bet gan uzvara, ko var panākt iemetot vismaz +1 ripu vairāk ...

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 12:10, pirms 2 gadiem
Gailēni komentāros pirms katras spēles kladzināja ka šodien vinne garantēta. Nekas jauns! 😀

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 12:12, pirms 2 gadiem
MachimoI rakstīja: Steidzami pie ārsta, tev pautu vietā rozīnītes.

Šodien jābūt kādām 5 bankām, 5:1, 5:2.
Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 12:15, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām
viņi ir atpūtušies, kamēr mēs noguruši
Slēpts komentārs: hokejists77

     [+] [-]

, 2023-01-02 12:29, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: viņi ir atpūtušies, kamēr mēs noguruši
Ar to nekāda sakara. Mēs atbraucām un maucām ar visiem. Aus acīmredzami gatavojās Ger un gan jau arī prātā paturēja mūs - ja nu, tomēr, nesanāk
Tas nenozīmē tikai spēku taupīšanu. Tas nozīmē gatavoties noteiktām pretiniekam - ilgstošs skautings, spēles manieres izvēle tieši pret noteikto pretinieku, iespeletas kombinācijas utt. Īsā turnīrā katram pretiniekam tik ļoti nepielāgosies, spēlējot kā to darīja lv. Es vairāk atbalstu lv variantu - cīnīties katrā spēlē, bet pārspēles parādīs, kurš variants tieši šogad bija pareizi

     [+] [-]

, 2023-01-02 12:33, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ar to nekāda sakara. Mēs atbraucām un maucām ar visiem. Aus acīmredzami gatavojās Ger un gan jau arī prātā paturēja mūs - ja nu, tomēr, nesanāk
Tas nenozīmē tikai spēku taupīšanu. Tas nozīmē gatavoties noteiktām pretiniekam - ilgstošs skautings, spēles manieres izvēle tieši pret noteikto pretinieku, iespeletas kombinācijas utt. Īsā turnīrā katram pretiniekam tik ļoti nepielāgosies, spēlējot kā to darīja lv. Es vairāk atbalstu lv variantu - cīnīties katrā spēlē, bet pārspēles parādīs, kurš variants tieši šogad bija pareizi
Kas liek domāt, ka viņi ir kam vairāk gatavojušies pret mums, kā mēs pret viniem?
Tip ja tu dragā pret USA un citiem, tad austriešus neskauto. Bet šamie drātes laikā no zviedriem domāja par spēli pret LV ?

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 12:44, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Kas liek domāt, ka viņi ir kam vairāk gatavojušies pret mums, kā mēs pret viniem?
Tip ja tu dragā pret USA un citiem, tad austriešus neskauto. Bet šamie drātes laikā no zviedriem domāja par spēli pret LV ?
Primārais viņi gatavojās pret Ger. Mēs - plāns B, ja nesaies ar Ger. Objektīvi skatoties, jebkurā rangā, prognozēs mēs bijām tā komanda, kas sitas par izdzīvošanu. Nebūtu pat mega brīnums, ja viņi vairāk gatavojās tieši mums nevis Ger - skatoties reālos spēku samērus.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 12:53, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Primārais viņi gatavojās pret Ger. Mēs - plāns B, ja nesaies ar Ger. Objektīvi skatoties, jebkurā rangā, prognozēs mēs bijām tā komanda, kas sitas par izdzīvošanu. Nebūtu pat mega brīnums, ja viņi vairāk gatavojās tieši mums nevis Ger - skatoties reālos spēku samērus.
Tātad principā abām komandām bij 2 dienas, lai gatavotos šīm spēlēm, jo tikai tad bija 100% skaidrs ka spēlešim viens pret otru un visas tās pasakas par viņu dižo gatavošanos kamēr Lv "lieki tērē spēkus" jau no turnīra sākuma ir fufelis.

     [+] [-]

, 2023-01-02 13:24, pirms 2 gadiem
te arī redzēsim, ko katrs ir vērts
rezultāts būs uz tāfeles, pārējais lirika

  -3 [+] [-]

, 2023-01-02 13:37, pirms 2 gadiem
Pa TV6 nerādīs! Varbūt kāds varēs iedot saiti kur rādīs!?

  +3 [+] [-]

, 2023-01-02 13:41, pirms 2 gadiem
Sporta Eksperts#1 rakstīja: Pa TV6 nerādīs! Varbūt kāds varēs iedot saiti kur rādīs!?
Šodien pulksten 16:30 pirmo pārspēli par vietas saglabāšanu spēcīgāko komandu sabiedrībā aizvadīs Latvijas U20 hokeja izlase, kas spēkosies pret austriešiem. Lai nosargātu vietu, nepieciešamas divas uzvaras. Tiešraide kanālā TV6.

     [+] [-]

, 2023-01-02 13:45, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām
Tas kas mani dara bažīgu ir tas, ka uzbrukumā īsti nav neviena spilgta līdera, kāds iepriekšējam gadam bija Ansons, kurš vienītī var izšķirt spēli, ja komandai kopumā neiet (kas mums atbildīgās spēlēs mēdz notikt).

     [+] [-]

, 2023-01-02 13:49, pirms 2 gadiem
pozitīvs ir tas, ka abiem karogiem ir pa vidu balta krāsa...

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 13:54, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Uzvarai būtu jābūt, bet ļoti šaubos, ka tik pārliecinošai, kā saki. Nav neviena argumenta, kas pierādītu, ka aus mums ir viegli nokožami. Tie viņu 0.11 nav rādītājs. Tas, kas darijas GT pēdējā kārtā diezgan labi apliecina, ka junioros jāskatās uz konkrēto spēli un iepriekšējās ņemt vērā nav vērts, turklāt šodien turnīrs sākas no sākuma un ir diezgan skaidrs, ka lv un aus uz turnīru brauca ar divām dažādām stratēģijām
Tu esi nepārliecināts vidējais sūnciemietis ar grafomānijas problēmu un lielu fantāziju

Vācija bija vadībā ar 3 bankām spēles vidū un izslēdza motoru un pilnībā atslidoja numuru, spēli būtu labāk skatījies

  -1 [+] [-]

, 2023-01-02 13:57, pirms 2 gadiem
Edgars rakstīja: Tas kas mani dara bažīgu ir tas, ka uzbrukumā īsti nav neviena spilgta līdera, kāds iepriekšējam gadam bija Ansons, kurš vienītī var izšķirt spēli, ja komandai kopumā neiet (kas mums atbildīgās spēlēs mēdz notikt).
Pret lēnākiem un švakākiem austriešiem visiem būs vairāk laika un telpas un pēkšņi vairāki pēc burvjiem ar ripu izskatīsies, tā nebūs problēma.

Bažīties nav par ko

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 14:00, pirms 2 gadiem
"Ar švaku spēli viņus neuzvarēsim. Nebūs viegls mačs. Centīsimies darīt visu nepieciešamo," teica Latvijas kapteinis Gustavs Ozoliņš.

• Ar trim piespēlēm tieši aizsargs Ozoliņš ir U20 izlases rezultatīvākais spēlētājs.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-02 14:01, pirms 2 gadiem
pirmo speli uzvaresim, otra beigsies papildlaikaa ja vien berzins nesaaks mest vaartos

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 14:08, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Tātad principā abām komandām bij 2 dienas, lai gatavotos šīm spēlēm, jo tikai tad bija 100% skaidrs ka spēlešim viens pret otru un visas tās pasakas par viņu dižo gatavošanos kamēr Lv "lieki tērē spēkus" jau no turnīra sākuma ir fufelis.

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:19, pirms 2 gadiem
Edgars rakstīja: Tas kas mani dara bažīgu ir tas, ka uzbrukumā īsti nav neviena spilgta līdera, kāds iepriekšējam gadam bija Ansons, kurš vienītī var izšķirt spēli, ja komandai kopumā neiet (kas mums atbildīgās spēlēs mēdz notikt).
Nevajag pārspīlēt Ansona varējumu.Ja mēs spēlētu 1divīzijā,kā bija ar Ansonu,tad mums pus komanda būtu līderi!

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:34, pirms 2 gadiem
purva_velns rakstīja: te arī redzēsim, ko katrs ir vērts
rezultāts būs uz tāfeles, pārējais lirika
Ivara mīļākais teiciens. Kļavu lapa burta audžu dēls, Ivars tevi adoptēja?

     [+] [-]

, 2023-01-02 14:35, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: Tātad principā abām komandām bij 2 dienas, lai gatavotos šīm spēlēm, jo tikai tad bija 100% skaidrs ka spēlešim viens pret otru un visas tās pasakas par viņu dižo gatavošanos kamēr Lv "lieki tērē spēkus" jau no turnīra sākuma ir fufelis.
Principā jā, teorijā mums varēja gatavoties jau no turnīra sākuma, jo skatoties reāli tieši šādam duelim par izdzīvošanu arī bija jābūt. Par to, spēku taupīšana ir pasakas - piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-02 14:37, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Principā jā, teorijā mums varēja gatavoties jau no turnīra sākuma, jo skatoties reāli tieši šādam duelim par izdzīvošanu arī bija jābūt. Par to, spēku taupīšana ir pasakas - piekrītu.
Teorijā mēs visu laiku esam vienādā situācijā kurā zeme ir apaļa, šaiba plakana, ledus slidens un ir jānotiek katastrofai, lai tos austriešus nenotestu sērījā līdz 2 uzvarām.
1 2 3 4 5 144 komentāri