Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:274, Did:0, useCase: 3

Jauna diena slēpošanas virtuvē: uz Pekinu brauks Slotiņš, atstumtais Bikše vēršas LOK

Agris Suveizda

Jauna diena slēpošanas virtuvē: uz Pekinu brauks Slotiņš, atstumtais Bikše vēršas LOK
Indulis Bikše. Foto:Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas Slēpošanas federācija (LSF) dalībai Pekinas olimpiskajās spēlēs Induļa Bikšes vietā apstiprinājusi Robertu Slotiņu, aģentūrai LETA apstiprināja LSF valdes loceklis Jānis Puida, kurš ir atbildīgs par distanču slēpošanu. Savukārt pats Bikše pret lēmumu iebildis Latvijas Olimpiskajā komitejā (LOK), cerībā, ka varēs atgūt sākotnēji piešķirto kvotu.

Vēl nedēļas sākumā Latvijas kvotas tika piešķirtas vadošajam slēpotājam vīru konkurencē Raimo Vīgantam un Bikšem, taču vēlāk tika pieņemts atlikt otrās kvotas piešķiršanu. Kā skaidro Puida, Bikšem kvota nav piešķirta par nepatiesu ziņu sniegšana presē un federācijas tēla graušanu. Slēpotāja komandai ar LSF nav labas attiecības, un, kā šonedēļ ziņoja laikraksts "Latvijas Avīze", par pēdējām domstarpībām finanšu jautājumos sportista tēvs un treneris Zintis Bikše konsultējies policijā. "Bažas, ka viņa rīcība olimpiskajās spēlēs radīs negatīvu ietekmi uz komandas mikroklimatu, varētu nest negodu ne tikai LSF, bet Latvijas komandai kopā, kas grautu Latvijas tēlu kā tādu," norāda LSF pārstāvis.

Strīds esot par to, ka slēpotājs no federācijas nav saņēmis finansējumu, lai gan Madonas pašvaldība pārskaitījusi LSF četrus tūkstošus eiro par četriem tās sportistiem, no kuriem katram pienākas pa tūkstotim. Savukārt Puida laikrakstam norādīja, ka nauda esot pieejama un citiem mērķiem netiek tērēta, bet sportists pats neesot pieteicies, ne pieprasījis avansā, ne atskaitījies par izdevumiem.

Bikše aģentūrai LETA norādīja, ka tikai trešdien pats no medijiem uzzinājis, ka ir izņemts no olimpisko spēļu dalībnieku pulka. "Šorīt saņēmu elektroniskā pasta vēstuli, ka vakar viņi sasaukuši valdes ārkārtas sēdi, kurā nolemts atdot kvotu nākamajam sportistam rangā, jo es esot sniedzis medijiem nepatiesas ziņas un varētu radīt nelabvēlīgu mikroklimatu. Nekas tāds jau nepamatots tur nebija, viss bija taisnība. Pat, ja nebūtu, vai tas ir īstais iemesls, lai atņemtu kvotu?" stāstīja Bikše, norādot, ka kvalifikācijā bijis krietni priekšā Slotiņam. "Gaidu kādu atbildi no olimpiskās komitejas, vai viņi akceptēs federācijas lēmumu. Šodien aizsūtīju e-pastu, pagaidām atbildes nav."

Sieviešu konkurencē kvotas piešķirtas Patrīcijai Eidukai, Kitijai Auziņai, Esterei Volfai, Samantai Krampei un Baibai Bendikai. Pekinas olimpiskās spēles notiks no 4. līdz 20.februārim.

Oficiālais Latvijas sportistu sastāvs

Sporta veidsDalībnieki
Hokejs25 spēlētāji
BobslejsOskars Ķibermanis / Matīss Miknis / Dāvis Spriņģis / Edgars Nemme / Emīls Cipulis
SkeletonsMartins Dukurs / Tomass Dukurs / Endija Tērauda
KamanasKendija Aparjode / Elīza Tīruma / Elīna Vītola / Kristers Aparjods / Gints Bērziņš / Artūrs Dārznieks / Roberts Plūme / Mārtiņš Bots / Juris Šics / Andris Šics
ŠorttreksRoberts Krūzbergs / Reinis Bērziņš
DaiļslidošanaDeniss Vasiļjevs
ĀtrslidošanaHaralds Silovs
BiatlonsBaiba Bendika
Dist. slēpošanaPatrīcija Eiduka / Kitija Auziņa / Samanta Krampe / Estere Volfa / Baiba Bendika / Raimo Vīgants/Roberts Slotiņš
Kalnu slēpošanaLiene Bondare / Miks Zvejnieks
Ziemeļu divcīņaMarkuss Vinogradovs

Izmantotie resursi:
LETA

 +19 [+] [-]

, 2022-01-20 13:45, pirms 3 gadiem
slēpošanas pederācija

 +17 [+] [-]

, 2022-01-20 13:46, pirms 3 gadiem
Šķiet, ka pēc visa šī, slēpošanas sacensības Latvijā būs vienas no gaidītākajām

 +11 [+] [-]

, 2022-01-20 13:47, pirms 3 gadiem
Klauni, ibiem

 +17 [+] [-]

, 2022-01-20 13:49, pirms 3 gadiem
Slotiņš!? Es vispār nesaprotu šī kadra būšanu Latvijas izlasē, varbūt viņš pats apmaksā par vietu komandā jeb kāds ir r ietekmīgs sponsors? Kam tāds lūzeris vajadzīgs Olimpiādē?

     [+] [-]

, 2022-01-20 13:52, pirms 3 gadiem
jeepis59 rakstīja: Slotiņš!? Es vispār nesaprotu šī kadra būšanu Latvijas izlasē, varbūt viņš pats apmaksā par vietu komandā jeb kāds ir r ietekmīgs sponsors? Kam tāds lūzeris vajadzīgs Olimpiādē?
Latvijas 2.-.3. ātrākais slēpotājs.

 +15 [+] [-]

, 2022-01-20 13:53, pirms 3 gadiem
Es pat neiedziļināšos, bet viens ir skaidrs - federācijā nešaubīgi viss ir kārtībā, darbs tiek darīts nevainojami un kā pateicību par labi padarīto darbu Puida varēs aizbraukt jaukā ekskursijā uz Ķīnu

  +9 [+] [-]

, 2022-01-20 13:54, pirms 3 gadiem
Man pirms gadiem 10 stāstīja, ka ar to federāciju ir ļoti slikti, tamdēļ nav vērts cerēt, ka Latvijā tuvākajā laikā kaut kas ies uz labo pusi, toreiz vēl īsti neticēju, ka viss var būt tik slikti, tagat redzu, ka ir pilnīgs "čau" un diez vai ar šādu vadību var izdoties piesaistīt normāli resursus, attīstīt bērnu sportu utt... Pēdējo notikumu kontekstā pat nezinu, smieties vai raudāt.
Varbūt uz reizi, lai pats prezidents un kāds no valdes brauc un startē 😁

  +9 [+] [-]

, 2022-01-20 13:59, pirms 3 gadiem
Mazliet žēl Eidukas.
Bet viss šis tikai apliecina, ka talanti var izsisties arī par spīti ķīselim.

 +10 [+] [-]

, 2022-01-20 14:00, pirms 3 gadiem
Tik daudz sūdu četru dienu laikā... Tā vietā, lai, izmantojot faktu, ka pirmoreiz olimpiādē piedalīsies septiņi Latvijas slēpotāji, uztaisītu pozitīvu PR un popularizētu slēpošanu, vienas vienīgas negācijas un savstarpēja dir-šanās!

OK, ziemas pie mums nav garas, bet, kad ir sniegs, slēpošanas trases ir pilnas. Šļūc gan pensionāri ar vecām kocenēm, gan sportiskie ar modernāko pieejamo ekipējumu. Ir pamats zināmai masveidībai. Bet iespējas tiek nolaistas podā.

 +17 [+] [-]

, 2022-01-20 14:03, pirms 3 gadiem
Nu jopcik kas par grandiozu joku 4 dienas pēcpusdienai tikko vēl biatlonisti nebija vajadzīgi a tagad lūdzu brauciet tikai nebojājiet federācijas PR
Šeit nu tiešām ceru ka LOK teiks savu vārdu, jo nu šis par traku!

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 14:03, pirms 3 gadiem
beidziet, federācijas čaļiem dzīves notikums - kam iedot tūrisma biļeti uz Pekinu un kam ne. nākamo ciklu atkal varēs turpināt dalīt un pārdalīt 50 eiro, kas gan jau ir visa viņu ietekme ikdienā

  -2 [+] [-]

, 2022-01-20 14:07, pirms 3 gadiem
Kur blein pidrilla otins lai nostātos federācijas pusē ??
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 14:08, pirms 3 gadiem
Situācija ar Bendikas izteikumiem pirms kvotas saņemšanas tad jau arī bija tāda pati vien federācijas tēla graušana...

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 14:09, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Tik daudz sūdu četru dienu laikā... Tā vietā, lai, izmantojot faktu, ka pirmoreiz olimpiādē piedalīsies septiņi Latvijas slēpotāji, uztaisītu pozitīvu PR un popularizētu slēpošanu, vienas vienīgas negācijas un savstarpēja dir-šanās!

OK, ziemas pie mums nav garas, bet, kad ir sniegs, slēpošanas trases ir pilnas. Šļūc gan pensionāri ar vecām kocenēm, gan sportiskie ar modernāko pieejamo ekipējumu. Ir pamats zināmai masveidībai. Bet iespējas tiek nolaistas podā.
ja gribas kko mainīt, tad ir jāmaina visa federāciju struktūra. tas ir acīmredzami, ka šis federāciju formāts kā magnēts vadībā pievelk ļoti konkrētu "interešu" un "morālā koda" cilvēkus. Skaties teju, uz kuru sporta federāciju gribi un tās vadībā sajutīsi no vieglas līdz diezgan smagai puvuma smakai

  +9 [+] [-]

, 2022-01-20 14:09, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Mazliet žēl Eidukas.
Bet viss šis tikai apliecina, ka talanti var izsisties arī par spīti ķīselim.
Talanti var izsisties ar ļoti lielu ģimenes, ne federācijas, atbalstu

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 14:11, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Mazliet žēl Eidukas.
Bet viss šis tikai apliecina, ka talanti var izsisties arī par spīti ķīselim.
Uz vecāku pleciem var, bet, diemžēl, daudzi talanti 16-18 gadu vecumā beidz nopietni sportot, jo federācijai ir ļoti grūti ar naudas piesaisti, tā pat piesaistīto līdzekļu sadales process ir diezgan necaurspīdīgs.
Katrā ziņā talants, bez nopietniem treniņiem, nometnēm, inventāra paliks tikai talants junioru vecumā, un šādi mums par pēdējiem 30 gadiem ir bijuši daudzi.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 14:15, pirms 3 gadiem
Kāds sakars tur ir Puidam šobrīd?? Bikše ar savu attieksmi pret visu, pret treniņiem, pret federācijas darbiniekiem ir pelnījis palikt mājās. Kad Bikše ir mācējis normāli komunicēt? Nekad... Vienmēr dzirdam tikai mēdijos, ka nabaga Bikše ir apdalīts, varbūt viņiem jāsāk ar sevi, un varbūt, tomēr, problēma ir tēvā un dēlā? Ja runa iet par naudu,ko piešķīra viņa dzimtais novads, tad tur vispār nav sakats ar LSF. Tai pašā laikā, "komanda" B meklē veidu, kā aivest vecāko no "komandas" B uz OL līdz ar to tiek klaji melots mēdijam.
Bikšem būtu jāsaprot, ka viņš jau sen nav nekāda zvaigzne, būtu priecājies, ka federācija viņu vispār vēl atblasta, kaut rezultāti ir tuvu junioru līmenim, kuri mācās skolā un labi ja trenējas 12h nedēļā. Būtu interesanti aplūkot pēdējās četrgades treniņu apjomu Bikšem, 100% būtu zem 400h.

P.S. Visu zināšanai Puida federācija strādā par velti. Nebūtu Puidas, nebūtu ne Eidukai izbrīvēts finansējums, ne Vigantam, ne mūsu superzvaigznei Bikšei. Apskaties vēsturiski ar kādu tērpu Bikše brauca OL kad Pīpkalējs bija pie ruļļa, viņš brauca ar Bialonistu tērpu. Skatoties, ko Puida ir pienesis LSF un distanču slēpēm, bez viņa, distanču slēpošana būtu akacī un nebūtu neviena, vein viens pliks ģenerālsekretārs.
Slēpts komentārs: M

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 14:19, pirms 3 gadiem
Zināmais nezināmaja rakstīja: Kāds sakars tur ir Puidam šobrīd?? Bikše ar savu attieksmi pret visu, pret treniņiem, pret federācijas darbiniekiem ir pelnījis palikt mājās. Kad Bikše ir mācējis normāli komunicēt? Nekad... Vienmēr dzirdam tikai mēdijos, ka nabaga Bikše ir apdalīts, varbūt viņiem jāsāk ar sevi, un varbūt, tomēr, problēma ir tēvā un dēlā? Ja runa iet par naudu,ko piešķīra viņa dzimtais novads, tad tur vispār nav sakats ar LSF. Tai pašā laikā, "komanda" B meklē veidu, kā aivest vecāko no "komandas" B uz OL līdz ar to tiek klaji melots mēdijam.
Bikšem būtu jāsaprot, ka viņš jau sen nav nekāda zvaigzne, būtu priecājies, ka federācija viņu vispār vēl atblasta, kaut rezultāti ir tuvu junioru līmenim, kuri mācās skolā un labi ja trenējas 12h nedēļā. Būtu interesanti aplūkot pēdējās četrgades treniņu apjomu Bikšem, 100% būtu zem 400h.

P.S. Visu zināšanai Puida federācija strādā par velti. Nebūtu Puidas, nebūtu ne Eidukai izbrīvēts finansējums, ne Vigantam, ne mūsu superzvaigznei Bikšei. Apskaties vēsturiski ar kādu tērpu Bikše brauca OL kad Pīpkalējs bija pie ruļļa, viņš brauca ar Bialonistu tērpu. Skatoties, ko Puida ir pienesis LSF un distanču slēpēm, bez viņa, distanču slēpošana būtu akacī un nebūtu neviena, vein viens pliks ģenerālsekretārs.
Viss būtu labi, ja Tu nebūtu reģistrējies pirms 20 minūtēm
Var minēt, kāpēc Tu to izdarīji

     [+] [-]

, 2022-01-20 14:21, pirms 3 gadiem
Un mīļie, ja paturpinam mūsu biatlona un arī slēpotāja B "zvaigžņu" epopeju.
Izlasiet ZOS nolikuma 4 punkta beigas.
https://www.infoski.lv/files/zos_20...

Interesanti ne??

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 14:23, pirms 3 gadiem
Zināmais nezināmaja rakstīja: Kāds sakars tur ir Puidam šobrīd?? Bikše ar savu attieksmi pret visu, pret treniņiem, pret federācijas darbiniekiem ir pelnījis palikt mājās. Kad Bikše ir mācējis normāli komunicēt? Nekad... Vienmēr dzirdam tikai mēdijos, ka nabaga Bikše ir apdalīts, varbūt viņiem jāsāk ar sevi, un varbūt, tomēr, problēma ir tēvā un dēlā? Ja runa iet par naudu,ko piešķīra viņa dzimtais novads, tad tur vispār nav sakats ar LSF. Tai pašā laikā, "komanda" B meklē veidu, kā aivest vecāko no "komandas" B uz OL līdz ar to tiek klaji melots mēdijam.
Bikšem būtu jāsaprot, ka viņš jau sen nav nekāda zvaigzne, būtu priecājies, ka federācija viņu vispār vēl atblasta, kaut rezultāti ir tuvu junioru līmenim, kuri mācās skolā un labi ja trenējas 12h nedēļā. Būtu interesanti aplūkot pēdējās četrgades treniņu apjomu Bikšem, 100% būtu zem 400h.

P.S. Visu zināšanai Puida federācija strādā par velti. Nebūtu Puidas, nebūtu ne Eidukai izbrīvēts finansējums, ne Vigantam, ne mūsu superzvaigznei Bikšei. Apskaties vēsturiski ar kādu tērpu Bikše brauca OL kad Pīpkalējs bija pie ruļļa, viņš brauca ar Bialonistu tērpu. Skatoties, ko Puida ir pienesis LSF un distanču slēpēm, bez viņa, distanču slēpošana būtu akacī un nebūtu neviena, vein viens pliks ģenerālsekretārs.
Sveiks, Jāni P.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-20 14:24, pirms 3 gadiem
JoKaLeMeNe rakstīja: Viss būtu labi, ja Tu nebūtu reģistrējies pirms 20 minūtēm
Var minēt, kāpēc Tu to izdarīji
Laikam nav ko teikt Tev šobrīd
Par to neiet runa šobrīd
Turpini cepienu un nestalko profilus.

     [+] [-]

, 2022-01-20 14:24, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Sveiks, Jāni P.
Sorry nop
Bet es tajā mērcē ilgi esmu bijis

  +6 [+] [-]

, 2022-01-20 14:27, pirms 3 gadiem
"... varētu nest negodu ne tikai LSF, bet Latvijas komandai kopā, kas grautu Latvijas tēlu kā tādu," norāda LSF pārstāvis."

Te izskatās, ka tikai LSF konkrēti grauj savu un LV tēlu

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 14:40, pirms 3 gadiem
Zināmais nezināmaja rakstīja: Laikam nav ko teikt Tev šobrīd
Par to neiet runa šobrīd
Turpini cepienu un nestalko profilus.
Kā cilvēkam no malas man ir, ko teikt - SF darbības izskatās draņķīgi.
Nav tik daudz mums to slēpotāju, lai laicīgi nevarētu nokomunicēt gan ar viņiem, gan ar sabiedrību.
Šie pēdējā brīža reveransi izkatās neprofesionālas vadības iniciēti.
Varbūt Puiga ir zelts ne cilvēks, bet kā organizators štruntīgs.
Tak atkal - tikai skats no malas.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 14:40, pirms 3 gadiem
Slotiņš jau laikam arī ir nedaudz ātrāks par Bikši.

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 14:43, pirms 3 gadiem
nu slēpotāji, saņemās, līdz šorttreka santabarbarai vēl par īsu.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 14:44, pirms 3 gadiem
jeepis59 rakstīja: Slotiņš!? Es vispār nesaprotu šī kadra būšanu Latvijas izlasē, varbūt viņš pats apmaksā par vietu komandā jeb kāds ir r ietekmīgs sponsors? Kam tāds lūzeris vajadzīgs Olimpiādē?
Mjā, izskatās, tas vecais ķēms P iedomājies federāciju par savu kabatas firmiņu... Tiešām visi valdes locekļi šim sū... piekrita? Pat Ikaunieks, kurš pats no Madonas, savedis kārtībā Smecersilu līdz pasaules līmenim, būtu labs kandidāts federācijas vadīšanai, savedot kopā labākos slēpotājus no slēpotājiem, biatlonistiem un orientieristiem.
Interesanti, kāds tagad uz Olimpiādi ir LSF cenrādis? Slēpot lāga vairs nemāku, bet 50000 varu piedāvāt. 10000 atsitīšu uzreiz uz dalībnieka suvenīru maisiņa rēķina, 5000 biļete un dzīvošana Pekinā, man pat slēpes nevajag, varu vēl pirms pirmā starta saslimt ar "Hermaņa vēdervīrusu" un distances malā nūjas pasniegt visiem, i slēpotājiem, i biatlonistiem, i tramplīnlēcējiem!

  +7 [+] [-]

, 2022-01-20 14:47, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik neko neceru sagaidīt no Latvijas slēpotājiem OS, un šī būs ne pirmā, ne arī pēdējā OS, kur Latvijas slēpotāji aizbrauc kā tūristi, tad ne pārāk iespringstu par viņu problēmām.
Patrīcija un Baiba nav nekādas tūristes. Reāli cīnīties par labāko 20-30 nieku, kas ir pietiekami labs līmenis.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 14:53, pirms 3 gadiem
Jā cepiens nopietns, līdzīgs būtu drošvien arī ja Rastorgujevs būtu sarūpējis vēl 3 papildus vietas pārējiem Biatlonā, Ziemas OS stipri neobjektīvākas viss notiek, nav kā Vasaras OS, kur brauc pēc nopelniem un parādītā rezultāta.
Te vajag vienu komandas līderi un tad pārējie nāk komplektā

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 14:57, pirms 3 gadiem
raivis77 rakstīja: Jā cepiens nopietns, līdzīgs būtu drošvien arī ja Rastorgujevs būtu sarūpējis vēl 3 papildus vietas pārējiem Biatlonā, Ziemas OS stipri neobjektīvākas viss notiek, nav kā Vasaras OS, kur brauc pēc nopelniem un parādītā rezultāta.
Te vajag vienu komandas līderi un tad pārējie nāk komplektā
kas ta vasarā savādāks? izņemot vieglatlētiku pārējos veidos manuprāt tieši tāpat notiek .
vienkārši tur par kvotām tāda marasma nav bijis.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 14:58, pirms 3 gadiem
Zināmais nezināmaja rakstīja: Kāds sakars tur ir Puidam šobrīd?? Bikše ar savu attieksmi pret visu, pret treniņiem, pret federācijas darbiniekiem ir pelnījis palikt mājās. Kad Bikše ir mācējis normāli komunicēt? Nekad... Vienmēr dzirdam tikai mēdijos, ka nabaga Bikše ir apdalīts, varbūt viņiem jāsāk ar sevi, un varbūt, tomēr, problēma ir tēvā un dēlā? Ja runa iet par naudu,ko piešķīra viņa dzimtais novads, tad tur vispār nav sakats ar LSF. Tai pašā laikā, "komanda" B meklē veidu, kā aivest vecāko no "komandas" B uz OL līdz ar to tiek klaji melots mēdijam.
Bikšem būtu jāsaprot, ka viņš jau sen nav nekāda zvaigzne, būtu priecājies, ka federācija viņu vispār vēl atblasta, kaut rezultāti ir tuvu junioru līmenim, kuri mācās skolā un labi ja trenējas 12h nedēļā. Būtu interesanti aplūkot pēdējās četrgades treniņu apjomu Bikšem, 100% būtu zem 400h.

P.S. Visu zināšanai Puida federācija strādā par velti. Nebūtu Puidas, nebūtu ne Eidukai izbrīvēts finansējums, ne Vigantam, ne mūsu superzvaigznei Bikšei. Apskaties vēsturiski ar kādu tērpu Bikše brauca OL kad Pīpkalējs bija pie ruļļa, viņš brauca ar Bialonistu tērpu. Skatoties, ko Puida ir pienesis LSF un distanču slēpēm, bez viņa, distanču slēpošana būtu akacī un nebūtu neviena, vein viens pliks ģenerālsekretārs.
Tagad skaidrs, pēc Jūsu teiktā, par visām pēdējā laika traģēdijām slēpošanas attīstībā Latvijā, ja uz Olimpisko komandu pa pažobelēm jāvāc 16-gadīgi skuķi, jo citu vairs vienkārši nav, atbildīgs ir tikai un vienīgi Puiga, kurš darbojies visu laiku viens pats.
Es arī esmu viena labdarības fonda vadītājs, tāpat bez algas. Tikai jāņem vērā, ka katra mana uzstāšanās konferencē (4-5 dienas) tiek pilnībā apmaksāta. Tai skaitā no fonda, komandējuma maksas uz 5 dienām tikko bija 60 eiro diennaktī. Plus bezmaksas transports un viesnīca, kā arī ēdināšana. Tāda tā "darbība bez algas"!

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 14:58, pirms 3 gadiem
Peldēšanā startēja sportists, kas knapi aizpeldēja līdz galam!
Kādi tur nopelni un parādītais rezultāts?

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 15:00, pirms 3 gadiem
Cīņa par tūrista vietu saasinās. Kurš sola vairāk ?

  +4 [+] [-]

, 2022-01-20 15:02, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Peldēšanā startēja sportists, kas knapi aizpeldēja līdz galam!
Kādi tur nopelni un parādītais rezultāts?
uz mirkli aizdomājos pats pieteikties, man pat slēpes jau ir.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 15:04, pirms 3 gadiem
atvainojos, bet viņiem pašiem kauna nav? rezultāti nekādi, grib aizbraukt tūrismā. Tas Puida japadzen no federācijas. tur tāds bardaks notiek.

  -2 [+] [-]

, 2022-01-20 15:15, pirms 3 gadiem
Slotins gadiijumaa nav tas pats gliemezis kas biatlonaa vilkaas 30 min aiz liideriem?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:15, pirms 3 gadiem
wolmar_brother rakstīja: atvainojos, bet viņiem pašiem kauna nav? rezultāti nekādi, grib aizbraukt tūrismā. Tas Puida japadzen no federācijas. tur tāds bardaks notiek.
Federācijas darbu nekomentēšu, jo nezinu faktus, turklāt šajā situācijā izskatās, ka abas puses nav baltas un pūkainas.

Slēpošana ziemas olimpiādē ir kā 100 m skriešana vieglatlētikā - vismasveidīgais sports, kurā tiek dota iespēja startēt visādiem eksotiem. Diemžēl Latvijas pārstāvji slēpošanā nereti tiešām var pieskaitīt eksotu kategorijai. Bet atkārtošos, ka atbalstu visu kvotu izmantošanu visos lielajos sporta mačos visos sporta veidos, ja vien nav tiešām kaut kādi ļoti argumentēti pretiemesli.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:17, pirms 3 gadiem
Cīņa par 70+ vietu olimpiādē nepajokam

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:19, pirms 3 gadiem
DainisKazačoks rakstīja: Cīņa par 70+ vietu olimpiādē nepajokam
tur tak ir bezmakas pufaika, treniņtēps, paēšana ut.t.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 15:21, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tur tak ir bezmakas pufaika, treniņtēps, paēšana ut.t.
bezmaksas testēšana

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:22, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tur tak ir bezmakas pufaika, treniņtēps, paēšana ut.t.
Galvenais ir bezmaksas maķītis

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 15:23, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Galvenais ir bezmaksas maķītis
galvenais ir bezmaksas pisiens

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 15:24, pirms 3 gadiem
tagad jāpaskatās kā Slota ar plinti mauks no lieliem priekiem par tikšanu uz Pekinu var likt mīksto uz biatlonu un šaušanu un bliezt visus 20 garām

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:24, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: bezmaksas testēšana
jāskaita dzīves baudīsana, ekskursija, Delfu MVP bija raksts par olimpiešu alko un seksa orģijām, un saprotams, ka tur masu veido ne jau tie kam medaļas spīd Tiesa tur akcents uz vasaras OS
Un šogad jau laikam tur būs švaki ar socializēšanos

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:25, pirms 3 gadiem
Ko tā ceļojumu aģentūra tur ņēmas.. nevar normālu tūŗistu grupu savākt?

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 15:25, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: jāskaita dzīves baudīsana, ekskursija, Delfu MVP bija raksts par olimpiešu alko un seksa orģijām, un saprotams, ka tur masu veido ne jau tie kam medaļas spīd Tiesa tur akcents uz vasaras OS
Un šogad jau laikam tur būs švaki ar socializēšanos
nu Pekinā cik sapratu dzīve tajā olimpiskajā ciematā daudz neatšķirsies no cietuma

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:29, pirms 3 gadiem
Zināmais nezināmaja rakstīja: Kāds sakars tur ir Puidam šobrīd?? Bikše ar savu attieksmi pret visu, pret treniņiem, pret federācijas darbiniekiem ir pelnījis palikt mājās. Kad Bikše ir mācējis normāli komunicēt? Nekad... Vienmēr dzirdam tikai mēdijos, ka nabaga Bikše ir apdalīts, varbūt viņiem jāsāk ar sevi, un varbūt, tomēr, problēma ir tēvā un dēlā? Ja runa iet par naudu,ko piešķīra viņa dzimtais novads, tad tur vispār nav sakats ar LSF. Tai pašā laikā, "komanda" B meklē veidu, kā aivest vecāko no "komandas" B uz OL līdz ar to tiek klaji melots mēdijam.
Bikšem būtu jāsaprot, ka viņš jau sen nav nekāda zvaigzne, būtu priecājies, ka federācija viņu vispār vēl atblasta, kaut rezultāti ir tuvu junioru līmenim, kuri mācās skolā un labi ja trenējas 12h nedēļā. Būtu interesanti aplūkot pēdējās četrgades treniņu apjomu Bikšem, 100% būtu zem 400h.

P.S. Visu zināšanai Puida federācija strādā par velti. Nebūtu Puidas, nebūtu ne Eidukai izbrīvēts finansējums, ne Vigantam, ne mūsu superzvaigznei Bikšei. Apskaties vēsturiski ar kādu tērpu Bikše brauca OL kad Pīpkalējs bija pie ruļļa, viņš brauca ar Bialonistu tērpu. Skatoties, ko Puida ir pienesis LSF un distanču slēpēm, bez viņa, distanču slēpošana būtu akacī un nebūtu neviena, vein viens pliks ģenerālsekretārs.
Varēji vismaz ar savu vārdu reģistrēties. Droši, nekautrējies.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 15:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu Pekinā cik sapratu dzīve tajā olimpiskajā ciematā daudz neatšķirsies no cietuma
Jā, drāte izpaliks
Ja nu vienīgi dzjubisms

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:30, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu Pekinā cik sapratu dzīve tajā olimpiskajā ciematā daudz neatšķirsies no cietuma
ir kur palasīt?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:31, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Ja nu vienīgi dzjubisms
nu to var arī mājās, pat pekinu nevajag

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 15:37, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: ir kur palasīt?
vairāk klausos nekā lasu. sporta studijā bija Ulla Zirne , kas rudenī tur bija uz testu mačiem. tad kaut kāds LOK kovidoficieris murmināja.
jāgaida atsauksmes kad tur pirmie iemītnieki ieradīsies

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 15:42, pirms 3 gadiem
čūsku midzenis

     [+] [-]

, 2022-01-20 15:49, pirms 3 gadiem
Vēlreiz izlasīju nolikumu. Tur ir tāds punkts: Vismaz 40% no LSF ZOS kvalifikācijas rangā iekļautajām sacensībām ir jābūt klasiskajā stilā (t.sk. tiek vērtēts skiatlons).
Vai tad Slotiņš to ir izpildījis? Kaut kas pavisam dīvains tajā federācijā. Ja negrib vairumā Bikses uz olimpiādi vilkt, tad tā lai arī pasaka atklāti, nevis piesmej visus Olimpiskos ideālus. Ne jau uz Slotukalna čempionātu braucat!

     [+] [-]

, 2022-01-20 16:12, pirms 3 gadiem
triperī tāda ziņa parādījās. Slota briesmās

Rīt LOK Izpildkomitejas sēdē tiks uzklausīta Latvijas Slēpošanas federācijas vadība un slēpotāja I.Bikšes pārstāvis Z.Bikše, un pieņemts lēmums par distanču slēpošanas kvotas izmantošanu Pekina2022.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 16:17, pirms 3 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Vēlreiz izlasīju nolikumu. Tur ir tāds punkts: Vismaz 40% no LSF ZOS kvalifikācijas rangā iekļautajām sacensībām ir jābūt klasiskajā stilā (t.sk. tiek vērtēts skiatlons).
Vai tad Slotiņš to ir izpildījis? Kaut kas pavisam dīvains tajā federācijā. Ja negrib vairumā Bikses uz olimpiādi vilkt, tad tā lai arī pasaka atklāti, nevis piesmej visus Olimpiskos ideālus. Ne jau uz Slotukalna čempionātu braucat!
Jā, Slotiņš izpildīja šo punktu!

Pēc maniem aprēķiniem rangā bija šāda situācija (piecu labāko FIS punktu summa, vismaz divi rezultāti klasikā):

Vīgants 334,39
Bikše 361,06
Slotiņš 439,04

Slotiņš klasikā nebija nemaz tik lēns.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 16:22, pirms 3 gadiem
Parasts Futbola līdzjutējs rakstīja: Vēlreiz izlasīju nolikumu. Tur ir tāds punkts: Vismaz 40% no LSF ZOS kvalifikācijas rangā iekļautajām sacensībām ir jābūt klasiskajā stilā (t.sk. tiek vērtēts skiatlons).
Vai tad Slotiņš to ir izpildījis? Kaut kas pavisam dīvains tajā federācijā. Ja negrib vairumā Bikses uz olimpiādi vilkt, tad tā lai arī pasaka atklāti, nevis piesmej visus Olimpiskos ideālus. Ne jau uz Slotukalna čempionātu braucat!
Slotiņam ir pietiekami FIS punkti, lai olimpiādē piedalītos visās distancēs. Vēl arī Kaparkalējs ir sasniedzis šādus punktus.

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 16:33, pirms 3 gadiem
Par Slotiņu sen brīnos... ja vēl viņam būtu 18 gadi vai 20... viss skaidrs... bet 30 gadi puisim jau... progresa nekāda... pat no 100 pāri sportistiem, kas startē, nav ticis pirmajā pusē... vispār neredzu jēgu viņu uzturēt un tērēt naudu... ja par savām finansēm, lūdzu, startē kaut vai 50 gados un ieņem 99 vietu, ja tev skaitās panākums būt 100 labākajos....
Labāk būtu devuši iespēju 18 gadīgam kādam jauneklim... kurš būs iepriekšpēdējais, bet kuram tas ir sapnis, un kurš var progresēt un tiešām izaugt par augstas klases meistaru

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 16:37, pirms 3 gadiem
Zināmais nezināmaja rakstīja: Kāds sakars tur ir Puidam šobrīd?? Bikše ar savu attieksmi pret visu, pret treniņiem, pret federācijas darbiniekiem ir pelnījis palikt mājās. Kad Bikše ir mācējis normāli komunicēt? Nekad... Vienmēr dzirdam tikai mēdijos, ka nabaga Bikše ir apdalīts, varbūt viņiem jāsāk ar sevi, un varbūt, tomēr, problēma ir tēvā un dēlā? Ja runa iet par naudu,ko piešķīra viņa dzimtais novads, tad tur vispār nav sakats ar LSF. Tai pašā laikā, "komanda" B meklē veidu, kā aivest vecāko no "komandas" B uz OL līdz ar to tiek klaji melots mēdijam.
Bikšem būtu jāsaprot, ka viņš jau sen nav nekāda zvaigzne, būtu priecājies, ka federācija viņu vispār vēl atblasta, kaut rezultāti ir tuvu junioru līmenim, kuri mācās skolā un labi ja trenējas 12h nedēļā. Būtu interesanti aplūkot pēdējās četrgades treniņu apjomu Bikšem, 100% būtu zem 400h.

P.S. Visu zināšanai Puida federācija strādā par velti. Nebūtu Puidas, nebūtu ne Eidukai izbrīvēts finansējums, ne Vigantam, ne mūsu superzvaigznei Bikšei. Apskaties vēsturiski ar kādu tērpu Bikše brauca OL kad Pīpkalējs bija pie ruļļa, viņš brauca ar Bialonistu tērpu. Skatoties, ko Puida ir pienesis LSF un distanču slēpēm, bez viņa, distanču slēpošana būtu akacī un nebūtu neviena, vein viens pliks ģenerālsekretārs.
Lieliski argumenti Brauks tas, kurš trenējas vairāk, nevis tas, kurš ir ātrāks Varēji nereģistrēties, jo šobrīd tas viss izskatās vēl sliktāk nekā sākumā

     [+] [-]

, 2022-01-20 16:38, pirms 3 gadiem
Šorīt paklausījos LOK ģ/sekretāra interviju. It kā jauns cilvēks, bet vairums atbilžu bija īstenu padomjlaika funkcionāru līmenī.

  +5 [+] [-]

, 2022-01-20 16:40, pirms 3 gadiem
apollon1313 rakstīja: Šorīt paklausījos LOK ģ/sekretāra interviju. It kā jauns cilvēks, bet vairums atbilžu bija īstenu padomjlaika funkcionāru līmenī.
Bet šis jau Savicka cilvēks no tenisa savienības, tāpēc arī teksti padomjlaika līmenī

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 16:44, pirms 3 gadiem
Nav svarīgi, kurš brauc uz Pekinu.
Galvenais, lai būtu zelta medaļas!!!

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 16:49, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: triperī tāda ziņa parādījās. Slota briesmās

Rīt LOK Izpildkomitejas sēdē tiks uzklausīta Latvijas Slēpošanas federācijas vadība un slēpotāja I.Bikšes pārstāvis Z.Bikše, un pieņemts lēmums par distanču slēpošanas kvotas izmantošanu Pekina2022.
tur viss ir tā sajāts, ka pie jebkura iznākuma būs slikti. Protams, ka Bikšem ir jābrauc, viņš tā pat kā Baiba to vietu izcīnīja pie noteiktā nolikuma un tas iemesls, kāpēc viņš tika nomest vispār ir psc. bet iedomājies kā tas pats Slota jutīsies tādā gadījumā- eh, netiku, o, braucu, huj, nekur nebraucu. dabila tā federācija, var jau viņi te nākt, taisnoties un paši sevi slavēt, bet nevienu tas neapmāna. prieks vismaz par to.

     [+] [-]

, 2022-01-20 16:51, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tur viss ir tā sajāts, ka pie jebkura iznākuma būs slikti. Protams, ka Bikšem ir jābrauc, viņš tā pat kā Baiba to vietu izcīnīja pie noteiktā nolikuma un tas iemesls, kāpēc viņš tika nomest vispār ir psc. bet iedomājies kā tas pats Slota jutīsies tādā gadījumā- eh, netiku, o, braucu, huj, nekur nebraucu. dabila tā federācija, var jau viņi te nākt, taisnoties un paši sevi slavēt, bet nevienu tas neapmāna. prieks vismaz par to.
tādas tās mūsu pederācijas ir

     [+] [-]

, 2022-01-20 16:55, pirms 3 gadiem
Number 0 rakstīja: galvenais ir bezmaksas pisiens
Tiem kas pa pēdējām vietām tūristo - tiem maz kāds dod vai uz tādiem arī stāv ?!

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 16:57, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: nu to var arī mājās, pat pekinu nevajag
Mājās varēs visu dzīvi, bet izdarīt to Olimpiskās kojās - tā jau ir satraucoša eksotika kas gadās reizi dzīvē !

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 17:04, pirms 3 gadiem
Nav slikti apskatīt Ķīnu

  +3 [+] [-]

, 2022-01-20 17:06, pirms 3 gadiem
coffijs rakstīja: Nav slikti apskatīt Ķīnu
neko no Ķīnas neviens neredzēs lidosta - olimpiskais ciemats - starta vieta. ne pa kreisi , ne pa labi nevienu soli!

     [+] [-]

, 2022-01-20 17:07, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ja gribas kko mainīt, tad ir jāmaina visa federāciju struktūra. tas ir acīmredzami, ka šis federāciju formāts kā magnēts vadībā pievelk ļoti konkrētu "interešu" un "morālā koda" cilvēkus. Skaties teju, uz kuru sporta federāciju gribi un tās vadībā sajutīsi no vieglas līdz diezgan smagai puvuma smakai
Principā vairāk vai mazāk piekrītu Tevis rakstītajam...bet tad man jautājums-kāpēc?varbūt tomēr problēmas sakne meklējama citur-ne pilnīgi visās federācijās?

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 17:13, pirms 3 gadiem
X nepatika, ko par viņu pateica Y. Tas X izmantoja sev piešķirtās pilnvaras (iespējams, ne tik labo attiecību dēļ), lai atņemtu "tīrajam" (tas, kurš tikai slēpo) Y vietu. Tā rezultātā Y var izdomāt beigt karjeru un drīz paliks tikai biatlonisti - slēpotāji (arī laba kombene, bet visu laiku tā diezvai varēs, vai nu viens, vai otrs) vienā personā. "Tūrists" vai nē (par to vēl var padiskutēt, lai par tādu kļūtu tāpat nepieciešams noslēpot diezgan daudz km un iekļauties kaut kādos normatīvos, kritērijos. Piedāvāju ietaupīt līdzekļus, olimpiādē startē 4 labākie katrā disciplīnā - 3 bleķa, 1 koka medālis (visi priecīgi, izņemot 4.)), bet nepatika tas, ka pateica atklāti, ka neiedeva štuku tieši tam, kam tas paredzēts. X organizācijā, laikam, strādā emocionāli un jūtīgi darbinieki, kas baidās, ka Latvijas mērogā viņiem tēlu sagraus, jo pasaulē tāpat reti kuram tas interesē. Par komandas mikroklimatu gan varētu piekrist.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 17:13, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tur tak ir bezmakas pufaika, treniņtēps, paēšana ut.t.
Pats esi trenējies...kas tur slikts ja sportists tiecas tikt uz OS?cita lieta,ka manuprāt būtu jābūt tikai vienam kritērijam-tam,kuru rāda tablo.nevis jaunība,perspektivitāte vai tolerance pret federāciju.es varu būt pēdējais svimpis kā cilvēks,bet ja esmu ātrāks distancē tad es ari braucu.nevis 16gadīgs perspektīvais vai preža tirslaiža.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 17:26, pirms 3 gadiem
kurš kuru? brigāde pret brigādi strelkā. labi, ka es neesmu iesaistīts šajās domstarpībās. Fūu. Turās, slēpot var visi, bet pasākumā tās vietas ir tik, cik ir.

  +2 [+] [-]

, 2022-01-20 17:28, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pats esi trenējies...kas tur slikts ja sportists tiecas tikt uz OS?cita lieta,ka manuprāt būtu jābūt tikai vienam kritērijam-tam,kuru rāda tablo.nevis jaunība,perspektivitāte vai tolerance pret federāciju.es varu būt pēdējais svimpis kā cilvēks,bet ja esmu ātrāks distancē tad es ari braucu.nevis 16gadīgs perspektīvais vai preža tirslaiža.
O, "es nekad neesmu izmantojis vārdu pendosi" ir atpakaļ
Pamodies pēc rīta dropes vai vēl neesi atrubījies un plosto visu dienu?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 17:31, pirms 3 gadiem
LFF paliek šīs federācijas ēnā.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 17:33, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Slotiņam ir pietiekami FIS punkti, lai olimpiādē piedalītos visās distancēs. Vēl arī Kaparkalējs ir sasniedzis šādus punktus.
Tikai ir cita problēma: 4. punkts saka: LSF patur iespējas katra kandidāta KVALIFIKĀCIJU atsevišķi izskatīt LSF valdē. Tam, kas notiek šobrīd, nav ne mazākā sakara ar KVALIFIKĀCIJU! Ētikas pārkāpumi vai necienīga izturēšanās pret federācijas vadītāju NAV KVALIFIKĀCIJAS KRITĒRIJI nevienā ZOS punktā.

     [+] [-]

, 2022-01-20 17:43, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: O, "es nekad neesmu izmantojis vārdu pendosi" ir atpakaļ
Pamodies pēc rīta dropes vai vēl neesi atrubījies un plosto visu dienu?
tu gan tāds tiešs, gādīgs un izpalīdzīgs, acīmredzot, pret savu paziņu. Aizej ciemos, izrunā kasjaku un iedzer kopā ar bēdubrāli vai atņem pudeli, A. god. Normatīv.

     [+] [-]

, 2022-01-20 17:46, pirms 3 gadiem
Aleksandrs fon den Grafīts rakstīja: tu gan tāds tiešs, gādīgs un izpalīdzīgs, acīmredzot, pret savu paziņu. Aizej ciemos, izrunā kasjaku un iedzer kopā ar bēdubrāli vai atņem pudeli, A. god. Normatīv.
Lai dropē tālāk - ilgi jau šim vairs nav atlicis, šādi plostojot

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 18:28, pirms 3 gadiem
Kāds var pateikt, kur vispār ir prieks braukt un piedalīties ar reālu mērķi tikt ne pēdējam. Vai nav jēdzīgāk dzīvi plānot kur var nest lielāku pienesumu?

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 18:31, pirms 3 gadiem
Kada atskiriiba, kursh aizbrauc, lai nosleepotu liidz finisham, sasniedzot godpilno 97. vietu un apsteigt vieniigi sleepotaaju no Kenijas, kursh uz sleepeem uzkaapa otro reizi dziivee.

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 18:39, pirms 3 gadiem
Eiduka un Bendika brauc. Pārējie, ja nevar visus savus rēkinus apmaksāt un izdevumus, iet d….

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 18:48, pirms 3 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Kāds var pateikt, kur vispār ir prieks braukt un piedalīties ar reālu mērķi tikt ne pēdējam. Vai nav jēdzīgāk dzīvi plānot kur var nest lielāku pienesumu?
nu sports jau profesija vien ir pēc būtības, gan jau tu savā amatā arī neesi viens no pasaules labākajiem, bet tāpēc jau nedomā par "jēdzīgāku dzīves plānu, kur var nest lielāku pienesmu" (kam, starpcitu? sev? sabiedrībai?), it īpaši, ja pašam patīk tā nodarbošanās, kuru šobrīd esi izvēlējies.

     [+] [-]

, 2022-01-20 18:52, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pats esi trenējies...kas tur slikts ja sportists tiecas tikt uz OS?cita lieta,ka manuprāt būtu jābūt tikai vienam kritērijam-tam,kuru rāda tablo.nevis jaunība,perspektivitāte vai tolerance pret federāciju.es varu būt pēdējais svimpis kā cilvēks,bet ja esmu ātrāks distancē tad es ari braucu.nevis 16gadīgs perspektīvais vai preža tirslaiža.
es tak neesmu teicis ka kāds nevar braukt. Lai močī, man nav žēl.

     [+] [-]

, 2022-01-20 19:03, pirms 3 gadiem
LSF šefs šķiet ir KOMUNISTS!!! Tirliņš ibio maķ!

     [+] [-]

, 2022-01-20 19:23, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: O, "es nekad neesmu izmantojis vārdu pendosi" ir atpakaļ
Pamodies pēc rīta dropes vai vēl neesi atrubījies un plosto visu dienu?
Es biju esmu un būšu zīdaini😉

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 19:25, pirms 3 gadiem
kinasstulbais rakstīja: Kāds var pateikt, kur vispār ir prieks braukt un piedalīties ar reālu mērķi tikt ne pēdējam. Vai nav jēdzīgāk dzīvi plānot kur var nest lielāku pienesumu?
Pamēģini izpildīt olimpiskos normatīvus,tad moš sapratīsi.

  -1 [+] [-]

, 2022-01-20 19:48, pirms 3 gadiem
He he, shitie normali klauni, gandriz vai tagad jau var atdot titulu Gada Pederacija

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 19:49, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pamēģini izpildīt olimpiskos normatīvus,tad moš sapratīsi.
Mes dingosunciishi gan neko nesaprotam, chipotie virs 80% a tiek visi rekordi lauzti
Jau 5k diena stripintestos izcelushi jackpotu

Pluts jau zino ka no nakamas nedelas lokdownis kartejais
Bet ejiet iepist balstvakcinu

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 19:55, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es biju esmu un būšu zīdaini😉
Piekrītu, tāpēc odekolonu bizness plaukst un zeļ

     [+] [-]

, 2022-01-20 19:55, pirms 3 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Mes dingosunciishi gan neko nesaprotam, chipotie virs 80% a tiek visi rekordi lauzti
Jau 5k diena stripintestos izcelushi jackpotu

Pluts jau zino ka no nakamas nedelas lokdownis kartejais
Bet ejiet iepist balstvakcinu
Tev tas covids laikam kārtīgi iedzēlis, ka neko citu vairs neredzi šai pasaulē

     [+] [-]

, 2022-01-20 19:59, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Es biju esmu un būšu zīdaini😉
Namgeju kope?
Nu vish tapat debilaks par tevi, uzskatu ka vinu tev nekadi nepanakt

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:00, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tev tas covids laikam kārtīgi iedzēlis, ka neko citu vairs neredzi šai pasaulē
Tulit pienems ka sistemas pretiniekus bazis kurki, nu kaa pie Bakjas bet tu turpini ticet medicinai un rezhimam

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:03, pirms 3 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Tulit pienems ka sistemas pretiniekus bazis kurki, nu kaa pie Bakjas bet tu turpini ticet medicinai un rezhimam
Tāpēc es ietur neitralitāti un paņirdzu par abām frontēm. Karoč mani spundēs jebkurš režīms
Tad jau no tevis jāatvadas laicīgi

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:06, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Tāpēc es ietur neitralitāti un paņirdzu par abām frontēm. Karoč mani spundēs jebkurš režīms
Tad jau no tevis jāatvadas laicīgi
Turies ipsi!!!
Churbans ir redzets?

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:08, pirms 3 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Turies ipsi!!!
Churbans ir redzets?
Pats tu āpsis!
Nē, pat laida garām nēģeru bildes rakstos. Domāju, ka tik nav galus atmetis

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:11, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Pats tu āpsis!
Nē, pat laida garām nēģeru bildes rakstos. Domāju, ka tik nav galus atmetis
Kka nelimejas tomer kopaa, churbans pazudis kipa, a uzridas vairaki profili kas raksta kaa vina audzudels!!! Nu protams sakritiba

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:12, pirms 3 gadiem
Churbans jau agrak ari noliedza ka taisa ntos profilus un minuso visus

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:15, pirms 3 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Kka nelimejas tomer kopaa, churbans pazudis kipa, a uzridas vairaki profili kas raksta kaa vina audzudels!!! Nu protams sakritiba
Latgales čurbāns tiešām kaut kāds mistiskais. Neticu, ka pasaulē var būt divi tik identiski cilvēki

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:15, pirms 3 gadiem
Vai šai "federācijai" ir tēls??? Nevar sagraut to, kā nav!

     [+] [-]

, 2022-01-20 20:19, pirms 3 gadiem
Dingosunciits rakstīja: Churbans jau agrak ari noliedza ka taisa ntos profilus un minuso visus
Šķiet zutis bija tas kurš gadus atpakaļ stāstīja par to eksperimentu, kur viņš kasījās ar čurbānu un mīnusoja viņu no fake profiliem. Tad arī čurbāns esot uzreiz pretī bliezis. Esot aizgājuši 30+ vērtējumi, tā ka jā, čurbānam nav fake

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 20:37, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Šķiet zutis bija tas kurš gadus atpakaļ stāstīja par to eksperimentu, kur viņš kasījās ar čurbānu un mīnusoja viņu no fake profiliem. Tad arī čurbāns esot uzreiz pretī bliezis. Esot aizgājuši 30+ vērtējumi, tā ka jā, čurbānam nav fake
Mani parsteidz fakts ka radijums kas neprot kameru ieslegt, ir tik advancets profilu shtanceshana

  +1 [+] [-]

, 2022-01-20 20:37, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Latgales čurbāns tiešām kaut kāds mistiskais. Neticu, ka pasaulē var būt divi tik identiski cilvēki
Vecais iignis tak ir tjoma, tik teelo kkadu profesoru
Patika vina prikoli par pleznam

     [+] [-]

, 2022-01-20 21:57, pirms 3 gadiem
akropole rakstīja: Pamēģini izpildīt olimpiskos normatīvus,tad moš sapratīsi.
Vispār cik tad to izpildītāju, ja kas, nevis braucēju uz citu rēķina...

     [+] [-]

, 2022-01-21 00:08, pirms 3 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Latvijas 2.-.3. ātrākais slēpotājs.
Es gribētu domāt, ka atrastos pāris lauku džeki, kuri noslēpotu krietni labāk. Šamējais ir tūrists ar stāžu. Tad jau labāk atteikties no kvotas... viņš, iespējams, ir labs cilvēks, bet trasē vairāk par "sasniegt finišu" nav, ko gaidīt 🤔