Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martins pirmo reizi šosezon ārpus pjedestāla, pirmā uzvara Junam

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Martins pirmo reizi šosezon ārpus pjedestāla, pirmā uzvara Junam
Martins Dukurs emociju varā. Foto: Viesturs Lācis/bobslejs.lv/IBSF

Pasaules kausa trešā posma sacensības Vācijas trasē Vinterbergā aizvadījuši vīru skeletonisti. Otrajā braucienā vietu trijniekā neizdevās nosargāt Martinam Dukuram, kurš šoreiz palika soli aiz pjedestāla, kamēr Tomasam Dukuram 10. pozīcija. Pirmo uzvaru šosezon izcīnīja olimpiskais čempions Sunbins Juns.

Līdzšinējos divos posmos izcīnījis divas otrās vietas, šoreiz Martins Dukurs uzrādīja ceturto rezultātu. Zemākā vieta šosezon, proti, desmitā, arī vecākajam brālim Tomasam. Pirmo uzvaru šajā Pasaules kausa izcīņas sezonā izcīnīja Dienvidkorejas pārstāvis Sunbins Juns. Jāatzīmē, ka korejieši otrajā braucienā nenosargāja dubultvadību, tomēr tik un tā sasniedza teicamu panākumu - veseli trīs Dienvidkorejas skeletonisti iekļuva labāko deviņu vidū.

PK kopvērtējuma līdera godu zaudēja Aleksandrs Tretjakovs, kuram šodien vēl septītā vieta, bet nākamajā posmā ar līdera krekliņu startēs bronzas laureāts Aksels Jungs. Trešo reizi karjerā uz PK posma goda pjedestāla kāpa mājinieks Aleksandrs Gasners - 30 gadus vecajam vācietim sudrabs. Pagalam neveiksmīgas sacensības tikmēr aizvadīja olimpiskais vicečempions Ņikita Tregubovs, kurš pēc pirmā brauciena bija vien 15. pozīcijā, bet otrajā nokrita vēl četras vietas zemāk.

Pirmais brauciens

No favorītiem kā pirmais trasē devās olimpiskais čempions Sunbins Juns - ar sesto numuru startējušais korejietis bija ātrs startā (4,87) un veica teju nevainojamu braucienu - 56,36 sekundes. Šosezon Juns vēl ne reizes nav kāpis uz goda pjedestāla, labāko rezultātu sasniedzot otrajā posmā Leikplesidā, uzrādot sesto labāko rezultātu. Pirmā posma uzvarētājs Aksels Jungs pieļāva vairākas kļūdas brauciena sākumā, kas finišā maksāja 0,27 sekunžu deficītu.

Pretargumentu Juna sniegumam nebija arī PK kopvērtējuma līderim Aleksandram Tretjakovam, kuram trasē visai spēcīgi nācās stūrēt savas kamanas, un finišā krievs ievērojami atpalika ne tikai no līdera, bet arī no Junga. Ļoti labu ātrumu uzrādīja talantīgais vācietis Fēlikss Keizingers, kurš finišā no otrās vietas atpalika tikai 0,02 sekundes. Jāatzīmē, ka 22 gadus vecais sportists iepriekšējā posmā pirmo reizi karjerā kāpa uz pjedestāla Pasaules kausa izcīņā, iegūstot trešo vietu.

Trešais mājinieku pārstāvis Aleksandrs Gasners daudz atpalika jau startā (5,07), tomēr salīdzinoši lēno ieskrējienu vācietis spēja kompensēt ar braukšanu, finišā par nieka sekundes simtdaļu apsteidzot Jungu un iespraucoties otrajā vietā tobrīd. Ar desmito numuru startēja Tomass Dukurs - latvietis nedaudz piekāpās Gasneram startā (5,08), trases gaitā sakrājās kļūdas un konkurētspējīgs ātrums tā arī netika uzņemts. Finišā Tomasam 0,72 sekundes no līdera un sestā vieta starp tobrīd startējušajiem.

Nākamais trasē devās Martins Dukurs. Startā kopvērtējuma līderim otrais rezultāts (4,92), bet izejas ātrums ļāva saglabāt cerības vēl pacīnīties ar korejieti Junu. Braucienam tuvojoties beigām, atstarpe līdz līderim palielinājās, tomēr vāciešu trijotne tika apsteigta, Martinam ieņemot otro vietu tobrīd un no līdera atpaliekot 0,24 sekundes. Tiesa, trīs pozīcijas zemāk esošais Keizingers bija vien 0,05 sekunžu attālumā.

Par pārsteigumu parūpējās Dienvidkorejas izlases nomināli otrais numurs Jisoo Kims, kurš uzrādīja dalītu otro ātrāko starta ieskrējienu tobrīd (4,91), arī trasē bija ļoti ātrs un precīzs, finišā par 0,05 sekundēm apsteidzot Martinu un nodrošinot korejiešiem dubultvadību pēc pirmā brauciena. Labāko desmitniekā ar ne tuvu ne akurātu braucienu, bet lielu ātrumu trasē iespraucās Ķīnas skeletonists Jans Vengans.

Pirmo sacensību braucienu Martins Dukurs noslēdza trešajā pozīcijā, bet Tomasam Dukuram izdevās noturēties labāko desmitniekā. Otrais brauciens sāksies 12:45 pēc Latvijas laika.

Rezultāti pēc pirmā brauciena

V.SportistsValstsRez.
1.S. JunsDienvidkoreja56.36
2.J. KimsDienvidkoreja+0.19
3.M. DukursLatvija+0.24
4.A. GasnersVācija+0.26
5.A. JungsVācija+0.27
6.F. KeizingersVācija+0.29
7.A. TretjakovsKrievija+0.48
8.J. VengansĶīna+0.69
9.M. VaietsLielbritānija+0.70
10.T. DukursLatvija+0.72

Otrais brauciens

Tomasam Dukuram otrajā braucienā bija labas iespējas pakāpties uz augšu - divas vietas priekšā esošais ķīnietis Vengans bija vien 0,03 sekunžu attālumā, bet tāda paša atstarpe latvieti šķīra arī no vietu zemāk esošā Seungi Junga. Korejietis uzrādīja ļoti ātru starta laiku (4,87) un pārspēja tā brīža lideri Amedeo Bagni no Itālijas - 20 gadus vecais itālis izcīnīja uzvaru iepriekšējā Eiropas kausa posmā Kēnigszē un debitēja PK izcīņā, atzīmējoties ar tobrīd labāko sacensību starta laiku (4,86).

Ieskrējiens otrajā braucienā ātrāks padevās arī Tomasam (5,01), taču trases augšdaļā latvietis atradās iedzinējos. Vidusdaļā par pāris simtdaļām deficīts samazinājās, bet finišā pietrūka ātruma un nācās korejietim piekāpties par 0,12 sekundēm. Arī trešajā PK posmā vietu labāko desmitniekā nosargāja vadošais britu skeletonists Markuss Vaiets, kurš apsteidza korejieti Jungu par 0,01 sekundi. Desmito pozīciju noturēt tomēr Tomasam ļāva ķīnietis Jans, kurš nespēja noturēt sev pirmajā braucienā augstu uzlikto latiņu un atkrita krietni zemāk.

Bija gaidāma sīva cīņa par otro un trešo vietu - pirmajā braucienā piekto rezultātu uzrādījušais Keizingers no otrās vietas īpašnieka Kima atpalika vien desmitdaļu. Krietni labāku braucienu nekā iepriekš veica Aksels Jungs, pārliecinoši pārspējot Keizingeru, tomēr labākais no vāciešiem šodien bija Aleksandrs Gasners, pārspējot Jungu par trim sekundes simtdaļām.

Martina Dukura pārsvars pār tā brīža līderi bija pēc pirmā brauciena bija pavisam neliels - 0,02 sekundes, kas palielinājās pēc starta ieskrējiena (4,90). Tiesa, lai saglabātu vadību, bija nepieciešams gandrīz nevainojams brauciens un labs ātrums, tomēr šoreiz labākais scenārijs nepiepildījās - cerētais ātrums tā arī netika sasniegts, un šoreiz nācās piekāpties ne tikai Gasneram, bet arī Jungam, zaudējot vietu uz pjedestāla.

Pirmā brauciena pārsteiguma autors Jisoo Kims uzstūma par 0,06 sekundēm lēnāku starta laiku, un brauciena gaitā deficīts auga arvien lielāks. Finišu korejietis šķērsoja, sagāzies uz vienas slidas, tomēr tik un tā atkārtoja karjeras labāko sasniegumu - sesto vietu. Sunbina Juna pārsvars pār Gasneru pirms otrā brauciena bija gana komfortabls, kaut gan trasē korejietis radīja lielu intrigu, pazaudējot pat divas desmitdaļas. Tiesa, finišā kāds mazumiņš vēl Junam bija saglabājies, un olimpiskais čempions svinēja pirmo uzvaru šosezon.

PK 3. posms, Vinterberga, rezultāti

V.SportistsValsts1.br.2.br.Summa
1.S. JunsDienvidkoreja56.3656.591:52.95
2.A. GasnersVācija56.6256.28+0.05
3.A. JungsVācija56.6356.40+0.08
4.M. DukursLatvija56.6056.55+0.20
5.F. KeizingersVācija56.6556.62+0.32
6.J. KimsDienvidkoreja56.5556.94+0.54
7.A. TretjakovsKrievija56.8456.66+0.55
8.M. VaietsLielbritānija57.0656.73+0.84
9.S. JungsDienvidkoreja57.1156.69+0.85
10.T. DukursLatvija57.0856.84+0.97

PK kopvērtējums pēc trīs posmiem

V.SportistsValstsPunkti
1.A. JungsVācija617
2.M. DukursLatvija612
3.A. TretjakovsKrievija593
4.S. JunsDienvidkoreja569
5.F. KeizingersVācija568
6.A. GasnersVācija544
7.T. DukursLatvija504
8.M. VaietsLielbritānija464
9.J. KimsDienvidkoreja416
10.Ņ. TregubovsKrievija402

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:02, pirms 4 gadiem
Koreju uz materiālu pārbaudi!!!

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:07, pirms 4 gadiem
Otrais korejietis aizdomīgi labs.
DOmāju Martins viņu nokodīs 2 braucienā un būs atkal 2. vietā.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:09, pirms 4 gadiem
Tupā Latvijas bobsleja un skeletona federācija...nedēļu pirms mačiem Siguldā atvērt trasi visiem,ir tupuma kalngals! Tā NEKAD neviens nerīkojas.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:11, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Baigi rēcīgs tas sporta veids- kādi 3 korejieši, 2 ķīnieši valda jau
Kur tie ķīnieši, korejieši ir biatlonā, slēpošanā?
Viņu arī kamaniņās nav.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:14, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņu arī kamaniņās nav.
Kamaniņās nevar divu ciklu laikā izaudzināt Olimpisko čempionu!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-05 12:14, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Tupā Latvijas bobsleja un skeletona federācija...nedēļu pirms mačiem Siguldā atvērt trasi visiem,ir tupuma kalngals! Tā NEKAD neviens nerīkojas.
Piķis vecīt ta nav vairs, kā krievi nebrauc! Ar bāleliņiem neko nenopelnīsi!

  -2 [+] [-]

, 2020-01-05 12:15, pirms 4 gadiem
Tomas gan atbildīgos mačos vājš!

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:17, pirms 4 gadiem
zaxx rakstīja: Otrais korejietis aizdomīgi labs.
DOmāju Martins viņu nokodīs 2 braucienā un būs atkal 2. vietā.
kāpēc aizdomīgi labs?

Korejas OS bija 6.
arī vieglajā trasē Iglsā reiz jau bijis 7.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:19, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Kamaniņās nevar divu ciklu laikā izaudzināt Olimpisko čempionu!
Tieši tā.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:20, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: kāpēc aizdomīgi labs?

Korejas OS bija 6.
arī vieglajā trasē Iglsā reiz jau bijis 7.
Pats pirms tam teici, ka mājas trase nav rādītājs, tagad te bāz korejieša 6.vietu OS.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:21, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tieši tā.
Skatos, ka biatlonā vienam ķīnietim ir izdevies šogad dabūt punktus, tad jau Bjorndālens, Domračova ko iemācījuši.
Korejiešu gan nav!

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:24, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Skatos, ka biatlonā vienam ķīnietim ir izdevies šogad dabūt punktus, tad jau Bjorndālens, Domračova ko iemācījuši.
Korejiešu gan nav!
Sievetēm ķīnietes ik pa laikam tika pirms gadiem 3 arī, kad vēl Bjerndālenu pāris tur nestrādāja.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pats pirms tam teici, ka mājas trase nav rādītājs, tagad te bāz korejieša 6.vietu OS.
es tikai tāpat painformēju....

bet jā, Austrijas rezultātu vajadzēja rakstīt vispirms

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sievetēm ķīnietes ik pa laikam tika pirms gadiem 3 arī, kad vēl Bjerndālenu pāris tur nestrādāja.
Sievietēm vienmēr bijuši labāki panākumi. Japāniete vai tik nebija uz pjedestāla vai top6?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:28, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sievetēm ķīnietes ik pa laikam tika pirms gadiem 3 arī, kad vēl Bjerndālenu pāris tur nestrādāja.
pirms padsmit gadiem tur bija labas meitenes..cīnījās arī par medaļām

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:29, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: pirms padsmit gadiem tur bija labas meitenes..cīnījās arī par medaļām
Ja atmiņa neviļ, bija arī laba stafetes komanda sievietēm.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:30, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Sievietēm vienmēr bijuši labāki panākumi. Japāniete vai tik nebija uz pjedestāla vai top6?
Tu par nesenu pagātni un Tačizaki? Uz pjedestāla viņa nav bijusi, bet ļoti augstu bija gan (atceros, ka bija top 10, varbūt arī Tev taisnība, ka bija arī labāko 6niekā, to tik precīzi neatceros).

  -3 [+] [-]

, 2020-01-05 12:30, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Tupā Latvijas bobsleja un skeletona federācija...nedēļu pirms mačiem Siguldā atvērt trasi visiem,ir tupuma kalngals! Tā NEKAD neviens nerīkojas.
Veco perdunu Daini klausies mazāk. Tas ir darīts lai Siguldu labāk iekļautu PK apritē ,jo federācijai vajag posmus arī pēc brāļu karjeras beigām a Dainim tikai saglabāt vienu vecu šķūni

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:36, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu par nesenu pagātni un Tačizaki? Uz pjedestāla viņa nav bijusi, bet ļoti augstu bija gan (atceros, ka bija top 10, varbūt arī Tev taisnība, ka bija arī labāko 6niekā, to tik precīzi neatceros).
Vispār biatlons, slēpošana ir pilnigs kosmoss uz skeletona fona.
Es piemēram atcerējos šo sportistu, bet viņš neko lielu izcīnījis biatlonā nav
https://en.wikipedia.org/wiki/Hiden...

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:38, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār biatlons, slēpošana ir pilnigs kosmoss uz skeletona fona.
Es piemēram atcerējos šo sportistu, bet viņš neko lielu izcīnījis biatlonā nav
https://en.wikipedia.org/wiki/Hidenori_Isa
Šodien obligāti skatīšos Tour De Ski izšķirošo posmu.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:41, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār biatlons, slēpošana ir pilnigs kosmoss uz skeletona fona.
Es piemēram atcerējos šo sportistu, bet viņš neko lielu izcīnījis biatlonā nav
https://en.wikipedia.org/wiki/Hidenori_Isa
slēposānas stafetē vēl mazāka konkurence kā kamanu stafetēs

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:42, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: slēposānas stafetē vēl mazāka konkurence kā kamanu stafetēs
Ziemeļu divcīņā vispār 3nieks pirms katrām komandu sacensībām praktiski zināms - NOR, GER, AUT. Agrāk somi, amīši, francūži, japāņi varēja medaļas paņemt...

  -2 [+] [-]

, 2020-01-05 12:44, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: slēposānas stafetē vēl mazāka konkurence kā kamanu stafetēs

Ja slēpošanas stafete ilgtu 4 minūtes, tad tur piedalītos visa Āfrika

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:46, pirms 4 gadiem
Vienkārši, ja tev nav trases, tad jau sākumā neesi vienādās pozīcījās.
Tie paši rumāņi, slovāki tajās stafetēs izskatās bezcerīgi, lai tiktu top3!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:49, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vienkārši, ja tev nav trases, tad jau sākumā neesi vienādās pozīcījās.
Tie paši rumāņi, slovāki tajās stafetēs izskatās bezcerīgi, lai tiktu top3!
vakar rumānietei 6.v sievu bobos

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ziemeļu divcīņā vispār 3nieks pirms katrām komandu sacensībām praktiski zināms - NOR, GER, AUT. Agrāk somi, amīši, francūži, japāņi varēja medaļas paņemt...
Somi tramplīnos, slēpošanā var labāk dzīvot!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:52, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Somi tramplīnos, slēpošanā var labāk dzīvot!
Tramplīnlēkšanā tagad ir panākums, ja kāds soms tiek punktos.
Slēpošanā vismaz ir pasaules čempions Niskanens un sievietēm Parmakoski viena no top slēpotājām.

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:52, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vienkārši, ja tev nav trases, tad jau sākumā neesi vienādās pozīcījās.
Tie paši rumāņi, slovāki tajās stafetēs izskatās bezcerīgi, lai tiktu top3!
rumāniem divnieks tikai trūkst...tad jau viņi iesaistītos nopietnāk cīņā ar TOP 7

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:52, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: vakar rumānietei 6.v sievu bobos
Tas viņai PB? Cik veca pilote?

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:53, pirms 4 gadiem
Sanāk, ka tagad briti, vācieši pelna naudu uz korejiešu, ķīniešu rēķina, ja ?

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:54, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tramplīnlēkšanā tagad ir panākums, ja kāds soms tiek punktos.
Slēpošanā vismaz ir pasaules čempions Niskanens un sievietēm Parmakoski viena no top slēpotājām.
Es 3 gadus neesmu skatījies, kur tad šie visi palikuši?

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:56, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Es 3 gadus neesmu skatījies, kur tad šie visi palikuši?
Pirms 3 gadiem nekas spīdošs jau arī nebija. Pagājusī sezona tikai laba bija vienam somam, kurš tika top 20 sezonas kopvērtējumā, bet šosezon tikai 3 reizes 10 posmos ticis punktos.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 12:57, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas viņai PB? Cik veca pilote?
5. v rekords
26 g

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:58, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: 5. v rekords
26 g
Cik ekipāžas kopā bija šajā posmā?

     [+] [-]

, 2020-01-05 12:59, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik ekipāžas kopā bija šajā posmā?
15

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:01, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pirms 3 gadiem nekas spīdošs jau arī nebija. Pagājusī sezona tikai laba bija vienam somam, kurš tika top 20 sezonas kopvērtējumā, bet šosezon tikai 3 reizes 10 posmos ticis punktos.
Laiks tā skrien, ka nespēju vairs visu aptvert

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:02, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: 15
Amerikā bija zem 10?

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:03, pirms 4 gadiem
Somijā taču 2 posmi notiek...

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:03, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Amerikā bija zem 10?
arī padsmit

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:04, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Somijā taču 2 posmi notiek...
Jā, Rukā un Lahti. Agrāk vēl Kuopio notika.

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:07, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, Rukā un Lahti. Agrāk vēl Kuopio notika.
Gandrīz vai neticami, ka nav neviena jēdzīga sportista, bet tādas tradīcījas.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:07, pirms 4 gadiem
FORZA ITALIA

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:10, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Gandrīz vai neticami, ka nav neviena jēdzīga sportista, bet tādas tradīcījas.
Šobrīd, kad ir aizvadīta trešdaļa PK posmu, neviens soms nav pat top 40 kopvērtējumā...

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:11, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: FORZA ITALIA
Uz ko viņš varētu pretendēt šogad PČJ?

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:15, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uz ko viņš varētu pretendēt šogad PČJ?
TOP6

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:17, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: TOP6
Forši, ka viņam ir tik labs starts.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-05 13:18, pirms 4 gadiem
Kuru sis debilais sporta veids, vispar interese!???? bez konkurences Dukuru gimene rauduliga!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:19, pirms 4 gadiem
B*** tā gadiem ilgā Rīmeņa necieņa pret Āzijas skeletonistiem jau sāk piegriezties. Gandrīz nekad nesauc uzvārdos, tikai pēc tautības un i tad vēl nepareizi - tikko autopilotā kādas 5 reizes pēc kārtas Korejas skeletonistu par ķīnieti nosauca. Žurnālistam un komentētājam nepiedodami.

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:20, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: B*** tā gadiem ilgā Rīmeņa necieņa pret Āzijas skeletonistiem jau sāk piegriezties. Gandrīz nekad nesauc uzvārdos, tikai pēc tautības un i tad vēl nepareizi - tikko autopilotā kādas 5 reizes pēc kārtas Korejas skeletonistu par ķīnieti nosauca. Žurnālistam un komentētājam nepiedodami.

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:20, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Forši, ka viņam ir tik labs starts.
cerams,ka Gaspari atgūs formu, un tad veseli 2 itāli varēs spēkoties par TOP 10..

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:23, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: cerams,ka Gaspari atgūs formu, un tad veseli 2 itāli varēs spēkoties par TOP 10..
Tam arī starts ir labs?

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:25, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: B*** tā gadiem ilgā Rīmeņa necieņa pret Āzijas skeletonistiem jau sāk piegriezties. Gandrīz nekad nesauc uzvārdos, tikai pēc tautības un i tad vēl nepareizi - tikko autopilotā kādas 5 reizes pēc kārtas Korejas skeletonistu par ķīnieti nosauca. Žurnālistam un komentētājam nepiedodami.
Pilnībā piekrītu!

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:26, pirms 4 gadiem
Tas krievs tur kā talismans strādā?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:27, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tam arī starts ir labs?
Ne tik labs, bet 7 reizes līdz šim jau bijis TOP 10 PK...

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:27, pirms 4 gadiem
Kad pēdējo reizi Gasners bija 3niekā?

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:27, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Ne tik labs, bet 7 reizes līdz šim jau bijis TOP 10 PK...
Kaut kā ir piemirsies. Cik vecs?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:30, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaut kā ir piemirsies. Cik vecs?
27

  -3 [+] [-]

, 2020-01-05 13:38, pirms 4 gadiem
Tie vācieši aizdomīgi labi. Man jau liekas, ka viņi blēdījās. Jungu un Gasneru diskvalificēt, kamēr nepieaugs un nesāks godīgi sacensties.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:43, pirms 4 gadiem
Šoreiz tukšām kabatām jābrauc mājās, Tomas vispār nekāds izskatījās

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:45, pirms 4 gadiem
yeah yeah raudosa gimene, palika bez medalas,liels prieks, lai tagad Dainis skrien pie fediracijas izrauda medalu!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:45, pirms 4 gadiem
Galigi nav zel!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:48, pirms 4 gadiem
Gada sportists Latvijā saķēris galvu, laikam rokas bumba trāpīja!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-05 13:48, pirms 4 gadiem
Dukurpapum atkal jābrēc par pretinieku dopingu. Cita varianta nav.

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:50, pirms 4 gadiem
Rīmenis arī kladzina pirms laika, ka Juns ir uzvarējis. Cik tur trūka, lai Gasners paņemtu! Nevajag pirms laiks skriet notikumiem pa priekšu.

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:52, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Rīmenis arī kladzina pirms laika, ka Juns ir uzvarējis. Cik tur trūka, lai Gasners paņemtu! Nevajag pirms laiks skriet notikumiem pa priekšu.
Tāpēc arī izslēdzu skaņu, ja komentē tādi "talanti", kā Rīmenis...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-05 13:56, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: B*** tā gadiem ilgā Rīmeņa necieņa pret Āzijas skeletonistiem jau sāk piegriezties. Gandrīz nekad nesauc uzvārdos, tikai pēc tautības un i tad vēl nepareizi - tikko autopilotā kādas 5 reizes pēc kārtas Korejas skeletonistu par ķīnieti nosauca. Žurnālistam un komentētājam nepiedodami.
tas jau vēl pilnīgs sīkums

bet ja žurnālists prasa Dainim kā sauc to treneri,kurš ir viens no labākajiem treneriem šinī sporta veidā, tad tur ir uzriez ar slotu jāpadzen viņu no Zaķusalas

     [+] [-]

, 2020-01-05 13:57, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: tas jau vēl pilnīgs sīkums

bet ja žurnālists prasa Dainim kā sauc to treneri,kurš ir viens no labākajiem treneriem šinī sporta veidā, tad tur ir uzriez ar slotu jāpadzen viņu no Zaķusalas
Pastāsti sīkāk!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-05 13:59, pirms 4 gadiem
pieslēdzamies visi tagad LTV7...rīktīgu BLOKBASTERU rāda ar episku kulmināciju

     [+] [-]

, 2020-01-05 14:00, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: pieslēdzamies visi tagad LTV7...rīktīgu BLOKBASTERU rāda ar episku kulmināciju
Gaidu Tour de Ski, pēc 15 min. sāksies.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-05 14:05, pirms 4 gadiem
Maikl30 rakstīja: Galigi nav zel!
Ar nav žēl,ka vatņiki bez Šnaidera tehnikas tādi pavāji.

     [+] [-]

, 2020-01-05 14:05, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Gaidu Tour de Ski, pēc 15 min. sāksies.
meiteņu skelets drīz ar

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 14:07, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Ar nav žēl,ka vatņiki bez Šnaidera tehnikas tādi pavāji.
Dukurs tak teica,ka vēl braucot ar Šnaidera...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 14:08, pirms 4 gadiem
Izskatās, ka atkal būs jāsāk soļi skaitīt pretiniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-05 14:11, pirms 4 gadiem
Beidziet raudāt, gan jau atkal eksperimentē ar tehniku.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-05 14:12, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pastāsti sīkāk!
es jau biju stāstījis,ka jautāja vecajam,kā sauc Austrijas treneri

ja komentē kādu sporta veidu,tad ir žurnālistam jānoskaidro valstu trenerus(vismaz vadošo valstu)

     [+] [-]

, 2020-01-05 14:15, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: es jau biju stāstījis,ka jautāja vecajam,kā sauc Austrijas treneri

ja komentē kādu sporta veidu,tad ir žurnālistam jānoskaidro valstu trenerus(vismaz vadošo valstu)
Piekrītu.

     [+] [-]

, 2020-01-05 14:32, pirms 4 gadiem
Rīmenis ar veco Dukuru būtu ideāla kombinācija pirms gulētiešanas. Viņus klausoties tiešām var aizmigt. Lai tam Rīmenim pieliek klāt to Auziņu. Varbūt vecais āzis atdzīvosies.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-05 14:41, pirms 4 gadiem
OS tkal varēs ierēkt par tiem pamuļķiem kaut viņi ilgāk piedalītos tajā supersportā

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 14:44, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Rīmenis ar veco Dukuru būtu ideāla kombinācija pirms gulētiešanas. Viņus klausoties tiešām var aizmigt. Lai tam Rīmenim pieliek klāt to Auziņu. Varbūt vecais āzis atdzīvosies.
un Auziņš arī spētu izglītot viņu,kas tai bobu un skeletu pasaulē notiek...

kamanās vismaz jūt,ka Andrītis vairāk pavāc infas, a Rīmenim ar savu 1 vācu saita apskatīšanu,liekas ,ka viņš visu zin par renes virtuvi

     [+] [-]

, 2020-01-05 15:15, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: Dukurs tak teica,ka vēl braucot ar Šnaidera...
Bet ne ar jaunāko.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 15:25, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Bet ne ar jaunāko.
Bet tas tāpat ir labāks par Dukura āksta taisīto

     [+] [-]

, 2020-01-05 16:21, pirms 4 gadiem
Lūk, tas ir sports, tas ir līmenis! Vajadzēja vien, korejiešiem iegrūst žūksni naudiņas un uzcelt trasi, kā bāc, uzreiz TRĪS "sportisti" PK top10. Var vien iedomāties, kur būtu pašreizējie renes varoņi, ja šajā "sportā" sāktu ieplūst ar kaut nedaudz talanta apveltīti ļautiņi, un vēl šiem būtu piekļuve vācu tehnikai...
Un šādas naudīgo onkuļu renes klubiņa izklaides tiek mierīgi aizlobētas līdz OS...

     [+] [-]

, 2020-01-05 16:29, pirms 4 gadiem
Trapss rakstīja: Lūk, tas ir sports, tas ir līmenis! Vajadzēja vien, korejiešiem iegrūst žūksni naudiņas un uzcelt trasi, kā bāc, uzreiz TRĪS "sportisti" PK top10. Var vien iedomāties, kur būtu pašreizējie renes varoņi, ja šajā "sportā" sāktu ieplūst ar kaut nedaudz talanta apveltīti ļautiņi, un vēl šiem būtu piekļuve vācu tehnikai...
Un šādas naudīgo onkuļu renes klubiņa izklaides tiek mierīgi aizlobētas līdz OS...
tad kāpēc Dukuriem vajadzēja 10 gadus,lai stabili ielauztos elitē?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-05 16:35, pirms 4 gadiem
ice F-1 rakstīja: tad kāpēc Dukuriem vajadzēja 10 gadus,lai stabili ielauztos elitē?
Domāju nekļūdīšos, ja minēšu - būtu naudiņas reizes vairāk, ielauztos reizes ātrāk.

     [+] [-]

, 2020-01-05 16:54, pirms 4 gadiem
Trapss rakstīja: Domāju nekļūdīšos, ja minēšu - būtu naudiņas reizes vairāk, ielauztos reizes ātrāk.
friči jau arī vienmēr renē daudz ir ieguldījuši,bet nekādi baigie sasniegumi skeletonā viņiem nav, kopumā skatoties..

uzskatu,ka vienk. korejiešiem baigi paveicies ar atlasi....

ta ko ta teikt par ķīniešiem,viņi vabūt vēl 2x vairāk tagad iegulda šitajos veidos nekā Koreja pirms viņu OS,tad pēc tavas loģikas viņiem jau tagad bija jābūt veseliem 2 "Sungbiniem Juniem"

     [+] [-]

, 2020-01-05 17:10, pirms 4 gadiem
njā,russkijiem šeit galīgi neslīd...Ņikitina ar tik 9.

     [+] [-]

, 2020-01-05 17:12, pirms 4 gadiem
Man šķiet ka Tomasam jābeidz un jāiet par galveno ,jo vecis gandē skeletonu , kaut gan pats uztaisija pats sadi...