Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:12, Did:0, useCase: 3

PK Siguldā: Kalendam ar citu stūmēju kritums, Monako bobslejists pārsteidz

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

PK Siguldā: Kalendam ar citu stūmēju kritums, Monako bobslejists pārsteidz
Monako bobslejists Boriss Veins Siguldas trasē. Foto: Viesturs Lācis

Pasaules kausa bobslejā divnieku sacensību trešajā posmā Jēkabs Kalenda ar stūmēju Agri Bebrišu nopelnīja 12. vietu. Vakar notikušajā otrajā posmā Kalenda ar pieredzējušo Matīsu Mikni tika pieciniekā. Arī šodien uzvarēja vācietis, bet šoreiz tas bija Johanness Lohners, kurš izmantoja tautieša Frančesko Frīdriha kļūdainos braucienus. Vakardienas ceturtajai vietai sudrabu šodien pievienoja brits Bred Hols. Lielāko pārsteigumu sarūpēja Monako sportists Boriss Veins, kurš tika tieši aiz goda pjedestāla.

Stūmējus mainīja lielākā daļa komandu. Kalendam pirmajā braucienā 11. augstvērtīgākais iznākums, no vadošā braucēja Lohnera atpaliekot par 65 sekundes simtdaļu tiesu.

Trešo kritienu trijos nedēļas nogalē aizvadītajos braucienos piedzīvoja Vācijas stūrmanis Isams Amūrs, kurš pērn Siguldā divu dienu laikā triumfēja abos posmos. Pirmajā braucienā krita arī Ķīnas otrā ekipāža. Abi dueti izvēlējās otrajā braucienā nepiedalīties.

Arī šodienas otrajā piegājienā Kalenda lielas kļūdas trasē nepieļāva, taču kopvērtējumā latviešus apsteidza šveicietis Timo Roners.

Cīņā pirmajā pieciniekā no ceturtās līdz sestajai vietai atkrita vakar trešo vietu nopelnījušais austrietis Markuss Traihls, kuru kopvērtējumā apsteidza ne vien Monako braucējs, bet arī amerikānis Frenks del Luka.

Pēc tam lērumu kļūdu trasē pieļāva Frīdrihs, vienubrīd pat paglābjoties no kritiena, taču viņa kamanas sasniedza salīdzinoši lielu ātrumu. Ar ātrumu vien gan nepietika, lai Hols pazaudētu otro un Lohners – pirmo vietu.

Nākamie Pasaules kausa posmi notiks 2025. gadā Vinterbergā, Sanktmoricā, Insbrukā, vēlreiz Sanktmoricā un divreiz Lillehammerē. Sezona beigsies pasaules čempionātā Leikpleisidā martā.

Pasaules kauss bobslejā. Divnieku sacensību trešais posms

VPilotsValstsLaiks
1.Johanness LohnersVācija1:39.24
2.Breds HolsLielbritānija+0.21
3.Frančesko FrīdrihsVācija+0.30
4.Boriss VeinsMonako+0.73
5.Frenks del LukaASV+0.87
6.Markuss TraihlsAustrija+0.88
12.Jēkabs KalendaLatvija+1.28

  -3 [+] [-]

, 2024-12-15 16:55, pirms 7 mēnešiem
Mjā. Bobslejam laikam gulbja dziesma.

  +3 [+] [-]

, 2024-12-15 17:06, pirms 7 mēnešiem
Sogad tacu itka vajadzeja but kaut kadam izmainam noteikumus, bet beigas frichi domine vel vairak

  +3 [+] [-]

, 2024-12-15 17:09, pirms 7 mēnešiem
Aiziet, cīņa kopvērtējumā ar bobsleja lielvalsti Monako

  +2 [+] [-]

, 2024-12-15 17:12, pirms 7 mēnešiem
Štrunts par fričiem, korejieši, ķīnieši mums liek iekšā mājas trasē. Ļoti cienu mūsu galveno treneri, bet kaut kas nav tā.

     [+] [-]

, 2024-12-15 17:17, pirms 7 mēnešiem
arish rakstīja: Štrunts par fričiem, korejieši, ķīnieši mums liek iekšā mājas trasē. Ļoti cienu mūsu galveno treneri, bet kaut kas nav tā.
It kā citi mājinieki savās mājās trases 100% vienmēr būtu trijniekā...
Taču nesanāk tā vienmēr...

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 17:22, pirms 7 mēnešiem
rediss77 rakstīja: Sogad tacu itka vajadzeja but kaut kadam izmainam noteikumus, bet beigas frichi domine vel vairak
Nu bet paskaties kādi starta laiki,izejas ātrumi visām 3 GER ekipāžām...ar to jau viņi baigo pārsvaru iegūst..
Ja šodien vēl brauktu lēnie Floršucs,Arnts,Mahata tad mierīgi ar viņiem pārējā pasaule varētu spēkoties ar visu viņu izcilo tehniku

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 17:41, pirms 7 mēnešiem
Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 17:59, pirms 7 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!
Tā "strādā" tie mūsu lielie renes propagandisti-LV mediji
Par Siguldas trases nojaukšanu 2h diskusijas,a par Siguldas posmu nulle minūtes

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:00, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Tā "strādā" tie mūsu lielie renes propagandisti-LV mediji
Tas nu gan nav mediju uzdevums. Reklāma jātaisa pašiem organizatoriem.

  +3 [+] [-]

TinderDtae rakstīja: Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!
Es arī tagad tikai uzzināju un pēc minūtes jau aizmirsīšu, gluži kā visus pārējos nesvarīgos mēslus.

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:08, pirms 7 mēnešiem
gramofons rakstīja: Tas nu gan nav mediju uzdevums. Reklāma jātaisa pašiem organizatoriem.
Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:13, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..
Acīmredzot auditorijas interese nav tik liela, lai tērētu laiku un līdzekļus tādām lietām. Citādi kāds jau sen būtu nišu aizpildījis.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:16, pirms 7 mēnešiem
TinderDtae rakstīja: Man pārsteigums, es tikai tagad uzzināju, ka šonedēļ notika PK posms bobslejā!
Sportacentrs neliek renes sporta sacensības savā sacensību kalendārā. Droši vien tāpēc, ka sponsors ir toto kantoris un par renes sacensībām likmes nepieņem. Tas varētu būt arī viens no iemesliem SC nepatikai pret renes sportu - nav toto, nav arī reklāmas ieņēmumu.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:18, pirms 7 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Acīmredzot auditorijas interese nav tik liela, lai tērētu laiku un līdzekļus tādām lietām. Citādi kāds jau sen būtu nišu aizpildījis.
Ja auditorijas interese nebūtu liela, sacensību raidīšanas tiesības nebūtu nopirkusi maksas TV. Starp citu, šodien sacensības apmeklēja arī valsts prezidents Rinkēvičs.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:21, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..
1) Nav bobsleja saime paši savu darbiņu izdarījuši, līdz ar to nav arī intereses no medijiem. Neko vairāk par sausu atreferējumu arī nav pelnījuši.
2) ņemot vērā bobsleja "nozīmību" sporta rangā, tad visi šie sētas mači (tāpat kā citi hobijsporti) ir atkarīgi tikai un vienīgi no entuziastiem. Ja tādu nav, paši organizatori arī vainīgi.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:21, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Bet arī Medijiem ir jātaisa pirms maču intervijas,treniņrezultāti jāanalizē,podkāstos jāaicina renes pārstāvji,kad tuvojas posms utt..
Kāpēc medijiem, tas būtu jādara? Tas ir kāds medija pienākums, ziņot par katru sporta pasākumu, tērēt savu resursu, lai par to ziņotu? Vienīgais medijs, kam par to obligāti būtu jāziņo ir LSM, jo LSM ir no valsts budžeta veidots medijs. Jebkuram citam medijam, kura pamatkapitālu veido privatie līdzekļi, nav absolūti nekādu pienākumu reklamēt noteiktu pasākumu. Ja rene grib, lai viņu posmu reklamē privātie mediji - lai ver vaļā maciņu un maksā.
P.s. to var attiecināt uz pilnīgi jebkuru sporta vai kultūras pasākumu, ne tikai reni.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:26, pirms 7 mēnešiem
otins rakstīja: Ja auditorijas interese nebūtu liela, sacensību raidīšanas tiesības nebūtu nopirkusi maksas TV. Starp citu, šodien sacensības apmeklēja arī valsts prezidents Rinkēvičs.
Viena lieta ir apmeklēt sacensības pašu mājās, cita lieta - ikdienā sekot un interesēties par sporta veidu kopumā. Tā kā daudzu gadu garumā nav atradies neviens entuziasts (pat paštaisīta bloga vai podkāsta izskatā), kas būtu gatavs ar ko tādu ņemties, jāsecina, ka laikam pieprasījums pēc kā tāda ir tikai no dažiem interesentiem, kas par to ik pa laikam iepukstas internetā.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:27, pirms 7 mēnešiem
gramofons rakstīja: 1) Nav bobsleja saime paši savu darbiņu izdarījuši, līdz ar to nav arī intereses no medijiem. Neko vairāk par sausu atreferējumu arī nav pelnījuši.
2) ņemot vērā bobsleja "nozīmību" sporta rangā, tad visi šie sētas mači (tāpat kā citi hobijsporti) ir atkarīgi tikai un vienīgi no entuziastiem. Ja tādu nav, paši organizatori arī vainīgi.
Bet ta kāpēc cilvēki visu laiku pārmet medijiem,ka rene vienmēr bijusi priekšā pakaļā Latvijā?

Tā nekad nav bijis

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:30, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc medijiem, tas būtu jādara? Tas ir kāds medija pienākums, ziņot par katru sporta pasākumu, tērēt savu resursu, lai par to ziņotu? Vienīgais medijs, kam par to obligāti būtu jāziņo ir LSM, jo LSM ir no valsts budžeta veidots medijs. Jebkuram citam medijam, kura pamatkapitālu veido privatie līdzekļi, nav absolūti nekādu pienākumu reklamēt noteiktu pasākumu. Ja rene grib, lai viņu posmu reklamē privātie mediji - lai ver vaļā maciņu un maksā.
P.s. to var attiecināt uz pilnīgi jebkuru sporta vai kultūras pasākumu, ne tikai reni.
Kā jau teicu..tā "strādā LTV,LSM renes propagandisti...jaudīgi

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:31, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc medijiem, tas būtu jādara? Tas ir kāds medija pienākums, ziņot par katru sporta pasākumu, tērēt savu resursu, lai par to ziņotu?
Redzot, cik bieži mūsu mediji 1:1 pārpublicē iesūtītās preses relīzes par vismarginālākajiem un amatieriskākajiem notikumiem, nevērtējot ne to svarīgumu, ne satura pasniegšanas veidu, man šķiet, ka gan pašiem medijiem, gan dažādu privātu struktūru PR cilvēkiem ir visai sagrozīts priekšstats par to, kas ir nacionāla mēroga ziņas cienīgs un kas nav.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:33, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Bet ta kāpēc cilvēki visu laiku pārmet medijiem,ka rene vienmēr bijusi priekšā pakaļā Latvijā?

Tā nekad nav bijis
Ja tā ir, tad jau laikam tie pārmetumu autori ir panākuši savu.

Pēdējā laikā esmu dzirdējis tikai villošanos par Siguldas trasi - vai grūst iekšā papildus līdzekļus vai jaukt nost.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:34, pirms 7 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Redzot, cik bieži mūsu mediji 1:1 pārpublicē iesūtītās preses relīzes par vismarginālākajiem un amatieriskākajiem notikumiem, nevērtējot ne to svarīgumu, ne satura pasniegšanas veidu, man šķiet, ka gan pašiem medijiem, gan dažādu privātu struktūru PR cilvēkiem ir visai sagrozīts priekšstats par to, kas ir nacionāla mēroga ziņas cienīgs un kas nav.
Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:35, pirms 7 mēnešiem
gramofons rakstīja: Ja tā ir, tad jau laikam tie pārmetumu autori ir panākuši savu.

Pēdējā laikā esmu dzirdējis tikai villošanos par Siguldas trasi - vai grūst iekšā papildus līdzekļus vai jaukt nost.
Vai tad nojaukšanas ideja vispār ir jebkur kaut reizi apsvērta?
Tas jau arī maksātu ne to mazāko naudiņu... tur tak amonjaka trase 😁 Nevar ES amonjaka trasi nojaukt gluži ar buldozeru un viss 😁

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:38, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.
Krievu sportisti katru dienu ziņas...tā ir galv. Prioritāte

  +3 [+] [-]

, 2024-12-15 18:40, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Kā jau teicu..tā "strādā LTV,LSM renes propagandisti...jaudīgi
Šobrīd tur nekādas propagandas nav. Dukuru laikā - tad nevarēja ieslēgt LTV7, lai neklausītos "skeletona karaļus", kārtējo "mērīsim iekārtas, jo negodīgi fiksē laikus" un tamlīdzīgu smieklīgu, nepieradamu info...

  +4 [+] [-]

, 2024-12-15 18:40, pirms 7 mēnešiem
Tāda ņaudēšana ne par ko te komentāros.
Biju šodien ar ģimeni klātienē.
Cilvēki bija. Viss notiek.

Nē, nu... ja salīdzina ar sacensībām, kurās Melbārža četriniekam Soču medaļas pasniedza, tad protams var teikt, ka cilvēku vispār nebija. Aplis pirms finiša vispār tukšs šodien.
Bet viss ir relatīvs.
Mazāk ņaudēt un pukstēt / stenēt.

Ir slikti laiki šim sporta veidam. Nu neko... būs labāki.

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:41, pirms 7 mēnešiem
gramofons rakstīja: Ja tā ir, tad jau laikam tie pārmetumu autori ir panākuši savu.

Pēdējā laikā esmu dzirdējis tikai villošanos par Siguldas trasi - vai grūst iekšā papildus līdzekļus vai jaukt nost.
LATVIJAS iedz. sen jau aizmirsusi,kas tāds FUTBOLS,jo medijos ir bijusi tikai rene rene rene

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:43, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šobrīd tur nekādas propagandas nav. Dukuru laikā - tad nevarēja ieslēgt LTV7, lai neklausītos "skeletona karaļus", kārtējo "mērīsim iekārtas, jo negodīgi fiksē laikus" un tamlīdzīgu smieklīgu, nepieradamu info...
Ak Dievs ,ka tu pārspīlē par kādiem sīkumiem
Kur ir kādas intervijas ar ārzemju renes zvaigznēm tiem lielajiem propagandistiem?

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:44, pirms 7 mēnešiem
DaMarcus rakstīja: Vai tad nojaukšanas ideja vispār ir jebkur kaut reizi apsvērta?
Tas jau arī maksātu ne to mazāko naudiņu... tur tak amonjaka trase 😁 Nevar ES amonjaka trasi nojaukt gluži ar buldozeru un viss 😁
Gan jau kaut kad ir pavīdējušas. Varbūt arī pārāk dramatizēju, bet parasti tāpat daudz diskusiju, vai mums to reni vajag, vai jāklapē tā bodīte ciet kā nerentabla.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-15 18:47, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.
Es tam visam pilnīgi piekrītu, bet sajūta ir arī tāda, ka mediji arvien retāk vēlas ieguldīt darbu oriģinālsatura radīšanā un ir gatavi pasīvi gaidīt iniciatīvu no pretējās puses. Kaut vai tās pašas intervijas ar sportistiem un treneriem - kāpēc to pirmavots tik bieži ir federācijas, klubi un preses pārstāvji, nevis žurnālisti? Vai tā ir sporta funkcionāru vēlme kontrolēt, lai sportists intervijā neizrunātos kaut ko ne tā un neparādītos sliktā gaismā, vai paši mediji tikai gaida gatavu saturu un pēc savas iniciatīvas nekomunicē ar sportistu (vai pat tiek ar visādiem ieganstiem atraidīti)?

     [+] [-]

, 2024-12-15 18:50, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Par mediju prioritātēm par ko ziņot var spriest gari un plaši, taču tas nemaina faktu, ka nav kāda pienākuma X medijiem, jo īpaši privātiem, kas no valsts nesaņem ne centa vai ne centa par konkrēto pasākumu obligāti ziņot par noteiktu sporta, kultūras vai dajebkādu citu pasākumu. Brīva griba. Un jebkura pasākuma reklāmai ir jāsākās no paša pasākuma organizētāja- respektīvi ja bobslejam ir pārāk maza reklāma - visi jautājumi LBSF, Siguldas trases apsaimniekotājam un Siguldas domei - valsts piķis, lai rīkotu saņemts, bet reklāma švaka.
Pareizi! Ja Go3 rādīja tad jau gribēja lai skatās. Ja nemāk aiznest līdz skatītājam tad tiešām viņu problēma. Ja organizatori gribēja lai uz vietas vairāk skatītāju arī viņu problēma.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 18:52, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: LATVIJAS iedz. sen jau aizmirsusi,kas tāds FUTBOLS,jo medijos ir bijusi tikai rene rene rene
Tas, kāpēc parastajam latvietim vietējais futbols maz interesē, ir atsevišķs stāsts. Tur ir pavisam citi iemesli. Sākot jau ar urļikiem gan federācijā, gan klubos.

     [+] [-]

dalef1 rakstīja: Ak Dievs ,ka tu pārspīlē par kādiem sīkumiem
Kur ir kādas intervijas ar ārzemju renes zvaigznēm tiem lielajiem propagandistiem?
Kurš nu runātu par pārspīlēšanu. Retā nesaistītā rakstā nebimbo par savu sūda reni un nenotikušajām intervijām.

  +2 [+] [-]

, 2024-12-15 19:01, pirms 7 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Es tam visam pilnīgi piekrītu, bet sajūta ir arī tāda, ka mediji arvien retāk vēlas ieguldīt darbu oriģinālsatura radīšanā un ir gatavi pasīvi gaidīt iniciatīvu no pretējās puses. Kaut vai tās pašas intervijas ar sportistiem un treneriem - kāpēc to pirmavots tik bieži ir federācijas, klubi un preses pārstāvji, nevis žurnālisti? Vai tā ir sporta funkcionāru vēlme kontrolēt, lai sportists intervijā neizrunātos kaut ko ne tā un neparādītos sliktā gaismā, vai paši mediji tikai gaida gatavu saturu un pēc savas iniciatīvas nekomunicē ar sportistu (vai pat tiek ar visādiem ieganstiem atraidīti)?
Tas tāpēc, ka Latvija ir mazs pīļu dīķis, kur katrs pīļtēviņš no sevis iedomājas sazin ko. Bieži vien mediji ir spiesti "glaudīt pa spalvai", lai sportisti ar viņiem arī turpmāk runātu.
Atceroties kaut situāciju ar hokeja princesi Elvi. Tādu haju šis sacēla par neko, par kaut kādu interviju, kurā par viņu izteicās cits bijušais hokejists.
Turpretim NHL žurnālisti arī viņu nesaudzēja, bet tur viņš nevar atļauties pateikt, ka turpmāk nerunās. Pamēģini neaiziet uz kādu preses konferenci, atnāks mednieks uz to dīķi un atšaus iedomīgajam pīļtēviņam spārnus.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-15 19:06, pirms 7 mēnešiem
es esmu normals monstrs meistars kurs bazejas centra riga rakstīja: Kurš nu runātu par pārspīlēšanu. Retā nesaistītā rakstā nebimbo par savu sūda reni un nenotikušajām intervijām.
Nu bet ja sporta cilvēki saka,ka viņiem visur rādās renes kontents,tad taču es arī gribu tās intervijas ieraudzīt

  -1 [+] [-]

, 2024-12-15 19:16, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šobrīd tur nekādas propagandas nav. Dukuru laikā - tad nevarēja ieslēgt LTV7, lai neklausītos "skeletona karaļus", kārtējo "mērīsim iekārtas, jo negodīgi fiksē laikus" un tamlīdzīgu smieklīgu, nepieradamu info...
Un kurš tādu Ltv 7 vispār ikdienā skatās..
PROPAGANDA
Es saprastu,ja Panorāma katru dienu ziņotu par skeletona notikumiem,bet nepieminētu futbolu...vot tad tikai kkas jocīgs būtu

     [+] [-]

, 2024-12-15 19:23, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Ak Dievs ,ka tu pārspīlē par kādiem sīkumiem
Kur ir kādas intervijas ar ārzemju renes zvaigznēm tiem lielajiem propagandistiem?
Lasīt jāmācās - bija propaganda. Vairs nav. Kā jebkurā jomā - bija modē rene, kamēr bija uzvaras. Nav uzvaru - aizmirsta. Un runājot par intervijām - jā, LSM un LTV ir ļoti daudz interviju ar ārzemju sportistiem Pat tevis tik ļoti apraudātajos sporta veidos, kur tu pasniedz, ka esot propaganda un ja tādasa nebūtu, tad nebūtu tik populāri interviju ar ārzemniekiem praktiski nav.

     [+] [-]

, 2024-12-15 19:26, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lasīt jāmācās - bija propaganda. Vairs nav. Kā jebkurā jomā - bija modē rene, kamēr bija uzvaras. Nav uzvaru - aizmirsta. Un runājot par intervijām - jā, LSM un LTV ir ļoti daudz interviju ar ārzemju sportistiem Pat tevis tik ļoti apraudātajos sporta veidos, kur tu pasniedz, ka esot propaganda un ja tādasa nebūtu, tad nebūtu tik populāri interviju ar ārzemniekiem praktiski nav.
Un kā vēl izpaudās tā propaganda bez tiem Ltv 7 sīkumiem?

     [+] [-]

, 2024-12-15 19:26, pirms 7 mēnešiem
Baraks Osama rakstīja: Es tam visam pilnīgi piekrītu, bet sajūta ir arī tāda, ka mediji arvien retāk vēlas ieguldīt darbu oriģinālsatura radīšanā un ir gatavi pasīvi gaidīt iniciatīvu no pretējās puses. Kaut vai tās pašas intervijas ar sportistiem un treneriem - kāpēc to pirmavots tik bieži ir federācijas, klubi un preses pārstāvji, nevis žurnālisti? Vai tā ir sporta funkcionāru vēlme kontrolēt, lai sportists intervijā neizrunātos kaut ko ne tā un neparādītos sliktā gaismā, vai paši mediji tikai gaida gatavu saturu un pēc savas iniciatīvas nekomunicē ar sportistu (vai pat tiek ar visādiem ieganstiem atraidīti)?
Es teiktu visi nosauktie iemesli. Gan tas, ka mums funkcionāri nereti ir saistīti ar politiku, tātaf negrib sev slikto PR un līdz ar to nereti ir arī potencialie naudas devēji žurnalistiem (vismaz valsts medijos), tāpat kā mūsu žurnālisti (ne visi, bet ļoti liela daļa) nav žurnālisti, bet atreferātāji un arī tas, ka mūsu mazajā laukumā nereti sportistiem sakapj galvā un atliek uzrakstīt kaut ko ne tā - interviju vairs nebūs.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-15 19:29, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Lasīt jāmācās - bija propaganda. Vairs nav. Kā jebkurā jomā - bija modē rene, kamēr bija uzvaras. Nav uzvaru - aizmirsta. Un runājot par intervijām - jā, LSM un LTV ir ļoti daudz interviju ar ārzemju sportistiem Pat tevis tik ļoti apraudātajos sporta veidos, kur tu pasniedz, ka esot propaganda un ja tādasa nebūtu, tad nebūtu tik populāri interviju ar ārzemniekiem praktiski nav.
Nu jā, tikai ar ārzemju hokejistiem,futbolistiem un basketbolistiem
Nu šausmīga mazo sportu propaganda Latvijā

     [+] [-]

, 2024-12-15 19:30, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Un kā vēl izpaudās tā propaganda bez tiem Ltv 7 sīkumiem?
Es runāju tieši par LTV. Es nerunāju par kaut kādu mistisku valsts līmeņa propagandu, kā tu esi iedomājies. Dukuru laikā nevareja ieslēgt un paskatīties LTV, lai neredzētu renes reklamas, sporta studijā regulāri rene topā, kas vāca gada sportista balvas - Dukurs par to, ka uzvarēja sporta veidā, kurā konkurence ir minimāla. Tā kā, kamēr Dukrui, Melbārdis bija topā tikmēr renei uzmanība netrūka. Šobrīd -skeletons top līmenī ir miris un kādu laiku tas nemainīs, bobs brūk kopā. Vienīgi kamanas turās. Diezgan loģiski, ka uzmanība no medijiem arī mazinās. Tieši tas jau apliecina sporta veida (vai jebkuras citas jomas popularitāti) - vai uzmanība ir tikai tad, kad esi spicē, vai uzmanība tiek visu laiku.

     [+] [-]

, 2024-12-15 19:32, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Nu jā, tikai ar ārzemju hokejistiem,futbolistiem un basketbolistiem
Nu šausmīga mazo sportu propaganda Latvijā
Parādi man tās intervijas ar ārzemju basketbolistiem, futbolistiem un hokejistiem - pāris intervijas gadā Un, kur tu esi izrāvis, ka es saku, ka ir kaut kāda mazo sporta veidu propaganda? Ja nu vienīgi, tas, ka prēmija par medaļām mazo sporta veidu sportistam būs identiska, kā ja medaļu pacels, kāds kura sporta veidā konkurentu ir desmitiem ja ne simtiem reižu vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 19:39, pirms 7 mēnešiem
gramofons rakstīja: Tas tāpēc, ka Latvija ir mazs pīļu dīķis, kur katrs pīļtēviņš no sevis iedomājas sazin ko. Bieži vien mediji ir spiesti "glaudīt pa spalvai", lai sportisti ar viņiem arī turpmāk runātu.
Atceroties kaut situāciju ar hokeja princesi Elvi. Tādu haju šis sacēla par neko, par kaut kādu interviju, kurā par viņu izteicās cits bijušais hokejists.
Turpretim NHL žurnālisti arī viņu nesaudzēja, bet tur viņš nevar atļauties pateikt, ka turpmāk nerunās. Pamēģini neaiziet uz kādu preses konferenci, atnāks mednieks uz to dīķi un atšaus iedomīgajam pīļtēviņam spārnus.
Bet tad nākamais jautājums - vai un kāpēc ir tā iegājies, ka medijiem sportistus vajag vairāk nekā sportistiem medijus. Pēc idejas abu pušu vēlmēm un interesēm būtu jānonāk saprātīgā līdzsvarā. Ja kāda iedomīga princese uzskata, ka ar viņu viss pirms publicēšanas jāsaskaņo, tad pareizā rīcība no neatkarīga medija puses būtu vienkārši atmest ar roku un par viņu turpmāk ziņot minimāli vai neziņot nemaz (ja kāds par to sūdzas - publiski paskaidrot, ka sportists atteicies sadarboties ar medijiem un tiek respektēta vēlme izvairīties no uzmanības, un pavisam noteikti par to atgādināt pie pirmās žēlošanās par naudas vai reklāmas trūkumu). Tāpat kā pilnībā saprotu sportistu, kurš atteiks kontaktu neprofesionālam un neētiski strādājošam žurnālistam.

Man ir drīzāk cits novērojums, kam pie mums pievērš ļoti maz uzmanības - šķiet, daudzi žurnālisti to vai citu iemeslu dēļ klusībā lolo cerību (vai baidās), ka kādreiz būs jāpāriet strādāt pretējā pusē, tāpēc cenšas nevienu tiltu nenodedzināt. Nezinu, vai citās valstīs arī ir tik izplatīta šāda lēkāšana starp lomām, kad pieredzējis žurnālists pāriet strādāt kāda kluba vai institūcijas preses sekretāra, sporta direktora vai līdzīgā amatā, bet federāciju un sportistu pārstāvji pa tiešo raksta ziņas medijiem, bieži noklusējot savu saistību ar attiecīgo sportistu vai komandu. Parasti jau liekas, ka žurnālista un PR speciālista karjeras ceļi praksē ir viens no otra nošķirti. Tas gan varētu būt skumjš mazas valsts un ierobežota lietpratēju loka blakusefekts.

edit: kamēr atvērtā lapā lēnām un nesteidzīgi tapa šis komentārs, neizlasīju Geralt of Rivia atbildi 19:26, kas daļēji arī skar šo jautājumu.

  -1 [+] [-]

, 2024-12-15 19:43, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es runāju tieši par LTV. Es nerunāju par kaut kādu mistisku valsts līmeņa propagandu, kā tu esi iedomājies. Dukuru laikā nevareja ieslēgt un paskatīties LTV, lai neredzētu renes reklamas, sporta studijā regulāri rene topā, kas vāca gada sportista balvas - Dukurs par to, ka uzvarēja sporta veidā, kurā konkurence ir minimāla. Tā kā, kamēr Dukrui, Melbārdis bija topā tikmēr renei uzmanība netrūka. Šobrīd -skeletons top līmenī ir miris un kādu laiku tas nemainīs, bobs brūk kopā. Vienīgi kamanas turās. Diezgan loģiski, ka uzmanība no medijiem arī mazinās. Tieši tas jau apliecina sporta veida (vai jebkuras citas jomas popularitāti) - vai uzmanība ir tikai tad, kad esi spicē, vai uzmanība tiek visu laiku.
Nu bet loģiski,ja Martins katru nedēļu vinnē tad taču ,ka ir biš lielāka uzmanība..
Bet tādēļ Martina ģīmis nebija katru dienu Panorāma un uz Sporta studiju neaicināja katru dienu renes ekspertus,turklāt vēl sporta veida kurš iet 10 dienas gadā

     [+] [-]

, 2024-12-15 19:59, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: Nu bet loģiski,ja Martins katru nedēļu vinnē tad taču ,ka ir biš lielāka uzmanība..
Bet tādēļ Martina ģīmis nebija katru dienu Panorāma un uz Sporta studiju neaicināja katru dienu renes ekspertus,turklāt vēl sporta veida kurš iet 10 dienas gadā
ko bimbā Madara , brauc uz savu Norvēģiju ēst melnās desas

     [+] [-]

, 2024-12-15 20:01, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Parādi man tās intervijas ar ārzemju basketbolistiem, futbolistiem un hokejistiem - pāris intervijas gadā Un, kur tu esi izrāvis, ka es saku, ka ir kaut kāda mazo sporta veidu propaganda? Ja nu vienīgi, tas, ka prēmija par medaļām mazo sporta veidu sportistam būs identiska, kā ja medaļu pacels, kāds kura sporta veidā konkurentu ir desmitiem ja ne simtiem reižu vairāk.
LV mediji vienkārši slinki uz ārzemnieku intervēšanu..
Ja Igaunijā būtu rene,tad tur jau 10iem reižu būtu intervēts tāds Frīdrihs,bet Latvijā-0

     [+] [-]

, 2024-12-15 20:03, pirms 7 mēnešiem
petkemek rakstīja: ko bimbā Madara , brauc uz savu Norvēģiju ēst melnās desas

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 20:38, pirms 7 mēnešiem
dalef1 rakstīja: LV mediji vienkārši slinki uz ārzemnieku intervēšanu..
Ja Igaunijā būtu rene,tad tur jau 10iem reižu būtu intervēts tāds Frīdrihs,bet Latvijā-0
Tikko taču tu stāstīji, ka ar viņiem esot intervijas: D tagad, ka nav, jo žurnālisti slinki intervēt Iepriekšejā komentārā arī - nosauc reni par 10 dienu gadā spota veidu un tajā pašā laikā prasi lielāku uzmanību no medijiem. Beidz dzīt sevi pretrunās.
Vai vienkārši - esi normāls vecis un ja redzi, ka no sliktajiem medijiem uzmanība ir pārāk maza renei, vieglatlētikai vai kādam citam sportam, kas tev sirdij tīkama - bliez augšā savu majaslapu, blogus, vlogus, podkāstus. Radi interesi ap savu sporta veidu. Neviens sporta veids popularitati niegūst, ja to sportu nebīda paša sporta veida cilvēki - funckionāri, sportisti un sporta veida fani.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 20:49, pirms 7 mēnešiem
Es pirmo reizi mūžā klātienē apmeklēju (jo Siguldā bija Tutas koncerts .
Un reāli atmosfēra patika. Nesaprotu kāpēc netiek reklāmēts. Pat Siguldas centrā neredzēju info. Tikai blakus trasei. Pa lielam, pietika cilvēkiem pateikt, ka
* pasaules kausa posms (daudz ārvalstu top sportistu, līdzjutēji)
* bezmaksas ieeja
* var apmeklēt ar suņiem!!!
* pat valsts prezidents bija

Bet reklāmas mazāk nekā kaut kādai PPK spēlei pagrabā.

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 20:58, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tikko taču tu stāstīji, ka ar viņiem esot intervijas: D tagad, ka nav, jo žurnālisti slinki intervēt Iepriekšejā komentārā arī - nosauc reni par 10 dienu gadā spota veidu un tajā pašā laikā prasi lielāku uzmanību no medijiem. Beidz dzīt sevi pretrunās.
Vai vienkārši - esi normāls vecis un ja redzi, ka no sliktajiem medijiem uzmanība ir pārāk maza renei, vieglatlētikai vai kādam citam sportam, kas tev sirdij tīkama - bliez augšā savu majaslapu, blogus, vlogus, podkāstus. Radi interesi ap savu sporta veidu. Neviens sporta veids popularitati niegūst, ja to sportu nebīda paša sporta veida cilvēki - funckionāri, sportisti un sporta veida fani.
Un tu arī esi vecis un beidz muldēt par kkādām iedomu renes propagandām..pietiek vienreiz tās muļķības bārstīt

     [+] [-]

, 2024-12-15 21:12, pirms 7 mēnešiem
malamut rakstīja: Es pirmo reizi mūžā klātienē apmeklēju (jo Siguldā bija Tutas koncerts .
Un reāli atmosfēra patika. Nesaprotu kāpēc netiek reklāmēts. Pat Siguldas centrā neredzēju info. Tikai blakus trasei. Pa lielam, pietika cilvēkiem pateikt, ka
* pasaules kausa posms (daudz ārvalstu top sportistu, līdzjutēji)
* bezmaksas ieeja
* var apmeklēt ar suņiem!!!
* pat valsts prezidents bija

Bet reklāmas mazāk nekā kaut kādai PPK spēlei pagrabā.
Tad tā ir bobsleja federācijas neizdarība. Arī Siguldas pašvaldība varētu pareklamēt sacensības, jo vairāk apmeklētāju nozīmē vairāk Siguldā iztērētas naudas.

  -2 [+] [-]

, 2024-12-15 21:27, pirms 7 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Mjā. Bobslejam laikam gulbja dziesma.
Bobslejs ir dzīvs. Starptautiskajā apritē drīz ienāks jaunā Kortīnas trase, ko būvē Milānas OS, un 2030. gada spēlēm Francijas Alpos atjaunos Laplaņas trasi. Tas veicinās renes sportu attīstību un popularitāti Itālijā un Francijā.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-15 22:39, pirms 7 mēnešiem
otins rakstīja: Bobslejs ir dzīvs. Starptautiskajā apritē drīz ienāks jaunā Kortīnas trase, ko būvē Milānas OS, un 2030. gada spēlēm Francijas Alpos atjaunos Laplaņas trasi. Tas veicinās renes sportu attīstību un popularitāti Itālijā un Francijā.
Apbrīnojams un idiotisks optimisms

  +1 [+] [-]

, 2024-12-16 00:02, pirms 7 mēnešiem
otins rakstīja: Bobslejs ir dzīvs. Starptautiskajā apritē drīz ienāks jaunā Kortīnas trase, ko būvē Milānas OS, un 2030. gada spēlēm Francijas Alpos atjaunos Laplaņas trasi. Tas veicinās renes sportu attīstību un popularitāti Itālijā un Francijā.
Aha, kas notika ar Itālijas trasi pēc Turīnas OS 2006 gadā?

     [+] [-]

, 2024-12-16 07:59, pirms 7 mēnešiem
Pat no Siguldas nevar nodrošināt translāciju.
Un visi latvieši pāries uz Monako vai Poliju vai Koreju vai Ķīnu

     [+] [-]

, 2024-12-16 09:05, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Šobrīd tur nekādas propagandas nav. Dukuru laikā - tad nevarēja ieslēgt LTV7, lai neklausītos "skeletona karaļus", kārtējo "mērīsim iekārtas, jo negodīgi fiksē laikus" un tamlīdzīgu smieklīgu, nepieradamu info...
Vate atļaujas aizskart skeletona karaļus...!!!

     [+] [-]

, 2024-12-16 09:11, pirms 7 mēnešiem
100berzins rakstīja: Pat no Siguldas nevar nodrošināt translāciju.
Un visi latvieši pāries uz Monako vai Poliju vai Koreju vai Ķīnu
Viens jau pārgājis. Uz Izraēlu. Stūmējs Kirejevs.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-16 09:14, pirms 7 mēnešiem
Piekrītu par absolūtu federācijas neizdarību. Taču sevi cienošam sporta medijam tomēr būtu jāveido normālus, sporta žurnālistikas pamatiem atbilstošus rakstus par tik nozīmīgiem notikumiem! Nevis kaut kādas haltūras vai LETAs samazgas.

  +1 [+] [-]

, 2024-12-16 09:16, pirms 7 mēnešiem
otins rakstīja: Bobslejs ir dzīvs. Starptautiskajā apritē drīz ienāks jaunā Kortīnas trase, ko būvē Milānas OS, un 2030. gada spēlēm Francijas Alpos atjaunos Laplaņas trasi. Tas veicinās renes sportu attīstību un popularitāti Itālijā un Francijā.
Aha, dzīvs. Šosezon visas valstis var startēt ar trim (!!!) ekipāžām, bet divniekos tikai 19 ekipāžas!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-12-16 10:24, pirms 7 mēnešiem
Ja var ticēt Eiropas kausa posma starta protokolam, tad šodien Grantiņš treniņos brauks ar četrinieku un Kotāne ar divnieku.

     [+] [-]

, 2024-12-16 11:00, pirms 7 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Piekrītu par absolūtu federācijas neizdarību. Taču sevi cienošam sporta medijam tomēr būtu jāveido normālus, sporta žurnālistikas pamatiem atbilstošus rakstus par tik nozīmīgiem notikumiem! Nevis kaut kādas haltūras vai LETAs samazgas.
Sportacentrs autori pārāk bieži izmanto LETAS kļūdainās relīzes. Agrāk paši centās rakstīt, tagad kļuvuši tik slinki. Ja vēl spētu pamanīt un izlabot LETAS kļūdas...